Het Xbox 360 ervaringen Topic #53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.068 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:40:
[...]

Staat die niet in je download-history van je account? Op zich moet het mogelijk zijn om alles daar vanuit te downloaden....
Held :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

dangerpaki schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:42:
hoe krijg jij een gratis Hd besteld? bij de meesten kost ie nog steeds minimaal 14,99
Of 24,99 (dat staat er bij mij)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weekly Special bij play asia:

Star Wars The Force Unleashed voor 23 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:45
Ik heb even een vraagje. wat is jullie ervaring met geld terug gestort krijgen op je rekening(cashback actie).
er staat 4 maanden maar zijn er al mensen die nu al het binnen hebben gehad?.

alvast bedankt

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb bij BoxedDeal.com een code gekocht voor 12+1 maanden Xbox Live. Nu kreeg ik na activering een email van MS dat ik 12 maanden heb geactiveerd. Hoort dit en is de extra maand gewoon bijgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crackh34d schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:10:
Ik heb bij BoxedDeal.com een code gekocht voor 12+1 maanden Xbox Live. Nu kreeg ik na activering een email van MS dat ik 12 maanden heb geactiveerd. Hoort dit en is de extra maand gewoon bijgeschreven?
dat staat er maar er worden gewoon 13 maanden bijgeschreven. Kijk maar naar je eind datum
stftweaker schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:56:
Ik heb even een vraagje. wat is jullie ervaring met geld terug gestort krijgen op je rekening(cashback actie).
er staat 4 maanden maar zijn er al mensen die nu al het binnen hebben gehad?.

alvast bedankt
ik moet hem zelf nog opsturen, maar het kan geloof ik 3 tot 4 maanden duren dacht ik.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Redelijk domme vraag, maar ik kan echt geen eenduidig antwoord vinden.

Ik heb nu nog een HD-Ready 32" Samsung, en een "oude" Xbox zonder HDMI. Deze is dus nu component aangesloten, prima voor 720p.
Echter koop ik binnenkort een 40" Full-HD TV. Ik lees her en der dat component maximaal tot 1080i kan, en dus niet progressive. Anderzijds lees ik op andere plaatsen dat via component ook 1080p haalbaar is.

Wie kan me vertellen wat nu echt waar is? Anders moet ik ook nog een nieuwe Xbox kopen namelijk. (Ik wil namelijk wel, als ik een full-hd tv heb, games in die resolutie spelen als ze het ondersteunen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Exorcist schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:44:

Ik heb nu nog een HD-Ready 32" Samsung, en een "oude" Xbox zonder HDMI. Deze is dus nu component aangesloten, prima voor 720p.
Echter koop ik binnenkort een 40" Full-HD TV. Ik lees her en der dat component maximaal tot 1080i kan, en dus niet progressive. Anderzijds lees ik op andere plaatsen dat via component ook 1080p haalbaar is.

Wie kan me vertellen wat nu echt waar is? Anders moet ik ook nog een nieuwe Xbox kopen namelijk. (Ik wil namelijk wel, als ik een full-hd tv heb, games in die resolutie spelen als ze het ondersteunen).
Ik weet niet precies of het mogelijk is om 1080P via component door te geven maar dat maakt eigelijk niet veel uit omdat er maar een handvol spelen zijn die op 1080P gerenderd worden. De meeste worden door de xbox gewoon gescaled naar een goed formaat beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

NeSs schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:53:
[...]

Ik weet niet precies of het mogelijk is om 1080P via component door te geven maar dat maakt eigelijk niet veel uit omdat er maar een handvol spelen zijn die op 1080P gerenderd worden. De meeste worden door de xbox gewoon gescaled naar een goed formaat beeld.
Hmm, dan zou ik kunnen bezien of het zo ook "gaat". Component blijft op hoge resoluties ondergeschikt aan HDMI, maar mocht de nood hoog zijn komt er een andere Xbox. Kan deze naar de slaapkamer.

Ik dacht dat vandaag de dag veel games 1080p native waren, op de achterkant staan alledrie de formaten. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

dangerpaki schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:16:

heb je een berichtje gestuurd. , kan je effe een berichtje sturen want volgens mij kan ik jou niets sturen omdat je DM uit hebt staan. maar in principe is het neit zo'n probleem. heb namelijk zelf nog recht op een 20gb via MS voor de upgrade van mn arcade
Als je recht hebt op een 20gb, hou ik 'em liever zelf als reserve.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:44:

Theoretisch is 1080p over component wel mogelijk, het probleem is dat veel TV's 1080p over component niet accepteren. Er zijn dus wel TV's die 1080p over component kunnen, maar heel beperk en het is niet terug te vinden in de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:17:
[...]

Theoretisch is 1080p over component wel mogelijk, het probleem is dat veel TV's 1080p over component niet accepteren. Er zijn dus wel TV's die 1080p over component kunnen, maar heel beperk en het is niet terug te vinden in de specs.
offtopic:
Dat, en veel HD spelers zijn middels AACS ook resticted tot 720p/1080i over component. Niet omdat het duur is ofzo, maar simpelweg omdat er geen drm op component zit. Niet dat dat van toepassing is op de Xbox, maar toch...

Zie ook: Wikipedia: Image Constraint Token.

Het hangt inderdaad van je TV af. Misschien dat je het via google of in je manual terig kunt vinden. Want op zich heeft 1080p op een 40" wel zin (zeker als je er vrij dicht op zit te kijken).

