Zo te horen moet volgens jou een technische helpdeskmedewerker alle in en outs kennen van het hele kabel systeem. Dat is gewoon niet te doen, dus krijgen de technische helpdeskmedewerkers dat ook niet. Is meer voor de mensen van het NOC.Helaas is het zo voor jou, dat wanneer je belt alleen een helpdeskmedewerkers kan spreken die in geen beding kan doorverbonden met een 2e lijn of 3e lijn desnoods.ArChie schreef op woensdag 31 december 2008 @ 17:24:
[...]
Ik wil je bedanken voor je reactie. Ik zou nu natuurlijk ook weer dezelfde argumenten kunnen aanvoeren en je nogmaals kunnen proberen uit te leggen dat in het digitale tijdperk meten alleen niet meer voldoende is, maar dat is kennelijk niet over te brengen. Je hebt voor mij (helaas) het beeld bevestigd dat ik al had over de functioneren van de helpdesk in combinatie met het uitsturen van monteurs bij digitale TV problemen en ook (wederom helaas) het beeld bevestigd van de houding van het Ziggo personeel ten aanzien van "beleidszaken". Wij gaan er dus niet uitkomen met deze discussie. Een prettige jaarwisseling en een goed 2009 toegewenst.
Ik heb niet alles gelezen van je, maar je weet het allemaal blijkbaar beter. Ik hoop dat je je baan er van hebt gemaakt, want anders nodigt Ziggo je vast graag uit op het hoofdkantoor.