* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dat is dus een beetje lastig plakken op het cashback formulier.
Even een emailtje naar Bart Smit en een dag later het volgende antwoord:
Best netjesGeachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.
De sticker is aangevraagd bij Microsoft. U ontvangt de sticker spoedig naar verwachting.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice/Internet
Nu Forza 2 Limited Edition nog even goedkoop vinden op Marktplaats/Ebay/Speurders/etc.
[ Voor 8% gewijzigd door Gutteguttegut op 07-11-2008 22:40 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Geen LE maar goed. Het spel is verder toch hetzelfde?
jaah het spel is het zelfde op de extra DLC en de een dik boekwerk na die je wel bij de LE krijgt (voor meestal €30 net als de gewone forza 2lowfi schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:53:
Ik zag forza 2 voor geloof 25 euro bij de dixons liggen....
Geen LE maar goed. Het spel is verder toch hetzelfde?
(Den Haag..iemand daar in de buurt?
Ze worden genoeg aangeboden dus het moet toch wel lukken binnen weekje
Ga inderdaad af op de reviews op de site. Die zijn wel betrouwbaar, de specificaties van de fabrikant gaan soms nergens over (worden ook wel gecorrigeerd door dealextreme als dit nodig is) omdat hier in China 0 controlle op is.NeoMe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:18:
Heb dealextreme ondekt, meteen een hele wishlist aangemaakt maargoed. Weet niet of het echt iets is maar voor de prijs kun je het niet laten. Evenduur als een pakje batterijen, heb er ook een ipod shuffle oplader bijgedaan van dollar 1,90. Deze kost dollar 7 ook geen geld, een 3600mah battery pack met oplader. Als ie het langer volhoudt dan 4 uurtjes vind ik het al prima, op de site stonden goede recencies. Altijd leuk om eventueel weer te verkopen. Eerste keer dat ik iets in Hong Kong bestel, dus vind het wel kicken opzich...ben benieuwd dan haal ik er vaker wat, mocht het geen pruts zijn. Uiteraard in een gift paper van 0.01 cent.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12379
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb de gewone Forza gehaald (kon niet wachtenGutteguttegut schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:39:
Ik had bij mn Xbox 360 Pro van de Bart Smit actie geen cashback sticker op mn doos.
[...]
Best netjes
Nu Forza 2 Limited Edition nog even goedkoop vinden op Marktplaats/Ebay/Speurders/etc.
[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 07-11-2008 23:12 . Reden: waarom edit ik mijn bericht nou niet, sorrie. ]
/▌
Daar heb je gelijk in, de xbox360 is echt een gameconsole, terwijl de ps3 meer appeal heeft voor de wat oudere generatie. (best gek, bij de ps2 was dat toch echt wat minder dacht ik zo). Xbox360 is de nieuwe hardcore, werkelijk mijn hele vrienden groep op 2 na heeft er nu een. Dat komt vooral door de prijs en de no nonsense games als halo en gow.Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:02:
[...]
Heb je die 20GB harddisk gekocht via die ms actie? Want volgens mij komen de nieuwe arcades niet in aanmerking voor een promotie omdat de bijgeleverde mem card groot genoeg zou zijn voor de dashboard update... Of heb je die gewoon in de winkel gekocht samen met de console.
In dat geval is de 60GB misschien interessanter. Ik vind het erg erg jammer dat die 60GB bundle twee dwaze games heeft die ik niet wil spelenDe bundle biedt me dus eigenlijk niet echt een voordeel omdat ik met die games helemaal niets zal doen. Als er nu een GTA bundle was, of 60GB plus fable/gears/andere topgame, dan lagen de kaarten anders.
Idd erg tempting. Enerzijds wil ik per se LBP spelen, maar al de rest wat ik wil spelen is er cross platform ook voor de 360 (gta, en dan de typische dingen als 007 en ander hapklaar 7-8/10 materiaal)![]()
Trouwens, toen ik daar stond te kijken heb ik zeker vier mensen GoW2 zien meenemen op een kwartiertje of zoDat doet ms beduidend beter dan sony moet ik zeggen. Er worden veel games verkocht en er is een trouwe en grote fanbase voor de klassiekers. Wel typisch xbox profiel, tieners en jonge twintigers
Hehe, ook toevallig (nog niet gezien toen ik dit typte):
Tweakers.net: Eigenaren Xbox 360 kopen de meeste games
Toch zie je dat games als Fable 2/Ninja Gaiden en een reeks kiddie/vrouwen games er meer variatie in line up komt. Mn vriendin speelt zoals eerder gezegd steeds meer op de xbox360 en wil er nu ook een aanschaffen. Vooral voor viva pinata/castle crashers/bomberman en carcassone.
[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 07-11-2008 23:26 ]
Hoort dat op die groene doos te zitten? Dan heb ik die ook niet/Gutteguttegut schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:39:
Ik had bij mn Xbox 360 Pro van de Bart Smit actie geen cashback sticker op mn doos.
[...]
