Het Xbox 360 ervaringen Topic #52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.864 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Net contact gehad met FreeRecordshop.

Blijkt dat net voor de actie iemand van MS langs het filiaal is geweest en een hoeveelheid sticker(geld terug) heeft afgegeven voor de hoeveelheid xboxen op voorraad.

Nu worden bv, gister nieuwe xboxen geleverd zonder stickers en hebben ze er dus te weinig...

lekker is dat!!
ze gaan nu voor me zoeken enb ellen terug of ze alsnog een sticker hebben, anders gaan we ff herrie schoppen morgen avond :) (regelen we wel gelijk een nieuwe met de meest nieuwe productie date)

Xie net dat je de stickers hier kan downloaden, uitprinten en gaaaan.
http://www.xet360.be/cashback.aspx

[ Voor 9% gewijzigd door Randeazy op 01-10-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo'n accu koopt voor je controller en je speelt met de oplaad draad erin, krijg je dan ook betere kwaliteit van voice chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:18:
Als je zo'n accu koopt voor je controller en je speelt met de oplaad draad erin, krijg je dan ook betere kwaliteit van voice chat?
Wat een rare vraag. Waarom zou je dat denken?
Het antwoord is: Nee natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

ind0mi schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:49:
Leuk dat jij 'm al hebt, maar dat is niet nodig om te melden, en al helemaal niet in het geval van een minder legale versie :/.
kzei alleen dat die uit was ;) niet dat ik hem al had.. :X

Er stond wel degelijk "deze ff spele", maar het is in een dergelijk geval altijd ongewenst om te melden, of je 'm nu hebt of niet. En commentaar op modacties graag buiten het topic om.

[ Voor 24% gewijzigd door PromoX op 01-10-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 10:01
Randeazy schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:01:
Ik vraag me af of ze dat accepteren. Want denk niet dat jij er een plastiek achtige stikker kan maken zoals de echte. Dus wordt het 1tje van normaal papier en misschien zeggen de dan nee tegen het geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 12:03

quez

Randeazy schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:01:
Net contact gehad met FreeRecordshop.

Blijkt dat net voor de actie iemand van MS langs het filiaal is geweest en een hoeveelheid sticker(geld terug) heeft afgegeven voor de hoeveelheid xboxen op voorraad.

Nu worden bv, gister nieuwe xboxen geleverd zonder stickers en hebben ze er dus te weinig...

lekker is dat!!
ze gaan nu voor me zoeken enb ellen terug of ze alsnog een sticker hebben, anders gaan we ff herrie schoppen morgen avond :) (regelen we wel gelijk een nieuwe met de meest nieuwe productie date)

Je kan ze ook aanvragen via de xbox servicelijn (net gedaan bij xbox nederland). Dan moet je wel je serienummer bij de hand hebben. Dan sturen ze je de stickers toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:22:
[...]

Wat een rare vraag. Waarom zou je dat denken?
Het antwoord is: Nee natuurlijk niet.
ik hoorde van andere xbox bezitters dat dit wel zo was. dat de voice data dan via het draad gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:03:
[...]

ik hoorde van andere xbox bezitters dat dit wel zo was. dat de voice data dan via het draad gaat
Ok, maar dan nog zou ik niet weten waarom de kwaliteit dan beter zou zijn. De bandbreedte die je controller gebruikt is ruim zat voor spraak en de codec e.d. zal echt niet anders zijn via draad of draadloos. Maar heb je zulke slechte kwaliteit dan als je via wireless op je headset luistert?
Ik merk in ieder geval geen verschil met of zonder de play and charge kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Meest gespeelde games van vorige week:
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 GTA IV
4 Gears of War
5 Star Wars: The Force Unleashed
6 Madden NFL 09
7 Guitar Hero III
8 Rock Band 2
9 Rock Band
10 Duke Nukem 3D
Het gebeurd niet vaak dat er een Arcade titel in staat, zeker niet als je bedenkt dat DN3D er pas sinds woensdag op staat :)

Verbazing 2 zijn de review cijfers. Waar ik dacht aan een matige upgrade, is het dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zJCiJPyircLLX3BURs6J7dw7/full.jpg

Quotes:
After 12 years, Duke still kicks ass. He may not be as good looking as he used to be but he continues to prove that the adage - its not the graphics that make a game great, its the gameplay - will always be true.

Greatness. The one-liners and parodies are still funny, the level design is outstanding.

Its Duke, he is still a bad ass and in the end this version rivals the original with its 8 player Co-op and we finally get a FPS with some cool weapons again. So buy this game… now… and GET SOME!
Toch maar eens kijken :P

[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 01-10-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:59
Eindelijk Mega Man 9 gekocht. Dat spel is dus zoo moeilijk. Heerlijk :9. Wel ff geld opzij zetten voor een andere controller indien deze om duistere redenen kapot gaat O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:47
Ik heb vanochtend via Ebay een Guitar Hero 2 + USB Gitaartje kunnen scoren voor €38,20 inclusief verzendkosten :)
Kan ik ook lekker gaan rocken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

Sagat

Is pappa x2!

SoundWave729 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:06:
Eindelijk Mega Man 9 gekocht. Dat spel is dus zoo moeilijk. Heerlijk :9. Wel ff geld opzij zetten voor een andere controller indien deze om duistere redenen kapot gaat O-).
wot wot woooooooot? Hij is al uit voor de 360? Ik dacht dat ie de eerste x dagen/weken/maanden alleen voor de wii te krijgen was :?
* Sagat gaat is wat googlen

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonicx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
SoundWave729 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:06:
MM9 is heerlijk ouderwets moeilijk idd. :) Alleen de D-pad laat zich helaas meteen ook van z'n slechtste kant zien bij dit spel, ben al een paar keer de afgrond in gegaan doordat de d-pad slecht reageerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ijskonijn

Now MOVE!

Sagat schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:45:
[...]

wot wot woooooooot? Hij is al uit voor de 360? Ik dacht dat ie de eerste x dagen/weken/maanden alleen voor de wii te krijgen was :?
* Sagat gaat is wat googlen
Yup!
Check de blog van Major Nelson maar.
Sinds vandaag uit dus; Megaman spellen waren vroeger echt vet, denk dat deze ook wel op m'n HD terechtkomt 8)

Zo te zien is dat ook een spel waar ik m'n MadCatz controller voor moet gebruiken, die heeft namelijk zo'n "oude Nintendo D-Pad", superfijn ding voor die oude arcade games.

[ Voor 29% gewijzigd door ijskonijn op 01-10-2008 14:58 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:55:
[...]

Yup!
Check de blog van Major Nelson maar.
Sinds vandaag uit dus; Megaman spellen waren vroeger echt vet, denk dat deze ook wel op m'n HD terechtkomt 8)

Zo te zien is dat ook een spel waar ik m'n MadCatz controller voor moet gebruiken, die heeft namelijk zo'n "oude Nintendo D-Pad", superfijn ding voor die oude arcade games.
Ook Neovo gaat vanavond MM9 downloaden, heeeeeerlijk spelletje. Vroeger helemaal suf gespeeld! Heb eerder vandaag ook de Soul Calibur fighting stick besteld, denk dat deze heerlijk combineert met MM9. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

KevinBel schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:08:
Ik heb vanochtend via Ebay een Guitar Hero 2 + USB Gitaartje kunnen scoren voor €38,20 inclusief verzendkosten :)
Kan ik ook lekker gaan rocken :+
Daar krijg je zeker weten geen spijt van, ik ik vind deel 2 qua nummers beter dan 3 ;)
Evenals mijn vriendin

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 10:22

seninha

god's right foot

quez schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

Je kan ze ook aanvragen via de xbox servicelijn (net gedaan bij xbox nederland). Dan moet je wel je serienummer bij de hand hebben. Dan sturen ze je de stickers toe.
Ik ben net ff de voorwaarden aan het lezen bij Xbox.nl en daar zie ik dus echt staan dat je eentje MET STICKER er al op gekocht moet hebben om in aanmerking te komen voor de geld teruggaven.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:18:
Als ik mij goed herinner is dat gewoon een usb draad die je batterij oplaad en anders niks doet. Versturen van gegevens gebeurt nog steeds draadloos ook al hangt er een draad aan vast. Je kan dus ook je controller in je pc pluggen met die kabel en toch op je xbox gamen (in tegenstelling to wired controllers waar de gegevens well over de usb draad gaan.

Een domme vraag misschien maar: Als ik op een normale (niet hd) tv speel, werkt mijn xbox dan minder hard dan op een hd scherm? Met andere worden zijn er meer framerate problemen en hitte ontwikkeling wanneer je op een hd scherm werkt of is dat hetzelfde?

[ Voor 10% gewijzigd door Zamalan op 01-10-2008 16:00 ]

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Supersize pack pro besteld bij GCshop.
Vorige week dinsdag om precies te zijn. De aanbieding van 262 euro was toch te verleidelijk en met de cashback al helemaal.
Zit alleen nog te wachten, want de levering duurt wel erg lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Electra schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:49:
[...]

Daar krijg je zeker weten geen spijt van, ik ik vind deel 2 qua nummers beter dan 3 ;)
Evenals mijn vriendin
hmmz alleen wel jammer dat sommige nummers covers zijn ipv de echte artiesten (dat was mijn eerste indruk van 2, ik heb me voornamelijk met 3 bezig gehouden moet ik eerlijk toegeven)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
@ Decoo

Ik bestelde ook via GCshop de pack. Het duurde bij mij 3 weken en ik had nog niks thuis. Dan maar geannuleerd en bij Game Mania gehaald. Voor die 10 euro is het het wachten nog niet eens waard, dus bestel maar gewoon van een website die het op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Vreemd dat men niet enthousiast is over de komst van Jasper :).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 07:44
R420R schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:48:
Gelukkig is het juiste woord, anders gaat het weer 2 delen over waar je de Jasper kan krijgen, hoeveel ze er nog hebben, hoe je hem kan herkennen etc. etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

MochiGohan schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:56:
[...]

Gelukkig is het juiste woord, anders gaat het weer 2 delen over waar je de Jasper kan krijgen, hoeveel ze er nog hebben, hoe je hem kan herkennen etc. etc...
Misschien wel, maar het is misschien toch een mijlpaal. Bovendien staat er in het nieuwsartikel duidelijk hoe je kan zien dat je er een hebt.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Stollie schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:53:
[...]

Ik vraag me af of ze dat accepteren. Want denk niet dat jij er een plastiek achtige stikker kan maken zoals de echte. Dus wordt het 1tje van normaal papier en misschien zeggen de dan nee tegen het geld terug.
Ik snap het ook ff niet. Dat accepteren ze toch nooit? Maar hoe doe jij het? Jij hebt gewoon een oudere xbox waarbij geen sticker zat en dan print je deze uit en hoop je dat ze het accepteren?

Dat met de hulplijn bellen snap ik ook niet echt. Het gaat er toch gewoon om dat je nu een xbox koopt met sticker om die korting te krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door danielkraak op 01-10-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mudi schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:42:
@ Decoo

Ik bestelde ook via GCshop de pack. Het duurde bij mij 3 weken en ik had nog niks thuis. Dan maar geannuleerd en bij Game Mania gehaald. Voor die 10 euro is het het wachten nog niet eens waard, dus bestel maar gewoon van een website die het op voorraad heeft.
Erg lang inderdaad. Ik ga deze week nog afwachten met begin volgende week.
Als ik dan nog niets hoor, dan annuleer ik hem.

Heb ook al een mailtje naar hun verstuurd voor een status update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuhhh zojuist een twee Xbox 360 gekocht :D
Ik heb nu een Elite en een Pro naast elkaar staan.

Pro was in de aanbieding bij de Dixons voor maar 170 euro! Ongelofelijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:37:

Wow, nu kan je... ehm, uh? Ja, wat kan je nu eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:51:
[...]

Wow, nu kan je... ehm, uh? Ja, wat kan je nu eigenlijk :+
Hahaha aan elkaar linken en offline tegen elkaar gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:53
R420R schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:48:
Volgens mij is het een hoax, niemand heeft bewijs hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 10:22

seninha

god's right foot

Zag net het krantje van Bart Smit en daar staat zogenaamd een AANBIEDING.
Namelijk :

Xbox 360 Arcade
Viva Pinata

Samen voor €229

Als je de som bekijkt, Xbox €199.99 + Viva €59= € 258.99
Volgens hun bespaar je €30.

Nou maak daar maar € 10 van. Je kan namelijk ook bij hun de Arcade voor € 179 halen. 8)7
(In de advertentie staat dat je 256mb memory krijgt dus het is een Arcade.)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Laatst online: 07-09 10:26
Vandaag Pure gekocht - echt zo'n gave game! Lekker snelle actie, met mooi gfx en NL voiceacting :D Hilarisch!

Aanrader - voordat het geweld losbarst met Gears 2 uiteraard :)

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:37:

Welke Dixons? :O, voor dat geld koop ik ook een Xbox! :P
seninha schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:19:
Zag net het krantje van Bart Smit en daar staat zogenaamd een AANBIEDING.
Namelijk :

Xbox 360 Arcade
Viva Pinata

Samen voor €229

Als je de som bekijkt, Xbox €199.99 + Viva €59= € 258.99
Volgens hun bespaar je €30.

Nou maak daar maar € 10 van. Je kan namelijk ook bij hun de Arcade voor € 179 halen. 8)7
(In de advertentie staat dat je 256mb memory krijgt dus het is een Arcade.)
Folder is dan waarschijnlijk vóór de prijsverlaging in elkaar gezet

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Omdat psv er niks van bakte (volledig volgens mijn verwachting maar dat terzijnde :P ) toch maar even de 360 aangezet om iig de trial van mega man binnen te halen, maar kan niet connecten met live :?

Gezien het gebrek aan commentaar hier denk ik niet dat er een algemene storing/meer onderhoud is, en mijn netwerk test geeft ook geen enkele fout aan. Misschien toch maar account recoveren ofzo?

RTFM err M as in screentext die je krijgt als je niet kan inloggen, van xbox.com/support:

Xbox LIVE Service Status

Status:

Users will not be able to connect or log into Xbox LIVE. We are aware of the problem and working to resolve the issue. We apologize for any inconvenience this may cause.

aargh geen mega man! :(

[ Voor 29% gewijzigd door Sagat op 01-10-2008 21:10 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:39
Zamalan schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:58:
[...]
Een domme vraag misschien maar: Als ik op een normale (niet hd) tv speel, werkt mijn xbox dan minder hard dan op een hd scherm? Met andere worden zijn er meer framerate problemen en hitte ontwikkeling wanneer je op een hd scherm werkt of is dat hetzelfde?
Nee, dat maakt niets uit. Het overgrote deel van de spellen wordt op 720p intern gerenderd en daarna door de (H)ANA chip omgezet naar het formaat wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Symphony-X schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:24:
Vandaag Pure gekocht - echt zo'n gave game! Lekker snelle actie, met mooi gfx en NL voiceacting :D Hilarisch!

Aanrader - voordat het geweld losbarst met Gears 2 uiteraard :)
Leuk spel inderdaad. :)
Vond het in het begin erg lastig, maar naarmate het spel vorderd krijg je betere onderdelen en worden de races makkelijker. Zit nu zelf bij de laatste world tour. Moet daar nog 2 sprints rijden (nog niet geprobeerd), en 1 race. Maar die race krijg ik absoluut niet gewonnen :( Wat ik ook probeer, ik blijf rond P10 hangen.

Btw, mocht je het NL commentaar beu zijn, locale van je xbox op UK zetten en spel is in het engels :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:15:
[...]

Leuk spel inderdaad. :)
Vond het in het begin erg lastig, maar naarmate het spel vorderd krijg je betere onderdelen en worden de races makkelijker. Zit nu zelf bij de laatste world tour. Moet daar nog 2 sprints rijden (nog niet geprobeerd), en 1 race. Maar die race krijg ik absoluut niet gewonnen :( Wat ik ook probeer, ik blijf rond P10 hangen.

Btw, mocht je het NL commentaar beu zijn, locale van je xbox op UK zetten en spel is in het engels :)
Wow wat een super tip! NL gesproken is zooo fuckin slecht! Dus je XBOX LOCATIE wijzigen naar UK?
Werkt dit trouwens ook voor FIFA 08? WANT FIFA MET NL is echt RUBBISH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:27:
[...]

