Dank voor de bijval. Ik zou zeggen: gaat uw gang.
[ Voor 3% gewijzigd door torp op 25-10-2008 15:40 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door torp op 25-10-2008 15:40 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik heb er geen 0 voor gegeven gezien de post bij nieuws staat.Cloud schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:30:
Deze eerste reactie mag van mij toch echt wel een onschuldige 0 krijgen.
g4wx3 in 'nieuws: Distributed.net rondt zoektocht naar OGR-25 af'
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Er staan wel aardig wat reacties met een -1, maar ik denk de meeste wel gerechtvaardigd zijn aangezien er aardig wat nutteloze reacties en MS-bash reacties staan.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Tja, complottheorien als deze:TheCoolGamer schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 01:52:
[...]
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft gaat helpen bij ontwikkeling advanced message queuing protocol'
Deze zou volgens mij best op 0 kunnen.
Vind ik toch eigenlijk niet kunnen hoor.Later als de standaard de hegemonie van de incumbent (vermoedelijk ibm) ondermijnd heeft kan ms zijn eigen extensies toevoegen (embracen and extend *) en de plaats van de oude monopolist overnemen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 26-10-2008 10:41 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 14% gewijzigd door wildhagen op 26-10-2008 15:16 ]
Virussen? Scan ze hier!
Alles wat daar op -1 hoort staat er mooi solide opwildhagen schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:48:
Verder kunnen imho alle reacties in deze subthread naar -1 wegens trolling (enkele reacties) of hopeloos zwaar offtopic...
Nee, de discussie over hoe zwaar Vista is kan nog wel bij dit onderwerp, vooral als het op deze manier onderbouwd is. Een 0 van mij.En deze reactie lijkt me toch geen -1 waard?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Ik vind die reactie een -1 omdat deze totaal off-topic is. Dat ene regeltje aan het eind maakt dat echt niet goed. Hoewel hij misschien voor de volle 100 % gelijk heeft, heeft dit allemaal niets te maken met het topic en dus mag deze van mij uit het zicht blijven.mjtdevries schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:01:
[...]
Waarom vind je eigenlijk dat ie zo hard een -1 zou moeten zijn?
Ik zie geen ongefundeerde flames.
Het is ook geen troll, hoewel ik begrijp dat dat moeilijker te herkennen is voor ons Nederlanders. De voorbeelden zijn zo absurd dat je automatisch het gevoel krijgt dat het wel een troll moet zijn, want zoiets zou in Nederland onmogelijk zijn.
Het is ook niet off-topic. De onderliggende oorzaak van de roep om een nieuw TLD lijkt me wel on-topic
Ik zie ook argumenten om de mening te onderbouwen in de vorm van die voorbeelden.
-1 vind ik echt veel te laag.
(Dat zeg ik dan als 100% Nederlander, die wel een aantal jaar in België gewoond heeft)
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Over die heb ik lang getwijfeltDirk schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 02:19:
[...]
Tja, complottheorien als deze:
[...]
Vind ik toch eigenlijk niet kunnen hoor.
[ Voor 11% gewijzigd door Noxious op 26-10-2008 20:46 ]
Virussen? Scan ze hier!
When you only live once, try not to die?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 28-10-2008 01:17 ]
Yep, dus net het laatste tikje richting de -1 gegeven!RoD schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 01:16:
kozue in 'nieuws: 'Wissen specifieke herinneringen wordt mogelijk''
Ook niet serieus bedoeld blijft dit een -1, imo.
Diegene(n) die daar trouwens +1 voor geven mag/mogen wel eens nagekeken worden.
YesRoD schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 01:16:
kozue in 'nieuws: 'Wissen specifieke herinneringen wordt mogelijk''
Ook niet serieus bedoeld blijft dit een -1, imo.
Done.Diegene(n) die daar trouwens +1 voor geven mag/mogen wel eens nagekeken worden.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Ik snap echt niet meer wat jullie on-topic en off-topic vinden.k1n8fisher schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:59:
Eensch met ^^. Hij begint compleet on-topic en geeft een bespiegeling vanuit dat punt. Die bespiegeling is heel erg to-the-point en soms zelfs tegen het zere been van sommigen omdat hij eigenlijk wel een heel goed punt aanstipt. +1 is zeker niet overbodig en ik kan me die +2 ook nog wel indenken alhoewel ik dat er zelf niet voor geef!
suggereert dat het dus gewoon om grafische applicaties gaat, en hoe die meer de GPU moeten gebruiken.Volgens de fabrikant zal bij deze sessie ook aan bod komen hoe applicaties grafische content op verschillende generaties van grafische hardware, over meerdere schermen en op een remote desktop kunnen weergeven.
helemaal mee eens.Dirk schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:54:
Ik stel voor die weer gewoon hard af te straffen. Al staan er ook wel 'ik ook' berichten waar net wat meer informatie staat, die mogen van mij dan wel op 0 (of in sommige gevallen zelfs +1) komen.
Het begin is idd niet ontopic, maar hij koppelt vervolgens wel duidelijk terug aan het artikel, zodat het geheel zeker ontopic is.mjtdevries schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:21:
[...]
Ik snap echt niet meer wat jullie on-topic en off-topic vinden.
Als iemand bij een artikel over dat vlaamse TLD begint over de oorzaak waarom vlamingen dat willen dan is het off-topic, maar deze reactie die niets met GPUs te maken heeft, laat staan het gebruik van de GPU in windows7 is ineens on-topic?
Hij begint niet eens on-topic. De toekomstige overgang van desktops naar multimedia devices is on-topic?
Overigens zit volgens mij iedereen bij dat bericht off-topic te praten
Ze denken dat het over GPGPU gebruik in windows7 gaat, maar in het nieuwsartikel staat er niets dat suggereert dat het over GPGPU gaat. Sterker nog de zin:
[...]
suggereert dat het dus gewoon om grafische applicaties gaat, en hoe die meer de GPU moeten gebruiken.
Denk bv aan applicaties voor fotobewerking en videobwerking etc, die tot nu toe niet of vrijwel niet gebruik maken van de gpu.
Desondanks is de GPGPU discussie van een heel aardig nivo, dus ik heb heel veel +1s kunnen uitdelen
Mee eens, toppic grotendeels gehad, er staan nog enkele reacties op 0 welke inhoudelijk niet meer hebben dan "ik had er ook last van"Dirk schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:54:
In nieuws: Storing bij Nikhef zorgt voor netwerkproblemen internetproviders weer een hoop simpele 'ik ook' berichtjes. Ik stel voor die weer gewoon hard af te straffen. Al staan er ook wel 'ik ook' berichten waar net wat meer informatie staat, die mogen van mij dan wel op 0 (of in sommige gevallen zelfs +1) komen.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
FixedUlysses schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:11:
Sh1va in 'nieuws: 'Wissen specifieke herinneringen wordt mogelijk''
Sinds wanneer is complete onzin een +1 waard ... nulletje voor het proberen imho.
Lijkt me een duidelijke -1, en naar de +1-gever hiervoor mag wel eens gekeken worden!loewie-643- schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:48:
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft introduceert Windows Azure voor cloudcomputing'
Ik vind de wijze waarop deze gebruiker een reactie geeft naar een andere gebruiker hoogst ongepast. Hierdoor heb ik een -1 toegekend. Of dit een juiste beslissing is weet ik niet. Maar ik zou het waarderen als een admin of moderator hier even wat aan doet. Want zo gaan we niet met elkaar om.
[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 28-10-2008 13:56 ]
Verwijderd
Ehm... Zou je me eens kunnen aangeven, waar hij terug koppelt aan het artikel? Ik kan er met de beste wil van de wereld geen on-topic onderdeel in terugvinden...Dirk schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:33:
[...]
Het begin is idd niet ontopic, maar hij koppelt vervolgens wel duidelijk terug aan het artikel, zodat het geheel zeker ontopic is.
