Nou, ik had alleen de Tiny Crimson whelp nog nodig...
Ik had gistermiddag 3 uurtjes vrij van werk genomen en ben in Wetlands begonnen en na 20 minuten... een Crimson whelpling!!
Erg snel en was er erg blij mee, heb ze nu alle 4 dus in 3 dagen zelf binnen gehaald

Daarna even wat dailies gedaan en ik ging dus naar Zangarmarsh met de verkeerde gedachte van oh... als ik die wasps non stop ga farmen, dan dropt ie ook vast wel (snel) ...
Nouja.. naar 7,5 uur achter elkaar die kutbeesten te hebben gechopt en +- 1500 kills erop had zitten... geen firefly.. haha... niet zo gek ook, maar ik was een beetje lucky met die whelps, dus ik dacht het wel ff te halen

Ik laat die firefly voorlopig even liggen of ik doe het een half uurtje/uurtje per dag max, anders wordt het te gek.
Als ie op AH staat voor een paar honders g , dan haal ik hem daar wel.
Gistermorgen stond er wel een Hyacinth Macaw op! 300g, maar heb hem wel gehaald uiteraard... die is gewoonweg niet te farmen.
Heb er trouwens 5 nu op verschillende chars, allemaal van ah geplukt ( voor 30 silver, 50 silver, 90 silver, 2g en 300g)
Ik ga eerst even rustig fishing levelen en daarna ga ik langzaam de pets wel binnenhalen