Het Xbox 360 ervaringen Topic #53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 50.902 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253596

Anoniem: 230106 schreef op maandag 10 november 2008 @ 00:46:
hoe lang is zo'n kabel eigenlijk ?

ik gebruik altijd een charge station en 2 battery packs, 1 altijd in de lader, de ander in de controller. is de 1e op dan gaat hij direct in de lader en pak ik de andere :)
Kabeltjes zijn erg lang dat zeker genoeg om van afstand lekker op de bank te hangen zeker wel 2 meter ofzo gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 18:22
Ach, ik kan me voorstellen dat sommige mensen die Play & Charge Kit wel handig vinden, maar persoonlijk zie ik de voordelen er niet zo van in. Ik heb altijd een aantal el-cheapo batterijen in huis voor het geval dat én mijn oplaadbare batterijen onverwacht opraken tijdens het gamen én dat ik vergeten ben andere batterijen op te laden. Ik heb in al die tijd dat ik nu een Xbox-360/Wii heb nog nooit een moment gehad dat ik niet kon gamen omdat ik lege batterijen had.

Je moet gewoon zorgen dat je voldoende oplaadbare batterijen in huis hebt. Idealiter moet je er 4 x het aantal controllers in huis hebben, zodat je het worst case scenario volledig op kunt vangen (al je controllers zijn in gebruik en ze zijn allemaal op hetzelfde moment leeg), maar in de praktijk kun je natuurlijk met veel minder toe, zeker als je nog een aantal wegwerp batterijen hebt liggen. En als je een paar uurtjes niet kunt spelen, wat dan nog?

En ik snap het wel, al dat gedoe met batterijen is wel wat omslachtig, maar aan de andere kant is het spelen aan een snoertje ook niet meer helemaal van deze tijd. Ik verwissel liever mijn batterijen dan dat ik gehinderd word door zo'n draad.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:32
Ik heb alleen maar wireless controllers en ik heb zowel een play & charge als een quick charge kit. Maar die play & charge heb ik voor een andere reden; wireless controllers gaan in stand-by mode na een tijdje en dan springt een spel vanzelf op pauze. Bijvoorbeeld om indoorsman en outdoorsman bij Dead Rising te halen, en om je skills op rank 99 te krijgen bij Blue Dragon is dat niet zo handig. Dan hang ik 'm aan de play & charge en ben ik van de standby af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

(Mja, met Blue Dragon bleef ik rondjes draaien met men rechterstick terwijl ik naar wat films aan het kijken was :p).

Oplaadbare batterijen blijven voor mij de meest elegante oplossing: daarmee heb je immers het minste extra rommel rondslingeren en die dingen zijn in al men electronica bruikbaar.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Bij de Ikea een setje oplaadbare batterijen gekocht voor 12 Euro, inclusief lader ....

Maar voor de rest gebruik ik de recharable battery packs met een quick loader. Voor mij is de reden simpel, die penlites gaan echt overal in, zeker als je kinderen hebt met veel speelgoed. Regelmatig zijn mijn vers opgeladen batterijen dan weer verdwenen in een of andere kraanwagen of pratende en rijdende paarse schildpad die kan tellen ....

Battery packs passen alleen in de controller, dus die heb ik altijd. Bovendien gaan ze erg lang mee.

Maar een goede set oplaadbare batterijen (ik gebruikte altijd di van de aldi) zin OK.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Roely schreef op maandag 10 november 2008 @ 09:33:
Bij de Ikea een setje oplaadbare batterijen gekocht voor 12 Euro, inclusief lader ....

Maar voor de rest gebruik ik de recharable battery packs met een quick loader. Voor mij is de reden simpel, die penlites gaan echt overal in, zeker als je kinderen hebt met veel speelgoed. Regelmatig zijn mijn vers opgeladen batterijen dan weer verdwenen in een of andere kraanwagen of pratende en rijdende paarse schildpad die kan tellen ....
pics or it didn't happen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Ik moet toegeven ik gebruik helemaal geen oplaadbare batterijen.

Net even zitten denken, maar er is bij mij niets in huis waar oplaadbare batterijen nut hebben.
Klokken, afstandbedieningen,weerstation etc daar zijn oplaadbare batterijen allemaal ongeschikt voor (zelfontlading is groter dan verbruik).
Ik koop 1x per jaar een stripje Hema batterijen, en meer heb ik niet nodig.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-05 12:06
Ik hoop wel dat ze bij Gears 2 snel met een patch komen voor het online gedeelte.