Best netjes
/▌
Nog meer gelukkigenI mentioned this on my last show, but now it’s time to make it happen. This week we took a look at the list of the thousands of Xbox LIVE members that originally signed up for the preview program and decided it’s time to add more members. That means that on November 8th (tomorrow) we’re going to be adding more folks to the New Xbox Experience Preview Program. If you are chosen, you will receive an email later tonight (check that spam folder!) followed by the update tomorrow evening (PT). We’re only pulling names from those that originally signed up (there is no way to sign up if you missed it, sorry) and this selection process will be at random from those that previously filled out the Connect Program Survey from my original post. The New Xbox Experience will be available to all Xbox LIVE members on November 19th.
Ik bestel heel regelmatig iets bij ze. Duurt even voor het binnen is (10dagen tot 2 weken) maar de prijs ligt vaak zo laag. Je komt op MP veel mensen tegen die daar iets kopen en het via MP weer met winst doorverkopen. Er zal veel namaak tussen zitten, maar tot nu toe doet alles het nog bij mij.NeoMe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:18:
Heb dealextreme ondekt,
Die accu's gebruik ik nu ook een paar maanden, ze gaan redelijk lang mee. Met trilfunctie is 't soms wat triest, maar als je dat uitzet gaan ze toch wel snel 2 weken mee.NeoMe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:18:
Heb dealextreme ondekt, meteen een hele wishlist aangemaakt maargoed. Weet niet of het echt iets is maar voor de prijs kun je het niet laten. Evenduur als een pakje batterijen, heb er ook een ipod shuffle oplader bijgedaan van dollar 1,90. Deze kost dollar 7 ook geen geld, een 3600mah battery pack met oplader. Als ie het langer volhoudt dan 4 uurtjes vind ik het al prima, op de site stonden goede recencies. Altijd leuk om eventueel weer te verkopen. Eerste keer dat ik iets in Hong Kong bestel, dus vind het wel kicken opzich...ben benieuwd dan haal ik er vaker wat, mocht het geen pruts zijn. Uiteraard in een gift paper van 0.01 cent.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12379
Is die DLC niet al gebonden aan de account van de vorige eigenaar dan?amoi schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:57:
[...]
jaah het spel is het zelfde op de extra DLC en de een dik boekwerk na die je wel bij de LE krijgt (voor meestal €30 net als de gewone forza 2
/▌
als je em 2e hands koopt wel (als hij de reedem code heeft gebruikt) maar ik had em nieuw gekocht een maand terugjohnnyv.nl schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 11:02:
[...]
Is die DLC niet al gebonden aan de account van de vorige eigenaar dan?
Anoniem: 169981
Halen bij www.xboxhome.nl. Die site is volgens mij gewoon goedkoop en ik had de xbox de volgende dag al in huis.Anoniem: 169981 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:18:
Ik ben van plan een Xbox 360 aan te schaffen. Tips waar (winkel) ik wel of niet een 360 zou moeten halen?
Heb gister GoW gehaald en ben na een paar uurtjes nog altijd tevredenmonnick schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:12:
Ik zit te twijfelen of ik GoW 2 of Fallout 3 ga kopen. Allebij natuurlijk super titels. GoW 1 vond ik erg vet, ook al had ik dat niet verwacht want ik ben meer van realisme dan van monsters e.d. Maar Fallout 3 is natuurlijk ook niet echt realistisch maar deze game schijnt wel fantastisch goed te zijn. Iemand een goede tip?
Maar overweeg zeker om ook Fallout te gaan halen.
Idd een hele lastige keuze.
Ik loop al een paar dagen te zoeken, maar kom steeds uit op één van de onderstaande dingen.
1. De xbox360 ondersteund het niet, dus ondertitel en film in dezelfde map werkt niet.
2. Sommige gebruiken Tversity maar dan maakt die er WMV on-the-fly van wat weer ten koste gaat van de kwaliteit.
3. Iets van "remuxen"??
4. Hard-subs imbedden, maar dan ben je een paar uur bezig....
Heb ik in mijn zoektocht iets gemist? Wellicht kan het wel met de a.s. update?
Maakt het nog iets uit als je de Xbox gebruikt als Media center extender of films via de eigen harde schijf van de Xbox te laten spelen?
Zou mooi zijn als het makkelijker kan...
Anoniem: 43736
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 43736 op 08-11-2008 18:32 ]
Alleen bij een nooit eerder afgespeelde disc krijg ik soms wat read problemen, games hebben er totaal geen last van.
Ben daarin wel telleurgesteld, dus wordt toch een standalone dvdspeler.
Daarnaast heb ik bij fable wat vsync problemen

De winkel maakt toch niet uit? mediamarkt heeft altijd wel scherpe prijzenAnoniem: 169981 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:18:
Ik ben van plan een Xbox 360 aan te schaffen. Tips waar (winkel) ik wel of niet een 360 zou moeten halen?
Elect a clown, expect a circus.
The devil is in the details.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
als het goed is staat er een rode sticker op je doos waarop staat hoeveel korting je hebt (30 euro voor arcade) op die sticker staat een website. intikken en de rest wijst zich vanzelf. die sticker moet je ervan af pulleken en op het formulier plakken en opsturenMarzman schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:07:
[...]
