Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
croontje schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:44:
[...]

dit zou zalig zijn met de mogelijkheid om andere radiozenders ttoe te voegen ;)
Daar heb ik over gedacht. In principe is het heel makkelijk, je kunt gewoon de URL van de stream veranderen. Maar wat ik graag in mijn programma wilde is dat de titel + artiest van het huidige nummer getoond worden, en dat zal voor elke radio zender echt compleet anders gaan, en vaak zelfs onmogelijk zijn. Voor 3FM kwam ik toevallig een Firefox add-on tegen die dat deed, dus heb ik in de source code even gespiekt waar de informatie vandaan kwam. Blijkbaar is er gewoon een xml file die geupdate wordt.

Maar als je dit nou ook voor 538 wilt gaan doen moet ik dat ook gaan uitzoeken, hoe ik daar aan de informatie kom.

In principe kan het wel, maar het is wat meer werk. Ik heb morgen m'n laatste tentamen, dan kan ik daarna eens rustig uitzoeken waar ik die informatie vandaan kan halen voor andere radio zenders, en dan kan ik het misschien toevoegen.

EDIT
Trouwens, de audio + video stream URLs kun je op het moment gewoon aanpassen in de opties, dus daar kun je dan de url van een ander station neer gooien. Niet erg handig natuurlijk, want dan moet je steeds de url gaan zoeken als je wilt switchen, en dan komt de titel + artiest natuurlijk niet overeen. Daarom wil ik dat graag 'officieel' inbouwen voordat ik dit als download weggeef.

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 13-04-2010 17:59 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 22:42
Kevinp schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:00:
[...]

is het niet opgelost and je hem in vista mode draait (wat ik al een tijdje doe)?
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:07:
[...]

Ja, maar Microsoft kan niet aan al zijn gebruikers vragen om het programma even in Vista-mode te draaien he ;)
Voor tweakers zal het niet nodig zijn dit met een tool in te stellen, maar ik ken genoeg mensen die raar beginnen te kijken als je probeert uit te leggen dat ze de compatibiliteitsmodus aan moeten zetten.

Zoals in de omschrijving ook staat, de tools is vooral voor gebruikers uit laag 8 van het OSI model. Voel je je te goed dan mag je best zelf compatibiliteitsmodus aan zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Compizfox schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:30:
[...]

Pff, dat hebben we nog niet gehad bij wiskunde :P
Ontbinden in factoren wel, maar nog niet zo ingewikkeld 8)7

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb nog even gewerkt aan m'n radio player. Het 'framework' om meerdere zenders te ondersteunen zit er nu min of meer in. Ik kan een aantal preset zenders toevoegen, en de gebruiker kan ook nog custom zenders toevoegen. Met een zender bedoel ik een naam, audio stream URL en optioneel een video stream URL. Bij de preset zenders kan ik iets van een 'get now playing info' implementeren, voor elke zender anders, maar ik zie op het moment geen manier om dat de gebruikers bij custom zenders te laten doen, dus ik denk dat dat niet mogelijk gaat worden.

Je kan dus wel eigen zenders toevoegen, geluid en video, maar daarvoor zul je geen now playing info krijgen, tenzij je mij een mailtje stuurt met het verzoek om dat station toe te voegen en een of andere manier waarop ik aan de now playing info kan komen.

Ik heb zojuist even snel gekeken naar een radio 538 gadget, en radio 538 stelt nog veel meer informatie beschikbaar. Niet alleen wat nu draait, maar ook de laatste 5 nummers (niet zo heel belangrijk, die slaat het programma zelf op zolang het nog draait), de naam van de show en DJ, acties, etc... Nu moet ik gaan nadenken of ik dat misschien ook wel wil laten zien (misschien als een optie, anders wordt het wel erg druk)... Eerst maar eens even nakijken hoeveel zenders zoiets beschikbaar stellen. Als 538 de enigste is heeft dat geen zin natuurlijk, dan heb je er bij alle andere zenders toch niets aan... :p

Maar goed, over een paar dagen maximaal zal ik een download klaar hebben met een aantal presets (denk aan de grote zenders, 3fm, 538, q-music, veronica, etc) en hopelijk ook met now playing info.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:45

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:56:
[...]

Normaal gezien is dit probleem in de volgende versie van WLM verdwenen. Een klasgenoot van mij test deze voor het moment uit ...
Wat je ook kon doen was handmatig WLM in Vista compatability mode draaien, dan wordt hij niet geïntegreerd in de Windows 7 taakbalk en zul je alleen het icoontje zien in de system tray.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:57

Compizfox

Bait for wenchmarks

thijsje66 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:05:
[...]

Ontbinden in factoren wel, maar nog niet zo ingewikkeld 8)7
Ja, eigenlijk wel :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypher87
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 16:14
g0tanks schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:20:
[...]

Wat je ook kon doen was handmatig WLM in Vista compatability mode draaien, dan wordt hij niet geïntegreerd in de Windows 7 taakbalk en zul je alleen het icoontje zien in de system tray.
Heb je de vorige posts überhaupt wel gelezen? Dit is al vaker gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
NickThissen schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:17:
Maar goed, over een paar dagen maximaal zal ik een download klaar hebben met een aantal presets (denk aan de grote zenders, 3fm, 538, q-music, veronica, etc) en hopelijk ook met now playing info.
als je zin hebt mag je er een paar belgische insteken ook ;)
http://www.stubru.be/
http://www.mnm.be/
http://www.q-music.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als ik er aan toe kom zal ik ze toevoegen. Ben op het moment bezig de GUI wat beter te maken (lees: compleet overhoop te gooien), want die vond ik nogal lelijk.

Wil het eigenlijk met WPF gaan doen maar dat wil nog niet echt lukken, snap er geen hout van _/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
Ik vond je GUI net mooi strak, daarom dat ik erop reageerde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:39

Q

Au Contraire Mon Capitan!

WAN Failover Script (WFS)

Voor automatische WAN failover van multi-homed Linux hosts. Neem een Linux host, geef hem twee Internet verbindingen en dit script zorgt er voor dat deze automatisch schakelt tussen primary en backup verbinding.

Gebaseerd op bash shell scripting. Vanaf scratch geschreven.

http://code.google.com/p/wanfailoverscript/

[ Voor 4% gewijzigd door Q op 14-04-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ben bezig met een progje voor JSON / RESTful webservice te testen. Het is voor een toekomstige iPhone app waar ik mee bezig ben. De code is nog heel erg simpel, vanavond ff mee begonnen. Wordt binnenkort wat beter uitgewerkt / uitgebreider, maar de basis staat.

Alvast een screenshot:

Aeson B

Edit: URL verwijderd uit plaatje :)

[ Voor 11% gewijzigd door MacWolf op 14-04-2010 23:58 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 22:18

CodeIT

Code IT

Add-in pipeline builder voor VB.NET

Het schrijven van alle code die nodig is voor het add-in framework van .NET 3.5 is redelijk saai als je geen spannende dingen doet. Een groep mensen heeft een plugin gemaakt voor Visual studio die alle code genereert die nodig is voor je add-ins (http://pipelinebuilder.codeplex.com/).
Deze plugin maakt alleen C# code, ik had voor een project juist VB.NET code nodig, dus heb ik de plugin aangepast en online gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heb nog een beetje aan de GUI van m'n radio streamer gewerkt...

Ik vind em persoonlijk beter maar hij is niet meer zo 'compact' als de vorige GUI... Wat vinden jullie beter?
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/160onet.png
Het idee is dat je met de dropdown beneden een andere zender kan kiezen, en dan zal ook het logo van die zender (mits er geen geselecteerd is voor custom zenders) getoond worden. Zo kun je snel zien welke zender je luistert.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

NickThissen schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:56:
Heb nog een beetje aan de GUI van m'n radio streamer gewerkt...

Ik vind em persoonlijk beter maar hij is niet meer zo 'compact' als de vorige GUI... Wat vinden jullie beter?
[afbeelding]
Het idee is dat je met de dropdown beneden een andere zender kan kiezen, en dan zal ook het logo van die zender (mits er geen geselecteerd is voor custom zenders) getoond worden. Zo kun je snel zien welke zender je luistert.
Vind ze beide veel te groot. Als je op het werk zit met kleine resolutie neemt ie veel te veel ruimte in. Moet niet meer zijn dan een klein balkje.

[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 15-04-2010 17:04 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik snap wat je bedoelt, maar als je persé zo'n minuscuul balkje wilt hebben dan kun je misschien beter een van de bestaande gadgets gebruiken. Ik heb dit gemaakt zodat ik snel ook de webcam (video stream) kan aanzetten, en zodat ik kan zien hoe het huidige nummer heet. Als je dat allemaal in een klein balkje wil gaan proppen dan wordt het wel erg krap denk ik... En voor webcam is dat sowieso geen optie.

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 15-04-2010 17:16 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
@NickThissen je bent de download link vergeten :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ZpAz schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:25:
@NickThissen je bent de download link vergeten :)
Nee hoor, er is nog geen download omdat het programma nog niet helemaal af is. Ik ben nog wat dingetjes aan het toevoegen en nog met de GUI aan het spelen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben toch weer terug gegaan naar de oude GUI, met een paar veranderingen past het toch wel bij elkaar:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/97642g.jpg

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

NickThissen schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:14:
Ik ben toch weer terug gegaan naar de oude GUI, met een paar veranderingen past het toch wel bij elkaar:
[afbeelding]
Kan je niet iets met [<] Zender [>] doen dan scheelt dat alweer wat ruimte :) Verder is dit inderdaad een grote verbetering boven de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:31
NickThissen schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:14:
[afbeelding]
Ziet er inderdaad een stuk beter uit.
Word de webcam in een apart venster geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Phyxion schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:17:
[...]

Kan je niet iets met [<] Zender [>] doen dan scheelt dat alweer wat ruimte :) Verder is dit inderdaad een grote verbetering boven de andere.
Het is misschien niet zo duidelijk uit de screenshots, maar dat balkje waar '3FM' staat is een dropdown. Als je daar op klikt wordt dus de dropdown getoond zoals in de rechter screenshot, daar kies je een andere zender en dan gaat de dropdown weer dicht. Dus wat jij voorstelt zou niet echt ruimte schelen, alleen tijdens het kiezen zelf misschien maar dat is 1 seconde werk dus dat maakt niet zoveel uit toch?
Ryan_ schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:21:
[...]

Ziet er inderdaad een stuk beter uit.
Word de webcam in een apart venster geopend?
Nee. Het venster wordt gewoon wat groter. De media player die je ziet is gewoon een echte media player. Als je op Video klikt wordt de URL van de video stream gebruikt en wordt het venster groter zodat de webcam ook te zien is.
Je kunt het venster trouwens zelf ook altijd zo klein of groot maken als je wil, maar als je het groter maakt op de Audio stand dan zul je zoiets zien:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/152jkgj.png
Misschien moet ik alleen horizontaal resizen toelaten op de audio stand...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Lang geleden dat ik in deze topic(serie) gepost heb... het wordt weer eens tijd! :)

Ben op het moment bezig met nzbSCAN:

Afbeeldingslocatie: http://www.jongma.org/nzbscan/nzbscan.jpg

Nu 'die ene' NZB site down is loop ik een stuk vaker tegen gepassworde NZB's aan. Aangezien ik er een punthoofd van kreeg om steeds te wachten tot een download klaar was alleen om erachter te komen dat 'ie of password protected ( / faked ) of te veel missing articles had, heb ik nzbSCAN in elkaar geschroeft.

Het is de bedoeling om nzbSCAN te linken aan .nzb bestanden, na een klik op je bestand doet nzbSCAN zijn ding en kan desgewenst met de download knop of newsleecher/grabit/whatever starten of de NZB in je sabnzbd/whatever watch folder dumpen.

Wat het does it simpel uitgelegd (maar een stuk moeilijker gecode), het analyseert je NZB bestand, kijkt aardig intelligent naar wat er bij elkaar hoort, en bakt hier RAR sets van, een groep RARs + PAR2s + overige bestanden. Vervolgens gaat 'ie van elke set de RARs scannen, eventueel de RARs in de RARs, of de RARs in de RARs in de RARs (etc) om te kijken of de download password protected is. Dit via twee verschillende algorithmes. Tot noch toe geen enkele false positive of false negative tegengekomen bij het testen.

Als je het zo geconfigureerd hebt voert 'ie ook een scan uit op de RAR sets om te controleren hoeveel articles er wel/niet aanwezig zijn op de server en wordt vergeleken met aantal PAR2 blocks dat aanwezig is. Alleen delen van de RAR worden bekeken, PAR2's, NZB's, NFO's, etc worden genegeerd. Dit gebeurt multithreaded met een configureerbaar maximaal aantal connecties, hoe meer hoe beter - zelfs bij lage-bandbreedte verbindingen - omdat het vooral de latency is die hiervan de snelheid bepaald. Natuurlijk zegt de aanwezigheid van een article niets over of 'ie compleet of correct is, dus het aantal blocks dat gerepaired moet worden kan groter uitvallen dan aangegeven. Ook worden de PAR2's op dit moment niet gescant, ook een minpunt (gaat meteen aangepast worden, hah!)

Ik hoor je denken "maar om dat allemaal te checken zal vast erg veel tijd en bandbreedte kosten, dan kan ik net zo goed gewoon downloaden". Niets is minder waar! De complete check waar de screenshots van zijn duurde 23 seconden en gebruikte 2.5 MB traffic - significant minder dan de 4.5 GB totale download :)

Er zit aardig wat in achter de schermen, en ik heb nog een hoop ideeen over wat er nog bij gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ziet er goed uit! Is hij ook beschikbaar als download? Zo niet dat wil ik wel testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Laatst online: 22:36
Ziet er leuk uit, maar even uit praktische overwegingen, waarom gebruik je niet bv sabnzbd. Die ziet ook of er een password op zit...

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 23-09 10:31
NickThissen schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:55:
[...]

Nee. Het venster wordt gewoon wat groter. De media player die je ziet is gewoon een echte media player. Als je op Video klikt wordt de URL van de video stream gebruikt en wordt het venster groter zodat de webcam ook te zien is.
Duidelijk.

Misschien wel een leuk idee om er een Lyrics support in te bouwen.
Winamp en WMP hebben hier ook een plugin voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypher87
--WaaZaa-- schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:32:
[...]

Ziet er leuk uit, maar even uit praktische overwegingen, waarom gebruik je niet bv sabnzbd. Die ziet ook of er een password op zit...
Die ziet het pas als alles gedownload is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
--WaaZaa-- schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:32:
[...]

Dan mag je me vertellen waar die optie zit. Gister ook weer tig series opnieuw mogen downloaden omdat de hele meuke pw protected was.
Cypher87 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:30:
[...]

Dat dacht ik ook.

Ben dus wel geintresseerd in dat programmatje :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ryan_ schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:51:
[...]

Duidelijk.

Waar zou ik die lyrics vandaan kunnen halen? Misschien dat ik hier later nog naar kijk, maar voor is dit denk ik niet zo belangrijk.

Ik heb overigens nog wat dingetjes veranderd. De preset zenders halen hun stream URL's nu ook uit een XML file, in plaats van de streams te hardcoden. Dit is handig als 3FM bijvoorbeeld ooit besluit hun streams aan te passen (zal best gebeuren om de zoveel tijd), dan hoef ik dus niet een hele nieuwe versie van het programma te maken maar hoeft alleen die XML file aangepast te worden.

Ook is de Video optie nu disabled als de huidige zender geen video stream url heeft.

Ten slotte ben ik een beetje aan het spelen met de 'playlist'. Op het moment worden de 10 laatste nummers opgeslagen (titel + artiest). Ik was aan het denken om er ook een timestamp bij te zetten, en op welke zender het nummer gedraaid werd, en zodoende kwam ik eigenlijk bij het idee om een hele 'History' feature te maken die gewoon alle nummers die ooit in het programma gedraaid zijn op slaat. Dan zou je in de history terug kunnen kijken wanneer een bepaald nummer gedraaid is.

Het probleem hierbij is dat natuurlijk alleen de nummers waarvan de 'now playing info' opgehaald kan worden opgeslagen worden. Als een zender geen now playing info heeft dan worden die nummers niet opgeslagen. Als het programma niet draait wordt er natuurlijk ook niets opgeslagen. En soms is er geen now playing info zelfs bij zenders die dat wel hebben. Bij 3FM bijvoorbeeld komt de now playing info soms ook niet overeen met het huidige nummer (alleen als het nummer uit hun database gedraaid wordt geloof ik, ze draaien soms ook nog cd's en dan klopt de now playing info niet).

Het probleem is dus dat er enorme gaten kunnen ontstaan in de geschiedenis, dus ik weet niet of het wel zo handig is...

Wat denken jullie... Is een geschiedenis functie met gaten handig of niet?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Er moet nog heel wat werk verzet worden voor nzbSCAN klaar is voor publieke release, maar geinteresseerden kunnen me altijd een DM sturen om de huidige versie te krijgen om te testen. Moet wel even vooraf melden dat 'ie op het moment niet op hoge DPI instellingen werkt (meestal het laatste dat ik fix voor release).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
NickThissen schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:22:
[...]

Waar zou ik die lyrics vandaan kunnen halen? Misschien dat ik hier later nog naar kijk, maar voor is dit denk ik niet zo belangrijk.

[...]
Ryan_ schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:51:
[...]

Duidelijk.

Met een sniffer als Fiddler kijken waar die winamp plugin zijn lyrics vandaan haalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Laatst online: 22:36
[...]

Ow... Dat had ik even gemist ;)

Ik had niet door dat je tooltje dat al zag vóór het gedownload was. In dat geval heb ik niks gezegd ;)

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Als het je daar echt om gaat, 99% van de password protected rommel is .part001 files, de goede files zijn gewoon .r00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Phyxion schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:53:
[...]

Als het je daar echt om gaat, 99% van de password protected rommel is .part001 files, de goede files zijn gewoon .r00 ;)
Tuurlijk, als je goed oplet als je download is het niet echt nodig. Maar zo zijn voor de meeste problemen wel een oplossing te vinden zonder dat je er iets specifieks voor maakt. Waarschijnlijk is 95% van de software die bestaat overbodig als je het zo gaat bekijken :D Dit is gewoon een extra check voor de handigheid.

Overigens ga ik de tool zo toch uploaden, ook al is 'ie nog niet af ;)

EDIT: op de blog gepost

[ Voor 7% gewijzigd door BoomSmurf op 16-04-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rahvin47
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06-2023
Twee tooltjes die ik onlangs gemaakt heb:
App-V USB Tool
Artikel op Brianmadden
en

App-V Self Support Tool
Artikel op Brianmadden

Om te downloaden moet je wel even (gratis) registreren op de website van Login Consultants... >:)

Life is what happens while you make other plans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
NickThissen schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:22:
[...]

Wat denken jullie... Is een geschiedenis functie met gaten handig of niet?
Ik kan voor mezelf geen reden bedenken waarom ik zou gaan opzoeken wanneer welk lied gespeeld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weet niet of het de bedoeling is om hier te posten, het is niet echt een 'tool' maar meer een custom control voor VB.Net of C#... Maar ik doe het toch :+

[VB/C# .NET] Menu/ToolStrip kleuren customizer

Met deze set controls kun je de MenuStrip, ToolStrip, StatusStrip en ContextMenuStrip controls in .NET customizen, door hun kleuren schema aan te passen. De standaard versies van deze controls laten zich vrijwel helemaal customizen, maar dat moet via code en kan niet via de designer. Om dit proces makkelijker te maken heb ik een AppearanceControl gemaakt, die je aan een MenuStrip/ToolStrip/etc kan koppelen, en waarop je alle kleuren zelf kan kiezen.
Afbeeldingslocatie: http://www.codeproject.com/KB/menus/customizable_strips/imgEditor.jpg

Daarbij zijn er ook presets beschikbaar, onder andere de 3 standaard kleuren in XP (office blauw, zilver en groen), Vista en classic (grijs) en office 2007:
Afbeeldingslocatie: http://www.codeproject.com/KB/menus/customizable_strips/imgPresets.jpg

Verder kun je een kleuren schema opslaan en laden.

Meer uitleg + source download hier:
http://www.codeproject.com/KB/menus/customizable_strips.aspx

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:52
Van T.net > Post History staat er een grote update op komst: je hoeft voor posthistory niet meer te zijn ingelogd; zo kunnen de servers van T.net namelijk worden gespaard. In plaats van myReact wordt namelijk de échte posthistory aangeroepen, en deze is zuiniger, schijnt. De updatefrequentie is ook verlaagd naar 30s :) Voordeel: je krijgt meer topics te zien (15 ipv 10 ;))

Nu eerst nog even debuggen.

[ Voor 3% gewijzigd door RetroTycoon op 24-04-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RetroTycoon schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:27:
Van T.net > Post History staat er een grote update op komst: je hoeft voor posthistory niet meer te zijn ingelogd; zo kunnen de servers van T.net namelijk worden gespaard. In plaats van myReact wordt namelijk de échte posthistory aangeroepen, en deze is zuiniger, schijnt. De updatefrequentie is ook verlaagd naar 30s :) Voordeel: je krijgt meer topics te zien (15 ipv 10 ;))

Nu eerst nog even debuggen.
Wat heeft dit met tools te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
RetroTycoon schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:00:

T.net > Post History

Klik voor een snelle blik of er alweer reacties zijn op topics die je volgt.

https://chrome.google.com...fgballolpbgcbgafcpbfkllld
Dat dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dat was wel handig geweest om er bij te hebben, had echt geen idee waar het over ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clean Series

C# applicatie die mijn collectie (+- 300 gb) weer zal ordenen.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/iedm40.png
Download:(ik ben druk bezig met mijn host) http://www.megaupload.com/?d=JCV6WYG3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:37
Oeeh, die ga ik testen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 08:36
Misschien kan je wat doen met reguliere expressies, zodat ik wel de titel van de episode kan behouden. "Family Guy s01e01" is mooi, maar "Family Guy s01e01 Death Has A Shadow" is mooier :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Misschien met database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wackmaniac schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:36:
Misschien kan je wat doen met reguliere expressies, zodat ik wel de titel van de episode kan behouden. "Family Guy s01e01" is mooi, maar "Family Guy s01e01 Death Has A Shadow" is mooier :)
Ik zou geen idee hebben hoe ik dat kan doen want bijvoorbeeld mijn house afleveringen zijn zo getiteld:
House.S01E01.read.nfo.Man.XviD-SChiZO.Pilot. Ofwel zou de gebruiker moeten kunnen ingeven hoe de naam gegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:54:
[...]

Ik zou geen idee hebben hoe ik dat kan doen want bijvoorbeeld mijn house afleveringen zijn zo getiteld:
House.S01E01.read.nfo.Man.XviD-SChiZO.Pilot. Ofwel zou de gebruiker moeten kunnen ingeven hoe de naam gegeven is.
Gebruik de API van TheTVDB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Laatst online: 28-08 12:46
Ik heb ook maar eens even mijn handen uit de mouwen gestoken. Ik heb net de nieuwe versie Visual Studio 2010 geinstalleerd, maar ik kwam er achter dat ik in de text editor niet met de middle muis knop kan scrollen. Het klik en drag gedeelte genaamd smooth scrolling is met opzet niet in vs2010 gezet omdat er geen tijd meer was. Daarom heb ik het maar even zelf gemaakt. Het is te downloaden vanaf:
http://visualstudiogaller...22-4aa6-9b8c-16ef86cc610d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 08:47
Geweldige add-on! Een bugje echter; als je internetverbinding eruit valt loopt de teller ontzettend snel op. Na een paar minuten downtime had ik blijkbaar 330 ongelezen posts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
wackmaniac schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:36:
Ik gebruik hiervoor gewoon Antrenamer met een zelf geschreven regex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

RetroTycoon schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:00:

T.net > Post History

Klik voor een snelle blik of er alweer reacties zijn op topics die je volgt.

https://chrome.google.com...fgballolpbgcbgafcpbfkllld
Hier gebruik ik sinds de ontwikkeling hottopic voor, voldoet nog steeds prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:21

Sebazzz

3dp

Nog even twee tooltjes van mezelf, maar misschien heeft iemand anders er ook nog wat aan:
C# Simple Webserver
Simpele implementatie van het HTTP protocol onder C# in de vorm van een server waarmee je een aangegeven map kan openstellen om via een browser bekeken te worden. Ik kan geen volledige implementatie van het protocol en stabiliteit garanderen, maar voor mij deed ie wat het moest doen.

Screenshots
C# webserver

Requirements
.NET 4 Full, XP of hoger, Admin permissions.

Ondersteunde talen
Engels

Downloads
SimpleWebserver.zip (ZIP, 540KB)

Netgear ReadyNAS Manager
De ReadyNAS is een heel leuk apparaat dat wake-on-lan ondersteunt en het prima doet, maar interface is niet altijd geweldig. Daarnaast staat ie hier ook op zolder, niet goed bereikbaar via de analoge manier. Daarom een simpel programma dat interfaced met de ReadyNAS. Met een klik kan je de ReadyNAS aanzetten, rebooten en uitzetten en ook via Windows Verkenner en de webbrowser benaderen. Daarnaast kan je een notificatie krijgen als de NAS online is, als je hem boot.

Screenshots
ReadyNAS Manager
ReadyNAS Manager

Requirements
.NET 3.5 Client Profile of hoger, XP of hoger.

Ondersteunde talen
Engels, Nederlands

Download
ReadyNASManager.zip (ZIP, 390KB)
setup.exe (Installer, EXE/MSI, 2.02MB)

[ Voor 8% gewijzigd door Sebazzz op 01-05-2010 09:53 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 14:31
Ha Sebazzz, simpele webserver ziet er erg interessant uit! Eigenlijk wilde ik hier even iets posten over je Werktijdenmanager, wat ik overigens een geweldig goed programma vind.
Ikzelf ben onlangs een functieschaal hoger geplaatst (eindelijk :p ) met daarbij natuurlijk een hoger uurloon. Nu is het zo dat men deze bij de instellingen kan instellen, MAAR dan wordt deze voor alle periodes gebruikt. In werkelijkheid is het -helaas- zo dat je dan pas vanaf de volgende periode het nieuwe uurloon krijgt.
Zou het een idee (naar mijn idee een relatief simpele) zijn om per periode het uurloon in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Haha, ik werk niet meer aan dat programma. Te weinig tijd, en interesse in. Het liefste zou ik hem willen herschrijven, maar ik heb zo'n tool niet meer nodig :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 14:31
Aha, ok, vandaar. Jammer maar helaas. Doe vooral de dingen die je wel interesseren ;)
(en eigenlijk heb ik het zelf ook niet zo nodig, teamleiders houden alles netjes bij, maar altijd leuk om te weten wat je aan t eind van de maand kunt verwachten :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:49
BoomSmurf schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:39:
[...]

Tuurlijk, als je goed oplet als je download is het niet echt nodig. Maar zo zijn voor de meeste problemen wel een oplossing te vinden zonder dat je er iets specifieks voor maakt. Waarschijnlijk is 95% van de software die bestaat overbodig als je het zo gaat bekijken :D Dit is gewoon een extra check voor de handigheid.

Overigens ga ik de tool zo toch uploaden, ook al is 'ie nog niet af ;)

EDIT: op de blog gepost
Heb 'm net gebruikt en ik vind het super handig!
Ik zou het wel fijner vinden als de login gegevens voor de newsserver encrypted waren op een of andere manier.
Maar ik vind het nu al een hele uitkomst. Meestal weet ik wel waar ik op moet letten bij het downloaden, maar dit is wel net zo makkelijk. En het doorvoeren naar een downloadmap of de client werkt ook handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazzz schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:31:
Netgear ReadyNAS Manager
De ReadyNAS is een heel leuk apparaat dat wake-on-lan ondersteunt en het prima doet, maar interface is niet altijd geweldig. Daarnaast staat ie hier ook op zolder, niet goed bereikbaar via de analoge manier. Daarom een simpel programma dat interfaced met de ReadyNAS. Met een klik kan je de ReadyNAS aanzetten, rebooten en uitzetten en ook via Windows Verkenner en de webbrowser benaderen. Daarnaast kan je een notificatie krijgen als de NAS online is, als je hem boot.

Screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]

Requirements
.NET 3.5 Client Profile of hoger, XP of hoger.

Ondersteunde talen
Engels, Nederlands

Download
ReadyNASManager.zip (ZIP, 390KB)
setup.exe (Installer, EXE/MSI, 2.02MB)
Paar opmerkingen:
1. Je hebt "Nederlands" als ondersteunde taal staan, maar dit zie ik nergens terug in de applicatie. (Welke in het Engels opstart)
2. Als je het programma start kan je het niet meer afsluiten. Ik krijg het settings-venster te zien en als ik die probeer te sluiten dmv. cancel of het kruisje knippert er een uitroeptekentje met als melding dat ik de velden in moet vullen. Alleen het process killen helpt me eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:37
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:20:

Clean Series

[afbeelding]
Download:(ik ben druk bezig met mijn host) http://www.megaupload.com/?d=JCV6WYG3
Heb een share gemapped maar er gebeurd helemaal niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:55:
Paar opmerkingen:
1. Je hebt "Nederlands" als ondersteunde taal staan, maar dit zie ik nergens terug in de applicatie. (Welke in het Engels opstart)
2. Als je het programma start kan je het niet meer afsluiten. Ik krijg het settings-venster te zien en als ik die probeer te sluiten dmv. cancel of het kruisje knippert er een uitroeptekentje met als melding dat ik de velden in moet vullen. Alleen het process killen helpt me eruit.
1. Blijkbaar staat de locale van je Windows niet op Nederlands ingesteld.
2. Dat weet ik, en dat heb ik expres gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Sebazzz schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:19:
[...]
2. Dat weet ik, en dat heb ik expres gedaan.
Eindgebruiker is nog altijd baas over eigen computer he ;)

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Marktplaats Foto Vergroter
Aangezien mijn ouders en zussen vonden dat het fotootje dat tevoorschijn komt in de Marktplaats zoekresultaten lijsten te klein is, heb ik een klein Greasemonkey/UserJS script geschreven die automatisch de grotere thumbnail invoegt.

Voor & na:

Afbeeldingslocatie: http://blog.blaakmeer.com/wp-content/uploads/2010/05/marktplaats_foto_vergroter_voorenna.jpg

Voor Firefox en Chrome hier klikken om te installeren.

Meer info op mijn blog.

[ Voor 10% gewijzigd door Peedy op 03-05-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Peedy schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:40:
Marktplaats Foto Vergroter
Aangezien mijn ouders en zussen vonden dat het fotootje dat tevoorschijn komt in de Marktplaats zoekresultaten lijsten te klein is, heb ik een klein Greasemonkey/UserJS script geschreven die automatisch de grotere thumbnail invoegt.

Voor & na:

[afbeelding]

Voor Firefox en Chrome hier klikken om te installeren.

Meer info op mijn blog.
Leuk idee, ik zit zelf niet zo veel te marktplaatsen, zal het niet gebruiken.
Is het stuk code "Verwijder topadvertenties" in commentaar nog niet af, of denk je dat ze dat liever niet hebben en is het alleen voor tweakers die in de code kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
JackPoint schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:59:
[...]

Leuk idee, ik zit zelf niet zo veel te marktplaatsen, zal het niet gebruiken.
Is het stuk code "Verwijder topadvertenties" in commentaar nog niet af, of denk je dat ze dat liever niet hebben en is het alleen voor tweakers die in de code kijken?
Ik had het al klaar (het werkt dus ook) maar de "Topadvertenties" zijn niet alleen gesponsorde meuk advertenties maar ook advertenties die door middel van 6 euro betalen bovenaan geplaatst worden. Daar kwam ik alleen pas later achter :+ Dus heb het maar weer uitgezet, maar voor Tweakers er in gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickvdv
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-06 11:54

mickvdv

mv $homework //dev/null

Een tijdje geleden heb ik een tooltje gemaakt dat op een bepaald interval een lijst van commands uitvoert. Het is mijn eerste "ding" geschreven in C#. Het was een heel project om de uitvoer van het command in een textvak te krijgen met de correcte opmaak.

Script Schedular

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk bedacht :+

Maar ik heb wel een hoop opmerkingen voor je:
1. Het lijkt alsof het programma door MS gemaakt is...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1bPy3vAPnGWEuhWSwTJL8via/full.png
2. In het addscript dialoog kan je beter de "OK" knop als AcceptButton en de "Cancel" knop als CancelButton instellen.
3. Maak het uitvoer textvak ReadOnly (zet de achtergrond dan op Wit)
4. Het hoofdvenster geeft het idee dat het resizable is, maar is het niet.
5. Als je op "Remove" klikt gaan er 2 dingen fout:
- Er staat "Are you shure?" dit moet natuurlijk "Are you sure?" zijn ;)
- Als er geen commando geselecteerd is crashed het programma.
6. De knoppen op het hoofdscherm zijn niet netjes even groot.
7. Er is geen mogelijkheid om het automatisch uitvoeren te stoppen.

Dit is natuurlijk om je te helpen het programma te verbeteren, het idee is goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-08 21:04
Check/generate checksums
Je kan er checksums mee maken of mee controleren. Hij ondersteunt enkel MD5 en SHA-1 hashes. Je kan ook een bestand slepen naar het tekstvak. Zo kan je snel een hash maken van een bestand. Het heeft ook een progressbalkje voor het geval je grote files gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://aiids.files.wordpress.com/2010/03/screenshot.png

Download: http://dl.dropbox.com/u/1056571/Java/Checksum.jar (203 kB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

@stijn1989
Misschien is het leuk om een andere LookandFeel te gebruiken (bijv. de systemlookandfeel) dan wordt het net wat smoelt het wat leuker. :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Fuck zeg hij is wel héééééééééééél erg langzaam :). De progress bar doet ongeveer 1 pixel per 10 seconden, terwijl een commandline tooltje dat ik voor dat soort dingen gebruik er binnen een halve seconde achter is 8)7. Was een file van net iets meer dan 300MB trouwens.

Hoe heb je dit geïmplementeerd?

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 04-05-2010 23:13 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-08 21:04
De broncode zit in de jar. Eventjes unzippen en je kan de .java files bekijken.

@afvalzak: AWT gebruikt de system look-and-feel maar Swing gebruikt een eigen. Ik weet niet of je die kan wijzigen naar het systeem look-and-feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
stijn1989 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 00:35:
@afvalzak: AWT gebruikt de system look-and-feel maar Swing gebruikt een eigen. Ik weet niet of je die kan wijzigen naar het systeem look-and-feel.
Ja, dat kan: http://java.sun.com/docs/...el/plaf.html#programmatic. Om je helemaal op de goede weg te helpen, kun je de code in het try-statement vervangen met de onderstaande code:

Java:
1
UIManager.setLookAndFeel(UIManager.getSystemLookAndFeelClassName());

Edit: de code die ik hierboven heb gezet, staat dus ook in het tweede voorbeeld van de link die ik gaf. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Devilly op 05-05-2010 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 01:06
Denk dat die checksum tool al heel wat sneller zou zijn als je je invoer niet byte voor byte zou inlezen maar in blokken van een paar KB (misschien beetje mee experimenteren). Zeker als die ProgressMonitorInputStream die dialog update voor élke leesoperatie die je doet (geen idee of dat 't geval is). Je gebruikt nota bene al een 1KB buffer, dus dat loopje versimpelen maakt je code korter én efficienter.

OpenSSL doet MD5 op mijn oude bak nog makkelijk met 300 MB/s dus daar moet je wel ergens in de buurt kunnen komen.

offtopic:
Overigens heb je je (ongebruikte) SHA1 methode op strings verkeerd gespeld (als "SH1"). :P Slordig.

[ Voor 10% gewijzigd door Soultaker op 05-05-2010 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickvdv

mickvdv

mv $homework //dev/null

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:17:
Maar ik heb wel een hoop opmerkingen voor je:
1. Het lijkt alsof het programma door MS gemaakt is...
[afbeelding]
Klopt ik heb het met de probeerversie van Visual Studio 2010 gemaakt. En die weigert mijn naam daar te plaatsen:P De rest zal ik ff fixen,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Soultaker schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 01:19:
OpenSSL doet MD5 op mijn oude bak nog makkelijk met 300 MB/s
Da's leuk, maar als je 300MB/s kan inlezen van harddisk dan heb je ook geen simpele setup meer :)

.edit: ik haal ongeveer 200MB/s op een dubbele samsung spinpoint F3 1TB in RAID0 (met 60% CPU tijd op een enkele core, dus IO bound)

.edit2: aan de sourcecode van de door mij al eerder geposte md5.exe te zien doet hij gewoon de standaard fread() met een blocksize van 16k. Ik vermoed dat als ie asynchrone IO zal doen met grotere blokken dat er dan nog wel wat meer snelheid uit te halen is.

[ Voor 44% gewijzigd door .oisyn op 05-05-2010 14:17 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mickvdv schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:56:
[...]

Klopt ik heb het met de probeerversie van Visual Studio 2010 gemaakt. En die weigert mijn naam daar te plaatsen:P De rest zal ik ff fixen,..
Hintje:

AssemblyInfo. ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r5VvCI4xKUoj3a4bPR7cNO3O/full.png

Dit bestand kan je in elke versie gewoon aanpassen.. Zelfs in de Express edities..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickvdv

mickvdv

mv $homework //dev/null

@sanderev66:
Ok thnx :)

Ik heb scriptschedular aangepast en de update online gezet.

Bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een hele verbetering.

Voor volgende versies moet je aan dingen als volgorde van scriptregels aanpassen, grootte van het AddScript venster fixed maken (maximize, minimizebox en taakbalknop verbergen) en centered op het hoofdscherm. Een script export functie (naar .cmd) lijkt me ook een goede toevoeging.

iig heb je nu een goed begin gemaakt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 01:06
.oisyn schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:04:
Da's leuk, maar als je 300MB/s kan inlezen van harddisk dan heb je ook geen simpele setup meer :)
True, het bestand zit dan in de disk cache, waardoor je vooral de snelheid op applicatieniveau test, maar dat was ook juist de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Progje gemaakt/aan het maken om mijn tv series te 'managen'. Hij leest domweg alle files uit een bepaalde map uit, en zoekt daarbij de serie/episode gegevens van TheTvDB. Gegevens worden bewaard in een kleine lokale sqlce database, plaatjes worden in appdata bewaard.
Werkt opzich prima, al gaat ie bij een update nog alle gegevens verversen, en dat duurt lang....
Sowieso is het initeel ophalen van data erg traag. Een serie als 24 is al snel 5 minuten bezig voor alle data binnen is, met dank aan de niet zo snelle servers van thetvdb, en vast ook aan mijn code :+
Oorspronkelijke idee was om een simpel programmatje te maken om een leuke interface voor mijn Dune mediaplayer te genereren. Een tijd terug waren er nog weinig/geen programmas die dat goed konden. Waarschijnlijk wordt ik door die programmas ingehaald, maar goed. Het is een leuke knutselprojectje :)

Screenies:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UF5W4qduUVDt4x9pmPNfqHWC/thumb.png
Leeg startscherm, heel spannend :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6ZaWuCq4FhLjStsFSXvm1r39/thumb.png
Na local crawl staan alle series genoemd zoals die lokaal gevonden zijn.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NIOMHNUwuMaaEt6yMFK5sKSh/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZgxVAXCThc02TpVAeLZSgFea/thumb.png
Na crawlen van thetvdb is per aflevering wat data te zien
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tEziV9rCWWkdfV8rpoVPcOcD/thumb.png
Tijdens het crawlen wordt voor elke serie de beschikbare banners gedownload, en ter keuze aan de gebruiker aangeboden
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/J5iyoWQM2dyN9ZNZUxpkJkLN/thumb.png
Idem voor de fanart. Zowel banners als fanart zijn nadien nog te wijzigen door op de poster te klikken.

Moet nog wat verbeterd worden, maar het werkt (op de download snelheid) al best aardig, al doet het functioneel eigenlijk zo goed als niks :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Je UI design is... vernieuwend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

BoomSmurf schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 00:30:
Lang geleden dat ik in deze topic(serie) gepost heb... het wordt weer eens tijd! :)

Ben op het moment bezig met nzbSCAN:
(...)
Er zit aardig wat in achter de schermen, en ik heb nog een hoop ideeen over wat er nog bij gaat komen.
User interface designer hier :w :)

- Waarom heb je je No's groen gemaakt en je Yes'en rood? In contrast met elkaar vallen beide kleuren goed op, maar net als bij een stoplicht, betekent groen 'Yes, doorrijden' en 'No, stoppen'. Nu snap ik dat het hier betekent 'Yes, password protected' en dat dat helemaal niet leuk is, maar dan zou ik de hele naamgeving omgooien.
Ik zou het kopje dan 'Protection' en de waarden 'Password' en 'None' noemen. Zo krijg je een systeem dat opener is voor toekomstige vernieuwingen. Denk er aan dat je er neer kunt zetten 'Protection:' 'Password' of 'Double Encrypted Password'.
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:20:

Clean Series

[afbeelding]
Hmmm, hier heb ik MediaFileNameConverter voor, een tooltje dat al een paar jaar te krijgen is en dat veel uitgebreider is dan dit ;) ... ik heb er al mijn MP3's mee geordend.

Ik vind het wel interessant wat jullie voor tools maken en vooral ook wat voor interface er aan vasthangt. Een handige tool kan vallen of staan met een intuïtieve user interface. Ik zal dit topic eens bookmarken :)
Sebazzz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:52:
Ik zou zeggen: pragmatisch!
Je zou de schermen wat beter kunnen indelen. Nu lijkt alles in het scherm even belangrijk, knoppen, overzichten en help-achtige teksten staan op willekeurige plaatsen. Jij snapt de tool nu (en misschien is dat genoeg...) maar iemand anders zou hier geen hout van snappen. :) Maargoed, het is een tool voor jezelf, ik zou me niet druk maken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Blue op 05-05-2010 22:12 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sebazzz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:52:
Dark Blue schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:03:
Ik zou zeggen: pragmatisch!
Je zou de schermen wat beter kunnen indelen. Nu lijkt alles in het scherm even belangrijk, knoppen, overzichten en help-achtige teksten staan op willekeurige plaatsen. Jij snapt de tool nu (en misschien is dat genoeg...) maar iemand anders zou hier geen hout van snappen. :) Maargoed, het is een tool voor jezelf, ik zou me niet druk maken ;)
Pragmatisch it is :)
Het is allereerst een programma voor mezelf. Mocht ik ooit besluiten om het een slinger richting het wereldwijde web te geven zal ik nog eens goed naar GUI kijken, maar vooralsnog ga ik er niet veel aan veranderen.
Sowieso heb ik to-taal geen kaas gegeten van GUI design, dus ik zou nieteens weten waar ik moest beginnen :p
Suggesties voor eenvoudige aanpassingen zijn altijd welkom trouwens ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Laatst online: 19-09 10:19
Dark Blue schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:03:
[...]

User interface designer hier :w :)
Ik weet het niet van de anderen, maar ik stel het zeer op prijs om af en toe een UI-designer aan het woord te hebben, voor veel eigen tools heb je gewoon niemand die daar even naar kijkt en het is leuk om te zien wat jou zo opvalt.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Inderdaad, dat lijkt me zeker leuk :)
BM schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:37:
[...]
Sowieso heb ik to-taal geen kaas gegeten van GUI design, dus ik zou nieteens weten waar ik moest beginnen :p
Ik ook niet, maar ik probeer het zo natuurlijk en logisch mogelijk te houden. Proberen, en nadruk op proberen want het lukt niet altijd, in te leven in de eindgebruiker. Mijn tooltjes laat ik nooit vertrekken met een fatsoenlijke GUI, maar ik ben af en toe dan ook te perfectionistisch :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Ik vindt het overigens wel grappig hoeveel mensen hier een film / serie management programmaatje maken. Zijn die dingen gewoon zo leuk om te maken, of zijn er geen goeie (gratis) alternatieven voor te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
YopY schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:11:
Ik vindt het overigens wel grappig hoeveel mensen hier een film / serie management programmaatje maken. Zijn die dingen gewoon zo leuk om te maken, of zijn er geen goeie (gratis) alternatieven voor te vinden?
Denk dat veel tweakers buitenlandse tv series volgen. Dat gecombineerd met een programmeer hobby levert een stortvloed aan programmas op :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypher87

Carpo²

Cypher87 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:30:
<lap tekst>

Uiteraard moet er nog een download linkje komen. Doe ik z.s.m.
Hierbij het linkje:

http://carpo.decypher.nl/

Ondertussen heb ik niet stil gezeten en heb ik SSL support toegevoegd. Daarnaast heb ik nog wat kleine bugs gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:14

Twazerty

AVCHDCoder developer

Heeel lang geleden :+ heb ik versie 2.01 van mijn applicatie hier getoond. Inmiddels ben ik er als bijna 2 jaar mee bezig en valt dus onder een uit de hand gelopen app :9 AVCHDCoder is waar ik zeer trots op ben. Wat the hell is AVCHDCoder?: Een videoconverter die verschillende formaten om kan zetten naar AVCHD of Blu-ray. Even een screenie:

Afbeeldingslocatie: http://tools.twanwintjes.nl/uploads/images/AVCHDCoder/10.05.11/03.%20AVCHDCoder%2010.05.11%20-%20Main%20-%20Select%20Streams.png

Het aantal mogelijkheden die er in zitten zijn niet meer op 1 hand te tellen. Vele functionaliteit waar je in eerste instantie niet aan denkt zit er zo ongeveer wel in. Er mist nog maar 1 item: Custom menu's. Custom intro's heb ik al toegevoegd. Mijn nieuwste versie die ik vandaag heb gereleased heeft zelfs de mogelijkheid om filminformatie op te zoeken op internet. Vervolgens kun je ook nog eens achtergronden en covers gebruiken voor de intro video.

Sinds ik er mee ben begonnen is er zeer veel veranderd. Halverwege ben ik ook begonnen met manuals (Gettings started en een Installation Guide). AVCHDCoder is nu ook multilanguage.

Ik kan hier wel 7 pagina's over doorlullen. Zo trots ben ik op het resultaat en ik ben ook erg blij met hoe tevreden gebruikers er mee zijn. De vorige versie is minimaal 10.000x gedownload. :*) Nouwja take a look:
tools.twanwintjes.nl je vind er een lijst met key features, screenshots, sample, changelog, etc.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Laatst online: 22-09 19:15
Ik heb voor mezelf een WordPress filter plugin gemaakt. Deze kan ik aansturen met bepaalde tags in een post. Het is eigenlijk een luxe search en replace met database content. Op mijn blog houd ik mijn loten en uitslagen bij van de staatsloterij. Ik post iedere maand het lotnummer en wat hij gekost heeft. Na de trekking post ik of ik wat gewonnen heb en wat voor gevolgen heeft op de cijfertjes.
Als ik een lot heb toegevoegd aan de database kan ik hem er op de volgden manier uit halen. Ik maakt een nieuwe post aan en daarin een LotteryTicketStats tags en een id: #LTS_TICKET_ID2. Nu word dit automatisch vervangen door het lot nummer, het type en de kosten:
code:
1
2
KL 076638 
Dit is een 1/5 lot en heeft 3 Euro gekost.

Voor de trekkingsuitslag kan ik een vergelijkbare truuk uithalen maar dan met de #LTS_RESULT_ID2 tag. Deze word dan automatisch vervangen door bv:
code:
1
2
3
4
5
Op dit lot is 2 Euro gevallen.
De totale uitgaven zijn nu: 15 Euro. 
De totale inkomsten zijn nu: 3.5 Euro
De totale kosten zijn nu: 11.5 Euro
Het rendement is: -77 %

Resultaat te bekijken op: De staatsloterij wint altijd!

[ Voor 0% gewijzigd door ymoona op 15-05-2010 23:26 . Reden: typo ]

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 16:44

eagle00789

Est. November 2005

ymoona schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:20:
Ik heb voor mezelf een WordPress filter plugin gemaakt. Deze kan ik aansturen met bepaalde tags in een post. Het is eigenlijk een luxe search en replace met database content. Op mijn blog houd ik mijn loten en uitslagen bij van de staatsloterij. Ik post iedere maand het lotnummer en wat hij gekost heeft. Na de trekking post ik of ik wat gewonnen heb en wat voor gevolgen heeft op de cijfertjes.
Als ik een lot heb toegevoegd aan de database kan ik hem er op de volgden manier uit halen. Ik maakt een nieuwe post aan en daarin een LotteryTicketStats tags en een id: #LTS_TICKET_ID2. Nu word dit automatisch vervangen door het lot nummer, het type en de kosten:
code:
1
2
KL 076638 
Dit is een 1/5 lot en heeft 3 Euro gekost.

Voor de trekkingsuitslag kan ik een vergelijkbare truuk uithalen maar dan met de #LTS_RESULT_ID2 tag. Deze word dan automatisch vervangen door bv:
code:
1
2
3
4
5
Op dit lot is 2 Euro gevallen.
De totale uitgaven zijn nu: 15 Euro. 
De totale inkomsten zijn nu: 3.5 Euro
De totale kosten zijn nu: 11.5 Euro
Het rendement is: -77 %

Resultaat te bekijken op: De staatsloterij wint altijd!
Als je het klaar hebt, zou ik de bron van die plugin wel eens willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789

eagle00789

Est. November 2005

Twazerty schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:54:
Heeel lang geleden :+ heb ik versie 2.01 van mijn applicatie hier getoond. Inmiddels ben ik er als bijna 2 jaar mee bezig en valt dus onder een uit de hand gelopen app :9 AVCHDCoder is waar ik zeer trots op ben. Wat the hell is AVCHDCoder?: Een videoconverter die verschillende formaten om kan zetten naar AVCHD of Blu-ray. Even een screenie:

[afbeelding]

Het aantal mogelijkheden die er in zitten zijn niet meer op 1 hand te tellen. Vele functionaliteit waar je in eerste instantie niet aan denkt zit er zo ongeveer wel in. Er mist nog maar 1 item: Custom menu's. Custom intro's heb ik al toegevoegd. Mijn nieuwste versie die ik vandaag heb gereleased heeft zelfs de mogelijkheid om filminformatie op te zoeken op internet. Vervolgens kun je ook nog eens achtergronden en covers gebruiken voor de intro video.

Sinds ik er mee ben begonnen is er zeer veel veranderd. Halverwege ben ik ook begonnen met manuals (Gettings started en een Installation Guide). AVCHDCoder is nu ook multilanguage.

Ik kan hier wel 7 pagina's over doorlullen. Zo trots ben ik op het resultaat en ik ben ook erg blij met hoe tevreden gebruikers er mee zijn. De vorige versie is minimaal 10.000x gedownload. :*) Nouwja take a look:
tools.twanwintjes.nl je vind er een lijst met key features, screenshots, sample, changelog, etc.
die ga ik meteen downloaden. is wel zo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Laatst online: 22-09 19:15
eagle00789 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:24:
[...]

Als je het klaar hebt, zou ik de bron van die plugin wel eens willen zien.
Het is nu wel nog een work in progress, maar kan je de source alvast wel sturen. Stuur me maar een mail.

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

eagle00789 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:25:
[...]

die ga ik meteen downloaden. is wel zo handig...
:)

Wat ik vooral merk is dat mensen niet in de gaten hebben hoe krachtig AVCHDCoder is en hem daarom links laat liggen. Als je deze verder onder de loep neemt zie je juist dat er heel veel in verwerkt zit. Aan de andere kant: als een gebruiker eenmaal AVCHDCoder gebruikt dan zie ik dat ze vrijwel niet overgaan op een alternatief. Sommige testen andere tools maar telkens komen ze terug bij AVCHDCoder vanwege zijn eenvoud en features. Ik zoek dus eigenlijk een manier om de kracht van AVCHDCoder duidelijker te maken. Ik weet alleen niet hoe ik dat aan moet pakken. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Misschien moet je een hoop reclame maken op internetfora :P

Er zijn nogal wat van deze tools... als de jouwe echt beter is dan de concurrentie zou je hem kunnen opsturen naar relevante reviewsites in de hoop op gratis naamsbekendheid.

[ Voor 4% gewijzigd door Bozozo op 17-05-2010 10:54 ]

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Je zou vooral ook je programma wat professioneler kunnen laten ogen. Spendeer eens veel tijd aan het UI ontwerp en de gebruiksvriendelijkheid, een wizard hier of daar, dat soort dingen. Maak er vervolgens nog een goeie website bij (die hoog scoort in Google, dus goed qua opbouw, inhoud, snelheid, etc), en zorg voor veel exposure op allerlei websites, en dan zou ik vooral kijken naar echte video websites en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:37

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Met YopY. Als ik naar je screenshot kijk dan vallen vooral de vreemde rode kopjes en scrollbar op. Ontwikkelaars die denken dat ze beter weten welke gui widgets er gebruikt moeten beginnen bij mij al met een berg minpunten. Het is natuurlijk erg cool om overal mooie kleurtjes en andfere leuke plaatjes te gebruiken, maar ikzelf associeer dat vooral met hobbyisten die heerlijk met hun formdesigner lopen kloten, en dat gevoel over de (on)profesionaliteit van de gui slaat (vaak onterecht) door naar de rest van de code. "Die zal dan ook wel van het hobby niveau zijn".

Hetzelfde gevoel krijg ik trouwens ook bij Messenger, Windows Media Player en Chrome.

Kijkende naar je screenshot dan lijkt mij dat eigenlijk het enige plaatje dat je zou moeten gebruiken het titel plaatje en eventueel enkele plaatjes die je op de buttons gebruikt. De rode tekst kopjes zou ik zo snel mogelijk weghalen en vervangen door wat in html met fieldset en legend gerenderd wordt.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789

eagle00789

Est. November 2005

ymoona schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:39:
[...]

Het is nu wel nog een work in progress, maar kan je de source alvast wel sturen. Stuur me maar een mail.
Geen probleem. geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypher87
Janoz schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:33:
Met YopY. Als ik naar je screenshot kijk dan vallen vooral de vreemde rode kopjes en scrollbar op. Ontwikkelaars die denken dat ze beter weten welke gui widgets er gebruikt moeten beginnen bij mij al met een berg minpunten. Het is natuurlijk erg cool om overal mooie kleurtjes en andfere leuke plaatjes te gebruiken, maar ikzelf associeer dat vooral met hobbyisten die heerlijk met hun formdesigner lopen kloten, en dat gevoel over de (on)profesionaliteit van de gui slaat (vaak onterecht) door naar de rest van de code. "Die zal dan ook wel van het hobby niveau zijn".

Hetzelfde gevoel krijg ik trouwens ook bij Messenger, Windows Media Player en Chrome.

Kijkende naar je screenshot dan lijkt mij dat eigenlijk het enige plaatje dat je zou moeten gebruiken het titel plaatje en eventueel enkele plaatjes die je op de buttons gebruikt. De rode tekst kopjes zou ik zo snel mogelijk weghalen en vervangen door wat in html met fieldset en legend gerenderd wordt.
Dat gevoel ken ik ook. Vaak zijn het ook GUI's die afwijken van de 'standaard' GUI. Bijvoorbeeld Chrome (default) op Ubuntu 10.04. Heb je een donkere GUI en dan is Chrome fel blauw. Bij MSN en Windows Media Player geldt hetzelfde principe. Standaard heeft MSN bijvoorbeeld geen border die je van windows gewend bent. Erg vervelend.

@twazerty

Bij jou heb ik dat ook, plaatje bovenaan heeft totaal geen meerwaarde. Fonts die afwijken. Sowieso zijn rode letters niet lekker te lezen. Ontspan je ogen maar eens en probeer dan die kopjes eens te lezen. Daarnaast zie ik knoppen, teksten, dropdowns e.d. die niet uitlijnen waardoor het rommelig lijkt.
Oftewel aan de voorkant erg amateuristisch terwijl de achterkant misschien wel erg goed kan zijn (niet getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Cypher87 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:59:
[...]

Dat gevoel ken ik ook. Vaak zijn het ook GUI's die afwijken van de 'standaard' GUI. Bijvoorbeeld Chrome (default) op Ubuntu 10.04. Heb je een donkere GUI en dan is Chrome fel blauw. Bij MSN en Windows Media Player geldt hetzelfde principe. Standaard heeft MSN bijvoorbeeld geen border die je van windows gewend bent. Erg vervelend.

@twazerty

Bij jou heb ik dat ook, plaatje bovenaan heeft totaal geen meerwaarde. Fonts die afwijken. Sowieso zijn rode letters niet lekker te lezen. Ontspan je ogen maar eens en probeer dan die kopjes eens te lezen. Daarnaast zie ik knoppen, teksten, dropdowns e.d. die niet uitlijnen waardoor het rommelig lijkt.
Oftewel aan de voorkant erg amateuristisch terwijl de achterkant misschien wel erg goed kan zijn (niet getest).
Google Chrome staat toch standaard nu op GTK overerven? Iig, dat was bij de install drie dagen geleden nog zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Nu we het er toch toevallig over hebben: Er zijn wat voorbeelden genoemd van GUIs die er niet zo goed uitzien omdat ze teveel afwijken van de systeem-GUI. Welke programma's zien er wel goed uit volgens jullie?

Chrome vindt ik overigens niet zo erg (in Windows XP en 7), aangezien die niet eens zoveel GUI elementen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Wat een reacties zeg :),

De rode tekst komt overigens alleen daar voor. Die moet ik inderdaad een keer eruit gooien. Om eerlijk te zijn, ik ben eigenlijk continue bezig met de GUI om deze zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. In het begin had ik de standaard Windows layout maar ik en gebruikers vinden die niet mooi. Ik heb dus voor de Nimbus look and feel gekozen. Fonts zijn dus ook default (ligt eraan vanuit welk perspectief je kijkt), Over het uilijnen: volgens mij onmogelijk aangezien de teksten in een andere taal een andere lengte hebben.

Ik vraag ook zeer regelmatig feedback van mijn gebruikers en pas daar mijn GUI op aan waar nodig.

AVCHDCoder is tot nu toe in 2 bladen verschenen (voor zover ik weet), ik sta al op een hoop sites. Minpunt is mijn website: zoals vele programmeurs zijn wij geen grafische ontwerpers.

Ik ben nog niet veel mensen tegengekomen die niet met mijn GUI overweg konden.

(misschien een idee om dit topic af te splitsen naar een eigen topic?)

Pagina: 1 ... 12 ... 54 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om zelfgemaakte tools te showen en te bespreken. Net als in de rest van Programming is het hier dus ook niet toegestaan om 'even te vragen of iemand iets kan maken'. Dit is een forum over zelf programmeren, geen McDonalds afhaalbalie voor lappen code of software.