![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 207% gewijzigd door Zeror op 31-10-2008 22:21 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 207% gewijzigd door Zeror op 31-10-2008 22:21 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 23-10-2008 14:33 ]
Hehehehe, dat heb ik in een ver ver verleden 1 keer meegemaakt. Sindsdien maak ik regelmatig een backup.ajampaniki schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:53:
Wat een gezeik dat herinstallen. Moet dus én tbc downloaden en al die updates. Duurt nog wel tot ergens morgen voordat ik alles binnen heb. Toch maar keertje een backup maken.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Niet zo 123 te zeggen het kan ook van een heel ander programma komen waar toevallig een keylogger bijzat of je hebt het per ongeluk op een website ingevuld kan via spyware zijn binnengekomen etc etcajampaniki schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:34:
Maar kan die hack komen door m'n addons? Heb ze volgens mij allemaal van curse gehaald. Zal toch beetje beter opletten voortaan.
NOOIT .exe of .bat bestanden draaien om addons te installeren. Alleen uitpakken in je interface/addons/ mappen is genoeg om elke addon te laten werken.ajampaniki schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:34:
Maar kan die hack komen door m'n addons? Heb ze volgens mij allemaal van curse gehaald. Zal toch beetje beter opletten voortaan.
Één uitzondering kan ik zo noemen, wowreader van allakhazam.Niky schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:38:
[...]
NOOIT .exe of .bat bestanden draaien om addons te installeren. Alleen uitpakken in je interface/addons/ mappen is genoeg om elke addon te laten werken.
Addons werken pas vanaf het moment dat je ingame bent en kunnen zelf dus op geen enkele manier je password bemachtigen.
Weet je zeker dat je geheime vraag moeilijk genoeg is?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Hehe, ja idd. Het leukste is nog om mensen die in een duel zitten ff te storen door de winnende player aan te vallen en de mensen die jouw vervolgens aanvallen ff te infecten met die WoW T-virusChakotay schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:34:
Hm, die zombies zijn best grappig... Leuke chaos in Goldshire, je word alleen meteen van 10 kanten in de pan gehakt zodra er mensen / NPCs in de buurt zijn, en je kan zelf alleen een beetje duwen met een theelepeltje
Nou alleen hopen dat het over een week ofzo zo sterk geworden is dat het niet meer door elke random pally/priest/shaman gedispelled kan wordenRakkerzero schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:03:
[...]
Hehe, ja idd. Het leukste is nog om mensen die in een duel zitten ff te storen door de winnende player aan te vallen en de mensen die jouw vervolgens aanvallen ff te infecten met die WoW T-virus
In principe kan geen enkele mod bij je password, dus ook wowreader niet.Één uitzondering kan ik zo noemen, wowreader van allakhazam.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Anoniem: 33272
Bij mods wel, addons niet. (bv mod die al je addons automatisch update)blouweKip schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:08:
[...]
In principe kan geen enkele modaddon bij je password, dus ook wowreader niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 23-10-2008 19:33 ]
Anoniem: 264388
Het ligt eraan welk lvl je bent, maar uiteindelijk maakt het niet veel uit, omdat elke talenttree wel leuke dingetjes heeft. Het enige dat belangrijk is om snel te lvlen als een rogue is dat je sword,fist of mace kiest al MH en geen dagger. Ookal is de dagger een "echt" rogue wapen, je kan er pas effectief gebruik van maken als je Mutilate hebt de 51e talent point van de assasination tree. (Dit is bekeken vanuit een lvling oogpunt waarin je vooral quests doet). Backstab is leuk, maar SS of muti spam is toch echt het makkelijkst.Anoniem: 264388 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:31:
Weet iemand waar je een Guide kan vinden hoe je, je talents het best kan spenderen? Ik zou niet goed weten met welke je het snelst kan lvl'en, en ik ben Rogue!
Anoniem: 264388
Ik ben i.i.g pas lvl 10, maar ik wil gewoon talents weten voor zo snel mogelijk lvl'en, om het vervolgen op lvl 70 volledig aan te passen!Chooman schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:39:
[...]
Het ligt eraan welk lvl je bent, maar uiteindelijk maakt het niet veel uit, omdat elke talenttree wel leuke dingetje heeft. Het enige dat belangrijk is om snel te lvlen als een rogue is dat je sword,fist of mace kiests en geen dagger. Ookal is de dagger een "echt" rogue wapen, je kan er pas effectief gebruik van maken als je Mutilate hebt de 51e talent point van de assasination tree. (Dit is bekeken vanuit een lvling oogpunt waarin je vooral quests doet). Backstab is leuk, maar SS of muti spam is toch echt het makkelijkst.
Anoniem: 33272
stierenpoep. alhoewel het idee goed is. Je moet zorgen dat je in je mainhand iets hebt met hoge damage (niet dps), en in je offhand meeste dps (snelheid minder belangrijk). Dit omdat je skill, SS bv, uitgaat van weapondamage.Chooman schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:39:
[...]
Het ligt eraan welk lvl je bent, maar uiteindelijk maakt het niet veel uit, omdat elke talenttree wel leuke dingetjes heeft. Het enige dat belangrijk is om snel te lvlen als een rogue is dat je sword,fist of mace kiest al MH en geen dagger. Ookal is de dagger een "echt" rogue wapen, je kan er pas effectief gebruik van maken als je Mutilate hebt de 51e talent point van de assasination tree. (Dit is bekeken vanuit een lvling oogpunt waarin je vooral quests doet). Backstab is leuk, maar SS of muti spam is toch echt het makkelijkst.
Anoniem: 252101
Ja zo zijn ze er denk ik niet aan gekomen. Is echt via een logger/iemand die dit vaker doet. Eerst runtime errors om mijn pass te achterhalen, en toen gedisconnect vlak voordat me password verandert werd.Niky schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:38:
[...]
NOOIT .exe of .bat bestanden draaien om addons te installeren. Alleen uitpakken in je interface/addons/ mappen is genoeg om elke addon te laten werken.
Addons werken pas vanaf het moment dat je ingame bent en kunnen zelf dus op geen enkele manier je password bemachtigen.
Weet je zeker dat je geheime vraag moeilijk genoeg is?
Anoniem: 252101 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:11:
Dacht dat rogues altijd snelle Off hand wilden omdat ze dan snel poison konden applyen?
Klopt, en voor combat potency procs, wat de beste man hier boven zegt zit weinig waarheid in behalve dat je een langzame(2.6/2.7 meestal) high damage main hand wil.Anoniem: 33272 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:07:
[...]
stierenpoep. alhoewel het idee goed is. Je moet zorgen dat je in je mainhand iets hebt met hoge damage (niet dps), en in je offhand meeste dps (snelheid minder belangrijk). Dit omdat je skill, SS bv, uitgaat van weapondamage.
[ Voor 32% gewijzigd door Alexji op 23-10-2008 20:34 ]
* Zeror denkt aan een massive leger van 5000+ scourge players (Zowel Alliance als Horde bij elkaar) die alle grote steden gaat uitmoorden.Chakotay schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:07:
[...]
Nou alleen hopen dat het over een week ofzo zo sterk geworden is dat het niet meer door elke random pally/priest/shaman gedispelled kan worden
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 23-10-2008 21:05 ]
Anoniem: 237254
Met mutilate is een langzame juist beter, omdat het uitgaat van de weapon damage in plaats van de DPS. Kijk bijvoorbeeld http://thottbot.com/i34952 . 1.80 voor een offhand.Anoniem: 252101 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:11:
Dacht dat rogues altijd snelle Off hand wilden omdat ze dan snel poison konden applyen?
Wat een leuke event overigens, die zombies. Kom terug bij mijn questgivers, zijn ze allemaal vermoord door een stel ?? zombies. D'OH. Als je dan zo'n event doet zorg dan dat de lvlende mensen er geen hinder van ondervinden..
Anoniem: 230001
Yup!Chakotay schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:12:
En toen hadden de zombies Wildhammer opgegeten
Zijn er hier eigenlijk meer die op wildhammer zitten?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 23-10-2008 22:25 ]
Dat is een los programma, en geen addon.johnnyv.nl schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:56:
[...]
Één uitzondering kan ik zo noemen, wowreader van allakhazam.
Waarschijnlijk gewoon een logger die ergens anders mee is gekomen. Ze veranderen altijd eerst je wachtwoord voordat ze inloggen, anders gooi jij hen er meteen weer uit. Geluk dat je er zo snel bij was met een nieuw wachtwoord aanvragen, veel mensen zullen eerst twijfelen wat te doen, en dan is je stuff inmiddels weg...ajampaniki schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:33:
[...]
Ja zo zijn ze er denk ik niet aan gekomen. Is echt via een logger/iemand die dit vaker doet. Eerst runtime errors om mijn pass te achterhalen, en toen gedisconnect vlak voordat me password verandert werd.
Ah, hier ook Alliance, onder welke naam speel je? Gympie hierzoAnoniem: 252101 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:18:
[...]
Yup!
Geloof dat ie net weer up is.. of niet.. Retrieving character list*draait duimen*. Had net een volle raid voor Magtheridon..
Edit: Ik speel overigens Alliance.. en de loginservers zijn ook niet helemaal lekker als ik dit zo zie..
Tyrae - 70 WarriorChakotay schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:25:
[...]
Ah, hier ook Alliance, onder welke naam speel je? Gympie hierzo
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 24-10-2008 02:15 ]
molten core word lastig, je gaat toch (denk ik) healing nodig hebben...Rakkerzero schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:32:
Iemand een tip hoe ik deze Core Hound kan vangen als een solo 65 hunter?
Molten core wat lastig, maar ik kweenie of The Beast uit UBRS te doen valt?
Iemand die hier licht op wil werpen?
Battle.net Spud#2543
AotMonkey werkt niet tijdens het tamen. Je kan nl. niet dodgen tijdens channeled spells.TepelStreeltje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:08:
misschien dat je het red met Monkey aan, maar ik twijvel beetje...
Een Core hound kun je ook niet direct bij....TepelStreeltje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:08:
[...]
molten core word lastig, je gaat toch (denk ik) healing nodig hebben...
je kan ook zon witte halen uit BE startin area.
uveros in SMV is ook te doen (solo weet ik alleen niet) (deze is groenig)
ik heb zelf met een party zon hondje gehaald in MC.
houd er wel rekening mee dat JIJ agro moet hebben onder het tamen.
misschien dat je het red met Monkey aan, maar ik twijfel beetje...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Je moet zoiezo al met drie (of was het vijf?) man gaan, want anders krijg je die Fire Elemental niet gespawned.chromeeh schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:22:
[...]
The Beast in UBRS is goed te doen, neem 3 lvl 70 mee, tank, healer & jij als hunter dan.
Je hebt hulp nodig om bij the Beast te komen, tamen is dan een eitje
Surfin' paradise!
3 zijn er nodig voor die summonSnappie88 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:30:
[...]
Je moet zoiezo al met drie (of was het vijf?) man gaan, want anders krijg je die Fire Elemental niet gespawned.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
ZwaaiChakotay schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:12:
En toen hadden de zombies Wildhammer opgegeten
Zijn er hier eigenlijk meer die op wildhammer zitten?
if you pay peanuts, you get monkeys
Surfin' paradise!
Ik doelde op min. 3 mensenSnappie88 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:30:
[...]
Je moet zoiezo al met drie (of was het vijf?) man gaan, want anders krijg je die Fire Elemental niet gespawned.
Mensen halen bijna 5000 gold per dag binnen?Alexji schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:57:
Zo, in de afgelopen 4 dagen even 3500 gold bij elkaar gesprokkeld dmv daily quests + herben + alles maar op de auction house gooien wat je vind. Moest helaas nog 900 gold van af omdat ik nog niet eens de 60% flying mount had. Maar nu doorsparen voor de epic flying mount. Vroeger zat ik altijd te zaniken dat het best moeilijk is gold te verzamelen maar als je eenmaal bezig bent gaat het best hard. Ook al zijn er hier mensen die makkelijk 5x zoveel per dag binnenhalen.
Dit dus.
Neem je toch een andere hunter mee die misdirection op jou cast?TepelStreeltje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:08:
ik heb zelf met een party zon hondje gehaald in MC.
houd er wel rekening mee dat JIJ agro moet hebben onder het tamen.
misschien dat je het red met Monkey aan, maar ik twijvel beetje...
Dit dus.
nu nog een trucje bedenken waardoor je de laatste boss toch kan aanvallenKaap schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:31:
Je kan in Stratholme inderdaad gewoon binnenlopen, schijnt dat je ook kan interacten met dingen. Je kan gewoon de gates door enzo.
[ Voor 4% gewijzigd door HanH op 24-10-2008 09:38 ]
Op lvl 70 heb je geen zombie mode nodig om Stratholm door te lopen. Gisteren scarlet en baron run gedaan solo beide binnen 1 uur, moest zelfs even in Lights Hope Chappel inn 3 minuten wachten voor ik weer trick or treat kon doen. ^^HanH schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:37:
[...]
nu nog een trucje bedenken waardoor je de laatste boss toch kan aanvallen(hoppa, weer een achievement)
iemand een cure disease potion?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Haha, ik laat mij juist met opzet zombifien. Die 10 minuten tijd van Blizzard soort van incubatietijd) is uitstekend voor te gebruiken om het te verspreiden in andere bevriende plaatsen. Helaas is Stormwind met zijn Level 75 guards te sterk, maar Westfall, Darkshire en Sentinel Hill zijn zeer gevoelig waardoor het nonstop vechten is daar.HanH schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:37:
[...]
nu nog een trucje bedenken waardoor je de laatste boss toch kan aanvallen(hoppa, weer een achievement)
iemand een cure disease potion?
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Yup, De echte toppers zitten zo rond de 20k per dag. Maar dan moet je realm wel redelijk high populated zijn en veel high end guilds.FunkyTrip schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:18:
[...]
Mensen halen bijna 5000 gold per dag binnen?
Woei! Braaaains \o/crates and infected roaches in major citys now wooohoo bring on teh zombie pwn
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Denk overfarmed...SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:15:
Is de legendarisch lage drop rate omhoog gegaan of wordt Strat zo extreem gefarmd?
Ik ben er een maandje uit geweest, wat zijn tegenwoordig de dingen waarmee geld te verdienen valt dan ?ImdaMned schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:11:
Yup, De echte toppers zitten zo rond de 20k per dag. Maar dan moet je realm wel redelijk high populated zijn en veel high end guilds.
Anoniem: 270238
De droprate van de Death charger is sinds de patch van 3.0.2 gebuffed.SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:15:
Strat is trouwens ineens weer helemaal populair en waar ik soms wekenlang niet 1 Baron Rivendare's Death Charger zag zie ik er nu meerdere per dag op onze server. Is de legendarisch lage drop rate omhoog gegaan of wordt Strat zo extreem gefarmd?
Nope, drop rate is omhoog gegaan.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Silvermoon is anders opgebouwd. Wel eens opgevallen dat je continue door van die grote dubbele poorten loopt waar je niet doorheen kunt kijken?DarkKnight schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:13:
Op Silvermoon zijn er anders elke dag tot nu toe city raids geweest, soms meerdere tegelijk.
En die zijn zonder server crash verlopen.
Waar heb je die info vandaan? Behalve die blue comment dat het nu nog wel containable is, heb ik niks gezien. Viel me gister inderdaad wel op dat je opeens overal die geinfecteerde kakkerlakken ziet, gaaf, een van onze problemen bij de invasie in Org was dat als iedereen dood was, het erg lastig was weer geinfecteerd te raken.Snappie88 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:14:
Schijnt trouwens ook dat het zombie virus 'resistant' aan het worden is. Dus met een beetje geluk is er over een weekje geen enkel levend wezen meer te vinden
Ik ben gister als zombie RFC ingegaan, waarna m'n character meteen stuck was. Disconnecte meteen op login. Weet niet of het wat met de zombie state te maken had, na het verwijderen van alle addons, cache en het runnen van repair kon ik er weer in.stefanass schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:19:
Iemand al rare dingen geprobeerd met het zombie-event?
In /g riep er gisterenavond iemand dat je als zombie de "enemy" portals in Shattrath kon pakken om naar de Capitals van de andere faction te gaan. Dat zou natuurlijk erg handig zijn ivm bepaalde achievements (stockades doen als Horde of RFC als Alliance). Ook zou je als zombie zo door Strat/Scholo kunnen wandelen zonder iemand te aggro-en.
Kon het helaas zelf niet uitproberen omdat de servert plat ging. Vreemd genoeg was de latency normaal en werkte de chat nog prima, ik stond alleen al 3 minuten stil terwijl ik een fortitude op mezelf aan het casten was...
