Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:16:
[...]

Ik heb Windows 7 x64 Home Premium, en krijg n foutmelding:
http://i45.tinypic.com/mts75z.png

Verder kan ik wel rechtermuisknop -> Nieuw aanmaken, zie het screenshot hieronder. Je zit links een lichtblauw vak, dat moet denk ik jouw applicatie voorstellen. Alleen komt mijn "test" agenda item niet te voorschijn, wel in (rechts) Outlook 2007
http://i46.tinypic.com/358nasg.png

Succes ;-)
Dat zal waarschijnlijk door 64bit komen? Nog even testen straks met een VM.

Ik zit net te denken dat ik geen timer of eventhandler heb gemaakt voor het updaten |:( Hij update alleen bij het opstarten :P

Edit: wat nu opgeslot is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

ZanderZ schreef op maandag 18 januari 2010 @ 00:02:
[...]

Error! Line controls could not be retrieved for Microphone (Samsung UC Audio). It will not be added to the list of available devices. Code: 1025
[OK]

Error! Could not retrieve mixer information. Code: BADDEVICEID
[OK]

Error! Could not retrieve mixer information. Code: BADDEVICEID
[OK]

Error! No audio device detected. Live Sound Analyzer cannot function and will now close.
[OK]

Samsung UC Audio is de microfoon in mijn monitor. Als ik een gewone microfoon inplug en als standaard instel krijg ik dezelfde foutmelding maar dan "High Definition Aud" ipv Samsung UC Audio.
Windows 7 x64

Hoop dat je er wat aan hebt :)
Ah crap. Dat heeft waarschijnlijk te maken met de nieuwe manier van volumecontrole (per applicatie) sinds Vista. Wat betekent dat iedereen met Vista of W7 die foutmelding zal krijgen.

Windows API's, nooit aan beginnen :P

edit: hij doet het wel als je onder XP (SP2) Compatibility Mode draait.
Weet iemand of je kunt forceren dat je applicatie altijd in een bepaalde compatibility mode draait? Zou een mooie temporary fix zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Bozozo op 18-01-2010 18:07 ]

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Even een hele oude post van mezelf quoten:
Ik heb nu een beta van Kol Q l8or 2
Afbeeldingslocatie: http://oisyn.nl/apps/Kol%20Q%20l8or%202.png

Changes:
[list]• Console-achtige input, met input history
• Variable and function definities (worden ook opgeslagen bij afsluiten
• for-loop commando om expressies meerdere keren te evalueren

Er mist helaas nog een options-window implementatie, wat betekent dat hij zich altijd nestelt in je systemtray, always on top is en zich configueert als opstarten met windows. Ook zijn andere basistallen dan 10 nog niet ondersteund.
Voor meer info zie http://oisyn.nl/articles.php/19

edit: de laatste versie heeft nu gewoon een fatsoenlijk options menu :)

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 19-01-2010 01:13 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
.oisyn schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:23:
Even een hele oude post van mezelf quoten:

[...]

Ik heb nu een beta van Kol Q l8or 2
[afbeelding]

Changes:
[list]• Console-achtige input, met input history
• Variable and function definities (worden ook opgeslagen bij afsluiten
• for-loop commando om expressies meerdere keren te evalueren

Er mist helaas nog een options-window implementatie, wat betekent dat hij zich altijd nestelt in je systemtray, always on top is en zich configueert als opstarten met windows. Ook zijn andere basistallen dan 10 nog niet ondersteund.
Voor meer info zie http://oisyn.nl/articles.php/19
Eindelijk een nieuwe versie. Zitten de magic constants er nog steeds in? :+

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Haha ja die kwam ik van de week tegen toen ik een beetje door m'n oude source zat te bladeren. Ik wist dat niet eens meer :P. Maar nee, ze zitten er niet in ;)

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 18-01-2010 22:25 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:05
hgp schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:18:
Ik ben het wel met je eens dat het rot werk is om alle jaartallen bij je films te zoeken. Ik heb er al wel over gedacht om zoekresultaten in een scherm weer te geven en de gebruiker de juiste keuze te laten maken wanneer er meerdere goede opties zijn en er geen jaar bekend is. Maar ik ben te lui geweest om zoiets te maken :+. Ik zal er binnenkort wel eens iets op verzinnen.
Ik zal in ieder geval vanaf nu het jaartal laten staan of direct opzoeken, dat scheelt al. Ik hoor het graag als je het alsnog geimplementeerd hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Update:
Afbeeldingslocatie: http://i489.photobucket.com/albums/rr258/_chesters_bucket_/Capture-1.png
Hier te downloaden.

• Nieuwe kleurtjes. Het spel is nu fatsoenlijk te onderscheiden van de geschiedenis.
• Renderen van de blokjes geoptimaliseerd, het heeft een wat hogere FPS nu.
• Optie toegevoegd om de geschiedenis op dezelfde hoogte te tonen als het spel zelf.
• Optie toegevoegd om links onder in beeld wat informatie te tonen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
.oisyn schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:24:
Haha ja die kwam ik van de week tegen toen ik een beetje door m'n oude source zat te bladeren. Ik wist dat niet eens meer :P. Maar nee, ze zitten er niet in ;)
:'(

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

ASCII Wizard

````````````````````````````````````````````````:*,````````````````````````````````````````````````
``````````````````````````````````````{QMMMi``:MMMMM|``}#MME{``````````````````````````````````````
``````````````````````````````.rdHa(``#MMMMM7`+MMMMMU`(MMMMMM~`;JRK?.``````````````````````````````
``````````````````````````````JMMMMMX`+MMMMMQ.vMMMMMh`hMMMMMW`tMMMMMd``````````````````````````````
```````````````````````,WMMMd^,MMMMMMH-MMMMMM?vMMMMMS:MMMMMM:nMMMMMMc.VMMMA:```````````````````````
```````````````````````wMMMMMM0,MMMMMMQKMMMMMNbMMMMMEbMMMMM@qMMMMMM71MMMMMMk```````````````````````
``````````````````|A##3.rMMMMMMMiMMMMMMNHhnjciv?+}+?=rlL$gQMMMMMMMjMMMMMMMX,+XpU|``````````````````
`````````````````{MMMMMMU|GMMMMMMNQDz1{+{++}{}}}}}{{}}{}77{v?LKMMMMMMMMMM=YMMMMMMr`````````````````
`````````````````.wMMMMMMM#wMMMM6r{{{{{{}}}{}}}+}}++}}++}}+}}}}+v6NMMMMDbMMMMMMMh,`````````````````
````````````````````oMMMMMMMMP?}}}}}}}}}}}}}}++++++++++++++++++++7+79MMMMMMMMMD,```````````````````
``````````````````````+MMMM$+"{{}}}}}7}}}}}}}}++++}++++++++++++777+77?nMMMMMX!`````````````````````
```````````````````````!Ngr{+{{7+++}}+}++}++7++++++++++++"7+777+}+7777"?hMN!```````````````````````
``````````````````````,M$}++}++}+?oaDpWRkY]"77++++777vYKEQNgdLr"?v"?v?7vvyQ6```````````````````````
`````````````````````;Mz}}+}+++r%MMMMMMMMMMQn?+77"7&qMMMMMMMMMMQ0"v?7vv"viwM6``````````````````````
````````````````````^MU+}+++?{IMMMQ(`````.LMMb7""7zMMh^`````,@MMMh=?vvv=i==jMc`````````````````````
`````~cnaSSa0t:`````0Q=+{}}}"igMMM````XMA-`lMMcv+=NMj``&Qg|```9MMMcv"v===1[iRM:````.v26Xa99c)``````
`````dMQXl7+1nbqa~`~Mh{7}}+}v1RMMM-``.MMM1!2MMt7+vWMk`:NMMk.`(HMMMov+?v1==[]LMn``ogb31+=35AMM:`````
``````:%MMEncC]?0Mo*ML"77}"}77rMMMMw|:;)|vQMMP}?77CMMQY{|/)|jMMMM0==7??v=1]ilMW)Mbrvvrj@MMMc.``````
`````````|PMMkzjvoMaM2=77+7777"?0MMMMMMMMMMpc"++"v7"LMMMMMMMMMMDr"vv=vv====]oMMMU?cw6#MMo~`````````
``~.```````-NM9w&rSMMa=77????"?"77?jfkkKyr?7?++?"777"v?cLXk0oiv?7???=v=11=1iyMMg=&VoBM1```````.^.``
^MEkdAbHDXKQMTw∨&6MHr+v"??????""77777777""""7777"v???7+77"?"??vv""v===111iXMMoejLIL@#DhbbRAbdPM[`
`[MNkkXnynVLX5X96nLaMMjv7"????vvvv??""??"""??cX88PSj=7"??v"v=?lGbh2v7vv=1]irQMR2kUKh9Ln6Ln005PAMb^`
``~nMMMMMQQMMMMMMMMNNMMc+?77"?vvtwrr1v="?v?"??v1i1v?????vvvvviwSPQMQwv1irttRMMNQMMMMMMMQQMMMMMQ|```
`````^=nPbRhX[,..(=KQMMM&????vvYQMMMMMQEbPf5nLVwCjzVL0Xkh@NQMMMMMQnMlrirroqMMMHn|...}yhbDAd&|.`````
``````````````````````}MMn]vv?vnMMMMMMMMMMMMQQMMMMQQQMMMMMMMMMMMMMcjvr[iCQMN!``````````````````````
```````````````````````,QMErv=vr#MMMMMMMMMMw```+M{```{MMMMMMMMMMMPrrrtcaMM3````````````````````````
`````````````````````````}MMmwvioAMMMMMMMMMMQQMMMMMQMMMMMMMMMMMMKcitt$MMW~`````````````````````````
```````````````````````````rMMQ2ciuQMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMELir2dMMH,```````````````````````````
```````````````)6AbAD%dDbhLcXQMMMQ9ojUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNPwcLpMMMMNYr$H@AhdAWdX}````````````````
`````````````+#Al|?1111===Cj=?=chMMMMQdf6kqNQQMMMMMMMQ#DG2a%EMMMMQ$?|}iLv+r?=v7}7iXMJ``````````````
````````````iMA5QNQQQMQp02z3wjzyLXbQMMMMMMMMMQQQQNQQQMMMMMMMMMQb%fnL3coiVLhQMMQQ#Hb%MW.````````````
````````````(d#@P6Yv7(|EMXLL5Ud#MMMMPl*~`*MMMMMMMMMMMMMM|~`!{ngMMMQAXSVYnQM3:(}rykApgn.````````````
``````````````````````;NQY$P@MMP=-````````/kQMMMMMMMMM0-````````.{wMMDkaz@M].``````````````````````
```````````````````|XgKriVq@MMv````````````````!*/.````````````````.MMBhXctXEp?~```````````````````
````````````````~XQhlrL$%AMMM=```````````````````````````````````````AMMEdkLcoXQh|`````````````````
````````````````?MMMMMMMMMD|``````````````````````````````````````````~wMMMMMMMQMD`````````````````
```````````````````,:;:~``````````````````````````````````````````````````.-)/,~```````````````````

Een hele tijd geleden heb ik een online ASCII generator gemaakt in PHP (met een vleugje Javascipt). Volgens mij heb ik heb hier nog nooit gepost, en da's eigenlijk zonde want het is best een grappig ding, met meer functionaliteit dan de meeste online ASCII dingen.

Link

Veel plezier ermee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Of het nog echt een tooltje is, ik denk het niet, maar ach.
Een aantal jaar geleden zat ik in het eerstejaar van Technische Informatica op de TU/e en daar moesten we bij projectwerk uren bijhouden. Dat ging altijd in Excel, maar dat vond ik maar bagger. Toen heb ik een website gemaakt waarmee dit makkelijker kan, omdat je alleen maar hoefde aan te geven wanneer je begon met werken en wanneer je klaar was. Dit heette toen LMS (Logbook Management System).
De code hiervan was superlelijk en Gromba heeft me toen meegeholpen om het wat beter te maken.
Een jaar of 1-1,5 geleden hebben we bedacht dat het wel meer kon doen dan alleen logboeken. Toen ontstond OGOTU/e (omdat de projecten op de TU/e "OGO" worden genoemd). Dit kon behalve logboeken van het werk bijhouden ook automatisch SVN-repos opzetten.
Na nog iets meer devven besloten we dat OGOTU/e ook een stomme naam was en sindsdien is het project bekend als Projexy. Behalve SVN en logboeken heeft het nu ook een mailinglist per project en een wiki.
Ook is er een "tray-app" (cross-platform!) waarmee je uren kunt bijhouden.
Een paar weken geleden is er een vertaling gemaakt naar een Engelse versie.
We hebben ook een bugtracking en feature-request systeem op trac.projexy.nl staan. Er staan nu vooral wat "grote" features in die nog gefixt moeten worden.
Het wordt momenteel vooral gebruikt door mensen van de faculteit Wiskunde en Informatica aan de TU/e, hoewel er wel wat studenten van andere faculteiten zijn die er gebruik van maken. (vanaf 1 augustus 2009 zijn er 173 unieke gebruikers actief geweest)
Het systeem is geheel PHP met wat scripts die gedraaid worden om SVN repo's aan te maken en dergelijke.
Voel je vrij om het te gebruiken.

offtopic:
Ja er staan Google ads op, maar die zijn er vooral om het onderhoud aan de (dedicated) server die ervoor wordt gebruikt te bekostigen, ik maak er geen winst op ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Bah, wat is dit frustrerend. Ik heb mijn Live Sound Analyzer nu herschreven, zodat hij gebruik maakt van DirectSound. Volgens Microsoft is DirectSound in vista / w7 'bovenop' de nieuwe Core Audio API's gebouwd, zodat backwards compatibility is gewaarborgd. Echter, op mijn Windows 7 x64 testsysteem (een bak van een vriend van me via VNC) vindt DirectSound geen geluidskaarten.

Ik heb nog even de BASS.Net library geprobeerd maar die vindt ook niks (ik denk dat die intern gewoon DirectSound gebruikt). Ligt het nou aan het testsysteem, of heeft Microsoft gewoon broddelwerk afgeleverd en werkt DirectSound voor geen meter op Vista / W7?

edit: hallelujah! Eindelijk het mysterie opgelost. In Windows 7 (waarschijnlijk ook in Vista) 'bestaat' een recording device pas als er ook een ingang actief is. Omdat de stereo mixer enzo niet meer zijn ingeschakeld, betekent dat dat devices pas worden gedetecteerd als er een microfoon in is geplugd.

Heel fijn dat ze dat even vermelden in de documentatie.

[ Voor 23% gewijzigd door Bozozo op 25-02-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 12:06
Gaaf, het werkt prima! "Update rate" aanpassen terwijl het programma draait gaf een foutmelding, maar vooraf aanpassen en het werkt prima.

Even snel getest met een stemfork en Wikipedia: 440 Hz geeft een maximum van ongeveer 445 Hz en een boventoon van ongeveer 878 (pieken zijn niet symmetrisch dus zit wat afwijking in) dus het lijkt goed te werken :)
Ben benieuwd naar eventuele latere versies :)

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Bozozo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:11:

ASCII Wizard

[henk]

Een hele tijd geleden heb ik een online ASCII generator gemaakt in PHP (met een vleugje Javascipt). Volgens mij heb ik heb hier nog nooit gepost, en da's eigenlijk zonde want het is best een grappig ding, met meer functionaliteit dan de meeste online ASCII dingen.

Link

Cool spul hoor, met de juiste instellingen komt er echt gestoord veel detail naar voren (voor tekens dan).

[ Voor 75% gewijzigd door Ilya op 24-01-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ZanderZ schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:38:
Gaaf, het werkt prima! "Update rate" aanpassen terwijl het programma draait gaf een foutmelding, maar vooraf aanpassen en het werkt prima.

Even snel getest met een stemfork en Wikipedia: 440 Hz geeft een maximum van ongeveer 445 Hz en een boventoon van ongeveer 878 (pieken zijn niet symmetrisch dus zit wat afwijking in) dus het lijkt goed te werken :)
Ben benieuwd naar eventuele latere versies :)
Nou, 445 en 440 als "klopt ongeveer" bestempelen, dat is toch erg vals hoor :P Verschillen tussen 440 en 441 (of 442, iets makkelijker) kan je al gewoon horen. Dus ik mag hopen dat het een afleesfout is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 00:17
Bozozo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:11:

ASCII Wizard

Link

Heel erg gaaf!

Hoe werkt zoiets? Tipje van de sluier?

[ Voor 47% gewijzigd door - peter - op 24-01-2010 22:07 . Reden: quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

De nauwkeurigheid hangt af van de update rate, ofwel het aantal samples per FFT. Hoe korter je samplet, hoe minder datapunten er in de Fourier transform zitten.

Als ik de update rate naar eens per twee seconden zet (veel langzamer dan in de release versie die nu online staat kan) krijg ik dit spectrum, met de 523.3Hz stemvork van http://www.onlinetuningfork.com/

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/spectrum_5233.png

Over de ASCII generator: daar kan ik eigenlijk weinig over zeggen. Ik bekijk gewoon de afbeelding met PHP's image functions en dan ken ik aan elke pixel een waarde toe. Deze waarde stemt vervolgens overeen met een array dat bestaat uit allemaal ascii karakters, met een toenemend aantal zwarte pixels per karakter. Het geheim van de smid is om die tabel goed te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:18

Saven

Administrator

Chester schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:10:
[...]

Jup, C++. Zal zo even een nieuwe uploaden, met mingwm10.dll :P
Hier staat de versie met de mingw dll.
Hm ziet er geinig uit, maar wat kun je er in hemelsnaam mee? :o :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 01:06
Helemaal niets, maar als je kunt jezelf geen hacker noemen als je niet minstens één keer in je leven een simulator voor Conway's Game of Life hebt gecoded.

@Chester: ik vind 'm cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Tnx =)
Je kunt er inderdaad niet veel mee, had gewoon een projectje nodig om even wat met c++ & OpenGL in Qt te spelen :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 12:06
mithras schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:27:
[...]

Nou, 445 en 440 als "klopt ongeveer" bestempelen, dat is toch erg vals hoor :P Verschillen tussen 440 en 441 (of 442, iets makkelijker) kan je al gewoon horen. Dus ik mag hopen dat het een afleesfout is?
Was misschien wat kort door de bocht inderdaad :P zoals ik zei was de piek niet symmetrisch, wat nauwkeurig aflezen moeilijk maakt.
De Update rate verlagen en dan komt het op ongeveer 439,8 Hz uit :)

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Voor een project moest ik vorig jaar ook iets doen met Fast Fourier Transformations, ik gebruikte toen de FFTW-library. Dat haalden we echt nagenoeg perfecte resultaten mee, een stemvork kwam netjes op 440 Hz terecht.

[ Voor 7% gewijzigd door Ram0n op 25-01-2010 15:46 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
In plaats van hem in mijn game-programming-topiqueje te plaatsen zal ik het voor de verandering eens hier doen:

WIP planetary renderer - C# & XNA.
Tot nu toe kan hij: Real time planeten renderen met atmosfeer!

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadgeek.com/thumb-E2E6_4B5DFA42.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:41

Q

Au Contraire Mon Capitan!

PPSS - (distributed) Parallel Processing Shell Script

PPSS is a Bash shell script that executes commands, scripts or programs in parallel. It is designed to make full use of current multi-core CPUs. It will detect the number of available CPUs and start a separate job for each CPU core. It will also use hyper threading if specified. Please note that you can start any number of processes in parallel if you like. PPSS can also be installed on multiple host in a distributed like fashion, creating a simple cluster.

ser@host:~/ppss$ ./ppss.sh -d /wavs -c './encode.sh ' 
Mar 30 23:21:10: INFO  =========================================================
Mar 30 23:21:10: INFO                         |P|P|S|S|                         
Mar 30 23:21:10: INFO  Distributed Parallel Processing Shell Script version 2.18
Mar 30 23:21:10: INFO  =========================================================
Mar 30 23:21:10: INFO  Hostname:        Core7i
Mar 30 23:21:10: INFO  ---------------------------------------------------------
Mar 30 23:21:10: INFO  Found 8 logic processors.
Mar 30 23:21:10: INFO  CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU         920  @ 2.67GHz
Mar 30 23:21:10: INFO  Starting 8 workers.
Mar 30 23:21:10: INFO  ---------------------------------------------------------
Mar 30 23:21:17: INFO  Currently 76 percent complete. Processed 172 of 226 items.

Zie ook http://code.google.com/p/ppss/

De grap is dat je met een stom unix shell script en ssh dus ook zelf thuis je eigen clustertje op kunt gaan zetten zonder rare fratsen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Q op 27-01-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 14:27
Na heel wat geknoei is mijn programma eindelijk klaar.
Buglist:
- het is niet mogelijk om '00:00:00' als afsluit tijd te nemen.
- Settings worden niet goed gesaved na reboot --> heeft iemand hier last van?

De originele post kan je hier vinden.

En natuurlijk nog een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://sprojects.net/PCshutdown/PCshutdown.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Sibert op 27-01-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
Ik kan het toch niet laten nog 1 mega-screen te posten. Alles nog altijd real-time uiteraard! Met quadtree's en de hele mieterse zooi. Ring is overigens een static mesh met een texture, veranderd nog wel uiteindelijk. prio 0 om het maar ff te zeggen (slechts 6000primitives).

Allereerst: screen vanaf planeet kijkend naar eigen ring (links), andere planeet met ring (rechts) en ook de zon nog.
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadgeek.com/thumb-66A3_4B62402E.jpg

En dan de mooiste screen uit mijn engine tot nu toe: Saturnus (crappy textures) met een aantal manen en de stofschijf (texture schijf = saturnus).
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadgeek.com/thumb-FBE4_4B62402E.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypher87
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 16:14
Mischa_NL schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 03:46:
En dan de mooiste screen uit mijn engine tot nu toe: Saturnus (crappy textures) met een aantal manen en de stofschijf (texture schijf = saturnus).
[afbeelding]
Staan die schijven niet wat te laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
Cypher87 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:37:
[...]

Staan die schijven niet wat te laag?
Exact in het midden, gezichtsbedrog doordat ze gedeeltelijk doorzichtig zijn, en de plaat uit een hoek genomen is. Ook zal het eraan meewerken dat er nog geen schaduw op de ringen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Voor de geïntereseerden; Live Sound Analyzer heeft een leuke update gehad. Hij herkent nu de grondtoon (frequentie + noot) dus kun je er ook je gitaar mee stemmen of checken hoe vals je zingt :p

[ Voor 4% gewijzigd door Bozozo op 25-02-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 11:43
creator1988 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:36:
Feestjes tooltje waar ik op kwam na weer een oud en nieuw feestje:

[afbeelding]

Filmpje dat het werkend toont:

http://www.100procentjan.nl/so/usenet-music-search.wmv

Moet nog even de integratie met iTunes beter krijgen (auto toevoegen aan playlist etc.) en dan denk ik dat dit een geniale tool is.

Hij zoekt de beste match voor je zoekresultaat en download/laadt deze automatisch. Het zoeken op traditionele wijze duurt langer dan het downloaden, en bovendien is dit wat meer fool proof. Ik heb in mijn set van 20 zoekopdrachten altijd de goede versie binnengehaald dus het gaat de goede kant op :) blijft beperkt tot usenet, maar ach, met die retenties van vandaag de dag.
Erg handig, is het ergens te downloaden?
En het zou eventueel handig zijn om er een lijst in te bouwen, dat je gewoon een lijst met artiest-titel inmikt en dat hij die allemaal download?:). Zo kan je makkelijk heel veel liejdes downloaden... Naar zoiets ben ik al een tijdje op zoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 22:42
Xaero schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:28:
[...]

Erg handig, is het ergens te downloaden?
En het zou eventueel handig zijn om er een lijst in te bouwen, dat je gewoon een lijst met artiest-titel inmikt en dat hij die allemaal download?:). Zo kan je makkelijk heel veel liejdes downloaden... Naar zoiets ben ik al een tijdje op zoek?
Lijkt mij ook een handig tooltje. En een heel album van een artiest downloaden lijkt mij ook een goed optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bozozo schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:02:
Voor de geïntereseerden; Live Sound Analyzer heeft een leuke update gehad. Hij herkent nu de grondtoon (frequentie + noot) dus kun je er ook je gitaar mee stemmen of checken hoe vals je zingt :p
Getest op windows 7 64 bit: je kunt niet stop en dan weer start doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Net een leuke ego boost via de mail gekregen.
Mijn TaskTimer applicatie is toegevoegd aan de showcase op silverlight.net

Afbeeldingslocatie: http://www.labee.nl/pics/fok/silverlightNET.png

[ Voor 6% gewijzigd door labee op 10-02-2010 22:12 ]

http://www.labee.nl

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

GoT Topic Extension

Een voor Google Chrome die nieuwe features toevoegt aan de standaard GoT interface :).

Features
  • Watch en ignore context menu bij topic links in alle topic lijsten op GoT
  • Quote-to-quickreply button die ipv een nieuw scherm opent de post in de quickreply plaatst
Afbeeldingslocatie: http://oisyn.nl/pics/gotextension.png

Download
Download (27kB)
(Chrome zal automatisch checken voor updates)

Changelist
0.1.2
Eerste publieke release met topic context menu

0.1.3
• Quote-to-quickreply
• Fixed issue met recentere versies van chrome die geen null meer als JSON kunnen parsen

0.1.4
• Fixed niet meer werkende quote-to-quickreply wegens verandering in GoT XML output.

0.1.5
• Quote-to-quickreply werkt nu ook op met AJAX binnengehengelde posts.

[ Voor 98% gewijzigd door .oisyn op 22-03-2011 22:19 ]

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 16:37
Heb zonet een RGB to HEX (en vice versa) converter gemaakt. Waarom? Ik doe erg veel webdevelopment werkjes en ik heb vaak kleuren waarvan ik wel de RGB (int) waardes heb, maar ik wil die dan snel en makkelijk converteren naar HEX (om in mijn CSS te plakken). Hieronder een screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4b740cd8c0454/4b740cd8be518-RGBtoHEX.png

Indien je dit appje ook wilt hebben, gewoon even een DM sturen ;).

offtopic:
Hoe ik aan RGB (int) waardes kom? Vaak via Paint (jaja), met het opzuigen van een kleur. Waarom ik dat nu weer doe? Als ik een verwijzing krijg naar een plaatje of website met de vermelding "die kleur vind ik wel mooi"... tja, gewoon even screenshot en opzuigen in Paint. Dat gaat veel sneller dan in de CSS zitten opzoeken of via PhotoShop die hele stap doen.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 14:14

Matis

Rubber Rocket

Styxxy schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:01:
Heb zonet een RGB to HEX (en vice versa) converter gemaakt. Waarom? Ik doe erg veel webdevelopment werkjes en ik heb vaak kleuren waarvan ik wel de RGB (int) waardes heb, maar ik wil die dan snel en makkelijk converteren naar HEX (om in mijn CSS te plakken). Hieronder een screenshot.

[afbeelding]

offtopic:
Hoe ik aan RGB (int) waardes kom? Vaak via Paint (jaja), met het opzuigen van een kleur. Waarom ik dat nu weer doe? Als ik een verwijzing krijg naar een plaatje of website met de vermelding "die kleur vind ik wel mooi"... tja, gewoon even screenshot en opzuigen in Paint. Dat gaat veel sneller dan in de CSS zitten opzoeken of via PhotoShop die hele stap doen.
Je weet dat CSS ook RGB ondersteuning heeft :P

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 20:32
@Styxx: Het is echter nog steeds een stuk trager dan Firefox gebruiken met dat kleur opzuigding / pipet (?) als plugin. Hiermee kun je gewoon zeggen dat je de opgezogen kleur als hex waarde wil op je clipboard.

Edit: en bovenstaande..

[ Voor 7% gewijzigd door !null op 11-02-2010 15:03 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja verdorie Styxxy nou versneeuwt mijn post onder die van jou :P

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Styxxy schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:01:

[afbeelding]

offtopic:
Of je drukt op cmd-spatie, vult colo(r-picker) in ramt op enter, en je krijgt de rgb & hex waardes van de kleur onder je muis in welke applicatie dan ook :)

Zoiets zal er vast ook wel voor windows zijn. screen

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Matis

Matis

Rubber Rocket

.oisyn schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:05:
Wees maar niet bang, ik ga jouw extentie meteen implementeren.

Bugs en/of feats via de DM of dit topic?

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:48
!null schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:03:
@Styxx: Het is echter nog steeds een stuk trager dan Firefox gebruiken met dat kleur opzuigding / pipet (?) als plugin. Hiermee kun je gewoon zeggen dat je de opgezogen kleur als hex waarde wil op je clipboard.

Edit: en bovenstaande..
ColorZilla :) Topplugin

Read the code, write the code, be the code!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Matis schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:08:
[...]

Wees maar niet bang, ik ga jouw extentie meteen implementeren.
:? Ik heb 'm al geimplementeerd, anders post ik 'm hier niet :)

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 16:37
@ reacties

Ik gebruik Opera als basisbrowser om in te ontwikkelen (geen browseroorlog aub... mijn ervaring is gewoon dat wanneer iets in Opera werkt, dat het ook in FF werkt en normaal ook in IE(8)...). Verder, ik gebruik altijd HEX voor mijn kleuren en ik wil er consistent erin blijven, oftewel overal HEX oftewel overal RGB (maar geen mengeling).

Nuja, ik ben mijn huidige workflow erg gewend en alles gaat vlot (enkel dit appje maakt het net iets sneller nog). Dit ding staat ook op mijn tweede scherm, waardoor ik er snel naar toe kan gaan en terug naar de code.

offtopic:
Daarnaast was het ook weer een leuk oefeningetje om mijn C# wat te onderhouden. Heb ook nog wat interessante zaken geleerd over enkele controls en classes :).
.oisyn schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:05:
Hehe, ik zag het ook net dat jij een post plaatste :P. Op het moment dat ik mijn post aan het typen was, was die van jou er nog niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Styxxy op 11-02-2010 15:20 ]

• Matis

Matis

Rubber Rocket

.oisyn schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:12:
:? Ik heb 'm al geimplementeerd, anders post ik 'm hier niet :)
Installeren :X

en geef eens antwoord op mijn vraag :P

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

.oisyn schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:59:
Ik zit wat te spelen met Chrome extensions, en als testcase heb ik een extension gemaakt die alle topiclijsten op GoT manipuleert. Voor elk topic is er een contextmenu met twee opties, watch en ignore. Als je op watch drukt maakt hij de achtergrond van het TR element onder de topic groen in alle lijsten waar de topic terugkomt. Als je op ignore drukt haalt hij hem uit de lijst (en in de table header zit een knopje op de geignorede topics terug te plaatsen, zij krijgen dan een rode achtergrond).

[afbeelding]

Als hier meer interesse voor is wil ik 'm wel in een installeerbare versie gieten :)

.edit: hij werkt blijkbaar ook met de oude template :) alleen in het myreact scherm maakt hij de context menu onderdeel van de TD waardoor de boel wat verspringt als je 'm openklapt.
Ik heb wel intresse... :)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

http://oisyn.nl/got.crx http://oisyn.nl/chromeextensions/got%20topic%20extension.crx
Moet alleen nog even een fatsoenlijke icon maken :). Als iemand anders nog l33t gfx skillz heeft, er moet een 48x48 en een 128x128 versie komen ;)

@Matis: ah :P doe maar in de topic. Ik "watch" 'm wel :Y)

[ Voor 58% gewijzigd door .oisyn op 12-02-2010 02:30 ]

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

.oisyn schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:37:
http://oisyn.nl/got.crx
Moet alleen nog even een fatsoenlijke icon maken :). Als iemand anders nog l33t gfx skillz heeft, er moet een 48x48 en een 128x128 versie komen ;)

@Matis: ah :P doe maar in de topic. Ik "watch" 'm wel :Y)
Oke twee bugjes:
Als ik een topic ignore, dan moet ik het volgende topic dat ik wil "ignoren" eerst op unignore clicken en daarna kan ik op ignore klikken. Beide topics hebben dan netjes de status ignore.

Kleintje, als een topic titel erg lang is, en er een hoop pagina's zijn dan komt het vinkje van de dropdown op de volgende regel, waardoor de hele lijst groter en kleiner wordt.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

LuCarD schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:58:
Als ik een topic ignore, dan moet ik het volgende topic dat ik wil "ignoren" eerst op unignore clicken en daarna kan ik op ignore klikken. Beide topics hebben dan netjes de status ignore.
Hmm, daar heb ik hier geen last van eigenlijk... :?
Kleintje, als een topic titel erg lang is, en er een hoop pagina's zijn dan komt het vinkje van de dropdown op de volgende regel, waardoor de hele lijst groter en kleiner wordt.
Meer posts per pagina kiezen in je voorkeuren :Y)

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

.oisyn schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:00:
[...]

Hmm, daar heb ik hier geen last van eigenlijk... :?
Nog een bug waar jij geen last van hebt. Ik heb 3 topics de ignore status gegeven. Nu hebben plots alle topics de ignore status. Wel lekker rustig :)

Ik gebruikte de ignore functionaliteit vanuit het Myreact scherm, misschien dat het er mee te maken heeft?
Meer posts per pagina kiezen in je voorkeuren :Y)
Ahh goed idee.... O-)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

LuCarD schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:04:
Ik gebruikte de ignore functionaliteit vanuit het Myreact scherm, misschien dat het er mee te maken heeft?
Wellicht, ik gebruik het zelf voornamelijk in de AT en posthistory schermen. Welke template gebruik jij, tweakers of tweakers_ng?

.edit: ik kan de bugs die jij ziet ook niet reproduceren in het myreact scherm, daar werkt bij mij ook alles naar behoren. Wel met tweakers_ng, ik weet nog niet of ik de oude template actief ga ondersteunen. Ik vond het al heel wat dat het gewoon werkte :)

.edit2: wat krijg je als je dit in de urlbalk invult: javascript:alert(localStorage.getItem("ignoreTopics"))

.edit3: met javascript:localStorage.clear() kun je trouwens alle opgeslagen topics wegmieteren en met een schone lei beginnen :). Wel even de pagina refreshen, want als je na die clear() direct nieuwe topics toe gaat voegen dan wordt alles weer opnieuw opgeslagen.

[ Voor 50% gewijzigd door .oisyn op 11-02-2010 16:16 ]

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

.oisyn schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:06:
[...]

Wellicht, ik gebruik het zelf voornamelijk in de AT en posthistory schermen. Welke template gebruik jij, tweakers of tweakers_ng?
tweakers_ng
.edit: ik kan de bugs die jij ziet ook niet reproduceren in het myreact scherm, daar werkt bij mij ook alles naar behoren. Wel met tweakers_ng, ik weet nog niet of ik de oude template actief ga ondersteunen. Ik vond het al heel wat dat het gewoon werkte :)

.edit2: wat krijg je als je dit in de urlbalk invult: javascript:alert(localStorage.getItem("ignoreTopics"))
["last"]

In mijn voorkeuren van GOT heb ik aangegeven dat ik "In de topiclijst gaat een link direct naar de laatste 'berichten-per-pagina' berichten". Zou dat er mee te maken hebben?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ah ja idd, ik gebruik de URL van de topiclink voor het topicid, en pak dus simpelweg wat er achter list_messages/ staat :). Maar dit is volgens mij wel makkelijk te fixen.

• Matis

Matis

Rubber Rocket

@.oisyn

zou je een kleine time-out kunnen doen bij het hoveren over topictitels voordat het dropdown-icoontje verschijnt?

Het geeft nu een erg onrustig beeld bij mij :$

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

LuCarD schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:24:
In mijn voorkeuren van GOT heb ik aangegeven dat ik "In de topiclijst gaat een link direct naar de laatste 'berichten-per-pagina' berichten". Zou dat er mee te maken hebben?
Fixed, F5 op de downloadlink die ik eerder gaf :)
Matis schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:48:
@.oisyn

zou je een kleine time-out kunnen doen bij het hoveren over topictitels voordat het dropdown-icoontje verschijnt?

Het geeft nu een erg onrustig beeld bij mij :$
Nee :Y)
Waarom is het onrustig? Omdat de rij-hoogte verspringt? Gebruik je toevallig ook oude template? Want ik vind 'm met de nieuwe template iig niet onrustig.

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

.oisyn schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:01:
[...]

Fixed, F5 op de downloadlink die ik eerder gaf :)

[...]
Perfect ! :)

En die extensions zijn wel makkelijk te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zo, ik heb wat changes gemaakt.
[list]• Het pulldown icon is nu iets groter
• Het icon heeft nu een lege box, wat wil zeggen dat hij niet meer interfereert met de rest van de table rij, en die dus ook niet meer verspringen.
• Bug gefixed aangaande het myreact scherm en de oude template (de div die ik gebruikte voor het menu kreeg een position:relative mee door een CSS rule van GoT zelf, waardoor het menu binnen het TD element uitklapte en het TD element dus groter werd)
• Het icon fade langzaam in
• Chrome kan 'm nu automatisch updaten als ik een nieuwe versie online gooi :)
Hier te downloaden (let op, dit is een andere URL als voorheen!)

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 12-02-2010 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

labee schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:11:

[afbeelding]
Even wat commentaar:
  1. Waarom kan ik niet dubbelklikken op een entry om te bewerken?
  2. Waarom kan ik geen taken afvinken in de takenlijst, maar moet ik een item openen en op 'Done' zetten?
  3. Waarom stopt de timer als ik op een andere taak klik?
  4. Waarom werken escape en enter niet?
  5. Het is "time spent" ;)
Verder wel een leuke applicatie hoor :P

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 12-02-2010 10:12 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Ook maar weer eens een applicatie tonen.
Hij is gemaakt in C# . Werkt onder xp, vista en windows 7.

De app houdt een lijst bij van alle urls die voorbij komen op je clipboard. De lijst is te exporteren naar xml, csv en plain text. Daarnaast zijn de urls ook te openen in je browser en kun je een url weer naar je clipboard sturen (zonder dat de url weer in de lijst komt natuurlijk ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.shjansen.nl/wp-content/uploads/2010/02/url_autosaver_v1301.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Naar maanden naar dezelfde wallpaper gestaard te hebben besloot ik op jacht te gaan naar meer mooie plaatjes. Na een tijdje kwam ik in een dilemma; eigenlijk wil je ze allemaal een keer op je desktop staan. Ik draai nog Vista en ben nog niet direct van plan om een overstap te maken naar 7 (nog geen tijd voor gehad). Dus dan maar even snel een Wallpaper Shuffler gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://84.105.1.116/upload/Wallpaper.png
(venster is voor de screenshot zo verkleind dat helaas de cycle tijd bar buiten beeld valt)

Dit is de beheer applicatie. Links staan de libraries die in de wallpaper map gevonden zijn en nog niet toegevoegd. Rechts alle toegevoegde wallpapers. In het midden de knoppen om wallpapers heen en weer te schuiven, scan knop en een save knop. Dat in combinatie met een Access databaseje.

Er draait op een zeer vieze manier een service op de achtergrond die de wallpaper verwisselt. Vies wil zeggen, een simpele console application en vervolgens die via een kernel commando het venster verbergen. Werkt al een paar dagen lang prima, maar is geen echte Windows Service.

Ik heb ook een support gemaakt om de schermvouding van je Primary Screen (draai hier dual screen) te laten matchen met de wallpaper. Ik ben van plan deze applicatie ook op m'n laptop te zetten en die via een dropbox synchroon te laten draaien. Veel wallpapers zoek ik ook op in 16:10 formaat op en voeg ik gewoon toe, zodat ik die wallpapers ook op laptop kan zien. Op die manier zie ik nooit rare vervormde wallpapers, of die niet het hele scherm vullen (met de grijze/zwarte balken tot gevolg), omdat de schermverhoudingen niet overeen komen.

Voor diegenen die ook een imagelist control willen hebben; gebruik deze library. Alles geschreven in C# .NET.

[ Voor 3% gewijzigd door Hans1990 op 20-02-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 11:43
Hans1990 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:34:
Naar maanden naar dezelfde wallpaper gestaard te hebben besloot ik op jacht te gaan naar meer mooie plaatjes. Na een tijdje kwam ik in een dilemma; eigenlijk wil je ze allemaal een keer op je desktop staan. Ik draai nog Vista en ben nog niet direct van plan om een overstap te maken naar 7 (nog geen tijd voor gehad). Dus dan maar even snel een Wallpaper Shuffler gemaakt:

[afbeelding]
(venster is voor de screenshot zo verkleind dat helaas de cycle tijd bar buiten beeld valt)

Dit is de beheer applicatie. Links staan de libraries die in de wallpaper map gevonden zijn en nog niet toegevoegd. Rechts alle toegevoegde wallpapers. In het midden de knoppen om wallpapers heen en weer te schuiven, scan knop en een save knop. Dat in combinatie met een Access databaseje.

Er draait op een zeer vieze manier een service op de achtergrond die de wallpaper verwisselt. Vies wil zeggen, een simpele console application en vervolgens die via een kernel commando het venster verbergen. Werkt al een paar dagen lang prima, maar is geen echte Windows Service.

Ik heb ook een support gemaakt om de schermvouding van je Primary Screen (draai hier dual screen) te laten matchen met de wallpaper. Ik ben van plan deze applicatie ook op m'n laptop te zetten en die via een dropbox synchroon te laten draaien. Veel wallpapers zoek ik ook op in 16:10 formaat op en voeg ik gewoon toe, zodat ik die wallpapers ook op laptop kan zien. Op die manier zie ik nooit rare vervormde wallpapers, of die niet het hele scherm vullen (met de grijze/zwarte balken tot gevolg), omdat de schermverhoudingen niet overeen komen.

Voor diegenen die ook een imagelist control willen hebben; gebruik deze library. Alles geschreven in C# .NET.
Deel je het ook? Ook wil ik win7 draaien, en draai nu Vista.. Mensen met zelfde ideeën :D . Alleen jij hebt de skills om het uit te werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 11:32
Dit programmaatje heb ik een paar jaar geleden gemaakt om te leren werken met Swing en Internationalisation in Java. Je kan er Nurikabe puzzels mee openen, oplossen en vragen of de oplossing correct is.
Als ik er op terugkijk, ziet het er nog steeds leuk uit. Ik zou wel niet meer zo'n menu-based GUI maken.

Screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v487/NeverwinterX/nurikabescreenshot.png

Je kan het hier downloaden. Vereist java 5 of hoger om het programma te kunnen starten. In de zip file zitten ook enkele puzzels klaar. Die kan je met het programma openen en proberen op te lossen. In de help kan je lezen hoe je dergelijke puzzels moet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypher87
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 16:14
Hans1990 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:34:

[afbeelding]

Het is heel simpel om een echte windows service te maken.

Zie: http://www.switchonthecod...windows-service-in-csharp

Lijkt meer werk dan het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Cypher87 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:22:
[...]

Het is heel simpel om een echte windows service te maken.

Zie: http://www.switchonthecod...windows-service-in-csharp

Lijkt meer werk dan het is :)
Mompelt iets over Visual Studio C# .NET 2008 Express edition. Ik heb naar een paar tutorials gezocht omdat ik er onbekend mee ben, maar die waren voornamelijk voor de 2005 editie geschreven waar de standaard templates ervoor inzaten..
Xaero schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 23:10:
[...]

Deel je het ook? Ook wil ik win7 draaien, en draai nu Vista.. Mensen met zelfde ideeën :D . Alleen jij hebt de skills om het uit te werken :P
Ik ben best bereid om de source even op te schonen en een build/source online te zetten. Zal mogelijk vandaag even verder naar kijken, ook als ik er uit kom om een echte service te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
stef-o schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:30:
Ook maar weer eens een applicatie tonen.
Hij is gemaakt in C# . Werkt onder xp, vista en windows 7.

De app houdt een lijst bij van alle urls die voorbij komen op je clipboard. De lijst is te exporteren naar xml, csv en plain text. Daarnaast zijn de urls ook te openen in je browser en kun je een url weer naar je clipboard sturen (zonder dat de url weer in de lijst komt natuurlijk ;) )

[afbeelding]
Kan je me die sturen (DM) ? Lijkt me superhandig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Eindelijk weer eens wat tijd gehad om Live Sound Analyzer te verbeteren. De start / stop / start error is eindelijk verholpen, samen met nog wat vervelende problemen. Geen nieuwe functionaliteit though... verzoekjes daaromtrent blijven welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 21:19
Chester schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 02:33:
Update:
[afbeelding]
Hier te downloaden.

• Nieuwe kleurtjes. Het spel is nu fatsoenlijk te onderscheiden van de geschiedenis.
• Renderen van de blokjes geoptimaliseerd, het heeft een wat hogere FPS nu.
• Optie toegevoegd om de geschiedenis op dezelfde hoogte te tonen als het spel zelf.
• Optie toegevoegd om links onder in beeld wat informatie te tonen.
De download doet het niet meer ;( Kan je het fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tooltje in ontwikkeling... ben het nog niet helemaal eens over de vormgeving, maar de basisfunctionaliteit zit er wel in... mstat (staat nu voor multistat, maar zal nog wel een mooiere naam krijgen):

Afbeeldingslocatie: http://emle.nl/forumpics/got/mstat.png

Het linker rondje geeft disk activiteit aan: De stip in het midden is zwart als de disk bezig is, en afwezig als er niets gebeurt. Het tweede symbooltje geeft CPU activiteit aan: Zwart voor het totale CPU gebruik, rood voor het deel wat door het OS gebruikt is. Het laatste symbooltje geeft geheugengebruik aan: Rood voor niet-swapbaar geheugen, zwart voor totaal gebruikt geheugen, zwart-transparant voor gereserveerd maar in pricipe vrij geheugen.

Download: http://emle.nl/forumpics/got/mstat.zip

Nodig: OSX 10.6+, Intel CPU.

Systeem-eisen gaan ooit nog wel worden bijgesteld naar een normale 10.5+ en PPC+Intel, maar zo ver is het nu nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:52:
Een tooltje in ontwikkeling... ben het nog niet helemaal eens over de vormgeving, maar de basisfunctionaliteit zit er wel in... mstat (staat nu voor multistat, maar zal nog wel een mooiere naam krijgen):

[afbeelding]

Het linker rondje geeft disk activiteit aan: De stip in het midden is zwart als de disk bezig is, en afwezig als er niets gebeurt. Het tweede symbooltje geeft CPU activiteit aan: Zwart voor het totale CPU gebruik, rood voor het deel wat door het OS gebruikt is. Het laatste symbooltje geeft geheugengebruik aan: Rood voor niet-swapbaar geheugen, zwart voor totaal gebruikt geheugen, zwart-transparant voor gereserveerd maar in pricipe vrij geheugen.

Download: http://emle.nl/forumpics/got/mstat.zip

Nodig: OSX 10.6+, Intel CPU.

Systeem-eisen gaan ooit nog wel worden bijgesteld naar een normale 10.5+ en PPC+Intel, maar zo ver is het nu nog niet...
Supertool! Ik vond het altijd al een gemis dat er bij mac's geen hdd led aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
bredend schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:08:
[...]

De download doet het niet meer ;( Kan je het fixen?
Hier werkt het wel? Ik kan het ook naar je mailen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

labee schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:11:

[afbeelding]
Geweldige app, als ik echter naar de timer-weergave ga wordt er per default gesorteerd op oudste taak eerst, dus wil ik het overzicht van mijn laatste taak zien moet ik eerst alle taken langs met het pijltje ->, of ligt dit aan mij?

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
@TaskTimer, ik zal hem even proberen, ziet er wel slick uit enzo. Alvast een opmerkingen: "Time spend" moet "Time spent" zijn.

...OSHI- al een minuut op GoT gespendeerd terwijl dat ding tikt op een ander project, :+.

Edit: Hmm, minpuntjes:

* De tool neemt constant 5 - 10% processor in als hij telt en de GUI is zichtbaar, zakt naar 2% als hij geminimaliseerd is. (dit is de lokaal geïnstalleerde versie overigens, weet niet of dat uitmaakt)
* De tool zorgt ook in zichtbare staat voor merkbare schokken in het systeem / de muisbewegingen.

Zijn deze zaken met wat optimalisaties op te lossen? Want ik vindt het wel prettig om dit scherm ervoor en makkelijk beschikbaar te hebben.

Edit 2: Dit probleem is minder met de beta van Silverlight 4 - processorverbruik daalt naar 3 - 6% bij open GUI en muis 'horten' lijkt opgelost te zijn.

Edit 3: Oké, een halve dag gebruikt, dit (dwz de manier van werken, niet het programma specifiek) lijkt me wel de handigste manier om de tijden bij te houden. Ik heb echter nog wel wat feature requests / suggesties:

* Takenlijst: Dubbelklik opent het 'edit' scherm, of misschien nog beter, inline editing.
* Takenlijst: Vinkje wil je intuitief aanklikken, maar je moet het knopje 'edit' gebruiken, :(.
* Een export in een bepaald formaat (CSV?) zou handig zijn - de chef wil elke maand zien waar we onze tijd aan besteed hebben (zodat ze rekeningen naar de afdelingen kan sturen, :+ ).

Ga je dit programmaatje nog verder ontwikkelen of is het slechts een probeersel?

Edit, laatste: Ennn dat was het dan alweer, vanochtend aangedaan, blijkt dat hij een aantal wijzigingen (nieuwe taken, bepaalde taken afgevinkt) niet opgeslagen heeft. Da's dus niet de bedoeling.

[ Voor 96% gewijzigd door YopY op 02-03-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:47
Nadat iemand mij erop wees dat pastebin.com nog iemand zocht voor een Google Chrome extensie ben ik aan de slag gegaan. Dit is het resultaat:
With this extension you can quickly paste any type of text to the website http://pastebin.com. The extension installs a small icon in your browser. When you highlight any text in Google Chrome and press the 'Pastebin' button, it will automatically paste the selected text into the textarea. When you press submit you will be presented with a unique URL where you can find your pasted text.
Afbeeldingslocatie: http://pastebin.com/i/chrome.png

Je kunt hem downloaden via de Extension Gallery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:32

Planning voor n00bs

Mijn eerste "echte" project, toen ik amper een half jaartje PHP kon. Inmiddels dus al 4 keer verbouwd, maar hier en daar zitten stiekum nog wat relics uit mijn n00btijd. De reden was dat mijn vriendengroep en ik als we wat wilden doen altijd moesten mailen met alle forwards / reply to alls / enzovoort wat lelijk is en totaal niet werkte, daarom heb ik een planner geschreven met PHP / MySQL / Smarty / Mootools waar mensen zelf events kunnen toevoegen, waarna iedereen een mailtje krijgt en kan in- of uitschrijven, of het event kan bespreken.

Functionaliteit:
• Events toevoegen, inschrijven en bespreken
• Forum
• Users net als op GoT met avatar, onderschrift, enzovoort.
• RBAC-implementatie waarmee de rechten geregeld zijn
• iCal-synchronisatie met bijvoorbeeld Google Calendar
• Themes in Smarty, inmiddels een stuk of 5 ofzo
• Statistics van aantal posts, gebruik van templates, enzovoort
• "Achievements" zoals in games, idee wat in de kroeg onstond, je kunt bijvoorbeeld de "Terabyte Barrier" achievement halen als je meer dan 1TiB schijfruimte hebt, enzovoort. Dan krijg je een plaatje in je persoonlijke achievement bar 8)7
• Een eigen Icecast radiostation die inmiddels weer down is wegens gebrek aan animo het is dus ook een beetje mijn playground om toffe nieuwe dingetjes te testen

Wordt gebruikt door 20 users waarvan 10 echt actief.
Live demo van het bekijken van een event op aanvraag via PM.

Afbeeldingslocatie: http://exhost.nl/etc/tweakers.net/pvn_zengarden_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://exhost.nl/etc/tweakers.net/pvn_sheep_thumb.jpg

Helaas niet gratis, mocht je deze persee willen kopen, PM me maar. ik probeer dit ding hier dus niet te verkopen, maar alleen duidelijk te maken dat voor niets de zon opgaat ;)

Deze heb ik samen met een vriend gemaakt, (die ook op GoT zit en zich wellicht wel zal melden als hij zin heeft) om op één centraal punt alle avatars die je online gebruikt te beheren. Zo is mijn avatar die je hier links ziet ook in AVP beheerd. Oh ja nu even niet omdat ik geen zin had om een nieuwe AVP te spawnen die inmiddels wél gif-support heeft :+

Functionaliteit: Even gekopiëerd van onze Google Projects-pagina

• Smooth resampled images with exact dimensions
• Clear administration panel to manage your images and avatar configs
• Possibility to create your own dynamic PHP based avatar scripts
• Multiple avatar configs, each with it's own statistics and dimension settings
• Soft and hard hotlink protection per avatar config
• One or more images per avatar config
• URL rewriting to oblige to avatar checks in forum software (e.g. http://yoururl.com/avp/avatar-1.png)

URL: http://code.google.com/p/avatar-panel/
Deze geven we uit onder de GPL, go get it while it's still hot!

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:35

T.net > Post History

Klik voor een snelle blik of er alweer reacties zijn op topics die je volgt.

https://chrome.google.com...fgballolpbgcbgafcpbfkllld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RetroTycoon schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:00:

T.net > Post History

Handig :D Die staat er nu in hiero :P Thanks!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.net > Post History

ook voor firefox please O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Ik zal eens kijken voor je :) Maar wat ik nog zo weet is dat de extensies voor Firefox veel lastiger zijn te bouwen. Van de week hoor je er wel meer van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Dit is gewoon intopic MyReact _O_

* Matis geïnstalleerd heeft :)

Edit; Helaas werkt hij nog niet met de ignore/watch van .oisyn's extensie ;)

Edit2;
In het Chrome-topic :)

[ Voor 81% gewijzigd door Matis op 06-03-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ben ook geïnteresseerd in de firefox versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon

T.net > Post History

Update: nu met een check die elke 15s zelf controleert of er nog wat nieuws is, en dat duidelijk aangeeft... Meer suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door RetroTycoon op 06-03-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07

T.net > Post History

GENIAAL!

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Voor de Firefox-plugin heb ik even jullie hulp nodig: Hoe process ik met jQuery het volgende?

JavaScript:
1
data = $.ajax({ type: "GET", url: "http://gathering.tweakers.net/forum/myreact", async: false }).responseText;

De alert(data) geeft heel mooi de html weer van de pagina. Bij Chrome stopte ik dit in de body en kon het met $('td.topics') uitlezen, maar die optie bestaat uiteraard niet binnen Firefox addons, want die zijn js-only. Nu heb ik de handleiding bekeken, en zou:
JavaScript:
1
$('td.topics', data)

hetzelfde moeten geven, maar dit werkt niet (geeft null). Wie kent de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 10:26
RetroTycoon schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:02:
[...]

Update: nu met een check die elke 15s zelf controleert of er nog wat nieuws is, en dat duidelijk aangeeft... Meer suggesties?
Ik zou graag zien dat hij ipv naar de laatste X replies (dmv last knop) naar de laatste pagina gaat. (erger me op got al tijden daaran, als er 3 posts zijn op de pagina waar ik als laatst was waarom zou ik de 97 posts daarvoor dan ook willen laden?) Wellicht instelbaar via prefs.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Maverick schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:42:
[...]

Ik zou graag zien dat hij ipv naar de laatste X replies (dmv last knop) naar de laatste pagina gaat. (erger me op got al tijden daaran, als er 3 posts zijn op de pagina waar ik als laatst was waarom zou ik de 97 posts daarvoor dan ook willen laden?) Wellicht instelbaar via prefs.
Dat kun je als je je daar zo hard ergert in de prefs hier op GoT aangeven: de addon erft dit gedrag namelijk over :) Of bedoel je ipv /last /last#id ? Want dat kan, maar een FR in Lieve Devvers is dan ook wel aardig ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RetroTycoon op 07-03-2010 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
RetroTycoon schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:08:
Voor de Firefox-plugin heb ik even jullie hulp nodig: Hoe process ik met jQuery het volgende?

JavaScript:
1
data = $.ajax({ type: "GET", url: "http://gathering.tweakers.net/forum/myreact", async: false }).responseText;

De alert(data) geeft heel mooi de html weer van de pagina. Bij Chrome stopte ik dit in de body en kon het met $('td.topics') uitlezen, maar die optie bestaat uiteraard niet binnen Firefox addons, want die zijn js-only. Nu heb ik de handleiding bekeken, en zou:
JavaScript:
1
$('td.topics', data)

hetzelfde moeten geven, maar dit werkt niet (geeft null). Wie kent de oplossing?
Op http://api.jquery.com/jQuery.ajax/ staat alles over hoe je $.ajax gebruikt.

Ik weet niet meer precies hoe het werkte, maar volgens mij moet je met iets als #td.topics of iets dergelijks werken om alleen die td terug krijgen met je ajax request.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Ik zie wel dat er idd een context parameter beschikbaar is. Icm het type 'html' vermoed ik dat hij het dan wel doet, anders evalueerde hij natuurlijk ook de t.net-js :) Ik ga ermee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 10:26
RetroTycoon schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:33:
[...]

Dat kun je als je je daar zo hard ergert in de prefs hier op GoT aangeven: de addon erft dit gedrag namelijk over :) Of bedoel je ipv /last /last#id ? Want dat kan, maar een FR in Lieve Devvers is dan ook wel aardig ;)
Ik geloof dat ik het tweede bedoel. Een feature request hier op got is wellicht een beter idee inderdaad ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En misschien als Opera Widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Jongens, jullie moeten deze ontwikkeling van t.coenraad zien als DÉ reden om over te stappen op Chrome O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik maak nog eerder zelf een Opera Widget dan dat ik dat doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Zolang Chrome geen master wachtwoord optie heeft, blijf ik mooi bij FF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
Chester schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:04:
Zolang Chrome geen master wachtwoord optie heeft, blijf ik mooi bij FF :)
+ meerdere wachtwoorden op één domein (bijv. website.com/wp-admin en website.com/forums)
+ wachtwoord veranderen op domein
+ etc. Wachtwoord management (standaard) is nog niet echt je van het in Chrome.

Je kunt ook kijken naar Lastpass, een wachtwoord-addon voor Chrome. Geen ervaring mee, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik gebruik daar sws Keepass voor, ongeacht de browser werkt dat uitstekend :)

Het masterpassword zit gewoon in Keepass, dus daar hoeft voor mij geen Chrome-feature voor te komen :)

@t.coenraad, wat houden die cijfers exact in, welke bij de extensie staan?

[ Voor 17% gewijzigd door Matis op 08-03-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Matis schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:29:
Jongens, jullie moeten deze ontwikkeling van t.coenraad zien als DÉ reden om over te stappen op Chrome O+
Nee dank je, ik gebruik liever een echte browser :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
YopY schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:42:
[...]

+ meerdere wachtwoorden op één domein (bijv. website.com/wp-admin en website.com/forums)
+ wachtwoord veranderen op domein
+ etc. Wachtwoord management (standaard) is nog niet echt je van het in Chrome.

Je kunt ook kijken naar Lastpass, een wachtwoord-addon voor Chrome. Geen ervaring mee, overigens.
Tnx :D Zal er eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:24

qless

...vraag maar...

VDSL2 modemtool 1.3
Al gepost op oa mijn blog, userbase.be en adsl-bc.org:

vdsl2tool screen 3

vdsl2tool screen 2

vdsl2tool screen 1

Starten: here

Gemaakt in Java, werkt dus op Mac, Linux en Windows (en Solaris etc)

Leest de VDSL2 lijn info uit de (in Belgie) toegelaten VDSL2 modems en geeft een voorspelling wat jouw lijn aankan bij gebruik van 17a profiel (nu is 8d nog standaard)

[ Voor 38% gewijzigd door qless op 08-03-2010 14:37 ]

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:29:
Nee, ik maak nog eerder zelf een Opera Widget dan dat ik dat doe.
Ik ga hier zeker naar kijken. WEG MET IE! })

* RetroTycoon rent

Even een check: je bedoelt dus zoiets? Want dit draait buiten de browser hè ;)

[ Voor 24% gewijzigd door RetroTycoon op 08-03-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Matis schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:43:
Ik gebruik daar sws Keepass voor, ongeacht de browser werkt dat uitstekend :)

Het masterpassword zit gewoon in Keepass, dus daar hoeft voor mij geen Chrome-feature voor te komen :)

@t.coenraad, wat houden die cijfers exact in, welke bij de extensie staan?
Dat zijn het aantal updates dat voorbij gekomen is, sinds je de laatste keer op de knop drukte.

De aangevraagde 'mag ik bookmarks, want post history vind ik maar niks'-optie zit erin, hij komt vanzelf voorbijrollen (v0.22). De naam heb ik maar hetzelfde gelaten, anders werd die ook zo lang :P

[ Voor 17% gewijzigd door RetroTycoon op 08-03-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
FileMon
Word jij ook helemaal gek van het constant weer uploaden van je .php file nadat je dat ene vergeten haakje terug gezet heb?

Ik anders wel, en daarom heb ik FileMon geknutseld! FileMon is een tooltje wat een bepaalde directory in de gaten houd, en als er wat gemaakt/gewijzigd of verwijderd word doet 'ie het ook voor je op je FTP.

Afbeeldingslocatie: http://tjheuvel.nl/ftpmon/FTPMON1.png
Afbeeldingslocatie: http://tjheuvel.nl/ftpmon/FTPMON2.png
Afbeeldingslocatie: http://tjheuvel.nl/ftpmon/FTPMON3.png

offtopic:
Alvast voor de mensen die gaan roepen: Gebruik een fatsoenlijke IDE; Textpad is fatsoenlijk!

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Die ga ik zeker proberen als ie komt (bekend verschijnsel) :) Hoe snel werkt het? Eens in de 5/10 seconden?

[ Voor 5% gewijzigd door RetroTycoon op 08-03-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Vrijwel instant! Door het File-System te monitoren hoef ik niet te pulsen, maar is het echt als je opslaat dat hij dan upload.

Het is nog niet helemaal af, maar in dit stadium wel functioneel :)

Freelance Unity3D developer

Pagina: 1 ... 10 ... 54 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om zelfgemaakte tools te showen en te bespreken. Net als in de rest van Programming is het hier dus ook niet toegestaan om 'even te vragen of iemand iets kan maken'. Dit is een forum over zelf programmeren, geen McDonalds afhaalbalie voor lappen code of software.