Daar heb ik over gedacht. In principe is het heel makkelijk, je kunt gewoon de URL van de stream veranderen. Maar wat ik graag in mijn programma wilde is dat de titel + artiest van het huidige nummer getoond worden, en dat zal voor elke radio zender echt compleet anders gaan, en vaak zelfs onmogelijk zijn. Voor 3FM kwam ik toevallig een Firefox add-on tegen die dat deed, dus heb ik in de source code even gespiekt waar de informatie vandaan kwam. Blijkbaar is er gewoon een xml file die geupdate wordt.croontje schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:44:
[...]
dit zou zalig zijn met de mogelijkheid om andere radiozenders ttoe te voegen
Maar als je dit nou ook voor 538 wilt gaan doen moet ik dat ook gaan uitzoeken, hoe ik daar aan de informatie kom.
In principe kan het wel, maar het is wat meer werk. Ik heb morgen m'n laatste tentamen, dan kan ik daarna eens rustig uitzoeken waar ik die informatie vandaan kan halen voor andere radio zenders, en dan kan ik het misschien toevoegen.
EDIT
Trouwens, de audio + video stream URLs kun je op het moment gewoon aanpassen in de opties, dus daar kun je dan de url van een ander station neer gooien. Niet erg handig natuurlijk, want dan moet je steeds de url gaan zoeken als je wilt switchen, en dan komt de titel + artiest natuurlijk niet overeen. Daarom wil ik dat graag 'officieel' inbouwen voordat ik dit als download weggeef.
[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 13-04-2010 17:59 ]