Waarna hij vervolgens beargumenteerd waarom hij het zou zo weinig nut vindt hebben. Naar mijn idee op een hele nette manier.In dat kader begrijp ik dan ook niet zo goed waarom men nu ineens tot GPU ondersteuning wil overschakelen, wat voor de meeste weinig nut heeft behalve voor de grafische industrie of toekomstige supercomputers.
[ Voor 29% gewijzigd door mjtdevries op 28-10-2008 16:21 ]
Even hierop inhaken:Ecteinascidin schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:32:
Er zijn andere replies die ook een +2 kregen van mij. Omdat ze op 1 of andere manier klassiek ínzichtvol' of ínteressant' zijn.
Countess in 'nieuws: 'Windows 7 krijgt gpu-versnelling''
Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 7 krijgt gpu-versnelling''
albatross in 'nieuws: 'Windows 7 krijgt gpu-versnelling''
Dbm12 in 'nieuws: 'Windows 7 krijgt gpu-versnelling''
Ben ik helemaal met je eens, maar ik heb hier dan vrij lang over nagedacht en de reply is na de edit toch ietswat meerwaarde gaan hebben. Alhoewel ik zo weer een +1 zou geven.Cloud schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:42:
[...]
Even hierop inhaken:
De eerste vind ik toch een +1 waard, mede dankzij spelling/leestekens (en jij ook Ect.) maar de rest zijn inderdaad +2's waard. +2 mag ook van mij wel wat minder spaarzaam gegeven worden voor twijfelgevallen.
Dat blijkt, want jij hebt 'm op dit moment nog geen +2 gegeven...Ecteinascidin schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:53:
[...]
Alhoewel ik zo weer een +1 zou geven.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 17:50 ]
[ Voor 14% gewijzigd door wildhagen op 28-10-2008 18:03 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 18:05 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Ulysses op 28-10-2008 18:51 ]
[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 28-10-2008 18:55 ]
Virussen? Scan ze hier!
Let op! I will say this only once!Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:09:
(over deze: Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 7 krijgt gpu-versnelling'')
[...]
Ehm... Zou je me eens kunnen aangeven, waar hij terug koppelt aan het artikel? Ik kan er met de beste wil van de wereld geen on-topic onderdeel in terugvinden...
Stoppen dus met niet modden. Gewoon hier melden en zelf doen wat jij denkt dat juist is. Dat het ten koste kan gaan van je modperformance: so be it! Kost het je jouw modrechten neem je contact op met Ecteinascidin en als jij correct hebt gehandeld worden jouw modrechten weer gewoon aangezet!Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:02:
Ja, dat valt mij inderdaad ook op. Ik probeer daar actief wat tegen te doen, maar teveel kan ook weer niet omdat dan je modstatus in gevaar komt. Daarom mod dingen die ik echt +1 vind maar al 8 keer 0 hebben (behulpzaam of wat dan ook) gewoon maar niet meer.
Als we dan toch bezig zijn, knal dan gelijk deze naar beneden, want die is zo off-topic als kan zijn.
DerLeonov in 'nieuws: Turkije blokkeert Googles Blogger-dienst'
Aangezien hij wel zo netjes is ook de link er bij te geven vindt ik het dan weert wel een +1.wildhagen schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:53:
Een +2 voor deze reactie lijkt me lichtelijk overdreven. Het is een letterlijke copy/paste van de Postbus51-site, zonder ook maar één letter eigen inbreng...
Verwijderd
Jammer dat je dat 'kader' weggeknipt was. De argumentatie was namelijk dat computers plus het bijbehorende OS totaal zou verdwijnen... En blijkbaar op de tijdschaal dat Windows7 introduceerd wordt. Daarom zou GPU ondersteuning niet nodig zijn.k1n8fisher schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:10:
[...]
Let op! I will say this only once!
Dit is de eerste zin in de eerste alinea waar hij de terugkoppeling rechtstreeks naar het artikel doet:
"In dat kader begrijp ik dan ook niet zo goed waarom men nu ineens tot GPU ondersteuning wil overschakelen, wat voor de meeste weinig nut heeft behalve voor de grafische industrie of toekomstige supercomputers."
Dat is alleen maar een domme Windows bashing, van iemand die klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt.In de tweede alinea komt dan deze zin: "Zou je de eyecandy zoals AERO weglaten dan heb je voor een OS helemaal geen zware CPU/GPU nodig."
En wat heeft dat met GPU's te maken?De derde alinea is dan deze zin: "Daarbij denk ik dat Windows 7 best wel eens het laatste OS kan worden voor de consument qua noodzaak en dat Intel zichzelf voorbij streeft want we hebben straks geen 8-16 core CPU's nodig voor thuisgebruik, waar men wel naar toe wil."
Dat de woorden GPU en Windows7 in zijn verhaal voorkomen maakt het verhaal niet on-topic.Al met al dus weldegelijk terugkoppeling naar het artikel. Zowel het GPU gebruik alsmede Windows 7 worden duidelijk genoemd. dat gecombineerd met de rest van zijn verhaal maakt dit een duidelijke +1.
Verwijderd
Begint inderdaad uitermate vervelend te worden... En het heeft volgens mij ook andere negatieve consequenties.wildhagen schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:02:
Dat is idd zeker geen -1 waard nee.
Mij valt het idd ook op dat bijna alles default een 0 krijgt, tenzij het in dit topic word gemeld. Ook al tik je nog zo'n ellenlang stuk met links en al en zonder flames etc, meestal eindigt dat met een 0... zeker als dat de 1e moderatie is, want daarna buitelen de papegaaien over elkaar heen.
Verwijderd
Ja, op zich heb je gelijk. Je zou niet aan je modstatus moeten denken, dat is ook zo, maar die geeft je natuurlijk wel de mogelijkheid een en ander aan te pakken (al is het maar fractioneel). Plus dat het natuurlijk weer gezeur is om je te moeten verdedigen.k1n8fisher schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:23:
Stoppen dus met niet modden. Gewoon hier melden en zelf doen wat jij denkt dat juist is. Dat het ten koste kan gaan van je modperformance: so be it! Kost het je jouw modrechten neem je contact op met Ecteinascidin en als jij correct hebt gehandeld worden jouw modrechten weer gewoon aangezet!
Als blijkt dat jouw moderatie niet correct is dan zie je dat hier vanzelf en kan je deze aanpassen. Hierdoor zal jouw modperformance binnen de grenzen blijven.
Zolang je dezelfde aantallen blijft modereren die je nu doet, kun je echt niet de mist in gaan met een paar dikke afwijkingen af en toeVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 00:13:
Maargoed, je hebt een punt, ik zal eens kijken hoe het gaat als ik ook de hopeloze gevallen mod.
Het is inderdaad niet het meest voor de hand liggende scenario, maar zijn verhaal is op zich netjes beargumenteerd en heeft ook nog een (welliswaar matige) verstandhouding met het topic. Het is voor mij in ieder geval genoeg onderbouwd voor een +1 en voor zover ik me kan herinneren is er nooit voor een +2 gepleit.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:10:
<insert lang verhaal>
[ Voor 29% gewijzigd door Jorrit op 29-10-2008 03:23 ]
Ook goeie morgen. Ik heb ze allebij het laatste duwtje naar -1 gegeven, ze bevatten inderdaad geen inhoud dus lijken me ook niet gewenst.Jorrit schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 03:20:
Janusch in 'reviews: Review: De Blob' +1 gemod als compensatiemod, het is natuurlijk een -1
elmuerte in 'reviews: Review: De Blob' lijkt me niet genoeg voor de 0
Ik vind hem ook niet echt bijzonder. Een 0 van mij.Ulysses schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 06:22:
Ras in 'nieuws: 'Wissen specifieke herinneringen wordt mogelijk''
Ligt het nou aan mijn strenge beleid of is het gewoon geen +1 waard? Eerst een beetje ingaan op het modsysteem (-1 ongewenst) vervolgens een matige reply met een offtopic verwijzing (0) ... totaal net een nul imho (Misschien dattie grappig probeerde te zijn, maar dan is dat op mij niet overgekomen)
Als de argumentatie on-topic is, dan is de juiste werkwijze inderdaad een reactie makenarne schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 00:23:
[...]
