Apple's "The spotlight turns to notebooks" event 14 oktober

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 52.410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

RnB schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:34:
De MBP was de prachtigste laptop op deze aardbol
IMO was dat de aluminium PowerBook G4:

Afbeeldingslocatie: http://www2.micheljansen.org/images/tweakers.net/apl/pb15.pngAfbeeldingslocatie: http://www2.micheljansen.org/images/tweakers.net/apl/mbp15.jpg

Op deze kleine plaatjes is het niet zo duidelijk te zien, maar ik vond het zelf altijd heel erg zonde dat Apple de concessie heeft gedaan om voor de webcam van de MBP de bovenrand van het scherm iets dikker te maken. Daardoor is dit niet meer symmetrisch, terwijl dat bij de PowerBook G4 nog wel zo was.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Hoedje schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:12:
[...]

Dat is toch al een hele tijd geleden gefixed door langere "buisjes". Alhoewel van kabelbreuk aan de kant van de adapter nog nooit gehoord heb :)
http://arstechnica.com/jo...ark-settlement-from-apple

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ik moet zeggen dat het mogelijke design van de MBP mij wel aanspreekt. Maar zoals het altijd zo is, is het nog niet aangekondigd door Steve Jobs en tot die tijd zijn het geruchten voor mij. Zoals ik ook hoop dat het slechts een gerucht is dat FireWire ontbreekt op de MacBook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik neem aan dat de optie gewoon blijft om te kiezen voor een mat of glanzend scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Als dit waar is valt het me wel tegen:

In the new (aluminum) MacBook lineup, there are only two standard configurations:
$1299: 2.0 GHz, 2 GB memory, 160 GB disk
$1499: 2.4 GHz, 2 GB memory, 250 GB disk
http://daringfireball.net/2008/10/contains_spoilers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

dawuss schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:24:
[...]

IMO was dat de aluminium PowerBook G4:

[afbeelding][afbeelding]

Op deze kleine plaatjes is het niet zo duidelijk te zien, maar ik vond het zelf altijd heel erg zonde dat Apple de concessie heeft gedaan om voor de webcam van de MBP de bovenrand van het scherm iets dikker te maken. Daardoor is dit niet meer symmetrisch, terwijl dat bij de PowerBook G4 nog wel zo was.
Oké oké, je hebt gelijk, vind ik ook. Enig puntje is alleen dat ie niet meer verkrijgbaar is en de MBP wel. Ik zal het anders zeggen, de huidige MBP is de mooiste, verkrijgbare laptop op deze aardbol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ergens heb ik een haat/liefde verhouding met al die geruchten omtrend de apple events. Ene kan vind ik het leuk en spannend andere kant vind ik het erg vervelend dat veel mensen maar dingen roepen terwijl de helft daarvan niet waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

[b][message=30886703,noline] geruchten omtrend de apple events. andere kant vind ik het erg vervelend dat veel mensen maar dingen roepen terwijl de helft daarvan niet waar is.
Geruchten ≠ Waarheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Hoedje schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:12:
[...]

Dat is toch al een hele tijd geleden gefixed door langere "buisjes". Alhoewel van kabelbreuk aan de kant van de adapter nog nooit gehoord heb :)
door dat oprolsysteem aan je voeding, maakt het gedeelte van je kabel die uit die 'buisjes' komt een hele ongelukkige hoek. Bij mij is het waarschijnlijk zo gegegaan dat er van binnen steeds meer draadjes braken waardoor er meer stroom door minder draadjes heen moest (= warmte) en is hij uiteindelijk doorgebrand.

dit heb ik wel vaker gezien op internet, hier was mijn reparatie
[reparatieMOD]Magsafe adapter MacBook

ohw ja het klopt wel dat die buisjes/krimpkousjes lager zijn geworden, maar ik blijf na dit incident nog wel sceptisch erover. De magsafe connector van de MB air ziet er op het eerste gezicht al een stuk beter/steviger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Ik voorspel dat vanavond Apple met een geheel nieuwe laptop-lijn komt, een netbook serie misschien. Misschien zal er ook wel een touchscreen computer/laptop komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
t1mmy schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:11:
Ik voorspel dat vanavond Apple met een geheel nieuwe laptop-lijn komt, een netbook serie misschien. Misschien zal er ook wel een touchscreen computer/laptop komen.
Die voorspelling is deels niet heel moeilijk meer na de officiele aankondiging waarbij ze aangeven dat het om notebooks draait... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Pixxa schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:43:
Ergens heb ik een haat/liefde verhouding met al die geruchten omtrend de apple events. Ene kan vind ik het leuk en spannend andere kant vind ik het erg vervelend dat veel mensen maar dingen roepen terwijl de helft daarvan niet waar is.
De rumors vind ik juist wel leuk, beetje gissen over wat er komen gaat, sommigen goed onderbouwd en sommige voorspellingen zo uit de lucht gegegrepen. Na het event denk ik ook vrijwel niet meer terug aan de rumors.
bij mij gaat de 'haat' juist uit naar de reacties alsof er een nieuwe messiah is opgestaan en hoe dit 1000x herhaald op internet is te vinden.

maar aan de andere kant, de nano en de MBA vond ik wel weer leuk aangekondigd door Steve, beetje onbenullig het apparaat opeens te voorschijn halen, maarja na een paar keer zoiets te hebben gezien is het ook al 'played out'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Ik denk dat de foto een pagina terug niet echt is. Die met de iMac-look. Ik gok namelijk dat zo'n glad-achtige plaat te zwaar zal zijn. Hoewel hier natuurlijk andere materialen voor zijn lijkt het me onwaarschijnlijk.

Vind hem wel erg mooi verder, zou het dus niet erg vinden!

Hoop zelf op een 13" MacBookPro.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Afbeeldingslocatie: http://images4.pocket-lint.co.uk/images/dynamic/thumbnails/NEWS-18393-04bf26b4ce61fb0e1f99fa86e7f81dd7.jpg.613x700

Dat zou hem dan moeten worden, die nieuwe MBP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
DaannO schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:29:
[afbeelding]

Heeft veel weg van het cinema scherm dat Martijn postte:
http://martijnsnels.nl/20...hijnt-na-de-eerste-fotos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Xilantof schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:24:
Ik denk dat de foto een pagina terug niet echt is. Die met de iMac-look. Ik gok namelijk dat zo'n glad-achtige plaat te zwaar zal zijn. Hoewel hier natuurlijk andere materialen voor zijn lijkt het me onwaarschijnlijk.

Vind hem wel erg mooi verder, zou het dus niet erg vinden!

Hoop zelf op een 13" MacBookPro.
Denk eerlijk gezegd ook dat die niet echt is. Geen klikknop bij het trackpad? Powerbutton onzichtbaar? Een bredere rand om het scherm dan de huidige en vorige generatie MBPs? In de comments op engadget wordt ook terecht opgemerkt dat de omgeving vrij scherp op de foto staat, terwijl de laptop zelf wel heel erg blurry is.

Hier zien we dan ook meteen weer waarom ik geen glanzend scherm heb gekozen: dan zie je het lelijke plafond waar je onder zit altijd zo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Laatst online: 14-08 16:39
Pixxa schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:13:
[...]

Die voorspelling is deels niet heel moeilijk meer na de officiele aankondiging waarbij ze aangeven dat het om notebooks draait... :+
Daarom zei ik netbook. ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

[afbeelding]

Ik denk dat dit hem wel wordt, het is inderdaad zoals de geruchten gingen in de stijl van de iMac en MacBook Air. Daarnaast is het niet lelijk (niet zo lelijk als de mockups van mensen die aan het photoshoppen gingen) en verder zijn er de blurry foto's die een paar posts terug staan.

Ik vind hem wel nice :)

* Muthas is nu nog blij met z'n laatste generatie witte MacBook, hopen dat ik blij blijf na vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Als dat em is vind ik hem er best netjes uitzien. Hopelijk wordt de pricerange inderdaad iets van 700€, dan ga ik toch echt sterk overwegen om een macbook aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

[afbeelding]

Lijkt op de Macbook Pro op de foto maar ziet er alleen een beetje erg gefotoshopt uit, of is dit geen plaatje wat we vanavond op de Apple site zouden moeten zien?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Muthas schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:47:
[...]

Ik denk dat dit hem wel wordt, het is inderdaad zoals de geruchten gingen in de stijl van de iMac en MacBook Air. Daarnaast is het niet lelijk (niet zo lelijk als de mockups van mensen die aan het photoshoppen gingen) en verder zijn er de blurry foto's die een paar posts terug staan.

Ik vind hem wel nice :)

* Muthas is nu nog blij met z'n laatste generatie witte MacBook, hopen dat ik blij blijf na vanavond :P
Dat plaat is ook gewoon een photoshop hoor :) Kijk maar naar het scherm, is een iMac scherm wat erin is geplakt.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Het ging mij eigenlijk over de MagSafe adapters :P. Ik heb wel gelezen van de kabelbreuk bij de MagSafe connector, maar niet aan de andere kant, zoals hieronder wist ik niet:
randje schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:08:
[...]
dit heb ik wel vaker gezien op internet, hier was mijn reparatie
[reparatieMOD]Magsafe adapter MacBook
Royal schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:01:
[...]
Lijkt op de Macbook Pro op de foto maar ziet er alleen een beetje erg gefotoshopt uit, of is dit geen plaatje wat we vanavond op de Apple site zouden moeten zien?
Mockup van Gizmodo: http://gizmodo.com/506301...ts-my-credit-card-on-fire :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Philflow schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:35:
Als dit waar is valt het me wel tegen:

In the new (aluminum) MacBook lineup, there are only two standard configurations:
$1299: 2.0 GHz, 2 GB memory, 160 GB disk
$1499: 2.4 GHz, 2 GB memory, 250 GB disk
http://daringfireball.net/2008/10/contains_spoilers
En dan komt er een oude witte voor 999 dollar. Ik verwachte een nieuw design voor minimaal 999 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Het plaatje is uiteraard een PS, echter geeft het wel een goed beeld van de geruchten die er tot nu toe zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

[afbeelding]

13" dan wel... Gezien de rand naast het toetsenbord wel erg smal is.
Wellicht is het toetsenbord iets breder, maar gok dat dat nooit zoveel zal zijn dat de randen zó smal worden.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Hoedje schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:07:
Het ging mij eigenlijk over de MagSafe adapters :P. Ik heb wel gelezen van de kabelbreuk bij de MagSafe connector, maar niet aan de andere kant, zoals hieronder wist ik niet:
Nou, de adapter van de macbook (1st gen) van mijn vriendin is namelijk net zo fijn kapotgegaan als die van mijn PowerBook destijds. Precies op de zelfde plek, waar 'ie dat witte blokje ingaat.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:57
Xilantof schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:31:
[...]

13" dan wel... Gezien de rand naast het toetsenbord wel erg smal is.
Wellicht is het toetsenbord iets breder, maar gok dat dat nooit zoveel zal zijn dat de randen zó smal worden.
De toetsen zitten zoals je ziet ook wel wat verder uit elkaar dan de huidige MBP, dus t zou best eens een 15 inch kunnen zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

dawuss schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:44:
[...]

Nou, de adapter van de macbook (1st gen) van mijn vriendin is namelijk net zo fijn kapotgegaan als die van mijn PowerBook destijds. Precies op de zelfde plek, waar 'ie dat witte blokje ingaat.
niet meer die klepjes gebruiken om de kabel op te rollen.
het is trouwens een probleem bij veel notebookvoedingen, al moet ik zeggen dat het kabeltje van Apple wel erg crapkwaliteit is eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Ja, die klepjes heb ik ook nooit gebruikt, vooral omdat het kabeltje er zo lelijk van wordt. Heb al verscheidene doorbranders en afbrekers gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ging dat niet om de andere kant? Die hebben ze toch een aantal maanden geleden aangepast doordat hij zo vaak kapot ging? (De kant van de magsafe dus)

Verder heb ik niet zoveel problemen met die klepjes, van mij mogen ze wel wat langer gemaakt worden, want als je hem oprolt past het nooit.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Afbeeldingslocatie: http://martijnsnels.nl/wp-content/uploads/2008/10/09cinemadisplay_24inch.jpg

Het zal toch niet?... Bij de iMac vind ik het mooi, maar de cinema screens hebben zo hun charme..

[ Voor 19% gewijzigd door Nielsvr op 14-10-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Als ik dat kan kopen i.c.m. een MacBook met het uiterlijk dat hierboven gepost is is het wel een zeer mooie combinatie. Ik zou d'r zo voor gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Laatst online: 22-02-2022
Ik ben net als jullie heel erg benieuwd naar de onthulling van de nieuwe modellen.
Is de presentatie van de (misschien) nieuwe modellen live te volgen op tv?

Zo ja, waar en hoe laat?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via via is men aan de prijzen geraakt van nieuwe notebooks van Apple bij BestBuy.

Dit zouden de prijzen KUNNEN zijn:

* K29, MB382LL/A $899.00 - MacBook
* M97, MB466LL/A $1,299.00 - MacBook
* M97, MB467LL/A $1,599.00 - MacBook
* M96, MB543LL/A $1,799.00 - MacBook Air
* M96, MB940LL/A $2,499.00 - MacBook Air
* M98, MB470LL/A $1,999.00 - 15" MacBook Pro
* M98, MB471LL/A $2,499.00 - 15" MacBook Pro
* M88, MB766LL/A $2,799.00 - 17" MacBook Pro

http://www.tuaw.com/2008/...pricing-and-part-numbers/
http://www.tuaw.com/2008/...mm-best-buy-website-down/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:15

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

haagseblowin schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:21:
Ik ben net als jullie heel erg benieuwd naar de onthulling van de nieuwe modellen.
Is de presentatie van de (misschien) nieuwe modellen live te volgen op tv?
nee
Zo ja, waar en hoe laat?
Alvast bedankt!
Er is wel een tekst-coverage: http://live.gizmodo.com/
(en engaget, macrumorslive enz enz enz)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mOrPhie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:23:
Er is wel een tekst-coverage: http://live.gizmodo.com/
(en engaget, macrumorslive enz enz enz)
Die site hou ik ook voortdurend in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Ik denk dat die K29 de monitor zal zijn. Al helemaal als je kijkt naar de codering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:58
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:23:
Via via is men aan de prijzen geraakt van nieuwe notebooks van Apple bij BestBuy.

Dit zouden de prijzen KUNNEN zijn:

* K29, MB382LL/A $899.00 - MacBook
* M97, MB466LL/A $1,299.00 - MacBook
* M97, MB467LL/A $1,599.00 - MacBook
* M96, MB543LL/A $1,799.00 - MacBook Air
* M96, MB940LL/A $2,499.00 - MacBook Air
* M98, MB470LL/A $1,999.00 - 15" MacBook Pro
* M98, MB471LL/A $2,499.00 - 15" MacBook Pro
* M88, MB766LL/A $2,799.00 - 17" MacBook Pro

http://www.tuaw.com/2008/...pricing-and-part-numbers/
http://www.tuaw.com/2008/...mm-best-buy-website-down/
K29 Macbook van $899.00 is waarschijnlijk de nieuwe cinema display, de nieuwe goedkoopste macbook begint dan bij $1299. Zie ook macrumors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden de prijzen in de EU aangepast worden aan de lage dollarkoers of zullen wij hier weer meer mogen betalen?

Want als student had ik nochtans gehoopt op een grote prijsdaling, niet dus, zo blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Tegenwoordig lopen de prijzen wel meer in pas met elkaar, maar een echt grote prijsdaling zal er niet komen denk ik nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:31:
Zouden de prijzen in de EU aangepast worden aan de lage dollarkoers of zullen wij hier weer meer mogen betalen?
Ben ik ook benieuwd naar. Dell heeft dat wel gedaan. Sony niet, die vragen nog gewoon 1600 euro voor een laptop die in de VS 1600 dollar kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
http://www.macrumors.com/...o-photo-no-mouse-buttons/

Haha best wel lelijk met zon glossy crap ervoor 8)7

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
Oei, dat verdient niet de schoonheidsprijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Denk niet dat we steeds de zelfde foto's willen zien.
We willen nieuwe zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk toch, verandering? En dan gaat meteen het tweakerspubliek op z'n achterste poten staan. Of het nu een nieuwe FP layout, forum layout of apple laptop design is? Maakt niet uit. Het lijkt wel een geconditioneerde pavlov reactie om rucksichtlos te beginnen ranten en 'crap' te schreeuwen.

En iedereen elkaar maar ongefundeerd napraten, je zou je bijna gaan schamen als je deze dagen een nieuw ontwerp nog mooi vindt... :$ 8)7

Zoals de cinema displays, de huidige CD zijn al eeuwen oud, en hebben 'zo hun charme' ( :? ) omdat iedereen ze zo gewoon is. Ze zijn echt wel aan vervanging toe.

De nieuwe designlijn wordt metaal+glas, zoveel is al duidelijk. Beide materialen die duurzaam zijn en goed te recycleren.

We zien wel wat het wordt? In elk geval is de monsterlaptop die de mbp altijd is toch weer érg dun gemaakt (als we bovenstaande plaatjes mogen geloven). Hulde!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Philflow schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:36:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar. Dell heeft dat wel gedaan. Sony niet, die vragen nog gewoon 1600 euro voor een laptop die in de VS 1600 dollar kost.
Hoou er wel rekening mee dat de btw (sales tax) in Amerika niet in de prijs zit die wordt weergegeven. Deze verschilt namelijk per staat.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Ooooooooooow let-down!!!

Eerst zag het er naar uit dat de prijzen van de Macbooks omlaag gingen. Nu blijkt dat de goedkoopste waarschijnlijk duurder wordt :? |:( :|

Twee modellen, één $1299 en andere $1499 ?

Rumors: "You love them... and you hate them!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apache4u schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:22:
[...]

Hoou er wel rekening mee dat de btw (sales tax) in Amerika niet in de prijs zit die wordt weergegeven. Deze verschilt namelijk per staat.
Toch was het zo dat de apple prijzen precies eerlijk waren in beide shops hier en aan de andere kant van de Atlantische oceaan.

Prijs is Europa = (wisselkoers x prijs in dollars) x 1.21 (tax) (en dat klopte vrij aardig)

Dat was echter toen de dollar nog aan 1.5-1.6 stond. Het is nu echter 1.36! Die 0.36 is precies de marge tussen "prijs zonder tax in de usa" met "prijs + tax hier". Dus verwacht nu maar terug dat prijs in dollar = prijs in euro (dus bvb $999=€999) (is nog steeds eerlijk, gezien de tax verschillen)

Daarbij valt er in Europa gewoon meer te verdienen, de thuismarkt heeft het financieel zwaar.
jpboere schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:23:
Ooooooooooow let-down!!!

Eerst zag het er naar uit dat de prijzen van de Macbooks omlaag gingen. Nu blijkt dat de goedkoopste waarschijnlijk duurder wordt :? |:( :|

Twee modellen, één $1299 en andere $1499 ?

Rumors: "You love them... and you hate them!"
Ik heb de huidige witte macbooks in de uitverkoop gezien voor 888 euro, "tot einde voorraad", sla je slag ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

[b][message=30888109,noline]
Ik heb de huidige witte macbooks in de uitverkoop gezien voor 888 euro, "tot einde voorraad", sla je slag ;)
Dat vind ik nog wel interessant, maar daar krijg je als student zeker niet nog eens de studentenkorting etc. bovenop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Laatst online: 08-09 12:51
Ramquin schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Dat vind ik nog wel interessant, maar daar krijg je als student zeker niet nog eens de studentenkorting etc. bovenop?
Zo spectaculair is dat niet, want ik had de mijne ruim een jaar geleden voor 900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat wordt het vandaag bekend wat de prijzen gaan worden en is de keynote ergens live te volgen?

Het niveau in dit topic is wat lager, maar de informatie staat letterlijk in de startpost.

[ Voor 35% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:44
Ramquin schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:33:
[...]

Lijkt me niet.
er wordt bijna nooit korting met korting gegeven.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Als apple inderdaad de bovengenoemde prijzen gaat hanteren vraag ik me af met welke fantastische features zij ons zometeen gaan verblijden. Want een winstwaarschuwing afgeven wegens drastisch lagere marges lijkt mij niet het gevolg van de keuze om voor aluminium te gaan op alle macbooks....

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Laatst online: 12-09 15:51
Wellicht heeft die marge te maken met het feit dat ze die 'brick' methode gebruiken. En dat daar veel investeringen in gedaan zijn (nieuwe fabriek).

[ Voor 0% gewijzigd door Speedener op 14-10-2008 15:00 . Reden: Typo ]

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog niks bekend, dus maak je niet druk allen. Alles is maar uit de lucht getrokken qua prijzen en designs. Wacht nog een paar uur, en trek dan uw conclusies en oordelen

Mijn vraag is, hoelang duurt het meestal na een aankondiging, dat ik zo'n macbook kan bestellen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:57
Bestellen kan vrijwel direct, aangezien ze vrij snel op de Apple site komen. Levering zal echter wel een aantal weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephone
  • Laatst online: 25-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:23:
Er is nog niks bekend, dus maak je niet druk allen. Alles is maar uit de lucht getrokken qua prijzen en designs. Wacht nog een paar uur, en trek dan uw conclusies en oordelen

Mijn vraag is, hoelang duurt het meestal na een aankondiging, dat ik zo'n macbook kan bestellen?
Het is daar natuurlijk 10 uur 's ochtends (geloof ik) dus daar zijn ze vaak smiddags al te bestellen via de online store. Dus in Nederland zijn ze waars morgen in de online store te vinden.

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop zooooo dat er al een macbook vanaf 899 $ te krijgen is.. ben ik eindelijk van dat *knip* iwndows af !

Vloeken mag je achterwege laten :)

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 13-09 22:01

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:21:
Ongelooflijk toch, verandering? En dan gaat meteen het tweakerspubliek op z'n achterste poten staan. Of het nu een nieuwe FP layout, forum layout of apple laptop design is? Maakt niet uit. Het lijkt wel een geconditioneerde pavlov reactie om rucksichtlos te beginnen ranten en 'crap' te schreeuwen.

En iedereen elkaar maar ongefundeerd napraten, je zou je bijna gaan schamen als je deze dagen een nieuw ontwerp nog mooi vindt... :$ 8)7

Zoals de cinema displays, de huidige CD zijn al eeuwen oud, en hebben 'zo hun charme' ( :? ) omdat iedereen ze zo gewoon is. Ze zijn echt wel aan vervanging toe.

De nieuwe designlijn wordt metaal+glas, zoveel is al duidelijk. Beide materialen die duurzaam zijn en goed te recycleren.

We zien wel wat het wordt? In elk geval is de monsterlaptop die de mbp altijd is toch weer érg dun gemaakt (als we bovenstaande plaatjes mogen geloven). Hulde!
Er is een verschil tussen "crap! anders!" en "crap! check dat glossy scherm!".

Persoonlijk vind ik als het echt het nieuwe ontwerp is op die foto's het weer een schitterend apparaat, echter wat de grote afknapper zou zijn is als Apple besluit om 'glossy-only' te gaan. Dan vind ik het niet meer dan terecht dat er hele volksstammen op hun achterste benen gaan staan, het aandeel macbook pro's met mat scherm is veruit in de meerderheid. Als ik zo om me heen kijk in mijn kringen is er geen hond met een macbook pro met glossy scherm, ik moet de eerste nog tegenkomen. De reflecties met een glossy scherm is gewoon een zwaar punt van ergernis, hoe mooi de kleurtjes ook zijn.

Maar ik hoop (en neem eigenlijk aan) dat Apple niet zo stom zal zijn en gewoon de keuze mat/glossy zal laten bestaan. We zullen het zien :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
Even een vraag tussendoor, weet iemand of er een twitter feed is van de keynote?

ik heb mijn laptop kapot laten vallen helaas en wilde zo graag de keynote volgen, maar op iphone is het een beetje lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 06:21
Nieuwe foto's van onderkant en bovenkant:

link

Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/macbookproz-081014-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/macbookproz-081014-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/macbookproz-081014-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/macbookproz-081014-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/macbookproz-081014-5.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door limboroger op 14-10-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ook erg interessant dit. De laatste geruchten op een rijtje:
* The image above is the latest and likely last alleged leaked MacBook Pro shot we’ll see pre-event (along with the matching one after the jump). It is also the most interesting. Notice, there’s no button beneath the trackpad! This brings us full circle back to the old glass display trackpad rumors, and perhaps the entire pad is a button a la BlackBerry Storm. The display theory is doubtful but we can still dream.
* There will be no new 17-inch Pros announced today - only 15-inch models but the current 17-inch Pros will remain in Apple’s lineup.
* The new MacBook Pros may be rocking dual-NVIDIA GPUs, which would be intense to say the least.
* The $899 price point we told you about may not in fact be a laptop. Instead, it’s now thought that Apple may be introducing a new 24-inch LED Apple Cinema display.
* All of the new laptops introduced today will indeed utilize the single-piece aluminum chasis “brick” construction we’ve been hearing so much about.
* The existing MacBooks, MacBook Pros and MacBooks Airs will remain in Apple’s lineup and see price drops and NVIDIA 9400M GPUs. Most notably perhaps, is the current plastic MacBook entry point will drop to $999. Albeit barely, this will in fact take Apple below the $1000 price point.
* The new MacBook Airs will be available with a 120 GB HDD or a 128 GB SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
limboroger schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:49:
Nieuwe foto's van onderkant en bovenkant:

link
17-inch MacBook Pro

The 17-inch MacBook Pro will not see an update at today's event, as was reported by AppleInsider on Monday. Instead, Apple will continue the market the existing 17-inch model until it can fix some issues with a new 17-inch model that has been spotted in its labs.
lolwut?

Dat is jammer, ik was namelijk specifiek aan het wachten op een macbookpro 17" en niet al een paar dagen, maar ik ben al bijna 3 maanden aan het wachten op de nieuwe modellen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Laatst online: 12-09 15:51
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:23:

ProWarehouse kon mij via de mail vertellen dat ze verwachten hem na een week te kunnen leveren.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboroger
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 06:21
Utopist schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:48:
Even een vraag tussendoor, weet iemand of er een twitter feed is van de keynote?

ik heb mijn laptop kapot laten vallen helaas en wilde zo graag de keynote volgen, maar op iphone is het een beetje lastig..
We'll be providing SMS/Twitter coverage for the event at http://twitter.com/macrumors. To follow MacRumors news stories on Twitter, follow http://twitter.com/macrumorsrss.

We will provide links to live text and photo coverage of the event as it approaches. There is no live video stream available, but Apple will likely post a video online after the event. If you prefer to watch the video without prior knowledge of the announcements you can sign up for Spoiler Free coverage.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
Utopist schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:54:
[...]

[...]

lolwut?

Dat is jammer, ik was namelijk specifiek aan het wachten op een macbookpro 17" en niet al een paar dagen, maar ik ben al bijna 3 maanden aan het wachten op de nieuwe modellen. ;(
ik wacht ook al een tijd op de 17" versie hoopen dat dit gewoon niet waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
limboroger schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:59:
[...]

We'll be providing SMS/Twitter coverage for the event at http://twitter.com/macrumors. To follow MacRumors news stories on Twitter, follow http://twitter.com/macrumorsrss.

We will provide links to live text and photo coverage of the event as it approaches. There is no live video stream available, but Apple will likely post a video online after the event. If you prefer to watch the video without prior knowledge of the announcements you can sign up for Spoiler Free coverage.

Bron
offtopic:
danku! ik wilde hem net hier ook inzetten, kwam hem namelijk ook net tegen
sk1nny666 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:01:
[...]

ik wacht ook al een tijd op de 17" versie hoopen dat dit gewoon niet waar is.
Ik zie trouwens dat MacRumors in de roundup niets zegt over het feit dat er geen update aankomt voor de 17" macbook pro.

[ Voor 10% gewijzigd door Utopist op 14-10-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
lets hope dat er een update komt van de 17"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MFMD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09-2024
Het updaten van de online store is in ieder geval begonnen! Aan al dat speculeren komt eindelijk een eind.... Over op de orde van de dag, oh wacht nu barst natuurlijk pas echt de discussie los over de specs en looks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:21

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Dat lijkt wel een soort Dockingstation / verwijderbaar toetsenbord op deze manier..

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:12
Ik zat ook al te kijken wat het is/zou zijn...
Ach, paar uurtjes wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

MFMD schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:05:
Het updaten van de online store is in ieder geval begonnen! Aan al dat speculeren komt eindelijk een eind.... Over op de orde van de dag, oh wacht nu barst natuurlijk pas echt de discussie los over de specs en looks!!
Vanavond kunnen we m bestellen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:12
Dan zal er eerst nog komen te staan: vanaf ... verkrijgbaar. Ofzoiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Levertijd: 2 weken staat er meestal, je kan altijd gelijk bestellen :) Grote sites hebben meestal binnen een week een hands-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:25

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ik heb de TS geupdate met info over de live coverage :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de link naar de keynote ook alweer?? anders moet ik al die bladzijdes terugkijken.. thanks alvast!! kan niet wachten... :D

Het is een kleine moeite om even de topicstart door te lezen.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:59:
Wat is de link naar de keynote ook alweer?? anders moet ik al die bladzijdes terugkijken.. thanks alvast!! kan niet wachten... :D
Rammes post net 10 minuten geleden dat de TS updated is waar je alle informatie kan vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 14-10-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ILT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2021

ILT

Zouden ze (MB&MBP), HDMI hebben? Is wel een breekpuntje voor mij eigenlijk. Als de eerder genoemde pricetags kloppen verwacht ik wel minstens Bluray in de MBP alsmede een resolutieoptie van de 15inch van 1680*1050. Ben benieuwd wat het wordt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
ILT schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:10:
een resolutieoptie van de 15inch van 1680*1050. Ben benieuwd wat het wordt.
Met gratis bijgeleverd vergrootglas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
Het zou wel gek zijn als zowel de goedkope witte 2.1 GHz macbook als de 17 inch macbook pro geen update krijgen. Dan hebben we ineens wel heel veel modellen in de AppleStore staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ILT

ILT

remmelt schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:14:
[...]

Met gratis bijgeleverd vergrootglas.
Nee, die moet je als accessoire bijbestellen à €29,-
Je krijgt er ook een kortingscoupon bij voor het laseren van je ogen, maar alle gekheid op een stokje: er zijn zat manieren om de genoemde resolutie te gebruiken zonder dat alles te klein wordt. Trouwens, zo'n vergrootglas zit toch ook wel in OSX me dunkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
cornelixnootje1 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:20:
Het zou wel gek zijn als zowel de goedkope witte 2.1 GHz macbook als de 17 inch macbook pro geen update krijgen. Dan hebben we ineens wel heel veel modellen in de AppleStore staan.
^^ met hem.

Het lijkt mij ook heel sterk dat niet de hele lijn wordt geupdate vanavond (ochtend daar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

ILT schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:26:
[...]

Nee, die moet je als accessoire bijbestellen à €29,-
Je krijgt er ook een kortingscoupon bij voor het laseren van je ogen, maar alle gekheid op een stokje: er zijn zat manieren om de genoemde resolutie te gebruiken zonder dat alles te klein wordt. Trouwens, zo'n vergrootglas zit toch ook wel in OSX me dunkt?
CTRL+scrollen. Moet je ook maar ontdekken.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ILT

ILT

_Christiaan_ schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:29:
[...]

CTRL+scrollen. Moet je ook maar ontdekken.
Mja ik zit niet zo vaak achter de Mac van me gf, maar mooi dat OSX blijkbaar net zo intuïtief is op dit gebied als Windows en Ubuntu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Was er niet eerder een document waar het leek te gaan om 12 pricepoints.

Alle geruchten samenvattend:
1. Het nieuwe Cinema Display - $899
2. De "oude" witte macbook 2,1 GHz - $999
3. Nieuwe alu macbook 2,0 GHz - $1299
4. Nieuwe alu macbook 2,4 GHz - $1499
5. Macbook Air $1799
6. Macbook Air $2499
7. Oude Macbook Pro low-end (Zoals de prijzen nu zijn?)
8. Oude Macbook Pro mid-end (Zoals de prijzen nu zijn?)
9. Oude Macbook Pro high-end (Zoals de prijzen nu zijn?)
10. Nieuwe Macbook Pro 15" $1999
11. Nieuwe Macbook Pro 15" $2499
12. Nieuwe Macbook Pro 17" $2799

Zelf hoop ik op iets anders, maar over een uur zullen we het allemaal weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
MrAcid schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:27:
[...]

^^ met hem.

Het lijkt mij ook heel sterk dat niet de hele lijn wordt geupdate vanavond (ochtend daar).
Ik zit "daar", en inderdaad net aan de koffie. :)

Tot nu toe waren er dus eigenlijk 3 verschillende modellen. De witte/zwarte, de Air, en de Pro. Ik geloof er graag in dat we er 1 model bij krijgen. Maar 2? Dan heeft Apple 5 notebooks, dat is veel te ingewikkeld voor zo'n "simpele keuze winkel". Ook niet echt Apple-Like om oude rommel te laten rondhangen. :)

Nog een half uurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Ik zou trouwens Engadget willen "tippen" als je het wil volgen. Bij het laatste ipod event waren ze ook fantastisch, met grote foto's en al:

http://www.engadget.com/2...turns-to-notebooks-event/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Wat het meest logisch lijkt is dat de MacBook een complete redesign krijgt. De air blijft hetzelfde (nogal logsch) En de Pro wordt alleen iets dunner en een ander toetsenbord. Dat zijn geen 5 modellen! Dat zijn er nog steeds 3. En de hele lijn wordt waarschijnlijk wel geupdate! Alleen de case veranderingen zijn er waarschijnlijk voor de macbook en de macbook pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:11
Ja, ze waren echt leuk, en sneller dan gizmodo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
sergev schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:43:
Wat het meest logisch lijkt is dat de MacBook een complete redesign krijgt. De air blijft hetzelfde (nogal logsch) En de Pro wordt alleen iets dunner en een ander toetsenbord. Dat zijn geen 5 modellen! Dat zijn er nog steeds 3. En de hele lijn wordt waarschijnlijk wel geupdate! Alleen de case veranderingen zijn er waarschijnlijk voor de macbook en de macbook pro.
Waar haal je die informatie vandaan? Alle informatie die ik vindt zegt juist dat de MacBook 2.1 en de Pro 17inch niet geupdate worden. Het lijkt mij gek, maar dat is de enige bron die ik heb.

Tenzij jij betere bronnen/info hebt natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:37

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
They’re playing classical music, NOT Coldplay. Unless this is a track off their new album I haven’t heard. “Lute and Plunder,” perhaps.
Geniale opmerking :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik het nergens Live volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He's alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Lees de startpost eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 16:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nope, dat doet Apple niet meer en binnen mag niet gefilmd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allang gedaan en ik kom niet verder dan foto's bekijken van de event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

10:03AM "Third reason: compatibility. When people looked at macs in the past, they were concerned about switching -- we fixed that with Boot Camp. We also work with third parties on productions like Fusion and Parallels." Windows on an iMac "Frankly this sends a shiver up my spine." Big laughs.
haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:03:
[...]

Allang gedaan en ik kom niet verder dan foto's bekijken van de event.
Dan wist je het antwoord dus. ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je een topic wilt aanmaken voor de nieuwe producten die zijn aangekondigd, neem dan even contact op met een moderator voordat je begint. Zo vermijden we dat er twee mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde product werken.