En wat denk je van de uitgespaarde administratiekosten door het eruit gooien van het huidige systeem.
Wmb als ze er een limiet aan zetten qua tijd zoals het nu ook al is met de strippenkaarten ( bijv al het geld wat je het afgelopen jaar hebt opgeladen is gratis over te zetten, heb je saldo van daarvoor dan kost het of geld of verdwijnt het gewoon ( zoals ook nu gebeurd ) )
En voor vervanging zijn er al helemaal weinig administratiekosten, alle gegevens die nodig zijn hebben ze al ( via je oude kaart ).
Laat ik het zo zeggen, huidige strippenkaart kost me niets om te vervangen, voor overzetten heb je een x periode. Als dat met de chipkaart 10 euro gaat kosten dan wacht ik nog wel even met de aanschaf van een chipkaart tot ik echt niet meer anders kan
Tja, mijn biebkaart /zwemkaart / weet ik veel wat voor kaart krijg ik wel gratis vervangen. Zo kan je over en weer blijven pingpongen, maar qua invoering / gebruik van de chipkaart vind ik 10 euro extra kosten tov het huidige systeem niet erg positief.Osiris schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:16:
Iemand op IRC gaf ook al aan: een paspoort is ook maar 5 jaar houdbaar en moet je ook verplicht voor betalen. Idem ditto voor rijbewijs et cetera.
Mag je nog van geluk spreken dat een OV-chipkaart slechts 7,50 kost
[ Voor 24% gewijzigd door Gomez12 op 30-12-2009 00:21 ]