![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 19-10-2008 13:55 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ja, ff post claimen voor tweede deel van de startpost
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 15-10-2008 14:09 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsTimocos schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:13:
Helaas werken al die mirrors uit het vorige topic voor die nieuwe patch niet meerHeeft iemand misschien een goeie link?
Anoniem: 158967
Ik vind dit echt goed nieuws voor warlocks. Affli en demo zijn mijns inziens de trees die het leuk maken om een Warlock te spelen. Destro deed (ff wennen om in de verleden tijd te pratenBokkie schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:09:
[...]
zeg maar gerust echt niet raid viable ongeacht je setup. qua dmg is Afflcition echt heer en meester, gruwlijke cijfers pomp je er daar mee uit.
Pet uphouden is niet echt problematisch met de standaard 80% avoidance en wat micro management, maar je dps laat gewoon zwaar te wensen over. Ik ga niet eens speccen om de demon form te tsten
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Welke dan precies? Staat voor het eerst echt onduidelijk aangegevenRakkerzero schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:14:
[...]
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Probeer ze eens
kortom, elke dag 1 instance clearen?All existing raids in game are now retard proof. I'm not super excited to see wrath of the lich king now since they pretty much turned the entire game as casual as possible.
Kalecgos-dead after 1 round of portals
brutallus - dead in 2 mins 20 seconds
felmyst - dead after first air phase
eredar twins- conflag blows up entire melee group and we still win with 3 mins left to enrage
muru - lol 55% before first humanoids spawn.
KJ - still 1 shot, but had to pay attention. Having 4mil less hp , blizzard really took a huge dookie in his cereal and made him eat it.
Battle.net Spud#2543
Anoniem: 269120
Werken helaas allemaal niet (FTP vol, server overbelast, link linkt niet door enz). Naja dan maar via de Blizzard downloader downloaden, wat nu ongeveer nog 4 uur duurtRakkerzero schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:14:
[...]
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Probeer ze eens
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Uit de rijtje van 2.4.3 (TBC) → 3.0.1 All Parts (~845 MiB), een EU linkje proberenSkillz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:17:
[...]
Welke dan precies? Staat voor het eerst echt onduidelijk aangegeven
Ach, bovenstaande guild killde waarschijnlijk toch alles al in SWP... wel of geen HP nerf...TepelStreeltje schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:18:
Feest, uurtje uitstel.
Jammer, had wel graag ff met paar man MC in gewilt om nieuwe pet te scoren ^^
Ga ook compleet overnieuw beginnen met mods. paar ouwe er uit gegooit, paar nieuwe dering.
word weer leuk straks, eerste uur dat ik weer speel.
alle bindings weer goed zetten, skills verplaatsen etc etc
en dan vanavond easymode SWP, alle bosses zijn STUK simpeler geworden.
Quote van USA forums
[...]
kortom, elke dag 1 instance clearen?
2.0.1 en 2.4 komen ook aardig dichtbij.rodie83 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:20:
Uurtje vertraging bij Blizz. Valt me reuze mee voor zo'n giga patch. Dit is denk ik de grootste die ooit gedaan is
Ga straks lekker een beetje rondlopen, specs uit proberen en kijken of mijn herbs nog geld willen opbrengen
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik vond Destruction juist altijd het tofste, 7/7/47 vond ik altijd geweldig om te spelen, tot iedereen ineens met 300+ resilience rondliep natuurlijk…MrHuge schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:16:
[...]
Ik vind dit echt goed nieuws voor warlocks. Affli en demo zijn mijns inziens de trees die het leuk maken om een Warlock te spelen. Destro deed (ff wennen om in de verleden tijd te praten) veel damage, maar het is wel een 1-button-bash spec, hetgeen niet geldt voor demo en affli.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik neem aan dat je het hier over PvP hebt. Ik had het over PvE.On_E schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:26:
Ik vond Destruction juist altijd het tofste, 7/7/47 vond ik altijd geweldig om te spelen, tot iedereen ineens met 300+ resilience rondliep natuurlijk…
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ik dacht er later nog aan inderdaad, excuus.MrHuge schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:28:
[...]
Ik neem aan dat je het hier over PvP hebt. Ik had het over PvE.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb een werkende link uit de patch mirrors gehaaldpingkiller schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:30:
Voor het downloaden, gebruik de torrent extractor van http://capnbry.net/wow/ . Die opent de torrent gewoon in je standaard torrent programma,gaat een stuk sneller. Ik haal 1mb/s continue.
Anoniem: 236827
Ik ga ook weer naar frost vanavond, en ik ben het met je eens dat er niks anders op zit dan voor 0/0/61 te gaan. Op 80 wil ik een FrostFire build gaan nemen, is weer eens wat anders, en tijdens tests ziet de dps ervan er goed uit!!Technicality schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:28:
Ik vind het best lastig om een mooie leveling spec te maken voor mijn mage. Neig heel erg naar frost omdat dat gewoon solo het lekkerst is (5 mobs taggen/pullen, 1 voor 1 afmaken terwijl je ze op afstand houd) maar op lvl 70 betekent dat dat je dan wel 100% frost kan kiezen om zo daar niets te missen (+ 'een paar % dmg' is eigenlijk best veel). maar dan niets overhoud om in fire te gooien.
Ben overigens zelf frost geleveled en tot aan de t5 instances geweest, vervolgens fire gespecced voor meer pve dmg, afwisselend weer frost voor pvp toen ze gladiator voor honor gingen verkopen. arcane/frost ben ik ook nog geweest maar dat is gewoon geile op gele getallen terwijl je eigenlijk qua totaal damage onder je potentieel zit.
mijn spec zoals ik er nu aan denk:
http://www.wowhead.com/?talent=oZZAIcIofu0fzgfst
0/0/61 frost dus, voor lvl 70
[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-10-2008 14:45 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Zolang ik geen 2 2handers heb lijkt dit talent point me zeer dom, door de 15% minder kans om te hitten met damage abilitiesTitan's Grip
Requires One-Handed Axes, Two-Handed Axes, One-Handed Maces, Two-Handed Maces, One-Handed Swords, Two-Handed Swords, Fist Weapons, Daggers
Allows you to equip two-handed axes, maces and swords in one hand. Also reduces your chance to hit with damage-dealing abilities that require a weapon by 15%.
Titan's Grip is nu 12%
[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-10-2008 15:06 ]
Ik ga voor een BE Deathknight, naam heb ik nog niet geclaimd, ik sta altijd open voor ideeen. plaguebloom is wel goed bedacht, weer eens wat anders dan die namen zoals pwnyou, retlol etc etc. Mijn DK wordt waarschijnlijk ook mijn main.SnoeiKoei schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:05:
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de deathknight class. Heb geen beta gespeeld en me nauwelijks ingelezen maar naar wat ik ervan weet lijkt het me wel puik. Heb, net als de helft van mn guildies zo'n beetje, al wel een level 1 toon gemaakt op mn realm om een naam te claimenMn (waarsch Unholy) DK wordt een gnome female (echt te grappig imho) met de naam Plaguebloom. Al meer mensen hier een naam geclaimd? Wat voor DK gaan jullie maken?
Nog een maandje geduld, hehe.
Mijn Deathknight ga ik "Carepolice" noemen denk ik, de naam heb ik iig geclaimd op mijn serverSnoeiKoei schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:05:
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de deathknight class. Heb geen beta gespeeld en me nauwelijks ingelezen maar naar wat ik ervan weet lijkt het me wel puik. Heb, net als de helft van mn guildies zo'n beetje, al wel een level 1 toon gemaakt op mn realm om een naam te claimenMn (waarsch Unholy) DK wordt een gnome female (echt te grappig imho) met de naam Plaguebloom. Al meer mensen hier een naam geclaimd? Wat voor DK gaan jullie maken?
