Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 96.388 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 08:33
Hallo allemaal,

Een vriendin van mij heeft sinds vandaag de HTC Touch Pro, aankoop reden was: hij is mooi en hij heeft zo'n leuk toetsenbordje. Jullie snappen dus dat zij er niet heel erg veel verstand van heeft. Nu ik heb apparaat nog nooit in me handen heb gehad weet ik ook niet waar ik het moet zoeken, maar: ze vraagt zich af hoe ze in dat mooie (touchflo3d) menu komt. Nu ziet ze alleen windows denk ik.
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-10 15:07
back2basic schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:08:
Nederlandse handleiding rom updaten in aanmaak http://htc.back2basic.shacknet.nu
Dit weekend worden screenschotsen en downloads toegevoegd :+
zit nu op een umts verbinding en kan niet meer veel uppen
Helemaal wijs man !
Ik kan al niet zo heul goed engels dus dit komt goed van pas ;)

Weet iemand verders als ik de radio rom update via hardSPL of ik me garantie nog hou ?

[ Voor 33% gewijzigd door webgangster op 25-10-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facundo schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:51:
Hallo allemaal,

Een vriendin van mij heeft sinds vandaag de HTC Touch Pro, aankoop reden was: hij is mooi en hij heeft zo'n leuk toetsenbordje. Jullie snappen dus dat zij er niet heel erg veel verstand van heeft. Nu ik heb apparaat nog nooit in me handen heb gehad weet ik ook niet waar ik het moet zoeken, maar: ze vraagt zich af hoe ze in dat mooie (touchflo3d) menu komt. Nu ziet ze alleen windows denk ik.
alvast bedankt!
Start; instellingen; vandaag; items... TouchFlo 3D aanvinken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groofoo schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:01:
weerprobleem oplossing gevonden.

download weather editor en instaleer het op je phone.
start het appje op je telefoon en ga naar -> Edit -> Options... -> Set Default URL -> Ok -> Exit ->

bij Set Default URL niks veranderen !!!!!

als je de stappen hebt gedaan, ga naar je weather tab in TF3D en updaten maar.
werkte bij mij in ieder geval.

love the people from XDA
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
groofoo schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:01:
weerprobleem oplossing gevonden.

download weather editor en instaleer het op je phone.
start het appje op je telefoon en ga naar -> Edit -> Options... -> Set Default URL -> Ok -> Exit ->

bij Set Default URL niks veranderen !!!!!

als je de stappen hebt gedaan, ga naar je weather tab in TF3D en updaten maar.
werkte bij mij in ieder geval.

love the people from XDA
Vind het eigenlijk geen oplossing om eerlijk te zijn. Nu moet je weer iets installeren terwijl dat helemaal niet zou moeten zijn. Die functie moet gewoon functioneren net zoals eerst. (Denk zelf dat er gewoon iets mis is met de data vanwaar htc de weergegevens haalt).

Een klein vraagje van mijn kant nog. Bij de home screen van touch flo heb je zo twee items onder je klok staan, gesprek en agenda, nu wou ik graag daar onder meerde "snelkoppelingen" plaatsen. Nu is mijn vraag hoe doe ik dit?

[ Voor 11% gewijzigd door Chip. op 25-10-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouser schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:10:
[...]

Vind het eigenlijk geen oplossing om eerlijk te zijn. Nu moet je weer iets installeren terwijl dat helemaal niet zou moeten zijn. Die functie moet gewoon functioneren net zoals eerst. (Denk zelf dat er gewoon iets mis is met de data vanwaar htc de weergegevens haalt).

Een klein vraagje van mijn kant nog. Bij de home screen van touch flo heb je zo twee items onder je klok staan, gesprek en agenda, nu wou ik graag daar onder meerde "snelkoppelingen" plaatsen. Nu is mijn vraag hoe doe ik dit?
Ach, 2 tellen werk en het functioneert weer... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:37
Zo, * Rowinvd is eindelijk sinds vanmiddag ook eindelijk een trotse bezitter van de TP! 8)

Moet zeggen dat het vanmiddag wel even flink wennen was om met WM te werken, hiervoor een Samsung D900, en dat is een wereld van verschil! Vooral het touch screen gebeuren was even flink wennen, om je vinger op de juiste plek te drukken. Maar na echt een uur er mee gespeeld te hebben, begon het steeds beter aan te voelen en nu vind k hem helemaal top werken!

De enigste vraag die ik op dit moment heb die hier nog niet gesteld is volgens mij, is hoe je e-mails kunt verzenden als je Gmail gebruikt in outlook. De SMTP server staat goed, op smtp.gmail.com met verificatie en SSL aan.
Lijkt mij nog dat ik alleen het poort op 465 of 587 moet zetten, maar hoe ik dat kan doen....?
Gebruik hem verder overigens icm IMAP, en dat werkt verder perfect!

Ik heb nog wel een aantal dingen waar ik zelf nog niet helemaal uit kwam, maar morgen ga ik eerst maar eens alle 4 de delen nog eens lezen en dan zal er ook wel een groot gedeelte verdwijnen van de vragen.
Al hoe wel ik wel dacht dat TomTom 7 er standaard al op stond geïnstalleerd? Maar blijkbaar moet je dat ook nog aanschaffen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je hoeft tom tom niet aan te schaffen alleen kaarten. Je kan een kaart gratis downloaden dat is dan bijvoorbeeld regio Utrecht of Amersfoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ben de happy eigenaar van genoemd toestel maar loop tegen het volgende probleem op. Als ik op Marktplaats ga kijken loopt het systeem vast in de tab bladen. Ik kan dus niet kijken naar de adressen die ik krijg opgegeven omdat het toestel dan vast loopt.
Heeft iemand daar ervaring mee en een oplossing gevonden. Ik hoor het graag.
Toestel is verder een wonderbaarlijk stuk techniek en kom steeds meer dingen tegen waarvan ik dacht: zit dat er ook in..
Bedankt zo ver.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 26-10-2008 11:00 . Reden: Groeten doen we niet aan op GoT ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Topic samengevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

De standaard klok en alarm ondersteund geen snooze functie. Iemand een suggestie voor een goed alternatief ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Hmm, hebben jullie dat ook? Als je de TP uit z'n hoesje haalt, en je knijpt wat te hard aan de kant waar de stylus (het pennetje) zit, dat het pennetje meekomt, en er dus uit valt? Ik heb het nu al een paar keer gehad, ik vrees dat dat me wel een keer pennetjes gaat kosten...

Ik vind overigens dat dat pennetje wat slapjes in het toestel zit. Goed, het magneetje houd 'm vast, maar zodra je uit het bereik van dat magneetje bent is het over met de stevigheid. Bij mijn vorige HTC ging ie er veel lastiger uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 20:35
Wintertijd is vandaag ingegaan, maar ik moest m'n klokje handmatig op de wintertijd zetten, maar ik heb al een paar jaar windows mobile, dat zou toch gewoon automatisch moeten gaan? Ik kon de instelling niet vinden gisteravond. Maargoed, geen ramp :P hoeft maar 2 keer per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 16:04
Ik heb een TP met TT7 en IGO8 geinstalleerd.
Alleen klapt de gps van Igo8 vast zodra deze ongeveer 35 seconden aanstaat.
Ik het de Igo8 vario 4 versie geinstalleerd, en gebruik de rom van ROMeOS v1.13
TT7 heeft overigens nooit deze problemen vertoont.
Kan het zijn dat de beide navigatiesoftware niet naast elkaar kunnen draaien?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Gamepie56 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:15:
Wintertijd is vandaag ingegaan, maar ik moest m'n klokje handmatig op de wintertijd zetten, maar ik heb al een paar jaar windows mobile, dat zou toch gewoon automatisch moeten gaan? Ik kon de instelling niet vinden gisteravond. Maargoed, geen ramp :P hoeft maar 2 keer per jaar.
Hier is het inderdaad automatisch gegaan vannacht. Kreeg er zelfs nog bericht over dat de tijd was veranderd en dat je t moest controleren.
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 09:40:
Nee je hoeft tom tom niet aan te schaffen alleen kaarten. Je kan een kaart gratis downloaden dat is dan bijvoorbeeld regio Utrecht of Amersfoort.
Waar zou ik dit moeten doen dan? Want de TomTom applicatie zelf staat er niet op voor zo ver ik heb kunnen zien...
En in de handleiding is heel het woord TomTom niet naar voren gekomen, en op de HTC site zelf (met geregistreerde status) kon ik hem ook niet als extra applicatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
crumpler schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:45:
[...]

Hier is het inderdaad automatisch gegaan vannacht. Kreeg er zelfs nog bericht over dat de tijd was veranderd en dat je t moest controleren.
Weet iemand waar die instelling staat dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Aangezien ik niet echt een duidelijk antwoord kon vinden op m'n vraag op GoT of XDA zal ik het hier even neerzetten:

Video call* (beeldbellen*) is kennelijk een operator-afhankelijke feature. Volgens de handleiding heb je alleen een 3G netwerk nodig voor deze vorm van videotelefonie*, maar dat klopt dus niet helemaal.

Ik heb een aantal keren geprobeerd te videobellen* met een vriend die ook de TP heeft met 3G verbinding, maar dat lukte niet (ongeacht wie de verbinding probeerde op te zetten). Toen heb ik zelf nog even de simkaart van m'n werktelefoon in een Nokia 6680 geduwd, maar ook daar kon ik niet mee videobellen volgens de TP. De Nokia 6680 zei "Controleer netwerkdiensten" als ik probeerde te videobellen van daaruit naar m'n TP, andersom zei de TP simpelweg "Failed to make the video call".

De operators in kwestie waren Telfort (mijn TP), KPN zakelijk (Nokia 6680) en Hi (andere TP).

Op de Telfort site kon ik er niks over vinden, Hi / KPN noemt het Beeldbellen en zegt dat je alleen een UMTS telefoon nodig hebt en een Hi / KPN abonnement, dus je geen speciale acties hoeft te ondernemen. Het leek er dus op dat Telfort de zwakke schakel in dit experiment was. Toen hebben we de proef op de som genomen en van Hi (TP) naar KPN (6680) gebeld en dat werkte wel.

Dus: Hi / KPN ondersteunen "Beeldbellen" wel, Telfort niet. Na nog wat zoekwerk bleek dat Orange, Vodafone en T-Mobile het ook ondersteunen. Dus van alle operators die ik kon kiezen.. zucht :P

* = keywords + synoniemen voor toekomstige zoekopdrachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

-SaveMe- schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:36:
De standaard klok en alarm ondersteund geen snooze functie. Iemand een suggestie voor een goed alternatief ?
jawel hoor, je moet ff aanzetten bij geluiden en notificaties dat hij bericht moet laten zien. Dan kan je kiezen hoe lang hij snoozed. staat ook wel in 1 van de topics

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Ik heb zojuist ook even met de wekker gespeeld, opzich werkt ie goed maar is het geluid nog harder te krijgen? Vind dat een beetje tegen vallen, en betwijfel of ik daar morgenochtend wakker van ga worden :P

En verder ben ik nog benieuwd hoe dat nou met TomTom zit, want dan kan ik die er ook nog opzetten en dan is ie wel aardig compleet voor de eerste paar dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

MeIsTwisted schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:14:
[...]

jawel hoor, je moet ff aanzetten bij geluiden en notificaties dat hij bericht moet laten zien. Dan kan je kiezen hoe lang hij snoozed. staat ook wel in 1 van de topics
Ik kan die optie dus nergens vinden ???? Bij geluiden en meldingen heb ik geen gebeurtenissen voor het alarm staan.

Kun je zeggen hoe je precies aan die instelling komt ?
Ik krijg wel een melding als het alarm gaat, en dan kan ik kiezen voor negeren en menu. Als ik menu kies heb ik een aantal opties om te snoozen. Maar dat is nogal omslachtig.

Ik heb nu spb time geinstalleerd, maar diee zie ik niet op het today scherm omdat TouchFlo actief is :(

Overigens kun je volgens mij ook niks aan dat TouchFlo veranderen. Ik zou graag items aan de home tab willen toevoegen maar dat kan niet. Ook zou ik de volgorde van de tabs willen aanpassen, maar ook daarvoor zie ik nergens een optie...

[ Voor 36% gewijzigd door -SaveMe- op 26-10-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

-SaveMe- schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:36:
Zoek eens op Klaxon, maakt ook gebruik van de G-sensor. Leuk proggie :)

Op 't scherm leggen zorgt bijv. voor snooze en 'n keer schudden met de f00n zorgt ervoor dat 't alarm uitgaat, 't licht gaat ongeveer 'n minuut voor 't alarm aan.

Allemaal instelbaar overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Eric_Cantona schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 15:06:
[...]

Zoek eens op Klaxon, maakt ook gebruik van de G-sensor. Leuk proggie :)

Op 't scherm leggen zorgt bijv. voor snooze en 'n keer schudden met de f00n zorgt ervoor dat 't alarm uitgaat, 't licht gaat ongeveer 'n minuut voor 't alarm aan.

Allemaal instelbaar overigens.
Ga ik die eens proberen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Klok is bij mij ook automatisch gegaan, kreeg idd een melding dat de tijd was veranderd en dat ik de boel nog wel ff moest controleren ;)

Weather plugin deed het bij mij vanaf donderdag iig niet meer, ik kon niet updaten. Ik dacht dat het aan mijn internet lag, en verder niet op gelet. SInds vandaag doet hij het wel weer gewoon, niets hoeven veranderen/installeren :)

Ik vind ut prima zo :P

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
BadBert schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 15:25:
Weather plugin deed het bij mij vanaf donderdag iig niet meer, ik kon niet updaten. Ik dacht dat het aan mijn internet lag, en verder niet op gelet. SInds vandaag doet hij het wel weer gewoon, niets hoeven veranderen/installeren :)
Cool, hier doet ie het nu ook! (icm HI)
Had hem nog niet eerder kunnen zien, maar ziet er wel mooi uit (het weer zelf niet, worden nogal regenachtige daagjes :O )
Gamepie56 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:06:
[...]

Weet iemand waar die instelling staat dan? :)
Gevonden!
Start -> Instellingen ->(tabblad: Persoonlijk) Telefoon -> (onderaan op het pijltje naar rechts klikken) Tijdzones -> Vinkje zetten voor: Tijdzone en klok automatisch veranderen

[ Voor 26% gewijzigd door Rowinvd op 26-10-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

jpbosk schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:40:
Hmm, hebben jullie dat ook? Als je de TP uit z'n hoesje haalt, en je knijpt wat te hard aan de kant waar de stylus (het pennetje) zit, dat het pennetje meekomt, en er dus uit valt? Ik heb het nu al een paar keer gehad, ik vrees dat dat me wel een keer pennetjes gaat kosten...

Ik vind overigens dat dat pennetje wat slapjes in het toestel zit. Goed, het magneetje houd 'm vast, maar zodra je uit het bereik van dat magneetje bent is het over met de stevigheid. Bij mijn vorige HTC ging ie er veel lastiger uit....
Als je je TP nou eens met de bovenkant eerst in de hoes schuift... ben je overal vanaf

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

crumpler schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:45:

[...]

Waar zou ik dit moeten doen dan? Want de TomTom applicatie zelf staat er niet op voor zo ver ik heb kunnen zien...
En in de handleiding is heel het woord TomTom niet naar voren gekomen, en op de HTC site zelf (met geregistreerde status) kon ik hem ook niet als extra applicatie vinden.
TomTom 7 downloads zijn overal op het Internet te vinden.... vlgs mij gewoon legaal, want je hoeft geen code of licentie in te voeren ... dat doe je pas als je een kaart *kuch* gekocht * kuch* hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Niemand een antwoord op me 2de vraag van me post: Wouser in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik wou dat ik het wist. Ik wil inderdaad ook items toevoegen aan de home tab van TouchFlo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

-SaveMe- schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:55:
[...]

Ik kan die optie dus nergens vinden ???? Bij geluiden en meldingen heb ik geen gebeurtenissen voor het alarm staan.

Kun je zeggen hoe je precies aan die instelling komt ?
Ik krijg wel een melding als het alarm gaat, en dan kan ik kiezen voor negeren en menu. Als ik menu kies heb ik een aantal opties om te snoozen. Maar dat is nogal omslachtig.

Ik heb nu spb time geinstalleerd, maar diee zie ik niet op het today scherm omdat TouchFlo actief is :(

Overigens kun je volgens mij ook niks aan dat TouchFlo veranderen. Ik zou graag items aan de home tab willen toevoegen maar dat kan niet. Ook zou ik de volgorde van de tabs willen aanpassen, maar ook daarvoor zie ik nergens een optie...
onder reminder staat het hier (UK versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
the real JAMF schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:10:
[...]

TomTom 7 downloads zijn overal op het Internet te vinden.... vlgs mij gewoon legaal, want je hoeft geen code of licentie in te voeren ... dat doe je pas als je een kaart *kuch* gekocht * kuch* hebt
Ik ben ondertussen ook maar via de weg bezig gegaan vanmiddag, alleen lukt het *kuch* kopen *kuch* van een kaart niet helemaal }:|
Ik ga er nog maar even mee verder kl*te, en anders gaan we maar naar een andere winkel :')

EDIT: En mijn gekochte kaart deed t wel nadat ik eerst de gratis plaatselijke kaart had gedownload en geinstalleerd, daarna kon ik hem heel makkelijk switchen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rowinvd op 26-10-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
crumpler schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 15:34:

Gevonden!
Start -> Instellingen ->(tabblad: Persoonlijk) Telefoon -> (onderaan op het pijltje naar rechts klikken) Tijdzones -> Vinkje zetten voor: Tijdzone en klok automatisch veranderen
Die stond bij mij aan, die had ik gisteravond al gevonden en stond toen ook al gewoon aangevinkt. Betwijfel of dat hem is, aangezien we niet in een andere tijdzone zitten nu he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Hmm... als dat hem niet is, dan ben ik die instelling volgens mij nog niet tegen gekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11-2021
Hey na veel tweaken van mn TP ben ik behoorlijk tevreden.. Er zijn nog 2 kleine dingetjes die me lichtelijk irriteren...
1. Het alarm.
Als je het geluid laat herhalen dan duurt het zeker 10 seconden voordat het betreffende geluid herhaalt, kan dat sneller? en hoe stel je een mp3 ringtone in als alarm? Je kan alleen kiezen tussen vooraf geselecteerde alarmpjes.. en in de \\windows\alarms map dingen zetten helpt ook niet
2. Albumart
Af en toe laat het de albumart niet zien in de TF3D speler.. de liedjes zijn tagged in WMP11 en ActiveSync staat aan als ik begin met syncen..het is echt vreemd dat het soms wel en soms niet de albumart laat zien! Ik heb gekeken bij de TD topic en kwam deze post tegen. Daar gaat het echter over dat TF3D GEEN albumart laat zien. weet iemand een makkkelijkere fix (behalve elke keer de jpg's in de folders veranderen) dan beschreven in de link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik ROMeOS² v1.12 (B20755) op m'n Mda vario IV heb gezet geen grijs scherm meer gehad, of andere vastlopers. Tevens Spb mobile shell en phone suite erop gezet, miste op mijn mda een fatsoenlijk en gemakkelijk bedienbaar (in de auto, MET handsfree Sony) phone schermpje.Met de phone suite is het wat gemakkelijker te bellen in de auto. Die waren stukken beter op m'n mda compact I en op spv 3000. (Waar de snelkeuzetoets tenminste nog bij de telefoontoetsen stond.) De phoneskins voor WM 5.0 werken schijnbaar niet op de mda vario IV, WM6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3kChennie
  • Laatst online: 17:12
ik zit hier met een htc touch pro, met een kpn simlock..

Wist ik maar een manier om die eraf te krijgen, alles wat k tot nu toe heb gevonden op i'net heeft niet geholpen, GVD.....

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3kChennie
  • Laatst online: 17:12
waarom worden mijn posts dubbel gestuurd, of zie ik ze dubbel 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door C3kChennie op 27-10-2008 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Er zijn toch genoeg sites waar je tegen 'n kleine betaling je simlock kunt laten verwijderen. In 10 minuten heb je 'n simlockvrije mobiel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Okee, daylight savings time heeft de boel weer verpest! M'n kalender klopt voor geen meter meer.

Het lijkt erop dat:
- Alle afspraken die ik vanaf m'n TP gemaakt heb nu een uur eerder gezet zijn
- Alle recurring afspraken die ik vanaf m'n laptop gemaakt heb wel op de correcte tijd staan
- Alle oude afspraken die ik vanaf m'n laptop gemaakt heb ook een uur eerder gezet zijn

Dat ligt meer aan Windows Mobile dan aan de TP natuurlijk, maar het is ontzettend irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 07:32:
Okee, daylight savings time heeft de boel weer verpest! M'n kalender klopt voor geen meter meer.

Het lijkt erop dat:
- Alle afspraken die ik vanaf m'n TP gemaakt heb nu een uur eerder gezet zijn
- Alle recurring afspraken die ik vanaf m'n laptop gemaakt heb wel op de correcte tijd staan
- Alle oude afspraken die ik vanaf m'n laptop gemaakt heb ook een uur eerder gezet zijn

Dat ligt meer aan Windows Mobile dan aan de TP natuurlijk, maar het is ontzettend irritant.
Waarschijnlijk ben ik nu Captain Obvious, maar ik vraag het toch maar: is het wel DST geweest (want die gaat automatisch), of heb je/heeft iemand stiekem handmatig de klok teruggezet op de PC of TP? En zit je op PC en TP wel in de goede tijdzone?
Bij mij ging het namelijk vlekkeloos. En het is absoluut weird dat dat niet overal zo gaat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Zucht.. ik heb het helemaal gehad met de alarmfunctie van touch pro..

ik heb het apparaat sinds de release en dit is echt een van mijn allergrootste ergernissen.

Als je een alarm instelt dan heb ik best vaak dat ik het alarm niet meer uitrkrijg als ie af gaat.. En dan moet ik direct 's ochtends het apparaat al gaan soft resetten.. daar heb ik echt geen zin in 's ochtends..

dus alarm gaat af... (tril en geluid).. en dan wil ik op het alarm symbool drukken om "negeren" te selecteren zodat het alarm stopt.. Alleen reageert mijn foon er niet op en dus blijft het alarm om de 10 seconden af gaan... Ik dus een ochtendhumeur en mijn vriendin vaak ook :P

Wie heeft een tip voor me? Want zit er echt aan te denken om een los wekkertje te kopen... maar ik vind het gewoon triest dan een telefoon van 600 euro moeite heeft met een alarmpje.

Wanneer komt HTC nu eens met een nieuwe rom voor de touch pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Dacide schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:08:
Zucht.. ik heb het helemaal gehad met de alarmfunctie van touch pro..

ik heb het apparaat sinds de release en dit is echt een van mijn allergrootste ergernissen.

Als je een alarm instelt dan heb ik best vaak dat ik het alarm niet meer uitrkrijg als ie af gaat.. En dan moet ik direct 's ochtends het apparaat al gaan soft resetten.. daar heb ik echt geen zin in 's ochtends..

dus alarm gaat af... (tril en geluid).. en dan wil ik op het alarm symbool drukken om "negeren" te selecteren zodat het alarm stopt.. Alleen reageert mijn foon er niet op en dus blijft het alarm om de 10 seconden af gaan... Ik dus een ochtendhumeur en mijn vriendin vaak ook :P

Wie heeft een tip voor me? Want zit er echt aan te denken om een los wekkertje te kopen... maar ik vind het gewoon triest dan een telefoon van 600 euro moeite heeft met een alarmpje.

Wanneer komt HTC nu eens met een nieuwe rom voor de touch pro?
lees laatste 100 posts ff terug mbt wekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
huh waar doel je dan precies op?
enige discussie die ik zie mbt wekker/tijd heeft te maken met die wintertijd (automatisch) instellen)...

Denk niet dat je dat bedoeld, toch?

Ik ga eens nóg dieper terugbladeren misschien dat ik dan alsnog iets tegenkom.. maar op de afgelopen 6 pagina's nog niks relevants gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 07:24
Dacide schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:02:
huh waar doel je dan precies op?
enige discussie die ik zie mbt wekker/tijd heeft te maken met die wintertijd (automatisch) instellen)...

Denk niet dat je dat bedoeld, toch?

Ik ga eens nóg dieper terugbladeren misschien dat ik dan alsnog iets tegenkom.. maar op de afgelopen 6 pagina's nog niks relevants gevonden.
Misschien dat je even klaxon moet installeren en die als wekker gaat gebruiken...probleem opgelost.

Nog even over het a2dp icm tomtom. Heeft iemand dit nu fatsoenlijk werkend?

Wat sowieso nog niet werkt is dat tomtom de radio mute en berichten via de radio spreekt met mijn pioneer p85bt.

Wat wel werkt is als ik handmatig de radio op bleutooth zet zodat je muziek kunt afspelen via bluetooth, de berichten van tomtom dus wel hoorbaar zijn. Alleen heb ik dan 2 grote problemen.

Probleem 1: Ik kan geen muziek luisteren op de radio als ik tomtom aan heb omdat ik hem op de bluetooth moet zetten. Met de TP kan het wel maar zelfs de TP muziek wordt niet gemute bij een tomtom bericht.

Probleem 2: De tomtom berichten komen maar half door terwijl mijn bleutooth settings al low quality zijn voor veel performance. Voorbeeld: Tomtom zegt: "Na 800 meter rechts afslaan" De TP zegt:"A 800 m"

[ Voor 47% gewijzigd door wiene op 27-10-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
wiene schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:57:
[...]

Probleem 2: De tomtom berichten komen maar half door terwijl mijn bleutooth settings al low quality zijn voor veel performance. Voorbeeld: Tomtom zegt: "Na 800 meter rechts afslaan" De TP zegt:"A 800 m"
Vraag me af of dat aan bluetooth ligt.. Dat heb ik namelijk ook, zonder bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
wiene schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:57:
[...]

Misschien dat je even klaxon moet installeren en die als wekker gaat gebruiken...probleem opgelost.
Mijn dank is groot...
zojuist Klaxon 2 geinstalleerd. Ziet er prima uit mijns inzien.

top :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:09:
[...]

Waarschijnlijk ben ik nu Captain Obvious, maar ik vraag het toch maar: is het wel DST geweest (want die gaat automatisch), of heb je/heeft iemand stiekem handmatig de klok teruggezet op de PC of TP? En zit je op PC en TP wel in de goede tijdzone?
Bij mij ging het namelijk vlekkeloos. En het is absoluut weird dat dat niet overal zo gaat. 8)7
Hij ging zowel op PC als TP automatisch, op de TP kreeg ik ook het bekende bericht dat ik m'n tijdsinstellingen nu moest controleren. Op de PC kreeg ik dat bericht trouwens niet. Bij allebei de apparaten zit ik in dezelfde tijdszone, die op GMT +1 staat. Dus inderdaad, het lijkt erop alsof hij de DST voor bepaalde afspraken als een omschakeling van tijdszone beschouwt en ze daarom terugzet omdat "in het land waar je nu zit de tijd anders is dan in het land waar de afspraak voor geldt", maar daar heb ik het ding geen aanleiding toe gegeven :P

Het vreemde is ook dat het totaal niet consistent is tussen verschillende afspraken. Als hij nou alles had teruggezet zou het in ieder geval makkelijker te herstellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Dacide schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:43:
[...]

Mijn dank is groot...
zojuist Klaxon 2 geinstalleerd. Ziet er prima uit mijns inzien.

top :*)
ik mis alleen de trilfunctie in klaxon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Iemand al iets gevonden om de caps functie van de shift toets uit te schakelen?
Nu is 2x shift -> caps, en die gaat uit als je op shift drukt.

ik wil gewoon dat shift, shift is, en caps caps... want er zit al een caps toets op het tobo!

Ik heb overigens geen problemen met de originele wekker... snooze en alles werkt prima

[ Voor 15% gewijzigd door BadBert op 27-10-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Niet een specifieke TP vraag, maar. Weet iemand of het mogelijk is in WM6 om ervoor te zorgen dat WIFI aanblijft als je je toestel op standby zet? Op het moment dat ik het toestel aanzet wil ik dus nog steeds gewoon op mijn WIFI netwerk zitten.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 08:33
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:34:
[...]

Start; instellingen; vandaag; items... TouchFlo 3D aanvinken :Y
Huh, als ze die stappen volgt dan staat TouchFlo 3D er niet om hem aan te kunnen vinken. Het is de branded versie van T-Mobile (MDA Vario IV) weet niet of dat wat uitmaakt?
Graag hoor ik van je (of van iemand anders ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Facundo op 27-10-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facundo schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:50:
[...]

Huh, als ze die stappen volgt dan staat TouchFlo 3D er niet om hem aan te kunnen vinken. Het is de branded versie van T-Mobile (MDA Vario IV) weet niet of dat wat uitmaakt?
Graag hoor ik van je (of van iemand anders ;) )
Hm, dan is het daarbij dus anders... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 16:34
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:59:
[...]

Hm, dan is het daarbij dus anders... :/
nee hoor...precies hetzelfde. Heb hier ook een Branded TP van T-mobile en de instructie geldt ook voor deze telefoon. Blijkbaar is de foon niet goed OF user error :P

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Denk dat het beste dan is om even een hard-reset uit te voeren, ongetwijfeld dat TouchFlo 3D dan wel weer geïnstalleerd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Heeft iemand ook last van dat als je via Media Player muziek luisterd en wilt gaan msnen of internetten bijvoorbeeld dat hij dan overslaat naar het volgende nummer na ongeveer 15 a 25 seconden te hebben gespeeld?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xixmeister schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:19:
[...]

nee hoor...precies hetzelfde. Heb hier ook een Branded TP van T-mobile en de instructie geldt ook voor deze telefoon. Blijkbaar is de foon niet goed OF user error :P
Ah, okee :)

Leek me ook al vreemd maar ja, je weet het niet he met "branded" versies... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Inmiddels flink in de weer geweest met m'n TP, ik ben er zeer tevreden mee ondanks dat ik in 't begin 't gevoel had wat weinig "knopjes" te kunnen customisen. Inmiddels behoorlijk ingedeeld naar m'n wensen :)

Echter, ik probeer al 2 dagen quickgps de "updaten" maar 't progje krijgt geen verbinding. Zoekt wel (en 't G-tje komt bij de signaalsterkte te staan) maar uiteindelijk krijg ik de melding dat 't niet lukt. Ik heb 'm wel al een keer kunnen updaten en andere internetverbindingen gaan zonder moeite.

Iemand meer van gehoord of 'n idee wat 't zou kunnen zijn? Ik krijg ook geen fix met Google Maps en ook niet met TT (oudere versie, TT7 krijg ik vooralsnog niet aan de "praat").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Eric_Cantona schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 23:20:

Iemand meer van gehoord of 'n idee wat 't zou kunnen zijn? Ik krijg ook geen fix met Google Maps en ook niet met TT (oudere versie, TT7 krijg ik vooralsnog niet aan de "praat").
Hoe probeer je die fix te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Gamepie56 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:39:
[...]

Een fix gaat toch vanzelf, kan alleen een tijdje duren ....... de eerste keer en zeker zonder QuickGPS

Gewoon zorgen dat je software GPS info opvraagt (bij GoogleMaps) en dan een minuut of 5/6 buiten staan.

GPS signalen zijn nogal gevoelig voor warmtewerend glas -- ofwel binnen een moderne auto, of een huis met HR++ glas doet ie 't niet zo best ( een fix krijgen -- eenmaal gefixed, houdt ie meestal wel vol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 16:34
Hi all!!

Ik heb bij mijn vorige T-mobile abo (MDA Vario 2) een Bluetrek S21 headset gekregen. Die werkt perfect met de Vario 2 (HTC TyTn). Echter kan ik met geen mogelijkheid mijn branded TP verbinden met mijn headset.

Mijn collega heeft een "echte" TP (niet branded) en die kan hem ook niet vinden. Heb daarmee dus uitgesloten dat het aan mijn toestel ligt.

Heeft iemand dit probleem ook? En zo ja, heb je er een oplossing voor gevonden????

Alvast bedankt!!!
:)

laat maar...hij werkt al :P

[ Voor 3% gewijzigd door Xixmeister op 28-10-2008 09:33 ]

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zit al een tijdje mee te lezen en heb me uiteindelijk maar eens geregistreerd.

Zelf heb ik ook een HTC Touch Pro waar ik opzicht heel erg tevreden mee ben.

Het enige waar ik minder blij mee ben is de batterij.

Ik heb een Vodafone branded telefoon.

Ik gebruik het volgende aan programma's.

Spb Mobile Shell
Spb Diary
Wk Task

Verder gebruik ik active sync overdag om de 30 minuten voor mijn exchange account.
S'nachts om de 4 uur.

Vanmorgen om 07.00 stond mijn batterij op 100%,nu 1,5 uur later op 69%.

Het lijkt wel als ik maar iets op de telefoon doe dat de batterij als een gek leeg loopt.

Heeft iemand hier ervaring mee of eventueel wat tips voor me.

Ik vind het gebruik van de telefoon en de programma's echt geweldig,maar ik maak me zorgen om de batterij.

Alvast bedankt voor eventuele tips en advies.

Gr
Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:28

Twan V

...en er stralend uitzien

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:27:
[...]
Het enige waar ik minder blij mee ben is de batterij.
[...]
Verder gebruik ik active sync overdag om de 30 minuten voor mijn exchange account.
S'nachts om de 4 uur.

Vanmorgen om 07.00 stond mijn batterij op 100%,nu 1,5 uur later op 69%.
[...]
Heb ik even een leuke link voor je:
http://gathering.tweakers...accu&data%5Bboolean%5D=OR
:+ ;)

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Gamepie56 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:39:
[...]

Om de fix te krijgen heb ik nog niet genoeg geduld gehad, 'n paar keer bij 't raam gezet maar na 'n minuut of 5 had de TP nog geen fix.

Ik gebruik de oudere versie van TT i.c.m. 'n BT GPS-ontvanger en dat werkt vooralsnog, volgens mij werkt deze versie van TT niet met 'n interne gps-ontvanger zoals in de TP zit.

Waar 't mij vooral om gaat is dat ik Quickgps niet kan updaten d.m.v. 'n download, of iemand meer hier problemen mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:36
Vandaag de CarComm carholder ontvangen. Telefoon past er perfect in. Ook het pennetje valt er niet uit of wat dan ook. Hij is dan wat duurder maar wel ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Eric_Cantona schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:16:
Ik gebruik de oudere versie van TT i.c.m. 'n BT GPS-ontvanger en dat werkt vooralsnog, volgens mij werkt deze versie van TT niet met 'n interne gps-ontvanger zoals in de TP zit.

Waar 't mij vooral om gaat is dat ik Quickgps niet kan updaten d.m.v. 'n download, of iemand meer hier problemen mee heeft.
TT6 en TT7 zeker, werken ook met de TP (icm de interne GPS) prima. TT7 draait bij mij en TT6 bij een collega. Beiden hebben we een TP.
Geen problemen met QuickGPS. Gewoon aanklikken en downloaden. Daarna heb je er zo'n 6 dagen geen omkijken meer aan. De stand van de satellieten wordt trouwens ook meegestuurd met het GPS-signaal. Dat betekent, dat wanneer je een link met de satellieten gehad hebt, je QuickGPS niet meer nodig zou hebben (ook niet na die 6 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Daneel schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:27:
[...]

TT6 en TT7 zeker, werken ook met de TP (icm de interne GPS) prima. TT7 draait bij mij en TT6 bij een collega. Beiden hebben we een TP.
Geen problemen met QuickGPS. Gewoon aanklikken en downloaden. Daarna heb je er zo'n 6 dagen geen omkijken meer aan. De stand van de satellieten wordt trouwens ook meegestuurd met het GPS-signaal. Dat betekent, dat wanneer je een link met de satellieten gehad hebt, je QuickGPS niet meer nodig zou hebben (ook niet na die 6 dagen)
't Is me dus één keer gelukt om te downloaden, maar ik weet niet meer precies of 't voor de hard reset was die ik heb uitgevoerd.

Over de GPS in TT6, welke ontvanger wordt dan gekozen in 't menu? Ik heb 'n externe Holux GPSlim en die werkt prima, iets trager dan op m'n P4350 overigens (net 'n seconde later de instructies). Maar liever 'n interne gps, dan zit ik niet meer met 'n extra apparaatje te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Hij pikt 't gps-signaal al op in TT6, mooi :) en meteen doet Google Maps 't ook goed, ik klaag niet meer ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Eric_Cantona op 28-10-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Ik heb nu tomtom7 maar mijn mobiel kan geen enkele sateliet vinden. Moet ik enige instellingen aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Laatst online: 02-09 18:10
Ik heb mijn P3300 ernaast gehouden in de auto (ja, ik was de bijrijder ;). De GPS van mijn MDA Vario IV is welliswaar een fractie later dan die van de P3300. Maar dat is zeker geen seconde, ik denk zelfs ongeveer een kleine halve seconde. Prima bruikbaar dus!

Nou heeft T-Mobile in de branded versie al wat zaken getweakt, zoals ook de GPS. Maar om de GPS sneller te krijgen moet je even in dit forum zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark0z schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:34:
Ik heb nu tomtom7 maar mijn mobiel kan geen enkele sateliet vinden. Moet ik enige instellingen aanpassen?
Bij mij duurde het de 1e keer dat ie naar GPS ging zoeken circa 15 minuten voor hij wat kon vinden..Daarna vindt hij hem gelijk.. Laat hem dus ff een kwartiertje ergens liggen buiten op een stoel oid. kijk of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Ok, maar als ik bij external gps kijk, dan kan gps-programmapoort, hardwarepoort instellen. Waar moet dat op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dark0z schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:56:
Ok, maar als ik bij external gps kijk, dan kan gps-programmapoort, hardwarepoort instellen. Waar moet dat op staan?
Daar moet je niets doen, je gps zit namelijk intern. Je moet alleen bij TomTom instellen welke gps 't moet gebruiken. Niet de TT-ontvanger, externe ontvanger of de overige ontvangers, maar de 4e optie (weet niet meer precies hoe die heet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Dark0z schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:56:
Zelf heb ik hem staan op 'Ingebouwde GPS-ontvanger', wat de standaard instelling is.
Gistermiddag om voor de 1e keer een GPS fik te krijgen heb ik hem voor het raam gelegd (niet echt meer lekker weer nu om buiten te gaan staan hiervoor), en na zo'n 5/7 minuten had ie alle satelieten gevonden, ofterwijl; alle streepjes waren groen.
Hoe lang ie er nu over doet weet ik nog niet, want heb het nog niet voor een 2e keer uitgeprobeerd :P

Vandaag ook mijn Veripart Cradle HTC Touch Pro ontvangen, en dat ziet er erg goed en netjes uit, en werkt ook prima :)

De batterij duur verbaas ik mij juist over hoe lang ie het vol houdt, met alle ervaringen die ik hier gelezen heb, nu ik hem sinds zaterdag heb zit ie meestal tot 23.00 uur in de lader, en dan zijn er maar 1 of twee streepjes weg als ik hem de volgende dag rond 16.00 uur weer in de lader doe!
Voor mij prima zo, en vooral omdat de batterij als het goed is na een paar weken het nog langer vol houdt :)
(Moet wel zeggen dat niet de optie aan heb staan dat ie de mail ophaalt, maar in die tijd van 23.00 tot 16.00 toch wel zo'n 10 a 15 keer de mail ophaal, en dan nog wat op internet surf, en klein beetje SMSe en bellen.
Heb wel al gemerkt dat TomTom de batterij wel heel snel leeg trekt, dus die zul je met een lange reis toch wel aan de stroom moeten zetten in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

crumpler schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:35:
[...]

Zelf heb ik hem staan op 'Ingebouwde GPS-ontvanger', wat de standaard instelling is.
Waar kan je dat instellen? Ik zie namelijk alleen COM1 tm 9 e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
Dark0z schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:44:
[...]

Waar kan je dat instellen? Ik zie namelijk alleen COM1 tm 9 e.d.
Bij TomTom zelf, als je TT7 opstart, naar het menu, klik op Wijzig voorkeuren, ga naar 6/6, Toon GPS-status, links onder op Stel in klikken, en dan de 'Ingebouwde GPS-ontvanger' selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 20:13
Ik heb mijn TP afgelopen zondag om 8 uur 's morgens (nieuwe tijd), van de lader gehaald, nu, dinsdag om 17:30 staat mijn batterij indicator nog op 66%, en ik heb er toch behoorlijk mee gebeld, navigatie gebruikt (GarminXT), en WiFi staat altijd aan... Niet slecht dus...

Ik vind GarminXT trouwens fijner dan TomTom. Garmin geeft meer informatie weer, alleen mis ik spraak, misschien dat ik dat ergens kan downloaden als add-on, maar nog niet ehct mee bezig gehouden.

Ik had met TomTom ook geen fix of pas na 15 minuten (niet dat ik daar op ging wachten...), maar ik heb toen rondgezocht, en uiteindelijk met bleek de oplossing in deel 3 te staan.
Als ik TomTom op start geeft deze eerst aan dat er geen GPS apparaat gevonden is, dit duurt een seconde of 15, daarna heb ik binnen 10 seconden een fix.
Met GarminXT heb ik vanaf dat deze opgestart is vrijwel meteen een fix, zelfs binnen krijg ik een fix en kan ik navigeren (wel voor het raam).

[ Voor 55% gewijzigd door eX0duS op 28-10-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:34:
Met GarminXT heb ik vanaf dat deze opgestart is vrijwel meteen een fix, zelfs binnen krijg ik een fix en kan ik navigeren (wel voor het raam).
Waar wil je dan naar toe navigeren? Wc? :)

Is er iemand al een phone skin tegengekomen voor wm 6.1. Die wat makkelijker te bedienen is in de auto.
Die van T-mobile is een ramp. geen directe weg naar contacten en geen snelkeuze onder handbereik.
Met spraakherkenning lukt het ook niet zo erg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Nee, maar ik wil er mee zeggen sinds dat ik de fix heb gebruikt uit het vorige topic, alles prima werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Ik wil graag altijd WLAN gebruiken voor elke internet applicatie, behalve als dat niet beschikbaar is, dan uiteraard UMTS of GPRS.
Weet iemand waar ik dit kan instellen? ik vind er niks over :S

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:40:
[...]

Waar wil je dan naar toe navigeren? Wc? :)

Is er iemand al een phone skin tegengekomen voor wm 6.1. Die wat makkelijker te bedienen is in de auto.
Die van T-mobile is een ramp. geen directe weg naar contacten en geen snelkeuze onder handbereik.
Met spraakherkenning lukt het ook niet zo erg....
SPB Mobile Shell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Sibylle schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:01:
Ik wil graag altijd WLAN gebruiken voor elke internet applicatie, behalve als dat niet beschikbaar is, dan uiteraard UMTS of GPRS.
Weet iemand waar ik dit kan instellen? ik vind er niks over :S
Als je WIFI altijd aan laat staan, dan heb je het zoals je hierboven beschrijft :?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al in het bezit van de "Adapt Leather Case htc touch pro"? Zit er ook zo'n plastic beschermlaagje over je toetsenbord? Ik vraag me af of je die lelijke binnenste flap die over je scherm gaat kunt verwijderen zonder dat je Pro gelijk uit de case donderd.

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneworld.nl/N_art42269_Memo2_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat de orginele waarde van deze key is : HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0\Script

hele tril functie slaat op hol met deze tweak bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Wat ik wel een probleem blijf vinden, is als ik gebeld word, en ik pak af, dat het display uit gaat... Zwaar irritant... Ik heb volgens mij alle register tweaks gehad, Advanced Config is ingesteld, zit er soms ergens nog iets verstopt?
Ik heb ook NoSleep geinstalleerd, geen effect..

Ik wil gewoon ten alle tijden als ik gebeld word of ik ga bellen, dat het display gewoon aan blijft, wat ook gebeurd is dat het toetsenbord ineens verdwijnt, lekker handig als je een keuzemenu krijgt, want dan moet je dus eerst dat telefoonblok weer tevoorschijn halen, is daar geen goede oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:57:
Wat ik wel een probleem blijf vinden, is als ik gebeld word, en ik pak af, dat het display uit gaat... Zwaar irritant... Ik heb volgens mij alle register tweaks gehad, Advanced Config is ingesteld, zit er soms ergens nog iets verstopt?
Ik heb ook NoSleep geinstalleerd, geen effect..

Ik wil gewoon ten alle tijden als ik gebeld word of ik ga bellen, dat het display gewoon aan blijft, wat ook gebeurd is dat het toetsenbord ineens verdwijnt, lekker handig als je een keuzemenu krijgt, want dan moet je dus eerst dat telefoonblok weer tevoorschijn halen, is daar geen goede oplossing voor?
De bekende tweak werkt wel gewoon. Het enige nadeel is dat je wel 1x op de aan/uit knop moet drukken. Scherm blijft daarna wel gewoon aan.

deze tweak dus:

1) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set from 5 to 0
2) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall from 5 to 0
3) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormandDisplayDuringCall from 1 to 0

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:47:
weet iemand wat de orginele waarde van deze key is : HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0\Script

hele tril functie slaat op hol met deze tweak bij mij.
Bij mij staat na script av0pw3r

En eX0duS het was maar 'n grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Iemand al in het bezit van de "Adapt Leather Case htc touch pro"? Zit er ook zo'n plastic beschermlaagje over je toetsenbord? Ik vraag me af of je die lelijke binnenste flap die over je scherm gaat kunt verwijderen zonder dat je Pro gelijk uit de case donderd.

[afbeelding]
Ik heb het ding,hij is zo handig dat ik h em 1 x gebruikt heb,beld er iemand moet je eerst buitenste tent achterom klappen wat dus onhandig is.
En verwijder je binnenste flap: dan hoop ik dat je toestel goed verzekerd is,want dan krijgt de pro vliegles :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Active sync start automatisch op zodra de telefoon is ingeschakeld..

Hoe kan deze service uitgeschakeld worden ?
Ik kan deze niet als shortcut vinden onder root\windows\opstarten.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:01:
[...]

De bekende tweak werkt wel gewoon. Het enige nadeel is dat je wel 1x op de aan/uit knop moet drukken. Scherm blijft daarna wel gewoon aan.

deze tweak dus:

1) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set from 5 to 0
2) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall from 5 to 0
3) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormandDisplayDuringCall from 1 to 0
Dta is het hem wel ja, als ik gebeld word, dan is het scherm aan, druk ik op "opnemen", dan gaat het scherm uit, vervolgens moet ik dus op de aan/uit knop duwen... Maar ook dat is zwaar irritant, hadden ze toch wel beter mogen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken01
  • Laatst online: 21:11
Heeft er iemand een goede autohouder voor de T-Mobile MDA Vario IV ? Ik heb de houder van Prodit geprobeerd voor de Touch Pro, maar deze is net iets te smal voor het mooie en het styluspennetje valt eruit als je de telefoon uit de houder neemt.
Prodit een emailtje gestuurd of ze er een voor de Vario IV gaan maken, maar dat zat (voorlopig) niet in de planning.
Het metalenplaatje komt bij mij al uit het dashboard van de auto, zoek dus een houder die ik er tegen aan kan schroeven ipv zo'n voorruitzuignapding (leuk woord voor scrabble).

Drank is altijd sneller op dan je denkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Is er een programma'tje om je ledlampje aan te zetten? Nu kan het alleen via de camera applicatie, maar dan gaat ie na 1 minuut weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
eX0duS schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:00:
[...]

Dta is het hem wel ja, als ik gebeld word, dan is het scherm aan, druk ik op "opnemen", dan gaat het scherm uit, vervolgens moet ik dus op de aan/uit knop duwen... Maar ook dat is zwaar irritant, hadden ze toch wel beter mogen doen...
Tja, ik vindt het juist heerlijk dat ie dat doet. Mijn Touch Cruise deed het niet, met als gevolg dat ik na ieder telefoongesprek 10 programma's had geopend met mijn oor. En tja als ik het nodig heb, een klein knopje indrukken om een cijfer op het toetsenbord te kunnen tikken? Ik snap niet dat mensen hierom moeilijk doen.
Heineken01 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:09:
Heeft er iemand een goede autohouder voor de T-Mobile MDA Vario IV ? Ik heb de houder van Prodit geprobeerd voor de Touch Pro, maar deze is net iets te smal voor het mooie en het styluspennetje valt eruit als je de telefoon uit de houder neemt.
Prodit een emailtje gestuurd of ze er een voor de Vario IV gaan maken, maar dat zat (voorlopig) niet in de planning.
Het metalenplaatje komt bij mij al uit het dashboard van de auto, zoek dus een houder die ik er tegen aan kan schroeven ipv zo'n voorruitzuignapding (leuk woord voor scrabble).
Dacht dat de TP en de Vario IV geheel hetzelfde waren? Zou voor de houder toch niets uit mogen maken?
Gamepie56 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:05:
Is er een programma'tje om je ledlampje aan te zetten? Nu kan het alleen via de camera applicatie, maar dan gaat ie na 1 minuut weer uit.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=422367

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:05

Boss

+1 Overgewaardeerd

Zo, sinds een paar dagen ook een Touch Pro, ter vervanging van mijn Palm Treo 680. Het hele Windows Mobile is wel heel erg wennen. Toch allemaal wat trager, en het hele OS voelt veel meer aan als een losse verzameling programma's dan iets wat echt lekker samenwerkt.

Die ronde knop in het midden, wat is daar nu de bedoeling mee? Volgens de handleiding kan je ermee zoomen in sommige programma's, maar dat lukt mij niet. Ik zou verwachten dat als ik een menu of lijst open met een selectie, dat ik dan de selectie kan verplaatsen door over de knop te draaien, maar dat werkt niet.

Mis ik iets?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

ik heb sinds enkele weken de htc touch pro ,.. tot nu toe is deze 2x vastgelopen

de eerste keer was dat ik de telefoon volledig vergrendeld en op zwart (standby) scherm open schoof,.. een paar pixels bleven zichtbaar op het scherm maar voor de rest liep het toestel volledig vast

de tweede keer was vannacht,.. terwijl mijn telefoon in de lader lag,.. erg vervelend gezien ik mijn telefoon ook als alarm gebruik - ik ben niet gewekt door mijn telefoon, omdat deze vannacht op een of andere manier is vastgelopen - betekent dit dat de htc touch pro gewoon niet betrouwbaar genoeg is om als alarm te gebruiken? hebben hier meer mensen ervaring mee?

het stomme is dat ik verder niks bijzonders met het toestel heb gedaan, batterij was goed vol, en ondertussen aan het opladen, er draaiden geen programma's, geheugen gebruik zat goed (36%) etc. ik heb ook nog helemaal geen rare tweakers aan staan ofzo, en het toestel stond nog maar 2 dagen aan,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Een maat van me heeft een HTC TP, en ik een MDA vario IV.
Hij heeft een active car holder (dus met lader) van Adapt, ik zal eens vragen of ik daar mijn mda eens in mag stoppen om te kijken hoe dat past ;) Zal het wel ff hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Laatst online: 22:36
Kix@$$ in "Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4]" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb... Maar is er al duidelijkheid over wanneer HTC met de eerste officiele ROM update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heeft iemand al geprobeerd om de Touch Pro als bluetooth microfoon te gebruiken op je computer?

Ik heb dit gister geprobeerd te doen, maar het wilde bij mij niet werken helaas of iig weet ik niet hoe. Ik had wel een programmatje gevonden, maar dat werkt niet ICM een pocket pc.

Leek mij wel handig, hoef je niet meer een microfoon in je pc te pluggen, gewoon bluetooth aan en je hebt je mic!

Anders om werkte trouwens wel, dat ik via de speakers van mijn computer kon horen wat de andere kant tegen mij zei. Maar dat werkt ook prima in de auto :)

[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 29-10-2008 12:13 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken01
  • Laatst online: 21:11
Thanks, die had ik al gevonden, hij geeft niet duidelijk aan of hij de TP of de Vario IV heeft. Kwam bij de Prodit houden met Vario 4 een 1-2mm te kort in de breedte. Met een beetje doorduwen past hij wel, maar is geen oplossing, want met uithalen ben je je pen kwijt :-(

Drank is altijd sneller op dan je denkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

[afbeelding]
Ik heb em, ... geen plastic over het tobo en er zit geen plastic over het scherm, alleen een leren ?? kader.
das dus lastig als je je tobo wil gebruiken
Hij sluit best strak aan om de onderzijde van de TP, dus je zal die flap ook best kunnen missen

mijn grootste ergernis over deze hoes is die lompe belt-clip.

maar voor de prijs is het best een leuk ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

T-Mobile MDA Vario IV heeft voordelen tov TP :)

Buiten het eigen theme met het beruchte rose kleurtje :S biedt dit toestel toch wat extra: :9
  • Software is behoorlijk uitgebalanceerd en bevat door de bank genomen minder bugs tov de HTC TP software, al bevat de huidige software ook een aantal bugs al eerder bekend van de HTC TP. T-Mobile updates verschijnen meestal lang na een HTC update, maar zijn vaak van betere kwaliteit.
  • Nederlandstalig, kan wel problemen geven met Engelstalige programma's.
  • De bijgeleverde screen protector is van zeer goede kwaliteit, goed passend maar lastig aan te brengen. Let op de Touch Pro Screen protector past niet!! Een passende screen protector voor de MDA Vario IV is (nog) niet te krijgen.
  • Het toestel is wat afgeronder aan de bovenkant en onderkant en bevat een normale achtkant. Het design heeft duidelijk aan kwaliteit gewonnen. T-Mobile merkjes zijn uitgevoerd in zilver en zeker niet storend. Het geheel ziet er chique uit!
  • Bij contractverlenging lage bijbetaalprijs of zelfs gratis, afhankelijk van prijsplan.
  • Dit toestel is geoptimaliseerd voor Web'n'Walk, het flat fee mobile internet van T-Mobile. Instap PIT tot 384 Kb/s (10 euro pm). Bij PIT+ (15 euro pm) kan ook TV worden gekeken op dit toestel en worden gesurfd met een snelheid tot 1 Mb/s. Alle instellingen zijn al voorgeprogrammeerd.
  • Het gebruikersmanual is niet als boekje bijgeleverd, maar beschikbaar als pdf-file op het toestel en als pdf-file op de bijgeleverde CD.
Dekking van T-Mobile is niet optimaal op de plaats waar ik woon, terwijl de dekkingskaart aangeeft dat dit wel zou moeten zijn. Komt bij dat de Vario IV (TP) minder gevoelig is dan bijv. de TyTN II. :( TV ontvangst moeizaam en surfen op hoge snelheid alleen mogelijk bij goede ontvangst.

Ik ben geen verkoopmedewerker van T-Mobile, maar alleen geinteresseerd in een goede prijs/kwaliteitverhouding van een 'T-Mobile branded' toestel als zakelijk gebruiker! Wellicht bieden ook andere providers soortgelijke voordelen.

[ Voor 15% gewijzigd door JeeVee op 30-10-2008 08:52 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.