De 10 uur die ik nodig had voor hardcore campaign rechtvaardigen geen 55 euro. Gaat vooral om de MP bij deze game...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Voor mijn verjaardag GoW2 gehad .... wat is mijn grote zus een topper. Helaas door alle visitie geen tijd gehad om hem te spelen ...

Vanavond dan maar .... en Far Cry 2 ook pas 12% uitgespeeld.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:03:
Ik hoop wel dat ze bij Gears 2 snel met een patch komen voor het online gedeelte.

De 10 uur die ik nodig had voor hardcore campaign rechtvaardigen geen 55 euro. Gaat vooral om de MP bij deze game...
Ik heb de game nog niet binnen, maar is er iets mis met de mp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 155599 schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:24:
[...]

Ik heb de game nog niet binnen, maar is er iets mis met de mp?
Matchmaking werkt niet. Ik heb nog niet 1 game kunnen spelen.

Heb de xbox een dik half uur laten staan met zoeken naar matches voor Horde, geen resultaat.
Toen gewoon MP geprobeerd, ook dat werkte niet. En ik ben niet de enige met problemen.
Vriend van mij lukte het om in 1 game te komen, maar die was super laggy, dus hij wilde eruit, maar dat gaat niet 8)7 Dan moet je dush naar dashboard en opnieuw de game starten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88197

monnick schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:59:
[...]

per stuk 49 eu, of samen? :)

EDIT: nevermind, 49 eu p/s in Mediamarkt foldertje gevonden.
Haha ja gewoon per/stuk ja :) Stond verder geen bordje of wat dan ook bij, leek wel gewoon standaard prijs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op maandag 10 november 2008 @ 10:28:
[...]

Matchmaking werkt niet. Ik heb nog niet 1 game kunnen spelen.

Heb de xbox een dik half uur laten staan met zoeken naar matches voor Horde, geen resultaat.
Toen gewoon MP geprobeerd, ook dat werkte niet. En ik ben niet de enige met problemen.
Vriend van mij lukte het om in 1 game te komen, maar die was super laggy, dus hij wilde eruit, maar dat gaat niet 8)7 Dan moet je dush naar dashboard en opnieuw de game starten... |:(
ah de mensen in mijn lijst spelen allemaal GoW2 en ik word vaak zat uitgenodigd (stelletje zout in wond wrijvers :P ) mss scheelt het als je speelt met vrienden die je kent en een goede connectie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:15
Er zijn op dit moment gewoon teveel toppers uit, ik zelf heb nu Gears of War 2, Far Cry 2, Fable 2 en Fallout 3. Far Cry 2 valt me wat tegen, dus die speel ik als laatste uit. GoW2 als eerst denk ik. Maar niet iedereen kan zich ineens 4 games veroorloven. En in werkelijkheid zou ik er nog wel meer willen (mirrors edge, dead space).

Ik denk dat men als subtopper toch beter af was geweest als het in een andere tijd werd verkocht. Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar als ik kijk naar de gamesales dan zijn alleen fable 2 en gow2 echt goed. Far Cry vond ik met iets van 300k op de xbox360 tegenvallen voor een eerste week, de 550k voor fallout3 is beter, maar ik vraag me zeer af of die game ooit bij de 4,7miljoen komt die de winkels hebben afgenomen.

Dit soort games horen allemaal (ook dead space en misschien zelfs mirrors edge) minstens 2 miljoen te scoren op de xbox360 alleen. Ik denk dus dat de concurrentie op dit moment onderling iets te groot is.

Neem bv the force unleashed, game die matig werd ontvangen maar wel multiplatform en op een gunstig tijdstip (er waren weinig andere toppers in die tijd te krijgen). Debut eerste week 600k, daarna elke week een halvering en uiteindelijk komt de game uit op 1,16 miljoen voor de xbox360. Opzich mooi voor een game die gemiddeld nog geen 8 scoort, maar als je je realiseert dat het debuut van fallout3 een stuk lager uitkomt dan zie ik de toekomst van die game nog somber in.

[ Voor 19% gewijzigd door DarkShadow op 10-11-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Is het iemand al gelukt op de CoD5 beta te spelen met de (legale) NXE? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DarkShadow schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:44:
Er zijn op dit moment gewoon teveel toppers uit, ik zelf heb nu Gears of War 2, Far Cry 2, Fable 2 en Fallout 3. Far Cry 2 valt me wat tegen, dus die speel ik als laatste uit. GoW2 als eerst denk ik. Maar niet iedereen kan zich ineens 4 games veroorloven. En in werkelijkheid zou ik er nog wel meer willen (mirrors edge, dead space).

Ik denk dat men als subtopper toch beter af was geweest als het in een andere tijd werd verkocht. Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar als ik kijk naar de gamesales dan zijn alleen fable 2 en gow2 echt goed. Far Cry vond ik met iets van 300k op de xbox360 tegenvallen voor een eerste week, de 550k voor fallout3 is beter, maar ik vraag me zeer af of die game ooit bij de 4,7miljoen komt die de winkels hebben afgenomen.

Dit soort games horen allemaal (ook dead space en misschien zelfs mirrors edge) minstens 2 miljoen te scoren op de xbox360 alleen. Ik denk dus dat de concurrentie op dit moment onderling iets te groot is.
Ja zo denk ik er ook over. Zeker met GHWT erbij kan ik me op dit moment bepaalde toppers niet veroorloven. Nou ja kan wel, maar dat vind ik gewoon te gek worden dan.

Gears 2 (uitgespeeld), Far Cry 2 (teleurstellend), Fifa 09, CoD:WaW en GH:WT is waar ik het mee moet doen deze winter.

Fallout 3 valt af vanwege het feit dat ik bang ben dat het teveel tijd kost om er in te komen. Zelfde probleem had ik met Mass Effect. En nu heb ik zoiets van; als ik nu weer verder wil ben ik de hele draad kwijt.

Fable 2 zou ik ook erg graag eens proberen, maar vanwege alle andere games laat ik die ook maar links liggen.

Verder zou ik nog Left4Dead, Little Big Planet, Mirrors Edge en Resistance 2 sowieso willen hebben.

Totale uitgaven aan games in het 4e kwartaal (tot nu toe): € 340. En er zullen nog wel 1 of 2 games bijkomen.
Switch schreef op maandag 10 november 2008 @ 11:49:
Is het iemand al gelukt op de CoD5 beta te spelen met de (legale) NXE? :(
Je kunt met NXE toch niet online tot 19 november?

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 10-11-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:30
Je kan perfect met de legale NXE online :) mits je natuurlijk in het preview program zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Jah ik merk ook wel dat er hier en daar wat problemen zitten in GoW2 MP.
Vaak word ik 'zomaar' gedisconnect of het duurt serieus 10 a 15 min tot hij een game vind.
Beetje jammer hoop dat het snel gefixt word want coop campaign is wel aardig, maar ik wil toch online ownen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Ik vind Far Cry 2 niet echt tegenvallen, was mijn verwchtingspatroon te laag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-05 12:14
Voor de NXE users: hoe bevalt het nieuwe Party systeem, werk het een beetje lekker/snel?
Weet iemand trouwens ook of de microfoon kwaliteit/verbinding is verbeterd (als dat uberhaupt mogelijk is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:29

Player1S

Probably out in the dark

Roely schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:29:
Ik vind Far Cry 2 niet echt tegenvallen, was mijn verwchtingspatroon te laag ...
Vind hem niet echt boeien tot nu toe. Heb 'em ook aan de kant gelegd voor dead space.
Dead Space boeit me veel meer. Hier heb je echt zo van: Nog even deze kamer in, Bij het volgende save punt stop ik, Even de hoek om en dan...., Even dit...., Even dat.....

Bij FC2 heb ik echt moeite om opdrachten uit de main missie te doen, mede vanwege het constante heen en weer verhuizen. Pik daar missie op, ga hier naar toe, vermijd controle post, ga terug naar A:......

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
L1nt schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:52:
[...]

Vind hem niet echt boeien tot nu toe. Heb 'em ook aan de kant gelegd voor dead space.
Dead Space boeit me veel meer. Hier heb je echt zo van: Nog even deze kamer in, Bij het volgende save punt stop ik, Even de hoek om en dan...., Even dit...., Even dat.....

Bij FC2 heb ik echt moeite om opdrachten uit de main missie te doen, mede vanwege het constante heen en weer verhuizen. Pik daar missie op, ga hier naar toe, vermijd controle post, ga terug naar A:......
Wat dat betreft is Gears 2 echt geniaal, het verhaal zuigt je echt in de game... Al denk ik wel dat het allemaal wat voorspelbaar is qua verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:14

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

\o/ Vanochtend de cashback mogen ontvangen. Ik vroeg me al af waar die E40 ineens vandaan kwam :D

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Janoz schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:04:
\o/ Vanochtend de cashback mogen ontvangen. Ik vroeg me al af waar die E40 ineens vandaan kwam :D
Misschien handig om aan te geven wanneer je het hebt ingestuurt ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 17:14

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik heb mijn XBox360 gekocht op de eerste zaterdag van de actie periode en heb het cashback formulier in die week erna ergens op de bus gedaan.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:14

Barrycade

Through the...

