Uhm ....
Ik hoop dat je begreep dat mijn laatste zin een grap was ?
Zoals Soundwave al terecht opmerkte had ik het alleen maar over ARCADE !
En dat mag dan wel een strategie zijn van Microsoft om zo het geld met kleine beetjes uit mijn handen te trekken, maar ik beslis nog altijd zelf of ik iets wil of niet. Uiteindelijk is alles om een commercieel artikel strategie toch ? Of zijn er ook bedrijven die zich druk maken om mij als persoon ?
Ik heb mijn xbox360 gekocht vlak voor de cashback kwam en nog met een 20 Gb schijf. Mij hoor je niet zeuren, want ik vind de Xbox360 helemaal top.
Ben ik een fanboy ? ja waarschijnlijk wel, want ik heb een Wii,PS3,Ps2,Dreamcast en nog heel veel uit een ver verleden op zolder staan en het is lang geleden dat ik zoveel op een console heb gespeeld en ik gewoon geen idee heb hoe ik al die goede spellen moet uitspelen in de weinige tijd die ik heb.
Misschien dat de Ps3 nog naar beneden komt voor Little Big Planet, maar tot nu toe is het mijn grootste miskoop ooit.
Normaal zou ik hier niet eens op reageren, maar ik irriteer me echt aan het feit hoe jij over "de onnozele consument" praat. Je hebt mensen die wat minder kennis hebben en wat meer, die handiger zijn met hun handen of 2 linkerhanden hebben en zo heb je vele soorten mensen.
Hoe jij over "de consument"praat is echt verwerpelijk. Ik hoop dan ook niet dat je dat op school geleerd hebt en dat het alleen een foutje in je karakter is. Dan mag je er wel bijzetten dat het niet gericht is aan degene die je quote, maar ik ben wel een consument en aan jouw verhaal te zien kijk jij daar nogal op neer.
Er zijn hier inderdaad mensen die zich genaaid voelen door Microsoft omdat de "band" die ze voelen als trouwe klant niet beantwoord wordt door een groot bedrijf.
En als je het daar niet mee eens bent betekend dat nog niet niet dat je mijn herinneringen aan de preken die ik vroeger in de kerk kreeg weer omhoog hoeft te halen
Er zijn ook mensen die elke week hun cluppie aanmoedigen terwijl het de club geen bal interesseert of ze het leuk vonden of niet.
Of iets nu commercieel is of niet mensen voelen zich nu eenmaal speciaal als ze iets als eerste hebben of ergens bijhoren.
Ik baal bijvoorbeeld als een band die ik goed vind doorbreekt in de top 40. Ik kan zelfs het gevoel hebben dat ik die ontdekt heb. Echt pure onzin dus.
Oh en als laatste nog even die HD-DVD. Ja er zijn inderdaad mensen die er 200 euro voor hebben neergelegd en die er plezier van hebben gehad en nu goedkoop filmpjes kunnen scoren.
Maar gelukkig hebben ze nog mensen als jou die het in kunnen wrijven. Het was van te voren bekend dat de 2 formats niet naast elkaar konden bestaan dus was het een logische beslissing van Microsoft om hem apart te verkopen. En Sony kon niet anders dan hem erin stoppen anders hadden ze niet echt veel vertrouwen uitgesproken naar een eigen product.
Micrsoft heeft echt wel fouten gemaakt en geen standaard schijf erin was er 1 van, maar je moet niet vergeten dat als de Xbox360 na de Ps3 was uitgekomen dit topic niet eens meer zou bestaan.
En nu moet de Ps3 nog maar eens laten zien of het de Xbox360 kan evenaren kwa speelplezier en community.
Kom gewoon met feiten of meningen, maar doe niet zo uit de hoogte in het vervolg.
Tot zover mijn wederpreek
[
Voor 29% gewijzigd door
Beakzz op 03-11-2008 14:52
]