De Xbox-360 zelf ondersteunt iig wel 1080p@component/hdmi/vga: http://www.engadgethd.com...-via-component-1080p-vga/

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vandaag ook een Xbox360 Arcade ontvangen van de BS. Gelijk een 20 GB HD erbij besteld met 3 maanden live voor 24,99. Nu kom ik er net achter dat de 5 arcade games niet in de doos zitten, alleen die Sonic tennis game. Beetje jammer, morgen maar ff bellen dan en fingers crossed dat ze me geloven. Nu ein-de-lijk eerst ff Gears of War 1 spelen. :D

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Yeeeeeh zonet toch maar de ELite gehaald bij BartSmit kon hem echt niet laten staan voor die prijs! meteen xbox gebeld voor zon data-transfer kabeltje..ff alles op me 120gb pleure!
ben benieuwd hoelang dat duurd voordat ik die binne heb.. die gast aan tel. zei dat die helemaal uit Praag moeten komen :S
Kmoet zegt deze 360 staat toch veel beter dan dat WIT! :P

[ Voor 4% gewijzigd door ind0mi op 04-11-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
zwembroek schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:04:
Vandaag ook een Xbox360 Arcade ontvangen van de BS. Gelijk een 20 GB HD erbij besteld met 3 maanden live voor 24,99. Nu kom ik er net achter dat de 5 arcade games niet in de doos zitten, alleen die Sonic tennis game. Beetje jammer, morgen maar ff bellen dan en fingers crossed dat ze me geloven. Nu ein-de-lijk eerst ff Gears of War 1 spelen. :D
Er zit toch al een 256MB memory card bij je Arcade? Dan heb je toch geen recht op geheugenuitbreiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

zwembroek schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:04:
Die arcade games zitten in het doosje van die tennisgame onder de soncidvd :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:17:
[...]

Ik zal er sowieso niet specifiek op zoeken. Ik kan ook geen Samsungs vinden met twee component ingangen (ik heb de 360 en Wii component aangesloten maar wil van mn Joytech component switch af.

Denk dat ik gewoon een Pro 60 GB koop tegen die tijd en deze verkas naar de slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben waarschijnlijk blind, maar ik kan die 10% kortingscode van Bart Smit voor een console niet in die online nieuwsbrief vinden. waar moet ik kijken? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:31:
ik ben waarschijnlijk blind, maar ik kan die 10% kortingscode van Bart Smit voor een console niet in die online nieuwsbrief vinden. waar moet ik kijken? 7(8)7
Waarschijnlijk deze: http://nieuwsbrief.bartsmit.com/index.php?newsletterID=683
Maar die is dus niet meer geldig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah kijk, dank. nou ja. op zich is een xbox met de MS korting ook al cheap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Kool! kon die site nog niet! nog cheaper dan gamehubs! (waar die momenteel SOLD OUT is!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
ind0mi schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:18:
Yeeeeeh zonet toch maar de ELite gehaald bij BartSmit kon hem echt niet laten staan voor die prijs! meteen xbox gebeld voor zon data-transfer kabeltje..ff alles op me 120gb pleure!
ben benieuwd hoelang dat duurd voordat ik die binne heb.. die gast aan tel. zei dat die helemaal uit Praag moeten komen :S
Kmoet zegt deze 360 staat toch veel beter dan dat WIT! :P
Ik heb hem donderdag besteld en hij (klantenservice MS) zei dat het max. 15 werkdagen duurt (3 weken dus) Als die maar voor de update binnen komt :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

LB06 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:56:
[...]

offtopic:
Dat, en veel HD spelers zijn middels AACS ook resticted tot 720p/1080i over component. Niet omdat het duur is ofzo, maar simpelweg omdat er geen drm op component zit. Niet dat dat van toepassing is op de Xbox, maar toch...

Zie ook: Wikipedia: Image Constraint Token.

Het hangt inderdaad van je TV af. Misschien dat je het via google of in je manual terig kunt vinden. Want op zich heeft 1080p op een 40" wel zin (zeker als je er vrij dicht op zit te kijken).

De Xbox-360 zelf ondersteunt iig wel 1080p@component/hdmi/vga: http://www.engadgethd.com...-via-component-1080p-vga/
Ik heb een Xbox360 via component op 1080 aangesloten op een Philips 32pfl9603. Geen probleem en superbeeld :9~

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
veel te late reaxie

[ Voor 94% gewijzigd door maartend op 05-11-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Marzman schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:02:
[...]

Die arcade games zitten in het doosje van die tennisgame onder de soncidvd :)
LOL Thanx! Dat zei die dame van de klantenservice vanmorgen ook al...hehe.
danielkraak schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:59:
[...]

Er zit toch al een 256MB memory card bij je Arcade? Dan heb je toch geen recht op geheugenuitbreiding?
Ja idd, maar je kan alsnog gebruik maken van die actie. Daarom heb ik ook snel geprofiteerd van die BS 10% korting. Die 3 maanden live zet ik wel op marktplaats voor een tientje ofzo, dan kost me die schijf nogmaar 15 eurie. Heb ik mooi voor 146 een Xbox360 met 20 GB HD. 8)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine geruchtjes...

De shops hebben GoW2 inmiddels binnen, het lijkt er op dat de verkoop morgen los gaat.
En er schijnt nog een leuke actie te komen, waarbij je bij aanschaf van de game een extra wapen kan krijgen (geen pre-order nodig, op=op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:39:
Kleine geruchtjes...

De shops hebben GoW2 inmiddels binnen, het lijkt er op dat de verkoop morgen los gaat.
En er schijnt nog een leuke actie te komen, waarbij je bij aanschaf van de game een extra wapen kan krijgen (geen pre-order nodig, op=op).
Helaasch moet ik wachten tot ie vrijdag met de post komt... * Phusebox is jaloers op de gelukkigen die morgen al los mogen

Maar daarentegen had ik wel voor 52 euro de ltd. edition

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Slim aangepakt van Microsoft eigenlijk. Door een normale DVD-speler te gebruiken en de harde schijf optioneel te houden is het ding 3 keer zo goedkoop als een PS3. Ook niet zo verassend dat er dan nu een bericht op de FP staat dat de prijs voorlopig niet meer gaat dalen.

En ondertussen verdienen ze ook nog geld aan losse harddisks die iedereen gaat kopen met de volgende update, wifi-adapters en Xbox life.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:39:
Kleine geruchtjes...

Als de shops de game te vroeg verkopen krijgen ze dit hele jaar geen nieuwe levering meer, helemaal in Nederland met sinterklaas en kerst voor de boeg willen de meeste shops dat risico niet lopen.

Hier (UK) heeft onze leverancier hem al sinds maandag maar hun mogen hem vandaag pas naar de shops sturen van MS

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Royal schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:17:
[...]

Als de shops de game te vroeg verkopen krijgen ze dit hele jaar geen nieuwe levering meer, helemaal in Nederland met sinterklaas en kerst voor de boeg willen de meeste shops dat risico niet lopen.
Ik zie het hier in de regio bij verschillende shops toch regelmatig gebeuren, de MediaMarkt in Maastricht heeft zowat ieder spel de dag voor release al in de schappen liggen. Morgen na het werk even kijken voor GoW 2 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:59:
[...]

genaaid.. next

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ijskonijn schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:21:
[...]

Ik zie het hier in de regio bij verschillende shops toch regelmatig gebeuren, de MediaMarkt in Maastricht heeft zowat ieder spel de dag voor release al in de schappen liggen. Morgen na het werk even kijken voor GoW 2 8)
Daar lag Fallout 3 zelfs al dinsdag in de rekken, toen ie nog niet eens in de VS uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:17:
[...]

Hier (UK) heeft onze leverancier hem al sinds maandag maar hun mogen hem vandaag pas naar de shops sturen van MS
Tja, ik heb andere informatie ;)
Phusebox schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:34:
[...]

Daar lag Fallout 3 zelfs al dinsdag in de rekken, toen ie nog niet eens in de VS uit was.
US release was toch 28 oktober, iig is de EU release ook naar die datum gegaan. Stond zelfs op de dozen waarin de games geleverd werden.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:43:
[...]

Tja, ik heb andere informatie ;)

[...]

US release was toch 28 oktober, iig is de EU release ook naar die datum gegaan. Stond zelfs op de dozen waarin de games geleverd werden.
maar als het hier 28 oktober is, is het dat in de VS nog niet?
Maar dat wist ik niet, want afgelopen zaterdag waren er zelfs nog winkels die de pre-order doosjes hadden liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
ijskonijn schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:21:
[...]

Klopt,

MM Heerlen was ook altijd te vroeg, todat MS besloot ze maar een maandje geen consoles te leveren, en ze regelmatig games pas een dag na de release te sturen.
Sindsdien houden zij zich ook netjes aan de regels.

Er zijn inderdaad wel shops die hem nog te vroeg uitleveren, maar met de grote releases is die groep steeds kleiner aan het worden omdat MS ze gewoon afstraft.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

yzf1kr schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:52:
[...]

Klopt,

MM Heerlen was ook altijd te vroeg, todat MS besloot ze maar een maandje geen consoles te leveren, en ze regelmatig games pas een dag na de release te sturen.
Zou dat echt zo gegaan zijn? Wat heeft MS aan lege Xbox schappen bij de Media Markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:05:
[...]

Zou dat echt zo gegaan zijn? Wat heeft MS aan lege Xbox schappen bij de Media Markt?
alsof MS het wat interesseert dat ze bij de Media Markt een maandje geen 30 xboxen verkopen? Mensen halen hem dan wel ergens anders. Kost alleen Media Markt klanten, Microsoft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Iemand die me misschien kan helpen met het volgende probleem? Graag in dat topic reageren en niet in deze om deze schoon te houden ;)

xbox 360 via ICS aan PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eternal sonata uitgespeeld. En zit nu in een half uur durende moraal verhaal. Ze hebben iets van 80 Moraals van het verhaal erin gestopt. Niet te geloven meestal krijg je er een of twee. Deze probeert de hele wereld en mensheid te veranderen inclusief nog een paar filosofische vraagstukken.

Iedere keer als ik een rpg speel hoop ik op het ffvii effect waarin je de laatste stukken vrij mag rondlopen, sidequests oplossen, ultimate moves leren en super wapens vinden. Maar dat is dus niet zo bij de laatste rpg's die ik gespeeld heb, het volgt zo'n strak linear stramien, niks ten nadele van het spel alleen wel jammer dat ik nog steeds niet men ffvii gevoel heb kunnen evenaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Phusebox schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:23:
[...]

alsof MS het wat interesseert dat ze bij de Media Markt een maandje geen 30 xboxen verkopen? Mensen halen hem dan wel ergens anders. Kost alleen Media Markt klanten, Microsoft niet.
Inderdaad.

