Via de officiele site kom je gewoon op LSound hoor. En daar kun je hem dus ook bestellen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 15:35:
[...]
Waar kun je deze Sub bestellen? Via de official SVS site wordt je doorverwezen naar een Engelse distributeur...
Verwijderd
Ja ik had zelf ook gezocht, maar dat is dus geen Belgisch of Nederlands kanaal.... helaas!ksi schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:47:
[...]
Via de officiele site kom je gewoon op LSound hoor. En daar kun je hem dus ook bestellen.
Thnx
Je kan hem daar gewoon bestellen hoor, dat vroeg je tochVerwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:47:
[...]
Ja ik had zelf ook gezocht, maar dat is dus geen Belgisch of Nederlands kanaal.... helaas!
Thnx
So ?? Ben je bang voor service problemen ?Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:47:
[...]
Ja ik had zelf ook gezocht, maar dat is dus geen Belgisch of Nederlands kanaal.... helaas!
Thnx
Ik heb het SVS vlaggeschip staan, de PB13-Ultra en heb het me nog geen seconde mogen beklagen!
Producten zijn top, service & communicatie is top !
Een aantal jaar? Ben 26!Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:19:
[...]
Je bent dan ook al de 25 een aantal jaar gepasseerd...
Verwijderd
Haha ja je klinkt wel wat ouder zoals ik het zij
Maar je bent bijna 27, had niet naar je geboortedatum gekeken
Verwijderd
Graag weer wat pics posten, want dit geleuter over leeftijden is niet echt het doel van dit topic....
Geef dan zelf even het voorbeeldVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:58:
Graag weer wat pics posten, want dit geleuter over leeftijden is niet echt het doel van dit topic....
Verwijderd
ochjee, 2 posts over leeftijd..Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:58:
Waar is jouw home cinema?
En ja deze post is om jouw te pesten, en gaat weer niet over home cinema
Verwijderd
Ik zal 'm morgen ff posten...Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 00:15:
[...]
ochjee, 2 posts over leeftijd..
En ja deze post is om jouw te pesten, en gaat weer niet over home cinema![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 00:23 ]
Vraag,
Iemand hier heeft ooit zelf een meubel gemaakt. Hij heeft toen 2x 3 witte blokken besteld, en deze tot meubel gemaakt.
Het ging over 3 witte open blokken in 1 setje, met ronde hoeken... Het linkje naar de fabrikant stond erbij... maar ik kan het niet meer terug vinden.
Is die gene hier nog aanwezig..? En waar had je die gekocht
Alvast bedankt.
Iemand hier heeft ooit zelf een meubel gemaakt. Hij heeft toen 2x 3 witte blokken besteld, en deze tot meubel gemaakt.
Het ging over 3 witte open blokken in 1 setje, met ronde hoeken... Het linkje naar de fabrikant stond erbij... maar ik kan het niet meer terug vinden.
Is die gene hier nog aanwezig..? En waar had je die gekocht
Alvast bedankt.
FreeReef.nl
Verwijderd
Zou je mij misschien kunnen vertellen welke tvkast dit is en waar deze vandaan komt.
Ik zoek precies zoiets als die jij hebt, kun je me eventueel ook de maten vertellen
Verwijderd
Niet dat ik het topic wil kapen.. maar:jvanhambelgium schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:15:
[...]
So ?? Ben je bang voor service problemen ?
Ik heb het SVS vlaggeschip staan, de PB13-Ultra en heb het me nog geen seconde mogen beklagen!
Producten zijn top, service & communicatie is top !
Ja.. een beetje wel! Ik vind het toch erg fijn om met dit soort aankopen (+/- 1000 euro) met een product terug te kunnen als het kapot gaat of toch niet bevalt.
En graag wil ik ook zo'n SVS sub wel is beluisteren. Om de onderlinge verschillen vast te stellen die om het prijsverschil te verantwoorden.
Aan een sub kan gelukkig niet veel stuk.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:31:
[...]
Niet dat ik het topic wil kapen.. maar:
Ja.. een beetje wel! Ik vind het toch erg fijn om met dit soort aankopen (+/- 1000 euro) met een product terug te kunnen als het kapot gaat of toch niet bevalt.
En graag wil ik ook zo'n SVS sub wel is beluisteren. Om de onderlinge verschillen vast te stellen die om het prijsverschil te verantwoorden.
Indien de amp stuk zou raken (hééél onwaarschijnlijk) zal je per direct na diagnose een nieuwe amp toegestuurd krijgen om deze te vervangen! Dat zijn 4 vijzen losschroeven en wat voorzichtig te werk gaan!
Als je wat aan het lezen gaat op de verschillende fora zul je merken dat SVS support top-notch is.
Verwijderd
Duidelijkjvanhambelgium schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:54:
[...]
Aan een sub kan gelukkig niet veel stuk.
Indien de amp stuk zou raken (hééél onwaarschijnlijk) zal je per direct na diagnose een nieuwe amp toegestuurd krijgen om deze te vervangen! Dat zijn 4 vijzen losschroeven en wat voorzichtig te werk gaan!
Als je wat aan het lezen gaat op de verschillende fora zul je merken dat SVS support top-notch is.
Ik snap toch niet waarom mensen toch altijd niet stickets op hun lcd paneeltjes laten zitten. Haal het er af !Dirtbiter schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:46:
Om een idee te geven, zo is het bij mij:
De receiver kan er dus niet uit zonder de plank er onderuit te halen. Het meubel is achter de rand iets hoger. Hij heeft nog een paar (1-3) cm boven zich, voordat hij het meubel raakt...
Kijk zo :

Hee piccies !
[ Voor 4% gewijzigd door Qubitzz op 17-11-2008 16:47 ]
Verwijderd
haha dat ziet er idd beter uitcarpetburn schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:36:
[...]
Ik snap toch niet waarom mensen toch altijd niet stickets op hun lcd paneeltjes laten zitten. Haal het er af !![]()
Kijk zo :
[afbeelding]
Hee piccies !
Verwijderd
Skrale vent, Theblob wil gewoon even wat normale reacties zien.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 00:15:
[...]
ochjee, 2 posts over leeftijd..
En ja deze post is om jouw te pesten, en gaat weer niet over home cinema![]()
Hier mijn geluid, het staat allemaal wat op elkaar maar ik ben nog student en woon dus nog erg klein. Duurt niet lang meer hoop ik.
Mijn audio:
Jungson JA 88 D pure klasse A versterker, 32 kilo.
Van medevoort voor en eindversterker PA220 en CA 220, dynamisch klasse A geschakeld.
Denon DCD 2560, 11 kilo super cd speler van denon (in mijn ogen en oren)
Denon dvd 2800
Een set van Medevoort hybride elektrostaten EE0.5 top stuk + EB0.55 subwoofers
Een set visaton casablanca speakers, fantastische laagweergave tot 25 hz.
Een set QUAD ESL 57
Aangesloten met silver wired kabel en een Audio Quest gevoede interlink (72 Volt)
Hier staan de versterkers:

Hier het hele gebeuren met de elektrostaten:

De visaton speakers:

De QUAD Elektrostaten

mooi spul, maar waarom zoveel op zo'n (kleine?) kamer? of kan je niet kiezen
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Kan je die dingen nou eigenlijk gewoon aanraken (ivm met huisdieren en zo) of leer je dat dan heel snel af ? Wil over een tijdje de fronts gaan vervangen en elektrostaten zien er wel erg mooi uit (idd nog niet gehoord
Ontopic: Nadat ik de vorige keer maar eens een plaatje van mijn oude spul had getoond omdat mensen hun plafond toonden word het nu eens tijd voor een update.
Wat staat er inmiddels:
- Samsung 46A656 <- was een oude 28" crt
- Zalman HD160 Plus (Optron 2Ghz/1GB/2,7TB/8600GT Silent) <- Was een XBOX met XBMC
- Pioneer VSX908 <- Was een sony DTS midi setje
- 2x Wharfedale Diamond 8.3
- 1x Sony center en 2x Sony surround
- Standaard humax ding voor digitale televisie
Volgens update is hopelijk met een nieuw meubel
[ Voor 3% gewijzigd door AcXeller op 17-11-2008 22:24 ]
Verwijderd
Hieronder mijn setup:
Zal deze week wat betere foto's plaatsen aangezien onderstaande foto de laatste foto is geweest die mijn Canon heeft mogen schieten.
http://i392.photobucket.c...p2/Dili1978/IMG_0036b.jpg
Set up bestaat uit:
42" Panasonic Plasma
Onkyo TX-SR875
JVC DVD speler
Dali Concept 8 (Center en surrounds komen binnenkort)
HTPC:
Nox iMedia Live
Abit KV8-MAX3 + A64 3200+
2GB Ram
Club 3d theatron Agrippa
GF 6600GT (Binnenkort HD3850 AGP)
Lite-on DVD (Binnenkort LG Blu-Ray)
2x Raptor Raid 0
1x Seagate 1TB
1x LG 500GB USB HD
Zal deze week wat betere foto's plaatsen aangezien onderstaande foto de laatste foto is geweest die mijn Canon heeft mogen schieten.
Set up bestaat uit:
42" Panasonic Plasma
Onkyo TX-SR875
JVC DVD speler
HTPC:
Nox iMedia Live
2GB Ram
Club 3d theatron Agrippa
2x Raptor Raid 0
1x Seagate 1TB
1x LG 500GB USB HD
Verwijderd
Hobbymr.paaJ schreef op maandag 17 november 2008 @ 19:26:
mooi spul, maar waarom zoveel op zo'n (kleine?) kamer? of kan je niet kiezen
Je kan ze gewoon aanraken hoor, er zit altijd een goede bescherming omheen. Ik snap je idee wel want die van Medevooort elektrostaten werken op 3850 volt. Nou is dat wel onder een zeer kleine stroomsterkte maar je zult het zeker voelen.AcXeller schreef op maandag 17 november 2008 @ 20:37:
[...]
Kan je die dingen nou eigenlijk gewoon aanraken (ivm met huisdieren en zo) of leer je dat dan heel snel af ? Wil over een tijdje de fronts gaan vervangen en elektrostaten zien er wel erg mooi uit (idd nog niet gehoord)
Welke rode kast heb je daar staan? Die ziet er goed uit.DJ Henk schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:03:
Zoals men in andere topics wellicht heeft kunnen lezen, ben ik onlangs overgegaan tot de aanschaf van een andere woning. Bij wijze van afscheid post ik hier wat pics van mijn huidige situatie. Ik volg dit topic al vele delen en heb zelf af en toe wat foto's opgeslagen ter inspiratie voor mijn nieuwe stek.
De totale oppervlakte van woonkamer+open keuken gaat naar 50 vierkante meter en ik ben erg benieuwd wat dat voor het geluid gaat doen. Nu heb ik wel last van staande golven in het laag, maar misschien mis ik de nieuwe situatie juist wel een subwoofer. Eerst maar eens m'n nieuwe buren leren kennen![]()
Maar goed, nu eerst de situatie "voor". Het zijn (oudere) brakke telefoonpics, want ik heb geen camera.
Het overzicht (tegenwoordig is het iets "gezelliger"):
[afbeelding]
In het witte kastje zit tegenwoordig ook een stille pc met grote harde schijf verstopt en ook een ander geweldig apparaat: een Squeezebox Duet. En de verzameling cd's is wat uitgebreid![]()
Zoals gezegd ervaar ik het in het echt allemaal wat warmer en gezelliger dan op de foto's. Het zal wel zijn dat ik niet zo'n goede fotograaf ben. De versterker in het kastje heeft weinig ruimte om zijn warmte kwijt te kunnen, maar het lijkt wonderwel toch goed te gaan.
De speakers ben ik het meest blij mee, maar ik vind het lastig om te omschrijven wat er nou precies zo goed aan is. Ze zijn erg clean en analytisch, maar hebben toch een fijn geluid. (Klinkt meteen alweer tegenstrijdig.)
Op mijn verlanglijstje staat al een tijdje een beamer, maar die kan natuurlijk beter wachten tot na de verhuizing (ben een jaar aan het zoeken geweest). Verder heb ik na wat demo's besloten dat ik Chinese audio wel interessant vind en dan met name de Shanling A300 (versterker) en een door Pacific Audio gemodificeerde MHZS cd-speler. Die klonken beiden heel erg fijn. Maar tegen die tijd dat ik echt dingen ga aanschaffen, ga ik nog wel meer luisteren en dan hoor ik vast ook andere mooie apparaten.
De overstap naar 5.1 zie ik mezelf niet snel maken, hoewel ik wel van films hou. Muziek blijft veruit het belangrijkste en is hetgene dat veel geld mag kosten. Maar wie weet..
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Die camera kon alle rook in je kamer niet handelen ;-)Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:52:
Hieronder mijn setup:
Zal deze week wat betere foto's plaatsen aangezien onderstaande foto de laatste foto is geweest die mijn Canon heeft mogen schieten.![]()
Set up bestaat uit:
42" Panasonic Plasma
Onkyo TX-SR875
JVC DVD speler
HTPC:
Nox iMedia Live
2GB Ram
Club 3d theatron Agrippa
2x Raptor Raid 0
1x Seagate 1TB
1x LG 500GB USB HD
On topic, nice setup! Is dat een raam achter je TV?
Jows Carpetburn:) Hoe bevalt die chieftec kast? Das toch de HE-02B of zo right? Of is het de 01?carpetburn schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:36:
[...]
Ik snap toch niet waarom mensen toch altijd niet stickets op hun lcd paneeltjes laten zitten. Haal het er af !![]()
Kijk zo :
[afbeelding]
Hee piccies !
En hoe bevalt hij (inbouwen, koeling, geluid etc.?
Kun je tevens iets van specs posten wat je erin heb zitten?
Thanks man.
*edit* specs gevonden....de he-01 dus:) Kun je wel vertellen hoe de kast bevalt qua inbouwen, koeling en geluid?
Thanks.
[ Voor 10% gewijzigd door boomr op 18-11-2008 14:58 ]
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Super mooi spul man.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:38:
[...]
Hier mijn geluid, het staat allemaal wat op elkaar maar ik ben nog student en woon dus nog erg klein. Duurt niet lang meer hoop ik.
Mijn audio:
Van medevoort voor en eindversterker PA220 en CA 220, dynamisch klasse A geschakeld.
Denon dvd 2800
Een set QUAD ESL 57
Aangesloten met silver wired kabel en een Audio Quest gevoede interlink (72 Volt)
Die vM versterkers vond ik altijd al mooi, en de ESL 57's zijn natuurlijk ultieme klassiekers. Verder heb ik ook zeer mooie herinneringen aan de DCD-2560, dat was vroeger de speler van m'n pa. Prachtig vol geluid, en een van de beste CD-spelers die Denon ooit gebouwd heeft.
Echt prachtig allemaal.
Verwijderd
Hehe nee inderdaad...Erg slim om met een peuk in je handen een foto te nemen..:-Pwimpie007 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:12:
[...]
Die camera kon alle rook in je kamer niet handelen ;-)
On topic, nice setup! Is dat een raam achter je TV?
Ja dat is een raam, beetje een ongelukkige plek dus heb er een "gordijn" voor gehangen tegen het licht.Had TV ed eerst aan de andere kant van de kamer staan maar dat kwam niet uit met de hoekbank dus vandaar. :-)
Het zal je verbazen, maar die komt bij IKEA vandaan. Een jaar of vijf geleden zag ik hem staan in een afgezonderd stukje winkel. Ik denk dat ze wat modellen aan het uitproberen waren, of zo. Ik weet niet meer wat de naam is..Audi_S2 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:06:
Welke rode kast heb je daar staan? Die ziet er goed uit.
Die zijn toch wel behoorlijk groot de Concept 8, ben blij dat 'k toch voor de 6 ben gegaan. Komt ook meer dan genoeg 'boem' uit voor mijn kamer.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:52:
Verwijderd
Eigenlijk zijn ze te groot voor de ruimte waarin ze staan maar heb ze "op de groei" gekocht zeg maar... :-PDualdude schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:37:
[...]
Die zijn toch wel behoorlijk groot de Concept 8, ben blij dat 'k toch voor de 6 ben gegaan. Komt ook meer dan genoeg 'boem' uit voor mijn kamer.Wel mooie speakers!
Zijn zeker mooie speakers, ben zowieso altijd wel gecharmeerd van Dali, heb ook geluisterd naar KEF's en B&W's maar die haalden het qua klank en zuiverheid niet bij de Dali's. Is natuurlijk heel persoonlijk maar icm mijn versterker klonken de KEF's een beetje schel en de B&W's heel vlak en mat.
Verwijderd
JohanneSneek, hier kan ik maar 1 toepassende emoticon voor vinden:Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:38:
Mijn audio:
Denon dvd 2800
Een set QUAD ESL 57
Ben nog druk bezig het verbeteren van mijn set up als student, zoals bekabeling en de bronnen (cd speler, HTPC)
Maar heb intussen een leuk setje bij elkaar gevonden:

Jungson JA 88D

De Hiper 3000 op stands, die een ongelooflijk zuiver geluid geven, en genoeg laag weergeven maar strakker zijn dan zuilspeakers met een grote klankkast.
Daarnaast het ik nog 2 Hiper Masterpiece over (door wijziging van mijn versterker 7.1 -> 2 kanaals)

Gigantisch groot filter met idioot veel componenten....
Ook heb ik nog een Hiper Dialoque liggen....
Ik denk dat ik naast mijn stereo opstelling de Masterpiece en de Dialoque ga gebruiken in een andere ruimte als HT. Dus nu nog ff op zoek naar een goede surround versterker...Ach zo blijf je bezig
Verwijderd
Eindelijk nog eens iemand met mooie apparatuurVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:12:
[...]
JohanneSneek, hier kan ik maar 1 toepassende emoticon voor vinden:![]()
Ben nog druk bezig het verbeteren van mijn set up als student, zoals bekabeling en de bronnen (cd speler, HTPC)
Maar heb intussen een leuk setje bij elkaar gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jungson JA 88D![]()
[afbeelding]
De Hiper 3000 op stands, die een ongelooflijk zuiver geluid geven, en genoeg laag weergeven maar strakker zijn dan zuilspeakers met een grote klankkast.
Daarnaast het ik nog 2 Hiper Masterpiece over (door wijziging van mijn versterker 7.1 -> 2 kanaals)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gigantisch groot filter met idioot veel componenten....
Ook heb ik nog een Hiper Dialoque liggen....
Ik denk dat ik naast mijn stereo opstelling de Masterpiece en de Dialoque ga gebruiken in een andere ruimte als HT. Dus nu nog ff op zoek naar een goede surround versterker...Ach zo blijf je bezig
Is die Jungson nou echt zo perfect als dat je op die Chinese Hifi-sites leest of valt er nog wel wat op aan te merken?
Meettechnisch is hij krachtig maar niet superneutraal of waarheidsgetrouw. Hij schijnt wel heeeeel lekker te klinken 
Dus de theoretisch ideale hifi-versterker is het zeker niet. Maar hij houdt wel bijna elke speaker onder controle en schijnt heel lekker te klinken.
Dus de theoretisch ideale hifi-versterker is het zeker niet. Maar hij houdt wel bijna elke speaker onder controle en schijnt heel lekker te klinken.
Vind hem er ook fantastisch uit zien eerlijk gezegd , dat telt natuurlijk ook mee
kingfriko
Een update van mn set omdat er het een en ander veranderd is.

Sfeer foto van de buisjes

De specs:
Versterker: Marantz SR6001
Speakers: B&W 685
Subwoofer: Adire DPL12+PR15 & Hypex DS4.0 (nog in aanbouw)
TV: Panasonic TH42-PX80
HTPC: Origen AE S10V
HDDVD: Toshiba HD-EP10
Consoles: Xbox360, PS3, NGC
Koptelefoonversterker: Little Dot MKIII
Koptelefoon: Sennheiser HD650 & HD595
Kabels: Wyrewizzard Spelbinder & W&M cables
Verder is er een Airport express te zien om muziek af te spelen van mn macbookpro. De HTPC haalt zn data van een server met 4TB.
Dit jaar moet er nog een center speaker bijkomen (vandaar dat het middelste kastje zo goed als leeg is). Verdere toekomst is een setje B&W 683's.

De specs:
Verder is er een Airport express te zien om muziek af te spelen van mn macbookpro. De HTPC haalt zn data van een server met 4TB.
Dit jaar moet er nog een center speaker bijkomen (vandaar dat het middelste kastje zo goed als leeg is). Verdere toekomst is een setje B&W 683's.
Verwijderd
Mooie set Noks! Ook die van the blob ziet er strak uit, mooie versterker zeg
echte power.
Mijn set zit nog vol in de ontwikkeling, als het een beetje een vaste vorm heeft gekregen post ik wel wat foto's, nu ben ik nog druk met het bouwen van mijn 2e set zelfbouw speakers.
Mijn set zit nog vol in de ontwikkeling, als het een beetje een vaste vorm heeft gekregen post ik wel wat foto's, nu ben ik nog druk met het bouwen van mijn 2e set zelfbouw speakers.
Verwijderd
Heeel mooie set! Zou je ook wat foto's kunnen posten van de rest van je kamer? ben stiekem wel benieuwdnoks schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:14:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De specs:
Verwijderd
Jij vat 'm Mac, ik luister liever naar een set waar ik de hele avond naar kan luisteren zonder commentaar, dan dat ik na 5 minuten zoiets heb van, "ik mis iets". Daarom heb ik ook gekozen voor deze versterker.mac1987 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:39:
Meettechnisch is hij krachtig maar niet superneutraal of waarheidsgetrouw. Hij schijnt wel heeeeel lekker te klinken
Maar ik denk (en dat is dus een mening) dat deze versterker juist wél heel natuurlijk is, omdat ik m ook heb vergeleken met verschillende buizenversterkers, en vond dat deze geintregeerde versterker er het meest bij kon komen, qua zuiverheid.
Als je Dussun bijvoorbeeld hebt, het ziet er super mooi uit, en degelijk opgebouwd, maar zuiver klinken, néé!
Verwijderd
Hallo,
Ben ook al een tijdje aan het meesurfen hier en kwijlen naar de mooie sets. Hierbij mijn bescheiden bijdrage:
Wat zie je allemaal:
Panasonic 42pz81
HK DVD 37
HK AVR 247
HK HKTS11
TVIX 5100
Indi digibox

Ben ook al een tijdje aan het meesurfen hier en kwijlen naar de mooie sets. Hierbij mijn bescheiden bijdrage:
Wat zie je allemaal:
Panasonic 42pz81
HK DVD 37
HK AVR 247
HK HKTS11
TVIX 5100
Indi digibox
Vind 't geweldig ingericht, zou alleen een andere bank zelf neer zetten... Verder is 't precies mijn smaakVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:19:
Leuk ingericht Canakris.
^^...stijlvol inrichting!! dekentje op het eiland van je bank waar heb ik dat vaker gezien
..
[ Voor 57% gewijzigd door silitek op 20-11-2008 22:27 ]
Tubes....It's what make music music!
Ziet er inderdaad goed uit Canakris.....
Wat voor salontafel is dat? Ziet er netjes uit.
Wat is tevens de kleur van de muur, is dat bruin of een rode tint? Vind het een mooie warme kleur!
Wat is tevens de kleur van de muur, is dat bruin of een rode tint? Vind het een mooie warme kleur!
Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
Verwijderd
Bedoel je deze blokkenDecon Frost schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:52:
Vraag,
Is die gene hier nog aanwezig..? En waar had je die gekocht![]()
Alvast bedankt.

Die zijn hier te koop: http://www.4udesigned.nl/...60ae75d560beaf3cca139b8ff
Verwijderd
Salontafel komt van een lokale meubelwinkel, kostte me 499 euro. De donkere kleur is aubergine, komt misschien iets anders over op de foto maar in het echt is hij nog iets donkerder maar geef inderdaad een warm gevoel.Charlie932 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:29:
Ziet er inderdaad goed uit Canakris.....
Verwijderd
Ik zie daar een geweldige TVIX naast de tv staan.
Hulde !
en een super mooi meubel ook
Hulde 2!
Hulde !
en een super mooi meubel ook
Hulde 2!
Waar zijn de plaatjes van je mooie (design) stoelen? Niet weg gedaan hoop ik?noks schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:14:
Verder weer erg mooi spul voorbij zien komen, hulde.
En @ canakris overdag televisie kijken???
[ Voor 4% gewijzigd door ksi op 22-11-2008 19:10 ]
Eens een heel andere vraag, waar heb je dat carpet vandaan?? Zoek ook een carpet met die kleur ongeveer maar kan er nergens een vinden.....Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:56:
Hallo,
Wat zie je allemaal:
Panasonic 42pz81
HK DVD 37
HK AVR 247
HK HKTS11
TVIX 5100
Indi digibox
Mooie inrichting!!!
Even een kort vraagje, ik game veel en nou vroeg ik me af hoe slecht is het om te gamen op m'n hifi setje? Bij aanschaf in de winkel werd het me afgeraden omdat veel games redelijk slecht geluid uitspugen en dat je dan je boxen kan opblazen.
Het gaat om b&w 685 zoals te zien hier in het topic aantal pagina's terug. Versterker is rotel RA-04
Het gaat om b&w 685 zoals te zien hier in het topic aantal pagina's terug. Versterker is rotel RA-04
I can't wait to shoot!
Als je niet gamed op een 8bit nes lijkt mij dat er vrij weinig mis kan gaan. Ik heb zelfs gehoord dat de metalica nummers in guitar hero van betere kwaliteit zijn dan die van de cd... De hedendaagse games maken ongeveer het zelfde geluid als een gemiddelde spektakel actie film mijns inziens. Ik game ook op mn hifi, alleen doe ik dat met de computer. Zet hem alleen nooit zo hard dat ik denk dat er uberhoupt schade kan ontstaan.
Hier is ook e.e.a. veranderd in de kijk- en luisterkamer 
Overzicht van twee kanten:

In het witte meubel zit de centerspeaker (LCR60). De center past er precies in en heeft nog net extra ruimte die ik heb gebruikt om 'm een paar graden omhoog te richten, recht op oorhoogte van de luisterpositie:

AV spul (3805 en 3910) zit ook in het meubel. Ik heb er aan de achterzijde een plank uitgehaald om de lucht vrijer te laten circuleren; de apparatuur blijft zo koel genoeg
:

AB behorend bij de receiver:

Rear speaker (602.5):

Front speaker (603):

Sub (ASW650). Staat naast de bank en gebruik ik daardoor ook als bijzettafeltje. Hij is er groot genoeg voor

En natuurlijk de tv (Pioneer 42" plasma):

Mijn MacBook hoort er eigenlijk ook bij want die sluit ik met HDMI en toslink aan op de tv en receiver om HD materiaal af te spelen. Werkt uit de kunst samen met XBMC en de Apple remote
Ben met de setup erg tevreden. Onlangs nog een platenspeler aangesloten gehad, maar die vond ik nul meerwaarde bieden. Ja, het is even leuk om weer eens met die grote platen te spelen maar qua geluid vond ik het niks toevoegen aan cd's (ja, krasjes en plopjes
).
Een poos geleden overwoog ik een losse stereo-eindversterker, gewoon om te experimenteren wat dat toevoegt aan het stereogeluid (had nml. goede ervaringen op dit gebied na mijn DVD speler upgrade). Alleen heb ik geen idee waar te beginnen
Ik heb geen zin om stad en land af te gaan om ze te beluisteren want zie het maar eens voorelkaar te krijgen met deze speakers, voorversterker plus nog een omgeving die akoestische overeenkomsten vertoont met mijn woonkamer. Dus een gok met een niet te dure 2e hands lijkt mij het beste, die kan ik altijd weer doorverkopen als hij niks blijkt toe te voegen 
Mijn DVD speler heb ik in tegenstelling tot de vorige speler wel analoog aangesloten voor cd weergave (voor DVD's gebruik ik DenonLink). In deze speler zitten betere DAC's dan in de receiver en vorige speler, het verschil is zowaar te merken. Vandaar dat ik ook twee nieuwe interlinks overweeg, er zit nu namelijk simpel spul tussen uit de grabbelton en ik ben benieuwd wat de effecten zijn (ik verwacht er niet veel van trouwens. Maar als je het nooit probeert weet je het ook niet
).
Verdere upgrades heb ik niet op 't oog. Want als ik er qua speakers duidelijk op vooruit wil moet ik meer investeren (B&W 8 serie of zelfde klasse van ander merk) dan ik me nu kan veroorloven. Speakers die maar ietsjes beter zijn dan die ik al heb zijn mij de investering niet waard.

In het witte meubel zit de centerspeaker (LCR60). De center past er precies in en heeft nog net extra ruimte die ik heb gebruikt om 'm een paar graden omhoog te richten, recht op oorhoogte van de luisterpositie:

AV spul (3805 en 3910) zit ook in het meubel. Ik heb er aan de achterzijde een plank uitgehaald om de lucht vrijer te laten circuleren; de apparatuur blijft zo koel genoeg

Rear speaker (602.5):

Front speaker (603):

Sub (ASW650). Staat naast de bank en gebruik ik daardoor ook als bijzettafeltje. Hij is er groot genoeg voor

Mijn MacBook hoort er eigenlijk ook bij want die sluit ik met HDMI en toslink aan op de tv en receiver om HD materiaal af te spelen. Werkt uit de kunst samen met XBMC en de Apple remote
Ben met de setup erg tevreden. Onlangs nog een platenspeler aangesloten gehad, maar die vond ik nul meerwaarde bieden. Ja, het is even leuk om weer eens met die grote platen te spelen maar qua geluid vond ik het niks toevoegen aan cd's (ja, krasjes en plopjes

Een poos geleden overwoog ik een losse stereo-eindversterker, gewoon om te experimenteren wat dat toevoegt aan het stereogeluid (had nml. goede ervaringen op dit gebied na mijn DVD speler upgrade). Alleen heb ik geen idee waar te beginnen

Mijn DVD speler heb ik in tegenstelling tot de vorige speler wel analoog aangesloten voor cd weergave (voor DVD's gebruik ik DenonLink). In deze speler zitten betere DAC's dan in de receiver en vorige speler, het verschil is zowaar te merken. Vandaar dat ik ook twee nieuwe interlinks overweeg, er zit nu namelijk simpel spul tussen uit de grabbelton en ik ben benieuwd wat de effecten zijn (ik verwacht er niet veel van trouwens. Maar als je het nooit probeert weet je het ook niet
Verdere upgrades heb ik niet op 't oog. Want als ik er qua speakers duidelijk op vooruit wil moet ik meer investeren (B&W 8 serie of zelfde klasse van ander merk) dan ik me nu kan veroorloven. Speakers die maar ietsjes beter zijn dan die ik al heb zijn mij de investering niet waard.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Zit zelf ook altijd op pc, (wii is er net uit) en hard wat is hard?. Spellen zoals far cry 2, cod world at war en cod 4. Test drive Unlimted en GRid.Zjosh schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:54:
Als je niet gamed op een 8bit nes lijkt mij dat er vrij weinig mis kan gaan. Ik heb zelfs gehoord dat de metalica nummers in guitar hero van betere kwaliteit zijn dan die van de cd... De hedendaagse games maken ongeveer het zelfde geluid als een gemiddelde spektakel actie film mijns inziens. Ik game ook op mn hifi, alleen doe ik dat met de computer. Zet hem alleen nooit zo hard dat ik denk dat er uberhoupt schade kan ontstaan.
@ Abbadon
Ziet er goed uit, die lamp is erg nice hoe die op het plafond straalt. Hoe bevalt die ab?
[ Voor 7% gewijzigd door the mod man op 23-11-2008 14:02 ]
I can't wait to shoot!
Ik heb mijn speakers al wel behoorlijk vaak flink hard gezet ( DM601 s3 + NADC340 ) Ook bij films enzo, en ik zie niet meteen het verschil tussen kanonskogels bij Saving private ryan, en far cry 2. Maarja, ik ben er dan ook niet diep ingedoken, kijken wat het verschil in geluidskwaliteit is.the mod man schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:59:
[...]
Zit zelf ook altijd op pc, (wii is er net uit) en hard wat is hard?. Spellen zoals far cry 2, cod world at war en cod 4. Test drive Unlimted en GRid.
@ Abbadon
Ziet er goed uit, die lamp is erg nice hoe die op het plafond straalt. Hoe bevalt die ab?
Hard is bij mij trouwens mn NAD T753 op -0db met een dvd van War of the Worlds er in, DM603 s3, LCR600 s3 en DM601 s3 ( waarvan de laatste nu afgesplitst zijn, omdat ik nu de helft van de week op kamers zit.) Dit is wel hard genoeg om de ramen mee te laten trillen.
Haha scherp hoorksi schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:09:
[...]
Waar zijn de plaatjes van je mooie (design) stoelen? Niet weg gedaan hoop ik?
Verder weer erg mooi spul voorbij zien komen, hulde.
En @ canakris overdag televisie kijken???
Ik kijk mn films / game vaak vanuit mn bed. Tis namelijk ook mn slaapkamer
Verwijderd
Heel erg mooie kamer, precies mijn smaak. Ik zou later ook zoiets willen (ja later ja, ben nu pas 17Abbadon schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
AV spul (3805 en 3910) zit ook in het meubel. Ik heb er aan de achterzijde een plank uitgehaald om de lucht vrijer te laten circuleren; de apparatuur blijft zo koel genoeg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Rear speaker (602.5):
[afbeelding]
Front speaker (603):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben met de setup erg tevreden. Onlangs nog een platenspeler aangesloten gehad, maar die vond ik nul meerwaarde bieden. Ja, het is even leuk om weer eens met die grote platen te spelen maar qua geluid vond ik het niks toevoegen aan cd's (ja, krasjes en plopjes).
Een poos geleden overwoog ik een losse stereo-eindversterker, gewoon om te experimenteren wat dat toevoegt aan het stereogeluid (had nml. goede ervaringen op dit gebied na mijn DVD speler upgrade). Alleen heb ik geen idee waar te beginnenIk heb geen zin om stad en land af te gaan om ze te beluisteren want zie het maar eens voorelkaar te krijgen met deze speakers, voorversterker plus nog een omgeving die akoestische overeenkomsten vertoont met mijn woonkamer. Dus een gok met een niet te dure 2e hands lijkt mij het beste, die kan ik altijd weer doorverkopen als hij niks blijkt toe te voegen
Mijn DVD speler heb ik in tegenstelling tot de vorige speler wel analoog aangesloten voor cd weergave (voor DVD's gebruik ik DenonLink). In deze speler zitten betere DAC's dan in de receiver en vorige speler, het verschil is zowaar te merken. Vandaar dat ik ook twee nieuwe interlinks overweeg, er zit nu namelijk simpel spul tussen uit de grabbelton en ik ben benieuwd wat de effecten zijn (ik verwacht er niet veel van trouwens. Maar als je het nooit probeert weet je het ook niet).
Media set:
Samsung 37" LCD full hd
Harman kardon AVR 245
Mordaunt short 906i een paar als fronts
Mordaunt short 905i als center
En een paar cheap ass lompe boeren speakers als rears (moeten nog vervangen worden)
Bron:
PS3 voor games, en films
macbook i.c.m. airport express voor muziek (en om heel af en toe een film te streamen naar de PS3)
Ziet er echt heel goed uit!Abbadon schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
AV spul (3805 en 3910) zit ook in het meubel. Ik heb er aan de achterzijde een plank uitgehaald om de lucht vrijer te laten circuleren; de apparatuur blijft zo koel genoeg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Rear speaker (602.5):
[afbeelding]
Front speaker (603):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben met de setup erg tevreden. Onlangs nog een platenspeler aangesloten gehad, maar die vond ik nul meerwaarde bieden. Ja, het is even leuk om weer eens met die grote platen te spelen maar qua geluid vond ik het niks toevoegen aan cd's (ja, krasjes en plopjes).
Een poos geleden overwoog ik een losse stereo-eindversterker, gewoon om te experimenteren wat dat toevoegt aan het stereogeluid (had nml. goede ervaringen op dit gebied na mijn DVD speler upgrade). Alleen heb ik geen idee waar te beginnenIk heb geen zin om stad en land af te gaan om ze te beluisteren want zie het maar eens voorelkaar te krijgen met deze speakers, voorversterker plus nog een omgeving die akoestische overeenkomsten vertoont met mijn woonkamer. Dus een gok met een niet te dure 2e hands lijkt mij het beste, die kan ik altijd weer doorverkopen als hij niks blijkt toe te voegen
Mijn DVD speler heb ik in tegenstelling tot de vorige speler wel analoog aangesloten voor cd weergave (voor DVD's gebruik ik DenonLink). In deze speler zitten betere DAC's dan in de receiver en vorige speler, het verschil is zowaar te merken. Vandaar dat ik ook twee nieuwe interlinks overweeg, er zit nu namelijk simpel spul tussen uit de grabbelton en ik ben benieuwd wat de effecten zijn (ik verwacht er niet veel van trouwens. Maar als je het nooit probeert weet je het ook niet).
Maar mag ik vragen, je hebt de voor en achterkant van de kastjes open, maar boven, onder en aan de zijkanten is toch erg weinig ruimte om de apparatuur fatsoenlijk te laten ademen?
Ik heb zelf al met mijn yamaha receiver dat met een dvd speler erop en samen open op mijn bureau dat de versterker goed warm word.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Zo te zien heb je een Friel van de IKEA. Heb je er geen last van dat je center rechts van je TV gepositioneerd is? Je zit namelijk niet echt ver van je TV dus ik kan mij voorstellen dat je de center van rechts hoort komen.Abbadon schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:57:
Ik zoek al tijden een betaalbaar mooi meubel en deze komt dicht in de buurt met als nadeel dat je telkens het deurtje moet openzetten wanneer je de center gebruikt. Toch staat deze nog op mijn lijstje.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
De ab is een love or hate ding. Ik kan er prima mee leven; de meest gebruikte functies zitten onder de paar echte knoppen (die in het midden) of de relatief grote touchbuttons vlak daaronder. De touchbuttons helemaal bovenin zijn te klein, ik druk regelmatig op de verkeerde, maar ik hoef die kleine knoppen gelukkig niet vaak te gebruiken.the mod man schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:59:
[...]

Boven is nog wel genoeg ruimteJoopieboy schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:38:
[...]
Ziet er echt heel goed uit!
Maar mag ik vragen, je hebt de voor en achterkant van de kastjes open, maar boven, onder en aan de zijkanten is toch erg weinig ruimte om de apparatuur fatsoenlijk te laten ademen?
Ik heb zelf al met mijn yamaha receiver dat met een dvd speler erop en samen open op mijn bureau dat de versterker goed warm word.
IKEA Friel idd-Stef- schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:47:
[...]
Zo te zien heb je een Friel van de IKEA. Heb je er geen last van dat je center rechts van je TV gepositioneerd is? Je zit namelijk niet echt ver van je TV dus ik kan mij voorstellen dat je de center van rechts hoort komen.
Ik zoek al tijden een betaalbaar mooi meubel en deze komt dicht in de buurt met als nadeel dat je telkens het deurtje moet openzetten wanneer je de center gebruikt. Toch staat deze nog op mijn lijstje.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
@ Abbadon....Mooie kamer en die B&W's natuurlijk. Hoe is de akoestiek in je ruimte?..geen last van galm!
Komen prachtige kamers met mooie set-ups voorbij laatste tijd...
Op GoT is nog geen crisis zo te zien!!..
Komen prachtige kamers met mooie set-ups voorbij laatste tijd...
Op GoT is nog geen crisis zo te zien!!..
Tubes....It's what make music music!
Bij deze dan na maanden (jaren?) van voornamelijk lurken een sneak preview van mijn hifi set-up. Punten voor iedereen die herkenbare onderdelen weet te noemen. 

Great minds think alike!
Nieuw versterkertje gekocht, en een nieuw bureau, dus even snel wat pics gemaakt van mijn slaapkamertje.
01 | Overzichtje van het AV meubel.

02 | Nieuwe Yamaha receiver (een oud beestje inmiddels, maar voor een leuk prijsje kunnen kopen!).

03 | Yamaha RX-V559.

04 | Bose AM6.III speakers (als er nu maar geen discussie ontstaat, die is al te vaak gevoerd).

05 | Aanzicht vanuit kijkpositie.

06 | PS3 als media speler.

07 | PS3, UPC Mediabox, receiver.

08 | Overzichtje.

09 | Nieuw bureau. Lekker clean!

10 | Remotes om de boel mee te bedienen.

11 | Philips tv.

12 | Overzichtje.

02 | Nieuwe Yamaha receiver (een oud beestje inmiddels, maar voor een leuk prijsje kunnen kopen!).

03 | Yamaha RX-V559.

04 | Bose AM6.III speakers (als er nu maar geen discussie ontstaat, die is al te vaak gevoerd).

08 | Overzichtje.

11 | Philips tv.

12 | Overzichtje.

Bevalt prima , de kast is alleen wel diep en volgende keer ga ik liever voor een ondiepere kast zodat deze makkelijker in een lcd meubel past.lj_tree schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:56:
[...]
Kun je wel vertellen hoe de kast bevalt qua inbouwen, koeling en geluid?
Thanks.
De kwaliteit van de kast zelf is heel goed.Voeding en vents zijn niet helemaal geruisloos (moet je wel heel goed luisteren), De vent heb ik nu dus vervangen door 2 stillere papst.
Koeling : komt niet boven de 40 graden.(processor)
Het lcd scherm gebruik ik niet, die imon remote heb ik in de verpakking gelaten en heb een Logitech 525 uni remote.
Uit de doos :

Ingewanden erin :

Overzicht :

Mijn tv bevind zich niet tegen de achterwand, en staat dus op een ovale meubel die ik binnenkort gaat vervangen.
Mooi kastje! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Ik heb je lamp-idee gejat:) Heb ook een grote mdf bak gemaakt en aan het plafond gehangen. Mijne is zwart emt iets meer lampjes en een klik-aan-klik-uit dimmer ab remote dinges unit gevalletje:)Nik schreef op zondag 23 november 2008 @ 21:54:
Nieuw versterkertje gekocht, en een nieuw bureau, dus even snel wat pics gemaakt van mijn slaapkamertje.
[afbeelding]
[afbeelding]
03 | Yamaha RX-V559.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
08 | Overzichtje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
11 | Philips tv.
[afbeelding]
12 | Overzichtje.
[afbeelding]
Nog thanks voor de inspiratie:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Thanks voor de info en foto's! ZEKER relaxed van je!carpetburn schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:25:
[...]
Bevalt prima , de kast is alleen wel diep en volgende keer ga ik liever voor een ondiepere kast zodat deze makkelijker in een lcd meubel past.
De kwaliteit van de kast zelf is heel goed.Voeding en vents zijn niet helemaal geruisloos (moet je wel heel goed luisteren), De vent heb ik nu dus vervangen door 2 stillere papst.
Het lcd scherm gebruik ik niet, die imon remote heb ik in de verpakking gelaten en heb een Logitech 525 uni remote.
Uit de doos :
[afbeelding]
Ingewanden erin :
[afbeelding]
Overzicht :
[afbeelding]
Mijn tv bevind zich niet tegen de achterwand, en staat dus op een ovale meubel die ik binnenkort gaat vervangen.
Ik blijf toch nog steeds een beetje twijfelen en ik heb nog ff tijd aangezien ik nog tot januari wil wachten met de aankoop (december heb ik t extreem druk dus toch geen tijd voor htpc:) )
Nice, lijkt wel een operatiekamer zo witNik schreef op zondag 23 november 2008 @ 21:54:
Foto's kamer
[ Voor 10% gewijzigd door Fietsbel op 24-11-2008 13:41 ]
39
ik wist niet dat The Dark Knight nu al officieel te koop was...:)
Ga ook een mediaspeler bouwen (xbox trekt het niet helemaal meer), wil ook een chieftec kast gaan aanschaffen en vroeg me af of er voor de lcd/vfd een glazen plaatje zit? (op de foto lijkt dit wel het geval).carpetburn schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:25:
[...]
Bevalt prima , de kast is alleen wel diep en volgende keer ga ik liever voor een ondiepere kast zodat deze makkelijker in een lcd meubel past.
Uit de doos :
[afbeelding]
Ingewanden erin :
[afbeelding]
Overzicht :
[afbeelding]
Intel Core i2600K | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | Kingston 9905403-400.A00LF DDR3 @1600MHz | 2x EVGA GTX 570 SC | OCZ Vertex 3 SSD
Nouja zeg, dat is wel een beetje een nono response.lj_tree schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:39:
[...]
Ik heb je lamp-idee gejat:) Heb ook een grote mdf bak gemaakt en aan het plafond gehangen. Mijne is zwart emt iets meer lampjes en een klik-aan-klik-uit dimmer ab remote dinges unit gevalletje:)
Nog thanks voor de inspiratie:)
Dat vraagt toch echt om fotos!!
[ Voor 4% gewijzigd door ksi op 24-11-2008 17:51 ]
Mijn rommel:

Wat zie je:
Rotel set uit de 10 serie
AQVOX USB2DA (DAC)
JVC HD Ready TV
JVC Surround set
Magnat Symbol Surround Luidsprekers
Xbox 360 met black knight case
XBox (XBMC)
UPC Digitale TV geval
Impulse Aria Luidsprekers
PS3
Kabels (Siltech) gesmeed door elfjes in het zilveren maanlicht (toen alle planeten in 1 lijn stonden)
Roze olifantjes (afhankelijk van de hoeveel geconsumeerde drank)
Ik bedien dit alles met een Harmony 885 (geweldige AB) en ben op dit moment een mediaspeler voor XBMC aan het samenstellen om mijn Xbox 1 te vervangen.

Wat zie je:
Rotel set uit de 10 serie
AQVOX USB2DA (DAC)
JVC HD Ready TV
JVC Surround set
Magnat Symbol Surround Luidsprekers
Xbox 360 met black knight case
XBox (XBMC)
UPC Digitale TV geval
Impulse Aria Luidsprekers
PS3
Kabels (Siltech) gesmeed door elfjes in het zilveren maanlicht (toen alle planeten in 1 lijn stonden)
Roze olifantjes (afhankelijk van de hoeveel geconsumeerde drank)
Ik bedien dit alles met een Harmony 885 (geweldige AB) en ben op dit moment een mediaspeler voor XBMC aan het samenstellen om mijn Xbox 1 te vervangen.
[ Voor 8% gewijzigd door narcan op 24-11-2008 23:51 ]
Intel Core i2600K | Asus Maximus IV Extreme (3.0) | Kingston 9905403-400.A00LF DDR3 @1600MHz | 2x EVGA GTX 570 SC | OCZ Vertex 3 SSD
Verwijderd
Die Impulsjes heb ik ook nog in mijn bezit gehad. Ik hoor vaker verhalen dat ze heel mooi klinken i.c.m. een Rotel?
En heb je al een filter update gedaan? want dat moeten ze stukken beter klinken en zijn dan gemakkelijker aan te sturen. Zelf heb ik daar ook geen ervaring mee....
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 09:33 ]
graag gedaan hoor.lj_tree schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:40:
[...]
Thanks voor de info en foto's! ZEKER relaxed van je!
Ik blijf toch nog steeds een beetje twijfelen en ik heb nog ff tijd aangezien ik nog tot januari wil wachten met de aankoop (december heb ik t extreem druk dus toch geen tijd voor htpc:) )
Volgens mij wel, ik heb in ieder geval wel mijn plastic sticker erafgepeuterd.narcan schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:17:
[...]
Ga ook een mediaspeler bouwen (xbox trekt het niet helemaal meer), wil ook een chieftec kast gaan aanschaffen en vroeg me af of er voor de lcd/vfd een glazen plaatje zit? (op de foto lijkt dit wel het geval).
Mijn mediacenter heb ik volgens de bestbuyguide-htpc samengesteld.
Ik stap alleen af van mijn DVB-c pci kaart ,en koop toch een losse HDrecorder-tuner voor mijn digi-tv.
Dan stap ik ook over op een lage profielkast dus dan komt de Chieftec kast te koop.Die Denon avr3300 gaat er ook uit. Prima geluid hoor, maar ik heb hem bijna nooit aanstaan.Geluid gaat toch meestal over de tv speaker.
Dus als iemand interesse heeft.....
Dali IKON speakerset? In ieder geval een IKON Vokal 2 centerspeaker als ik het goed zieVerbal Kint schreef op zondag 23 november 2008 @ 21:01:
Bij deze dan na maanden (jaren?) van voornamelijk lurken een sneak preview van mijn hifi set-up. Punten voor iedereen die herkenbare onderdelen weet te noemen.
[afbeelding]
Ja klinken erg lekker met de rotel, filter (en interne bekabeling) update wil ik binnenkort gaan doen (ik heb nog het 1ste filter van voor de SE), als ik weer financieel ben bijgekomen van m'n mediacenter. Daarna toch eens gaan kijken voor zo'n Luna buizenbak die hij ook heeft staan, schijnt helemaal een goede match te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:32:
[...]
Die Impulsjes heb ik ook nog in mijn bezit gehad. Ik hoor vaker verhalen dat ze heel mooi klinken i.c.m. een Rotel?
En heb je al een filter update gedaan? want dat moeten ze stukken beter klinken en zijn dan gemakkelijker aan te sturen. Zelf heb ik daar ook geen ervaring mee....
Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe Impulse luidsprekers met scanpeak units, hoop ook dat hij nog eens een no holds barred luidspreker bouwt met een 15" ofzo voor het laag. Anders toch maar een Bagend 18" erbij.
Verwijderd
Merk is goed. Welk type de center is weet ik niet, maar voor de fronts geldt iig dat het type niet goed is. Ik speel maar even niet mee, het antwoord staat in zijn sig.mac1987 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:11:
[...]
Dali IKON speakerset? In ieder geval een IKON Vokal 2 centerspeaker als ik het goed zie
Ik zou iig pas bonuspunten uitdelen bij het raden van zijn projector
offtopic:
He furball, dat zijn wel hele slechte foto's. Heb ik nog zo mijn best voor je gedaan!
He furball, dat zijn wel hele slechte foto's. Heb ik nog zo mijn best voor je gedaan!
Verwijderd

Prachtig A/V meubel gekocht en zwenkwielen er onder gezet. Meteen maar eens wat plaatjes gemaakt. De Pixelmagic MB100 op de achtergrond gebruik ik als externe harddisk voor de Popcorn, maar stream 99% vanaf mijn pc.
TV Sony 40W2000
Receiver: SONY STR DE497
Blu-ray speler: Pioneer BDP-LX70
NMT: Popcornhour A100
SD Twintuner PVR:Humax iPVR-9200C
Front & surround speakers:B&W601 S3
Centerspeaker: B&W LCR 600 S3
Subwoofer:MJ ref1 MKII
Console: Sony PS3
Remote all-in-one: Logitech Harmony 895
De eerstvolgende upgrade is een nieuwe receiver. Ben er nog steeds niet helemaal uit, maar neig naar Marantz SR-5003.
Hoe bevalt het nou in de praktijk, zo'n all-in-one remote ?Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:49:
[afbeelding]
Remote all-in-one: Logitech Harmony 895
Heb voorheen weleens een fancy all-in-one gehad met een touchscreen, maar die werkte voor geen meter...(lees zeer onhandig)
Het is zeker weten een Dali IKON Vokal, welke (1 of 2) weet ik niet zeker maar het lijkt een 2.Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:09:
[...]
Merk is goed. Welk type de center is weet ik niet, maar voor de fronts geldt iig dat het type niet goed is. Ik speel maar even niet mee, het antwoord staat in zijn sig.
Ik zou iig pas bonuspunten uitdelen bij het raden van zijn projector
offtopic:
Dat is trouwens het enige onderdeel van de set waar je aan de hand van die preview wat over kan zeggen. Een (volgens mij vierkante, dus alleen specifiek geen Dali Suite of hoger) speaker met zwart speakerdoek en een projectiescherm kan je niks uit afleiden
Je kunt wel oude topics doorspitten (zag iets over een Panasonic beamer) om erachter te komen, maar dat is niet leuk
mac1987 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 01:00:
[...]
Het is zeker weten een Dali IKON Vokal, welke (1 of 2) weet ik niet zeker maar het lijkt een 2.
Die reken ik goed, center is inderdaad een IKON Vokal, nummer 2.
Verder is de rest van de hifi idd wat lastig (iemand die een gokje wil wagen mbt de DVD-speler
De rest komt dan wel als mig29 zorgt voor fatsoenlijke lenzen en het weermannetje voor fatsoenlijk (zon)licht. Ooit ben ik gestart met een Arcam Alpha 9 amp en 8se cd-speler op Linn Keilidhs, daar is nu niks meer van over.
Great minds think alike!
bos schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:49
TV Sony 40W2000
Een bluray speler en een ps3.
Waarom??? Een ps3 doet toch niet onder als bluray speler.
TV Sony 40W2000
[ Voor 19% gewijzigd door robert22nh op 26-11-2008 05:05 ]
Ik gebruik zelf de 885 en bevalt me echt super.daanNL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:52:
[...]
Hoe bevalt het nou in de praktijk, zo'n all-in-one remote ?
Heb voorheen weleens een fancy all-in-one gehad met een touchscreen, maar die werkte voor geen meter...(lees zeer onhandig)
Ik gebruik het voor:
sony 46w2000
onkio sr705
Htpc
En een samsung digitale kabel ontvanger.
Je kunt bepaalde activiteiten programmeren zoals tv kijken (htpc en onkio blijven uit).
Films of tv via de htpc (onkio aan, tv op hdmi ingang en htpc uit standby) enz enz.
Ik zou niets anders meer willen behalve dan een infrarood verlenger zodat de kast dicht kan blijven (oftewel had het duurdere broertje moeten nemen de 895 met infrarood...

Verwijderd
Na de overweldigende belangstelling voor mijn SVS topic, wat mailtjes over en weer met L-Sound in Noorwegen en SVS in de States ben ik voor de oude SVS PCi 25-31 gegaan die zij custom gaan tunen naar 22hz.
Dit zodat hij dezelfde prestaties levert als de veel grotere kubus PB12-NSD en de cilinder PC12-NSD die pas volgend jaar Februari komt. Die volgens L-Sound nauwelijks een verbetering is als je hun custom tweak laat toepassen!
Met room gain kan hij op behoorlijke niveau's vanaf 18hz mee gaan spelen
Can't wait!
Pics dus binnenkort
Dit zodat hij dezelfde prestaties levert als de veel grotere kubus PB12-NSD en de cilinder PC12-NSD die pas volgend jaar Februari komt. Die volgens L-Sound nauwelijks een verbetering is als je hun custom tweak laat toepassen!
Met room gain kan hij op behoorlijke niveau's vanaf 18hz mee gaan spelen
Pics dus binnenkort
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 11:48 ]
JAAAVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:03:
[...]
Bedoel je deze blokken
[afbeelding]
Die zijn hier te koop: http://www.4udesigned.nl/...60ae75d560beaf3cca139b8ff
Je bent een held... ik had het al opgegeven... ik kon ze niet vinden. Dus ik denk ik maak ze zelf.. maar je bent er nog
SUPER BEDANKT!!!!!!
(ik begreep dat je zelf 2 setjes had gekocht omdat je 2x dezelfde maat nodig hebt.... heb je de andere maten nu over? )
*edit: ze hebben trouwens wel meer mooie dingen op die site... en soms niet duur.
[ Voor 5% gewijzigd door World Citizen op 26-11-2008 12:08 ]
FreeReef.nl
De kast ken ik wel, Besta Burs van Ikea (Ik heb zelf de zwarte uitvoering.)Verbal Kint schreef op zondag 23 november 2008 @ 21:01:
[afbeelding]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Sinds lange tijd volg ik dit topic en heb ondertussen naar de vele foto's gekeken (en af en toe gekwijld) die hier voorbij kwamen. Ik vond het nu wel eens tijd om mijn set-up te tonen:
De foto's

Vanuit de zitpositie

Overzicht

Frontspeaker rechts van dichterbij

De vele kabels achter de TV en Sub

Zie vorige opmerking
Wat u ziet (of zou moeten kunnen zien):
De foto's

Vanuit de zitpositie

Overzicht

Frontspeaker rechts van dichterbij

De vele kabels achter de TV en Sub

Zie vorige opmerking
Wat u ziet (of zou moeten kunnen zien):
- TV: Panasonic TX-37LZD70F (Full HD)
- DVD-recorder: Samsung DVD HR753 (wordt amper gebruikt)
- Receiver: Pioneer VSX-C100
- Speakers: Pioneer, types: Front & Center: S-CR50-K, Rear: S-F50-K
- Sub: Pioneer S-W110S
- Blu ray speler: Sony BDP-S350
- Digitaal: Digi1 kastje (die van @home of Ziggo of hoe het nu ook maar heet)
Dat is al een heel bovengemiddelde set. Ik neem aan dat je in ieder geval geen stap terug gedaan hebt...Verbal Kint schreef op woensdag 26 november 2008 @ 01:56:
[...]
![]()
Die reken ik goed, center is inderdaad een IKON Vokal, nummer 2.
Verder is de rest van de hifi idd wat lastig (iemand die een gokje wil wagen mbt de DVD-speler), maar het meubel en de artiest zijn nog wel te doen lijkt me.
De rest komt dan wel als mig29 zorgt voor fatsoenlijke lenzen en het weermannetje voor fatsoenlijk (zon)licht. Ooit ben ik gestart met een Arcam Alpha 9 amp en 8se cd-speler op Linn Keilidhs, daar is nu niks meer van over.
Verwijderd
Dat is dus de reden waarom ik een groothoeklens moet meenemen!mac1987 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:01:
Ik neem aan dat je in ieder geval geen stap terug gedaan hebt...
Overigens was de center volgens mij het sluitstuk in de begroting.....
Verwijderd
Heb ze niet zelf gebruikt, enkel de site bij de favorieten gezet toenDecon Frost schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:03:
(ik begreep dat je zelf 2 setjes had gekocht omdat je 2x dezelfde maat nodig hebt.... heb je de andere maten nu over? )
*edit: ze hebben trouwens wel meer mooie dingen op die site... en soms niet duur.
Een Dali Ikon Vokal 2 als sluitstuk op de begroting...Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:24:
[...]
Dat is dus de reden waarom ik een groothoeklens moet meenemen!
Overigens was de center volgens mij het sluitstuk in de begroting.....
Niet veel mensen die dat kunnen zeggen
Toevallig is de center bij mij momenteel ook de zwakste schakel, maar dat is dan ook 'slechts' een Dali Concept Center.
Als kleine hint: passen de andere speakers ook bij de Center, in andere woorden, zijn het ook Dali's ?
Zo ja, dan gok ik op Mentors of Helicons
Dat is dan ook niet helemaal waar, de rears zijn nog wel een stukje goedkoper (zelfs per paar). Die ga ik ook nog wel even vervangen, vindt ze niet zo belangrijk maar het is wel leuk als alles van hetzelfde merk is.mac1987 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:24:
[...]
Een Dali Ikon Vokal 2 als sluitstuk op de begroting...![]()
Niet veel mensen die dat kunnen zeggen
Gaat lekker met dat gokken!Toevallig is de center bij mij momenteel ook de zwakste schakel, maar dat is dan ook 'slechts' een Dali Concept Center.
Als kleine hint: passen de andere speakers ook bij de Center, in andere woorden, zijn het ook Dali's ?
Zo ja, dan gok ik op Mentors of Helicons
Great minds think alike!
Verwijderd
Een PS3 is een prima BD player. Zet je 'm echter in directe vergelijking naast bijvoorbeeld een topmodel Pio, dan legt 'ie het echter wel af.robert22nh schreef op woensdag 26 november 2008 @ 05:03:
Ik gok een mooi setje Dali Mentor's als frontspeakers danVerbal Kint schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:16:
[...]
Dat is dan ook niet helemaal waar, de rears zijn nog wel een stukje goedkoper (zelfs per paar). Die ga ik ook nog wel even vervangen, vindt ze niet zo belangrijk maar het is wel leuk als alles van hetzelfde merk is.
[...]
Gaat lekker met dat gokken!
Die passen er wel mooi bij, maar zijn wel duidelijk nog weer een klasse beter dan de Ikons.
[ Voor 9% gewijzigd door mac1987 op 27-11-2008 00:30 ]
Yep, die gok lijkt veilig, [:)]. Ook omdat de Helicons een wat rondere vorm hebben dan ik op de foto kan herkennen - de kast van de Mentor is wat hoekiger.
Verder gok ik op een Projecta scherm...
Verder gok ik op een Projecta scherm...
Dit topic is gesloten.