Zowel in arms als in fury zitten hele goede dps talents, het schijnt dat de top tiers van Arms beter zijn dan die van Fury. Ik denk iig dat ik met mijn 49 warrior (wip) arms ga, en met mijn 70 prot voor raids en arms voor pvp (tot mijn alt warrior 70 is, dan heb ik een pvp en een pve warriorevert_ schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:52:
Ik ben enorm aan het twijfelen wat ik ga speccen met mijn warrior van level 62. Weer prot lijkt me wel leuk, zeker omdat de dps (naar wat ik gelezen heb) een flink stuk omhoog is + dat het me leuke ervaring geeft om op 70/80 te tanken. Nadeel is wel weer dat het questen een stuk trager zal verlopen en dat ik op het moment geen leuk shield heb (en geen +def gear).
Ook lijkt Titan's grip (fury) me een een 'slechte' talent, zeker daar ik geen 2 2handers heb op het moment en die ook niet zo snel zal vinden.
[...]
Zolang ik geen 2 2handers heb lijkt dit talent point me zeer dom, door de 15% minder kans om te hitten met damage abilities. Nu lijkt het al of ik zegmaar 20% van de tijd mis
.
Arms lijkt me helemaal uitgesloten, ik heb daarjuist punten moeten gebruiken om te gebruiken om maar beneden in de talent tree te geraken en zolang ik niet end-game zit met een vast wapen zijn de talents voor +5% damage met sword/mace/axe verspild/nutteloos. Om toch maar beneden te raken in de tree heb ik punten in improved rend moeten steken.
Is de talent-respec kost weer gereset of blijft deze staan waar je hem het laatste had? Als ik weer goedkoop kan respeccen wil ik prot wel even testen, maar anders heb ik het gevoel dat de kans bestaat dat ik op enkele dagen 3x ga respeccen wat niet goed is voor mijn gold.
Twijfel, twijfel, twijfel.
Bij mij staat er nog steeds tot 15:00 (wat inmiddels ruim gepasseerd is).Ryatzu schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:16:
leuk het verschuift elke keer
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik had ook een level 1 aangemaakt, maar ik had de charslot nodig voor een andere altSnoeiKoei schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:05:
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 15-10-2008 15:30 . Reden: nerf schrijffouten, krijg je als je in het buitenland woont... ]
Surfin' paradise!
Volgens de Realm Status Page is er helaas nog een uur vertraging, tot 4 uur. Edit: HUH?? Nu staat er opeens weer 3 uur (net als op het inlogscherm). Ik weet 100% zeker dat er net 16:00 CEST stondarieman007 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:21:
Kunne we eindelijk een keer spelen? ze zitten al 21 min over tijd
[ Voor 27% gewijzigd door GekkePrutser op 15-10-2008 15:25 ]
Doe maar rustig aan, Blizz en maintenance... tijd zatSnappie88 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:22:
Toevalllig Shamans die deep Enhancement gaan speccen? Zit erover na te denken een Searing Sunblade aan te schaffen en te kijken hoe dat gaat met een langzame mainhand en snelle offhand
Over 7 minuten klaar met werken, kijken hoe snel ik thuis ben(lekker op de motor door de regen
)
uhm, op die pagina staat gewoon 15:00?GekkePrutser schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:23:
[...]
Volgens de Realm Status Page is er helaas nog een uur vertraging, tot 4 uur. Edit: Op het inlogscherm staat idd nog 3 uur. Zijn ze misschien vergeten te veranderen.
[ Voor 33% gewijzigd door Viggen op 15-10-2008 15:26 ]
Anoniem: 246467
Kijk dat zijn namen heb zelf gekozen voorAnoniem: 236827 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:19:
[...]
Ik had ook een level 1 aangemaakt, maar ik had de charslot nodig voor een andere alt
Ben er nog niet helemaal uit qua naam, maar ik denk dat het een Female Undead wordt. Mooie animaties met 2H weapons, de armor is alleen echt tiny...
Het wordt een unholy of een frost DK. Beta heb ik niet ingezeten, maar heb wel het een en ander gezien en gelezen, en het lijkt me echt leuk om te spelen.