Ik snap wel dat er geen eurobiljetten tussen die boekjes zitten, maar een formulier of stickets ofzo die zie ik ook niet
Bij Dynabyte, eerst even de actiecoupon uitprinten en je krijgt 50% korting op de 1e game die je bij je console koopt. http://dynabyte.actiepagina.nl (actie loopt tot 31-12-2008)Anoniem: 169981 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:18:
[ Voor 25% gewijzigd door RubbeR01 op 09-11-2008 10:52 ]
I am RubbeR, You are Glue
Anoniem: 253596
Hardsubben heRoelos schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:33:
Hoe doen jullie het met ondertiteling bij het bekijken van avi's?
Ik loop al een paar dagen te zoeken, maar kom steeds uit op één van de onderstaande dingen.
1. De xbox360 ondersteund het niet, dus ondertitel en film in dezelfde map werkt niet.
2. Sommige gebruiken Tversity maar dan maakt die er WMV on-the-fly van wat weer ten koste gaat van de kwaliteit.
3. Iets van "remuxen"??Ik geloof er één file van maken maar hoe dan?
4. Hard-subs imbedden, maar dan ben je een paar uur bezig....
Heb ik in mijn zoektocht iets gemist? Wellicht kan het wel met de a.s. update?
Maakt het nog iets uit als je de Xbox gebruikt als Media center extender of films via de eigen harde schijf van de Xbox te laten spelen?
Zou mooi zijn als het makkelijker kan...
Bedankt dat verduidelijkt een boel. Die sticker zit er niet op. Nog eens gekeken op de Bart Smit website, maar daar staat toch echt de cashbackactie bij mijn arcade. Ik heb ze maar een e-mail gestuurd.dangerpaki schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:39:
[...]
als het goed is staat er een rode sticker op je doos waarop staat hoeveel korting je hebt (30 euro voor arcade) op die sticker staat een website. intikken en de rest wijst zich vanzelf. die sticker moet je ervan af pulleken en op het formulier plakken en opsturen
/▌
Misschien nog ouwe meuk uit het magazijn wat ze nog hadden liggen die nog geen stikker serie had.Marzman schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:45:
[...]
Bedankt dat verduidelijkt een boel. Die sticker zit er niet op. Nog eens gekeken op de Bart Smit website, maar daar staat toch echt de cashbackactie bij mijn arcade. Ik heb ze maar een e-mail gestuurd.
/▌
Anoniem: 169981
Je betaalt voor een spel met multiplayer mogelijkheden, maar je moet ook voor Live betalen?
ja, dat is het hele idee van live. Overigens is live een stuk meer dan enkel een spelletje spelen.Anoniem: 169981 schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:53:
Dit is misschien een stomme vraag, maar ik heb geen ervaring met moderne gameconsoles. Is een Xbox Live subscription een vereiste om een spel online te spelen? GTA IV bijvoorbeeld?
Je betaalt voor een spel met multiplayer mogelijkheden, maar je moet ook voor Live betalen?
Je betaald ook voor je Dsl en xbox live is een soortgelijke dienst zijn ook tientalle servers voor nodig om de honderduizenden mensen te bedienen. Xbox silver is gratis mag je demo's download etc maar veel voordelen zijn bij Gold en die mogen ook als eerste de nieuwste spulletjes binnenhalen.Anoniem: 169981 schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:53:
Dit is misschien een stomme vraag, maar ik heb geen ervaring met moderne gameconsoles. Is een Xbox Live subscription een vereiste om een spel online te spelen? GTA IV bijvoorbeeld?
Ik had precies dezeldfe vra(a)g(en).NeoMe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:55:
Hoe voeden jullie je controllers, hebben jullie allemaal een veelste dure battery pack gekocht of gebruiken jullie gewoon weggooiers. Ik merk dat de meeste fatsoenlijke batterijen wel 20 uurtjes meegaan, en die cheapass pakjes van 16 stuks a 1,50 doen het een uurtje. Ik zit te kijken of ik duurzamer alternatief kan vinden voor mijn controllers ( meervoud ). Ik ben alleen niet van plan om zo'n battery pack te kopen aangezien je hem dan alleen voor xbox 360 kunt gebruiken. Er kunnen ook gewone batterijen in, die je ook nog eens overal voor kunt gebruiken. Nu heb ik wat batterijtopics gelezen hier op GoT, en nu is mijn oog gevallen op GP ReCyKo of Sanyo Eneloops ( oplaadbare batterijen, beste van zijn soort, lopen haast niet leeg door zelfontlading ), maar die laatste is wat duurder. Mijn budget is uiteraard 20 a 30 euro, aangezien zo'n batterypack ook zoiets kost...
Graag jullie ervaringen met die klote batterijen altijd, en eventueel met die GP of Sanyo's ?
- Battery pack, orginele of third party...
- Weggooiers, zoja welke,
- Oplaadbare, zoja welke.
Ik heb gekozen voor de volgende combinatie:
-GP Powerbank H500 (snellader), zitten 4*2700mAh batterijen bij.
-Een pakje GP Recyko 2050 mAh (4 batterijen).
De Recyko's ga ik gebruiken icm de controllers, aangezien ik tot nu toe nauwelijks game op de Xbox, al verwacht ik er meer mee te gaan gamen na de fall-update (geen lawaaiige drive). De Recyko's zijn dan in mijn ogen ideaal, aangezien ze nauwelijks ontladen itt andere NI-MH batterijen.
Om terug te komen op jouw vraag, ik heb nog steeds de standaard Energizers in de controllers zitten. De reden dat ik oplaadbare batterijen wil gebruiken is dat ik de batterijen voor elk apparaat kan gebruiken, waar de battery-packs alleen voor de controller te gebruiken zijn.
De quick-charge kit+een battery pack (dus 2 battery packs, gelijk aan 4 oplaadbare batterijen), kost je zo'n 45 euro.
Mijn combi was zo'n 55 euro. Daarbij heb ik 8 batterijen en een snellader. Deze lader kan ik natuurlijk ook voor andere NI-MH oplaadbare batterijen gebruiken. Ik heb de combinatie gekocht bij greencell.nl. Een aanrader, zeer schappelijke prijzen en snelle verzending. Natuurlijk kan je met 20-30 euro ook prima uit de voeten. Dan zou ik je de Recyko icm lader aanraden (18,95 en een kleine 6 euro aan verzendkosten). Wil je een snellader (aanrader), dan kan je kiezen voor de Recyko icm snellader, welke 29,95 is. Ook daar komen uiteraard de verzendkosten nog bij.
Ik kan je geen antwoord geven over de gebruiksduur van de batterijen, aangezien de standaard Energizers nog in de controllers zitten.
Ik deelde vroeger jou idee totdat mijn oplaadbare batterijen binnen een jaar duidelijk minder begonnen te presteren. Ik heb toen besloten een quick charge kit te halen en dat is echt ideaal. Behalve feit dat ze zowel qua levensduur als batterij tijd veel langer meegaan. Kost het opladen ook net even wat minder moeite. Geen gekloot meer met batterijen. Oude pakje deruit, nieuwe derin.wilmundo schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:24:
[...]
Ik had precies dezeldfe vra(a)g(en).
De Recyko's ga ik gebruiken icm de controllers, aangezien ik tot nu toe nauwelijks game op de Xbox, al verwacht ik er meer mee te gaan gamen na de fall-update (geen lawaaiige drive). De Recyko's zijn dan in mijn ogen ideaal, aangezien ze nauwelijks ontladen itt andere NI-MH batterijen.
Om terug te komen op jouw vraag, ik heb nog steeds de standaard Energizers in de controllers zitten. De reden dat ik oplaadbare batterijen wil gebruiken is dat ik de batterijen voor elk apparaat kan gebruiken, waar de battery-packs alleen voor de controller te gebruiken zijn.
De quick-charge kit+een battery pack (dus 2 battery packs, gelijk aan 4 oplaadbare batterijen), kost je zo'n 45 euro.
Mijn combi was zo'n 55 euro. Daarbij heb ik 8 batterijen en een snellader. Deze lader kan ik natuurlijk ook voor andere NI-MH oplaadbare batterijen gebruiken. Ik heb de combinatie gekocht bij greencell.nl. Een aanrader, zeer schappelijke prijzen en snelle verzending. Natuurlijk kan je met 20-30 euro ook prima uit de voeten. Dan zou ik je de Recyko icm lader aanraden (18,95 en een kleine 6 euro aan verzendkosten). Wil je een snellader (aanrader), dan kan je kiezen voor de Recyko icm snellader, welke 29,95 is. Ook daar komen uiteraard de verzendkosten nog bij.
Ik kan je geen antwoord geven over de gebruiksduur van de batterijen, aangezien de standaard Energizers nog in de controllers zitten.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Bij hardware maakt me die 3 euro niet uit. Dan heb ik liever een klantenservice dichtbij zitten die ik makkelijk kan bereiken en die niet moeilijk doen, dan een internetshop waar het een gedoe is om problemen met je controller mee te verhelpen. Mocht het nou meer dan 25% van de prijs schelen, dan is het nog wel interessant.Anoniem: 43736 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 16:47:
Ik wilde zojuist bij de MediaMarkt een 2e wireless controller kopen (39 euro) toen ik toch eens even naar een lagere prijs ging zoeken online. Op de valreep kwam ik bij Conrad uit die t/m vandaag 10% korting geven op hun complete assortiment. Als je ook nog eens met iDeal betaalt, dan vervallen de verzendkosten. Daarmee komt de wireless controller uit op 36 euro, scheelt toch weer 3 euro
Binnenkort zelf ook maar es nieuwe controllers halen omdat ze niet helemaal 100% meer reageren door de hoeveelheid bier die er soms op valt of in ieder geval de controller smerig maken. Ze slijten namelijk voor een die-hard gamer wel aardig snel.
ik heb een jaar geleden wel gewone xbox 360 doosjes gekocht, maarhet doosje van fable II LE heeft een extra inlay voor de bonus dvd
Anoniem: 43736
Alsof de MediaMarkt bekend staat om zijn briljante serviceMartinspire schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:35:
[...]
Bij hardware maakt me die 3 euro niet uit. Dan heb ik liever een klantenservice dichtbij zitten die ik makkelijk kan bereiken en die niet moeilijk doen, dan een internetshop waar het een gedoe is om problemen met je controller mee te verhelpen. Mocht het nou meer dan 25% van de prijs schelen, dan is het nog wel interessant.
