Dat lijkt verdacht veel op 1 van mijn eigen oude creaties
Als je de screenie bekijkt zie je:
* Velden met labels die dikgedrukt zijn wijken af van de default settings
* Filespecs is, uiteraard, puntkomma-separated (dus *.cs;*.vb;*.txt;*.xml kan bijv. ook), Exclude filespecs draait 't om: alles
behalve de opgegeven filespecs, het "…" knopje erachter bevat een mru-editor, de dropdown van de filespecs is namelijk een mru-lijst
* Date between dropdown bevat created/last modifified/last accessed opties, daarachter geef je die datum?bereik op
* Voor size geldt 'tzelfde; bereik + bytes/kb/mb/gb/tb
* Attributes bevat een shitload aan
attributes waaruit je kunt kiezen met een "any of", "all of" en "exact as" optie (en een negate die dus de opties negate)
* Ignorecase lijkt me duidelijk, "culture invariant" wordt gebruikt voor de stringcomparison en unicode (label is verkeerd) zoekt specifiek naar UCS-2/UTF16 strings (of zoiets was 't

).
* Current path is een label dat periodiek (10x ofzo p/sec) wordt bijgewerkt met 't pad dat momenteel gescanned wordt
* Current file is een progressbar die volloopt bij grote(re) files
* Cancel breekt een search af (d'uh)
* Items in de listview tonen 't windows context-menu en bij dubbelklik wordt de default action uitgevoerd (dus gewoon 'explorer gedrag' dus).
[
Voor 114% gewijzigd door
RobIII op 10-09-2013 18:44
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij