Eindelijk was hij binnen!
Afgelopen vrijdag bij Konijn Den Haag een extender 1.4 II (2e hands) opgehaald, had deze een maand geleden al besteld en wilde hem eerst bekijken in de winkel. Toen bleek er geen extender-dop bij te zitten; Canon extenders hebben aan de voorzijde een speciale extender-dop. Het ding dus niet meegenomen, aangezien al m'n lenzen en body's net waren schoongemaakt

en ik niet met een niet voor stof af te sluiten extender wilde gaan lopen.. dus maar besloten te wachten.
In de tussentijd was er nog een andere extender, een versie I bij de Konijn occasions bijgekomen. Dus ook deze maar besteld en naar de winkel laten komen, de nieuwe extender-dop was namelijk nog niet binnen. Als die dan met dop zou zijn, kon ik die evt meenemen, ondanks dat hij ouder was, en volgens de beschrijving meer schade had. Gelukkig waren zowel de cap als de 2e extender binnen... bleek de oude extender echt flink beschadigd (lak) te zijn en er ook geen dop bij te zitten.
De nieuwere, versie II, heb ik meegenomen voor de prijs van in totaal 235 euro. De versie 1 is dus nog te krijgen bij Broer Konijn, voor 189 + dop, voor 195 euro, in het geval iemand van hier geïnteresseerd is..