Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 167 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
OMX2000 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:31:
[...]
....Wat ik gewoon jammer vind is dat ik BG's als concept echt leuk vind, maar dat de lol er soms snel vanaf is als je maar 1 op de 10 potjes wint.
Op bloodscalp zijn we dan wel weer verder. In AV verliezen we 8 op 10 potjes. Alle hordes die een beetje konden spelen doen nu iets anders omdat ze al tjokvol zitten met gear.
Wat je nu overhoudt is een stel slecht gegearde/spelende alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 14:46

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow,

gisteren eigenlijk niet heel veel gedaan. Alleen Mijn reputatie met Timbermaul op Friendly weten te bregen (was neutral) en mijn alchemy geboost naar 287. Ik kan iig geen recepten meer kopen in Stormwind hierdoor want ik heb ze toch allemaal. :P

Mja, Auctionhouse bespelen ben ik nog niet goed in maar dat komt wel. Om eerlijk te zijn wil ik gewoon mijn alchemy tot 300 boosten maar nu ik toch al alles van de normale WoW kan brewen heeft het niet zo heel veel haast en komt het wel ergens onderweg.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:46
Mili schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:33:
[...]

over het algemeen zijn de mensen die horde spelen wat socialer en zijn wat beter in het volgen van opdrachten probeer maar een een alliance AB so te organiseren dat mensen naar de 3 bases gaan waar je ze heen vraagt te gaan. horde daarin tegen hebben zoiets van :klinkt goed doen we terwijl een alliance denk : wie denk je wel niet dat je bent ik weet zelf heel goed wat ik moet doen. met als resultaat dat horde met 3 bases starten en vaak snel een 4e erbij pakken.

maar ook geluk speelt vaak een rol blizzard meet bijvoorbeeld niet wie er naar een warsong gulch gaan. het komt dus vaak genoeg voor dat je geen class hebt die kan healen en als horde dan 3 healers hebben dan is het helaas te vaak een moeilijk opgave omdat ook veel mensen met alts in green gear ook gewoon joinen en je na 5 minuten gewoon 2-0 achter staat. plus dat alliance ook hier koppiger zijn. aan alliance kant zal een shadowpriest zelden uit shadowform gaan om te healen en een retri paladin zo ook niet even healen. terwijl horde hier een stuk minder problemen mee hebben. daar zie je iedereen die kan healen een heal geven als dat moet.

de enige BG die alliance makelijk lijkt te winnen is AV omdat je hier, net als in MC vroeger, ermee weg kan komen als je maar 20-25 goede spelers hebt die gewoon torens pakken en uiteindelijk drek killen. denk dat alliance 60-65% van de AV's winnen. in av weekenden haal ik ook altijd als ik een beetje me best doe 35k honor. terwijl ik in een AB weekend zoals nu 10k maar haal
Ik vind het een beetje onzin wat je hier verteld het is misschien in jou battlegroup zo maar bij ons is het heel anders.

Als je buiten de BG weekenden om honor en marks wil grinde bij ons in de battlegroup moet je gewoon na 23:00 uur BG's doen, de alliance wint dan gewoon 80 tot 90% van de BG's alleen wsg blijft daar wat bij achter.

Battlegroup: Rampage, Server: Twisting Nether.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230702

Nou, ik had alleen de Tiny Crimson whelp nog nodig...
Ik had gistermiddag 3 uurtjes vrij van werk genomen en ben in Wetlands begonnen en na 20 minuten... een Crimson whelpling!!
Erg snel en was er erg blij mee, heb ze nu alle 4 dus in 3 dagen zelf binnen gehaald :D
Daarna even wat dailies gedaan en ik ging dus naar Zangarmarsh met de verkeerde gedachte van oh... als ik die wasps non stop ga farmen, dan dropt ie ook vast wel (snel) ...
Nouja.. naar 7,5 uur achter elkaar die kutbeesten te hebben gechopt en +- 1500 kills erop had zitten... geen firefly.. haha... niet zo gek ook, maar ik was een beetje lucky met die whelps, dus ik dacht het wel ff te halen :)
Ik laat die firefly voorlopig even liggen of ik doe het een half uurtje/uurtje per dag max, anders wordt het te gek.
Als ie op AH staat voor een paar honders g , dan haal ik hem daar wel.
Gistermorgen stond er wel een Hyacinth Macaw op! 300g, maar heb hem wel gehaald uiteraard... die is gewoonweg niet te farmen.
Heb er trouwens 5 nu op verschillende chars, allemaal van ah geplukt ( voor 30 silver, 50 silver, 90 silver, 2g en 300g) :+
Ik ga eerst even rustig fishing levelen en daarna ga ik langzaam de pets wel binnenhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Nou ik zit bij Blade's Edge. Nou speel ik niet vaak BG's maar ik heb gemerkt dat Horde wel vaker wint. het is echter ook weer niet zo dat ze alleen maar winnen. Ik krijg echter wel sterk het idee dat bij Blade's Edge de opbouw van Alliance en Horde anders is. Heel veel Aliance mensen zijn liever Mage, Priest of Paladin. Aan Horde zijde lijkt het wat meer Warrior, Rogue en Druid te zijn. Hunter is aan beide zijdes wel gelijk.
Als er dan een Battleground word geladen heeft horde heel veel melee met dps en Alliance heel veel ranged.

Dat is nadelig voor Alliance in de meeste gevallen. Al helemaal omdat Horde vrijwel altijd 1 a 2 rogues heeft en Alliance op BG's meestal geen Rogues. (uit mijn ervaring op Blade's Edge BG) Juist dat maakt het voor de Alliance moeilijker op BG's omdat Rogue zoiets als de natuurlijke vijand zijn van ranged fighters. Maar als de teams dan zijn uitgebalanceerd kan er over de uitkomst ook niets worden gezegt. Ik heb meegemaakt dat Alliance meerdere overwinningen haalde achter elkaar, Horde wint wat vaker maar niet buiten proportioneel.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 13:59

chromeeh

the Gnome

Idem met andere battlegroups...
Na inderdaar 22.30 ~ 23.00 gaat het niveau vaak een stuk omhoog.
Er wordt gebuffed, een table gemaakt enz enz.

Morgen staat heel WoW toch weer op de kop...
Vanmiddag nog even herbs inslaan voor de 100.000 inscriptors morgen ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Laatst online: 29-05 10:34
Op Blackout battlegroup is het heel wisselend, maar over het algemeen wint Alliance net iets meer, met uitzondering van Arathi Basin.

'T hangt er ook heel erg vanaf hoe communicatief de mensen zijn. Ik heb echt hele avonden meegemaakt dat mensen niets op /bg-channel zeggen, terwijl (net zoals bij PvE) communicatie echt een meerwaarde heeft.

PS: Ik ben horde

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:53

Snuffel

Vroem!

Dat gejank over 'hordes zijn meer sociaal en winnen daarom van alies' is zo triest, en klopt domweg niet.

Wat je zegt is dat mensen die hordes spelen dus andere mensen zijn dan alliance....
Kom op zeg, waaar haal je de onzin vandaan.
Dat je wint/verliest in een BG heeft voornamelijk te maken met de samenstelling van je battlegroep.
Zit jij in een battlegroup waar de horde/alliance verhouding 75/25 is, ja, dan kan aannemen dat de hordes gemiddeld betere gear hebben en dus meer kans zouden hebben om te winnen.
Meer kan je er niet van zeggen, laat staan dat je een statement kan maken over de mensen die uiteindelijk de knoppen bedienen....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 15:29
Gisteren een heerlijk avondje gehad. De guild raid tot woensdag niet, dus ik kon heerlijk mijn Warlock(70) gebruiken om wat te PvP-en en m'n Shaman (lvl 24) gelvl-ed.

Uiteindelijk m'n Shaman tot level 27 gedinged. Potje deadmines (de dungeon quests allemaal gedaan) gedaan en daarna werd ik gevraagd te healen in stockades (en weer dungeon quests). Ik ben enchancement gespecced, maar het healen ging wel goed. Ik was snel OOM maarja, ik heb maar 1000 mana :)

Daarna naar Duskwood gegaan en daar een berg quests gedaan en ingeleverd. Uiteindelijk dus tot lvl 27 gedinged! Ik moet nu die ghouls gaan meppen in het westen van duskwood. Denk dat ik ga dingen tot 28/29 en dan een keer Gnomeregan induik. Dan moet ik wel 30 zijn zodat ik naar STV kan gaan.

Woensdag als het goed is raiden. We willen illidan down krigjen voor WOTLK.

Mage gaat respeccen naar arcane of frost en mn lock wordt Affliction! Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 07:45

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb eens even een beetje lopen zoeken naar dat Deathknight gedoe. Ik snap alleen een aantal dingen niet. Is het nu niet zo dat straks iedereen die level 55 is, zon deathknight gaat maken ? Lopen er dan straks niet alleen maar deathknights rond ? Het schijnt toch een redelijk sterke class te zijn... Zal wel druk worden in Ebon Hold :P

[ Voor 5% gewijzigd door Damian op 14-10-2008 09:48 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Damian schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:40:
Ik heb eens even een beetje lopen zoeken naar dat Deathknight gedoe. Ik snap alleen een aantal dingen niet. Is het nu niet zo dat straks iedereen die level 55 is, zon deathknight gaat maken ? Lopen er dan straks niet alleen maar deathknights rond ? Het schijnt toch een redelijk sterke class te zijn... Zal wel druk worden in Ebon Hold :P
Het is een afweging denk ik, de nieuwe class spelen vanaf 55 (en dus heel outland nog een keer doen) of meteen naar northrend en je 70 char naar 80 levelen.

Ik ga lekker verder met m'n spriest, die nu bijna 65 is. 30% minder exp nodig tussen 60 en 70 en 20% meer exp van mobs :9~. Ik heb er geen probleem mee als ik nog geen 70 ben over een maand (waarschijnlijk wel, maar geen problemen mee ;p), dan is het lekker rustig in outland en in northrend worden toch alle mobs overfarmed de eerste week van de xpac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:37

DizzyWeb

Ondertiteld

Niky schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:53:
[...]

Het is een afweging denk ik, de nieuwe class spelen vanaf 55 (en dus heel outland nog een keer doen) of meteen naar northrend en je 70 char naar 80 levelen.

Ik ga lekker verder met m'n spriest, die nu bijna 65 is. 30% minder exp nodig tussen 60 en 70 en 20% meer exp van mobs :9~. Ik heb er geen probleem mee als ik nog geen 70 ben over een maand (waarschijnlijk wel, maar geen problemen mee ;p), dan is het lekker rustig in outland en in northrend worden toch alle mobs overfarmed de eerste week van de xpac.
Waarom "of"? Ik doe beide. Ik ga mijn druid naar 80 levelen, maar ik ben ook benieuwd naar de alom geprezen DK questline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Dat doe ik wel zodra het wat rustiger is daar. Het wordt zo ontzettend druk in Northrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
ff een vraagje, zijn er hier spelers die WOW spelen op linux? if so hoe stabiel is dit, is het stabieler dan windows?
Zou helemaal interessant zijn om te zien of er spelers zijn die linux+wow+8gbmem+radeon 4870x2 hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

De WOTLK-guild die we gestart zijn bevat nu rond de 90 accounts. Helaas zijn bij het mass-recruiting ook duidelijk minder geskillde mensen mee naar binnen geslopen, waarvan ik er gisteren al een paar heb verwijderd. De vraag is natuurlijk nog steeds of we het uberhaupt gaan redden met de huidige mensen, gisteren vertrok namelijk al 1 persoon omdat hij het vermoeden heeft meer epics bij een andere guild te krijgen.

Mooiste afsluiting van hem in whisper was ook: "Wees gerust ik ga alleen even gearen bij hun en dan kom ik terug.". Waarop ik maar geantwoord heb: "Once you are out, you stay out". Moet zeggen het valt niet mee om dedicated members te krijgen voor een guild. Dat was in vanilla wow imo toch stukken makkelijker. Mocht hier nog iemand zitten overigens die een char heeft op Ravencrest en nog interesse heeft om serieus te gaan raiden in WOTLK. Voel je vrij om me te contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24

Seraphin

Meep?

Idd Northrend zal overfarmed zijn, en er zullen 100-en DK's rondhobbelen in EPL die zsm naar HFP zullen willen.

Ik denk dat ik eerst mijn hunter een beetje ga lvl-en (nu lvl 65 en fully rested). Dan m'n main een beetje (ben je de grootste sloot mensen alweer kwijt in Northrend). Daarna kijk ik wel eens naar DK; die q-line spreekt me in ieder geval ook erg aan.
Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:08:
Mooiste afsluiting van hem in whisper was ook: "Wees gerust ik ga alleen even gearen bij hun en dan kom ik terug.". Waarop ik maar geantwoord heb: "Once you are out, you stay out".
Prima reactie; ik snap nooit zo waarom mensen die de guild om de meest lullige dingen hebben verlaten (zomg moar epiex, of gewoon algemene guild-drama) later opeens weer zo nodig terug willen. Je weet dat ze bij het minste of geringste toch weer stennis schoppen en leaven; kun je beter weglaten.

[ Voor 44% gewijzigd door Seraphin op 14-10-2008 10:11 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Mili schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:36:
[...]

weet je waarneer het pas echt leuk wordt als je als full T6 tank wordt meegevraagd en die die aso's van een guildies(ook full sunwell geared) zo hard de boss neer nuken dat hij gewoon in de lucht blijft en niet meer land tot 3% (ze wilden het risico niet nemen dat hij in de lucht dood ging en dat we hem dan niet de badges konden looten)en je daar dus eigenlijk voor jan joker een beetje de skelletons die dan wel nog spammen mag afslachten
:D :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Yokidrink schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:07:
ff een vraagje, zijn er hier spelers die WOW spelen op linux? if so hoe stabiel is dit, is het stabieler dan windows?
Zou helemaal interessant zijn om te zien of er spelers zijn die linux+wow+8gbmem+radeon 4870x2 hebben :D
Ik speel al een jaar ofzo op linux, speelt perfect.zelfs iets vloeiender dan op windows soms lijkt het. Maar met een ati kaart zul je een stuk meer moeite hebben, hun drivers voor linux zijn bij lange na niet zo goed als die van nvidia.
Ati drivers schijnen wel steeds beter te worden dacht ik, mijn ervaring van een jaar geleden was het echter nog crap ;p

[ Voor 9% gewijzigd door HolyCorn op 14-10-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra1niac
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-02 22:07
Bij ons (Vindication) wint alliance vaker in de lv70 BG's, omdat ze bijna altijd in premade groups opereren. Heb al 2 dagen AB als daily, maar nog steeds niet gewonnen. Ik sta altijd in 2 queue's: AB en AV.
Ik begin in AB en zie gelijk dat we het weeer moeten opnemen tegen premade's. Binnen een minuut staat horde al met 3-1 achter. Gelukkig kan ik dan na een minuutje of wat switchen naar AV, waar horde wel vaker wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 21:23
ErwienO schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:44:
[...]

Ik vind het een beetje onzin wat je hier verteld het is misschien in jou battlegroup zo maar bij ons is het heel anders.

Als je buiten de BG weekenden om honor en marks wil grinde bij ons in de battlegroup moet je gewoon na 23:00 uur BG's doen, de alliance wint dan gewoon 80 tot 90% van de BG's alleen wsg blijft daar wat bij achter.

Battlegroup: Rampage, Server: Twisting Nether.
Confirmed ! Ik speel ook op TN alleen dan aan de Horde kant. Alliance wint vaker in onze BG voor mijn gevoel. AV is nog 50/50 maar de andere zijn zeker in het voordeel van de Alliance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Morgen komt de shadow engine ook mee met de content patch. Gaaf! Ben erg benieuwd hoe het er uit gaat zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Yokidrink schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:07:
Er is geen out-of-the-box Linux versie en je zal dus met virtualisatie aan de gang moeten, VMWare of whatever the flavor of the month is. Hoe stabiel het is weet ik niet, maar ik begrijp sowieso niet zo goed waarom je op een Linux bak wil gamen, daar heb je toch Windows voor :+
Handig 8gb, heb je ook daadwerkelijk een 64bits distro?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 14-10-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom hebben mensen het toch over die drukte, als er instances bestaan? :P

Mijn Death Knight en Druid -> Ramparts / Blood Furnace in, er zijn meer gegadigden in mijn guild en erbuiten.
Mijn 70's -> The Nexus (70-72) / Utgarde Keep (70-71) en daarna Azjol-Nerub (71-73)

Tadaaaa, voordelen:
+ reputation
+ items
+ xp
- 100 andere mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:00:

Mijn Death Knight -> Ramparts / Blood Furnace in, er zijn meer gegadigden in mijn guild en erbuiten.
Mijn 70's -> The Nexus (70-72) / Utgarde Keep (70-71) en daarna Azjol-Nerub (71-73)

Tadaaaa, voordelen:
+ reputation
+ items
+ xp
- 100 andere mensen
Ja, ik denk inderdaad ook dat ik via instances ga levellen, afgewisseld met quests natuurlijk. Zeker met m'n holy priest, want echt NO-WAY dat ik ooit nog shadow ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

dwa

Warcraft draait prima in linux. Ik gebruik zelf Wine om het te spelen maar je kunt ook kijken naar een commerciele oplossing om te gamen in linux, Cedega. Dit is een speciale versie van Wine speciaal doorontwikkeld om mee te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:54

JSchut

.....

Gister even mijn gear bekeken ten opzichte van de nieuwe patch... Zie ik dat ik 39 defense kwijtraak. Hierdoor kom ik dan terecht op 483. Is gelukkig op te lossen met 1 gem, maar ik kan me voorstellen dat mensen die momenteel op 490-500 def zitten wel aardig wat moeten doen om dit recht te trekken.

Iemand anders dit al ervaren?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:02:
[...]

Ja, ik denk inderdaad ook dat ik via instances ga levellen, afgewisseld met quests natuurlijk. Zeker met m'n holy priest, want echt NO-WAY dat ik ooit nog shadow ga.
Die moet je lekker als healbot aanbieden voor alle mensen die instances ingaan ;) er zullen namelijk niet heel veel mensen zijn die als healspec naar 80 gaan.
Mijn priest gaat Disc. De mix van nieuwe methode in healen en niet zo squishy zijn, staat me wel aan op de PvP server Skullcrusher :) shadow = no-go, ook voor mij!
Daarom gaat mijn mage Frost, goed om te levelen en goed in PvP situaties.
Warrior gaat als tankbot, maar protection is vanaf morgen ook viable om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-06 16:11

Rmg

HolyCorn schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:33:
[...]

Ik speel al een jaar ofzo op linux, speelt perfect.zelfs iets vloeiender dan op windows soms lijkt het. Maar met een ati kaart zul je een stuk meer moeite hebben, hun drivers voor linux zijn bij lange na niet zo goed als die van nvidia.
Ati drivers schijnen wel steeds beter te worden dacht ik, mijn ervaring van een jaar geleden was het echter nog crap ;p
Vergeet niet ALS Je ooit eens word verdacht van botten, dan zit je met een warden die aangeeft dat dingen niet kloppen omdat je (neem aan) wine draait. geen poot om op te staan dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

JSchut schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:08:
Gister even mijn gear bekeken ten opzichte van de nieuwe patch... Zie ik dat ik 39 defense kwijtraak. Hierdoor kom ik dan terecht op 483. Is gelukkig op te lossen met 1 gem, maar ik kan me voorstellen dat mensen die momenteel op 490-500 def zitten wel aardig wat moeten doen om dit recht te trekken.

Ik ben druid, ik heb juist et tegenovergestelde. Ik ben straks crit immune door talents en moet al mijn gear regemmen om defense er uit te halen. Gaat me een vermogen kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:09:
[...]

Die moet je lekker als healbot aanbieden voor alle mensen die instances ingaan ;) er zullen namelijk niet heel veel mensen zijn die als healspec naar 80 gaan.
My point exactly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Anoniem: 140111 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:55:
[...]

Er is geen out-of-the-box Linux versie en je zal dus met virtualisatie aan de gang moeten, VMWare of whatever the flavor of the month is. Hoe stabiel het is weet ik niet, maar ik begrijp sowieso niet zo goed waarom je op een Linux bak wil gamen, daar heb je toch Windows voor :+
Handig 8gb, heb je ook daadwerkelijk een 64bits distro?
Je gaat geen windows draaien onder linux om wow te spelen ..
Raz- schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:10:
[...]
Vergeet niet ALS Je ooit eens word verdacht van botten, dan zit je met een warden die aangeeft dat dingen niet kloppen omdat je (neem aan) wine draait. geen poot om op te staan dan :X
Nee hoor, dit is inderdaad 2 (?) jaar geleden een keer gebeurt. Toen werden er massa's linux users gebanned omdat warden dit niet snapte. Dit is allemaal weer terug gedraaid en nu is linux net zo betrouwbaar voor warden als windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

Mijn priest gaat Disc. De mix van nieuwe methode in healen en niet zo squishy zijn, staat me wel aan op de PvP server Skullcrusher :) shadow = no-go, ook voor mij!
Daarom gaat mijn mage Frost, goed om te levelen en goed in PvP situaties.
Warrior gaat als tankbot, maar protection is vanaf morgen ook viable om te levelen.
Ik geef blizz nog een maand de tijd om spriests te fixen, gebeurt dat niet dan roll ik lock / boomkin of misschien zelfs wel DK (al zal 't wel 'lekker druk' zijn @ start area dan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HolyCorn schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:19:
[...]

Je gaat geen windows draaien onder linux om wow te spelen ..
Dan snap ik het niet trouwens? Is er een versie beschikbaar voor Linux dan? Hoe kun je zonder emulator anders een windows game spelen?

Morgen ook nieuwe retardin talents! Ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken :o

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 14-10-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Carnagy schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:44:
Morgen komt de shadow engine ook mee met de content patch. Gaaf! Ben erg benieuwd hoe het er uit gaat zien!
Ja, idd ben zelf ook wel benieuwd naar. Hoop alleen dat er nu een performance drop komt in mijn spel. Mar dat zal wel niet. :P
Was deze trouwens bij de WotLk beta al in gebruik? (herinnert zich dat screenshots er anders uitzagen dan normaal WoW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

Kan je vertellen waar je dit in 1 oogopslag kan zien ? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 140111 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:22:
[...]

Dan snap ik het niet trouwens? Is er een versie beschikbaar voor Linux dan? Hoe kun je zonder emulator anders een windows game spelen?

Morgen ook nieuwe retardin talents! Ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken :o
Via Wine. Wine is geen emulator, maar een implementatie van Windows api's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Anoniem: 140111 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:22:
[...]

http://winehq.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05 12:13
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:00:

Mijn Death Knight en Druid -> Ramparts / Blood Furnace in, er zijn meer gegadigden in mijn guild en erbuiten.

Tadaaaa, voordelen:
+ reputation
+ items
+ xp
- 100 andere mensen
Inderdaad, zo ga ik het ook doen met mijn lvl 70, Ik heb geen zin om net als met de TBC release macro's te moeten maken om als eerste een spawn voor een mob te kunnen pakken omdat overal tig mensen staan te wachten op een respawn.

/target Mob
/cast Arcaneshot
:) heb ik een hoop gebruikt toen net TBC er was.

Maar ik speel nu weer warrior, en blijf lekker prot eerst en ga gewoon instance grinden voor xp / items / rep. Dan weet je in iedergeval dat je op lvl 80 direct met goeie bluawe gear aankomt, en snel door kan richting raids en heroics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
DizzyWeb schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:29:
[...]

Via Wine. Wine is geen emulator, maar een implementatie van Windows api's.
inderdaad ik wil ubuntu gaan gebruiken met wine. momenteel gebruik ik vista 64bit maar ben windows danig zat dat ik wil gaan overschakelen op linux. voorwaarde... wow moet vloeiend draaien hierop :D (wil geen dual boot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk speelgoed, misschien maar weer eens een keer wat stroom door m'n linux bak laten stromen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:54

JSchut

.....

redfoxert schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:27:
[...]

Kan je vertellen waar je dit in 1 oogopslag kan zien ? :)
Niet in 1 oogopslag... maar als je op http://www.wowhead.com/ je gear 1 voor 1 opzoekt en dan met je muis over het WOTLK logo links boven gaat dan kan je het verschil bekijken met de patch update en nu. :)
porn* schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:58:
[...]

Hoe bekijk je dat, ergens een handig tooltje ofzo? Ik heb niet gekeken hoeveel def ik verlies idd maar ik dacht dat dat eigenlijk nvt was? Dat je andere stats in ging leveren voor de str etc. die er nu bij zit?
Je gaat inderdaad wat def inleveren voor strength... in mijn geval 39 def. Zal voor jou gear natuurlijk totaal anders kunnen zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door JSchut op 14-10-2008 12:01 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272620

Lief dagboek,

Na lang wikken en wegen heb ik eindelijk mijn oude guild verlaten. De focus was in de loop der tijd verschoven van leveling- naar raiding-guild. Daar heb ik geen tijd voor, dus dan moet je wegwezen. Ik heb nu een klein startend guild (2 dagen oud) gevonden met ongeveer 20 actieve leden tussen 60-70.

De mensen in de guild zijn erg behulpzaam! Gisteravond kwam ik terug van sporten om middernacht. Ik was daardoor nog erg actief, dus ingelogd en gevraagd of men een dungeon wilde doen. Er waren maar 6 leden online, maar toch hadden er 4 daarvan zin om mee te doen. Het resulteerde in de snelste Ramparts ooit (voor mij), slechts 40 minuten tussen invite en full-clear. Geen loot, want ik had alles al, wel goede experience. En 2 zeer gelukkige level 60 guildies.

Verder dit weekend fishing en cooking geleveld tijdens het wachten op groepen. Ik begon op 1, maar ben inmiddels met beide rond 225. Voor mij een goed weekend dus.

Morgen de grote patchdag. Vanavond dus inlezen op maintankadin voor een nieuwe talentbuild. En dan met full speed door naar de 70. Voor de WotLK-release moet dat haalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23

Hoe bekijk je dat, ergens een handig tooltje ofzo? Ik heb niet gekeken hoeveel def ik verlies idd maar ik dacht dat dat eigenlijk nvt was? Dat je andere stats in ging leveren voor de str etc. die er nu bij zit?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Iemand nog tips op Turalyon snel geld te verdienen ?

Uiteraard doe ik dagelijks me dallies en mine me een ongeluk om de ore's te verkopen maar ik probeer nog voor 13 November me Netherdrake te halen zit momenteel op 2100g en het moet vast wel lukken om die netherdrake voor 13 november te halen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik verwacht niet dat het nodig zal zijn om een puur heal-spec te nemen tijdens het levellen.

Als ik kijk naar TBC, daar was het ook prima te doen om met greens/bleus 5mans te healen, terwijl ik een Feral spec had. Ik verwacht dan ook geen problemen tijdens het healen met een Balance spec, zeker niet met goede (in mijn geval T5-achtig) epic gear.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:18
Is er iets waardoor peacebloom heel veel waard gaat zijn na de volgende patch? Las net ergens dat peacebloom veel waard gaat zijn?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik vraag me een beetje af hoe lang ik mijn T6 zal behouden. Ik hoop toch pas rond eind 70 de eerste blues te nemen of ben ik nu heel optimistisch?

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Mili schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:33:
[...]

over het algemeen zijn de mensen die horde spelen wat socialer en zijn wat beter in het volgen van opdrachten probeer maar een een alliance AB so te organiseren dat mensen naar de 3 bases gaan waar je ze heen vraagt te gaan. horde daarin tegen hebben zoiets van :klinkt goed doen we terwijl een alliance denk : wie denk je wel niet dat je bent ik weet zelf heel goed wat ik moet doen. met als resultaat dat horde met 3 bases starten en vaak snel een 4e erbij pakken.
niet in onze battle group :') we mogen blij zijn als we 1 base hebben bij de start en de overige 8 hordes snel komen zodat het niet 7vs15 meer is oid
daarna zijn de rollen idd vaak snel omgedaait en winnen we idd nog wel maar hangt er maar helemaal vanaf hoe snel wij de 15man hebben na de start
afgelopen weekend , geen 1 keer een start gehad waar het 15vs15 was , altijd begonnen we met minder.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Lollial schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:19:
Ik vraag me een beetje af hoe lang ik mijn T6 zal behouden. Ik hoop toch pas rond eind 70 de eerste blues te nemen of ben ik nu heel optimistisch?
Van wat ik vorige week even snel bekeken heb, zijn een aantal items die ik nu heb (SSO Badge gear) pas in de level 80 instances te vervangen, dus ik verwacht niet dat je T6 voor je level 80 bent, snel zult vervangen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

ShadowBumble schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:00:

Uiteraard doe ik dagelijks me dallies en mine me een ongeluk om de ore's te verkopen maar ik probeer nog voor 13 November me Netherdrake te halen zit momenteel op 2100g en het moet vast wel lukken om die netherdrake voor 13 november te halen.
Ach ik heb 5000g verdient toen ik in Augustus weer een maandje ben gaan spelen. Gewoon idd de dailies doen en een beetje motes grinden. (Deed eerst alleen in The Dead Mire vanwege dode desktop en alleen een macbook) En daarna over naar elemental plateau vooral watermotes grinden, en de blauw+ loot verkopen op de AH. Koste even wat inspanning, maar na zoveel tijd had ik dan ook eindelijk een epic mount. Daarna is het wel genieten zeg, als je al sinds het begin van TBC met een normale mount hebt moeten vliegen. 2 Weekjes grinden, 2 weekjes genieten en toen vond ik het wel weer best. Misschien binnenkort weer eens beginnen om de mount voor m'n hunter alvast veilig te stellen qua geld.

[ Voor 8% gewijzigd door Bleet op 14-10-2008 12:33 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
pingkiller schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:18:
Is er iets waardoor peacebloom heel veel waard gaat zijn na de volgende patch? Las net ergens dat peacebloom veel waard gaat zijn?
Peacebloom word gebruikt voor Milling, voor de nieuwe profession Inscription. Deze gebruikt herbs als grondstof, zoals Jewelcrafting ore als grondstof gebruikt om gems te extracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45
De WOTLK-guild die we gestart zijn bevat nu rond de 90 accounts. Helaas zijn bij het mass-recruiting ook duidelijk minder geskillde mensen mee naar binnen geslopen, waarvan ik er gisteren al een paar heb verwijderd. De vraag is natuurlijk nog steeds of we het uberhaupt gaan redden met de huidige mensen, gisteren vertrok namelijk al 1 persoon omdat hij het vermoeden heeft meer epics bij een andere guild te krijgen.

Mooiste afsluiting van hem in whisper was ook: "Wees gerust ik ga alleen even gearen bij hun en dan kom ik terug.". Waarop ik maar geantwoord heb: "Once you are out, you stay out". Moet zeggen het valt niet mee om dedicated members te krijgen voor een guild. Dat was in vanilla wow imo toch stukken makkelijker. Mocht hier nog iemand zitten overigens die een char heeft op Ravencrest en nog interesse heeft om serieus te gaan raiden in WOTLK. Voel je vrij om me te contacten.
Laatste 3 weken raid mijn guild niet meer en dat blijft zo totdat men op level 80 zit. De plannen zijn om ook dan toch erg casual te blijven. Ik heb heel TBC als casual gespeeld wegens RL en dat was prima. Maar ik wil in WOTLK een stuk serieuzer raiden. Ik heb er de tijd voor en zin in, Rl issues zijn er nu niet meer :+ Op mijn server is er niet echt keuze. Slechts enkele serieuzere raiding guilds waarvan slechts 3 internationaal, en Horde is al zo underpopulated.

Ik heb dus mijn Warrior eergisteren verkast naar Draenor. Waah, wat een lekker drukke server is dit voor Horde zeg. Er zijn een aantal raiding guilds die bezig zijn met recruiten/reformen voor WOTLK.

Verder nog aan het twijfelen wat ik ga speccen morgen. Titans Grip Fury of Sudden Death Arms. Arms lijkt voorlopig de betere keus, de DPS is gewoon iets hoger dan Titans Grip nog. Pas ver in de 70 begint Titans Grip echt goed te scalen dankzij itemization.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
redfoxert schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:33:
[...]

Peacebloom word gebruikt voor Milling, voor de nieuwe profession Inscription. Deze gebruikt herbs als grondstof, zoals Jewelcrafting ore als grondstof gebruikt om gems te extracten.
Aha,en dat gaat met de komende patch live?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
pingkiller schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:37:
[...]

Aha,en dat gaat met de komende patch live?
Morgen word de patch uitgerold ja, inclusief Inscription en alle andere WotLK voorbereidingen zoals nieuwe talents etc etc etc.

Zie ook www.wow-europe.com of op het forum aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Leuk, laat ik nou net een stack peaceblooms in mijn bank hebben zitten.

Sterker nog, mijn hele bank zit alleen maar vol met herbs. :P
Herb herb heb...hee mijn bags zitten vol even naar bank. Eigenlijk is het helemaal niet voor AH bedoeld maar voor mijn Alchemist kwaliteiten. Kreeg trouwens van mijn guild te horen dat ik officieel een van de Alchemist ben in de guild. Yippy! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

pingkiller schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:18:
Inscription he ;)
ShadowBumble schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:00:

3K gold en dan ook nog exalted raken met netherwing, veel succes iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Raz- schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:14:

3K gold en dan ook nog exalted raken met netherwing, veel succes iig :+
Als je een Doel stelt werk je er harder voor om het te halen als de mentaliteit ik zie het wel :P Die datum is voor mij een mooie graadmeter :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-06 16:52

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ik speel zelf ook WoW onder wine (op een 64bit gentoo, met een 8800gts) en dat gaat erg goed, maar ik zou zeggen test het even uit ;). Je kan je windows wow folder gewoon kopieren om het te testen/spelen. Ik kan niet zo direct nog een vervelend nadeel bedenken :).

Gisteren nog leuk zitten levellen, samen met een RL vriend van me die een holy pally speelt hebben we de laatste quests gedaan in hfp om vervolgens door te gaan naar de volgende area :). Daar hebben we inmiddels ook al een redelijk aantal quests gedaan, al waren was de group quest (2 man nodig) niet erg simpel en zijn we een aantal keer gewhiped op zo'n elite.

Aan het eind van de avond zijn we allebei 62 en 30% naar het volgende level en we zien het nog steeds zitten om 70 te halen voor WOTLK er is :). Ik als fury specced warrior vroeg me wel nog iets af qua dps, mijn dps meter gaf aan op het einde dat (over de hele avond, sessie van 4-5 uur) ik 170dps deed en de holy pally 140dps ongeveer. Doe ik als warrior iets helemaal fout dat een holy pally bijna evenveel dps doet ? Voor die 30dps verschil zou ik ook liever holy paladin zijn, beetje minder dps maar je kan wel healen :p.

Hopelijk vandaag of morgen alle quests in Zangarmarsh gedaan krijgen, 63 dingen en verder naar de volgende area. Om een of andere reden vind ik het questen in outland wel véél leuker, maar dat kan ook zijn omdat het erg fijn spelen is met twee :).

Qua gold gaat het ook wel erg hard in outland, heb nog maar net mijn epic mount gekocht waardoor ik helemaal blut was en na de sessie van gisteren staat er alweer 200+ gold op de teller.

[ Voor 6% gewijzigd door DeadLock op 14-10-2008 13:27 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Welkom op Draenor :) 't is een erg gezellige server moet ik zeggen. Als je me nodig hebt, zie sig, snotellia is mn main

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

DizzyWeb schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:13:
[...]

Ik ben druid, ik heb juist et tegenovergestelde. Ik ben straks crit immune door talents en moet al mijn gear regemmen om defense er uit te halen. Gaat me een vermogen kosten :(
Shit nooit bij stil gestaan :(
Ik zou er bijna voor kiezen om dan SotF NIET volledig vol punten te stoppen ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:17
Kaap schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:35:
[...]

Ik heb dus mijn Warrior eergisteren verkast naar Draenor. Waah, wat een lekker drukke server is dit voor Horde zeg. Er zijn een aantal raiding guilds die bezig zijn met recruiten/reformen voor WOTLK.
Succes, liasis/sneek zit met z'n alliance char op die server *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Zondag er even keihard tegenaan gegaan en me rogue van 36 naar 48 geleveled/geboost in 7 uur tijd. :) Nu lekker herbalism en alchemy levelen, zodat die ready zijn voor WotLK. Hopen dat ik minimaal nog 68 kan worden voor 13 november, hoewel ik er een hard hoofd in heb. Tentamens... :( Hoort er ook bij. Ben nu bij het deel dat ik Briarthorn en Bruiseweed nodig heb, en die zijn irritant om te zoeken. Eerst the Barrens geprobeerd, wat een hel. :P Nu net in Redridge ging het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:18
heb hier nu wel een vervelend probleem met WoW, sinds in sinds zaterdag mijn nieuwe scherm heb is mijn fps dramatisch gezakt, natuurlijk is dit voor een deel logisch aangezien ik van 1280*1024 naar 1650*1080 gegaan ben. Echter van 40-60fps naar 20-30 had ik echt niet verwacht.

Heeft iemand deze problemen vaker gezien, en weet hier misschien een oplossing voor. dadelijk moet ik nog voor de patch een nieuwe videokaart gaan kopen om fatsoenlijk die shadows op full te kunnen draaien :S

Geprobeerd al: Nieuwe wow install, wel mijn interface uiteraard overgezet.

WoW video settings:

1650*1080
Alles op max in wow, in nvcontrol panel verder niets getweaked

System:

C2D @ 3000mhz
6GB ram @ 900mhz 5-5-15
Video - GF8800GTS 320MB
Soundcard - Logitech usb headset (ook onboard sound, maar die gebruik ik niet).
disks: 2x Velociraptor 150GB in Raid 0 (staat mijn wow install op) 1x WD 640 GB en 1x WD 500 GB
Mobo: Gigabyte P35-DS4
Scherm: Samsung T220
OS Vista Ultimate 64bit volledig geupdate via windows update (alleen 34 language packs beschikbaar en niet geinstalleerd)

verder geen rare hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246467

Dennism schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:03:
heb hier nu wel een vervelend probleem met WoW, sinds in sinds zaterdag mijn nieuwe scherm heb is mijn fps dramatisch gezakt, natuurlijk is dit voor een deel logisch aangezien ik van 1280*1024 naar 1650*1080 gegaan ben. Echter van 40-60fps naar 20-30 had ik echt niet verwacht.

Heeft iemand deze problemen vaker gezien, en weet hier misschien een oplossing voor. dadelijk moet ik nog voor de patch een nieuwe videokaart gaan kopen om fatsoenlijk die shadows op full te kunnen draaien :S

WoW video settings:

1650*1080

System:

C2D @ 3000mhz
6GB ram @ 900mhz 5-5-15
Video - GF8800GTS 320MB
Soundcard - Logitech usb headset (ook onboard sound, maar die gebruik ik niet).
disks: 2x Velociraptor 150GB in Raid 0 (staat mijn wow install op) 1x WD 640 GB en 1x WD 500 GB
Mobo: Gigabyte P35-DS4
Scherm: Samsung T220
OS Vista Ultimate 64bit volledig geupdate via windows update (alleen 34 language packs beschikbaar en niet geinstalleerd)

verder geen rare hardware
Toevallig V-Sync aan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Mocht hier nog iemand zitten overigens die een char heeft op Ravencrest en nog interesse heeft om serieus te gaan raiden in WOTLK. Voel je vrij om me te contacten.
Huh? Wist niet dat er nog GoTers op Ravencrest zaten! Doria / Snappie / Wietzakje hier, maar met raiden gaat 't wel goed. Net Dusk Ronin weer in, semi-hardcore raiden dus meer tijd ga ik er toch niet aan besteden. En mocht dat niet lukken, is er altijd nog een plekje bij m'n Zweedse vrienden van Damage over Time :)

<- = guildhoerrrrr :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
V-Sync aan of uit zou m.i. niet uit mogen maken. "refresh rate" van de TFT is 60hz, dus dan zou ie met v-sync aan niet boven de 60 mogen komen, wat ook niet wenselijk is. Het probleem is echter dat ie nu zwaar onder de 60 zit en nog maar net tegen het speelbare aan :)

Zal dit thuis echter nog even testen, maar verwacht hier niet echt veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennism schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:11:
[...]

V-Sync aan of uit zou m.i. niet uit mogen maken. "refresh rate" van de TFT is 60hz, dus dan zou ie met v-sync aan niet boven de 60 mogen komen, wat ook niet wenselijk is. Het probleem is echter dat ie nu zwaar onder de 60 zit en nog maar net tegen het speelbare aan :)

Zal dit thuis echter nog even testen, maar verwacht hier niet echt veel van.
Nee dat is waar ik moet je trouwens zeggen ik er een paar dagen geleden ook alst van had hoor , maar bij mij was het ik logde in en had 100fps zegmaar en om de zoveel min dropte het naar 20 en dan weer gelijk naar 80 waardoor je dus ff still hing heel appart maar tis nu weer opgelost zonder ik wat veranderd had

Ik hoop je het vind want het kan vrij irritant zijn ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Ik heb een soort gelijke setup (q6600, 8800gt. vista x64 ultimate) en heb dit ook, Het gaat echter goed (60fps met vsync, 150+ zonder) als ik windowed mode uit heb, of op maximized.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Dank voor de comments, ik gebruik geen windowed trouwens. Gewoon normale start up zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
dubbel sorry :/

[ Voor 92% gewijzigd door Dennism op 14-10-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

In hogere resoluties loop je al snel tegen de limiet van het geheugen aan op een videokaart. Een 8800GTS is een goede kaart en zelfs overkill voor een spel zoals WoW. Maar in hogere resoluties heb je wel nood aan een boel geheugen en dan is 320MB gewoon te krap en vandaar de schommelingen in het aantal fps.

Ik heb hetzelfde voor omdat ik in 1920x1200 game en vandaar overweeg ik om een graka met 1GB te kopen als WotLK komt (de HD4870).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 00:29
DarthDavy schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:30:
In hogere resoluties loop je al snel tegen de limiet van het geheugen aan op een videokaart. Een 8800GTS is een goede kaart en zelfs overkill voor een spel zoals WoW. Maar in hogere resoluties heb je wel nood aan een boel geheugen en dan is 320MB gewoon te krap en vandaar de schommelingen in het aantal fps.

Ik heb hetzelfde voor omdat ik in 1920x1200 game en vandaar overweeg ik om een graka met 1GB te kopen als WotLK komt (de HD4870).
Ook met "slechts" 320 MB moet een 8800GTS 60 FPS kunnen halen op 1680x1050.

Met mijn 7950GT en C2D 4400 haal ik nog 60FPS met WoW fullscreen op de voorgrond en nog een keer op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 11-06 16:21

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja in vanilla wow had je maar 40 plaatsen waarvan er 35 opgevult konden worden door idioten. boeide toch niet.

Ben echt heel blij met de switch naar 25 man raids want al die slackers in 40 mans kregen ook gewoon hun epics terwijl ze afk aan het raiden waren

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:50

Osxy

Holy crap on a cracker

[...]

Verder nog aan het twijfelen wat ik ga speccen morgen. Titans Grip Fury of Sudden Death Arms. Arms lijkt voorlopig de betere keus, de DPS is gewoon iets hoger dan Titans Grip nog. Pas ver in de 70 begint Titans Grip echt goed te scalen dankzij itemization.
Welkom op draenor :) Ik zit al sinds ik WoW speel op Draenor, ben het meeste te vinden op mijn shaman: Léwis.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snappie88 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:06:
[...]

Huh? Wist niet dat er nog GoTers op Ravencrest zaten! Doria / Snappie / Wietzakje hier, maar met raiden gaat 't wel goed. Net Dusk Ronin weer in, semi-hardcore raiden dus meer tijd ga ik er toch niet aan besteden. En mocht dat niet lukken, is er altijd nog een plekje bij m'n Zweedse vrienden van Damage over Time :)

<- = guildhoerrrrr :P
Ik heb 3 dagen in Damage over Time gezeten... het waren de 3 langste dagen van mijn leven. Een guild waarin de guildchat een gehalte heeft van Oprah Winfrey met een beetje Dr. Phill flavour is toch niet wat ik zoek in een guild :). Leuke guild als je veel van chatten houd, alleen qua raiden en het niveau ervan... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 15:01

zwik

randomized

Ik speel op een 2.5 ghz c2d met 4 gb ram, en een 8600GT go (Macbook pro) op 1920x1200. Alles max en dan zit ik ook rond de 50-60 fps :) .

Ik speel overigens op Sunstrider (pornstrider :+ ) .

[ Voor 16% gewijzigd door zwik op 14-10-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
Wow veel mensen op Draenor eigelijk :)
[...]
Mocht je een guild zoeken kan je altijd een apply schrijven voor de guild waar ik momenteel in zit
Zijn geen hardcore guild maar in de raids zelf word er toch vrij hardcore gehandeld :)
Maar zowel in als buiten de raids is het altijd onwijs gezellig en zitten ook vrij veel Nederlanders in waaronder de guild master.

Site is: http://lazarus.forumotion.com

Zit nu voornamelijk op m'n alts omdat ik deze level via Recruit a Friend ook met iemand van/via hier.
Radiance is m'n main.
Alts heten Zandkoe (warrior) en Tocadisco(warlock) beide lvl 42 nu :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:00:
[...]

Ik heb 3 dagen in Damage over Time gezeten... het waren de 3 langste dagen van mijn leven. Een guild waarin de guildchat een gehalte heeft van Oprah Winfrey met een beetje Dr. Phill flavour is toch niet wat ik zoek in een guild :). Leuke guild als je veel van chatten houd, alleen qua raiden en het niveau ervan... :')
Hehe, thnx :P Grote kans dat ik je dan nog gerecruit heb ;) Ach, ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Wel leuk om te zien dat er heel veel mensen zijn die terugkwamen naar DoT na een guild of zelfs serverchange omdat de sfeer zo gezellig was :P

(maar er zaten ook wel een paar idioten hoor :P)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snappie88 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

Hehe, thnx :P Grote kans dat ik je dan nog gerecruit heb ;) Ach, ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Wel leuk om te zien dat er heel veel mensen zijn die terugkwamen naar DoT na een guild of zelfs serverchange omdat de sfeer zo gezellig was :P

(maar er zaten ook wel een paar idioten hoor :P)
De beste spelers zijn toch naar Dusk Ronin gegaan? Tenminste dat PMde 1 van de MT's van DR een dag nadat ik gejoined was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:26:
[...]

De beste spelers zijn toch naar Dusk Ronin gegaan? Tenminste dat PMde 1 van de MT's van DR een dag nadat ik gejoined was.
Hmjah, deels wel ja. Gamling, Krabs en Kranner zijn drie goede tanks die tegenwoordig allemaal in Dusk Ronin zitten. Zitten overigens nog een stuk of tien goede leden hoor, waarvan veel van 't die-hard groepje raiders van DoT. De QQ zit nu nog steeds in DoT, en da's eigenlijk ook de reden dat ik 't op dit moment op Dusk Ronin hou. Zeker goede herinneringen aan DoT, en heb er wat Zweedse vrienden aan overgehouden, maar de QQ was inderdaad af en toe best erg :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:00:
[...]

Zie je de link? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
RoS doen zonder ventrilo en dan ook nog eens de interrupts doen, best uitdagend kan ik je melden maar stiekem ben ik toch wel blij dat ik ventrilo weer aan de praat heb. ;) Raiden zonder ventrilo is ook een stuk minder beleving mijns inziens.

Vanavond geen raid, heel misschien Kael nog (sommigen zijn heel erg gebrand op de titel) maar ik schat de kans laag in, dus maar verder op toon #4, de andere 3 hebben het vliegende draakje al, nu de shammy nog (3950/21000). Weet nog wel netherdrake op mijn eerste toon, was de 4de ally van de server met zo'n ding, toen was het nog een redelijke bijzonderheid nu niet meer dus het leuke is er nu wel vanaf maar... alles is beter dan de vliegende kip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zjanzjak schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:57:
RoS doen zonder ventrilo en dan ook nog eens de interrupts doen, best uitdagend kan ik je melden maar stiekem ben ik toch wel blij dat ik ventrilo weer aan de praat heb. ;) Raiden zonder ventrilo is ook een stuk minder beleving mijns inziens.
Wij deden laatst Illidan zonder teamspeak (server crashte net voordat we aan try begonnen)... Heerlijk rustig en beste try ooit :P Grappige was ook dat TS halverwege weer werkte maar gewoon niemand wat zei :)

[ Voor 28% gewijzigd door Viggen op 14-10-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 31-05 08:23
Nog ever over DK, de begin area is sort instance/script based, en verander met de quests die je doet.
En kun je alleen andere DK ontmoeten die ook in dat "deel" bezig zijn.
Ook kun je dus in start gebied niet geganked worden. (horde/alliance is ook gescheiden)
Na de laatste quest kan je pas naar "buiten" eerder schijnt mogelijk te zijn maar tenzij je maar met de helft van je talent wil koment te zitten wordt sterk afgeraden :)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Vanavond geen raid, heel misschien Kael nog (sommigen zijn heel erg gebrand op de titel) maar ik schat de kans laag in, dus maar verder op toon #4, de andere 3 hebben het vliegende draakje al, nu de shammy nog (3950/21000). Weet nog wel netherdrake op mijn eerste toon, was de 4de ally van de server met zo'n ding, toen was het nog een redelijke bijzonderheid nu niet meer dus het leuke is er nu wel vanaf maar... alles is beter dan de vliegende kip.
wij raiden standaard zonder ventrillo, hebben het een maand met gedaan. het voegt gewoon weinig toe behalve blerende nederlanders/noren/denen/zweden/etc etc :+ voor fights waar veel coordinatie nodig is gebruiken we gewoon macro's in /ra of /w :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 20:26
Dennism schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:03:

WoW video settings:

1650*1080
Ik heb ook een 8800, maar dan met 640mb, maar heb last van dezelfde FPS schommelingen. Speel op dezelfde resolutie met hetzelfde besturingssysteem. Als ik google op 8800 en WoW krijg ik helaas veel resultaten, er zijn ook verschillende threads op het WoW forum van mensen met een 8800, met veel oplossingen die niet werken voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

Rannasha

Does not compute.

DnB-Terrorists schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:13:
Wow veel mensen op Draenor eigelijk :)
'tis gewoon een lekker drukke server (al is natuurlijk de vraag in hoeverre dat prettig is als iedereen straks tegelijk Northrend bestormt...)

<--- Rannasha of <Mist>

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Laatst online: 27-05-2024
om alle posts over bg's te gaan quoten gaat me wat ver maar om even te reageren op mensen die mijn eerder verhaal naar het land der fabelen doorverwezen(zelf waarschijnlijk horde en die bang zijn dat blizzard er iets aan gaat doen):
realm : kazzak, battlegroup : misery. alli/horde verhouding 52/48. op kazzak(dit is mijn main realm) heb ik een alli en ik heb een lvl 70 horde op een andere realm binnen dezelfde battlegroup. en zelfs om 01.00 's nachts op een doordeweekse avond is het veel makelijker om te winnen als horde. om eerder genoemde reden. noem het pech, noem het zoals je wilt maar dit zijn gewoon feiten. horde wint 60% van de bg's op basis van het feit dat ze wel tactiek volgen. en geloof me iedere AB vraag ik of ik ldr mag zodat ik mensen kan verdelen over groepen. zelf werp ik me iedere keer maar op om op Stables te blijven en iedere keer vraag ik mensen alsjeblieft groep 1 ga daar heen groep 2 ga daarheen en groep 3 ga met groep 1 mee als de base gecapped is blijven er 2 achter en de rest loopt verder. maar 9 van de 10 keer luisteren er 5 of meer mensen niet naar welke bases ik ze gevraagd had te gaan(als ik bijv. lumber mill en Blacksmith gecapped wil hebben en ik zie mensen vanaf trollbane hall gelijk naar mine lopen. dan heb ik alweer zoiet van ik kan net zo goed /afk doen want dit wordt toch weer niks.
afgelopen weekend was AB weekend ik heb 3 avonden van 01.00 tot 04.00 gespeeld en ik heb 50 potjes gespeeld en er 40 verloren. do i need too say more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Auredium schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:22:
[...]

Ja, idd ben zelf ook wel benieuwd naar. Hoop alleen dat er nu een performance drop komt in mijn spel. Mar dat zal wel niet. :P
Was deze trouwens bij de WotLk beta al in gebruik? (herinnert zich dat screenshots er anders uitzagen dan normaal WoW)
op de live realms heb ik 30fps in stormwind en op de PTR was het 5 fps
(alle settings maxed out)
ik weet dat de PTR altijd wat lager uitvalt maar ik vrees dat mijn pc geen max. settings aan kan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Species5618 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:26:
[...]

'tis gewoon een lekker drukke server (al is natuurlijk de vraag in hoeverre dat prettig is als iedereen straks tegelijk Northrend bestormt...)

<--- Rannasha of <Mist>
Lol volgens mij zie ik jou best regelmatig in OG bij de bank rondhobbelen (zoals de halve horde bevolking :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
Ach als het te druk is om te questen duik ik wel een instance in en als niemand mee wil / kan ga ik wel op een van me 2 altjes verder. Die gaan de 70 toch niet meer halen voor wotlk denk ik :)
Vanavond maar eens een laatste poging voor een ZA beertje wagen gok ik zo...of 10k gold neer leggen en me laten boosten door Exodus :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili

ik heb zelf een feral druid en ben van 34k armor live naar 24k PTR gegaan. dit lijkt overigens schokkender dan het is want per saldo heb ik nu ipv 75% reduction by armor op de live server en op de PTR(dus live morgen)68% en aangezien er veel classes meer damage gaan doen. bosses minder HP krijgen en minder hard hitten. is dat voor mij te overzien. een warrior die niet meer critimmune is zal waarschijnlijk idd een extra gem gaan pakken voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Mili schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:36:
om alle posts over bg's te gaan quoten gaat me wat ver maar om even te reageren op mensen die mijn eerder verhaal naar het land der fabelen doorverwezen(zelf waarschijnlijk horde en die bang zijn dat blizzard er iets aan gaat doen):

[..]

horde wint 60% van de bg's op basis van het feit dat ze wel tactiek volgen.
Wat wil je dan dat Blizz er aan gaat doen? BG landscape veranderen zodat dit in het voordeel is van Alliance? (AV anyone???) Alle Alliance players +10k hp geven in PVP?? Je geeft zelf aan dat het verschil ontstaat uit het feit dat Horde spelers zich anders (beter teamverband) gedragen...... moeten ze daardoor gestraft worden???

Lijkt me wel leuk:
Noob rogue: "Blizz!!!! All teh lockz arz kickzing my azz cuzz I R not know user CloSS?? NERF LOCKX!!"
Blizz: "uhm okay, from now on Warlocks can no longer use fear and no longer have pets"

Oh en 60% winkans terwijl stom geluk je al 50/50 kans zou moeten geven vind ik geen significant verschil.
en geloof me iedere AB vraag ik of ik ldr mag zodat ik mensen kan verdelen over groepen. [..] 9 van de 10 keer luisteren er 5 of meer mensen niet naar welke bases ik ze gevraagd had te gaan(als ik bijv. lumber mill en Blacksmith gecapped wil hebben en ik zie mensen vanaf trollbane hall gelijk naar mine lopen. dan heb ik alweer zoiet van ik kan net zo goed /afk doen want dit wordt toch weer niks.
Tsja, ik weet het niet. Het enige wat ik kan zeggen is dat het geven van instructies heeeel tricky is, de grens tussen gezien worden als iemand met een plan, en het zoveelste kindje die "komt vertellen hoe het moet" is voor sommigen erg dun.

Als ik in AB de groep probeer te "sturen" doe ik het altijd heel low profile: ik ga gewoon BS deffen, meld alles wat ik zie (dus ook waarschuwen als ik alliance naar farm / LM zie lopen), en ik vraag af en toe hoe het bij de andere nodes gaat.... Vaak merk je dan al dat er een paar extra mensen zich ook actief met defense gaan bezighouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
Raz- schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:18:
[...]

wij raiden standaard zonder ventrillo, hebben het een maand met gedaan. het voegt gewoon weinig toe behalve blerende nederlanders/noren/denen/zweden/etc etc :+ voor fights waar veel coordinatie nodig is gebruiken we gewoon macro's in /ra of /w :+
En over welke fights heb je het dan?

Bij ons weinig gebler want we hebben een vrij strenge rl (wat ik dus totaal niet erg vind), chit chat op zijn tijd ok, maar bij bossfights heb je je maar te focussen vindt hij (en met hem vele anderen). BT is bij ons op farm, alles wordt vrijwel ge'oneshot op Illi na maar die gaat na 2... 3 keer ook altijd neer. Voor de gein zei hij eens niets tijdens Gurtogg, ok er zaten wat nieuwe bij die de fight wel eens gedaan hadden maar het nog niet blind konden zeg maar, maar op de 1 of andere manier ging er wel wat mis met wipe als gevolg, totdat hij weer tijdens de fight wat aanwijzigingen gaf, Gurtogg ging zonder problemen neer... Persoonlijk vind ik het ook fijner om een rl te horen tijdens bossfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Lollial schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:19:
Is dat nou niet saai? 10 levels grinden en gewoon weten dat je elke reward direct kan vendoren omdat je toch al beter spul aan hebt... net als elke green en blue die je loot. Ik vond het zelf juist geweldig toen ik op lvl 58 de eerste Outland greens kreeg en bijna elke drop, elke quest reward was weer een upgrade. 10 levels lang in dezelfde gear... eeuw. Al heb je er natuurlijk wel hard voor gewerkt.

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 14-10-2008 17:00 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism

Onze rogues doen RoS interrupts altijd zonder TS, gewoon om beurten kicken, kan niet lastig zijn. Het wordt pas lastig als andere behalve de 2 aangewezen interrupters zich ermee gaan bemoeien.

Wat betreft Kael titel, die hadden ze beter al niet meer beschikbaar kunnen maken toen de attunement gelift werd. Nu loopt iedereen met die titel en kan je gewoon niet meer zien wie Kael/Vashj gewoon gekilled heeft en wie ze in T6 gear eventjes snel gedaan hebben toen ze de boel outgearden omdat ze het daarvoor niet konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
FunkyTrip schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:00:
[...]

Is dat nou niet saai? 10 levels grinden en gewoon weten dat je elke reward direct kan vendoren omdat je toch al beter spul aan hebt... net als elke green en blue die je loot. Ik vond het zelf juist geweldig toen ik op lvl 58 de eerste Outland greens kreeg en bijna elke drop, elke quest reward was weer een upgrade. 10 levels lang in dezelfde gear... eeuw. Al heb je er natuurlijk wel hard voor gewerkt.
Ik vond dat juist verschrikkelijk. Epic gear waar ontzettend veel raiding tijd in was gaan zitten kon ik vervangen door de eerste de beste green quest-reward in Outland.
Voelde echt respectloos richting m'n pre-bc gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Seraphin schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:47:
[...]

Tsja, ik weet het niet. Het enige wat ik kan zeggen is dat het geven van instructies heeeel tricky is, de grens tussen gezien worden als iemand met een plan, en het zoveelste kindje die "komt vertellen hoe het moet" is voor sommigen erg dun.

Als ik in AB de groep probeer te "sturen" doe ik het altijd heel low profile: ik ga gewoon BS deffen, meld alles wat ik zie (dus ook waarschuwen als ik alliance naar farm / LM zie lopen), en ik vraag af en toe hoe het bij de andere nodes gaat.... Vaak merk je dan al dat er een paar extra mensen zich ook actief met defense gaan bezighouden.
het probleem op de battlegroup waar ik in zit is dat als je niks doet en dus gewoon uit je zelf maar stables gaat verdedigen en dan waarneer je vanaf stables een inc roept van 3 horde en je bent in je eentje dat er
a) helemaal niemand komt
b) er komt maar 1 of 2 mensen helpen
c) er komen er veelste veel (als ik dus zeg 3 horde dat er 9 alliance komen) waardoor horde dus een andere bases pakken.
c) er komen wel mensen maar nadat horde de base gecapped hebben

ik als druid ben niet zo snel dood ena als ik al dood ga dan na 2 minuten ga ik niet wachten op de gy ress van 20 sec ik ren dan naar me corpse en interupt nog minimaal 30 sec dus dan hebben ze bijna 3 minuten gehad om te komen helpen en dan ben je dus weer dood en heb je een cd op je corpse ress en verlies je dus de base en dan komen er ineens 2 of 3 mensen om de base terug te pakken wat dan niet meer lukt en dam komen er volgens nog wat alliance en dan is bijv mine of een andere base ineens nog maar door 1 iemand defended en dan verliezen we die ook een dan is het 1-4 in bases en 1000-1500 resources en dan heb ik het wel weer gehad.

en dit gebeurt niet in 1 ab maar dit gebeurt in iedere AB zo'n beetje die ik join en of ik nou gelijk resign of even 2 minuten wacht om bij andere spelers terecht te komen haalt ook weinig uit. want dan kom je weer in een ab terecht waarin je 4-1 voorkomt 1200-500 resources hebt en nog verliest omdat je 3 bases in 1 minuut verliest

en tuurlijk kan blizzard hier weinig aan doen dat de meeste spelers het concept van PVP niet snappen en niet bereid zijn het te leren. het enige wat ik me kan bedenken is een soort gear check op item level dat je niet als bijna volledig green geared team tegen een team kan komen waarbij 12 van 15 spelers meer dan 350 resillience hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraR-pc schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:06:
[...]

Ik vond dat juist verschrikkelijk. Epic gear waar ontzettend veel raiding tijd in was gaan zitten kon ik vervangen door de eerste de beste green quest-reward in Outland.
Voelde echt respectloos richting m'n pre-bc gear.
idd dat had ik dus ook maar ik weiger me Tier 1 / 2 Sets te slopen :D

Nu en dat ga ik dus ook niet in Lichking doen ill be proud to quest in my T5 full ^^

En alles vendorre is geen probleem alle rewards extra moneys :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Ik ga in WoTLK van enhancement naar resto/elemental (aim op resto maar met oog op het dual spec systeem ook wat elemental spul halen) overstappen.
Enhancement was erg leuk maar nu ben ik toe aan verandering en ik ga dus healen! :O

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.