/me littlejoannes meldt zich

Van het weekend toch maar gezwicht voor de wannahave gevoelens en voor een Pro gegaan met cashback bij de MM + wireless adapter.
Aantal dingen die me opvallen als first time console user (en dat na 32 jaar..):

Pro:
Hardware is over nagedacht (zoals adapter/HDD sluiten mooi aan op behuizing) en werkt probleemloos.
Graphics in spellen is prima voor elkaar, doet niet onder aan mijn 8800GT.
Bijgeleverde spellen zijn vermakelijk (Lego Indiana Jones en Kung Fu Panda)

Tegenvallend:
Voor de Media Centre heb je een "dure" (€30) afstandsbediening nodig want werkt niet met je controller |:(
GELUID! Het lijkt wel een stofzuiger, op zich valt het tijdens het spelen mee, maar als je 'm uitzet merk je het verschil. Ik ga binnenkort verhuizen, dus dan verdwijnt de XBOX vanonder de TV naar een kastje ofzo, want dit is eigenlijk tegen verwachting. Ik wilde 'm voornamelijk als media extender, maar ik heb nu wel mijn twijfels of ik met het geluid kan leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
littlejoannes schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:26:
Ik ga binnenkort verhuizen, dus dan verdwijnt de XBOX vanonder de TV naar een kastje ofzo, want dit is eigenlijk tegen verwachting. Ik wilde 'm voornamelijk als media extender, maar ik heb nu wel mijn twijfels of ik met het geluid kan leven.
Zolang de kast aan de voorkant open is, en achter ook een gat heeft voor ventilatie kan dat. Maar dan heb je nog steeds last van het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 13:32

amahusu

taking over the world!

Van het weekend toch maar gezwicht voor de wannahave gevoelens en voor een Pro gegaan met cashback bij de MM + wireless adapter.
Aantal dingen die me opvallen als first time console user (en dat na 32 jaar..):

Pro:
Hardware is over nagedacht (zoals adapter/HDD sluiten mooi aan op behuizing) en werkt probleemloos.
Graphics in spellen is prima voor elkaar, doet niet onder aan mijn 8800GT.
Bijgeleverde spellen zijn vermakelijk (Lego Indiana Jones en Kung Fu Panda)

Tegenvallend:
Voor de Media Centre heb je een "dure" (€30) afstandsbediening nodig want werkt niet met je controller |:(
GELUID! Het lijkt wel een stofzuiger, op zich valt het tijdens het spelen mee, maar als je 'm uitzet merk je het verschil. Ik ga binnenkort verhuizen, dus dan verdwijnt de XBOX vanonder de TV naar een kastje ofzo, want dit is eigenlijk tegen verwachting. Ik wilde 'm voornamelijk als media extender, maar ik heb nu wel mijn twijfels of ik met het geluid kan leven.
je kan ook gewoon een 3rd party remote halen, die zijn er al vanaf 10 euro ofzo (check bijv. dealextreme.com).

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat werkt er juist niet aan de media center? Naar mijn ervaring is het doenbaar om het te besturen met de xbox controller.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Meer mensen die tijdens het spelen van Gears of War 2 wel eens de melding "unable to read from disc" krijgen?
Er zit geen enkele kras op het schijfje.

Ik had dit voorheen al eens eerder met Dead Rising, en dat werd op een gegeven moment zo erg dat het niet meer speelbaar was. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
DasHMauL schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:03:
Meer mensen die tijdens het spelen van Gears of War 2 wel eens de melding "unable to read from disc" krijgen?

Ik had dit voorheen al eens eerder met Dead Rising, en dat werd op een gegeven moment zo erg dat het niet meer speelbaar was. :|
Speel je veel andere games? Dit klinkt namelijk meer als een hardware probleem met je dvd drive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tsjah, niet echt bepaald een onbekend probleem he. Ik vraag me af of inbouwen nu wel zo verstandig is, vanwege ventilatie.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 08:00

ijskonijn

Now MOVE!

Walkman schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:25:
[...]

Speel je veel andere games? Dit klinkt namelijk meer als een hardware probleem met je dvd drive...
Dead rising doet dat bij mij ook wel eens ja, ooit eens ergens gelezen dat dit een bekende bug was van dat spel. Bij Gears of war 2 nog niet gehad trouwens.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 22-05 10:49
Walkman schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:25:
[...]

Inderdaad, komt bekend voor. Had ik ook en na verloop van tijd was het einde xbox.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:29

Player1S

Probably out in the dark

Phusebox schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:58:
[...]

Wat dat betreft is Gears 2 echt geniaal, het verhaal zuigt je echt in de game... Al denk ik wel dat het allemaal wat voorspelbaar is qua verhaal.
dead space is op zich ook voorspelbaar..."Oh een lijk....nog 1 stap en hij springt opeens op" :O
Toch blijf je doorspelen 8)7

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
L1nt schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:07:
[...]

dead space is op zich ook voorspelbaar..."Oh een lijk....nog 1 stap en hij springt opeens op" :O
Toch blijf je doorspelen 8)7
Ik bedoel niet wat er gebeurt qua events, maar het verhaal... je weet wel dat ding dat alle events en missies aan elkaar breid :+

Hoop wel dat ze met Gears 3 (waarschijnlijk een launch exclusive voor de nieuwe xbox) een einde aan ten minste dit verhaal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:11:
[...]

Ik bedoel niet wat er gebeurt qua events, maar het verhaal... je weet wel dat ding dat alle events en missies aan elkaar breid :+
Dead or alive 4 :D Loop je langs een winkel, wil je een krop sla halen, is er snol die voorkruipt... Hop vechten. Vervolgens loop je langs een casino, stormt er een worstelaar naar buiten boos omdat hij geld heeft verloren... Hop vechten. Vervolgens Zit je in een toren en vecht je tegen een genetisch gemanipuleerde eindbaas. Eenmaal uitgespeeld krijg je een filmpje hoe iemand ontbijt maakt en vervolgens struikelt.
Dat is pas een verhaallijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Een domme vraag, ik verwacht domme antwoorden ... ;-)

Wat is een IP,
en dan bedoel ik niet Internet Protocol .... maar als in

"Het gaat om levels waarin wordt verwezen naar bestaande IP's"
(Quote uit Nu.nl waarin geschreven wordt dat bepaalde user levels van LBP zomaar verwijderd worden)

Ik begrijp wat er staat, is het een 'Franchise" of wat is de exacte afkorting ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Roely schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:57:
Een domme vraag, ik verwacht domme antwoorden ... ;-)

Wat is een IP,
Wikipedia: Intellectual property

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

DasHMauL schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:03:

Zaterdag had ik een vastloper, daarna geprobeerd het spel op te starten en kreeg diezelfde error. Toen Xbox afgesloten en daarna werkte hij prima, nadien geen last meer van gehad

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb hier ergens gelezen dat sommige mensen een nieuwe xbox kopen ivm de komende update. Moet ik hier uit op maken dat de oude xboxen de nieuwe update niet kunnen draaien of heeft dit enkel te maken met schijfruimte.

Zit hier zelf nog met een van de eerste X360's die maar niet kapot wil >:)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bornin7ty2 schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:14:
Ik heb hier ergens gelezen dat sommige mensen een nieuwe xbox kopen ivm de komende update. Moet ik hier uit op maken dat de oude xboxen de nieuwe update niet kunnen draaien of heeft dit enkel te maken met schijfruimte.

dit heeft enkel te maken met schijfruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gears of War 2 is gerestocked @ Gamehubs voor de geinteresseerden. Heb hem ook even besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:05
Vandaag een mail gekregen van xboxhome dat de supersizepack binnen was, morgen of overmorgen worden ze op de post gedaan, dus overmorgen, of over-overmorgen eindelijk ook eens spelen :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-01 12:20
monnick schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:30:
Gears of War 2 is gerestocked @ Gamehubs voor de geinteresseerden. Heb hem ook even besteld. :)
http://www.gamehubs.com/XBOX360/gears-of-war-2.html bedoel je?

Asia werkt gewoon?

[ Voor 8% gewijzigd door Madje op 10-11-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:42

Osxy

Holy crap on a cracker

bornin7ty2 schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:14:

Same here, MFD 15-12-2005. Draait nog steeds xD

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:11

Phydomir

Dennis

Gears is regio vrij. Jammer dat nu ineens ook de limited edition weer beschikbaar is nu mijn normale eind vorige week geshiped is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 05:59

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX