Planning voor n00bs
Mijn eerste "echte" project, toen ik amper een half jaartje PHP kon. Inmiddels dus al 4 keer verbouwd, maar hier en daar zitten stiekum nog wat relics uit mijn n00btijd. De reden was dat mijn vriendengroep en ik als we wat wilden doen altijd moesten mailen met alle forwards / reply to alls / enzovoort wat lelijk is en totaal niet werkte, daarom heb ik een planner geschreven met PHP / MySQL / Smarty / Mootools waar mensen zelf events kunnen toevoegen, waarna iedereen een mailtje krijgt en kan in- of uitschrijven, of het event kan bespreken.
Functionaliteit:
• Events toevoegen, inschrijven en bespreken
• Forum
• Users net als op GoT met avatar, onderschrift, enzovoort.
• RBAC-implementatie waarmee de rechten geregeld zijn
• iCal-synchronisatie met bijvoorbeeld Google Calendar
• Themes in Smarty, inmiddels een stuk of 5 ofzo
• Statistics van aantal posts, gebruik van templates, enzovoort
• "Achievements" zoals in games, idee wat in de kroeg onstond, je kunt bijvoorbeeld de "Terabyte Barrier" achievement halen als je meer dan 1TiB schijfruimte hebt, enzovoort. Dan krijg je een plaatje in je persoonlijke achievement bar

• Een eigen Icecast radiostation die inmiddels weer down is wegens gebrek aan animo
het is dus ook een beetje mijn playground om toffe nieuwe dingetjes te testen
Wordt gebruikt door 20 users waarvan 10 echt actief.
Live demo van het bekijken van een event op aanvraag via PM.
Helaas niet gratis, mocht je deze persee willen kopen, PM me maar.
ik probeer dit ding hier dus niet te verkopen, maar alleen duidelijk te maken dat voor niets de zon opgaat 
Deze heb ik samen met een vriend gemaakt, (die ook op GoT zit en zich wellicht wel zal melden als hij zin heeft) om op één centraal punt alle avatars die je online gebruikt te beheren.
Zo is mijn avatar die je hier links ziet ook in AVP beheerd. Oh ja nu even niet omdat ik geen zin had om een nieuwe AVP te spawnen die inmiddels wél gif-support heeft
Functionaliteit:
Even gekopiëerd van onze Google Projects-pagina
• Smooth resampled images with exact dimensions
• Clear administration panel to manage your images and avatar configs
• Possibility to create your own dynamic PHP based avatar scripts
• Multiple avatar configs, each with it's own statistics and dimension settings
• Soft and hard hotlink protection per avatar config
• One or more images per avatar config
• URL rewriting to oblige to avatar checks in forum software (e.g.
http://yoururl.com/avp/avatar-1.png)
URL:
http://code.google.com/p/avatar-panel/
Deze geven we uit onder de GPL, go get it while it's still hot!