Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 4] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 96.388 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
JeeVee schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:48:
T-Mobile MDA Vario IV heeft voordelen tov TP :)

Buiten het eigen theme met het beruchte rose kleurtje :S biedt dit toestel toch wat extra: :9
  • Software is behoorlijk uitgebalanceerd en bevat door de bank genomen minder bugs tov de HTC TP software, al bevat de huidige software ook een aantal bekende bugs bekend van de HTC TP. T-Mobile updates verschijnen meestal lang na een HTC update, maar zijn vaak van betere kwaliteit.
  • Nederlandstalig, kan wel problemen geven met Engelstalige programma's.
  • De bijgeleverde screen protector is van zeer goede kwaliteit, goed passend maar lastig aan te brengen. Let op de Touch Pro Screen protector past niet!! Een passende screen protector voor de MDA Vario IV is (nog) niet te krijgen.
  • Het toestel is wat afgeronder aan de bovenkant en onderkant en bevat een normale achtkant. Het design heeft duidelijk aan kwaliteit gewonnen. T-Mobile merkjes zijn uitgevoerd in zilver en zeker niet storend. Het geheel ziet er chique uit!
  • Bij contractverlenging lage bijbetaalprijs of zelfs gratis, afhankelijk van prijsplan.
  • Dit toestel is geoptimaliseerd voor Web'n'Walk, het flat fee mobile internet van T-Mobile. Instap PIT tot 384 Kb/s (10 euro pm). Bij PIT+ (15 euro pm) kan ook TV worden gekeken op dit toestel en worden gesurfd met een snelheid tot 1 Mb/s. Alle instellingen zijn al voorgeprogrammeerd.
  • Het gebruikersmanual is niet als boekje bijgeleverd, maar beschikbaar als pdf-file op het toestel en als pdf-file op de bijgeleverde CD.
  • De verpakking van het toestel toont wat meer respect voor het milieu en ziet er desondanks nog steeds smakelijk uit en is uitermate functioneel.
tjee, wat een onzin. Ben je soms een T-Mobile verkoop medewerker?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

komt zo idd wel een beetje over, maar ergens heeft hij wel een beetje gelijk :)
(en ja, ik heb ook een vario iv :P maar met custom rom ;) )

Vooral het laatste punt vind ik wat ver gezocht...

Ben trouwens al een tijdje op zoek naar een fatsoenlijk hoesje voor aan mijn riem:

- NIET met een plastic aanklik riemclip, maar gewoon zo'n leer gecoate "schuif over je riem/broek" ding (dus ook niet met een "gat" erin waar je je riem doorheen moet doen...)
- past GOED voor de vario IV (of TP)
- liefst zo min mogelijk open (aan de hoeken)

Heb afgelopen weekend alle universele hoesjes in de stad geprobeerd, geen enkele paste fatsoenlijk :(
2 waren aardig, maar de 1 was net te smal, en de ander net te laag.
Waar de TP wel in paste, waren veel te groot, en ik wil niet dat hij er in gaat liggen schuiven of wat dan ook...
iemand?

[ Voor 63% gewijzigd door BadBert op 29-10-2008 15:14 ]

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hay allemaal!

Ik heb inmiddels ook deze prachttelefoon in ontvangst mogen nemen!
Zeer tevreden tot nu toe.

Alleen een ding blijft mij onduidelijk .....

Hoe voeg ik mijn contacten toe aan 'favorieten' zodat deze onder het tabblad 'mensen' komen te staan?
Het is me bij 1 contactpersoon gelukt, maar vraag me niet hoe! Ik weet dus ook niet hoe ik alle andere hier kan krijgen. Help! 8)7

Nuorz.

ps. Hoop dat iemand mij met deze, voor mijn gevoel, nutteloze vraag kan helpen.. asap! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal. Ik ben helemaal nieuw hier, maar ik heb ook een probleem met mijn Touch Pro. Een vriend van me zei dat ik hier eens moest kijken / vragen.

Het probleem is het volgende:

Ik heb de telefoon net 2 weken en heb er een 8 GBHC microSD bijgekocht van Sandisk. Nou kan ik leuk allemaal muziek op dat kaartje zetten, maar wanneer ik de biblotheek update en vervolgens de nummers wil luisteren, dan stopt elk nummer ergens tussen de 20 en 35 seconden en springt ie naar het volgende nummer. Ik kan verder niets vinden dat er iets verkeerd is ingesteld of iets dergelijks. Kent iemand het probleem of weet iemand hoe ik dit misschien op zou kunnen lossen?
Klopt het ook dat je de muziek op extrene geheugenkaart niet kunt afspelen met het muziek menu in de TF3D? In ieder geval bedankt!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ fragcompany / JAMF: Bedankt heren. Ga ik die dus niet bestellen.
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:56:

Ik heb de telefoon net 2 weken en heb er een 8 GBHC microSD bijgekocht van Sandisk. Nou kan ik leuk allemaal muziek op dat kaartje zetten, maar wanneer ik de biblotheek update en vervolgens de nummers wil luisteren, dan stopt elk nummer ergens tussen de 20 en 35 seconden en springt ie naar het volgende nummer. Ik kan verder niets vinden dat er iets verkeerd is ingesteld of iets dergelijks. Kent iemand het probleem of weet iemand hoe ik dit misschien op zou kunnen lossen?
Klopt het ook dat je de muziek op extrene geheugenkaart niet kunt afspelen met het muziek menu in de TF3D? In ieder geval bedankt!:)
Heb dat voorvalletje met mijn 16gb geheugenkaart gehad. Na een hard reset (wat ik eens in de zoveel tijd doe) werkte de boel weer naar behoren.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem vandaag gehaald, ziet er weer flex uit nu in eigen hand.

Ik heb serieus zitten twijfelen over een Tytn, maar deze heeft toch wat voordelen.

Hoe deden jullie het met laden ? Nog steeds de 24H of gewoon de 3 uur vol maken omdat het toestel het laden toch vanzelf uit zet als hij vol is ?

edit:

En aan tijdens de eerste keer laden maakt toch weinig uit ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:39:
Nou ik heb hem vandaag gehaald, ziet er weer flex uit nu in eigen hand.

Ik heb serieus zitten twijfelen over een Tytn, maar deze heeft toch wat voordelen.

Hoe deden jullie het met laden ? Nog steeds de 24H of gewoon de 3 uur vol maken omdat het toestel het laden toch vanzelf uit zet als hij vol is ?

edit:
En aan tijdens de eerste keer laden maakt toch weinig uit ?
1. Pro uit de doos halen
2. Aansluiten op stroomvoorziening
3. Pro aanzetten en spelen!

Eerst 24h wachten of eerst helemaal opladen voordat je hem aanzet... imho... onzin!

Edit: jaja uiteraard moet de simkaart er ook nog in etc.. dus die opmerkingen ben ik voor ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Remius op 29-10-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Even dom vraag. Heeft de toestel zelf 3G / UMTS aanwezig? Ik lees prima over HSPDA maar 3G en UMTS kreten worden niet gemeld. Komt het zelfde neer?
Dank u wel :)

Ik zit even te buggen over aanschaf toestel binnenkort. Wordt het HTC Touch Pro of Touch HD? Ik moet dan wel kijken of onscreen toetsenbord bediening vlot gaat op HD.
Over video afspelen hoef ik niet zeggen. Beide hebben zelfde processor, dus encode gewoon videoclip naar 800x480 en afdraaien op Touch Pro. Lukt dat goed, dan lukt het bijna zeker ook op HD.

Het staat wel vast dat Touch Pro wat goedkoper is dan HD bij abonnement aanschaf, en met flitser en keyboard kom ik wel uit. 5.0 pixel camera is niet zo erg, want dat doe ik wel met compacte digicam, zo loopt accu van de telefoon ook minder snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11-2021
Aangezien niemand antwoord gegeven heeft op mijn postje, heb ik zelf even verder onderzocht hoe het zat.
1. Alarm
is niet gelukt, ik heb me erbij neergelegd.. mijn 2e telefoon (nokia 6230i) is/blijft mijn wekkertje dan maar.
2. HTC Album pictures.
Ik snap dat mensen dat een domme vraag vonden. Ik heb WM11 aan Active Sync aan en blijkbaar doet de touch pro automatisch de albumart goed sorteren zolang je het maar lang genoeg eraan haakt ofzo...
Ik ging 3 liedjes uploaden van hetzelfde album, en 2 van de 3 liedjes had art. Terwijl AS/WMP11 aanstonden heb ik toen even gescrollt over het liedje in mn telefoon en opeens was de art er wel, tadaaa!! 8) snap er verder niet veel van maar oke..

Na veel tweaks (nieuwe radio rom, advanced config, etc etc) heb ik (denk ik) het maximale uit mn batterij capaciteit gehaald.
Als ik af en toe bel, niet internet of spelletjes speel, zit ik na 48 uur op 50% batterij.
Vandaag heb ik in de trein echter Day of the Tentacle gespeeld en binnen 30 minuten zat ik al op 50% capaciteit. (om 10.30) Ik heb het daarmee volgehouden tot 17.00 met 1x even mn mail checken en smsje sturen en een paar minuten bellen.
Hoe zit het met jullie capaciteit als je games speelt?

Ik heb een vodafone branded HTPro, hij is (nog) nooit vastgelopen en ben er erg tevreden mee.
Ik vind het alleen jammer (maar logisch) dat games spelen zoals Monkey/SNES etc zoveel stroom vreet...
Een 2e batterij bij de hand hebben begint noodzaak te worden..

Oh en als je nieuw bent, check ff diamond topic als je hier je antwoord niet kan vinden.. voorkomt onnodig spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb sinds eergisteren ook een Touch Pro. Na wat wennen en tweaken ben ik er zeer tevreden over.

Het enige wat ik erg zonde vind, is de wired headset, waarmee ik niet tijdens het muziek luisteren door de nummers kan switchen.
Heeft iemand een manier gevonden om dit werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Xanion schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:50:
[...]

tjee, wat een onzin. Ben je soms een T-Mobile verkoop medewerker?
Inderdaad wat een onzin. En het tweede vroeg ik me ook inderdaad af ja :{ lijkt gewoon een verkooppraatje...

Ik had nog gevraagd of je iets bij het homescreen van de touch flo 3d kon zetten. En op xda heeft iemand gereageerd en hij zei dat het niet mogelijk is. Er zou wel een programma "second today" zijn waarbij je dit wel zou kunnen doen. Je zou daarbij een extra knop krijgen in je menubalkje onder en dat zou je dan kunnen gebruiken als je 2de homescreen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=440340

Wel jammer. Had liever bij homescreen aangezien die er zou damn mooi uit ziet imo.

[ Voor 51% gewijzigd door Chip. op 29-10-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 08:33
crumpler schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:34:
Denk dat het beste dan is om even een hard-reset uit te voeren, ongetwijfeld dat TouchFlo 3D dan wel weer geïnstalleerd wordt ;)
Late reactie, maar het was inderdaad met een hard reset opgelost. Als ik even wat langer had gezocht had ik het gewoon kunnen vinden in het begin van dit topic, sorry.
In ieder geval bedankt voor de hulp allemaal! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouser schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:02:
[...]

Ik had nog gevraagd of je iets bij het homescreen van de touch flo 3d kon zetten. En op xda heeft iemand gereageerd en hij zei dat het niet mogelijk is. Er zou wel een programma "second today" zijn waarbij je dit wel zou kunnen doen. Je zou daarbij een extra knop krijgen in je menubalkje onder en dat zou je dan kunnen gebruiken als je 2de homescreen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=440340

Wel jammer. Had liever bij homescreen aangezien die er zou damn mooi uit ziet imo.
Op de HTC site bij de faq staat het volgende
.
Q. Hoe voeg ik een snelkoppeling toe aan de Starter van het Beginscherm?
1. Tik op een blanco snelkoppeling.
2. Voer de naam van de toepassing in of kies de toepassing uit de lijst en tik op Selecteren. De nieuwe snelkoppeling wordt dan toegevoegd aan de Starter.

Iets van op een lege koppeling klikken en dan het progje aanwijzen of zoietrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
komani86 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:59:
Aangezien niemand antwoord gegeven heeft op mijn postje, heb ik zelf even verder onderzocht hoe het zat.
1. Alarm
is niet gelukt, ik heb me erbij neergelegd.. mijn 2e telefoon (nokia 6230i) is/blijft mijn wekkertje dan maar.
Ik heb een stukje terug ook geklaagd over het alarm en een zeer goede tip gekregen.

Deze ff downloaden :)
Werkt prima bij mij..

Je kan mp3tjes gebruiken als alarmgeluid. Je kan instellen hoe lang de snooze periode duurt. Je kan als het alarm afgaat met je touch Pro schudden/shaken om te snoozen. Leg je hem andersom op je tafeltje dan gaat het alarm helemaal uit.

http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-klaxon.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:54

Erik80

Sinds 1980

UPDATE 01-09-2008 v1.1:
TorchButton v1.1 now includes the ability to override the default timeout from 30 seconds to anywhere between 0 and 300 (= 5 minutes) seconds. The regkey is HKLM\Software\TorchButton\FlashlightTimeout (DWORD). When the application installs or when it starts for the first time it will create the registry setting if it doesn't exist yet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn de drivers eigenlijk niet online op de site van htc te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik krijg elke keer als ik 'n nieuwe app installeer de vraag:

"Het programma is van een onbekende uitgever. Installeer het programma alleen als u de uitgever vertrouwt. Wilt u doorgaan?"

Kan deze melding overgeslagen worden? Als ik iets installeer, dan vertrouw ik 't of 't is mijn eigen verantwoordelijkheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Eric_Cantona schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:45:
Kan deze melding overgeslagen worden? Als ik iets installeer, dan vertrouw ik 't of 't is mijn eigen verantwoordelijkheid ;)
Nee. Het is net als Vista die ook waarschuwt bij programma's installeren. Dan krijg je ook melding of je ermee door wilt gaan of niet. Je hoeft alleen zorgen dat het virusvrij is, en dat het product direct van de originele website afgehaald wordt, en niet via warez site. Dat is wat betrouwbaarder.

Het is dus Ja of Nee. Nee/Overslaan annuleert de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Eric_Cantona schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:45:
Ik krijg elke keer als ik 'n nieuwe app installeer de vraag:

"Het programma is van een onbekende uitgever. Installeer het programma alleen als u de uitgever vertrouwt. Wilt u doorgaan?"

Kan je uitzetten met de Advanced Configuration Tool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dacide schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:39:
[...]

Ik heb een stukje terug ook geklaagd over het alarm en een zeer goede tip gekregen.

Werkt prima bij mij..

Je kan mp3tjes gebruiken als alarmgeluid. Je kan instellen hoe lang de snooze periode duurt. Je kan als het alarm afgaat met je touch Pro schudden/shaken om te snoozen. Leg je hem andersom op je tafeltje dan gaat het alarm helemaal uit.

Op de een of andere manier werkt Klaxon niet goed bij mij. De snooze werkt niet altijd.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

jpbosk schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:28:
[...]

Kan je uitzetten met de Advanced Configuration Tool...
Dank je, ik meende al zoiets ingesteld te hebben voor de hard reset. Aangezien ik die melding nog niet zo vaak gezien had. Inmiddels ingesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 16:34
Eric_Cantona schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:16:
[...]

't Is me dus één keer gelukt om te downloaden, maar ik weet niet meer precies of 't voor de hard reset was die ik heb uitgevoerd.

Over de GPS in TT6, welke ontvanger wordt dan gekozen in 't menu? Ik heb 'n externe Holux GPSlim en die werkt prima, iets trager dan op m'n P4350 overigens (net 'n seconde later de instructies). Maar liever 'n interne gps, dan zit ik niet meer met 'n extra apparaatje te kijken.
Misschien al te laat (maar ik las ff toevallig wat oude posts door) maar ik had dit probleem ook.
Oplossing: Start je mobile IE (dus niet Opera) en ga naar een willekeurige site, bijvoorbeeld htc.com.
Als die site geladen is, sluit je IE en open QuickGPS. Als je daarna update doet, dan werkt het perfect! :)

Het rare is dat hij dat dan ook goed blijft doen (ook na soft-reset) :D

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:44:
[...]

Op de HTC site bij de faq staat het volgende
.
Q. Hoe voeg ik een snelkoppeling toe aan de Starter van het Beginscherm?
1. Tik op een blanco snelkoppeling.
2. Voer de naam van de toepassing in of kies de toepassing uit de lijst en tik op Selecteren. De nieuwe snelkoppeling wordt dan toegevoegd aan de Starter.

Iets van op een lege koppeling klikken en dan het progje aanwijzen of zoietrs
Hetgene waar jij het over hebt is het tabblad programma's. Daar kun je inderdaad programma'tjes toevoegen en verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostr048
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 07:37
[...]

Werkt prima bij mij..

Gebruik mortplayer
ondersteund album art
sleeptimer
wekker(mp3, playlist dus ook webradio of waar je mp3/stream was gebleven, volume snooze tijd)programeerbaar voor de hele week
gaat verder na herstart waar gebleven
vinger vriendelijk
en er zijn hele mooie skins
t heeft op het eerste gezicht wel een handleiding nodig maar daarna werkt het super

[ Voor 3% gewijzigd door oostr048 op 30-10-2008 20:21 . Reden: aaanvulle!!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
[...]

Werkt prima bij mij..

Ik heb gehoord van Klaxon 2 idd, bedankt voor de link :) ik zal het proberen en even kijken hoe of wat in het weekend... Ben benieuwd!

Heeft iemand trouwens MorphGear met SNES goed werkend gekregen?
Ik krijg een laggy interface met geluid aan, en zonder geluid loopt alles perfect...
Ik neem aan dat de videokaart helemaal niet gebruikt word.
TF3D staat uit alles staat uit, ik gebruik alleen "K for raphael" voor de keybinds zodat ik lekker mn keyboardje kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat de accu wat snel leeg gaat, 2 dagen ofzo bij normaal gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:23:
Ik vind wel dat de accu wat snel leeg gaat, 2 dagen ofzo bij normaal gebruik ?
Je hebt een smartphone die alles doet wat je je maar kunt bedenken, geen kruimelzuiger. Verwacht iedereen nou echt dat je bij zo'n telefoon 1 week op de accu kunt doen?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:26:
[...]

Je hebt een smartphone die alles doet wat je je maar kunt bedenken, geen kruimelzuiger. Verwacht iedereen nou echt dat je bij zo'n telefoon 1 week op de accu kunt doen?
Doe ik ook niet, maar ik wilde het even weten :)

Heb een autolader hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gyrator2 werk erg goed.
Gsen vind ik niets
Er moest wel eerst een .net compact framwork 3.5 geinstaleerd worden.
Eindelijk kan ik Tom Tom draien in de auto.

Ik heb de link van de XDA dev. site gehaald (HTC Daimant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 16:34
Xanion schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:26:
[...]

nou, dat is het em juist!! Mijn TyTN (Vario 2) gaat makkelijk 5 dagen mee (zonder al teveel poespas) maar m'n TP gaat max 2 dagen mee. Oke, ik gebruik de TP erg intensief dus misschien draait dat bij als ik em wat meer met rust laat...

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 11:13
Ik zag net dat als je de Tomtom uitvoering hebt je deze via Tomtom Home kan updaten naar versie 7.910 (mijne was geleverd met versie 7.451).
Ik heb alleen geen idee wat er veranderd is :)

[ Voor 11% gewijzigd door FatalError op 31-10-2008 10:00 ]

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
FatalError schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:47:
Ik zag net dat als je de Tomtom uitvoering hebt je deze via Tomtom Home kan updaten naar versie 7.910 (mijne was geleverd met versie 7.451).
Ik heb alleen geen idee wat er veranderd is :)
Heb jij de TP incl TT gekocht? Zo'n gebundeld pakket?
Heb je dan ook last van lag in TomTom of niet?
En hoe zit het met het verkrijgen van een fix??

Ben hier zeer benieuwd naar, misschien dat je ook de versie van je ROM en RADIO kunt posten?

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 11:13
der_roedie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:40:
[...]

Heb jij de TP incl TT gekocht? Zo'n gebundeld pakket?
Heb je dan ook last van lag in TomTom of niet?
En hoe zit het met het verkrijgen van een fix??

Ben hier zeer benieuwd naar, misschien dat je ook de versie van je ROM en RADIO kunt posten?
Ja, ik heb zo'n bundelpakket gekocht.
Ik heb n kleine lag (10-20 meter ofzo), maar er is kans dat ik dat zelf veroorzaakt heb.. De eerste keer kreeg ik maar geen fix (ik was gewoon ongeduldig) en heb toen allemaal rare registry instellingen gedaan.

Volgens mij is er weinig anders aan de TT versie.. Er zat gewoon een geheugenkaartje met TT bij.. ik moest hem zelf nog installeren. En op de doos zit n sticker geplakt dat Tomtom meegeleverd is.

Toch hier de versienummers:
G: 52.33.25.17U
R: 1.02.25.19
D 1.90.00.00
ROM 1.90.401.1 WWE

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 07:24
komani86 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:26:
[...]

Bla bla...

TF3D staat uit alles staat uit, ik gebruik alleen "K for raphael" voor de keybinds zodat ik lekker mn keyboardje kan gebruiken...
Is dat K for Raphael om het probleem met de toetsen op te lossen zodat je wel de letters kunt gebruiken met gamen?

Dat zou wel heel mooi zijn. Overigens doet Pocketsnes het ook alleen maar goed zonder geluid, met geluid is het te traag. fps 10 tov 30 zonder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
Hmm, ik ben op zoek naar het filmpje dat ik ooit es heb gezien, waarin iemand laat zien dat bij de TP de knoppen (dus eigenlijk de hele voorkant) drukgevoelig is, en dat gestures daar ook op 'gezien' worden. Maar ik kan 'm niet mee vinden, ook niet op XDA. Weet iemand toevallig waar ik het over heb, en waar ik het kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

http://www.youtube.com/watch?v=f3Owgcos_KY

:)

Iemand trouwens al voor elkaar dat de shift niet als caps kan dienen????

[ Voor 44% gewijzigd door BadBert op 31-10-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_
  • Laatst online: 22-09 11:53

r0_

Voor de mensen die nog steeds problemen hebben met het versturen van MMS is dit misschien interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 20:35
Het niveau bij HTC is ook wel weer erg hoog zeg. Ik had ze gemaild dat ik last had van vastlopers, grijze schermen, etc.. Moet je kijken wat ik terug krijg:
Hello,
We are very surprised to hear you are having problems with your device.

I would first recommend performing a simwipe as this will do a soft-reset at the same time. This will clear any static from your Sim card.
- Turn phone off
- Take battery out
- Remove Sim Card
- Clean gold contacts on sim card (this will clear any static)
- Replace sim card then battery
- Turn phone back on
You could try a soft-reset by pressing in the soft-reset button using your stylus. This will reboot your device much like a PC. This will normally cure any software problems and speed your device up.

Is it working now?

If it isn't working:
You could try a soft-reset by pressing in the soft-reset button using your stylus. This will reboot your device much like a PC. This will normally cure any software problems and speed your device up.
Joh.. de simkaart schoonmaken, dat zal helpen..
Misschien moet ik inderdaad maar even een softreset doen! Wat denken ze wel niet daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Kan iemand de advanced configuration tool ter download aanbieden ? Ik probeer em al een week van deze locatie te halen, maar die geeft nog steeds 'bandwith limit exceeded'...

[ Voor 3% gewijzigd door -SaveMe- op 31-10-2008 17:02 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een t-mobile variant en ik ging toch maar een keer kijken op de htc site en zag dat naast de htc uitgebrachte telefoons nu ook de gebrande varianten geregistreerd kunnen worden. Klopt het trouwens dat er voor de diamond al wel een rom update is en voor de touch pro niet of komt dat door mijn registratienummer van een t-mobile mda vario IV dat er geen software ondersteuning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:05:
[...]

Daar moet je geregistreerd voor zijn ... but thanks!
Op 4shared staat ie ook..klikklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:54:
Het niveau bij HTC is ook wel weer erg hoog zeg. Ik had ze gemaild dat ik last had van vastlopers, grijze schermen, etc.. Moet je kijken wat ik terug krijg:

[...]

Joh.. de simkaart schoonmaken, dat zal helpen..
Misschien moet ik inderdaad maar even een softreset doen! Wat denken ze wel niet daar..
Valt me mee dat je nog mail retour krijgt...

Ik heb nooit een enkele reaktie op mijn mails gehad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thanks! Heb em binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:54:
[...]

Valt me mee dat je nog mail retour krijgt...

Ik heb nooit een enkele reaktie op mijn mails gehad :X
Reactie heeft 4 weken geduurd idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 06-10 20:37
TomTom had er vanochtend bij mij totaal geen zin in, hij zei dat ie alle satellieten had gevonden maar gaf aan dat ik heel ergens in de stad zat :/
Verschil was ruim een kilometer... Dus waar dat nou weer aan lag :?

En Teeter gaat trouwens tot level 31 of 32, daarna wordt je score opgeslagen en kun je weer opnieuw beginnen om hem in een snellere tijd af te leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

ik heb zo'n irritante treintijden klok-achtige display van de klok in de beginweergave van mijn (t-mobile branded) vario iv

ziet er wel mooi uit, maar het irritante is dat als ik de telefoon uit standby haal hij minuut voor minuut de tijd gaat herstellen,.. dat duurt soms heel lang - wat kan ik daar aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgoor
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 15:40
-SaveMe- schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:01:
Kan iemand de advanced configuration tool ter download aanbieden ? Ik probeer em al een week van deze locatie te halen, maar die geeft nog steeds 'bandwith limit exceeded'...
Probeer deze maar:

http://www.touchxperience.com/en/advanced-configuration-tool/downloads.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 06-10 20:37
Wat ik me nog af vraag; is het mogelijk om als TomTom aanstaat ook de toetsen en het scherm te blokkeren?
Als ik het nu doe dmv de hard-keys of de aan/uit button bovenaan minimaliseert TomTom ook en worden er dus geen instructies meer gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 18:33
De vraag zal vast wel eens gesteld zijn, maar kan het gewoon nergens vinden.

Ik heb de MDA touch Vario 4. Wanneer mensen mij een sms bericht sturen krijg ik enkel het telefoon nummer te zien. Is er bij iemand bekend wat ik in moet stellen om de naam in mijn scherm te krijgen. Hopenlijk is er een manier zonder al teveel moeilijk handelingen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vanochtend voor het eerst Klaxon geprobeerd.. Tervergeefs.

Ik weet niet of het het programma is of dat ik zelf voor het probleem zorg dat ik niet wakker wordt.
Wekker was gezet om 8 uur, ben nu 15 minuten wakker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:36
FH_Freak schreef op zondag 02 november 2008 @ 10:29:
De vraag zal vast wel eens gesteld zijn, maar kan het gewoon nergens vinden.

Ik heb de MDA touch Vario 4. Wanneer mensen mij een sms bericht sturen krijg ik enkel het telefoon nummer te zien. Is er bij iemand bekend wat ik in moet stellen om de naam in mijn scherm te krijgen. Hopenlijk is er een manier zonder al teveel moeilijk handelingen.

Alvast bedankt
Staat in de TS: Coromoto in "MDA Vario IV probleem ( T-Mobile MDA var..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb de MDA Vario 4 en wilde van dat lilleke roze touchflo theme afkomen..

Nou stond er een programma op XDA (Diamond TF3D Config) inclusief 3 themes, alleen deze themes zijn veeeel langzamer dan de bijgeleverde theme van t-mobile. Heeft iemand hier ervaring mee of ideeen over?

Ben benieuwd wanneer Touchflo inhoudelijk ook beter aan te passen is.. Beetje raar dat het niet te customizen is.

Verder echt een hele toffe telefoon dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komani86
wiene schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:07:
[...]

Is dat K for Raphael om het probleem met de toetsen op te lossen zodat je wel de letters kunt gebruiken met gamen?

Dat zou wel heel mooi zijn. Overigens doet Pocketsnes het ook alleen maar goed zonder geluid, met geluid is het te traag. fps 10 tov 30 zonder geluid.
Ja het isheel mooi inderdaad :) ik luister meestal MP3tjes tijdens spelen, maar mario kart met het nostalgie geluid zou wel nice zijn.. ik denk als iemand van morphgear heel erg zin erin heeft er wel een fix te regelen is voor HT pro/diamond (om de video kaart te gebruiken)

http://forum.xda-develope...25646&highlight=morphgear post #3

[EDIT]
Ik heb GPS btw aangepast omdat hij te traag voor mij ging en nu ben ik tevredener.. hij gaat niet met "30 fps" maar nog steeds best schokkerig, maar in iedergeval is de plek op de map goed aangeduidnu (ook tijdens voetganger lopen, na 2-3 sec ipv 500 meter lopen ofzo)
http://forum.xda-develope...439002&highlight=komani86

De updated Radio ROM zorgt er ook voor dat mn tel 2-3 dagen (met ong 10 min p/dag bellen en 30 min scummVM gebruik) kan volhouden, wat ik zelf wel prettig vind.
Ik doe echter altijd aan het eind van de dag mn telefoon v/d zekerheid opladen (ookal is hij op 50%)
---
[EDIT2]
Ik heb Klaxon alarm ook getest btw.
Het werkt wel, het start op, maar als ik het omdraai (ik heb zowel schudden als omdraaien op snooze ingesteld) dan snoozt hij niet, hij stpt permanent..
Beide staan op snooze en snooze tijd is 1min in de test en expire tijd 30 min.
Snap niet wat er verkeerd gaat!

[ Voor 39% gewijzigd door komani86 op 02-11-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 18:33
Dank je wel. Alleen jammer dat je het via een tooltje moet doen en niet gewoon standaard in kan stellen, maar ach zal me er maar eens in verdiepen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:54
flashin schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:55:
Ik heb de MDA Vario 4 en wilde van dat lilleke roze touchflo theme afkomen..

Nou stond er een programma op XDA (Diamond TF3D Config) inclusief 3 themes, alleen deze themes zijn veeeel langzamer dan de bijgeleverde theme van t-mobile. Heeft iemand hier ervaring mee of ideeen over?

Ben benieuwd wanneer Touchflo inhoudelijk ook beter aan te passen is.. Beetje raar dat het niet te customizen is.

Verder echt een hele toffe telefoon dit.
Ik had hetzelfde, als je een theme gebruikt om van die roze meuk af te komen wordt de vario IV onwerkbaar traag. De enige oplossing die ik gevonden heb is dat je er een andere rom op zet waardoor je en een normale TF3d hebt en de Vario een stuk sneller is :) Wel een aanrader!

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Harmsen schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:20:
[...]

Ik had hetzelfde, als je een theme gebruikt om van die roze meuk af te komen wordt de vario IV onwerkbaar traag. De enige oplossing die ik gevonden heb is dat je er een andere rom op zet waardoor je en een normale TF3d hebt en de Vario een stuk sneller is :) Wel een aanrader!
Idd, die conclusie had ik dus ook getrokken.
Ik heb ook een vario IV, en heb er maar een andere rom op gezet. Hij is nu echt veel sneller, en ziet er uit als een normale htc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-03 12:24

MIT

KerMIT

Harmsen schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:20:
[...]

Persoonlijk wordt ik gek van vastlopers op m'n Vario. Wil ook graag naar een andere ROM toe. Welke ROM gebruiken jullie op de Vario? (geen linkjes uiteraard, alleen de naam is voldoende ;))

No Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:54
MIT schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:26:
[...]

Persoonlijk wordt ik gek van fastlopers op m'n Vario. Wil ook graag naar een andere ROM toe. Welke ROM gebruiken jullie op de Vario? (geen linkjes uiteraard, alleen de naam is voldoende ;))
Ik maak zelf gebruik van DCS V15, werkt voor mij prima. Alleen issie wel alleen in het engels. Als je een nederlands wil dan is er RoMEOs2 V12 NLD die het ook goed schijnt te doen, maar met die rom heb ik geen ervaring.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 07:24
Ewald ! schreef op zondag 02 november 2008 @ 12:00:
Vanochtend voor het eerst Klaxon geprobeerd.. Tervergeefs.

Ik weet niet of het het programma is of dat ik zelf voor het probleem zorg dat ik niet wakker wordt.
Wekker was gezet om 8 uur, ben nu 15 minuten wakker :(
Je moet hem wel inschakelen hè! Onderin één van die knopjes. Als je daar op klikt verandert het icoon, kan niet missen daarmee staat hij aan of uit.

Zondag morgen was de mijne weer vastgelopen en moest optijd naar het voetbal en dus deed de wekker het niet. Gelukkig dat ik op mijn tel. had gekeken voor de tijd dat ik op moest en zag dat ik weer strepen op het scherm had, maar s'morgens vroeg rebooten is niet fijn. Voor hetzelfde geld had ik mij verslapen.

Waar blijft die nieuwe ROM....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Xixmeister schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:29:
[...]

Misschien al te laat (maar ik las ff toevallig wat oude posts door) maar ik had dit probleem ook.
Oplossing: Start je mobile IE (dus niet Opera) en ga naar een willekeurige site, bijvoorbeeld htc.com.
Als die site geladen is, sluit je IE en open QuickGPS. Als je daarna update doet, dan werkt het perfect! :)

Het rare is dat hij dat dan ook goed blijft doen (ook na soft-reset) :D
thx, dat was bij mij ook de oplossing _/-\o_

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Linux machine verbreekt mijn lan verbinding en gooit de resolv.conf leeg als ik mijn HTC aansluit via USB, ik zie ook bij mijn netwerkicoon een melding alsod mijn HTC mijn point of access is geworden.

Is dit uit te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:21
Over afspraken (agenda)

Ik weet waar je kunt instellen wat voor geluidje de telefoon moet "weergeven" als het tijd is voor een afspraak (of zoals normaal 15 minuten van te voren), en dat je het trillen kunt inschakelen, en dat het lampje moet gaan flikkeren.

Maar het vakje herhalen (onder het kopje welk geluidje de telefoon bij de "Herinneringen" moet maken) is niet in te schakelen.

Resultaat: Telefoon doet 1x pieppieppiep (enz)
trilt 1x
en blijft wel ongelimiteerd knipperen (wel gewoon in te stellen)
Maar daar heb je weinig aan als hij in je broek zit en je het gepiep net heb gemist.

Hoe krijg ik dus de optie herhalen gewoon aanklikbaar!? Mijn oude Qtek 9100 bleef wel ongelimiteerd herrie maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Roberto op 03-11-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Roberto schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:19:
(...)

Hoe krijg ik dus de optie herhalen gewoon aanklikbaar!? Mijn oude Qtek 9100 bleef wel ongelimiteerd herrie maken.
Ik kan deze optie ook niet aanvinken, heel raar. Maar ik gebruik alarmPal (even googlen) om voor notificatie herhalingen te zorgen voor bijv. nog niet geopende sms'jes/mails. Maar volgens mij kan je ook notificatie herhalingen instellen voor agenda items/reminders. Misschien is dat een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgoor
Ik heb even oppervlakkig gezocht (gebladerd) op XDA forum en hier, maar ik vond ze snel niks.

Ik ben benieuwd naar twee dingen: 1) kan ik ergens een tweak doen om meer afspraken op m'n today scherm (home) te krijgen en 2) hoe kom ik (zonder te flashen) van de T-Mobile branded screens af?

Ben beniewd of hier een oplossing voor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hgoor schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:51:
Ik heb even oppervlakkig gezocht (gebladerd) op XDA forum en hier, maar ik vond ze snel niks.

Ik ben benieuwd naar twee dingen: 1) kan ik ergens een tweak doen om meer afspraken op m'n today scherm (home) te krijgen
Staat er bij mij standaard al hoor
2) hoe kom ik (zonder te flashen) van de T-Mobile branded screens af?
Dit vind ik altijd wel leuk, mooie aanbieding maar geen labels van je provider eroip ;)

Zal best te tweaken zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Voor 1) is nog geen oplossing... (alleen bij minimaliseren klok, maar maximaal die van vandaag en morgen, wat ik ook doe...)
2) kan met een ander theme, maar daar wordt je vario IV langzaam van (in heel veel gevallen). Dit los je op door een andere ROM te flashen...

[ Voor 20% gewijzigd door BadBert op 03-11-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgoor
BadBert schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:01:
Voor 1) is nog geen oplossing... (alleen bij minimaliseren klok, maar maximaal die van vandaag en morgen, wat ik ook doe...)
2) kan met een ander theme, maar daar wordt je vario IV langzaam van (in heel veel gevallen). Dit los je op door een andere ROM te flashen...
Net ff wat verder gezocht om mijn eigen vraag te beantwoorden ;-)

Inderdaad voor 1 nog geen goede oplossing gevonden helaas :-(

Voor het weghalen van die lelijke T-mob kleuren heb ik ff op XDA gekeken en daar was deze post die me verder hielp:

Tutorial: first time HTC Pro users

Hierin staat een link naar andere tools die dus werken op de Pro (Changing the Theme of TouchFlo3d).

Even de instructie gevolgd en hoppa, weg met die T-Mob meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgoor
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:57:
[...]

Staat er bij mij standaard al hoor

[...]
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgoor
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:57:
[...]
Dit vind ik altijd wel leuk, mooie aanbieding maar geen labels van je provider eroip ;)
Nou die Vario IV is behalve dus dat lelijke roze T-Mob geneuzel ook op hardware niveau gebrand: oftewel voorkant groot MDA T-Mobile en achterkant een totaal LELIJK T-mob deksel.

Ik ga nog kijken of een Pro deksel er op past.

Vormgeven kunnen die T-mob luit otaal niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Ik heb een tijdje geleden de ROMeOS² v1.12 op mijn T-mobile Vario IV gezet. Dit vooral voor de snelheid en de kleuren.

Het probleem is nu alleen dat mijn GPS totaal niet meer werkt. Meestal krijg ik geen fix met TomTom of HTC GPS test en als ik er wel 1 krijg is dat na 15 minuten en is de fix erg instabiel. Met de T-mobile rom had ik meestal na een aantal seconden een goede fix.

Ik heb geprobeerd om de Nederlandse versie van de rom te flashen na een hard reset op de oude rom (had ik ergens gelezen op XDA) maar nog altijd geen fix. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Normale HTC achterkantje gaat niet passen, de mda is ronder aan de boven en onderkant.
Die tool om dat theme te veranderen had ik ook, maar werd hij merkbaar trager van!

Enne, ik vind dat tmobile achterkantje beter als het origineel van htc hoor, leg de originele maar eens op je bureau, en ga dan eens vrolijk typen :P dan wiebelt hij alle kanten op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
Bij een collega met een originele HTC zag ik dat zijn Opera favorieten automatisch bij zijn internet Touchflow schermpje gezet werden.

Bij mijn T-mobile MDA Compact IV staat daar (naast de grote internetknop) maar 1 linkje naar Zoeken, terwijl er veel meer in mijn favorieten staat. Ik wil daar dus eigenlijk meer linkjes hebben staan...

Iemand enig idee hoe ik dat kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afspraken voor de dag en de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgoor
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:54:
[...]
Afspraken voor de dag en de volgende dag.
En dat stel je in waar? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:53
SRS WOW HD

Trek ik zo genoeg aandacht :+ . Ik heb het in elk geval niet meer voorbij zien komen. Waarschijnlijk zijn er meer mensen die de hoop hadden opgegeven. Nou hierbij een werkende SRS WOW HD 121. Bij mij werkte het niet. Stock of modified ROM. Maar deze versie werkt nu wel bij mij (ROMeOS 1.23):

SRS WOW HD

Reset und voila...

Je moet wel lid zijn van XDA. Wel topicstart waardig lijkt mij. Kan ik eindelijk de gewone player gebruiken en die met de BT headset bedienen. Voorheen was ik op Core Player aangewezen vanwege de equalizer. Maar dat werkt jammer genoeg niet met mijn BT headset.

[ Voor 23% gewijzigd door Die Bruine op 03-11-2008 22:28 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met Opera. Als ik wil internetten en ik klik op de site om in te zoomen of een link aan te klikken OF de pagina te bewegen...dan verschijnt er steeds het onscreen toetsenbordje. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Soft reset helpt niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik moeten kijken, het staat standaard aan namelijk :)

Was op mijn E61 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:21
Remius schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:45:
[...]

Ik kan deze optie ook niet aanvinken, heel raar. Maar ik gebruik alarmPal (even googlen) om voor notificatie herhalingen te zorgen voor bijv. nog niet geopende sms'jes/mails. Maar volgens mij kan je ook notificatie herhalingen instellen voor agenda items/reminders. Misschien is dat een optie.
Ik zal het eens bekijken... maar wel heel slecht dat dit niet standaard mogelijk is... zeker niet voor wat deze telefoon moet kosten. :( Nog meer mensen met dit probleem?
Mijn WM5 toestel (Qtek 9100) doet dit namelijk wel gewoon. (Dus vakje is hier [u]wel[/ul] aanvinkbaar)

[ Voor 12% gewijzigd door Roberto op 03-11-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Harmsen schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:34:
[...]

Ik maak zelf gebruik van DCS V15, werkt voor mij prima. Alleen issie wel alleen in het engels. Als je een nederlands wil dan is er RoMEOs2 V12 NLD die het ook goed schijnt te doen, maar met die rom heb ik geen ervaring.
V17 is uit...
Hen zelf nu ROmEos 1.12 NL op mijn TP staan. Deze rom is een echte aanrader voor iedereen die problemen heeft. (en ook voor wie geen problemen heeft :)) Deze rom staat er bij mij nu 3 weken op en sindsdien geen enkele vastloper meer gehad, geen softresets meer hoeven te doen en veel meer geheugen vrij. Bovendien is TF3D veel sneller en soepeler in gebruik, nieuwe radiorom die beter geluidskwaliteit geeft en betere GPS ontvangst. (tegenwoordig altijd 10 satellieten ontvangst in TT7)

Zit nu naar DCS V17 te kijken (alleen in Engels verkrijgbaar) aangezien deze gebaseerd is op de nieuwste build en bovendien nieuwe elementen uit de HD erin heeft zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door Xanion op 03-11-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Xanion, heb jij nog aanpassingen gedaan aan je GPS instellingen na het flashen van de 1.12 rom? Ik heb net de gps patch geinstalleerd, die zorgt er tenminste weer voor dat ik een fix krijg, maar daarvoor werkte het totaal niet meer. Heb je een Vario of een HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Xanion schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:04:
[...]

V17 is uit...
Hen zelf nu ROmEos 1.12 NL op mijn TP staan. Deze rom is een echte aanrader voor iedereen die problemen heeft. (en ook voor wie geen problemen heeft :)) Deze rom staat er bij mij nu 3 weken op en sindsdien geen enkele vastloper meer gehad, geen softresets meer hoeven te doen en veel meer geheugen vrij. Bovendien is TF3D veel sneller en soepeler in gebruik, nieuwe radiorom die beter geluidskwaliteit geeft en betere GPS ontvangst. (tegenwoordig altijd 10 satellieten ontvangst in TT7)

Zit nu naar DCS V17 te kijken (alleen in Engels verkrijgbaar) aangezien deze gebaseerd is op de nieuwste build en bovendien nieuwe elementen uit de HD erin heeft zitten.
V17? op xda zie ik alleen 15...........
Denk dat ik zelf maar eens met een goede kitchen aan de slag ga :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
V17 is er ook nog niet, vraag me af of hij uberhaupt komt...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
sander-sp schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:11:
Xanion, heb jij nog aanpassingen gedaan aan je GPS instellingen na het flashen van de 1.12 rom? Ik heb net de gps patch geinstalleerd, die zorgt er tenminste weer voor dat ik een fix krijg, maar daarvoor werkte het totaal niet meer. Heb je een Vario of een HTC?
Nee, geen instellingen aan gedaan. Echter, na het flashen van 1.12 heb ik nog wel radiorom 1.02.25.28 erbij geflasht. Deze radiorom is echt goed imo, uitstekende GSM en GPS ontvangst.
fragcompany schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:33:
[...]

V17? op xda zie ik alleen 15...........
Denk dat ik zelf maar eens met een goede kitchen aan de slag ga :>
Sorry, ik was met mijn kop helemaal ergens anders volgens mij toen ik dit typte. :$
Want ik bedoelde dat ik PDAVIET V6 wilde gaan flashen om uit te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIT
  • Laatst online: 29-03 12:24

MIT

KerMIT

Op jullie aanraden gisteren overgestapt naar DCS V15. Super! Werkt sneller, loopt niet meer vast op punten waarop hij dat eerder wel deed, TF3d instelbaar, engelse termen veel logischer. Echt prima.

No Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Snel even een klein vraagje omdat ik zometeen weg ga. Maar ik zit met de volgende situatie. Ik heb een abbonoment in Duitsland op me touch pro, bellen + internet. Nu wat ik me afvroeg is of GPS wanneer ik dit aanzet nu in Nederland of dit me dan geld gaat kosten? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
GPS niet.. zolang je geen verbinding maakt met internet verder...

Dus niet je tomtom file informatie gaan laten ophalen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Gamepie56 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:00:
GPS niet.. zolang je geen verbinding maakt met internet verder...

Dus niet je tomtom file informatie gaan laten ophalen bijv.
Ok harstikke bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Is er al iemand die het volgende probleem opgelost heeft?

Als ik via Wifi verbinding heb, doet na een tijdje het hardware tobo het niet meer...
Zeer irritant als je een mail aan het typen bent :P
Dit is bij browsen en msnnen dus...
Pas als ik wifi uit en weer aan zet, doet het tobo het weer even.
Software tobo werkt wel.

En nog even ter info: inschuiven en uitschuiven van het tobo helpt niet!

[ Voor 10% gewijzigd door BadBert op 04-11-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
andere rom helpt / kan helpen. ROMeOS en DCS lossen dit op (bij mij althans)

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

ik heb al een andere rom, de DCS-TouchPro-V14 rom wel te verstaan...
Er is wel een nieuwere versie van uit, misschien dat die helpt.
Entity heeft die al op zijn TP staan, eens vragen of hij ff kan testen of het bij hem wel werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Xanion schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:39:
[...]

Nee, geen instellingen aan gedaan. Echter, na het flashen van 1.12 heb ik nog wel radiorom 1.02.25.28 erbij geflasht. Deze radiorom is echt goed imo, uitstekende GSM en GPS ontvangst.
Bedankt! _/-\o_ Gelijk een fix, binnen 10 seconden denk ik!

Edit: Ik ben nu erg blij met mijn GPS ontvangst en de rest van de 1.12 rom bevalt me eigenlijk ook wel. Nu twijfel ik erg of ik mijn hele telefoon nu ga customizen of dat ik nog even wacht op de update van RoMeOs die waarschijnlijk volgend weekend komt.

Is de nieuwe rom (buiten het feit dat active sync niet goed werkt) echt zoveel sneller en beter?

[ Voor 32% gewijzigd door SaN op 04-11-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 30-09 15:28

Twan V

...en er stralend uitzien

Inmiddels heeft mijn TP ook de DCS-rom ondergaan. Op veel punten vind ik het een verbetering (los van dat ik na het flashen erachter kwam hoe pimbackup precies werkt :| )

Alleen nu ziet Opera de Wifi-verbinding niet. De overige verbindingen staan mbv Nodata uit. Weer, Youtube, mail werkt allemaal fantastisch, maar Opera blijft zeuren dat er geen verbinding is. Een soft-reset helpt niet.

Iemand een oplossing?

Jamf, jij had dit probleem toch ook (in deel 3)? Hoe heb jij het opgelost?

Edit: opgelost!
Start -> Settings -> Connections -> Connections -> Tabblad Advanced
Default connection for programs: van GPRS naar My Work Network (of die waaronder je wifi valt).

[ Voor 16% gewijzigd door Twan V op 04-11-2008 14:35 ]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook deze telefoon gebruiken en gewoon via HTC updaten, of moet je weer urenlang gaan lopen surfen naar allerlei vage custom firmwares en firmware hacks? Daar heb ik zelf weinig zin in namelijk... Hoe is dit toestel met gewoon de stock rom die je eventueel via HTC ofzo update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 20:14
Ik weet niet of anderen hier last van hebben, maar als ik in Opera bij bijvoorbeeld hotmail mijn wachtwoord invul, zijn mijn tekens ca. een seconde zichtbaar voordat ze veranderen in balletjes. Iemand kan dus gewoon mijn wachtwoord meelezen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 30-09 15:28

Twan V

...en er stralend uitzien

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:12:
Kan je ook deze telefoon gebruiken en gewoon via HTC updaten, of moet je weer urenlang gaan lopen surfen naar allerlei vage custom firmwares en firmware hacks? Daar heb ik zelf weinig zin in namelijk... Hoe is dit toestel met gewoon de stock rom die je eventueel via HTC ofzo update?
Ik heb de TouchPro nu een week en ik heb het idee dat de batches die tegenwoordig geproduceerd worden wat stabieler zijn.
Toegegeven, hij is off-stock niet altijd supersnel, maar veel van de in dit forum besproken bugs en problemen ben ik niet eens tegen gekomen.

Als HTC met een rom update komt, kun je deze lijkt me gewoon van de HTC-site halen (nadat je je gsm daar geregistreerd hebt).

Maar ik vind het leuke van zo'n telefoon juist dat je de mogelijkheid hebt om er eens mee te experimenteren. En met behulp van een ander forum en deze handleiding, is het niet eens zo moeilijk :)

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Mijn T-mobile Vario IV die ik bij de release "gekocht" heb was perfect op de kleuren na. Iets trager dan de RoMeOS die ik nu heb, maar op het roze na gewoon helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:12:
Hoe is dit toestel met gewoon de stock rom die je eventueel via HTC ofzo update?
Ik heb de standaard 1.90.00 ROM op mijn toestel laten staan en dat is prima te doen, zelfs zonder registry hacks die de snelheid van Touchflo moeten opvoeren (wat trouwens IMHO niet bijster veel uitmaakt). Bij de eerste keer laden van programma's moet je even ietsje rustiger aan doen. Daarna wordt het meeste gecached (waar ook de hacks een rol spelen) en gaat het snel genoeg. Het is handig om het introductie filmpje even goed te bekijken, want het duurt anders even voordat je "de touch" te pakken hebt.

Negatieve dingen:
- Het bellen is niet het meest gebruiksvriendelijke onderdeel van de telefoon (vreemd genoeg).
- Scherm gaat op zwart, wat het bellen met keuzemenu diensten irritant maakt. Zelfs met de registry edits heb ik dit niet uit kunnen krijgen. De speaker functie helpt echter, want vreemd genoeg blijft het scherm dan aan. Ook het toetsenblok aan / uit vereist wat gewenning.
- Als je gebeld wordt gaat hij uit standby en wordt het touch scherm gelijk actief, lastig als je het toestel nog uit de broekzak moet trekken (opgelost met extern programmaatje AnswerkeysDisabler).
- Muziek klinkt als een koekblik, maar aan de andere kant, het is mijn eerste smartphone.
- Het is lastig voor mij om een goede foto te maken met de fotocamera.

Positieve dingen:
De rest :P maar voornamelijk:
- Internet, mail, connecties en connectie manager i.c.m. met KPN.
- Goede setup vanuit de doos, heb weinig hoeven sleutelen om het meeste werkend te krijgen.
- GPS fix i.c.m. Google maps, viel mij reuze mee.
- Batterijduur valt mij eigenlijk ook mee.

"That was left handed..." - JJH

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.