Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 169 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.894 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was niet zo bedoeld van ik ben beter hoor maar omdat je reageerde op ^^ was het meer de vergelijking van volgens mij heb ik betere gear als hem en doet hij meer dps in frost ;)

haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 09:07

dread

Sluwe vlaming

daroy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:58:
[...]

Ik heb een lvl 70 Lock op Xavius waar ik al tijden niet meer op speel. Maar de realm zit in een lift naar wat ik heb vernomen. Veel mensen van de ex Russian servers zijn er naar gemigreerd. Tevens is het al een behoorlijke tijd een recommended realm dus er komen een ook boel nieuwe spelers aan die aan het lvlen zijn.

Blizzard wil met deze migrations de wat lager bevolkte servers wat opvallen. Dus als jij en meerdere mensen die kant op gaan, gaat het vanzelf ook weer beter met de progress op die realm.

Ik weet niet waar je die ratio van Karazhan vandaan haalt, als het warcraftrealms.com is dan kan je hem net zo snel weer vergeten. Daar klopt helemaal niks van.
ik zit op xavius en er zijn inderdaad veel nieuwe mensen bijgekomen als in het wordt merkbaar drukker.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Wootlock schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:10:

@Dolfijn.

Ook op aggramer, welke side ? :)
Zie sig :P (Alliance, Deeprun Pest Control)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb het een paar dagen geleden geprobeert, maar geen reacties erop gehad, dus denk probeer het nog maar een keer ;).

Ik wil graag een leuke guild hebben voor in de uitbreiding. Omdat dat het spel het leukste maakt. Ik heb momenteel 3 hoge alliance characters, Shaman, Druid en een warrior. Verder een hoge horde character die Hunter is. Ik vind het niet erg om te transferren, of te rerollen als er heel hard een andere class nodig is.

Ik zou ongeveer 3 dagen in de week kunnen raiden ;).

Verder zit ik me erg te verheugen op patch 3.03. Erg leuke buffs voor een fury warrior. En krijg eindelijk een andere titel dan sergeant major op mijn warrior ^^. Met een beetje geluk heb de Hallow's End achievement gekregen. Na heel veel dagen zelfs de pet en hoed niet gezien te hebben bij de Headless Horseman. Kreeg ik eerst de hat uit de trick bag en een uur later de pet. Heb op dit moment zelfs 2 pets :P.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Vervolg: Verkeerde questreward gekozen

Gister had ik een mail van een GM, dat ik even opnieuw een ticket moest aanmaken omdat ze me alleen konden helpen als ik online was. Dat gedaan en na ongeveer een uurtje had ik een wisper van een GM. Oude quest abandon'en, questreward deleten en hoppa, ik kon bij de NPC mijn quest opnieuw inleveren en de juiste reward kiezen. :)

Vanavond weer een raid naar MH, ben benieuwd of we dat nog kunnen clearen voor WotLK, zou wel heel leuk zijn. Verder staat er voor volgende week een SWP raid op de planning, zodat we dat toch eens van binnen hebben gezien, voor WotLK. Heb er zin in!

Ook vanavond, of van het weekend, eens kijken wat de prijzen van epic gems op dit moment zijn. Heb nog twee T5 om te gemmen en enchanten, en als de prijzen meevallen vervang ik denk ik gelijk al mijn gems.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:21:
[...]

1167 splpower ( gaat 1100 worden vanwege meer haste )
165 hit
30% fire crit
97 haste ( gaat dus 175 worden)
Met 11/50/0 of 10/51/0 spec moet je 177 hit hebben
Met 0/50/11 of 0/53/8 moet je 139 hit hebben.

Hier is dus nog wat te winnen/verliezen : )

Oh, en met 30% fire crit... naar hoeveel critrating vertaald dat? da's wat makkelijker babbelen.
Tular schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:34:
[...]

Altijd leuk om meer Aggramarians te ontdekken. :)
Deeprun pest control.. Die bestaat toch ook al meer dan 3 jaar? Ik kan deze naam nog herinneren van mijn WoW starting days...

[ Voor 23% gewijzigd door ImdaMned op 30-10-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Dol_Fijn schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:27:
[...]

Zie sig :P (Alliance, Deeprun Pest Control)
Altijd leuk om meer Aggramarians te ontdekken. :)

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:34:
[...]

Met 11/50/0 of 10/51/0 spec moet je 177 hit hebben
Met 0/50/11 of 0/53/8 moet je 139 hit hebben.

Hier is dus nog wat te winnen/verliezen : )

Oh, en met 30% fire crit... naar hoeveel critrating vertaald dat? da's wat makkelijker babbelen.
Ik zit op 0/50/11

En criit is 29,9 fire en normaal 24.4 crit dus met molton armor krijg ik 29,9

Misschien wat tips voor mij rotatie ?, ik gebruik zelf nu scorch scorch,fireball fireball, scorch trinket fireball fireball trinket scorch fireball fireball icyveins (herhaling)

Want fire is damn sloom casten :( ( en waarom 2x scorch heb die glyph)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:26:
Was niet zo bedoeld van ik ben beter hoor maar omdat je reageerde op ^^ was het meer de vergelijking van volgens mij heb ik betere gear als hem en doet hij meer dps in frost ;)
Bedoel vooral dat ik die gear wil hoor ;)

Edit; als we het toch over mages hebben, wat is DE frost PvE spec / rotation op dit moment?

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 30-10-2008 13:41 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:41:
[...]

Ghehe oki :P ja heb gewoon geluk ikalle drops krijg die ik wil, omdat 99% het al heeft in die guild en dat 3x...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

ImdaMned schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:34:
[...]
Deeprun pest control.. Die bestaat toch ook al meer dan 3 jaar? Ik kan deze naam nog herinneren van mijn WoW starting days...
25 April 2005 dus ja meer dan 3 jaar ondertussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:38:
[...]

Ik zit op 0/50/11

Misschien wat tips voor mij rotatie ?, ik gebruik zelf nu scorch scorch,fireball fireball, scorch trinket fireball fireball trinket scorch fireball fireball icyveins (herhaling)

Zorg dat er 2 scorches op je target komt (ik heb scorch en mage armor glyph) en daarna puur fireball spam totdat je denkt dat je tank de "icy veins / combustion (in mijn geval troll bersking erbij) trinkets macro" aankan. En natuurlijk goed op mogelijke instant pyro letten. Scorch debuff laat bij mij tegenwoordig zien wanneer wanneer deze afloopt of dat deze ververst word door een andere mage.

Key is iig zo weinig mogelijk scorch gebruiken. Oh, en care haste, crit all the way baby : P

Afgelopen dinsdag zat ik fully raidbuffed met alle aura's e.d. op 47% crit ofzo. Helaas was mage armor nodig en dropte ik naar 44% : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:46:
[...]

Zorg dat er 2 scorches op je target komt (ik heb scorch en mage armor glyph) en daarna puur fireball spam totdat je denkt dat je tank de "icy veins / combustion (in mijn geval troll bersking erbij) trinkets macro" aankan. En natuurlijk goed op mogelijke instant pyro letten. Scorch debuff laat bij mij tegenwoordig zien wanneer wanneer deze afloopt of dat deze ververst word door een andere mage.

Key is iig zo weinig mogelijk scorch gebruiken. Oh, en care haste, crit all the way baby : P

Afgelopen dinsdag zat ik fully raidbuffed met alle aura's e.d. op 47% crit ofzo. Helaas was mage armor nodig en dropte ik naar 44% : (
heheh thannks voor je info

Maar bij mij in de Guild word er echt gezegt Haste > Spldmg > Crit
en dan heb ik het over mages met 1200 spldmg 35% crit 332 haste ( weet niet hoe jouw char is maar goed ik wil je tips graag proberen )

En ik als MH / BT geared moet mee komen met hun dus ik ga toch maar ff proberen haste te stacken maar ik ga dus geen scorch meer gebruiken behalve @ the start en de tanks moeten wel aggro houden aangezien ze in Full t6 + Sunwell gear lopen moet dat geen probleem zijn

Ik ga op je tips af dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Dol_Fijn schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:45:
[...]

25 April 2005 dus ja meer dan 3 jaar ondertussen ;)
Tof, wist niet dat er uberhaupt nederlanders in DPC zaten.
En natuurlijk Gz met server first KJ kill ^^

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:50:
[...]

heheh thannks voor je info

Maar bij mij in de Guild word er echt gezegt Haste > Spldmg > Crit
en dan heb ik het over mages met 1200 spldmg 35% crit 332 haste ( weet niet hoe jouw char is maar goed ik wil je tips graag proberen )

En ik als MH / BT geared moet mee komen met hun dus ik ga toch maar ff proberen haste te stacken maar ik ga dus geen scorch meer gebruiken behalve @ the start en de tanks moeten wel aggro houden aangezien ze in Full t6 + Sunwell gear lopen moet dat geen probleem zijn

Ik ga op je tips af dankje
Haste > dmg > crit was pre patch. Nu heb je bij fire 3 talents die erg leunen op crit ipv alleen ignite: [Hot Streak] 2 crits achter elkaar is instant pyro en [Burnout] je spell crit bonus met 50% omhoog maar dan betaal je wel 5% meer voor een spell.

Geen idee wat m'n spelldmg was maar pre patch zat ik op 244 haste en 212 critrating en nu zwerf ik rond op 75 haste en 400+ critrating. Wat andere ringen/necklaces/gems doet wonderen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:02:
[...]

Haste > dmg > crit was pre patch. Nu heb je bij fire 3 talents die erg leunen op crit ipv alleen ignite: [Hot Streak] 2 crits achter elkaar is instant pyro en [Burnout] je spell crit bonus met 50% omhoog maar dan betaal je wel 5% meer voor een spell.

Geen idee wat m'n spelldmg was maar pre patch zat ik op 244 haste en 212 critrating en nu zwerf ik rond op 75 haste en 400+ critrating. Wat andere ringen/necklaces/gems doet wonderen : )
Ok :) ik ga jouw dingetjes even uitprinten geloof ik dat al eerder gedaan had hahah :D

ik zou je even een link geven van me armory en ja ik weet slechte wapen slechte trinkets etc...maar nooit iets anders zien droppen

En Bracers worden wel T6 en Shoulders ook en cloack of illidari komt vanavondals die dropt :)
en ja wapen is ook crap maar zelfde verhaal nooit iets anders gedropt

kan je ook gelijk me talents en zo zien etc enige tips zijn erg welkom :D, want vergeleken met andere mages in my guild vinden ze dus ik veelste weinig dps doe maar moet ook wel wat beter gear hebben nog om echt TOP te doen

http://armory.wow-europe....r=Grim+Batol&n=Ayz%C3%A9n

als ik nu gear had zoals

http://armory.wow-europe.....xml?r=Grim+Batol&n=Loulu

dan ja logisch ik meer dps doe ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Vanavond nieuwe BT run. Hoop dat er nou es wat leuke DPS plate gaat droppen. Afgelopen week helemaal niks en was ook niet lucky met T6 tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:02:
Hoe zit het met frost? Ik heb wel eens een fire build geprobeerd, maar kan er niet aan wennen. Ben een echte frosty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Wootlock schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:00:
[...]
Tof, wist niet dat er uberhaupt nederlanders in DPC zaten.
En natuurlijk Gz met server first KJ kill ^^
Ja...wel 3 stuks en 2 belgen.

Dank je...helaas na de patch, maar wij zijn dan ook niet echt hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:21:
[...]

Mja, maar 1045 spelldamage is ook iets waar je behoorlijk wat raid gear voor nodig hebt, ik zit nog rond de 740.
Wist ik niet sorry :D

Heb 1064 spelldamage en maar 1 drop uit T5 instances ;)
Maduth schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:17:
Heren, vraagje (alweer? ja alweer :+ )

Ik heb nu 2 vrienden via "recruit a friend" aan het spelen gekregen. Samen met een andere vriend, hebben we dus een party van 4 gestart (linked) om eens lekker op een pvp server (horde) te gaan lvl-en. Erg leuk om vragen te horen die ik zelf ook twee jaar geleden stelde ;) Fun staat voorop.

Ons setting is (lvl 8 allen nu):

1. Undead warrior
2. Undead warlock
3. Undead priest
4. Undead mage

Nu ben ik de mage maar twijfel ik nog over deze samenstelling. Met deze 4 willen we ook gewoon instances doen (kan best met 4 als je goed samenspeelt). Maar 3 x cloth is misschien wat teveel van het goede. Nu 2 vragen

1. Ik ben gelinked met 1 van de characters. Is het mogelijk om een andere character te maken (naar het zelfde lvl toe te lvl-en) en dan linked verder te gaan?
2. Ik twijfel om een Druide/Shaman of Hunter te nemen om wat meer impact absorptie te creëren.

Advies is welkom :+
Zoals Hydra al zei: Mage is ideaal voor groepen met portals, CC en gratis water/brood.
Een undead rogue is misschien een goed idee, voor wat extra CC en leather armor. Inderdaad is het delen van drops (cloth armor) het enige wat de groepssamenstelling kan benadelen.
Echter, met alleen een priest en mage als cloth users heb je er weinig last van, aangezien ze allebei andere stats prefereren. (spirit, mp5, crit, hit, etc.)
Hunter kan natuurlijk ook, maar dat kan dan geen undead zijn, weet niet of dat een voorkeur is? Het is CC, een eventuele offtank (pet) en kan mail armor dragen.
Paladin voor verschillende rollen is handig.

Kan je vraag over het linken helaas niet beantwoorden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:26:
[...]

haha
Met gebruik van alle CD's op single target haal ik 1500 DPS max., selfbuffed.
Dat moet toch hoger kunnen als Fire. Welke spec ben je? Living Bomb is nou niet je van het op dit moment.
Neem dan 11/50/0 of 0/50/11 and nuke away!
30% crit voor fire vind ik vrij weinig. Ik heb in mijn gear (zie m'n sig trouwens: Salena) als fire 33% crit selfbuffed, dat zou jij makkelijk moeten kunnen verbeteren.
Crit is vrij belangrijk: Master of Elements, Hot Streak, Ignite stacks... allemaal crit afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heeft iemand trouwens de 51 van beast mastery? Kan niet echt duidelijk vinden of een exotic pet ook meer damage/armor heeft dan de normale versies. Als het puur voor die 4 skillpoints is, ga ik toch liever richting markmanship ofzo.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:41:
[...]

Edit; als we het toch over mages hebben, wat is DE frost PvE spec / rotation op dit moment?
Ik ben full frost, maar voor PvE raids is 11/0/50 het beste denk ik, met Focus Magic in arcane.
Rotation is eigenlijk alleen maar Frostbolt, en het gebruiken van Fireballs bij Brain Freeze procs (het is een kleine DPS increase) en bij FoF, op dit moment nog, gewoon Frostbolts blijven spammen; dus geen Shatter Combo doen met Icelance.
Echter, FoF wordt in 3.0.3 veranderd, en Blizzard wilt Icelances terugzien in PvE als frost.
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:38:
[...]

Ik zit op 0/50/11

Rotatie is simpelweg 2x Scorch in jouw geval, trinkets + combustion optimaal benutten en Fireballs spammen, totdat Scroch debuff dreigt weg te vallen, 1x Scorch en weer verder met Fireballs.
Oh ja, bij Hot Streaks natuurlijk even een Pyro :D
Zie Trollie comments voor de nuttige Fire info, ik ben eerlijk gezegd meer van Frost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:58:
Heeft iemand trouwens de 51 van beast mastery? Kan niet echt duidelijk vinden of een exotic pet ook meer damage/armor heeft dan de normale versies. Als het puur voor die 4 skillpoints is, ga ik toch liever richting markmanship ofzo.
Blizzard heeft de bedoeling om exotic pets 5-10% meer damage te laten doen dan 'normale' pets. Dit is op dit moment nog niet zo, cats staan erg hoog.
Dus ja, het zal meer damage (gaan) doen. Ik heb op mijn hunter geen exotic, gewoon een cat en Go for the Throat uit MM voor meer focus en damage van m'n pet. 49/12/0 spec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:00:
[...]

Ik ben full frost, maar voor PvE raids is 11/0/50 het beste denk ik, met Focus Magic in arcane.
Rotation is eigenlijk alleen maar Frostbolt, en het gebruiken van Fireballs bij Brain Freeze procs (het is een kleine DPS increase) en bij FoF, op dit moment nog, gewoon Frostbolts blijven spammen; dus geen Shatter Combo doen met Icelance.
Echter, FoF wordt in 3.0.3 veranderd, en Blizzard wilt Icelances terugzien in PvE als frost.

[...]

