Het Xbox 360 ervaringen Topic #53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.069 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:07

GaMbiNo

1337

GaMbiNo schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:02:
Ik heb net even voor 42, 92 incl. verzending fifa 09 besteld via bart smit.com. Je krijgt 30& korting op bijna alles als je de codes vanuit de folder invult namelijk en die prijs daar kan geen play.com tegenop. :*)
Niet gedacht maar het kan dus nog goedkoper.
Play.com biedt hem nu aan voor 27,99 incl./ verzending. :| :/

Je zou bijna denken dat ze mijn post hebben gelezen. :X

[ Voor 6% gewijzigd door GaMbiNo op 03-11-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

ooh ooh, gisteren zag ik op gamekings (ja dat kijk ik wel is, je moet wat op een zondagochtend met een milde kater :P) dat tekken 6 ook naar de 360 komt!

Misschien was het al bekend maar ik had er hier nog niemand over gehoord. Ben zelf meer van de 2d fighters maar ik vond het toch behoorlijk opmerkelijk.

Over 2d fighters, nog steeds geen mensen hier die sam.shodown 2 geprobeerd hebben? Of die iig iets zinvols kunnen zeggen over de euro versie. As in:
ja, het is een wat tragere pal conversie
nee, het spel speelt net zo snel als destijds in de arcades?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
GaMbiNo schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:58:
[...]

welke codes zijn dat? hier dus geen krantje gekregen :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Phusebox schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:00:
[...]

welke codes zijn dat? hier dus geen krantje gekregen :S
De actie bij Bart Smit is al verlopen maar hij is bij play.com zonder codes dus nog 16 euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Geez dat is echt een nette prijs van play! Ben zelf al jaren lang die hard pes speler, maar dit (en het online debakel van vorig jaar) maakt over stappen wel zeer verleidelijk!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Sagat schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:04:
Geez dat is echt een nette prijs van play! Ben zelf al jaren lang die hard pes speler, maar dit (en het online debakel van vorig jaar) maakt over stappen wel zeer verleidelijk!
Deze fifa is ook wel erg goed al ben ik wel altijd een fifa aanhanger. geweest. :)
De pro mode is erg goed uitgewerkt. Je kan als jezelf een profcariëre opbouwen bij elke willekeurige club en dat is wel erg gaaf gemaakt ook. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe spyro vanochtend gekocht en too human, ik ga me zelf platspelen aankomende 24 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GaMbiNo schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:02:
[...]

De actie bij Bart Smit is al verlopen maar hij is bij play.com zonder codes dus nog 16 euro goedkoper.
2 bad, was meer geinteresseerd in fallout 3 voor een redelijke prijs

heb helaas fifa 09 al 2e hands voor 40 euro gekocht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op maandag 03 november 2008 @ 07:55:
En als je in een 360 topic als niet 360 eigenaar gaat lopen ranten over hoe slecht Microoft is (en vervolgens de mensen in het topic de titel imbeciel geeft) kun je de titel fanboy verwachten :P Dat soort gedrag en taalgebruik is in principe al een TR waard, alleen al vanwege de flamewar die eruit voort kan vloeien. Wat heeft het voor nut om in een topic waar je zelf eigenlijk niets te zoeken hebt kritiek (en dan puur en alleen uit een perosonlijke mening) te uiten op het product waar het in het topic om gaat?
Point taken, ik wou in eerste instantie alleen reageren op iemand die de situatie aangrijpt om piraterij moreel recht te lullen. Vond ik extreem zielig, jij niet dan?

Over de rest zal ik het verder niet meer hebben, blijkbaar is m'n mening genoegzaam bekend. In elk geval: ik zat in 2005 (of was het 2006) alle filmpjes te bekijken van hoe de xbox is ontwikkeld. Dus de interviews met de product designers, de prototype modellen, de filosofie achter de gebogen lijnen, materiaalkeuze, verwisselbare fronts...Ik vond de xbox altijd al iets speciaal hebben, en vind dat ze het deze generatie prima hebben gedaan (qua marktaandeel dan toch, en dat verdien je ook niet zomaar). Alleen denk ik niet dat ik er m'n eigen geld zou aan spenderen. Ik heb verder geen probleem met ms en gebruik met plezier windows. Ik hoop echt dat ze niet dezelfde fouten maken met hun volgende console (te hoge modulariteit, niet willen inzetten op toekomstige techniek, en kwaliteitscontrole) In dat geval ben ik de eerste om er eentje te halen.
Trouwens ook mooi dat blijkt dat je een pc gamer bent. Als er één platform is waar je om het jaar >500-1000 euro kan gaan uitgeven om een spel te spelen "as it's meant to be played" is het de pc wel. En dan zegt iedereen wel "ja maar ik gebruik m'n pc ook voor andere zaken", voor 99% van die zaken voldoet je voorvoorvoorvoorvoorvoorvorige systeem, een p3-450 met een onboard intel kaartje, ook.
offtopic: Ik heb een C2D E6300 en een nvidia 7600GT. (bijna twee jaar oud denk ik) Gaat goed voor wat ik speel, en aangezien er de laatste tijd voor mij persoonlijk niets interessant is verschenen, denk ik niet meteen aan upgraden. Een 8800GT kost me 150 euro, misschien voor GTA IV. Pc games kosten me bijna allemaal minder dan 20 euro. Ik durf wel zeggen dat ik met de pc minder geld kwijt dan met een 360, nog niet meegerekend dat ik de pc ook voor andere zaken nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Uhm ....

Ik hoop dat je begreep dat mijn laatste zin een grap was ? 8)7
Zoals Soundwave al terecht opmerkte had ik het alleen maar over ARCADE !
En dat mag dan wel een strategie zijn van Microsoft om zo het geld met kleine beetjes uit mijn handen te trekken, maar ik beslis nog altijd zelf of ik iets wil of niet. Uiteindelijk is alles om een commercieel artikel strategie toch ? Of zijn er ook bedrijven die zich druk maken om mij als persoon ?
Ik heb mijn xbox360 gekocht vlak voor de cashback kwam en nog met een 20 Gb schijf. Mij hoor je niet zeuren, want ik vind de Xbox360 helemaal top.
Ben ik een fanboy ? ja waarschijnlijk wel, want ik heb een Wii,PS3,Ps2,Dreamcast en nog heel veel uit een ver verleden op zolder staan en het is lang geleden dat ik zoveel op een console heb gespeeld en ik gewoon geen idee heb hoe ik al die goede spellen moet uitspelen in de weinige tijd die ik heb.
Misschien dat de Ps3 nog naar beneden komt voor Little Big Planet, maar tot nu toe is het mijn grootste miskoop ooit.

Normaal zou ik hier niet eens op reageren, maar ik irriteer me echt aan het feit hoe jij over "de onnozele consument" praat. Je hebt mensen die wat minder kennis hebben en wat meer, die handiger zijn met hun handen of 2 linkerhanden hebben en zo heb je vele soorten mensen.
Hoe jij over "de consument"praat is echt verwerpelijk. Ik hoop dan ook niet dat je dat op school geleerd hebt en dat het alleen een foutje in je karakter is. Dan mag je er wel bijzetten dat het niet gericht is aan degene die je quote, maar ik ben wel een consument en aan jouw verhaal te zien kijk jij daar nogal op neer.

Er zijn hier inderdaad mensen die zich genaaid voelen door Microsoft omdat de "band" die ze voelen als trouwe klant niet beantwoord wordt door een groot bedrijf.
En als je het daar niet mee eens bent betekend dat nog niet niet dat je mijn herinneringen aan de preken die ik vroeger in de kerk kreeg weer omhoog hoeft te halen :O
Er zijn ook mensen die elke week hun cluppie aanmoedigen terwijl het de club geen bal interesseert of ze het leuk vonden of niet.
Of iets nu commercieel is of niet mensen voelen zich nu eenmaal speciaal als ze iets als eerste hebben of ergens bijhoren.
Ik baal bijvoorbeeld als een band die ik goed vind doorbreekt in de top 40. Ik kan zelfs het gevoel hebben dat ik die ontdekt heb. Echt pure onzin dus.

Oh en als laatste nog even die HD-DVD. Ja er zijn inderdaad mensen die er 200 euro voor hebben neergelegd en die er plezier van hebben gehad en nu goedkoop filmpjes kunnen scoren.
Maar gelukkig hebben ze nog mensen als jou die het in kunnen wrijven. Het was van te voren bekend dat de 2 formats niet naast elkaar konden bestaan dus was het een logische beslissing van Microsoft om hem apart te verkopen. En Sony kon niet anders dan hem erin stoppen anders hadden ze niet echt veel vertrouwen uitgesproken naar een eigen product.

Micrsoft heeft echt wel fouten gemaakt en geen standaard schijf erin was er 1 van, maar je moet niet vergeten dat als de Xbox360 na de Ps3 was uitgekomen dit topic niet eens meer zou bestaan.
En nu moet de Ps3 nog maar eens laten zien of het de Xbox360 kan evenaren kwa speelplezier en community.

Kom gewoon met feiten of meningen, maar doe niet zo uit de hoogte in het vervolg.
Tot zover mijn wederpreek :p

[ Voor 29% gewijzigd door Beakzz op 03-11-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Peter Moore geeft zelf aan (na zijn tijd bij MS) dat het eraf laten van de harddisk, de beste keuze was die ze konden maken, omdat het het enige onderdeel is dat ze niet kunnen beheersen prijstechnisch (en wat ze grof geld heeft gekost met de eerste generatie):
And in the same way, not having a hard drive in every Xbox 360 was a hard decision, but we wanted to get price under control. The hard drive in every Xbox killed us; we we're still selling it at $199 and the hard drive was like $70. That's why we prematurely left the original Xbox, because the more we were selling – there was still great demand – it was killing us, and there was no way to bring the price down. So in the end we determined at around the 25 million unit mark that we just needed to slow this thing down and just not sell any more, and move to the 360 as quickly as we possibly could. And to this day people still believe we left the Xbox too early but it was purely for financial purposes.
http://www.guardian.co.uk...11/playstation.microsoft1

Ik heb de 'tech-slides' gezien van Microsoft die aan developers getoond werd bij de uitrol van de devkits. Het is niet zo'n wonder dat de HDD niet heel veel meer snelheid oplevert aangezien de data-layout van de DVD heel erg geoptimised is. In de devkit zit een optie om de streaming te optimaliseren en zolang ontwikkelaars die gebruiken moet het zeer weinig uitmaken.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:09:
[...]

omdat je op een 20gb hdd niks hebt aan die nieuwe update, want er past geen spel op :S
Je kunt er toch wel 1 of 2 games opzetten met de 11 GB die je van 20 overhoudt?

En trouwens: ik heb je een invite gestuurd voor de GoT club in FIFA09. Zit in je players HUB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:04:
[...]

Je kunt er toch wel 1 of 2 games opzetten met de 11 GB die je van 20 overhoudt?

En trouwens: ik heb je een invite gestuurd voor de GoT club in FIFA09. Zit in je players HUB.
ja maar die 11gb is gewoon out of the box; als je dus zoals ik voor een stuk of 9 games uitbreidingen hebt gekocht, zit ie al snel vol.

Ok zal Fifa vanavond ff checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
[...]

Zo tnx voor de tip man ! _/-\o_

Gelijk voor mij en mijn broer besteld en Fifa08 die ze 2 dagen geleden voor 25 euro hebben verstuurd gaat weer rechtstreeks terug ;) Als je nhl 09 nog ergens goedkoop vindt dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Roely schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:11:
.......
Nee, als early adopter heb je geen rechten, maar ook geen plichten. Wel een groot voordeel, als early adaptor hen je langer kunnen genieten van de next gen experience, en een grote wow factor op vrienden, met je nieuwe state of the art techniek.

Mijn broertje heeft van het weekend een PS2 gekocht voor onder de 100 Euro, ik voelde me er genaaid, heb ik nog 800 gulden voor betaald, en kreeg er geneens een game bij. Snel ombouwen die PS2, dat ze leren, die rakkers bij Sony om mij als loyale early adaptor zo enorm te benadelen. En met volkswagen ben ik ook nog niet klaar. Opeens de prijs van de Passat te verlagen, heb ik d.m.v. de bijtelling elke maand last van, en ik had wel een van eerste nieuwe passats !!!!!!
Jij leert er blijkbaar niet van, je stinkt er vaker in. Dat zegt niet dat je het er niet voor over hebt, blijkbaar _/-\o_ We zijn blij met mensen als jou en met mensen, die dat makkelijk kunnen betalen..Goed voor de economie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgebreide review van GoW2!!! :)

http://xbox360.ign.com/articles/926/926305p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm valt dan toch tegen....

:+ haha, in gedachten waren jullie me al uit aan het schelden, geef maar toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LZ40NJnrfza2TfyitDuKzfbh/full.jpg

Gemiddeld een 9.6 na 14 reviews, prima resultaat :)

Overigens, die 3 die GoW2 van gebruikers krijgt, is het resultaat van een oproep op 2 Playstation 3 websites :z

Videoreview inmiddels ook online: http://www.gametrailers.com/player/42155.html

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 03-11-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:03:
http://www.guardian.co.uk...11/playstation.microsoft1

Ik heb de 'tech-slides' gezien van Microsoft die aan developers getoond werd bij de uitrol van de devkits. Het is niet zo'n wonder dat de HDD niet heel veel meer snelheid oplevert aangezien de data-layout van de DVD heel erg geoptimised is. In de devkit zit een optie om de streaming te optimaliseren en zolang ontwikkelaars die gebruiken moet het zeer weinig uitmaken.
Dat vond ik inderdaad verassend toen ik het bericht op de FP las. Slechts 10-20 seconden op een tijd van 60-70 seconden. Gemiddeld 15-20% vanop een medium dat in principe veel sneller is dan een optisch schijfje.

Toont nog maar eens aan dat consolebouwers technisch enorm sterk staan om de nadelen van 'insert and play' of 'stream and play' op te vangen. Waarschijnlijk goede tools en algoritmes om dat streamen optimaal te laten gebeuren. En zie eens wat een consolegame op het scherm kan toveren terwijl het moet streamen van optische media. Indrukwekkend gewoon. Dan mag je soms wel eens klagen over een sporadisch achterblijvende texture die te laat geladen wordt, maar in vergelijking met de pc is dit echt niet slecht.

En dat is voor mij het belangrijkste bij een console, dat de game nog steeds gespeeld kan worden vanaf het medium waarop je het koopt. En daar laat de ps3 dan weer steekjes vallen imo.

Sowieso is het voordeel van installeren beperkt, 10-15 seconden extra wachten is nu niet zo een probleem, en je moet er alsnog steeds je schijfjes bij zoeken. (logisch, anders wordt kopieren wel erg makkelijk) Minder lawaai is wel een pluspunt.

Ik herinner me gigantische academische discussies over tranferssnelheden bij blu ray of dvd, maar dat is gewoon prima onder controle en geen issue ;)

Die quote over die Hard disks had je ook wel eens eerder mogen posten :p Als je het zo presenteert, klinkt het idd heel aannemelijk en verdedigbaar. Ik kan nu ook wel meer begrip opbrengen voor het snelle dumpen van de xbox 1 (daar heb ik nooit echt een probleem van gemaakt, 360 is op alle punten gewoon een stuk gebruiksvriendelijker en beter, dus weg met die xbox 1)
Ik heb dus niets gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 12:03

quez

[...]

Zo heb hem ook maar besteld! Hoe kunnen ze hem zo goedkoop verkopen..

M'n Grand Theft Auto IV disc is trouwens na 3 weken al naar z'n grootje.. een mooie ronde kras aan de rand van de schijf. Heb de Xbox 360 support al gebeld maar waarschijnlijk was er niets mis met m'n 360 (elite model van juni 2008). Kijken of ik bij Take Two een nieuwe kan bestellen, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Bij mass effect liep men toch aan tegen de limieten van het streamen. Dat was voor mij een van de redenen om even te wachten op de pc versie (ok ok op de pc word de prijs na 3 maanden een 10tje dat speelt ook mee O-))

Ben toch wel nieuwsgierig of juist deze titel dus echt voordeel heeft.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Sagat schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:13:
Bij mass effect liep men toch aan tegen de limieten van het streamen. Dat was voor mij een van de redenen om even te wachten op de pc versie (ok ok op de pc word de prijs na 3 maanden een 10tje dat speelt ook mee O-))

Ben toch wel nieuwsgierig of juist deze titel dus echt voordeel heeft.
Wat ik begrijp van de testers heeft deze titel nog steeds pop-ins van de laatste textures lagen met de HDD install. Helaas...
Daarnaast schijnt er ook nog wat verschil te zijn in performance tussen de 20 GB en de nieuwere 120 en 60 GB HDDs, maar dat is nog niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

PWM schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:49:
[afbeelding]

Overigens, die 3 die GoW2 van gebruikers krijgt, is het resultaat van een oproep op 2 Playstation 3 websites :z

Ach ja, ik kan maar een ding zeggen:

d:)b *O* Gears 2 *O* d:)b

Kost op gamehubs.com trouwens maar €35,-

[ Voor 4% gewijzigd door Phydomir op 03-11-2008 16:42 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Op welke site kun je die gemiddelden vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

metacritic.com

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quez schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:08:
[...]

Zo heb hem ook maar besteld! Hoe kunnen ze hem zo goedkoop verkopen..

M'n Grand Theft Auto IV disc is trouwens na 3 weken al naar z'n grootje.. een mooie ronde kras aan de rand van de schijf. Heb de Xbox 360 support al gebeld maar waarschijnlijk was er niets mis met m'n 360 (elite model van juni 2008). Kijken of ik bij Take Two een nieuwe kan bestellen, iemand hier ervaring mee?
Concole onstabiel of bewogen? Ik heb voor de lol eens mijn concole spel laten spelen terwijl aan spelen rechtop gezet nou ik heb het geweten dikke kras cd de prullenbak in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ben van plan Fable 2 voor 35 euro bij gamehubs.com te kopen maar ben verward: Onder de game staat dat hij goed is voor NTSC, NTSC u/c en PAL.

Daar iets onder bij 'about this game' staat version: NTSC-J (Asia).
http://www.gamehubs.com/XBOX360/fable-ii.html

Edit: okidoki, bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 03-11-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Het is de versie uit Azië, maar hij werkt dus ook op PAL, wat snap je er niet aan? ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Phusebox schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:55:
[...]
Hell, voor 110 euro koop ik nu een arcade (met allerlei tijdelijke acties), vraag ik daarbij voor 15 euro een 20gb harddisk aan
Dan ben ik erg benieuwd waar je een arcade voor 110 euro kan scoren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:59:
[...]

Dan ben ik erg benieuwd waar je een arcade voor 110 euro kan scoren....
Ik denk dat hij het heeft over de acties van de Bart Smit, in ieder geval is de Xbox 360 op dit moment echt spotgoedkoop en moet je echt een hele goede reden hebben om er geen te halen als je het geld hebt en gamer bent :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Phydomir schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:35:
[...]

Ach ja, ik kan maar een ding zeggen:

d:)b *O* Gears 2 *O* d:)b

Kost op gamehubs.com trouwens maar €35,-
Ik doe mee vrijdag! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb hem ook vrijdag :) We beginnen rond een uur of 18.00 met z'n tweeen op Insane, en hopen ergens midden in de nacht klaar te zijn, of 's ochtends vroeg :P

We zijn met z'n 3-en, maar spelen met z'n 2-en, kan je nog afwisselen, en kan degene die niet speelt koud bier halen of de frituur aanzetten.

Alle zijn we dertigers (of in de buurt) overigens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Dit is wel een interessante. Zo'n beetje elke review noemt het enige minpuntje qua graphics van Gears of War 2 dat de textures nog moeten inladen terwijl je al speelt. Dit is een welbekend fenomeen van de Unreal 3 Engine, maar schijnbaar heeft de volgende reviewer er een opmerkelijke opmerking over:
Installing the game to your hard drive like you’ll be able to with the new Xbox Live fixes a lot of those texture loading issues.
Opmerkelijk in die zin dat veel zeggen dat de pop-in bij bijvoorbeeld Mass effect even erg is na harddisk installatie en Mass effect gebruikt ook de unreal 3 engine. Ben benieuwd. :)

Bron: http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1610/Gears-of-War-2/p4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[afbeelding]

Overigens is het cijfer van users voor Resistance 2 ook diep laag door een tegenactie... ach ja... kiddies.

Veel 10-en voor GeOW2... ik vind het wat overdreven maar goed, was te verwachten.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Je kan straks games installeren zodat je niet dat enorme lawaai hoort.

Dat klopt he?

Nu is mijn vraag: kan je ook films erop zetten zodat je ook films zonder dat xbox vliegtuigloodslawaai kijken kan?

(heb nog geen HD, maar ben even de voordelen aan het wegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:21:

Veel 10-en voor GeOW2... ik vind het wat overdreven maar goed, was te verwachten.
Het hangt er maar net van af waarmee je het vergelijkt :) In de huidige periode van recensies verdiend GoW2 het wel. Is het spel dan echt een 10, nee natuurlijk niet

Ik ben er ook voor dat we, vanaf 1 januari bijvoorbeeld, volledig opnieuw beginnen met reviewen. Dat betekend spellen als GoW2, Resistance en aanverwante artikelen een 8 of 8.5 krijgen. Gewoon goede spellen een 7, en uitzonderlijke spellen een 9 tot 9.5 Komt er een achterlijk goede titel, dan kan je de 10 geven.

Nu krijgen matige spelen een 7.5-8.5, scoor je onder de 7.5, dan kan je het wel vergeten. Volledig krom natuurlijk. Ik zag hier laatst iemand zeggen dat de reviews vernietigend waren, het spel bleek een 7 te krijgen. Was er maar 1 standaard, zou een stuk makkelijker zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 03-11-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:05:
Ik heb hem ook vrijdag :) We beginnen rond een uur of 18.00 met z'n tweeen op Insane, en hopen ergens midden in de nacht klaar te zijn, of 's ochtends vroeg :P

We zijn met z'n 3-en, maar spelen met z'n 2-en, kan je nog afwisselen, en kan degene die niet speelt koud bier halen of de frituur aanzetten.

Hier komt ie ook binnen vrijdag, 2x Limited Edition, extra vrij genomen. De vriendin gaat een weekendje naar Parijs, en wij hebben een Gears weekendje met waarschijnlijk te weinig slaap, veel subway en cola zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
PWM schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:39:
[...]

Het hangt er maar net van af waarmee je het vergelijkt :) In de huidige periode van recensies verdiend GoW2 het wel. Is het spel dan echt een 10, nee natuurlijk niet

Ik ben er ook voor dat we, vanaf 1 januari bijvoorbeeld, volledig opnieuw beginnen met reviewen. Dat betekend spellen als GoW2, Resistance en aanverwante artikelen een 8 of 8.5 krijgen. Gewoon goede spellen een 7, en uitzonderlijke spellen een 9 tot 9.5 Komt er een achterlijk goede titel, dan kan je de 10 geven.

Nu krijgen matige spelen een 7.5-8.5, scoor je onder de 7.5, dan kan je het wel vergeten. Volledig krom natuurlijk. Ik zag hier laatst iemand zeggen dat de reviews vernietigend waren, het spel bleek een 7 te krijgen. Was er maar 1 standaard, zou een stuk makkelijker zijn.
mwah, ik moet zeggen dat ik het er wel aardig mee eens ben eigenlijk. Ik weet dat reviews veel kritiek krijgen tegenwoordig, maar het blijft natuurlijk subjectief en een 'minder' spel als Too Human krijgt gemiddeld iets van een 6,5. Nu werd het spel de haze van de xbox360 (haze krijgt iets van een 5,5 gemiddeld). Nu heb ik haze nooit gespeeld, maar Too Human vond ik best vermakelijk, persoonlijk krijgt het van mij een 7 of 7,5. Niet ver van het gemiddelde en ik heb er toch plezier aan beleefd. De recente games als fable en fallout 3 vind ik de negens ook daadwerkelijk waard als ik het vergelijk met too human. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik Too Human direct in de kast heb gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Damn!! Wat is Dead Space goed!

Houdt je op het puntje van de stoel. Vooral nu ie op de HD staat. Wat speelt dat lekker rustig, geen dvd-rom die loopt te brommen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quez
  • Laatst online: 23-08 12:03

quez

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:15:
[...]

Concole onstabiel of bewogen? Ik heb voor de lol eens mijn concole spel laten spelen terwijl aan spelen rechtop gezet nou ik heb het geweten dikke kras cd de prullenbak in :P
Neuh, volgens mij staat die vrij solide in de kast... nouja ik heb Take Two een mailtje gestuurd of ze de dvd willen vervangen. Kijken of dat nog wat kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:03:
[...]

Ik denk dat hij het heeft over de acties van de Bart Smit, in ieder geval is de Xbox 360 op dit moment echt spotgoedkoop en moet je echt een hele goede reden hebben om er geen te halen als je het geld hebt en gamer bent :+ .
Daar was/is 'ie morgenavond nog altijd 132 euro, gaan 110 euro. Inderdaad een koopje ik ga morgen een 2e pro scoren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Laatst online: 12-09 16:15
Iemand die z'n geld al terug heeft via die €40 retour actie? Het voor mij inmiddels al weer meer dan een maand geleden dat ik het verstuurd had.. en nog steeds geen cent :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Schweino schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:15:
[...]

Daar was/is 'ie morgenavond nog altijd 132 euro, gaan 110 euro. Inderdaad een koopje ik ga morgen een 2e pro scoren denk ik.
132 euro voor de arcade? Nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
1337aldi schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:19:
Iemand die z'n geld al terug heeft via die €40 retour actie? Het voor mij inmiddels al weer meer dan een maand geleden dat ik het verstuurd had.. en nog steeds geen cent :'(
duurt ongeveer 3 tot 4 maanden....

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat mediacenter extender lijkt me wel leuk om mee te spelen, maar om nu mijn windows install daarvoor er af te gooien. Iemand dat al eens geprobeerd met een virtual machine?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiermee sla je direct de spijker op de kop, reviews blijven namelijk persoonlijk. Iedereen beleefd zo'n game anders en de ene reviewer is al tevreden met goede graphics en wow momenten en de andere zeurt op iedere blurry-texture die hij of zij tegenkomt. Mijn advies is dan ook om niet blind te staren op scores maar de tekst te lezen. De enige reviews die echt fout zijn zijn reviews waarbij de tekst niet aansluit op het cijfer. Ik zag dat veel met GTAIV, hele verhalen met wat er aan die game mis was en dan toch een 10. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Idd, prachtige game imho, maar niet zo grijpend als andere games die ik dit jaar heb gespeeld. Ach, ik geef een game ook wel eens een 10 af en toe. Fallout 3 nu bijvoorbeeld. Over een paar uur zal het wel weer rond de 9 liggen. Goed voorbeeld is ook The force unleashed, prachtig spel, maar toen ik dat schip uit de lucht moest trekken was het wat mij betreft een dikke een waard. Daarna weer een lekkere 8.

Maargoed, mn vriendin wil nu ook een xbox360 voor viva pinata, banjo en een hoop arcade games (als MS het slim aanpakt qua marketing willen de vrouwen echt wel, want ze is echt geen gamer), maar dan moet ik wel weten of het morgen bij de bart smit echt zo goedkoop is als 110 of 132 euro. Dan haal ik hem even op.

[ Voor 28% gewijzigd door DarkShadow op 03-11-2008 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
sekeroglan schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:55:
[...]

duurt ongeveer 3 tot 4 maanden....
Leuke actie, dat niet, maar dat het zo lang moet duren gaat dus echt nergens over :X Dat hadden ze wel met 'kleine' letters mogen vermelden ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Sagat schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:00:
ooh ooh, gisteren zag ik op gamekings (ja dat kijk ik wel is, je moet wat op een zondagochtend met een milde kater :P) dat tekken 6 ook naar de 360 komt!
Je kunt een HD filmpje downloaden van Live.
Ziet erg indrukwekkend uit :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Is vanavond nog die actie bij BartSmit? Ik kan er op de site niks van vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
ind0mi schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 08:08:
Volgens mij was dat bij eplaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

4 november was het toch ook 15 korting bij BS? Geen idee of dat allen s'avonds is of dat het heel de dag geldt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

ind0mi schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 08:08:
Is ook alleen intern en voor toevallige voorbijgangers werdt mij verteld in Hoorn.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 12-09 19:57
1337aldi schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:19:
kon geloof ik tot 4 maanden (!) duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DarkShadow schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:24:
Maargoed, mn vriendin wil nu ook een xbox360 voor viva pinata, banjo en een hoop arcade games (als MS het slim aanpakt qua marketing willen de vrouwen echt wel, want ze is echt geen gamer), maar dan moet ik wel weten of het morgen bij de bart smit echt zo goedkoop is als 110 of 132 euro. Dan haal ik hem even op.
Mijn vriendin zit ook heel erg veel achter de 360, met inderdaad veel VP en XBLA games. Ik heb het idee dat ze er vaker achter zit dan ik :) De Wii, PS2 of Xbox 1 die we hadden boeiden haar niet. De 360 controller daarentegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Kdenk dat ik 2nite ook maar ff naar BS ga een arcade ga halen voor me vriendin.. moet tegewoordig al 2 dagen van te voren reserveren wil ik op me eigen console gamen :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:35
Ik heb farcry 2 laatste besteld bij gamehubs, die zou elk moment binnen moeten komen. Maar ik had wel een vraagje over die track&trace (niet UPS) . Ik neem aan dat ze alleen aangeven wanneer hij verzonden is vanuit hun land ? En niet wanneer hij hier aankomt oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

6pack15 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:25:
Ik heb farcry 2 laatste besteld bij gamehubs, die zou elk moment binnen moeten komen. Maar ik had wel een vraagje over die track&trace (niet UPS) . Ik neem aan dat ze alleen aangeven wanneer hij verzonden is vanuit hun land ? En niet wanneer hij hier aankomt oid ?
Voor NL werkt die Track en Trace inderdaad niet. Dat is een systeem wat posterijen in sommige landen gebruiken, maar ons kikkerlandje doet niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jammer dat mijn vriendin echt de lol van gamen niet inziet, anders was ik toch geneigd een nieuwe Pro te halen, alleen al om fatsoenlijk gebruik te kunnen maken van de nieuwe update... Blerp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:25:
Ik heb ook zo'n code, mijne code werkte helaas niet, dat hele systeem lag/ligt eruit.
En op de site van gamehubs staat ook dat als dit werkt dit idd alleen de verzenddatum weergeeeft.

Weet iemand of bij de nieuwe xbox experience er een ander grafische effect is, ipv het huidige tunneleffect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
PWM schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:09:
[...]
De 360 controller daarentegen....
??

;)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
  • Laatst online: 12-04-2024
ik ga vanavond mijn tweede xbox360 halen. ik ga nu voor een elite. Bij de Makro beginnen ze vandaag met werknemerskorting weken. 20% korting op alle producten uit hun assortiment. plus de cashback van MS.

Mooie deal:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
PWM schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:09:
[...]
De 360 controller daarentegen....
Zoals yzf1kr ook al zei..

??? :?

wat doet ze allemaal met die controller joh :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
weet iemand of je de originele harddisk enclosure (behuizing) van de xbox360 ergens los kunt kopen zonder hardeschijf erin? voor hetgeval dat je bijvoorbeeld deze beschadigd zou hebben. (is oevrigens niet de rede dat ik die wil hebben)

en zo ja, weet iemand ook waar ik die zou kunnen bestellen? wil hem graag in het zilver/grijs (de originele kleur zeg maar)

heb een beetje lopen zoeken maar kan het niet vinden op internet.

ben dus op zoek naar zoiets

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/170/54/pa.92400.1.jpg

maar dan alleen de behuizing zonder hardeschijf erin

[ Voor 14% gewijzigd door dangerpaki op 04-11-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm nou hele nacht spelen Too Human uitgespeeld 9 uur mee bezig geweest, ben opzich teleurgesteld verhaal is interresant, maar er waren maar 3 volle missies en 1 intro missie verhaal is niet echt verteld. En zie niet zo zitten om nog eens 4x te doen met de andere characters.

Daarnaast ben ik pist off op de eindbaas stom kreng dat het is wil maar niet dood. Ik kreeg zelfs een valkery "dood god" achiefment omdat ik 100 keer dood was gegaan <_< dat is echt zwaar zielige developer humor kut spel lol. Het is wel leuk maar je bent veels te zwak op einde omdat je armor en weapons gewoon op zijn en dan ben ik zo'n net typ dat 1 setje bij me draagt rest inruild voor geld <_< ben gewoon 30 keer bij de eindbaas doodgegaan toen maar op me pistolen ivm kapot zwaardje overgegaan en zombies te lopen ontwijken en naar de eindbaas schieten te gelijk doodiritant..

Toch mooi spel alleen had ik graag voor die 4 missies aka stuk of 12 gezien met wat meer diepgang in het verhaal. Weet dat het een trilogy is maarum come on...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk het niet, maar voor 15 euro heb je een 20 GB op ebay. Gooi je de schijf weg en frot je er een andere in (denk dat je dat wilt doen ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:33:
Jammer dat mijn vriendin echt de lol van gamen niet inziet, anders was ik toch geneigd een nieuwe Pro te halen, alleen al om fatsoenlijk gebruik te kunnen maken van de nieuwe update... Blerp...
Sorry, maar dit slaat helemaal nergens op.
Van het weekend zit je nog een heel punt te maken over de prijs en configuratie in tegenstelling tot de early adopters en dat je de 360 als staf wel zou ombouwen. Nu doe je een 180 graden en wil je er zelfs een bij kopen. Ongeacht het eindresultaat en dat dat jouw 'problemen' met de 360 aanpakt: welk signaal geef je dan af?
*confused*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:14
PWM schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:05:

Je zult hem helaas eerst op hardcore moeten uitspelen om de insane moeilijkheid te unlocken, maar dat is niet erg want het spel is 2 keer uitspelen de moeite waard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Marzman schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:57:
Ik denk het niet, maar voor 15 euro heb je een 20 GB op ebay. Gooi je de schijf weg en frot je er een andere in (denk dat je dat wilt doen ;) )
:) you got me there. maar op ebay heb ik nog geen schijf voor die prijs kunnen vinden. en vind het zonder om een schijf weg te gooien als ie het nog gewoon doet :P

heb wel cases gevonden maar dat zijn dus van die thirdparty ugly dingen. die niet eens proberen om de originele kleuren te benaderen.

jammer... even doorzoeken misschien vind ik wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:58:
[...]
Sorry, maar dit slaat helemaal nergens op.
Van het weekend zit je nog een heel punt te maken over de prijs en configuratie in tegenstelling tot de early adopters en dat je de 360 als staf wel zou ombouwen. Nu doe je een 180 graden en wil je er zelfs een bij kopen. Ongeacht het eindresultaat en dat dat jouw 'problemen' met de 360 aanpakt: welk signaal geef je dan af?
*confused*
Ik blijf erbij dat het scheef is hoe MS met de bestaande klanten omgaat.

Verder ben ik een gamingjunkie dus gamen zal ik altijd blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

dangerpaki schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:55:
weet iemand of je de originele harddisk enclosure (behuizing) van de xbox360 ergens los kunt kopen zonder hardeschijf erin? voor hetgeval dat je bijvoorbeeld deze beschadigd zou hebben. (is oevrigens niet de rede dat ik die wil hebben)

en zo ja, weet iemand ook waar ik die zou kunnen bestellen? wil hem graag in het zilver/grijs (de originele kleur zeg maar)

heb een beetje lopen zoeken maar kan het niet vinden op internet.

ben dus op zoek naar zoiets

[afbeelding]

maar dan alleen de behuizing zonder hardeschijf erin
kijk eens bij consoleshop.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
ind0mi schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:20:
[...]

kijk eens bij consoleshop.com
thnx maar daar was ik al zoekend terecht gekomen. en ze hebben dus geen repair parts voor de HDD wel modparts en dan krijg je dus al die lelijke glanzenden hdd cases. en zoals ik gelezen heb op internet lijkt het te zijn dat je daarbij ook nog eens de knop + veer en kliksysteem moet verwijderen uit de originele case om die in de gekochte case te zetten. maar ja ik heb geen originele case.

dus dat schiet niet op. iemand hier een case liggen voor HDD die diegene misshien kwijt wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dangerpaki schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:29:
[...]

thnx maar daar was ik al zoekend terecht gekomen. en ze hebben dus geen repair parts voor de HDD wel modparts en dan krijg je dus al die lelijke glanzenden hdd cases. en zoals ik gelezen heb op internet lijkt het te zijn dat je daarbij ook nog eens de knop + veer en kliksysteem moet verwijderen uit de originele case om die in de gekochte case te zetten. maar ja ik heb geen originele case.

dus dat schiet niet op. iemand hier een case liggen voor HDD die diegene misshien kwijt wil?
je wil ook zelf een hdd inbouwen?

enige probleem daarmee is dat ik nu gelezen heb dat ze je kunnen bannen met een eigen gemaakte hdd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik moet toch altijd wel een beetje lachen om die gasten bij Gamehubs. De Nederlandse Douane blijkt hun UPS shipments te controleren, dus werd alles vertraagd, en via "normale post" verstuurd.

Gaat net de deurbel: "Goedmiddag, een aangetekende express brief" Hier even tekenen

En bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

dangerpaki schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:15:
[...]

:) you got me there. maar op ebay heb ik nog geen schijf voor die prijs kunnen vinden. en vind het zonder om een schijf weg te gooien als ie het nog gewoon doet :P

heb wel cases gevonden maar dat zijn dus van die thirdparty ugly dingen. die niet eens proberen om de originele kleuren te benaderen.

jammer... even doorzoeken misschien vind ik wel wat
Ze lijken inderdaad weer duurder te zijn geworden. Er zal wel weer meer vraag naar 20GB modellen zijn omdat mensen nu weten van de update. Misschien nog even wachten tot die 60GB bundel goed leverbaar is, dan zal de prijs wel weer dalen.

Wat wil je met een 20GB schijf doen dan? (behalve hem in een xbox stoppen) Ik heb wel grotere schijven weggegooid.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 04-11-2008 11:41 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:38:
Ik moet toch altijd wel een beetje lachen om die gasten bij Gamehubs. De Nederlandse Douane blijkt hun UPS shipments te controleren, dus werd alles vertraagd, en via "normale post" verstuurd.

Gaat net de deurbel: "Goedmiddag, een aangetekende express brief" Hier even tekenen

En bedankt _/-\o_
Same here, maar heb bij hun altijd alles via registered gedaan. Voor die 3 dagen dat het scheelt. Ik had FarCry 2 in één week binnen. Sommige mensen die UPS hadden hebben hem nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 11:43
PWM schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:38:

En bedankt _/-\o_
Ja, ik had Fable 2 en Far Cry 2 besteld, en ook netjes via een express brief binnengekregen :)

Wel pech voor diegene waarbij het nog wel met UPS verzonden is, liggen hun spellen nu bij de douane :P

Maar goede service inderdaad van gamehubs! En de UPS kosten krijg ik teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik ben van plan om via Ebay een 120gb HD te kopen om mn huidige 20gig te vervangen. Nu vraag ik me het volgende af.
Als ik straks al mn gegevens over wil zetten heb ik volgens MS een tweede Xbox nodig :|
Nu heb ik dat natuurlijk niet.

Wel heb ik een memory kaart.Kan ik deze gebruiken om data over te zetten? Indien ja, is er ergens een howto te vinden?

Het gaat uiteindelijk alleen om game saves enz, Live games heb ik niet en demos kan ik later weer opnieuw binnen halen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
  • Laatst online: 12-04-2024
je krijgt er een device bij je hd om de data over te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Kun je ook ergens die MS Points online kopen waar de code naar je gemaild word? Kan ze niet bij MS zelf kopen omdat ik geen CC heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Thomaszki schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:44:
[...]

Ja, ik had Fable 2 en Far Cry 2 besteld, en ook netjes via een express brief binnengekregen :)

Wel pech voor diegene waarbij het nog wel met UPS verzonden is, liggen hun spellen nu bij de douane :P

Maar goede service inderdaad van gamehubs! En de UPS kosten krijg ik teruggestort.
Ja, ik heb fable 2 maar gewoon gekocht, ik had hem via ups maar hij ligt er nog steeds. Hoe lang gaat dat eigenlijk duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daniëlpunt schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:20:
Kun je ook ergens die MS Points online kopen waar de code naar je gemaild word? Kan ze niet bij MS zelf kopen omdat ik geen CC heb. :)
als je paypall hebt gamehubs.com kost het ook iets van 10% minder ook nog :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
seninha schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:04:
Ik ben van plan om via Ebay een 120gb HD te kopen om mn huidige 20gig te vervangen. Nu vraag ik me het volgende af.
Als ik straks al mn gegevens over wil zetten heb ik volgens MS een tweede Xbox nodig :|
Nu heb ik dat natuurlijk niet.

Wel heb ik een memory kaart.Kan ik deze gebruiken om data over te zetten? Indien ja, is er ergens een howto te vinden?

Het gaat uiteindelijk alleen om game saves enz, Live games heb ik niet en demos kan ik later weer opnieuw binnen halen.
kijk maar uit via ebay, vaak chinese nep hdd's en vaak zonder transfercable, of met kabel maar dan met aziatische software, die dus niet werkt op je pal xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

dangerpaki schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:29:
[...]

Ik heb wel een case liggen. Zit nog wel een 20gb in. Doe en bod zou ik zeggen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 08:27
Belgen die vanavond naar de Bart Smit rennen om een XBOX pakket te kopen kunnen ook terecht bij de Colruyt. Collishop volgt vandaag de meeste prijzen bij Bart Smit maar met deze promotiecode 'Z009' heb je nog eens 5% extra korting! (colruyt - http://www.collishop.be/newcollishop/index.jsp ) Ook verschillende games kan je daardoor net iets goedkoper kopen (Gears of War 2 bijv voor 52€ met korting er af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:30:
[...]

als je paypall hebt gamehubs.com kost het ook iets van 10% minder ook nog :P
Thanks, toffe site. Veel games zijn daar ook goedkoper, als er PAL bij staat moeten ze hier werken toch? Want dan bestel ik er gelijk Mortal Kombat bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Phusebox schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:43:
[...]

kijk maar uit via ebay, vaak chinese nep hdd's en vaak zonder transfercable, of met kabel maar dan met aziatische software, die dus niet werkt op je pal xbox
Als iemand voor een mooie prijs een niet-Microsoft hd heeft die het verder goed doet (behuizing en filesystem lijkt me het enige probleem) dan zou ik er geen bezwaar tegen hebben een kloon te gebruiken. Een 120GB harddisk kost niet zo veel.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Marzman schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:08:
[...]

Als iemand voor een mooie prijs een niet-Microsoft hd heeft die het verder goed doet (behuizing en filesystem lijkt me het enige probleem) dan zou ik er geen bezwaar tegen hebben een kloon te gebruiken. Een 120GB harddisk kost niet zo veel.
je kunt em ook zelf maken, voor 40 euro heb je een harde schijf die geschikt is. Sata kabeltje, progje downloaden.

Enige probleem is dat jouw harde schijf dan hetzelfde serienummer heeft als iemand anders, en dan kan je gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Phusebox schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:31:
[...]

je wil ook zelf een hdd inbouwen?

enige probleem daarmee is dat ik nu gelezen heb dat ze je kunnen bannen met een eigen gemaakte hdd...
yep, maar voor zover ik weet kun je niet gebanned worden met een zelfgemaakte hd omdat je de firmware flasht.
Marzman schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:40:
[...]

Ze lijken inderdaad weer duurder te zijn geworden. Er zal wel weer meer vraag naar 20GB modellen zijn omdat mensen nu weten van de update. Misschien nog even wachten tot die 60GB bundel goed leverbaar is, dan zal de prijs wel weer dalen.

Wat wil je met een 20GB schijf doen dan? (behalve hem in een xbox stoppen) Ik heb wel grotere schijven weggegooid.
eigenlijk wil ik dus gewoon een eigen 120gb schijf inbouwen. en heb dus alleen de behuizing nodig van en oude xbox360 schijf. kwam iemand met het idee om een 20gb schijf te kopen en daar dan de 120 in te stoppen. maar ja vind het zonde om die 20gb schijf weg te gooien. dat bedoelde ik.
L1nt schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:04:
[...]

Ik heb wel een case liggen. Zit nog wel een 20gb in. Doe en bod zou ik zeggen
heb je een berichtje gestuurd. , kan je effe een berichtje sturen want volgens mij kan ik jou niets sturen omdat je DM uit hebt staan. maar in principe is het neit zo'n probleem. heb namelijk zelf nog recht op een 20gb via MS voor de upgrade van mn arcade
Phusebox schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:13:
[...]

je kunt em ook zelf maken, voor 40 euro heb je een harde schijf die geschikt is. Sata kabeltje, progje downloaden.

Enige probleem is dat jouw harde schijf dan hetzelfde serienummer heeft als iemand anders, en dan kan je gebanned worden.
lijkt me sterk dat er opeens hardeschijven in omloop gaan zijn die hetzelfde serienummer hebben als andere schijven toch? het hele idee van serienummers is toch dat ze uniek zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dangerpaki schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:16:
[...]

yep, maar voor zover ik weet kun je niet gebanned worden met een zelfgemaakte hd omdat je de firmware flasht.

[...]

eigenlijk wil ik dus gewoon een eigen 120gb schijf inbouwen. en heb dus alleen de behuizing nodig van en oude xbox360 schijf. kwam iemand met het idee om een 20gb schijf te kopen en daar dan de 120 in te stoppen. maar ja vind het zonde om die 20gb schijf weg te gooien. dat bedoelde ik.

[...]

heb je een berichtje gestuurd. , kan je effe een berichtje sturen want volgens mij kan ik jou niets sturen omdat je DM uit hebt staan. maar in principe is het neit zo'n probleem. heb namelijk zelf nog recht op een 20gb via MS voor de upgrade van mn arcade

[...]

lijkt me sterk dat er opeens hardeschijven in omloop gaan zijn die hetzelfde serienummer hebben als andere schijven toch? het hele idee van serienummers is toch dat ze uniek zijn???
Je flasht een firmware erop met een serienummer, die kun je niet wijzigen. Maar je moet eerst ook nog eens een gedumpte firmware van een originele 120gb zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
De schijf zelf niet, maar de firmware die je op die schijf moet flashen opdat hij als 360 schijf herkend wordt heeft ongetwijfeld wel een serienummer ingebakken zitten.

*edit* spuit 11 dus...
De firmware vinden is op zich niet zo'n probleem. Als ik me geen zorgen maakte om de gevolgen had ik het al lang gedaan.

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 04-11-2008 15:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is wel een gedoe nog hoor.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Boeboe schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:22:
[...]

De schijf zelf niet, maar de firmware die je op die schijf moet flashen opdat hij als 360 schijf herkend wordt heeft ongetwijfeld wel een serienummer ingebakken zitten.

*edit* spuit 11 dus...
De firmware vinden is op zich niet zo'n probleem. Als ik me geen zorgen maakte om de gevolgen had ik het al lang gedaan.
als ik de firmware had zou ik het meteen proberen.. als ik gebanned zou worden koop ik wel een arcade voor een prikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:35
Net farcry 2 binnen. Blijkbaar is het nog een pre-order versie, want ik krijg er een flyertje bij waar een pre-order achievement code op staat. Die moet je online invoeren, en dan krijg je wat ? Weet iemand dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Een pure gok, maar ik neem aan dat je een xbox achievement bijkrijgt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Boeboe schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:31:
Een pure gok, maar ik neem aan dat je een xbox achievement bijkrijgt?
nope

je krijgt online op je farcry 2 profiel een of andere badge

JEEEEJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft weer eens gezeik...

Heb een nieuwe xbox 360 gekocht, met een 60 Gb HD. Nu heb ik mijn licenties overgezet van de oude naar de nieuwe.
Alleen kan ik nu de Ltd. Edition content van Fable II nergens meer downloaden...
Straks maar eens contact opnemen met MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
damned dat noem ik pas service

gister een gratis HD besteld via die memoryupdate website,

5 min geleden de UPS voor de deur :P

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:00:
* Armada heeft weer eens gezeik...
Alleen kan ik nu de Ltd. Edition content van Fable II nergens meer downloaden...
Straks maar eens contact opnemen met MS.
Staat die niet in je download-history van je account? Op zich moet het mogelijk zijn om alles daar vanuit te downloaden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Marzman schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:23:
[...]

Het is wel een gedoe nog hoor.
valt volgens mij wel mee allemaal toch, kwestie van wat flashen, hoewel ik nu even zit te denken of het niet alleen een kwestie van wat sectoren op je schijf veranderen is en niet zozeer een firmware flash
Phusebox schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:24:
[...]

als ik de firmware had zou ik het meteen proberen.. als ik gebanned zou worden koop ik wel een arcade voor een prikkie
op internet goed zoeken en je vindt het zo.
SOCO_cola schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:10:
damned dat noem ik pas service

gister een gratis HD besteld via die memoryupdate website,

5 min geleden de UPS voor de deur :P
hoe krijg jij een gratis Hd besteld? bij de meesten kost ie nog steeds minimaal 14,99
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.