Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 169 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 45.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Heerlijk hoe je met een demo/destro build icm Seed of Corruption kunt dpsen.

Heb in destro 5 punten voor bane, 5 shadowbolts, 5 ruin en 2 destructive reach. De rest is gespendeerd aan demonolgy tot aan Felguard.

Sta nu vaak in de top 5 qua dmg en dan heb ik nog geen eens een compleet pvp set.

Warlocks mogen dan generfed zijn qua Shadowbolts, maar doe je dit icm met een Felguard dan kan je dikke crits verwachten. Lig nu rond de crit 3.4kdmg met een spellbonus van 704.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:51:
Ben er wel superblij mee moet ik zeggen, ik denk toch dat ik maar een keer een staatslot moet kopen.. :)
Misschien als ze daar dan ook eens de winkans verhogen op een leuk bedrag in plaats van een paar dikke bedragen uit te reiken :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Zo, de laatste Trick 'n Treat zojuist gedaan, een ghost wand, geen pet dus. M.a.w. ik ga die achievement niet meer halen...

*zucht* Baal hier echt enorm van.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Hydra schreef op zondag 02 november 2008 @ 01:16:
Zo, de laatste Trick 'n Treat zojuist gedaan, een ghost wand, geen pet dus. M.a.w. ik ga die achievement niet meer halen...

*zucht* Baal hier echt enorm van.
Morgen is er weer een dag. Het is t/m zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-05 10:17

-ko-

Leidend Voorwerp

MrVegeta schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 09:53:
Wat voor mods zijn tegenwoordig hot? Ik heb al 6 maand niet gespeeld dus ben hier een beetje de weg kwijt. Heb nu de Curse Client gedownload en bartender kende ik nog wel.

Wat voor mod wordt er gebruikt voor linksboven? Je HP/MP etc? Andere mod tips zijn ook van harte welkom ;).
Ik begin steeds harder richting level 70/80 te gaan (6 levels in 3 dagen, is veel voor mijn doen) en begin steeds meer na te denken over raiden en een daarbij behorende interface. Ik zie dat veel mensen allerlei vette dingen gemaakt hebben, maar ik heb echt absoluut geen idee hoe mensen hiertoe komen. Ik ben op vele aspecten van WoW nog een beginner, en dit is er een van. Momenteel heb ik dit draaien:

- Questhelper
- Titanpanel
- Cartographer (Disabled, want ik vind het veel minder fijn dan vroegâh. Toen was het gewoon een windowed versie van je normale map, maar dan met alle gebieden erop en je guildies. Nu is het iets fatsigs in het midden van het scherm dat ik amper kan lezen... Zal wel aan mij liggen)

Voor een leveling rogue (47) genoeg, maar ik ben toch benieuwd. Can someone enlighten me. :+
Anoniem: 158967 schreef op zondag 02 november 2008 @ 01:24:
[...]

04:00 des ochtends, geloof ik. ;)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Pfew, ik schrok daar even. Ik ga morgen nog op m'n Warlock even gewanded worden, en moet nog een zooi van die pompoenen in Inns af :)

Wel balen dat ik op m'n Warlock baron niet kan solo-en, anders was ik er al heen gegaan!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
-ko- schreef op zondag 02 november 2008 @ 02:45:
[...]
04:00 des ochtends, geloof ik. ;)
Correct, zondags 04:00 AM . ... over 6 minuten dus .... jammerrrrrrrrrrrrrrr

edit: en inderdaad .... alles is weg ... eindelijk! nu alleen nog de scourge invasion :)

[ Voor 81% gewijzigd door redfoxert op 02-11-2008 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Jeuj, goed bezig:

* 2 jaar geleden: gestopt met wow omdat ik teveel altjes had en geen idee meer had wat ik op welke wilde doen.

* 3 maanden geleden: weer begonnen, priest naar 70 geleveld, erg veel plezier in gehad.

* Nu: met WOTL in het vooruitzicht verveeld, altjes levelen ('lock 40 en shaman 20).

* Over 2 maanden: gestopt omdat ik teveel altjes had en geen idee meer had wat ik op welke wilde doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niky schreef op zondag 02 november 2008 @ 10:01:
Jeuj, goed bezig:

* 2 jaar geleden: gestopt met wow omdat ik teveel altjes had en geen idee meer had wat ik op welke wilde doen.

* 3 maanden geleden: weer begonnen, priest naar 70 geleveld, erg veel plezier in gehad.

* Nu: met WOTL in het vooruitzicht verveeld, altjes levelen ('lock 40 en shaman 20).

* Over 2 maanden: gestopt omdat ik teveel altjes had en geen idee meer had wat ik op welke wilde doen? 8)7
Had ik ook last van, maar op den duur gezegd: Dit is de class waar ik nu in tbc gewoon mee ga spelen. Dat was mijn druid en het was leuker als ik me aan 1 class hield omdat je die echt kan tunen tot wat jij het wilt. En omdat het 1 char is is het ook nog mogelijk.

Nu met WotLK in komst, ben ik gererolled, dat vond ik wel een mooi moment weer bij een uitbreiding. Nu word het een rogue en ik heb me voorgenomen die class te blijven spelen voor bepaalde tijd no mather what.

Toch wel een beetje spijt dat ik mijn druid heb weggedaan, want de feral tree ziet er nu toch een heel stuk aantrekkelijker uit dat een tijd geleden, maar rogue is ook leuk, want stealthen is altijd leuk. >:)

Maar goed, even offtopic. Ik vraag het nog eens, hoe kun je ook alweer in je signature een clickeble link zetten? Ik weet de commands niet, en kan ik ook niet achter komen omdat die zogenaamde commands voor bijv dikgedrukte woorden het bij mij niet doen. Ik kan er wel op klikken, maar leestekens komen niet tevoorschijn, net zoals ik hier geen aanhalingstekens kan typen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anders check je je calender ff, het was om 4:00 afgelopen.

Baal er goed van, die mount gaat er dus ook niet komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op zondag 02 november 2008 @ 10:46:
[...]

Anders check je je calender ff, het was om 4:00 afgelopen.

Baal er goed van, die mount gaat er dus ook niet komen...
WAT!? Ga je mij nu op de schuld geven? Had je zelf anders ff op de calendAr gekeken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133496

jarnotjuh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 23:51:
Woei! :D

Met die baronmountdrop buff moest het er wel van komen, ik zal en moest die mount hebben... 1% dropkans, moet te doen zijn!
4e run, hey, een mount! :o :D..

Imdamned, hoeveel rares heb jij nu? Ik heb er nu 4.. ZG tiger, amani bear, ravenlord anzu, en deathscharger.
Jij hebt dan die phoenix mount, nog anderen? :)

Ben er wel superblij mee moet ik zeggen, ik denk toch dat ik maar een keer een staatslot moet kopen.. :)
Gefeliciteerd Diddle, ben je na mij de eerste uit de guild? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Laatst online: 29-03 19:43

DarkKnight

Narf

-ko- schreef op zondag 02 november 2008 @ 02:45:
[...]

- Questhelper
- Titanpanel
- Cartographer (Disabled, want ik vind het veel minder fijn dan vroegâh. Toen was het gewoon een windowed versie van je normale map, maar dan met alle gebieden erop en je guildies. Nu is het iets fatsigs in het midden van het scherm dat ik amper kan lezen... Zal wel aan mij liggen)
Tip: Gebruik Cartographer2 en niet 3. ckknight heeft versie 2 nu ook geupdate naar 3.0.2, en werkt naar behoren.
Want ik vond Cartographer3 ook niet echt fantastisch.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Anoniem: 133496 schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:03:
[...]

dan ben je dus niet de eerste :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

addictive schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:42:
[...]

dan ben je dus niet de eerste :p
Maar na hem is ie wel de eerste \o/. Wel brakke verwoording ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 00:24
Anoniem: 158967 schreef op zondag 02 november 2008 @ 10:33:
Maar goed, even offtopic. Ik vraag het nog eens, hoe kun je ook alweer in je signature een clickeble link zetten? Ik weet de commands niet, en kan ik ook niet achter komen omdat die zogenaamde commands voor bijv dikgedrukte woorden het bij mij niet doen. Ik kan er wel op klikken, maar leestekens komen niet tevoorschijn, net zoals ik hier geen aanhalingstekens kan typen. :(
Offtopic:
Op dezelfde manier als hoe je het ook in een post doet ;)
Dus: [url=http://bla] blablabla [/url]

@hieronder,
No thanks. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:09:
[...]

Offtopic:
Op dezelfde manier als hoe je het ook in een post doet ;)
Dus: [url=http://bla] blablabla [/url]
Misschien legde ik het een beetje vreemd uit, maar ik kan dus die knoppen boven de tekst schrijven niet gebruiken, omdat de zogenaamde command dat niet in chat komt als ik het indruk. Vandaar dat ik dus de command ervoor niet wist. ;) Maar thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 158967 schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:01:
WAT!? Ga je mij nu op de schuld geven? Had je zelf anders ff op de calendAr gekeken. :|
Euh? Gast. Ik zei toch niet voor niets gister dat het m'n laatste keer was? Je verhaal over dat je vandaag nog kon klopt alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hoe kan ik Guild Leadership overdragen aan een andere character in mijn guild. Ik wil zelf guildloos gan rondlopen, want mijn guild is toch dood. Dood als ik + 3 altjes. Waarvan 2 altjes zo af en toe eens op wordt ingelogd :P Niet echt de moeite om als guild leader in the blijven, dus wil die leadership naar mn alt toe sturen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Rakkerzero schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:50:
Hoe kan ik Guild Leadership overdragen aan een andere character in mijn guild. Ik wil zelf guildloos gan rondlopen, want mijn guild is toch dood. Dood als ik + 3 altjes. Waarvan 2 altjes zo af en toe eens op wordt ingelogd :P Niet echt de moeite om als guild leader in the blijven, dus wil die leadership naar mn alt toe sturen.
Kan alleen naar toons die online zijn. Dus je zal een vriend ff moeten inviten, hem leader maken (gleader <name>) en daarna inloggen op een alt waarop hij dan hetzelfde doet.

Aan de andere kant ... waarom guildloos ?! Ik zit met mijn main in een guild en de rest in mn oude guild, met 4 bankslots. Die bankslots zijn echt zo onwijs handig voor alts :D
DarkKnight schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:09:
[...]

Tip: Gebruik Cartographer2 en niet 3. ckknight heeft versie 2 nu ook geupdate naar 3.0.2, en werkt naar behoren.
Die had ik ook gebruikt en ook die was kapot :( Wel vlak na de patch ... ister een nieuwere versie dan inmiddels en werken ook alle plugins? Met name de quest plugins zijn van onschatbare waarde :)

[ Voor 23% gewijzigd door redfoxert op 02-11-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Help Alucardu aan een goede priest build!

Ik kom hier op uit, full holy.
http://www.wowhead.com/?talent=bVZfxxzf0qVhVIst

Is dit wat?

//edit.

Dit vind ik ook wel een okay build :).
http://www.wowhead.com/?talent=bVhbzhZfxx0f0qVuVIo

[ Voor 33% gewijzigd door MrVegeta op 02-11-2008 13:34 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
redfoxert schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:02:
Aan de andere kant ... waarom guildloos ?! Ik zit met mijn main in een guild en de rest in mn oude guild, met 4 bankslots. Die bankslots zijn echt zo onwijs handig voor alts :D
Ik heb niet genoeg gold dat zomaar ff wat guildbankslots kan kopen. Ik zit zwaar aan het minimum qua gold. Ik heb met moeite mijn epic ground mount kunnen betalen en moet het nu nog doen met een magere ~250 gold.
Ik heb wel een aantal gold guides geprobeerd, maar op een of andere manier werken die niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Rakkerzero schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:53:
[...]

Ik heb niet genoeg gold dat zomaar ff wat guildbankslots kan kopen. Ik zit zwaar aan het minimum qua gold. Ik heb met moeite mijn epic ground mount kunnen betalen en moet het nu nog doen met een magere ~250 gold.
Ik heb wel een aantal gold guides geprobeerd, maar op een of andere manier werken die niet voor mij.
Wat zijn je proffesions?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Atlas schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:54:
[...]

Wat zijn je proffesions?
Skinning (340) en Leatherworking (225) als Hunter zijnde.

Ik zit al een tijdje te denken om Leatherworking maar gewoon te laten vallen. Maar ik weet niet echt welke proffession ik dan het beste kan nemen. Mining? Enchanting? Of dat nieuwe Inscription? Heb echt geen idee.

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 02-11-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmm niet de meest winstgevende professions helaas :)

Tja wat ik altijd deed was zowieso goed op de hoogte zijn van de prijzen van items op de AH (auctioneer ftw enzo). En gewoon zorgvuldig zijn met wat je uitgeeft. Repairs zijn redelijk noodzakelijk, maar mana pots kun je prima krijgen van iemand als jij de herbs aanlevert enzo. Ik had op een gegeven moment iets van 12000 gold, alhoewel dit voornamelijk van mining en herbing komt.
Wat je ook kunt doen is skinning opgeven (dit is toch zwaar easy te lvl-en) en iets van mining of herbing trainen en zo even een dagje wat geld verdienen? :)

Ow je zit te edditten terwijl ik post, niet handig :+

Tja leatherworking kun je ook droppen. Of gewoon Herbing en mining nemen, dat is helemaal winstgevend, alleen wel lastig met tracken maarja :P

[ Voor 14% gewijzigd door Atlas op 02-11-2008 14:00 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Atlas schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:59:
Tja leatherworking kun je ook droppen. Of gewoon Herbing en mining nemen, dat is helemaal winstgevend, alleen wel lastig met tracken maarja :P
Daar zijn weer addons voor om het te kunnen tracken :)
Misschien toch maar eens nieuwe proffession gaan nemen dan. Skinning deed ik toch al met tegenzin en Leatherworking heb de laatste 20 levels ook al geen flikker aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:52
Op oude servers is enchanting volgens mij echt the way to go als je makkelijk geld wil verdienen. Auctioneer+enchantrix+30min bij een auctioneer doorbrengen=profit. Zelfs op mijn server(nieuwe server waar het niet zo goed werkt) kan ik 100g investering en in de dagen daarop 150g verdienen. Hoe hoger level je word hoe groter de bedragen worden.
Hoewel, ik weet eigenlijk niet hoe goed dit schaald. Misschien dat het op level 70 relatief niet zoveel meer opleverd, het kost dan echter nog steeds heel weinig tijd.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een beetje een irritant probleempje. Ik heb cheapshot en kick op dezelfde button. Dus soms als ik 1 in druk voor cheap shot en een paar keer herhaal omdat horde out of range oid is, doe ik soms per ongeluk gelijk kick erachteraan. Is er een macro die ervoor zorgt dat ik kick een halve seconde niet kan doen als ik uit stealth kom omdat ik cheap shot deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

MrVegeta schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:24:
Help Alucardu aan een goede priest build!

Ik kom hier op uit, full holy.
http://www.wowhead.com/?talent=bVZfxxzf0qVhVIst

Is dit wat?

//edit.

Dit vind ik ook wel een okay build :).
http://www.wowhead.com/?talent=bVhbzhZfxx0f0qVuVIo
Die 2de is zeker goed. Mana regen ftw :)

Paladin 70 gedinged :D ! Nu nog mn mage.. mn hunter.. euhhh :9 Dat word wotlk werk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Laatst online: 01-05 10:17

-ko-

Leidend Voorwerp

DarkKnight schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:09:
[...]

Thanks! Is weer perfect! :)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Rakkerzero schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:53:
[...]

Gold guides?? gewoon de SSO dailies doen elke dag :) Misschien dat je dr hooguit een uurtje of 2 mee bezig bent maar zo verdien je wel 200G per dag ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30592

redfoxert schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:46:
[...]

Gold guides?? gewoon de SSO dailies doen elke dag :) Misschien dat je dr hooguit een uurtje of 2 mee bezig bent maar zo verdien je wel 200G per dag ongeveer.
Tenzij je een Horde char bent en op trollbane speelt dan kun je hier iig 8 uur van maken :'(

Niet te harde man, PVP ok, maar op sommige servers is er totaal geen balans en dan kun je rustig dailys doen ook wel vergeten. :'( Ik vraag me af of Blizzard ooit eens met een systeem op de proppen komt waarmee ze de balans tussen de 2 sides op een server kunnen reguleren. Horde spelers leaven trollbane waardoor het leven voor de overgebleven hordies nog veel zwaarder word. En sinds die patch is er ook niet meer sprake van PVP iedere klasse heeft een zomg i push this button and u die skill waar je bijzonder weinig kunt doen. Als ik even snel naar mijn hunter kijk en ik word aangevallen:

Paladins: Stun --> devine storm = hunter zo goed als dood
Warriors: Charge --> hamstring en dan die 4 whirlwind in x seconds = gegarandeerd dood
Rogues: Stun --> een partij crits van hier tot tokyo = zo goed als dood.

En zo geld dat eigenlijk wel voor iedere klasse ik heb het idee dat degene de aanval begint gewoon 85% van de gevechten wint. Ik heb full brutal warriors neer zien gaan in een tempo waar healers nog niet tegen op kunnen healen. :( Als een PVP fight langer dan 25 seconden duurt dan is dat tegenwoordig al lang.

Ik hoop echt dat er weer enige balans komt met WOTLK want die is nu als je mij vraagt erg ver te zoeken.

Weet iemand trouwens betrouwbare manier om de balans tussen populaties op servers te controleren? Ik blijf nog even op trollbane maar als horde in dit tempo weg gaat dan ga ik ook maar eens een andere server zoeken waar horde niet continu in de onderdrukking zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 30592 schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:56:
[...]
Weet iemand trouwens betrouwbare manier om de balans tussen populaties op servers te controleren?
Die is er niet. Enige betrouwbare info komt van Blizzard en die geven dit soort informatie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
Anoniem: 133496 schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:03:
[...]

Neuh, dat nog net niet..Niel had em al iets eerder dan ik, die had em smorgens, ik smiddags.
Zover ik weet hebben Paus en Acedia hem ook, en ondertussen misschien nog wel meer mensen.

Net eventjes een modifier macro gemaakt voor mijn 4 rare mounts, alleen mijn ctrl modifier werkt niet. Iemand die weet hoe je dat in kan stellen?

die van alt en shift werken gewoon, maar die van ctrl dus niet. Linker ctrl toets wil ik gebruiken ervoor.

Is een stuk makkelijker dan die spells opzoeken in die 5 bars vol.. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Gefeliciteerd!

Heb er met mijn warrior nu ongeveer 20 runs opzitten. Als ik me verveel of maar even te spelen heb vlieg ik er altijd heen. Opzich wel aardig te doen. Het grootste nadeel vind ik alleen de debuff die je van de eerste groep krijgt. Geen health regen voor 10 minuten :(.

Ik heb trouwens besloten van servers te veranderen. Zit nu op Trollbane. Maar vind er te weinig pugs, en omdat ik geen leuke guild daar heb kan ik beter een server zoeken met een wat gezondere horde/alliance ratio en wat meer mensen erop.

Dus als iemand nog tips heeft voor alliance characters, ik hoor het graag ;).

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
jarnotjuh schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:17:
[...]

Neuh, dat nog net niet..Niel had em al iets eerder dan ik, die had em smorgens, ik smiddags.
Zover ik weet hebben Paus en Acedia hem ook, en ondertussen misschien nog wel meer mensen.
:o Gaat hard zo.

//edit

wrong account :/

[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 02-11-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Blaat zit echt te twijfelen of ik met de nieuwe expansion een Death Knight moet gaan maken, of beter gezegd; uberhaupt moet gaan spelen.

Voor TBC een tier3 priest gehad, toen nog tijd om elke dag 8 uur te spelen en te raiden. Toen TBC uitkwam eigenlijk alleen nog maar casual gespeeld op die priest en een warlock wat toch veel minder leuk is, ongeveer 5 maanden geleden helemaal gestopt. Te druk met school enzo en het werd gewoon saai :P Speel nu Warhammer Online maar het begint toch wel weer een beetje te kriebelen met die DK. Iedereen moet deze gaan lvlen en zie je ze tenminste niet gelijk met full tier 13135 rondlopen.... Kan iemand mij een concreet antwoord geven op de volgende vragen;

1. Kan een DK nou fatsoenlijke damage doen ( ik ga dus voor de damage kant van de class ) en fatsoenlijk mensen omleggen terwijl je zelf ook aardig wat kan hebben?

2. Is burst damage nou geheel afwezig voor een DK of valt dat ook wel mee en kan je toch wel een beetje "ganken"?

3. Ik PvP graag en mede daarom heb ik Lineage2 en WAR gespeeld met vrienden, WoW boodt mij nooit echt de voldoening die ik zocht hierin. Gaat dit in WotLK nou veel veranderen met Lake Wintergrasp en de open PvP hierin? Is dit het enige gebied wat er echt bijkomt waar Open-PvP wordt geherintroduceerd ?

4. Aangezien ik het niet echt allemaal meer bijhoud; Wat is nou een leuke PvP server met aardig wat nederlanders en goede progress guilds? Heb zelf gespeeld op : Ahn'Qiraj, Grim'Bathol, Veknilash en nog wat andere.

Ik weet de antwoorden al waarschijnlijk aangezien ik aardig wat filmpjes etc heb gekeken en op de forums heb rondgehangen maar wil het toch graag van wat nederlanders horen :P

Gevoel voor correct nederlands heb ik niet echt volgens mij =/ die zinsopbouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

De balans is inderdaad ver te zoeken. Ik zie nu opeens mages continue bovenaanstaan kwa dmg.

Vraag me dan ook af wat Blizzard al die tijd daar heeft zitten doen. Warlocks zijn generfed als de pest.

Rogues bovenaan
Warriors bovenaan
Mages bovenaan

Ik bungel altijd maar wat in het midden kwa dmg. Dit was VOOR de patch nog wel anders.

Bah, als dit zo doorgaat stap ik gewoon van m'n hele lock af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:34
Aangezien het raiden op een laag pitje staat en ik onlangs nog een level 70 char heb bijgekregen is het weer tijd voor een klein experimentje :) Ik ga proberen om een verse troll warrior tegen level 30 exalted te krijgen in Undercity. Jammer genoeg moest ik al direct een achterstand van 3000 rep goedmaken aangezien trolls, tauren en orcs op neutral starten in Undercity.

Mijn plan van aanpak is uiteraard beginnen in Deathknell en Brill. Daarna Silverpine en Tarren Mill doen en nog een paar quests in de Barrens (gevonden via wowhead.com). Eventueel doe ik ook nog de andere start area's aangezien je daarmee ook een kwart rep kan verdienen bij de andere factions van de Horde. Hopelijk zal dat genoeg zijn :)

Een vraagje: is het berijden van een gnome mount even irritant als een troll raptor? Mijn undead priest heeft een blauwe raptor en dat heb ik me al beklaagd, de animatie daarvan is te irritant naar mijn smaak. Nu vroeg ik mij af of de gnome mount een gelijkaardige animatie heeft of toch iets rustiger is? Mijn gnome rogue heeft nooit zo'n ding hoeven te kopen (ik was al exalted in SW tegen level 35 toen de mounts nog op level 40 kwamen).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcManiaxx schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:37:
De balans is inderdaad ver te zoeken. Ik zie nu opeens mages continue bovenaanstaan kwa dmg.

Vraag me dan ook af wat Blizzard al die tijd daar heeft zitten doen. Warlocks zijn generfed als de pest.

Rogues bovenaan
Warriors bovenaan
Mages bovenaan

Ik bungel altijd maar wat in het midden kwa dmg. Dit was VOOR de patch nog wel anders.

Is dat niet gewoon omdat dit echt een pre-WotLK patch is en het in de expansion op 75-80 allemaal wel rechtgetrokken word? was vroeger in ieder geval wel altijd zo :o
Anders doet Blizzard er echt wel wat aan, OP warlocks is iedereen namelijk aan gewend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:52:
Een vraagje: is het berijden van een gnome mount even irritant als een troll raptor? Mijn undead priest heeft een blauwe raptor en dat heb ik me al beklaagd, de animatie daarvan is te irritant naar mijn smaak. Nu vroeg ik mij af of de gnome mount een gelijkaardige animatie heeft of toch iets rustiger is? Mijn gnome rogue heeft nooit zo'n ding hoeven te kopen (ik was al exalted in SW tegen level 35 toen de mounts nog op level 40 kwamen).
Blij werd ik er in ieder geval nooit van als Gnome, je kon niet snel genoeg een PvP mount regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redfoxert schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:46:
[...]

Als een Fury Warrior kan je 30 minuten alle dailies op het eiland zelf doen, op mijn server iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 15:12
Ik ben ook altijd met zo'n 30-40 minuten klaar met de dailies. Toch weer mooi iets van 90g? + een zooi rep. Dan heb je nog die paar andere dailies die ook weer goud opleveren + die pakjes waar vaak ook weer items inzitten. Geld stroomt binnen :P Helaas niet genoeg voor epic flying mount. Die komt wel weer in WotLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Taenadar schreef op zondag 02 november 2008 @ 19:33:
Ik ben ook altijd met zo'n 30-40 minuten klaar met de dailies. Toch weer mooi iets van 90g? + een zooi rep. Dan heb je nog die paar andere dailies die ook weer goud opleveren + die pakjes waar vaak ook weer items inzitten. Geld stroomt binnen :P Helaas niet genoeg voor epic flying mount. Die komt wel weer in WotLK.
Ik neem niet aan dat ze die cost voor Artisan skill op 5k gold laten staan, dat heeft niemand die, als WotLK eenmaal uit is, net 70 dinged.. Maar wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101 schreef op zondag 02 november 2008 @ 19:49:
[...]

Ik neem niet aan dat ze die cost voor Artisan skill op 5k gold laten staan, dat heeft niemand die, als WotLK eenmaal uit is, net 70 dinged.. Maar wie weet :)
Die blijft denk ik juist wel op 5k. Waarom denk je dat je tot lvl 78 geen flying kan gebruiken in Northend? Juist, zodat je op lvl 70 nog niets aan je flying hebt, en dus nog mooi tijd hebt van 70-80 om die 5k gold te halen. :) Zo denk ik erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967 schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:11:
[...]

Die blijft denk ik juist wel op 5k. Waarom denk je dat je tot lvl 78 geen flying kan gebruiken in Northend? Juist, zodat je op lvl 70 nog niets aan je flying hebt, en dus nog mooi tijd hebt van 70-80 om die 5k gold te halen. :) Zo denk ik erover.
En dan kom je half berooid op 80 aan?

Misschien heb je gelijk maar dan blijf ik denk ik maar bij m'n Expert skill of waar ie nu dan ook op staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 158967 schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:11:
Waarom denk je dat je tot lvl 78 geen flying kan gebruiken in Northend?
Huh!? Ik vind dit maar raar. Waarom zou blizzard dat doen? Heb je als een gek zitten sparen voor die 5k gold. Heb je die eindelijk gehaald op lvl 70 en dan kan je hem niet gebruiken in Northrend omdat je nog eens 8 levels omhoog moet. Vage shit.

Heb je hier een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237254

Rakkerzero schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:36:
[...]

Huh!? Ik vind dit maar raar. Waarom zou blizzard dat doen? Heb je als een gek zitten sparen voor die 5k gold. Heb je die eindelijk gehaald op lvl 70 en dan kan je hem niet gebruiken in Northrend omdat je nog eens 8 levels omhoog moet. Vage shit.

Idd, imo is het logischer als je doordat je die 5k hebt gespaard als "beloning" sneller kan levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofraids.com/gallery/files/3/0/2/2/0/wowscrnshot_090608_042108_original.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 21:30

we_are_borg

You will Comply

[...]

Op level 77 moet je in Dalaran 1000 gold aan een NPC geven om te mogen vliegen in Notherend.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die screen zegt genoeg zo te zien. Maar dan vraag ik me nog wel af of ik dan ook kan kiezen om eerst fly mount > cold fly > epic fly kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

we_are_borg schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:50:
[...]

Op level 77 moet je in Dalaran 1000 gold aan een NPC geven om te mogen vliegen in Notherend.
Tja, alsof het vliegen niet al duur genoeg is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11-2024

MarcoL

Onima@dpc

Rakkerzero schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:20:
Die screen zegt genoeg zo te zien. Maar dan vraag ik me nog wel af of ik dan ook kan kiezen om eerst fly mount > cold fly > epic fly kan doen.
Als het zo blijft als in die screenie staat dan kan dat wel. Je bent nm riding 225 nodig en dat is artisan en niet expert (epic flying)

Don't worry people, i`m a professional idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Ja dus eerst je epic skill halen en dan die cold weather denk ik. Dus 5950g in totaal. Maar denk wel dat je aan het einde als je ongeveer lvl 78-80 bent zo'n 20-30k bij elkaar hebt gequest en dailies niet te vergeten. Alleen weet ik niet of hetzelfde geld geven na lvl 70.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237254

Die screen zegt het idd, maar bij zo'n tip in het loading screen stond laatst een keer iets als:

"Flying mounts can be used in whole outland and in northrend after completing a quest".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11-2024

MarcoL

Onima@dpc

Anoniem: 237254 schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:57:
Die screen zegt het idd, maar bij zo'n tip in het loading screen stond laatst een keer iets als:

"Flying mounts can be used in whole outland and in northrend after completing a quest".
Dat kan ook wel kloppen dat je eerst een quest moet doen.
Zie oa deze link naar wowhead http://wotlk.wowhead.com/?quest=12671

Don't worry people, i`m a professional idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
junglebeast schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:45:
Ja dus eerst je epic skill halen en dan die cold weather denk ik. Dus 5950g in totaal. Maar denk wel dat je aan het einde als je ongeveer lvl 78-80 bent zo'n 20-30k bij elkaar hebt gequest en dailies niet te vergeten. Alleen weet ik niet of hetzelfde geld geven na lvl 70.
Nee hoor, je kan echt gewoon cold weather flying kopen op basis van de gewone 60% mount.
Het is immers geen nieuwe skill, maar eerder een 'heractivering' er van. Het zou ook een beetje onlogisch zijn dat Blizz verwacht van nieuwere spelers dat ze op level 70 meteen 5000 gold kunnen ophoesten en dan nog eens 1000g tegen 77. Een 60% mount op 70 is een haalbare kaart (en zelfs heel eenvoudig), maar de 280% is niet te halen met alleen maar questen (er van uitgaande dat je meteen doorgaat naar 80 en niet blijft hangen in Outland om te grinden).
MarcoL schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:01:
[...]

Dat kan ook wel kloppen dat je eerst een quest moet doen.
Zie oa deze link naar wowhead http://wotlk.wowhead.com/?quest=12671
De quest is helaas al weer afgeschaft. In de beta kon je idd cold weather flying verkrijgen als quest reward, maar dat is verleden tijd jammer genoeg. Op de Amerikaanse wow forums staat er een hele thread over (met blauwe post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Zo, na bijna een jaar (sinds december 2007) niet meer gespeeld te hebben, en een kort uitstapje naar Warhammer, nu eindelijk alle patches gedownload. Ik twijfel of ik nu al moet 'resurrecten' of toch nog ff een paar weekjes wachten op Litch King. Ik doe denk ik het laatste. Maar het begint nu toch weer te jeuken. Nieuwe content, nieuwe area's. Hmmm, en die gruwelijk toffe cinematic prikkelt de wow zintuigen alleen maar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Evil Hobbit schreef op maandag 03 november 2008 @ 00:22:
Zo, na bijna een jaar (sinds december 2007) niet meer gespeeld te hebben, en een kort uitstapje naar Warhammer, nu eindelijk alle patches gedownload. Ik twijfel of ik nu al moet 'resurrecten' of toch nog ff een paar weekjes wachten op Litch King. Ik doe denk ik het laatste. Maar het begint nu toch weer te jeuken. Nieuwe content, nieuwe area's. Hmmm, en die gruwelijk toffe cinematic prikkelt de wow zintuigen alleen maar meer.
of je gebruikt de tijd om nog ff wat geld te verdienen, wat gear vergaren om sneller te kunnen levellen, of misschien nog wel het belangrijkste, te wennen aan je nieuwe spec :P

altjes levellen werkt ook altijd (Ben ik mee bezig :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-04 14:10
Anoniem: 30592 schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:56:
[...]

Paladins: Stun --> devine storm = hunter zo goed als dood
sorry hoor maar over die pallly opmerking, divine storm heeft al een tijdje geleden een (dikke) nerf gehad en het is nu ook niet meer zo dat het stun dood is, mischien als een palladin tegen komt in full brutal dat die nog lekker door kan knallen maar met de avarge palla echt niet meer :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yeey ik ben 60 :) Dacht ik trost mijn nieuwe mount te kopen, 510g voor riding skill :/ Eerste wow character doet best au eigelijk, had zojuist al bijna 100g uitgegeven om alle skills van lvl54-60 te kopen. Dus wordt wel ergens lvl70 dat ik mn volgende mount kan kopen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
[...]

Ik vind het juist wel logisch. Natuurlijk is jammer dat je 7 levels niet kan vliegen. Echter op een flying mount zou iedereen gewoon alle content bypassen en gewoon van Quest plek naar Quest plek vliegen, gatheren zonder problemen e.t.c.

Zo "mis" je volgens blizzzard aardig van de experience die ze hebben proberen in het levelen te stoppen.

Gister trouwens Illidan voor de 3de keer, daarna onze 3de avond ooit in SWP, na de vorige keer 2 tries op kalec gehad te hebben, 2 shotte we hem deze keer. Leuk gevecht, en zeker pre nerf moet dit echt een mooi tactical fight geweest zijn.

Daarna Brut neer in 4 tries, ook dit moet pre nerf echt een super fight geweest zijn, echter de nerfbat slaat helaas hard en brut is volgens mij geen schim meer van wat ie eerst was.

Hierna 1 try op felmyst gedaan en dat zag er op het eerste gezicht al wat lastiger uit. Ook eindelijk gister mijn 4 set T6 gekregen, leuke bonus. Helaas dat de 0/21/40 spec kapot generfed is anders was het echt leuk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-05 19:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Best vermakelijk de pre-WoTLK tijd.

Gister als PUG meegeweest met de guild die ik mogelijk ga joinen in WoTLK naar SWP, de Twins geprobeerd maar het was al laat dus helaas niet plat gekregen. Maar toch wel bijzonder om als PUG naar zo'n instance mee te kunnen :)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 20:32

Auredium

Informaticus Chaoticus

Yeay!

Eindelijk hoor ik bij de grote jongens. Ik heb dit weekend level 60 gedinged en meteen deep freeze geleerd. Outland is megavet en ik ben nu Hellfire Peninsula aan het leegquesten. Ik heb First AId op 352 weten te brengen en Fishing op 142 ofzo zodat ik iig mee kan doen aan het SV fishing Extravagana. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdag boek,

Bijzonder weinig gespeelt afgelopen weekend alleen vrijdag even mee gegaan met een Kara Run en me laatste paar badges binnen te halen voor me Shoulders [Pauldrons of Gruesome Fate] gelijk na afloop even gehaalt, toch een leuke avond want ik kon wat off-spec dingen looten

King's Defender :D
T4 Token van Prince :D

Samen met de trinkets die ik al had en leggs begin ik een redelijk OT setje te ontwikkelen. Al met al een leuke snelle run, alleen jammer van de huntard die zijn pet niet onder controle had en daarmee steeds trash pulled. en ofc dat ie maar bleef zeiken over de scourge boss die hij persee wou doen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05 06:48

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Dit weekend heb ik alleen afgelopen vrijdag gespeeld. Ik heb toen wel level 69 gedinged op mijn warrior. Vanavond of morgenavond ga ik zeker de 70 halen :D. Vrijdag ook de headless horseman gedaan op m'n warrior (de eerste en enige keer dat ik hem gedaan heb) en aangezien iedereen passte kon ik meteen zijn zwaard en ring looten voor als ik 70 ben.

Wat ik me nu wel een beetje afvraag is wat nu precies de key stats zijn voor een warrior tank. Ik heb al eens wat rondgezocht op internet, maar ik kon er zo 1 2 3 niet echt iets over vinden. Kan iemand mijn kennis eens wat 'updaten'? :)

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 13:31

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik ben eergister voor het eerst lvl 70 gedingd met m'n resto druid! Daarna heb ik gelijk met een paar guildies die Scourge invasion epics gehaald en ben ik daarna de instances ingedoken. Het gaat allemaal hartstikke goed en ik krijg veel complimenten over m'n healing. Ik doe nu instances samen met een guildie (lvl 70 prot pala) en dat gaat verder prima. Gister hebben we Magister's Terrace gedaan en op een paar wipes op de eerste trash mobs na ging alles goed. Gisteravond hebben we nog Shattered Halls gedaan met een lvl 70 shammie, lvl 70 rogue en een lvl 60 pala (die was per ongeluk geinvite :P ) en dat was echt veel te simpel in vergelijking met MGT.

Maar ik heb nog wel een vraag: Hoeveel spellpower, mana en MP5 moet je hebben om heroics te kunnen doen? Ik zit nu op bijna 600 spellpower in ToL form, 8600 mana en 400 MP5 out of combat en 175 MP5 in combat selfbuffed.

Ik vroeg me ook af hoeveel +def een prot pala nodig heeft om crit immune te worden en wat de belangrijkste stats zijn voor een prot pala.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MrHuge schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:51:

Wat ik me nu wel een beetje afvraag is wat nu precies de key stats zijn voor een warrior tank. Ik heb al eens wat rondgezocht op internet, maar ik kon er zo 1 2 3 niet echt iets over vinden. Kan iemand mijn kennis eens wat 'updaten'? :)
www.tankspot.com <--- FTW ;)

Lees rustig en je komt er zeer zeker uit, nette uitleg en behulpzame mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-04 09:41
Paddixx schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:55:
Ik vroeg me ook af hoeveel +def een prot pala nodig heeft om crit immune te worden en wat de belangrijkste stats zijn voor een prot pala.
Van WoWWiki:
# At least 490 defense, which is the minimum requirement to be uncrittable;
# At least 102.4% total avoidance/blocking with Holy Shield, which is the minimum required to be uncrushable;

Sinds patch 3.0.2 kunnen bosses niet mee crushen, maar uit overweging van leveling, meedoen met de betere tanks en 'healer friendly' is uncrushable toch eigenlijk wel pre.

zie http://alakir-eu.warcrafter.net/Bloodystrike voor gearoverzicht van mijn pala en voor een totaaloverzicht qua epics in volgorde van 'MT Progression List'(ook al heb je er zo vlak voor WotLK waarschijnlijk niet zo veel aan): http://www.failsafedesign...adin/viewtopic.php?t=8221. Ook staat op WoWWiki halverwege de pagina een start voor als de pala nog 'helemaal geen tanking gear heeft'; een soortement van pre-raid gear lijst.
Paddixx schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:55:
en wat de belangrijkste stats zijn voor een prot pala.
Allereerst is het handig om je prot pala dit lezen. 't is veel leesvoer, maar 't gros staat hier wel beschreven. ook info over 3.0.2 and beyond zit erin, dus je bent direct up-to-date qua tanking. Zelf ben ik een beetje van de regel uitgegaan:
  1. wordt uncrittable. req voor heroics
  2. wordt uncrushable (voor de 'low-tier'-raids)
  3. stack stamina + wat avoidance, terwijl je uncrushable blijft
laat je pala tank de volgende macro maken:

code:
1
2
 /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("Need 102.4 combined avoidance. Currently at:",0.8,0.8,1) 
 /script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(GetDodgeChance()+GetBlockChance()+GetParryChance()+5+(GetCombatRating(CR_DEFENSE_SKILL)*150/355)*0.04,1,0.5,0)

dat is het uncrushable percentage. als je eerst de 102.4% haalt (als je holy shield activeert uiteraard, dan deze macro draaien), dan ben je al een heel eind. Probeer daarna rond de 106% te zitten en stack daarna stamina. Meer dan 110% avoidance (raid buffed) heeft weinig zin, omdat de moeite die je dan moet doen tov stamina stacken is te groot en te weinig zeggend voor bosses e.d.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd :)

Met betrekking tot mijn eigen weekend,

rustig weekendje, oftewel de tekenen dat wotlk eraan komt zijn overduidelijk aanwezig. Weinig mensen willen meer raiden. Ik heb zelf wat pvp gedaan + beetje ronddolen in azeroth.

Nog 9 dagen, 14 uur en 53 minuten :9~

[ Voor 39% gewijzigd door Strikeman225 op 03-11-2008 09:42 . Reden: ff wat uitgebreidere prot pala info ]

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 04-05 09:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Lief dagboek, na 1 week op de maagdelijke nieuwe server ben ik level 40 gedingd en is mijn real-life aftakeling ingezet vanwege te veel spelen (2d10h played inclusief 40urige werkweek). Ik heb dan ook besloten om eventjes een pauze te nemen. Mijn doel is om lvl 60 te halen tegen de WOTLK release.

Het wordt wel steeds drukker op de server, hopelijk mensen die blijven en geen verveelde gasten die met wotlk weer terug naar hun main gaan. Het gaat in ieder geval heerlijk relaxed levelen in Northrend met hooguit een man of 100-200 op lvl 70 tegen die tijd.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Ook een dagboek moment,

Lekker een PuG gehad naar Karazhan, Gruul en Magtheridon en daar binnen een paar uurtjes doorheen gejaagd.
Gevolg was wel een aantal epics erbij zodat nu mn Spellpower op 900 komt te staan. :9
Nog lange niet indrukwekkend, maar begint voor mn gevoel toch al wat te worden. :)

Totaal : T4 Head en Shoulders, Aegis of the Vindicator en mooie Healing Ring van Prince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

Afgelopen weekend mijn pala-alt een beetje lopen levellen met een goede vriend waarmee ik de 300% exp link heb. Tegelijkertijd ook levels geven aan mijn hunter-alt zodat ik op 60 kan kijken met welke van de 2 ik voorlopig verder ga. Mijn pala is nu level 51 en het prot-tanken gaat prima, dus ik verwacht dat de pala de char gaat worden die het eerste 70 gaat zien. Daarna komt WOTLK en ga ik eerst mijn rogue naar 80 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-05 15:31

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteren heb ik mijn shaman naar level 69 gebracht in BeM. Heb alleen het eerste dorp gedaan dus hoop een instance te kunnen doen en dan verder te levelen bij toshley. Ook deze char is dan in BeM klaar met levelen.
Dan twijfelen of ik hem enhance/resto/ele spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:38

vhal

ಠ_ಠ

Gestopt met raiden zodat ik me volledig kan focussen op het levellen van mijn twee shadow priests. Sinds de patch gaat het levellen achtelijk snel. Ben net begonnen in Terokkar Forest en zit al ruim in de 64. Hopelijk red ik het om beide lv70 te dingen in BeM, zoals de vorige poster.
Qua raiding was het gisteren een k*tdag. Ongewild was ik gelocked voor MH omdat de raidleader afgelopen BT was gesaved voor MH. Na de raid gingen enkele van ons MH in om hun tier items te halen om vervolgens een "You have been saved in this instance" te zien. Guildleader vindt dat iedere speler verantwoordelijk is voor zijn eigen character, maar dit is gewoon een gevalletje domme pech. Alsof iedereen elke minuut zijn raidinfo scherm checked en de instance portal is voorzien van "OMG DONT ENTER< IT"S SAVED LAWL"...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Lief dagboekje,

Gisteravond in SMV Ding weer een 70 erbij.
Dinniej en ik sharen account nu ik betaal zij speelt :)
Owja vrijdagavond nog een kara pug gedaan made in hell.. Maargoed, is dat niet meestal zo bij pugs?
Nu cura zijn we maar uit elkaar gegaan..
Ik denk dat ik vanavond eens wat HC's en een MgT run ga healen om rep omhoog te krijgen.
De beide epic rings van hallows end komen nu wel erg goed van pas.

[ Voor 31% gewijzigd door Security op 03-11-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 23:43

Seraphin

Meep?

Ik moet wel zeggen dat content nu beyond easy is. Afgelopen weekend weer ff flink aan de achievements gewerkt, en dus een aantal heroics platgewalst (toch vreemd dat niet alle heroic clears retroactief zijn).

De helft van de bazen komen niet eens aan hun specials toe, zo snel gaan ze plat.... op een gegeven moment begon de shammie healer maar een beetje lightning bolts te gooien tijdens bossfights, want mijn Imp. LotP healde al meer schade dan de bosses er af konden meppen :P

Gelukkig kun je als tank de zaak nog een beetje spannend houden door steeds "ambitieuzer" te worden met de pulls ;)

Qua raids is het wel leuk om nog een eindsprint te maken. Pre 3.02 Teron net niet plat, tegenwoordig steamroll. Deze week hopelijk illidan first kill. Doe zelf alleen niet meer mee: te weinig tijd/zin om 'verplicht' een hele avond aan WoW te zitten, maar wel leuk om de progress van een afstandje mee te zien. Het zijn natuurlijk een beetje "gestolen" overwinningen in de huidige omstandigheden, maar het gevoel om toch "alles" gezien te hebben is ook wel de moeite waard.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-04 11:34
Seraphin schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:25:
Ik moet wel zeggen dat content nu beyond easy is. Afgelopen weekend weer ff flink aan de achievements gewerkt, en dus een aantal heroics platgewalst (toch vreemd dat niet alle heroic clears retroactief zijn).
[...]
Vreemd is dat écht niet: ga zelf eens na: wat moest WoW pre-achievements "bijhouden": welke Q's een char had gecomplete (wegens niet twee keer dezelfde te kunnen doen) en welke loot hij had (in bank/equipped). Aangezien er geen enkele reden was om bij te houden welke boss gekilled was, deed WoW dat dus ook niet => alleen de instances met een Quest chain die tot het einde ging, of de bosses waarvan je loot hebt (dus equipped/in bank op het moment van de patch) kunnen retro-actief gegeven worden.

BTW: over je andere punt: ik zie dit zo'n beetje als de "sandbox" phase van WoW: de race is gelopen (en je échte progress in TBC zal altijd de "pre-nerf" blijven), nu kunnen we wat prutsen en inderdaad een kijkje gaan nemen waar we eigenlijk niet "horen" te zijn. Leuk dus, zonder meer.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
deadsy33 schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:58:
Gestopt met raiden zodat ik me volledig kan focussen op het levellen van mijn twee shadow priests. Sinds de patch gaat het levellen achtelijk snel. Ben net begonnen in Terokkar Forest en zit al ruim in de 64. Hopelijk red ik het om beide lv70 te dingen in BeM, zoals de vorige poster.
Hoezo ben je twee priests aan het levellen? :D Ik vind shadowpriests ook gaaf trouwens, erg jammer dat m'n 60 priest alliance-side is, anders zou ik d'r naar 70 gelevelled hebben.
Qua raiding was het gisteren een k*tdag. Ongewild was ik gelocked voor MH omdat de raidleader afgelopen BT was gesaved voor MH. Na de raid gingen enkele van ons MH in om hun tier items te halen om vervolgens een "You have been saved in this instance" te zien. Guildleader vindt dat iedere speler verantwoordelijk is voor zijn eigen character, maar dit is gewoon een gevalletje domme pech. Alsof iedereen elke minuut zijn raidinfo scherm checked en de instance portal is voorzien van "OMG DONT ENTER< IT"S SAVED LAWL"...
Mja, je hebt wel een punt, ze zouden en warning moeten geven. Dit is gewoon een domme fout van die raid leader.

We hebben ons trouwens afgelopen zaterdag echt enorm zitten ergeren aan alle randoms die al gesaved waren maar toch dachten dat ze mee konden. We waren met z'n 9en in Kara, en vonden dat we er nog maar eentje bij moesten hebben toen de 10e uit onze guild niet op kwam dagen. Hebben we een rogue; "where are you guys?". Bleek dus WEL gesaved te zijn nadat we 'em daar expliciet naar gevraagd hebben. Daarna een paladin; zelfde verhaal. Daarna een shaman, WEER hetzelfde. "Oops sorry guyz lolz". Zucht. Toen kwam iemand op het lumineuze idee het maar gewoon met z'n 9en te doen.

Vrij bizar trouwens hoe simpel instances nu geworden zijn. We hebben eerder met het guild een paar kara runs gedaan, en daar kwamen we nauwelijks langs de curator (gearcheck), nu bliezen we met 9 man de hele instance door, waarbij onze net-70 shadowpriest de ene na de andere green voor epic uitwisselde. Echt leuk :) Heb zelf 5 epics geloot, maar heb d'r ook een aantal gepassed voor hem (had toch bijvoorbeeld al epic S1 shoulders terwijl hij nog in greens liep), volgens mij was er geen boss die geen caster-item dropte :)
DexterBelgium schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:33:
BTW: over je andere punt: ik zie dit zo'n beetje als de "sandbox" phase van WoW: de race is gelopen (en je échte progress in TBC zal altijd de "pre-nerf" blijven), nu kunnen we wat prutsen en inderdaad een kijkje gaan nemen waar we eigenlijk niet "horen" te zijn. Leuk dus, zonder meer.
Mja, je hoor wel wat mensen whinen dat alle 'casuals' nu zo makkelijk aan 'hun' epics kunnen komen. Pff. Wees gerust hoor, over een paar maandjes ben je weer helemaal special en leet met je tier 20 epics. Ik vind het erg tof dat we nu nog even de kans krijgen die raid dungeons van binnen te zien. Heb BT enzo nog niet gezien, en dat wil ik wel erg graag.

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 03-11-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:59

NoTimeRemains

I know

ik heb nog twee raids voor de boeg en dan kap ik ook even met raiden, ik vind het na de patch echt kut raiden. voor de patch zat er nog uitdaging in maar nu krijg je de loot gewoon gratis. en dat zorgt in mijn guild voor veel problemen aangezien er toch meer lootwhores zijn dan verwacht.
sowieso is het een zooitje in mijn guild atm, de gm heeft aangegeven dat hij stopt met gm en rl, dus of iemand anders wilt leiden... nou er hebben sommige mensen zich aangemeld om gm te worden, dat wil je niet weten. mensen die 1-2 dagen per week online zijn willen de guild nu besturen. of lui die 8 dagen per week verplicht willen raiden.
maar goed we zien wel anders is het guildloos verder levelen en zsm een andere guild uitzoeken.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05 11:36

Wootlock

Evilution

Snappie88 schreef op zondag 02 november 2008 @ 03:07:
[...]

Wel balen dat ik op m'n Warlock baron niet kan solo-en, anders was ik er al heen gegaan!
Niet kunnen solo'en ? dan doe je of iets niet goed of je gear is niet superb ;)
Gister geprobeerd Black Temple af te maken, opzich goed gelukt
Mother 2 shot
Council 3 shot, en ik kreeg als beloning een mooie T6 broek :+

Daarna Illidan, vorige week niet verder als phase 2 omdat de 2 tanks de flames niet goed konden kiten (gebrek aan ervaring).
Vandaag bij poging 2 gelijk naar phase 4 :o helaas daar een wipe omdat mensen niet goed gespreid waren en bij de meeste ontbrak ook de ervaring.
Vandaag een nieuwe avond voor Illidan, ik heb het gevoel dat hij vandaag down gaat ^^

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Auredium schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:26:
Yeay!

Eindelijk hoor ik bij de grote jongens. Ik heb dit weekend level 60 gedinged en meteen deep freeze geleerd. Outland is megavet en ik ben nu Hellfire Peninsula aan het leegquesten. Ik heb First AId op 352 weten te brengen en Fishing op 142 ofzo zodat ik iig mee kan doen aan het SV fishing Extravagana. :P
Ik ben daar nu 4x neer gehaald door die Fel Reaver (ofzo), de 70 elite boss die rondloopt. Krijg je ervan als je niet zit op te letten, zie je opeens een torenhoog ding achter je staan, 2 hits dood :D Maar, super experience daar :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:01
I'm back in Azeroth :)

Na anderhalf jaar niet gespeeld te hebben had ik toch wel weer eens zin. Zaterdag mijn priest maar weer eens gelevelled, het gaat nu een stuk harder inderdaad. Van begin 54 naar 55 1/2 in een avondje. De nieuwe talent tree maakt ook dat ik met mijn shadow spec wel heel lekker doorgrind. Het ging altijd al goed, maar nu is het echt feest. Overigens heb ik ook wat puntjes in disc gestopt.

Ik verbaasde me wel over de economie, inflatie galore. Toen ik stopte koste een stack copper bars zo'n 50s, nu is het 3g. Mooncloth was 10g, nu 20g. En ik verkoop crappy greens die ik vroegah aan de straatstenen niet kwijt kon nu voor absurde bedragen. Waar is het geld vandaan gekomen? Staan er in Outland potten met goud klaar ofzo? :P

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 11:05

zwik

randomized

Gisteren 5 keer door Zul'Farrak heen gelopen om maatjes te levelen. Heel m'n gear komt nu zo'n beetje uit ZF :+ . Omdat ik nog niet zoveel gespeeld heb, m'n main popppetje is nu 48, heb ik gisteren voor het eerst een EPIC zien vallen en meteen ook ontvangen! Ook uit ZF :) . Het zijn de Boots of Avoidance, uiteraard ook uit ZF ;) . Dus ben blij :D

[ Voor 3% gewijzigd door zwik op 03-11-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
PcManiaxx schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:37:

Rogues bovenaan
Warriors bovenaan
Mages bovenaan

Sorry hoor, maar je klinkt een beetje als die bende QQ-ers op de officiële forums. Boohoo my class got nerfed, I quit.

Het is niet verkeerd dat warlocks het monopolie op de beste dps kwijt zijn, zeker als je kijkt naar de WWS boards waar locks en rogues elkaar altijd afwisselden op de nummer 1 plaatsen in diverse raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 19-04 14:41
Dr. Strangelove schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:00:
I'm back in Azeroth :)
[knip]
Staan er in Outland potten met goud klaar ofzo? :P
wb :)
Gold komt van die dailies op dat eiland, ff snel dailies doen in 30 mins en 100g rijker ^^

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 20:32

Auredium

Informaticus Chaoticus

SinergyX schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:55:
[...]

Ik ben daar nu 4x neer gehaald door die Fel Reaver (ofzo), de 70 elite boss die rondloopt. Krijg je ervan als je niet zit op te letten, zie je opeens een torenhoog ding achter je staan, 2 hits dood :D Maar, super experience daar :D
Ja, ik pullde hem perongeluk met frostwave in een gevecht met een normaal monster. Ik was een level 58 Mage (dus niet sterk). Hij sloeg dwars door mijn Frost Shield heen en deed daarmee een oneshot op mij doorvoeren. Ik was direct onder de indruk van zijn kracht. :D

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:07
Heeft één van jullie misschien een goede link naar een full patch van de laatste versie?

Ik heb een x aantal maanden niet gespeeld en per ongeluk m'n install verwijderd maar het duurt volgens mij 3 dagen voordat ik de 1gb+ patch van 2.4.2 binnen heb via de blizz downloader.

Samourai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Staan er in Outland potten met goud klaar ofzo? :P
Technisch gezien komt het goud uit de eastern kingdoms ;) van een klein eilandje voor de kust namelijk " Isle of Quel'Danas " .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:52
Wootlock schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:48:
[...]

Mother 2 shot

Daarna Illidan, vorige week niet verder als phase 2 omdat de 2 tanks de flames niet goed konden kiten (gebrek aan ervaring).
Vandaag bij poging 2 gelijk naar phase 4 :o helaas daar een wipe omdat mensen niet goed gespreid waren en bij de meeste ontbrak ook de ervaring.
Vandaag een nieuwe avond voor Illidan, ik heb het gevoel dat hij vandaag down gaat ^^
misschien een tip voor tijdens demon fase van illidan, wij bespreken onze plaatsen alvorens we de fight starten, 1 iemand zet alles en iedereen goed uit elkaar, je onthoud je spot door iets op de grond of whatever, en tijdens het einde van fase3/4 gaat iedereen naar ze spot voor de demonfase, dan is er geen gehannes met mensen die toch te dicht op elkaar staan omdat iedereen een eigen spot aangewezen heeft gekregen :)

vergeet natuurlijk niet de healing een beetje over het geheel te verspreiden, want sommige mensen staan echt te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 19-04 14:41
[TLT]Lynx schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:34:
Heeft één van jullie misschien een goede link naar een full patch van de laatste versie?

Ik heb een x aantal maanden niet gespeeld en per ongeluk m'n install verwijderd maar het duurt volgens mij 3 dagen voordat ik de 1gb+ patch van 2.4.2 binnen heb via de blizz downloader.

Samourai
Zie TS:

Met regelmaat brengt Blizzard nieuwe patches uit om World of Warcraft te verbeteren. De patchmirrors voor een handmatige installatie vind je hier.
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 24-03 10:36
ff een vraag voor de enchancement shamans onder ons.

Ik heb een lvl 40 shaman die nu net begonnen is met dual wield.

Mn weapon speeds kloppen nog niet helemaal, maar wat is de beste samenstelling van je weapon imbues?

op beide wapens Windfury? (de speed zou dan 2.8 of 3.0 moeten zijn toch? Kom je dan goed uit als je je totem en flurry beide actief hebt?)

Ik lees ook veel verhalen dat men Windfury op de mainhand doet en een snelle offhand neemt met flametongue? Is dat iets? Wat is dan een snelle offhand?

Welke specialisation kan ik het beste nemen als ik later een resto shaman wil worden? Dragonscale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Auredium schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:26:
Ja, ik pullde hem perongeluk met frostwave in een gevecht met een normaal monster. Ik was een level 58 Mage (dus niet sterk). Hij sloeg dwars door mijn Frost Shield heen en deed daarmee een oneshot op mij doorvoeren. Ik was direct onder de indruk van zijn kracht. :D
Ik had zelfs nog 1 dodge, voordat hij daarna een goeie 2.9k dmg deed :P
Zelfde was met de bom quest, ik loop er doodleuk heen, hele omgeving vol met 70 elites. Kom er na 3x dood pas achter dat ik dus moest praten met die flight gast, zodoende vliegend die bommen droppen :D

Wel gister nog Stratholme gedaan, lange run en 5x fout gelopen. Uiteindelijk bij die baron, rennen de shaman en warrior naar binnen, gaat die deur dicht 8)7 Sta je daar buiten met 3 man die maar niets konden doen. Grootste probleem was nog wel de rolls, op alles ging iedereen op greed (alleen maar caster zooi) en gewoon geen enkele roll gewonnen :/ Uiteindelijk nog wel 1 bagger cape gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 17:20

chromeeh

the Gnome

Heb een heerlijk gequest en ge-instacned op m'n hunter dit weekend.
Die nerfed xp tussen 60 --> 70 maakt het levelen in Outland wel heel er makkelijk.
Instance groups vinden gaat ook makkelijker nu, er zijn zoveel mensen die een alt levelen.
Gisteren 4 instances gedaan :+ (ManaT, Crypts, Durn 2x), nog wat mooie loot kunnen rollen.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik verbaasde me wel over de economie, inflatie galore. Toen ik stopte koste een stack copper bars zo'n 50s, nu is het 3g. Mooncloth was 10g, nu 20g. En ik verkoop crappy greens die ik vroegah aan de straatstenen niet kwijt kon nu voor absurde bedragen. Waar is het geld vandaan gekomen? Staan er in Outland potten met goud klaar ofzo? :P
Ja, dailies :) Je haalt met een uurtje werk 200g op :)
Kapoen schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:25:
Sorry hoor, maar je klinkt een beetje als die bende QQ-ers op de officiële forums. Boohoo my class got nerfed, I quit.
Daarnaast, waarom zou een mage het niet van een lock winnen? Mages zijn gewoon puur een ranged magic DPS class.
SinergyX schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:53:
Wel gister nog Stratholme gedaan, lange run en 5x fout gelopen. Uiteindelijk bij die baron, rennen de shaman en warrior naar binnen, gaat die deur dicht 8)7 Sta je daar buiten met 3 man die maar niets konden doen. Grootste probleem was nog wel de rolls, op alles ging iedereen op greed (alleen maar caster zooi) en gewoon geen enkele roll gewonnen :/ Uiteindelijk nog wel 1 bagger cape gekregen.
Grappig dat er zoveel mensen zijn die die instance kennelijk niet kennen. Maareh, als je iets nodig hebt, waarom need je er dan niet op?

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 03-11-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20
Wootlock schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:48:
[...]

Mother 2 shot

Bij ons liep het gister niet lekker. Whipe op Mother omdat 2 fatal attractions in de melee group kwamen en de beste gasten niet goed van elkaar wegliepen. Council 5 whipes terwijl die vorige week gewoon wel goed neerging. Verder alles wel gewoon vlekkeloos. Council en Illidan staan dan nog wel voor dinsdag.

DPS plate boots van RoS, DPS plate chest van Mother en trash dps ring geloot. Ik rolde op T6 shoulders....gewoon 1, DOH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
we zijn weer over de 1000 posts, dus heb het nieuwe topic aangemaakt:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 170

[ Voor 40% gewijzigd door HanH op 03-11-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-04 11:44
Carnagy schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:43:
ff een vraag voor de enchancement shamans onder ons.

Ik heb een lvl 40 shaman die nu net begonnen is met dual wield.

Mn weapon speeds kloppen nog niet helemaal, maar wat is de beste samenstelling van je weapon imbues?

op beide wapens Windfury? (de speed zou dan 2.8 of 3.0 moeten zijn toch? Kom je dan goed uit als je je totem en flurry beide actief hebt?)

Ik lees ook veel verhalen dat men Windfury op de mainhand doet en een snelle offhand neemt met flametongue? Is dat iets? Wat is dan een snelle offhand?

Welke specialisation kan ik het beste nemen als ik later een resto shaman wil worden? Dragonscale?
Het snelste levelen vind ik persoonlijk allebei Windfury op de wapens. Ideaal is dan 2 wapens met speed van 2.60. ( in verband met hidden cooldown van WF )

Sommige gaan idd voor een snelle offhand met Flametongue omdat Lava Lash ( skill ) dan meer ( 100%) offhand damage doet. Ikzelf vind dit niet zo, dus hou ik het lekker bij mn 2x WF :)

Crit galore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Leuk, dat er weer spelers terugkomen van het 1e uur. :) Ik zie nu weer veel Gotter's in dit topic verschijnen die al een tijdje uit de roulatie zijn verdwenen bij dit spelletje.

Oftopic: p.s moet jij niet eens even weer stevig discussieren in het centrale voetbal topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 24-03 10:36
/delete

[ Voor 98% gewijzigd door Carnagy op 03-11-2008 13:09 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.