Rotatie is simpelweg 2x Scorch in jouw geval, trinkets + combustion optimaal benutten en Fireballs spammen, totdat Scroch debuff dreigt weg te vallen, 1x Scorch en weer verder met Fireballs.
Oh ja, bij Hot Streaks natuurlijk even een Pyro :D
Zie Trollie comments voor de nuttige Fire info, ik ben eerlijk gezegd meer van Frost :)
Idd ik ga het ook vanaf vanavond op deze manier doen, ik mag ik vriendelijk bedanken dankzij defeestcommissie _/-\o_

ik laat het weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Iemand die hier pvped als assa rogue ?

Ik speelde al assasination voor de laatste patch en toen vond ik het veel leuker. Je moest finisching moves gebruiken om je offensive dmg omhoog te houden. Nu is het gewoon Muti Muti en weg is je energy. anyway muti heeft nogal lack aan control van je tegenstander. wel goed tegen healers. meer bust dan sub

Shs spec met een openener als > Cheapshot > hemo > hemo rapture > vanisch > Garrote > kidney shot > Hemo > hemo

ownde nog de meeste warriors . zelfs met een stunlock.

Nu met muti is het loose vs : elke spec warrior > moonkin > arcane/frost mage > shs rogue > feral druid > retri pala is loose to meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:03:
Blizzard heeft de bedoeling om exotic pets 5-10% meer damage te laten doen dan 'normale' pets. Dit is op dit moment nog niet zo, cats staan erg hoog.
Dus ja, het zal meer damage (gaan) doen. Ik heb op mijn hunter geen exotic, gewoon een cat en Go for the Throat uit MM voor meer focus en damage van m'n pet. 49/12/0 spec :)
Ik was altijd raptor, Ferocious class ofzo (cat is dacht ik Cunning?), vond bij cat die stealth weinig nut hebben. Ben nu overgestapt op een gorilla, puur voor Thunderstomp en het werkt bizar goed. Je pet 4-5 mobs laten attacken, hij gaat automatisch naar TS en kost flink wat moeite om agro over te pakken. Volley en multi-shot spammen, weer 5 neergehaald :)

Moet nog 8 lvls tot ik 51 kan halen, dus duurt nog wel even :) Heb nu wel eindelijk steady shot, wat een heerlijke skill is dat.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2008 15:09 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Maduth schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:17:
1. Ik ben gelinked met 1 van de characters. Is het mogelijk om een andere character te maken (naar het zelfde lvl toe te lvl-en) en dan linked verder te gaan?
Kan er niet helemaal uithalen of jij degene bent die de ander gereferred heeft of andersom. Wanneer jij degene bent die gerefered hebt, is het niet eens nodig om 8 lvls te lvlen. Je krijgt er in ieder geval 3 gratis door de mogelijkheid om lvl's te granten. Komt er op neer dat je maar 5 lvl's hoeft te halen om op hetzelfde niveau te zijn..

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga eens gauw de PvP neck vervangen door de SSO versie, aangezien je ook nog exalted bent met Scryers :9
Geen enchant op je T6 chest? (6 stats is het beste)
Weet niet hoe je in je badges zit voor badge dagger? Die is toch een upgrade van zo'n 50 spellpower.
Rest van je gear is beter dan gemiddeld (en mij), dus dan zal het aan je rotatie liggen.

Succes en hf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:13:
[...]

Ga eens gauw de PvP neck vervangen door de SSO versie, aangezien je ook nog exalted bent met Scryers :9
Weet niet hoe je in je badges zit voor badge dagger? Die is toch een upgrade van zo'n 50 spellpower.
Rest van je gear is beter dan gemiddeld (en mij), dus dan zal het aan je rotatie liggen.

Scryers exalted SSO neck sucked donkeyballs. Aldor is de shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:08:
[...]

Ik was altijd raptor, Ferocious class ofzo (cat is dacht ik Cunning?), vond bij cat die stealth weinig nut hebben. Ben nu overgestapt op een gorilla, puur voor Thunderstomp en het werkt bizar goed. Je pet 4-5 mobs laten attacken, hij gaat automatisch naar TS en kost flink wat moeite om agro over te pakken. Volley en multi-shot spammen, weer 5 neergehaald :)

Moet nog 8 lvls tot ik 51 kan halen, dus duurt nog wel even :) Heb nu wel eindelijk steady shot, wat een heerlijke skill is dat.
Cat is Ferocity, net zoals Raptor.
Gorilla is inderdaad super voor AoE 'grinding', heb ik gehoord.
Exotic pets zijn het nu nog niet waard, maar worden het wel als Blizzard zijn standpunt ook uitwerkt.
ImdaMned schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:16:
[...]

Scryers exalted SSO neck sucked donkeyballs. Aldor is de shit.
Nog altijd beter dan de PvP neck denk ik?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dol_Fijn schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:13:
Terzijde...Idol of the White Stag zuigt
Tegenover Idol of Terror? Ik weet het niet, 65 agility is leuk voor je crit, maar zo uit het hoofd is dat toch niet meer dan 2,5% voor de duration van die buff? Dan heb ik liever continu wat extra attack power in catform, eigenlijk. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:13:
[...]

Ok ik werd juist verteld die PVP neck te halen hahaha maar ok ik heb die van SSO in me bank :) ,
T6 enchant op me robe ben ik mee bezig mats te halen maar met werkdagen to 1800 en raiden vanaf 1830 tot 2400 blijft er weinig farm tijd over :)
(heb ook nog helfire's pendant van MH ) in me bag

Bracers worden vervangen door T6, en alst goed is krijg ik vanavond me T6 shoulders

Ja dat was dus ook me bedoeling te gaan sparen voor die maar ben bang ik dat niet haal voor LK dus hoop op een drop...prioriteit voor nu is dus Shoulders + Bracers en een nieuwe Back dat hele enchanten en die nieuwe rotatie gaan gebruiken en verder nog haste gemmen vanavond heb al 5x lionseye liggen

Scorch Scorch
Combustion + Trinket 1, fireball fireball fireball
Trinket 2, fireball fireball fireball
(ergens tussendoor icyveins )
Herhaling

Zo klopt het wel toch ? :D tis echt van belang me dps omhoog gaat anders ga ik waarschijnlijk guildless LK in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:17:
Exotic pets zijn het nu nog niet waard, maar worden het wel als Blizzard zijn standpunt ook uitwerkt.
En Blizzard zijn standpunt daarover is? Hoop niet dat exotic pets nog meer imba worden. Hunter pets zijn al erg as is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:21:
En Blizzard zijn standpunt daarover is? Hoop niet dat exotic pets nog meer imba worden. Hunter pets zijn al erg as is.
Lijkt me dat een 51 talent toch wel 'speciaal' moet zijn tov normale pets, vooral als het puur Beast Mastery is. Buiten het (nu) 4 skillpoints en wat 'effects' (beeld schud, extra mooi) is het een 51 talent niet waard.

Maar het valt toch wel mee? Zo merkte ik dat mijn pet nu stopt met attacks als ik gesapped/stunned wordt, dacht dat dit nooit het geval was voor de grote patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:00:
Bedankt voor de info :) Ik ben ook druk aan het grinden voor de SSO neck en blade (m'n gear is nogal triest, heb een hoop tijd in m'n druid gestoken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

Ok ik werd juist verteld die PVP neck te halen hahaha maar ok ik heb die van SSO in me bank :) ,
T6 enchant op me robe ben ik mee bezig mats te halen maar met werkdagen to 1800 en raiden vanaf 1830 tot 2400 blijft er weinig farm tijd over :)
(heb ook nog helfire's pendant van MH ) in me bag

Bracers worden vervangen door T6, en alst goed is krijg ik vanavond me T6 shoulders

Ja dat was dus ook me bedoeling te gaan sparen voor die maar ben bang ik dat niet haal voor LK dus hoop op een drop...prioriteit voor nu is dus Shoulders + Bracers en een nieuwe Back dat hele enchanten en die nieuwe rotatie gaan gebruiken en verder nog haste gemmen vanavond heb al 5x lionseye liggen

Scorch Scorch
Combustion + Trinket 1, fireball fireball fireball
Trinket 2, fireball fireball fireball
(ergens tussendoor icyveins )
Herhaling

Zo klopt het wel toch ? :D tis echt van belang me dps omhoog gaat anders ga ik waarschijnlijk guildless LK in
PvP neck in PvE is sowieso vreemd.. groot deel van het itembudget gaat op aan resilience, aangezien het een dure stat is. Een vergelijkbare PvE neck (qua itemlevel) is in principe altijd beter in PvE.
Rotatie ziet er goed uit. Qua icyveins, gebruik het altijd i.c.m. een trinket, zodat je het uiterste van de trinket eruit haalt.
Nog een tip: als je in een gevecht spellpushbacks hebt (geen persoonlijke ervaring mee in BT/SWP), gebruik dan je icyveins en een trinket, zodat je uninterrupted kan casten.
Oh, en vergeet Scorch debuff niet te verversen en insta Pyro's te gebruiken :)
Kaap schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:21:
[...]

"The second change is to some of the numbers on the special attacks of exotic pets to make sure the pets are around a 10% increase from normal pets. This should make exotic pets a reasonable benefit for the talent point (especially when you also count the bonus pet talents) without making every BM hunter feel like they are limited to just those pets."

Bron
SinergyX schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:28:
[...]

Lijkt me dat een 51 talent toch wel 'speciaal' moet zijn tov normale pets, vooral als het puur Beast Mastery is. Buiten het (nu) 4 skillpoints en wat 'effects' (beeld schud, extra mooi) is het een 51 talent niet waard.
Beeld schudden zal straks niet meer zo zijn, wordt eruit gehaald. Maar inderdaad, op dit moment is het de 51 punten nog niet waard, maar zie mijn quote van hierboven. Dat is wat Blizz wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:48:
[...]

PvP neck in PvE is sowieso vreemd.. groot deel van het itembudget gaat op aan resilience, aangezien het een dure stat is. Een vergelijkbare PvE neck (qua itemlevel) is in principe altijd beter in PvE.
Rotatie ziet er goed uit. Qua icyveins, gebruik het altijd i.c.m. een trinket, zodat je het uiterste van de trinket eruit haalt.
Nog een tip: als je in een gevecht spellpushbacks hebt (geen persoonlijke ervaring mee in BT/SWP), gebruik dan je icyveins en een trinket, zodat je uninterrupted kan casten.
Oh, en vergeet Scorch debuff niet te verversen en insta Pyro's te gebruiken :)

[...]
Ok ik ga dat gewoon doen :D, cast interupts heb ik alleen op KJ eigenlijk

Maar erg top voor de tips ik doe nu 4/5 maanden pas PvE en verder heb ik altijd PvP gedaan,
Ben blij ik het PvE heb gevonden en met deze guild is het helemaal geweldig die mensen zijn top alleen ja hardcore en ik moet verbeteren anders lig ik eruit

Wat ik kan begrijpen ze willen ZSM naar 25mans in LK en hebben geen ruimte voor slackers..
Aankomende Zaterdag is het me 2e week on Trail en ze hadden al gezegt als je DPS verbeterd word je Member eerder niet

Dus ik wil echt alles op alles zetten en als ik daarbij lomp dom en famous overkom door te vragen en te changen in rotaties gear gems doe ik dat ;)

Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:52:
[...]

Dus ik wil echt alles op alles zetten en als ik daarbij lomp dom en famous overkom door te vragen en te changen in rotaties gear gems doe ik dat ;)
Je komt zeker niet lomp dom o.i.d. over, vind ik :) delen van ervaringen, tips en verhalen is toch het mooiste op dit forum. En iedereen moet het ergens van leren!
Wil trouwens niet zeggen dat ik alles weet, maar ik vind het leuk om het maximale te halen uit m'n char, en als iemand anders dat ook wilt, hebben we een leuk onderwerp imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:17:
[...]

Nog altijd beter dan de PvP neck denk ik?
Nope

Aldor proc: Increases spell power by 120 for 10 sec.
Scryer proc: Instant Arcane Bolt 100 yd range. School Damage (Arcane) Value: 333 to 367

Succes : )

**edit**

Hellfire Encased Pendant is stukken beter.

Owja, macro:

/cast Combustion
/cast Icy Veins
/cast Trollberserking(Racial)
/use Destruction Potion
/use Flame Cap
/use 13
/use 14
/cast fireball

Uithalen wat niet van toepassing is...

[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 30-10-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:04:
[...]

Nope

Scryer proc: Instant Arcane Bolt 100 yd range. School Damage (Arcane) Value: 333 to 367

Succes : )

**edit**

Owja, macro:

/cast Combustion
/cast Icy Veins
/cast Trollberserking(Racial)
/use Destruction Potion
/use Flame Cap
/use 13
/use 14
/cast fireball

Uithalen wat niet van toepassing is...
Dan ga ik mooi die MH neck gebruiken ;), en thanks voor de macro kan die wel ff gebruiken ookal ben ik "human" ;)

Hoop vanavond Twins en Muru en KJ te doen dus tijd zat te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:04:
[...]

Nope

Vergelijking van die 3, exclusief de proc van de SSO neck die kan critten, en scaled met je crit rating. Ik zie getallen op Wowhead als gemiddeld +7,5 DPS door de proc, wat uitkomt op een DPS van 44,5 op deze neck. Uiteindelijk zal het weinig uitmaken volgens mij, en niet het verschil maken van member/guildless.
Die Hellfire Pendant is inderdaad veruit het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:20:
[...]

Vergelijking van die 3, exclusief de proc van de SSO neck die kan critten, en scaled met je crit rating. Ik zie getallen op Wowhead als gemiddeld +7,5 DPS door de proc, wat uitkomt op een DPS van 44,5 op deze neck. Uiteindelijk zal het weinig uitmaken volgens mij, en niet het verschil maken van member/guildless.
Waarschijnlijk heb ik gewoon het probleem van

a) nieuw zijn en niet weten wat je tanks kunnen
b)niet een top rotatie
c) niet de beste gear en de andere in je guild hebben alles tot KJ
e)bang om het te verneuken en een kick te krijgen

Maar het gaat inderdaad niet uit van alleen die neck maar ook me rotatie combinatie en gewoon me andere gems en items die ik nog krijg etc, alles wat dropt van MH tot BT kan ik krijgen want niemand hoeft dat meer vandaar ik zei als iets dropt kan ik het krijgen, tenzij een main/raider het wil dan heb ik pech natuurlijk

en ik neem alleen iets als ik het kan gebruiken

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

redfoxert schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:57:
[...]

Op mijn 8800GTX draai ik ook alles op 1920x1200 en zelfs met shadows aan, in Shattrath, haal ik met gemak de 45fps continu.
Ik merk wel vaker dat ik strak 20fps onder wat anderen halen met dezelfde settings, maar mis gewoon de technische kennis om dat allemaal uit te gaan pluizen waarom het bij mij wat trager gaat (vista 32b quadcore, 4gig, antivirus,firewall, bittorrentclient enzo aan, geen spyware/adware of andere zooi). Hoor je weer Age of Conan verhalen van gasten die 60fps halen met alles aan, 24" monitor en 9800pro. Nou ik haalde toen 25fps ofzo.

Maar shadows boeien me verder niet zo, het leidt alleen maar af als ik iets in de hoek van het scherm zie bewegen en het blijkt de schaduw te zijn van iets dat overvliegt. En 40fps is ruim zat voor vloeiend beeld.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:20:
Ik ga je spec jatten :) Je hebt eigenlijk dezelfde als ik heb (niet zo moeilijk met 61 punten in frost), behalve dat ik geen brain freeze maar de extra slow heb. Ik ga die dus ook inruilen voor brain freeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

-NMe- schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:18:
[...]

Tegenover Idol of Terror? Ik weet het niet, 65 agility is leuk voor je crit, maar zo uit het hoofd is dat toch niet meer dan 2,5% voor de duration van die buff? Dan heb ik liever continu wat extra attack power in catform, eigenlijk. :)
Elitist Jerks:
It looks like I had another circular dependency creep into my spreadsheet for [Idol of Terror], but I can get what it's value would be when no idol is equipped.

In max dps gear the value of idols for Mangle spam by my estimates show

1) [Idol of Terror] (~38 dps)
2) [Idol of the White Stag] (~34 dps)
3) [Idol of Feral Shadows] (~30 dps)
4) [Idol of the Raven Goddess] (~13 dps)

Note this is only for personal dps at 70 and of course depends on other gear. Raven Goddess will be best for raid dps by far, but it's hard to quantify it. Assuming other classes get the same or better DPS from crit rating, it would only take 3 melee in raid to make it best.

[ Voor 45% gewijzigd door Dol_Fijn op 30-10-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preimel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:49
Ben bang dat ik het antwoord zelf al weet maar goed, is er nog een kans om de collecters edition te halen ergens? Heb atm een bol.com bestelling openstaan (normale) maar wil toch wel graag de collecters edition vanwege al de extra goodies. Op budgetgaming zie ik er maar 2/3 staan maar ik dacht, misschien dat jullie nog wat tips hebben.

(Liefst online maar zit in regio zuid-midden limburg)

[ Voor 7% gewijzigd door Preimel op 30-10-2008 19:05 ]

Doe Praemel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Hmm, vaag. Normaal wordt mijn realmserver, Daggerspine, nooit buiten woensdag om gerestart. Het zal wel een goeie reden hebben. Ik kon net mn quest niet afmaken helaas. Dus daar gaan we morgen maar mee verder.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:04:
Hmm, vaag. Normaal wordt mijn realmserver, Daggerspine, nooit buiten woensdag om gerestart. Het zal wel een goeie reden hebben. Ik kon net mn quest niet afmaken helaas. Dus daar gaan we morgen maar mee verder.
Argent Dawn ook, realm restart nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Trollbane ook, we hadden Kara bijna gecleared. OMG

[ Voor 10% gewijzigd door shoombak op 31-10-2008 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hier ook restart, hele chat in orgrimmar meteen vol met de FU blizzard #&*$ etc etc.. kinderen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, hier ook net een restart. De laatste 2 bosses van Underbog HC maar gedaan zonder mana breaks, gelukkig net op tijd klaar.

Vandaag ook naar Kara geweest maar wat een !$**$$*& groep! :( Die tanks konden ab-so-luut geen agro houden (geef je ze 5 seconden voorsprong, haal je het nog binnen 20 seconden in...)

Nu ben ik saved met Moroes, Attumen, Maiden, Opera en Tenris down..... zucht, had me juist zo verheugd op kara deze week..

Heb wel Arcanite Ripper mogen looten, volgens mij was de groep 5 minuten later al ziek van die /use :p Kan niet zeggen dat Fury slecht is overigens, zonet HC SP en UB gedaan en allebei de keren bovenaan de dmg lijst (ben vergeten naar DPS te kijken >_<).. Terwijl blijkbaar TG nog niet gehotfixed is (twijfel hier wel aan) naar 5% hit penalty. En ik heb nog een Legionkiller in m'n OH.. daar moet ik ook nog een vervanger voor vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:39

Auredium

Informaticus Chaoticus

YES!

Gisteren level 58 gedinged en direct naar de Dark Portal afgereist en er doorheen gegaan. Gewoon super om bij de ingang te komen en dan allemaal die hordes level ?? elite demons te zien inhakken op de soldaten van the alliance.
Ik weet dat het landschap daar niet zo afwisselend is maar de blik op de sterren en de enorme monsters die er rondlopen zijn echt super. Ik kan niet wachten om het te verkennen iig!

Meteen maar ervoor gezorgt dat ik mijn Alchemy en Herbalism tot 375 kan levelen en wat missies aan het doen. Voorlopig blijf ik in Outland waarschijnlijk. ik kom er hooguit uit als mijn Guild weer een raid planned.
Woei, een nieuwe wereld om te verkennen. :D

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister weer MH in en alles tot Archi ge-one-shot. Helaas blijkt Archi toch te lastig voor een aantal members... na iets van 10 wipes zijn we er maar mee gestopt. Zucht.

Stom van me, dat ik DKP heb uitgegeven aan een Chest-drop, terwijl deze helemaal niet zo goed is. Maarja, dat krijg je als je eind van de avond snel wil/moet beslissen... :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Gisteren Kara gerunned om me shaman, op netherspite gewiped toen maar gestopt vanwegen een server restart.

Alleen toen bedacht me weer dat aantal melee plekken in raid ook zeer beperkt is (tot aan maggy geraid)
Nu vroeg ik me af of dit ook door rest van TBC zo is ?
En heel misschien weet iemand hoe dit is in wotlk ?
Met naar alle waarschijnlijkheid ga ik alleen 10 mans runnen, en als 9/10 niet mee kan omdat er al te veel melee in zitten. (nu is rond 3/4 melee max in een 10 raid inc. tanks). zou wel reden zijn om een reroll op 1 van ranged te doen

Al met al ga ik steeds meer twijfelen aan een DK reroll.

[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 31-10-2008 09:02 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Teunis schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:01:
Gisteren Kara gerunned om me shaman, op netherspite gewiped toen maar gestopt vanwegen een server restart.

Alleen toen bedacht me weer dat aantal melee plekken in raid ook zeer beperkt is (tot aan maggy geraid)
Nu vroeg ik me af of dit ook door rest van TBC zo is ?
En heel misschien weet iemand hoe dit is in wotlk ?
Met naar alle waarschijnlijkheid ga ik alleen 10 mans runnen, en als 9/10 niet mee kan omdat er al te veel melee in zitten. (nu is rond 3/4 melee max in een 10 raid inc. tanks). zou wel reden zijn om een reroll op 1 van ranged te doen

Al met al ga ik steeds meer twijfelen aan een DK reroll.
Bij ons zijn er meestal 2 mage, 2 locks, 2 hunters en 2 spriests mee. Blijven er 17 spots over voor de tank/healers/melee. 3 tanks, 8 healers. nog 6 plekken. 2 rogues, 1 enh shammie, 2 dps warrior, 1 feral. Soms een retri pallie mee voor flavour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ImdaMned schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:14:
Bij ons zijn er meestal 2 mage, 2 locks, 2 hunters en 2 spriests mee. Blijven er 17 spots over voor de tank/healers/melee. 3 tanks, 8 healers. nog 6 plekken. 2 rogues, 1 enh shammie, 2 dps warrior, 1 feral. Soms een retri pallie mee voor flavour.
Hij heeft het over 10 mans... ;)

@Teunis;
Hangt er denk ik ook vanaf of er veel melee in je guild zitten. Ik verwacht zelf dat er bij ons altijd minder melee dps mee zal gaan in 10 mans, als caster dps. Maar ik speel geen Beta of iets, dus eigenlijk weet ik het niet. Ik denk alleen dat Blizz wel weer een paar gevechten zal maken, waarin een nadeel is voor melee dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:24
Auredium schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:03:
YES!

Gisteren level 58 gedinged en direct naar de Dark Portal afgereist en er doorheen gegaan. Gewoon super om bij de ingang te komen en dan allemaal die hordes level ?? elite demons te zien inhakken op de soldaten van the alliance.
Ik weet dat het landschap daar niet zo afwisselend is maar de blik op de sterren en de enorme monsters die er rondlopen zijn echt super. Ik kan niet wachten om het te verkennen iig!

Meteen maar ervoor gezorgt dat ik mijn Alchemy en Herbalism tot 375 kan levelen en wat missies aan het doen. Voorlopig blijf ik in Outland waarschijnlijk. ik kom er hooguit uit als mijn Guild weer een raid planned.
Woei, een nieuwe wereld om te verkennen. :D
Tip: Let op de Fel Reavers, hoe groot ze ook zijn, ze krijgen het toch altijd voor elkaar om je van achteren te besluipen en te one-shotten, als je beeld begint te schudden en je hoort een vreemd mechanisch geluid, rennen :P

Sinds 3.0.2 is me trouwens opgevallen dat je de Fel Reavers al zo'n beetje vanaf de andere kant van Hellfire Peninsula kunt zien, heeft wel iets onheilspellends als je in de verte zo'n ding ziet rondstampen of de rook er van af ziet komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
OkkE schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:40:
[...]

Hij heeft het over 10 mans... ;)
Oh, da's nog makkelijker: 2 tanks / 2 healers en 6 random dps tards : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:15

chromeeh

the Gnome

UTwizard schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:47:
[...]

Tip: Let op de Fel Reavers, hoe groot ze ook zijn, ze krijgen het toch altijd voor elkaar om je van achteren te besluipen en te one-shotten, als je beeld begint te schudden en je hoort een vreemd mechanisch geluid, rennen :P

Sinds 3.0.2 is me trouwens opgevallen dat je de Fel Reavers al zo'n beetje vanaf de andere kant van Hellfire Peninsula kunt zien, heeft wel iets onheilspellends als je in de verte zo'n ding ziet rondstampen of de rook er van af ziet komen :)
Gisteren nog geganked foor een FelReaver die ineens uit de grond kwam 8)7
Ze buggen de laatste tijd nog wel eens :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:14:
[...]

