Het Xbox 360 ervaringen Topic #52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 56.863 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:41:
[...]

In Eindhoven gehaald ? Stonden er nog veel ? Ik heb vrijdag pas weer tijd helaas. Vanavond werken tot 8 uur :( En om dan nog met de trein naar Eindhoven te gaan is iets te...

Ik zit net te kijkenop xboxhome en daar is de supersize pack weer op voorraad.
Stond nog een halve pallet. met de panda game en 2 pallets met arcade spullen, maar die worden wel opnieuw gesupplied hoor :)

Succes met je zoektocht:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:53:
[...]

Bij MM mag je alles volgens mij binnen een week ofzo terug brengen. Dan lever je hem in en koop je zo'n nieuw pack :)
dat kan helaas niet, omdat je door die cashback actie anders allemaal gasten krijgt die serienummers gaan hunten, dus dat hebben ze bij mm ook wel aangepakt. vind sowieso raar dat de ene zegt geen probleem en de ander zegt nee ga maar naar MS.

heb nu even een mailtje richting MS gedaan met dit verhaal kijken wat die gasten zeggen. bedoel de game zelf die erbij zit is niet zo boeiend maar het gaat om het idee. hoopte stiekem dat ik een andere game mocht uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Weet iemand tot wanneer die actie duurt met Lego Indiana Jones en Kungfu Panda? Ik ben van plan een Xbox te kopen over ongeveer een maand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
daniëlpunt schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:21:
Weet iemand tot wanneer die actie duurt met Lego Indiana Jones en Kungfu Panda? Ik ben van plan een Xbox te kopen over ongeveer een maand. :)
Umm, als je die spellen zo graag wilt, dan koop je hem toch nu. :o

Nee, geen idee hoe lang hij duurt, maar ik denk dat er nog wel wat meer pakketten of aanbiedingen van winkels zelf komen met andere spellen aangezien er aardig wat uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heeft iemand Far Cry 2 al multiplayer gespeeld? Ik lees weinig over het MP stuk, en wil wel weer eens wat anders dan CoD4 of Halo 3 :P
Het lijkt mij een actie gericht op Sinterklaas en Kerst :)

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 22-10-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

danielkraak schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:52:
[...]

Umm, als je die spellen zo graag wilt, dan koop je hem toch nu. :o

Nee, geen idee hoe lang hij duurt, maar ik denk dat er nog wel wat meer pakketten of aanbiedingen van winkels zelf komen met andere spellen aangezien er aardig wat uitkomt.
Zo heel graag wil ik die spellen niet, maar ik ben van plan om een Xbox te kopen rond eind november/begin december. Dus ik vroeg het mij gewoon af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zit ik een beetje de feedback op Gamehubs te kijken, kom je dit tegen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/D3t0qrmjsfKb4HRlt7jADmiX/full.jpg

:+ Lijkt GoT wel

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 22-10-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:24:
[...]

Haha, ik bedoelde ook een topic. :+

Die had ik inderdaad zelf ook al gevonden, maar stelt geen ruk voor. Toch bedankt! ;)
Ik ben er mee bezig, om het te updaten :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Overigens: Portal Stil Alive _/-\o_

Wat een geweldig spel :9 Heerlijk om je brein af en toe even te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 18:14
Ik las bij de aankondiging dat er bij de Xbox versie extra levels zitten. Zijn deze de aanschaf waard? Ik heb de PC versie eerder al gespeeld... is al een tijdje geleden, dus wellicht vermaak ik me wel weer met het oude spel, maar toch baal ik er van dat erzoveel op XBLA gerecylcled wordt en je daar wel dik voor betaald :(

Meer geniaals zoals Braid graag... daar heb ik het graag voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:31:
[...]

Heb hem zojuist besteld bij Xboxhome.nl, morgen binnen denk ik. Zeer vette game verwacht ik. :)
Ik heb hem vanmiddag bij bartsmit gehaald en heb hem nu een uurtje gespeeld. Stoer spel met goeie schrikmomenten :9 Het is jaren geleden dat ik een horrorspel gespeeld heb want dat was Resident Evil 1 remake op de gamecube. Ik krijg hier hetzelfde gevoel bij dat je steeds voorzichtiger elk hoekje om loopt. :+ Dit is echt zo'n spel wat je met het licht gedempt of helemaal uit moet spelen en je moet je inleven in het verhaal. Als dat je lukt dan is dit een hele goede game.

Vette game nu al zijn geld waard voor mij! En vrijdag ook nog fable 2... mijn weekend kan niet meer stuk! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kaasje123 op 22-10-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 10:01
PWM schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:16:
Zit ik een beetje de feedback op Gamehubs te kijken, kom je dit tegen:

[afbeelding]

:+ Lijkt GoT wel
valt nog mee dat deze 2 Engels reageren hoop ook gewoon in Nederlands :P

Vandaag Saints Row 2 binnen gekregen van Gamehubs. best snel nog binnen 7 dagen met normale post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Xtuv schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:27:
Ik las bij de aankondiging dat er bij de Xbox versie extra levels zitten. Zijn deze de aanschaf waard? Ik heb de PC versie eerder al gespeeld... is al een tijdje geleden, dus wellicht vermaak ik me wel weer met het oude spel, maar toch baal ik er van dat erzoveel op XBLA gerecylcled wordt en je daar wel dik voor betaald :(
13,- valt toch wel mee :?

Er zijn 20+ miljoen Xbox 360 eigenaren, en de Orange Box is een keer of 3-4 miljoen verkocht. Dat betekend dat 16+ Miljoen Xbox eigenaren nu voor iets meer dan een tientje een geweldig spel kunnen spelen + uitbreiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:39

Willybubba

Nut up or shut up.

Dead Space is best creepy :P

Ik heb nu de eerste 20 minuten ofzo gespeeld, en toch al wat schrikmomentjes gehad. Als je van horror houdt is dit zeker een aanrader.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 18:14
Ja.. als het nieuw en goed is, zoals Braid, vind ik dat prima.

Portal heb ik de PC al gehad. Maar ik heb best zin om 'm op de Xbox te spelen. Maar ik vraag me af of die nieuwe levels het waard zijn. Ik zie gewoon liever een nieuwe Portal versie ipv een directe port. Net als al die classic games. Duke Nuke'm 3D is ook leuk, maar om steeds nóg een keer te gaan betalen voor iets wat ik al gedaan heb gaat enigszins tegen mijn principes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:52

HellBeast

Oh My GoT!

Hebben andere mensen hier ook last van de MTU error, waardoor je niet kunt aanmelden op Xbox Live? Een tijdje terug had ik hem ook en het bleek een algemene storing.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:10
Nou

Heb toch de knoop maar doorgehakt.
Omdat ik het knetterbeu ben mijn PC elke keer te moeten upgraden stop ik met het aanschaffen van nieuwe games voor de PC maar schaf ik dus een Xbox 360 Elite aan. Is nu een leuke aankoop met die cashback korting en dan krijg ik dus ook nog eens 10% op de aanschafprijs, dus zit ik rond de 220 euro thuis met een 360 Elite. Lijkt me niet gek.
Naast mijn PC zetten, HDMI naar mijn monitor en gamen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Da's inderdaad een goeie deal. Ik heb er in mei (geloof ik, iig. de dag dat GTA4 uitkwam) nog 369 euro voor neergelegd :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
maartend schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:36:
Nou

Omdat ik het knetterbeu ben mijn PC elke keer te moeten upgraden stop ik met het aanschaffen van nieuwe games voor de PC maar schaf ik dus een Xbox 360 Elite aan. Is nu een leuke aankoop met die cashback korting en dan krijg ik dus ook nog eens 10% op de aanschafprijs, dus zit ik rond de 220 euro thuis met een 360 Elite. Lijkt me niet gek.
Geloof me je zal geen spijt krijgen. Ook ik werd 2 jaar geleden telkens upgraden zat. En ondaks dat de xbox toch al weer 3 jaar oud is poept ie nog steeds graphics uit die de gemiddelde computer in de huiskamer niet draaien kan. En je hoeft je nooit meer zorgen te maken of het nou wel of niet soepel zal draaien daar het spel altijd zal werken. :)

En oh Had ik al gezgd dat Dead Space gaaf is? :+ Geweldig spel echter denk ik dat de buren het minder kunnen waarderen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar de downloadable content voor Soul Caliber 4. Zou Darth Vader nu ook op de x360 komen? :) De release date zou morgen zijn. Ik hoop het van wel :Y

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17/10/2008

-X360 VALUE PACK ELITE 120 GB ( Lego Indiana Jones/KungFu Panda) - 249 Euro
-X360 VALUE PACK PRO 60 GB (Lego Indiana Jones/KungFu Panda) - 199 Euro
-X360 VALUE PACK ARCADE (Sega Superstar Tennis + XBLA games) - 149 Euro

07/11/2008

-PACK X360 60 GB + Gears of War 2 - 229 Euro
-PACK X360 60 GB + Quantom of Solace - 229 Euro

21/11/2008

-PACK X360 60 GB + Tomb Raider + 1200 MS Points - 229 Euro

12/12/2008

-PACK X360 60 GB + Prince of Persia - 229 Euro
Even een quotje van een paar pagina's terug. Hier is het geld van de cashback actie dus al vanaf gerekend en dan komt een GOW2 pakketje uit op 269 euro in de winkel en daarvan krijg je dan 40 euro terug en komt die uit op 229. Lijkt me voor die paar tientjes extra een stuk interessanter dan Kung Fu Panda en Lego Indy hoewel Lego Indy best een toffe game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:13

ultimateharry

Team Slayer:-)

HellBeast schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:16:
Hebben andere mensen hier ook last van de MTU error, waardoor je niet kunt aanmelden op Xbox Live? Een tijdje terug had ik hem ook en het bleek een algemene storing.
Ja heb er ook last van. Wil graag Far Cry 2 online spelen, maar dat lukt dus niet.

Hoop dat het snel opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat XboxLive de Xbox Experience Update, Gears of War 2 en Call of Duty World at War gaat overleven. Vorig jaar ging het nog net aan goed met Halo 3 en knalde de boel eruit met Call of Duty 4. Het heeft ook een tijdje geduurt voordat alles weer naar behoren werkte. Ik ben benieuwd of ze dit jaar wel rekening hebben gehouden met de prijsverlagingen in Europa, de kleine impuls van verkopen in Japan en de ijzersterke holiday line-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:07:
Ik hoop dat XboxLive de Xbox Experience Update, Gears of War 2 en Call of Duty World at War gaat overleven. Vorig jaar ging het nog net aan goed met Halo 3 en knalde de boel eruit met Call of Duty 4. Het heeft ook een tijdje geduurt voordat alles weer naar behoren werkte. Ik ben benieuwd of ze dit jaar wel rekening hebben gehouden met de prijsverlagingen in Europa, de kleine impuls van verkopen in Japan en de ijzersterke holiday line-up.
Ik ga d'r vanuit dat MS leert van z'n fouten. Zo niet... dom :+
Maar we hebben nu al een aantal keer (toch?) onderhoud gehad "to support future growth of the service", dus neem aan dat op dat moment optimalisaties uitgevoerd worden en/of serverpower toegevoegd word.

Benieuw of Fable2 vandaag al te koop gaat zijn, zag datie gister al op een aantal plaatsen verkocht is geweest.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:43
BM schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 07:40:
[...]
Benieuw of Fable2 vandaag al te koop gaat zijn, zag datie gister al op een aantal plaatsen verkocht is geweest.
Mijn halve friendslist zat 'm gisteren te spelen :)

Penny Arcade ep. 2 wordt 1200 punten. 400 minder dan deel 1, maar nog steeds redelijk aan de prijs. Met een beetje mazzel gaat deel 1 nu in de aanbieding, maar ik reken nog maar nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Nou

goede keus, das ook precies de reden dat ik nu ook een x360 gekocht heb. stak zoveel geld elke keer in de pc en elke keer installeren, drivers updaten, en dat weer en dan dat zo. ben dus overgestapt op de x360.

geen gezeik, kan mn broertje ook gewoon spelen zonder dat ie teveel dingen kan bricken. enkele dingen zal ik wel op pc blijven spelen zoals far cry 2. de shooters spelen toch het lekkerst op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Nou

40 euro terug én 10% korting ? Waar ? :9

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mij Xbox direct aangesloten op mijn adsl modem/router. Alleen krijgt de Xbox niet elke keer een ip adres, als ik de Xbox reboot krijg ik soms wel een ip adres en de andere keer weer niet. Heb een laptop op de netwerkaansluiting geprikt en deze krijgt wel elke keer een ip adres. Iemand suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:33:
Heb mij Xbox direct aangesloten op mijn adsl modem/router. Alleen krijgt de Xbox niet elke keer een ip adres, als ik de Xbox reboot krijg ik soms wel een ip adres en de andere keer weer niet. Heb een laptop op de netwerkaansluiting geprikt en deze krijgt wel elke keer een ip adres. Iemand suggesties.
Zelf een ip opgeven :?
Dat doe ik in ieder geval. Gewoon een intern ip, want je router bevat je 'echte' ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:57

Sagat

Is pappa x2!

@seker

Heb je microsoft al is gebelt over je faceplate? Ik kan me zo voorstellen dat meer mensen deze beschadigen en dan echt geen 'regenboog' variant terugwillen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit uiteraard al getest.
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:17:
[...]

Zelf een ip opgeven :?
Dat doe ik in ieder geval. Gewoon een intern ip, want je router bevat je 'echte' ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt mij een vette game preview shaun white snowboarding en de Developer-Diary-in-HD.
Ik krijg alleen maar zin om zelf weer van een piste af te gaan >:) .

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1409/1224727681.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1409/full-res/1218046601.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1409/full-res/1221859860.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1409/full-res/1221859859.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1409/full-res/1218760765.jpg
ubi-soft homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat informatie voor de mensen die spellen importeren via gamehubs.
Het blijkt dat spellen die via UPS worden verzonden nu allemaal bij de douane belanden en een heffing moeten betalen. Ook is het niet mogelijk om je order te veranderen naar free shipping.

Zie ook http://gamehubs.com/chat.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:56:
Nog wat informatie voor de mensen die spellen importeren via gamehubs.
Het blijkt dat spellen die via UPS worden verzonden nu allemaal bij de douane belanden en een heffing moeten betalen. Ook is het niet mogelijk om je order te veranderen naar free shipping.

Zie ook http://gamehubs.com/chat.php
allemaal?

"Customs Issue

We declare the game value as a gift for 'Registered Mail'. But we declare the actual value for 'UPS Express' unless you request for low value declaration. Please note that we are not responsible for VAT or Tax issue.

Please note that depending on the country of residence, customs reserve the right to check all games was sent through mail order and occasionally import duties can be occurred (Although it is not often)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 07:44
Alleen de UPS shipments

Laat ik nu net bij Fable 2 LE UPS shipping hebben genomen. ;(

Zal wel een naheffing komen van 10 euro... (had ik hem beter in NL kunnen bestellen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik bestel ook alles via post :) Wel heel vervelend, ook voor Gamehubs, die een groot deel van hun omzet uit NL halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:53

Player1S

Probably out in the dark

welk intern subnet mask gebruik je?
Uit ervaring weet ik dat sommige XP installaties moeilijk doen met bepaalde subnet masks en daardoor niet goed een IP adres ontvangen.
Misschien dat je Xdoos een soortgelijk probleem heeft??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:10
DeluxZ schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:16:
[...]

40 euro terug én 10% korting ? Waar ? :9
Ik heb iemand die bij een winkel werkt en krijg dat dus. Vandaar.
Wel zo prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik als subnet 255.255.255.0
L1nt schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:37:
[...]

welk intern subnet mask gebruik je?
Uit ervaring weet ik dat sommige XP installaties moeilijk doen met bepaalde subnet masks en daardoor niet goed een IP adres ontvangen.
Misschien dat je Xdoos een soortgelijk probleem heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
MochiGohan schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:25:
[...]

Alleen de UPS shipments

Laat ik nu net bij Fable 2 LE UPS shipping hebben genomen. ;(

Zal wel een naheffing komen van 10 euro... (had ik hem beter in NL kunnen bestellen 8)7 )
Maw... je hebt de klok wel horen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt!

Heb je je al eens verdiept in de huidige regels voor invoer etc? Zou het misschien kunnen zijn dat je zending toch net onder het maximale bedrag vallen? :Y)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

yzf1kr schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:27:
[...]

Maw... je hebt de klok wel horen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt!

Heb je je al eens verdiept in de huidige regels voor invoer etc? Zou het misschien kunnen zijn dat je zending toch net onder het maximale bedrag vallen? :Y)
Ik zie dit:
http://www.douane.nl/part...aankopen-03.html#P25_2606
bij de site van de douane.
Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan € 22.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Gelukkig hoef je je hier nog maar een dikke maand druk over te maken. Vanaf 1 december gaat de limiet van 22 naar 150 Euro.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 07:44
yzf1kr schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:27:
[...]

Zie de post hierboven. 22 euro is het maximale bedrag. Per 1 december word dat bedrag verhoogd naar 150 euro.

edit: net te laat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

ElBarto schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:46:
[...]

Gelukkig hoef je je hier nog maar een dikke maand druk over te maken. Vanaf 1 december gaat de limiet van 22 naar 150 Euro.
Precies, er zijn wat berichten hier gepost vanuit de telegraaf en de vertraagde invoering van Europese regelgeving (het zou al vanaf het begin van dit jaar toegepast moeten zijn), maar zolang Nederland die nog niet toepast, kan je wel schreeuwen om je gelijk, maar krijg je het niet.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
Gamehubs gaat nu alle verzendingen naar Nederland met normale post versturen. Als je UPS verzending al betaald hebt, dan krijg je die 7 euro teruggestort. Dit is even tijdelijk tot 1 december, totdat de drempelwaarde wordt verhoogd.

Link

[ Voor 11% gewijzigd door Lud0v1c op 23-10-2008 14:19 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb een 12.50 Plastix kaart (hippe naam voor cd/dvd/game bon) om te besteden bij de Freerecord shop. Nu zou ik graag iets voor mn xbox willen kopen, maar wat? :P Spellen koop ik elders voor een netter bedrag (gamehubs) dus ik zat te denken aan een kaart voor xbox points (of bestaan daar geen kaarten voor). Ik weet niet zo goed wat er allemaal voor bedragen onder de 20 eu voor de xbox 360 te krijgen is, maar alle tips zijn welkom (en ik weet trouwens ook waarvoor je een plastix kaart allemaal mag inwisselen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ik zou eerst maar eens afwachten of er daadwerkelijk kosten berekend gaan worden bij mensen die slechts 1 spel bestellen.

Maar als ze dit gaan doen is het hek een beetje van de dam, want waarom zouden ze dan alleen UPS pakken? En niet ook de normale post? Dan zijn mensen die bij Play.com bestellen straks ook het haasje.

Bij UPS is het natuurlijk makkelijk om Gamehubs te pakken, de kans is dan ook groot dat dit een gerichte actie is die opgezet is vanuit een spellen uitgever in Nederland. Kan best zijn dat bijvoorbeeld Sony, Nintendo en Microsoft samen een verzoek bij de douane hebben neergelegd om de grijze import een beetje te remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:45

Christiano007

Ich bin der champion

Als je een draadloze controller hebt een extra battery pack?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Christiano007 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:54:
Als je een draadloze controller hebt een extra battery pack?
Oplaadbare batterijen ftw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Lud0v1c schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:12:
Gamehubs gaat nu alle verzendingen naar Nederland met normale post versturen. Als je UPS verzending al betaald hebt, dan krijg je die 7 euro teruggestort. Dit is even tijdelijk tot 1 december, totdat de drempelwaarde wordt verhoogd.

Link
Netjes, dus als het goed is wordt Midnight Club niet als UPS express verzonden. Ik zag die melding dat het was gestopt door douane ook staan bij het bezorgingsproces, maar heb nog niets gehoord van de douane.....misschien komt het nog....

BTW, als je bij Play besteld hoef je je geen zorgen te maken om douane, ligt in de EU....

[ Voor 6% gewijzigd door Walkman op 23-10-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:02
Ik wil farcry 2 hale bij gamehubs. Ik heb de review gelezen, het lijkt mij echt geweldig. Is hier nog iemand die zijn ervaring wilt delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daavoor kan je het beste in dit topic even rond gaan neuzen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:54:
Ik zou eerst maar eens afwachten of er daadwerkelijk kosten berekend gaan worden bij mensen die slechts 1 spel bestellen.

Maar als ze dit gaan doen is het hek een beetje van de dam, want waarom zouden ze dan alleen UPS pakken? En niet ook de normale post? Dan zijn mensen die bij Play.com bestellen straks ook het haasje.

Bij UPS is het natuurlijk makkelijk om Gamehubs te pakken, de kans is dan ook groot dat dit een gerichte actie is die opgezet is vanuit een spellen uitgever in Nederland. Kan best zijn dat bijvoorbeeld Sony, Nintendo en Microsoft samen een verzoek bij de douane hebben neergelegd om de grijze import een beetje te remmen.
Omdat de pakketten die via UPS verzonden zijn verzekerd zijn en er wordt aangegeven wat voor waarde er in zit. Aangezien de bij de douane er nu achter zijn dat die waarde van Gamehubs nooit klopt woorden ze allemaal tegengehouden. Hoe dit bij andere sites is weet ik niet. Verder worden de pakketten die niet via UPS verzonden worden vrijwel niet tegengehouden aangezien je hier geen waarde op hoeft te vermelden en deze niet verzekerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Dat er geen waarde op staat wil niet zeggen dat het geen waarde heeft.

De douane kan ieder pakketje open maken, en de waarde schatten, en dan moet jij aantonen dat het die waarde niet heeft.
Walkman schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:46:
[...]
BTW, als je bij Play besteld hoef je je geen zorgen te maken om douane, ligt in de EU....
Dat moet je je toch beter informeren, want de kanaaleilanden lgigen niet in het BTW en Accijns gebied van de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 10:07
Een kort vraagje:

Ik heb mijn Elite nu via de VGA kabel aangesloten op mijn TFT monitor, deze heeft een maximale resoluatie van 1280x1024. Doe ik er nu verstandiger aan om in de console de resolutie in te stellen op 1280x1024 of 1280x720?

Ik ben te weinig op de hoogte hoe het precies zit met die resolutie / HD verhoudingen, maar voor mijn gevoel zou ik zeggen 1280x720, want dan haalt ie netjes z'n 720 HD en gaat ie niet scalen.

Kan iemand me dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 17:02
Probeer het gewoon en kijk wat jij zelf het beste beeld vindt geven :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybyte
Hahn schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:14:
Probeer het gewoon en kijk wat jij zelf het beste beeld vindt geven :?
Ik heb het in ieder geval al geprobeerd met het Dashboard, maar dat vond ik er minder goed uitzien op 1280x720 dan wanneer ik hem op 1280x1024 zet. Met een game heb ik het nog niet geprobeerd, maar dat ga ik nog wel doen. Vraag me alleen af of mijn redenering een beetje klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Crazybyte schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:19:
[...]

Ik heb het in ieder geval al geprobeerd met het Dashboard, maar dat vond ik er minder goed uitzien op 1280x720 dan wanneer ik hem op 1280x1024 zet. Met een game heb ik het nog niet geprobeerd, maar dat ga ik nog wel doen. Vraag me alleen af of mijn redenering een beetje klopt.
Wat doet je monitor ermee? Gaat hij zelf stretchen als je hem op 720 zet, of krijg je balken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybyte
PWM schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:32:
[...]

Wat doet je monitor ermee? Gaat hij zelf stretchen als je hem op 720 zet, of krijg je balken?
Als ik de resolutie op 1280x720 zet is ie beeldvullend en ik krijg dus geen balken. Bij 1280x1024 krijg ik wel balken, maar die zijn niet zwart ofzo, die zijn gewoon in de dashboard kleuren maar je ziet wel dat ie bovenin wat lichter is en onder wat donkerder.

Ingame heb ik nog niet getest.

Edit:
Wat in ieder geval opvalt is als je hem van 1280x1024 naar 1280x720 zet en je op de Guide knop drukt, je dus alleen net nog ziet staan Y = Dashboard en B = Cancel, hij toont hem dus niet volledig zoals ie doet bij 1280x1024.

Edit 2:
In burnout krijg ik dus inderdaad wel boven en onder een zwarte balk erlangs op 1280x720, maar ik weet niet of dat op de TV ook zo was, nog even proberen straks

[ Voor 28% gewijzigd door Crazybyte op 23-10-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem op mijn Samsung 226BW op 1280x1024 staan. Ziet er het beste uit en is scherper dan x720. Bij mij rekt hij bij 1280x1024 het beeld automatisch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:36
Is het ook mogelijk om via een hdmi, dvi converter de xbox aan te sluiten op een monitor?

Ook las ik in de TS dat de resoluties 1650*1080 binnenkort werden ondersteund, nu heeft mijn monitor 1920*1200, wordt dit dan wel ondersteund, dit lijkt me wel aangezien dit gelijk is aan 1080p/i?

Ik zit er namelijk over te twijfelen om een xbox te kopen, icm het spel Far Cry, en straks COD5 :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 12:29
ZpAz schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:02:
Is het ook mogelijk om via een hdmi, dvi converter de xbox aan te sluiten op een monitor?

Ook las ik in de TS dat de resoluties 1650*1080 binnenkort werden ondersteund, nu heeft mijn monitor 1920*1200, wordt dit dan wel ondersteund, dit lijkt me wel aangezien dit gelijk is aan 1080p/i?

Ik zit er namelijk over te twijfelen om een xbox te kopen, icm het spel Far Cry, en straks COD5 :)
Waarschijnlijk niet. 1920*1200 > 1920*1080 (de max), dus dan heb je kans op framerate-issues bij veel spellen. Dit zal Microsoft waarschijnlijk willen voorkomen. Ik meen ook in de berichten te hebben gelezen dat alleen 1680*1050 en 1440*900 worden toegevoegd als 16:10 resoluties.

Maar daar zou ik je koop echt niet vanaf laten hangen. Ik heb hem ook aan een TFT met 16:10 beeldverhouding hangen en ik betwijfel ten zeerste of ik er veel van ga zien... Ik zou gewoon de hoogst mogelijke resolutie pakken al dan niet met een 16:10 aspect ratio; dus 1680*1050 of 1920*1080. Als je fysiek gezien een groot scherm hebt (als in: >30") is 1080p waarschijnlijk beter, maar anders zou ik voor 1680*1050 gaan vanwege de aspect ratio. Maar nogmaals, volgens mij ga je er niet veel van zien.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gamehubs is wel een paar euro duurder geworden. Waren spellen eerst 32,99, nu gaan ze richting de 35,99. Nog steeds goedkoop, maar toch :) De dollar laat zich gelden
ZpAz schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:02:

Als jouw monitor Pixel Mapping ondersteund, kan je hem gewoon op 1080P zetten. Je scherm zal dan daadwerkelijk 1920x1080 pixels gebruiken.

Heb je dit niet, dan gaat monitor hetzelf stretchen, wat ik persoonlijk liever niet heb.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 23-10-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:57

Bartaz

Likes cookies!

Ik heb sinds gisteren een probleem. Ik heb een Xbox met een Play & Charge Kit. Zo kan ik mn batterij opladen dmv een kabel en als hij opgeladen is kan ik die kabel er weer uittrekken.

Ik heb dit pas een paar keer gebruikt. En nu, als ik mijn controller aansluit op die Play & Charge Kit, dan geeft hij een groen lampje van dat de controller accu is opgeladen, maar dat is hij dan niet. Hij is leeg. En zodra ik die play and charge kit eruithaal valt de controller uit.

Iemand een idee? Is dit een vaker voorkomend probleem of moet ik ermee terug naar de Mediamarkt gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Zo, net even tegen me oom GoW 1 gespeeld. Heb ik vanavond ook even gekocht van een gozer via marktplaats. Tezamen met PGR4. Dat brengt het totaal games nu al op 5, niet bizar veel, maar met net 2 uur gespeeld ist al best veel :) Hoop dat ik binnenkort ook Forza 2 binnen kan krijgen, voor 10 eur ex verzendkosten.

Mark gaat slapen, anders is het morgen niets met mij op het werk!
Gamertag, voor de geinteresseerden: Markwoei (orange.x mocht niet, orangex was al bezet, dan maar zo :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Chevy454 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:58:
Ik ben benieuwd naar de downloadable content voor Soul Caliber 4. Zou Darth Vader nu ook op de x360 komen? :) De release date zou morgen zijn. Ik hoop het van wel :Y
En beschikbaar maar had er wel 400 points voor moeten betalen :( Maar het is het wel waard :Y
Damn :D

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:05:
[...]

En beschikbaar maar had er wel 400 points voor moeten betalen :( Maar het is het wel waard :Y
Damn :D
Wel waard?! :S Ik heb op Maxconsole gelezen dat de extra content van Darth Vader gewoon op je disc staat, je betaalt gewoon een lullig bedrag om de extra content op je disc te unlocken... }:| (correct me if I wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:50:
[...]

Wel waard?! :S Ik heb op Maxconsole gelezen dat de extra content van Darth Vader gewoon op je disc staat, je betaalt gewoon een lullig bedrag om de extra content op je disc te unlocken... }:| (correct me if I wrong)
Of ze moeten een compleet model in 8 mb kunnen stoppen, maar dat lijkt me nogal stug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:57

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:50:
[...]
Interresant punt. Want volgens mij kun je hem niet vrij spelen door het spel perfect uit te spelen oid.. Het is dus niet zoals bij ea games dat als je het spel net 1 minuut bezit dat je dan de beste auto kan kopen ipv van hem (zoals het hoort) te unlocken.

Het was direct bij het uitkomen al een sterk gerucht dat het systeem eigen bonus char ook beschikbaar ging worden voor de andere console via dlc. Tsja ik heb er zelf dan niet zo veel moeite mee dat het stiekum al op de disc stond. Hoewel ik me zo kan voorstellen dat men dit in het illegale circuit wel ontdekt zou hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
:)

Week nummer 6:

http://vgchartz.com/hwcom...pan&start=39376&end=39740

Het lijkt er op dat de gestegen verkopen van de 360 in Japan, toch iets structureler zijn als iedereen begin september verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:52:
[...]

Of ze moeten een compleet model in 8 mb kunnen stoppen, maar dat lijkt me nogal stug..
Lijkt me ook stug dat het 8MB aan code kost om het model te 'unlocken' van de disc. Ben dan best benieuwd wat er in staat :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar bestellen/halen jullie de games eigenlijk?
(behalve gamehubs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Tegenwoordig komt 90% van mijn games gewoon uit de grabbelbak.

Gewoon iedere zaterdag en/of koopavond even een rondje FRS/Dixons/E-plaza en Intertoys.
Vaak kom je dan spellen tegen voor 15 tot 20 euro, die je voorheen wel interessant vond, maar die gewoon te duur waren.

(MM staat niet in het rijtje omdat die toko gewoon duur is wbt games, nieuw spul wordt vaak gedumpt, maar oud spul blijft eeuwig de adviesprijs houden)

Als er iets is wat ik wil hebben bij de release (Gears2) koop ik het gewoon in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:18:
(behalve gamehubs)
Spellen die ik op dag 1 moet hebben (GTA4, Halo 3, GoW2, Forza 3) koop ik gewoon in de winkel. Eigenlijk nooit pre-order, er is altijd wel een doosje te vinden op launchdag. Spellen die ik graag wil hebben, maar niet perse dezelfde dag (Saints Row, Civilization, Grid, en nog veeeeel meer), bestel ik online in het buitenland. Dan duurt het vaak 1 of 2 weken voordat ik hem binnen heb, maar dat scheelt snel ruim 20,-. Per spel, tikt dat best aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Klein vraagje.

Ik kan heel goedkoop een xbox360 overkopen alleen is het nog wel een model zonder HDMI.

Hoe groot is het kwaliteitsverschil als ik component gebruik in plaats van HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Apocalyptus schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:12:
Klein vraagje.

Ik kan heel goedkoop een xbox360 overkopen alleen is het nog wel een model zonder HDMI.

Hoe groot is het kwaliteitsverschil als ik component gebruik in plaats van HDMI?
0,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Apocalyptus schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:12:
Klein vraagje.

Niet zo heel groot. Component is analoog en iets storingsgevoeliger maar daar ga je echt weinig van merken. Alleen als je een 40"+ scherm hebt wil het misschien iets meer opvallen.

[ Voor 8% gewijzigd door HarmoniousVibe op 24-10-2008 11:19 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:18:
(behalve gamehubs)
Ik heb sinds een maand een Xbox 360 en ik heb alles nog gekocht bij de Saturn. Oude spellen en classics voor 15 tot 25 euro en toppers (GTA4 bijv.) voor 49 ipv 59. Niet zo goedkoop als importeren, maar het is gewoon veel minder gedoe en je hebt ze meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb net een 360 gehaald, en ik dacht die sluit ik wel ff op mn netwerk aan via WiFi.
Alleen daar moet je blijkbaar een wireless adapter voor kopen a.75€...
Nu staat naast mijn 360 een laptop, deze is via WiFi verbonden met mijn netwerk.
Kan ik dmv een netwerk kabel mijn 360 aan de laptop koppelen, en zo gebruik maken van internet?
(Kabels trekken is geen optie, en 75€ besteed ik liever aan Fable2 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:49

ijskonijn

Now MOVE!

ApOE schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:50:
Ik heb net een 360 gehaald, en ik dacht die sluit ik wel ff op mn netwerk aan via WiFi.
Nu staat naast mijn 360 een laptop, deze is via WiFi verbonden met mijn netwerk.
Kan ik dmv een netwerk kabel mijn 360 aan de laptop koppelen, en zo gebruik maken van internet?
Kort samengevat: Ja het is mogelijk. Je moet uiteraard je laptop aan laten staan als je online wil met de Xbox 360. Je moet een Cross-link kabel gebruiken hiervoor. Heb er zelf mee liggen kloten maar is me niet gelukt, had geen zin om het uit te zoeken dus ik heb uiteindelijk die netwerkadapter maar gekocht :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Kun je dan ook als je 2 ethernet aansluitingen hebt op je moederbord via één gewoon internet (zoals ik nu heb) en dan via de ander met een cross-cable naar de xbox360 ? :P

Dan gebruik je de tweede zeg maar als switch / doorsluispoort voor internet :?

[ Voor 18% gewijzigd door DeluxZ op 24-10-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Zou ook mogelijk moeten zijn ja.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:00:
Kun je dan ook als je 2 ethernet aansluitingen hebt op je moederbord via één gewoon internet (zoals ik nu heb) en dan via de ander met een cross-cable naar de xbox360 ? :P

Dan gebruik je de tweede zeg maar als switch / doorsluispoort voor internet :?
Ja dat kan, je zult dan op je laptop een netwerkbrug moeten instellen welke de beide poorten met elkaar verbind. Echter zul je zoals eerder is gezegt altijd je laptop moeten aanzetten en het OS opstarten om er gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ik had het eigenlijk over mijn desktop. Dat is veel makkelijker als ik dan mijn pc niet aan wil hebben tijdens het gamen met de 360 kan ik gewoon de kabel die van mijn router naar mijn desktop gaat in mijn 360 doen en heb ik ook internet. Wil ik dan ook op de PC internet hebben doe ik het via de bridge tussen de 2 onboard netwerkkaarten op mijn moederbord.

Kost een crosskabeletje van 5 euro ofzo ipv 75 euro voor een draadloos netwerkadaptertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:23
ApOE schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:50:
Ik heb mijn wireless adapter gekocht voor 58 euro incl. verzending bij Gamehubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:26
Voor gamehubs klanten;

NETHERLANDS CUSTOMS ISSUE
We regret to tell all Netherlands customers that recently a lot of UPS shipment has stopped by Netherlands customs. So we will ship all package to Netherlands via ‘Registered Mail’ from tomorrow onward until the customs issue is solved.
We will refund the UPS shipping cost to those (Netherlands customers) who have paid for UPS express delivery.

We are sorry for any inconvenience caused.

Klote douane :( Maarja dat krijg je he als je alles zo goedkoop mogelijk wil hebben :P

Dacht dat ik volgende week Fable 2 en Far Cry 2 binnen zou hebben maar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 08:56
Net even bij de MM geweest, ze hebben er Halo 3 voor 30 euro liggen.
Tis dat ik net Burnout: Paradis heb gehaald anders zou ik em meepakken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomaszki schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:15:
Voor gamehubs klanten;

We regret to tell all Netherlands customers that recently a lot of UPS shipment has stopped by Netherlands customs. So we will ship all package to Netherlands via ‘Registered Mail’ from tomorrow onward until the customs issue is solved.
We will refund the UPS shipping cost to those (Netherlands customers) who have paid for UPS express delivery.

Klote douane :( Maarja dat krijg je he als je alles zo goedkoop mogelijk wil hebben :P

Dacht dat ik volgende week Fable 2 en Far Cry 2 binnen zou hebben maar helaas :)
Mwah ik vind het prima, anders zou ik 8euro moeten bijbetalen. Nu krijg ik zeven euro terug. 15Euro winst en het spel iets later. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:37:
[...]

Mwah ik vind het prima, anders zou ik 8euro moeten bijbetalen. Nu krijg ik zeven euro terug. 15Euro winst en het spel iets later. :)
Jij hebt dus ook Fable 2 e/of Far Cry 2 bij gamehubs besteld? Heb jij al iets van ze gehoord of het verzonden is? Of krijg je daar normaal geen bericht van?

Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb bij gamehubs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Midnight Club: Los Angeles werkt op een PAL xbox360:)

Ook is er een nieuw messenger pakket : Xbox Live 12-Month Messenger Gold Card with Project Gotham Racing

15% korting op alles bij play-asia tot vrijdag 31 oct. --> artikel

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomaszki schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:09:
[...]

Jij hebt dus ook Fable 2 e/of Far Cry 2 bij gamehubs besteld? Heb jij al iets van ze gehoord of het verzonden is? Of krijg je daar normaal geen bericht van?

Ik heb GoW2 bestelt en volgens mij zijn ze understaffed, maar geen scam winkel. Dus ik wacht gewoon wel totdat het binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas sinds kort een 360 en ik ben opzoek naar een vet race spel. Ik vond die NFS spellen altijd leuk. Maar welk is echt vet/leuk/vernieuwend op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Dirt is een vet racespel. Probeer ook even de demo. Man wat is die game prachtig, misschien wel de beste graphics die ik ooit gezien heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Thomaszki schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:09:
[...]

heb van Fable 2 al bericht gehad dat ze het verstuurd hebben ja.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
monnick schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:37:
Dirt is een vet racespel. Probeer ook even de demo. Man wat is die game prachtig, misschien wel de beste graphics die ik ooit gezien heb. :)
Het spel Pure wel eens gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kaasje123 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:42:
[...]

Het spel Pure wel eens gezien? :)
Nope ;) Zal de demo even hengelen! :)

Hebben jullie nog leuke tips voor mij qua goedkope games die ik uit de budgetbak kan vissen bij de Free Record Shop? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Laatst online: 14:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

party42 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:41:
[...]

heb van Fable 2 al bericht gehad dat ze het verstuurd hebben ja.
bij mij ligt fable2 al gezellig bij ups voor de douane te wachten en farcry zal daar over 2 dagen ook wel liggen...

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Thomaszki schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:15:
Voor gamehubs klanten;

Met free delivery heb je hier toch geen last van?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Slasher schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:10:
[...]

Met free delivery heb je hier toch geen last van?
Nee alleen UPS. Ik ben benieuwd of ze nu mijn order met free delivery sturen of toch UPS.

Ik zie het wel verschijnen, bedankt allemaal voor de antwoorden. Heb ook wel vertrouwen in gamehubs daar niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Laatst online: 14:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

nou daar heb je ook kans op om gepakt te worden, maar de zending duurt daar wel 1 tot 2 weken..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.