Mensen die een game of console willen hebben kopen hem dan gewoon in een andere winkel, er liggen er 5 in een straal van 5 minuten lopen waar de prijzen tegenwoordig op het zelfde nivo (of in geval van Heerlen soms lager liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

"het ffvii gevoel" :?. Ik herinner me dat FF7 ook gewoon nog een halfuur aan cutscenes had nadat Sephiroth het loodje had gelegd en dan vond ik de eindscenes van Eternal Sonata toch een ENORM stuk knapper eerlijk gezegd (granted, dat 10 minuten filosofisch geleuter mochten ze wel achterwege laten).
Jij hebt trouwens duidelijk geen Lost Odyssey gespeeld als je klaagt over een gebrek aan "extra's" in recente rpg's ;).

Binnenkort komt Chrono Trigger op de DS uit, allereerste keer dat die in Europa gereleased wordt: Als je zoekt naar een spel waar je je characters kan uitbouwen is Chrono Trigger hét spel bij uitstek :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Marzman schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:04:
[...]

Of 24,99 (dat staat er bij mij)
ja bij mij staat dat er ook, MS geeft daar een of andere vage reden voor maar het is in principe gewoon xbox gold aansmeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:00:
"het ffvii gevoel" :?. Ik herinner me dat FF7 ook gewoon nog een halfuur aan cutscenes had nadat Sephiroth het loodje had gelegd en dan vond ik de eindscenes van Eternal Sonata toch een ENORM stuk knapper eerlijk gezegd (granted, dat 10 minuten filosofisch geleuter mochten ze wel achterwege laten).
Jij hebt trouwens duidelijk geen Lost Odyssey gespeeld als je klaagt over een gebrek aan "extra's" in recente rpg's ;).

Binnenkort komt Chrono Trigger op de DS uit, allereerste keer dat die in Europa gereleased wordt: Als je zoekt naar een spel waar je je characters kan uitbouwen is Chrono Trigger hét spel bij uitstek :)
idd geen lost odyssey gespeelt.
In het algemeen vond ik eternal sonata een spel met veel potentie alleen waren er een paar dingen die ik ietsjes minder vond.
De schaduws op de characters van de ingame movies was afleidend slecht.
Vooral in het begin waren er een paar dungeons onzinnig groot met erg veel vertakkingen die naar een doos leiden waarin iets zat wat alweer zijn nut verloor als je tien minuten later weer een betere versie van het item kocht/vond.
Goud viel met bakken uit de lucht door het fotografeer systeem.
Geen side quests behalve het score system wat niet mijn ding was. 40 personen 20 liedjes voorschrijven.

ah je kunt het spel wel weer opniew spelen :) party lvl 6 valt nog te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:09:
[...]
In het algemeen vond ik eternal sonata een spel met veel potentie alleen waren er een paar dingen die ik ietsjes minder vond.
Tijdens de encore mode heb je nog wel wat aanvullende quests voor superwapens. Maar uiteindelijk vond ik die niet echt nodig; ben encore mode ook door gerushed tot ik alle ezi items had en daarna was ik er wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

ff vraagje.. kreeg je na betaling (via Paypal in mijn geval) meteen een email met die code voor XboxLive?
Ik heb namelijk al 2 uur geleden betaald.. en nog steeds niks ontvangen in me inbox.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ind0mi schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:36:
[...]

ff vraagje.. kreeg je na betaling (via Paypal in mijn geval) meteen een email met die code voor XboxLive?
Ik heb namelijk al 2 uur geleden betaald.. en nog steeds niks ontvangen in me inbox.. :S
Het zal niet automated zijn, dus ga er maar vanuit dat het even kan duren. Weet niet in welke tijdzone zij zitten...

Als oplossing voor mijn HD probleem heb ik maar een 120gb harddisk gekocht, officieel...MS wint weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Phusebox schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:40:
[...]

Het zal niet automated zijn, dus ga er maar vanuit dat het even kan duren. Weet niet in welke tijdzone zij zitten...

Als oplossing voor mijn HD probleem heb ik maar een 120gb harddisk gekocht, officieel...MS wint weer...
Hoeveel heb je er voor betaald? Toch niet de volle pond mag ik hopen? Zit echt een belachelijke marge op die producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

Ik heb met mijn broertje een XBOX aanbieding gekregen die we niet af konden wijzen ;)
Dus dit is de eerste keer dat ik aan een XBOX ga altijd Sony en Nintendo consoles gehad..

We hebben een Elite gekocht met de volgende spellen:

Indiana Jones Lego
Kung Fu Panda
Halo 3
Project Gotham Racing 4
Fable 2
Viva Pinata 2
Gears of War 2

Dit totaal pakket koste ons 250euro en dan krijgen we nog 50euro terug van MS dus 200euro voor het totaal pakket (gewoon winkel met bon voordat jullie wat denken) :D Vind het persoonlijk wel jammer dat er geen tweede controller bij het Elite pakket zit al mag ik met deze deal niet klagen.

Voor de rest hebben we GTA4 al liggen want ja dat is gewoon echt mijn spel :P en een tweede controller en een goede tv staan ook al op het verlanglijstje.

Ik heb begrepen dat je bij de nieuwe XBOX versies geen problemen hebt met lawaai (behalve dan de drive die je hoort maar dat vind ik logisch).

Fable 1 vond ik een leuk spel en ik heb begrepen dat 2 nog beter is. Voor de rest ken ik HALO wel van nummer 1 maar 2 heb ik nooit gespeeld. Ben benieuwd wat ik allemaal kan verwachten van de spelen aangezien ik ze niet echt ken :$ Maarja dat gaat goed komen, heb iig een goed gevoel gekregen na het lezen van dit topic en verschillende reactie's.

Ik vroeg me nog wel af wat jullie adviseren aan accesoires en kabels om de xbox aan te sluiten op een tv. Ik moet eerst nog wat aan mijn auto doen dus even wachten met een nieuwe tv dus dat word dus nog even spelen op een Philips CRT breedbeeld.

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Royal schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:42:
[...]

Hoeveel heb je er voor betaald? Toch niet de volle pond mag ik hopen? Zit echt een belachelijke marge op die producten
33,5 euro voor 12+1 maand XboxLive is niet te duur dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Royal schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:42:
[...]

70 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

T1eA schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:44:

Ik vroeg me nog wel af wat jullie adviseren aan accesoires en kabels om de xbox aan te sluiten op een tv. Ik moet eerst nog wat aan mijn auto doen dus even wachten met een nieuwe tv dus dat word dus nog even spelen op een Philips CRT breedbeeld.
Een advanced scart cable kopen, dan ziet het er toppie uit op je CRT.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
On_E schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:54:
[...]

Een advanced scart cable kopen, dan ziet het er toppie uit op je CRT.
volgens mij heb ik nog wel een RGB scart kabel liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Dat is nog wel een goede deal de advies prijs is iets van 130 euro echt belachelijk, mag ik vragen waar heb je deze hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Royal schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:03:
[...]

Dat is nog wel een goede deal de advies prijs is iets van 130 euro echt belachelijk, mag ik vragen waar heb je deze hebt gekocht?
via via, is wel gebruikt, maar zit bon bij en nog garantie, incl. de transferkabel/software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het een ander gezocht maar kon het toch echt niet vinden, Ik wil graag mijn muziek en foto's op mijn xbox afspelen nu heb ik via www.xbox.com/pcsetup zo een beetje alles gedaan wat er staat met de werking dat hij nog niks doet, je hebt ook de functie media sharing in windows media player 11. Bij mij staat er nergens media sharing snap er ook niks van.

(Ik gebruik Windows Media Center Edition 2005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 17:20

T1eA

Browser

Dat is wel veel geld idd voor zo'n kabel maar goedkoper dan in de winkel blijkbaar. Ik kijk het wel even aan aangezien hij straks op HDMI gaat. Dan is het ook zonde van de investering.

Zijn er nog hoog-gadget-gehalte accesoires beschikbaar voor de 360? Ben ik wel een beetje van haha

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 08:27
PWM schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:38:
Ik moet toch altijd wel een beetje lachen om die gasten bij Gamehubs. De Nederlandse Douane blijkt hun UPS shipments te controleren, dus werd alles vertraagd, en via "normale post" verstuurd.

Gaat net de deurbel: "Goedmiddag, een aangetekende express brief" Hier even tekenen

En bedankt _/-\o_
Ik weet dat dit volledig off topic is maar wanneer waren beide games shipped? Ik wacht nog steeds op mijn levering (ondertussen 10 dagen) en kan ze nergens tracen (ook Fable en Far Cry). Denk dat ik eens een mailtje moet sturen.

On topic, Zou graag ook Gears Of War 2 binnen halen maar vrouwtje vond de vorige Gears niet zo leuk (die 'kreten' kwam ze zot van, te gewelddadig! (en zeggen dat ik straks 30 wordt :) ) en moet hem nu zien binnen te sluipen :*) . Zal nog een ganse opgave worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
T1eA schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:21:
Dat is wel veel geld idd voor zo'n kabel maar goedkoper dan in de winkel blijkbaar. Ik kijk het wel even aan aangezien hij straks op HDMI gaat. Dan is het ook zonde van de investering.

Zijn er nog hoog-gadget-gehalte accesoires beschikbaar voor de 360? Ben ik wel een beetje van haha
Als er iets is met een hoog gadget gehalte dan is het de "Edge Flightstick".

Voor de rest is het allemaal een beetje standaard werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De CoD5 Multiplayer Beta is nu te downloaden door iedereen op Live.
Ekfad schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:26:
[...]

Ik weet dat dit volledig off topic is maar wanneer waren beide games shipped? Ik wacht nog steeds op mijn levering (ondertussen 10 dagen) en kan ze nergens tracen (ook Fable en Far Cry). Denk dat ik eens een mailtje moet sturen.
Hij was een dag of 12 geleden verstuurd.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 05-11-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:58:
[...]
bij mij duurde het 7 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Ekfad schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:26:
[...]

On topic, Zou graag ook Gears Of War 2 binnen halen maar vrouwtje vond de vorige Gears niet zo leuk (die 'kreten' kwam ze zot van, te gewelddadig! (en zeggen dat ik straks 30 wordt :) ) en moet hem nu zien binnen te sluipen :*) . Zal nog een ganse opgave worden!
Alsof ze het verschil ziet tussen 1 en 2 :P

Gewoon doen alsof je "dat oude spel" opnieuw speelt ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Woww net gewoon telefoontje uit USA gehad NY d8 ik.. bleek het Boxeddeal.com te zijn. Tging over die bestelling (xboxlive 12+1 month) , hij vroeg me of IK die bestelling heb geplaatst en wilde bevestiging van me Paypal betaling. Daarna gaf ie aan de live code meteen naar mij te mailen. :D :9
Kvind wel goeie zaak dat ze dat nog ff checken met de koper !

Inmiddels de code ook al ontvangen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 08:27

[...]

Hmm, dus ook den 25ste oktober ... Wacht nog tot vrijdag en dan stuur ik.

Mijn broer vond die COC5 leuk, ik vind er eigenlijk niets aan, vind COD4 nog altijd te super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em ook gedownload. Heb nog nooit een COD spel gespeeld en eigenlijk alleen maar ervaring met GoW als shooter op de x360. Maar ik vind de demo maar niks. Iedereen valt neer na een paar mili seconden kogels pompen, honden die uit het niks komen etteren, en het rennen waarvoor je de linkerpook moet ingedrukt houden.

Misschien dat het spel te snel gaat nu ik GoW gewend ben. Daar kun je kogels vangen, wegrennen/duiken, smoke gooien en je ketting zaag pakken.

Bij de cod demo was het voor mij, zware machine gun pakken. Kamer met de vlag inlopen. schieten en dan of doodgaan of iemand doodschieten en daarna doodgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zomaar een kamer inrennen is nou ook niet bepaald de CoD speelstijl. Het is geen standaard arcadeshootertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:45:
[...]

ik heb em ook gedownload. Heb nog nooit een COD spel gespeeld en eigenlijk alleen maar ervaring met GoW als shooter op de x360. Maar ik vind de demo maar niks. Iedereen valt neer na een paar mili seconden kogels pompen, honden die uit het niks komen etteren, en het rennen waarvoor je de linkerpook moet ingedrukt houden.

Misschien dat het spel te snel gaat nu ik GoW gewend ben. Daar kun je kogels vangen, wegrennen/duiken, smoke gooien en je ketting zaag pakken.

Bij de cod demo was het voor mij, zware machine gun pakken. Kamer met de vlag inlopen. schieten en dan of doodgaan of iemand doodschieten en daarna doodgaan
Dat is waar maar cod 2 en cod 1 waren de beste, ik zelf ben totaal geen cod fan maar ik heb wel deel 4 gekocht gewoon bagger.. en hiazo vindt nogsteeds een zwakke battlefield ripoff zonder voertuigen wat natuurlijk vet is in MP! En in cod ben je ook in god mode gewoon ff schuilen levens terug lol. ( en ja heb op hoogste niveau gespeeld heb achiefments XD )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Hm, gister stond Fifa 09 nog voor £20 op Play.com, maar ik wou 'em net bestellen, zie ik dat de prijs is verhoogd tot £30. Dat is een tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn zwager heeft een 360 gekocht, pro versie. We waren gister bezig met het aanlsuiten, en haalde zijn Xbox 1 weg. Aan die Xbox 1 hing dit ding:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/31Q731AD5PL._SL160_AA160_.jpg

Een Xbox 1 Wireless Adapter, een paar maanden terug voor 5,- op de kop getikt. Voor de gein even in de 360 gestoken, en voila, Xbox Live over Wireless :P

Blijkt het ding dus gewoon gesupport te worden. Ik heb er ook nog 1 liggen thuis, en volgens mij moeten er wel meer van die dingen in omloop zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:30:
Mijn zwager heeft een 360 gekocht, pro versie. We waren gister bezig met het aanlsuiten, en haalde zijn Xbox 1 weg. Aan die Xbox 1 hing dit ding:

[afbeelding]

Een Xbox 1 Wireless Adapter, een paar maanden terug voor 5,- op de kop getikt. Voor de gein even in de 360 gestoken, en voila, Xbox Live over Wireless :P

Blijkt het ding dus gewoon gesupport te worden. Ik heb er ook nog 1 liggen thuis, en volgens mij moeten er wel meer van die dingen in omloop zijn :)
Maar welke specs heeft dat ding wel volledige G 54Mbits anders is beetje laggy nietwaar zo'n oude product :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:36:
[...]

Maar welke specs heeft dat ding wel volledige G 54Mbits anders is beetje laggy nietwaar zo'n oude product :P
Hij is volledig G, trek er ook de volledige bandbreedte mee als ik wil :) (werkt namelijk ook aan je laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

WOOT!! Dat is chill! Ik ben dus op zoek naar een wireless adapter voor mijn 360, maar geen zin daar nieuw 80e voor te betalen. Op MP staan ze voor 40e+, maar ook niet echt in de buurt.

Wil je die andere verkopen? :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

PWM schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:00:
[...]

Hij is volledig G, trek er ook de volledige bandbreedte mee als ik wil :) (werkt namelijk ook aan je laptop).
Is die wireless adapter van de 360 eigenlijk ook op een gewone PC/Laptop te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:02:
[...]

WOOT!! Dat is chill! Ik ben dus op zoek naar een wireless adapter voor mijn 360, maar geen zin daar nieuw 80e voor te betalen. Op MP staan ze voor 40e+, maar ook niet echt in de buurt.

Wil je die andere verkopen? :+ :P
Kan dus geen enkele site vinden die hem nog te koop aanbiedt... Op ebay/mp ook weinig van te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Christiano007

Ich bin der champion

Probeer het eens bij de Bartsmit/ToysRus of een toko die retro consoles verkoopt.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

[afbeelding]

Heb je veel moeten lobbyen bij je zwager om hem een 360 te laten kopen? ;) Of waren wat beelden van GoW 2 voldoende? :+

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-11-2008 17:33 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het spijt me voor de potentiele kopers, maar ik wil een 360 boven neerzetten en dan komt het ding prima uit :)

Ik heb nog een doos met oude Xbox spullen boven, wellicht zit er ook nog 1 bij.
uchiha tijntje schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:32:
[...]
Heb je veel moeten lobbyen bij je zwager om hem een 360 te laten kopen? ;) Of waren wat beelden van GoW 2 voldoende? :+
GoW2? Pff, kinderspel.

We spelen Halo 3 :) Hij had zichzelf een 360 beloofd na het behalen van zijn studie (ik ben wat ouder dan hij is ;) ). Aangezien zwager nummer 3 inmiddels ook een 360 heeft, en wij altijd zwaar aan de Halo zaten, kon hij echt niet meer wachten.

En, wat iedereen ook denkt: 700.000 tot ruim 1.000.000 unieke mensen spelen elke dag Halo 3 online, en dat word alleen maar drukker met nieuwe maps. Halo 3 is gewoon het beste spel ooit, op Halo 2 na *O* (dit is een mening, geen feit beetje wel)
ijskonijn schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:02:
[...]

Is die wireless adapter van de 360 eigenlijk ook op een gewone PC/Laptop te gebruiken?
Ff proberen :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vHt3weXsJjC9XcgeiyWoqVeB/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yleCYaHpAnzRiBopF2h3RJNF/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iqEIiYwczpgWprYxFrTRLkrY/thumb.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 05-11-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:24:
Het spijt me voor de potentiele kopers, maar ik wil een 360 boven neerzetten en dan komt het ding prima uit :)

Ik heb nog een doos met oude Xbox spullen boven, wellicht zit er ook nog 1 bij.

[...]

GoW2? Pff, kinderspel.

We spelen Halo 3 :) Hij had zichzelf een 360 beloofd na het behalen van zijn studie (ik ben wat ouder dan hij is ;) ). Aangezien zwager nummer 3 inmiddels ook een 360 heeft, en wij altijd zwaar aan de Halo zaten, kon hij echt niet meer wachten.

En, wat iedereen ook denkt: 700.000 tot ruim 1.000.000 unieke mensen spelen elke dag Halo 3 online, en dat word alleen maar drukker met nieuwe maps. Halo 3 is gewoon het beste spel ooit, op Halo 2 na *O* (dit is een mening, geen feit beetje wel)

[...]

Ff proberen :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik ben ook grote halo3 fan, zeker met dat grote zwaard dan naar de vlag hollen is fTW maak altijd iedereen in :P daarnaast heb ik ook de legendary map pack. En zeker de uitbreiding ga ik ook kopen _/-\o_ En grappig dat hij de wireless adapter erkent maar de installatie wordt gewoon overduidelijk geblokkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Overduidelijk? Hij heeft gewoon drivers nodig van dat ding

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RobotHet lijkt er op dat de drivers beschikbaar zijn: http://drivers.softpedia....iver-Driver-10-WHQL.shtml

Overigens staat de Red Alert 3 review online van Gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/42322.html?type=

Ik was altijd groot fan van RA (deel 1 oneindig gespeelt, ook online), maar als ik nu die units zie :N Robots, grote spinnen, Mech Warriors }:| Deze sla ik over

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 05-11-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:26:
RobotHet lijkt er op dat de drivers beschikbaar zijn: http://drivers.softpedia....iver-Driver-10-WHQL.shtml

Overigens staat de Red Alert 3 review online van Gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/42322.html?type=

Ik was altijd groot fan van RA (deel 1 oneindig gespeelt, ook online), maar als ik nu die units zie :N Robots, grote spinnen, Mech Warriors }:| Deze sla ik over
Ik was ook fan van eerste 3 red alerts, niet deze nieuwe lijn sinds EA opgekocht had geef mij maar me goeie oude mamoet tank beetje leuker.. en daarnaast geef mij ook liever maar orginele tiberiun sun.

Speel tegenwoordig alleen maar voor cutscenes om te zien hoe verhaal verder loopt lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Zit er nog een tijdslimiet aan een Love Gold code?
(dus als ik hm nu bestel kan ik hm dan over bv 3 maanden nog gebruiken?)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:22:
Zit er nog een tijdslimiet aan een Love Gold code?
(dus als ik hm nu bestel kan ik hm dan over bv 3 maanden nog gebruiken?)
Zeker 2 jaar geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49

[afbeelding]

Waar heb jij hem dan voor 5 euro gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Tja Halo 3 is idd prachtig. Zelf speel ik het af en toe voor de fun, maar ik heb gewoon 3 vrienden die maar een spel voor de xbox hebben en dat is halo. Ze zijn niet te overtuigen om iets anders te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup same here :) . Heb speciaal voor HALO 3 onlangs een XBOX gekocht.. Met vrienden is dat zo een heerlijk spel. Lekker Basic, bij GOW vind ik het zo irritant met die muurtjes enzo. HALO is lekker rechtoe rechtaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

PWM schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:24:

Dus ze zijn achteruit gegaan met deeltje 3, das ook niet al te best O-) ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 06 november 2008 @ 01:15:
[...]

Dus ze zijn achteruit gegaan met deeltje 3, das ook niet al te best O-) ;)
Achja zullen eens kijken om 1 uur snachts.

Halo 3 Players Online:120,991Unique Players (Last 24 Hours):590,138Matches Logged (Last 24 Hours):1,128,240

Dat zie je bij geen enkel spel terug hoor lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 01:19:
[...]

Achja zullen eens kijken om 1 uur snachts.

Halo 3 Players Online:120,991Unique Players (Last 24 Hours):590,138Matches Logged (Last 24 Hours):1,128,240

Dat zie je bij geen enkel spel terug hoor lol.
Dat is wel erg veel. toch maar eens kijken of ik em 2de hands ergens vandaan kan toveren. a million people can't be all that wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Hij is €25 bij Play.com volgens mij.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 02:23:
[...]

Dat is wel erg veel. toch maar eens kijken of ik em 2de hands ergens vandaan kan toveren. a million people can't be all that wrong
Dat is idd best veel. Dat betekent dat ongeveer 1 xbox op 20 nu wereldwijd halo online zit te spelen? Stel nu nog dat de helft van de xbox bezitters slaapt, dus 1 op 10 hééft halo, en is het online aan het spelen. Ik wil nog wel eens zien welke game ooit die cijfers haalde. (en dan nog op een betaald online platform). In de hoogdagen van quake/unreal misschien nog. Maar unreal III is alvast zelfs op de pc uitgestorven.

Dat de ms goed _/-\o_ Een zorgvuldige strategie met hele volksstammen die trouw games spelen. Respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Leuk die cijfers, maar Halo3 is gewoon een groot jumpfest... je moet er dus maar van houden.
Het is geen slechte game, nadeel is dat ik altijd alles splitscreen speel, en bij Halo heb je dan echt een miniscuul beeld... zelfs op een middelgrote tv (37") op 1,5 meter afstand vind ik alles veeel te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hahn schreef op donderdag 06 november 2008 @ 02:34:
Hij is €25 bij Play.com volgens mij.
Klopt inderdaad. Leuke aanbieding. Heb zelf nog nooit Halo gespeeld :$

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 02:35:
[...]
Ik wil nog wel eens zien welke game ooit die cijfers haalde. (en dan nog op een betaald online platform).
Ik wil die cijfers ook wel eens van CoD 4 zien, volgens mij komen die goed in de buurt (vorige week stond dit spel eerste in de top 10 meest gespeelde games over live, boven Halo 3 nog.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Halo 3 is het meest verkochte 'medium' (game / cd / film) ooit :)

[ Voor 4% gewijzigd door ZpAz op 06-11-2008 08:48 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ben eens benieuwd of er iemand vandaag Gears 2 gaat scoren. Het is dat ik hem dit keer met de post krijg anders deed ik weer mee in de race....

Was ooit eerste met GTA IV, 2 dagen voor de release... dat was echt wel de best afgeschermde game ooit qua verkoop voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DimPlus heeft hem gister verstuurd, dus ik verwacht hem vandaag. (hij ligt nu al bij de pakketdienst in Arnhem, hemelsbreed een paar honderd meter van m'n bureau)

Update: De chauffeur is nu onderweg, dus krijg hem over een paar minuten op m'n werk.

[ Voor 65% gewijzigd door pagani op 06-11-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
johnnyv.nl schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:41:
DimPlus heeft hem gister verstuurd, dus ik verwacht hem vandaag. (hij ligt nu al bij de pakketdienst in Arnhem, hemelsbreed een paar honderd meter van m'n bureau)
Ok dan zijn ze toch niet zo streng.
Ik heb gisteren ook iets aan de deur gehad, maar geen idee wat... zullen vandaag terugkomen maar dan ben ik er waarschijnlijk niet, dus dan wordt het vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Voor de mensen in de omgeving Overijssel.

De wireless netwerk adapter van Microsoft ligt nu voor €40 euro in de schappen van de Mediamarkt in Zwolle

[ Voor 5% gewijzigd door Semper Fight op 06-11-2008 10:06 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:51:
[...]

Ok dan zijn ze toch niet zo streng.
Ik heb gisteren ook iets aan de deur gehad, maar geen idee wat... zullen vandaag terugkomen maar dan ben ik er waarschijnlijk niet, dus dan wordt het vrijdag.
O-)

Kan ik toch vandaag naar de winkel voor mijn GoW2 Ltd.
Dimension Plus heeft ook al iets on-line staan over de extra-wapen-actie
ZpAz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:48:
Halo 3 is het meest verkochte 'medium' (game / cd / film) ooit :)
Vergeet je GTA IV nu niet een klein beetje?

@hieronder: Jij wint :>

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:05:
Vergeet je GTA IV nu niet ene klein beetje?
De best verkochte game ooit is de allereerste Super Mario, staat zelfs in het Guinness book of records, 40 miljoen exemplaren. Daar komen GTA IV en Halo 3 allebei niet aan ;)

[ Voor 15% gewijzigd door ijskonijn op 06-11-2008 10:08 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.