Om even Terug te komen op me DPS :)

Gistere de Shoulders mogen looten, gems van de Gbank gehad om me haste wat op te krikken is nu rond de 130 haste, 1100 spldmg 32% fire cirt

En stond gistere toch gelijk met de betere gegearde Mages, heb geen comments gehad van slack dps of slack dit of YOU SUCK

Dus ik neem aan ze aardig tevreden waaren, al hebben we geen SWP gedaan vanwege te weinig online hebben we maar BT/SSC/TK gecleared

en als extraatje Gruul in 42 sec :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Ja, dat viel me ook al op toen ik voor de SSO daily over HP heenvloog. Erg gaaf gezicht. Maar aan de andere kant was het altijd enorm lachen om zo'n ding te volgen, vooral toen TBC net was gereleased. Die dingen lieten echt een spoor van corpses na :)

Ben nu revered met SSO, nog ff een paar daagjes door grinden voor exalted en de neck :)

Ben ik trouwens de enige die echt een beetje verdrietig wordt van die Smashling pet? Ik krijg 'em maar niet te pakken, en ik trick 'n treat me suf terwijl ik ook elke dag de daily en HH kills doe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-09 09:14
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:38:
[...]

Waarschijnlijk heb ik gewoon het probleem van

a) nieuw zijn en niet weten wat je tanks kunnen
b)niet een top rotatie
c) niet de beste gear en de andere in je guild hebben alles tot KJ
e)bang om het te verneuken en een kick te krijgen

Maar het gaat inderdaad niet uit van alleen die neck maar ook me rotatie combinatie en gewoon me andere gems en items die ik nog krijg etc, alles wat dropt van MH tot BT kan ik krijgen want niemand hoeft dat meer vandaar ik zei als iets dropt kan ik het krijgen, tenzij een main/raider het wil dan heb ik pech natuurlijk

en ik neem alleen iets als ik het kan gebruiken
Hoewel ik geen mage ben moet ik wel zeggen dat ik gear + mage kennis vrij beperkt vind voor een mage in KJ killing guild. Pas gererolled ofzo.

Met DPS rotations kan ik je niet helpen aangezien ik nog nooit mage gespeeld heb. Wat ik echter kan zien op je char sheet is dat

1. Je overall dmg vrij laag is.
2. Je overall crit vrij laag is.
3. Er voor bijna al je gear slots in MH/BT nog upgrades te vinden zijn.

Op deze manier lijkt het me erg lastig je te bewijzen in Sunwell clearing guild (Pre patch ook SW op farm?) Aangezien je gearwise gewoon nooit mee zal kunnen komen tegen mages met ~5-10% crit meer, ~200 haste meer en een berg Dmg meer. Ik zou me er dan ook niet te sterk op focussen om ZOMG DPS te willen doen. DPS zou imho niet uit mogen maken of je wel/niet member wordt met zo'n gear achterstand.

Imho kan je beter focussen op het laten zien van je skill door gewoon geen fouten te maken, laten zien dat je alle game/boss mechanics beheerst, DPS zal dan vanzelf meeschalen naarmate de gear komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:23:
[...]
Ben ik trouwens de enige die echt een beetje verdrietig wordt van die Smashling pet? Ik krijg 'em maar niet te pakken, en ik trick 'n treat me suf terwijl ik ook elke dag de daily en HH kills doe :(
Mwa, wat zal ik zeggen.

De eerste heb ik 2 dagen geleden geloot op mn lvl1 prive-guildbank character. En vanmorgen voor ik naar het werk ging nog even snel op al mn characters (5 inclusief genoemde lvl1) trick&treat gedaan, nu had ik er 1 op mn lvl70 Mage. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dennism schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:33:
Imho kan je beter focussen op het laten zien van je skill door gewoon geen fouten te maken, laten zien dat je alle game/boss mechanics beheerst, DPS zal dan vanzelf meeschalen naarmate de gear komt.
Inderdaad. Toen ik nog alliance side raidde ben ik een priest gaan levellen omdat er te veel huntards waren. Toen ik begon met raidden zaten ze net op ragnaros. Ik liep kwa gear aardig achter op de andere priests. Maar omdat die al flink wat gear van de eerste bosses hadden, haalde ik dat in no-time in, waardoor ik meer items voor minder DKP kon looten.
Neelon schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:34:
Mwa, wat zal ik zeggen.

De eerste heb ik 2 dagen geleden geloot op mn lvl1 prive-guildbank character. En vanmorgen voor ik naar het werk ging nog even snel op al mn characters (5 inclusief genoemde lvl1) trick&treat gedaan, nu had ik er 1 op mn lvl70 Mage. :P
/wrist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-09 09:14
Pet lijkt best veel te droppen. Bij ons zelfs 1x 5x achter elkaar tijdens een run van 8 summons. Mount is echter een ander verhaal, pas 1x gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Neelon schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:34:
[...]

Mwa, wat zal ik zeggen.

ja, die squashling is niet zo moeilijk, ik zit nu te wachten op de mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:33:
[...]

Hoewel ik geen mage ben moet ik wel zeggen dat ik gear + mage kennis vrij beperkt vind voor een mage in KJ killing guild. Pas gererolled ofzo.

Met DPS rotations kan ik je niet helpen aangezien ik nog nooit mage gespeeld heb. Wat ik echter kan zien op je char sheet is dat

1. Je overall dmg vrij laag is.
2. Je overall crit vrij laag is.
3. Er voor bijna al je gear slots in MH/BT nog upgrades te vinden zijn.

Op deze manier lijkt het me erg lastig je te bewijzen in Sunwell clearing guild (Pre patch ook SW op farm?) Aangezien je gearwise gewoon nooit mee zal kunnen komen tegen mages met ~5-10% crit meer, ~200 haste meer en een berg Dmg meer. Ik zou me er dan ook niet te sterk op focussen om ZOMG DPS te willen doen. DPS zou imho niet uit mogen maken of je wel/niet member wordt met zo'n gear achterstand.

Precies :) , nee ze hadden SWP niet op farm voor de patch alles tot KJ wel

Mijn Dmg is inderdaad laag omdat ik Gems geswapped heb, naar haste inplaats van Spldmg

Armory is ook nog niet geupdate vandaar..

Crit kan inderdaad hoger maar zelfde effect weer van toepassing gear...

Zit nog te wachten op me Bracers en een Back, en als ik geluk heb een wapen want loop nu met talon of the tempest en nog bv Kara trinkets...

En ik probeer me ook niet te focussen echt van WoW ik moet maar probeer wel het uiterste eruit te halen zodat ik laat zien ik het kan en ook wil, kwa mechanics ken ik alle tactics en overleefde ik gevechten zoals KJ langer als andere mages...

Dood ga ik alleen als ik geen heal krijg, Ninja Pull of zoiets dergelijks zoals doom ofzo van een boss maar niet door stomme dingen van me zelf

En ik heb het geluk ze nog een mage in die guild hebben op trail die nu 5/8 heeft en niks gegemmed en enchant ( WTF ? ) en een Shadow priest die betere gear heeft als mij maar maar wat aan slackt

Ty voor je comment stel ik altijd zeer op prijs

ps guildleaders kunnen nogal zijn zoals "cough" ICH WILL FUHREN DEIN RAIDS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
[...]

Haha zo herkenbaar sta je even wat te minen en ja hoor staat er weer eentje achter je. Sneaky bastards zijn het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
nadd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:56:
[...]

Haha zo herkenbaar sta je even wat te minen en ja hoor staat er weer eentje achter je. Sneaky bastards zijn het ;)
In Un'goro is het anders ook leuk questen met een t-rex die plots verschijnt en je een gratis rugmassage aanbiedt.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HanH schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:47:
Niet zo moeilijk? Ik heb die tijdens het event nog niet een keer zien droppen. Gister hebben we 5x achter elkaar die witches band gekregen. Zwaar irritant.
Kapoen schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:00:
In Un'goro is het anders ook leuk questen met een t-rex die plots verschijnt en je een gratis rugmassage aanbiedt.
Fel Reavers zijn ook de devilsaurs van outland. En ze lopen daar om precies dezelfde reden rond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:49:
En ik heb het geluk ze nog een mage in die guild hebben op trail die nu 5/8 heeft en niks gegemmed en enchant ( WTF ? ) en een Shadow priest die betere gear heeft als mij maar maar wat aan slackt

ps guildleaders kunnen nogal zijn zoals "cough" ICH WILL FUHREN DEIN RAIDS !
Lol hoe kunnen mensen dan zo slacky zijn met zulke guildleaders? Ik ben geen nazi maar zou een ungemmed/chanted naab zo gekicked hebben. Van de andere kant als een GL zo zou bleren zou ik er sowieso niet lang zitten...

Gisteren SWP ondanks een semi optimale raid, alles plat to KJ daar moeten we nog ff op oefenen :)
Natuurlijk wederom alleen mail (shammy/tokens) crap zoals altijd...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:12:
[...]

Lol hoe kunnen mensen dan zo slacky zijn met zulke guildleaders? Ik ben geen nazi maar zou een ungemmed/chanted naab zo gekicked hebben. Van de andere kant als een GL zo zou bleren zou ik er sowieso niet lang zitten...

Gisteren SWP ondanks een semi optimale raid, alles plat to KJ daar moeten we nog ff op oefenen :)
Natuurlijk wederom alleen mail (shammy/tokens) crap zoals altijd...
Dat vroeg ik me ook af maar toen zag ik dus dat hij 3 weken trail al heeft meer 2x pas online is geweest om te raiden en de rest pvped..

Ach die guild leader is echt tof en rlxt maar soms komt het wordje F*CK er vaak in voor verder prima kerel :)

Maar idd ik zou ze ook gekickt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:18
blizz, heeft locks weer eens generft :-/ met 28% (Raid buffed) crit kom ik nog niet eens boven de 6000 shadow bolt crits uit :S

Terwijl het niet aan me stats kan liggen :S

http://armory.wow-europe....-sheet.xml?r=Eonar&n=Mumo

:(

Btw gister is mijn lvl 14 paldin 7 levels in 1 min gelvled naar lvl 21 :D, dat lvl ding van bliz met een vriend werkt echt wel

[ Voor 23% gewijzigd door MuVo op 31-10-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuVo schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:23:
Btw gister is mijn lvl 14 paldin 7 levels in 1 min gelvled naar lvl 21 :D, dat lvl ding van bliz met een vriend werkt echt wel
<3 recruit a friend, met een vriend van me druid en hunter gelvld vorige week woensdag begonne zit nu op 64 met men hunter en de bonus lvl's gegeven aan men lock die is van 22 na 52 gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MuVo schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:23:
blizz, heeft locks weer eens generft :-/ met 28% (Raid buffed) crit kom ik nog niet eens boven de 6000 shadow bolt crits uit :S

Terwijl het niet aan me stats kan liggen :S

http://armory.wow-europe....-sheet.xml?r=Eonar&n=Mumo

:(
Waarom schiet je uberhaubt shadowbolts als destro fire dan?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:35:
<3 recruit a friend, met een vriend van me druid en hunter gelvld vorige week woensdag begonne zit nu op 64 met men hunter en de bonus lvl's gegeven aan men lock die is van 22 na 52 gegaan :P
Hoe zit dat nu precies als je zelf een 2de account erbij neemt via recruit a friend? Kan dan enkel de invited account lvls geven aan je 'hoofd' account of ook andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

SinergyX schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:48:
[...]

Hoe zit dat nu precies als je zelf een 2de account erbij neemt via recruit a friend? Kan dan enkel de invited account lvls geven aan je 'hoofd' account of ook andersom?
Gaat maar 1 kant op, de recruited friend kan levels geven aan een character met een lager level op de account van degene die 'm gerecruit heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:18
porn* schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:45:
[...]

Waarom schiet je uberhaubt shadowbolts als destro fire dan?
armory is niet uptodate zo te zien, dat is ene oude spec :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MuVo schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:56:
[...]

armory is niet uptodate zo te zien, dat is ene oude spec :-/
Shadow destro is inderdaad dood. :'(

Ben nu een spec die zich voordoet als, 40/21. Werkt best goed!

[ Voor 12% gewijzigd door porn* op 31-10-2008 12:04 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

porn* schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

Shadow destro is inderdaad dood. :'(

Ben nu een spec die zich voordoet als, 40/21. Werkt best goed!
By any chance: 0/46/15 ? :D

zo ja, die gebruik ik ook en ik kan toch weer aardig meekomen met de top 5 DPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
[...]

Ha die fellreaver ok. daar had ik jaar geleden altijd zo'n schijt voor :|

Maar nu sinds patch is hij makkelijk soloable met warlock 21/40 build (elke elite eigelijk wel zo'n beetje : Durn,slaag, enz

Wel gaar dat ik sinds patch blij mag zijn als ik in de top 10 dps kom. Welke spec ik ook probeer het is allemaal slecht. Ik mis het om nr1 te zijn :'(

blizz heeft het goed verknalt met de patch. PVP is een grote grap en T6 content kan zowat gedaan worden in blue's . Hoe hebben ze op het idee gekomen om spelldmg/heal gear te verwijderen en er spell power van te maken ? KOM OP maak dan maar 1 klasse met 1 aanval als ze toch alles moeten vereenvoudingen... |:(

[ Voor 22% gewijzigd door HStyles op 31-10-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

-NMe- schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:18:
[...]

Idol of Terror , tank
Everbloom Idol , pve dps
Idol of the Raven Goddess, pve melee dps group. (pre patch ofc , ga er vanuit dat ie nu de hele raid affect dus , is ie nu met afstand de beste voor raids.)
Idol of the white stag , pvp

Basicly ^^

[ Voor 10% gewijzigd door dontcare op 31-10-2008 12:39 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

HanH schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:47:
[...]

Ik heb de event nog niet eens gedaan dit jaar. Beide pets komen uit de "treat bags" die je van inn-keepers kan krijgen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HStyles schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:19:
blizz heeft het goed verknalt met de patch. PVP is een grote grap en T6 content kan zowat gedaan worden in blue's . Hoe hebben ze op het idee gekomen om spelldmg/heal gear te verwijderen en er spell power van te maken ? KOM OP maak dan maar 1 klasse met 1 aanval als ze toch alles moeten vereenvoudingen... |:(
Dat is toch omdat heal nu voortaan 2x spelldmg is? (of juist de helft ervan?). Lijkt me juist handig, als je vaakt switch tussen damage en healing kan je nu met 1 gear-set de wereld in :) Maargoed, ik kom pas net kijken ;)

Gister wel met moeite eindelijk team gevonden voor Sunken temple, nonstop mensen de leaven omdat we geen tank hadden (3 hunters met gorilla's vonden wij toch ook werken). Uiteindelijk een shaman en priest erbij, appeltje eitje :)

Kwam er 2 dagen geleden pas achter dat die pumkins bij de innkeeper ook exp geven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:45:
Dat is toch omdat heal nu voortaan 2x spelldmg is? (of juist de helft ervan?). Lijkt me juist handig, als je vaakt switch tussen damage en healing kan je nu met 1 gear-set de wereld in :) Maargoed, ik kom pas net kijken ;)
Precies, het is gewoon enorm handig voor healing classes dat ze ook meteen DPS gear hebben. heb vroeger nog op m'n holy priest gegrind en dat was echt een ramp, terwijl je nu als je goed in je healing gear zit helemaal prima mee kunt komen. Ik vind het gezeur dat nu dps classes op 'hun' gear rollen ook zo'n gemiep, in een goeie raidgroup gaat dat echt wel goedkomen. Waarom zou je als mage je DKP verspillen aan mana/5sec stats als je haste en crit kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
SinergyX schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:45:
[...]

Kwam er 2 dagen geleden pas achter dat die pumkins bij de innkeeper ook exp geven :/
Zo is mijn priest 70 geworden. Ik kwam er op 69,5 achter, even heel azeroth over (7k per pumkin) en ik was 70 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:55:
[...]

Precies, het is gewoon enorm handig voor healing classes dat ze ook meteen DPS gear hebben. heb vroeger nog op m'n holy priest gegrind en dat was echt een ramp, terwijl je nu als je goed in je healing gear zit helemaal prima mee kunt komen. Ik vind het gezeur dat nu dps classes op 'hun' gear rollen ook zo'n gemiep, in een goeie raidgroup gaat dat echt wel goedkomen. Waarom zou je als mage je DKP verspillen aan mana/5sec stats als je haste en crit kunt krijgen?
nee dat is achterlijk. Het was zelfs al dom dat voor de patch al spelldmg op heal gear zat. als healer zou je geen dmg moeten doen. dan trek je je andere gear maar aan .

En het is gewoon DOM en alleen maar een versimpeling van het spel. Ze passen het spel aan zodat apen er ook mee overweg kunnen. Waarom moet het zo simpel ? Raid progress word er alleen maar slechter van, er lopen heel veel debielen rond die maar niet willen leren. Maar blizz ruikt geld

[ Voor 8% gewijzigd door HStyles op 31-10-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:14:
[...]

nee dat is achterlijk. Het was zelfs al dom dat voor de patch al spelldmg op heal gear zat. als healer zou je geen dmg moeten doen. dan trek je je andere gear maar aan .

En het is gewoon DOM en alleen maar een versimpeling van het spell. Ze passen het spel aan zodat apen er ook mee overweg kunnen.
Ene kant ben ik het wel met je eens andere kant niet

PvE - Gear
PvP - andere Gear

Healing / DMG - andere gear

Ik ben het gewoon wel met je eens van Make up your mind en kies wat je wil spelen en anders werk je maar harder voor 2 sets

En andere kant ben ik voor priests enzo wel blij kunnen ze eindelijk een beetje farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
[...]

Correctie: jij vind het dom. Er zijn genoeg mensen die casual een healer spelen en geen zin of tijd hebben om ook nog eens een andere gear erbij te verzinnen.

Daarnaast is deze ontwikkeling in de trant van het meer toegankelijk maken van dungeons tijdens het levelen. DPS tanks kunnen in WOTL makkelijk een 5 mans tanken en op deze manier kunnen Priest/Shamans/Druids en Pala's die voor het levelen DPS gespecced zijn, ook een 5 mans healen zonder al te veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Welke andere gear? Als healer moet je dus 2x zoveel tijd investeren voor gear die je zowel in raids als 'solo' gebruikt? Healers moeten ook grinden en questen.
En het is gewoon DOM en alleen maar een versimpeling van het spel. Ze passen het spel aan zodat apen er ook mee overweg kunnen. Waarom moet het zo simpel ? Raid progress word er alleen maar slechter van, er lopen heel veel debielen rond die maar niet willen leren. Maar blizz ruikt geld
Sorry hoor, maar wat een ongefundeerde nerdrage :D Waarom zou in hemelsnaam raid progress slechter worden door de move van healing/damage naar alleen damage? Raid progress is afhankelijk van de spelers. Als mensen lopen te slacken, kick je ze. Daarnaast zie ik niet waarom die change mensen opeens anders zou laten spelen.
Niky schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:18:
Correctie: jij vind het dom. Er zijn genoeg mensen die casual een healer spelen en geen zin of tijd hebben om ook nog eens een andere gear erbij te verzinnen.
Ook toen ik nog 3 keer per week raidde had ik geen DKP om naast m'n healing set nog eens een keer een spelldamage set te verzamelen. Dus als ik moest grinden pakte ik maar m'n blue-geared hunter.
Daarnaast is deze ontwikkeling in de trant van het meer toegankelijk maken van dungeons tijdens het levelen. DPS tanks kunnen in WOTL makkelijk een 5 mans tanken en op deze manier kunnen Priest/Shamans/Druids en Pala's die voor het levelen DPS gespecced zijn, ook een 5 mans healen zonder al te veel problemen.
En vice versa. Je kunt je ook toespitsen op healen zonder dat daardoor je soloen in gevaar komt.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 31-10-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:20:
[...]

Ook toen ik nog 3 keer per week raidde had ik geen DKP om naast m'n healing set nog eens een keer een spelldamage set te verzamelen. Dus als ik moest grinden pakte ik maar m'n blue-geared hunter.

[...]
De hele clou is te kunnen grinden/questen met je eigen char en dezelfde gear. Als je tijd hebt voor een grind alt, is een tweede gear verzamelen ook geen probleem denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:20:
[...]

Welke andere gear? Als healer moet je dus 2x zoveel tijd investeren voor gear die je zowel in raids als 'solo' gebruikt? Healers moeten ook grinden en questen.

[...]

Sorry hoor, maar wat een ongefundeerde nerdrage :D Waarom zou in hemelsnaam raid progress slechter worden door de move van healing/damage naar alleen damage? Raid progress is afhankelijk van de spelers. Als mensen lopen te slacken, kick je ze. Daarnaast zie ik niet waarom die change mensen opeens anders zou laten spelen.

[...]

[...]

En vice versa. Je kunt je ook toespitsen op healen zonder dat daardoor je soloen in gevaar komt.
Precies en dat bedoelde ik dus ook voor priests bv is het gewoon erg leuk, andere manieren is het ook wel op te lossen zo hadden wij het dus geregeld dat de dps classes ( mage lock etc ) de mats farmde voor priests ja dat is extra tijd maja who cares het is voor je Guild..

Verder Hoop ik ze het PvP en PvE nog meer gaan splitsen zodat je moet kiezen wat je gaat doen PvP of PvE en niet dat je met PvP gear kan PvE doen....

Maar goed dat is mijn mening verder speeld iedereen het zoals die wilt en ik vermaak me tot nu toe prima Go Go Lichking :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

QQ

omdat jij iets vindt, moet iedereen het maar vinden.
Ik vindt spellpower een mooie tussenweg, en raid progress zal er niet slechter van worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Niky schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:22:
De hele clou is te kunnen grinden/questen met je eigen char en dezelfde gear. Als je tijd hebt voor een grind alt, is een tweede gear verzamelen ook geen probleem denk ik ;)
Die Hunter was m'n oude main. Ik heb eerst een Hunter gelevelled, en ben later een priest gaan spelen omdat we healers te kort kwamen. Dat heb ik een pagina geleden ofzo ook al uitgelegd. Ik heb niet toen ik die priest had nog een keer een Hunter gelevelled. Mijn punt was dus dat hoewel ik die pries tin de T2 had zitten, toch met een undergeared hunter moest grinden omdat die priest dat gewoon niet kon.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:23:
Verder Hoop ik ze het PvP en PvE nog meer gaan splitsen zodat je moet kiezen wat je gaat doen PvP of PvE en niet dat je met PvP gear kan PvE doen....
Waarom zouden ze het zo maken dat je met PvP gear geen PvE 'kan' doen? PvE gear is beter voor PvE, PvP gear beter voor PvP, lijkt me prima. Als je echt high end gaat raiden doe je dat niet in je PvP gear, daar gaat veel te veel budget op aan res en sta.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 31-10-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:14

Maduth

Probeersel

Het is dus verstanding als je een 'recruit a friend' doet/uitdeelt om een tweede char te maken zodat de guest die bonus lvl's kan geven... hmmm... zondag er maar even een aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:23:
[...]

100% scheiden lijkt me niet echt de optie (je stapt naxx binnen in pvp gear > char naakt omdat je pvp gear hebt 8)7), maar ik denk dat ze toch een flink eind zijn opgeschoten met RES en STAM.

Even een snelle, quick and dirty, generalistatie:
Als je pvp gear hebt, mis je gewoon DMG omdat je itembudget naar RES en STAM is gegaan.
Als je pve gear hebt, heb je wel veel DMG, maar geen RES en STAM om de burst te overleven.

Wat hydra dus ook al zegt dus :x

[ Voor 3% gewijzigd door NickH op 31-10-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ligt het aan mij of is de zin om te raiden/instances te doen weg...
Enige wat ik nu doe is BG's farmen om aan mijn Honour cap te komen voor Wotlk.

Het looten van epics in T5/T6 raids heeft met het oog op de expantie weing meerwaarde meer (fun factor daargelaten).

Wat is jullie idee hierover?

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Ik heb een leuke poll in de startpost neergezet met de vraag:

Wat ga jij doen als WotLK wordt uitgebracht op 13 nov.?

Het leek me leuk om dat eens te vragen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 31-10-2008 13:31 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dit is die priest waar ik het over had trouwens:
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Argent+Dawn&n=Sannah

Zoals je ziet een aantal DPS spulletjes uit ZG. Die instance waar je hele guild lekker alts in zit te equippen, daar ben jij dan druk bezig inferieure DPS gear weg te slepen voor je main om een beetje mee te kunnen komen.
Nowa schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:27:
Ligt het aan mij of is de zin om te raiden/instances te doen weg...
Enige wat ik nu doe is BG's farmen om aan mijn Honour cap te komen voor Wotlk.

Het looten van epics in T5/T6 raids heeft met het oog op de expantie weing meerwaarde meer (fun factor daargelaten).

Wat is jullie idee hierover?
Enige wat wordt gedaan is een beetje puggen om gear te verbeteren voor een headstart in WotlK. BT gear ga je ook echt niet zomaar ff vervangen. Daarnaast is sinds de nieuwe talents de damage output flink omhoog gegaan, dus het schijnt dat progressie ineens erg makkelijk is.

[ Voor 50% gewijzigd door Hydra op 31-10-2008 13:30 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.