Ja hoor, je kunt ook gewoon met de disease de AH inlopen, iceblocken en dan iedereen infecten. Zolang je niemand aanvalt spawnen er geen guards, en als je buiten bereik bent kun je gewoon die vomit attack doen. Je meot alleen niet bij die healers in de buurt komen.Auredium schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:10:
gelukkig kan ik als Mage portals maken, eens uitproberen of ik een portal kan maken net voordat ik zombify en dan er doorheen kan lopen.
https://niels.nu
Ben ik blij dat jij niet op mijn server zitImdaMned schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:11:
[...]
Yup, De echte toppers zitten zo rond de 20k per dag. Maar dan moet je realm wel redelijk high populated zijn en veel high end guilds.
Zwaait ook.
"Don't let your dreams be memes"
Anoniem: 246467
Ah dat verklaart een boel jaForn schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:27:
[...]
Nu is het dus 1 op de 100 geworden. In plaats van 1 op 5000.
Anoniem: 140111
Even om het hoekje duwenDennism schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:43:
Na BT met zo'n 25 man naar AQ40 om de achievement te halen, 2x gewiped op C'thun omdat post tbc spelers hem graag al willen zien voor de pull....
Wel eens gehad.. sta je daar bij die muur te wachten tot de 'entry' en omdat je te ongeduldig bent ga je springen en strafen op je mount en loop je zo voor de ingang waardoor je C'thun pulled.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Moet je mij ook uitleggen. 20k kan ik goed gebruiken, die achievements gaan nl. nog wel wat centjes kostenSleepie schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:24:
[...]
Ik ben er een maandje uit geweest, wat zijn tegenwoordig de dingen waarmee geld te verdienen valt dan ?
Shit... Daar gaat weer een boel vrije tijdForn schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:27:
[...]
Nope, drop rate is omhoog gegaan.
http://blue.mmo-champion....deathchargers-reigns.html
Nu is het dus 1 op de 100 geworden. In plaats van 1 op 5000.
Surfin' paradise!
Simpelste manier voor mij was nog altijd AH opkopen en weer verkopen tot nu toe en nee geen 20k per dag maar zit zeker aan de 3k minimaal, koop alle primal fire's bv of andere dingen op en zet het voor +5g winst erop zo maak je makkelijk geld maar nadeel is je hebt er wel geld voor nodig en niet altijd verkoopt hetSnappie88 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:27:
[...]
Moet je mij ook uitleggen. 20k kan ik goed gebruiken, die achievements gaan nl. nog wel wat centjes kosten
[...]
Shit... Daar gaat weer een boel vrije tijd
Bnet pindle#2913
idd op het ongeluks randje en als je die debuf krijgt naar de deur rennen, is de 1e down naar beneden jumpen en zelfde herhalen alleen nu naar de andere deur lopen met debufporn* schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:39:
Lief dagboekje,
gisteren BT maar in gegaan omdat we geen ideale raid hadden voor SWP, binnen no-time alles plat en toch maar door naar SWP nadat er wat mensen online gekomen waren die we nodig hadden, paar priests voor mass dispell en gaan met die banaan. Kalecgos oneshot, Brut wipe omdat een tank per ongeluk veel te vroeg taunt (en ook nog eens gedurende stomp), daarna down, Felmyst eerste try iedereen aan het slapen en dus de helft MC'ed, 2e try ook down. Binnenkort Twins maar weer proberen, hoe doen de meesten dat, grootste deel van de raid toch op dat ongelukkige randje? Is nu al 2x gebeurd dat een of andere aap er vanaf valt...
[ Voor 59% gewijzigd door Bezulba op 24-10-2008 11:49 ]
blup
God, brings back memories. In MC, dat je de living bomb wordt. De meeste mensen liepen gewoon weg als ze bom werden, maar er zaten altijd typen tussen die de 10 raidwarnings en 20 whispers missen. Je zag altijd dat als die mensen bom werden de raid eromheen met een soort "AARGH!" wegrennen van die luieendje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:49:
niemand op het randje laten staan tot NA de pull. Want je hebt altijd idioten die er overheen springen.
oh en op het randje springen is nog makkelijk.
