Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Krijgt 7x +1 en komt daardoor niet op de imo terechte -1 te staan
en daar zit je dus al fout lopen janken omdat je geen films mag opnemen in de bios en persoon die hem een + gaf is helemaal zwakzinnig.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Virussen? Scan ze hier!
Ok, net gefixt door Wildhagen. Niet zo snel posten in vervolg, ja!
[ Voor 46% gewijzigd door Dirk op 17-11-2008 11:13 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Wat zullen we ermee doen?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
☻/
/▌
/ \
Dat ze identiek zijn?RoD schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:50:
Wat bedoel je precies?
[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 17-11-2008 14:08 ]
☻/
/▌
/ \
Verder eens met Kixtart wat betreft de score. Nulletje gegeven.
Dubbelposten in hetzelfde draadje kan namelijk, hetzelfde antwoord kan voor verschillende vragen van toepassing zijn en werken. Beide verdienen ondanks een vermeende dubbelpost toch een onafhankelijke waardering.
Het tegenovergestelde is dat er een lijst gemaakt wordt en alle unieke opmerkingen eenmalig een + krijgen en daarna alles als 'dubbelpost'wordt aangemerkt en dus een -1..... op een dag kan niemand meer relevante opmerkingen plaatsen want .... google. En zo nodig je nooit meer iemand uit om een specifieke vraag met een relevant antwoord te beantwoorden.
[ Voor 26% gewijzigd door Delerium op 17-11-2008 14:37 ]
Verwijderd
Staat momenteel geloof ik 3x op +1 gemod maar is natuurlijk een regelrechte flame.
En dan heeft ie nu al 1x +2 en 5x +1...

En na 8 minuten staat ie al op -1 met 23x -1. Netjes!
[ Voor 69% gewijzigd door Dirk op 17-11-2008 15:40 ]
Mee eens, idem voor degenen die deze reactie een +2 gaf. Toevallig (?) van dezelfde user...RoD schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:36:
Diegenen die daar een +1/+2 aan gegeven hebben mogen wel eens nagekeken worden.
Virussen? Scan ze hier!
heeft ook al een +2 en staat +1.
EDIT:
dinoballz in 'nieuws: 'Hoge Vista Capable-eisen zouden Intel miljarden gekost hebben''
natuurlijk, gebruiker staat zelfs -30
[ Voor 38% gewijzigd door vmsw op 17-11-2008 17:59 ]
Verwijderd
dion_b in 'nieuws: Bijna de helft van de mensen heeft technische hulp nodig' & pcgek in 'nieuws: Bijna de helft van de mensen heeft technische hulp nodig'
er zijn echt wel genoeg reactie's die een echte +1 verdienen tegenover die van hun imho
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 09:33 ]
Is weg. Je moest dan wel registreren om het e.e.a. te kunnen zien, maar z'n punt kon zonder die site ook wel gemaakt worden.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Het lijkt mij juist zeer gewenst dat storende fouten gemeld worden.
Dat is zéker gewenst! Maar de plaats die je daarvoor koos is niet handig.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:30:
Ik heb hier aangegeven dat er in het betreffende artikel Bijna de helft van de mensen heeft technische hulp nodig onjuist is geciteerd uit het oorspronkelijke persbericht en dat wordt vervolgens als 'ongewenst' aangemerkt.
- Als het aangepast is, is je reactie overbodig geworden
- De redactie spit niet constant reacties door op hun nieuwsartikelen, daar hebben ze simpelweg de tijd niet voor. Zodoende wordt je melding snel gemist
- Overzichtelijkheid

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 18-11-2008 10:36 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Daarvoor is Geachte Redactie. Redacteurs controleren echt niet alle reacties of daar toevallig fouten zijn gemeld. Bovendien is je reactie na correctie nutteloos, dus dat helpt ook al niet.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:30:
Ik heb hier aangegeven dat er in het betreffende artikel Bijna de helft van de mensen heeft technische hulp nodig onjuist is geciteerd uit het oorspronkelijke persbericht en dat wordt vervolgens als 'ongewenst' aangemerkt.
Dan kan die reactie ook wel weer op 0.Cloud schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:27:
[...]
Is weg. Je moest dan wel registreren om het e.e.a. te kunnen zien, maar z'n punt kon zonder die site ook wel gemaakt worden.
[ Voor 68% gewijzigd door Dirk op 18-11-2008 10:37 ]
Mag wmb best op +1.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 11:40 ]
☻/
/▌
/ \
Wat is hier meerwaarde aan? Het is eigenlijk een herhaling van wat in het artikel zelf al staat.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Misschien heeft hij het er wel bij ge-edit. Ik had in eerste instantie wel een +1 gekozen, want er staat er wat duidelijker en iets meer informatie, zoals de upload snelheid. Ik ga wel even kijken of hij structureel fipo's maakt en daarna edit, maar in dit geval hou ik het nu op een 0.[Reactie gewijzigd door XennOX]
☻/
/▌
/ \
Virussen? Scan ze hier!
stijnos1991 in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'Raar, voorheen downloadde ik altijd met 800kb's hoorNu 1200
Ik zie daar een +2 staan??? Dat er mensen zijn die hem +1 modden oké, maar wie mod dat met +2 ?
Dit komt op mij over op karma-whoring! Gezien de tijd van posten gecombineerd met het tijdstip van de nieuwspost zelf kan dit nooit in 1 keer zo weggezet zijn. dat is dus eerst een fipo scoren en dan op je gemak editten opdat je een mooie score krijgt! Ik straf dat gewoon af met een -1!RayNbow schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:20:
Verwijderd in 'nieuws: Vodafone verlaagt internetsnelheid voor mobiele telefoons'
Wat is hier meerwaarde aan? Het is eigenlijk een herhaling van wat in het artikel zelf al staat.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Ik vind het redelijk onterecht dat die op -1 staat. Die hoort in mijn ogen gewoon lekker op nul.
En dat staat hij inmiddels, misschien was ik iets te voorbarig
Zonder te zeggen dat het in dit geval zo is: Is het niet mogelijk dat de poster al van de verlaging wist, de betreffende door hem aangehaalde tekst wist te staan en zijn post postte om het er later even bij te zetten? Wederom, ik zeg niet dat het in dit specifieke geval zo is, maar moet dat echt zo hard afgestraft worden?k1n8fisher schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:08:
[...]
Dit komt op mij over op karma-whoring! Gezien de tijd van posten gecombineerd met het tijdstip van de nieuwspost zelf kan dit nooit in 1 keer zo weggezet zijn. dat is dus eerst een fipo scoren en dan op je gemak editten opdat je een mooie score krijgt! Ik straf dat gewoon af met een -1!
Ik snap dat de situatie die ik nu aanhaal niet helemaal is zoals het zou moeten, maar kan daar niet beter een andere oplossing voor gezocht worden (bijvoorbeeld een "karmablock" op die post)? Het moderatiesysteem is volgens mij gebaseerd op het geven van een moderatie op basis van de inhoud van de post. Als je dergelijke "straffen" gaat geven ga je dat voorbij en krijg je posts die objectief gezien nuttige informatie bevatten (en met de uiteindelijke inhoud was deze post in zo'n mate nuttig dat hij in mijn ogen +1 verdiende) maar toch op een te lage score eindigen. Een -1 geven om de manier waarop er gepost is lijkt mij dan ook niet de oplossing.
[ Voor 83% gewijzigd door Patriot op 18-11-2008 23:51 ]
Naar mijn idee is dit een vieze manier om punten en aandacht te scoren ten koste van anderen, waardoor het beloningsaspect in dit specifieke geval wat harder aan tikt dan het filteraspect. Dit is echter voor deze specifieke post zo, een +2 (of +1) reactie neerhalen voor dergelijk gedrag is dan weer niet de bedoeling, hoogstens een punt aftrek of het niet aanpassen van een al gegeven moderatie voor wat er tot dan toe stond, maar gek genoeg zijn dat vaak ook de mensen die dit soort technieken niet nodig hebben
When you only live once, try not to die?
Beide functies slaan op de inhoud van de posts. Je gaat nu een beoordeling over inhoud van de post aanpassen omdat de manier van posten een manier is die je niet ziet zitten (en terecht overigens). Dat is mijn ogen niet anders dan een goede post laag modden omdat de inhoud je niet aanstaat.Een moderatie dient zowel voor het filteren van reacties voor de lezer als voor het belonen van goede posts, welke dan vanzelf ook meer gelezen worden.
EDIT:
Hier stond een toevoeging waarin ik de situatie omdraaide, dat was echter niet goed te vergelijken met deze situatie
Mijn punt is dus eigenlijk dat je door de beloningsfunctie de filterfunctie als het ware "breekt". Dat moet je voorkomen. Zeker op de manier zoals het moderatiesysteem nu neergezet wordt.
[ Voor 39% gewijzigd door Patriot op 19-11-2008 00:32 ]
Met een beetje een ruime interpretatie van de FAQ valt dit gedrag in mijn ogen gewoon onder het veroorzaken van irritatie en overlast, icm met dat het voor de edit een doelloze first post was. Ik ben het echter wel met je eens dat dit niet is waar het moderatiesysteem voor ontworpen is, maar dat maakt het in mijn ogen nog niet per se fout om het systeem ook daar voor te gebruiken. Zolang je de lezers op die manier dus niet iets belangrijks onthoud.
edit op edit :): Dit kan naar mijn mening dus alleen wanneer je de lezer hierdoor geen nuttige informatie ontneemt.
[ Voor 7% gewijzigd door Arne op 19-11-2008 00:34 ]
When you only live once, try not to die?
Meekoh in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
☻/
/▌
/ \
woekele in 'nieuws: Reparatie LHC gaat minimaal tot eind juni duren'
Is gewoon een klein grapje, moet toch kunnen?
Ik vind hem kunnen. Hij staat inmiddels ook op 0woekele schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:11:
Is gewoon een klein grapje, moet toch kunnen?
epTa in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
een 0 IMHO.
Pjerry leest de les....
lawaai in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
stijnos1991 in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
jochemh in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
markkl in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
hood in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
dipje2 in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
Archiebald in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
Tower410 in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
ThinkPad in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
AMDFreak in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december' (Deze zelfs een +1!!)
De eerste drie heb ik nog neutraal gemodereerd, de rest -1.
Ik zal er nog wel een stelletje gemist hebben hier in de lijst (of ze staan al op -1). Maar voorwaar toch wel weer een aantal nauwelijks wat toevoegend aan de discussie....
Compleet off-topic:
Kordakus in 'nieuws: Ziggo verhoogt snelheid breedbandinternet in december'
Pjerry leest de les....
Op dit moment staan ze allemaal netjes.
[ Voor 29% gewijzigd door Dirk op 19-11-2008 19:21 ]
Op zich ben ik er niet voor om zoiets te doen maar dit is wel een heel duidelijk geval waardoor ik dan even niet zo coulant ben als anders. Zolang er een soort van beloningensyteem is kan je misbruik van dit systeem krijgen (ik ben niet tegen zo'n systeem) en zal je af en toe toch eens dit soort acties moeten afstraffen. Let wel dat dit een uitzonderlijke situatie is die (gelukkig) niet vaak voorkomt!Patriot schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:37:
Zybertweak in 'meuk: Vista Transformation Pack 9.01'
Ik vind het redelijk onterecht dat die op -1 staat. Die hoort in mijn ogen gewoon lekker op nul.
En dat staat hij inmiddels, misschien was ik iets te voorbarig
[...]
Zonder te zeggen dat het in dit geval zo is: Is het niet mogelijk dat de poster al van de verlaging wist, de betreffende door hem aangehaalde tekst wist te staan en zijn post postte om het er later even bij te zetten? Wederom, ik zeg niet dat het in dit specifieke geval zo is, maar moet dat echt zo hard afgestraft worden?
Ik snap dat de situatie die ik nu aanhaal niet helemaal is zoals het zou moeten, maar kan daar niet beter een andere oplossing voor gezocht worden (bijvoorbeeld een "karmablock" op die post)? Het moderatiesysteem is volgens mij gebaseerd op het geven van een moderatie op basis van de inhoud van de post. Als je dergelijke "straffen" gaat geven ga je dat voorbij en krijg je posts die objectief gezien nuttige informatie bevatten (en met de uiteindelijke inhoud was deze post in zo'n mate nuttig dat hij in mijn ogen +1 verdiende) maar toch op een te lage score eindigen. Een -1 geven om de manier waarop er gepost is lijkt mij dan ook niet de oplossing.
Newspostvervuiling dus idd.
Virussen? Scan ze hier!
Je hebt het over de regel dat de eerste reactie die offtopic gaat, als offtopic 'bestraft' moet worden met een -1, maar de reacties daarop normaal beoordeeld kunnen worden. Die regel is er omdat er uit offtopic discussies nog best aardige reacties voort kunnen komen. Goed dat je daar aan denkt, maar er zijn natuurlijk grenzen. In dit geval blijft het zeuren over aantallen reacties en moderaties en dat is voor niemand interessant. Het hoort er inderdaad niet eens thuis.
In dit geval kan de hele draad naar -1 gemodereerd worden.
Waarom die dan naar -1 gaat, en zijn opvolger (HendrikN in 'nieuws: Microsoft vervangt Onecare in 2009 door gratis Morro') dan een +1 krijgt, vind ik een beetje vreemd.
Ik vind ze allebei oftewel op 0, want nummer twee onderbouwd maar start bijna weer een war over Apple en concurrenten door te zeggen "die hebben gelijk", en de eerste raakt een gevoelig punt aan wat niet fanboy-achtig overkomt...
Verwijderd
Verwijderd
Als die Duitser daar met z'n mirror -1 krijgt dan mag de rest van de linkspammers ook wel weggemod worden. Niet mee eens trouwens, ik geef iedereen wel een 0. Alleen die Nvidia links slaan als een tang op een varken.
Bovendien suggereerd de manier waarop hij het brengt dat hij gewoon aan het spammen is.
[ Voor 13% gewijzigd door Dirk op 20-11-2008 09:26 ]
Deze heb ik op -1 gezet, gezien het feit dat hij letterlijk de tekst quote uit het bericht zonder toevoeging.
Mee eens?
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
@thedude0:
Dat linkje van Power1111 is in principe gewoon spam voor zijn eigen site. Hij is wel behulpzaam, maar in deze vorm is het best nutteloss voor sommige. Wat mij betreft kan hier beide een -1 of 0 aan gegeven worden. Doordat de site zelf verder wel meevalt en de kwantiteit van zijn berichten ook laat ik het verder gewoon zo, dus iedereen kan zelf uitmaken wat voor beoordeling ze geven.
Ja tuurlijk, waar gaat het meukbericht anders overDe R 209 is al beschikbaar.
☻/
/▌
/ \
Wilke in 'nieuws: Vodafone draait snelheidsverlaging mobiel internet terug'
JuistDirk schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:14:
Hmm, mij is het toch echt te veel open deur hoor, al is de reactie inderdaad wel beter dan al die middelmatige troep die bij dat artikel wordt gepost. Zelden zo monotoon nulletjes kunnen geven...
Je hoeft het daar helemaal niet mee eens te zijn natuurlijk
Verwijderd
Die's IMO behoorlijk inzichtvol. Eigenlijk precies de vinger op de plek van de fout van Vodafone.Cloud schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:57:
Misschien een open deur, maar ik vind het wel +1 materiaal:
Wilke in 'nieuws: Vodafone draait snelheidsverlaging mobiel internet terug'
Hij ligt op het randje voor mij, dus laat ik hem het voordeel van de twijfel geven, +1.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:14:
Volgens mij ben ik gewoon te streng ofzo... maar ik zie in dit bericht; Wokker in 'nieuws: Softwaremakers laten iPhone mms'en en flashvideo's afspelen' geen meerwaarde? Volgens mij gewoon een 0
[ Voor 69% gewijzigd door Dirk op 20-11-2008 23:01 . Reden: Zie ik nu pas dat ect het had over een andere reactie... :x ]
Na moderatiezeuren is dit imo gewoon een -1.
Is dat niet gewoon een fanboy post met een flame naar T.net?
Verwijderd in 'nieuws: Reviewers: Blackberry Storm goed, maar niet revolutionair'
Maar ik moet niet klagen eigenlijk, 3 jaar geleden dacht men op tweakers nog dat je met een mac niet op het internet kon dus ja, je kan tweakers inderdaad tegenwoordig wel een technische website noemen vermits je dat soort commentaren hier niet meer tegenkomt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik neig eerder naar een gewone 0. +2 is die post zeker niet waard en er staan teveel fouten in om een +1 te verdienen (18-bits ipv 24-bits, 2x2W ipv 2x1W voor het 24" scherm).
Of geef je hem dan een +1 voor de resterende info?
[edit]
VOor zover ik kan nagaan zou het kunnen kloppen en dan is het wel bijzonder aanvullend. Ook de opmerking over de prijzen rond de RIM snijden hout en staan er los van. Om van de grey-to-grey maar te zwijgen. Een 0 is echt veel te mager.
[ Voor 74% gewijzigd door Delerium op 21-11-2008 09:37 ]
Als jij nou met een onderbouwend linkje zijn fouten (op een nette manier) uitmeet in een reactie op hem, dan kan de reactie wat mij betreft inderdaad naar de nul, maar zoals het er nu uitziet geef ik gewoon een +1. Dat je de fouten hier meldt heeft niemand wat aan.Alfredo schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:02:
Verwijderd in 'nieuws: Acer toont twee nieuwe full-hd-monitoren'
Ik neig eerder naar een gewone 0. +2 is die post zeker niet waard en er staan teveel fouten in om een +1 te verdienen (18-bits ipv 24-bits, 2x2W ipv 2x1W voor het 24" scherm).
Of geef je hem dan een +1 voor de resterende info?
Wat is er mis met die reactie? Dat is toch gewoon een 0? Het voegt niets toe, maar het is niet vervelend o.i.d.
Verwijderd
5x +2, 4x +1, 6x 0 en 7x -1
Moet bekennen dat ik geen flauw idee heb hoe ik 'm moet modereren...
Enerzijds een flink bak sarcasme, maar bij S3 toch ook wel enigzins terecht, en best aardig opgeschreven. Kost alleen wel erg veel ruimte, en daardoor zullen er weinig zijn die de post daadwerkelijk begrepen hebben...
Enerzijds vindt ik 'm wel grappig, en zou een +1 geven... anderzijds vindt ik het ook wel een beetje vervuiling, en zit dan meer aan 0 te denken.
Wat is jullie mening?
(geen mismod, maar ik wilde er geen aparte thread aan wijden...)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 11:07 ]
Saillant detail, iemand van de redactie heeft hem +2 gemodereerd
Verwijderd
maxxware in 'nieuws: ISO publiceert Office Open XML-specificatie'
En dit lijkt me gewoon een flame die min 1 verdient
Verwijderd in 'nieuws: ISO publiceert Office Open XML-specificatie'

Het eerste stuk is zeker +2 materiaal, maar met zijn insinuaties over de reviews doet hij toch echt duidelijk afbreuk aan zijn verhaal hoor. Ik geef hem dus een +1.Cloud schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:13:
Ik vind het minimaal +1 materiaal. Ja er is sarcasme, maar toch zeker op een manier die wel te pruimen valt. Hij onderbouwt zijn meningen ook nog eens grondig, dus ik zou een 0 en lager echt mismodden vinden. Ik twijfel tussen een +2 en een +1. Vooralsnog houdt ik het op de eersteHij geeft in elk geval flink veel voer voor discussie en dat zie ik graag.
Saillant detail, iemand van de redactie heeft hem +2 gemodereerd
/me DirkW doet ook even mee aan het -1-'festijn'Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:16:
Dit lijkt me geen +1 maar een flame en dus eerder een min 1
maxxware in 'nieuws: ISO publiceert Office Open XML-specificatie'
En dit lijkt me gewoon een flame die min 1 verdient
Verwijderd in 'nieuws: ISO publiceert Office Open XML-specificatie'
En dan Jogai in 'nieuws: S3 introduceert Chrome 530 GT-videokaart' als reactie op mad-dog in 'nieuws: S3 introduceert Chrome 530 GT-videokaart'. Ik vind hem duidelijk relevant, en hij hoort toch echt wel op een 0.
Ik vond deze off-topic, het gaat niet over hyves op de desktop maar de Apple firmware.
Nu staat er een +2 tegenover.. Help of zie ik het verkeerd?
Edit: er staat wel meer wat nog wat mods nodig heeft...
[ Voor 9% gewijzigd door HeyDude op 21-11-2008 11:53 ]
Dat het een TN paneel was met minder kleuren had ik een half uur eerder reeds vermeld (met bron). Wel spijtig dat jij gewoon een +1 geeft en doet alsof je onwetend bent voor de fouten in het artikel.Dirk schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:21:
[...]
Als jij nou met een onderbouwend linkje zijn fouten (op een nette manier) uitmeet in een reactie op hem, dan kan de reactie wat mij betreft inderdaad naar de nul, maar zoals het er nu uitziet geef ik gewoon een +1. Dat je de fouten hier meldt heeft niemand wat aan.
Nu ja, ik heb er een kleine comment bij geplaatst, maar dan nog krijgt hij 14x +2.
Verwijderd
Ben bang dat er nog erg veel -1's nodig zijn.... Zitten teveel +1's op, en daardoor moet je evenredig veel -1's geven. Nu al 26x -1, en 15x >= 0, maar nog steeds op -0,4 ....Cloud schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:17:
Beide geheel mee eens. Dat die eerste zoveel +1's ontvangen heeft is echt
Verwijderd
Eens. Soms volstaan enkele woorden om een antwoord te geven.En dan Jogai in 'nieuws: S3 introduceert Chrome 530 GT-videokaart' als reactie op mad-dog in 'nieuws: S3 introduceert Chrome 530 GT-videokaart'. Ik vind hem duidelijk relevant, en hij hoort toch echt wel op een 0.
We zijn er met zijn allen nog niet uit denk ik:
+2 (17), +1 (29), 0 (6) en zelfs -1 (7)
Ik ga voor een +1 gezien de uitgebreide toelichting en de directe relatie met het artikel.
Maar een +2? ik twijfel.
Hmm, nouja, dan mod ik daar wel niet. Ik vind het namelijk geen -1 waard, het zware offtopic lees ik er niet aan af.Dirk schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:21:
Het is totaal nutteloos en offtopic. Het enige wat hij toevoegt is extra ruis op een reactie die al op -1 stond wegens ranten. Dat hij toevallig wel goede ervaring heeft met de fabrikant is niet relevant voor het artikel en helpt ook niet echt als argument tegen de ranter. Net zo min als het ene defect van de ranter relevant is, is het goed blijven van zijn spullen relevant.
Een gebruikerservaring ikan best nuttig zijn. Als iemand alleen maar aangeeft wat hij/zij heeft dan zit niemand daar op te wachten. Vandaar -1!Patriot schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:52:
[...]
Hmm, nouja, dan mod ik daar wel niet. Ik vind het namelijk geen -1 waard, het zware offtopic lees ik er niet aan af.
@AHBdV: die reactie staat ondertussen wel stevig op -1!
AI0003 in 'productreview: Logitech Harmony 885 review door henkme'
En:
AI0003 in 'productreview: Logitech Harmony 885 review door player-x'
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Dit topic is gesloten.