Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.720 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-05 11:40

Tao

DPC DE_KOMETEN

Jup. Vrij vertaald 'you are history' en gelijktijdig een twinkslag naar de wordingsgeschiedenis van een DK.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:44
Weet iemand hoe je je auctioneer data kan verhuizen naar een nieuwe install? Ik heb de saved variables gecopieerd maar ik zie nog geen scandata in WoW. Heb ik iets over het hoofd gezien?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Anoniem: 158967 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:43:
Hoe kun je zien met blizzard downloader hoeveel kb/s het gaat? Sommige zeggen het gaat x kb/s, maar ik zie dat nergens staan. :P
Help > Connection info. Daar staat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30
Tao schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:55:
[...]

Jup. Vrij vertaald 'you are history' en gelijktijdig een twinkslag naar de wordingsgeschiedenis van een DK.
You are history = Youre history = je bent geschiedenis => "je bent er geweest"
Your history = jouw geschiedenis

Nuance verschil, maar heel wal anders.
Kornflakes schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:02:
[...]

Help View > Connection info. Daar staat het.
Fixed

[ Voor 19% gewijzigd door Nivado op 15-10-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:09
Viggen schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:41:
[...]

nix is bestand tegen het inloggen van miljoenen mensen op 't zelfde moment vrees ik... mja, veel extra 'capaciteit' reserveren die je 99% van de tijd niet nodig hebt...
Dit is ook niet geheel wat ik bedoel, ook al zullen die miljoenen wel meevallen, een groot gedeelte van de spelers zit nog op school/op het werk.

Waar ik meer op doel is dat blizz bij content patches bijna nooit de target tijden haalt, er altijd servers down blijven veel langer dan de rest enzo. Zo iets zou je toch na een aantal jaar onder controle moeten hebben. Ik heb bijv liever dat blizz zegt "alle servers zullen 24 uur down zijn, maar dat ze ook werken na die 24 uur" dan zoals het nu gaan "servers zijn om 2 uur up" en om 5 uur zijn ze nog niet eens up, laat staan in te loggen (alhoewel inlog problemen logischer zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Valkyre

Kitesurf FTW!

Auredium schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:32:
Hmm, ik ben wel benieuwd naar de veranderingen dan. Ik heb sowieso al een Frostbuild (0/0/41) op level 51 en ik was er eigenlijk altijd al tevreden over. Zoals ik het zie is eigenlijk de enige echte keuze in frost of je nu je normale damage wilt opkikken of je crit wilt opkikken. Ik heb mijn crit opgekrikt, alhoewel Crit immune ventjes dan wel een pain in thee butt zijn. (gelukkig krit mijn water elemental niet hard)
ehm Crit immume? bestaat volgens mij niet? ;) wat jij bedoelt denk ik mobs die immume zijn voor je slow effect van je frostbolts?
[...]

ben blij dat ik op een RP server speel, wat een "Bagger" naam (das mijn mening ! O-) )
ik ben bar slecht met namen, en moet inderdaad ook nog eens geen brainstormen voor me DK :)

[ Voor 23% gewijzigd door Valkyre op 15-10-2008 17:36 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 06:58

Valkyre

Kitesurf FTW!

oops dubbel :X
had verwacht dat er in 10 min tijd wel een nieuwe post gemaakt zou zijn 8)

[ Voor 81% gewijzigd door Valkyre op 15-10-2008 17:37 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Kornflakes schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:02:
[...]

Help > Connection info. Daar staat het.
Ik zie het. Gaat tussen 100 en 150 kb/s. Moet je nagaan dat het 3x zo snel kan gaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

[...]

Your & you're zijn twee verschillende dingen, maar worden vaak fout gedaan. Hetzelfde geldt voor they're, their en there.

You're walking the sidewalk over there, where they went for their birthday. Now they're 15 years older then their sisters who were your age when you were there. Your history's yours, now your future is mine.

Onzin natuurlijk, maar wel een goed voorbeeld ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ok, sta ik in MC, kan ik die beesten niet tamen...

men spec is goed, sta op max range, ik krijg geen dmg, maar na halve seconden channeling stopt hij der mee...

iemand oplossing of ook mee gemaakt??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Klaar met werken :O..

http://wowpatch.vrmx.eu/WoW-2.4.3-to-3.0.1-TBC-EU-Update.zip

2 mb/s , kan ik mooi even gaan koken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:15
18:00 en gelijk weer stil hiero. Niet te geloven hoeveel pagina's we weer gegroeid zijn vandaag, was niet bij te houden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Anoniem: 158967 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:36:
[...]

Ik zie het. Gaat tussen 100 en 150 kb/s. Moet je nagaan dat het 3x zo snel kan gaan. :(
Met die snelheid zou ik al heel blij zijn hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juzamdjinn! Daar heb ik er vroeger een van gehad :P

Ik zit te twijfelen of ik tailoring ga droppen voor >>Herbalism<< :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 17:33
Het is jammer dat alle addons weer opnieuw moeten. Probeer alles bijmekaar te zoeken maar curse wowui en wowinterface hebben alle 3 problemen. Schiet dus lekker op. En wowace die er mee gestopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik probeer die patch te installeren maar in eens crashed me wow als ik hem probeer op te starten. En als ik updater.exe gebruik. Dan zegt ie dat ik wow.exe bepaalde versie nodig heb (laatste en die staat er gewoon) snap er geen donder meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik zit op silvermoon, weinig kans om erop te komen....

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TepelStreeltje schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:50:
ok, sta ik in MC, kan ik die beesten niet tamen...

men spec is goed, sta op max range, ik krijg geen dmg, maar na halve seconden channeling stopt hij der mee...

iemand oplossing of ook mee gemaakt??
heb et, je moet OOK de agro van het beest hebben (dat hebben ze dus veranderd.)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-05 11:40

Tao

DPC DE_KOMETEN

Anoniem: 140111 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 17:41:
[...]

Your & you're zijn twee verschillende dingen, maar worden vaak fout gedaan. Hetzelfde geldt voor they're, their en there.

You're walking the sidewalk over there, where they went for their birthday. Now they're 15 years older then their sisters who were your age when you were there. Your history's yours, now your future is mine.

Onzin natuurlijk, maar wel een goed voorbeeld ;p
Hehe. Ik zet het toch niet goed neer. Jij en Nevado hebben gelijk.
Echter, ik zit aan de max van 12 letters om een char te namen. Dus heb het ingekort.
En ik bedoel dus allebei de referentie naar ´je bent er geweest´ en ' jouw geschiedenis' (die van de DK dus).
What's in a name... :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:24
Mijn priest heet CooCooNuts, heb je 'm? ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30592

pffff.... :( Net even op m'n prot war hc SP gedaan om de nieuwe talenten eens in de praktijk te proberen. Het is dat er een skull stond op de instance portal anders zou je niet eens doorhebben dat het heroic was. De nieuwe talents zijn wel leuk maar ze maken het gewoon te gemakkelijk. charge -> schockwave -> thunder clap en dps can gewoon gaan aoe nuken zonder aggro te krijgen... Er was wat CC mee maar die waren niet eens nodig. Ik hoop echt dat WOTLK wat meer spanning in de game brengt want het word me nu allemaal net iets te gemakklijk om nog leuk te zijn... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 20:13
Taenadar schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:11:
Het is jammer dat alle addons weer opnieuw moeten. Probeer alles bijmekaar te zoeken maar curse wowui en wowinterface hebben alle 3 problemen. Schiet dus lekker op. En wowace die er mee gestopt is.
Daarom gebruik ik wowmatrix. Een progje om al je updates te dl, installeren en te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 15:21
bam! World server down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:52

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Toch maar besloten om prot te speccen en na het besteden van mijn talent points even een shield gaan kopen, heb een leuk lvl 62 shield gevonden op de AH (modani warshield of the champion). Toen op de FP gesprongen om alles te gaan uittesten. En wat blijkt, ik doe nu meer DPS in def stance met prot spec dan gisteren met fury build in ber 8)7 O+. Zeker omdat ik nu ook nog eens een boel extra health/armor heb denk ik dat het gemakkelijker zal zijn om te questen.

Alle nieuwigheden van de patch bevallen me wel, moet zeggen dat dit een flinke vooruitgang is (interface, mounts die geen slot meer kosten, achievements, etc), al heb ik natuurlijk geen idee hoe het 'endgame' zit. Ook direct 63 gedingt aangezien de xp per level met 30% naar beneden is :).

Zometeen verder mijn prot build uittesten en abilities juiste plekken geven op hun action bar, maar het gaat wel erg lekker moet ik zeggen. Jammer dat de servers nog wat vaag doen, maar dat zal wel logisch zijn op patch day.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Hmpfs ben benieuwd of ik vandaag nog kan spelen :P, iedereen staat in org alleen de chat werkt mailen gaat niet mounten gaat niet spellcasten werkt niet tis weer zover :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

MeNTaL_TO

The future is not set

Hmm niemand bij ons op de server (iig van mijn guild die op ventrilo zitten) krijgen whisper en guildchat aan de praat, is darkmoon faire de enige instance met problemen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 03:35

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Kon ff gamen, maar nu ligt Terenas er compleet uit.

Ging met mijn 66 Horde Pally Holy speccen en ik dood tegenstanders stukken sneller dan voorheen, en ook met dezelfde gear en blessing of wisdom raak ik vrijwel nooit door mijn mana heen. :) Seal of Corruption is echt tof :)

Alleen wel even wennen, dat blessing of light verdwenen lijkt te zijn (heal wel standaard beter nu), salvation is nu een Hand spell geworden, ala Protection en Freedom. Maar goed de 2 minuten seals en de verschillende judgements maken het wel iets makkelijker :) Judgement of Justice terwijl Seal of Corruption actief is, is vele malen beter dan Seal of Justice -> judge -> Seal of Corruption. :)

Maw, een happy healer hier die vooralsnog geen nut ziet om ret te gaan speccen. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

cvs79 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:39:
[...]

Daarom gebruik ik wowmatrix. Een progje om al je updates te dl, installeren en te updaten.
Wowmatrix gebruik ik ook, maar die heeft bijlange niet alle nieuwe versies. Zo installeerde hij niet de werkende bartender 4 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crysiana Jenkins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:50

Magic666

No one's neighbour!

heb blizz update maar gecanceled: 128kb max! (of mijn portforwarding doet het niet goed)
en nu maar deze aan het downloaden: +- 600 kb, dat gaat stukken sneller iig!

Voor het eerst dat ik zo'n patch mee maak... ik begrijp dat het dus altijd zo'n "gehannes" is??

Ik zie dat dit naar 3.01 is, maar er is al een 3.02??

[ Voor 4% gewijzigd door Magic666 op 15-10-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Ik heb de patch maar via nieuwsgroepen gedownload, maar nu blijft ie dus hangen bij op 94% tijdens het laden van de patch

[ Voor 8% gewijzigd door ajampaniki op 15-10-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:04
Heeft iemand toevallig nog een linkje van hoe je een goeie mage kan opbouwen uit talent points? Dus bij welke opties je punten moet geven, want door de update moet ik ze weer invoeren, maar weet niet meer welke het waren.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Timocos schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:35:
Heeft iemand toevallig nog een linkje van hoe je een goeie mage kan opbouwen uit talent points? Dus bij welke opties je punten moet geven, want door de update moet ik ze weer invoeren, maar weet niet meer welke het waren.
http://www.wowhead.com/?talent=of0VckzhZZAcccofu0cdgbst

Dat is een redelijk goede hybrid talent build maar als je puur voor óf raiden óf pvp gaat, kan je beter een aantal punten wisselen.

En, wat vind iedereen van de patch?

Ondanks dat Blizzard er (veel) te lang over deed om de patch online te krijgen ben ik uitermate tevreden. Eindelijk weer motivatie om mijn 55 (nu 56 :9 ) paladin te lvlen, wat een OPness! Net een lvl 61 elite weten te solo'en met 100% mana en 80% hp over.. voor de patch hoefde ik daar niet aan te denken.

@MST_Morpheus; Ik weet niet of jij over dezelfde spells beschikt(ik ben alliance), maar als je Judgement of Light gewoon iedere 8 sec spammed raak ik nooit OoM en kan je Blessing of Might gebruiken (255 AP voor mij atm, met 2/2 improved), gewoon een idee :)

Mijn warrior is ook wat sterker geworden, 1.8k AP en 30% crit nu (eerst 29% en 1.7k AP), met self buffs dus ~2.4-2.5k AP. Fijn! :) En eindelijk een nut in raids/groups met de 5% increased crit chance whenever warrior scores a critical hit :9

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 15-10-2008 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 14:28
Heeft iemand een mirror naar de 3.0.1 to 3.0.2 engb EU patch? die stomme blizz downloader vreet al mijn upstream op waardoor ik behoorlijk gecapped wordt met downstream (15/20 kb/s , zucht)..

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 01-06 16:50

Magic666

No one's neighbour!

ook maar via nieuwsgroepen aan het dl'en dat gaat tenminste rap!
Nu maar hopen dat alles ook vlekkeloos loopt hahaha

Hoe vaak brengt Blizz zoiets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:04
Anoniem: 252101 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:52:
[...]

http://www.wowhead.com/?talent=of0VckzhZZAcccofu0cdgbst

Dat is een redelijk goede hybrid talent build maar als je puur voor óf raiden óf pvp gaat, kan je beter een aantal punten wisselen.

En, wat vind iedereen van de patch?

Ondanks dat Blizzard er (veel) te lang over deed om de patch online te krijgen ben ik uitermate tevreden. Eindelijk weer motivatie om mijn 55 (nu 56 :9 ) paladin te lvlen, wat een OPness! Net een lvl 61 elite weten te solo'en met 100% mana en 80% hp over.. voor de patch hoefde ik daar niet aan te denken.

Mijn warrior is ook wat sterker geworden, 1.8k AP en 30% crit nu (eerst 29% en 1.7k AP), met self buffs dus ~2.4-2.5k AP. Fijn! :) En eindelijk een nut in raids/groups met de 5% increased crit chance whenever warrior scores a critical hit :9
Kan nu alleen volgens mij nergens zien wat voor FPS of lag heb ...

WoW zou trouwens toch goed moeten draaien op mijn systeem? Ik draai nu met bijna alles op low en op 1280x1024, en nog steeds heb ik op sommige stukken flinke FPS drops. Zelfs SW in trade district is soms echt niet te doen met 12 FPS. Snap er niks van.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:46
ze hebben een nieuwe shadow systeem erin gezet, zet die op low en alles loopt soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Timocos schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:55:
[...]

Kan nu alleen volgens mij nergens zien wat voor FPS of lag heb ...

WoW zou trouwens toch goed moeten draaien op mijn systeem? Ik draai nu met bijna alles op low en op 1280x1024, en nog steeds heb ik op sommige stukken flinke FPS drops. Zelfs SW in trade district is soms echt niet te doen met 12 FPS. Snap er niks van.
Een 7800 GS is niet echt denderend. ook is een 3000+'je voor drukke gebieden in WoW geen luxe.. Ik denk dat jouw fps in dat soort situaties redelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 29-05 23:53

DizzyWeb

Ondertiteld

Hmm, ben nu toch ernstig in de war. 3/3 Survival of the Fittest zou een druid in bearform direct crit immune moeten maken, zonder defense op gear of gems. Maar dat is bij mij dus absoluut niet het geval. Zonder de def gems en resilience die ik al had, ben ik niet crit immune... heb ik iets gemist?!

Edit:
Ja, duh, natuurlijk heb je wat gemist dwaas 8)7
3/3 Survival of he Fittest verlaagd chance to be crit met 6%, waardoor ik crit immune ben. Klaar. Niet in de stats terug te zien aangezien dat dingen zijn die je moet berekenen aan de hand van... talents. De formule is gewoon veranderd :')

[ Voor 33% gewijzigd door DizzyWeb op 15-10-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb trouwens ook last van slechte performance nu, en dan staan die shadows nog gewoon uit bij mij.

Core2Duo 3GHz
4 GB DDR
GeForce 8800 GT x2 SLi

Ik denk dat het probleem gewoon bij de servers ligt eigelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Nu online

Rmg

Magic666 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:55:
ook maar via nieuwsgroepen aan het dl'en dat gaat tenminste rap!
Nu maar hopen dat alles ook vlekkeloos loopt hahaha

Hoe vaak brengt Blizz zoiets uit?
Expansions ongeveer elk anderhalf jaar (gokje)
vlak voor de expansions komt nog een grote patch ( meestal een maandje )
en er komen af en toe ( halfjaarlijks met een btje geluk ) content patches met nieuwe content :+
en dan nog af en toe kleine patches met bugfixes en tweaks en nerfs :P

Ohjah voor de mensen bij wie de blizzdownloader steeds hun hele upload kaapt, zoek netlimiter, daarmee kan je de upload van elk proces regelen zet je de downloader op de helft van je capaciteit dan gaat het een stuk sneller

[ Voor 16% gewijzigd door Rmg op 15-10-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06
Echt heerlijk genaaid vandaag. Was lekker inscription aan het levelen, bleek dus dat de leveling guide niet helemaal klopt. Op zich geen punt want ik had van alles toch iets teveel ingekocht. Echter, van 1 soort herbs (voor 150 tot 200 skill) had ik NET iets te weinig. Gelukkig was er iemand zo vriendelijk om mij de laatste paar herbs te geven. Net toen ik op skill 199 zat, crashde de server. Ik kom terug online, ben m'n herbs kwijt, heb wel de gemaakte glyphs, maar ben terug op skill 190. Echt 4 stacks nodig om die punten terug te krijgen en ze zijn allemaal 100g / stack op de AH nu en natuurlijk heeft niemand meer van die herbs over. :'( Morgen dus maar kijken of ik nog op een degelijke manier aan die punten kan komen... zucht.

Edit:

JA HOOR! Had nog paar stacks herbs weten te bemachtigen, geleveld naar 198.. server crash.. WEER terug op 190!!!! :( :( Ik heb het wel gezien voor vandaag met die kutprofession.. w8 er mooi mee tot die servers beetje stabiel zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Thijs op 15-10-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 20:13:
Ik heb trouwens ook last van slechte performance nu, en dan staan die shadows nog gewoon uit bij mij.

Core2Duo 3GHz
4 GB DDR
GeForce 8800 GT x2 SLi

Ik denk dat het probleem gewoon bij de servers ligt eigelijk.
Dat vind ik erg raar, ik heb toch best (zwaar :9 ) mindere specs maar ik heb absoluut geen lagg. Soms wel een server crash, maar ach :P ik lvl toch geen inscription

Wil ik btw eindelijk eens vrijwillig 20 euro extra geven voor WoW (pally transferren naar mn main z'n server), is die vervloekte feature down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201730

hallo iedereen,

weet iemand misschien of de poisons ranks die in tbc er bij zijn gekomen voor rogues (lvl 60+ ranks dus) zijn verwijderd? kan ze niet kopen bij de poison vendor bij de rogue trainers in oggrimar. heb niks gelezen in de patch notes dat deze bij een aparte vendor zouden zijn of ik moet al steken blind zijn. iemand die weet waar ik ze kan krijgen ?

alvast bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
Nou, rond etenstijd wel kans gehad mijn UI opnieuw te bouwen, mijn talents te speccen maar vanavond is er niks te beginnen. Heb spec niet eens kunnen testen ofzo.

En ik wist het hoor dat vandaag unplayable zou zijn, maar heb met elke patch toch weer hoop dat Blizzard het een keer goed doet. ;(

Dan vanavond maar Xboxén.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Nou, eindelijk de patches binnen, blijft ie hangen op retrieving character list... verassend om te zien dat Blizzard na meer dan 4 jaar nog steeds niet voorbereid is op patch-day. wat een trieste bende.

Morgen maar checken dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Visgek24 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 20:54:
Nou, eindelijk de patches binnen, blijft ie hangen op retrieving character list... verassend om te zien dat Blizzard na meer dan 4 jaar nog steeds niet voorbereid is op patch-day. wat een trieste bende.

Morgen maar checken dan :(
Hier ook zo'n beetje, gepatched. Ingelogd, alle addons bugged dus maar gelijk alles opnieuw geinstalleerd (addons dan he) dat duurde even, wil ik net de boel gaan opbouwen....niets.

Oh well , had ook niet anders verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
hmm, net eindelijk in kunnen loggen op neptulon. Heel mn friends list gewiped. :(

Daarna crashte de boel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Net mijn lock weer affliction gespecced, nu eerst ff op vakantie. Nepal voor Azeroth zeg maar.

Inscription hangt op 150. Ben een complete tier herbs vergeten te verzamelen. Best balen, ik heb verder alles om tot 375 te komen :( Dat wordt als ik terug ben dus flink herben. Misschien zijn de prijzen van herbs dan weer genormaliseerd zodat ik ze gewoon kan kopen. Ik kan altijd hopen natuurlijk. Interface is totale shit dus veel te spelen valt er toch nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 19:30
Iemand anders last van het probleem dat de installer verschrikkelijk traag is? die blijft nu hangen op 98% zelfs mijn computer lijkt niks meer te doen..

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Latency kun je zien door met de muis over je kleine computericoontje rechtsonder naast je bags te gaan.

Ben tevreden over de talents, alleen waardeloos dat de servers er telkens uitliggen, erg slecht voorbereid van Blizz. Mag onderhand weleens een keer goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Installer was niet erg traag hier. Wel andere problemen, na inloggen... heb mn pets gelearned zodat ze naar de bijbehorende tab gingen (en mn skunk uit de post gevist), mounts idem. Duurde een eeuwigheid voor sommige items en ook mounten, spells casten en looten gaat niet of nauwelijks (soms wel maar dan pas na 5 minuten ofzo). Mn random mount macro werkt niet meer, geen idee hoe ik de mounts die op mn tab staan kan aanroepen met een macro nu. Portals vanuit Shatt verschenen pas na een minuut of 10 ernaast gestaan te hebben.

Hopelijk wordt dat komende dagen beter, Wow is volkomen onspeelbaar op t moment.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit slaat echt helemaal nergens meer op gewoon najenetus in 1 minuut :s
1 tidal shield :S
bijna 38k raid dps

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 15-10-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
SnoeiKoei schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:20:
Installer was niet erg traag hier. Wel andere problemen, na inloggen... heb mn pets gelearned zodat ze naar de bijbehorende tab gingen (en mn skunk uit de post gevist), mounts idem. Duurde een eeuwigheid voor sommige items en ook mounten, spells casten en looten gaat niet of nauwelijks (soms wel maar dan pas na 5 minuten ofzo). Mn random mount macro werkt niet meer, geen idee hoe ik de mounts die op mn tab staan kan aanroepen met een macro nu. Portals vanuit Shatt verschenen pas na een minuut of 10 ernaast gestaan te hebben.

Hopelijk wordt dat komende dagen beter, Wow is volkomen onspeelbaar op t moment.
Heb mount ook geleerd maar kan mn mount nergens terug vinden in de interface. Waar zie ie verstopt na het learnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

cvs79 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:25:
[...]

Heb mount ook geleerd maar kan mn mount nergens terug vinden in de interface. Waar zie ie verstopt na het learnen dan.
Character screen (c) -> pets tab of shortcut: shift+p (voor vanity pets en mounts)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 17:33
En toen was mijn realm down.. Naja dan maar weer is kijken op mn andere chars om de tijd te doden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
SnoeiKoei schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:27:
[...]

Character screen (c) -> pets tab of shortcut: shift+p (voor vanity pets en mounts)
lol, heel dat tabblad ontbreekt. Nah ja, morgen nog maar eens kijken. Thanx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Balen dat de world server down blijft gaan, spelen op magtheridon is nu echt lastig, ontzettend veel lagg =p

Straks nog maar eens proberen en nu eerst maar een filmpje kijken :)
cvs79 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:31:
[...]

lol, heel dat tabblad ontbreekt. Nah ja, morgen nog maar eens kijken. Thanx iig
Je moet eerst je mounts 'leren', dat doe je door rechts te klikken op een mount in je bag, daarna kun je die tabbladen ook pas zien :)
hetzelfde geld voor pets.

[ Voor 50% gewijzigd door addictive op 15-10-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-05 09:41

Chakotay

Lick here to continue

Heeft iemand al gevonden hoe je die achievement-spam in de guildchat uit kan zetten? Dat is even leuk, maar het word best snel irritant :X

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 27-05 15:21
Wat betekent die cuntdown van 5M boven je character hoofd in de uppr left corner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Carnagy schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:54:
Wat betekent die cuntdown van 5M boven je character hoofd in de uppr left corner?
PvP-flagged countdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:02
Kut, waar is mn mount gebleven :(
Ik was in de achievements aan het kijken, toen ik even van mn mount af wilde stappen. Dus ik rechtsklikken op de mount icon in mn bags om af te stappen, maar zie ik mn mount nergens meer :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Rakkerzero schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:59:
Ik was in de achievements aan het kijken, toen ik even van mn mount af wilde stappen. Dus ik rechtsklikken op de mount icon in mn bags om af te stappen, maar zie ik mn mount nergens meer :/
Ook niet in de pet/mount-tab in je charsheet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 12:22
Rakkerzero schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:59:
HAHA, niet direct gaan huilen voordat je zelf op onderzoek uit gaat. Al je mounts staan gewoon tussen "pets" bij je character. Het zijn nu spells en geen objects meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en toen waren teron gorefiend akama en bloodboil down o_O
dit is echt te ernstig OP

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 15-10-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 140111 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:03:
en toen waren teron gorefiend akama en bloodboil down o_O
dit is echt te ernstig OP
Dat er nog geraid wordt vanavond :P

Waarom zit iedereen trouwens te zeuren om download links? Ben ik de enige die de Blizz downloader aan laat staan nadat ik WoW afsluit? Of sluiten jullie gewoon nooit WoW af? :*)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Metalbuster schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:03:
[...]

HAHA, niet direct gaan huilen voordat je zelf op onderzoek uit gaat. Al je mounts staan gewoon tussen "pets" bij je character. Het zijn nu spells en geen objects meer.
Ah, dat verklaard het. Ik was al bang dat ik hem kwijt was. Aangezien ik al in geldnood zit, kon ik een verloren mount al helemaal niet gebruiken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snappie88 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:09:
[...]

Dat er nog geraid wordt vanavond :P

Waarom zit iedereen trouwens te zeuren om download links? Ben ik de enige die de Blizz downloader aan laat staan nadat ik WoW afsluit? Of sluiten jullie gewoon nooit WoW af? :*)
ja we zijn een uur geleden begonnen en ros gaat nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:52

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Net een BF run gedaan als lvl 63 prot warrior en het ging gewoon 'imba'/''op'. Was een erg makkelijke run en ik was tweede op de damage done list (na de mage) met 330DPS. Ik kan bijna niet anders concluderen dan dat of mijn damage meter (recount) niet goed meer werkt sinds deze patch (heb gewoon alle mods geladen, ga morgen op zoek naar nieuwere versies) of ik bizar veel DPS doe. Gisteren deed ik in fury amper 200 8)7 . Het tanken ging wel erg makkelijk, charge & shockwave geeft al een leuke start. Ook had ik de indruk véél meer rage te genereren dan zegmaar 5-6 levels geleden, maar dat kan andere redenen hebben. Nu had ik vaak voor dat ik op het einde van een gevecht 60-80 rage over had :P.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tank dps is een enorm stuk omhooggeschoten

9k shield slams etc

edit; en toen ging ik even respeccen en kwam ik niet meer op de world servert

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 15-10-2008 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 140111 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:23:
tank dps is een enorm stuk omhooggeschoten

9k shield slams etc

edit; en toen ging ik even respeccen en kwam ik niet meer op de world servert
same, alleen instance servers werken nog... :{ :P

daarnaast al een paar lvl's @ inscription verloren (door rollback en wel gebruikte mats verdwenen :{)

[ Voor 14% gewijzigd door Viggen op 15-10-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, ik zit ook op outland :)

inscription was ik 20 levels in terug gevallen, maar had gelukkig mn mats nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Anoniem: 140111 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:28:
ja, ik zit ook op outland :)

inscription was ik 20 levels in terug gevallen, maar had gelukkig mn mats nog wel :P
mja, had net voor server crash 25 lvl's erbij gekregen (300-325)... dus ik vrees 't ergste ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 22:06
Viggen schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:26:
[...]

same, alleen instance servers werken nog... :{ :P

daarnaast al een paar lvl's @ inscription verloren (door rollback en wel gebruikte mats verdwenen :{)
Join the club. :P Bij ons ging eerst Kalimdor down. Wij zaten net in WC voor die achievement. Konden we niet naar buiten, dus stonen we naar Shattrath, naar IF en dan naar SM. Na 3 v/d 4 delen gecleared te hebben gaat EK ook down. Wij gebruiken onze BT necks, vliegen naar SP normal (heb de achievement ook nog niet), komen daar aan, willen naar binnen lopen.. instance server down. Nu werkt dus alleen de Outland server nog. :P Zal ook niet lang meer duren voordat ook die eruit vliegt. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Viggen schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:29:
[...]

mja, had net voor server crash 25 lvl's erbij gekregen (300-325)... dus ik vrees 't ergste ;(
Oei, dat zijn wel erg nare levels om zo te verliezen, ik verloor ze van 80 naar 60 ofzo, dus dat is np :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Anoniem: 140111 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:32:
[...]

Oei, dat zijn wel erg nare levels om zo te verliezen, ik verloor ze van 80 naar 60 ofzo, dus dat is np :)
mja, heb herbs zat voor 300+, verloor een paar lvl's rond 150 en dat was een stuk pijnlijker (lees: duurder omdat ik herbs moest kopen @ AH) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 15:23

Sebazztiaan

sebas!

Nu zijn ALLE world servers down, zover ik het gezien heb, druk dagje voor blizz

Zie de admins en devs al staan: SUDO coffee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ik ben gewoon nog steeds de patch aan het downloaden. Staat nu op 77%. Ik word er een beetje moedeloos van. Nog maar een mirror proberen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 22:44
Is prot nou een goeie leveling spec voor warriors? Mijn warrior is nu level 27. Ik kom er eigenlijk helemaal geen wijs meer uit. Speel denk ik nog maar te kort wow om echt goed te begrijpen wat er nou precies veranderd is.
Zelfde geld voor hunters. Zijn de oude BM specs nou nog even goed?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pingkiller schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:45:
Is prot nou een goeie leveling spec voor warriors? Mijn warrior is nu level 27. Ik kom er eigenlijk helemaal geen wijs meer uit. Speel denk ik nog maar te kort wow om echt goed te begrijpen wat er nou precies veranderd is.
Prot levelen als warrior wil je echt niet. Ga arms met een leuke 2-hander en later als je leuke onehanders hebt en wat hit fury, schiet veel sneller op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Nu online

Rmg

pingkiller schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:45:
Er zijn niet echt specs drastisch slechter geworden, integendeel ze hebben de meeste specs meer naar de vroegere 'beste' specs getrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 18:21
net even run karazhan gedaan en daarna gruul, maggy geen tijd voor omdat het wat later is en mensen al weg wilden om 10 uur

gestart om half9 en klaar om half11 dus 2 uur voor kara+gruul :) echt imba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197061

Kan iemand een feraltank helpen met een sequence-macro? Mijn oude tank/spank knop doet het helaas niet meer.

Ik wil graag een sequence met daarin:

- Mangle als 1e mogelijke attack
- daarna Lacerate spam

Hoop dat er iemand zo vriendelijk is me hiermee te helpen, kan totaal niet wijs worden uit de programmeertaal.

ps. mijn vorige threatmacro zag er ongeveer zo uit:

#showtooltip
/castsequence reset=4 Mangle (Bear)(), Lacerate, Lacerate, Lacerate
/startattack

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 197061 op 15-10-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:09
Vanochtend voordat ik naar het werk ging ff "inloggen". Ah, update, restart wow. En 's om 17.00 thuis komen en alles is keurig geinstalleerd : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 31-05 08:23
Weet iemand hoe die mount moet usen d.m.v macro's.
want me random cast thingy werkt niet meer ook niet nadat ze geleerd zijn
of moet nu perse een addon voor random ness gebruiken ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:02
Lol, net met een PuG de Molten Core achievement gehaald :D

9 man binnen 3,5 uurtjes gehaald. Damage is echt imba. Ondanks dat ik fire specced ben, crit ik toch regelmatig met een frostbolt voor ruim 8k :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
nextware schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 00:04:
Lol, net met een PuG de Molten Core achievement gehaald :D

9 man binnen 3,5 uurtjes gehaald. Damage is echt imba. Ondanks dat ik fire specced ben, crit ik toch regelmatig met een frostbolt voor ruim 8k :D :D
Laat me raden. Er waren hunters bij die de corehounds wilden vangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:00

OMX2000

By any means necessary...

Hmmm beetje balen. Wil ik net ff de nieuwe patch checken, krijg ik de melding dat ik niet betaald heb. Kan kloppen aangezien ik een nieuwe CC heb. Dus ik wil naar account management, en ja hoor offline :(

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
OMX2000 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 00:29:
Hmmm beetje balen. Wil ik net ff de nieuwe patch checken, krijg ik de melding dat ik niet betaald heb. Kan kloppen aangezien ik een nieuwe CC heb. Dus ik wil naar account management, en ja hoor offline :(
mja, account management pagina's zijn rond deze tijd altijd offline... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 22:55
Ben benieuwd hoeveel mensen hun account stopzetten of op forums gaan zeuren, meeste mensen vergeten dat de game dus ook de dps en healing gebaseerd is op lvl 80 met vergelijkbare gear, ik zag ergens in een lock forum al een hoop gezeur dat ze niet meer top dmg waren etc etc. Dus we zullen zien, jullie al leuke dingen opgevallen, ret pallies schijnen goede burst te hebben (Hadden ze eerst ook). Mijn account is nog inactief, maar toch leuk om die dingen te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 16:24
De servers zijn wel erg instabiel maar toch een geslaagde wow avond gehad.

Gelijk na het inloggen maar even 39 extra mounts gekocht om de "Leading the Cavalry" achievement te halen en zo de albino drake te krijgen. In mijn ogen het geld dubbel en dwars waard, het is een erg mooie mount :D

Tijdens het kopen van de mounts ook maar langs de vanity pet vendors geweest om "Shop Smart, Shop Pet...Smart" te halen en de Reeking Pet Carrier te bemachtigen

Binnenkort de loremaster achievement van kalimdor maar eens halen, eindelijk is er een track lowlevel quest functie toegevoegd wat het vinden van die quests aanzienlijk makkelijker maakt ! :D

Ook een begin gemaakt met het levelen van Inscriptions op een alt. Tot 130 waren er geen problemen en had ik genoeg herbs in voorraad, maar voor 130-150 had ik te weinig herbs. Terwijl dit stuk ook soepel ging op de PTR. blijkbaar zijn de mats daar aangepast of had ik wat minder geluk met het looten van de pollen.
Toch uiteindelijk tot 200 gekomen en vond ik het mooi geweest, morgen kijken of ik de 300+ kan halen mijn herbalist is nog te laag lvl om voldoende outland herbs te hebben.

Waar ik enorm veel geluk gehad heb, is het leren van mijn eerste Minor glyph. Dit was namelijk Glyph of the Penguin :D
Heb er als test 4 gemaakt en op de ah gezet voor 55g buyout en binnen 30 minuten waren die weg.
Gelijk 9 extra gemaakt en 4 op de ah gezet voor 75g ook binnen het uur weg.
Vervolgens de overige 5 op de ah gezet voor 80g buyout en tot mijn verbazing zijn ook daar inmiddels 4 van verkocht. Belachelijk eigenlijk dat het verkoopt, maar mij hoor je niet klagen aangezien het goed was voor een winst van zo'n 720g :D

Die laatste zal helaas wel niet verkopen voor dat bedrag, inmiddels zijn er meer mensen die de glyph kunnen maken en die hebben niet door dat 35g te weinig is voor een glyph die bijna iedere mage wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
KraveN schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 00:36:
Ben benieuwd hoeveel mensen hun account stopzetten of op forums gaan zeuren, meeste mensen vergeten dat de game dus ook de dps en healing gebaseerd is op lvl 80 met vergelijkbare gear, ik zag ergens in een lock forum al een hoop gezeur dat ze niet meer top dmg waren etc etc. Dus we zullen zien, jullie al leuke dingen opgevallen, ret pallies schijnen goede burst te hebben (Hadden ze eerst ook). Mijn account is nog inactief, maar toch leuk om die dingen te lezen.
Mja, spriests zijn nu echt dire... jammer maar helaas, nix aan te doen... kan alleen maar afwachten wat blizz nog in petto heeft...

Daarnaast niet echt veel gedaan, alleen Leeroy Jenkins achievement behaald en ben bezig met inscription lvl'en... zou moeten lukken aangezien ik alle mats heb, nu nog een stabiele server ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 00:36:
Tsja ik heb net op de retridin van een vriend gespeeld, met nog 2 items van zijn healing set (bezig met re-gearen naar retridin).. 1.7k AP selfbuffed en 31% crit, daarnaast heeft hij zoals ik zeg, nog 2 heal items én heeft hij amper enchants (mist zo'n 200 AP aan enchants).. Ennn, ik ben erin geslaagd een warrior in ~4 seconden te doden samen met een healadin (nja die zullen ook wel redelijke dmg doen nu er spellpower is(?)).. En op mijn level 56 Paladin kill ik een priest van lvl 55 in 3 seconden.. 4-5 hits en 1x crit dan.. Best OP dus, ik ga ook lekker doorlvlen met die pally :P

Oh btw, iemand enig idee wanneer men de (betaalde) realmtransfers weer toestaat?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 16-10-2008 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 19:41

Technicality

Vliegt rechtsom...

Zo, dat was even wennen met al die extra ui elementen (pet/glyph/achievements/stats/linken van je hele profession venster) en al die lag. Maar:

Ik ben zoals ik al had aangekondigd frost gespecced op mijn mage en zie een spelldmg die gelijk is aan wat ik met fire haalde... met alle raid buffs! Hoe bedoel je gebuffed. Nou weet ik natuurlijk niet hoe het scaled met de andere dps classes, maar vooralsnog wordt ik er blij van.

Nog fijner: mijn palading tankje op 61. Even schrikken van lege bars (had me niet echt verdiept, dat soort dingen leer ik liever spelenderwijs), alles op een voor mij logische plaats zetten, nieuwe judgements halen, mob killen, 61 dingen omdat de benodigde xp verlaagd is (!), tot de conclusie komen dat de nieuwe skills om de 2 levels komen en vervolgens ramparts willen tanken.

Met iets minder hp en een 'niet-helemaal-affe' spec vreesde ik een beetje en ik had het gevoel dat prot er bekaaid was afgekomen met name in vergelijking met ret.

Niets is minder waar, 1.5k avenger's shield crits, zieke tps, minder damage, en ongelofelijke mana regen vielen mij ten deel. Wel is het zo dat door die threat meldinkjes het wel erg easy is geworden, voorheen moest je maar een beetje op gevoel doen (en omen, maar vaak kijk ik daar niet naar) nu is het ongeveer een alarm dat je threat te laag is op 1 target, dus judgement (of justice, geweldig als je humanoids bevecht) en zit weer goed!

Al met al een enorme 'verbetering' op het gebied van damage voor mijn mage en ongeveer alles voor mijn paladin, maar het voelt toch een beetje alsof ze het spel weer makkelijker hebben gemaakt. Ach, in wotlk wordt het vast wel weer leuk, en waarschijnlijk worden de pala's sowieso weer generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 19:35
De retri Pala's hebben inderdaad een enorme boost gekregen, niet normaal. Mijn verse lvl 70 Paladin (in greens, jawel! :)) is van een average DPS van 277 naar een average DPS van 540 gegaan. Uitschieters naar 830 DPS met een paar lekkere crits. Leuke talents allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Outland (mijn server) is nu ook gewoon van de aardbodem verdwenen... (mja, iig van de realmlist...)

Verder weer geen info vanuit Blizz uiteraard... mja, weer een dag gratis erbij (heb tot nu toe al wel meer dan een maand gratis gamen bij elkaar verdiend... :{ :P)

edit: ff gechecked @ account info (werkt prima hier ;)): 34 dagen gratis in totaal

[ Voor 14% gewijzigd door Viggen op 16-10-2008 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Viggen schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 02:20:
Outland (mijn server) is nu ook gewoon van de aardbodem verdwenen... (mja, iig van de realmlist...)

Verder weer geen info vanuit Blizz uiteraard... mja, weer een dag gratis erbij (heb tot nu toe al wel meer dan een maand gratis gamen bij elkaar verdiend... :{ :P)

edit: ff gechecked @ account info (werkt prima hier ;)): 34 dagen gratis in totaal
't zelfde hier met Wildhammer :(

*mompelt iets met leren van eerdere patch problemen e.d.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik vroeg me trouwens af, wat krijgen Human en Dwarf priest nou in plaats van Desperate Prayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
crapbuild in elkaar gedraaid gisteren, raiden met halve addons en een ui die over het hele scherm gaat schiet ook niet op :+

Wel 350 inscription, glyphs geplugged voor 35-55 gold per stuk, bitches die begonnen de huilen heb ik doorverwezen naar ah en de huidige herb prijzen }> en toen ze terugkwamen 10g op de prijs geknald die ze na niet te reageren op whispers wat voor afzetter ik was toch met hangende pootjes accepteerde :P
halve guild voorzien van gratis glyphs 8)

mja inscription is leuk, wel sucky dat je de laagste lvl herbs moet blijven farmen voor je discoveries, naja 2 uurtje in de week en je hebt genoeg voor de hele week aan discoveries.

Door de onstabiele realm en de drukte (van horen zien) bij de hairdresser daar nog niet eens gekeken.
Vanavond en morgen helaas geen tijd, dus van het weekend maar rustig me build herzien en ui weer aanpassen.

Wel irritant is dat ik de hele tijd tijdens de raid een irritant bel geluid hoorde en ik heb nog niet kunnen ontdekken waar dat van is. :?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Goeiemorgen allemaal :)

Nieuwe dag, nieuwe kansen! Eerst maar druk werken. Gelukkig een early, dus ik kan wat vroeger naar huis. Gisteravond na 23:00 was Ravencrest eindelijk up and running (daarvoor was 't onspeelbaar). Heb op m'n Shammy nog niet ingelogd, maar verwacht daar wel 100+ achievements op te hebben gehaald. Wil echter m'n Druid als eerste levellen in WotLK dus ben daar op ingelogd (56 achievements), en ben begonnen met het exploren van Kalimdor. Ook een blik geworpen op alle quest achievements. Man man, Outland was wel goed te doen, maar Kalimdor en Eastern Kingdoms liepen echt achter. Ik mag inderdaad wel een Lowlevel questtracker gaan opspeuren want daar gaat nog wel wat tijd in zitten.

Desondanks wel erg blij met die achievements hoor, echt iets voor mij :P Alleen 't speccen is nog een probleem. Gisteren alvast m'n Druid naar 00/51/10 gespecced, maar toch 't gevoel dat zonder die 10 extra talent points je gewoon veel essentiele dingen mist. Komt vast wel goed though!

Hopelijk patched Blizzard volgende keer met zo'n grote content patch lekker vanaf 12:00 's middags tot 00:00 's nachts ofzo. Lijkt mij dat de servers om 00:00 's nachts (als ze dus weer up komen) een stuk minder belast worden, en zodoende de start een stuk soepeler is.

Surfin' paradise!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.