Het Xbox 360 ervaringen Topic #53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 50.988 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Roely schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:40:
[...]

Ik heb zelf geen ervaring met Dead Space, maar de reviews van Zero Punctionation zijn geweldig !!! En zelfs Dead Space komt er genadig van af .... ;-)

.. Linkje .. klik .. Linkje ..
haha werd weer eens tijd voor een "positieve" review

mwoaah zo positief was hij ook weer niet :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 07-11-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik hou helemaal niet van RPG's, heb er een bloedhekel aan (no offence voor de liefhebbers)

Zwaaien met zwaarden (wat bij mij steevast leidt tot op de verkeerde knop button mashen) , nah, geef mij maar een AK47 ...
Levelen ... huh, wattes, een hoger nummertje voor mijn poppetje .... PERKS !!
Magie ... laat dat maar over aan TiTaTovenaar (ik ben van de titatovenaar generatie, voor de jongere generatie : Laat dat maar over aan Harry Potter).

Nee, niets voor mij, die sprookjeswerelden, dat zoeken, dat uitpluizen ......

Toch kan ik me heel goed voorstellen dat het geweldig is. je zit in een bijzonder verhaal, vol intriges en wendingen. Je persoon wordt door jouw toedoen beter, sterker, en het is een hele uitdaging, waardoor de voldoening groter is ...

Zou Fable II dan toch het proberen waard zijn .......... of ga ik verder met Far Cry 2, CoD 4 / WaW .........(Zeg maar, het geen gezeik, kogel door je knar type spel ...)

[ Voor 55% gewijzigd door Roely op 07-11-2008 10:02 ]

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nee. Je kan wel schieten in Fable 2, maar de nadruk ligt toch echt op de RPG zaken als uitpluizen, fantasie, magie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:46:
[...]

haha werd weer eens tijd voor een "positieve" review

mwoaah zo positief was hij ook weer niet :P
Ach ja, als je de andere reviews van 'Yatzee' hoort .... Bioshock werd afgemaakt .... GTAIV idem dito ...
Ik heb een keer een echt positieve review van deze man gehoord, al weer ik niet meer welke.
Het mooie is, ondanks dat de negatieve punten sterk worden uitgelicht, hij wel gelijk heeft. De reviews van zero punctionation zetten je vaak weer met twee voeten aan de grond voor de games die door iedereen bejubeld worden. Bovendien zit er vaak een 'maatschappelijk' tintje aan zijn reviews.

Maar ik ben fan hoor, van zijn reviews dan ... ;-)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
johnnyv.nl schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:37:
Nee. Je kan wel schieten in Fable 2, maar de nadruk ligt toch echt op de RPG zaken als uitpluizen, fantasie, magie etc.
En dat voor meer dan 200 uur ........ De grootste fantasie die ik heb is met twee ... das pas magie. uuhh, laat maar, weer even ontopic ..

Fallout 3 valt dus onder diezelfde catogorie ....

Wellicht dat ik Fable II nog eens ga proberen als hij uiteindelijk in de "voor die prijs wil ik het wel proberen" bak ligt .... ;-)

[ Voor 31% gewijzigd door Roely op 07-11-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roely schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:44:
[...]

Ach ja, als je de andere reviews van 'Yatzee' hoort .... Bioshock werd afgemaakt .... GTAIV idem dito ...
Ik heb een keer een echt positieve review van deze man gehoord, al weer ik niet meer welke.
Het mooie is, ondanks dat de negatieve punten sterk worden uitgelicht, hij wel gelijk heeft. De reviews van zero punctionation zetten je vaak weer met twee voeten aan de grond voor de games die door iedereen bejubeld worden. Bovendien zit er vaak een 'maatschappelijk' tintje aan zijn reviews.

Maar ik ben fan hoor, van zijn reviews dan ... ;-)
Psychonauts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:32

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 251512 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:14:
Zijn er misschien mensen die deadspace in hun bezit hebben en hun mening kunnen delen.
Ik ben niet erg bekend met het horror/scifi shooter genre, heb alleen lang geleden een tijdje condemned gespeeld wat me wel aardig beviel.

De trailers en reviews van deadspace zijn er veelbelovend uit dus ik vroeg me af wat de mening is van
de andere mensen die hem spelen.
Ik heb hem hier liggen. Laatste paar dagen niet gegamed vanwege andere dingen maar ik vind hem goed. Ben nog niet erg ver maar tot nu toe boeit hij erg. de ambiance is eg goed gedaan. Je hoort steeds geluiden uit de ventilatie roosters, er valt ergens iets. Je ziet opeens een schaduw voorbij flitsen. Je zit dus constant op het puntje van je stoel.
De UI is even wennen maar als je die doorhebt is het geen echt probleem meer.
Ik vind het een aanrader.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Roely schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:49:
[...]

En dat voor meer dan 200 uur ........ De grootste fantasie die ik heb is met twee ... das pas magie. uuhh, laat maar, weer even ontopic ..

Fallout 3 valt dus onder diezelfde catogorie ....

Wellicht dat ik Fable II nog eens ga proberen als hij uiteindelijk in de "voor die prijs wil ik het wel proberen" bak ligt .... ;-)
Voor 35 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Roely schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:46:
Ik hou helemaal niet van RPG's, heb er een bloedhekel aan (no offence voor de liefhebbers)

Zwaaien met zwaarden (wat bij mij steevast leidt tot op de verkeerde knop button mashen) , nah, geef mij maar een AK47 ...
Levelen ... huh, wattes, een hoger nummertje voor mijn poppetje .... PERKS !!
Magie ... laat dat maar over aan TiTaTovenaar (ik ben van de titatovenaar generatie, voor de jongere generatie : Laat dat maar over aan Harry Potter).

Nee, niets voor mij, die sprookjeswerelden, dat zoeken, dat uitpluizen ......

Toch kan ik me heel goed voorstellen dat het geweldig is. je zit in een bijzonder verhaal, vol intriges en wendingen. Je persoon wordt door jouw toedoen beter, sterker, en het is een hele uitdaging, waardoor de voldoening groter is ...

Zou Fable II dan toch het proberen waard zijn .......... of ga ik verder met Far Cry 2, CoD 4 / WaW .........(Zeg maar, het geen gezeik, kogel door je knar type spel ...)
Als ik dat allemaal zo lees hoef je Fable2 niet eens te proberen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Anoniem: 234657 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:10:
[...]

je hoeft niks te wijzigen in je router, alleen maar de source met het blauwe knopje van je controller veranderen in het menu dan moet je op je mac kunnen.

Uiteraard moet je connect360 wel starten in je sysprefs :)
Perfect! Dit is gewoon ubervet zelfs! Werkt probleemloos, en erg snel; kortom perfect! Thanks voor de tip en je informatie. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-06 20:45
Deze discussie was met PromoX in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #53" afgesloten.

[ Voor 106% gewijzigd door PromoX op 07-11-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan die hele piraterij discussie niet in een centraal ander topic? heb deze tijdloze discussie nu al erg vaak voorbij zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om één account te gebruiken op twee verschillende 360's??? Dat ik dus zowel in de huiskamer als in de slaapkamer kan gamen met dezelfde gamertag. Dit zou errug vet zijn... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 169877 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:11:
Misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om één account te gebruiken op twee verschillende 360's??? Dat ik dus zowel in de huiskamer als in de slaapkamer kan gamen met dezelfde gamertag. Dit zou errug vet zijn... :9
Dat kan, maar uiteraard niet tegelijk. En om op twee xboxen 1 account te kunnen gebruiken heb je een memorycard nodig. Anders moet je iedere keer je account recoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hoe voeden jullie je controllers, hebben jullie allemaal een veelste dure battery pack gekocht of gebruiken jullie gewoon weggooiers. Ik merk dat de meeste fatsoenlijke batterijen wel 20 uurtjes meegaan, en die cheapass pakjes van 16 stuks a 1,50 doen het een uurtje. Ik zit te kijken of ik duurzamer alternatief kan vinden voor mijn controllers ( meervoud ). Ik ben alleen niet van plan om zo'n battery pack te kopen aangezien je hem dan alleen voor xbox 360 kunt gebruiken. Er kunnen ook gewone batterijen in, die je ook nog eens overal voor kunt gebruiken. Nu heb ik wat batterijtopics gelezen hier op GoT, en nu is mijn oog gevallen op GP ReCyKo of Sanyo Eneloops ( oplaadbare batterijen, beste van zijn soort, lopen haast niet leeg door zelfontlading ), maar die laatste is wat duurder. Mijn budget is uiteraard 20 a 30 euro, aangezien zo'n batterypack ook zoiets kost...

Graag jullie ervaringen met die klote batterijen altijd, en eventueel met die GP of Sanyo's ?

- Battery pack, orginele of third party...
- Weggooiers, zoja welke,
- Oplaadbare, zoja welke.

[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 07-11-2008 13:46 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Zucht, metacritics is nu echt waardeloos voor user reviews geworden. Fanboys halen nu blijkbaar systematisch alle exclusives omlaag.
Left 4 Dead PC = 9,8
Left 4 Dead 360 = 2,8

Resistance2 en Gears2 eerder hetzelfde probleem, en er volgen er vast veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:58

Sagat

Is pappa x2!

kun je bij metacritics niet onderscheid maken tussen reader reviews en officiele review platformen (sites, mags etc)?

Verder heb ik wel het te dure battery pack gekocht. Ja het is alleen maar voor de 360 te gebruiken, maar ik vind het een zeer gebruiksvriendelijk systeem. Vind het overigens wel irritant de het 360logo op de controller met nog 2 bars te gaan al begint te knipperen. Als je controller uitvalt tijdens het spelen is het nog erger, maar ik vind het een zeer afleidend en irritant knipper effectje , zou het fijner vinden als dit alarm pas begon als er nog maar 1 bar te gaan was of het zelfs helemaal uitzetten.
De batterij status kan je prima zien als je je profiel bekijkt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Sagat schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:11:
kun je bij metacritics niet onderscheid maken tussen reader reviews en officiele review platformen (sites, mags etc)?

Verder heb ik wel het te dure battery pack gekocht. Ja het is alleen maar voor de 360 te gebruiken, maar ik vind het een zeer gebruiksvriendelijk systeem. Vind het overigens wel irritant de het 360logo op de controller met nog 2 bars te gaan al begint te knipperen. Als je controller uitvalt tijdens het spelen is het nog erger, maar ik vind het een zeer afleidend en irritant knipper effectje , zou het fijner vinden als dit alarm pas begon als er nog maar 1 bar te gaan was of het zelfs helemaal uitzetten.
De batterij status kan je prima zien als je je profiel bekijkt.
ik gebruik zelf nu oplaadbare batterijen van philips die ik ooit gekoch heb. die doen het in principe prima. gaan behoorlijk wat uurtjes mee. speel niet zo heel veel maar gaan lang genoeg mee. als die het echt niet meer trekken zit ik dus inderdaad ook serieus te overwegen of ik voor gewoon goede oplaadbare batterijen ga of de officele accu en lader. helaas wordt de set alleen geleverd met een accu en een lader, zou mooi zijn als er twee accus meegeleverd worden bedoel dat ding kan er twee tegelijk opladen dus waarom niet meteen meeleveren.
en anders ga ik toch liever voor een goed stel batterijen. met name om de reden die neome aangeeft. gewoon omdat ze eventueel ook voor andere dingen te gebruiken zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

SeamusXanthus schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:57:
Zucht, metacritics is nu echt waardeloos voor user reviews geworden. Fanboys halen nu blijkbaar systematisch alle exclusives omlaag.
Left 4 Dead PC = 9,8
Left 4 Dead 360 = 2,8

Resistance2 en Gears2 eerder hetzelfde probleem, en er volgen er vast veel meer.
Metacritics is al bezig met het probleem. Wel fijn dat door een paar "fansites" het hele systeem op de schop moet, mensen er mee bezig moeten zijn en het bakken geld kost. En bedankt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seth_Chaos schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:15:
[...]

Dat kan, maar uiteraard niet tegelijk. En om op twee xboxen 1 account te kunnen gebruiken heb je een memorycard nodig. Anders moet je iedere keer je account recoveren.
Een memorycard? Hoezo dan? Als ik éénmalig mijn account recover op mijn 2e Xbox, kan ik die toch (inderdaad en uiteraard) los van elkaar activeren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Left 4 Dead PC = 9,8
Left 4 Dead 360 = 2,8

Ik moet zeggen dat ik (erg) weinig van Left 4 Dead afweet... is het een Xbox 360 Exclusive? En is dat echt zo'n vette game, gezien de 9,8 die hij krijgt voor de PC???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

NeoMe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:55:
Hoe voeden jullie je controllers, hebben jullie allemaal een veelste dure battery pack gekocht of gebruiken jullie gewoon weggooiers.
Ik gebruik de derde optie: oplaadbare batterijen. 2 uurtjes opladen en ze gaan gemakkelijk 15 uur mee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:49

ijskonijn

Now MOVE!

Left 4 Dead PC = 9,8
Left 4 Dead 360 = 2,8

Little big planet ook, een 6.2 maar met meer dan 3000 uservotes!
Fanboys.... :r

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:17

On_E

Housemusic

Hoe voeden jullie je controllers
Met zo'n play & charge kit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
PWM schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:30:
[...]

Metacritics is al bezig met het probleem. Wel fijn dat door een paar "fansites" het hele systeem op de schop moet, mensen er mee bezig moeten zijn en het bakken geld kost. En bedankt :O
inderdaad, alsof iemand puur op basis van de rating van enkele spellen opeens zn xbox zou wegdoen en een PS3 zou komen of andersom. mensen komen daar om reviews van een spel te vinden niet die van een console. gewoon onzinnige actie dus die alleen dingen verpest voor mensen die serieus een spel willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Heb tijdje terug 2x Fable 2 besteld bij GameHubs, krijg ik vandaag eentje binnen :(

Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Hoe ga ik ooit bewijzen dat ik er maar eentje heb gekregen?

Mja, heb maar eens een vriendelijk mailtje gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Crackh34d schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:13:
Heb tijdje terug 2x Fable 2 besteld bij GameHubs, krijg ik vandaag eentje binnen :(

Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Hoe ga ik ooit bewijzen dat ik er maar eentje heb gekregen?

Mja, heb maar eens een vriendelijk mailtje gestuurd
Het kan natuurlijk zijn dat je de volgende een dag of wat later krijgt, meestal versturen ze het niet in dezelfde enveloppe

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 169877 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:02:
[...]

Perfect! Dit is gewoon ubervet zelfs! Werkt probleemloos, en erg snel; kortom perfect! Thanks voor de tip en je informatie. _/-\o_
Ik heb Rivet en Connect360, toch vind ik Rivet beter. Het laadt sneller'je content bij opstarten van je Mac en gevoelsmatig streamt het wat stabieler. Ik kan er b.v. probleemloos 720pHD content mee streamen terwijl Connect360 begint te stotteren (Airport extreme naar Xbox360 met MS wireless adapter, Xbox live NAT is open).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 08:16

DeluxZ

Livin' the good life

Bah, 29 oktober bij xboxhome de SuperSize pack besteld. Zou rond 7 november binnen komen, maar het is nu tussen 10 en 14 november geworden :( Moet ik nog langer wachten :P En ik heb al een probleem als ik moet wachten ik will alles meteen hebben :+

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roko schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:45:
[...]

Ik heb Rivet en Connect360, toch vind ik Rivet beter. Het laadt sneller'je content bij opstarten van je Mac en gevoelsmatig streamt het wat stabieler. Ik kan er b.v. probleemloos 720pHD content mee streamen terwijl Connect360 begint te stotteren (Airport extreme naar Xbox360 met MS wireless adapter, Xbox live NAT is open).
...ow, oké, thanks voor weer een goede tip, ik zal eens onderzoek gaan doen. :)

Wat betreft filmpies: wat streamen jullie zoal voor formaten van je Mac naar de 360???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Roko schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:45:
[...]

Ik gebruik Connect360 en heb bijna niks te klagen, alleen worden de mappen heel raar weer gegeven. Hij neemt de directory tree niet mee en zet alle mappen in het bovenste level.

Dus ik heb bv dit:
Films/Cashback.avi
Films/In Bruges - DVDrip
Series/The Office/S05E01

Dan krijg ik te zien op mijn Xbox :
Films
In Bruges - DVDrip
The Office

Gaat Rivet hier wel goed mee om? Verder heb ik geen problemen met Connect360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Left 4 Dead PC = 9,8
Left 4 Dead 360 = 2,8

De laatste stuiptrekkingen van de Playstation fans?

Anyway, het is ook gewoon de schuld van de sites zelf die artikelen schrijven over welke console beter is of welke console mooiere games heeft etc.

Playstation 3 fanboys zijn nog tien keer erger dan de Nintendo fanboys tijdens de Gamecube dagen en ik herriner me de scheldpartijen op Capcom na het aankondigen van Resident Evil 4 voor de PS2 nog goed. Het is ook wel grappig dat alles en iedereen de schuld krijgt van het falen van de PS3 zoals developers(die te lui zijn om voor Cell te programmeren) en websites(die pro-Xbox zijn) en Microsoft(die games van Sony "steelt") behalve Sony zelf dan, dat blijft heilig. Zoek maar eens op youtube naar rants over het nieuws dat FFXIII naar de Xbox 360 komt. Je zou toch denken dat als je van een PS2 overstapt naar een volgende console dat je dan naar een console gaat die de meeste games heeft en niet naar een console die nog het meeste op de Saturn en GameCube lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:32

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:05:
[...]
Zoek maar eens op youtube naar rants over het nieuws dat FFXIII naar de Xbox 360 komt.
Heb 1 filmpje gezien....Die gast had dringend hulp nodig. Noemde zichzelf expert in de Japanse cultuur en dat de japanners dit nooit zouden accepteren dit hoogverraad...... 8)7

Zou bijna medelijden hebben met zulke mensen....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 251512 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:14:
Zijn er misschien mensen die deadspace in hun bezit hebben en hun mening kunnen delen.
Ik ben niet erg bekend met het horror/scifi shooter genre, heb alleen lang geleden een tijdje condemned gespeeld wat me wel aardig beviel.

De trailers en reviews van deadspace zijn er veelbelovend uit dus ik vroeg me af wat de mening is van
de andere mensen die hem spelen.
Heel in het kort: vette shit.

Sfeer is geweldig, grafisch ook goed. Geluid: goed hard zetten, je schrikt je soms 't apelazerus.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:25

S2S

Ach ik laat de fanboys maar lullen, ondertussen speel ik lekker Gears2 en MotorStorm 2.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Phusebox schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 07:19:
[...]

Nee niemand die het zich herinnert, maar voor mij is het een soort spel op zich. Winkeliers proberen zo ver te krijgen dat ze hem te vroeg aan je verkopen... geeft wel een beetje een kick haha. Sad but true 8)
Dat had ik met Fable II LE, ik had hem een dag voor de release bij de MM uit het magazijn gelult. Idd het is wel een beetje ego streling dat je hem al een dag eerder speelt dan de rest, en hem losgelult hebt :P

Ik heb de jongen een game store laten bellen in NL waarvan ik wist dat die Fable II al voor de release verkocht.(internet gelezen) Hij vroeg of hij daar al in de schappen lag en hij zei ja. Toen liep hij netjes naar het magazijn om het dvd'tje op te halen :*)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ut kriebelde om een tweede Xbox aan te schaffen als cadeau voor men zus :X Ze speelt altijd op mijn Xbox360 :(

Maar ik heb Fable 2 gekocht bij de Bart Smit, wou niet wachten op gamehubs en terwijl ik dat wel kan, ik heb de afgelopen week maar 1 uur op de Xbox gespeeld _o-

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:05:
[...]

De laatste stuiptrekkingen van de Playstation fans?

Anyway, het is ook gewoon de schuld van de sites zelf die artikelen schrijven over welke console beter is of welke console mooiere games heeft etc.

Playstation 3 fanboys zijn nog tien keer erger dan de Nintendo fanboys tijdens de Gamecube dagen en ik herriner me de scheldpartijen op Capcom na het aankondigen van Resident Evil 4 voor de PS2 nog goed. Het is ook wel grappig dat alles en iedereen de schuld krijgt van het falen van de PS3 zoals developers(die te lui zijn om voor Cell te programmeren) en websites(die pro-Xbox zijn) en Microsoft(die games van Sony "steelt") behalve Sony zelf dan, dat blijft heilig. Zoek maar eens op youtube naar rants over het nieuws dat FFXIII naar de Xbox 360 komt. Je zou toch denken dat als je van een PS2 overstapt naar een volgende console dat je dan naar een console gaat die de meeste games heeft en niet naar een console die nog het meeste op de Saturn en GameCube lijkt...
En wat doe je nu zelf met die tendentieuze en suggestieve uitspraken? Hiermee wil je ook meteen impliceren dat wie niet voor de console met de meeste games (360) gaat gewoon lomp is en de ps3 een gefaald product zou moeten zijn (saturn, gamecube)? Trouwens, uit jouw tekstje blijkt ook wel welke consoles jij prefereert, dus wat maakt jou zo anders dan? Het is niet omdat je het subtieler brengt dat je niet minstens net zo bevooroordeeld bent

Dergelijke extremen waar jij naar refereert vindt je overal, en door internet worden dat helemaal opgeblazen. Als je alle gamers van een bepaald platform over dezelfde kam scheert als die randdebielen mis je toch wel wat nuance. Het is jammer, maar je doet er niets aan, internet geeft nu éénmaal ook een spreekbuis aan de meest principieel gestoorde nutjobs die er zijn, en die vallen nu éénmaal meer op. Ik zou bvb nooit op een community-site rankings ingeven, wat heb ik of anderen daar aan? En zeker niet gigantische 'wars' beginnen om die punten scheef te trekken.

'De meeste games' hoeft trouwens niet voor iedereen een evidente maatstaf te zijn (of de enige maatstaf) zoals jij suggereert. Aan een paar topgames heb ik bvb al genoeg. Ik stond daarnet in een gameshop: elke xbox360 game is 10 euro goedkoper dan dezelfde ps3 game. DAT kan een motivatie zijn. En de prijs van de console natuurlijk.

Daarnet trouwens ook even Fable II gespeeld op de democonsole. Natuurlijk heel verwarrend als je zo direct in de game geworpen wordt, maar het zag er extreem leuk uit! Graphics zijn redelijk, maar vooral de rpg elementen voelen erg 'natuurlijk' aan. Dit zijn de soort rpg's die ik zoek als rpg-n00b. Zoveel mogelijk abstractie maken van nummertjes en cijfertjes en modifiers en weet ik wat nog allemaal, genre rpg uit 1995. Je weet wel wat ik bedoel. Fable II heeft een natuurlijke flow en manier om magic en skills te gebruiken. Als ik niet eerst twee dagen handleidingen wil lezen om het perfecte karakter samen te stellen (oblivion) dan kan ik toch lekker beinnen spelen.

En verder heb je de perfecte warme sfeer met excellente artwork en veel inleving. Dit is voor mij een systemseller.

Het viel me wel op dat de game redelijk 'wazig' is bij het ronddraaien van de camera, zodat je gras of verlichte deuringangen meerdere keren ziet nagloeien op het scherm. Hopelijk was dat een gevolg van het scherm en niet één of andere filter in de game, want dat zou ik na een tijdje toch wel vervelend gaan vinden.
zwembroek schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:58:
[...]

Geeft niets Alvi, hier hetzelfde verhaal.
Ik heb er dan uiteindelijk ook maar aan toegegeven. Alleen voor de Gears of War serie. (En nu we er toch zijn, ook de andere exclusives zoals Fable etc.)

Maar wat echt de doorslag heeft gegeven is de belachelijk lage prijs. Ik heb voor 142 euro een nieuwe Arcade Xbox360 gekocht inclusief een 20 GB HD. (179 - 10% - 30) (3 maanden live verkocht voor 15 euro, zodat 20 GB HD nog een 10 euro kost) Voor die prijs kan je hem niet laten staan.

Btw dat leveren van Microsoft gaat wel super snel. Binnen twee dagen was die HD er.
Heb je die 20GB harddisk gekocht via die ms actie? Want volgens mij komen de nieuwe arcades niet in aanmerking voor een promotie omdat de bijgeleverde mem card groot genoeg zou zijn voor de dashboard update... Of heb je die gewoon in de winkel gekocht samen met de console.

In dat geval is de 60GB misschien interessanter. Ik vind het erg erg jammer dat die 60GB bundle twee dwaze games heeft die ik niet wil spelen :( De bundle biedt me dus eigenlijk niet echt een voordeel omdat ik met die games helemaal niets zal doen. Als er nu een GTA bundle was, of 60GB plus fable/gears/andere topgame, dan lagen de kaarten anders.

Idd erg tempting. Enerzijds wil ik per se LBP spelen, maar al de rest wat ik wil spelen is er cross platform ook voor de 360 (gta, en dan de typische dingen als 007 en ander hapklaar 7-8/10 materiaal) :X

Trouwens, toen ik daar stond te kijken heb ik zeker vier mensen GoW2 zien meenemen op een kwartiertje of zo :) Dat doet ms beduidend beter dan sony moet ik zeggen. Er worden veel games verkocht en er is een trouwe en grote fanbase voor de klassiekers. Wel typisch xbox profiel, tieners en jonge twintigers

Hehe, ook toevallig (nog niet gezien toen ik dit typte):
Tweakers.net: Eigenaren Xbox 360 kopen de meeste games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:02:
[...]
Heb je die 20GB harddisk gekocht via die ms actie? Want volgens mij komen de nieuwe arcades niet in aanmerking voor een promotie omdat de bijgeleverde mem card groot genoeg zou zijn voor de dashboard update... Of heb je die gewoon in de winkel gekocht samen met de console.

In dat geval is de 60GB misschien interessanter. Ik vind het erg erg jammer dat die 60GB bundle twee dwaze games heeft die ik niet wil spelen :( De bundle biedt me dus eigenlijk niet echt een voordeel omdat ik met die games helemaal niets zal doen. Als er nu een GTA bundle was, of 60GB plus fable/gears/andere topgame, dan lagen de kaarten anders.
Bij nieuwe arcades heb je ook gewoon een aanbieding van microsoft. Ik heb een nieuwe arcade en kan een 20 GB HD + 3 maanden XBox Live Gold kopen voor 25. euro bij mijn nieuwe Arcade. Ik zie alleen niet hoe ik dat geld van Microsoft terug moet krijgen, zit dat ergens verstopt in een van die boekjes die erbij zitten?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:46
DeluxZ schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:48:
Bah, 29 oktober bij xboxhome de SuperSize pack besteld. Zou rond 7 november binnen komen, maar het is nu tussen 10 en 14 november geworden :( Moet ik nog langer wachten :P En ik heb al een probleem als ik moet wachten ik will alles meteen hebben :+
Je bent niet alleen.... hier ook.... zat al te hopen dat ie morgen kwam, maar toen ik vandaag keek helaas :'(
Marzman schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:12:
[...]

Bij nieuwe arcades heb je ook gewoon een aanbieding van microsoft. Ik heb een nieuwe arcade en kan een 20 GB HD + 3 maanden XBox Live Gold kopen voor 25. euro bij mijn nieuwe Arcade. Ik zie alleen niet hoe ik dat geld van Microsoft terug moet krijgen, zit dat ergens verstopt in een van die boekjes die erbij zitten?
Je moet de xbox even openschroeven, er zit een vakje met geld net onder de grafische koeler.

spoiler:
Uiteraard niet serieus bedoelt ;)

[ Voor 38% gewijzigd door ZpAz op 07-11-2008 19:01 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ZpAz schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:00:
[...]

Je bent niet alleen.... hier ook.... zat al te hopen dat ie morgen kwam, maar toen ik vandaag keek helaas :'(

[...]

Je moet de xbox even openschroeven, er zit een vakje met geld net onder de grafische koeler.

spoiler:
Uiteraard niet serieus bedoelt ;)
Ik snap wel dat er geen eurobiljetten tussen die boekjes zitten, maar een formulier of stickets ofzo die zie ik ook niet ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
die bundel met die game waar je het over hebt is net zo duur als wanneer je de bundel neemt zonder die game. Dus jah je gaat er niets op vooruit maar ook niets op achteruit. Je kan hem overigens wel weer doorverkopen voor 25 euro. Met een goede actie kan je een 60 gb dan al vinden voor de totaal prijs van 150 euro. Bijvoorbeeld bij de dynabyte waar je standaard 10 of 15% korting krijgt met een klantenkaart.

De arcade kan je nu met 20 gb schijf krijgen. Iig door de actie van MS, ook de nieuwe Arcades blijkt uit vele reacties.

over de ps3 vs xbox360. Ik had voorheen een ps2, waar ik me goed mee vermaakte. Ik heb toen een 360 gekocht, omdat die veel vroeger uit kwam. Ik heb laatst de 360 verkocht (wegens garantie) en er weer een 360 voor terug gekocht, omdat die op dit moment veel goedkoper was dan de ps3. En ik vermaak me er prima mee en dat is toch uiteindelijk waar het om gaat. Tuurlijk heeft de PS3 heel erg goede exclusives, maar de 360 heeft die ook. En voor de rest is het toch allemaal multi platform.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:48
Graag jullie ervaringen met die klote batterijen altijd, en eventueel met die GP of Sanyo's ?

Ik heb gewoon de quickcharger met 2 accu's.

Het is inderdaad iets duurder, en je kan ze nergens anders voor gebruiken, maar ze zijn zó handig.

Gewoon doorspelen tot je controller uitvalt, accu losklikken, nieuw accu inlikken en verder spelen. Handeling die 10 seconden kost. :)

Batterijen is altijd zo'n gepruts. Die dingen eerst uit de houder prutsen, en dan weer ergens in een lader stoppen, en dan weer nieuwe batterijen in de houder stoppen. Met een beetje pech heeft net je vriendin of broertje je baterijen geleend en zit je zonder.

Nee, ik betaal wel wat meer voor de accu's die staan altijd standby, en kunnen niet kwijtraken of geleend worden.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:14:
Tuurlijk heeft de PS3 heel erg goede exclusives, maar de 360 heeft die ook. En voor de rest is het toch allemaal multi platform.
Dat is ook precies mijn punt. Ik ken de exacte cijfers niet, maar boeiend dat de xbox 240 games heeft en de ps3 bvb 120. Bij een console ga ik in totaal toch echt niet meer dan een 20-25 tal games kopen over z'n levensduur, en dat past prima binnen 120 (25<120).

Daarom vind ik het argument dat de xbox meer games heeft nogal vreemd, that's all. Alsof meer keuze ook per defenitie meer kwaliteit oplevert. Van die 240 (fictief voorbeeld) zullen er minstens 60% voor mij niet interessant zijn, crap of <6.5/10

Ik ga echt niet meer games kopen omdat er meer games zijn, dat vind ik compulsief en gefixeerd. Gamen om te gamen, ik ben selectief. Mijn gametijd is beperkt, en ik koop dan ook enkel m'n favo franchises of 8.5+/10 games (om er een getal op te plakken)

Als ik dan naar m'n eigen gameprofiel kijk: De goede games van de grote uitgevers (THQ, Atari, Activision, Ubisoft, en EA) => allemaal crossplatform.
Concreet: Tom clancy, sport (EA, 2K games), bioshock, Assasins creed, GTA, Mafia 2, FF XIII, racegames (grid, burnout, flatout), franchises die onverwacht een leuke game kunnen opleveren: 007, Mirrors Edge, ...
Echt, er is veel meer crossplatform dan exclusive, en de meeste goede games zijn crossplatform.

Dan komt het aan op de exclusives, en dat is persoonlijk. En dan helpt het ook niet echt dat xbox en windows broertjes zijn en ik ook een pc heb staan. Dan blijft er maar weinig echt exclusive meer over aan de xbox kant, en meer aan de ps kant. Dingen als project zero laat ik echt wel staan hoor (kameo ed ook trouwens)

Dus meer games is niet per defenitie een selling point, want meestal kom ik daar toch niet aan toe.

Ik ben echter wel sportief genoeg om toe te geven dat de xbox bij de meeste games minder last heeft van framedrops (crossplatform, een ps3 exclusive zoals motorstorm 2 haalt steady 60 fps dacht ik) AA is beter, kleuren met iets meer diepte, ...

Het ding is, ps3 is de enige console waarmee ik ook af en toe eens met gewoon bezoek een game kan spelen (little big planet) Dus het is kiezen tussen sociaal gamen (en af en toe met de vriendin ook eens kunnen gamen, is ook wel zo netjes ipv daar steeds alleen aan de tv te zitten) of de prijs :p . Vrouwen <=> geld, zoals steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:51
Het ding is, ps3 is de enige console waarmee ik ook af en toe eens met gewoon bezoek een game kan spelen (little big planet) Dus het is kiezen tussen sociaal gamen (en af en toe met de vriendin ook eens kunnen gamen, is ook wel zo netjes ipv daar steeds alleen aan de tv te zitten) of de prijs :p . Vrouwen <=> geld, zoals steeds ;)
Voor social gaming heb ik de Wii. Ik kan me niet voorstellen dat iemand een PS3 koopt voor Little Big Planet. Dat genre past mijns inziens meer bij de Wii (zelfde geldt voor Viva Pinata).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Niet iedereen combineert een Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/72835/images/misc/b_3426.jpg met een Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/72835/images/misc/hdtv.jpg.

/huiskamer

[ Voor 49% gewijzigd door Jungian op 07-11-2008 20:16 ]

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laudor schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:05:
[...]

Voor social gaming heb ik de Wii. Ik kan me niet voorstellen dat iemand een PS3 koopt voor Little Big Planet. Dat genre past mijns inziens meer bij de Wii (zelfde geldt voor Viva Pinata).
Nochtans is dat precies wat ik binnenkort wil gaan doen. Op zich is een xbox voor mij voldoende, maar little big planet zal mij een ps3 verkopen. Trouwens, ik weet niet hoe oud je bent, maar je mist wel een beetje console geschiedenis volgens mij.

De ps2 had massa's LEUKE games, en platformers, mi zelfs nog meer dan de gamecube vroeger (die toch garant zou moeten staan voor dat genre) Beetje raar ook dat tegenwoordig een bepaald genre gekoppeld wordt aan een bepaald platform/consoles. Het één sluit het ander toch niet uit? Dan neem je de gamesmarkt veel te serieus als ze echt netjes in hun, door het publiek gecreëerde, hokjes moeten blijven. Sony of ms hebben zichzelf niet hardcore gemaakt, dat heeft de pers er van gemaakt.

Viva pinata past prima op een xbox, om ontopic te blijven. Ik zie niet in hoe die game meerwaarde had kunnen hebben op een Wii, integendeel zelfs. (en ik speel graag casual, dus als elk platform zich op z'n eigen terrein moet houden moet ik niet één maar twee consoles kopen volgens jou. Nee dank je, prima zoals het nu is :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 07-11-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-06 13:31

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]
Wel typisch xbox profiel, tieners en jonge twintigers
Is dat zo? Ik wist niet dat dat het profiel was. Pas ik blijkbaar niet in. Maar naar mijn idee hebben de PS3 en de 360 hetzelfde 'core'-publiek hoor, vandaar dat er zoveel multiplatforms zijn. De LBP's, Viva Pinata's, Buzzes en Banjo Kazooies raken niet het kernprofiel naar mijn idee. Alleen de Wii is in de kern anders.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:48
[...]
Trouwens, toen ik daar stond te kijken heb ik zeker vier mensen GoW2 zien meenemen op een kwartiertje of zo :) Dat doet ms beduidend beter dan sony moet ik zeggen. Er worden veel games verkocht en er is een trouwe en grote fanbase voor de klassiekers. Wel typisch xbox profiel, tieners en jonge twintigers
Dan zit ik waarschijnlijk tussen de verkeerde groep mensen.

ca 20 real life vrienden, allemaal late 20'ers, begin 30'ers met een 360.
Slechts 1tje heeft een PS3, maar die staat nooit aan omdat zijn vrienden er geen hebben.
MS heeft met de laatste prijsverlaging zelfs de laatste 3 man van de groep overgehaald om er ook een aan te schaffen.

Dus ik denk dat men het profiel een beetje moet bijstellen, door de prijssetting is de 360 toch een beetje een console voor iedereen geworden. Er is maar een kleine groep die zich een PS3 kan veroorloven.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb dealextreme ondekt, meteen een hele wishlist aangemaakt maargoed. Weet niet of het echt iets is maar voor de prijs kun je het niet laten. Evenduur als een pakje batterijen, heb er ook een ipod shuffle oplader bijgedaan van dollar 1,90. Deze kost dollar 7 ook geen geld, een 3600mah battery pack met oplader. Als ie het langer volhoudt dan 4 uurtjes vind ik het al prima, op de site stonden goede recencies. Altijd leuk om eventueel weer te verkopen. Eerste keer dat ik iets in Hong Kong bestel, dus vind het wel kicken opzich...ben benieuwd dan haal ik er vaker wat, mocht het geen pruts zijn. Uiteraard in een gift paper van 0.01 cent.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12379

[ Voor 31% gewijzigd door NeoMe op 07-11-2008 22:38 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik had bij mn Xbox 360 Pro van de Bart Smit actie geen cashback sticker op mn doos.
Dat is dus een beetje lastig plakken op het cashback formulier.

Even een emailtje naar Bart Smit en een dag later het volgende antwoord:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.

De sticker is aangevraagd bij Microsoft. U ontvangt de sticker spoedig naar verwachting.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice/Internet
Best netjes :)

Nu Forza 2 Limited Edition nog even goedkoop vinden op Marktplaats/Ebay/Speurders/etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Gutteguttegut op 07-11-2008 22:40 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 29-06 10:43
Ik zag forza 2 voor geloof 25 euro bij de dixons liggen....

Geen LE maar goed. Het spel is verder toch hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:13
lowfi schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:53:
Ik zag forza 2 voor geloof 25 euro bij de dixons liggen....

Geen LE maar goed. Het spel is verder toch hetzelfde?
jaah het spel is het zelfde op de extra DLC en de een dik boekwerk na die je wel bij de LE krijgt (voor meestal €30 net als de gewone forza 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op internet al voor 15 euro gevonden...alleen weer niet in de buurt.
(Den Haag..iemand daar in de buurt?;) ).

Ze worden genoeg aangeboden dus het moet toch wel lukken binnen weekje :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

NeoMe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:18:
Heb dealextreme ondekt, meteen een hele wishlist aangemaakt maargoed. Weet niet of het echt iets is maar voor de prijs kun je het niet laten. Evenduur als een pakje batterijen, heb er ook een ipod shuffle oplader bijgedaan van dollar 1,90. Deze kost dollar 7 ook geen geld, een 3600mah battery pack met oplader. Als ie het langer volhoudt dan 4 uurtjes vind ik het al prima, op de site stonden goede recencies. Altijd leuk om eventueel weer te verkopen. Eerste keer dat ik iets in Hong Kong bestel, dus vind het wel kicken opzich...ben benieuwd dan haal ik er vaker wat, mocht het geen pruts zijn. Uiteraard in een gift paper van 0.01 cent.

Ga inderdaad af op de reviews op de site. Die zijn wel betrouwbaar, de specificaties van de fabrikant gaan soms nergens over (worden ook wel gecorrigeerd door dealextreme als dit nodig is) omdat hier in China 0 controlle op is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gutteguttegut schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:39:
Ik had bij mn Xbox 360 Pro van de Bart Smit actie geen cashback sticker op mn doos.

[...]

Nu Forza 2 Limited Edition nog even goedkoop vinden op Marktplaats/Ebay/Speurders/etc.
Ik heb de gewone Forza gehaald (kon niet wachten :) ) Wel een leuk spel al zit er weinig gevoel in zo'n controller.

[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 07-11-2008 23:12 . Reden: waarom edit ik mijn bericht nou niet, sorrie. ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:34
[...]

Idd erg tempting. Enerzijds wil ik per se LBP spelen, maar al de rest wat ik wil spelen is er cross platform ook voor de 360 (gta, en dan de typische dingen als 007 en ander hapklaar 7-8/10 materiaal) :X

Hehe, ook toevallig (nog niet gezien toen ik dit typte):
Tweakers.net: Eigenaren Xbox 360 kopen de meeste games
Daar heb je gelijk in, de xbox360 is echt een gameconsole, terwijl de ps3 meer appeal heeft voor de wat oudere generatie. (best gek, bij de ps2 was dat toch echt wat minder dacht ik zo). Xbox360 is de nieuwe hardcore, werkelijk mijn hele vrienden groep op 2 na heeft er nu een. Dat komt vooral door de prijs en de no nonsense games als halo en gow.

Toch zie je dat games als Fable 2/Ninja Gaiden en een reeks kiddie/vrouwen games er meer variatie in line up komt. Mn vriendin speelt zoals eerder gezegd steeds meer op de xbox360 en wil er nu ook een aanschaffen. Vooral voor viva pinata/castle crashers/bomberman en carcassone.

[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 07-11-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gutteguttegut schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:39:

[...]

Hoort dat op die groene doos te zitten? Dan heb ik die ook niet/

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
I mentioned this on my last show, but now it’s time to make it happen. This week we took a look at the list of the thousands of Xbox LIVE members that originally signed up for the preview program and decided it’s time to add more members. That means that on November 8th (tomorrow) we’re going to be adding more folks to the New Xbox Experience Preview Program. If you are chosen, you will receive an email later tonight (check that spam folder!) followed by the update tomorrow evening (PT). We’re only pulling names from those that originally signed up (there is no way to sign up if you missed it, sorry) and this selection process will be at random from those that previously filled out the Connect Program Survey from my original post. The New Xbox Experience will be available to all Xbox LIVE members on November 19th.
Nog meer gelukkigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:13
Ik bestel heel regelmatig iets bij ze. Duurt even voor het binnen is (10dagen tot 2 weken) maar de prijs ligt vaak zo laag. Je komt op MP veel mensen tegen die daar iets kopen en het via MP weer met winst doorverkopen. Er zal veel namaak tussen zitten, maar tot nu toe doet alles het nog bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:23
NeoMe schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:18:

Die accu's gebruik ik nu ook een paar maanden, ze gaan redelijk lang mee. Met trilfunctie is 't soms wat triest, maar als je dat uitzet gaan ze toch wel snel 2 weken mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
amoi schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:57:
[...]

jaah het spel is het zelfde op de extra DLC en de een dik boekwerk na die je wel bij de LE krijgt (voor meestal €30 net als de gewone forza 2
Is die DLC niet al gebonden aan de account van de vorige eigenaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zolang je de specificaties met een klontje zout neemt en op de reviews afgaat (de site zelf is eerlijk, maar Chinese fabrikanten die zetten vaak zo maar wat specs op een product die helemaal niet kloppen. Als Dealextreme dit weet passen ze het ook aan in de omschrijving).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:13
johnnyv.nl schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 11:02:
[...]

Is die DLC niet al gebonden aan de account van de vorige eigenaar dan?
als je em 2e hands koopt wel (als hij de reedem code heeft gebruikt) maar ik had em nieuw gekocht een maand terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zit te twijfelen of ik GoW 2 of Fallout 3 ga kopen. Allebij natuurlijk super titels. GoW 1 vond ik erg vet, ook al had ik dat niet verwacht want ik ben meer van realisme dan van monsters e.d. Maar Fallout 3 is natuurlijk ook niet echt realistisch maar deze game schijnt wel fantastisch goed te zijn. Iemand een goede tip? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169981

Ik ben van plan een Xbox 360 aan te schaffen. Tips waar (winkel) ik wel of niet een 360 zou moeten halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 169981 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:18:
Ik ben van plan een Xbox 360 aan te schaffen. Tips waar (winkel) ik wel of niet een 360 zou moeten halen?
Halen bij www.xboxhome.nl. Die site is volgens mij gewoon goedkoop en ik had de xbox de volgende dag al in huis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
monnick schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:12:
Ik zit te twijfelen of ik GoW 2 of Fallout 3 ga kopen. Allebij natuurlijk super titels. GoW 1 vond ik erg vet, ook al had ik dat niet verwacht want ik ben meer van realisme dan van monsters e.d. Maar Fallout 3 is natuurlijk ook niet echt realistisch maar deze game schijnt wel fantastisch goed te zijn. Iemand een goede tip? :p
Heb gister GoW gehaald en ben na een paar uurtjes nog altijd tevreden :)
Maar overweeg zeker om ook Fallout te gaan halen.

Idd een hele lastige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
als ik zou moeten kiezen zou ik eerst GoW 2 halen, genieten van de intense actie en dan weer verkopen (multiplayer van gow vind ik niet echt wat) en fallout 3 halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
Hoe doen jullie het met ondertiteling bij het bekijken van avi's?
Ik loop al een paar dagen te zoeken, maar kom steeds uit op één van de onderstaande dingen.

1. De xbox360 ondersteund het niet, dus ondertitel en film in dezelfde map werkt niet.
2. Sommige gebruiken Tversity maar dan maakt die er WMV on-the-fly van wat weer ten koste gaat van de kwaliteit.
3. Iets van "remuxen"?? :? Ik geloof er één file van maken maar hoe dan?
4. Hard-subs imbedden, maar dan ben je een paar uur bezig....

Heb ik in mijn zoektocht iets gemist? Wellicht kan het wel met de a.s. update?
Maakt het nog iets uit als je de Xbox gebruikt als Media center extender of films via de eigen harde schijf van de Xbox te laten spelen?

Zou mooi zijn als het makkelijker kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43736

Ik wilde zojuist bij de MediaMarkt een 2e wireless controller kopen (39 euro) toen ik toch eens even naar een lagere prijs ging zoeken online. Op de valreep kwam ik bij Conrad uit die t/m vandaag 10% korting geven op hun complete assortiment. Als je ook nog eens met iDeal betaalt, dan vervallen de verzendkosten. Daarmee komt de wireless controller uit op 36 euro, scheelt toch weer 3 euro :)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 43736 op 08-11-2008 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Laatst online: 21:46
Ik gebruik sinds kort mijn xbox 360 intensief als dvd speler, maar valt me toch tegen, niet in kwaliteit, dit is helemaal goed.

Alleen bij een nooit eerder afgespeelde disc krijg ik soms wat read problemen, games hebben er totaal geen last van.
Ben daarin wel telleurgesteld, dus wordt toch een standalone dvdspeler.

Daarnaast heb ik bij fable wat vsync problemen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

De winkel maakt toch niet uit? mediamarkt heeft altijd wel scherpe prijzen

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:45
De prijzen tussen winkels onderling scheelt echt maar een paar euro, dus ga gewoon naar de dichtstbijzijnde winkel die consoles verkoopt en haal 'm daar :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Als je even geduld hebt komen er met de sinterklaas of kerst misschien nog leuke bundels aangezien er nog wat nieuwe games zijn uitgekomen. Maargoed, je krijgt nu ook al 40 euro terug, altijd meegenomen. Dit soort simpele vragen kun je gewoon zelf beantwoorden door even online te kijken op verschillende sites en even de stad in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Marzman schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:07:
[...]

Ik snap wel dat er geen eurobiljetten tussen die boekjes zitten, maar een formulier of stickets ofzo die zie ik ook niet ;)
als het goed is staat er een rode sticker op je doos waarop staat hoeveel korting je hebt (30 euro voor arcade) op die sticker staat een website. intikken en de rest wijst zich vanzelf. die sticker moet je ervan af pulleken en op het formulier plakken en opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Laatst online: 21-08-2023
Bij Dynabyte, eerst even de actiecoupon uitprinten en je krijgt 50% korting op de 1e game die je bij je console koopt. http://dynabyte.actiepagina.nl (actie loopt tot 31-12-2008)

[ Voor 25% gewijzigd door RubbeR01 op 09-11-2008 10:52 ]

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253596

Roelos schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 15:33:
Hoe doen jullie het met ondertiteling bij het bekijken van avi's?
Ik loop al een paar dagen te zoeken, maar kom steeds uit op één van de onderstaande dingen.

1. De xbox360 ondersteund het niet, dus ondertitel en film in dezelfde map werkt niet.
2. Sommige gebruiken Tversity maar dan maakt die er WMV on-the-fly van wat weer ten koste gaat van de kwaliteit.
3. Iets van "remuxen"?? :? Ik geloof er één file van maken maar hoe dan?
4. Hard-subs imbedden, maar dan ben je een paar uur bezig....

Heb ik in mijn zoektocht iets gemist? Wellicht kan het wel met de a.s. update?
Maakt het nog iets uit als je de Xbox gebruikt als Media center extender of films via de eigen harde schijf van de Xbox te laten spelen?

Zou mooi zijn als het makkelijker kan...
Hardsubben he :P je kan het ook streamen via de pc naar de xbox dan zal het als op de pc in mediacenter de ondertiteling wordt weergeven het ook op de xbox weergeven worden. Enige 2 keuzes die je zo'n beetje hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

dangerpaki schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:39:
[...]

als het goed is staat er een rode sticker op je doos waarop staat hoeveel korting je hebt (30 euro voor arcade) op die sticker staat een website. intikken en de rest wijst zich vanzelf. die sticker moet je ervan af pulleken en op het formulier plakken en opsturen
Bedankt dat verduidelijkt een boel. Die sticker zit er niet op. Nog eens gekeken op de Bart Smit website, maar daar staat toch echt de cashbackactie bij mijn arcade. Ik heb ze maar een e-mail gestuurd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:45:
[...]

Bedankt dat verduidelijkt een boel. Die sticker zit er niet op. Nog eens gekeken op de Bart Smit website, maar daar staat toch echt de cashbackactie bij mijn arcade. Ik heb ze maar een e-mail gestuurd.
Misschien nog ouwe meuk uit het magazijn wat ze nog hadden liggen die nog geen stikker serie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dan geven ze zelf die 30 euro maar terug :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169981

Dit is misschien een stomme vraag, maar ik heb geen ervaring met moderne gameconsoles. Is een Xbox Live subscription een vereiste om een spel online te spelen? GTA IV bijvoorbeeld?

Je betaalt voor een spel met multiplayer mogelijkheden, maar je moet ook voor Live betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 169981 schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:53:
Dit is misschien een stomme vraag, maar ik heb geen ervaring met moderne gameconsoles. Is een Xbox Live subscription een vereiste om een spel online te spelen? GTA IV bijvoorbeeld?

Je betaalt voor een spel met multiplayer mogelijkheden, maar je moet ook voor Live betalen?
ja, dat is het hele idee van live. Overigens is live een stuk meer dan enkel een spelletje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169981 schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:53:

Je betaald ook voor je Dsl en xbox live is een soortgelijke dienst zijn ook tientalle servers voor nodig om de honderduizenden mensen te bedienen. Xbox silver is gratis mag je demo's download etc maar veel voordelen zijn bij Gold en die mogen ook als eerste de nieuwste spulletjes binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hoe voeden jullie je controllers, hebben jullie allemaal een veelste dure battery pack gekocht of gebruiken jullie gewoon weggooiers. Ik merk dat de meeste fatsoenlijke batterijen wel 20 uurtjes meegaan, en die cheapass pakjes van 16 stuks a 1,50 doen het een uurtje. Ik zit te kijken of ik duurzamer alternatief kan vinden voor mijn controllers ( meervoud ). Ik ben alleen niet van plan om zo'n battery pack te kopen aangezien je hem dan alleen voor xbox 360 kunt gebruiken. Er kunnen ook gewone batterijen in, die je ook nog eens overal voor kunt gebruiken. Nu heb ik wat batterijtopics gelezen hier op GoT, en nu is mijn oog gevallen op GP ReCyKo of Sanyo Eneloops ( oplaadbare batterijen, beste van zijn soort, lopen haast niet leeg door zelfontlading ), maar die laatste is wat duurder. Mijn budget is uiteraard 20 a 30 euro, aangezien zo'n batterypack ook zoiets kost...

Ik had precies dezeldfe vra(a)g(en).

Ik heb gekozen voor de volgende combinatie:
-GP Powerbank H500 (snellader), zitten 4*2700mAh batterijen bij.
-Een pakje GP Recyko 2050 mAh (4 batterijen).

De Recyko's ga ik gebruiken icm de controllers, aangezien ik tot nu toe nauwelijks game op de Xbox, al verwacht ik er meer mee te gaan gamen na de fall-update (geen lawaaiige drive). De Recyko's zijn dan in mijn ogen ideaal, aangezien ze nauwelijks ontladen itt andere NI-MH batterijen.

Om terug te komen op jouw vraag, ik heb nog steeds de standaard Energizers in de controllers zitten. De reden dat ik oplaadbare batterijen wil gebruiken is dat ik de batterijen voor elk apparaat kan gebruiken, waar de battery-packs alleen voor de controller te gebruiken zijn.

De quick-charge kit+een battery pack (dus 2 battery packs, gelijk aan 4 oplaadbare batterijen), kost je zo'n 45 euro.

Mijn combi was zo'n 55 euro. Daarbij heb ik 8 batterijen en een snellader. Deze lader kan ik natuurlijk ook voor andere NI-MH oplaadbare batterijen gebruiken. Ik heb de combinatie gekocht bij greencell.nl. Een aanrader, zeer schappelijke prijzen en snelle verzending. Natuurlijk kan je met 20-30 euro ook prima uit de voeten. Dan zou ik je de Recyko icm lader aanraden (18,95 en een kleine 6 euro aan verzendkosten). Wil je een snellader (aanrader), dan kan je kiezen voor de Recyko icm snellader, welke 29,95 is. Ook daar komen uiteraard de verzendkosten nog bij.

Ik kan je geen antwoord geven over de gebruiksduur van de batterijen, aangezien de standaard Energizers nog in de controllers zitten.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
wilmundo schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:24:
[...]

De Recyko's ga ik gebruiken icm de controllers, aangezien ik tot nu toe nauwelijks game op de Xbox, al verwacht ik er meer mee te gaan gamen na de fall-update (geen lawaaiige drive). De Recyko's zijn dan in mijn ogen ideaal, aangezien ze nauwelijks ontladen itt andere NI-MH batterijen.

Om terug te komen op jouw vraag, ik heb nog steeds de standaard Energizers in de controllers zitten. De reden dat ik oplaadbare batterijen wil gebruiken is dat ik de batterijen voor elk apparaat kan gebruiken, waar de battery-packs alleen voor de controller te gebruiken zijn.

De quick-charge kit+een battery pack (dus 2 battery packs, gelijk aan 4 oplaadbare batterijen), kost je zo'n 45 euro.

Mijn combi was zo'n 55 euro. Daarbij heb ik 8 batterijen en een snellader. Deze lader kan ik natuurlijk ook voor andere NI-MH oplaadbare batterijen gebruiken. Ik heb de combinatie gekocht bij greencell.nl. Een aanrader, zeer schappelijke prijzen en snelle verzending. Natuurlijk kan je met 20-30 euro ook prima uit de voeten. Dan zou ik je de Recyko icm lader aanraden (18,95 en een kleine 6 euro aan verzendkosten). Wil je een snellader (aanrader), dan kan je kiezen voor de Recyko icm snellader, welke 29,95 is. Ook daar komen uiteraard de verzendkosten nog bij.

Ik kan je geen antwoord geven over de gebruiksduur van de batterijen, aangezien de standaard Energizers nog in de controllers zitten.
Ik deelde vroeger jou idee totdat mijn oplaadbare batterijen binnen een jaar duidelijk minder begonnen te presteren. Ik heb toen besloten een quick charge kit te halen en dat is echt ideaal. Behalve feit dat ze zowel qua levensduur als batterij tijd veel langer meegaan. Kost het opladen ook net even wat minder moeite. Geen gekloot meer met batterijen. Oude pakje deruit, nieuwe derin.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 12:02
Ik gebruik gewoon 2500mAh NiMH oplaadbare batterijen van GP icm een lader van GP. Werkt perfect. Ik heb wel altijd een paar gewone cheapass wegwerpbatterijen bij de hand voor het geval dat ik vergeten ben er gnoeg op te laden.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:57
Anoniem: 43736 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 16:47:
Ik wilde zojuist bij de MediaMarkt een 2e wireless controller kopen (39 euro) toen ik toch eens even naar een lagere prijs ging zoeken online. Op de valreep kwam ik bij Conrad uit die t/m vandaag 10% korting geven op hun complete assortiment. Als je ook nog eens met iDeal betaalt, dan vervallen de verzendkosten. Daarmee komt de wireless controller uit op 36 euro, scheelt toch weer 3 euro :)
Bij hardware maakt me die 3 euro niet uit. Dan heb ik liever een klantenservice dichtbij zitten die ik makkelijk kan bereiken en die niet moeilijk doen, dan een internetshop waar het een gedoe is om problemen met je controller mee te verhelpen. Mocht het nou meer dan 25% van de prijs schelen, dan is het nog wel interessant.

Binnenkort zelf ook maar es nieuwe controllers halen omdat ze niet helemaal 100% meer reageren door de hoeveelheid bier die er soms op valt of in ieder geval de controller smerig maken. Ze slijten namelijk voor een die-hard gamer wel aardig snel.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-06 10:18
damn, het doosje van fable II LE is kapot aan de onderkant. Heeft iemand enig idee waar ik een vervangend doosje kan kopen ? :)

ik heb een jaar geleden wel gewone xbox 360 doosjes gekocht, maarhet doosje van fable II LE heeft een extra inlay voor de bonus dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43736

Martinspire schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:35:
[...]

Bij hardware maakt me die 3 euro niet uit. Dan heb ik liever een klantenservice dichtbij zitten die ik makkelijk kan bereiken en die niet moeilijk doen, dan een internetshop waar het een gedoe is om problemen met je controller mee te verhelpen. Mocht het nou meer dan 25% van de prijs schelen, dan is het nog wel interessant.

Binnenkort zelf ook maar es nieuwe controllers halen omdat ze niet helemaal 100% meer reageren door de hoeveelheid bier die er soms op valt of in ieder geval de controller smerig maken. Ze slijten namelijk voor een die-hard gamer wel aardig snel.
Alsof de MediaMarkt bekend staat om zijn briljante service :) By the way, als een product binnen de garantie kapot gaat dan kan je het gratis terug sturen naar Conrad. Je mag het zelfs afleveren bij een DHL Servicepoint bij jou om de hoek, er zijn er ruim 525 in Nederland! Dus tja, dan is de keuze voor Conrad redelijk snel gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Crosslinken is niet de bedoeling.

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-11-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:59
MochiGohan schreef op zondag 09 november 2008 @ 20:29:
damn, het doosje van fable II LE is kapot aan de onderkant. Heeft iemand enig idee waar ik een vervangend doosje kan kopen ? :)

ik heb een jaar geleden wel gewone xbox 360 doosjes gekocht, maarhet doosje van fable II LE heeft een extra inlay voor de bonus dvd
Vind je denk ik nergens. Nou ja, misschien wel, maar dan zal hij niet veel op een Xbox 360 doosjes lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:17
J_star schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:51:
Ik gebruik sinds kort mijn xbox 360 intensief als dvd speler, maar valt me toch tegen, niet in kwaliteit, dit is helemaal goed.

Alleen bij een nooit eerder afgespeelde disc krijg ik soms wat read problemen, games hebben er totaal geen last van.
Ben daarin wel telleurgesteld, dus wordt toch een standalone dvdspeler.

Daarnaast heb ik bij fable wat vsync problemen :O
Ik gebruik hem ook als DVD speler, hij speelt bij mij juist alles af. DVDs die me vorige speler niet meer konden lezen doen het gewoon. (benQ)

Upscalen doet hij echt perfect btw. De xbox scaled een stuk beter dan de meeste tv's en standalone dvdspelers, daarom een betere keuze naar mijn mening.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88197

Bij MM Zwolle gisteren 2 wireless adapters voor 49 euro gekocht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 88197 schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:10:
Bij MM Zwolle gisteren 2 wireless adapters voor 49 euro gekocht :).
per stuk 49 eu, of samen? :)

EDIT: nevermind, 49 eu p/s in Mediamarkt foldertje gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door monnick op 09-11-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:59:
[...]

per stuk 49 eu, of samen? :)

EDIT: nevermind, 49 eu p/s in Mediamarkt foldertje gevonden.
Ha als samen was sloeg ik er wel gelijk 100 in doorverkope :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Bij bol.com heb je een Fanatieke Gamer Voordeel Bundel...xbox pro met 4 spellen (GoW2, Far Cry 2, GTA4 en HALO 3) voor 370 + 40 euro cashback = 330 euries!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230106

Wireless bridge : 49,- @ www.xboxhome.nl
meteen eentje kopen , weg met die kabel door mijn woonkamer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 21:06
wilmundo schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:24:
[...]

Wat een gedoe met batterijen en laders...
Ik gebruik nu bijna 3 jaar een play en charge kit, accu leeg, kabeltje eraan en verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230106

hoe lang is zo'n kabel eigenlijk ?

ik gebruik altijd een charge station en 2 battery packs, 1 altijd in de lader, de ander in de controller. is de 1e op dan gaat hij direct in de lader en pak ik de andere :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.