Binnenkort zelf ook maar es nieuwe controllers halen omdat ze niet helemaal 100% meer reageren door de hoeveelheid bier die er soms op valt of in ieder geval de controller smerig maken. Ze slijten namelijk voor een die-hard gamer wel aardig snel.
Vind je denk ik nergens. Nou ja, misschien wel, maar dan zal hij niet veel op een Xbox 360 doosjes lijken.MochiGohan schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:29:
damn, het doosje van fable II LE is kapot aan de onderkant. Heeft iemand enig idee waar ik een vervangend doosje kan kopen ?![]()
ik heb een jaar geleden wel gewone xbox 360 doosjes gekocht, maarhet doosje van fable II LE heeft een extra inlay voor de bonus dvd
Ik gebruik hem ook als DVD speler, hij speelt bij mij juist alles af. DVDs die me vorige speler niet meer konden lezen doen het gewoon. (benQ)J_star schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:51:
Ik gebruik sinds kort mijn xbox 360 intensief als dvd speler, maar valt me toch tegen, niet in kwaliteit, dit is helemaal goed.
Alleen bij een nooit eerder afgespeelde disc krijg ik soms wat read problemen, games hebben er totaal geen last van.
Ben daarin wel telleurgesteld, dus wordt toch een standalone dvdspeler.
Daarnaast heb ik bij fable wat vsync problemen
Upscalen doet hij echt perfect btw. De xbox scaled een stuk beter dan de meeste tv's en standalone dvdspelers, daarom een betere keuze naar mijn mening.
Sig
per stuk 49 eu, of samen?Anoniem: 88197 schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:10:
Bij MM Zwolle gisteren 2 wireless adapters voor 49 euro gekocht.
EDIT: nevermind, 49 eu p/s in Mediamarkt foldertje gevonden.
[ Voor 14% gewijzigd door monnick op 09-11-2008 23:01 ]
Ha als samen was sloeg ik er wel gelijk 100 in doorverkopemonnick schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:59:
[...]
per stuk 49 eu, of samen?

Bij bol.com heb je een Fanatieke Gamer Voordeel Bundel...xbox pro met 4 spellen (GoW2, Far Cry 2, GTA4 en HALO 3) voor 370 + 40 euro cashback = 330 euries!Anoniem: 169981 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:18:
Anoniem: 230106
meteen eentje kopen , weg met die kabel door mijn woonkamer
Wat een gedoe met batterijen en laders...wilmundo schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:24:
[...]
Ik had precies dezeldfe vra(a)g(en).
Ik gebruik nu bijna 3 jaar een play en charge kit, accu leeg, kabeltje eraan en verder.
Anoniem: 230106
ik gebruik altijd een charge station en 2 battery packs, 1 altijd in de lader, de ander in de controller. is de 1e op dan gaat hij direct in de lader en pak ik de andere
Kabeltjes zijn erg lang dat zeker genoeg om van afstand lekker op de bank te hangen zeker wel 2 meter ofzo gok ik?Anoniem: 230106 schreef op maandag 10 november 2008 @ 00:46:
hoe lang is zo'n kabel eigenlijk ?
ik gebruik altijd een charge station en 2 battery packs, 1 altijd in de lader, de ander in de controller. is de 1e op dan gaat hij direct in de lader en pak ik de andere
Je moet gewoon zorgen dat je voldoende oplaadbare batterijen in huis hebt. Idealiter moet je er 4 x het aantal controllers in huis hebben, zodat je het worst case scenario volledig op kunt vangen (al je controllers zijn in gebruik en ze zijn allemaal op hetzelfde moment leeg), maar in de praktijk kun je natuurlijk met veel minder toe, zeker als je nog een aantal wegwerp batterijen hebt liggen. En als je een paar uurtjes niet kunt spelen, wat dan nog?
En ik snap het wel, al dat gedoe met batterijen is wel wat omslachtig, maar aan de andere kant is het spelen aan een snoertje ook niet meer helemaal van deze tijd. Ik verwissel liever mijn batterijen dan dat ik gehinderd word door zo'n draad.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Oplaadbare batterijen blijven voor mij de meest elegante oplossing: daarmee heb je immers het minste extra rommel rondslingeren en die dingen zijn in al men electronica bruikbaar.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Maar voor de rest gebruik ik de recharable battery packs met een quick loader. Voor mij is de reden simpel, die penlites gaan echt overal in, zeker als je kinderen hebt met veel speelgoed. Regelmatig zijn mijn vers opgeladen batterijen dan weer verdwenen in een of andere kraanwagen of pratende en rijdende paarse schildpad die kan tellen ....
Battery packs passen alleen in de controller, dus die heb ik altijd. Bovendien gaan ze erg lang mee.
Maar een goede set oplaadbare batterijen (ik gebruikte altijd di van de aldi) zin OK.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Anoniem: 155599
pics or it didn't happenRoely schreef op maandag 10 november 2008 @ 09:33:
Bij de Ikea een setje oplaadbare batterijen gekocht voor 12 Euro, inclusief lader ....
Maar voor de rest gebruik ik de recharable battery packs met een quick loader. Voor mij is de reden simpel, die penlites gaan echt overal in, zeker als je kinderen hebt met veel speelgoed. Regelmatig zijn mijn vers opgeladen batterijen dan weer verdwenen in een of andere kraanwagen of pratende en rijdende paarse schildpad die kan tellen ....
Net even zitten denken, maar er is bij mij niets in huis waar oplaadbare batterijen nut hebben.
Klokken, afstandbedieningen,weerstation etc daar zijn oplaadbare batterijen allemaal ongeschikt voor (zelfontlading is groter dan verbruik).
Ik koop 1x per jaar een stripje Hema batterijen, en meer heb ik niet nodig.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
De 10 uur die ik nodig had voor hardcore campaign rechtvaardigen geen 55 euro. Gaat vooral om de MP bij deze game...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vanavond dan maar .... en Far Cry 2 ook pas 12% uitgespeeld.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Ik heb de game nog niet binnen, maar is er iets mis met de mp?Phusebox schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:03:
Ik hoop wel dat ze bij Gears 2 snel met een patch komen voor het online gedeelte.
De 10 uur die ik nodig had voor hardcore campaign rechtvaardigen geen 55 euro. Gaat vooral om de MP bij deze game...
Matchmaking werkt niet. Ik heb nog niet 1 game kunnen spelen.Anoniem: 155599 schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:24:
[...]
Ik heb de game nog niet binnen, maar is er iets mis met de mp?
Heb de xbox een dik half uur laten staan met zoeken naar matches voor Horde, geen resultaat.
Toen gewoon MP geprobeerd, ook dat werkte niet. En ik ben niet de enige met problemen.
Vriend van mij lukte het om in 1 game te komen, maar die was super laggy, dus hij wilde eruit, maar dat gaat niet

Anoniem: 88197
Haha ja gewoon per/stuk jamonnick schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:59:
[...]
per stuk 49 eu, of samen?
ah de mensen in mijn lijst spelen allemaal GoW2 en ik word vaak zat uitgenodigd (stelletje zout in wond wrijversPhusebox schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:28:
[...]
Matchmaking werkt niet. Ik heb nog niet 1 game kunnen spelen.
Heb de xbox een dik half uur laten staan met zoeken naar matches voor Horde, geen resultaat.
Toen gewoon MP geprobeerd, ook dat werkte niet. En ik ben niet de enige met problemen.
Vriend van mij lukte het om in 1 game te komen, maar die was super laggy, dus hij wilde eruit, maar dat gaat nietDan moet je dush naar dashboard en opnieuw de game starten...
Ik denk dat men als subtopper toch beter af was geweest als het in een andere tijd werd verkocht. Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar als ik kijk naar de gamesales dan zijn alleen fable 2 en gow2 echt goed. Far Cry vond ik met iets van 300k op de xbox360 tegenvallen voor een eerste week, de 550k voor fallout3 is beter, maar ik vraag me zeer af of die game ooit bij de 4,7miljoen komt die de winkels hebben afgenomen.
Dit soort games horen allemaal (ook dead space en misschien zelfs mirrors edge) minstens 2 miljoen te scoren op de xbox360 alleen. Ik denk dus dat de concurrentie op dit moment onderling iets te groot is.
Neem bv the force unleashed, game die matig werd ontvangen maar wel multiplatform en op een gunstig tijdstip (er waren weinig andere toppers in die tijd te krijgen). Debut eerste week 600k, daarna elke week een halvering en uiteindelijk komt de game uit op 1,16 miljoen voor de xbox360. Opzich mooi voor een game die gemiddeld nog geen 8 scoort, maar als je je realiseert dat het debuut van fallout3 een stuk lager uitkomt dan zie ik de toekomst van die game nog somber in.
[ Voor 19% gewijzigd door DarkShadow op 10-11-2008 11:48 ]
Ja zo denk ik er ook over. Zeker met GHWT erbij kan ik me op dit moment bepaalde toppers niet veroorloven. Nou ja kan wel, maar dat vind ik gewoon te gek worden dan.DarkShadow schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:44:
Er zijn op dit moment gewoon teveel toppers uit, ik zelf heb nu Gears of War 2, Far Cry 2, Fable 2 en Fallout 3. Far Cry 2 valt me wat tegen, dus die speel ik als laatste uit. GoW2 als eerst denk ik. Maar niet iedereen kan zich ineens 4 games veroorloven. En in werkelijkheid zou ik er nog wel meer willen (mirrors edge, dead space).
Ik denk dat men als subtopper toch beter af was geweest als het in een andere tijd werd verkocht. Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar als ik kijk naar de gamesales dan zijn alleen fable 2 en gow2 echt goed. Far Cry vond ik met iets van 300k op de xbox360 tegenvallen voor een eerste week, de 550k voor fallout3 is beter, maar ik vraag me zeer af of die game ooit bij de 4,7miljoen komt die de winkels hebben afgenomen.
Dit soort games horen allemaal (ook dead space en misschien zelfs mirrors edge) minstens 2 miljoen te scoren op de xbox360 alleen. Ik denk dus dat de concurrentie op dit moment onderling iets te groot is.
Gears 2 (uitgespeeld), Far Cry 2 (teleurstellend), Fifa 09, CoD:WaW en GH:WT is waar ik het mee moet doen deze winter.
Fallout 3 valt af vanwege het feit dat ik bang ben dat het teveel tijd kost om er in te komen. Zelfde probleem had ik met Mass Effect. En nu heb ik zoiets van; als ik nu weer verder wil ben ik de hele draad kwijt.
Fable 2 zou ik ook erg graag eens proberen, maar vanwege alle andere games laat ik die ook maar links liggen.
Verder zou ik nog Left4Dead, Little Big Planet, Mirrors Edge en Resistance 2 sowieso willen hebben.
Totale uitgaven aan games in het 4e kwartaal (tot nu toe): € 340. En er zullen nog wel 1 of 2 games bijkomen.
Je kunt met NXE toch niet online tot 19 november?Switch schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:49:
Is het iemand al gelukt op de CoD5 beta te spelen met de (legale) NXE?
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 10-11-2008 11:51 ]
Anoniem: 44492
Vaak word ik 'zomaar' gedisconnect of het duurt serieus 10 a 15 min tot hij een game vind.
Beetje jammer hoop dat het snel gefixt word want coop campaign is wel aardig, maar ik wil toch online ownen
Weet iemand trouwens ook of de microfoon kwaliteit/verbinding is verbeterd (als dat uberhaupt mogelijk is)?
Vind hem niet echt boeien tot nu toe. Heb 'em ook aan de kant gelegd voor dead space.Roely schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:29:
Ik vind Far Cry 2 niet echt tegenvallen, was mijn verwchtingspatroon te laag ...
Dead Space boeit me veel meer. Hier heb je echt zo van: Nog even deze kamer in, Bij het volgende save punt stop ik, Even de hoek om en dan...., Even dit...., Even dat.....
Bij FC2 heb ik echt moeite om opdrachten uit de main missie te doen, mede vanwege het constante heen en weer verhuizen. Pik daar missie op, ga hier naar toe, vermijd controle post, ga terug naar A:......
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat dat betreft is Gears 2 echt geniaal, het verhaal zuigt je echt in de game... Al denk ik wel dat het allemaal wat voorspelbaar is qua verhaal.L1nt schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:52:
[...]
Vind hem niet echt boeien tot nu toe. Heb 'em ook aan de kant gelegd voor dead space.
Dead Space boeit me veel meer. Hier heb je echt zo van: Nog even deze kamer in, Bij het volgende save punt stop ik, Even de hoek om en dan...., Even dit...., Even dat.....
Bij FC2 heb ik echt moeite om opdrachten uit de main missie te doen, mede vanwege het constante heen en weer verhuizen. Pik daar missie op, ga hier naar toe, vermijd controle post, ga terug naar A:......
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Misschien handig om aan te geven wanneer je het hebt ingestuurtJanoz schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:04:
\o/ Vanochtend de cashback mogen ontvangen. Ik vroeg me al af waar die E40 ineens vandaan kwam
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Van het weekend toch maar gezwicht voor de wannahave gevoelens en voor een Pro gegaan met cashback bij de MM + wireless adapter.
Aantal dingen die me opvallen als first time console user (en dat na 32 jaar..):
Pro:
Hardware is over nagedacht (zoals adapter/HDD sluiten mooi aan op behuizing) en werkt probleemloos.
Graphics in spellen is prima voor elkaar, doet niet onder aan mijn 8800GT.
Bijgeleverde spellen zijn vermakelijk (Lego Indiana Jones en Kung Fu Panda)
Tegenvallend:
Voor de Media Centre heb je een "dure" (€30) afstandsbediening nodig want werkt niet met je controller

GELUID! Het lijkt wel een stofzuiger, op zich valt het tijdens het spelen mee, maar als je 'm uitzet merk je het verschil. Ik ga binnenkort verhuizen, dus dan verdwijnt de XBOX vanonder de TV naar een kastje ofzo, want dit is eigenlijk tegen verwachting. Ik wilde 'm voornamelijk als media extender, maar ik heb nu wel mijn twijfels of ik met het geluid kan leven.
Zolang de kast aan de voorkant open is, en achter ook een gat heeft voor ventilatie kan dat. Maar dan heb je nog steeds last van het geluid.littlejoannes schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:26:
/me littlejoannes meldt zich
Ik ga binnenkort verhuizen, dus dan verdwijnt de XBOX vanonder de TV naar een kastje ofzo, want dit is eigenlijk tegen verwachting. Ik wilde 'm voornamelijk als media extender, maar ik heb nu wel mijn twijfels of ik met het geluid kan leven.
je kan ook gewoon een 3rd party remote halen, die zijn er al vanaf 10 euro ofzo (check bijv. dealextreme.com).littlejoannes schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:26:
/me littlejoannes meldt zich
Van het weekend toch maar gezwicht voor de wannahave gevoelens en voor een Pro gegaan met cashback bij de MM + wireless adapter.
Aantal dingen die me opvallen als first time console user (en dat na 32 jaar..):
Pro:
Hardware is over nagedacht (zoals adapter/HDD sluiten mooi aan op behuizing) en werkt probleemloos.
Graphics in spellen is prima voor elkaar, doet niet onder aan mijn 8800GT.
Bijgeleverde spellen zijn vermakelijk (Lego Indiana Jones en Kung Fu Panda)
Tegenvallend:
Voor de Media Centre heb je een "dure" (€30) afstandsbediening nodig want werkt niet met je controller![]()
GELUID! Het lijkt wel een stofzuiger, op zich valt het tijdens het spelen mee, maar als je 'm uitzet merk je het verschil. Ik ga binnenkort verhuizen, dus dan verdwijnt de XBOX vanonder de TV naar een kastje ofzo, want dit is eigenlijk tegen verwachting. Ik wilde 'm voornamelijk als media extender, maar ik heb nu wel mijn twijfels of ik met het geluid kan leven.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Er zit geen enkele kras op het schijfje.
Ik had dit voorheen al eens eerder met Dead Rising, en dat werd op een gegeven moment zo erg dat het niet meer speelbaar was.
Speel je veel andere games? Dit klinkt namelijk meer als een hardware probleem met je dvd drive...DasHMauL schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:03:
Meer mensen die tijdens het spelen van Gears of War 2 wel eens de melding "unable to read from disc" krijgen?
Ik had dit voorheen al eens eerder met Dead Rising, en dat werd op een gegeven moment zo erg dat het niet meer speelbaar was.
Tsjah, niet echt bepaald een onbekend probleem he. Ik vraag me af of inbouwen nu wel zo verstandig is, vanwege ventilatie.littlejoannes schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:26:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dead rising doet dat bij mij ook wel eens ja, ooit eens ergens gelezen dat dit een bekende bug was van dat spel. Bij Gears of war 2 nog niet gehad trouwens.Walkman schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:25:
[...]
Speel je veel andere games? Dit klinkt namelijk meer als een hardware probleem met je dvd drive...
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Inderdaad, komt bekend voor. Had ik ook en na verloop van tijd was het einde xbox.Walkman schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:25:
[...]
Speel je veel andere games? Dit klinkt namelijk meer als een hardware probleem met je dvd drive...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
dead space is op zich ook voorspelbaar..."Oh een lijk....nog 1 stap en hij springt opeens op"Phusebox schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:58:
[...]
Wat dat betreft is Gears 2 echt geniaal, het verhaal zuigt je echt in de game... Al denk ik wel dat het allemaal wat voorspelbaar is qua verhaal.

Toch blijf je doorspelen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik bedoel niet wat er gebeurt qua events, maar het verhaal... je weet wel dat ding dat alle events en missies aan elkaar breidL1nt schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:07:
[...]
dead space is op zich ook voorspelbaar..."Oh een lijk....nog 1 stap en hij springt opeens op"![]()
Toch blijf je doorspelen
Hoop wel dat ze met Gears 3 (waarschijnlijk een launch exclusive voor de nieuwe xbox) een einde aan ten minste dit verhaal maken.
Dead or alive 4Phusebox schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:11:
[...]
Ik bedoel niet wat er gebeurt qua events, maar het verhaal... je weet wel dat ding dat alle events en missies aan elkaar breid
Dat is pas een verhaallijn
Wat is een IP,
en dan bedoel ik niet Internet Protocol .... maar als in
"Het gaat om levels waarin wordt verwezen naar bestaande IP's"
(Quote uit Nu.nl waarin geschreven wordt dat bepaalde user levels van LBP zomaar verwijderd worden)
Ik begrijp wat er staat, is het een 'Franchise" of wat is de exacte afkorting ??
Wikipedia: Intellectual propertyRoely schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:57:
Een domme vraag, ik verwacht domme antwoorden ... ;-)
Wat is een IP,
Zaterdag had ik een vastloper, daarna geprobeerd het spel op te starten en kreeg diezelfde error. Toen Xbox afgesloten en daarna werkte hij prima, nadien geen last meer van gehadDasHMauL schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:03:
Meer mensen die tijdens het spelen van Gears of War 2 wel eens de melding "unable to read from disc" krijgen?
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Zit hier zelf nog met een van de eerste X360's die maar niet kapot wil
Non taken
dit heeft enkel te maken met schijfruimte.bornin7ty2 schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:14:
Ik heb hier ergens gelezen dat sommige mensen een nieuwe xbox kopen ivm de komende update. Moet ik hier uit op maken dat de oude xboxen de nieuwe update niet kunnen draaien of heeft dit enkel te maken met schijfruimte.
http://www.gamehubs.com/XBOX360/gears-of-war-2.html bedoel je?monnick schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:30:
Gears of War 2 is gerestocked @ Gamehubs voor de geinteresseerden. Heb hem ook even besteld.
Asia werkt gewoon?
[ Voor 8% gewijzigd door Madje op 10-11-2008 17:56 ]
Same here, MFD 15-12-2005. Draait nog steeds xDbornin7ty2 schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:14:
Ik heb hier ergens gelezen dat sommige mensen een nieuwe xbox kopen ivm de komende update. Moet ik hier uit op maken dat de oude xboxen de nieuwe update niet kunnen draaien of heeft dit enkel te maken met schijfruimte.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Gears is regio vrij. Jammer dat nu ineens ook de limited edition weer beschikbaar is nu mijn normale eind vorige week geshiped is.Madje schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:55:
[...]
http://www.gamehubs.com/XBOX360/gears-of-war-2.html bedoel je?
Asia werkt gewoon?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
https://card.exophase.com/1/1116015.png
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.