Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 96.388 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hives schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:48:
[...]

Klinkt erg interessant.
Maar ik zie bovenstaande actie betreft het alleen live monitoring niet echt logisch. Want de andere 3 acties die aan te vinken zijn , zijn :
1. beep at recording begin
2. beep at recording end
3. flash LED during recording
Ach, ik hoef geen beepjes aan het begin en eind en het ledje hoef voor mij ook niet te branden. Dat is een persoonlijke instelling. Het enige wat dat ding nu doet, is automatisch alle gesprekken opnemen, en dat is wat ik wou.. 8) En wat ik ervaar, is dat ik een opname luid en duidelijk kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil zijn originele screenprotector van zijn T-Mobile Vario IV aan mij
verkopen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
[Mededeling] Wat ik een hele handige applicatie vind is het 'action screen'. Na de installatie is het mogelijk om via de linker soft-key het 'action screen' te openen en zo dus veel sneller bepaalde handelingen uit te voeren.
Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/7317/screen01to0.jpg
Meer informatie is hier te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remius schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:40:
[Mededeling] Wat ik een hele handige applicatie vind is het 'action screen'. Na de installatie is het mogelijk om via de linker soft-key het 'action screen' te openen en zo dus veel sneller bepaalde handelingen uit te voeren.
[afbeelding]
Had oudere versie erop: Fabliv HTC Diamond Action Screen VGA v2 NL

Nu deze erop gezet, ziet er ook goed uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Hmm, vandaag had ik weer een paar keer iets geks... Als ik een foto wil maken met de camera op de achterkant, blijft het scherm soms zwart, net alsof het lenskapje er nog op zit ;). Als ik de camera applicatie (een paar keer) opnieuw start dan werkt het wel weer... Hebben meer mensen dit es meegemaakt, of moet ik toch echt terug met de mijne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
jpbosk schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:06:
Hmm, vandaag had ik weer een paar keer iets geks... Als ik een foto wil maken met de camera op de achterkant, blijft het scherm soms zwart, net alsof het lenskapje er nog op zit ;). Als ik de camera applicatie (een paar keer) opnieuw start dan werkt het wel weer... Hebben meer mensen dit es meegemaakt, of moet ik toch echt terug met de mijne?
Niet per ongeluk je vinger voor het 'lensje' gehouden?
Merk zelf regelmatig dat ik een stuk vinger meeknip ;)

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
der_roedie schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:24:
[...]

Niet per ongeluk je vinger voor het 'lensje' gehouden?
Merk zelf regelmatig dat ik een stuk vinger meeknip ;)
Uiteraard niet :). Ik ben het nog es aan het proberen geweest. Het is echt random. En het allergekste is nog dat als ik dan bij de 'live view' een zwart scherm heb, en ik op de fotoknop druk, het een seconde of 5 duurt (timeout van de autofocus?), en hij dan een foto maakt. Zwaar onderbelicht, maar wel een foto. Ik zou dus haast gokken op een software probleem met mijn T-Mobile MDA Vario IV?

[ Voor 42% gewijzigd door jpbosk op 22-10-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:36
[afbeelding]
Ik zoek een manier om het "standaard" action screen aan te passen die tevoorschijn komt wanneer je je toetsenbord uitklapt. Heeft iemand dat al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een linkje naar een stabiele versie van TCMP?

Al .cab en windows installer geprobeerd maar blijft crashen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Iemand die hier pocket scrobbler (voor last fm) gebruikt?
Ik heb vaak, zeker als ik bijvoorbeeld internet explorer start of een andere applicatie, dat pocket scrobbler gewoon helemaal weg is en dus ook niks meer kan gaan scrobblen. Ook als ik vaak 1x op kruisje druk en even iets ga doen in de telefoon (wanneer hij dus eigenlijk op de achtergrond moet blijven draaien) is hij weg.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:41

djidee

Mr. Slungel

[afbeelding]
Handig ding! Moet alleen nog wel wat dingen aanpassen, vanochtend (iets over 5) maar mn telefoon uitgezet om mijn wekker uit te krijgen, dinnetje was ook erg blij :+ ;( (wekker -> notificatieschermpje, echter het negeren is nu vervangen door actie...)

edit: Huh, hoe kom ik nou weer in het pro topique terecht, goedemorgen! (heb een touch diamond p3700)
edit2: Crosspostje link dat dit een handige app was, explains a lot.. tijd voor koffie :D

[ Voor 10% gewijzigd door djidee op 23-10-2008 07:42 . Reden: wtf ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Hmm het probleem met het scherm treed nu ook op wanneer het scherm op standby staat zegmaar.

Als ik de telefoon van standby afhaal en dan weer direct er op zet, daarna even wacht en de telefoon display weer aan zet is het probleem ook opgetreden terwijl de telefoon op standby stond..

Lijkt wel een software probleem te zijn als ik het zo bekijk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:41:
Hmm het probleem met het scherm treed nu ook op wanneer het scherm op standby staat zegmaar.

Als ik de telefoon van standby afhaal en dan weer direct er op zet, daarna even wacht en de telefoon display weer aan zet is het probleem ook opgetreden terwijl de telefoon op standby stond..

Lijkt wel een software probleem te zijn als ik het zo bekijk :O
Nipje.. kan je een foto sturen van jou "inbranden"? Ik heb een dergelijk iets nu, maar dat is zeker geen inbranden... Het verhaal zit bij mij zo:

De twee tweaks uitgevoerd om Touchflo3D sneller te maken:
- Boost TFL3D Performance --> Using Advanced Config, change File system cache to 8mb and file system filter cache to 131072
- Boost TFL3D Performance --> HKLM\System\Storagemanager\Fatfs and change key Cachesize from 16384 to 32768

Echter bleef na deze tweak soms mijn live messenger hangen en sloot soms automatisch af. (ik denk te weinig werkgeheugen over na de tweak voor messenger) :(
Dus ik heb de waardes veranderd in advanced config naar de recommended value's.
Toe ik hierna de telefoon opstarte heb ik een soort van image shadowing in touch flo3D.
Met andere woorden: Als ik de onderste rij gebruiken om naar iets anders te scrollen (bijvoorbeeld van "begin" naar "berichten", dan blijf het "begin" scherm op de achtergrond zichtbaar tijdens het scrollen.
Als ik bij berichten aangekomen ben, dan duurt het even voordat het "begin" scherm verdwijnt en berichten normaal in beeld komt.

Het lijkt er inderdaad op dat dit inbranden/ image shadowing/ image gosthing gewoon veroorzaakt wordt door touchflo3d of iets anders software matigs. :? Blijkbaar kan het iets te maken hebben met beschibaar een toegewezen gehuegen....

Ik denk dat ik maar weer eens een harde reset ga doen.... 8)7 kijken of hij dan weer normaal is zoals hij was...

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 09:39 . Reden: vaag verhaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:35:
[...]

Nipje.. kan je een foto sturen van jou "inbranden"? Ik heb een dergelijk iets nu, maar dat is zeker geen inbranden... Het verhaal zit bij mij zo:

De twee tweaks uitgevoerd om Touchflo3D sneller te maken:
- Boost TFL3D Performance --> Using Advanced Config, change File system cache to 8mb and file system filter cache to 131072
- Boost TFL3D Performance --> HKLM\System\Storagemanager\Fatfs and change key Cachesize from 16384 to 32768

Echter bleef na deze tweak soms mijn live messenger hangen en sloot soms automatisch af. (ik denk te weinig werkgeheugen over na de tweak voor messenger) :(
Dus ik heb de waardes veranderd in advanced config naar de recommended value's.
Toe ik hierna de telefoon opstarte heb ik een soort van image shadowing in touch flo3D.
Met andere woorden: Als ik de onderste rij gebruiken om naar iets anders te scrollen (bijvoorbeeld van "begin" naar "berichten", dan blijf het "begin" scherm op de achtergrond zichtbaar tijdens het scrollen.
Als ik bij berichten aangekomen ben, dan duurt het even voordat het "begin" scherm verdwijnt en berichten normaal in beeld komt.

Het lijkt er inderdaad op dat dit inbranden/ image shadowing/ image gosthing gewoon veroorzaakt wordt door touchflo3d of iets anders software matigs. :? Blijkbaar kan het iets te maken hebben met beschibaar een toegewezen gehuegen....

Ik denk dat ik maar weer eens een harde reset ga doen.... 8)7 kijken of hij dan weer normaal is zoals hij was...
Ik kan er niet echt een foto van maken omdat het bij mij niet zo heel erg zichtbaar is, het is bij mij maar lichtelijk (de knopjes programs en phone onder in je home screen zijn soms zichtbaar op zwarte achtergrond), maar het gekke is dat het bij mij al vanaf het begin was zonder tweaks etc.

Dit moet haast wel ene software foutje zijn denk ik.

Zou je even kunnen laten weten of de hard reset het heeft verholpen voor jou?

voor foto's kan je me even een PM sturen of op msn toevoegen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UUhmm... de knopjes "telefoon" en "programma's" zijn toch sowieso zichtbaar in je home scherm??:-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 16:34
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:27:
Wie wil zijn originele screenprotector van zijn T-Mobile Vario IV aan mij
verkopen ????
Gisteren naar de T-mobile shop in mijn woonplaats (Almere) geweest. Omdat ik niet helemaal goed bezig was met mijn bijgeleverde screenprotector heb ik het voor elkaar gekregen dat T-mobile een screenprotector "nastuurt" naar mij.

Ik kwam de winkel binnenlopen met de vraag of hij er nog 1 had "liggen". De verkoper in de winkel wilde mij bijna verwijzen naar pdashop maar ik vertelde hem dat het nogal een gedoe was etc. Hij vroeg mijn gegevens en keek in de computer. Daarna belde hij spontaan naar het hoofdkantoor en opeens was het mogelijk om de screenprotector na te sturen (vreemd...maargoed :))

Misschien zag hij dat ik al heel lang A klant ben of misschien niet...ik weet het niet, maar als je een beetje overtuigend over kan komen (beter dan de verkoper) dan lukt het wel ;)

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:13:
UUhmm... de knopjes "telefoon" en "programma's" zijn toch sowieso zichtbaar in je home scherm??:-S
ja dat klopt, die zijn zichtbaar wanneer je op je home scherm zit, maar wanneer je dan naar Volume control gaat via de knopjes aan de zijkant komt er een grijs achtig scherm wat heel je display bedekt zegmaar.

Hier op onderin is het dan ook nog lichtelijk zichtbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

[afbeelding]
wow, die is idd erg handig. Nu nog een landscape mode :)

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Ik kan via mijn werk, met een korting, een telefoon kopen. Ik heb hierbij een beperkte keuze uit toestellen maar kan wel een Touch Pro NL bestellen. Hoewel ik wel geintreseerd ben in dit toestel wil ik zelf de UK versie hebben. Is hier iemand die van plan is de NL versie te bestellen? Misschien kunnen we dan een UK tegen een NL versie met bijbetaling ruilen? Of kan je de NL versie goedkoper van mij overnemen dan dat hij in een webwinkel kost - daar heb ik best een paar extra tientjes voor over - en dat ik dan zelf de UK bestel.

Om het topic niet al te veel te vervuilen graag reageren per Direct Message.

De reden dat ik dit niet plaats in V&A is dat het hier gaat om het peilen van eventuele interesse. Het product is op dit moment niet in mijn bezit en ik zal het pas bestellen als ik zeker weet dat ik er ook daadwerkelijk vanaf kan komen.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 20:35
Hebben jullie ook het probleem dat de oplader er niet helemaal lekker in zit? Het usb kabeltje zegmaar.. als ik m'n telefoon iets verschuif of aan de andere kant van m'n bureau leg dan schiet dat kabeltje half los, waardoor hij niet meer oplaadt. Niet zo handig, want het is nou al een paar keer gebeurd dat ie 's ochtends leeg was omdat hij dus niet goed was aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Johny58 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:58:
Ik kan via mijn werk, met een korting, een telefoon kopen. Ik heb hierbij een beperkte keuze uit toestellen maar kan wel een Touch Pro NL bestellen. Hoewel ik wel geintreseerd ben in dit toestel wil ik zelf de UK versie hebben. Is hier iemand die van plan is de NL versie te bestellen? Misschien kunnen we dan een UK tegen een NL versie met bijbetaling ruilen? Of kan je de NL versie goedkoper van mij overnemen dan dat hij in een webwinkel kost - daar heb ik best een paar extra tientjes voor over - en dat ik dan zelf de UK bestel.

Om het topic niet al te veel te vervuilen graag reageren per Direct Message.

De reden dat ik dit niet plaats in V&A is dat het hier gaat om het peilen van eventuele interesse. Het product is op dit moment niet in mijn bezit en ik zal het pas bestellen als ik zeker weet dat ik er ook daadwerkelijk vanaf kan komen.
Je kunt er toch gewoon een Engelstalige ROM op zetten? Heb ik ook gedaan op mijn Nederlandse Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Soms probeer je iets op te lossen en doe je meer kwaad dan goed.

zo had ik laatst het probleem dat er een magneetje uit mijn stylusgleuf meekwam.
Nu dacht ik dat eerst zelf op te lossen door hem open te schroeven. Wat me echt niet lukte
waardoor ik het door pda-shop heb laten repareren.

Alleen toen ik zelf geprobeerd had hem open te draaien had ik ook een sticker verwijderd
omdat ik dacht dat daar misschien een verborgen schroef onder zat. Echter blijkt achteraf
dat het helemaal niet slim is geweest deze sticker te verwijderen. Omdat ik nu pas door heb
dat de sticker gebruikt wordt om signaal op te vangen.

Dus nu zit ik met een htc die geen ontvangst meer heeft.

Hieronder zie je in rood het gedeelte dat ik verwijderd heb:
Afbeeldingslocatie: http://www.yourwebstek.com/htcpro.jpg

En nu dus de grote vraag hoe kan ik dit weer repareren. Kan wel :'( dat ik zo stom ben geweest.

(Tevens ligt hier misschien ook de oplossing voor degene die zoiezo al slecht ontvangst hadden.)

[ Voor 5% gewijzigd door BrokenRules op 23-10-2008 12:35 . Reden: oplossing regel toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
kun je geen aluminium-folie op dezelfde plek leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Kix@$$ schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:40:
kun je geen aluminium-folie op dezelfde plek leggen?
Of de sticker, als ie nog heel is

beter een stripje koper (folie) dan alu. aluminium is nou niet echt bekend om goede radiogeleiding
(anders zouden die UFO-bangeriken wel wat anders om hun hoofd gewikkeld hebben)

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Kix@$$ schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:30:
[...]

Je kunt er toch gewoon een Engelstalige ROM op zetten? Heb ik ook gedaan op mijn Nederlandse Pro
Daarvoor moet ik de SPL unlocken (toch?) en dan heb ik geen garantie meer toch?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg tevreden over mijn pro.Tot nu toe geen echte problemen gehad.Wat dat betreft goed toestel.Maarrrrrrrrrrrrr nu krijg ik het volgende probleem niet weg.Geen beltoon.Alles nagekeken,alles staat goed.Sms,e mailalerts zijn wel goed.Beltoon geluid staat niet op stil of dempen.Zachte reset heeft ook niet geholpen en met de harde reset wil ik het liefst nog even wachten anders moet ik alles opnieuw instellen.Ringtone is een standaard van de pro maar hij wil het niet doen.

HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Gr Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Johny58 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:24:
[...]

Daarvoor moet ik de SPL unlocken (toch?) en dan heb ik geen garantie meer toch?
Er is ook een methode om de SPL terug te zetten, waarna je dus wel weer garantie hebt. Zie het HardSPL topic op XDA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11-2021
Heeft iemand ook problemen met de batterijduur van de HTC Touch Pro?
Gister was hij fully charged om 19.00, hij was de hele tijd op standby (helemaal niet gebruikt) en om 23.30 was hij al half leeg! Ik heb em net een weekje en wel gewoon bij first charge helemaal laten opladen voordat ik het aan deed.. De eerste keer dat ik em naar buiten meenam was hij niet eens zo snel op 50% batterylife, en toen heb ik een videotje bekeken, gesurft, gebeld en van alles ermee gedaan!
Ik heb geen push email of iets dergelijks geactiveerd..

Ik heb wel een aantal tweaks toegepast met de "diamond TF3D config" en in het register, maar dat zou niet moeten uitmaken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Heb je bluetooth & IR uit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01-2024
@komani86

Ik heb ook grote problemen met mijn barterij echt een drama, nix getweaked en niets geinstaleerd... morgen gaat die van mij igg terug naar de winkel wnat het probleme dat jij beschrijft is hetzelfde dat wat ik hier heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-10 12:42
Als ik wifi en bluetooth aan heb plus normaal gebruik loopt hij echt snel leeg.
Maar als ik gewoon netjes alles uitzet hou ik het 1,5 dag wel vol en dan gewoon bellen smsen en internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vooral wifi vreet stroom.

Overigens is het batterijduur-verhaal hier (en in vorige topics, en in het Diamond-topic) al tot in den treure besproken.

ZOEKT EN GE ZULT VINDEN!

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
  • Laatst online: 24-11-2021
Excuses, en nu je het zegt.. WiFi staat inderdaad aan, en ik was gister filmpje aan het kijken in huis...
Als ik op de campus ben probeer ik via SecureW2 ook op wifi te komen, ik krijg alleen de certificaat niet gedownload van de VU.. ik zoek dat nog wel uit als k er weer es ben..

Ik zal proberen WiFi uit te doen inderdaad, is wel zo slim..
IR en bluetooth staan altijd uit, mits ik het anders instel (ik weet dat die veel stroom kosten).

@Brabo: :$ ik voel me beetje noob nu ja, ik heb beetje lopen zoeken ernaar, dat is hoe ik 95% van mn andere vragen beantwoord heb gekregen.. Ik heb het hele wifi gebeuren over het hoofd gezien!

----
Nog iets, er is een tweak beschikbaar, zodat dat irritante touch toetsenbord niet zichtbaar is tijdens opera (als de slide naar buiten is). HEt is een diamond tweak (register aanpassen) en werkt niet.. weet iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 16% gewijzigd door komani86 op 23-10-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
hahaha werkelijk niet te geloven, heb mijn toestel nu voor de 3ex geruild, dus ziet hier aan me 4e toestel die OOK al problemen met het scherm heeft...

Toestel is niet uit de zelfde batch (zeggen ze in de winkel..)

of ik heb verschrikkelijke pech of het is normaal ofzo =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 17:12
Nipje schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:34:
hahaha werkelijk niet te geloven, heb mijn toestel nu voor de 3ex geruild, dus ziet hier aan me 4e toestel die OOK al problemen met het scherm heeft...

Toestel is niet uit de zelfde batch (zeggen ze in de winkel..)

of ik heb verschrikkelijke pech of het is normaal ofzo =\
Ik volg je posts over het scherm nu al een tijdje, maar als het op een foto/screenshot niet zichtbaar is, hoe ernstig is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
snarf schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:40:
[...]

Ik volg je posts over het scherm nu al een tijdje, maar als het op een foto/screenshot niet zichtbaar is, hoe ernstig is het dan?
Het is niet al te ernstig, maar gewoon goed zichtbaar.

Als ik een tijdje op MSN zit en daarna in mijn volume control kijk, dus in het donkergrijze scherm dat je hele display dan bedekt, is gewoon nog een vage witte balk te zien van het vorige scherm en de 2 teksten links en rechts onder in de hoek.

Toestel werkt verder prima, het is ook alleen maar onder in de display maar toch erg vraamd.

Het lijkt dus tijdelijk in te branden en later weer weg te trekken...

Ik probeer er gewoon achter te komen wat de oorzaak er van is (drivers, etc) maar dat wil niet echt lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:44

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

snarf schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:40:
[...]

Ik snap ook niet echt waarom die zich druk maakt. Er is al eerder in het topic gepost dat iemand hetzelfde probleem had en dat het met een andere ROM op gelost is. Daarnaast zie ik het volume scherm slechts een 2 seconde om mijn volume hoger te zetten bij wijze van. En als het toestel op stand by gaat dan kijk ik er niet naar want dan stop ik 9 van de 10 keer weg. (En ik vind het nogal saai namelijk om er lang naar te staren)

Je hebt wellicht gelijk als je zegt dat je van een speeltje van 600 eur (als je em los koopt, 9 van de 10 mensen hebben hem volgens mij voor minder bij een abbo) wat meer mag verwachten, maar kom op zeg... Ik heb grotere problemen en irritaties gezien en gehad met andere toestellen.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

komani86 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:31:
[heel verhaal]

Nog iets, er is een tweak beschikbaar, zodat dat irritante touch toetsenbord niet zichtbaar is tijdens opera (als de slide naar buiten is). HEt is een diamond tweak (register aanpassen) en werkt niet.. weet iemand hier een oplossing voor?
Klinkt vreemd, een diamond tweak die een slide keyboard behelst 8)7
Kix@$$ schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:38:
Heb je bluetooth & IR uit staan?
Heeft de touch pro IR dan ???? weer een functie waar ik niets vanaf wist (en HTC volgens mij ook niet,anders had het vast in de handleiding gestaan)

Effe wat anders.....Ik had vanmiddag dat actionscreen dingetje geïnstalleerd --Heel fraai--- maar vervolgens was mijn batterij in no-time van 47% naar 4% gedaald (paar uur) ... staat die actionscreen soms voortdurend energie te verbruiken ??

enne ... heeft WinMobile ook zoiets als een taskmanager, waarin alle processen en draaiende programma's staan ?? ( <ctrl><shift><esc> op een 'normale' Windhoos bak )

[ Voor 45% gewijzigd door JAMF op 23-10-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the real JAMF schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:00:
[...]

Klinkt vreemd, een diamond tweak die een slide keyboard behelst 8)7
Klinkt inderdaad een beetje vreemd, maar is het niet. Er zijn wel meer tweaks op de diamond die ook erg goed werken op de pro
[...]

Effe wat anders.....Ik had vanmiddag dat actionscreen dingetje geïnstalleerd --Heel fraai--- maar vervolgens was mijn batterij in no-time van 47% naar 4% gedaald (paar uur) ... staat die actionscreen soms voortdurend energie te verbruiken ??
Neen
enne ... heeft WinMobile ook zoiets als een taskmanager, waarin alle processen en draaiende programma's staan ?? ( <ctrl><shift><esc> op een 'normale' Windhoos bak )
Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07
Nipje schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:55:
[...]

Ik kan er niet echt een foto van maken omdat het bij mij niet zo heel erg zichtbaar is, het is bij mij maar lichtelijk (de knopjes programs en phone onder in je home screen zijn soms zichtbaar op zwarte achtergrond), maar het gekke is dat het bij mij al vanaf het begin was zonder tweaks etc.

Dit moet haast wel ene software foutje zijn denk ik.

Zou je even kunnen laten weten of de hard reset het heeft verholpen voor jou?

voor foto's kan je me even een PM sturen of op msn toevoegen etc
Ook gehad hier.. was overigens net zo plotseling weer weg als het er was... 8)7

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:34:
[...]

Klinkt inderdaad een beetje vreemd, maar is het niet. Er zijn wel meer tweaks op de diamond die ook erg goed werken op de pro
Wat ik dus bedoel : waarom zou je een tweak voor een probleem met een slide keyboard bedenken (en em in een diamond sectie plaatsen) als die foon helemaal geen hardware keyboard heeft.

BTW: na doorvoeren van een registertweak is een softreset toch meestal de volgende stap ?? (misschien dat het daarom niet werkt)

@die poster met het nagloeien van 't scherm:Nipje

als je je foon met everyWAN aan de pc hangt ... kan je controleren of het een software probleem is

[ Voor 11% gewijzigd door JAMF op 23-10-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the real JAMF schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:49:
[...]

Wat ik dus bedoel : waarom zou je een tweak voor een probleem met een slide keyboard bedenken (en em in een diamond sectie plaatsen) als die foon helemaal geen hardware keyboard heeft.

[..knip]
Dat is een heel ander verhaal. Volgens mij ging het over het softkeybord wat automatisch te voorschijn komt en dat is te disablen via een regedit. [sipupdisable] Blijkbaar werkt dat niet op de pro, maar het had wel zomaar gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:59:
[...]

Dat is een heel ander verhaal. Volgens mij ging het over het softkeybord wat automatisch te voorschijn komt en dat is te disablen via een regedit. [sipupdisable] Blijkbaar werkt dat niet op de pro, maar het had wel zomaar gekunt.
Ik dacht aan een ander probleem: nl. dat als je met de pro in landscape mode werkt (dus met tobo uitgeschoven) dat je soms ook een softkeyboard op de meest vreemde momenten krijgt (bijv. als je een contact aan je sms wil toevoegen)

ofwel ik dacht dat het te maken had met het feit dat de pro niet altijd herkent dat het HW tobo de primaire invoer is.

[ Voor 9% gewijzigd door JAMF op 23-10-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Yukkie schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:55:
[...]

Ik snap ook niet echt waarom die zich druk maakt. Er is al eerder in het topic gepost dat iemand hetzelfde probleem had en dat het met een andere ROM op gelost is. Daarnaast zie ik het volume scherm slechts een 2 seconde om mijn volume hoger te zetten bij wijze van. En als het toestel op stand by gaat dan kijk ik er niet naar want dan stop ik 9 van de 10 keer weg. (En ik vind het nogal saai namelijk om er lang naar te staren)

Je hebt wellicht gelijk als je zegt dat je van een speeltje van 600 eur (als je em los koopt, 9 van de 10 mensen hebben hem volgens mij voor minder bij een abbo) wat meer mag verwachten, maar kom op zeg... Ik heb grotere problemen en irritaties gezien en gehad met andere toestellen.
Mmm ok,

reden dat ik me zo druk begin te maken is omdat het "inbranden" zogenoemd ook zichtbaar is wanneer je de telefoon opnieuw opstart, dus te zien op het scherm waar Touch Pro komt te staan met die rode teksten etc.

Het leek mij dat als het een software probleem was het dus weg zou moeten zijn wanneer de telefoon opnieuw opgestart wordt ..

Of heb ik dat nou verkeerd?

edit

Weet je zo nog welke ROM update het probleem bij die gene heeft verholpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Nipje op 23-10-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor wat ik weet hebben LCD schermen een soort van geheugen. Kan best dat het daar in blijft hangen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
  • Laatst online: 14-06-2024
Een vraag over de MicroSD kaartjes. Het is mij duidelijk dat Class 6 de snelste is en dat deze momenteel in een 8 gb uitvoering is te krijgen.
In de handleiding van de HTC Tough Pro staat ook deze mobiel MicroSD aan kan (microSD™ (compatibel met sd 2.0)).
Volgens pdashop kan er ook MicroSD SDHC in, ik heb de indruk dat alle 8 gb kaartjes van het type MicroSD SDHC zijn.
Maar ik kan nergens lezen of MicroSD SDHC ook ge-accepteerd worden door de HTC Tough Pro?

cougar - dunster crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 11:13
Inderdaad, alle 8GB kaarten (en groter) zijn SDHC. Volgens mij alles groter dan 4 GB.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Nederlandse handleiding rom updaten in aanmaak http://htc.back2basic.shacknet.nu
Dit weekend worden screenschotsen en downloads toegevoegd :+
zit nu op een umts verbinding en kan niet meer veel uppen

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
dunster schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:43:
Een vraag over de MicroSD kaartjes. Het is mij duidelijk dat Class 6 de snelste is en dat deze momenteel in een 8 gb uitvoering is te krijgen.
In de handleiding van de HTC Tough Pro staat ook deze mobiel MicroSD aan kan (microSD™ (compatibel met sd 2.0)).
Volgens pdashop kan er ook MicroSD SDHC in, ik heb de indruk dat alle 8 gb kaartjes van het type MicroSD SDHC zijn.
Maar ik kan nergens lezen of MicroSD SDHC ook ge-accepteerd worden door de HTC Tough Pro?
ja dat werkt,heb er zelf de sandisk 8gb sdhc class 6 inzitten,flash zelfs vanaf deze kaart lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:37
Hoop niet dat ik te veel off-topic ga nu, maar aangezien het nu net over de geheugenkaartjes gaat, kan iemand mij een link geven van een winkel waar je voor een goede totaal prijs (incl. verzendkosten) zo'n 8GB kaartje kan bestellen, met class 6?

Goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is 23 euro, maar met verzendkosten kwam ik dan weer op een totaalbedrag van 35 euro. En dat was het bedrag waar ik ook uiteindelijk uitkwam bij andere webshops incl. verzendkosten dus.

(telefoon hoort zaterdag te komen, morgen nog even wat accessoires bestellen 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
Nou vooruit. Ik ben toch maar terug gegaan naar de T-Mobile shop in verband met het probleem met de fotocamera die af en toe (regelmatig...) een zwart beeld geeft. En hij wordt gewoon omgeruild (zodra ze weer nieuwe binnen hebben, ze schijnen nogal hard te lopen). Hopelijk krijg ik nu niet weer een maandagmorgen exemplaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:44

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Nipje schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:22:
[...]

Mmm ok,

reden dat ik me zo druk begin te maken is omdat het "inbranden" zogenoemd ook zichtbaar is wanneer je de telefoon opnieuw opstart, dus te zien op het scherm waar Touch Pro komt te staan met die rode teksten etc.

Het leek mij dat als het een software probleem was het dus weg zou moeten zijn wanneer de telefoon opnieuw opgestart wordt ..

Of heb ik dat nou verkeerd?

edit

Weet je zo nog welke ROM update het probleem bij die gene heeft verholpen?
Gamepie56 in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4]" misschien moet je hem het eens vragen :)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Xixmeister schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:46:
[...]

Gisteren naar de T-mobile shop in mijn woonplaats (Almere) geweest. Omdat ik niet helemaal goed bezig was met mijn bijgeleverde screenprotector heb ik het voor elkaar gekregen dat T-mobile een screenprotector "nastuurt" naar mij.

Ik kwam de winkel binnenlopen met de vraag of hij er nog 1 had "liggen". De verkoper in de winkel wilde mij bijna verwijzen naar pdashop maar ik vertelde hem dat het nogal een gedoe was etc. Hij vroeg mijn gegevens en keek in de computer. Daarna belde hij spontaan naar het hoofdkantoor en opeens was het mogelijk om de screenprotector na te sturen (vreemd...maargoed :))

Misschien zag hij dat ik al heel lang A klant ben of misschien niet...ik weet het niet, maar als je een beetje overtuigend over kan komen (beter dan de verkoper) dan lukt het wel ;)
Hmm, tegen mij vertelden ze dat het echt niet mogelijk was, omdat ze die SPs alleen in dozen toevoegen en niet los hebben...

Kreeg van de klantenservice (via mail) ook het antwoord dat ik bij pdashop moest kijken, en een sp van een vergelijkbaar HTC model moest kopen. Maar de touch pro heeft een heel andere vorm als de MDA, en ik ga echt zon protector van 15 euro niet bijknippen, want daar ben ik geen held in, en dan kan ik hem straks mooi weg donderen!

Heb nog maar eens een mail gestuurd naar de klantenservice, en zal morgen even langs gaan bij de tmobile shop Bergen op Zoom

(ondertussen zoek ik dus een goeie SP voor mijn mda. Als iemand nog een originele heeft liggen, mag ook!!!!!!!!!)

[ Voor 3% gewijzigd door BadBert op 24-10-2008 09:22 ]

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 20:13
Ik had ook wat problemen om een GPS fix te krijgen, na wat er in het vorige topic stond gedaan te hebben lijkt het beter te werken (met TomTom), ik heb nu ook GarminXT geinstalleerd, welke naar mij mening beter werkt, ik heb binnen 10 seconden een fix.
Wel zit daar geen spraak bij, kun je die los downloaden bij Garmin of is XT daar gewoon niet geschikt voor?

Qua batterij gebruik werkt de mijne gewoon goed volgens mij. Ik heb Wifi altijd aan staan, en na 2 dagen is hij nog echt niet leeg, en ik bel er toch ook regelmatig mee, mij valt het in elk geval niet tegen... Ik heb het nog niet uitgeprobeerd wat het uiterste is, maar volgens mij kan ik met een batterij gewoon 3 dagen doen...

[ Voor 31% gewijzigd door eX0duS op 24-10-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Wat is dat toch met die accu's.. Er klopt echt iets niet.. Zoals hierboven beschreven kan je MET WIFI AAN gewoon 2 dagen door??

Ik vind het al moeilijk om met wifi aan de lunchpauze te redden.. Dus je zou bijna denken dat er verschillende accu's in omloop zijn.

Achterop de accu staat een Part no.. veel meer getallen staan er niet op (behalve serial, maar die is bij iedereen anders denk ik).

@ex0duS
Wat is jouw part nummer? staat achterop het batterijtje.

Die van mij: 35H00111-08M

Zouden nog een paar mensen het partnumber kunnen bekijken? Dan weten we snel genoeg of er verschillende accu's gebruikt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:59

Entity

9000rpm

Gamepie56 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:46:
Wat is dat toch met die accu's.. Er klopt echt iets niet.. Zoals hierboven beschreven kan je MET WIFI AAN gewoon 2 dagen door??

Ik vind het al moeilijk om met wifi aan de lunchpauze te redden.. Dus je zou bijna denken dat er verschillende accu's in omloop zijn.

Achterop de accu staat een Part no.. veel meer getallen staan er niet op (behalve serial, maar die is bij iedereen anders denk ik).

@ex0duS
Wat is jouw part nummer? staat achterop het batterijtje.

Die van mij: 35H00111-08M

Zouden nog een paar mensen het partnumber kunnen bekijken? Dan weten we snel genoeg of er verschillende accu's gebruikt zijn.
Mijn partnummer is hetzelfde en ik heb geen probleem met accuduur. Haal makkelijk 2-3 dagen met vrij actief gebruik (paar keer bellen, sms'en, emailen, GPRS verbinding constant open en ook af en toe Wifi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
2 dagen lukt ook wel als het moet met "normaal" gebruik.. alleen hang ik hem altijd 's nachts aan de oplader, je weet nooit hoe het gaat lopen de volgende dag.

Maar 2 dagen als wifi constant aanstaat gaat niet lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:28

Twan V

...en er stralend uitzien

back2basic schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:08:
Nederlandse handleiding rom updaten in aanmaak http://htc.back2basic.shacknet.nu
Ziet er goed uit, voor mij heb je de "held van de dag"-status behaald :)

* Twan V zwaait naar de topicstarter, linkje voor in de ts?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 20:13
Partnummer batterij is 35H00111-06M.
Hoe weet ik hoe "nieuw" mijn HTC is, of welke versie het is?

[ Voor 46% gewijzigd door eX0duS op 24-10-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
ik heb model DIAM1711 PartNo35H00111-08M. Serial : 13ra187N00****
Ik heb de hele dag wifi & bluethoot aanstaan. als ik 's avonds slapen ga heb ik na 1 dag nog tussen de 60/70% accu over maar laadt hem iedere nacht op heb m nog niet meerdere dagen getest maar 2 dagen zal hij wel halen als het moet denk ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-10 12:58
Mijn batterij part no is :35H00111-08M. Bij normaal gebruik (af en toe bellen/smsen) en om het half uur mijn mail ophalen gaat hij nog geen 18 uur mee :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 35H00111-06M batterij. Mijn batterij gaat ook ong 2 dagen mee. 45 min per dag bellen, paar smsjes, dataverbinding constant aan en ongeveer 30-40 min per dag mobiel internetten op een Vodafone abonemment.
Ik denk dat de provider en de verbinding die je daarmee hebt heel belangrijk is. Voorheen op mijn sirocco met tmobile was mijn sirocco batterij binnen 1 dag leeggetrokken (intensief bellen/sms) en met een vodafone abonnement was dat bijna anderhalf dag. Met tmobile had ik niet altijd denderend bereik en vodafone bijna altijd volle verbinding.

Het lijkt mij dat dat ding minder moeite doet en dus minder energieverbruik heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Dan is het niet alleen de provider, maar ook de combi waar je je bevind.

Ik heb tmobile, en kan 3 dagen met een accu doen. Gewoon bellen, veel smsen, spelletje spelen, af en toe wifi en BT aan, fotos maken, enz.

Ik merk wel als de telefoon vaak de verbinding kwijt is (op locatie bij een klant heb ik dat) dan kan de accu na 1 dag al ver leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Mja bij hem werd het probleem alleen zichtbaar wanneer hij dus zijn telefoon display een tijd aan heeft laten staan omdat de display niet uit kon. De rom update heeft er alleen voor gezorgd dat de display weer uit kon en daardoor is het weggetrokken

Bij mij trad het probleem al meteen op toen ik mijn telefoon voor de eerste keer aanzette, en het blijft optreden, zelfs als ik hem amper gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Myedvyed schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:56:
[...]

Voor NES games gebruik ik SmartGear, die werkt bij mij soepeler dan MorphGear, kan ook fullscreen en het geheel wordt automatisch geroteerd wanneer je het keyboard uitklapt.

Ik weet niet 100% zeker of drie knoppen tegelijk indrukken lukt, maar in Ducktales moet je iets dergelijks doen om die pogo te gebruiken en dat is altijd een van de lastigste dingen geweest in foon emus. Wat ik nu zie:
Shift + Omlaag tegelijk = spring
Ctrl + Omlaag tegelijk = buk
Shift + Ctrl tegelijk = spring
Shift + Ctrl + Omlaag tegelijk = pogo

Dus het LIJKT te werken maar ik weet niet of dit onder alle omstandigheden zo is.
En ja hoor :D dit werkt :)
Kan met mario hard lopen, en springen tegelijk :P Ik ga weer lekker retro gamen :D thnx !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 07:24
Ik heb ook een 35H00111-08M accu en hou het zonder WIFI wel met bluetooth altijd aan met geluk een dag vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Action screen is erg handig helemaal mee eens.

Alleen het programma diamond tweak heeft daardoor geen zin meer op op te starten.

Ik vermoedt : Omdat de softkeys van links en rechts ook in te stellen zijn dat deze in zoverre zijn gewijzigd waardoor de applicatie niet meer wil starten.

Iemand dezelfde applicaties als ik? En dat probleem?

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Screenprotector voor de MDA update:
Ik kreeg net nog een mail van de klantenservice (heeel erg snel dus) met de mededeling dat ik contact op moest nemen met after-sales. Deze zouden mij verder kunnen helpen.
Dus ik net bellen:
Ze sturen een nieuwe screenprotector naar me op, waarschijnlijk valt dit onder garantie, maar dat kon ze niet 100% garanderen. Ze sturen er iig 1 op, en ik heb toegezegd dat als hij wat kost, ik het gewoon betaal.
Ik wil toch een protector, en heb geen zin er 1 op maat te maken, nu heb ik gewoon straks de originele weer :D
Goeie service vind ik, van t-mobile :)

ALs je een mda hebt, en je sp is om een of andere reden eraf gegaan, gewoon klantenservice bellen dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiene schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:37:
Ik heb ook een 35H00111-08M accu en hou het zonder WIFI wel met bleutooth altijd aan met geluk een dag vol.
*Omdat Spooktram dit interresant vindt om eens te inventariseren*

Mijn acuu heeft ook partnummer 35H00111-08M en die houdt het ca 14hr vol, dan houdt het echt op. Ik bel er af en toe mee, en sms er een paar keer per dag mee. Geen wifi, geen BT. Laat 'm wel elke 5 minuten connecten om email te checken. Verder is de TP niet getweaked en draaid er niet op de achtergrond.

Wanner vroeg van huis ga en een lange dag heb, red ik het niet zonder lader.
Het lijkt mss wel aan de batch van de accu te liggen?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

back2basic schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:08:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Goed initiatief. Liep er ook tegen aan nergens alle info op 1 pagina te vinden!! Respekt!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 07:24
Even nog over het toetsenbord probleem en bijvoorbeeld mario. Als ik shift instel voor springen dan springt hij 2x wel en dan 1x niet. Vervolgens 2x wel 1x niet enz. Shift lijkt meer Caps of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:07:
[...]

Wanner vroeg van huis ga en een lange dag heb, red ik het niet zonder lader.
Het lijkt mss wel aan de batch van de accu te liggen?! :?
Kan.. kan.. de 06m en de 08m heb ik langs zien komen, waarbij de 06m het beter lijkt te doen.. Nog even wat reacties afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

wiene schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:14:
Even nog over het toetsenbord probleem en bijvoorbeeld mario. Als ik shift instel voor springen dan springt hij 2x wel en dan 1x niet. Vervolgens 2x wel 1x niet enz. Shift lijkt meer Caps of zo.
Nu je het zegt....
Zou toch wel handig zijn om 2 toetsen te hebben die het normaal doen als A en B knop....

Het moet toch ook wel mogelijk zijn om die functie van shift uit te schakelen?? Er zit al een CAPS knop op het tobo.... 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door BadBert op 24-10-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:34

Creesch

bla bla!

wat ivm met de batterij problemen misschien ook handig is om te vermelden is hoe lang de TP al in gebruik is.

mijn mda vario4 had in eerste instantie ook een vrij korte batterijduur(als ik thuis kwam was hij leeg). Tegenwoordig gaat de batterij ongeveer 2 dagen mee, een vrij groot verschil dus. Ik moet wel zeggen dat als het mogelijk is ik mijn vario aan een lader heb hangen. Dit schijnt ook de aanbevolen methode te zijn om de batterijduur te verbeteren

zal zo even kijken wat voor accu ik er in heb zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Hebben meer mensen ervaring met het opladen van de pro (ingeschakeld) in de officiële desktop cradle hangend aan een pc? Hij laadt bij mij 5% op in een uur ofzo :? Ligt dit aan mij, of hoort dit zo tergend langzaam te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Gamepie56 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:18:
[...]

Kan.. kan.. de 06m en de 08m heb ik langs zien komen, waarbij de 06m het beter lijkt te doen.. Nog even wat reacties afwachten.
Hier ook een 35H00111-08M.

Houd het meestal ongeveer een dag vol. Regelmatig emails checken, paar smsjes, paar minuten bellen. Onregelmatig internet (bijna nooit wifi). Af en toe een spelletje (Sudoku/puzel achtigen, actiespellen nog naar op zoek. ;) )

Had van de week 1-maal (de eerste en laatste keer) dat de batterij 's avonds nog op 80% stond, verder elke dag ver leeg. De batterij gaat niet (helemaal) leeg van 07:00 tot 00:30. Sinds 2 weken ongeveer een custom-rom, deze lijkt het iets beter te doen. (Touch pro al sinds introductie in bezit.)

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
batterij, sr.nr.: 13RA187J000845
Part nr.: 35H00111-08M

mijn bevindingen, in het begin kon ik amper de telefoon op stand by laten staan(scherm uit), nu inmiddels een maandje verder, kan ik de telefoon bijna de hele dag zo niet langer op stand by houden.
echter gebruik ik hem nu ook intensiefer.
de hele tijd data verbinding open en regelmatig telefoon gebruik.
een enkele keer komt het voor dat de telefoon warm word en dan loopt de battery ook als een dolle leeg, (van 80% naar 10%) in nog geen uur tijd.
ik heb hier de oorzaak echter nog nooit voor kunnen vinden.

voor de rest heb ik ook geen tot niks geen klagen over het toestel en ben dus uitermate tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 20:14
Heb ook een 08M, was in eerste instantie ook slecht (hooguit 2 dagen), maar doet het sinds deze week prima. Doe er nu al 5 dagen me en er zit nog 30% in. Heb wel alles uit staan wat er uit te zetten is. Bel ook niet zoveel en gebruik heel soms wifi. Scherm staat wel vaak aan voor agenda enzo. Heeft verder niet aan de oplader gehangen. Ik heb de telefoon nu overigens een week of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb contact gehad met brando (screenprotectors) in Hong Kong en zij leveren binnen ca. 10 dagen de screenprotector voor de T-Mobile MDA VARIO IV. Waarschijnlijk kort daarna te bestellen bij bv. screenprotector.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Hmm, naja, er is er toch al 1 van tmobile onderweg, maar kan ik altijd nog een nieuwe kopen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

welke microSD kaart kan ik het best gebruiken voor mijn touch pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Krijg net de MDA Vario IV binnen. Hij is aan het opladen :)

Is er ook een mogelijkheid om te syncen via bluetooth ipv usb?
ActiveSync via usb gooit op mijn laptop mijn laptop's wifi eruit namelijk....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja dat kan.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Zouden er nog eens een aantal mensen naar hun display kunnen kijken voor "Inbrand" verschijnselen? dus teksten die nog zichtbaar zijn in het volume control screen staan etc?

Anders moet ik mijn telefoon op gaan sturen naar HTC als er verder bijna niemand last van heeft =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Zou je ook kunnen zeggen hoe. Of een link kunnen geven ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek nog een originele SP voor m'n TP... iemand?

Zal er volgende week nog even paar telefoontjes aan wagen, eerste toestel is met SP erop weggestuurd voor reparatie maar kreeg ander toestel terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen weerdata meer downloaden. Heb al een hardreset gedaan, maar het probleem blijft. Heeft iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:14:
Ik kan geen weerdata meer downloaden. Heb al een hardreset gedaan, maar het probleem blijft. Heeft iemand anders daar ook last van?
Geen problemen hier. En over dat toetsenbord + alle andere hardwarematige knoppen niet meer doen. Krijg ik eigenlijk alleen wanneer ik MSN aan heb staan op me mobiel en het een tijdje niet gebruik. Het komt iig niet door de wifi. Maar hopen dat de ROM update helpt als die nog ooit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo n uurtje geleden ook geen weer te updaten. Nu wel. [vodafone]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik kan nog steeds niet updaten, heb Hi.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Hmmmm tjah ik kan nu ook niet meer update

* Chip. heeft t-mobile duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
Nipje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:18:
Zouden er nog eens een aantal mensen naar hun display kunnen kijken voor "Inbrand" verschijnselen? dus teksten die nog zichtbaar zijn in het volume control screen staan etc?

Anders moet ik mijn telefoon op gaan sturen naar HTC als er verder bijna niemand last van heeft =(
heb er totaal geen last van.
maar goed, ik heb het scherm ook alleen aan als ik hem nodig heb.
m.a.w. geen kans op inbranden daar tijdens gebruik ook scherm afbeelding wisselt van app naar app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos-Zero schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:01:
[...]

Ik kan nog steeds niet updaten, heb Hi.
Gisteravond deed ie de update weer, maar nu is het weer mis. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Inmiddels ook in 't bezit van de Touch Pro, had hiervoor de P4350 dus 'n hele waardige opvolger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Had hiervooor een wm5 based toestel met spb shell. Moet nog erg wennen aan de interface.
Wat zijn must have programma's voor op de TP ?

En hoe zet ik T9 (woord aanvullen) bij het invoeren van een sms uit?

[ Voor 20% gewijzigd door -SaveMe- op 25-10-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
RedSoniq schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:09:
[...]

Hier ook een 35H00111-08M.

Houd het meestal ongeveer een dag vol. Regelmatig emails checken, paar smsjes, paar minuten bellen. Onregelmatig internet (bijna nooit wifi). Af en toe een spelletje (Sudoku/puzel achtigen, actiespellen nog naar op zoek. ;) )

Had van de week 1-maal (de eerste en laatste keer) dat de batterij 's avonds nog op 80% stond, verder elke dag ver leeg. De batterij gaat niet (helemaal) leeg van 07:00 tot 00:30. Sinds 2 weken ongeveer een custom-rom, deze lijkt het iets beter te doen. (Touch pro al sinds introductie in bezit.)
Vannacht vergeten het ding aan de lader te leggen ...
Heb er vandaag nog even mee gefietst (muziek geluisterd), een paar telefoontjes mee gepleegd en mijn mail bekeken.

Vanmiddag op 20% om 13:00 aan de lader gehangen, na 30 uur gebruik dus.

Provider: Vodafone
Regio woon: Tilburg
Regio werk ma-vr: Roosendaal

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Enkele berichten zijn afgesplitst naar [HTC Touch Pro] probleem met MMS

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier ook! Geeft een "verbindingsfout"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
weerprobleem oplossing gevonden.

download weather editor en instaleer het op je phone.
start het appje op je telefoon en ga naar -> Edit -> Options... -> Set Default URL -> Ok -> Exit ->

bij Set Default URL niks veranderen !!!!!

als je de stappen hebt gedaan, ga naar je weather tab in TF3D en updaten maar.
werkte bij mij in ieder geval.

love the people from XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan ook geen weer downloaden :(
ik heb ook Hi
normaal doet dat ding het toch ook? waarom zou ik n nu al die stappen moeten ondernemen?
beetje raar
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.