Ligt het nou aan mij of wordt Gamer.nl steeds sneuer
Heb zelf zin in dead space en dit ergert (groot woord maargoed) me dan
Ook het schieten en herladen van je geweren werkt omslachtig. Eerst moet je de knop indrukken om het geweer te richten, dan pas kun je schieten, of indien nodig herladen. Ook Isaac laten rennen vergt het indrukken van een knop naast het bewegen van de analoge stick.
Hmm ik dacht dat herladen in echt evenveel akties betrof als simpel de trekker over te halen en dat rennen even makkelijk als lopen was.

Het vergt een gewenning van een half uur voordat je de besturing de meester bent en soepel je wapen trekt.
De moeite die je tegenwoordig moet doen om een +/- 20 knoppige controller soepel onder de knie te krijgen in een game van 12 uur lang
Minpunten
Besturing is onnodig omslachtig
Ruimtes zonder zwaartekracht vallen tegen
hmm....
Met andere woorden, de besturing is goed dus is enkele minpunt de zwaartekracht waar andere reviews lof over spreken qua sfeer.
Ik had een jaar terug weinig op te merken aan ze maar tegenwoord is die site voor mij redelijk waardeloos
Maar damn deze game lijkt voor mij gemaakt, uberscience fiction, mijnen door hele planeten te kraken, muren vol dataweergaves, enorm creepy sfeertje (doet me ergens aan Event Horizon denken)