Dat de argumentatie inhoudelijk hard neer te halen is geloof ik dus wel, maar daar hebben we de reactiemogelijkheid voor.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 29-10-2008 17:04 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Done.oisyn schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:03:
.oisyn in 'nieuws: 'Wissen specifieke herinneringen wordt mogelijk''
Iemand vond 'm waarschijnlijk heel grappig, maar +2 voor mijn reactie is toch een beetje overdreven imho(waardoor ie effectief op +1 terecht komt overigens. Ik denk dat 0 de juiste score is)
Flinke rant, maar kan nog net.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:00:
Volgens mij zijn er weer een paar pro Microsoft modjes langs geweest hier nieuws: Eerste details Windows 7 openbaar gemaakt
Verwijderd in 'nieuws: Eerste details Windows 7 openbaar gemaakt'
Te veel ongefundeerd gezeur, -1.
Een ongefundeerde rant die ik al veel te vaak heb gezien, -1.
Onsamenhangend geklets, -1.
Niet mee eens dus.eigenlijk zijn alle -1 reacties twijfelachtig in dat topic.
Ook een standaard reactie. Maar ik zal hem nog door de vingers zien, 0.mijn reactie Verwijderd in 'nieuws: Eerste details Windows 7 openbaar gemaakt' had gister nog alleen +0 mods en sinds vandaag zijn er een stuk of 5 -1 bij gekomen vandaar mijn vermoeden
Niet eens een "omdat je zo eerlijk bent krijg je alsnog een +2"?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zit wat in natuurlijk, moet wel zeggen dat het lijkt alsof steeds minder mensen weten dat er een feedback-forum is en 't maar gewoon direct bij nieuws zetten, al is dat een hele andere discussie. Ik heb mn moderatie iig toch maar naar 0 aangepast, voordeel van de twijfel klinkt ook niet verkeerd.Cloud schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:44:
Mwa die reactie wil ik wel het voordeel van de twijfel geven.Normaal horen spelfoutjes e.d. wel op -1 maar deze is zo opgezet dat ik er best een 0 voor wil geven. Zelfs al zou het nieuwsartikel aangepast worden, dan nog is de reactie wel relevant/onschuldig. Een -1 zou echter géén echte mismod zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Jorrit op 30-10-2008 04:07 ]
Op de 2e en 6e na staan ze ook op de betreffende score.
Ik vind die hele reactie twijfelachtig. Er wordt gewoon besproken welke illegale downloads te gebruiken, wat op zijn minst in een heel eind het grijze gebied in gaat. Ik geef hem dan ook een -1.Jorrit schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 03:01:
In deze reactie staat een url van een site die de auteursrechten niet lijkt te respecteren, misschien dat een Powermod die verwijzing kan verwijderen?
Done & done.BramBo schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:28:
[...]
Op de 2e en 6e na staan ze ook op de betreffende score.
Martink in 'nieuws: Icann overweegt registratie tld's voor 185.000 dollar' een 0 ipv de -1 waar deze nu op staat?
Patriot in 'nieuws: Icann overweegt registratie tld's voor 185.000 dollar' onnodig en niets toevoegend -1? Hierbij zou een mod ook eens de +2 kunnen nakijken, dat is / zijn echte mismods
[ Voor 38% gewijzigd door Dirk op 30-10-2008 09:07 ]
In principe linkt hij er niet naar en er is ook geen kwade opzet. Ik wil niet zover gaan als het verwijderen van namen uit reacties omdat die naam in verband gebracht kan worden met illegale downloads. Hoe moet je anders een discussie over torrents en/of de illegale filmwereld hebben? Als hij nu linkt naar een daadwerkelijke torrent is het weer wat andersJorrit schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 03:01:
In deze reactie staat een url van een site die de auteursrechten niet lijkt te respecteren, misschien dat een Powermod die verwijzing kan verwijderen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq