Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat mij opviel trouwens gisteren bij felarmor

Uit de patchnotes:
* Fel Armor - Now increases your spell damage equal to 30% of your total Spirit, but no longer increases healing done by spells and effects by 20%.

Ik las dit als Fel armor doet enkeld nog maar +spelldmg gelijk aan 30% total sprit, maar het is dus
100 spelldmg + 30% van total spirit in ieder geval volgens de tooltip bij mouseover van de buff :?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gisteravond laat thuis dus niet echt kunnen spelen om talents te testen, maar op shaman en priest leken het redelijke 'boosts' vooral gecombineerde str/agi totem is erg leuk.

Ook zag ik er ~400AP bij komen op mijn shaman en wat meer crit spirit wolf is een leuke bijkomstigheid jammer dat WF totem verandert is en ook weer niet want ik krijg er nu 16% haste bij en kan WF weapon gebruiken.

Met Spriest ging spellpower ook wat omhoog van ~842 naar 1021 als ik het goed gezien heb, en zag dispersion (leuk wolkje?).

Op rogue weer Sub tree ingedoken, lijk iets meer crit en AP gekregen te hebben, dualwield spec. erbij en alleen ff gepvped maar leek leuk ookal snap ik die shadow dance niet helemaal. En redelijk hoge crits van 1100 white dmg, 2.8k evi met alleen maar quest gear + merc glad sword.

Moet wel zeggen dat voor rogue de nieuwe tree mooi is als je levelt gelijk al dualwield spec.+precission op eerste rijtje.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Hmmm na allle tijd en Blizz snapt het nog steeds niet...
Gisteren welgeteld 5 min kunnen chatten in SW om vervolgens weer naar een loading scherm te kunnen voor 15 min.
Log ik vanochtend in, kan ik niet chatten :X
Zowaar kon ik mounten en naar de trainer rijden.

Nordrassil is weer een aantal dagen van de leg af.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou het is me gelukt om het te installeren gister avond. Op de 1 of andere manier raakte me hele wow installatie corrupt dus moest heel wow installeren weer omdat repair functie niet werkte. Toen alle patches downloaden paar uurtjes later was ik dan eindelijk online.

Eerst me shaman gerespecced die was full enhancement dat is nu nog steeds gewoon 61 punten in enhancement voor lekker veel dmg heb er tijdje mee gespeeld en bevalt me prima. Die spirit wolves zijn stoer en healen je voor best veel. Daarna me mage gedaan die was full frost dat is hij nu nog steeds. Ook dit even getest en dat bevalt me ook prima zitten leuke dingen tussen zoals shatter ice barrier en soms een gratis fireball er tegen aan.

Vannavond als ik thuis ben me warlock, rogue, hunter en 2 warriors maar eens doen en dan ben ik weer klaar :D laat die addon maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:25

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Zo, gisteren mijn warlock maar weer Affliction gespecced. Ik denk dat ik nog wel ga respeccen, want de build die ik nu heb (53/0/8) is een beetje zo'n halfslachtige "ik denk nog wel wat te gaan raiden maar eigenlijk weet ik wel dat ik dat nu veel minder ga doen, dus ik had net zo goed een leveling spec kunnen maken"-build. Dat werd nog eens extra benadrukt doordat ik dailies ging zitten doen (dus niet ff een heroic lopen ofzo). Maargoed, mijn eerste indruk is dat Affli zowel dé leveling spec als dé raiding spec wordt. Het speelt echt heerlijk! Met de 3 instant-cast dots (agony, siphon life en corruption) krijg je bijna elke mob wel neer, dus je loopt gewoon al dottend rond, killt een dozijn mobs en looten maar.

Daarna m'n Warrior gelogd om die ook maar eens te speccen. M'n Warrrior spec is nu een halfbakken "we kijken wat een beetje logisch is en we zien wel wat ervan komt"-Fury-build. Ook dit bevalt eigenlijk heel goed. Voor mijn gevoel is het nu makkelijker om in Outlands mobs neer te krijgen. Voor de patch had ik (als lvl 58) de nodige moeite met lvl 61 mobs, nu is het ook nog redelijk pittig, maar het gaat toch makkelijker. Tussen neus en lippen door ook nog ff lvl 59 gedinged. Vanavond ga ik denk ik maar verder levelen naar 60 zodat ik m'n snelle mount kan kopen. Die 60% mechano-kip begint toch wat te vervelen als je een 100% dreadsteed + riding crop gewend bent.

Over de 30% leveling speed increase van 60-70: Zoals het nu lijkt is het zo gemaakt dat je minder XP nodig hebt om te levelen, want de XP die je krijgt voor het killen van mobs en het completen van quests is volgens mij gelijk gebleven (nog steeds tussen de 1000 en 1200 XP per mob, incl rested en zo'n 9800 XP per quest). De snelheid van het levelen van 58-60 in Outlands zal dus volgens mij niet sneller gaan dan vóór de patch. Áls het al sneller gaat is dat omdat na de patch je class wat sterker is geworden.

De komende maand ga ik mij denk ik tot doel stellen om lvl 70 te halen op m'n Warrior en op m'n Warlock ga ik vooral met de achievements aan de slag.

Wat me trouwens opviel is dat de 'Champion of the Naaru' titel een achievement is geworden. Het lijkt er dus op dat het ook na de patch nog steeds mogelijk is om hem te halen. Dat ga ik dus de komende maand ook nog maar proberen te doen denk ik.

/wall_of_text

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 23:09
Op magtheridon kon ik gisteravond om een uur of 6 wel weer moeizaam inloggen, echter was de lag zo erg dat ik eigenlijk nog niet eens mijn talents kon instellen, dus eerst maar ff een filmpje gekeken met mijn vriendin. Daarna tegen een uur of 11 nog een keer geprobeert, toen werkte alles gewoon probleemloos, dus even op mijn lock ingelogd om even de nieuwe talents in te stellen, Ik ben deze nog aan het levelen, en ben weer demonology gegaan. Dit bevalt me toch nog het beste voor levelen in iedergeval, ben ook wel affliction geweest, maar toen kreeg ik gewoon constant aggro en was mijn voidwalker vrijwel nutteloos.

De nieuwe demo tree bevalt iig super, en kill zonder problemen groepen van 4/5 mobs van rond mijn level tegelijk. Lock is btw lvl 44 nu, met lekkere enchants (+170 spell power is best wel lekker op dat level :))

Op mijn main moet ik wat rustiger even kijken wat ik doe met de talents (prot warrior), en ga ik morgen maar even doen, want uitgerekend vandaag / vanavond heb ik een training aan de andere kant van het land, en zit ik helaas in een hotel vanavond /cry.

Ben wel benieuwd voor mijn warrior, ik hoorde dat prot nu meer damage doet? Zou wel prettig zijn, want voorheen was het eigenlijk echt niet te doen om solo te gaan questen met een full prot build, en heb ook wel 10x heen en weer gespecced tussen prot en fury tijdens het levelen van 60-70. Ben namelijk van plan om 70 tot 80 ook als prot te gaan spelen, ik wil direct alle instances zien / nieuwe blue's krijgen, en reputatie op bouwen ter voorbereiding op heroic's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Iemand gisteren proberen in te loggen na de patch? Vast wel, laten we zeggen dat ik neit de enigste was.

Patchen ging goed en zelfs het spelen op de server ging redelijk ik had wat disconnects en twee keer dat de wereld was gecrasht maar voor de rest was het helemaal in orde. Ik ben blij met bijna alle aanpassingen. Al helemaal met de aanpassingen aan de pets en mounts. Ik zag trouwens dat ik een onverwachtste nieuwe skill had. Door mijn herbalism was het mogelijk om mijzelf met 900 punten te helen iets waar ik niet op gerekend had. De talent points zijn aangepast waardoor ik veel meer van de lagere talents kon kiezen dan voorheen. Initeel had ik last (ben en was frostmage) van vaak 'miss' en voor de patch had ik dat niet. maar toen ik level 52 aan tikte heb ik dat talentpoint in precesion gestopt en toen was dat ook opgelost. Humans hebben nu ook 'Every man for Himself' ik heb deze nog niet in combat weten uit te proberen maar volgens mij is het een eenmalig 'get free out of fear' ticket als ik het zo lees.

Ik vind het leuk dat nu eindelijk mijn water elemental kan worden geupgrade overigens. Northrend was te zien en nog veel belangrijker, Stormwind Harbor. Ik was diep onder de indruk van Stormwind harbor, echt waar. Het zag er geweldig uit. Als sidenote wil ik even zeggen dat ik First Aid naar 150 heb gebracht en inmiddels Expert First Aid heb geleerd en nu dus al ben doorgeleveld tot voorbij 180.

Het was drukker dan normaal op onze server. De drukke servers lagen volgens mij allemaal met regelmaat op hun gat want mensen die normaal nooit op onze server zitten hadden speciaal op obnze server karakters aangemaakt om Stormwind Harbor en de nieuwe Horde Controltower te kunnen bekijken. De gasten die normaal Horde speelde en nu een aliance karakter waren vonden zich volgens mij als Horde benadeeld in de aanpassingen aan Orgrimmar t.o.v. Stormwind. Goed, ik heb Orgrimmar dan wel niet gezien dus ik heb geen idee, Stormwind was iig enorm vet geworden met ruimte voor meer uitbreidingen.

Nog nooit zoveel 60+ epic gegearde mensen in het centrum van Stormwind tegelijk gezien trouwens. :D

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
chromeeh schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:11:
Hmmm na allle tijd en Blizz snapt het nog steeds niet...
Gisteren welgeteld 5 min kunnen chatten in SW om vervolgens weer naar een loading scherm te kunnen voor 15 min.
Log ik vanochtend in, kan ik niet chatten :X
Zowaar kon ik mounten en naar de trainer rijden.

Nordrassil is weer een aantal dagen van de leg af.
Ja man, waarom ze niet gewoon de capactiteit van de account/authentication servers vertienvoudigen voor die 2x per jaar dat ze een grote patch uitrollen, dat die capactieit de rest van het jaar overkill is en alleen dikke vette kostenpost moeten ze maar voor lief nemen.

Niet kunnen chatten is een addon probleem, met default ui zonder addons werkt alles prima, gisteren meerdre guildies gehad die niet konden chatten, tot ze hun hele ui uit zetten.

Na al die tijd en al die miljoenen spelers snappen het nog steeds niet, op patchdays (zeker van dit formaat) wil iedereen meteen inloggen als de servers nog bezig zijn opstarten.

Clue, you got one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Bokkie schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 07:29:
Wel irritant is dat ik de hele tijd tijdens de raid een irritant bel geluid hoorde en ik heb nog niet kunnen ontdekken waar dat van is. :?
Hebben jullie een prot warrior mee? Devastate heeft een animatie gekregen + geluid. Het geluid is t.o.v. de eerste beta versie wel verlaagd in volume, maar helaas niet weggehaald zoals in de eerstvolgende beta build (want dat volume was echt mega irritant).

Het is nu wachten op de mensen die op de 2 animaties met hun DPS beginnen i.p.v. de 2 sunders op het target te checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:35
Gisteren echt handig die lag, kon me brutal chest halen en ging dat dus asap doen :P. Punt is alleen dat ik er nu 2 heb o.O Vanavond maar is met een GM praten of ik niet 1 chest kan inruilen voor brutal pants, die moet ik nog;)

Ook even met de volgende spec gespeelt. http://www.wowhead.com/?talent=ofxib0McdcGuMtedd

In 2,5 seconde arcane missiles, wat dus gelijk staat aan elke halve seconde minimaal 800 damage is best leuk te noemen ;). Daarnaast Arcane Barrage + instant invisibility. Ik versloeg warlocks alsof het warriors waren :+

Alleen paladins zijn inderdaad wel redelijk gevaarlijk, ging even av doen met welgeteld 2 aliance en 4 horde. De paladin nestelde zich steeds in een toren waar je niet echt ver van hem vandaan kan komen en dat doet best pijn :o hebben hem 1 keer neer kunnen halen, in het open veld was het heel ander verhaal, gewoon slow + arcane barrage spammen en ze maken totaal geen kans >:) en als ze al dicht bij komen instant invis :*)

Btw ook 1020 spelldamage gehaald(misschien vanavond nog 1030), afgezien van 1800 tot 2130, best een leuke avond gehad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik gebruikte altijd heel veel addons maar denk dat ik daar maar van af stap heb nu alleen nog pitbull en sct voor dmg boven het hoofd en dat is het eigenlijk wel. Kijk nog wel wat ik mis als ik wat meer ga spelen weer. Maar meeste werkt nog niet zover ik gister kon zien. Voordeel is wel dat me wow wel veel sneller opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
MrHuge schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:23:
Wat me trouwens opviel is dat de 'Champion of the Naaru' titel een achievement is geworden. Het lijkt er dus op dat het ook na de patch nog steeds mogelijk is om hem te halen. Dat ga ik dus de komende maand ook nog maar proberen te doen denk ik.
Maar dat is volgens mij een achievement waar je geen punten mee kan verdienen. Je kan die titel nu ook _niet_ meer halen.
Aardig wat van die dingen die je nu nooit meer kan halen zijn achievements, alleen je krijgt er geen achievements voor, het is echt alleen voor de show

Mijn paladin stond nog in Naxxramas en nu als ik probeer erop in te loggen krijg ik een critical error "failed to load map".
Vanavond als ik thuis ben maar even ticket aanmaken oid.

Bij mij mage al wel alchemy gedropt en inscription tot 300 getraind totdat Blizzard het nodig vond om gisteravond de server te rebooten..

omg @ die kapsels ik heb nu zo'n supersaiyan kapsel (human mage), dat ziet er echt niet uit :P

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Lord op 16-10-2008 08:53 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Bokkie schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:26:
[...]

Ja man, waarom ze niet gewoon de capactiteit van de account/authentication servers vertienvoudigen voor die 2x per jaar dat ze een grote patch uitrollen, dat die capactieit de rest van het jaar overkill is en alleen dikke vette kostenpost moeten ze maar voor lief nemen.

Niet kunnen chatten is een addon probleem, met default ui zonder addons werkt alles prima, gisteren meerdre guildies gehad die niet konden chatten, tot ze hun hele ui uit zetten.

Na al die tijd en al die miljoenen spelers snappen het nog steeds niet, op patchdays (zeker van dit formaat) wil iedereen meteen inloggen als de servers nog bezig zijn opstarten.

Clue, you got one?
De servers waren uiterst labiel na de patch, PTR draaide stabieler.
Idem met inloggen. Waarom ze logins toestaan tijdens het booten is mij ook een raadsel, lock een realm totdat heel het cluster weer op is bijv. En maake een 'ouderwetse' queue voor joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
chromeeh schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:53:
[...]

De servers waren uiterst labiel na de patch, PTR draaide stabieler.
Idem met inloggen. Waarom ze logins toestaan tijdens het booten is mij ook een raadsel, lock een realm totdat heel het cluster weer op is bijv. En maake een 'ouderwetse' queue voor joinen.
Waarom blijven mensen op F5 rammen als GoT down is?
en een queue verplaatst alleen het probleem. spelers zullen altijd blijven janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Dark Lord schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:52:
[...]

Omg @ die kapsels ik heb nu zo'n supersaiyan kapsel (human mage), dat ziet er echt niet uit :P
Ik ben één van de vele Night Elf Mohawks!

Vond de Tauren haircuts trouwens tegenvallen. Geen nieuwe facial hairs, en slechts enkele nieuwe hoorns :(

Vanavond maar eens kijken of ik m'n Orc kan pimpen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Wat een grap gisteren. Wij hadden Karazhan op het programma staan, maar door het patchproces zijn we maar pas laat kunnen beginnen. We beginnen normaal gezien om 20u30, maar nu was het 21u30 tegen dat we goed en wel weg waren. Wij raiden tot 23u en geen minuut later en stipt om 23u lag alles tot Curator inclusief Nightbane op zijn gat. De manier waardoor je nu door Karazhan sheest is niet normaal. Het is precies een vijf mans instance geworden.

Ik had als hunter gewoon BM gespecced en met mijn normale level 70 pet geweest (dus niet eerst iets exotisch gaan temmen). Ik heb in de raid mijn gewone spam macro gebruikt (die die gewoon auto-shot en steady shot cast met kill command) en ik stond op het einde van de raid zwaar bovenaan de DPS lijst. Na mij stonden de twee rogues in de groep. Dan kwam de Paladin tank. En daarna pas de casters (Warlock op vijf en de 2 mages op 6 en 7). In vergelijking met de melee DPS was de caster DPS huilen met de pet op: ik als hunter had 20% gedaan en de twee rogues elk ongeveer 15%. De warlock kwam op 7% en de 2 mages maar aan een zielige 5% elk. Dus de verschillen waren groot. Ik was ook de enigste die boven de 1 miljoen punten dmg done kwam. Ook onze warrior tank kwam bijna tot 5% dmg done, dus in de buurt in de mages.

Volgens de casters kwam dit omdat de mobs gewoon te hard neergingen zodat zij hun spells niet gecast kregen. Dat kan kloppen, want na de raid zag ik in recount dat 60% van mijn dmg doen van auto-shot kwam en 35% van mijn steady shot (en dan nog 5% voornamelijk van de AoE van volley, dewelke je nu doorlopend kunt casten en da's best wel leuk).

Ik heb algemeen een gevoel dat de balance met patch 3.0.2 gewoon krom zit.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:10
Snappie88 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 07:32:
Ook een blik geworpen op alle quest achievements. Man man, Outland was wel goed te doen, maar Kalimdor en Eastern Kingdoms liepen echt achter. Ik mag inderdaad wel een Lowlevel questtracker gaan opspeuren want daar gaat nog wel wat tijd in zitten.
Zo moeilijk is die tracker niet te vinden, hij zit bij de standaard ui linksboven bij de minimap.
Het is dezelfde knop waar je ook de tracking mee kan switchen van / naar find minerals / find herbs / find fishing nodes / hunter tracking skills / etc. etc. in die lijst met opties staat nu helemaal onderin de optie Track low level Quests.

Vanochtend was het nog niet zo druk, dus even een poging gedaan voor de bombing achievements.
Die in skettis was geen probleem, had bij de eerste try nog zo'n 15 seconde over dus die heb ik nu.
De ogri'la bombing quest is een stuk moeilijker. Twee pogingen gedaan, de eerste was dramatisch en haalde ik bij lange na niet. Quest weggemikt en opnieuw gepakt en deze poging ging beter maar kwam net 3 seconde te kort :| (Weet het niet zeker maar volgens mij kun je alleen de tijd die je nog hebt zien als je de desbetreffende achievement tracked)

Vanavond nog maar een keer proberen, onmogelijk is het niet maar het is wel een kleine uitdaging.
Je hoeft die achievements iig niet te proberen zonder epic flying mount en als er iemand anders bezig is gaat het denk ik ook erg lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

haha met die achievements hebben we in ieder geval wat te doen!, gisteravond al even de Jenkins title opgehaald best grappig! ook wel lachen dat iedereen in de guild ziet wanneer je een achievement gehaald hebt! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmmzzz,

ik was gister bezig mijn rep met Timbermaw te verbeteren. Wat mij opviel was hetvolgende (vocht tegen Deadwood ventjes):

De Deadwood tegenstanders waren allemaal 1 level omhoog gegaan, er waren er een stuk meer. De respawnrate leek iets hoger en ze waren voorzien van krachtigere spells. (chain lightning). Ook betere animaties maar dat is besides the point.
Ondanks dit alles waren ze voor mij als Frostmage zonder precion (is 33% missed schat ik) gingen ze aardig neer. De hoeveelheid exp. die je krijgt is echt hoog, ik voel me weer level 20 zeg maar. Ik ben wel een paar keer gedowned maar dat kwam meer door de twee world crashes die ik had.

edit; Owja, het lijkt alsof Blizzard wat heeft gedaan aan de herbs om de woekerprijzen op actionhouse wat te nerfen. Ik zag dat sommige herbs (dreamfoil o.a.) op meer plaatsen waren neergezet en dus makkelijker te harvesten zijn. Wat weer resulteerd in meer aanbod en minder hoge prijzen. Ik blijf vooralsnog herbalist en Alchemist. ik laat me niet door inscribtion meeslepen vooralsnog. Eerst flink exp en zilver harvesten (ga terug naar Hinterlands) en dan First Aid naar 225 boosten. Overigens ging hjet maken van bandages (en misschien ook potions) veel en veel sneller.

[ Voor 30% gewijzigd door Auredium op 16-10-2008 09:33 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Gisterenavond mijn nieuwe 11/0/50 build aangenomen en vervolgens wat getest in wsg. Nu werkt een pve build niet echt goed in pvp maar als healer kon ik altijd wel redelijk goed meekomen.

Wat mij als eerste opviel is alsof het lijkt dat resillience (403) nu compleet nutteloos is. Sommige classes, retridins, rogues en warriors, meppen me nu zo hard neer dat het niet eens uitmaakt of ik abilities of trinkets gebruik. Tot mijn verbazing merkte ik nog een debuff op die de ontvangen physical damage verhoogde met 25%.

Van het weekend ga ik wel zoeken naar een goeie pvp build om bg's en arena's te testen.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Dark Lord schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 08:52:
Maar dat is volgens mij een achievement waar je geen punten mee kan verdienen. Je kan die titel nu ook _niet_ meer halen.
Aardig wat van die dingen die je nu nooit meer kan halen zijn achievements, alleen je krijgt er geen achievements voor, het is echt alleen voor de show
Ik zag gisteren toch echt een berichtje dat een guildie die achievement haalde. Ik weet ook zeker dat hij die titel voor de patch nog niet had. Het lijkt er dus op dat je de titel nog wel kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
De WoW client twee keer opstarten om zo te dualboxen lijkt op het moment onmogelijk (imba lag). Iemand anders die dit heeft? Één client werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

MrHuge schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:42:
[...]

Ik zag gisteren toch echt een berichtje dat een guildie die achievement haalde. Ik weet ook zeker dat hij die titel voor de patch nog niet had. Het lijkt er dus op dat je de titel nog wel kunt halen.
als iemand voor de eerste keer inlogt na de patch krijg je iedereen in de guild een bericht dat hij de achievement voor champion of the naruu of 1 van de andere titels heeft gehaald. Dat is dus retroactive

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:14
Meh, ik heb geen lekker gevoel bij TG, ziet er grappig uit, 2 x 2h, mace en axe uit BT maar ik vond mijn damage maar laag ondanks dat werd gezegd dat je wat T6 moest hebben, wat ik dan ook heb. Vanavond over op 53/8, volgens een mede-warrior gaat dat meer damage doen. En dan eens wat beter naar bartender(4) kijken. Ik kreeg het gister niet aan de praat, ok /bar werkt wel maar ik zie geen enkele bar, ook niet nadat ik in de wow settings zelfs de bars aan zet. Dan klik ik op bijvoorbeeld bar 1, waar je dan normaal de enable/disable markbox krijgt maar gewoon helemaal niets dus. Oude bartender, nieuwe bartender (die patch-klaar is), profiel resetten, alle addons uit, etc, ik krijg gewoon geen bars te zien.

Wel inscription op 300 gekregen en al bij de trainer in HP geweest, gaat helemaal goed komen, die glyphs verkopen als een tierelier iig, alles wat ik op AH knalde verkocht wel, maar bovenal veel guildies blij gemaakt met gratis glyphs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond om ongeveer 22:15 kon ik redelijk inloggen op Korgall en heb ik even me Priest gespecced naar Shadow (was Disc), maar ik denk dat ik weer heel snel terugga!
Ik vind het een drama... :'(
Ik houd me rogue en warrior wel om te hakken en me Priest om te healen ff en wellicht met Wotlk ga ik weer shadow.
Voor de rest weinig kunnen kijken, maar ik heb vanmiddag wat uurtjes vrij genomen en ga eens even lekker ervoor zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij begonnen gistere om 20:00 met kara en om 2100 waren we klaar van de 1e tot de laatste

Daarna op weg naar UBRS met Jenkins title behaald, en toen maar achievements halen met oude instances SM / Sunken temple etc ga ik lekker mee verder vanavond

Nog 3 mounts en ik heb er 25 dus al goed eind op weg :D

En wil nog heroic dungeon master ff doen , moet nog underborg en Sp dan is die ook weer binnen
vind het wel gaaf op deze manier :), tis alleen ff on overzichtelijk int begin met je standaard ui sla je nog geen deuk in een pakje boter :D

al met al vanaf 1930 heb ik lekker kunnen wowe tot 0100 :D
Dutchy007 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:50:
De WoW client twee keer opstarten om zo te dualboxen lijkt op het moment onmogelijk (imba lag). Iemand anders die dit heeft? Één client werkt perfect.
Ik gebruik 3 clients op 1 pc , zorg gewoon je je antilaising en alles uit heb dan loopt het prima

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik bedacht me om 7:30 pas dat het mischien een goed idee was om in plaats van inscription tot 350 te krijgen gewoon m'n 2 banktabs met herbs op de AH te gooien.

Vanmorgen even gekeken en maar 666g verdient :( Had ik dus echt veel eerder moeten doen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Gisteren na het patchen zonder probleem op Ahn'Qiraj geraakt. Enkel de BG's bokken nog af en toe. De eerste queue na het inloggen faalt met het bericht "could not load zone" oid.

Het speccen is een echt pijnpunt. Ben nu maar deep fire gegaan, net als voor de patch. Maar ik mis toch nog steeds de clearcast. De instant pyro proct wel regelmatig met molten armor + combustion. En living bomb is een lacher als de ally's dicht opeen staan in AV.
Misschien toch maar eens zoeken naar een nieuwe build. Maar dat is nogal lastig gezien ik zowel PvE als PvP speel :p. (<3 AV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

MrHuge schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:42:
[...]

Hij haalde de achievement, hij had de titel nog niet voor de patch... maar heeft ie de titel nu? Je kan de achievement wel halen, maar dat wil niet zeggen dat je dus ook de titel nog krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Gisteren heb zonder problemen kunnen inloggen op mijn realm. Mijn realm Daggerspine is low/medium populatie dus niet zo'n probleem verder.
Eerst maar ff een hunter buildje samengesteld en daarna met addons nog uit, maar ff m'n blood elf jagertje van een corehound pet voorzien. Ik heb gegaan voor de corehound. En wel de corehound die te vinden is op Azuremyst Isle. Aangezien het een lvl 12 beest was, viel het me mee dat ik die pet niet hoefde lvlen van lvl 12 tot het lvl 65, wat ik nu dus ben, maar het beest werd zelf al lvl 60, 5 lvls lager als jezelf dus. Dat was toch eerst niet zo?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:36
Geweldig. Vannacht 40 gold verdiend met het verkopen van low level herbs. Heb mijn totaal aan goud verdubbeld.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Ik moet zeggen dat ik gisteren een paar moeilijke keuzes heb moeten maken voor mijn nieuwe feral spec:

http://www.wowhead.com/?talent=0ZxMGsfrdctRczuho0v

Dit is hem dan geworden.... commentaar?
Wat uitleg van mijn motivaties: ik wilde een spec die voornamelijk tank-georienteerd is, waarbij ik wel wil kunnen blijven farmen. Oftewel: ik hoef geen top-dps in cat, maar wel de leukigheidjes. Een aantal overwegingen die ik eb gemaakt:

SotF: ik heb nog veel +def en +res gear (o.a. Earthwarden, gems, etc), dus 1/3 SotF is voldoende om crit immune te zijn.

Brutal Impact: deze talent vind ik gewoon te lekker om te laten liggen: de catform opening met pounce wil ik kunnen blijven doen; als ik echt alleen maar zou tanken had ik deze waarschijnlijk gedropt.

Rend and Tear Leuke talent, maar met naturalist krijgen al je attacks een buff, dus heb ik de punten daarin gestopt

Omen of Clarity hier heb ik lang over getwijfeld, maar ik ben er toch niet voor gegaan. Ik ga er van uit dat ik OOC niet nodig heb in bearform, en in cat is energy ook minder een probleem met de nieuwe tiger's fury :)

Opmerkingen welkom!

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Rakkerzero schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:22:
Gisteren heb zonder problemen kunnen inloggen op mijn realm. Mijn realm Daggerspine is low/medium populatie dus niet zo'n probleem verder.
Eerst maar ff een hunter buildje samengesteld en daarna met addons nog uit, maar ff m'n blood elf jagertje van een corehound pet voorzien. Ik heb gegaan voor de corehound. En wel de corehound die te vinden is op Azuremyst Isle. Aangezien het een lvl 12 beest was, viel het me mee dat ik die pet niet hoefde lvlen van lvl 12 tot het lvl 65, wat ik nu dus ben, maar het beest werd zelf al lvl 60, 5 lvls lager als jezelf dus. Dat was toch eerst niet zo?
nee, dat was eerst niet zo. Is met deze patch zo gekomen, daarnaast lvlt je pet ook 30% sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Seraphin schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:24:
Ik moet zeggen dat ik gisteren een paar moeilijke keuzes heb moeten maken voor mijn nieuwe feral spec:

http://www.wowhead.com/?talent=0ZxMGsfrdctRczuho0v

Dit is hem dan geworden.... commentaar?
Wat uitleg van mijn motivaties: ik wilde een spec die voornamelijk tank-georienteerd is, waarbij ik wel wil kunnen blijven farmen. Oftewel: ik hoef geen top-dps in cat, maar wel de leukigheidjes. Een aantal overwegingen die ik eb gemaakt:

SotF: ik heb nog veel +def en +res gear (o.a. Earthwarden, gems, etc), dus 1/3 SotF is voldoende om crit immune te zijn.

Brutal Impact: deze talent vind ik gewoon te lekker om te laten liggen: de catform opening met pounce wil ik kunnen blijven doen; als ik echt alleen maar zou tanken had ik deze waarschijnlijk gedropt.

Rend and Tear Leuke talent, maar met naturalist krijgen al je attacks een buff, dus heb ik de punten daarin gestopt

Omen of Clarity hier heb ik lang over getwijfeld, maar ik ben er toch niet voor gegaan. Ik ga er van uit dat ik OOC niet nodig heb in bearform, en in cat is energy ook minder een probleem met de nieuwe tiger's fury :)

Opmerkingen welkom!
ooc is voor cat een must. Plain and simple. Het is gewoon een gratis attack. Dus heb je meer energy over om andere dingen te doen.

Niet dat ik ooc heb, maar ik raid nog gewoon tot wotlk en ik grind allang niet meer met mijn beertje.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik snap niet dat mensen janken dat de patch slecht gegaan is. Imo is het patchen heel vlot gegaan.

Het feit dat mensen allemaal tezelfdertijd willen inloggen zorgt gewoon voor problemen en dat is probleem is niet op te lossen. Meer servers plaatsen... Dat is gewoon economisch niet te verantwoorden. En over hoeveel servers spreken we dan? Ik denk dat een verdubbeling weinig tot niets zal uitmaken. Op zo'n drukke momenten heb je het tienvoudige, zoniet het honderdvoudige aan capaciteit nodig. Dat is gewoon niet te realiseren.

Je kan als speler daar natuurlijk zelf ook wat aan doen. Ik had mijzelf niet in Shattrah of een andere grote stad uitgelogd, maar gewoon in Area 52 in Netherstorm. Daar heb ik mijn talents heringesteld, wat rondgespeeld met de nieuwe UI en mijn nieuwe addons geïnstalleerd. Daarbij ben ik zeker 10 tot 20 keren heruitgelogd en dat ging gewoon vlotjes (tussen 18u en 19u 's avonds). Eens ik klaar was, hearthstone ik naar Shattrah. Daar aangekomen lag van jewelst. Ok, in Shattrah moet ik dus niet zijn. Ik had ook nog nooit zoveel volk bij mekaar gezien op mijn server. Door de lag heen naar Ogrimmar gegaan (mounten was niet mogelijk). In Ogrimmar klapte de world server eruit. Tien minuutjes gewacht en dan opnieuw ingelogd. Ogrimmar was ook een drukte van jewelste en ook lag van hier tot in China. Wij hadden onze Karazhan raid gepland, dus ik de zeppelin maar op naar STV en daar aangekomen was het weer over met de lag. Dan ben ik maar aan Karazhan gaan staan tot de raid begon. Nog één keer eruit gevlogen door de world server die down ging, maar dan netjes aan de raid kunnen beginnen.

Al bij al weinig tot geen problemen gehad met de patch. Maar je moet natuurlijk ook niet de lag gaan opzoeken, maar er juist van wegblijven. Der zal vanavond al heel wat minder lag zijn. Maar dit is dus een probleem dat iedere major patch met zich meebrengt en ik verwacht bij de release van WotLK juist hetzelfde. En daar valt gewoon niets aan te doen. Dat hoort er gewoon bij met zo'n populair spel als WoW.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst weer daggers gebruikt op mijn rogue, aangezien ik de Assassination tree er nu wel heel erg aantrekkelijk uit vond zien, Plus het feit dat Dual weapon specialization nu makkelijk via de Combat tree te halen valt is dat een flinke buff voor het hele Mutilate verhaal.

Anyway zo gezegd zo gedaan. Vervolgens wat duels gedaan en al snel genoeg kwam ik erachter dat sommige classes eerder zwakker dan sterker leken te zijn geworden. De meeste warlocks bijvoorbeeld lagen binnen 3 tot 5 seconden. Toen besloten om even naar Dalaran te gaan om het "gat" te bekijken, helaas minder spectaculair dan ik verwachtte, dus toen maar even door naar Menethil Harbor om daar eens old-school te gaan ganken.

En daar stond een retri pala. Omdat ik alleen nog maar van mensen had gehoord hoe "overpowered" ze waren dacht ik dat het toch maar eens tijd was om de proef op de som te nemen. Geopened met een cheapshot, paar keer mutilate en hij zat op 75% van zijn HP. Stun was bijna voorbij toen hij zijn trinket (of racial) gebruikte. Ik kreeg gelijk een stun op me en had al 1 klap te pakken, we stonden weer gelijk qua HP )75% namelijk) trinket snel gepopped + evasion. Dodgede een aantal van zijn attack en mijn mutilate ging fijn verder + de poison ticks deden hun werk. Gelijk erachteraan een dismantle, en toen was het gevecht gespeeld. Pala ging neer en ik stond met 50% HP even snel /hug in te typen voor mijn achievement.

Het viel me over het algemeen nog mee hoe schijnbaar "makkelijk" een paladin nog kan worden gekilled. Maar moet toch ook toegeven dat mits ik de CD's niet zou hebben gebruikt, ik waarschijnlijk vrolijk aan het rennen zou zijn geweest vanaf de graveyard. Overall een leuke duel class, en het gaf 10x meer spanning dan de warlocks die voorbij kwamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

eendje schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:32:
[...]

ooc is voor cat een must. Plain and simple. Het is gewoon een gratis attack. Dus heb je meer energy over om andere dingen te doen.

Niet dat ik ooc heb, maar ik raid nog gewoon tot wotlk en ik grind allang niet meer met mijn beertje.
Voor cat is OOC idd godlike. Maar ja, de "oude" opening van Pounce -> FF -> Mangle -> Shred betekende vaak al dat de mob nog maar 3-4% over had.... een willekeurige finisher en klaar is clara. Vraag me nu wel af of ik Rake niet opnieuw moet gaan gebruiken :P

Komend weekend lang weekend (yaj) dus ik ga wellicht nog 3 keer heen-en-weer speccen :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb beetje zitte pvpe gistere maar moet zeggen kan echt helemaal niks zonder me keybinds en macro's voelde me echt kaal

Had iemand trouwens ook als je eindeljjk keybinds etc heb gemaakt en je logged uit en weer in ze weg zijn ?

En over de leroy jenkins title echt te grappig zodra je die title hebt zie je ook ./P als je praat als ballonetje lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:40
Jormungandr schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:18:
Gisteren na het patchen zonder probleem op Ahn'Qiraj geraakt. Enkel de BG's bokken nog af en toe. De eerste queue na het inloggen faalt met het bericht "could not load zone" oid.

Het speccen is een echt pijnpunt. Ben nu maar deep fire gegaan, net als voor de patch. Maar ik mis toch nog steeds de clearcast. De instant pyro proct wel regelmatig met molten armor + combustion. En living bomb is een lacher als de ally's dicht opeen staan in AV.
Misschien toch maar eens zoeken naar een nieuwe build. Maar dat is nogal lastig gezien ik zowel PvE als PvP speel :p. (<3 AV)
Die nieuwe pom pyro is inderdaad zeer lekker :) Ik ben nog maar level 65 en de mobs vliegen neer. Echt heerlijk om een soort pom pyro te hebben zonder dat er een 3 minuten cooldown opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Hoe zouden jullie een arms warrior dwarf respeccen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24
pingkiller schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:24:
Geweldig. Vannacht 40 gold verdiend met het verkopen van low level herbs. Heb mijn totaal aan goud verdubbeld.
Maar 40 gold in totaal? Ik ben er in geslaagd om per stack peacebloom/silverleaf 40g te vangen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-09 08:36
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:00:
[...]

Ik heb beetje zitte pvpe gistere maar moet zeggen kan echt helemaal niks zonder me keybinds en macro's voelde me echt kaal

Had iemand trouwens ook als je eindeljjk keybinds etc heb gemaakt en je logged uit en weer in ze weg zijn ?

En over de leroy jenkins title echt te grappig zodra je die title hebt zie je ook ./P als je praat als ballonetje lol
Zonder die titel zie ik dat wolkje bij mezelf ook als ik iets zeg in /p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kapoen schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:07:
[...]

Maar 40 gold in totaal? Ik ben er in geslaagd om per stack peacebloom/silverleaf 40g te vangen :)
ik denk dat hij zelf erg low lvl is :P als hij hem verdubbelt naar 80g

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winkelwagen schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:10:
[...]

Zonder die titel zie ik dat wolkje bij mezelf ook als ik iets zeg in /p
huhm , dan moet het toeval zijn ik het toen pas gezien heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

dat ballonetje krijg je sowieso in /p mits je het niet uitgezet hebt in de settings, ik vind het mateloos irritant dus heb het uitgezet!

en ja hartstikke naakt, veel te weinig knoppen met de blizz ui, moet echt snel even bongos oid weer zien te vinden. maar daar heb ik vanavond weer de tijd voor! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linksys2006
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:38
Voor de liefhebbers,
:9~

CE edition Lich King nu te bestellen bij Dixons op de website. :9

edit *uitverkocht*

[ Voor 10% gewijzigd door linksys2006 op 16-10-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24
eendje schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:10:
[...]

ik denk dat hij zelf erg low lvl is :P als hij hem verdubbelt naar 80g
Ik heb voor de grap eens een huntertje gerolled op een verse server en niks anders gedaan dan peacebloom/silverleaf geplukt en verkocht. Tegen level 10 zat ik al aan een paar honderd gold :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hebben jullie toevallig ook last van account corruptie problemen?

Ik heb zelf sinds de nieuwe patch een probleem dat ik maar tot Mangle - Rank 1 kan zien in mijn abilities (P scherm) maar ik kan het ook niet meer trainen tot Rank 2 omdat de Druid trainer zegt dat ik die spell al ken (dat was voor de Patch ook zo).

Uiteraard heb ik Mangle opnieuw als talent gekozen sinds de talent tree gewist was dus dat is het probleem niet. Ik weet niet hoe ik nu weer tot Rank 2 kan komen. Ik heb al een ticket gelogd maar ik vroeg me af of dit dingen zijn die ze normaal gezien kunnen fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Zoals verwacht zijn raids schandalig generfed. Gister gelijk maar even gekeken hoe Kalecgos zou gaan, 2nd try neer en dat terwijl iedereen aan t zeuren was over addons.
Trash gekilled naar Brutallus en toen begon het. Iemand gesummoned en die kon opeens niet meer inloggen voor 2 uur terwijl hij wel een raidspot bleef houden. Al met al een paar tries gedaan met als beste effort 49% ongeveer.

Een warlock ging weg, die deed nog even een daily voor het uitloggen, bij de wipe daarna stond Brutallus op zijn pet en hem in te hakken, dat terwijl hij dus offline en totaal ergens anders was.

Ben zelf een Retridin en die zijn pve matig in ieder geval een stap of 40 omhoog gegaan lijkt wel. Frost mages en Enh shamans gaan niet OoM met nieuwe judgement, en aangezien we gister 2 retridins hadden lopen deed ik Judgement of Light erbij. Resultaat 9e op dmg list en 1e op healing done, en dat met slack gear (honoured blue pvp chest :D. Andere retridin stond dus keihard op de 1e plaats in dmg done voor Brutallus.

Judgements zijn nog wel bugged lijkt, ze horen een 4sec cooldown te hebben voor healing en mana return van judgements, maar het procced elke hit op het moment.

Al met al vind ik de patch wel nice. Blade's Edge heeft in ieder geval de eerste SWP kill gehad, op naar de volgende.

BTW Bongo's is discontinued heet nu Domino's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Gister heroic Ramparts als de daily, het begon al met een crash van de world server. Toen alles weer up was, kwam de tank erachter dat hij erg veel defense miste en dus zalige crits om zijn oren kreeg. Eindelijk wat te healen dus. Moet wel zeggen dat de AoE healing van de druid heerlijk is. Het is natuurlijk geen CH of CoH maar het doet het lekker.

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat probleem heb ik ook, maar ik wacht nog even 1 of 2 dagen met addons, want in het verleden al een paar keer meegemaakt na een grote patch er enkele hotfixes doorkwamen waardoor vervolgens een aantal addons het weer niet deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Je kan het ballonnetje van party chat altijd aanzetten schat ;) Is niet alleen bij de Leeroy Jenkins title.

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i just found out excuse me princes :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Schalkie schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:22:
Zoals verwacht zijn raids schandalig generfed. Gister gelijk maar even gekeken hoe Kalecgos zou gaan, 2nd try neer en dat terwijl iedereen aan t zeuren was over addons.
Trash gekilled naar Brutallus en toen begon het. Iemand gesummoned en die kon opeens niet meer inloggen voor 2 uur terwijl hij wel een raidspot bleef houden. Al met al een paar tries gedaan met als beste effort 49% ongeveer.

Een warlock ging weg, die deed nog even een daily voor het uitloggen, bij de wipe daarna stond Brutallus op zijn pet en hem in te hakken, dat terwijl hij dus offline en totaal ergens anders was.

Ben zelf een Retridin en die zijn pve matig in ieder geval een stap of 40 omhoog gegaan lijkt wel. Frost mages en Enh shamans gaan niet OoM met nieuwe judgement, en aangezien we gister 2 retridins hadden lopen deed ik Judgement of Light erbij. Resultaat 9e op dmg list en 1e op healing done, en dat met slack gear (honoured blue pvp chest :D. Andere retridin stond dus keihard op de 1e plaats in dmg done voor Brutallus.

Judgements zijn nog wel bugged lijkt, ze horen een 4sec cooldown te hebben voor healing en mana return van judgements, maar het procced elke hit op het moment.

Al met al vind ik de patch wel nice. Blade's Edge heeft in ieder geval de eerste SWP kill gehad, op naar de volgende.

BTW Bongo's is discontinued heet nu Domino's ;)
wat ik niet helemaal snap, op mijn paladin, wij hebben nu nog maar 3 judges is het niet?
Light + healing
WIsdom+ mana
..... + dat pvp ding.

crusader welke die extra holy dmg gaf is nu weg?
en die judgements werken maar 10 of 20 seconden? en worden niet meer gerefreshed op melee hit?

[ Voor 3% gewijzigd door Valkyre op 16-10-2008 11:37 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 08:36
Kapoen schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:07:
[...]

Ik zit op blades edge, de nieuwste server zover ik weet. Er zit nog niet zoveel geld in de economie dat er meer dan 10g per stack peacebloom word betaald. We zitten nu alweer om 2-3 gold/stack.
Voordeel van deze server is dan weer wel dat er heel veel low level peeps op zitten, dus je hoeft niet alleen de soloen van 1 tot 65.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:37:
[...]

wat ik niet helemaal snap, op mijn paladin, wij hebben nu nog maar 3 judges is het niet?
Light + healing
WIsdom+ mana
..... + dat pvp ding.

crusader welke die extra holy dmg gaf is nu weg?
en die judgements werken maar 10 of 20 seconden? en worden niet meer gerefreshed op melee hit?
Correct. :)

Vind dit systeem wel leuk hoor, ik schommel op m'n pala rond de 90-100% hp en mana.. zonder ooit een break te nemen :P Eindelijk een excuus om Consecration te gebruiken! (normaal ging dat echt niet, ging dan super snel OoM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:47
Tyrael's Hilt
Binds to account
Use: Teaches you how to summon this companion.

lvl 1 bankchar met tyrael ftw !

<3 3.0.2

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 16-10-2008 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 00:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Het zijn er nog maar 3 ja. Een judgement voor extra holy dmg is weg. Maar je kan nu makkelijker judgen omdat je seal niet meer verdwijnt en het geheel minder mana kost. Dus vaker je seal judgen voor extra DMG compenseert dat echt wel. Het was me nog niet opgevallen dat de jugdement niet meer ververst maar ben dan ook teveel tijd kwijt geweest met de add-ons en alle keybinding opnieuw in te delen vanwege de nieuwe seals/judgements/hands.

Ik merk als prot pally dat ik meer dmg kan doen en veel minder snel OOM ben.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Long time reader, first time poster..

Ben zeer verrast met de nieuwe patch. Helemaal met het achievementsystem. Geeft je een goede reden nog een keer terug te gaan naar Vanilla wow instances en gebieden. Barber shop is trouwens ook fantastisch! Speel als sinds de release met mijn main, maar ben al die tijd ontevreden geweest met de kop van mijn toon.. Heb ik gelijk gefixed gisteren ^^
Daarnaast had ik niet verwacht dat de nieuwe shadow engine zo'n toevoeging zou zijn aan de grafische kwaliteit!

Ik ben trouwens nog op zoek naar een leuke social guild op Trollbane (Alliance).. Gewoon beetje sociaal levelen in woltk en af en toe een instance. Ben niet echt een raider.. Zijn er mensen die mij hiermee kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Creepy schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:45:
Het zijn er nog maar 3 ja. Een judgement voor extra holy dmg is weg. Maar je kan nu makkelijker judgen omdat je seal niet meer verdwijnt en het geheel minder mana kost. Dus vaker je seal judgen voor extra DMG compenseert dat echt wel. Het was me nog niet opgevallen dat de jugdement niet meer ververst maar ben dan ook teveel tijd kwijt geweest met de add-ons en alle keybinding opnieuw in te delen vanwege de nieuwe seals/judgements/hands.

Ik merk als prot pally dat ik meer dmg kan doen en veel minder snel OOM ben.
okee dus als tank is het meest logisch om het volgende te doen:

*Seal of Corruption (die heb ik aan de horde zijde nieuwe gekregen) blijft in principe 2 minuten zitten.
*Judge Wisdom (mana returng, en hierdoor judge ik Seal of Corupption of Righteous, moet even zien welke meer TPS geeft)
*Consecration
*die nieuwe hammer

rinse an repeat. (kan natuurlijk een andere judge gebruiken, en een andere seal maar even voor het plaatje)
Gaat wel even wennen.

zag ook dat ik vanwege minig 300 extra hp heb ! vet.
is er een lijstje bekend wat de andere proffs geven, ben het vergeten te bekijken! en zit nu op werk proxy and so on :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
pingkiller schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:40:
Voordeel van deze server is dan weer wel dat er heel veel low level peeps op zitten, dus je hoeft niet alleen de soloen van 1 tot 65.
Dat hoop ik ook een keer mee te maken. Ik was echter in de veronderstelling dat Blizzard die 4 'Russische' realms down zou brengen met de patch om ze vervolgens te prepareren voor WotLK. Maar zover ik nu kan zien is dit nog niet gebeurt helaas.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Gohan-san schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:49:
is er een lijstje bekend wat de andere proffs geven, ben het vergeten te bekijken! en zit nu op werk proxy and so on :)
Mining geeft Sta
Herbing geeft een HoT
Skinning geeft +crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

*die nieuwe hammer

Hammer of Wrath is alleen voor onder 35% hp :)

http://wow.zuggaming.com/tag/wow-professions-bonuses/

't is best een lange lijst.. sommige profs hebben meerdere bonus perks (tot wel 5 ofzo dacht ik). Welke ik zelf wel cool vind is Lifeblood.. heals you for 2k dmg over 5 seconds.. Absoluut niet slecht voor een bonus! :) (die is overigens van Herbalism)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:57:
[...]

't is best een lange lijst.. sommige profs hebben meerdere bonus perks (tot wel 5 ofzo dacht ik). Welke ik zelf wel cool vind is Lifeblood.. heals you for 2k dmg over 5 seconds.. Absoluut niet slecht voor een bonus! :) (die is overigens van Herbalism)
hmm kan natuurlijk weer niet op de deeplinks hehe.
wat doet Enchanting en Tailloring nou precies? :)

wel jammer herbalism op me Mage zou super zijn, heb nu Herb op mijn priest die heeft natuurlijk niet zoveel aan een HOT :(

Instant Shield pull is ook wel cool, tevens als instant holy wrath! yummy!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:04:
[...]

hmm kan natuurlijk weer niet op de deeplinks hehe.
wat doet Enchanting en Tailloring nou precies? :)

Instant Shield pull is ook wel cool, tevens als instant holy wrath! yummy!
Absoluut :) Hammer of Wrath zal zeker niet meer van mijn skillbar verdwijnen (op plekje 3 zodat ik er snel en makkelijk op kan rammen :9 )

Enchanting Profession Bonus Perks

- Enchant Ring - Assault - 32 AP
- Enchant Ring - Greater Spellpower - 19 Spellpower
- Enchant Ring - Stamina - 24 Stam

Is wel WOTLK gok ik (Runed Cobalt Rod?)

Tailoring Profession Bonus Perks

- Lightweave Embroidery - Spell - World of Warcraft - 50% proc rate with 45 second cooldown
- Swordguard Embroidery - Spell - World of Warcraft
- Darkglow Embroidery - Spell - World of Warcraft - 35% proc rate with 75 second cooldown

Kans op extra holy dmg(1000-1200), attack power(300), mana(300) in die volgorde

- Four epic flying carpets and one regular version - carpet - acts exactly like a mount
Spreekt voor zich

- Frostweave Net
Gooi een net over iemand heen :9

- Reduced cost for spellthreads on armor
Geen linkje bij.. heb zelf geen hoog lvl tailorer.. misschien snap jij dit?

- Three transmutable cloths - Spellweave, Moonshroud - Spell - World of Warcraft , and Ebonweave
Transmutess..

- A Guide to Northern Cloth Scavenging
Meer kans op Cloth te vinden bij mobs :o (fijntjes voor straks de lvl 80 netherweave cloth van nu :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Seraphin schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:54:
[...]
Mining geeft Sta
Herbing geeft een HoT
Skinning geeft +crit
Waar heb je deze info precies vandaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:40
linksys2006 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:18:
Voor de liefhebbers,
:9~

CE edition Lich King nu te bestellen bij Dixons op de website. :9
Gelijk besteld onder rembours :) Zat hem al te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:57:
[...]

Hij had het over de nieuwe hammer aka de eind talent van prot en die kan altijd.
Wel balen dat die weapon dmg x3 doet kom ik aan met mn stomme spelldmg weapon met 41.3 dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 01-09 21:00
Weet iemand hoe je nu meer honor krijgt, zit beetje op te leten in AV en verschil is nu echt groot. van 600 tegen 200, en dan begin ik gewoon met start van de AV (dus niet omdat alte entry is)

Zo maken ze het cappen van torens en graveyard wel erg onintresant

Edit. mixed language wie is op dat idee gekomen :X

[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 16-10-2008 12:24 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

MantaMania schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:17:
[...]

Hij had het over de nieuwe hammer aka de eind talent van prot en die kan altijd.
Wel balen dat die weapon dmg x3 doet kom ik aan met mn stomme spelldmg weapon met 41.3 dps.
had kings defender en the sun eater nog liggen ooit een keer maar voor RP genomen, to prevent DE.
dus nou ja daar heb ik nu in ieder geval weer iets aan! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Gohan-san schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:18:
[...]

had kings defender en the sun eater nog liggen ooit een keer maar voor RP genomen, to prevent DE.
dus nou ja daar heb ik nu in ieder geval weer iets aan! :)
Ja ik heb ze telkens gepassed die enkele keer dat je ze gebruikt ;) Maar ja stom natuurlijk achteraf zal je altijd zien.

Vind het ook wel een soort lullig tov dingen als trinkets enzo heb leuke spelldmg trinket maar zoals je het dan nu ziet had ik achteraf liever attack power trinket maar goed zo heeft iedereen wel wat natuurlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door MantaMania op 16-10-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 00:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

[...]

*Seal of Corruption (die heb ik aan de horde zijde nieuwe gekregen) blijft in principe 2 minuten zitten.
*Judge Wisdom (mana returng, en hierdoor judge ik Seal of Corupption of Righteous, moet even zien welke meer TPS geeft)
*Consecration
*die nieuwe hammer

rinse an repeat. (kan natuurlijk een andere judge gebruiken, en een andere seal maar even voor het plaatje)
Gaat wel even wennen.
Dat went hopelijk snel genoeg. Ik ben zelf nog even zoekende welke seal de meeste dmg output doet met een snelle one-hander. Mijn gevoel zegt SoR en geen zin om het door te rekenen :P Maar binnenkort eens vergelijken met SoCorruption. Voor Bosses is Corruption waarschijnlijk wat handiger vanwege de doT van 2 minuten en het kan 5 keer stacken,.
Mining gaf +sta tijdens de test/beta, nu is het +Health, zie http://www.wowhead.com/?spell=53040#comments

[ Voor 11% gewijzigd door Creepy op 16-10-2008 12:35 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

MantaMania schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:24:
[...]

Ja ik heb ze telkens gepassed die enkele keer dat je ze gebruikt ;) Maar ja stom natuurlijk achteraf zal je altijd zien.

Vind het ook wel een soort lullig tov dingen als trinkets enzo heb leuke spelldmg trinket maar zoals je het dan nu ziet had ik achteraf liever attack power trinket maar goed zo heeft iedereen wel wat natuurlijk.
hmm ik ben altijd voor de tank trinkets gegaan, niet voor spelldmg trinkets. ach ja. over een paar weken maakt het toch niet zo heel veel meer uit. het is wel heel erg wennen! om weer te tanken.

gister SL heroic gedaan, nou ja ik was meer verbaast hoe en wat er allemaal gebeurde, voor de 2de boss pullde we 3 groupjes en was nog niet echt een probleem.

Druid healing
2x enhc shaman.
Lock
maar zo raar om zonder addons te spelen, en ik moest nog aan alles wennen, welke skil moet ik nu gebruiken, welke wapen. enz..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ftd.nu/portal/...uMC4xIFBhcnQgMSBhbmQgMg==
usenet link gaat een stuk sneller gaat om de nieuwste patch.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Sodeju, m'n Moonkin doet in een keer een bak dmg :X
Major Glyph van Moonfire en Starfire en je hoeft maar één keer Moonfire te casten in een gevecht.
Verder nog een bak haste (ongeveer 100 rating) "gratis" erbij, en een buff die 13% extra dmg op spells geeft... .Leuk <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:32:
[...]
Dat went hopelijk snel genoeg. Ik ben zelf nog even zoekende welke seal de meeste dmg output doet met een snelle one-hander. Mijn gevoel zegt SoR en geen zin om het door te rekenen :P Maar binnenkort eens vergelijken met SoCorruption. Voor Bosses is Corruption waarschijnlijk wat handiger vanwege de doT van 2 minuten en het kan 5 keer stacken,.
Voor trash gebruik ik SoR. Alle trash is dood voor dat je de tijd hebt om een volledige stack met SoCo op te bouwen. Voor bazen is geeft SoCo volgens mij meer threat dan SoR. De dot is trouwens geen 2 minuten. Het seal is 2 minuten. De dot is 20 seconden en wordt net zoals de oude judgements ververst als je de mob raakt. Onze nieuwe Holy Swipe applied en ververst de dot ook. :)
[...]
Mining gaf +sta tijdens de test/beta, nu is het +Health, zie http://www.wowhead.com/?spell=53040#comments
Als het stamina was geweest dan zou het schaalbaar zijn en te krachtig worden. Ik ben zelf zeer tevreden met mijn blacksmithing/JC. Extra gem sloten van blacksmithing en super gems van JC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 16:25

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteren met de Shadowpriest even BT ingegaan en het was eigenlijk niet normaal. We hadden bij Najentus per ongeluk een ninja pull met de 2 elementals voor hem. Geen probleem elementals neerhalen en meteen door naar najentus en ook die even neerhalen. Werkte zonder problemen. Akama was al niet zo moeilijk maar is nu een lachertje. En dan RoS waar je als spriest gewoon vol dps kan blijven doen met een VE up. Ik kwam met dps op een bijna hoger heal als dmg percentage. Vooralsnog is de spriest nu vooral een healingbattery heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

SMulTiE schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:49:
Sodeju, m'n Moonkin doet in een keer een bak dmg :X
Major Glyph van Moonfire en Starfire en je hoeft maar één keer Moonfire te casten in een gevecht.
Verder nog een bak haste (ongeveer 100 rating) "gratis" erbij, en een buff die 13% extra dmg op spells geeft... .Leuk <3
sshhhhhj.... keep it quiet and we wont get nerfed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Seraphin schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:17:
[...]

* NickH searches for his nerfbat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Ik heb zelf pas heel even kunnen proberen, en nog niet in een raid omgeving, maar mn warrior (PVE arms) ziet er leuk uit zo, ineens een stuk meer AP en vooral meer crit!

Mn holy paladin healt ook meer, alleen kost me dat ook meer mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Seraphin schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:17:
[...]

de animaties van Star fire is wel heel erg gaaf!, net zoals de living bomb.of warrior shockwave.

het downranken vind ik wel mateloos irritant! en heel erg jammer Rank 1 Frostbolt voor kiten was altijd heel erg handig. daar baal ik wel knap van, duellen tegen een prot warrior is minder cool nu. als fire zijnde..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

addictive schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:22:
Ik heb zelf pas heel even kunnen proberen, en nog niet in een raid omgeving, maar mn warrior (PVE arms) ziet er leuk uit zo, ineens een stuk meer AP en vooral meer crit!

Mn holy paladin healt ook meer, alleen kost me dat ook meer mana.
Wat me op viel van de paar testjes die ik heb kunnen doen dat m'n shammy juist meer (lees: 1K op kleine heal) meer healed :o
Mana cost is inderdaad iets omhoog gehaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Waar worden de gegevens van addons bewaard? Alleen in interface/addons?

En daarnaast zijn er nog goede addonpacks die up to date zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een snelle post, meer later misschien. 'T is druk op het werk :)

Gisteren m'n priest naar Disc, m'n mage naar Frost, m'n warrior naar Prot en m'n hunter naar MM gespecced.

Discipline: Penance is super! Met de haste erbij heal je snel 3 x ~1400 voor een lage manacost. Ik moet denk ik wel omspeccen, aangezien de decrease in CD voor Penance wel een must is. Vele leuke reacties van mensen in Durotar die door Penance gehealed werden en ook regelmatig een schildje kregen als een heal critte :)

Frost: Nog niks geprobeerd.

Prot: WTF! Shattered Halls heroic ging als een trein, alsof het een prot pala was. Mijn gear is niet super, maar iedereen kon aoe damage doen die ze maar konden. Een andere prot warrior ging als dps mee, en stond bovenaan (!!!!), dus boven de 2 locks die we mee hadden. Een was er Affl., een was er Destro. 2,5k Shield Slams waren vrij normaal, en 2k Revenges ook. Het is makkelijker, maar ook erg leuk vind ik.

MM: Hier heroic Arcatraz mee gedaan, en stond net onder een lock, met m'n matige gear. Voor m'n gevoel niet veel damage gedaan, maar ik bleek toch ~750dps te doen gemiddeld door de hele instance. AotV regenned heeel snel je mana als je wat damage doet. Chimera Shot crit record was 2.7k!

Later misschien meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
shoombak schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:39:
Waar worden de gegevens van addons bewaard? Alleen in interface/addons?

ook in je WTF folder, die moet je dus ook wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Gohan-san schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:29:
[...]

de animaties van Star fire is wel heel erg gaaf!, net zoals de living bomb.of warrior shockwave.

het downranken vind ik wel mateloos irritant! en heel erg jammer Rank 1 Frostbolt voor kiten was altijd heel erg handig. daar baal ik wel knap van, duellen tegen een prot warrior is minder cool nu. als fire zijnde..
je kan nog wel rank 1 gebruiken, is toch een kortere casttime, maarja het kost nu wel wat meer mana

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Het is echt om te huilen nu om als horde battlegrounds te doen, je hebt geen schijn van kans meer als horde. Alliance zitten gemiddeld rond de 300 kills nu in een AV en hebben gewoon rond de 800 honor per potje. Ik heb nu zo'n 15 AV's gespeeld met mijn tauren hunter en krijg niet eens te kans om mijn daily pvp in te leveren.

Ik weet niet wat er veranderd is aan de patch qua BG's maar ik vind het gewoon ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
shoombak schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:39:
Ik gebruik het programma "Wowmatrix"(ff Googlen) om al m'n addons up te daten (ben lui). Werkt tot nu toe perfect (mits je zelf de outdated weggooid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Gisteren na het updaten ook nog even ingelogd, prot warriors zijn inderdaad een stuk leuker nu, erg goede dps ook zelfs in prot gear.
Priest ben ik maar holy gegaan alhoewel disc ook wel leuk leek, je mist dan alleen heel erg de healing power... flash is wel weer interessant nu je voor een Gheal7 minimaal het dubbele aan mana kwijt bent. Had gisteren totaal geen mana problemen in heroics, ben benieuwd hoe het in raids is.

Doordat alles over de geik ging moest ik wel ALLE addons/cache/WTF deleten om het te fixen, heb de belangrijkste addons nu maar kan er 2 niet aan de gang krijgen: DoTimer maar daar heb ik net NeedToKnow voor gevonden, even kijken of dat werkt, en SCT wordt niet meer geupdate zie ik, is daar een alternatief voor dat iemand weet? Ik vind die standaard Blizzard troep lelijk en onleesbaar.

Edit: MikScrollingCombatText voldoet denk ik, nvm :)

[ Voor 25% gewijzigd door porn* op 16-10-2008 14:02 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wat is daarnaast de beste vervanger voor bars? Ik gebruikte bartender maar die nieuwste versie werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bartender4 werkt met de nieuwste patch. Ik heb hem van wow.curse.com afgehaald en hij werkt als een zonnetje.

Edit:
Bij mij draait verder:
  • Cartographer
  • QuestHelper (geeft nog een foutmelding icm met Cartographer, quest objectives worden wel op de map getoond inclusief de route, maar er wordt nog geen pijltje getoond)
  • DoTimer
  • X-Perl
  • FuBar + plugins
  • Outfitter (werkt niet helemaal goed nog)
  • BigWigs
  • Atlas
  • AtlasLoot
  • SimpleMinimap
  • Prat
  • OPie

[ Voor 63% gewijzigd door Dricus op 16-10-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:55:
[...]

Ik gebruik het programma "Wowmatrix"(ff Googlen) om al m'n addons up te daten (ben lui). Werkt tot nu toe perfect (mits je zelf de outdated weggooid).
ook gebruikt gistere maar 32 van de 68 addons kent hij niet :( , grrrr alsnog met de hand :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

MrHuge schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:04:
Bartender4 werkt met de nieuwste patch. Ik heb hem van wow.curse.com afgehaald en hij werkt als een zonnetje.
Button Facade eroverheen en het ziet er ook gelijk weer goed uit. De meeste belangrijke addons werken gelukkig. Helaas nog geen update gezien van Clique en Grid. Hopelijk zijn die snel beschikbaar.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
68 addons...

Ik vind de 10 a 12 van mij al (te) veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Skillz schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:12:
68 addons...

Installeer eens auctioneer en atlastloot, zit je meteen al aan een stuk of 20 meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Tular schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:07:
[...]

Button Facade eroverheen en het ziet er ook gelijk weer goed uit. De meeste belangrijke addons werken gelukkig. Helaas nog geen update gezien van Clique en Grid. Hopelijk zijn die snel beschikbaar.
Ik had alles weggooid en beiden opnieuw gedownload, werken weer prima! Krijg alleen 1 error (iets met FrameXML) als ik bepaalde setting dialogs open, zal wel met een of andere standaard library te maken hebben. Maargoed zolang ik ze tijdens het spelen niet krijg... :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Tular schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:07:
[...]

Klopt. Op Curse staan comments dat ButtonFacade niet werkt, maar bij mij werkt ie toch prima.

Verder het merendeel van mijn addons geupdate. Kostte nogal wat tijd, maar uiteindelijk gelukt.

Enige waar ik totaal niet blij mee ben is Cartographer. De oude versie werkt bij mij niet en de nieuwe (Cartographer 3) werkt voor geen meter. Kan amper inzoomen, zodra dingen *bijna* goed zichtbaar zijn gaat het beeld op zwart. Wat een chaotisch, onduidelijk ding zeg. Weet iemand een fatsoenlijke map addons die de strijd met de originele Cartographer aan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

De originele cartographer werkt ook gewoon hoor. Cartographer 3 is inderdaad een onding.

Edit:

Hmm, * Dricus moet leren lezen
Heb je geprobeerd hem helemaal schoon opnieuw te installeren (dus inclusief het weggooien van je preferences van Cartographer)?

[ Voor 50% gewijzigd door Dricus op 16-10-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:12:
68 addons...

ach ja

Afbeeldingslocatie: http://www.wowinsider.com/media/2007/07/taeoui.jpg

Is ook dan wel wel me interface niet van me zelf van iemand overgenomen maar alsnog vereist veel :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.