Het Xbox 360 ervaringen Topic #52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.866 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nu ik mijn Wii verkocht heb denk ik erover om een xbox 360 te kopen. Helaas heb ik alleen een Wifi verbinding in huis en een Wifi antennen kopen voor de xbox 360 voor 75 euro zie ik niet zitten. Is dit de enige mogelijkheid om Wifi op mijn xbox te krijgen of zijn er alternatieven (de xbox staat ongeveer naast een desktop PC die wel verbonden is met het wifi netwerk).

Verder twijfel ik tussen welke xbox ik wil kopen. De arcade versie heeft geen opslag mogelijkheid, maar is weer een stuk goedkoper. Wat zijn verder de beperkingen van de arcade versie t.o.v. de pro? Als de Wii niet aan internet komt te hangen, heeft het dan nut om een xbox met HDD te kopen? Wat kan je er dan op opslaan? Kan je bijvoorbeeld wel gewoon savegames / andere dingen van singleplayer games opslaan op de xbox?
Graag jullie meningen/advies hierover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Was het niet, opstarten even wachten tot alles geladen is daarna 3x rechts (system blade), 6x naar beneden (Initial Setup), A-knop daarna 1x naar boven (Yes, run setup), A-knop

Daarna weet ik het niet want ik ga geen initial setup runnen.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

uchiha tijntje schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:59:
Wat voor rotzooi zijn die fable 2 developer diaries. Ik kan ze geen van allen afspelen, heb alleen geluid, geen beeld en als ik ze start loopt men xbox vast......

Heeft iemand hier meer last van, want dit slaat gewoon nergens op. 8)7
In mijn vorige post was ik misschien wat te chagrijnig :), maar nu zal ik het vriendelijk vragen. Zou iemand even de laatste video van fable 2 willen downen en kijken of hij/zij wel wel beeld en geluid heeft? Want snap er helemaal niets van. Ik heb de laatste update oid van videocodecs ook al eens een keer gedownload, maar dat helpt ook niet.

Iemand die mij kan helpen? :>

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
monnick schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:06:
Nu ik mijn Wii verkocht heb denk ik erover om een xbox 360 te kopen. Helaas heb ik alleen een Wifi verbinding in huis en een Wifi antennen kopen voor de xbox 360 voor 75 euro zie ik niet zitten. Is dit de enige mogelijkheid om Wifi op mijn xbox te krijgen of zijn er alternatieven (de xbox staat ongeveer naast een desktop PC die wel verbonden is met het wifi netwerk).
Ik zit in dezelfde situatie qua Internet, en ik kan gewoon de Xbox via een normale netwerkkabel op de PC aansluiten, en daarna een netwerkbrug maken tussen de draadloze verbinding en de ethernet aansluiting. Voila, Internet op je Xbox zonder Wifi adapter.

Ik draai trouwens wel Vista, ik weet niet of het in XP (of Ubuntu, gezien je signature) ook zo makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

Sagat

Is pappa x2!

monnick schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:06:
Is dit de enige mogelijkheid om Wifi op mijn xbox te krijgen of zijn er alternatieven (de xbox staat ongeveer naast een desktop PC die wel verbonden is met het wifi netwerk).
Search gebruikt? :P
Anyways normaliter zou je je pc moeten kunnen verbinden met je x-box via upt. Bridgen/ics etc etc. Maar dat is hier al vaker voorbij gekomen.
Verder twijfel ik tussen welke xbox ik wil kopen. De arcade versie heeft geen opslag mogelijkheid, maar is weer een stuk goedkoper. Wat zijn verder de beperkingen van de arcade versie t.o.v. de pro? Als de Wii niet aan internet komt te hangen, heeft het dan nut om een xbox met HDD te kopen? Wat kan je er dan op opslaan? Kan je bijvoorbeeld wel gewoon savegames / andere dingen van singleplayer games opslaan op de xbox?
Graag jullie meningen/advies hierover :)
Start post gelezen? :P
Simpel gezegd, de hd is zeer fijn om te hebben. Helemaal als je straks games kan installeren op de schijf. Het voordeel hiervan is weer dat de games sneller laden en vooral de je de erg luidruchtige dvd drive niet hoort. Verder kan je demos, extra content, xbox live arcade games, mp3, orginele x-box games etc opslaan.

OT:
Waarom trouwens de wii verkocht? Ik dacht dat je er wel tevreden mee was?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:14:
[...]

In mijn vorige post was ik misschien wat te chagrijnig :), maar nu zal ik het vriendelijk vragen. Zou iemand even de laatste video van fable 2 willen downen en kijken of hij/zij wel wel beeld en geluid heeft? Want snap er helemaal niets van. Ik heb de laatste update oid van videocodecs ook al eens een keer gedownload, maar dat helpt ook niet.

geef dan een link ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bedankt voor de snelle reacties. Moet toegeven dat ik de search even niet gebruikt heb, zal direct even doen :p

Ik draai inderdaad Ubuntu, maar op mn laptop staat XP. Via Ubuntu wordt het geheid kloten en dan maar hopen dat het lukt, maar ik zal me er even in verdiepen. Verder lijken die demo's enzo me wel gaaf maar dan moet ik waarschijnlijk weer een silver/gold membership gaan kopen en weet niet of ik dat wil. Ik heb amper tijd meer om te gamen, maar af en toe de singleplayer van bijv. GTA of Far Cry 2 lijkt me zeer relaxed.

IK heb de Wii verkocht omdat ik heb te weinig gebruik, eigenlijk alleen als er vrienden langskomen staat de Wii aan. Verder vind ik echt dat er te weinig goede games uitkomen, of naja te weinig leuke / goede games in mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43

Christiano007

Ich bin der champion

KevinBel schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 08:59:
[...]

Ik heb laatst via http://www.boxeddeal.com mijn XboxLive12+1 maanden gekocht.
De prijs is $45, rond de €34 had ik betaald, nu is dat al gezakt naar €31 :+
De code werkt wereldwijd, en je kan gewoon met paypal betalen. ;)

Ik zelf had wel mijn naam gebruikt voor het account bij Boxeddeal, en de paypaloverschrijving stond op mijn vaders naam.
We hadden het geld via paypal verzonden, en na 20seconden was er telefoon, bleek het een man van Boxeddeal te zijn, die even moest verifiëren :o (helemaal vanuit Amerika :9)
Ik had de code in totaal 3 minuten na het betalen via de mail ontvangen :)
Normaal gesproken bestel ik bij Gamehubs, maar ivm een zakentripje daar die tot 11 okt. duurt heb ik ook bij boxeddeal besteld, alleen is het daar natuurlijk in LA en "Order date 10/04/2008 02:12" is s'nachts 8)7 Dus ik krijg pas maandag een belletje denk ik? Of is dat vrijdags 02.12 bij hun? En wat als ik het belletje mis (in de auto zitten bijv.) , moet ik hén dan gaan bellen? Dure grap met de gsm ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
D.R. schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:12:
Was het niet, opstarten even wachten tot alles geladen is daarna 3x rechts (system blade), 6x naar beneden (Initial Setup), A-knop daarna 1x naar boven (Yes, run setup), A-knop

Daarna weet ik het niet want ik ga geen initial setup runnen.
Als je de video kabel hebt ingestoken lukt het misschien. Anders krijg je een rode ring.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
monnick schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:43:
Bedankt voor de snelle reacties. Moet toegeven dat ik de search even niet gebruikt heb, zal direct even doen :p

Ik draai inderdaad Ubuntu, maar op mn laptop staat XP. Via Ubuntu wordt het geheid kloten en dan maar hopen dat het lukt, maar ik zal me er even in verdiepen. Verder lijken die demo's enzo me wel gaaf maar dan moet ik waarschijnlijk weer een silver/gold membership gaan kopen en weet niet of ik dat wil. Ik heb amper tijd meer om te gamen, maar af en toe de singleplayer van bijv. GTA of Far Cry 2 lijkt me zeer relaxed.

IK heb de Wii verkocht omdat ik heb te weinig gebruik, eigenlijk alleen als er vrienden langskomen staat de Wii aan. Verder vind ik echt dat er te weinig goede games uitkomen, of naja te weinig leuke / goede games in mijn smaak.
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=269235 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
[...]

Bij mij doen ze het allemaal, en ook de laatste (gaat over audio van Fable2) heb ik ook gewoon kunnen kijken. Het ligt dus waarschijnlijk niet aan het bestand dat op Marketplace staat.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Xbox live marketplace :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

monnick schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:43:

Verder lijken die demo's enzo me wel gaaf maar dan moet ik waarschijnlijk weer een silver/gold membership gaan kopen en weet niet of ik dat wil. Ik heb amper tijd meer om te gamen, maar af en toe de singleplayer van bijv. GTA of Far Cry 2 lijkt me zeer relaxed.
Ik zette expres de tongue smilies erbij omdat ik weet dat je een zeer ervaren gotter bent (zelf openingen gemaakt voor het wii topic enzo toch?)
Ik ben trouwens zelf ook niet veel in de gelegenheid om veel te gamen, maar juist daarom is het gaaf om demos te doen. Even 10 minuten een demo (uit)spelen heb zelfs ik nog tijd voor. Daarnaast ben ik dol op retro (achtige) games, xbla is daarvoor geweldig.
Silver is helemaal graties btw, en gold kost je via een online shop +-30 euro voor13 maanden. Niet gratis maar als je van online spelen houdt zeer de moeite waard.
Fair enough, smaken verschillen nu eenmaal, ik wil zelf graag nog een wii erbij. Maar ja het eerder genoemde gebrek aan tijd verhaal he. ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

ugh net even samurai shodown 2 geprobeerd.
pro's de snk stijl echt supah.
cons: het spel speelt wat traag, bijna 50hz stijl? (mensen die 2d fighters spelen weten wat ik bedoel). Volgens mij kon ik em op de pc ook spelen via gametap en liep ie dan veel soepeler.......ben beniewd wat anderen ervan vinden.

Denk dat mijn keuze voor nu even word tussen megaman en ikaruga iig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Nu microsoft nu een cashback actie heeft opgezet, heb ik wel interesse in een xbox.

Alleen zit ik met een klein vraagje. Kun je later op de Xbox 360 arcade een harde schijf bijprikken? :?
Natuurlijk wel de harde schijven die microsoft verkoopt ivm signed gedoe.

Heb je bericht even verplaatst naar het juiste topic :).

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 04-10-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 15:14:
Hoi,

Nu microsoft nu een cashback actie heeft opgezet, heb ik wel interesse in een xbox.

Alleen zit ik met een klein vraagje. Kun je later op de Xbox 360 arcade een harde schijf bijprikken? :?
Natuurlijk wel de harde schijven die microsoft verkoopt ivm signed gedoe.
Jah dat kan.

je zit nu alleen in het classic xbox topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

S2S

Ik zag 1 nieuwe vidoc staan, begint met een orkest, ik heb gewoon geluid.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik ben dus aan het zoeken naar een xbox, ik denk dat ik een Pro wil kopen. Nu kwam ik op Xboxhome de volgende koop tegen: klik

Dat lijkt me een erg mooie koop als ik een pro wilt met 2 controllers? Mag ik jullie advies, is de bovenstaande een slimme keus als ik een xbox wilt met 2 controllers (die spellen boeien me niet), of kan ik beter een andere aanpak kiezen (los kopen oid??)

Kan echt niet wachten om een xbox te kopen, heb echt zin om gave spellen te kopen na een jaar een wii gehad te hebben waar ik niet erg veel op speel. GTA IV !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

monnick schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 18:09:
Dat lijkt me een erg mooie koop als ik een pro wilt met 2 controllers? Mag ik jullie advies, is de bovenstaande een slimme keus als ik een xbox wilt met 2 controllers (die spellen boeien me niet), of kan ik beter een andere aanpak kiezen (los kopen oid??)
Het is heel simpel :+ Het is de beste deal die je kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 12:29
Ik ben ook van plan om mijn Wii te gaan verkopen en een Xbox 360 Premium te kopen. Ik wil deze aan gaan sluiten op mijn 22" TFT (1680*1050) middels een VGA-kabel. Ik had begrepen dat deze resolutie binnenkort beschikbaar komt. Is deze dan ook te gebruiken op de VGA poort of alleen op hdmi->dvi (vanwege hdcp bijv.)? Want mijn monitor heeft wel HDCP @ DVI-D, maar geen geluid. Bovendien is de DVI als bezet door mijn pc :).

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 13:31
LB06 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 20:51:
Ik ben ook van plan om mijn Wii te gaan verkopen en een Xbox 360 Premium te kopen. Ik wil deze aan gaan sluiten op mijn 22" TFT (1680*1050) middels een VGA-kabel. Ik had begrepen dat deze resolutie binnenkort beschikbaar komt. Is deze dan ook te gebruiken op de VGA poort of alleen op hdmi->dvi (vanwege hdcp bijv.)? Want mijn monitor heeft wel HDCP @ DVI-D, maar geen geluid. Bovendien is de DVI als bezet door mijn pc :).
Dat is ook gewoon te gebruiken via de VGA. Dus dat wordt geen probleem :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is er al bekend wanneer de fall update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:39
shoombak schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 21:44:
Zoals Major Nelson vandaag nog zei.. Also, For those that are wondering: The New Xbox Experience will ship later this year. As in before the New Year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de herfst, exacte datum is er nog niet :P

Edit: te Laat!
Edit 2: Oe, post 1100 *O*

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In de herfst :P Die eindigt op 21 december, ze hebben dus nog even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Sagat schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 10:04:
[...]

Heh, jouw verhaal is precies de reden dat ik mijn kabels nooit helemaal strak wegwerk. (vertaling helemaal nooit wegwerk) Mevrouw Sagat vind dat echter minder, en als Sagat junior het kruipen gaat ontdekken moet ik er toch maar aan geloven ben ik bang.
Je kan het hele zooitje ook aan een paneel bevestigen die aan de muur hangt (zie foto van mijn woonkamer). Het paneel hangt zwevend aan de muur en is gewoon los te halen voor het betere bekabelingswerk.

Afbeeldingslocatie: http://www.e-launch.nl/tweakers/foto1_th.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door RoccoS op 04-10-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RoccoS schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 21:54:
[...]

Je kan het hele zooitje ook aan een paneel bevestigen die aan de muur hangt (zie foto van mijn woonkamer). Het paneel hangt zwevend aan de muur en is gewoon los te halen voor het betere bekabelingswerk.

[afbeelding]
Mmm, interessante opstelling, die houd ik even in mijn achterhoofd.

Ik heb nu een 37 inch flatscreen staan, maar wil binnenkort een Full-HD 42+ inch ophangen. Dan wil ik het echter wel mooi gaan wegwerken, dit is wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 21:36
[...]

Werkt gewoon perfect hier. Vanochtend alle 7 gedownload en gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Harmsen schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 21:01:
[...]

Dat is ook gewoon te gebruiken via de VGA. Dus dat wordt geen probleem :)
Mooi! Maar hoe werkt dat dan? Worden er aan de zijkanten een aantal pixels weggecropt? Of zitten er zwarte balken boven en onderin het scherm? Want je moet toch op de een of andere manier van 16:9 naar 16:10 lijkt me.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
LB06 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 00:55:
[...]

Mooi! Maar hoe werkt dat dan? Worden er aan de zijkanten een aantal pixels weggecropt? Of zitten er zwarte balken boven en onderin het scherm? Want je moet toch op de een of andere manier van 16:9 naar 16:10 lijkt me.
Geen idee hoe het werkt maar het werkt. Ik doe het zelf ook. Echter deze herfst komt de befaamde update uit waarmee ook 16:10 resoluties te kiezen zullen zijn dus als je al bang was dat het niet zou werken dan heb je op dat moment helemaal niks meer te vrezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:59:
Wat voor rotzooi zijn die fable 2 developer diaries. Ik kan ze geen van allen afspelen, heb alleen geluid, geen beeld en als ik ze start loopt men xbox vast......

Heeft iemand hier meer last van, want dit slaat gewoon nergens op. 8)7
Wat voor kabel gebruik je? Ik heb (nog steeds) hetzelfde met m'n VGA kabel i.c.m. Samsung TV.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Willybubba schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 02:04:
[...]

Wat voor kabel gebruik je? Ik heb (nog steeds) hetzelfde met m'n VGA kabel i.c.m. Samsung TV.
Gebruik ook een VGA kabel en heb ook een Samsung TV. :), maar een vriend van mij heeft volgens mij dezelfde combinatie en daar werkt het wel. (zal straks ff checken).

Kan op google enzo ook niets vinden. Heb het volgens mij alleen nog maar met die fable videos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:09
Weet iemand of er in de nabije toekomst een leuke "bundel" komt waar de console in zit, plus enkele spellen en een extra controller? Zoals de Xbox 360 supersize pack, die ondertussen niet meer leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonicx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 10:34:
[...]

Gebruik ook een VGA kabel en heb ook een Samsung TV. :), maar een vriend van mij heeft volgens mij dezelfde combinatie en daar werkt het wel. (zal straks ff checken).

Kan op google enzo ook niets vinden. Heb het volgens mij alleen nog maar met die fable videos..
Check onderstaande post, dit was voor mij de oplossing. :) Ik had hetzelfde probleem maar dan met de trailers van de nieuwe Prince of Persia game.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/30647478

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergister heb ik mijn supersize pack dan eindelijk binnen gehad van GCshop :)
Heerlijk dingen en op me Sony Bravia gaat het lekker :D

Ik had alleen één vraag:
Games zijn op gamehubs.com erg goedkoop. En ik wilde graag wat ervaringen weten over deze webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:00:
Ik had alleen één vraag:
Games zijn op gamehubs.com erg goedkoop. En ik wilde graag wat ervaringen weten over deze webwinkel.
Kijk 's in dit topic: Het Games Import topic :) (eventueel kun je rechtsboven de search gebruiken om te zoeken op een specifieke shop). Ook op budgetgaming.nl zijn wel ervaringen te vinden in de shop survey. Ziet er over het algemeen prima uit.

[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 05-10-2008 14:12 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Jeuj, zojuist Xbox Pro Supersize pack besteld. Zal wel ergens in de loop van de week binnenkomen, maar wanneer ik tijd heb voor mn xbox weet ik niet want ik heb het zoooooo druk :(

Ga denk ik meteen GTA IV aanschaffen :)

Ps. wat is de beste / goedkoopste store om xbox 360 games te kopen?

[ Voor 14% gewijzigd door monnick op 05-10-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
monnick schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 14:44:

Ps. wat is de beste / goedkoopste store om xbox 360 games te kopen?
www.gamehubs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:06
biz-com2 (verkoper op ebay) is nog wat goedkoper. Moet het wel uit hongkong komen, maar is al 4x goed gegaan bij mij. Ik vind dat er bij gamehubs zo weinig games staan op de site, waarvan de helft ook nog een pre-order is. Kan je ook nog wat oudere games bij hun krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik baal is even.. geen media center.. wat ik graag wil :(
zit me Vista business. Misschien iemand hier een oplossing voor om media center te gebruiken ?
Zeg niet upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wow wat een super prijzen! En geen verzendkosten, dus voor 38 eu heb je GTA IV al in huis :) Gewoon betalen met PayPal en 7-14 werkdagen verzenden? Bijna te mooi om waar te zijn.

Ik las wel ergens dat die NTSC-J spellen zijn, maar is dat waar? Ik wil natuurlijk wel gewoon een Engelstalige game op mijn Nederlandse 360 spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:44
monnick schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:22:
[...]

Wow wat een super prijzen! En geen verzendkosten, dus voor 38 eu heb je GTA IV al in huis :) Gewoon betalen met PayPal en 7-14 werkdagen verzenden? Bijna te mooi om waar te zijn.

Ik las wel ergens dat die NTSC-J spellen zijn, maar is dat waar? Ik wil natuurlijk wel gewoon een Engelstalige game op mijn Nederlandse 360 spelen :p
ja, de meeste zijn NTSC-J maar die zijn gewoon engels hoor. Ik heb 10+ spellen besteld bij gamehubs en ze zijn allemaal in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
MochiGohan schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:26:
[...]

ja, de meeste zijn NTSC-J maar die zijn gewoon engels hoor. Ik heb 10+ spellen besteld bij gamehubs en ze zijn allemaal in het engels.
Ah dat is mooi, en je moet dus wel even goed kijken of de games RegionFree zijn? En zijn 't doosje + handleiding ook gewoon in het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 22:43

Christiano007

Ich bin der champion

Álles is daar regiovrij, anders zetten ze het niet op de site neer.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

zijn er hier mensen die een third party controller gebruiken? Voor sommige games vind ik de grote logge controller niet echt prettig spelen, dus ik ben op zoek naar een kleiner alternatief. Nu heb ik de madcatz microcon gevonden op internet, maar alle online shops leveren het ding niet meer.

is er toevallig iemand die zo'n ding heeft zien liggen bij de lokale gameshop? (of een ander alternatief weet voor een controller)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
6pack15 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:36:
biz-com2 (verkoper op ebay) is nog wat goedkoper. Moet het wel uit hongkong komen, maar is al 4x goed gegaan bij mij. Ik vind dat er bij gamehubs zo weinig games staan op de site, waarvan de helft ook nog een pre-order is. Kan je ook nog wat oudere games bij hun krijgen ?
Ook een topwinkel. Met een beetje geluk heb je het in 3 dagen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:13
Vandaag een 360 Elite gehaald. Mijn 2 jaar oude Xbox 360 kreeg kuren zoals het niet goed opstarten als ie koud was etc. Die gaat dus terug naar Microsoft voor een reparatie, en dan zien we wel verder.

Ondertussen dus een elite, en hij bevalt me wel :)

Nu nog wachten op Far Cry 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:21:
hmm ik baal is even.. geen media center.. wat ik graag wil :(
zit me Vista business. Misschien iemand hier een oplossing voor om media center te gebruiken ?
Zeg niet upgraden :P
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar je kun WMP11 prima gebruiken om content naar je 360 te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:28:
[...]

Begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar je kun WMP11 prima gebruiken om content naar je 360 te streamen.
Ja maar dan moet ik alles verslepen naar mijn public folders.. dan kan mijn C: niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:29:
[...]

Ja maar dan moet ik alles verslepen naar mijn public folders.. dan kan mijn C: niet aan ;)
Je kan in WMP11 ook andere mappen selecteren. Hoeft niet per sé de C-schijf te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:29:
[...]

Je hoeft je media-folders niet eens te sharen/delen om ze voor je Xbox360 toegangkelijk te maken. Gewoon in toevoegen aan de Mediabibliotheek van WMP11 en vervolgens je Xbox360 toegang geven, klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Sagat schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:33:
Simpel gezegd, de hd is zeer fijn om te hebben. Helemaal als je straks games kan installeren op de schijf. Het voordeel hiervan is weer dat de games sneller laden en vooral de je de erg luidruchtige dvd drive niet hoort. Verder kan je demos, extra content, xbox live arcade games, mp3, orginele x-box games etc opslaan.
Whoah. Het was me niet helemaal duidelijk uit de startpost, maar begrijp ik nu goed dat de Arcade géén harde schijf aan boord heeft?
Ik zit er namelijk over te denken een xbox te kopen, maar dan voornamelijk voor de Arcade games... die je dus niet kan spelen met de Arcade :? Dat klinkt mij een beetje vreemd in de oren...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Kaasje123 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 01:59:
[...]

Geen idee hoe het werkt maar het werkt. Ik doe het zelf ook. Echter deze herfst komt de befaamde update uit waarmee ook 16:10 resoluties te kiezen zullen zijn dus als je al bang was dat het niet zou werken dan heb je op dat moment helemaal niks meer te vrezen ;)
Haha. Toch nog even een vraag hoor :). Ik lees op diverse fora ook iets over washed out VGA sgnaal en iets met lagere framerates. Dat van die washed out vga is met de fall update 2007 gefixed toch? Of zit ik er naast? En hoe zit het met de lagere framerate tov component, waar sommige mensen last van schenen/schijnen te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Punksmurf schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 00:12:
[...]

Whoah. Het was me niet helemaal duidelijk uit de startpost, maar begrijp ik nu goed dat de Arcade géén harde schijf aan boord heeft?
Ik zit er namelijk over te denken een xbox te kopen, maar dan voornamelijk voor de Arcade games... die je dus niet kan spelen met de Arcade :? Dat klinkt mij een beetje vreemd in de oren...
Je kunt ze wel spelen met de Arcade hoor :)
Tis alleen zo dat je enkel een memorycard hebt, en dus zéér beperkt bent in je opslagmogelijkheden. Een aantal savegames, en een arcadegame en ik denk dat je memorycard dan al flink vol zit.

Kortom, geef een paar tientjes meer uit en pak een versie met HD :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonicx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
LB06 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 01:06:
[...]

Haha. Toch nog even een vraag hoor :). Ik lees op diverse fora ook iets over washed out VGA sgnaal en iets met lagere framerates. Dat van die washed out vga is met de fall update 2007 gefixed toch? Of zit ik er naast? En hoe zit het met de lagere framerate tov component, waar sommige mensen last van schenen/schijnen te hebben?
Ik heb mijn 360 via VGA aan de LCD televisie hangen en geen last van een washed out beeld, dat was idd met een eerdere update al gefixed. Je hebt nu namelijk een optie om de reference levels op expanded te zetten, dat fixed het probleem.
En lagere framerates heb ik niet gemerkt sinds ik van component naar VGA ben gegaan. De enige beperkingen van VGA tov. component die ik weet zijn het niet afspelen van een paar originele xbox games en een lichte judder bij PAL DVD's vanwege 50Hz naar 60Hz conversie. De VGA aansluiting van de 360 heeft namelijk geen 50Hz support.

Ik heb in ieder geval geen klachten over de VGA aansluiting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
BM schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 07:44:
Je kunt ze wel spelen met de Arcade hoor :)
Tis alleen zo dat je enkel een memorycard hebt, en dus zéér beperkt bent in je opslagmogelijkheden. Een aantal savegames, en een arcadegame en ik denk dat je memorycard dan al flink vol zit.
Het kán dus, maar praktisch is het niet. Extra memorycards zijn ook pokkeduur.
Kortom, geef een paar tientjes meer uit en pak een versie met HD :)
Inderdaad. Alleen dan vind ik hem nog best duur worden voor een speleding om af en toe een casual game op te spelen... Wellicht komen er rond (of na) de kerst nog leuke aanbiedingen.

God, wat antiek, ik dacht dat zowel de ps3 als de xbox een harde schijf ingebouwd hadden, met het hele next-gen gebeuren en downloadbare content.

Bedankt voor je antwoord in ieder geval :).

[ Voor 5% gewijzigd door Punksmurf op 06-10-2008 10:41 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Punksmurf schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:40:
God, wat antiek, ik dacht dat zowel de ps3 als de xbox een harde schijf ingebouwd hadden, met het hele next-gen gebeuren en downloadbare content.
Heb je volkomen gelijk in :)
De Xbox1 had wel altijd een HD van 8GB aan boord.

In mijn ogen is dit ook zo'n beetje dé design-flaw van de 360. Ontwikkelaars vinden het ook handig als ze er vanuit kunnen gaan dat er een HD beschikbaar is voor caching. Nu word het bij veel spellen niet/nauwelijks gebruikt, das toch zonde :)
Bedankt voor je antwoord in ieder geval :).
NP :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:44:
[...]

In mijn ogen is dit ook zo'n beetje dé design-flaw van de 360. Ontwikkelaars vinden het ook handig als ze er vanuit kunnen gaan dat er een HD beschikbaar is voor caching. Nu word het bij veel spellen niet/nauwelijks gebruikt, das toch zonde :)
[...]
Ligt er beetje aan, mijn PS3 staat volgens mij al bijna vol alleen al met alle meuk die je moet installeren voor je een game kan spelen. Laatst mercenaries 2 er eens in gedaan, hoppa weer een installatie erbij. Ik vind het echt helemaal geen strak plan dat dat allemaal maar zomaar mag a la ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Sagat schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 09:58:
[...]

Zou ik zeker leuk vinden, meestal speel ik nu samen/tegen met mijn neef, maar dan de pc versie, dus zonder gitaar. En hij speelt dan nog het lieft op easy. Ik zelf ben meer van halwerwege medium....schat ik zo in :P
Alleen heb ik momenteel alleen silver. Wanneer streetfighter hd of 4 (whichever comes first) uitkomt neem ik wel weer gold.

* Sagat is trouwens nu death magnetic aan het downen met zijn punten van gamehubs. Lijkt me zeer gaaf, enige jammere vind ik dat gekochte content niet in de main game gezet word.

Met wat ik over heb twijfel ik nog tussen ikaruga, samurai showdown en megaman 9. Zijn ook allemaal titels die makkelijk met elkaar te vergelijken zijn qua gameplay/genre 8)7 (voor de twijfelaars, ja ik ben hier sarcastisch), maar ik wil ze eigenlijk gewoon allemaal. Then again als ik voor ss kies heb ik weer een goede reden om live te nemen >:)
Nou dan wachten we maar even dat het zover is ;)
Ik zit nu ook ongeveer op medium.
Mijn vriendin heeft nu bijna alles op hard uitgespeeld........... :/

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:12:
[...]

Ligt er beetje aan, mijn PS3 staat volgens mij al bijna vol alleen al met alle meuk die je moet installeren voor je een game kan spelen. Laatst mercenaries 2 er eens in gedaan, hoppa weer een installatie erbij. Ik vind het echt helemaal geen strak plan dat dat allemaal maar zomaar mag a la ps3.
D'r zit een verschil in cachen, en installeren.
Verplichte installaties vind ik een no-go. Optionele installatie zoals de 360 gaat krijgen is imho beter.
Vind wel dat alle games de mogelijkheid zouden moeten krijgen om van (een soort) caching gebruik te maken. Dat is op de 360 gewoon niet mogelijk vanwege het optioneel zijn van de HD, terwijl op de PS3 elke ontwikkelaar zeker weet dat er een HD aanwezig is.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

amahusu schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:01:
zijn er hier mensen die een third party controller gebruiken? Voor sommige games vind ik de grote logge controller niet echt prettig spelen, dus ik ben op zoek naar een kleiner alternatief. Nu heb ik de madcatz microcon gevonden op internet, maar alle online shops leveren het ding niet meer.

is er toevallig iemand die zo'n ding heeft zien liggen bij de lokale gameshop? (of een ander alternatief weet voor een controller)
anyone?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Inderdaad. Alleen dan vind ik hem nog best duur worden voor een speleding om af en toe een casual game op te spelen... Wellicht komen er rond (of na) de kerst nog leuke aanbiedingen.
150 of 200 euro maakt niet zo veel verschil lijkt me (vooral niet voor de extra ruimte). De geld-terug actie is de aanbieding de komende maanden en ik verwacht niet dat het daarna nog lager zal gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Heb maar een ander kastje voor de 360 besteld
me fan mod werkte niet echt perfect

Afbeeldingslocatie: http://lian-li.com/v2/tw/product/upload/image/XB01/xb01q01.jpg

rust in de woonkamer :)

Afbeeldingslocatie: http://lian-li.com/v2/tw/product/upload/image/XB01/xb01q13.jpg

There is a 120mm exhaust fan at the rear of the XB01 to replace the original 2 x 70mm cooling fans, the 120mm fan can move the heat faster at a lower speed, with less noise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:02:
[...]

D'r zit een verschil in cachen, en installeren.
Verplichte installaties vind ik een no-go. Optionele installatie zoals de 360 gaat krijgen is imho beter.
Vind wel dat alle games de mogelijkheid zouden moeten krijgen om van (een soort) caching gebruik te maken. Dat is op de 360 gewoon niet mogelijk vanwege het optioneel zijn van de HD, terwijl op de PS3 elke ontwikkelaar zeker weet dat er een HD aanwezig is.
de ontwikkelaar kan kiezen of hij dat wil implementeren. Bij gta 4 merk je het bijvoorbeeld wanneer je zonder hd of met hd speelt. Hier wordt gewoon gecached, maar het is geen vereiste om een hd te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dead or alive extreme 2 goedkoop gevonden.
Maar als het personage 14 dagen slaapt dan is de vakantie alweer over.
Partnerloos zonder geld en zonder nieuwe bikini.
Ik dacht dat dit een verzamel spel was, maar als je elke 2 "weken" opnieuw moet beginnen dan lukt dat niet echt.
En praten met de characters om erachter te komen wat ze leuk vinden lukt ook al niet. Hoe moet ik dan weten voor wie ik bijvoorbeeld een radio grafische auto moet kopen. 90% van de kado's die ik stuur krijg ik zelf ongeopend terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Even een vraagje over gamehubs.com. Als je daar een spel pre-ordert, hoeveel dagen na de release krijg je het dan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:35:
ik heb dead or alive extreme 2 goedkoop gevonden.
Ik denk dat je beter eens op zoek kan gaan op een ander forum:

http://forums.xbox.com/592/ShowForum.aspx

Deze game is in NL niet zo populair, en ik betwijfel of je op dit forum een zinnig antwoord zal krijgen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

petervandamned schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:08:

[afbeelding]

[afbeelding]

There is a 120mm exhaust fan at the rear of the XB01 to replace the original 2 x 70mm cooling fans, the 120mm fan can move the heat faster at a lower speed, with less noise.
Gaat je garantie er niet aan op die manier?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:41:
Even een vraagje over gamehubs.com. Als je daar een spel pre-ordert, hoeveel dagen na de release krijg je het dan ongeveer?
Hangt van de verzending af, via Freeshipping kan het zo'n 12 tot 21 dagen duren. Kies je voor UPS Express Delivery heb je hem meestal in 3a 4 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:22:
[...]

Hangt van de verzending af, via Freeshipping kan het zo'n 12 tot 21 dagen duren. Kies je voor UPS Express Delivery heb je hem meestal in 3a 4 werkdagen.
Hoeveel kost UPS Express, of kan dat pas als je drie spellen bestelt?
Gaat je garantie er niet aan op die manier?
Ja, die gaat eraan, tenzij je die garantiezegel netjes weet te houden met een fohn. Maar dankzij die case zou die minder snel kapot moeten gaan. ;)

Heb trouwens pas mijn Xbox 360 arcade verkocht voor 125 euro met 2 spellen. Ik ben nu van plan een pro te kopen, zodat ik op live kan. Vond een losse hd te duur en nu kan ik ook een Jasper moederbord nemen. :9

[ Voor 38% gewijzigd door danielkraak op 06-10-2008 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:24:
Hoeveel kost UPS Express, of kan dat pas als je drie spellen bestelt?
UPS Express kost 7euro, mocht je 3 spellen of meer bestellen dan is het gratis. Maar dit kan je ook allemaal op hun website vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:40:
[...]

UPS Express kost 7euro, mocht je 3 spellen of meer bestellen dan is het gratis. Maar dit kan je ook allemaal op hun website vinden.
Excuses, maar ik kon dat stukje van vanaf 3 spellen alleen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Electra schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:45:
[...]

Nou dan wachten we maar even dat het zover is ;)
Ik zit nu ook ongeveer op medium.
Mijn vriendin heeft nu bijna alles op hard uitgespeeld........... :/
Lol, de mijne probeerde het gister even, maar ging zo hard af op easy dat ze niet eens de tutorial meer wil doen.
Het wachten is op viva pinata 2 voor het samen spelen met haar (video games that is :P ).

@andere controller ervaringen:
Ik heb een horipad, maar deze is niet echt kleiner, eerder groter. De reden dat ik em heb is voor de old skool 2d fighters. De d-pad is echt enorm veel fijner. (gekocht bij media markt utreg)
Toen ik nog live had speelde ik wel is sf anniversery (xbox 1) online. Verder misschien nog is mk3 proberen. (maar ik denk dat ik beter gewoon deel 2 via mame kan blijven spelen).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox 360 duur :?

Nu heb ik echt alles gehoord hier... kijk bijvoorbeeld maar eens naar andere spelcomputers en vergelijk de hardware. Een basis PS2 kost nog steeds 130 euro, tegenover 150 euro voor de Xbox 360 arcade. Goedkoper dan dit wordt het niet meer dit jaar en nu betaal je al een schijntje voor wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:22:
[...]

Grid duurde bij mij toendertijd 10 dagen ,maar het lijkt wel of er iets verbeterd is want Viva Pinata en brothers in Arms had ik allebei de 4e dag binnen met gratis verzending (werkdagen).
later dan 10 dagen heb ik nog niet meegemaakt iig maar misschien dat jouw postbode wat minder snel is ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Walkman schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:51:
150 of 200 euro maakt niet zo veel verschil lijkt me (vooral niet voor de extra ruimte). De geld-terug actie is de aanbieding de komende maanden en ik verwacht niet dat het daarna nog lager zal gaan....
Nou ja, het is evengoed nog eens €50.

Klinkt niet erg logisch dattie nog veel goedkoper zal worden inderdaad.
Goed lezen.
Alleen dan vind ik hem nog best duur worden voor een speleding om af en toe een casual game op te spelen
Ik weet wel dat je er meer mee kan en dattie dan helemaal niet zo duur is, maar dat wil ik helemaal niet.

Ik ben op zoek naar "een speleding om af en toe een casual game op te spelen". In de huiskamer, met het gemak van een console. De Xbox voor €150 is imho dan nog wel oké, maar €200 word dan alweer een ander verhaal.

Zag alleen wel hier nog ergens voorbij komen dat E-Plaza/Bart Smit binnenkort een of andere avond heeft met 15% korting op het hele assortiment. 15% korting op de Pro maakt hem dan €204 en daar kan dan nog die €40 van de actie vanaf.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

zal wel achterlopen op de rest maar:

Wohoo. Portal uitgespeeld. Zaterdag erin gedrukt en nu net uitgespeeld.

Leuk spel. Het leek me eerst niks maar hij is goed man!!
Sommige stukjes waren wel pittig....en achteraf soms logisch...

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

petervandamned schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:08:

[afbeelding]

Ben ik ook wel voor, echter wat kost dat nou?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:36:
[...]

Ik denk dat je beter eens op zoek kan gaan op een ander forum:

http://forums.xbox.com/592/ShowForum.aspx

Deze game is in NL niet zo populair, en ik betwijfel of je op dit forum een zinnig antwoord zal krijgen.
dank je wel voor de link. ik zit nu een beetje rond te lezen over dit wazige spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:37
Xbox bezitters, ik heb een korte vraag.
Nu de X360 te verkrijgen is voor 149,- eurie wil ik hem gaan aanschaffen enkel en alleen
voor de Gears of war serie. Verder heb ik geen belang bij een online account. Dan is toch die hardeschijf geen bittere noodzaak?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
zwembroek schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:05:
Nu de X360 te verkrijgen is voor 149,- eurie wil ik hem gaan aanschaffen enkel en alleen
voor de Gears of war serie. Verder heb ik geen belang bij een online account. Dan is toch die hardeschijf geen bittere noodzaak?
Nee, dat is geen noodzaak, maar je zult je xbox echt niet alleen voor Gears of Wars gebruiken, geloof me. Ik zou toch gewoon er eentje met harde schijf nemen.

Ik spreek uit ervaring, ik heb mijn arcade versie pas verkocht: op naar Pro. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door danielkraak op 07-10-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Als je extra maps wilt gaan spelen en het beste uit GoW wilt halen (Online is erg goed te doen), dan zou ik toch een HDD versie aanschaffen. Is misschien iets duurder, maar ik heb er geen seconde spijt van. (Speel ook wel iets meer met mijn 20+ spellen).

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

In principe niet nee, maarruh.. Gears.. en niet online ?
Dan ben je na een weekje wel klaar met dat spel (paar keer de storymode, alleen en een keep co-op).
Ik zou het online toch zeker een keer proberen als jou was. Speel het vanaf dat 'ie uitkwam tot nu, nog steeds elke week wel minstens een keertje online met vrienden.

[ Voor 36% gewijzigd door Ken. op 07-10-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:51
je kan later altijd nog een 60gb voor iets van 80 euro erbij halen, dan krijg je er ook nog iets anders bij geloof ik.

maar je koopt je box echt niet voor enkel de gears serie, er zijn meer vette games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:04:
[...]

dank je wel voor de link. ik zit nu een beetje rond te lezen over dit wazige spel
Dat spel gaat toch over borsten, en is er geprobeerd gameplay omheen te fantaseren ???

Ik kijk liever naar echte pron

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roely schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:04:
[...]

Dat spel gaat toch over borsten, en is er geprobeerd gameplay omheen te fantaseren ???

Ik kijk liever naar echte pron
Ik ben altijd fan geweest van gare games, alleen jammer dat wat ik er tot nu toe van gespeeld heb dat het niet echt uitgebreid is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
danielkraak schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:17:
[...]

Nee, dat is geen noodzaak, maar je zult je xbox echt niet alleen voor Gears of Wars gebruiken, geloof me.
Dat is toch echt de bedoeling. ;) Ik ben echt een playstation gamer en vind het al duur genoeg om daar
alle toptitels van aan te schaffen. Maar ik blijf een gamer, en Gears of war 1 & 2 moet ik gewoon spelen.
Voor de rest speel ik alles op de PS3.
ReCreator schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:17:
[...]
Als je extra maps wilt gaan spelen en het beste uit GoW wilt halen (
Die extra maps zijn toch alleen voor de MP? In dat geval is die HD ook niet nodig. Misschien alleen voor enkele potjes offline MP.
In mijn geval is het enkel maar voor de Gears serie. Die Xbox staat ook voor geen meter bij mijn interieur en heb er eigenlijk geen mooie plaats voor. Na het gamen gaat die dan weer in de kast. Het moet dus zo goedkoop mogelijk.

Ik begrijp uit jullie woorden dat het dus prima kan, alleen dat je voor de maximale Gears ervaring en HD nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call me crazy, maar waarom koop je een console alleen voor één spel serie? Dat noem ik geld weggooien... Koop dan gewoon de toptitels voor je playstation, niet dat ik je een 360 misgun of zo hoor.

Beetje alsof je een blender koopt, om alleen aardbeien met de blenderen...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:22:
Call me crazy, maar waarom koop je een console alleen voor één spel serie? Dat noem ik geld weggooien... Koop dan gewoon de toptitels voor je playstation, niet dat ik je een 360 misgun of zo hoor.

...ik moet eerlijk zeggen dat ik het best kan begrijpen. Laten we eerlijk zijn: GoW en straks GoW2 zijn toch écht wel games die je gewoon gespeeld moét hebben. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

GoW en GoW2 laat ik persoonlijk links liggen , net zoals Halo.
Dit soort spellen zijn net zoiets als Condemned.

Zelfs Dead or Alive heeft meer inhoud.

Wat mensen in dit soort games zien is mij een raadsel :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:22:

Je hebt ook helemaal gelijk hoor.....ik vind het zelf ook zonde. Maaaarr ik kan die twee games niet aan mij voorbij laten gaan. Een Xbox lenen is ook geen optie aangezien mijn vienden of niet gamen of een PS3 hebben. Na deel 1 heb ik me kunnen inhouden, maar nu met deel 2 in aantocht is de drang te groot... :P
En voor 150,.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb GoW gekocht vanwege de hype, maar het is mijn grootste miskoop ooit geweest. ik heb 3x de dvd erin gedaan maar achteraf echt zonde.

Dus wie nog een GoW Special edition wil kopen.. ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

GekkeR schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:22:
GoW en GoW2 laat ik persoonlijk links liggen , net zoals Halo.
Pretty bold statement ;)
Eerst GoW vergelijken met Halo, en vervolgens doodleuk een vergelijking maken met een spel als Condemned :? Handig om wel een beetje te weten wat voor soort spellen het zijn zodat je ook een reden hebt om ze links te laten liggen :P Je kan in alle drie de spellen rondlopen en schieten, maar verder lijken GoW en Halo niet echt bepaald op Condemned. De onderlinge verschillen tussen Halo en GoW (FPS vs TPS) zijn ook talrijk verder.

Kortom: iets meer nuancering / onderbouwing kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:13
GekkeR schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:22:

Ah je zegt het zelf al, het zijn dus erg lekkere games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond GoW ook niet zo bijzonder en zal deel 2 ook niet gaan kopen. Het is gewoon een shooter en op een of andere manier niet mijn ding. Kreeg GoW bij mn xbox aanschaf (samen met Viva Pinata).
Halo heb ik nog nooit gespeeld/gekocht. Die games trekken me helemaal niet op een of andere manier.
Condemned heb ik alleen de demo van gespeeld, maar vond het te depressief/donker en trok me niet zoals Max Payne bijvoorbeeld dat wel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort verkrijgbaar, zelfde prijzen als standalone Xbox'en
Afbeeldingslocatie: http://images.webhallen.com/product/91845/large
Afbeeldingslocatie: http://images.webhallen.com/product/91847/large
Afbeeldingslocatie: http://images.webhallen.com/product/91846/large

Had logischer geweest om bij de Elite PGR4 en Gears of War erbij te stoppen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:25:
Binnenkort verkrijgbaar, zelfde prijzen als standalone Xbox'en
plaatjes

Had logischer geweest om bij de Elite PGR4 en Gears of War erbij te stoppen.
Jah, hoezo targeten op de mainstream? Indiana Jones gaat nog wel, maar Kung Fu Panda? En bij de Elite was het inderdaad logischer geweest om er iets volwassener games bij te stoppen.

Edit: hmm, het zou ook photoshop kunnen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door ninc op 07-10-2008 16:38 . Reden: ideetje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
ninc schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:36:
[...]

Jah, hoezo targeten op de mainstream? Indiana Jones gaat nog wel, maar Kung Fu Panda? En bij de Elite was het inderdaad logischer geweest om er iets volwassener games bij te stoppen.

Edit: hmm, het zou ook photoshop kunnen zijn.
Ik hoop dat het photoshop is. Maar waarschijnlijk als zoiets komt, dan zal het alleen met jaspers gebundeld worden, dus dat zou een goede indicatie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:06
kwas in 4 daagjes ofzo klaar met Gow, en dan ook echt klaar. Was heel leuk enzo, maar khad et ook wel weer gezien. Om daar nou 150 eurie voor uit te gaan geve :|. Zou ik eerder een slaapzak kope en hem uitspelen bij een vriend. Waarschijnlijk lukt dat ook wel in 1 dag, ff doorhalen :P
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.