Ja de keynote komt later (lees een paar uurtjes) wel online, maar voor nu moet je het doen met fotototjes kijken!
Vorige keer, met de iPhone 2.0 update, had ik een site gevonden waarbij ik niet F5 hoefde te gebruiken; zijn daar tricks voor? Ik volg nu Engadget.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Ik hoop dat dit een cynische "haha" is en dat je er niet echt om moest (glim)lachen

Natuurlijk te volgen op:
http://www.engadget.com/2...turns-to-notebooks-event/
of
http://www.onemorething.nl/live/
http://www.engadget.com/2...turns-to-notebooks-event/
of
http://www.onemorething.nl/live/
http://www.onemorething.nl/live/ hebben soort 'player'twixx schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:05:
Vorige keer, met de iPhone 2.0 update, had ik een site gevonden waarbij ik niet F5 hoefde te gebruiken; zijn daar tricks voor? Ik volg nu Engadget.
Jatten van engadget (?) en lopen dus wel wat achter
[ Voor 3% gewijzigd door kaassouffle op 14-10-2008 19:10 ]
One More Thing zit nu alweer op 2201 kijkers/luisteraars.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Zit iedereen daar live verslag te doen? 

eindelijk:
10:11AM "Let's talk about notebooks. Before we get into the actual notebooks, we want to talk about discoveries we've made. I'd like to talk about some new ways to build notebooks." Jony Ive is out!
10:11AM "Let's talk about notebooks. Before we get into the actual notebooks, we want to talk about discoveries we've made. I'd like to talk about some new ways to build notebooks." Jony Ive is out!
Ik hoop dat nog iemand hem post.
Zo te zien klopt de nieuwe productie methoden geruchten
De jongens van Engadget zitten op een betere plaats in de zaal dan Gizmodo als je naar de foto's kijkt die ze maken
Dat witte appeltje is zo op een windows laptop geshopt
No Shame, only Fame!
dat plaatje van die collegezaal vol apple notebooks is al best wel oud. (lijkt alsof de posters van die foto 'denken' dat het een nieuwe foto is oid
)
hoppa, codename 'brick' is uitgelegd
hoppa, codename 'brick' is uitgelegd
[ Voor 11% gewijzigd door randje op 14-10-2008 19:16 ]
solid peace as known as brick ;P
Ik zou het doen!
'eindelijk'? Ze gaan na tien minuten al over op de hoofdmoot van het event. Meestal is het eerst een half uurtje marktcijfers ophemelen hoorpjaminon schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:11:
eindelijk:
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Lache dat het gerucht waarheid is geworden!
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
euh wat ie nu laat zien.
stuk aluminium blok dat uitgefreesd wordt... ik neem aan dat dit alleen in de prototype stage wordt uitgevoerd.
is wel erg duur om elke behuizing zo te bewerken toch?
stuk aluminium blok dat uitgefreesd wordt... ik neem aan dat dit alleen in de prototype stage wordt uitgevoerd.
is wel erg duur om elke behuizing zo te bewerken toch?
Hoe bedoel je? Zijn allemaal blackbooks, airs en pros. Heb jij al wat nieuwers?randje schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:14:
dat plaatje van die collegezaal vol apple notebooks is al best wel oud. (lijkt alsof de posters van die foto 'denken' dat het een nieuwe foto is oid)
Naja, nieuwe MBP is er dus ook automatisch hierdoor..
Ja maar het gerucht van 14 oktober werdt ook waarheid. Dus dat is al twee.
Edit: Nvidia het staat er dus het zal wel waar zijn:P
Nieuwe macbook pro's!!
Nog meer geruchten waarheid?we've been working super hard on designing new uni-body enclosures
Edit: Nvidia het staat er dus het zal wel waar zijn:P
Nieuwe macbook pro's!!
[ Voor 37% gewijzigd door sergev op 14-10-2008 19:40 ]
Gizmodo ververst automatisch
http://live.gizmodo.com/
Maar Gizmodo is veel trager dan Engadget.vandevorst schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:19:
Gizmodo ververst automatischhttp://live.gizmodo.com/
Intel+nVidia... Apple gaat wel voor de top merken. (ipd AMD+Ati wat goedkoper zou zijn)
This combimes both the Chipset + the GPU, 70% of the die is the GPU. It has 16 parallel graphics cores, pushes 54 Gigaflops and runs up to 5 times faster than Intel Integrated graphics.
Klinkt goed
Klinkt goed
Zo gerucht nr 3 is dus nu ook waar: trackpad
10:20AM "We've got a new trackpad -- a large multitouch glass trackpad."

[ Voor 55% gewijzigd door S_Chief op 14-10-2008 19:22 ]
Ehm, gizmodo en engadget zijn even snel hoor
Sterker nog: gizmodo ligt voor!
[ Voor 27% gewijzigd door Tonkey op 14-10-2008 19:22 ]
Gaat hard zo met al die "rumors", denk toch dat Apple maar weer eens wat mysterieuzer moet gaan doen en strenger controleren op leaks ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
4 finger features vind me meissie ook leuk!
Ik zou het doen!
Niet op de manier waarop ik fanatiek de F5-sport beoefen.vandevorst schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:21:
Ehm, gizmodo en engadget zijn even snel hoor
ik heb dat plaatje al heel lang in mijn 'doelloze plaatjes' map.cornelixnootje1 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:18:
[...]
Hoe bedoel je? Zijn allemaal blackbooks, airs en pros. Heb jij al wat nieuwers?
die foto is gemaakt met een canon 30D op 27-8-2007 om 17:35u.
ja de exif info zit er nog in..
Het is niet te geloven, vrijwel alle rumors komen uit. Net wat ze om OMT al zeggen. Er is goed geluisterd.
10:22AM "So a new trackpad for notebooks. So let's take this tech and make some new notebooks. We're introducing the new MacBook Pro."

[ Voor 38% gewijzigd door S_Chief op 14-10-2008 19:25 ]
Ik had gizmodo ververst, daarna engadget, gizmodo gaf al 4-finger touchpad aan, engadget zat nog op glazen trackpad
"Today we're replacing the old model with this..." Well, it's EXACTLY like the leak we saw last night. "Glass display, all connectors on one side..."
Dus toch!
Dus toch!
Whaha, das een btje kut voor Apple dat hij al uitgelekt is

Ben benieuwd naar de Hi-res foto's van de nieuwe MBP's, als ik ze zo op die spyshots zag was ik er niet zo heel weg van.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Ik ben zo blij met die glass trackpad's. Ik had namelijk altijd last van versleten trackpads door het vele scrollen met 2 vingers.
Haha, het is 'm dus toch!
[ Voor 65% gewijzigd door Ramquin op 14-10-2008 19:25 ]
Gelekt. niet zoals we van Apple gewent zijn
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Jammer van die zwarte rand om het scherm en het zwarte toetsenbord. Vind de huidige pro toch wel iets mooier.
laat het gehaat maar beginnen! of de meningen toch maar beetje bijdraaien...
zag weinig lovende reacties hier na het plaatsen van die leaked foto's.....
zag weinig lovende reacties hier na het plaatsen van die leaked foto's.....
10:25AM "Mini display port connector... let's take a look at each of these ports. We're not going to talk about the old stuff we've built in, magnetic latch, backlit keyboard, built in isight... we don't have time to talk about that." "Precision unibody enclosure... exceptionally beautiful... much more rigid construction. We're really happy about this." Wow, Steve is going to pass around the shell to everyone. That's kind of awesome. "We need them back." Big laughs.

Achja, wie weet hebben ze dat wel bewust gedaan, om de spanning op te voeren en de geruchtensites warm te houden... hoe dat ook, dat is dubbel en dwars geluktDaannO schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:24:
Whaha, das een btje kut voor Apple dat hij al uitgelekt is
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Om het scherm vindt ik het wel mooi,.. maar op een of andere manier die toetsen niet...
Al zal het even wennen zijn misschien, zijn het dezelfde toetsen als de macbook (die nu nog te koop is/was) of anders?
Al zal het even wennen zijn misschien, zijn het dezelfde toetsen als de macbook (die nu nog te koop is/was) of anders?
Waar ik wel blij mee ben is die magnetic latch, is toch mooier dan de 'huidige' mbp.

Lijkt me dat er veel stof in die speakersholes gaat komen?
De nieuwe MacBook Pro keyboard doet mij denken aan mijn oude Fujitsu Siemens 1437G. Ook een leuk dingetje.
Vind het prachtig
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Klopt, maar dit moet je niet te vaak hebben denk ik. Dan is de charme, en daarmee de hype, er redelijk vanafCanaria schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:26:
[...]
Achja, wie weet hebben ze dat wel bewust gedaan, om de spanning op te voeren en de geruchtensites warm te houden... hoe dat ook, dat is dubbel en dwars gelukt
Verwijderd
zwarte toetsen vind ik sowieso minder mooi staan op het aluminium. Ach, 't zal wel wennen.
Bedoel je Apple-R ?me_mrtn schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:22:
[...]
Niet op de manier waarop ik fanatiek de F5-sport beoefen.
Om eerlijk te zijn vind ik het contrast tussen het aluminium en zwart geweldig. Er is ook echt precies genoeg zwart gebruikt. 
/me SChief denkt dat zijn volgende Pc/Mac wel eens een MBP kan worden.

/me SChief denkt dat zijn volgende Pc/Mac wel eens een MBP kan worden.

Close-Up van het toetsenbord:10:30AM "Slot load super drive, magsafe connector, Ethernet, firewire 800, dual USB, mini display port, we're going to that on all our products, expresscard 34, and the battery indicator is now on the side."
10:29AM "We've added a new chip from NVIDIA -- the 9600M GT, 32 graphics cores, we're including both the 9400 as integrated graphics, or choose the 9600M for big graphic performance. 5 hours of batter on the 9400, 4 on the 9600."

[ Voor 68% gewijzigd door S_Chief op 14-10-2008 19:32 ]
Verwijderd
9600 gt
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 19:30 . Reden: verkeerde smiley ]
Misschien om alle aandacht op de MacBooks / Pro's te leggen en daarmee een One More Thing verborgen te houden als complete verrassing?DaannO schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:28:
[...]
Klopt, maar dit moet je niet te vaak hebben denk ik. Dan is de charme, en daarmee de hype, er redelijk vanaf
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Maak 't alu dan ook zwart, dan ziet het er tenminste nog netjes uit in combinatie met het scherm en het toetsenbord.
Oeh SSD en ook nog eens zelf vervangen. Damn, doen ze wel erg goed
Maar wel SSD!Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:32:
Balen, nog niks over blu-ray vernomen.

Beetje jammer... Had liever HDMI gezien!
10:32AM "And of course, 802.11n, Bluetooth... .95 inches, our thinnest MBP ever. It's going to come in two models. The first, $1999, 15.4 inch display, 2.4GHz Core 2 Duo, 2GB of DDR3 RAM, NVIDIA 9400 and 9600. We have a second config at $2499, you get a faster CPU with double cache, 4GB RAM, double graphics memory, 320GB hard drive."
Ik blijf hopen dat de macbook wat cheaper wordt.
Ik blijf hopen dat de macbook wat cheaper wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Ramquin op 14-10-2008 19:33 ]
Verwijderd
wat is ssd?DaannO schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:31:
Oeh SSD en ook nog eens zelf vervangen. Damn, doen ze wel erg goed
Nu kunnen ze je nog een mini-DVI->HDMI kabeltje verkopenJohnvh schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:32:
[afbeelding]
Beetje jammer... Had liever HDMI gezien!
Die eerder uitgelekte foto's van vandaag van de onderkant kloppen dus toch
Solid State Disk.
[ Voor 1% gewijzigd door me_mrtn op 14-10-2008 19:34 . Reden: typo ]
Waarom niet dezelfde mini dvi poort als op de gewone macbook, is ook klein. Nu kun je al je verloopkabeltjes straks wegkeilen ...
Ik ben ook erg benieuwd naar de prijzen. Was van plan om een Macbook aan te schaffen, maar als blijkt dat die dingen toch bij 1200 euro beginnen, dan haak ik af.vandevorst schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:31:
Inderdaad even wachten op macbook, en hopen dat er een onder de 1000 euro blijft
uhm...
"And these MacBook Pros are shipping today, in stores tomorrow."
Geld dat ook voor Nederland??
Geld dat ook voor Nederland??
[ Voor 9% gewijzigd door Ramquin op 14-10-2008 19:34 ]
Vraag me af wat er met de air gaat gebeuren eigenlijk.
Update aan de air, die had ik niet verwacht..
Verwijderd
Dat is heel mooi maar geen aanschaf reden voor mij, had mijn creditcard al klaar liggen. Baal echt
10:34AM "Now, we have another cool product we'd like to talk about today. The Air. We'd like to update it with some of these technologies."Dancing_Animal schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:34:
Vraag me af wat er met de air gaat gebeuren eigenlijk.
Dat is zó'n nieuwe techniek dat zelfs google het nog niet kan vinden in z'n zoek cache!
We're putting the 9400M in the Air, adding a 120GB hard drive, and we've got a 128GB SSD as an option -- in addition we're putting in a mini display port."
Mjah, niet zo indrukwekkend
Mjah, niet zo indrukwekkend
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als je een topic wilt aanmaken voor de nieuwe producten die zijn aangekondigd, neem dan even contact op met een moderator voordat je begint. Zo vermijden we dat er twee mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde product werken.
Als je een topic wilt aanmaken voor de nieuwe producten die zijn aangekondigd, neem dan even contact op met een moderator voordat je begint. Zo vermijden we dat er twee mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde product werken.