Schijnbaar is het ONTZETTEND moeilijk om weg te rennen als je conflag krijgt.. zelfs in onze kill hadden we een idioot die 5 melee opblies.. gelukkig zat ik wel op te letten en had al door dat hij niet wegliep. ging toen zelf maar even verderop staan..
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Anoniem: 236827
of bij Gehennas als lock je rain of fire op de healers gooienAtlas schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:02:
Wat ook enorm grappig is om een #random te whisperen met "YOU ARE THE BOMB" tijdens dat gevecht, en dat hem weg te zien rennen en dan op TS horen van "Huh i didn't blow up"![]()
Of datzelfde bij vael doen enzo
[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 24-10-2008 12:11 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik ga inderdaad ook vanaaf maar eens richting StrathAnoniem: 236827 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:04:
Na het zien dat de droprate van Baron mount is gebuffed, ga ik er ook maar eens tijd in steken. M'n (frost) mage zou wel goed staan op de mount, i.p.v. de BE kip. Hopelijk heb ik een beetje geluk!
Wij deden dat, toen jarnotjuh nog bij ons op de realm zat, altijd bij hemBokkie schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:09:
Wel jammer dat ik nooit de bom werd zodat ik Prom (raidleader toendertijd) kon opblazen had daar speciaal speed potions voor bij me
Heb een keer tijdens een alt-run geroepen dat diegene die de raidleader op zou blazen van mij 20g ofzo zou krijgen. Nooit die raidleader zo zien rennen die fight. Uiteindelijk wel die 20g op moeten hoesten, maar het was het zeker waardBokkie schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:09:
Wel jammer dat ik nooit de bom werd zodat ik Prom (raidleader toendertijd) kon opblazen had daar speciaal speed potions voor bij me
Koop gewoon een Undead Purple Epic mountAnoniem: 236827 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:04:
Na het zien dat de droprate van Baron mount is gebuffed, ga ik er ook maar eens tijd in steken. M'n (frost) mage zou wel goed staan op de mount, i.p.v. de BE kip. Hopelijk heb ik een beetje geluk!
Anoniem: 236827
Ik hoef er niet bovenuit te steken, ben niet zo'n aandachttrekker zoals de meesten.Kaap schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:38:
[...]
Koop gewoon een Undead Purple Epic mountZien er hetzelfde uit. Alliance met Deathcharger, das wel weer bruut maar als Horde steek je er niet echt speciaal bovenuit.
Anoniem: 270238
Markkos en eendje: tnx we gaan 't zien volgende raidAnoniem: 246467 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:40:
[...]
idd op het ongeluks randje en als je die debuf krijgt naar de deur rennen, is de 1e down naar beneden jumpen en zelfde herhalen alleen nu naar de andere deur lopen met debuf
Al met all zo gedaan
Bnet pindle#2913
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Tis meer een R-tard check dan een echte moeilijke bossfight, Muru krijg ik meer gevoel bij Twins is met die nerf echt zo neerporn* schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:53:
[...]
Markkos en eendje: tnx we gaan 't zien volgende raid
Dit is een instelling van WoW zelf. In het interface menu kan je kiezen voor advanced tooltips.Splendid schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:23:
Ik weet niet of dit een wijziging is in wow of dat mijn versie gaar is, maar ik zie geen info van een spel meer als ik over de actionbars hover. Ik krijg alleen nog de naam van de spell.
Ik heb al eens alles addons uitgezet en de wtf folder gecleared maar het blijft zo. ook kan ik nergens een instelling hier voor vinden.
iemand enig idee hoe ik dit weer 'normaal' krijg?
Ah super. heb het gevonden. Zeker over heen gekeken. Het heet trouwens 'Enhanced Tooltips'.Kaap schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:40:
[...]
Dit is een instelling van WoW zelf. In het interface menu kan je kiezen voor advanced tooltips.
Hmmmm.... net als Aran, Maggie en Solarian? Ook daar presteren mensen het tot op de dag van vandaag om:Anoniem: 246467 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:22:
[...]
Tis meer een R-tard check dan een echte moeilijke bossfight, Muru krijg ik meer gevoel bij Twins is met die nerf echt zo neer
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Solarianalarm werkt niet meer, dus dat word leuk voor ons vanavondSeraphin schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:54:
[...]
Hmmmm.... net als Aran, Maggie en Solarian? Ook daar presteren mensen het tot op de dag van vandaag om:
- Wél te lopen
- Niét te klikken
- Geen kleuren te zien (heeeeej m'n hele scherm is opeens knalblauw.. gaaf... komt zeker omdat ik zo goed DPS?)
Ja zoiets is het je krijgt 1 big RW van persoon < insert name> heeft de debuff + je word gewishperd + de boss zegt een bepaalde text voor iets gebeurd en nog zijn mensen niet in staat van de raid weg te rennen en blazen ze de raid opSeraphin schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:54:
[...]
Hmmmm.... net als Aran, Maggie en Solarian? Ook daar presteren mensen het tot op de dag van vandaag om:
- Wél te lopen
- Niét te klikken
- Geen kleuren te zien (heeeeej m'n hele scherm is opeens knalblauw.. gaaf... komt zeker omdat ik zo goed DPS?)
Deadly boss mod speelt dan het zinnetje van BBW "run little girl run" bij SolarianSeraphin schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:54:
[...]
- Wél te lopen
- Niét te klikken
"Don't let your dreams be memes"
In mijn raidframes zit een optie die veel beter werkt dan salarian alarm, dat heet "uninvite" geen idee wat het doet, maar ik gebruik het als iemand het voor de 2e keer presteerd om de raid op te blazenDizzyWeb schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:59:
[...]
Solarianalarm werkt niet meer, dus dat word leuk voor ons vanavond
Maakt niet uit wat we doen, d'r zijn er bij ons altijd wel een aantal die het toch niet zien/horen. WTB addon die raidmembers onder hun reet schopt!Anoniem: 246467 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:07:
[...]
Ja zoiets is het je krijgt 1 big RW van persoon < insert name> heeft de debuff + je word gewishperd + de boss zegt een bepaalde text voor iets gebeurd en nog zijn mensen niet in staat van de raid weg te rennen en blazen ze de raid op
Maar het is inderdaad precies het zelfde, geld ook trouwens op Felmyst zelfde achtige dingen altijd de zelfde,
Bnet pindle#2913
Na ongeveer de 4e keer op een avond dat iemand de raid opblies riep onze raid leader ook van "The next one who blows up the raid gets kicked from tonights raid!"Nivado schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:32:
[...]
In mijn raidframes zit een optie die veel beter werkt dan salarian alarm, dat heet "uninvite" geen idee wat het doet, maar ik gebruik het als iemand het voor de 2e keer presteerd om de raid op te blazenOok de noob of the week vermelding op het forum (front page waar ook non guildies het kunne zien bij voorkeur) werkt goed.
Hier leert men heel snel van en met 24 man die wel opletten is het gevecht in eens veel makkelijker. Argumenten als "maar wij zijn een casual guild" en "wij zijn niet zo hardcore" gaan imo niet op, als men niet snapt dat je weg moet rennen/stil moet blijven staan/what ever is men niet geschikt voor dit gevecht (lees spel). Klinkt hard, maar mensen mogen best wat over hebben voor hun epics / de progress.
Succes vanavond.
[ Voor 7% gewijzigd door Rmg op 24-10-2008 14:46 ]
Bij ons gaat het toch iets andersRaz- schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:45:
[...]
Na ongeveer de 4e keer op een avond dat iemand de raid opblies riep onze raid leader ook van "The next one who blows up the raid gets kicked from tonights raid!"
3x raden wie toen de raid opblies![]()
heb 2 dagen op mute gestaan in de gchat toen ik riep "Well guess were going without the RL now"
En nog een paar keer op archimonde ook een kick avond gehaduiteindelijk bleven we met 16 man over, en kregen we hem op 40% beste try toen
eigk zouden we hem nu eens moeten proberen
Jij zit toch op Grim Batol alliance?Anoniem: 246467 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:47:toon volledige bericht
[...]
Bij ons gaat het toch iets anders
GM : ok mistake one can happand not a second time
GM : Ok <insert name> if your to incompetend to move your ass and waste my time again youll be fuckt
player : sorry < insert name >
Gm : Good
GM : ok every one say goodbye to <insert name >
Raid : bye
Gm : bye
player : Oo
Gm : ./gkick
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq