Mijn nieuwe apparatuur [deel 4] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 82 Laatste
Acties:
  • 1.012.567 views

• renbull
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 18:24
Toff schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:01:
[...]

Ik heb er geen belang bij als Canonian, maar ik ben toch nieuwsgierig hoe je kunt zien dat er hier sprake is van een neppert?
Zijn e-mail:
"
Hallo,

Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn pakket.The pakket is beschikbaar voor 680 EUR, zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland voor 2 jaar, als een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Engeland. Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij escrow-service te gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geïnteresseerd in de aankoop van het pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in Nederland.

Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn.

Dank u wel,"

van een ip 212.204.207.51 dat is gewoon in NL tevens, welke echte Brit zegt dat hij uit Engeland komt:S. en wie heeft er nou 2 58mm noct's : :? _/-\o_

Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-11 05:39
http://www.419eater.com/

volgens mij staat daar ergens een lijst met bekende ip's, telefoonnummers en postadressen

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-11 19:16
Hey ik heb er ook zo een:
Re: Reactie op uw advertentie: Nikon d300s + af-s dx vr ii 18-200 ed

Hallo,

Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn pakket.The pakket is beschikbaar voor 970 EUR, zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland voor 2 jaar, als een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Engeland. Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij escrow-service te gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geïnteresseerd in de aankoop van het pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in Nederland.

Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn.

Dank u wel,

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Er zijn nogal wat topics op GoT die gaan over (potentiele) marktplaats oplichters, dus het lijkt mij niet nodig om nog langer hierover door te gaan in dit topic.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• Zwegertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 22:08
Ik kijk gewoon altijd naar hoe lang hij al actief is. Meestal is dat niet langer dan drie weken, en zegt dat mij genoeg (wanneer de beschrijving ook slecht vertaald is)..
Het is niet de bedoeling dat je dan nog even doorgaat met de discussie.

[ Voor 19% gewijzigd door Universal Creations op 23-01-2011 13:16 ]

• BaasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-10 08:54

BaasG

Spiral out. Keep going

Had gisteren bijna een Nikon 70-200 mk 2 kunnen hebben..... MediaMarkt was zo "slim" geweest om hun beveiligingssnoer aan de statiefvoet vast te maken. Ja, aan de snelkoppeling :o

Heb toch maar een verkoper erop gewezen dat je een lens van €1899 (bij hun) zo NIET moet beveiligen. Gast stond even met zijn ogen te knipperen en heeft het gelijk opgelost. Mijn goede daad van deze week ook weer gedaan O-)

member of the Dark side: black Nikon gear

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
BaasG schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:02:
Had gisteren bijna een Nikon 70-200 mk 2 kunnen hebben..... MediaMarkt was zo "slim" geweest om hun beveiligingssnoer aan de statiefvoet vast te maken. Ja, aan de snelkoppeling :o

Heb toch maar een verkoper erop gewezen dat je een lens van €1899 (bij hun) zo NIET moet beveiligen. Gast stond even met zijn ogen te knipperen en heeft het gelijk opgelost. Mijn goede daad van deze week ook weer gedaan O-)
Zijn t niet soort van Mock-ups die ze daar gebruiken? T voelt altijd toch ergens wat nep vind ik.. Afgekeurde dingen ofzo.

Fujifilm X-Pro1

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:23
BaasG schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:02:

Dus als een televisie niet vastgemaakt is in een winkel, dan zou je het ook overwegen om 'm mee te nemen :?

The devil is in the details.

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:51:
[...]
Dus als een televisie niet vastgemaakt is in een winkel, dan zou je het ook overwegen om 'm mee te nemen :?
Wat is je punt?

Hij heeft hem:
A. niet meegenomen
B. de verkoper gewaarschuwd

Dus????

• ThomasW
Dat het gewoon een logische daad is, niets om je zelf voor op de borst te slaan...

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:19
Het is vandaag wel lastig om ontopic te blijven hier geloof ik? Verder offtopic geblaat zal door nul worden gedeeld

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 12:58
Eerste post die door 0 is gedeeld. Dit topic is voor nieuwe apparatuur.

[ Voor 79% gewijzigd door Moby op 23-01-2011 23:37 ]

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 13:54
oeps, verkeerde topic. :F

[ Voor 90% gewijzigd door Teun_2 op 24-01-2011 17:52 ]

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-11 15:59

Huig

Merino Fanatic

This just in:
De nieuwe Tamron 70-300 VC. Wilde een vervanger voor mn cheap ass sigma 55-200 (voor 50 euro op de restmarkt gekocht). 70-200L was te opvallend, de IS was te duur. 70-300 van canon had geen ring usm en een roterend frontelement, zoals de sigma, en dat vind ik drie keer niets. Dit was een mooi alternatief.
Ik geloof dat ik een van de eerste ben hier op got die er een heeft, dus even snel een eerste indruk: een massief blok, met een perfecte bouwkwaliteit, zoals van de 17-50 f2.8, maar nog iets beter. Een Enorme zonnekap is meegeleverd. De nieuwe USD is veel sneller dan de af van de 17-50, en lekker stil.
Pic's!
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5178/5389391757_e90ddbebcb_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5217/5389996784_596422b317_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5220/5389997042_d96a7795e9_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5176/5389997198_74e6a5e531_z.jpg
Op een 450D
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5214/5389392429_707032d664_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5259/5389997558_a48db69f32_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5013/5389996520_532524a822_z.jpg
Ervaringen volgen na de wintersport op de 4e.
de 50 1.8 (die ook nieuw is zal ik besparen :))
Next: de 17-50 vervangen voor de 15-85 of de 17-50 VC.
Ik ben Happy! :)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• sapphire
  • Laatst online: 22:17

sapphire

Die-hard pruts0r

Ow jij gaat zo een review moeten schrijven over die lens :9

Gefeliciteerd met je aankoop en zoals je misschien al opmaakt uit de bovenstaande reactie ben ik erg benieuwd wat je ervaringen ermee zijn!
Veel plezier ermee op de wintersport 8)

Gabriël AM5

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Leuke lens! Zou willen dat het AF-systeem van de Tamron 70-200 net zo fatsoenlijk was.

Waarom wil je je 17-50 'upgraden' naar de 17-50 VC. Hij is minder scherp, en VC heb je op die korte brandpuntsafstanden toch niet echt nodig?

• PowerUp
sapphire schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:15:
:Y

Ik ben ook erg benieuwd naar de prestaties van deze lens, helaas is de Sony variant nog niet leverbaar (en heeft geen VC :| )

• Huig
  • Laatst online: 07-11 15:59

Huig

Merino Fanatic

sapphire schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:15:

Gefeliciteerd met je aankoop en zoals je misschien al opmaakt uit de bovenstaande reactie ben ik erg benieuwd wat je ervaringen ermee zijn!
Veel plezier ermee op de wintersport 8)
Een review schrijf ik graag, hoewel ik daar nog geen ervaring mee heb, lijkt het me erg leuk me daarin te verdiepen, en een bijdrage te leveren.
Muthas schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:21:
Leuke lens! Zou willen dat het AF-systeem van de Tamron 70-200 net zo fatsoenlijk was.

Waarom wil je je 17-50 'upgraden' naar de 17-50 VC. Hij is minder scherp, en VC heb je op die korte brandpuntsafstanden toch niet echt nodig?
Ik weet nog niet zeker of ik het vaste diafragma wil inruilen voor het verlopende diafragma van de 15-85, hoewel ik icm de nifty fifty wel lichtsterkte heb, is die natuurlijk een stuk minder flexibel. Bijkomend "probleem" is dat de prijzen hier in Oostenrijk (waar ik woon) op fotografie gebied gewoon hoger liggen, de 17-50 vc gaat weg voor 420 bij de lokale fotozaak, en de 15-85 kost 100 euro meer. Een klein verschil dus.

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Hij is binnen!

Gisteravond besteld, vanochtend geleverd :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uByRkwwxGbriumaTq1TbZQaT/medium.jpg

D90 met 18-105 VR kitlens :)

(crappy phonecam, jeweets...)

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 26-01-2011 13:37 ]

https://niels.nu

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Lijkt me logisch toch, als dat op je body zit ingebouwd :)

Ben ook erg geïnteresseerd in deze lens. Zoek zelf nog een upgrade van m'n 55-250 IS, dit is een mogelijke optie (zeker omdat m'n Tamron 17-50 zo bevalt :) ).

• PowerUp
Muthas schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:16:
[...]

Lijkt me logisch toch, als dat op je body zit ingebouwd :)
Sensor-stabilisatie werkt niet zo goed op het telegebied, daarbij is een gestabiliseerd zoekerbeeld op 300mm wel prettig. Voorlopig is Sigma de enige die stabilisatie in de lens biedt voor Sony.

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Veel plezier met de D90+18-105 Hydra, leuke combi :)

• Hydra
jvdgeest schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:28:
Veel plezier met de D90+18-105 Hydra, leuke combi :)
Thanks! Ben helemaal happy, ik denk dat ik er toch heel binnenkort wel een SB-600 bij ga halen :)

• citruspers
  • Laatst online: 08-11 11:13
Ik zou nog even wachten met de flitser. Veel mensen (mij inclusief) kopen heel snel na het kopen van hun camera een flitser, maar zelf vind ik dat een snelle lens (35mm F/1.8!) je veel leukere mogelijkheden bied.

Ik ben overigens benieuwd naar hoe de Tamron 70-300 zich houd tegenover de Nikon. Hij ziet er in ieder geval een stuk steviger uit dan de standaard Tamron lenzen.

I'm a photographer, not a terrorist

Verwijderd

Bijzondere uitspraak als je niet weet hoe iemand fotografeert :) Een flitser kan in veel gevallen bijzonder nuttig zijn.

• citruspers
"maar zelf vind ik dat een snelle lens (35mm F/1.8!) je veel leukere mogelijkheden bied."

Oftewel, mijn mening. Gaat natuurlijk niet voor iedereen op. wat ik wil zeggen is dat je met een spiegelreflex juist de mogelijkheid krijgt om zonder flits te schieten. Beetje jammer als je dan alsnog een bigass flitser op je camera zet in plaats van een snellere lens. :)

Maar ik snap je punt hoor, het is natuurlijk afhankelijk van je stijl. Ik zie gewoon veel mensen die een flitser kopen omdat het hoort (ikzelf ook), en als ik zo terug kijk was ik liever begonnen met een 35 (die gebruik ik nog steeds veel vaker dan mijn sb-600).

En weer terug ontopic: Vandaag geprobeerd bij mijn lokale fotozaak lens adapters te vinden (Contax naar Nikon, M42 naar Nikon) bij mijn lokale fotozaak, niet gelukt. Dan maar via ebay. Zou een eigenaar van deze adapters mij misschien een DM kunnen sturen, ik heb nog een paar vraagjes :)

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 19:59
Misschien handig om je vragen in dit topic te plaatesn: Alternatieve objectieven Dan hebben de andere tweakers er ook wat aan.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

Ik kan me wel vinden in Citruspers zijn mening. Echter heb ik ook een tijdje aan partyfoto's gedaan, en dan is een flits toch wel erg nuttig voor het 'freezen' van de dansende menigte.

Mijn 50/1.4 vind ik wel ontzettend koel, en buiten het partyfotograferen gebruik ik mijn 430 dan ook niet zo veel. Het liefst ga ik over op een FF body (of kortere en snellere prime). Ik vond het zo vet om die 50/1.4 op een 5DII te hebben. Ben helemaal verkocht van het bereik daarop en de DoF natuurlijk. Mogelijkheden zijn eindeloos met zo'n lens (=persoonlijk natuurlijk).

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Wat betreft de laatste opmerkingen sluit ik mij aan bij Mig29. Het kan zijn dat de SB600 voor Hydra de perfecte oplossing/aanvulling is gezien zijn stijl van fotograferen.

Zelf zou ik eerder een SB600 hebben gehaald, dan een 35 1.8. Met een SB600 heb je in eens veel meer aan je kitlens, vooral indoor. Een absolute beginner is naar mijn idee heel goed af met een D90 icm de kitlens. Na verloop van tijd loop je tegen de eventuele beperkingen aan van deze combinatie. Dan is het een goed moment om te bekijken of je behoefte hebt aan lichtsterke primes of flitsers.

Nadat ik een 50 1.4 had gekocht, dacht ik altijd uit de voeten te kunnen met ambient light only. Het heeft niet lang geduurd voordat ik terug ging naar de winkel om een flitser te kopen...

Flickr

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:56:
Bijzondere uitspraak als je niet weet hoe iemand fotografeert :) Een flitser kan in veel gevallen bijzonder nuttig zijn.
Ik vind portretten erg leuk, en steeds een papiertje voor de popup houden om 'em te bouncen gaat ook vervelen. Ik heb hiervoor een D70 gehad met een 18-125 sigma en een 50mm nikkor F1.8, en ik 'mis' het hebben van een flitser meer dan die prime. Op zich een hele mooie lens, maar ik heb 'em niet zo nodig als een flitser. De volgende stap is ook een simpel statief + paraplu om off-camera te flitsen.

Da's dus de reden dat ik eerst voor een flitser wil gaan, maar de kans is groot dat die 50mm ook wel weer komt.
citruspers schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:05:
Oftewel, mijn mening. Gaat natuurlijk niet voor iedereen op. wat ik wil zeggen is dat je met een spiegelreflex juist de mogelijkheid krijgt om zonder flits te schieten. Beetje jammer als je dan alsnog een bigass flitser op je camera zet in plaats van een snellere lens. :)
Ik waardeer je input ook hoor :) Ik wil meer met flitslicht gaan spelen, juist het indirecte flitsen kan erg mooie resultaten opleveren. Sowieso is zelf uit de losse pols de flits van m'n plafond bouncen al een enorm verschil.

• yzf1kr
Muthas schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:21:

VC is op alle brandpunts afstanden handig. Het geeft je al snel 3 stops winst.
Bij niet bewegende onderwerpen betekend dit dat je van f/2.8 naar f/1.0 gaat wbt licht.
Daar kan geen snelle prime tegen op.

Bij bewegende objecten gaat dat natuurlijk niet op.

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-11 17:44
yzf1kr schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:54:
[...]

VC is op alle brandpunts afstanden handig. Het geeft je al snel 3 stops winst.
Bij niet bewegende onderwerpen betekend dit dat je van f/2.8 naar f/1.0 gaat wbt licht.
Daar kan geen snelle prime tegen op.

Bij bewegende objecten gaat dat natuurlijk niet op.
Niet met betrekking tot licht. Met betrekking tot bewegingsonscherpte. Je blijft weinig licht hebben.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• bobcom
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:56

bobcom

Dedicated dabbler

Voor verplaatsing naar het alternatieve lenzen-topic:
citruspers schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:05:
...En weer terug ontopic: Vandaag geprobeerd bij mijn lokale fotozaak lens adapters te vinden (Contax naar Nikon, M42 naar Nikon) bij mijn lokale fotozaak, niet gelukt. Dan maar via ebay. Zou een eigenaar van deze adapters mij misschien een DM kunnen sturen, ik heb nog een paar vraagjes :)
Noch bij een Contax-naar-Nikon noch bij een M42-naar-Nikon adapter hou je scherpstelling op oneindig - tenzij je een adapter koopt met een stuk glas erin, en of dat nou zoveel aan de IQ van je lens bijdraagt?

/off-topic

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

• ThomasW
Afbeeldingslocatie: http://www.thomasvanderwillik.com/got/IMG_0027.jpg
De eerste aankoop in een verder low budget autostatief...

Verwijderd

Vandaag naar de MM geweest om een nieuwe body aan te schaffen. Zat eerst te twijfelen tussen de Canon 60D en 7D. Maar met de prijzen van de MM met de BTW eraf werd de 7D toch erg interessant zeker omdat de 7D bij de MM in Rotterdam standaard al 30 euro onder de laagste Pricewatch prijs zat.

Nu de batterij laden en is met de Camera spelen. Kom van een 350D dus best veel wat net even iets anders zit.

Afbeeldingslocatie: http://img375.imageshack.us/img375/1130/55521489.jpg

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Kom van een 350D dus best veel wat net even iets anders zit.
Kan ik me voorstellen ja. Ik ben ooit van een 300D naar een 5D overgestapt. Je vraagt je dan af hoe je ooit hebt kunnen werken met zo'n kleine zoeker :P
met de BTW eraf
Ik neem aan dat ze je gewoon korting geven op de brutoprijs en dat er wel gewoon BTW op die bon staat? Volgens mij mag de MM helemaal geen factuurtjes aan consumenten meegeven met 0% BTW.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• ThomasW
Die actie heet nu eenmaal zo, je krijgt gewoon 16% korting op de netto prijs...

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-11 15:29

qless

...vraag maar...

Ook gisteren van de MM actie geprofiteerd, en mezelf op een Canon 5d mark II met 24-105 getrakteerd :)

Wat een verschil met mijn goude oude 30D ;)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• Hydra
Wel heel slim die actie van de MM, je stimuleert die typische "m'n loon is binnen, whee!" impulsaankopen met zo'n tijdelijke actie.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:39
Hoewel ik me af vraag hoeveel winst ze maken op bijvoorbeeld zo'n 7D body ;) .

Waar zijn de pics qless? :P

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-11 15:29

qless

...vraag maar...

TheJVH schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:57:
Hoewel ik me af vraag hoeveel winst ze maken op bijvoorbeeld zo'n 7D body ;) .

Waar zijn de pics qless? :P
Zondag ga ik hem testen, urbex tochtje geplanned

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:47:
Wel heel slim die actie van de MM, je stimuleert die typische "m'n loon is binnen, whee!" impulsaankopen met zo'n tijdelijke actie.
Dat is waar natuurlijk. Maar voor vele is het ook makkelijk. Ik zelf was al een maandje of wat opzoek naar een nieuwe body. Speciaal op deze actie gewacht om hem dan te kopen. Scheelt je toch een leuk bedrag.

• Danjel
  • Laatst online: 22:44
ThomasW schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:22:
[afbeelding]
De eerste aankoop in een verder low budget autostatief...
Heel nice! Mag ik vragen welk type het precies is, wat ie gekost heeft en waar je hem hebt gekocht?

Kun je hem zover ombuigen dat de camera horizontaal kunt ophangen aan een horizontale buis boven de camera? Soort L vorm?

Mijn nieuwe aanwinst:
Afbeeldingslocatie: http://surreal-light.nl/pics/d7000.jpg

Nikon D7000 met kitlens. 16GB Transcend class 6 geheugenkaart. Erg tevreden mee!

[ Voor 15% gewijzigd door Danjel op 28-01-2011 11:52 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-10 14:35
Afbeeldingslocatie: http://i116.photobucket.com/albums/o6/110022558844/DSC03917.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i116.photobucket.com/albums/o6/110022558844/DSC03918.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i116.photobucket.com/albums/o6/110022558844/DSC03919.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i116.photobucket.com/albums/o6/110022558844/DSC03920.jpg
Een Naneu pro Alpha-L (hele mond vol)
Kan een laptop in, dikke padding op de schouderbanden en daardoor ook zeer comfortabel, camerainset kan verwijderd worden waardoor het als een normale rugzak gebruikt kan worden
Of valt dit niet onder nieuwe apparatuur?

Verwijderd

er is wel een groot cameratassen topic... :)

correctie: Centraal Fototas Topic - Deeltje 4

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 16:44 . Reden: correctie ]

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:55

aerofreak

Steve Jobs

Fijne wandelrugzak, ik heb em zelf ook :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:21
Danjel schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:49:
[...]

Mijn nieuwe aanwinst:
[afbeelding]

Nikon D7000 met kitlens.
Ik moet toch zeggen als canon gebruiker, dat ik vind dat Nikon in het hele productengamme geen één camera heeft die er crappy of gammel uitziet. Bij canon vind ik dat toch anders, de 1000d en 550d zijn opmerkelijk krapjes aangekleed met van dat geribbelde spul. Je ziet echt dat er minder aan/op zit. Terwijl al die Nikon's van instap tot pro er van voor tot achter netjes uitzien.

discogs

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-10 11:41
De D7000 is ook niet echt heel goedkoop. ;) 't Is geen D3000/3100. Maar inderdaad, die lijn wordt zeker niet tekort gedaan.

Strava

Verwijderd

Donderdag avond besteld, vrijdag ochtend in huis!
Nikkor 70-300 VR :)
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5092/5397942814_3310cc93ca.jpg
P1040524 by nnickk1, on Flickr
Nieuwe, heeerlijke tas:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5055/5397943004_924f0ee391.jpg
P1040522 by nnickk1, on Flickr

En gelijk even uitgetest uiteraard:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5300/5397344071_3e6a6fca22.jpg
DSC_1866 by nnickk1, on Flickr

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:44
Even langs de MM geweest, heb het volgende gekocht:

- Canon Eos 550D
- Kitlens 18-55 mm
- Lens 55 - 250

Dat allemaal voor de mooie prijs van 721 euro, toch al snel 100 euro goedkoper dan de goedkoopste webwinkel. Helaas hadden ze de 55-250 mm niet meer op voorraad, dus die gaan ze bestellen en komt over 2 a 3 weken binnen. De 550D + kitlens was 545 euro.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: http://area61.nl/pics/albums/userpics/10001/3klein.JPG

Afbeeldingslocatie: http://area61.nl/pics/albums/userpics/10001/4klein.JPG

Afbeeldingslocatie: http://area61.nl/pics/albums/userpics/10001/5klein.JPG

De Nikon had ik al een weekje, vandaag de Pelican opgehaald bij Konijnenberg want die cameratassen zijn niks voor mij.
Met Pelican/Otterbox heb ik wel goede ervaringen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Bierkameel op 04-02-2011 09:19 ]

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-10 15:13

Pat-Juh

Patrick

Eindelijk, na veel zoeken een mooie deal:

Afbeeldingslocatie: http://www.patjuh.nl/wordpress/wp-content/uploads/2011/01/DSC_9015.jpg

Zonet bij de MediaMarkt gehaald, niet de 15% maar wel bijna :+.

Zat te twijfelen of ik deze 2e hands zou halen maar het prijs verschil tussen 2e hands en nieuw in dit geval was "te weinig" gezien de garantie van twee jaar :).

