Dell Waardebonnen Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 35 Laatste
Acties:
  • 326.523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:43:
Meestal komt er elke week een stuk of 10, 20 bonnen langs. Je krijgt ze via de mail (nieuwsbrief).
Je kan natuurlijk 100x de nieuwsbrief abonneren en forwarden naar hetzelfde adres. Als iemand ideeën heeft over de praktische uitvoering daarvan... Laat het even weten.
Er is een domein nodig. Dan stel je via Google Apps in dat alle email gestuurd aan adressen op het domein die niet bestaan naar user1@domein.x worden geforward. Daarna meld je dell[1-100]@domein.x aan voor de nieuwsbrief. Alles komt dan op user1@domein.x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 20:41
bouwe272 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:16:
Ik wil een bestelling plaatsen met een totaalbedrag van 1749 euro. Als ik hier 10% korting op krijg heb ik 172,70 korting. Nu kan ik maar maximaal 90 euro krijgen met de 10% kortingscode van nu. Bestaan er ook code's voor hogere bedragen?

De order opdelen zorgt er ook niet voor dat ik meer korting krijg, want het betreft twee laptops.

Alvast bedankt voor de reacties!!
Ik heb contact gehad met de verkoopafdeling van Dell, zij vertelden mij dat ze me niet zomaar 10% korting konden geven. Alleen als je via de mail (waar ik al twee jaar voor ingeschreven sta) een 10% kortingscode krijgt kun je 10% korting krijgen. Dus mijn maximale korting op een order van 1749 euro is 90 euro.... beetje jammer. Ik heb van alles geprobeerd de vragen, maar niks hielp.

Mijn vraag is dus nu, heeft iemand misschien een code? Of weet iemand een manier om dit wel voor elkaar te krijgen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HC_N.ick
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:50
Heeft iemand nog een kortingscode van 10% voor mij.
Had bijna een XPS 17 besteld totdat ik er achter kwam dat de kortingscode niet meer geldig was. :'(
En aangezien ik telefonisch ga bestellen en na veel gezeur gebruik kan maken van 2 kortingen is het wel vervelend nu ik zie dat de code niet meer geldig is.
Kan iemand mij hier mee helpen, dat zal ik heel erg op prijs stellen! _/-\o_
Een simpele DM volstaat.

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:46:
[...]

Er is een domein nodig. Dan stel je via Google Apps in dat alle email gestuurd aan adressen op het domein die niet bestaan naar user1@domein.x worden geforward. Daarna meld je dell[1-100]@domein.x aan voor de nieuwsbrief. Alles komt dan op user1@domein.x.
Laat ik even knutselen... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

In theorie kan je ook een gmail adres gebruiken, zie gmail dots daarin staat dat je je gmail adres kan aanpassen met dots tussen de naam waarbij het uiteindelijke adres niet verandert. Dus je kan dellaanbiedingenemailadres@gmail.com claimen en alle permutaties met dots ertussen gebruiken (d.ellaanbiedingenemailadres@gmail.com, d.e.llaanbiedingenemailadres@gmail.com, de.llaanbiedingenemailadres@gmail.com) dat levert genoeg unieke adressen.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook gmail aliassen gebruiken (voornaam.achternaam+randomstring@domein.x). Maar het dell-form accepteert dat niet als geldig emailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxjcs
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

jxjcs

...

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:24:
Er zijn ook websites die alle waardebonnen van dell plaatsen dus waarom zo moeilijk doen met die emailadressen?

Hier haal je de waardebonnen voor *knip* en hier voor *knip*

Laatst stond dell ook onder *knip* met een waardebon voor 5% maar die is nu weg dus misschien dat die volgende week weer komt.
Het gaat hier om codes voor 10% korting die je bovenop al die standaard kortingscodes kunt gebruiken. Deze "persoonlijke" codes ontvang je, als je geluk hebt, in je mailbox en ze zijn, voor zover ik weet, maar 1x te gebruiken.

Dell heeft in ieder geval die 40, 60, 90 euro korting weer verlengd: Dell kortingscodes en coupons

[ Voor 10% gewijzigd door SmartDoDo op 05-08-2011 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Zojuist een nieuwsbrief ontvangen van Dell, helaas enkel met wat aanbiedingen en de bevestiging dat de 40, 60 en 90 euro korting weer verlengd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddvos
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik sprak iemand van dell en die zij dat er misschien geen 10 % kortingsbonnen zijn door de huidige aanbiedingen bij dell. Ik hoop het niet want ik moet eigenlijk nu wel een laptop gaan kopen voor school en ik vind de dell xps 15 te duur zonder die 10 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder die 10% zou ik hem nog steeds kopen. Overigens.

Vertrouw ook nooit op de medewerkers van dell. Die hebben geen kennis van de waardebonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddvos
ja dat is zo hij zij ook dat hij niet alles wist van de marketing afdeling. Ik koop zo wie zo ook wel de dell xps 15 alleen hangt het van de 10% kortingsbon af welke garantie ik neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HC_N.ick
XPS 17 besteld. Heb 10% korting gekregen door bluffen bij de medewerker. >:)
Je hebt dus alleen een oude 10% kortingscode nodig die niet meer werkt en je hebt resultaat.
Had ook voor de 90 euro korting kunnen gaan maar 10% op een laptop van meer dan 1200 euro is beter.
Dus de coupon is niet meer nodig. Maar toch bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HC_N.ick schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:46:
XPS 17 besteld. Heb 10% korting gekregen door bluffen bij de medewerker. >:)
Je hebt dus alleen een oude 10% kortingscode nodig die niet meer werkt en je hebt resultaat.
Had ook voor de 90 euro korting kunnen gaan maar 10% op een laptop van meer dan 1200 euro is beter.
Dus de coupon is niet meer nodig. Maar toch bedankt! :*)
Welke mederwerker had je op de chat dan? Iets met M.haddad ofzoiets? En kreeg je toen een nieuwe geldige code? :o Mischien moet ik dat ook even gaan proberen.

Weet iemand trouwens waarom de code's op de volgende site niet werken?
http://www.korting.be/act...ps-computer-vanaf-e-99900

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

korting.be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Jep, de kortingsbon werkt bij mij wel degelijk. Via de door jouw benoemde Belgische kortingsbonnen website wordt je doorgelinkt naar de webwinkel van de Belgische Dell. Met de korting wordt al meteen rekening gehouden. Als je niet wordt doorgelinkt kan je de code achteraf nog invoeren. De korting werkt helaas niet in Nederland.

Overigens als ik nu de website van Dell bezoek en ik wil mijn winkelmandje bekijken vraagt hij of ik een Nederlandse of Belgische consument ben. Grappig, ik heb immers twee verschillende winkelmandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddvos
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:10:
[...]

Welke mederwerker had je op de chat dan? Iets met M.haddad ofzoiets? En kreeg je toen een nieuwe geldige code? :o Mischien moet ik dat ook even gaan proberen.

Weet iemand trouwens waarom de code's op de volgende site niet werken?
http://www.korting.be/act...ps-computer-vanaf-e-99900
Wat heb je dan tegen ze gezegd? Want hun geven toch niet 10 % kortingsbonnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HC_N.ick
Nou ik wou heel graag een backlit keyboard, en dat gaat online niet. :(
Dus ik heb tegen de medewerker gezegd dat ik 2 kortingen wil inclusief backlit.
Dat ging in eerste instantie al niet maar hij zou het toch uitzoeken nadat ik had gezegd dat ik met de supervisor wil spreken(Dan kan in eens heel veel namelijk). Uiteindelijk kwam ik erachter dat de 10% kortingscode verlopen was en dat ik dus alleen maar 90 euro korting zou krijgen |:( . Maar goed, ik heb volgehouden dat die 10% kortingscode geldig is(na een beetje email editing voor de verloopdatum) O-) . Krijg ik eerst een offerte met maar 90 euro korting, meteen terug gebeld en gezegd dat dit niet klopt en dat ik beide kortingen wil. Dat ging dan uiteindelijk helaas niet, maar na lang doorzeiken heb ik toch ipv 90 euro korting 10% korting gekregen wat natuurlijk wel scheelt bij een laptop van 1250 euro.
Dus je kan ook korting krijgen zonder geldige kortingsbon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online kan je zowel de €90 als 10% kortingsbon gebruiken... en backlit op de xps 15 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HC_N.ick
Maar ik wou perse backlit op de XPS 17 en die is met geen mogelijkheid te krijgen online.
De kortingsbon was niet meer geldig helaas en vandaar dat ik online sowieso duurder uit zou zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door HC_N.ick op 04-08-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stom van me, inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4rijn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-02 08:03
Het aanmelden voor de nieuwsbrief gaat toch via mijn account > inschrijven abonneren?

Ik heb me daar een tijdje geleden ingeschreven en drie systemen in mijn wishlist geplaatst. Tot nu toe geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:00
M4rijn schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:30:
Het aanmelden voor de nieuwsbrief gaat toch via mijn account > inschrijven abonneren?

Ik heb me daar een tijdje geleden ingeschreven en drie systemen in mijn wishlist geplaatst. Tot nu toe geen resultaat.
Ja, ik dacht het wel. Ik heb hetzelfde gedaan, maar tot op heden nog geen enkel bericht ontvangen met een kortingscode....
Ik ben niet van plan om een bestelling te plaatsen zonder code. Ik krijg gegarandeerd spijt als ik 1-2 dagen na bestelling wel een code ontvang |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
esmittie schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:30:
[...]

Ja, ik dacht het wel. Ik heb hetzelfde gedaan, maar tot op heden nog geen enkel bericht ontvangen met een kortingscode....
Ik ben niet van plan om een bestelling te plaatsen zonder code. Ik krijg gegarandeerd spijt als ik 1-2 dagen na bestelling wel een code ontvang |:(
Ik heb precies hetzelfde, wil graag twee laptops kopen maar dan zal je net zien...
Dit heb ik ook geprobeerd uit te leggen aan de verkoper van Dell, maar volgens hem moest ik gewoon wachten tot ik een mail zou krijgen met de code erin.

Voor de grap zij ik dat dit misschien wel een half jaar kon duren? Toen zij die dat dit zou kunnen, maar volgens hem was de laptop dan ondertussen al goedkoper.... Logisch hoor!

Het is gewoon apart, ze sturen kortingscodes om ervoor te zorgen dat mensen misschien besluiten om iets nieuws te gaan kopen. 9 van de 10 doet dit waarschijnlijk niet eens. Aan de andere kant zijn mensen zoals ik die iets willen gaan kopen en die krijgen geen code.... een aparte manier van marketing heeft Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de XPS 15 met i7-2630QM processor ook maar besteld, hij is al onderweg en dinsdag wordt hij geleverd. Dan maar geen 10% korting, het is niet anders! Laptop is overleden en moet nu toch echt dringend een vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Great. Ik had een .tk adres aangemaakt maar dan krijg je de volgende melding voorgeschoteld bij het google docs-form.
Our systems have detected unusual traffic from your computer network. Please try your request again later. Why did this happen?
8)7

Met een proxy werkt het ook niet, en ik kan zo snel geen ander IP adres vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Een echt domein kopen kost tegenwoordig nog maar 2 euro toch? Dan kan je bonnen gaan verkopen als het lukt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:18
Wil graag een XPS 15 bestellen. Iemand die nog een 10% kortingsbon heeft en deze met mij delen wil? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silver12
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 13:13
denuz ik heb er een alleen als je hem echt gebruikt anders gaat die hij naar iemand anders.

geldig tot 31-08 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:14:
Een echt domein kopen kost tegenwoordig nog maar 2 euro toch? Dan kan je bonnen gaan verkopen als het lukt. :P
Bonnen verkopen. Daarmee gaat men zeker denken dat ik dell's aanraad omdat ik er harde euro's mee verdien ;) En dat kan op betere manieren dan het verkopen van bonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
silver12 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:26:
denuz ik heb er een alleen als je hem echt gebruikt anders gaat die hij naar iemand anders.

geldig tot 31-08 2011
Zou je code aan mij willen sturen? O-) Ben van plan om vandaag een bestelling te plaatsen en zou ontzettend blij zijn als je mij er 1 wil sturen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldig tot 31-08 2011
Ik kan er ook heel nodig een gebruiken, Zelf sta ik ook aangemeld voor de kortingscode's maar ik heb er geen ontvangen. :| Ik zou het super waarderen als je hem wilt sturen naar sanderzuyderduyn@hotmail.com ;)
Zijn er eventueel misschien nog andere mensen met kortingcode's?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:59:
[...]

Ik kan er ook heel nodig een gebruiken, Zelf sta ik ook aangemeld voor de kortingscode's maar ik heb er geen ontvangen. :| Ik zou het super waarderen als je hem wilt sturen naar sanderzuyderduyn@hotmail.com ;)
Zijn er eventueel misschien nog andere mensen met kortingcode's?
Ik dacht eerlijk gezegd dat er geen codes meer in omloop waren van na 31/7. Nu maar hopen dat er een aantal codes de revue passeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz

geldig tot 31-08 2011
me configuratie staat al klaar. enige waar ik evt. nog op wacht is die bon! dan bestel ik hem direct..
Het zou echt geweldig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silver12
Beste mensen,
Ik kreeg onderstaande mail met een kortingscode natuurlijk nadat ik mijn dell laptop al had aangeschaft zou je net zien. Ik weet niet of deze eenmalig geldig is of voor algemeen gebruik. (misschien weet iemand dit zie ookde mail)
In de mail staat geldig tot 31-07-2011.
maar ik heb de code net geprobeerd bij het invoeren geeft dell site het volgende aan (10% korting
Vervalt woensdag 31 augustus 2011)
Aangezien er meer mensen zijn die een code willen stel ik het volgende voor.
ik zet rond 13:00 uur de code op dit forum.

Als jullie nog andere ideeën hebben hoor ik het graag.

o ja wordt niet boos als het niet lukt
ik vraag alleen maar dat jullie ook de moeite nemen om een code te delen als je deze hebt.
laat het effe weten als het gelukt is.

Geachte klant,

U bent helaas niet bij de winnaars van de 'Win een Dell'-wedstrijd.

Omdat u ervoor gekozen hebt om onze nieuwsbrief te ontvangen, hebben wij toch goed nieuws voor u!

Nu zult u als eerste de nieuwste aanbiedingen voor Dell-producten en -services ontdekken zodra deze worden aangekondigd.

Met eenvoudige online winkelservices en wekelijkse aanbiedingen voor een ruim aanbod van producten – van de nieuwste Inspiron™-laptops tot digitale camera's en HD-monitoren – brengen wij onze deals naar u toe.

En… omdat u niet bij de winnaars van de 'Win een Dell'-wedstrijd bent, willen wij u toch graag een waardebon van 10% op een nieuwe laptop aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Het Dell Customer Service Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
nu gewoon erop:P,weten we meteen offie voor algemeen gebruik is.

[ Voor 60% gewijzigd door denuz op 07-08-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel zo eerlijk als je de code er om 1 uur opzet inderdaad. Dan heeft iedereen even veel kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
silver12 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:56:
Beste mensen,
Ik kreeg onderstaande mail met een kortingscode natuurlijk nadat ik mijn dell laptop al had aangeschaft zou je net zien. Ik weet niet of deze eenmalig geldig is of voor algemeen gebruik. (misschien weet iemand dit zie ookde mail)
In de mail staat geldig tot 31-07-2011.
maar ik heb de code net geprobeerd bij het invoeren geeft dell site het volgende aan (10% korting
Vervalt woensdag 31 augustus 2011)
Aangezien er meer mensen zijn die een code willen stel ik het volgende voor.
ik zet rond 13:00 uur de code op dit forum.

Als jullie nog andere ideeën hebben hoor ik het graag.

o ja wordt niet boos als het niet lukt
ik vraag alleen maar dat jullie ook de moeite nemen om een code te delen als je deze hebt.
laat het effe weten als het gelukt is.

Geachte klant,

U bent helaas niet bij de winnaars van de 'Win een Dell'-wedstrijd.

Omdat u ervoor gekozen hebt om onze nieuwsbrief te ontvangen, hebben wij toch goed nieuws voor u!

Nu zult u als eerste de nieuwste aanbiedingen voor Dell-producten en -services ontdekken zodra deze worden aangekondigd.

Met eenvoudige online winkelservices en wekelijkse aanbiedingen voor een ruim aanbod van producten – van de nieuwste Inspiron™-laptops tot digitale camera's en HD-monitoren – brengen wij onze deals naar u toe.

En… omdat u niet bij de winnaars van de 'Win een Dell'-wedstrijd bent, willen wij u toch graag een waardebon van 10% op een nieuwe laptop aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Het Dell Customer Service Team
13.00 uur is een prima idee! In ieder geval dank voor het plaatsen straks.
Overigens wel weer erg zuur dat je een code ontvangt na je bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
Prima, ik ga dan nog even zwemmen. Tot straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:16
Zou iemand misschien mij een kortings bon kunnen DM'en, ik wik namelijk graag de 18inch Alienware laptop kopen die 2000 euro kost en dan zou zo'n 10% kortingscode prachtig zijn. Dus als je er een hebt DM a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silver12
succes

10 % KORTING
Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. 7Z$MTLFJ8BHB10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Bovenstaande kortingscode werkt bij mij niet. Hij zegt dat hij als is ingewisseld. Of iemand anders was sneller. Bedankt in iedergeval voor het beschikbaar stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net met de 10% kortingscode een XPS15 besteld, reuze bedankt silver12.
Zodra mijn kortingscode binnenkomt zal ik hem online zetten voor andere mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
Zeaa dat heb je echt heel erg snel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 09:45
Waarschijnlijk had hij het bestelling proces al helemaal afgerond en hoefde alleen nog maar even de code in te vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Gotech86 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:27:
Waarschijnlijk had hij het bestelling proces al helemaal afgerond en hoefde alleen nog maar even de code in te vullen :)
Ik moet toegeven dat ik dit ook had. Desondanks kreeg hij blijkbaar de post sneller te zien. Want kopiëren plakken mag niet moeilijk zijn =) Maargoed ik wacht nog even rustig af. Ik wil echt super graag een code, want dat scheelt mij echt in centen. Zoveel heb ik er namelijk niet te makken.

[ Voor 16% gewijzigd door laserboy op 07-08-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk :), kheb alleen 1 vraagje, ik heb van die EPP korting maar dit gaat niet met die andere coupons van 60 of 90 samen? want als ik die inzet dan verdwijnt mijn epp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:54
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:22:
[...]

Great. Ik had een .tk adres aangemaakt maar dan krijg je de volgende melding voorgeschoteld bij het google docs-form.

[...]
8)7

Met een proxy werkt het ook niet, en ik kan zo snel geen ander IP adres vinden..
Kun je niet iets als Trashmail gebruiken?
Verschillende adressen aanmaken, laten forwarden naar een mail adres (hotmail oid) en de verschillende adressen aanmelden voor de nieuwsbrief.

Wel even wat werk..

Hmm.. dan moet je weer een betaald account hebben om er unlimited gebruik van te maken..

Het is wel mogelijk om een nieuw domein te kopen, deze te koppelen aan een server/webhosting. Vervolgens alles van dit domein door forwarden naar 1 adres. Dit adres checken m.b.v een script. Script checkt of er een kortingscode in zit (of woorden die normaal gesproken in zo'n mail staan). Stuurt de hele mail, of alleen de kortingscode weer door naar een ander adres.

Denk alleen niet dat dit in PHP te doen is, en helaas kom ik kwa programmeren niet veel verder als PHP.
En er zou waarschijnlijk ook een eigen server beschikbaar moeten zijn voor zoiets, is denk ik niet erg eenvoudig te doen op een webhosting accountje.

[ Voor 31% gewijzigd door Creadion op 07-08-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-7AC schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:48:
Zou iemand misschien mij een kortings bon kunnen DM'en, ik wik namelijk graag de 18inch Alienware laptop kopen die 2000 euro kost en dan zou zo'n 10% kortingscode prachtig zijn. Dus als je er een hebt DM a.u.b.
De 10% bon werkt niet op de alienware laptops.
Creadion schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 14:35:
[...]

Kun je niet iets als Trashmail gebruiken?
Verschillende adressen aanmaken, laten forwarden naar een mail adres (hotmail oid) en de verschillende adressen aanmelden voor de nieuwsbrief.

Wel even wat werk..
Dat is geen punt, dat kan ik scripten :P Powershell ftw 8)

Als alternatief kan ik een mailserver op mijn ip laten draaien, maar ik heb geen hardware beschikbaar om een server te draaien. of misschien wel... even kijken. Heb ik ook weer iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Ja zat ik inderdaad ook al aan te denken, eigen servertje opzetten. Heb nog wel een oud pc-tje hier liggen, die kan eventueel wel functioneren als mailserver, staat zelfs nog een ubuntu installatie op (helaas wachtwoord vergeten ;))

*gaat zich even verdiepen in Powershell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxjcs

jxjcs

...

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:10:
[...]

[...]

Als alternatief kan ik een mailserver op mijn ip laten draaien, maar ik heb geen hardware beschikbaar om een server te draaien. of misschien wel... even kijken. Heb ik ook weer iets te doen.
Ik laat gewoon alle mails die naar mijn domein worden gestuurd forwarden naar mijn gmail adres. Bij Dell kan ik dan vervolgens oneindig veel (niet bestaande) emailadressen gebruiken. Ik denk niet dat het echt veel codes gaat opleveren, maar we zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Dan moet je nog handmatig via Gmail checken of er een kortingscode tussenzit, met een eigen server zou je dit automatisch kunnen doen en zelfs de kortingscodes eruit plukken en ergens anders opslaan/doorsturen.

automatisch hier in het topic posten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creadion schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:37:
automatisch hier in het topic posten? :P
Stelletje postcounthoeren O-)

Ik moet jullie helaas teleurstellen, mij compaq evo laptop met jbl audio en een floppydrive weigert te booten, het scherm van mijn pentium 'kachel' 4 laptop is dood vanwege sluiting tussen de inverter en de lijst van het scherm... en mijn celeron singlecore met overclockopties in het bios mist een SATA schijf, en ik offer degene in mijn laptop liever niet op.... Dan moet ik even wachten totdat ik de externe harde-schijfkit die ik aan iemand had uitgeleend terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:10:
[...]

[...]

Gek, want die 90 euro kortingsbonnen werken wel! Waarom dit dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee. Maar ik had het laatst getest, en het werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:43:
[...]

Stelletje postcounthoeren O-)

Ik moet jullie helaas teleurstellen, mij compaq evo laptop met jbl audio en een floppydrive weigert te booten, het scherm van mijn pentium 'kachel' 4 laptop is dood vanwege sluiting tussen de inverter en de lijst van het scherm... en mijn celeron singlecore met overclockopties in het bios mist een SATA schijf, en ik offer degene in mijn laptop liever niet op.... Dan moet ik even wachten totdat ik de externe harde-schijfkit die ik aan iemand had uitgeleend terugkrijg.
Wat een informatie! :9
Zal van de week is kijken hoe mijn oude pctje er aan toe is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I stand corrected: mijn compaq evo boot wel, als de adapter niet aangesloten is. Stuq?
Edit: voltage niet goed ingesteld.........

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Apart, meestal is het andersom.. Ook geprobeerd met zonder accu en met adapter? (hoogstwaarschijnlijk wel maar vraag het toch ff)

We gaan trouwens wel een beetje offtopic.... :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die weet hoe ik meerdere kortingen bij elkaar kan doen??
5% epp, en dan ook nog bijv die 90 of 60 euro korting? want bij mij verwijderd die er telkens een :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epp kan niet in combinatie met kortingsbonnen worden gebruikt. Voor zover ik weet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Laatst online: 11:28
Ik zal ook maar eens een code dumpen:

LMR75DRB0Z$RSS
€40 korting
Werkt op Inspiron en XPS systemen
Minimale orderwaarde € 799 excl. verzendkosten

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
@Xesxen Bedankt voor het idee. Echter kan iedereen aan deze boncode komen. Waar het echt omdraait zijn de 10% kortingscodes. Die blijken sinds het begin van deze maand nogal zeldzaam. Ik heb er slechts 1 voorbij zien komen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LizardBloke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 00:37
Zou iemand me misschien een Dell kortingcode kunnen toesturen? Dat zou ik heel erg op prijs stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wut
  • Laatst online: 08-04 12:18

Wut

@LizardBloke, een kortingsbon toegestuurd krijgen zou iedereen in dit topic op prijs stellen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Wut op 07-08-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
LizardBloke schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:33:
Zou iemand me misschien een Dell kortingcode kunnen toesturen? Dat zou ik heel erg op prijs stellen :)
Ik zou zeggen: er zijn nog 35 wachtende voor u. Nee, je moet hier kijken en wachten tot dat er eentje voorbij komt. Dat doet iedereen hier. Hopen dat je geluk hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door laserboy op 07-08-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddvos
weet iemand waarom er dan opeens zo weinig kortingsbonnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pech. De prijzen zijn 2 weken geleden ook €100 omlaag gegaan, misschien dat het daarmee te maken heeft. Maar het makes no sense dat ze dan nog steeds 'een paar' waardebonnen uitsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazterroulz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-04 08:54
Het lijkt dat de codes die tot 31-07 geldig waren verlengd zijn tot 31-08. De oude codes die ik gevonden heb geven als einddatum steeds 31-08 aan (https://ecomm.euro.dell.c...specialoffer.aspx?cc=CODE)

Dus wie weet heeft iemand nog een ongebruikte code die tot 31-07 geldig zou moeten zijn en kan die even proberen? Ik heb me al 3x ingeschreven voor de nieuwsbrief maar krijg steeds niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Ik heb tot op heden ook nog niks van Dell ontvangen. Wel de wekelijkse nieuwsbrief met de huidige aanbiedingen en elke dag een herinnering dat er nog wat in mijn winkelmandje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zowaar een 10% kortingscode ontvangen! Helaas, voor de mensen die er één nodig hebben, had ik hem zelf nodig voor het bestellen van mijn XPS15 :D.

De volgende code die ik ontvang zal ik op het forum plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:16:
Vandaag zowaar een 10% kortingscode ontvangen! Helaas, voor de mensen die er één nodig hebben, had ik hem zelf nodig voor het bestellen van mijn XPS15 :D.

De volgende code die ik ontvang zal ik op het forum plaatsen :)
Is het niet zo dat de code 5x te gebruiken is?
Geloof dat Darkstone dat een x gezegd heeft.
Dus dan zou je je code alsnog kunnen plaatsen, nadat je de xps besteld hebt en maak je 4 personen alsnog blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richy t schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:00:
[...]

Is het niet zo dat de code 5x te gebruiken is?
Geloof dat Darkstone dat een x gezegd heeft.
Dus dan zou je je code alsnog kunnen plaatsen, nadat je de xps besteld hebt en maak je 4 personen alsnog blij.
Van mij mag je het proberen :), hierbij:

[aangezien het niet werkt coupon maar verwijderd]

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Helaas werkt het niet, dus of er zijn mensen voor mij of zo'n code werkt gewoon maar 1 x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de code maar 1x werkt. Laatst was er ook iemand die om een bepaalde tijd een code ging plaatsen, iemand die in dezelfde minuut een post geplaatst had, kon de code al niet meer gebruiken terwijl iemand anders vrijwel daarna postte dat het hem gelukt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxjcs

jxjcs

...

Code werkt 1 keer op maximaal 5 systemen. Dus eigenlijk zou iemand met een code even hier bestellingen moeten opnemen om vervolgens 1 order met 5 laptops en/of desktops te plaatsen.

Het betalen en afleveren levert dan waarschijnlijk wel wat probleempjes op.

[ Voor 17% gewijzigd door jxjcs op 09-08-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Niet alleen de bestelling zal voor problemen zorgen ook het beroep doen op garantie zal lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Square
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 00:07
Ik heb eeeeindelijk een 10% kortingsbon binnengekregen via de mail (geldig t/m 31 oktober). -_- Bestelling geplaatst maar met bankoverschrijving. Ik ga eerst kijken wat de acties zijn vanaf donderdag, haha. Als ik een betere actie zie annuleer ik mijn huidige order.

Als ik een andere bon krijg zal ik hem hier z.s.m. plaatsen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jxjcs schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:10:
Code werkt 1 keer op maximaal 5 systemen. Dus eigenlijk zou iemand met een code even hier bestellingen moeten opnemen om vervolgens 1 order met 5 laptops en/of desktops te plaatsen.

Het betalen en afleveren levert dan waarschijnlijk wel wat probleempjes op.
Dat is niet handig. De €40 bon werkt namelijk maar een keer.

Als je nu 2 systemen hebt die allebei in aanmerking komen voor de €40 bon kan je de €90 bon toepassen, maar dat is dan het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
A-Square schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:34:
Ik heb eeeeindelijk een 10% kortingsbon binnengekregen via de mail (geldig t/m 31 oktober). -_- Bestelling geplaatst maar met bankoverschrijving. Ik ga eerst kijken wat de acties zijn vanaf donderdag, haha. Als ik een betere actie zie annuleer ik mijn huidige order.

Als ik een andere bon krijg zal ik hem hier z.s.m. plaatsen. ;)
Gefeliciteerd!

Ligt het aan mij of worden de e-mails met kortingsbonnen met totale willekeur verstuurd? Ik ben nu al een tijdje aangemeld voor de nieuwsbrief, maar heb nog niets ontvangen. Je zou toch verwachten dat ze het hele adressenbestand mailen met een korting/aanbieding en dit niet ad hoc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun28
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-05-2024
Er zal vast een logica achter zitten (ongestructureerd is toch ook logica?). In ieder geval heb ik er de afgelopen 3 maanden ca 9 a 10 ontvangen (en hier gedeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo luitjes,

Graag zou ik willen weten of de volgende redenering juist is:
'Als je voortijdig het juiste uitgangspunt voor je laptop op de website van dell kiest bespaard je dit geld, '
Als voorbeeld: Bij de meest linkse laptop bij de xps15 als je daarbij naar 2gb videokaart wilt upgraden vanaf 1 gb dan kost je dit 80 euro. Terwijl deze upgrade maar 50euro kost als je i.p.v. de 1 na laatste laptop (bij xps15) de laatste kiest. (50 euro verschil 729, 779)
Heeft dit te maken met dat er standaard modellen zijn en als je hiervan af wil wijken dit meer geld kost?

Alvast bedankt,

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft te maken met de strategie van dell om zoveel mogelijk verwarring te zaaien.... Om het je makkelijker te maken presenteer ik u: de sheet Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! ik kijk er morgen uitgebreid na maar volgens mij is het inderdaad wel handig!
Vreemde strategie nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
Zijn alle 10% bonnen specifiek gericht op XPS of heb je algemene bonnen, omdat iemand aangaf dat je WEL een 10% kortingscode kan gebruiken op een Alienware laptop en hetwas nog de Sales Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEREN LIGT HET NOU AAN MIJ OF ZIJN DE PRIJZEN FLINK OM LAAG GEGAAN =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wut
  • Laatst online: 08-04 12:18

Wut

Bij mij zijn de prijzen nog gewoon hetzelfde,
welke link heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-7AC
Waarschijnlijk hebben ze de BTW dan niet meegerekend. Ik rekende me laatst ook rijk op deze manier, maar toen bleek ook dat het nog zonder BTW was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
Prijzen zijn nog hetzelfde als gister;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah. gemeen. Inderderdaad! waarom zijn de prijzen nu dan opeens genoemd zonder btw =(

Nu even een paar vragen.
1. Als ik de 40% kortingscode invul komt de melding:
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Waarom staat dit er want de code is gewoon nog geldig!
2. Krijg je ook mooier beeld met een full HD scherm? want in het voorbeeld van Darkstone op de eerste pagina wordt gezegd dat er alleen meer op past (volgens mij heeft hij dit gezegd, neem mij niet kwalijk als dit niet klopt)

3. Bij de XPS 15 is als beste videokaart een GT540. Is dit te vergelijken met de ATI Radeon 5850? En ondersteund deze GT540 direct x11?

Als iemand tijd heeft om al deze vragen te beantwoorden bedankt ik u vriendelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:10:
Nu even een paar vragen.
1. Als ik de 40% kortingscode invul komt de melding:
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
Lijkt mij vrijwel onmogelijk aangezien ik nog nooit een 40% kortingsbon heb gezien. Als je 10% kortingsbon bedoel dan zal je waarschijnlijk onder het minimum bedrag van 899 incl. btw zitten.
2. Krijg je ook mooier beeld met een full HD scherm? want in het voorbeeld van Darkstone op de eerste pagina wordt gezegd dat er alleen meer op past (volgens mij heeft hij dit gezegd, neem mij niet kwalijk als dit niet klopt)
De kleur weergave, de kijkhoek zijn beter en de resolutie is groter waardoor er inderdaad oppast. Als je meer wilt weten zou ik even dit hele topic doorspitten want er is al genoeg over gezegd.
3. Bij de XPS 15 is als beste videokaart een GT540. Is dit te vergelijken met de ATI Radeon 5850? En ondersteund deze GT540 direct x11?
Zou het eerlijk gezegt niet weten.
Edit:
The performance of the 540M lies between the Radeon HD 5650 and 5730 in our first benchmarks. Therefore, the 540M is about 10% faster than the GT435M using DDR3 graphics memory. Using GDDR5 it may be as fast as the HD 5750 / 5770.
Bron: Notebookcheck.net
Hij ondersteunt Directx 11.
Als iemand tijd heeft om al deze vragen te beantwoorden bedankt ik u vriendelijk. ;)
Geen probleem

[ Voor 15% gewijzigd door Hakulaku op 10-08-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
Nog over vraag 1: Deze 799 moet 799 of hoger zijn na de aftrek van een eventuele 10% kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

bouwe272 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:33:
Nog over vraag 1: Deze 799 moet 799 of hoger zijn na de aftrek van een eventuele 10% kortingscode.
Hij moet hoger zijn dan 899 voor aftrek van de code. oftewel bij 900 euro kom je uit op 810 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt voor de antwoorden op mijn vragen =)

1.) Is het ook zo dat wanneer ik een full hd neem en dus de resolutie groter wordt dat ik scherper beeld krijg? of is dit haast niet waarneembaar op een
15.6 inch beeldscherm?

2.) Oke dus de 10% kortingscode werkt alleen boven de 899 voor aftrek. Ik had mij inderdaad 'versproken', ik bedoelde 40 euro haha. Daarbij kwam die melding ;) kan iemand die melding verklaren?

3.) Weet iemand of ik aan kan vinken dat de prijzen weer incl. btw worden? want met die prijzen heb ik de afgelopen weken de hele tijd zitten rondneuzen/oriënteren .

4.) Waar kan ik wat vinden over de 3 draadloze netwerken die beschikbaar zijn voor de dell laptop?

5.) Als ik bij de deals kijk onder de laptops die in het oranje geschreven zijn staat er dat ze t/m 10 augustus geldig zijn (dus t/m vandaag). Is dit een verkoop geintje dat er morgen weer 11 augustus staat (om je op te jagen) of is het echt t/m vandaag geldig.

Ik weet dat het veel vragen zijn met mijn vorige bericht erbij maar ik denk hierna goed op weg te zijn haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Zo dadelijk om 17:00 uur zal ik een 10% kortingscode online zetten in dit forum. :)
De code is voor de XPS modellen, en is geldig tot 28-08-11

MVG

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:14:Ik wil de kortingscode eigenlijk verkopen. Ik heb de code in het vraag en aanbod forum gezet.
Link: V&A aangeboden: 10% kortingscode dell.nl op XPS modellen
Moet je natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet met die kortingscode, maar enkele reacties eerder heb je wel beloofd om deze te delen met de mede-tweakers.
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:03:

[ Voor 20% gewijzigd door laserboy op 10-08-2011 13:22 . Reden: Quote erbij geplakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:03:
Haha.verkopen nogwel. Wat heb jij betaald voor die kortingscode die je hebt gebruikt? Beetje hypocriet dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Laatst online: 16-09 15:42
Heb je de topic warning niet gelezen misschien?
Waarschuwing:
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.

Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.
Geld vragen voor iets dat je gratis hebt gekregen is zo..... tja, vul zelf maar in.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetje wat jullie hebben helemaal gelijk! Beetje aso inderdaad.
Ik zal de code om precies 17:00 uur hier op dit forum neerzetten.
Zo heeft iedereen even veel kans op de code.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 13:24 . Reden: Typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 21:42
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:24:
Weetje wat jullie hebben helemaal gelijk! Beetje aso inderdaad.
Ik zal de code om precies 17:00 uur hier op dit forum neerzetten.
Zo heeft iedereen even veel kans op de code.
Lijkt me inderdaad een eerlijkere beslissing!
Je hebt zelf in eerste instantie ook gratis een kortingscode ontvangen, dan is het inderdaad niet netjes om hem nu proberen te verkopen.

Maar je was zelf al tot dit inzicht gekomen :) TOP!

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo.. Nog een kwartier en dan zet in een kortingscode online. Zijn er veel mensen geintereseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
Ik in ieder geval wel ;)
Pagina: 1 ... 16 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.

Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.