Ik ben wel gaan questen in EPL en WPL. Je krijgt rustig ook 10k per quest. Je hebt het voordeel dat de mobs wat lager zijn waardoor ze snel neergaan. Waardoor je weer een voordeel krijgt in Outlands. Maar de gear die je krijgt in outlands is natuurlijk wel lekkerder.MrHuge schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 08:00:
Mijn Warrior is ondertussen level 58 geworden, dus ben ik Outlands maar eens ingegaan. Op m'n lock heb ik dat op lvl 60 pas gedaan, maar ik vind WPL en EPL nou niet echt heel leuke gebieden om te questen, dus probeer ik het nu maar eens op 58. Ik moet zeggen dat ik het wel pittig vind, maar het is wel te doen. Ik heb nogal de neiging om niet op het level van mobs te letten als ik ze aanval, maar dat moet ik nu toch wel ff doen. Maargoed, de XP loopt wel snel op met zo'n 1100 XP per mob (inclusief rested) en 9000-9800 XP per quest, dus ik denk eigenlijk dat het questen naar 60 in Outlands sneller gaat dan in WPL en EPL, kan iemand dat bevestigen of ontkrachten?
Weet iemand trouwens hoe die 30% leveling speed increase wordt bereikt? Wordt de XP per mob/quest verhoogd, of wordt de hoeveelheid XP nodig om te levelen verminderd?
Het aantal xp per quest is verhoogd en het benodige xp per level is verlaagd hierdoor level je 30% sneller dan eerst.