De filter had ik al voor me 70-200, maar die is ter calibratie terug naar Sigma...

Eerste post in dit topic hehe... Waarschijnlijk ook de laatste voor komende tijd :P...

• AjDuLion
  • Laatst online: 04-11 10:44
mocht je in de toekomst (of nu al) meerdere lenzen hebben, kan ik je aanraden om een divider set aan te schaffen.
zonder dividerset

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4005/4326866921_576865e52e.jpg
pelican top view by All-rounder Photography, on Flickr

met dividerset

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1232/5151538588_031186f1b0.jpg
pelican 1560 by All-rounder Photography, on Flickr

[ Voor 9% gewijzigd door AjDuLion op 29-01-2011 19:51 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Vandaag mijn Canon EOS 7D op wezen halen bij Media Markt tegen een zeer scherpe prijs :)
Afbeeldingslocatie: http://img573.imageshack.us/img573/4613/232616880.jpg

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Verwijderd

Nieuw speeltje voor op reis als ik geen zin heb om de 7D overal mee te sleuren. Tot nu toe bevalt ie echt super, echt super IQ.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5133/5398452287_e07302d7a3_z.jpg

Echt een aanrader naast een dSLR.

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 12:55:
Donderdag avond besteld, vrijdag ochtend in huis!
Nikkor 70-300 VR :)
[afbeelding]
P1040524 by nnickk1, on Flickr
Nieuwe, heeerlijke tas:
[afbeelding]
P1040522 by nnickk1, on Flickr

En gelijk even uitgetest uiteraard:
[afbeelding]
DSC_1866 by nnickk1, on Flickr
Heb jij nou een grip op je D3000 ?
Kan je mischien de naam geven ?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Verwijderd

Het lijkt op een Meike MK-D3000

Verwijderd

Het is inderdaad die van Meike/phottix. Ik heb hem van Ebay, het is deze: http://cgi.ebay.nl/DSLR-B...tt_RL&hash=item58866e58db

Hij bevalt goed, het is natuurlijk geen Nikon kwalleit, maar volgensmij de beste die er is..(nikon maakt ze niet)

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:02
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 11:59:
Nieuw speeltje voor op reis als ik geen zin heb om de 7D overal mee te sleuren. Tot nu toe bevalt ie echt super, echt super IQ.

[afbeelding]

Echt een aanrader naast een dSLR.
Ja? Ik heb veel slechte dingen gehoord over de IQ van de Nex. Zou nogal last hebben van agressieve ruis onderdrukking?

[ Voor 3% gewijzigd door haakjesluiten op 30-01-2011 19:36 ]

• PowerUp
Sony is inderdaad nogal enthousiast met zijn ruisonderdrukking. Oplossing: in RAW schieten, sensor zelf is niets mis mee :)

• mennovanw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11 11:46

mennovanw

Canon? You can!

Wat ik altijd jammer heb gevonden is dat ik zo weinig schitterende S.S.C. FD breechlockjes heb :p

In combinatie met mijn F1 (inclusief powerwinder F tegenwoordig) onder v.l.n.r.: Canon 17 F4.0 SSC (had ik al), Canon 20 F2.8 SSC (nieuw, vandaag opgehaald), Canon 28 F2.0 SSC (nieuw, vandaag opgehaald), Canon 35 F2.0 SSC (had ik al), Canon 50 F1.4 SSC (heb ik twee maanden terug gekocht). Boven v.l.n.r.: Canon 50 F3.5 SSC Macro (had ik al), 55 F1.2 SSC (had ik al), 85 F1.8 SSC (nieuw, vandaag opgehaald), 100 F2.8 SSC (had ik al), 135 F2.5 SC (had ik al), 200 F4.0 SSC (twee maanden terug gekocht) :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.lerp.nl/images/FDF1.jpg

Inclusief mijn Pen 2 en mijn vandaag opgehaalde Novoflex Canon FD naar MfT adapter: hetzelfde rijtje optiekjes ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.lerp.nl/images/FDPEN.jpg

Nu nog een 24 F2.8 SSC en ik heb de gehele range Super Spectra Coated recta-lineaire non-aspherical Canon FD breechlock-primes t/m 200 mm.

Lensjes geven trouwens op de Pen erg goede resultaten (alhoewel mijn voorkeur de F1 blijft) 8)

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts

• citruspers
"ik heb de gehele range Super Spectra Coated recta-lineaire non-aspherical Canon FD breechlock-primes t/m 200 mm"

Die zin doet het vast goed op feestjes :p

Even serieus: koop je die dingen nou "omdat het kan, en ze toch niet zo duur zijn tweedehands", of fotografeer je erg echt actief mee (dus meer dan met je moderne spul)?

Verwijderd

citruspers schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:56:
"ik heb de gehele range Super Spectra Coated recta-lineaire non-aspherical Canon FD breechlock-primes t/m 200 mm"

Even serieus: koop je die dingen nou "omdat het kan, en ze toch niet zo duur zijn tweedehands", of fotografeer je erg echt actief mee (dus meer dan met je moderne spul)?
Hij is een dude, omdat het kan natuurlijk!

En omdat het schatjes van glaswerken zijn :>

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

citruspers schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:56:

Zie de wijze woorden van ev1ltje ;)

Ik schiet sinds ik zelf mijn film in kan scannen meer analoog dan digitaal (hou gewoon van de manier waarop mechanische camera's werken -> alleen veertjes, glas en metaal :9 ). Geen geneuzel met elektronica (alhoewel ik wel de ingebouwde lichtmeters gebruik).

En qua collectie FD'tjes: ze zijn leuk maar niet heel vreselijk goedkoop meer (i.i.g. niet de wat uitzonderlijke lenzen, een 50 1.4 SSC pik je nog steeds op voor 20 euro o.i.d.). En ja: ik koop ze omdat ik het kan, ik koop ze omdat ik een sterke verzameldrift heb en ik koop ze omdat ik het gewoon schitterend mooi glas vind. Ieder z'n ding toch?

En geloof me: op het moment dat er meer en betere EVIL's (wellicht een FF) komen gaan deze lenzen weer in prijs stijgen - let maar op

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-11 13:06

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik zie op ebay al dat als ik zoek op fd naar sony adapters ik nu bijna alleen maar fd naar nex adapters vind ;) dus dat zou heel goed kunnen.

Zit er trouwens glas in die adapter van je? ( heb zelf ook wat mooie fd toeters liggen die ik op een Sony dslr zou willen gebruiken).
Van FD => m4/3 of NEX is geen glas nodig. Van FD=>Sony a-mount wel. FD toeters kun je met de nodige skills ombouwen naar EOS, maar naar Sony lijkt mij veel te lastig omdat je er nog wat meer af moet halen dan bij Canon. Voor meer vragen hierover: Alternatieve objectieven topic.

[ Voor 22% gewijzigd door Universal Creations op 30-01-2011 22:28 ]

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-11 21:54
Gisteren, dankzij de BTW actie van Mediamarkt, een tweede camera aangeschaft.
Na de D700 hebben we nu een D7000 als backup camera.

In de randstad bijna overal uitverkocht of te duur (wilde max 900 euro uitgeven), maar gelukkig kon mijn vader heb in Roermond voor 890 krijgen. :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
Afbeeldingslocatie: http://www.voordeelverpakking.nl/opendir/merlin/merlin1klein.jpg

Vandaag mijn Skywatcher Merlin/Orion statief kop ontvangen. Origineel bedoeld om telescopen op te monteren maar camera's gaan ook. Nu nog de besturing in elkaar zetten en ik kan automatisch panorama's/gigapixels/virtual tours maken.

• Toff
  • Laatst online: 17-10 00:03

Toff

FP ProMod
Ziet er niet uit als iets waar ik mijn camera op zou monteren, maar je hebt vast een plan?

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-06 22:15
Er komt nog een plaat bij waar de camera aan vast zit, die plaat zit waar aan de kop vast, in potraid mode that is.. Ding is gemaakt van metaal voelt erg solide aan, kan ook max 4 kg aan. en daar kom lang niet aan. Dit idee. http://www.360und180.de/b...rlin/Merlin_in_action.jpg

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-11 17:45
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5216/5408989432_a281ecbe7f.jpg
The Old New by mitch C., on Flickr

Vanuit de familie naar mij gekomen. Alles handmatig, leuk om te proberen :)
Ik ga alleen beetje verkeerde kant op:
Sony A300 (volledig digitaal) -> Canon EOS 5000 (digitaal film) -> Practica Nova 1B (volledig handmatig)

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

Xfix schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:39:
[afbeelding]
The Old New by mitch C., on Flickr

Vanuit de familie naar mij gekomen. Alles handmatig, leuk om te proberen :)
Ik ga alleen beetje verkeerde kant op:
Sony A300 (volledig digitaal) -> Canon EOS 5000 (digitaal film) -> Practica Nova 1B (volledig handmatig)
Dat ligt er een beetje aan wat je als de verkeerde kant beschouwd.. ;)

• yzf1kr
2 gebruikte kleintjes.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4111/5409942449_b046edaff8.jpg

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:29

mvh

State Governor

Het wordt volgens mij tijd voor een 'Mijn oude apparatuur'-topic :). De verkeerde kant op gaan is dan het aanschaffen van ouder materiaal in plaats van nieuw, maar dat is niet altijd slechter.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-10 15:13

Pat-Juh

Patrick

Iemand niet blij met zn 35 1.8 ofzo... Beestje is nog niet zo super lang uit... Naja zal wel een leuk prijsje geweest zijn die twee samen, niet te veel en toch leuk :).

Verwijderd

Deze maar even crossposten vanuit Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen Deel 112 - hier past ie eigenlijk beter.

Nieuw speeltje voor mijn Olympus PEN E-PL1:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H8DWYpo3WaIaXrf6mhUS7CbP/full.jpg

Ingeplugd:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JdmYelLkqum36NxFHws0omU5/full.jpg

Brakke foto's, maar het gaat om het idee.

200 euro's armer, maar ik ben er nu al blij mee, terwijl ik het alleen nog maar even snel heb kunnen uitproberen. De viewfinder is haarscherp en helder en hij laat alle informatie zien die normaal gesproken op de LCD display getoond wordt (en die display is juist op de E-PL1 wat magertjes, omdat dat nu eenmaal het instapmodel in de PEN serie was). Handmatig focussen is nu een fluitje van een cent en het is handig dat hij ook omhooggeklapt kan worden.

• mennovanw

mennovanw

Canon? You can!

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:00:
Deze maar even crossposten vanuit Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen Deel 112 - hier past ie eigenlijk beter.

[afbeelding]

Ingeplugd:
[afbeelding]

Brakke foto's, maar het gaat om het idee.

200 euro's armer, maar ik ben er nu al blij mee, terwijl ik het alleen nog maar even snel heb kunnen uitproberen. De viewfinder is haarscherp en helder en hij laat alle informatie zien die normaal gesproken op de LCD display getoond wordt (en die display is juist op de E-PL1 wat magertjes, omdat dat nu eenmaal het instapmodel in de PEN serie was). Handmatig focussen is nu een fluitje van een cent en het is handig dat hij ook omhooggeklapt kan worden.
Die zoeker is echt goud. De reden voor mij om de Pen 2 te nemen i.p.v. de Pen 1 of de Pen light is de standaard bijgeleverde zoeker.

• AjDuLion
deblaauwn schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:51:
[...]

[...]

[...]

[...]

Het wordt volgens mij tijd voor een 'Mijn oude apparatuur'-topic :). De verkeerde kant op gaan is dan het aanschaffen van ouder materiaal in plaats van nieuw, maar dat is niet altijd slechter.
ok ok ok

nieuw dan :P
vers van de pers een canon 24-70 F2.8 L (nu nog pizza etend zal vanavond wel wat beters posten)

Afbeeldingslocatie: http://dl-web.dropbox.com/u/8758965/850.jpg
gisteren binnen gehad

meike vkf-100 hulpstukje voor bij het filmen
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/8758965/zfinder1.jpg

edit :

iets betere foto van de 24-70 :)

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4150/5410667663_cbdeaa5951.jpg
24-70 by All-rounder Photography, on Flickr

[ Voor 21% gewijzigd door AjDuLion op 02-02-2011 20:00 ]

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-11 15:41
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ovJ2UEyGdbI&hd=1I]

Nu nog camera stil krijgen en verder zien of het filmen toegevoegde waarde heeft voor mij.

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-11 22:46
Feli met je 7D! :)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:00:

[..]

200 euro's armer, ..
Nice, maar wat een prijs!

Sinds vandaag nieuw speelgoed wat hier bij aansluit. Zowel cam als lens vandaag binnen.

Afbeeldingslocatie: http://distillery.s3.amazonaws.com/media/2011/02/02/d4d89f6027d04aa594c9df050fa5909b_7.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Jasper op 02-02-2011 22:07 ]

Verwijderd

Inderdaad, wel even slikken. Overigens is ie op de meeste plekken nog zo'n 25 euro duurder, dus alles is relatief. Ik had geen zin om op een goedkoop tweedehandsje te wachten. :)

Die lens heb ik er ook meestal opzitten (zie foto). Echt een prachtig stukje glas!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-10 14:35
Mijn nieuwe 70-200 geschoten met mijn nieuwe 70-200 :D
Afbeeldingslocatie: http://i116.photobucket.com/albums/o6/110022558844/DSC_6472.jpg
Alleen jammer dat witte dingen nooit scherp zijn in de spiegel.

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-11 14:48

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Heb je wel een APO-spiegel? :+

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:50

breinonline

Are you afraid to be known?

andyy schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:20:
Mijn nieuwe 70-200 geschoten met mijn nieuwe 70-200 :D
[afbeelding]
Alleen jammer dat witte dingen nooit scherp zijn in de spiegel.
Dan moet je een ander merk camera nemen :+

Nee hoor, leuke lens :>

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Nordlys
  • Niet online
Veel plezier met de lens ;)

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Waarom zijn witte dingen nooit scherp in spiegels dan? :)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 16:01
Nieuwe koffer om alle flitsspullen tegelijk mee te nemen op locatie (aangezien ik elk weekend alleen maar op locatie werk :z )

Sorry heb geen foto nog van hem volledig in actie, maar hieronder tijdelijk een stockphoto.
Afbeeldingslocatie: http://images.pricerunner.com/product/600x532/84535199/STANLEY-Servante-Cantilever-FatMax-1-94-210.jpg

Heb zelf dmv plukschuim en normaal schuim vrijwel de hele koffer bekleed. Het schuim zit met schuimspray vast, waardoor je ze niet lostrekt als je er iets uithaalt.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5140/5414368152_53a3a30ee2_z.jpg
Toolbox almost ready! by Jeroen Zelle | Fotoshoot op locatie.nl, on Flickr

Inhoud koffer:
- 1 x Calumet Genesis 300b flitskop
- 1 x Calumet Genesis powerport accu
- 1 x accu kabel voor set hierboven
- 1 x 230v kabel voor set hierboven
- 2 x reserve accu's voor set hierboven
- 4 x Yonghuo RF-602 flitsontvangers
- 2 x Yonghuo RF-602 triggers
- 2 x Nikon SB-28's
- 6 x doosje met 4 AA batterijen
- 2 x grids voor 7" reflector (zitten nu nog bovenin, gaan naar de onderbak)
- 1 x 7" reflector
- 1 x kleine gereedschapskist (klemmen, spanband, zaklamp etc)
- 1 x 230v verlengkabel
- 1 x verbanddoos
- 1 x toiletpapier O-)
- 1 x zandzak met grind (15 kg)
- 1 x zandzak klein met grind (9 kg)

• leendertv
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-08-2022
Jasper schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:06:
[...]
Sinds vandaag nieuw speelgoed wat hier bij aansluit. Zowel cam als lens vandaag binnen.
Gouden combinatie!

Ik denk dat ik hem binnenkort ook ga kopen. Ik denk niet dat er voor mei een PEN E-P3 in de winkel ligt (dan ga ik naar India).

• sapphire
  • Laatst online: 22:17

sapphire

Die-hard pruts0r

Jeroenz18 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:59:
Nieuwe koffer om alle flitsspullen tegelijk mee te nemen op locatie (aangezien ik elk weekend alleen maar op locatie werk :z )

Sorry heb geen foto nog van hem volledig in actie, maar hieronder tijdelijk een stockphoto.
[afbeelding]

Heb zelf dmv plukschuim en normaal schuim vrijwel de hele koffer bekleed. Het schuim zit met schuimspray vast, waardoor je ze niet lostrekt als je er iets uithaalt.

[afbeelding]
Toolbox almost ready! by Jeroen Zelle | Fotoshoot op locatie.nl, on Flickr

Inhoud koffer:
- 1 x Calumet Genesis 300b flitskop
- 1 x Calumet Genesis powerport accu
- 1 x accu kabel voor set hierboven
- 1 x 230v kabel voor set hierboven
- 2 x reserve accu's voor set hierboven
- 4 x Yonghuo RF-602 flitsontvangers
- 2 x Yonghuo RF-602 triggers
- 2 x Nikon SB-28's
- 6 x doosje met 4 AA batterijen
- 2 x grids voor 7" reflector (zitten nu nog bovenin, gaan naar de onderbak)
- 1 x 7" reflector
- 1 x kleine gereedschapskist (klemmen, spanband, zaklamp etc)
- 1 x 230v verlengkabel
- 1 x verbanddoos
- 1 x toiletpapier O-)
- 1 x zandzak met grind (15 kg)
- 1 x zandzak klein met grind (9 kg)
Ik mis alleen je draagslaaf nog op de foto :+

Gabriël AM5

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 16:01
sapphire schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:11:
[...]

Ik mis alleen je draagslaaf nog op de foto :+
Met 45kg zwaar (de koffer) heb ik dat wel nodig hehe.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:35

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Dat plukschuim is echt ideaal moet ik zeggen. Vandaag een koffertje gekocht voor op m'n werk:
B&W type 66 met plukschuim, met daarin:
- Canon 1000D + 18-55IS + draadontspanner
- Sigma 8mm fisheye f/3.5
- Manfrotto 303 panoramahoofd
- nog wat custom spul om het zaakje op een zwaar Leica (landmeet)statief te verankeren.

(morgen maar eens een pic schieten)

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/aua96r.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/v4vss4.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 04-02-2011 14:30 ]

Hier staat tekst

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:23
gimpy schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:00:
[...]

Gouden combinatie!

Ik denk dat ik hem binnenkort ook ga kopen. Ik denk niet dat er voor mei een PEN E-P3 in de winkel ligt (dan ga ik naar India).
Ik ben bang dat de EP3 een beetje duur gaat worden, daarom maar voor de EPL-2 gegaan.

• RobertJRB
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-07 23:42
Nieuwe aanwinst:

Afbeeldingslocatie: http://web.me.com/robert.bijl/Site/fotodump_files/foto.JPG

Zeiss C Biogon 35/2.8. Niet echt lichtsterk, maar wel heerlijk compact

Leica MM + Sony A9

Verwijderd

Jasper schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:06:
Nice, maar wat een prijs!
[afbeelding]
Dat lensje is echt een toppertje. Niet goedkoop, maar z'n geld waard. _/-\o_

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:23
Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:41:
Dat plukschuim is echt ideaal moet ik zeggen. Vandaag een koffertje gekocht voor op m'n werk:
B&W type 66 met plukschuim, met daarin:
- Canon 1000D + 18-55IS + draadontspanner
- Sigma 8mm fisheye f/3.5
- Manfrotto 303 panoramahoofd
- nog wat custom spul om het zaakje op een zwaar Leica (landmeet)statief te verankeren.

(morgen maar eens een pic schieten)

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een gigantische koffer :D Volgens mij is die koffer of je statiefhoofd alleen al duurder dan je camera? :+

edit:
Holy batman, dat panoramahoofd is gewoon écht duurder dan je camera 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 05-02-2011 12:14 ]

The devil is in the details.

• GerardHenninger
  • Laatst online: 22:36
Zojuist m'n Zoom H1 binnen gekregen. Normaal rond de 100 euro, maar van de week op iBood voor maar 69,95 euro te koop. Met een super-dank voor MartijnGizmo voor de tip.
Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/gear/zoom_h1.png

Super handig ding voor video/opnames/interviews. Zeker met een Audio-Technica ATR3350 of Rode Lavalier

• AjDuLion
GerardHenninger schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:37:
Zojuist m'n Zoom H1 binnen gekregen. Normaal rond de 100 euro, maar van de week op iBood voor maar 69,95 euro te koop. Met een super-dank voor MartijnGizmo voor de tip.

Super handig ding voor video/opnames/interviews. Zeker met een Audio-Technica ATR3350 of Rode Lavalier
ziet er bekend uit de mijne is vandaag ook binnengekomen...

maar dat shirt zat er helaas niet bij :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/8758965/zoom.jpg

wel een sd >cf converter met udma support zodat mijn eye-fi kaartje ook in de 5d II werkt

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-11 10:20

Zuurstok

Passionately curious

offtopic:
waar haal je je t-shirts vandaan gerard? :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• renbull
  • Laatst online: 14-07 18:24
Niet nieuw, maar voor mij wel:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5253/5418683921_f76274815d_z.jpg
300mm 4.0 ED by renbull, on Flickr

Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5

Pagina: 1 ... 66 ... 82 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-> Zorg voor plaatjes die je zelf gemaakt hebt, dat maakt het waardevol. Stockplaatjes verwijderen we.
-> Ben je helemaal wild van hoeveel knopjes er op je camera zitten of hoe goed je iemand z'n hersenen in kan slaan met je nieuwe telelens,dan mag je dat uiteraard melden. Wil je echter wat meer uitgebreide ervaringen over het product delen, doe dit dan in de daarvoor bestemde topics. Op die manier verzuipen de ervaringen niet in al het aankoopgeweld en hebben andere mensen er ook wat aan.
-> Fotoapparatuur = lenzen, camera's, flitsers, statieven en printers etc. <strong>Dus geen filters, omnibounces, geheugenkaartjes, schoonmaakspul en andersoortig "klein spul"</strong> <i>Ook nieuwe monitoren, PC's, laptops, (externe) HD's, extra geheugen voor je computer etc zijn weliswaar goed bruikbaar bij digitale fotografie, maar vallen daar dus niet onder. </i>
-> Houd slowchat binnen de perken.