Persoonlijk vind ik: Boeiend.ik222 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:21:
[...]
- Vroeger met een papieren kaartje kon men uberhaupt geen info over je reisgedrag opslaan en dat was ook helemaal niet nodig.
Tsja, is een beetje procedure zo veel gevraagd?- Vroeger met een papieren kaartje kon je niet vergeten uit te checken en zo onterecht saldo kwijtraken.
Veiligheid hè.- Vroeger kon je abbonnementskaart niet zomaar geblokkeerd raken als je vergeet uit te checken.
Falende poorten nog niet meegemaakt, echter, falende stempelautomaten vaak genoeg.- Vroeger met een papieren kaartje waren er geen poortjes en andere technische zaken die zeer regelmatig falen waardoor je uberhaupt niet kan uitchecken.
Nee maar dit is ook weer hersteld. Iedereen krijgt zijn geld terug.- Vroeger moest je niet zomaar ineens betalen doordat ze weer eens gefaalt bij een firmware update.
Ik ben ook prima tevreden over de OV-chipkaart, ik reis er iedere dag mee en heb nooit problemen. (Nee, nooit!)
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]