Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 169 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.893 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Blizzard had het voor healers al veel makkelijker kunnen maken door de dual-spec optie in het spel aan te brengen, zonder al de wijzigingen van spelldamage en healing gear.

Het wordt voor de casuals allemaal veel gemakkelijker gemaakt. In mijn ogen zal dit ook nadelige gevolgen hebben voor de raids juist omdat de retards ze ook moeten kunnen halen.

ps. Als druid heb ik 5 sets aan gear liggen. Dat is enerzijds de charme van een hybrid maar anderzijds ook weer het nadeel.
Rakkerzero schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:28:
Ik heb een leuke poll in de startpost neergezet met de vraag:

Wat ga jij doen als WotLK wordt uitgebracht op 13 nov.?
Lekker EvE spelen! :D Mijn account zal zeer waarschijnlijk frozen worden en dan is het bye bye zwaai zwaai.

[ Voor 27% gewijzigd door Tular op 31-10-2008 13:30 ]

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niky schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:26:
[...]

100% scheiden lijkt me niet echt de optie (je stapt naxx binnen in pvp gear > char naakt omdat je pvp gear hebt 8)7), maar ik denk dat ze toch een flink eind zijn opgeschoten met RES en STAM.

Even een snelle, quick and dirty, generalistatie:
Als je pvp gear hebt, mis je gewoon DMG omdat je itembudget naar RES en STAM is gegaan.
Als je pve gear hebt, heb je wel veel DMG, maar geen RES en STAM om de burst te overlegen.
Ja ok dat weer wel :), maar 2 doeleinden in het spel voor mensen die echt PvP willen en PvE zie ik wel zitten zoals nu met Arena moet je ook behoorlijk wat tijd in steken om Full Brutal te krijgen en denk je dan weinig tijd over heb voor echt hardcore PvE, en geloof ze met Season 5 alles 2200+ rating willen geven dan moet je toch echt wel ff aan de bak voor je Drake en je Title en je Gear

Als je dan nog tijd heb om Lichking in PvE te doen mja, :)

Verder hoop ik gewoon ze het PvP gedeelte erg uitbreiden zoals meer World PvP en meer Bg's en Arena's en andere dingen wat er mee te maken heeft zodat er voor iedereen wat in zit,niet zo van je hebt PvP gear je mag niet mee naar 5 man dat natuurlijk ook niet maar ja lastig pakketje laat ik maar zeggen ;)

Tot nu toe erg tevreden met de gang van zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Rakkerzero schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:28:
Ik heb een leuke poll in de startpost neergezet met de vraag:

Wat ga jij doen als WotLK wordt uitgebracht op 13 nov.?

Het leek me leuk om dat eens te vragen :)
Werken (;(), de 14e 's middags thuiskomen, WOTL installeren en met m'n priest de addicts uit mijn guild proberen in te halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Niky schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:30:
Werken (;(), de 14e 's middags thuiskomen, WOTL installeren en met m'n priest de addicts uit mijn guilden proberen in te halen >:)
Misschien neem ik een dagje vrij, dan kan ik de zones semi-lagvrij bekijken voordat het die avond echt lostgaat. Ik heb met de TBC release 's ochtends ff snel de nieuwe zones bekeken en toen was het prima te doen. 'S avonds daarentegen toen iedereen in HP zat (vond het best knap dat de servers up bleven met een paar duizen spelers in dezelfde zone) was het een 'beetje' een lagfest.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HStyles schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:14:
En het is gewoon DOM en alleen maar een versimpeling van het spel. Ze passen het spel aan zodat apen er ook mee overweg kunnen. Waarom moet het zo simpel ? Raid progress word er alleen maar slechter van, er lopen heel veel debielen rond die maar niet willen leren. Maar blizz ruikt geld
Ik ruik eerder 'elitism'. Als je uiteindelijk (kijk maar naar gemiddelde 'requirement' van een beetje instance) de casual speler de 'markt' uitdrukt en daaropvolgend een NOG moeilijkere 80content bijgooid zal je helemaal nooit meer aan de bak komen. Je maakt zegmaar de weg steeds smaller voor een select groepje mensen, imho langere termijn alleen maar nadelig, zeker als er andere MMO's komen die de instap daarin veel makkelijker maken. deze aanpassingen verbreden die weg weer om ook casual weer 'richting' de zwaardere instances te trappen en een globale balans te brengen.

En natuurlijk stukje afgunst. Iemand die uren/nachtenlang boss XX heeft proberen neer te halen en een huidige PuG doet dit in een uurtje is natuurlijk een bittere pil, maar so be it en doorgaan. Zo was er gister iemand die een legendairy bow had gekregen, werd enorm op gereageerd in chat, het zou best kunnen dat die persoon voor de eerste keer die run deed en precies die 0.0005% geluk had op deze drop (of hoe je dat ding krijgt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niky schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:30:
[...]

Werken (;(), de 14e 's middags thuiskomen, WOTL installeren en met m'n priest de addicts uit mijn guild proberen in te halen >:)
Rond een uurtje of 22:30 op woensdagavond (de 13e) richting Utrecht fietsen om m'n pre-order op te pikken. Na thuiskomst even lekker douchen (;)), paar uurtjes gamen, slapen, spelen tot de scholen uitgaan en dan lekker niksen op de bank ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Niky schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:26:
[...]

100% scheiden lijkt me niet echt de optie (je stapt naxx binnen in pvp gear > char naakt omdat je pvp gear hebt 8)7), maar ik denk dat ze toch een flink eind zijn opgeschoten met RES en STAM.

Even een snelle, quick and dirty, generalistatie:
Als je pvp gear hebt, mis je gewoon DMG omdat je itembudget naar RES en STAM is gegaan.
Als je pve gear hebt, heb je wel veel DMG, maar geen RES en STAM om de burst te overleven.

Wat hydra dus ook al zegt dus :x
Ik mis als moonkin geen damage op de gear, tenminste als je kijkt naar S2 <> Kara gear.
Wat ik wel mis is hit (heb alleen genoeg voor heroics) en spirit, al is dat nu ook niet echt meer nodig.

Voor sommige klassen is een setje S2 gewoon beter dan andere instapepics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:28:
Dit is die priest waar ik het over had trouwens:
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Argent+Dawn&n=Sannah

Zoals je ziet een aantal DPS spulletjes uit ZG. Die instance waar je hele guild lekker alts in zit te equippen, daar ben jij dan druk bezig inferieure DPS gear weg te slepen voor je main om een beetje mee te kunnen komen.
huh, die is level 60 en nog zonder talents, dus niet ingelogd sinds 3.0.2. Die is blijkbaar op de bonnefooi meegegaan naar ZG?
winkelwagen schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:36:
[...]
Voor sommige klassen is een setje S2 gewoon beter dan andere instapepics.
Idd: de merciless gladiator's spellblade of gavel is nog altijd 1 van de beste spriest MH voor dat je aan BT toebent.

[ Voor 21% gewijzigd door HanH op 31-10-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HanH schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:41:
huh, die is level 60 en nog zonder talents, dus niet ingelogd sinds 3.0.2. Die is blijkbaar op de bonnefooi meegegaan naar ZG?
Wel ingelogd, maar volledig inactief. Wat snap je niet aan de rep en de tier 2 gear? je had kunnen zien dat ik er mee in AQ geweest ben alleen aan de rep al.
Idd: de merciless gladiator's spellblade of gavel is nog altijd 1 van de beste spriest MH voor dat je aan BT toebent.
Tja, prima toch, zie het probleem niet zo. Da's maar een item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:29:
[...]

Verder hoop ik gewoon ze het PvP gedeelte erg uitbreiden zoals meer World PvP en meer Bg's en Arena's en andere dingen wat er mee te maken heeft zodat er voor iedereen wat in zit,niet zo van je hebt PvP gear je mag niet mee naar 5 man dat natuurlijk ook niet maar ja lastig pakketje laat ik maar zeggen ;)

Tot nu toe erg tevreden met de gang van zaken
Lake Wintergrasp anyone? :D
Als je ff niks te doen hebt, vlieg erheen, stap erin en je hebt World PvP met siege weapons en al. (dat is wat ik gelezen heb, correct me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:48:
[...]

Wel ingelogd, maar volledig inactief. Wat snap je niet aan de rep en de tier 2 gear? je had kunnen zien dat ik er mee in AQ geweest ben alleen aan de rep al.
Excuus, was even in verwarring met ZA. Dacht dat ZG ook een 70 raid was.
Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:48:
[...]

Tja, prima toch, zie het probleem niet zo. Da's maar een item.
Helemaal mee eens, ik zie ook geen probleem. De meeste 'casual' gear zal een mix van pvp en pve gear zijn denk ik. Gewoon omdat niet alle slots een 'makkelijke' pve/pvp variant hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door HanH op 31-10-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:54:
[...]

Lake Wintergrasp anyone? :D
Als je ff niks te doen hebt, vlieg erheen, stap erin en je hebt World PvP met siege weapons en al. (dat is wat ik gelezen heb, correct me if I'm wrong)
Ja ok dat wel :) maar waarom kunnen ze dat niet op SW of op Ogri doen ? :D lijkt me stuk leuker

en zoals Hala of zo noem ik geen world PvP

Geef mij maar zoals bij thunderbluff en open veld met 50vs50 :P

Snap het niet haalbaar is vanwege de oude engine in azeroth maar alsnog :) het idee is er en je weet nooit wat ze in de toekomst doen, en eerlijk is eerlijk me full s3 pakje heb ik al niet aangehad meer sinds de release van Brutal, Pve Ftw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Nowa schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:27:
Ligt het aan mij of is de zin om te raiden/instances te doen weg...
Enige wat ik nu doe is BG's farmen om aan mijn Honour cap te komen voor Wotlk.

Het looten van epics in T5/T6 raids heeft met het oog op de expantie weing meerwaarde meer (fun factor daargelaten).

Wat is jullie idee hierover?
Wij raiden nog elke week T6 content (en soms T5), aangezien dat er met WotLK waarschijnlijk niet meer van komt. Plus dat het nog steeds een (kleine) kick is om zo'n boss te killen, ondanks de enorme nerf. Ik vind raiden leuk, maakt eigenlijk niet zo uit dat het T6 is wat over een tijdje "useless" is. Daarnaast wil ik graag mijn T5 set compleet, voor de looks vooral. :)

Ik denk trouwens dat T5 en T6 content doen voor de gear nog best nuttig kan zijn. Ik verwacht niet dat de items daar van heel snel vervangen zullen worden in WotLK. Voor mij als Healer is dat vooral een pluspunt, zo kan ik bij alle WotLK questitems kiezen voor spellhit, spellcrit en +spellhast items.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:57:
[...]

Wij raiden nog elke week T6 content (en soms T5), aangezien dat er met WotLK waarschijnlijk niet meer van komt. Plus dat het nog steeds een (kleine) kick is om zo'n boss te killen, ondanks de enorme nerf. Ik vind raiden leuk, maakt eigenlijk niet zo uit dat het T6 is wat over een tijdje "useless" is. Daarnaast wil ik graag mijn T5 set compleet, voor de looks vooral. :)

Ik denk trouwens dat T5 en T6 content doen voor de gear nog best nuttig kan zijn. Ik verwacht niet dat de items daar van heel snel vervangen zullen worden in WotLK. Voor mij als Healer is dat vooral een pluspunt, zo kan ik bij alle WotLK questitems kiezen voor spellhit, spellcrit en +spellhast items.
En T6 gaat nog wel mee tot 80 hoor helemaal als je sunwell epic's heb denk ik helemaal geloof zelfs blizz zei je dan wel de 1e 25 man er mee kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:57:
[...]

Ja ok dat wel :) maar waarom kunnen ze dat niet op SW of op Ogri doen ? :D lijkt me stuk leuker
Hihi, mensen zeuren al over zombies, laat staan een supermassive gank op Org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
winkelwagen schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:08:
Hihi, mensen zeuren al over zombies, laat staan een supermassive gank op Org.
City invasions zijn sowieso kut door al die guards die spawnen. Ik wil als ik zo'n raid doe niet 80% van de tijd irritante guards van m'n lijf vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:10:
[...]

City invasions zijn sowieso kut door al die guards die spawnen. Ik wil als ik zo'n raid doe niet 80% van de tijd irritante guards van m'n lijf vechten.
2 groepen

1 naar de City boss 40 man en de andere 40 man houden de tegenpartij + gaurds bezig

moet alleen thrall nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 23:09
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:06:
[...]

En T6 gaat nog wel mee tot 80 hoor helemaal als je sunwell epic's heb denk ik helemaal geloof zelfs blizz zei je dan wel de 1e 25 man er mee kan doen
Toch denk ik dat op lvl 80 de blauwe gear wel beter zal zijn in een hoop gevallen, als ik de stamina op lvl 78 blauwe tank items soms al zie: 150 stam op een chest ofzo? Zit volgens mij niet zoveel op een T6 chest, correct me if I'm wrong, zit nu op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hypz schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:17:
[...]

Toch denk ik dat op lvl 80 de blauwe gear wel beter zal zijn in een hoop gevallen, als ik de stamina op lvl 78 blauwe tank items soms al zie: 150 stam op een chest ofzo? Zit volgens mij niet zoveel op een T6 chest, correct me if I'm wrong, zit nu op het werk.
Kweet niet helemaal zeker , maar guildies van mij spelen allemaal de beta en lopen al heel lang te raiden daar en die zeggen allemaal de 1e upgrades van T6 + SWP is van 25 man nax etc en de blauwe zijn niet veel beter

Ze zeggen ook je hoeft je niet te focussen op gear maar op lvlen en dan weer 25 mans doen en beginnen vanaf het begin, dus zodra je met T6 25 mans in LK gaat doen vervang je natuurlijk snel je gear

Want geloof ze juist niet willen zoals TBC dat je gelijk op lvl 72 je gear veranderd van Tier 3 naar Blauwe items

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Niky schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:18:
[...]

Correctie: jij vind het dom. Er zijn genoeg mensen die casual een healer spelen en geen zin of tijd hebben om ook nog eens een andere gear erbij te verzinnen.
Je bedoelt dus gewoon dat het luie mensen zijn.
Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:20:
[...]

Sorry hoor, maar wat een ongefundeerde nerdrage :D Waarom zou in hemelsnaam raid progress slechter worden door de move van healing/damage naar alleen damage? Raid progress is afhankelijk van de spelers. Als mensen lopen te slacken, kick je ze. Daarnaast zie ik niet waarom die change mensen opeens anders zou laten spelen.
IK heb het over het toegankelijk maken van het spel voor mensen die beter een vierkant kunnen gaan tekenen op een stukje papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:26:
[...]

[...]

IK heb het over het toegankelijk maken van het spel voor mensen die beter een vierkant kunnen gaan tekenen op een stukje papier.
hahahahahaha sorry maar die vind ik wel goed :), verder no comment moest alleen lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Laatst online: 10-09 23:09
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:21:
[...]

...
Want geloof ze juist niet willen zoals TBC dat je gelijk op lvl 72 je gear veranderd van Tier 3 naar Blauwe items
Op zich lijkt me dat prachtig als je al de T6/SWP set bij elkaar hebt, maar aan de andere kant vond ik het met TBC leuk dat eigenlijk iedereen weer zo'n beetje opnieuw moet beginnen met gear te verzamelen voordat ze kunnen gaan raiden.

Nu hebben mensen straks met T6 gear direct zo'n voorsprong al op lvl 80 t.o.v. mensen die zoals ik bijvoorbeeld een nieuw poppetje geleveld hebben voor wotlk, en het gewoon met de blauwe instance gear moeten beginnen.

Maar goed, maakt opzich verder ook niet zoveel uit, kan iig niet wachten tot wotlk komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

[...]
Da's wel extreem kort door de bocht zeg... voor velen liggen de prioriteiten gewoon anders. Hoeft niks met luiheid temaken te hebben. Tuurlijk, zijn er zat die er gewoon te lam voor zijn, maar da's natuurlijk lang niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet de 14e 'gewoon' werken. Heb erover nagedacht om die vrijdag een dag vrij te nemen, maar ik heb geen dagen meer over na maandag (komende maandag verjaardag vriendin, is wat belangrijker dan WotLK). Aangezien er meteen daarna een weekend is, ga ik daarin wel lekker instances doen met guildies, vrienden en vriendin. Misschien ben ik de week erna wel 1 of 2 dagen 'ziek' ;)
Ik heb WotLK 2-maal pre-orderen, hier in Denemarken bij Blockbuster, een videotheek. Die zijn 's nachts ook open, kwam ik later achter, maar ik neem aan dat de exemplaren gewoon de 14e in de bus liggen.

Voor mij worden het instances, en Death Knight opstarten samen met vriendin :)

De vrijdag wordt wel een zware dag op het werk, om alle ervaringen te lezen van de mensen die het al spelen en ik nog niet. Even boodschappen doen op de donderdag, zodat er geen tijd verloren gaat aan dagelijkse dingetjes :P

--

Gisteren heb ik m'n hunter even gelogd, voor de Invasion epics, die zo makkelijk te verkijgen zijn. Aangezien deze char nogal slecht gegeared is, was het een mooie mogelijkheid om er een paar upgrades voor te halen. Na een uurtje had ik 40 runes, 10 om te unlocken en 2x15 voor de Hands en Shoulders.
Grappige was, EPL werd aangevallen toen ik bij LHC stond, ging erheen, en na de 1e mob spawnde de rare mob meteen. Een arcane shot zorgde ervoor dat ie voor mij was, en de Leather Leggings vielen eruit. M'n 4e paar leggings, maar ik twijfel wat er beter is. Vergelijking, en het lijkt me toch de Leather Leggings uit heroic SP.
Maar goed, ben niet echt gefocussed op beste-van-het-beste met m'n hunter. Gewoon een paar leuke items die straks het levelen makkelijker maken is prima. Daarbij, de 'rok' ziet er wel leuk uit ;)

Daarna lekker Anno 1701 gespeeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Warcraft en Cityraids ... klinkt als iets wat 3 jaar terug nog in 1 zin te lezen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Laatst online: 20:52
MuVo schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:23:
blizz, heeft locks weer eens generft :-/ met 28% (Raid buffed) crit kom ik nog niet eens boven de 6000 shadow bolt crits uit :S

Terwijl het niet aan me stats kan liggen :S

http://armory.wow-europe....-sheet.xml?r=Eonar&n=Mumo

:(

Btw gister is mijn lvl 14 paldin 7 levels in 1 min gelvled naar lvl 21 :D, dat lvl ding van bliz met een vriend werkt echt wel
Nog bedankt voor het helpen in ZG vd week _/-\o_ . Onze mage was erg blij met zn Polymorph turtle (al had ik hem zelf natuurlijk ook erg graag gehad voor m'n mage)

Ben je nu shadow-destro? Ik moet zeggen dat ik met m'n Demo-spec nog aardig damage kan doen op m'n lockje, al moet ik nog zien hoe Demo zich straks op lvl 80 houdt. Demo blijft voor mij toch de leukste lock-spec om te spelen, dus ik hoop dat de scaling naar lvl 80 goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:37:
Ik moet de 14e 'gewoon' werken. Heb erover nagedacht om die vrijdag een dag vrij te nemen, maar ik heb geen dagen meer over na maandag (komende maandag verjaardag vriendin, is wat belangrijker dan WotLK). Aangezien er meteen daarna een weekend is, ga ik daarin wel lekker instances doen met guildies, vrienden en vriendin. Misschien ben ik de week erna wel 1 of 2 dagen 'ziek' ;)
Ik heb WotLK 2-maal pre-orderen, hier in Denemarken bij Blockbuster, een videotheek. Die zijn 's nachts ook open, kwam ik later achter, maar ik neem aan dat de exemplaren gewoon de 14e in de bus liggen.

Voor mij worden het instances, en Death Knight opstarten samen met vriendin :)

De vrijdag wordt wel een zware dag op het werk, om alle ervaringen te lezen van de mensen die het al spelen en ik nog niet. Even boodschappen doen op de donderdag, zodat er geen tijd verloren gaat aan dagelijkse dingetjes :P
Euhm... Salena, WotLK wordt de nacht van 12 op 13 november verkocht, dus je zal ook donderdag 13 november moeten afzien op je werk terwijl iedereen WotLK aan het spelen is. En dan de vrijdag ook nog eens.

Maar troost je. Je bent niet de enige, want ik moet ook gewoon werken op 13 en 14 november. En om het nog erger te maken: wij hebben tickets voor Within Temptation op 14 november in Antwerpen. Dus vrijdagavond na het werk ook geen tijd om te spelen. Mijn WotLK tijd zal waarschijnlijk pas ingaan op zaterdag 15 november. Tsjah, die tickets zijn al in februari van dit jaar gekocht en toen wist ik de release date natuurlijk nog niet van WotLK.

Maar ik ga wel effe kijken voor een nachtverkoop 12 op 13 november. Dan ga ik maar gewoon met kleine oogjes op mijn werk gaan zitten de dag nadien. >:) En ik vond de nachtverkoop van TBC best leuk en relax. Fijn om te zien wie er allemaal in je buurt ook WoW speelt.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:28:
Enige wat wordt gedaan is een beetje puggen om gear te verbeteren voor een headstart in WotlK. BT gear ga je ook echt niet zomaar ff vervangen. Daarnaast is sinds de nieuwe talents de damage output flink omhoog gegaan, dus het schijnt dat progressie ineens erg makkelijk is.
IS heel gemakkelijk :P

Wij gingen van Brut net niet neer prepatch naar alles behalve KJ plat, en dat de eerste raidavond na de patch. En we hebben genoeg tards in de raid! Scheelt enorm veel.

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 31-10-2008 14:50 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:49:
[...]

Wij gingen van Brut net niet neer prepatch naar alles behalve KJ plat, en dat de eerste raidavond na de patch. En we hebben genoeg tards in de raid! Scheelt enorm veel.
SSC / TK / MH / BT in 1 avond inderdaad om 1830 tot 2330 dus het is indd erg makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

[...]

Volgens jou ben ik dus lui, nou bedankt hoor :P, ik heb echt geen tijd meer om hardcore te raiden, zoals ik gedaan heb tot TBC, ik heb alle instances van binnen en buiten gekeerd, alleen naxx heb ik niet volledig gedaan. 6 bosses ofzo.
Maar goed nu ben ik gewoon casual aan het spelen, af en toe aan het raiden, en zo zijn er ontigelijk veel mensen. Niet iedereen is 16 in de game hoor :).

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Vraag ik me af welke class jij speelt, of dat je enige is, en welke content (T5? T6?) je speelt. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
ImdaMned schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:14:
[...]
Bij ons zijn er meestal 2 mage, 2 locks, 2 hunters en 2 spriests mee. Blijven er 17 spots over voor de tank/healers/melee. 3 tanks, 8 healers. nog 6 plekken. 2 rogues, 1 enh shammie, 2 dps warrior, 1 feral. Soms een retri pallie mee voor flavour.
OkkE schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:40:
[...]
Hij heeft het over 10 mans... ;)

@Teunis;
Hangt er denk ik ook vanaf of er veel melee in je guild zitten. Ik verwacht zelf dat er bij ons altijd minder melee dps mee zal gaan in 10 mans, als caster dps. Maar ik speel geen Beta of iets, dus eigenlijk weet ik het niet. Ik denk alleen dat Blizz wel weer een paar gevechten zal maken, waarin een nadeel is voor melee dps.
Bedankt voor de antwoorde.
Misschien dat me huidige of nieuwe guild ook nog 25 gaat runnen.
Maar of ligt aan de guild waar ik in heb gezeten of aan de content die ik tot nu toe gezien heb.
Maar onze RL geven de voorkeur aan ranged DPS, vandaar mijn vraag of dit t5+ ook zo is of dat inderdaad melee niet zo'n gekke optie is om te rollen.

De frustratie wat probeer te verkomen is welke ik met tbc gehad heb.
heb je goed gegearde tank (guild had nog beter gegearde), mag je mee om te gaan dpsen.
is niet erg ofc. maar wel frustrerend als je doel van level 1 al tanken was. (en toen was de reti dps ook nog om te huilen)
Ik wordt onderhand :X van keuze range die ik nu heb, voordeel en nadeel zoveel level 70's
En wil niet weer met 10 level 80 eindige, wil proberen om me focus qua toon wat beperkte gaan maken (ook qua gear en gold grinding is dit zeer welkom)

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 31-10-2008 14:59 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:17:
2 groepen

1 naar de City boss 40 man en de andere 40 man houden de tegenpartij + gaurds bezig

moet alleen thrall nog :D
Succes met 100 tegenstanders die "RAWR! Achievemnt!" gaan :)
Dus mensen die het niet eerlijk vinden dat ze 2x zoveel gear moeten verzamelen (iets wat vaak gewoon niet mogelijk is, raid groups doen maar x raid per week) zijn 'lui'?
Kun je nu eens met argumenten uitleggen waarom healers die dit een goeie change vinden 'dom' zijn? Anders heb ik liever dat je gewoon je mond houdt, je maakt jezelf compleet belachelijk en bovendien komt dit de sfeer niet echt ten goede nl. :)
porn* schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:49:

Geloof het graag hoor, hoor het van alle kanten, ik heb alleen behalve kara geen TBC raid instance van binnen gezien (helaas, de gear vind ik niet zo'n ramp maar wil het graag een keer meemaken), dus kan het niet uit eerste hand melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:59:

Geloof het graag hoor, hoor het van alle kanten, ik heb alleen behalve kara geen TBC raid instance van binnen gezien (helaas, de gear vind ik niet zo'n ramp maar wil het graag een keer meemaken), dus kan het niet uit eerste hand melden :)
Naja Kara is ook veel makkelijker geworden heb je vast gemerkt. Wordt MH/BT bij jullie niet gepugged? Kun je die iig nog even zien :)

@Darth heb jij TBC niet meegemaakt? De do dat iedereen vrij had genomen om lekker te spelen zitten al die mensen lekker naar platte servers, queues en 1000+ pings te kijken. En vrijdag ook...
Misschien dat Blizz het nu ondervangt, maar ik ga er niet vanuit en ga dus lekker werken :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55

Damian

Insane Obtrusion

Kan iemand mij dat met die Seasons en die Tiers uitleggen, ik volg niet helemaal waar dat over gaat :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

De seasons zijn de arena seizoenen. Elk seizoen heeft een andere serie PvP gear, elk nieuw seizoen beter. De tiers sets zijn de gear sets uit raid instances. Elke tier is weer een maatje moeilijker. Tier 1, 2 en 3 waren in de originele WoW, tiers 4 t/m 6 zijn in TBC. Zo omvat Tier 4 Karazhan, Gruul's Lair en Magtheridon, en Tier 6 is bijvoorbeeld Black Temple, Mount Hyjal en Sunwell Plateau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:10:
Kan iemand mij dat met die Seasons en die Tiers uitleggen, ik volg niet helemaal waar dat over gaat :D
Tier Token is een Token voor een bepaalde class die je kan inleveren voor een bepaalde item voor een set

dus set 1 = Tier 1 en die bestaat dan uit X aantal delen

Season is hetzelfde als Tier maar dan PvP set dus Season 3 = de Tier 6 look a like maar met pvp stats en voor pvpers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
porn* schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:06:
Naja Kara is ook veel makkelijker geworden heb je vast gemerkt. Wordt MH/BT bij jullie niet gepugged? Kun je die iig nog even zien :)
Ik zit in een enorm gezellige kleine guild met hele leuke mensen, maar waar er op prime time meestal maar zo'n 5-10 online zijn. We gaan zaterdag een kara run doen als het goed is, maar dikke kans dat dat niet door zal gaan, zijn nu al te weinig inschrijvingen. Aanvullen uit een PuG is een optie.

Ik zit er trouwens over te denken om met m'n main naar een grotere guild te gaan zodat ik in WotLK in ieder geval de 10-mans kan doen. Ben dedicated genoeg om gewoon een avond vrij te houden, maar wil me niet committen aan meer dan 1-2 raids per week. High-maintenance vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

DizzyWeb schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:14:
De seasons zijn de arena seizoenen. Elk seizoen heeft een andere serie PvP gear, elk nieuw seizoen beter. De tiers sets zijn de gear sets uit raid instances. Elke tier is weer een maatje moeilijker. Tier 1, 2 en 3 waren in de originele WoW, tiers 4 t/m 6 zijn in TBC. Zo omvat Tier 4 Karazhan, Gruul's Lair en Magtheridon, en Tier 6 is bijvoorbeeld Black Temple, Mount Hyjal en Sunwell Plateau.
ok, maar ik kan dus die tiers nu nog steeds halen? Ik neem aan dat je begint bij tier 1? Waar zijn die te halen.

Geld dit ook voor de seasons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25
Tier 1 is voor level 60. Hier heb je dus vrij weinig aan. Tier 4 t/m 6 kan je nog wel halen en is ook nog bruikbaar. Deze haal je in bovengenoemde instances. (Tier 4: Karazhan, Gruul's Lair en Magtheridon, en Tier 6 is bijvoorbeeld Black Temple, Mount Hyjal en Sunwell Plateau. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:17:
[...]

ok, maar ik kan dus die tiers nu nog steeds halen? Ik neem aan dat je begint bij tier 1? Waar zijn die te halen.

Geld dit ook voor de seasons?
Tier 1 en alles kan je nog halen maar is based on lvl 60

Tier 4 / 5 / 6 zijn gebaseerd op Lvl 70

Tier 4 = Karazan / Magtheridon / Gruuls Lair
Tier 5 = Serpentimes Cavern / TempesT Keep
Tier 6 = Mount Hiyal / Black Temple / Sunwell

Season 1 = niet meer te krijgen behalve door Tier tokens in te wisselen ervoor
Season 2 = nu te verdienen met honor in battlegrounds dan kan je het kopen
Season 3 = is nu te verdienen met arena punten die je krijgt per week door je persoonlijke rating hoemeer rating hoe meer punten hoe sneller je dus je item kan kopen
Season 4 = zelfde als Season 3 maar beter en heb je ook voor meeste items een bepaalde rating nodig voordat je hem ook maar MAG kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Je hoeft nergens te beginnen, tier tokens droppen vanaf bosses in de betreffende raid instances. Mijn allereerste tier item was de T4 helm van Prince in Kara. De arena gear is te krijgen bij de arena vendors, en zijn met honor te krijgen, maar gear van het huidige seizoen is met arena punten te koop.

Of je leest wat hierboven staat, stuk uitgebreider :P

[ Voor 8% gewijzigd door DizzyWeb op 31-10-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Je kan alle tiers nog halen maar daarvoor moet je raiden.

Ben je al level 60 (tiers 1 tot en met 3)
of level 70 (tiers 4 tot en met 6)?

is het antwoord nee, ga maar eerst levelen.
Dit is endgame. En endgame begint pas als je het hoogste level bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:55
HStyles schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:12:
Vandaag ben ik maar op het idee gekomen om te stopppen met het spel. reden is dat het veels te frustrerend is.. te veel bugs... eindelooze corps runs. imbalance.
Zucht en hij is er nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

porn* schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:06:
[...]
@Darth heb jij TBC niet meegemaakt? De do dat iedereen vrij had genomen om lekker te spelen zitten al die mensen lekker naar platte servers, queues en 1000+ pings te kijken. En vrijdag ook...
Misschien dat Blizz het nu ondervangt, maar ik ga er niet vanuit en ga dus lekker werken :P
Jawel. Ik ben toen ook 's nachts mijn kopij van TBC gaan halen. Om half één was ik terug thuis, installeren en nog even spelen en dan tegen 2 mijn bed in. De dag nadien zat ik ook gewoon op mijn werk (met kleine oogjes :P ). En ja, dat doe ik nu ook gewoon weer. Inderdaad teveel risico dat je verlofdagen opoffert om naar platte servers te zitten starten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wat verwacht je van iemand die dit soort episteltjes opstelt:
HStyles schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:09:
Er is veel te weinig werk en een overschot aan ict nerds. da zien de nerds zelf niet. allemaal een k*t mbo opleiding waar je niks leert, alleen maar resoluties instelle en wiekse op 3dmark. bedrijve lache ze uit en over een tijde gaan de hbo'ers robotte make die dan soort mbo'ers zijn.
Als mbo'ers geluk hebben mag die in magazijn werke en doze uitpakke enzo en wiekse op de mure. en als je als mbo4 leerling superveel geluk heb mag je pc's verkopen aan ouwe bokke.
(ja sorry, terugzoeken is wat sneu, maar vooroordelen worden weer ff bevestigd hierzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Awaken1 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:26:
Je kan alle tiers nog halen maar daarvoor moet je raiden.

Ben je al level 60 (tiers 1 tot en met 3)
of level 70 (tiers 4 tot en met 6)?

is het antwoord nee, ga maar eerst levelen.
Dit is endgame. En endgame begint pas als je het hoogste level bent.
Kheb een level 60 warrior...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Damian schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:36:
[...]

Kheb een level 60 warrior...
Dan heb je nog 10 levels te gaan voor je echt wat aan tier gear gaat hebbeen. Tiers 1 t/m 3 zijn nog wel te krijgen, maar zie daar maar eens een groep voor te vinden. Gaat enorm veel moeite kosten terwijl je het op weg naar 70 al vrij snel weer vervangt. En dan komt WotLK ook over 2 weken uit en is dat allemaal helemaal waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:59:
[...]

Vergelijk het met een ragnaros met 50% hp terwijl je zelf 50% meer dmg doet. Sons zal je dus never nooit meer zien. Juist datgene wat het moeilijk maakt, en die paar figuren die je verliest door knockback in lava boeiend niet omdat je maar 2 knockbacks hebt ofz.

Zelfde als een Vael met nog maar 10% hp ipv 20 en die vlammetjes van 500 dmg boeien ook niet.

Sterker nog, BT / MH / SWP is NOG erger generved muv archimonde : P
UdiBenLudi schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:27:
[...]

Zucht en hij is er nog steeds...
Ey, dit is mijn werk !

[ Voor 11% gewijzigd door ImdaMned op 31-10-2008 15:44 . Reden: nu moet ie kloppen : / ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ImdaMned schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:41:
Sterker nog, BT / MH / SWP is NOG erger generved muv archimonde : P
En Archi is dan ook gelijk de boss waar we gister de hele avond op hebben ge-wiped. :P

Werd gelijk weer pijnlijk duidelijk dat we de laatste tijd toch wel een aantal retards hebben weten aan te trekken... Maargoed, nu met TBC is het allemaal zo'n ramp niet meer; is voor hun te hopen dat ze op level 80 beter kunnen opletten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:44:
[...]

Euhm... Salena, WotLK wordt de nacht van 12 op 13 november verkocht, dus je zal ook donderdag 13 november moeten afzien op je werk terwijl iedereen WotLK aan het spelen is. En dan de vrijdag ook nog eens.

Maar troost je. Je bent niet de enige, want ik moet ook gewoon werken op 13 en 14 november. En om het nog erger te maken: wij hebben tickets voor Within Temptation op 14 november in Antwerpen. Dus vrijdagavond na het werk ook geen tijd om te spelen. Mijn WotLK tijd zal waarschijnlijk pas ingaan op zaterdag 15 november. Tsjah, die tickets zijn al in februari van dit jaar gekocht en toen wist ik de release date natuurlijk nog niet van WotLK.

Maar ik ga wel effe kijken voor een nachtverkoop 12 op 13 november. Dan ga ik maar gewoon met kleine oogjes op mijn werk gaan zitten de dag nadien. >:) En ik vond de nachtverkoop van TBC best leuk en relax. Fijn om te zien wie er allemaal in je buurt ook WoW speelt.
Hmm ja, gek genoeg dacht ik daaraan toen ik postte, maar toen kwam er hier op het werk wat belangrijkers dan GoT (ja, het bestaat!)
Wordt dus 2 dagen afzien ;(

PS: Within Temptation :D _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Ik heb de laatste pagina's wat vluchtig gelezen en jouw mening inzake het samenvoegen van healing en spelldamage naar spellpower. Volgens jou wordt het hierdoor makkelijker.
Waarom wordt het hierdoor makkelijker? Worden bosses/instances daardoor makkelijker? Wordt het grinden van gold etc. makkelijker voor healers? Bosses/instances worden helemaal niet makkelijker, omdat ik met mijn druid kan kiezen tussen meegaan als healer of als boomkin. En waarom mogen healers niet (bijna) net zo makkelijk farmen als pure dpsklasses?
Waar zeiken pure dpsklasses altijd over? Kan geen healer en/of tank vinden voor HC etc.!!!! /whine.
Met deze maatregel wordt het gewoon makkelijker om groepen te maken. Wat is daar nou verkeerd aan?
En of de run een succesvolle is hangt nog altijd af van de inzet en kwaliteiten van de mensen en niet van hun talentspec.
En waarom mogen healers/tanks niet makkelijk farmen? Ze hebben gewoon een oneerlijke achterstand op pure dpsklasses.
Ik snap jouw kijk op de zaak echt compleet niet. Vindt het echt een slechte analyse van de situatie en je bewoording van je motivatie vind ik echt lomp. Lomp genoeg om er een paar zinnen aan te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:50:
[...]

Ik heb de laatste pagina's wat vluchtig gelezen en jouw mening inzake het samenvoegen van healing en spelldamage naar spellpower. Volgens jou wordt het hierdoor makkelijker.
Waarom wordt het hierdoor makkelijker? Worden bosses/instances daardoor makkelijker? Wordt het grinden van gold etc. makkelijker voor healers? Bosses/instances worden helemaal niet makkelijker, omdat ik met mijn druid kan kiezen tussen meegaan als healer of als boomkin. En waarom mogen healers niet (bijna) net zo makkelijk farmen als pure dpsklasses?
Waar zeiken pure dpsklasses altijd over? Kan geen healer en/of tank vinden voor HC etc.!!!! /whine.
Met deze maatregel wordt het gewoon makkelijker om groepen te maken. Wat is daar nou verkeerd aan?
En of de run een succesvolle is hangt nog altijd af van de inzet en kwaliteiten van de mensen en niet van hun talentspec.
En waarom mogen healers/tanks niet makkelijk farmen? Ze hebben gewoon een oneerlijke achterstand op pure dpsklasses.
Ik snap jouw kijk op de zaak echt compleet niet. Vindt het echt een slechte analyse van de situatie en je bewoording van je motivatie vind ik echt lomp. Lomp genoeg om er een paar zinnen aan te besteden.
Maybe cause he is dps and he doesnot want healers to roll on his dps gear sinds its the same now :P

( geen idee maar zou kunnen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:16:
[...]

Ik zit er trouwens over te denken om met m'n main naar een grotere guild te gaan zodat ik in WotLK in ieder geval de 10-mans kan doen. Ben dedicated genoeg om gewoon een avond vrij te houden, maar wil me niet committen aan meer dan 1-2 raids per week. High-maintenance vriendin :)
/schudt hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:50:
Waarom wordt het hierdoor makkelijker?
Ik heb een stuk terug ook al om argumenten gevraagd, maar deze ook nog niet gezien. En gezien z'n postgeschiedenis verwacht ik die ook niet echt meer.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:52:
Maybe cause he is dps and he doesnot want healers to roll on his dps gear sinds its the same now :P

Ik zou het bij Nederlands houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:52:
[...]

Idiote reden, want in datzelfde opzicht is healing gear ook DPS gear geworden. Dus kunnen healers gaan zeuren dat DPS'ers op hun gear kunnen gaan rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe dat had ik dus eerst ook tot ik het naar 4/5 dagen verplaats heb per week ja veel he ? maar ja als all je vrienden het ook spelen en in de zelfde guild zijn ;) ben je toch samen en vaak zat zitten we met ze 5e op 1 room met de laptops te gamen dus ja

En tip voor de vriendin : Nintendo Wii heb er nooit meer gehoord over WoW sindsdien I LOVE Nintendo <3
en soms heb ik niet eens zin te gamen :)

EDIT : @ hierboven weet ik maar sommige mensen zijn wel zo

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:55:
Hehe dat had ik dus eerst ook tot ik het naar 4/5 dagen verplaats heb per week ja veel he ? maar ja als all je vrienden het ook spelen en in de zelfde guild zijn ;) ben je toch samen en vaak zat zitten we met ze 5e op 1 room met de laptops te gamen dus ja

En tip voor de vriendin : Nintendo Wii heb er nooit meer gehoord over WoW sindsdien I LOVE Nintendo <3
Wij hebben ook een Wii, inclusief Wii Fit, en helaas wil m'n vriendin toch ook echt 'quality time' samen, en daar valt samen Wii-en niet echt onder. Daarnaast heb ik nog een sociaal leven (niet dat jij dat niet hebt hoor, samen gamen is IMHO net zo goed sociaal) dat tijd kost, en dat zijn geen gamers, dus ik heb er gewoon de tijd niet voor. 1 a 2 dagen avonden per week raiden is wel het max. Daarnaast heb ik nog wel wat 'random' playtime, maar ik wil niet iedere keer aankomen dat ik die en die avond 'moet' gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:58:
[...]

Wij hebben ook een Wii, inclusief Wii Fit, en helaas wil m'n vriendin toch ook echt 'quality time' samen, en daar valt samen Wii-en niet echt onder. Daarnaast heb ik nog een sociaal leven (niet dat jij dat niet hebt hoor, samen gamen is IMHO net zo goed sociaal) dat tijd kost, en dat zijn geen gamers, dus ik heb er gewoon de tijd niet voor. 1 a 2 dagen avonden per week raiden is wel het max. Daarnaast heb ik nog wel wat 'random' playtime, maar ik wil niet iedere keer aankomen dat ik die en die avond 'moet' gamen.
Idd :) ben ik helemaal met je eens zoals Zondag is mijn kans om naar KJ te gaan en waarschijnlijk als er iets dropt nog kans te hebben ook maja, Ga met me Broer wat doen dus ik ga niet mee ik heb ook absoluut niet iets van ik moet moet moet :D ,

En als de tijd er niet is is de tijd er niet nu ik full time werk speel ik ook stuk minder hoor, maar goed tis nogsteeds vaak 4 uur per avond en dan niet altijd elke avond zoals vanavond naar max payne ( i know schijnt kut film te zijn maar toch )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:55:
[...]

Ik speel wel bijna elke dag, alleen geen raids, met de simpele reden dat ik elk moment AFK moet kunnen gaan, tot 21u. Dan slaapt de kleine (nahja, 7 jaar is klein).
Vriendin speelt nu AoE3, Anno1701, etc. en zal op 13 november weer verder gaan met haar Hunter+Shaman in WoW :)
En ja, ik ben geëmigreerd, en spreek 2 vrienden vooral in WoW, zoals we ook al deden voordat ik verhuisde. Extra reden om gewoon lekker ingame te zitten en te babbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:02:
Ik speel wel bijna elke dag, alleen geen raids, met de simpele reden dat ik elk moment AFK moet kunnen gaan, tot 21u. Dan slaapt de kleine (nahja, 7 jaar is klein).
Vriendin speelt nu AoE3, Anno1701, etc. en zal op 13 november weer verder gaan met haar Hunter+Shaman in WoW :)
En ja, ik ben geëmigreerd, en spreek 2 vrienden vooral in WoW, zoals we ook al deden voordat ik verhuisde. Extra reden om gewoon lekker ingame te zitten en te babbelen.
Wel retehandig dat je vriendin ook WoW speelt, dat gaat me bij de mijne niet lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:07:
[...]

Wel retehandig dat je vriendin ook WoW speelt, dat gaat me bij de mijne niet lukken :D
Haha, ik heb haar erop uitgekozen ;)

We hebben elkaar in WoW ontmoet, zij is Deense, ik ben geëmigreerd naar Denemarken en we leven nu gelukkig samen. WoW-sprookje hè :P

Maar ik ken genoeg mensen/vrienden die hun vriendin zover hebben gekregen om WoW te spelen. Gewoon een hunter BE geven, of een druid, doet het altijd goed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:06

Osxy

Holy crap on a cracker

Afbeeldingslocatie: http://images.osxy.nl/World_of_Warcraft-20081031-161112.jpg
Niet geplanned 100% toeval :O :P Me bank char.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:10:
[...]

We hebben elkaar in WoW ontmoet, zij is Deense, ik ben geëmigreerd naar Denemarken en we leven nu gelukkig samen. WoW-sprookje hè :P

Maar ik ken genoeg mensen/vrienden die hun vriendin zover hebben gekregen om WoW te spelen. Gewoon een hunter BE geven, of een druid, doet het altijd goed O-)
Mijn vriendin heeft een lvl 70 BELF hunter :o :+ :P

[ Voor 69% gewijzigd door Osxy op 31-10-2008 16:14 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osxy schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:12:
[afbeelding]
Niet geplanned 100% toeval :O :P Me bank char.

[...]

Mijn vriendin heeft een lvl 70 BELF hunter :o :+ :P
Mijne ook :) met een lynx als pet.
Ze heeft ook een female troll shaman. Pastte goed bij mijn male troll priest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik ben juist gestopt vanwege een vriendin :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ai dan moet je wel heeeel gek op haar zijn :p

Heb toch ook regelamtig GF agro maar zij heeft ook haar hobby's dus het is echt geven en nemen.
Helemaal stoppen gaat het echt niet worden.

[ Voor 61% gewijzigd door Nowa op 31-10-2008 16:26 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Mijn vriendin ook wel zo gek gekregen om WoW te gaan spelen.. 2x raden welke klas en ras..

Blood elf Hunter :')

Nadeel is alleen: ze is het snel zat. Maar dat is bij veel spellen bij haar.. Dus we proberen snel wat quests te doen. Gaat ook wel rap met dat Refer a Friend. We waren bijv lvl 15 toen we naar Ghostslands gingen en lvl 25 toen we daar weggingen. Ze wilde alle quests doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:18:
[...]

Ze heeft ook een female troll shaman. Pastte goed bij mijn male troll priest >:)
Witte corehound :P Enige char atm, pas bij WoTLK wilt ze persée een DK maken (we hebben beide een beta key 8) )

Maar het scheelt iig een hoop GF agro :P Neem haar gewoon mee naar raids _/-\o_
En nu niet gaan denken wat triest want we spenderen heel wat meer tijd buiten het spel samen door dan in het spel O+

[ Voor 9% gewijzigd door Osxy op 31-10-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Mja. Eerst een instance raiden, daarna de slaapkamer raiden. Kan me ergere dingen voorstellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:18:
[...]

Inderdaad een sprookje :)

Die van mij kan helaas WoW niet uitstaan vanwege de verschillende artikelen en mensen die roepen WoW voor No-Lifers is....

En dan af en toe de comments om je oren krijgt van Grow Up je speeld toch geen Video Spelletjes meer ?
( en dan zelf nutteloos do you think i can dance kijken van 1930 tot 2300 ofzo ) ach ja ieder ze ding

Soms heb ik zoiets van dus, wat is het probleem er mee ik doe zoals ik het wil inplaats van dat ik 120 euro wegzuip op een zaterdag avond dat ik ga zitten WoWe met me vrienden en dat je gelijk een stempel krijgt je bent A-social...

Verder al met al ben ik ook wel ingesteld in de CBA /Care moods als iemand er commentaar op heeft maar soms denk ik echt zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

DizzyWeb schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:37:
Mja. Eerst een instance raiden, daarna de slaapkamer raiden. Kan me ergere dingen voorstellen ;)
/agree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
OkkE schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:47:
[...]

En Archi is dan ook gelijk de boss waar we gister de hele avond op hebben ge-wiped. :P

Werd gelijk weer pijnlijk duidelijk dat we de laatste tijd toch wel een aantal retards hebben weten aan te trekken... Maargoed, nu met TBC is het allemaal zo'n ramp niet meer; is voor hun te hopen dat ze op level 80 beter kunnen opletten. :)
Mwah dies toch ook generfed? Enige dat hem "minder generfed" zou maken is omdat het bij voorbaat al nooit een nuke fight was maar survival. En ja de failers die dat eerst al vaak niet overleefden, doen dat nog steeds niet, want geen enkele fire haal je nevernooitniet :P De kans wordt alleen lichtjes kleiner doordat hij wel sneller neer gaat :)

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 31-10-2008 16:46 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

wel leuk dat je samen speelt. mijn meisje heeft een female mage gnomepje gemaakt maar ze vond het maar vervelend elke keer die mannetjes en beestjes doodmaken. ze wilde meteen vliegen op die adelaar die ik ook had :D

BTW porn* post je destro specc eens

[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 31-10-2008 16:53 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DizzyWeb schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:37:
Nouja, lootgevechten met je vriendin lijken me klote. Heb je een roll gewonnen, meteen een maand geen seks ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:37:
Inderdaad een sprookje :)

Die van mij kan helaas WoW niet uitstaan vanwege de verschillende artikelen en mensen die roepen WoW voor No-Lifers is....

En dan af en toe de comments om je oren krijgt van Grow Up je speeld toch geen Video Spelletjes meer ?
( en dan zelf nutteloos do you think i can dance kijken van 1930 tot 2300 ofzo ) ach ja ieder ze ding
Mwoa, de mijne is geen gamer (en vind ik ook best hoor, hockey-meisje :P), maar ze laat me lekker m'n ding doen. Alleen wil ze wel aandacht :D
NoTimeRemains schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:52:
wel leuk dat je samen speelt. mijn meisje heeft een female mage gnomepje gemaakt maar ze vond het maar vervelend elke keer die mannetjes en beestjes doodmaken. ze wilde meteen vliegen op die adelaar die ik ook had :D

Ik kan me dat goed voorstellen: "Hoe bedoel je dat ik eerst 2 maanden moet spelen voordat ik mag vliegen? Bekijk het!" :P

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 31-10-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:54:
[...]

Nouja, lootgevechten met je vriendin lijken me klote. Heb je een roll gewonnen, meteen een maand geen seks ;)

[...]

Mwoa, de mijne is geen gamer (en vind ik ook best hoor, hockey-meisje :P), maar ze laat me lekker m'n ding doen. Alleen wil ze wel aandacht :D
Hehe, ja die van mij vind het gewoon zwaar vervelend, als ik achter een computer zit ( gek he als je in de ICT werkt :P ) maar ach

Opsich valt het wel mee ze vermaakt zichwel maar vaak het gevoel ze het maar niet zegt zodat ik maar me ding kan doen, en mij hoor je ook niet klaagen als ik mee moet naar die paarden
Maar denk dat gewoon persoonlijk is :P

En die van mij woont al opzichzelf eigen huisje boompje katje etc etc en dat al 5 jaar en ik denk die echt hoopt ik binnenkort maar is met haar opzoek ga naar een huisje en dat het hele "gamen" dan van de baan is
En zo zie ik het niet helemaal, maar ook daar komen we wel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:58:
Wii.. werkt wel, maar heelas is het maar voor korte duur :P
Je hebt gewoon vriendinnen die willen buitenshuis of binnenhuis echt samen iets doen, en sommige willen liever gewoon samen zijn. Mijne valt gelukkig bij het laatste, dus samen WoW'en is een optie :Y)

Maarja, jouw vriendin heeft toch ook hobby's? Die kan en mag zij toch ook uitoefenen?
Voor de meeste gamers is dus gaming hun hobby, maar op een of andere manier is dat altijd een taboe.

@Ontopic
Kan niet wachten op WotlK, is nu echt zon half bakken "tja wat zal ik nu ff gaan doen?".
Beetje Kara runnen voor de laatste beetjes gear/badges en mn Lock naar 70 rammen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
MH is dus niet generfed. alles heeft zelfde HP/DMG als pre patch. Het is alleen natuurlijk wel makkelijker door de nieuwe talents. Echter het niet zoals de andere instances dat MH ook nog eens de 30% hp minder en lagere dmg heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:59:
Maarja, jouw vriendin heeft toch ook hobby's? Die kan en mag zij toch ook uitoefenen?
Voor de meeste gamers is dus gaming hun hobby, maar op een of andere manier is dat altijd een taboe.
Ja hoor, en het is ook een gedeelde hobby (hockey), maar dan speel je sowieso niet samen, dus het valt niet onder 'quality time'. e vindt het ook fijn om gewoon thuis TV te kijken, maar dan wel samen en niet dat ik boven zit te gamen.

Ik heb overigens niks te klagen ofzo hoor, vind het ook prima zo, ik krijg meer dan genoeg game tijd, het is alleen zo dat als je echt ergens wilt komen in WoW je behoorlijk veel tijd vrij moet maken. Meer tijd dan ik vrij wil maken. Maarja, als je dan de gear van sommige mensen ziet heb je wel zo iets van aargh, willik oohook!

Vooradt ik stopte had ik het plan opgevat om dan maar te gaan PvPen, met het idee dat Arena's meer casual-friendly zijn dan PvE. Niets was minder waar, je wordt zonder volledig in de S1 gear te zitten behoorlijk weggemept. En al dat grinden kost gewoon meer tijd dan raiden, en is stukken minder interessant.

Oh, BTW, arena points worden gereset toch voor WotLK? Ik heb er nog 1000 op m'n mage, denk dat ik die maar eens moet gaan uitgeven. Helaas kan ik d'r alleen maar een wand voor kopen :(

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 31-10-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:06:
[...]

Ja hoor, en het is ook een gedeelde hobby (hockey), maar dan speel je sowieso niet samen, dus het valt niet onder 'quality time'. e vindt het ook fijn om gewoon thuis TV te kijken, maar dan wel samen en niet dat ik boven zit te gamen.

Ik heb overigens niks te klagen ofzo hoor, vind het ook prima zo, ik krijg meer dan genoeg game tijd, het is alleen zo dat als je echt ergens wilt komen in WoW je behoorlijk veel tijd vrij moet maken. Meer tijd dan ik vrij wil maken. Maarja, als je dan de gear van sommige mensen ziet heb je wel zo iets van aargh, willik oohook!

Vooradt ik stopte had ik het plan opgevat om dan maar te gaan PvPen, met het idee dat Arena's meer casual-friendly zijn dan PvE. Niets was minder waar, je wordt zonder volledig in de S1 gear te zitten behoorlijk weggemept. En al dat grinden kost gewoon meer tijd dan raiden, en is stukken minder interessant.
Inderdaad met name het Tijd gehalte is erg,

0930 werken tot 1800

1810 trein tot 1830
1845 thuis eten tot 1900
1900 raiden tot 2330 / 2400
Slapen

Dag ? niet echt nee :) en dan moet je ook nog farmen je daily's doen gold doen enzo haha waarom werk ik dan ook 6 dagen per week :(
En dan ook nog is naast het wowe vaak wat bij klussen wat ik tegelijk kan doen, ja voor het geld maar soms denk ik zat ik nog maar op school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
NoTimeRemains schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:52:

Lol vrouwenlogica... blijft schattig he ;)

Ik ben niet echt destro, demo/destro atm. Beetje een exotische spec, de meeste mensen gooien 1 puntje meer in demo voor de felguard maar dat vind ik niks... pathing is soms wat irritant en je moet altijd beetje opletten of je cleave wel aan/uit kunt laten staan. Bovendien was ik voor de patch een blije bolt spammer, ik raid er niet echt mee, beetje Kara en ZA en dan zijn dots niet echt handig (bijna elke mob ligt binnen 3 seconden plat). Dit is em: http://www.wowhead.com/?talent=IZbxcksgMq0sxZE0hVM0z

Het idee is dat je met succy speelt en deze mee laat attacken en door de demo talents een enorme bak aan extra (shadow) dmg en crit krijgt (alleen met succy out dus). Verder CoA erop en bolts knallen maar. Hele goede dps op bossfights, aardige dps op trash (ligt aan wat voor trash, hoe lang het leeft, etc). Eventueel kun je corruption ook gebruiken naast CoA als je die glyph hebt, ben er nog niet over uit of het meer dps geeft (ik gebruik zelf corr ipv coa op de meeste trash omdat het te snel doodgaat).
Veel beter dan de classic 21/40 destro spec imo, geen idee tho hoe hij het doet met een fire spec dat trok me nooit zo nog niet geprobeerd. Hoor ik ook weinig echt goede dingen over doordat oa SnF zo dik generfed is overigens, toen we een heroic runnetje deden met een warlock main uit de guild en ik op mijn lock altje, deed hij zo'n 100-200 dps meer gemiddeld, en een klein beetje meer dmg overall. Dat klopt niet helemaal, bijna full T6+paar random SWP drops vs T4/ZA lockje.

Wil binnenkort nog een affliction/destro hyrbid gaan proberen (40/0/21 bijv) zou ook nog leuk kunnen zijn met Nightfall en Shadow Mastery, laat het nog wel even weten als ik het geprobeerd heb :)

@Hydra: wij raiden 3 dagen in de week 25 mans en er wordt van raiders (!) verwacht dat ze 60% attendancy hebben - da's 2 dagen voor de slechte hoofdrekeners (is dat wel een woord? :) ) onder ons en is voor mij erg acceptabel. Wij vullen raids op met casuals die dus eigenlijk standaard niet raiden, maar meegaan als ze online zijn. True daarmee ben je geen hardcore en heb je niet meteen de hoogste content plat, maar we komen in ieder geval ver! Brut voor de patch, KJ gaat voor de expansion iig nog wel neer.
Zo zijn er vast guilds die NOG meer casual zijn en TOCH reden - zeker nu je straks ook 10-man raid mode kunt doen - en om die reden denk ik juist dat er meer van deze guilds komen.

[ Voor 19% gewijzigd door porn* op 31-10-2008 17:32 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
porn* schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:23:
@Hydra: wij raiden 3 dagen in de week 25 mans en er wordt van raiders (!) verwacht dat ze 60% attendancy hebben - da's 2 dagen voor de slechte hoofdrekeners (is dat wel een woord? :) ) onder ons en is voor mij erg acceptabel. Wij vullen raids op met casuals die dus eigenlijk standaard niet raiden, maar meegaan als ze online zijn. True daarmee ben je geen hardcore en heb je niet meteen de hoogste content plat, maar we komen in ieder geval ver! Brut voor de patch, KJ gaat voor de expansion iig nog wel neer.
Zo zijn er vast guilds die NOG meer casual zijn en TOCH reden - zeker nu je straks ook 10-man raid mode kunt doen - en om die reden denk ik juist dat er meer van deze guilds komen.
Ja, maar ik zal ook regelmatig maar 1 keer per week kunnen raiden, soms ook gewoon helemaal niet, en da's ook erg weinig. Maar ik ga 't als ik 80 ben wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bah, ik wordt dat geemmer met dat trick 'n treaten echt zat, nog steeds geen pet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Ik heb nog een polletje in de startpost gezet die eigenlijk ook niet mocht ontbreken :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 07:38

Graveheart

Say what?

Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:16:
Bah, ik wordt dat geemmer met dat trick 'n treaten echt zat, nog steeds geen pet :S
Ik zie nog steeds geen Hallowed Helm verschijnen.
Dat terwijl ik 'm op m'n altje direct bij de eerste keer Trick or Treat al had.

Ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:07

flessuh

Set sail for fail!

hehe, mn maat is net samen gaan wonen met zn vriendin, die hij ook in WOW heeft ontmoet (komt uit polen)
wel humor dat ze mijn naam niet uit kon spreken, dus me maar bij mn WOW nick riep als ze me nodig had (spreekt nu wel nederlands :P )

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:11:
[...]

Ja, maar ik zal ook regelmatig maar 1 keer per week kunnen raiden, soms ook gewoon helemaal niet, en da's ook erg weinig. Maar ik ga 't als ik 80 ben wel proberen.
Ja, ik wil het ook wel weer proberen om op 80 meer te gaan raiden, alleen wil ik wel een beetje met de gemiddelde spelers levellen naar 80. Ik zit alleen nog na te denken met welke char. ik dat ga doen. Met mijn Mage of toch maar Druid. :) Ik kan niet wachten tot WotLK verschijnt. Ik ben dan ook weer 150% gemotiveerd om die fase van Levellen in te gaan. :P Maar ja het duurd nog ruim anderhalve week voor dat ik weer full-time WoW ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pff sinds 6 maand heb ik me WoW acc weer aan gezet. Wat is er een hoop verandert!
Morgen maar ff speccen en ui bouwe :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Zo stelletje spamsletjes! Jullie wisten zeker dat ik nachtdienst heb, en hebben met z'n allen besloten de hele ochtend en middag hier alles vol te spammen!

<- heeft alles gelezen, wall of text inc! >:)
HanH schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:47:
[...]

ja, die squashling is niet zo moeilijk, ik zit nu te wachten op de mount :)
Moeilijk is in dit geval relatief :) Geluk hebben is gewoon wat de klok slaat met dit soort events. Op mijn main (Shaman) heb ik toch echt het vaakst HH gedaan, en toch heb ik nog geen Squashling mogen looten (unlucky rolls, als ié al dropt). Op m'n Warlock alt (en overigens ook m'n Druid alt) waar ik een stuk minder HH mee heb gedaan, heb ik ondertussen al zowel de Squashling als de Pumpkin.
Kapoen schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:00:
[...]

In Un'goro is het anders ook leuk questen met een t-rex die plots verschijnt en je een gratis rugmassage aanbiedt.
Ah, the memories :) Altijd zaten ze 'opeens' achter je, en een hekel dat ik aan die beesten had! Totdat ik erachter kwam dat je ze kon skinnen, leuke armor ervan kon maken en kon verkopen voor big bucks! Toen was 't opeens omgedraaide wereld! :9
HStyles schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:14:
[...]

nee dat is achterlijk. Het was zelfs al dom dat voor de patch al spelldmg op heal gear zat. als healer zou je geen dmg moeten doen. dan trek je je andere gear maar aan .

En het is gewoon DOM en alleen maar een versimpeling van het spel. Ze passen het spel aan zodat apen er ook mee overweg kunnen. Waarom moet het zo simpel ? Raid progress word er alleen maar slechter van, er lopen heel veel debielen rond die maar niet willen leren. Maar blizz ruikt geld
Onzin. Ben het wel eens met het feit dat Spellpower onzin is. Maar 1/3 van +Healing naar +Spelldamage converteren was een hele goede stap van Blizzard. Met 1/3 +Spelldamage zit je nog steeds met een vrij grote marge onder de pure +Spelldamage gear, maar toch heb je genoeg om je daily's te doen en op fights waar zoveel healers niet nodig zijn een beetje damage te doen. Snap ook niet dat mensen hier niet blij mee waren, het voortkomt immers ook dat healers op jou (ik ga ervan uit dat je Warlock of Mage bent, gezien je commentaar) gear gaan rollen.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:17:
[...]

Ik ben het gewoon wel met je eens van Make up your mind en kies wat je wil spelen en anders werk je maar harder voor 2 sets
Ben ik dus niet met je eens. Hetzelfde gemiep als mensen die zeggen dat als je Priest rolled je moet weten dat je 'slechts' op cloth kan rollen, en dus wel eens loot waar Priest op staat naar een Paladin / Shaman / Druid kan zien gaan. Er zijn namelijk classes die het iets makkelijker hebben dan anderen. Hunter is een mooi voorbeeld. Slechts 1 set (nl. damage), en veel Mail maar ook zeker Leather waar hun naam op staat. Een goede hunter onderscheidt zich imo door de Leather aan de Rogue te passen (of op z'n minst te vragen of hij er bezwaar tegen heeft). Het is nog altijd een teamspel, en ik vindt 't jammer dat er zoveel single-minded egotripper rondlopen zonder een clue.

Ik heb gisteren als Warlock zijnde nog gevraagd aan de Mage in de groep of hij 't erg vond dat ik op een Cloth Belt ging rollen, omdat deze beter was voor een Mage :)
Nowa schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:27:
Ligt het aan mij of is de zin om te raiden/instances te doen weg...
Enige wat ik nu doe is BG's farmen om aan mijn Honour cap te komen voor Wotlk.
Het ligt aan jou :) Battlegrounds zijn dodelijk saai op dit moment, en zal ik waarschijnlijk pas op level 80 waar gaan doen (terwijl ik aanvankelijk het voornemen had om 75k honor te grinden op m'n Warlock). Echter, die burst maakt 't gewoon niet leuk meer om te spelen als undergeared class. Sterker, ik heb 't gevoel vaker bij de Spirit Resser te wachten dan dat ik daadwerkelijk aan het gevecht meedoe. Zelfs op m'n Shaman (Healer) is 't niet leuk, die burst damage heal je er gewoon (bijna) niet uit.
Warlock levellen :) Hopelijk komt snel die dual-spec uit, en heb ik in princiepe geen interesse meer in m'n andere chars. Misschien m'n Druid als grindchar daarna levellen (Skinning en Herbalism), maar wil mij toch wel erg gaan specialiseren op m'n Warlock. Ik zal m'n Shaman in ieder geval zeker gaan missen :'(
Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:07:
[...]

Wees blij. M'n ex speelt ook WoW, wat een dramaqueen was dat zeg |:(
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:10:
[...]

Heb het allerbeste met je voor hoor, maar ik kijk er nogal vreemd tegen aan nog steeds. Ben zelf een moderne jonge vent ( O-) ) die nergens vreemd van opkijkt, maar met dat WoW als online chatplatform gebeuren rare dingen zo nu en dan. Een 'vriend' van me, tijdje niets van gehoord, hoor ik opeens dat ie getrouwd is met een Italiaanse meid (err, vrouw) van 10 jaar ouder. En gewoon verzwegen tegen mij. Sterker nog, hij heeft een aantal dingen (parachutespring is er 1 van) opgegeven hiervoor. Kijk ik behoorlijk raar van op :X

Zal hier wel weer mot met sommige mensen over gaan krijgen :X
Atlas schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:18:
Ik ben juist gestopt vanwege een vriendin :P
Gelukkig! Normale mensen! :P
Hydra schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:54:
[...]

Ik kan me dat goed voorstellen: "Hoe bedoel je dat ik eerst 2 maanden moet spelen voordat ik mag vliegen? Bekijk het!" :P
Vriendinnen hebben geen geduld he, die willen altijd maar alles meteen :+

[ Voor 83% gewijzigd door Snappie88 op 01-11-2008 00:12 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Niet te geloven hoe erg m'n lock generfed is. Shadowbolts maken geen zier meer uit in pvp.

Ben van destro overgestapt naar demonology maar dat trekt me helemaal niet. Ook kom ik nu tijdens pvp amper boven de 80k schade uit. Voorheen vlogen de crits van 3500dmg me nog om de oren maar nu haal ik nog niet eens 2700crit dmg.

Aaaargh, ik wil zooo graag terug naar shadowbolts spammen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:33
Naar aanleiding van WotLK ben ik in 'gierige pin modus' gegaan :) Mijn priest heeft nog altijd geen flying mount (voor tempest keep alleen is het niet de moeite), ik koop geen gems/enchants meer en tokens voor scryer rep raap ik alleen nog op via de daily quests.

Ik doe wel nog zoveel mogelijk instances (en bijhorende quests) en een paar dailies waardoor mijn voorraad goud wel stevig omhoog gaat 8) Ik zou graag op level 77 2x epic flying aanschaffen (gelijk ook voor mijn rogue) ipv nu met zo'n slome mount te moeten werken. In feite zou ik dat nu al kunnen doen, maar het is leuk om zo'n groot cijfer op je display te zien staan ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kapoen schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 07:50:
Naar aanleiding van WotLK ben ik in 'gierige pin modus' gegaan :) Mijn priest heeft nog altijd geen flying mount (voor tempest keep alleen is het niet de moeite), ik koop geen gems/enchants meer en tokens voor scryer rep raap ik alleen nog op via de daily quests.

Ik doe wel nog zoveel mogelijk instances (en bijhorende quests) en een paar dailies waardoor mijn voorraad goud wel stevig omhoog gaat 8) Ik zou graag op level 77 2x epic flying aanschaffen (gelijk ook voor mijn rogue) ipv nu met zo'n slome mount te moeten werken. In feite zou ik dat nu al kunnen doen, maar het is leuk om zo'n groot cijfer op je display te zien staan ;)
vind laag cijfer altijd leuke motivator om meer te gaan verdienen :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
TepelStreeltje schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 08:42:
[...]

vind laag cijfer altijd leuke motivator om meer te gaan verdienen :P
Hehe, ik in feite niet moet ik toegeven. Ik spaar om dingen te kopen die ik wil/nodig heb (professions levellen of een mount) en als ik daarna rond kom qua kosten is het al lang goed voor mij. Maar nu ik toch wat kan sparen is het leuk om eens een groot getal te zien :9

Hoe zit het in feite met gold selling/buying? Is dat nog steeds aan de gang? In startgebieden
wil mijn SpamMeNot add-on nog wel eens wat blokkeren, maar daarbuiten krijg ik geen wispers of rare mails meer.

Ik kan mij ook niet goed voorstellen dat iemand nog gold zou moeten kopen.
Eergisteren deed ik de daily hc quest (denk ramparts) en dat ging supervlot, dus deden we er nog een instance bovenop (shattered halls) waar ik nog een quest had en nog eentje bijkreeg (die timed run). Op een drie kwartier tijd had ik meer dan 100g bij elkaar aan quest rewards en vendor trash, zo gemakkelijk ging dat. Is er op deze manier echt nog aanleiding tot kopen van goud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat voor mods zijn tegenwoordig hot? Ik heb al 6 maand niet gespeeld dus ben hier een beetje de weg kwijt. Heb nu de Curse Client gedownload en bartender kende ik nog wel.

Wat voor mod wordt er gebruikt voor linksboven? Je HP/MP etc? Andere mod tips zijn ook van harte welkom ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

pitbull voor je unitframes, bartender4 voor je knoppies, quartz voor je castbar, omen voor threat

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Krijg net een mailtje binnen van LOTRO, dat mijn inactieve account gratis wordt gereactiveerd voor 3 dagen!
Ik denk dat alle MMO's nu proberen in te springen voordat WOTLK uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25
MrVegeta schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:25:
Pff sinds 6 maand heb ik me WoW acc weer aan gezet. Wat is er een hoop verandert!
Morgen maar ff speccen en ui bouwe :p.
Ach dat had ik helemaal toen ik na zo'n 2 jaar weer ging spelen :P Hele hoop dingen veranderd toen. Je wend er gelukkig wel weer snel aan. Voor mij was het helemaal irritant met die HC en de requierments daarvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een horde player op Tarren Mill die wat cooking recipes uit wil wisselen, net als pets etc.

Plaats je reactie in een quote aub :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
DizzyWeb schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:40:
[...]

Dan heb je nog 10 levels te gaan voor je echt wat aan tier gear gaat hebbeen. Tiers 1 t/m 3 zijn nog wel te krijgen, maar zie daar maar eens een groep voor te vinden. Gaat enorm veel moeite kosten terwijl je het op weg naar 70 al vrij snel weer vervangt. En dan komt WotLK ook over 2 weken uit en is dat allemaal helemaal waardeloos.
<miereneukmodus>Tier 3 is niet meer te krijgen aangezien Naxxramas uit de oude wereld is verwijderd, dus alleen tier 1, 2 en de set uit AQ40 zijn nog te krijgen qua raid content</miereneukmodus>

Dit gezegd zijnde zou ik graag met mijn warrior nog tier 2 content afwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:53
Hehe, mijn vriendin is inmiddels verslaafd aan Fable II, geeft mij mooi de tijd of wat instances te runnen, maar idd, Quality Time moet er ook zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Kapoen schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:32:
[...]

<miereneukmodus>Tier 3 is niet meer te krijgen aangezien Naxxramas uit de oude wereld is verwijderd, dus alleen tier 1, 2 en de set uit AQ40 zijn nog te krijgen qua raid content</miereneukmodus>

Dit gezegd zijnde zou ik graag met mijn warrior nog tier 2 content afwerken :)
<mierenneukmodus> </mierenneukmodus> :+

Maargoed, vanavond weer een funloots raid georganiseerd (zoals de laatste paar weken), maar helaas alle 3 de tanks hebben geunsigned. Is wel jammer, aangezien ik nog nooit in BWL ben geweest (enige instance in WoW)... En nadat ik op mijn priest 4 pieces van T1 en 1 piece van T2 mocht looten vorige funraid, was meer T2 wel grappig geweest :).

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.