[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 33 Laatste
Acties:
  • 260.742 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:25

Sa1

ADDG schreef op zondag 11 januari 2009 @ 19:55:
[...]

Inderdaad daar lijkt het wel op dat alles-in-1 extra 50Mbit word per april en dan in de tweede helft van het jaar dan nog weer een verhoging krijgt naar 80Mbit. Wel een beetje vreemd voor het Z3i abonnement, je zou haast denken dat ze daar nu echt van af willen.
Mowah, ze willen gewoon het alles-in-1 heel aantrekkelijk maken zodat iedereen dat neemt. Kunnen ze op 3 plaatsen 'winst' pakken.

Maar, als ze serieus in eerste instantie naar 50mbit gaan om vervolgens nog een x naar 80 te gaan.. poeh dat is wel vette shit. Als ze de snelheid dat ook waar blijven maken dan ben ik 100% voor. Op het moment vind ik het echt top gaan, haal altijd m'n 2.3MB/sec en +/- 10ms naar NL servers. Ook rond deze tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Vinnie schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:25:

Al valt 't niet te zien op de foto's maar ook op de verdeelding dat op de CAI moet gepropt wordt zit een heel klein schakelaartje die op het moment (en altijd zo geweest) op OFF/UIT staat. Ik heb geen flauw idee of dat zo moet blijven, of niet.
Er zit een installatiepapiertje in het doosje van het coax aansluitpunt. Daar staat ook op waar die schakelaar voor is. In de uit-stand doet het radio-coaxaansluitpunt ws niks, maar dat heb ik niet getest.
Is dit te verwachten, gezien ik nog niks heb gehoord van Ziggo (joh, binnen een dag tijd oid :P)... of niet? Wat me vooral opviel is dat ik al 'online' ben zonder dat er verder actie is ondernomen (lijkt me stug dat ze zaterdag/zondag zoiets gaan doen).
Online zonder modem te activeren? Dat is wel typisch.

Bij mij werkt alles, alleen is m'n telefoonnr nog niet overgezet. Kan wel bellen met ziggo, maar zonder nummerherkenning, dus kan ik nog niet gebeld worden via Ziggo, want ik weet m'n eigen nr niet eens. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb, zover ik me kan herinneren, geen papiertje gezien met de informatie gaande over het schakelaartje, maargoed... daar zal ik morgen dan wel even verder naar kijken.

Het online gaan zonder activeren vond ik erg vreemd. Ik heb jaren geleden wel @Home gehad, maar of dat er nou iets mee te maken heeft... lijkt me stug.

Zit je trouwens nogsteeds met zo'n CC/CP-nr? En ik dacht dat alles achter een ingebouwde router zat met deze Motorola, maar ik zal me prolly vergist hebben met het LAN IP voor management oid.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

Yucko

One clown to rule them all !

sjorremans schreef op zondag 11 januari 2009 @ 19:47:
Kortom het alles in 1 pakket gaat van 20mbit naar 50mbit?
Dat zijn pas leuke verhogingen >:)
Ik zou het heel raar vinden, want daarmee zetten ze idd hun Z3i abo buiten spel. Maar goed, mij zal het worst wezen. Ik vind een degelijke upload belangrijker en als die naar 5mbit zou gaan dan hoor je mij zeker niet klagen >:)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Wat is dat dan voor een afzetterij!, Dan betaal ik dadelijk 69+15euro= 84 euro voor TV + internet 40 Mbit.

Terwijl ik dan voor 64 euro. TV+internet 50mbit zou krijgen.

20 euro meer betalen voor een 10mbit lagere snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Wat gaat er met de rest van de abonnementen gebeuren?

Ik betaal nu 22.50 euro voor ADSL+telefonie en 16.25 euro p/m voor Ziggo TV. Met mijn ADSL haal ik 18Mbit down en 800kbit up. Vooral de upload is voor mij een argument om naar kabel te gaan, maar ik wil niet veel meer uitgeven.

Weet iemand wat er met de Alles-in-1 Plus van Ziggo gaat gebeuren? 10Mbit down en 1.5 mbit up +TV vind ik geen 50 euro p/m waard. Als die ook omhoog gaat naar bijv 25mbit down en 2.5mbit up, heb ik er wel 50 euro p/m voor over.

Weet iemand wat er met de overige abonnementen van Ziggo gaat gebeuren?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lisadr

Misschien even dit draadje volgen:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=15635

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Vinnie schreef op maandag 12 januari 2009 @ 01:46:
Zit je trouwens nogsteeds met zo'n CC/CP-nr? En ik dacht dat alles achter een ingebouwde router zat met deze Motorola, maar ik zal me prolly vergist hebben met het LAN IP voor management oid.
CC/CP? Nee een router zit er niet in. Gewoon bridged volgens mij. Valt me ook wat tegen: maar 1 ethernetpoort en je moet er in feite nog een Router/AP achter zetten om je eigen netwerk te kunnen opzetten en afschermen met een firewall e.d.

Heb dus maar een D-Link DIR-655/E Wireless N Gigabit besteld.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 17:40

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ccc schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:04:
Wat is dat dan voor een afzetterij!, Dan betaal ik dadelijk 69+15euro= 84 euro voor TV + internet 40 Mbit.

Dat lijkt me ook niet logisch.. Maar alles is nog gebaseerd op (onvolledige / speculatieve) berichten die nog niet bevestigd zijn of kunnen worden. Laten we gewoon de officiele berichten van ziggo afwachten..

Ik heb zelf met het Z3i abbo na een reset inderdaad de 30 Mbit gekregen. Als nu die newserver van ziggo ook eens zou werken dan was het helemaal perfect... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk interessanter wat er met de goedkoopste alles-in-1 gebeurt. Iemand enig idee? (die link van hierboven kan ik niet checken).

Of ik nu 5 10 15 of 20mbit down heb boeit me eigenlijk helemaal niks, maar die goedkoopste alles-in-1 variant heeft op dit moment wel zo'n belachelijk lage snelheid dat dat zelfs mij wat te traag is :) En dan vooral de upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu alles in 1 extra, ben benieuwd hoe "soepel" de migratie van die docsis 3 modems verloopt.
50 mbit is wel leuk maar moet je er ook gebruik van maken dus lekker downloaden maar weer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Atomsk schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:26:
[...]

CC/CP? Nee een router zit er niet in. Gewoon bridged volgens mij. Valt me ook wat tegen: maar 1 ethernetpoort en je moet er in feite nog een Router/AP achter zetten om je eigen netwerk te kunnen opzetten en afschermen met een firewall e.d.

Heb dus maar een D-Link DIR-655/E Wireless N Gigabit besteld.
Vroeger iig moest je met @Home een bepaalde computer naam gebruiken in je systeem, anders kwam je nooit het internet op. CP25556-A oid dus.

Goed, dan mag ik dus een router gaan halen ergens. Ik neem aan dat ze ook niet max. 1 NIC via MAC adres vast zetten, of wel?

iig ben ik er achter gekomen dat ik gisteren al in principe op de activatie pagina kon komen (daarom stond dus ook de online LED te branden denk ik)... maar Vista zat wat te emmeren icm IE. Afijn. Alleen nog de welkomstbrief afwachten en ik moet aan de slag kunnen :9

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ccc schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:04:

Gewoon overstappen als het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 02:09
Wij nemen thuis het volgende van Ziggo af:
- Internet Z2
- Telefonie Z1 (5 euro korting)
- Televisie Z2 (alle pakketten voor € 9,95)

Nu heb ik gekeken hoe duur Alles-in-1 plus kost (incl. Televisie Z1)
En dan besparen we volgens Ziggo € 157,80 per jaar.

Nu vroeg ik mij af, zijn er mensen die ervaring hebben met het overstappen van allerlei losse abonnementen naar een Alles-in-1 abonnement?
Zijn er ook dingen waar we rekening mee moeten houden? Dat we niet een tijdje zonder internet/telefoon/televisie zitten, want daar zitten mijn ouders echt niet op te wachten.
Wij hebben zelf geen problemen met Ziggo over downtime, we horen het alleen over anderen. Daarom vraag ik het voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met belangstelling las ik het artikel op de frontpage en was nieuwsgierig naar Ziggo's snelheden en wat de daarbij behorende prijzen waren. Wat me opvalt is, dat het Z1 abbonnement 4x zo snel is als het abbonnement dat ik bij @Home afnam. En op dit moment nu ik dit typ, heb ik nog altijd diezelfde snelheden (van het @Home abbo) tegen een hogere prijs (500 kb down voor 24,99 ofzo), terwijl ik dus al wél klant ben van Ziggo.

Ben ik nu al die tijd gewoon genaaid? Moet mijn abbo worden omgezet? Op het moment heb ik de Arris modem. Trekt dit modem die snelheden wel?

Meerdere gebruikers die deze zelfde ervaring hebben meegemaakt?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

De kans zit er in, dat alles niet werkt, als je zo,n abbo neemt.

Telefoon zou ik een mobiel nemen(kan je als huistelefoon overal mee naartoe meenemen)
Internet Tele2, Online, of Ziggo.
TV, Ziggo of Schotel.

Ik weet niet hoeveel je nu in de maand kwijt bent, met dit Ziggo pakket.
Archiebald schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:51:
Wij nemen thuis het volgende van Ziggo af:
- Internet Z2
- Telefonie Z1 (5 euro korting)
- Televisie Z2 (alle pakketten voor € 9,95)

Nu heb ik gekeken hoe duur Alles-in-1 plus kost (incl. Televisie Z1)
En dan besparen we volgens Ziggo € 157,80 per jaar.

Nu vroeg ik mij af, zijn er mensen die ervaring hebben met het overstappen van allerlei losse abonnementen naar een Alles-in-1 abonnement?
Zijn er ook dingen waar we rekening mee moeten houden? Dat we niet een tijdje zonder internet/telefoon/televisie zitten, want daar zitten mijn ouders echt niet op te wachten.
Wij hebben zelf geen problemen met Ziggo over downtime, we horen het alleen over anderen. Daarom vraag ik het voor de zekerheid.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
3dmaster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 22:21:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik niet naar Ziggo alles in 1 kan :S. Ik heb al telefonie en internet van ziggo en digitale TV Z1 (basis zeg maar). Nu wil ik natuurlijk over naar het alles-in-1 pakket maar dan krijg ik na de postcodecheck dat het niet beschikbaar is. WTF ik kan wel alle 3 de diensten maar het samenvoegen in 1 pakket niet :S .

Ik woon in regio 7471 (Goor en omstreken).
Oh nee he, ik dacht al dat ik de enige ben. Heb exact hetzelfde probleem, speelt al 2 maanden. Er is een zogenaamde taak aangemaakt, maar die is nog niet doorgevoerd. Heb net nog gebeld, ik word er echt schijtziek van nu.

Net belde ik weer met de afdeling wijzigingen, word ik doorverbonden naar de afdeling verkoop, en die zegt dat hij de taak niet in kan zien, en dat ik de afdeling wijzigingen moet hebben, maar die is gesloten, het is 8 uur.

flikker toch op zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vraagje.

Heb hier (XP) bij Mijn netwerklocaties onder "Het Internet" homedrive.home.nl staan.
Hier kon ik altijd op dubbelklikken (inloggegevens werden onthouden) om direct in de webspace te kunnen komen van Ziggo en daar spul naar uploaden, nu kan dat echter niet meer.

De login-gegevens zouden niet kloppen.
- username (zonder @home/ziggo erachter) geprobeerd;
- username@home.nl;
- en username@ziggo.nl ook.

Werken geen van allen, maar als ik naar Ziggo Webspace-beheer ga, dan kan ik zonder problemen inloggen met username@home.nl maar daar kan ik niks uploaden...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Raven schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:25:
Vraagje.

Heb hier (XP) bij Mijn netwerklocaties onder "Het Internet" homedrive.home.nl staan.
Hier kon ik altijd op dubbelklikken (inloggegevens werden onthouden) om direct in de webspace te kunnen komen van Ziggo en daar spul naar uploaden, nu kan dat echter niet meer.

De login-gegevens zouden niet kloppen.
- username (zonder @home/ziggo erachter) geprobeerd;
- username@home.nl;
- en username@ziggo.nl ook.

Werken geen van allen, maar als ik naar Ziggo Webspace-beheer ga, dan kan ik zonder problemen inloggen met username@home.nl maar daar kan ik niks uploaden...
http://homedrive.home.nl/ Werkt niet meer hea ;)
nieuwe link wordt aangeboden, volledig e-mail adres invullen -> hit ok -> volledige e-mail adres en pass -> hit ok -> done :)

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Laatst online: 04-09 19:25
Ik wil mijn vandaag aangeschafte Ziggo startpakket met Humax SD-decoder en smartcard terugbrengen. De Decoder is aangeweest met smartcard (anders kon ik het beeld niet beoordelen).
Kan ik problemen verwachten met het retourneren? Moet ik liegen dat het niet is aangeweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:24
Frank76NL schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:49:
Ik wil mijn vandaag aangeschafte Ziggo startpakket met Humax SD-decoder en smartcard terugbrengen. De Decoder is aangeweest met smartcard (anders kon ik het beeld niet beoordelen).
Kan ik problemen verwachten met het retourneren? Moet ik liegen dat het niet is aangeweest?
Tuurlijk joh, gewoon liegen 8)7

Waarom denk je precies dat mensen je dat hier aan gaan raden?
Ik weet niet of je het terug kunt brengen na gebruik, mocht dit niet het geval zijn, zul je gewoon je schade moeten accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
FireAge schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:01:
[...]

Tuurlijk joh, gewoon liegen 8)7

Waarom denk je precies dat mensen je dat hier aan gaan raden?
Ik weet niet of je het terug kunt brengen na gebruik, mocht dit niet het geval zijn, zul je gewoon je schade moeten accepteren.
Bedankt voor de reactie, maar niet echt een antwoord waar ik iets mee kan. "De schade accepteren" vind ik niet acceptabel 8)7 Ik koop een product en de kwaliteit valt tegen. Moet ik een decoder met smartcard dan ik het rijtje van software, muziek en films plaatsen in het kader van retour(on)mogelijkheden. Ik mag aannemen dat de verkopende partij wel de plicht heeft het te vermelden wannner een product niet geretourneerd mag worden?

Edit: lees net "Ruilen binnen 8 dagen", bon vermeldt geen restricties.

[ Voor 4% gewijzigd door FrankNLD op 12-01-2009 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
Luqq schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:08:
[...]

Oh nee he, ik dacht al dat ik de enige ben. Heb exact hetzelfde probleem, speelt al 2 maanden. Er is een zogenaamde taak aangemaakt, maar die is nog niet doorgevoerd. Heb net nog gebeld, ik word er echt schijtziek van nu.

Net belde ik weer met de afdeling wijzigingen, word ik doorverbonden naar de afdeling verkoop, en die zegt dat hij de taak niet in kan zien, en dat ik de afdeling wijzigingen moet hebben, maar die is gesloten, het is 8 uur.

flikker toch op zeg..
De oplossing is ook al besproken hier :P. Die is er (nog) niet, namelijk dat de Cogas het niet toelaat op hun kabelgebied. Ziggo en Cogas zijn al heel lang aan het onderhandelen hierover maar de Cogas wil niet hun kabelafdeling verkopen/afstaan aan Ziggo.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

KiPKaKDutcH schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:32:
[...]

http://homedrive.home.nl/ Werkt niet meer hea ;)
nieuwe link wordt aangeboden, volledig e-mail adres invullen -> hit ok -> volledige e-mail adres en pass -> hit ok -> done :)
Ah ok :P
Thanks!

Waarom werkt members.home.nl/username (voor bekijken) dan nog wel :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
Geachte Mede Tweakers

Ik ga waarschijnlijk een hele stomme vraag stellen :), en ja heb ook al wat gezocht maar geen direct antwoord gehad of gevonden

Ik heb al een jaar digitale televisie van Ziggo met Total Pakket van 9,95 erbij :) zeer tevreden mee

Nu heb ik op mijn zolder (chillroom) een Tv + Digitale decoder en card gekocht
Nu had ik begrepen ik gewoon zonder probleem alles kan aansluiten en het kaartje kan aansluiten en klaar digitale tv
Dat is ook zo, maar nu komt de vraag ik wil dus op mijn slaapkamer (het digitale tv hebben + totaal pakket) en op zolder gewoon het basis pakket, dit is zover ik begrepen had is mogelijk..

Nu ging ik naar mijn ziggo account en ingelogt zag ik ok mooi 2e kaart registreren, moest ik weer all me gegevens bankrekening nummer invullen etc, toen bedacht ik mezelf die gegevens hebben ze toch al ? en de manier ik me Smartcard wil invullen krijg ik toch geen extra kosten..?

Concreet gezegt , blijf ik nu 9,95 betalen of komt er nu weer standaard abbonements kosten bij op die andere smartcard ookal heb ik geen extra pakketen ?
( heb het al wel besteld kan natuurlijk hun even bellen maar dat zou niet eerder worden dan woensdag)

Alvast bedankt (als dit niet op ze plaats is excuses)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Kun je toch ook op de ziggo site vinden?

Let op: Als je 2 smartcards hebt en op elke smartcard eenzelfde aanvullend pakket wilt (bijvoorbeeld Film1) betaal je 2 keer de abonnementskosten voor dat pakket.
http://www.ziggo.nl/producten/televisie/tarieven/z2

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Wil ik net een klacht in gaan dienen bij Ziggo omdat mijn internet niet snel zat is, kom ik thuis met mijn Ziggo Z3 van 15Mbit haal ik nu ruim 1800 kB/s met betaalde nieuwsgroepen en dat is echt continu (rechte lijn). Dat is toch best netjes dacht ik zo. Ik ga morgen weer rond 19.00 uur testen want twijfel een beetje aan de capaciteit van Ziggo rond die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

Frank76NL schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:05:
[...]

Bedankt voor de reactie, maar niet echt een antwoord waar ik iets mee kan. "De schade accepteren" vind ik niet acceptabel 8)7 Ik koop een product en de kwaliteit valt tegen. Moet ik een decoder met smartcard dan ik het rijtje van software, muziek en films plaatsen in het kader van retour(on)mogelijkheden. Ik mag aannemen dat de verkopende partij wel de plicht heeft het te vermelden wannner een product niet geretourneerd mag worden?

Edit: lees net "Ruilen binnen 8 dagen", bon vermeldt geen restricties.
Ik weet niet hoeveel je voor de decoder en smartcard betaald hebt, maar de decoder kan je misschien nog retourneren, maar de smartcard niet aangezien de previewperiode daar nu al is geactiveerd en over 2 weken dus afloopt. Losse smartcard is zo'n 30 euro, dus die ben je sowieso kwijt.

@Mektheb

Je blijft gewoon 9,95 betalen komen geen extra kosten bij, die gegevens die gevraagd worden is puur ter controle.

@Luqq hieronder

Het is dan ook niet exact hetzelfde probleem, zoals jij wel eerder aangaf...

[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 13-01-2009 00:40 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
3dmaster schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:30:
[...]

De oplossing is ook al besproken hier :P. Die is er (nog) niet, namelijk dat de Cogas het niet toelaat op hun kabelgebied. Ziggo en Cogas zijn al heel lang aan het onderhandelen hierover maar de Cogas wil niet hun kabelafdeling verkopen/afstaan aan Ziggo.
De grap is hier dus dat ik in het 9601 gebied woon, in het noorden van het land, en al sinds 2002 oid internet van @home heb gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinyin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06 22:35
Zijn er hier mensen die recent een Ziggo Internet Z3 (proef) abonnement hebben afgesloten bij hun lokale computerboer? Ik zie het al helemaal mis gaan namelijk :|

Ik heb Donderdag bij de lokale EP Ziggo Internet Z3 besteld en kreeg meteen een doe-het-zelf aansluitdoos mee. Op deze manier profiteer ik (dacht ik ) van 2 maanden gratis internet voor ik overstap naar Alles-in-1+.
Ik heb bij de EP nadrukkelijk aangegeven dat we al TV hadden, dit was prima.

Vervolgens:
  • Na me op mijn-ziggo geregistreerd te hebben zie ik vooralsnog alleen het digitale TV abonnement staan
  • Uiteraard heb ik Ziggo gebeld. Daar werd me verteld dat er een 2e klantnummer is aangemaakt, op dit 2e klantnummer zag de medewerker overigens ook geen internet-abonnement vermeld staan. De servicedesk kon me niet vertellen of internet Z3 later nog wordt toegevoegd aan mijn-ziggo; ze konden eigenlijk helemaal niet zien of ik uberhaupt wel internet Z3 had besteld.
  • Ik heb met dat nieuwe klantnummer een account aangemaakt op Mijn-Ziggo. Dat account bevat de correcte NAW-gegevens, een 10-tal fake facturen die niet voor mij zijn bedoelt en onder het tabblad "Producten" staat alleen Televisie Z1 vermeld. (Geen internet dus)
.

Is dit een normale gang van zaken? Het komt wat vreemd op mij over namelijk.

Ook het samenvoegen van beide klantnummers bleek lastig, hiervoor moest ik maar een vraag inschieten vanaf de ziggo.nl-website. (Vreemd dat ze dit verzoek niet telefonisch in behandeling nemen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Frank76NL schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:49:
Ik ben wel benieuwd wat je dan tegenvalt. Zit goede RGB scartkabel bij die decoder en zappen gaat super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
drugsbunny schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 08:27:
Ook het samenvoegen van beide klantnummers bleek lastig, hiervoor moest ik maar een vraag inschieten vanaf de ziggo.nl-website. (Vreemd dat ze dit verzoek niet telefonisch in behandeling nemen!)
Dat is waarschijnlijk omdat de persoon die je aan de lijn had niet wist hoe het moest. Ik ben regelmatig doorverbonden naar de verkeerde afdeling vanaf de goede afdeling, en volgens mij is dat gewoon omdat de persoon waarmee je op dat moment praat gewoon niet weet hoe je het op moet lossen.

Ik zou gewoon nog een paar keer bellen, misschien tref je dan iemand die wel weet hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 16:42
Atomsk schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:13:
Kun je toch ook op de ziggo site vinden?

Let op: Als je 2 smartcards hebt en op elke smartcard eenzelfde aanvullend pakket wilt (bijvoorbeeld Film1) betaal je 2 keer de abonnementskosten voor dat pakket.
http://www.ziggo.nl/producten/televisie/tarieven/z2
Hier moet even iets recht gezet worden.

Wat ziggo bedoelt met aanvullend pakket is een betaal zender. zoals film1.
Niet de keuze pakketten.
Als je twee maal een smartcard hebt met totaal pakket dan betaal je alleen extra voor de tweede smardcard en dat is € 0,50 (zo uit mijn hoofd)

Dat is wat ik op dit moment betaal. Dus niet het volledige bedrag twee maal.

EDIT: dit bovenste geld dus voor mij en ieder ander die de gelukkige was met deze fout :9
Het kan dus pas vanaf dit jaar en bij mij hebben ze dus een fout gemaakt zodat ik het meteen al had.

Dus als het goed is moet het vanaf Januari mogelijk zijn om maximaal 5 decoders met 1 abbo aan te sturen.

[ Voor 17% gewijzigd door SpiriTNL op 13-01-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

Waar kun je die extra smartcard bestellen voor 50 cent, dat vind ik namelijk nergens terug.

Want ik heb 2 tv's en 2 decoders, maar mij werd altijd verteld dat als je een extra smartcard wilt je ook dubbel moet betalen. Dus 2x 15 euro Z1 in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 02:09
pvr schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:29:
De kans zit er in, dat alles niet werkt, als je zo,n abbo neemt.

Telefoon zou ik een mobiel nemen(kan je als huistelefoon overal mee naartoe meenemen)
Internet Tele2, Online, of Ziggo.
TV, Ziggo of Schotel.

Ik weet niet hoeveel je nu in de maand kwijt bent, met dit Ziggo pakket.

[...]
Mijn ouders willen niet overstappen naar iets anders dan Ziggo, kortweg omdat het voor hun werkt.
Ik wil alleen weten of er mensen ervaring hebben met het overstappen van 3 losse pakketten naar een Alles-in-1 pakket. En wat hun bevindingen daarvan zijn, of het goed gaat of niet? Waar ik eventueel rekening mee moet houden, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ccc schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:15:
Waar kun je die extra smartcard bestellen voor 50 cent, dat vind ik namelijk nergens terug.

Want ik heb 2 tv's en 2 decoders, maar mij werd altijd verteld dat als je een extra smartcard wilt je ook dubbel moet betalen. Dus 2x 15 euro Z1 in de maand.
Dit is nooit zo geweest zover ik weet, in iedergeval niet sinds het Ziggo is. Je betaalt maar één keer voor basispakket ongeacht aantal smartcards en vanaf maart/april kun je op maximaal 5 tv's ook de aanvullende pakketten zien waar ej dan maar één keer voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
Sinds circa een week heb ik met Ziggo TV Digitaal Basis ontzettend last van freeze frames, tikkend geluid en zelfs geluid zonder beeld, maar enkel op de meest populaire zenders:

- Ned 1-2-3
- RTL 4-5-7-8
- SBS, Veronica

Vreemd genoeg is Net5 wel goed.
De overige zenders (Discovery, MTV, Duitsers etc) geven allemaal prima beeld.

De bit-error-rate van de probleemzenders loopt in een strakke lijn tegen maximaal aan, terwijl de signaal/ruisverhouding en signaalniveau gelijk is aan die van de goede zenders.
Eerst dacht ik dat ze wellicht de bitrate opgeschroefd hadden, maar deze is nog steeds ongeveer 8Mbit op al die zenders. Dat moet mijn decoder makkelijk aan kunnen!

Ik kijk momenteel met een DBOX-2, maar heb niets gewijzigd en het heeft al ruim 2 jaar probleemloos gewerkt. Direct in de meterkast aansluiten om rotte bekabeling uit te sluiten helpt overigens niets. Vanavond als zekerheidstest nog even mijn MediaMaster 119C terug opgraven, maar ik vermoed netwerkproblemen.

Ik heb mijn probleem voorgelegd aan de klantenservice, daarbij verteld dat ik de meterkast-test reeds gedaan heb, maar hun standaard antwoord is: doe de meterkast-test en bel dan terug. 8)7

Om goed beslagen ten ijs te komen als ik de helpdesk weer lastig ga vallen, vraag ik mij eigenlijk af of meer mensen in de regio Tilburg sinds afgelopen week last hebben van freeze frames etc?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:49
Waarom is het Z3i abonnement zo moeilijk te vinden op de site van ziggo?
Het Z3 abo (dus zonder de 'i' erachter) staat bij de standaard producten, maar voor de snellere Z3i variant heb ik moeten googlen voordat ik de juiste pagina te pakken had.
Wordt dat niet actief verkocht? Gaat dat abo verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Ik zal vanavond even bellen, want ik boven o zo graag ook alle totaal zenders.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
SpiriTNL schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:06:
[...]
Dus als het goed is moet het vanaf Januari mogelijk zijn om maximaal 5 decoders met 1 abbo aan te sturen.
Dit is niet goed, dit is pas vanaf maart/april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Laatst online: 13-09 16:42
jongentje schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:45:
[...]

Dit is niet goed, dit is pas vanaf maart/april.
Die info had ik nog niet. Het zou in 2009 ingaan dus ging ik er van uit dat het Januari zou zijn.
Het is dus enkele maanden later.

Bedankt voor de info. En de kans is nu groot dat ik, nu ik ga overstappen naar alles-in-1 ik wel twee maal moet betalen :'(
Maar dat zal alleen 3 á 4 maanden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Luqq schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:41:
[...]

De grap is hier dus dat ik in het 9601 gebied woon, in het noorden van het land, en al sinds 2002 oid internet van @home heb gehad..
Net weer gebeld, en nu is de "taak" nog een keer doorgestuurd na overleg met de manager daar ofzoiets..Ben benieuwd, want ik probeer al sinds half november om zo'n alles-in-1 extra abbonement te krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vatt schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:37:
Waarom is het Z3i abonnement zo moeilijk te vinden op de site van ziggo?
Het Z3 abo (dus zonder de 'i' erachter) staat bij de standaard producten, maar voor de snellere Z3i variant heb ik moeten googlen voordat ik de juiste pagina te pakken had.
Wordt dat niet actief verkocht? Gaat dat abo verdwijnen?
waarschijnlijk om dat abbo goedkoper is , ze hebben veel liever dat je alles apart pakt , dan hebben ze namelijk meer winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:01

hellknight

Medieval Nerd

Archiebald schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:18:
[...]

Mijn ouders willen niet overstappen naar iets anders dan Ziggo, kortweg omdat het voor hun werkt.
Ik wil alleen weten of er mensen ervaring hebben met het overstappen van 3 losse pakketten naar een Alles-in-1 pakket. En wat hun bevindingen daarvan zijn, of het goed gaat of niet? Waar ik eventueel rekening mee moet houden, etc.
Wij zijn half december van losse (analoge) televisie, telefoon, en internet (@home breedband overgegaan naar alles-in-een Extra. Na ruim 1 week kwam decoder binnen. Deze aangesloten via de home cinema set, en alles werkt prima, geen enkel probleem

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wij hebben een Panasonic TV maar als ik de lijst kijk met gecertificeerde ontvangers staat daar niks van panasonic tussen.
Bestaan er geen Panasonic HD recorder die geschikt zijn voor Ziggo (dus incl ontvanger) of is de lijst gewoon erg beperkt van Ziggo :?

Panasonic lijkt me wel makkelijk met VIERA Link enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
Luqq schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:25:
[...]

Net weer gebeld, en nu is de "taak" nog een keer doorgestuurd na overleg met de manager daar ofzoiets..Ben benieuwd, want ik probeer al sinds half november om zo'n alles-in-1 extra abbonement te krijgen :9
Hier precies hetzelde aan het handje gehad, met dat verschil dat we de bestelling half oktober hebben geplaatst. van taak naar taak, via belofte naar belofte en héél veel telefoon minuten later is vorige week dan toch de pakketbezorger aan deur gekomen met de decoder. 's avonds modem eens geresetted en, tranen van geluk in mijn ogen, speedtest.net zag mooi de 10MB van het alles in één plus pakket.

de volgende dag even bellen met de afdeling bestellingen (die wel binnen de minuut opnemen) en even zoals gevraagd mijn keuzepakket doorgegeven. blijkt dat we nog niet als digitale tv klant in het systeem staan. "de verwerking loopt achter'' ... voordeel is wel dat we volgens de juffrouw langer (weken) alle kanalen open hebben staan. laat het voetballen maar komen! :9

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
Ik ben eruit. (denk ik):
Ik bestel nu Internet Z3i (30.000/3.000) voor 69,95 /maand. Dat is nu de snelste.
En als de snelheid waar gemaakt wordt, dan kan ik toch altijd die Z3i opzeggen en Alles in 1 Extra nemen als die in Q2 2009 sneller is? Het zijn gewoon maand contracten, dus het is zo op te zeggen lijkt mij en voor die andere te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Man man man wat duurt dat toch allemaal lang bij ziggo......
een simpele omzetting van een alles in 1 basis naar de plus lijkt ze al te moeilijk.....

edit----

omg.....

blijkt dat een miep daaro de bestelling eerste keer als een alles-in-1-basis had geplaatst.
wat dus uiteraard een plus moet zijn.....
blijkt dat die op annuleren staat, en de plus dus daarop zit te wachten.
Als ik Ziggo was knalde ik dit callcenter eruit hoor, niet normaal hoeveel fout op fout op fout er daar gemaakt word.

[ Voor 57% gewijzigd door CrankyGamerOG op 13-01-2009 13:22 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Beste mensen,

Ik heb nu een @home connectie (Of tja, eigenlijk Ziggo).
Nu heb ik gehoord dat het verstandig is om over te stappen.
Ik heb op dit moment de volgende paketten:

Digitaal Totaal pakket 9.95
Digitale Televisie 0.00
Internet Z3 47.95
telefoonlijn 9.95
Korting Telefoonlijn -9.95

Nu vraag ik me af, wat is verstandig qua overstappen?
Bij het overstappen zou een nieuwe digitale tv decoder handig zijn. (wellicht een HD ontvanger?)

Verder heb ik nu geloof ik een 12mbit verbinding, deze zou ik ook graag zien groeien.

Nu is het zo dat ik gehoord heb dat het vast recht van de kabel bij ziggo in het pakket zat. Dat is iets van 14,95 p/m? Dus, iemand, vertel me wat ik het beste kan doen. Alvast bedankt.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Kecin schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:53:
Beste mensen,

Ik heb nu een @home connectie (Of tja, eigenlijk Ziggo).
Nu heb ik gehoord dat het verstandig is om over te stappen.
Ik heb op dit moment de volgende paketten:

Digitaal Totaal pakket 9.95
Digitale Televisie 0.00
Internet Z3 47.95
telefoonlijn 9.95
Korting Telefoonlijn -9.95

Nu vraag ik me af, wat is verstandig qua overstappen?
Bij het overstappen zou een nieuwe digitale tv decoder handig zijn. (wellicht een HD ontvanger?)

Verder heb ik nu geloof ik een 12mbit verbinding, deze zou ik ook graag zien groeien.

Nu is het zo dat ik gehoord heb dat het vast recht van de kabel bij ziggo in het pakket zat. Dat is iets van 14,95 p/m? Dus, iemand, vertel me wat ik het beste kan doen. Alvast bedankt.
16,25 mits je in een andere gemente woont en je betaald nu 64 euro voor 12mbit en je zou dus het extra pakket kunnen nemen voor 64,95, iets duurder maar je hebt dan 20mbit.

Je kan ook een goedkopere variant nemen voor 49,95 en 10 mbit

Je krijgt een tv decoder gratis, maar een HD versie moet je 100 euro voor bijbetalen.

Vast recht zit er bij in

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:13:
Man man man wat duurt dat toch allemaal lang bij ziggo......
een simpele omzetting van een alles in 1 basis naar de plus lijkt ze al te moeilijk.....

edit----

omg.....

blijkt dat een miep daaro de bestelling eerste keer als een alles-in-1-basis had geplaatst.
wat dus uiteraard een plus moet zijn.....
blijkt dat die op annuleren staat, en de plus dus daarop zit te wachten.
Als ik Ziggo was knalde ik dit callcenter eruit hoor, niet normaal hoeveel fout op fout op fout er daar gemaakt word.
vaag, ik heb gisteren gebeld om mijn alles in 1 plus naar extra om te zetten en 2 uur later had ik extra snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:16:
[...]

vaag, ik heb gisteren gebeld om mijn alles in 1 plus naar extra om te zetten en 2 uur later had ik extra snelheid.
ja maar dat komt omdat bij jou die miep niet eerst een 2e basis (ik had al basis, wat moet ik dan met een 2e) en deze dan weer geannuleerd heeft.....en dan de bestelling van de plus erop wacht...
grrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Laguna schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:20:
[...]

Ik weet niet hoeveel je voor de decoder en smartcard betaald hebt, maar de decoder kan je misschien nog retourneren, maar de smartcard niet aangezien de previewperiode daar nu al is geactiveerd en over 2 weken dus afloopt. Losse smartcard is zo'n 30 euro, dus die ben je sowieso kwijt.
Klopt, heb 30 euro achter moeten laten bij Expert. Ben wel blij omdat het eentotaalpakket was. Maar ik vind het wel jammer dat je dus niet zonder kosten de kwaliteit van digitale tv op je toestel kunt beoordelen zonder 30 euro te betalen.
De verkoper wist te verkondigen dat de kaart na twee weken zou verlopen, maar dat ik het daarna op ieder gegeven moment kon activeren.
Klopt dit? En moet ik dan 30 euro activatiekosten betalen? :? Want dan schiet ik er niets mee op dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Was ik weer voor de wekelijkse update:

Vorige week dinsdag was me weer gegarandeerd dat het nog een paar dagen ging duren. Het is inmiddels weer een week later, dus maar weer even gebeld. Ik krijg contact om 19:25. Bla bla, aanvraag 11 oktober, bla. Dame kijkt in systeem en meldt: Tja, er is ook helemaal nooit een pakket voor u aangevraagd.....

Ik verbind u door met afdeling verswaren, eh wijzigingen, daar kunt u dan pakketten aanvragen. Nog even geprobeerd door te vragen, maar zij kon mij toch echt niet helpen. Enfin, dan maar weer naar wijzigingen.

Doorverbonden om 19:30. Er is een wachtrij van 20 minuten. Dus ik denk, dat kan nog net, want om 20:00 sluit de support. Enfin, 25 minuten aan de lijn gehangen, en toen hingen ze gewoon op aan de andere kant.

Stijlloos als altijd, morgen maar weer even bellen met mijn grote vrienden @ziggo!

Ik heb zoooooooooooooooooooooooooooooo'n spijt dat ik bij tweakdsl ben weggegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
Ik heb nu ook TweakDSL, maar ik ga naar aanleiding van jouw posts dus echt Tweak nog niet opzeggen. Ik heb alleen internet aangevraagd trouwens, het Z3i abo. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Vatt schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:35:
Ik heb nu ook TweakDSL, maar ik ga naar aanleiding van jouw posts dus echt Tweak nog niet opzeggen. Ik heb alleen internet aangevraagd trouwens, het Z3i abo. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan.
Ja goeie keus. Hoewel ik denk dat als je geen nummerportering doet, je minder kans hebt op fouten. Beste is gewoon tweak opzeggen als ziggo eenmaal werkt imo, beter een maand teveel betalen dan een maand geen internet.

Eventueel zou je ook een pakket op kunnen halen bij lokale electroboer, dat scheelt weer een stap die mis kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders hier met een Z3i abbo die opeens ook 3,6 MB/s down haalt? :P

Paar dagen geleden was het nog 2,9 MB/s. Ik dacht dat Ziggo pas weer in april snelheden omhoog zou schoppen? Ik zit nu dus op ~35 mbit down ipv 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de West Friezen hier? Ik begin onderhand een beetje schijtziek te worden van een Z3 abonnement die tussen de 200 en de 800 kb/s fluctueert. Usenet is inmiddels helemaal dood.
Het duurt inmiddels een maand die onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Zit hier op 25Mbit met een alles in 1 extra abo. De daadwerkelijke snelheid schommelt echter sterk 's avonds. Soms maar 1Mbyte/s of minder waarna het later weer naar 2,4Mb/s kan oplopen. Duidelijk een geval van overboekte lijnen. Kwaliteit van de verbinding is namelijk prima.

Heeft het zin dit bij Ziggo aan te kaarten? Die zullen ook niet zitten te springen om een wijk in kleinere segmenten op te delen, maar aan de andere kant adverteren ze wel met 20Mbit en die haal ik soms niet eens. Daarnaast vraag ik me af wat dit gaat betekenen bij de komende upgrades. Het lijkt mij dat je dan nog sterkere schommelingen in de download krijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door Atomsk op 13-01-2009 23:36 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz908
  • Laatst online: 12-09 21:33
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:52:
Iemand anders hier met een Z3i abbo die opeens ook 3,6 MB/s down haalt? :P

Paar dagen geleden was het nog 2,9 MB/s. Ik dacht dat Ziggo pas weer in april snelheden omhoog zou schoppen? Ik zit nu dus op ~35 mbit down ipv 30.
3,6 MB/s is zo'n 29Mbit dus je hebt nu gewoon de goeie snelheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Bijna alle probleemgevallen wonen in regio Noord (voormalig @home) zie ik. Niet zo gek als je bedenkt dat @home vroeger ook altijd standaard bovenaan stond wat klachten betreft.
Frank76NL schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:14:
[...]

Klopt, heb 30 euro achter moeten laten bij Expert. Ben wel blij omdat het eentotaalpakket was. Maar ik vind het wel jammer dat je dus niet zonder kosten de kwaliteit van digitale tv op je toestel kunt beoordelen zonder 30 euro te betalen.
De verkoper wist te verkondigen dat de kaart na twee weken zou verlopen, maar dat ik het daarna op ieder gegeven moment kon activeren.
Klopt dit? En moet ik dan 30 euro activatiekosten betalen? :? Want dan schiet ik er niets mee op dus.
Klopt, je hoeft dan de kaart alleen maar aan te melden bij Ziggo en als je alleen het standaardpakket wilt zijn daar verder geen extra kosten aan verbonden.

@Octopuz908

Dat zou zo zijn als de infrastructuur van alle netwerken perfect zou zijn, maar dit is niet het geval, dus wat Maximized aangeeft klopt wel.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,

Ik ben dus ook aan het kijken naar een kabel abonnement, aangezien ik 3KM van de wijkcentrale zit is ADSL2+ geen optie.

Nu zie ik Alles in 1 extra voor € 64,95 per maand maar hier zit dan "maar" 20 Mb/s bij.

Het Z3i pakket is lastig te vinden via de ziggo site.
Dit pakket levert 30/3 Mb/s maar hier zit verder _niets_ bij.

Is er wellicht nog een "verborgen" pakket waarbij deze 30Mb/s zit met alles erbij (telefonie en tv)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:01:
Hmm,

Ik ben dus ook aan het kijken naar een kabel abonnement, aangezien ik 3KM van de wijkcentrale zit is ADSL2+ geen optie.

Nu zie ik Alles in 1 extra voor € 64,95 per maand maar hier zit dan "maar" 20 Mb/s bij.

Het Z3i pakket is lastig te vinden via de ziggo site.
Dit pakket levert 30/3 Mb/s maar hier zit verder _niets_ bij.

Is er wellicht nog een "verborgen" pakket waarbij deze 30Mb/s zit met alles erbij (telefonie en tv)?
Die 20Mb/s veranderd in Q2 -2009 naar maar liefst 50Mb/s down en 5Mb/s up en begin 2010 word deze 80Mb/s down en 10Mb/s up. Z3i verdwijnt misschien ook. Sowieso is Alles-in-1-Extra het hoogste pakket.
Verder betekent 20Mb/s bij kabel van Ziggo ook dat je werkelijk met 2,5MB per seconde kan downloaden.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:03:
Hoe zit het met de West Friezen hier? Ik begin onderhand een beetje schijtziek te worden van een Z3 abonnement die tussen de 200 en de 800 kb/s fluctueert. Usenet is inmiddels helemaal dood.
Het duurt inmiddels een maand die onzin!
Ik woon ook in west-friesland. Maar hier werkt onze internet abbo gewoon goed. Ik heb dan wel Alles-In-Een plus. Dus dan moet het aan dat specifieke abbonoment liggen. Verder weet ik dat de ziggo-newsserver hier wel werkt maar dat ik hem er al heb uitgegooid vanwege brakke retentie.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeluskamps schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:05:
[...]

Die 20Mb/s veranderd in Q2 -2009 naar maar liefst 50Mb/s down en 5Mb/s up en begin 2010 word deze 80Mb/s down en 10Mb/s up. Z3i verdwijnt misschien ook. Sowieso is Alles-in-1-Extra het hoogste pakket.
Verder betekent 20Mb/s bij kabel van Ziggo ook dat je werkelijk met 2,5MB per seconde kan downloaden.
Bedankt voor de info.

Heb je misschien ook een bron voor deze snelheidsverhogingen?

Als bovenstaande waar is, dan hoef ik namelijk geen seconde meer te twijfelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
alles in één plus gaat in etappes dit jaar ook over naar 30Mb.
nieuws: Ziggo plant nieuwe snelheidsverhogingen

misschien wel interessant dan.

[ Voor 0% gewijzigd door krakbracket op 14-01-2009 13:12 . Reden: F5, F5, F5... ]

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik krijg nu weer een brief van Ziggo:

Tot op heden geen betaling bla bla, of ik het openstaande saldo van 50,00 direct wil overmaken 8)7 Die gasten zijn echt niet goed. Er staat uberhaupt niets open, maar los daarvan is 50,00 rond al onmogelijk met mijn configuratie.

Onbetrouwbaar bedrijf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:03:
Ik krijg nu weer een brief van Ziggo:

Tot op heden geen betaling bla bla, of ik het openstaande saldo van 50,00 direct wil overmaken 8)7 Die gasten zijn echt niet goed. Er staat uberhaupt niets open, maar los daarvan is 50,00 rond al onmogelijk met mijn configuratie.

Onbetrouwbaar bedrijf :(
:+

Had ik ook, ik bellen, bleek er niks open te staan. Maar na een half uur wachten had mevrouw het door: het is de rekening voor kabel tv van jan t/m mrt. De kabeltarieven zijn omhooggegaan en het is nu 50 euro. De rekeningen zijn op 30 december verstuurd. Dat je een week na het ontvangen van de rekening al een aanmaning krijgt is echter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krakbracket schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:12:
alles in één plus gaat in etappes dit jaar ook over naar 30Mb.
nieuws: Ziggo plant nieuwe snelheidsverhogingen

misschien wel interessant dan.
Ik weet het nog niet hoor, vandaag zijn de uitkomsten gepresenteerd van de consumentenbond internetprovider enquete en Ziggo komt als slechtste uit de bus... zelfs boven de bagger van telfort die ik momenteel heb. Het is al jaren bij @home / ziggo hetzelfde: snelheid omhoog, maar mensen met problemen laten stikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:33:
[...]

Ik weet het nog niet hoor, vandaag zijn de uitkomsten gepresenteerd van de consumentenbond internetprovider enquete en Ziggo komt als slechtste uit de bus... zelfs boven de bagger van telfort die ik momenteel heb. Het is al jaren bij @home / ziggo hetzelfde: snelheid omhoog, maar mensen met problemen laten stikken.
Ze hebben gewoon erg veel klanten, gaat heus nu wel de goede kant op met Ziggo. Ik heb zelf geen slechte ervaringen met Ziggo gehad.
Ben hartstikke blij met me snelle verbinding die binnekort nog een stuk sneller word ook:)

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier regio venlo weer veel last van pagina's die niet openen, :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben ook aan het kijken om over te gaan naar kabel maar wil ook draadloos internet erbij.
Op de site van ziggo kan ik niet vinden welke router je krijgt als ik het bij ziggo bestel.
Waarschijnlijk een Sitecom maar welk type? is het een 54G of 300N router?
Of is het beter/goedkoper om in een winkel een draadloze router te kopen en welke werkt dan goed met ziggo internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Richard-- schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:21:
Ik ben ook aan het kijken om over te gaan naar kabel maar wil ook draadloos internet erbij.
Op de site van ziggo kan ik niet vinden welke router je krijgt als ik het bij ziggo bestel.
Waarschijnlijk een Sitecom maar welk type? is het een 54G of 300N router?
Of is het beter/goedkoper om in een winkel een draadloze router te kopen en welke werkt dan goed met ziggo internet?
Ik zou gewoon in een winkel een router kopen. In principe zou elk merk moeten werken. Ik zelf heb een sitecom router. Ziggo verkoopt die volgens mij ook, dus als jezelf al voor die zou gaan zou ik die als ik jou was ergens in een winkel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik zit ook rond te kijken voor een accesspoint en kom nu uit op de Eminent EM4550.
Brons award in een HWI van een tijdje terug en verbruikt maar een watt of 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe het een en ander werkt mbt bridgen en casema alles in 1 pakket?

Ik ben dus van plan het alles in 1 extra pakket aan te vragen, maar de grote vraag daarbij is of het mogelijk is zonder problemen te bridgen (ivm sip/telefonie ed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Angeluskamps schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:41:
[...]

Ik zou gewoon in een winkel een router kopen. In principe zou elk merk moeten werken. Ik zelf heb een sitecom router. Ziggo verkoopt die volgens mij ook, dus als jezelf al voor die zou gaan zou ik die als ik jou was ergens in een winkel kopen.
Ik dacht ergens in dit topic gelezen te hebben dat niet elk merk router goed werkt met ziggo.
Ik wil graag een 300N router, is me laptop ook wat sneller :9 maar weet dus niet of ziggo die levert.
Ik neem dan een alles in 1 extra en dan kan de monteur meteen alles installeren,wel zo makkelijk :+

P.s Ik heb 2 laptops, 1 met 300N en 1 met 54G. Als ik een 300N router heb kan ik dan nog wel met de laptop die 54G heeft internet verbinding krijgen.

EDIT: net ziggo gebeld,de draadloos router die ze leveren is een wl-600 en die is 54G.

[ Voor 15% gewijzigd door Richard-- op 14-01-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijulio
  • Laatst online: 04-09 16:33
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:01:
Kan iemand mij vertellen hoe het een en ander werkt mbt bridgen en casema alles in 1 pakket?
Het Motorolla modem bridged automatisch. In principe kun je slechts 1 pc aansluiten.
Zo te horen werkt dit dus perfect voor jouw situatie.

Ik heb zelf een DIR-655 erachter gehangen, welke direct op het externe (internet) ip zit. Dmv deze router kan ik met meerdere pc's online en port forwarden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

..o.....m......g.....

Komt er vandaag een brief binnen ....
bevestiging wijziging van alles-in1-basis naar .... tromgeroffel..... alles-in-1-basis....

echt serieus , hoe fout kan het gaan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 02:05
^^ Dat is wel slordig inderdaad. Je zou zeggen dat een goed in elkaar gezet klantensysteem dat niet eens toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Laatst online: 19:38
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:19:
hier regio venlo weer veel last van pagina's die niet openen, :(
www.opendns.org

Had ook hele tijd last van pagina's die opeens niet meer bereikbaar waren. Sinds ik de DNS van OpenDNS gebruik nergens meer last van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Richard-- schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:03:
[...]

Ik dacht ergens in dit topic gelezen te hebben dat niet elk merk router goed werkt met ziggo.
Ik wil graag een 300N router, is mijn laptop ook wat sneller :9 maar weet dus niet of ziggo die levert.
Ik neem dan een alles in 1 extra en dan kan de monteur meteen alles installeren,wel zo makkelijk :+
Net een D-Link DIR-655/E Wireless N Gigabit binnen op m'n werk. Vanavond eens kijken of dat gaat werken met de surfplank.

edit: werkt prima. straight out of the box.
edit2: prestaties vallen tegen. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Atomsk op 15-01-2009 16:17 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

CrankyGamerOG schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:13:
..o.....m......g.....

Komt er vandaag een brief binnen ....
bevestiging wijziging van alles-in1-basis naar .... tromgeroffel..... alles-in-1-basis....

echt serieus , hoe fout kan het gaan :s
Niet fout, wel logisch, die brief wordt automatisch verstuurd tijdens het bestelproces, dus op het moment dat de fout bij jou ontdekt werd, was die brief al onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Laguna schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:58:
[...]

Niet fout, wel logisch, die brief wordt automatisch verstuurd tijdens het bestelproces, dus op het moment dat de fout bij jou ontdekt werd, was die brief al onderweg...
Nee wel fout, hoe kan een Basis nou gewijzigd worden in een basis 8)7

Daar zou het systeem al moeten aangeven, luister callcentermiep dat wat je nu wilt kan niet, klant A heeft al dit pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
CrankyGamerOG schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:42:
[...]

Daar zou het systeem al moeten aangeven, luister callcentermiep dat wat je nu wilt kan niet, klant A heeft al dit pakket.
Ik krijg toch het idee dat het beter is om al je wijzigingen online te doen hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:37
Ik haal sinds vandaag ineens veel hogere snelheden dan normaal, word het weer verhoogd ofzo? :P niet erg natuurlijk
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/390286732.png

van nieuwsgroepen haal ik tot 3.50mb/s met een gemiddelde van 3.30mb/s :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 22:36
Tower410 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:35:
[...]

www.opendns.org

Had ook hele tijd last van pagina's die opeens niet meer bereikbaar waren. Sinds ik de DNS van OpenDNS gebruik nergens meer last van gehad :)
Jawel probleem is niet dns maar gewoon de verbinding (gebruik al jaren opendns)
Deze heeft er dinsdagnacht 4 uren uitgelegen en ook zondagnacht een paar uren. Helaas, maar het zal wel onderhoud in de nacht oid zijn. Newsleecher wordt hier echter niet vrolijk van en mijn NMT ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 15:46
mats schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:01:
Ik haal sinds vandaag ineens veel hogere snelheden dan normaal, word het weer verhoogd ofzo? :P niet erg natuurlijk
[afbeelding]

van nieuwsgroepen haal ik tot 3.50mb/s met een gemiddelde van 3.30mb/s :|
en dan nog een sippe smiley neerzetten ? ;) nou nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

CrankyGamerOG schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 18:42:
[...]

Ben ik met je eens, maar je wist al dat dat gebeurd was, geef alleen maar aan dat het dan ook logisch is dat je die brief krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Laguna schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:17:
[...]

Ben ik met je eens, maar je wist al dat dat gebeurd was, geef alleen maar aan dat het dan ook logisch is dat je die brief krijgt...
ok dan heb ik je verkeerd begrepen, maar goed, snap nog steeds niet dat dat systeem van ziggo zo slecht werkt, maar goed, dadelijk nog maar eens bellen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier het ziggo alles in extra pakket (20/3)
In de praktijk haal ik snelheden 16 down en 2.5 up.

Zou mijn router misschien de bottleneck kunnen zijn?
Ik ben in het bezit van een 3com officeconnect

http://www.3com.com/produ...R100-75&pathtype=purchase

gr Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:38:
Ik heb hier het ziggo alles in extra pakket (20/3)
In de praktijk haal ik snelheden 16 down en 2.5 up.

Zou mijn router misschien de bottleneck kunnen zijn?
Ik ben in het bezit van een 3com officeconnect

http://www.3com.com/produ...R100-75&pathtype=purchase

gr Geert
Heb je je modem en router al eens gereset handmatig na de snelheidsverhoging?

@Richard-- 300N router ondersteunt ook b/g wireless dus dan kan je hem gebruiken voor al je wireless apparaten.

[ Voor 10% gewijzigd door MrBlueEyes op 15-01-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb maar eens een pc direct aangesloten aan het modem.
Dan haal ik snelheden van 27 down en 2.8 up.

Het probleem is dus mijn router.
Zit ik nu aan een nieuwe vast?

Heeft iemand nog een suggestie voor een nieuwe router,

Wensen:
goede kwaliteit
1 gb poorten
wireless

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

Laguna schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:17:
[...]

Nee, het systeem dat de brief vervolgen uit print zou moeten kunnen detecteren dat hij iets doet wat niet kan. ;)
Dus helemaal logisch is het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijulio
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:15:
Heeft iemand nog een suggestie voor een nieuwe router,

Wensen:
goede kwaliteit
1 gb poorten
wireless
jazeker:

D-Link DIR-655, voor ongeveer 80,- in de pricewatch. (zelf ook)

Check smallnetbuilder.com voor review/snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:30
Als ik zo alles lees durf ik het komende jaar nog niet over te stappen naar Alles-in-één (met nu telefonie bij Slim Bellen/KPN). Vertrouw het overgangsproces nog niet helemaal. Het telefoonnummer wil ik (nou ja, mn ouders) zeker niet kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ccc schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:31:
[...]

Nee, het systeem dat de brief vervolgen uit print zou moeten kunnen detecteren dat hij iets doet wat niet kan. ;)
Dus helemaal logisch is het eigenlijk niet.
Zucht.. het systeem had dan al bij het invoeren van de order dat aan moeten geven, als het daar al niet wordt aangegeven is het logisch dat het verdere proces dat ook niet opmerkt.. en nu weer on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijulio
Ascathon schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:14:
Als ik zo alles lees durf ik het komende jaar nog niet over te stappen naar Alles-in-één (met nu telefonie bij Slim Bellen/KPN). Vertrouw het overgangsproces nog niet helemaal. Het telefoonnummer wil ik (nou ja, mn ouders) zeker niet kwijt raken.
uiteraard geen garantie, maar bij mij is de overstap van telefonie (kpn), internet (internlnet-bbned), en tv (casema), naar Ziggo alles-in-een plus echt vlekkeloos verlopen afgelopen zomer. Nummerportering verliep ook perfect. Het kan dus wel....maar of het bij jou ook zo zal gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Nummer kwijt raken komt toch niet vaak voor :?
Het is meer dat het soms wat erg lang duurt (tenminste die indruk heb ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas geleden een Linksys WRT610N gekocht, en moet zeggen dat het echt uitstekend werkt in combinatie met mijn Ziggo Alles-in-1 Extra abonnement.

Ik haal gemiddeld 2.35 MB/s van zo'n beetje alle Nederlandse servers, en de ping ligt zo rond de 10 ms via 802.11n op de 5 GHz band.

Echt een aanrader voor mensen die een router willen hebben die de komende paar snelheidsupgrades nog kan overleven (hij kan tot ongeveer 150 Mbit op de WAN poort verwerken).
Pagina: 1 ... 15 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.