Namen zoek ik bijna altijd uit boeken (Salena), het Latijn (Mortui, Caden, Militis) of andere namen.
De Latijnse namen betekenen:
Mortui - The dead men
Caden - The meaning and origin of Caden is unknown, though it is possible that it is derived from a Gaelic surname ultimately meaning "battle."
Militis - Military
Wordt dus goed nadenken voor m'n DK
Nothing Is Everything
Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080
.Quod me nutrit me destruit.
[ Voor 0% gewijzigd door Auredium op 15-10-2008 15:42 . Reden: Ik moet echt nadenken typen tegelijk... ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik doe hier wel even een aanname: ik gok dat je prot gelevelled hebt vlak nadat BC er was, toen iedereen van 60->70 aan het levellen was, was het gok ik veel simpeler om een party te vinden voor een instance. Heb zelf de laatste dagen (als dps) zowel ramparts als blood furnace kunnen runnen, maar het is erg lastig om een party te vinden heb ik het gevoel. Na een uur in looking for group mensen te zitten zoeken waren we nog maar met 3 in de party en bood de derde man ons aan om ons door bf te boosten met zijn mainNivado schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:18:
[...]
Zowel in arms als in fury zitten hele goede dps talents, het schijnt dat de top tiers van Arms beter zijn dan die van Fury. Ik denk iig dat ik met mijn 49 warrior (wip) arms ga, en met mijn 70 prot voor raids en arms voor pvp (tot mijn alt warrior 70 is, dan heb ik een pvp en een pve warrior)
ik ben destijds van 60-70 prot geleveld (eerste char op 70) en heb heel veel instances gedaan, die zijn heel erg makkelijk te vinden als prot warrior. dat je niet def capped bent maakt niet zoveel uit, ik zou echter wel zorgen dat je een schield hebt.
GaafAnoniem: 246467 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:25:
[...]
Lamia : Greek myth name of an evil spirit who abducts and murders children , the name "vampire" in latin and "fiend" in arabic
Hehehehe ja vroegah ging het inderdaad allemaal nog veel lomperDark Master schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:27:
Realms komen nu allemaal rustig op gang.![]()
No worries vind dit nog snel van blizzard in verglijking met andere patches.
InderdaadAnoniem: 236827 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:33:
[...]
Gaaf
Ik hou van namen met een betekenis, waarover nagedacht is, en dan ook passend is voor de class (of zelfs spec). Het is echter een stuk moeilijker dan de namen op mijn server: pwndk / rougeuae / uaewarrior / magemastah / etcetera...
Er zijn wel normale, maar deze springen eruit
Mjah, maar ik ga het heel rustig aan doen met inscription, ben ook bang voor belachelijke prijzenKunDun schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:33:
Nou, zodra mijn server weer online is snel naar de inscription trainer rennen
Ben benieuwd wat voor belachelijke prijzen mensen gaan vragen voor Herbs.
Meer mensen die voor inscription gaan ?
Ik gebruik wel mijn alt ervoor trouwens, dit omdat je die glyphs gewoon traden kan
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Mijn druid, nu 47, krijgt Inscription. Hij had Herbalism en Alchemy, maar die tweede heb ik al maxed op m'n mage. De druid is al gepland om DK's te gaan healen vanaf 13 november, dus dan gaat Inscription ook lekker relaxed samen omhoog.KunDun schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:33:
Ik gebruik wel mijn alt ervoor trouwens, dit omdat je die glyphs gewoon traden kan
Titan's Grip moet je al helemaal niet nemen als je nog geen level 70 bent. Je hebt gewoon niet de hit gear er voor om dat in orde te maken. Sterker nog, op level 70 is het zelfs klote omdat de bakken hit die je nodig hebt er voor zorgen dat je andere stats moet gaan missen. Zoals ik in het vorige topic al vertelde, vrijwel overal is men het er over eens dat Arms nu the way to go is voor DPS Warriors tenzij je in je T6+ gear hangt, dan kan Titan's Grip nog wel werken.evert_ schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:52:
Ik ben enorm aan het twijfelen wat ik ga speccen met mijn warrior van level 62. Weer prot lijkt me wel leuk, zeker omdat de dps (naar wat ik gelezen heb) een flink stuk omhoog is + dat het me leuke ervaring geeft om op 70/80 te tanken. Nadeel is wel weer dat het questen een stuk trager zal verlopen en dat ik op het moment geen leuk shield heb (en geen +def gear).
Ook lijkt Titan's grip (fury) me een een 'slechte' talent, zeker daar ik geen 2 2handers heb op het moment en die ook niet zo snel zal vinden.
[...]
Zolang ik geen 2 2handers heb lijkt dit talent point me zeer dom, door de 15% minder kans om te hitten met damage abilities. Nu lijkt het al of ik zegmaar 20% van de tijd mis
.
Arms lijkt me helemaal uitgesloten, ik heb daarjuist punten moeten gebruiken om te gebruiken om maar beneden in de talent tree te geraken en zolang ik niet end-game zit met een vast wapen zijn de talents voor +5% damage met sword/mace/axe verspild/nutteloos. Om toch maar beneden te raken in de tree heb ik punten in improved rend moeten steken.
Is de talent-respec kost weer gereset of blijft deze staan waar je hem het laatste had? Als ik weer goedkoop kan respeccen wil ik prot wel even testen, maar anders heb ik het gevoel dat de kans bestaat dat ik op enkele dagen 3x ga respeccen wat niet goed is voor mijn gold.
Twijfel, twijfel, twijfel.
Herb prijzen was te verwachtenKunDun schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:33:
Time spend gaming is time spend well
Daarom heb ik alle mats al paar wekend geleden ingekocht. In totaal 400g voor betaald ofzo.KunDun schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:33:
[ Voor 15% gewijzigd door FunkyTrip op 15-10-2008 15:42 ]
Dit dus.
Yup ik ga voor inscription zal vast niet de enigste zijn maar jah heb als het goed is genoeg herbs om meteen door te knallen naar 375.KunDun schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:33:
[ Voor 9% gewijzigd door ErwienO op 15-10-2008 15:43 ]
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
omg, need!ErwienO schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:41:
[...]
Wat ook geniaal is meteen vanvond deze achievment halen met een paar man click voor een nieuwe Title
Anoniem: 133496
Hoi Sylva, lang niet gezien. Mehmed studeert momenteel geloof ik (of begint weer soon) en Denial bestaat nogFunkyTrip schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:40:
Eind deze week ga het dan toch gebeuren, dan activeer ik mijn account weer na ruim anderhalf jaar niets doen (op 1 maandje nostalgie na). Heb ik daarna weer 2 weken de tijd om modjes te vergaren en weer te wennen aan het spel
Ga ik effe inloggen op Sylva, mijn aller aller allereerste druid lvl 60 op Trollbane. Die loopt nog rond in warbear harness en een T2 helm van Onyxia en wat van die T1 groene schoudervulling uit MC. En niet te vergeten de quest reward van Dire Maul
heerlijk retro
Sylva, waar ik 50x een Strat undead run mee deed omdat de T0 leggings maar niet dropte... memories memories. Effe kijken of Denial nog bestaat met Mehmed enzo.
Race weet ik nog niet, maar ik heb wel al twee mogelijk namen gereserveerd: CootchieCoo en ChinkinChain.SnoeiKoei schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:05:
Nog een maandje geduld, hehe.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
achievements werken toch pas zodra wotlk gereleased is?ErwienO schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:41:
[...]
Yup ik ga voor inscription zal vast niet de enigste zijn maar jah heb als het goed is genoeg herbs om meteen door te knallen naar 375.
Wat ook geniaal is meteen vanvond deze achievment halen met een paar man click voor een nieuwe Title
Voor die gene die deze achievment niet snappen Filmpie!
Mja, ben nu voornamelijk de nieuwe art @ loading screen aan 't bewonderenAnoniem: 236827 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:56:
En ik moet me nog een uur vermaken op m'n werk, terwijl het hier zo rustig wordt door mensen die kunnen spelen
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
huhm ik ken het hahah, heb ik download vanavond allemaal wel komt vast wel goed hopen dat discort art nog beetje werkt aangezien ze dat niet meer vernieuwe "echt"Strikeman225 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:58:
beetje irri dag op werk, kan niet concentreren, opdracht is moeilijk te omvatten... IK WIL NAAR HUIS!!! (heb ondertussen een minimum set van addons op m'n usb stick staan, begin denk ik van voren af aan met addons)
Anoniem: 148405
Nee ze werken al, net eens een beetje gekeken welke ik hebCarnagy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:55:
[...]
achievements werken toch pas zodra wotlk gereleased is?
Krijg je dan ook de rewards voor achievements al? Tof, krijg ik vanavond mn skunk petAnoniem: 148405 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:02:
[...]
Nee ze werken al, net eens een beetje gekeken welke ik hebmaar voor grotendeels word ik gedc-ed en krijg ik een loading screen voor me neus te zien
Anoniem: 140111
Inderdaad, het is mooi, maar zoveel nadruk is ook weer niet nodigViggen schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:57:
[...]
Mja, ben nu voornamelijk de nieuwe art @ loading screen aan 't bewonderen![]()
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 15-10-2008 16:18 ]
Ik heb een enh. shaman met Kara / badge gear. Die zal ik gewoon weer enh. speccen om de veranderingen te gaan proeven (hoeveelheid aan Int qua AP erbij, jummieSnappie88 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:22:
Toevalllig Shamans die deep Enhancement gaan speccen? Zit erover na te denken een Searing Sunblade aan te schaffen en te kijken hoe dat gaat met een langzame mainhand en snelle offhand
Genaamd 'JeGeschiedenis'?Tao schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:17:
[...]
Ook ik heb een pink haired female gnome DK in gedachten (naam 'Yourhistory'), die natuurlijk engineering neemt en op een motor gaat rondscheuren. Wordt lachen!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nog niet alleMadje schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:29:
Neem aan dat de server up zijn? Is zo stil hier.
nja zo erg was het nou ook weer niet bij mij alleen zat zij op het laatste meer tijd achter de computer dan ikzelf eens kon spelenSnappie88 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:58:
[...]
Oeh! Vertel! Was die van jou ook een grotere nerd dan jijzelf?
Die van mij begon altijd door te slaan als er iets niet beviel. Je had d'r moeten zien toen ze d'r broek 'verloor' op een random roll (ja ik weet, die zin kan je op twee manieren lezen)
Anoniem: 41820
Ik moet eerst maar is de laatste uur en 10 min door te komen en dan nog naar huis zonder file "pray"Anoniem: 140111 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:33:
Maar ik wil raiden!!!!!
nix is bestand tegen het inloggen van miljoenen mensen op 't zelfde moment vrees ik... mja, veel extra 'capaciteit' reserveren die je 99% van de tijd niet nodig hebt...Dennism schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:38:
Toch blijf ik het slecht vinden van blizz dat ze na 4? jaar nog steeds de boel niet voorelkaar hebben op patch day's. Het lijkt me toch dat je zelfs het deployen van een patch gewoon uitgebreid test op een soort van test opstelling ter grote van een battlegroup ofzo. Zodat dit tijdens een live gang gewoon soepel en snel gaat.
)
Anoniem: 158967
Ik kom er helaas nog niet opViggen schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:38:
Mja, Outland is 'up'... maar veel meer dan chatten lukt niet aangezien de lag zo erg is dat je spells gewoon nix doen (mja, misschien een half uur later ofzo)
Raiden op een maintenance day is nooit slim, gelukkig is bij ons woensdag altijd een 'vrije dag'
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 15-10-2008 17:36 ]
Wishfull thinkingshoombak schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:38:
Ben blij dat ik om 18.00u gelijk kan inloggen en spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Technicality op 15-10-2008 17:03 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq