Hier is er nog een.
Verwijderd
Zou iemand nog willen kijken naar de vragen die ik een halve pagina naar boven heb gepost?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Verwijderd
Misschien moet je die even in het normale XPS15 forum zetten. Linkje:Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:48:
Zou iemand nog willen kijken naar de vragen die ik een halve pagina naar boven heb gepost?
Alvast bedankt
[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 6
Verwijderd

10% KORTING OP UW STUDIO XPS
COUPON CODE: 6SVPDN$P882C1D
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een Studio XPS desktop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling. Geldig tot 28-08-11
De Dell Studio XPS Desktops combineren de nieuwste technology en mogelijkheden met een mooi gestroomlijnd design. Koop 'm vandaag nog zodat u er snel zelf van kunt genieten!
Veel plezier met de 10% korting! Wilt de gelukkige zichzelf wel bekend maken?
Ik heb hem ook kunnen gebruiken, bedankt!
Zodra op 1 van mijn 20 ingeschreven e-mail adressen een kortingscoupon binnenkomt, zal ik hem hier ook posten.
Ik zie trouwens dat de aanbiedingen voor de XPS 15 laptops inmiddels tot de 17e zijn ipv tot de 10e.
Zodra op 1 van mijn 20 ingeschreven e-mail adressen een kortingscoupon binnenkomt, zal ik hem hier ook posten.
Ik zie trouwens dat de aanbiedingen voor de XPS 15 laptops inmiddels tot de 17e zijn ipv tot de 10e.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Verwijderd
darkstone had me gisteren een link gepaast met die 40 euro kortings bonnen , werken die nog ?
of heeft iemand misschien nog een 10% waardebon over ?
ik ga zo namelijk een XPS 15 kopen.
of heeft iemand misschien nog een 10% waardebon over ?
ik ga zo namelijk een XPS 15 kopen.
Ik heb er ook al een week in mijn winkelmandje zitten. Schiet niet echt op. Ben steeds blijkbaar enkele seconde te laat... De code van hierboven deed het om 17:00 al niet meer...
Dell NL: €40,- korting met waardebon: 9TCPXR1SWP971Z
Dell BE: 5% korting met waardebon: 9GXT?$?4Z6WK1C
Geldig op alle Inspiron & XPS systemen.
Minimale orderwaarde € 799 excl. verzendkosten.
Aanbieding geldig t/m 17.08.11.
Dell BE: 5% korting met waardebon: 9GXT?$?4Z6WK1C
Verwijderd
Ik ben ook zeer geintereseerd in een 10% kortingsbon. Heeft iemand weer een rijtje om meerdere mensen gelukking te maken?
Tja, mijn mandje wacht op betalen....met 10% korting zou ik toch erg blij zijn. Ik hoop dat nog iemand wil delen.
Kunnen we niet beter een soort van web-app maken waarin iedereen kortingscodes kan invoeren en dat je jezelf dan kan aanmelden voor een kortingscode vervolgens worden deze code op first come first serve basis uitgeleverd. Of iedere week / dag op een bepaald tijd stip gereleased.
Verwijderd
Ik ben mezelf in rare bochten aan het wringen om sneller aan kortingsbonnen te komen. Maar dat gaat nog zeker een week duren. Reken jezelf dus nog niet rijk. En ikzelf ook niet
Verwijderd
Verlopen de 17de niet toevallig de andere acties? Dat zou zonde zijn. Een combi van meerdere acties maakt het geheel erg aantrekkelijk. Zou wel een goede service van Dell zijn als ze iedereen de 10% korting gunnen. Vele zouden sneller tot de koop overgaan i.p.v. maar struinen op deze site in de hoop op extra korting. Snap het niet helemaal.
Verwijderd
Ik ben een mailserver aan het opzetten, zodat ik de binnengekomen randomstring@mijndomein.tk mails kan parsen op de aanwezigheid van 10% bonnen. Vervolgens 1000x registreren met een script, en de bonnen lopen binnen. Alles wat ik probeer gaat echter pas de 10e keer goed
Als iemand een simpele smtp applicatie weet welke de mails niet-encrypted opslaat. Please tell. Dan krijg je een kortingsbon van mij. Ik heb er een binnengekregen zag ik. Dat bespaart mij enorm veel gedoe. Ik ben nu aan het overwegen mijn eigen server te schrijven...
Edit: screw this. Ik schrijf er wel gewoon een
Grappig overigens. Iedereen zit te smeken om bonnen en ik krijg er zomaar 3 binnen deze maand

Als iemand een simpele smtp applicatie weet welke de mails niet-encrypted opslaat. Please tell. Dan krijg je een kortingsbon van mij. Ik heb er een binnengekregen zag ik. Dat bespaart mij enorm veel gedoe. Ik ben nu aan het overwegen mijn eigen server te schrijven...
Edit: screw this. Ik schrijf er wel gewoon een

Grappig overigens. Iedereen zit te smeken om bonnen en ik krijg er zomaar 3 binnen deze maand
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 00:23 ]
Verwijderd
hoi Darkstone
Als je het toch op die andere manier doet wil je dan even overwegen de kortingscode toe te sturen. Dan hoop ik dat ik 'm kan gebruiken en mijn bestelling af kan ronden. (tja toch een beetje smeken he!)
Vriendelijk bedankt
Als je het toch op die andere manier doet wil je dan even overwegen de kortingscode toe te sturen. Dan hoop ik dat ik 'm kan gebruiken en mijn bestelling af kan ronden. (tja toch een beetje smeken he!)
Vriendelijk bedankt
Dell moves in mysterious ways, waarschijnlijk komen er over een tijdje in 1x weer heel veel bonnen. Was begin/midden juli ook al terwijl aan het einde van juli ineens heel veel bonnen waren.
Als Darkstone zijn script heeft kunnen we eens zien of we er een patroon in kunnen vinden
Als Darkstone zijn script heeft kunnen we eens zien of we er een patroon in kunnen vinden
Geen 10% waardebon, maar misschien toch interessant:
Waardebon van Dell: (geldig t/m 17 aug. 2011) korting op XPS, Studio en Inspiron systemen vanaf €799,- bij gebruik van de volgende kortingscodes:
Kortingscode: HMM0X8N1JZ53VV €40,- korting op alle orders boven €799,-
Kortingscode: GPK6K3LSLKVD2D €60,- korting op alle orders boven €999,-
Kortingscode: XW0FP82PQ?ZLMC €90,- korting op alle orders boven €1099,-
bron
Waardebon van Dell: (geldig t/m 17 aug. 2011) korting op XPS, Studio en Inspiron systemen vanaf €799,- bij gebruik van de volgende kortingscodes:
Kortingscode: HMM0X8N1JZ53VV €40,- korting op alle orders boven €799,-
Kortingscode: GPK6K3LSLKVD2D €60,- korting op alle orders boven €999,-
Kortingscode: XW0FP82PQ?ZLMC €90,- korting op alle orders boven €1099,-
bron
Het toetsenbord van de XPS 15:

Blijf de toetsenindeling maar apart vinden..
lijkt toch alleen voor 'geselecteerde producten' en accesoires te zijn.. waar ik die geselecteerde producten dan kan vinden...

Blijf de toetsenindeling maar apart vinden..
lijkt toch alleen voor 'geselecteerde producten' en accesoires te zijn.. waar ik die geselecteerde producten dan kan vinden...
[ Voor 67% gewijzigd door Creadion op 12-08-2011 17:30 ]
Verwijderd
Ik weet dat de 10 procent kortingsbonnen schaars zijn, maar als iemand er 1 heeft zou ik het zeer op prijs
stellen als ik deze in mijn postvak krijg =)
Mooi dat Darkstone plannen aan het smeden is (A)
Mooi dat Darkstone plannen aan het smeden is (A)
Ik zou nog eens goed kijken als ik jouw was.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:55:
Ik weet dat de 10 procent kortingsbonnen schaars zijn, maar als iemand er 1 heeft zou ik het zeer op prijs
Hoop dat dit gaat werken en het straks bonnen "regent" o:) Wil toch eigenlijk ook wel snel gaan bestellen...
Verwijderd
als iemand een 10% heb voor me, zou ik vrij dankbaar zijn wil mijn xps 17 zo bestellen nammelijk
Same for me (A)Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:53:
als iemand een 10% heb voor me, zou ik vrij dankbaar zijn wil mijn xps 17 zo bestellen nammelijk
Verwijderd
Ontvang 5% extra online korting!
Gebruik deze code bij de kassa:
9GXT?$?4Z6WK1C
9GXT?$?4Z6WK1C
Deze geeft bij mij een error....Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:40:
9GXT?$?4Z6WK1C
edit: Hmm voor België volgens mij...
[ Voor 5% gewijzigd door Flatlinernl op 12-08-2011 14:45 ]
Klopt de bovenstaande codes zijn ook alleen maar voor de consumenten uit Belgie.
[ Voor 81% gewijzigd door laserboy op 12-08-2011 18:12 ]
Verwijderd
Had je graag gegeven als ik er 2 hadVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:00:
Is er toevallig al iemand die mij happy kan maken met een 10% kortingsbon?
maar zoek er zelf ook 1 ><
Mischien nog zo n super tweaker die dr 1 in t forum mikt
Verwijderd
Hoi Darkstone
Ik zou je nogmaals willen vragen je code in de groep te gooien. Alleen van jou weet ik dat je er een hebt. Of heb inmiddels al meer succes met je plannen en heb je er al meer?
alvast bedankt!
Ik zou je nogmaals willen vragen je code in de groep te gooien. Alleen van jou weet ik dat je er een hebt. Of heb inmiddels al meer succes met je plannen en heb je er al meer?
alvast bedankt!
Je hebt al voor een deel gelijk gekregen met de nieuwe Inspiron's, alleen zit er jammer genoeg een scherm met een lage resolutie in en alleen onboard video.Regeneration schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:55:
[...]
Nee dat zie je fout Darkstone, het experiment XPS 15z krijgt zijn geplande EOL status. Natuurlijk wisten ze dat een beetje lichter, nauwelijks compacter behalve de dikte, welke eigenlijk het mist belangrijk is, niet gaat werken. De XPS 15z was slechts een test. De opvolger, de Dell XPS 14z, met dezelfde specs als de huidige XPS 15 inclusief 1920 x 1080 15,6" scherm, alleen dan echt compact (formaat 14" notebook) en een gewicht van 2,0 kg is klaar om binnenkort uitgebracht te worden.
Gelukkig is de 15z weer beschikbaar met 1080p scherm dus nu kan die weer in mijn laptop keuzelijstje
Verwijderd
Mijn mailserver doet het nu. Ik moet alleen nog een check inbouwen op filenaam-geldigheid, en vervolgens en-masse inschrijven op de nieuwsbrief. Dat lukt mij vanavond nog wel, denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:45:
Hoi Darkstone
alvast bedankt!
Hebben mijn coding skills toch nog iets gedaan deze vakantie...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2011 00:58 ]
Verwijderd
Cool manVerwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:56:
[...]
Mijn mailserver doet het nu. Ik moet alleen nog een check inbouwen op filenaam-geldigheid, en vervolgens en-masse inschrijven op de nieuwsbrief. Dat lukt mij vanavond nog wel, denk ik.
Hebben mijn coding skills toch nog iets gedaan deze vakantie...
hoop voor je dat je snel wat binnenkrijgt, ik heb op dit moment 3 email adressen, maar nog niets mogen ontvangen, terwijl aantal maandjes geleden ik wel een code kreeg voor 5 15 25 of 50% o.0, alleen was toen nog niet op zoek dus niet opgelet.
50% ????? Wauw, die wil ik ook wel krijgen :-) Dat is vast maar heel even geweest.... ik wel een code kreeg voor 5 15 25 of 50% o.0,
Verwijderd
Ja kon je besparenenigmafan schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 08:16:
[...]
50% ????? Wauw, die wil ik ook wel krijgen :-) Dat is vast maar heel even geweest.
maar ik was niet aan het opletten op dat moment
Maar kon ook 5%
achja was toen nog niet opzoek naar iets
maar in t mailtje staat
Hoeveel gaat u besparen
Profiteer tot 19 juni 2011 van een korting van 5% 15% 25% 50% op dell inspirin, mini en XPS laptops of desktops....
Kreeg m binnen op 16 juni, dus 3 dagen
50% had wel sick geweest...
Verwijderd
De grap was dat iedereen dezelfde code kreeg... Volgens mij was die 50% alleen op selecte accessoires. Toners of iets dergelijks.
Verwijderd
hahaha serieusVerwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:27:
De grap was dat iedereen dezelfde code kreeg... Volgens mij was die 50% alleen op selecte accessoires. Toners of iets dergelijks.
JFRX4H67QWSC0?
was mijn code
werkt nu toch al niet meer.
Maar er staat duidelijk, dat het op systemen is, en niet op accesoires
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2011 10:37 ]
Ik heb een 10% kortingsbon voor een XPS voor consumenten en zou deze het lieftst ruilen tegen een 10% kortingsbon voor een XPS voor het zakelijk gedeelte (als ze bestaan).
Verwijderd
Aw 
Sorry heb deze niet voor je
zit zelf ook in de IT, en heb via dell wat proberen te regelen maar dit lukte niet echt o.0 ze kwamen met een hoger bod dan op de site uit...
Kan je hier niet bij helpen, maar ik denk, dat je als je zakelijk korting bij dell wilt, je gewoon moet bellen, ik weet honderd procent zeker, dat als je dat doet, ze er een leuke prijs voor je van maken
, heb dit al vaak genoeg meegemaakt.
Sorry heb deze niet voor je
zit zelf ook in de IT, en heb via dell wat proberen te regelen maar dit lukte niet echt o.0 ze kwamen met een hoger bod dan op de site uit...
Kan je hier niet bij helpen, maar ik denk, dat je als je zakelijk korting bij dell wilt, je gewoon moet bellen, ik weet honderd procent zeker, dat als je dat doet, ze er een leuke prijs voor je van maken
Verwijderd
Heb wel een kortingsbon zakelijk voor een dell vostro gekregen voor 100 euro korting wil je deze?
Verwijderd
Luitjes,
Elke keer als ik een laptop in mijn winkelwagen wil gooien krijg ik dit:
maak een selectie in het keuzemenu om een ander mandje te bekijken.
2 opties: Nederland consumenten, Nederland klein ondernemingen
en daaronder staat
u hebt geen artikelen in uw mandje
Dus mijn vraag. Waarom is dit en hoe kan ik wél iets droppen in mijn mandje.
Ook heb ik een 10 procent code gekregen voor monitors printers tv's en meer. Hebben meer mensen deze?
Groetjes
Elke keer als ik een laptop in mijn winkelwagen wil gooien krijg ik dit:
maak een selectie in het keuzemenu om een ander mandje te bekijken.
2 opties: Nederland consumenten, Nederland klein ondernemingen
en daaronder staat
u hebt geen artikelen in uw mandje
Dus mijn vraag. Waarom is dit en hoe kan ik wél iets droppen in mijn mandje.
Ook heb ik een 10 procent code gekregen voor monitors printers tv's en meer. Hebben meer mensen deze?
Groetjes
Voor familie moet ik de goedkoopste 15" inspiron bestellen (379€). Hiervoor bestaan geen codes zeker (te goedkoop?)? Of misschien gratis verzending ofzo?
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Die van 10% heb ik bij mijn bestelling van 749 euro gebruikt. Ik kreeg gewoon 74,90 korting!Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:00:
De ... goedkoopste kortingsbon begint bij €799.
Is dit niet normaal dan?
Verwijderd
Hey darkstone,
werkt je mail servertje al naar je wense?
en al coupons binnen?
mischien dat ik anders hetzelfde ga doen ><
werkt je mail servertje al naar je wense?
en al coupons binnen?
mischien dat ik anders hetzelfde ga doen ><
Verwijderd
Ik heb nog geen coupons binnen. Simpelweg omdat dell nog geen lading waardebonnen heeft gestuurd vandaag
Nee, daar heb ik niks aan ik wil een XPS, sorry.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:53:
Heb wel een kortingsbon zakelijk voor een dell vostro gekregen voor 100 euro korting wil je deze?
Een 100 euro waardebon voor een xps zakelijk zou ik ook blij mee zijn om te ruilen.
Verwijderd
Cool, darkstone dat je het'em geflikt hebt. Als ze straks binnen regenen ga je dan hier posten, of moeten ze "verdiend" worden ?
Vol verwachting klopt de xps in mijn mandje....
Vol verwachting klopt de xps in mijn mandje....
Verwijderd
Lololol
wat zit men nog laat hierzo
Maarja, darkstone hoe kunnen wij overgebleve coupons bij jou krijgen/ verdienen
?
wat zit men nog laat hierzo
Maarja, darkstone hoe kunnen wij overgebleve coupons bij jou krijgen/ verdienen
Verwijderd
Ik gooi ze gewoon in dit topic. Ik heb geen zin in "je raad alleen dell aan omdat je eraan verdient" beschuldigingen....
Dat kan je als mod niet maken.

Verwijderd
Haha trueVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 11:00:
Ik gooi ze gewoon in dit topic. Ik heb geen zin in "je raad alleen dell aan omdat je eraan verdient" beschuldigingen....Dat kan je als mod niet maken.
mooi iets
hoop dat je snel wat binnekrijgt zodatk mn xps 17 kan gaan bestellen
In de ban van 10% Dell codes...nog steeeds geen gevonden. Het is slecht voor je nachtrust :-)
De normale kortingscode 40, 60, 90 vervallen over 3 dagen...ben benieuwd waar Dell daarna mee komt
en of de gratis verzending blijft..
Vervolgens stel ik voor dat iedereen die 's-nachts wakker ligt en dit forum checked ook 10% extra krijgen,
dat hebben ze wel verdiend.
De normale kortingscode 40, 60, 90 vervallen over 3 dagen...ben benieuwd waar Dell daarna mee komt
en of de gratis verzending blijft..
Vervolgens stel ik voor dat iedereen die 's-nachts wakker ligt en dit forum checked ook 10% extra krijgen,
dat hebben ze wel verdiend.
Verwijderd
@demonk
Ben ik het totaal mee eens
Grote kans dat het dezelfde blijft zoals het nu is, zo gaat t meestal bij dell, maar het kan ook weer verandere dus we zien wel
Edit
Nog niemand een waardebon
?
Ben ik het totaal mee eens
Grote kans dat het dezelfde blijft zoals het nu is, zo gaat t meestal bij dell, maar het kan ook weer verandere dus we zien wel
Edit
Nog niemand een waardebon

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 16:09 ]
Verwijderd
Nope... ik heb nog niet een mail binnen.
Goed nieuws voor belgen: op http://www.kortingscode.be/dell staat een werkende 10% kortingsbon. Nu nederland nog
Verwijderd
hoop ook snel een 10% kortingsbon te vinden
ben van plan een xps 17 te bestellen, heb hem de 24e al nodig voor school
dus ben waarschijnlijk al te laat mja, vriend van me had hem binnen 8 dagen binnen
dus er is nog hoop, nu alleen nog de kortingsbon
ben van plan een xps 17 te bestellen, heb hem de 24e al nodig voor school
dus ben waarschijnlijk al te laat mja, vriend van me had hem binnen 8 dagen binnen
dus er is nog hoop, nu alleen nog de kortingsbon
*zit ook driftig te speuren naar kortingsbonnetjes, digitale knipselschaar in de aanslag*
Door de minimumbesteding zal het voor mij geen korting worden maar een goedkope(re) upgrade eigenlijk.
Door de minimumbesteding zal het voor mij geen korting worden maar een goedkope(re) upgrade eigenlijk.

Hear me now and don't forget - I'm not the man my actions would suggest
Verwijderd
9GXT?$?4Z6WK1C (België)
9GXT?$?4Z6WK1C (België)
Verwijderd
Terwijl mijn eigen XPS onderweg is vanuit Kazachstan heb ik zojuist nog een 10% kortingsbon (NL) ontvangen!
Ik post de kortingscode @ 15:00 uur om iedereen een eerlijke kans te geven.
Ik post de kortingscode @ 15:00 uur om iedereen een eerlijke kans te geven.
Verwijderd
Het klinkt heel leuk, maar om 15:00 gaat iedereen als een gek F5én. Ik vraag me af of dat wel zo eerlijk is..
Verwijderd
Het eerlijkst zou zijn om een lijst op te stellen en dan wie het eerst komt, het eerst maalt. Maar aangezien die lijst er niet is, denk ik toch dat dit het eerlijkst is.
Verwijderd
En ik ook op mijn vaste mail. Ik heb met mijn script echter niets binnengekregen..Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:50:
Krijg net ook n 10% binnen, die hou k lekker zelf nananana
Ik zal hem posten op een... niet nader te noemen tijdstip
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 13:52 ]
Verwijderd
15:01 uur ?Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:51:
[...]
En ik ook op mijn vaste mail. Ik heb met mijn script echter niets binnengekregen..
Ik zal hem posten op een... niet nader te noemen tijdstip
Verwijderd
Nee. Op een wat rustiger tijdstip.
Ik zag trouwens dat er verschillende mail-forms waren. Je hebt http://dellemea.ed4.net/w...gnup.cfm?cc=NL&l=62738876 via dell.nl/totalebesparing, en https://ecomm.euro.dell.c...dhs&l=nl&source_id=820003 via de link voor e-value codes. Ik raad mensen aan voor beiden te registrerren. Ik heb alleen de eerste op dit moment.
Ik zag trouwens dat er verschillende mail-forms waren. Je hebt http://dellemea.ed4.net/w...gnup.cfm?cc=NL&l=62738876 via dell.nl/totalebesparing, en https://ecomm.euro.dell.c...dhs&l=nl&source_id=820003 via de link voor e-value codes. Ik raad mensen aan voor beiden te registrerren. Ik heb alleen de eerste op dit moment.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 13:58 ]
Ik krijg regelmatig kortings bonnen binnen, en het enige dat ik doe is zorgen dat mijn winkelmandje en opgeslagen artikelen gevult blijft:
COUPON CODE: 9WRZ0WPXS6THSQ
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
werkt ook op ALIENWARE.
Zo kan je met de duurste alienware dus en+-350 normale korting krijgen + deze 10% (150) en nog 90 via normale bonnen...
Ik koop pas over een paar maanden een nieuwe, dus veel plezier
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
werkt ook op ALIENWARE.
Zo kan je met de duurste alienware dus en+-350 normale korting krijgen + deze 10% (150) en nog 90 via normale bonnen...
Ik koop pas over een paar maanden een nieuwe, dus veel plezier
Verwijderd
Poll tijd:
Let op: dit gaat over de laatste mail die je hebt ontvangen. Als je het niet zeker weet, vul dan niets in.
Poll: Kortingsbon?
• Wel 10% kortingsbon, WEL spullen opgeslagen in mandje.
• Wel 10% kortingsbon, GEEN spullen opgeslagen in mandje.
• Wel €40/60/90 kortingsbon, WEL spullen opgeslagen in mandje.
• Wel €40/60/90 kortingsbon, GEEN spullen opgeslagen in mandje.
• Geen kortingsbon, WEL spullen opgeslagen in mandje.
• Geen kortingsbon, GEEN spullen opgeslagen in mandje.

Ook een poll maken? Klik hier
invullen maar.
Let op: dit gaat over de laatste mail die je hebt ontvangen. Als je het niet zeker weet, vul dan niets in.
Ook een poll maken? Klik hier
invullen maar.
Verwijderd
Klopt, ik doe exact hetzelfde, zo heb ik vorige week een 10% bon ontvangen en nu dus deze week weer.SkyKnife schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:04:
Ik krijg regelmatig kortings bonnen binnen, en het enige dat ik doe is zorgen dat mijn winkelmandje en opgeslagen artikelen gevult blijft:
Verwijderd
Niets in mijn winkelmandje , en toch 10% 
Hij is inmiddels besteld en nu maar hopen dat ie zo awesome is als ik verwacht haha
noob hier,
maar hoe stem ik op jou poll
?
Hij is inmiddels besteld en nu maar hopen dat ie zo awesome is als ik verwacht haha
noob hier,
maar hoe stem ik op jou poll
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 14:23 ]
Verwijderd
Op één van de keuzes klikken? Boven de uitkomst van de pollVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:17:
Niets in mijn winkelmandje , en toch 10%
noob hier,
maar hoe stem ik op jou poll?
Ofwel dit deel:
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:10:
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 14:26 ]
SkyKnife schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:04:
Verwijderd
ik heb een totaal bedrag van 1111,98 euro.
klopt het, dat ik dan door het gebruik van een 10% kortings code geen gebruik kan maken van die 90 euro korting. Doordat het totaal bedrag dan onder de 1099 euro komt.( Ook als ik eerst de 90 doe en dan de 10%) Daarmee zat ik dus net te klote, en toen ik dan maar die 10% kortings code wou gebruiken met 60 euro korting was ik helaas al te laat
klopt het, dat ik dan door het gebruik van een 10% kortings code geen gebruik kan maken van die 90 euro korting. Doordat het totaal bedrag dan onder de 1099 euro komt.( Ook als ik eerst de 90 doe en dan de 10%) Daarmee zat ik dus net te klote, en toen ik dan maar die 10% kortings code wou gebruiken met 60 euro korting was ik helaas al te laat
Verwijderd
Ben ik ook wel benieuwd naarVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:49:
ik heb een totaal bedrag van 1111,98 euro.
Dat is correct, 10% gaat er eerst af, daarna wordt gekeken wat het totaalbedrag is en daar kan je dan weer 40, 60 of 90 vanaf halen (of 0 natuurlijk, als het te laag is geworden).... door het gebruik van een 10% kortings code geen gebruik kan maken van die 90 euro korting. Doordat het totaal bedrag dan onder de 1099 euro komt....
[ Voor 3% gewijzigd door enigmafan op 16-08-2011 14:57 . Reden: Verkeerde quote ]
Verwijderd
Hierbij de kortingscode.
Succes!
COUPON CODE: XDVSCP8WJCQH0S
Succes!
COUPON CODE: XDVSCP8WJCQH0S
Verwijderd
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik mag van mijn ouders nog niet bestellen ze moeten er nog over na denken .
Ik mag van mijn ouders nog niet bestellen ze moeten er nog over na denken .
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 15:51 ]
Verwijderd
COUPON CODE: XBK14$D?146BS2
Natuurlijk sturen ze dit net een week nadat ik een laptop gekocht heb.
COUPON CODE: XBK14$D?146BS2
Natuurlijk sturen ze dit net een week nadat ik een laptop gekocht heb.

Zou er ook een patroon in de dagen waarop de bonnen beschikbaar komen kunnen zitten?
Mijn eerdere waardebonnen kwamen ook binnen op een dinsdag en nu na een hele tijd geen/enkele bonnen zijn er nu weer meerdere op dinsdag?
Mijn eerdere waardebonnen kwamen ook binnen op een dinsdag en nu na een hele tijd geen/enkele bonnen zijn er nu weer meerdere op dinsdag?
Verwijderd
Al mijn 10% bonnen zijn inderdaad binnengekomen op dinsdag. Ik heb het even geplot:

geel is een €40 bon, wit is niets, en groen is een 10% bon. Lijkt mij dat er 50% kans is op een mail of iets dergelijks..

geel is een €40 bon, wit is niets, en groen is een 10% bon. Lijkt mij dat er 50% kans is op een mail of iets dergelijks..
Verwijderd
Dan is dat ook duidelijk, wel net de dag voordat ze de aanbiedinge enzo veranderd zelf voor 980 de 3d xps 17 aangeschaft met bril, met 10% + €60 korting dus das mooi, nu hopen dato me geld voor Windows terug kan krijgen
@ superkenny
Bedankt voor je kortingscode, hij was erg welkom!!!
Dell kennende sturen ze me nu volgende week ook een code. Zal mijn verplichting dan ook zeker nakomen!
Bedankt voor je kortingscode, hij was erg welkom!!!
Dell kennende sturen ze me nu volgende week ook een code. Zal mijn verplichting dan ook zeker nakomen!
Verwijderd
Mischien hoort dit hier niet thuis, maar ik heb vandaag mijn dell met 10% KORTINGSCODE en 60 euro korting gekocht via de site, ideal betaald,
Maar nog geen bevestiging van betaling, weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt??
en of ik dit ergens kan checken.
Maar nog geen bevestiging van betaling, weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt??
Kan zo 3 dagen duren;)Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:15:
Mischien hoort dit hier niet thuis, maar ik heb vandaag mijn dell met 10% KORTINGSCODE en 60 euro korting gekocht via de site, ideal betaald,
Ik heb vandaag een kortingscode gekregen van €25,- voor een Inspirion laptop (prijs minimaal 499).
Mocht iemand intresse hebben... heb zelf net een week 'n Inspirion laptop.
Mocht iemand intresse hebben... heb zelf net een week 'n Inspirion laptop.

Verwijderd
ja dachtk al maarjaSChief schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:40:
[...]
Je zit in het verkeerde topic voor dat soort vragen.Neem hier een kijkje: Dell levertijden topic
ik wacht gewoon even, anders via mn werk naar dell bellen, dan hebben ze het zo geregeld
maarja kpraat r nie meer over
alsk n kortings bon weer heb, komt ie in dit topic
Verwijderd
COUPON CODE: QP6W10HZR28CDG
Weet niet of ie nog werkt. Kreeg hem vandaag in de e-mail en heb hem zelf gebruikt voor mijn eigen bestelling.
Als ik er meer krijg zal ik ze posten. Weer een minder in de race om bonnen
COUPON CODE: QP6W10HZR28CDG
Weet niet of ie nog werkt. Kreeg hem vandaag in de e-mail en heb hem zelf gebruikt voor mijn eigen bestelling.
Als ik er meer krijg zal ik ze posten. Weer een minder in de race om bonnen
Helaas, hij werkt al niet meerCOUPON CODE: QP6W10HZR28CDG
Maar wel tof dat je hem beschikbaar maakt voor iedereen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.
Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.
Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.