WoW is gewoon een mooie game, maar Arena heeft het juist verziekt voor mij en een hoofd reden dat ik gestopt ben. Voor mij betekend PvP in een mmo, massa battles, niet 2V2 ofzo. Er kan gewoon geen balans zijn op die manier, en daarom heb je ook weer het typische flavour of the month geouwehoer. Ik wil gigantische battles, ik wil war en geen gekietel in een groepje.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:15:
Ik heb ook beiden gespeeld, war wel heel kort, en ik ben zelf pvp gerichte speler. Toch blijf ik bij wow, misschien ook dat ik in war het nog niet helemaal ontdekt had. Maar zo slecht is wow pvp helemaal niet, zeker niet met de komt van arena. God, wat is dat leuk.
Stel dat je graag met een vriend van je samen game, en ook veel wilt gaan PvPe samen op een "serieuze" manier:
Je komt er al achter dat als je geen Arena doet dat je zowiezo al 2 seasons achterloop kwa gear terwijl je toch je best doet samen in BGs. Wil je Arena gaan doen moet je maar net de goeie combi zijn voor een hoge rating, en dat kan dan nog met iedere patch veranderen.
Als Arena er niet was gekomen, of als iig BG spelers serieus werden genomen ipv BGs zien als een manier om enkel je basis gear setje een beetje op order te krijgen of als leecher gezien te worden omdat dat mogelijk is dan speelde ik nog steeds WoW. Nu heb ik het gevoel dat er op me gespuugd word.
Jammer want ik heb mooie herinneringen aan WoW, en de sfeer blijft gewoon top.