[...]

Dude, vandaag hadden ze een aanbieding bij de Dixons. Ik ging er vanuit dat iedereen hier wel van op de hoogte zou zijn. Ik zag genoeg mensen met de Elite er vandoor gaan. Je kreeg dus -12,5% korting vandaag.

Xbox Pro 60GB, Falcon/Jasper met HDMI kost normaal € 240. Na de korting werd het € 210.
Je krijgt ook nog eens 40 euro terug van Xbox dus € 170 euro voor een Xbox 360 pro :D

Elite zou mij 210 euro gekost hebben maar vond dat niet waard (omdat ik al een Elite heb).

Geen geld toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:23:
[...]

Wow wat een super tip! NL gesproken is zooo fuckin slecht! Dus je XBOX LOCATIE wijzigen naar UK?
Werkte bij Viva Pinata ook. Wel zo handig. Enige wat anders is, is dat je volgens je profiel in de UK woont geloof ik, maar goed, dat boeit me niet zo :)
Helaas :|
EA heeft daar de Engelse taal gewoon niet meegeleverd. Was voor mij reden om 'm terug te brengen en uit het buitenland te halen. Gelukkig hebben ze geleerd, en met Fifa 09 leveren ze de Engelse taal weer mee :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Gameshub.com aktie omdat ze 5000 members hebben:
http://www.gamehubs.com/5000-members-celebration.html

2100 microsoft points voor 20 euro :)
en nog wat dingen, staat op de link hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:47
Meteen maar even 2100 punten besteld.
Xbox live 12+1 month ging ook prima via Gamehubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:33:
[...]

Dude, vandaag hadden ze een aanbieding bij de Dixons. Ik ging er vanuit dat iedereen hier wel van op de hoogte zou zijn. Ik zag genoeg mensen met de Elite er vandoor gaan. Je kreeg dus -12,5% korting vandaag.

Xbox Pro 60GB, Falcon/Jasper met HDMI kost normaal € 240. Na de korting werd het € 210.
Je krijgt ook nog eens 40 euro terug van Xbox dus € 170 euro voor een Xbox 360 pro :D

Elite zou mij 210 euro gekost hebben maar vond dat niet waard (omdat ik al een Elite heb).

Geen geld toch :)
maar hopen dat je die cash back wel nog krijgt dan, want tis niet geldig in combo met andere aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverfaustx schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 05:17:
[...]

maar hopen dat je die cash back wel nog krijgt dan, want tis niet geldig in combo met andere aanbiedingen
Kijk maar op Dixons.nl :) Daar staat aangegeven dat je recht hebt op de Xbox actie. :)
Als Xbox het niet gaat betalen dan zorg ik er wel voor dat Dixons het doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:11
Yellowneck schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:27:
[...]

[...]

weet niet bart smit doet vaker oplichterig over de adviesprijzen(let op adviesprijzen) xbox 360 elite €549,95 voor 299,95 terwijl die nooit €549,95 adviesprijs is geweest. ik wil hier mee zeggen dat ze doen alsof ze een goede aanbieding hebben maar ondertussen gaat het voor de echte prijs weg terwijl die bij de mediamarkt goedkoper is. net als arcade console die kwam pas op de markt in maart voor €199,95 en ze zeggen dat de advies prijs 279,95 is terwijl naja je begrijpt em wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:33:
[...]
Dude, ik wacht tot 4 november.
Dan heeft E-plaza/Bart Smit weer zijn kortingsavond. 15% korting op alles. :9

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Nu online

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:23:
[...]

Sterker nog, je hoeft zelfs niet je locatie op UK te zetten, gewoon in het begin van het spel de Engelse vlag kiezen is genoeg (Je hebt dan wel engelse menu's maarja dat zal de gemiddelde gamer wel gewend zijn).
Ook heb je geen bier- en goksponsors je in Fifa 09 als je voor Nederlands kiest (AC milan en Real Madrid (BWin) en liverpool (Carlsberg) hebben dan geen shirtsponsors :S )

Ik heb ook de Nederlandse vlag eens geselecteerd, ik had toen toch commentaar in het Engels...wel vaag, ik wou toch eens horen of Evert en Youri nog wat nieuws te melden hadden maarja....zal wel aan mij liggen.

En in Fifa 08 zit geen Engels commentaar, dit staat niet op het schijfje (alleen nederlands, spaans en zweeds)

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 02-10-2008 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quez
  • Laatst online: 23-08 12:03

quez

danielkraak schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:12:
[...]

Ik snap het ook ff niet. Dat accepteren ze toch nooit? Maar hoe doe jij het? Jij hebt gewoon een oudere xbox waarbij geen sticker zat en dan print je deze uit en hoop je dat ze het accepteren?

Dat met de hulplijn bellen snap ik ook niet echt. Het gaat er toch gewoon om dat je nu een xbox koopt met sticker om die korting te krijgen.
Ik heb gisteravond m'n serienummer doorgegeven aan de xbox hulplijn + adresgegevens. Ik krijg binnenkort de sticker toegestuurd. De actie geldt gewoon voor alle xboxen die gekocht zijn binnen de actietermijn volgens de hulplijn, alleen zit nog niet op alle dozen de sticker.

Het is trouwens een xbox 360 elite gemaakt op 18-6-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Stollie schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:31:

wtf. De nieuwe Viva Pinata voor 19,- _/-\o_

Kopen die handel :) Ik heb hem er 3 weken geleden nog besteld voor 28,- en dat is al niks. Overigens, voor de liefhebber, op de disc staat ook de Nederlandse taal.

Echt een prima spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ijskonijn schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:53:
[...]
Ik heb ook de Nederlandse vlag eens geselecteerd, ik had toen toch commentaar in het Engels...wel vaag, ik wou toch eens horen of Evert en Youri nog wat nieuws te melden hadden maarja....zal wel aan mij liggen.
Wat ik tot nu toe gelezen heb is dat je de taal van het commentaar, en de taal van het spel apart kan instellen. Commentaar zou je dus ff in de settings nog aan moeten passen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Sagat schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:26:
[...]

hmmz alleen wel jammer dat sommige nummers covers zijn ipv de echte artiesten (dat was mijn eerste indruk van 2, ik heb me voornamelijk met 3 bezig gehouden moet ik eerlijk toegeven)
Naar mijn weten zitten er geen covers in.
Het zijn allemaal originele tracks volgens mij.

Maar goed, cover of niet, de nummers spreken mij meer aan dan in GH3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Nu online

ijskonijn

Now MOVE!

BM schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:52:
[...]

Wat ik tot nu toe gelezen heb is dat je de taal van het commentaar, en de taal van het spel apart kan instellen. Commentaar zou je dus ff in de settings nog aan moeten passen :)
Aah oke, thanx!
Straks eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dankzij een tip hierboven heb ik ook de Xbox hulplijn gebeld en een actiesticker aangevraagd.
Nu nog een formulier invullen en opsturen maar! :D

Ik kan mij herinneren dat ik 449 euro voor de Elite had betaald. Nu heb ik dus een Xbox Pro gekocht voor 170.
Jemig wat een verschil!! :S

Overigens vrij bizar dat een Nintendo en PS3 nog altijd zo veel geld vragen voor consoles!! :(
PS3 kan ik nog begrijpen omdat ze een bluray speler erbij doen maar NINTENDO!! Afzetters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:31:
Nou dankzij een tip hierboven heb ik ook de Xbox hulplijn gebeld en een actiesticker aangevraagd.
Nu nog een formulier invullen en opsturen maar! :D

Ik kan mij herinneren dat ik 449 euro voor de Elite had betaald. Nu heb ik dus een Xbox Pro gekocht voor 170.
Jemig wat een verschil!! :S

Overigens vrij bizar dat een Nintendo en PS3 nog altijd zo veel geld vragen voor consoles!! :(
PS3 kan ik nog begrijpen omdat ze een bluray speler erbij doen maar NINTENDO!! Afzetters..
Dat heet marktwerking en heeft niets met afzetting te maken. Jij had het er ook ooit voor over 449 Euro te betalen voor een Xbox. Prijzen voor de PS3 en de Wii dalen heus nog wel, als de vraag daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Let wel op dat je de kassabon meestuurd bij het formulier van de Cash Back Aktie. Dit staat onder op het formulier vermeld.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Electra schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:57:
[...]
Naar mijn weten zitten er geen covers in.
Het zijn allemaal originele tracks volgens mij.

Maar goed, cover of niet, de nummers spreken mij meer aan dan in GH3 ;)
uit wiki:
Most songs in the game are covers of the original songs performed by WaveGroup Sound,[1] but there are some master recordings as indicated below.[7] Each song has a lead guitar track and either a bass or rhythm guitar track that can be played in practice or cooperative modes.[8]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_in_Guitar_Hero_II

Maar je hebt helemaal gelijk, als je er maar lol mee hebt :D
Gisteren was ik helemaal blij dat ik school's out van alice cooper perfect had gehaald, weliswaar op easy, maar toch was ik er heel blij mee.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Exorcist schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:34:
[...]
Dat heet marktwerking en heeft niets met afzetting te maken. Jij had het er ook ooit voor over 449 Euro te betalen voor een Xbox. Prijzen voor de PS3 en de Wii dalen heus nog wel, als de vraag daalt.
Marktwerking is maar de helft van het verhaal.
De andere helft zijn natuurlijk de kosten, want als de vraag daalt, en jou kosten blijven even hoog dan kan je natuurlijk ook niet met je prijs omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Tnx meteen de punten en de nieuwe viva pinata besteld :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:34:
[...]

Lijkt mij sterk dat de prijs daalt als de vraag daalt hoor. Dat gebeurd alleen als de afdeling Marketing zeker weet dat de vraagdaling veroorzaakt wordt door een te hoge verkoopprijs. Als men de PS3 gewoon "een matige console" vind, zal een prijsdaling weinig tot geen effect hebben. De schaalvoordelen zorgen juist eerder voor een prijsdaling, en dat heeft MS erg goed geregeld met de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Awesome.. 4 euro korting :P
Maar goed, het is toch iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:53:
[...]

Lijkt mij sterk dat de prijs daalt als de vraag daalt hoor. Dat gebeurd alleen als de afdeling Marketing zeker weet dat de vraagdaling veroorzaakt wordt door een te hoge verkoopprijs. Als men de PS3 gewoon "een matige console" vind, zal een prijsdaling weinig tot geen effect hebben. De schaalvoordelen zorgen juist eerder voor een prijsdaling, en dat heeft MS erg goed geregeld met de Xbox 360.
Op een bepaald moment verzadigd de markt. Om dan extra mensen te lokken, die voor het "normale" bedrag niet over de streep te trekken zijn, worden de prijzen verlaagd. Zo trek je echt wel extra klanten hoor.

En zoals hierboven gezegd : de kosten voor het produceren van een console nemen af in de loop der tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:56
Ken. schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:21:
[...]

Awesome.. 4 euro korting :P
Maar goed, het is toch iets.
Oftewel 20% ! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:23:
[...]

Op een bepaald moment verzadigd de markt. Om dan extra mensen te lokken, die voor het "normale" bedrag niet over de streep te trekken zijn, worden de prijzen verlaagd. Zo trek je echt wel extra klanten hoor.

En zoals hierboven gezegd : de kosten voor het produceren van een console nemen af in de loop der tijd.
Klopt. Ik zeg alleen dat jouw stelling "als de vraag daalt dan automatisch de prijs daalt" niet altijd op hoeft te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Sagat schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 12:24:
[...]

uit wiki:
Most songs in the game are covers of the original songs performed by WaveGroup Sound,\[1] but there are some master recordings as indicated below.\[7] Each song has a lead guitar track and either a bass or rhythm guitar track that can be played in practice or cooperative modes.\[8]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_in_Guitar_Hero_II

Maar je hebt helemaal gelijk, als je er maar lol mee hebt :D
Gisteren was ik helemaal blij dat ik school's out van alice cooper perfect had gehaald, weliswaar op easy, maar toch was ik er heel blij mee.
OK, dus wel covers..... you win _/-\o_
Heerlijk gevoel is dat he, als je een nummer perfect speelt en die gouden sterren ziet verschijnen.
ik ben nu bezig alles op medium met 5 sterren te krijgen.
Enige nummer waar ik op easy mee vastloop op 4 sterren is Slayer - Blood Rain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 13:54
Gisteren sinds tijden mn xbox nog eens aangezet en lekker gespeeld. Vandaag effe willen spelen en kreeg een RROD.. :'(

Dus dat wordt opsturen jammer genoeg.. Hoop dat ik er een 65nm voor terug krijg, maar dat zal wel te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Electra schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:19:
[...]
Heerlijk gevoel is dat he, als je een nummer perfect speelt en die gouden sterren ziet verschijnen.
*best Deedee voice* i won i won i WON......AGAIN :*)

Maar wederom volkomen met je eens (alweer dat moet ook wat waard zijn). Mijn nemisis op easy is "Raining Blood" van Slayer DOH zelfde nummer als jouw dus (fijne jongens van slayer :P)
en die ging gisteren al van 3 naar 4 sterren.

Maar omdat dit niet het gitar hero topic is zal ik er niet meer over praten. Leuke game(s) iig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het echt een goed bedrijf? Ik wou een order anuleren aangezien ik nog geen geld heb op men paypall acount.
Krijg ik dit antwoord

Hi mate,

We will be out for business trip on 1st October to 11th October. And
we will try to reply your enquiry as soon as possible.

We are sorry for any inconvenience caused.

--
Best regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Ze hebben daar feestdagen van 1 tot 3 oktober dacht ik, en de persoon die over de orders gaat is tot 11 oktober iets doen... die zou zo vaak mogelijk proberen mail te beantwoorden.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 21:36
Ik ben momenteel bezig met Star Wars TFU, aardig spel maar begint ook vrij snel te irriteren eigenlijk... zeker die boss battles. Blijft voor mij toch steeds enorm trial & error, die quick time events haal ik nooit in één keer. Op zich niet erg natuurlijk, maar nu is het steeds een kwestie van een volgorde uit je kop leren en buttons bashen.... doet toch een beetje af aan het spelplezier op een of andere manier.

[ Voor 196% gewijzigd door Xtuv op 02-10-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:12:
[...]

Is het echt een goed bedrijf? Ik wou een order anuleren aangezien ik nog geen geld heb op men paypall acount.
Krijg ik dit antwoord

Hi mate,

--
Best regards,
Ik haal er altijd mijn Live abo's, het ziet er uit als een shady zaak maar het is echt een prima tent. Ze hebben bij mijn eerste order eens twee keer de verkeerde code gemaild, maar dat werd allemaal heel netjes opgelost.

@ Hierboven. Je hoeft maximaal 5 knoppen in te duwen, zo lastig kan dat toch niet zijn? GoW bijvoorbeeld heeft heel wat lastigere QTE's (control stick ronddraaien, aargh).

[ Voor 11% gewijzigd door ElBarto op 02-10-2008 19:41 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Dan zal mijn reactietijd wel brak zijn.. Ik zou liever een wat ingewikkeldere handeling doen die wat beter te timen is. Kan me overigens niet echt QTE's herinneren in GoW? terwijl ik die recent gespeeld heb...

[ Voor 23% gewijzigd door Xtuv op 02-10-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:58
[...]

Krijg ik dit antwoord

Hi mate,

--
Best regards,
Is niet zo raar zo'n informeel mailtje, het is geen groot professioneel bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Xtuv schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:43:
Dan zal mijn reactietijd wel brak zijn.. Ik zou liever een wat ingewikkeldere handeling doen die wat beter te timen is. Kan me overigens niet echt QTE's herinneren in GoW? terwijl ik die recent gespeeld heb...
GoW staat naast Gears of War natuurlijk ook voor God of War ;)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Hmm.. was dat niet een PSP game? Dit is toch het X360 topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
yzf1kr schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:31:
[...]

Dude, ik wacht tot 4 november.
Dan heeft E-plaza/Bart Smit weer zijn kortingsavond. 15% korting op alles. :9
Waar kan ik meer info vinden over dit heuglijke feit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
enrico670 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:39:
[...]

ik weet wel dat ze elk jaar zo een actie hebben, maar of het dit jaar ook zo is???

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
enrico670 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:39:
[...]

Nergens :)

Het zal tzt wel bekend gemaakt worden. Houd in de weken voor 4 november maar je locale Eplaza / Bart Smit in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Wat ik trouwens vaag vindt met die gamertag. Wil ik met mijn gamertag op de xbox in onze woonkamer spelen moet ik bij de eerste keer inloggen eerst me tag recoveren. Waarna ik dan wel gewoon kan spelen. Als ik dan weer naar me eingen xbox ga moet ik ook weer eerst recoveren voordat ik in kan loggen. En dan dan welke keer als ik wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:31
Stollie schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 00:00:
Wat ik trouwens vaag vindt met die gamertag. Wil ik met mijn gamertag op de xbox in onze woonkamer spelen moet ik bij de eerste keer inloggen eerst me tag recoveren. Waarna ik dan wel gewoon kan spelen. Als ik dan weer naar me eingen xbox ga moet ik ook weer eerst recoveren voordat ik in kan loggen. En dan dan welke keer als ik wissel.
Dat is toch logisch, hij moet alle data opnieuw synchroniseren, zodat er geen inconsistencies onstaan in je profiel.

Als voorbeeld: Je hebt achievements unlocked op xbox A en je gaat naar xbox B, dan moet die die data eerst ophalen om up to date te zijn. (vice versa dus ook)
Zelfde geld voor gekochte content, die "rechten" wil je zowel op xbox A als B.

Denk dat jij het vreemd vind, doordat er een korte tijd tussen A en B zit en toevallig vlak bij elkaar staan.
Maar ik denk dat je er niet van had opgekeken, als Xbox B bij iemand anders stond en er 1 dag tussen zat, terwijl dit exact hetzelfde inhoudt.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Is niets vaags aan.
Maar de eenvoudigste optie is om gewoon even een memmory card aan te schaffen.
Als je je profiel daar op zet kan je hem gewoon meenemen, en loop je ook niet het risico dat je savegames onbruikbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:31
[...]

Krijg ik dit antwoord

Hi mate,

--
Best regards,
Ook die kunnen een stundentikoze formule hanteren, maakt ze er niet minder goed om.
Dit is gewoon een bedrijf, dat dicht bij de core bussiness wil staan, en deze formule werkt zeer goed tot nu toe.

En ik meet aan service, dus ik zou zeggen "keep up the good work"!

[ Voor 34% gewijzigd door Turismo op 03-10-2008 09:53 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Sagat schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:55:
[...]

*best Deedee voice* i won i won i WON......AGAIN :*)

Maar wederom volkomen met je eens (alweer dat moet ook wat waard zijn). Mijn nemisis op easy is "Raining Blood" van Slayer DOH zelfde nummer als jouw dus (fijne jongens van slayer :P)
en die ging gisteren al van 3 naar 4 sterren.

Maar omdat dit niet het gitar hero topic is zal ik er niet meer over praten. Leuke game(s) iig.
Hahahahahahahahaha, misschien een keer leuk om tegen elkaar te battle-en?
Met Slayer bijvoorbeeld? :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Electra schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

Ik krijg diezelfde Blood Rain niet op vijf sterren bij medium .... grrrmmpfff

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor degene die 19,99 best veel geld vind voor een leuk spel: De Viva Pinata demo staat online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Thnx, maar ik heb hem al besteld.

Ik heb me met deel 1 ook goed vermaakt, en €20 is een mooi bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Patsen met je warez is niet de bedoeling

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier moet je dus mee oppassen met het constant recoveren van je account; als er corruptie ontstaat (en dat kan), is Microsoft hier niet verantwoordelijk voor. Het recoveren van een gamertag is primair bedoeld als je 360 defect is gegaan en je een nieuwe hebt gekocht en niet "zie mij stoer 2 xboxen hebben"...

Info heb ik verkregen van 360-support in Amerika toen ik zelf een probleem had met mijn gamertag in het weekend.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Je moet toch ook wel in staat zijn om met je eigen gamertag bij vrienden ofzo te gaan gamen? Dat heeft weinig te maken met 'stoerdoenerij'.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ja, daar heb je die geheugen kaarten voor.

Bij het recoveren van een gamertag gebeurt het vrij vaak dat je savegames etc kwijtraakt.
Het recoveren is dan ook niet bedoeld om je gamertag "mee te nemen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ik heb van mijn neefje Amped 3 geleend vorige week, maar intussen al weer teruggebracht, maar ik wil graag zo een soort spel op mijn XBox 360 spelen tegen mijn vrouw. Dus niet online maar gewoon split screen. Kan dat nou wel of niet bij Amped 3. Ik kon het niet vinden in het menu, maar op Link staat dat het 1-2 spelers is. Heeft iemand dat spel en kan bevestigen of ontkennen dat het met twee tegelijk gespeeld kan worden?

Verder ziet SSX er ook gaaf uit, maar dat is een XBox spel. Kan je die probleemloos afspelen op een XBox 360 Elite?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik ga mijn 360 verkopen. Nou heb ik het spul allemaal al compleet uit mijn tv-meubel gesloopt, en staattie op zolder. Nu heb ik dus het probleem dat ik hem moeilijk naar factory kan resetten omdat ik nergens even snel een video aansluiting heb. Is er een manier om dit te doen zonder beeld aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat voor rotzooi zijn die fable 2 developer diaries. Ik kan ze geen van allen afspelen, heb alleen geluid, geen beeld en als ik ze start loopt men xbox vast......

Heeft iemand hier meer last van, want dit slaat gewoon nergens op. 8)7

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geestig he :) Het zal waarschijnlijk deze maand weer afgelopen zijn, of wellicht de maand erna, maar ze hebben het toch heel even gered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik was vanavond GTA IV aan het spelen, loopt m'n 360 ineens vast. Beeld stotterde even en toen niks meer. Dus ik zet em uit en aan. Loopt hij weer vast bij Xbox logo. Zet em weer uit en aan, weer hetzelfde. Ik haal de disc eruit, weer uit en aan, nu komt hij wel in het menu, maar vervolgens werkt de controller niet. Dus ik stop GTA IV er weer in, game start ook niet op. Uit aan, ding loopt weer vast bij het logo. Disc eruit, uit aan, nu gaat het goed. Dus ik een andere game proberen, Bioshock maar gepakt, nergens geen problemen meer mee. Speelt en doet alles alsof er niks aan de hand is.

Hopelijk krijg ik verder geen problemen. Tot nu toe heb ik er nog geen problemen mee gehad. Morgen komt The Orange Box binnen als het goed is. En die wil ik graag weer eens spelen, dan zou het wel shit zijn als m'n 360 ermee kapt... :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
PWM schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 16:05:
Voor degene die 19,99 best veel geld vind voor een leuk spel: De Viva Pinata demo staat online
Ik ga hem idd effe bekijken. Heb de vorige demo een keer gespeeld maar toen vond ik het niet zo interessant. Wou ik deze ook niet zomaar voor 20 euro kopen.

@de reacties op het recoveren
Bedank voor de tip zal er mee uit kijken. Maar denk niet meer dat het ga doen. Was alleen effe om achievements te halen met de flipperkast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

UltraSub schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:49:
Ik ga mijn 360 verkopen. Nou heb ik het spul allemaal al compleet uit mijn tv-meubel gesloopt, en staattie op zolder. Nu heb ik dus het probleem dat ik hem moeilijk naar factory kan resetten omdat ik nergens even snel een video aansluiting heb. Is er een manier om dit te doen zonder beeld aangesloten?
Iemand zou natuurlijk speciaal voor jouw even uit kunnen tellen op welke knopjes je moet drukken, omdat jij te lui bent om je xdoos, de voeding en de video kabel naar beneden te sjouwen en even op je tv aan te sluiten (maar liefst 5 minuten werk), ben benieuwd :P :o

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Xander84 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 09:38:
[...]

Iemand zou natuurlijk speciaal voor jouw even uit kunnen tellen op welke knopjes je moet drukken, omdat jij te lui bent om je xdoos, de voeding en de video kabel naar beneden te sjouwen en even op je tv aan te sluiten (maar liefst 5 minuten werk), ben benieuwd :P :o
Haha.. :)
Nee, het gaat echt niet! Mijn TV is een flat die tegen de muur hangt, met alle kabels in de muur, door een koker. De ingang van die koker zit blind achter een TV-meubel dat tegen diezelfde muur hangt. Is een crime om er af te halen. Heel veel werk. Mijn TV boven is weg gewerkt in een kast. En ik heb even geen spare tv staan waar ik het ding op aan kan sluiten. Trust me, anders had ik het wel gedaan en de vraag niet gesteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Electra schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:52:
[...]

Hahahahahahahahaha, misschien een keer leuk om tegen elkaar te battle-en?
Met Slayer bijvoorbeeld? :+ O-)
Zou ik zeker leuk vinden, meestal speel ik nu samen/tegen met mijn neef, maar dan de pc versie, dus zonder gitaar. En hij speelt dan nog het lieft op easy. Ik zelf ben meer van halwerwege medium....schat ik zo in :P
Alleen heb ik momenteel alleen silver. Wanneer streetfighter hd of 4 (whichever comes first) uitkomt neem ik wel weer gold.

* Sagat is trouwens nu death magnetic aan het downen met zijn punten van gamehubs. Lijkt me zeer gaaf, enige jammere vind ik dat gekochte content niet in de main game gezet word.

Met wat ik over heb twijfel ik nog tussen ikaruga, samurai showdown en megaman 9. Zijn ook allemaal titels die makkelijk met elkaar te vergelijken zijn qua gameplay/genre 8)7 (voor de twijfelaars, ja ik ben hier sarcastisch), maar ik wil ze eigenlijk gewoon allemaal. Then again als ik voor ss kies heb ik weer een goede reden om live te nemen >:)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

UltraSub schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 09:54:
[...]

Haha.. :)
Nee, het gaat echt niet! Mijn TV is een flat die tegen de muur hangt, met alle kabels in de muur, door een koker. De ingang van die koker zit blind achter een TV-meubel dat tegen diezelfde muur hangt. Is een crime om er af te halen. Heel veel werk. Mijn TV boven is weg gewerkt in een kast. En ik heb even geen spare tv staan waar ik het ding op aan kan sluiten. Trust me, anders had ik het wel gedaan en de vraag niet gesteld :+
Heh, jouw verhaal is precies de reden dat ik mijn kabels nooit helemaal strak wegwerk. (vertaling helemaal nooit wegwerk) Mevrouw Sagat vind dat echter minder, en als Sagat junior het kruipen gaat ontdekken moet ik er toch maar aan geloven ben ik bang.

Maar in jouw geval zou ik even bij de buurman langsgaan (of anders family of vrienden in buurt) het is zo iets specialistisch dat bijna niemand hier dit zal weten. Of anders even navragen bij de 360 helpdesk. Goodluck iig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mja, inderdaad mss gewoon even bij een vriend aan lopen dan maar. Dacht dat er misschien ergens een button combo op het console zat of zo.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.