Nu ik mijn Wii verkocht heb denk ik erover om een xbox 360 te kopen. Helaas heb ik alleen een Wifi verbinding in huis en een Wifi antennen kopen voor de xbox 360 voor 75 euro zie ik niet zitten. Is dit de enige mogelijkheid om Wifi op mijn xbox te krijgen of zijn er alternatieven (de xbox staat ongeveer naast een desktop PC die wel verbonden is met het wifi netwerk).
Verder twijfel ik tussen welke xbox ik wil kopen. De arcade versie heeft geen opslag mogelijkheid, maar is weer een stuk goedkoper. Wat zijn verder de beperkingen van de arcade versie t.o.v. de pro? Als de Wii niet aan internet komt te hangen, heeft het dan nut om een xbox met HDD te kopen? Wat kan je er dan op opslaan? Kan je bijvoorbeeld wel gewoon savegames / andere dingen van singleplayer games opslaan op de xbox?
Graag jullie meningen/advies hierover
Verder twijfel ik tussen welke xbox ik wil kopen. De arcade versie heeft geen opslag mogelijkheid, maar is weer een stuk goedkoper. Wat zijn verder de beperkingen van de arcade versie t.o.v. de pro? Als de Wii niet aan internet komt te hangen, heeft het dan nut om een xbox met HDD te kopen? Wat kan je er dan op opslaan? Kan je bijvoorbeeld wel gewoon savegames / andere dingen van singleplayer games opslaan op de xbox?
Graag jullie meningen/advies hierover