Het Xbox 360 ervaringen Topic #52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.865 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

:') Zie jij je woonlocatie maar eens zo lekker warm te krijgen met zo'n nieuw krot als met deze bikkel :
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BIwUIZ08ryrLySGyPxBB62Kb/full.jpg
Hij verdient zo langzamerhand wel een survivor-achievement (0 repairs and still going strong). :+

[ Voor 6% gewijzigd door Jungian op 20-10-2008 20:33 . Reden: (8) busje komt zo, busje komt zo (8) ]

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:09:
de voorraden oude falcons xboxen zijn kennelijk groter dan verwacht, cq de verkoop gaat niet zo verspoedig als ms gehoopt had (wat ook de recente prijsverlagingen zou kunnen verklaren).
Het bericht was gebasseerd op geruchten. Het ligt al zeker niet aan te grote voorraaden. Ik heb een 360 voor een vriend gekocht die in september dit jaar was geproduceerd, na augustus dus, en dat was geen Jasper. Het heeft dus niets met voorraaden te maken, maar met het feit dat ze in september gewoon nog geen Jaspers maakten, en er ook geen enkele reden is om aan te nemen dat het nu wel gebeurd. Sowieso lijkt het mij verstandiger om zo'n wijziging van productielijn na december te doen. Als er wat mis gaat, heb je lege winkels in het belangrijkste seizoen.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 20-10-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 12:29
De Falcon wordt niet meer warm en gaat ook niet meer snel kapot. Degene die zichzelf aan willen praten dat ze perse een Jasper nodig hebben moeten dat vooral doen, maar dan niet lopen mekkeren dat het zo duur is omdat je die cashback niet hebt kunnen krijgen.

De herrie die de DVD drive maakt is een heel ander probleem dat nog wel bestaat. Overigens is het pertinent onjuist dat een Wii drive net zoveel herrie maakt. Ik heb een 175W 360 en een oudere Wii (gehad) en de drive van de Wii is echt vele malen stiller. Die 360 drives maken gewoonweg asociaal veel geluid. Simple as that.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
LB06 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:33:
De Falcon wordt niet meer warm en gaat ook niet meer snel kapot. Degene die zichzelf aan willen praten dat ze perse een Jasper nodig hebben moeten dat vooral doen, maar dan niet lopen mekkeren dat het zo duur is omdat je die cashback niet hebt kunnen krijgen.

De herrie die de DVD drive maakt is een heel ander probleem dat nog wel bestaat. Overigens is het pertinent onjuist dat een Wii drive net zoveel herrie maakt. Ik heb een 175W 360 en een oudere Wii (gehad) en de drive van de Wii is echt vele malen stiller. Die 360 drives maken gewoonweg asociaal veel geluid. Simple as that.
Er is ook nooit gezegd evenveel, maar de Wii kan er ook wat van. ;)

Maar ja, ik denk dat we hier nu beter een punt achter kunnen zetten, want het is nu wel duidelijk dat de 360 herrie maakt en waardoor het komt.

[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 20-10-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me er zelf maar bij neer gelegd, want er zijn tot nu toe nog totaal geen berichten van een mogelijke jasper opgedoken. Ik heb geen zin meer om nog te wachten tot misschien decemeber of zelfs nog langer. Ik pak mooi die cashback mee.
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:09:
was een vraag dus eigenlijk meer: hm, is die jasper xbox 360 nou al uit? die zou oorspronkelijk in augustus uitkomen!

[...]

bron ons aller tweakers.net: nieuws: Nieuw 'Jasper'-moederbord maakt Xbox 360 koeler en goedkoper

de voorraden oude falcons xboxen zijn kennelijk groter dan verwacht, cq de verkoop gaat niet zo verspoedig als ms gehoopt had (wat ook de recente prijsverlagingen zou kunnen verklaren).
het gerucht klopt gewoon niet. De verkopen van de 360 liggen op dit moment hoger dan ooit, maar microsoft doet er simpelweg nog geen jaspers in. Als je goed zoekt kan je al een 360 krijgen van half september

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God wat wil ik dat die jasper uitkomt. Niet omdat ik er een ga halen, maar dan zijn we daar iig vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man ik zit zo te twijfelen tussen Fable 2 en Far Cry 2, ik zie mezelf nog wel met beide thuiskomen deze week.
Alhoewel Fable 2 op dit moment wel een kleine voorsprong heeft, ik heb namelijk de laatste tijd al heel wat shooters gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:44
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:01:
Man ik zit zo te twijfelen tussen Fable 2 en Far Cry 2, ik zie mezelf nog wel met beide thuiskomen deze week.
Alhoewel Fable 2 op dit moment wel een kleine voorsprong heeft, ik heb namelijk de laatste tijd al heel wat shooters gespeeld.
Koop ze op gamehubs.com heb je ze beide voor de prijs van 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:01:
Het blijft moeilijk he, die keuzes. Ik heb nu ook net een Xbox en heb me eerst voorgenomen om Gears of War uit te spelen voor ik weer iets anders aanraak of mee naar huis neem. We zullen zien of het lukt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hey even jullie advies. Ik heb wat MKV files die ik zou willen streamen vanaf mijn PC. Nou heb ik al gelezen dat dat niet kan, maar wat is de beste/makkelijkste/kortste optie om dit wel te kunnen doen? Converteren misschien maar dan met wel programma en naar welk formaat omzetten (wil maximale kwaliteit op mijn HD ready TV 720p).

Verder draai ik Windows XP professional en vroeg me af of daar ook een alternatief is voor Extender op Windows Vista. Ik kom alleen Extender en XP Media Edition tegen als alternatieven, geen mogelijkheid voor XP (niet media edition dus??)

Btw, wat is GTA prachtig. Heb soms echt weer wow momenten van hoe geweldig die game is!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

monnick schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:26:
Hey even jullie advies. Ik heb wat MKV files die ik zou willen streamen vanaf mijn PC. Nou heb ik al gelezen dat dat niet kan, maar wat is de beste/makkelijkste/kortste optie om dit wel te kunnen doen? Converteren misschien maar dan met wel programma en naar welk formaat omzetten (wil maximale kwaliteit op mijn HD ready TV 720p).
\[PS3/360] GOTSent, MKV to MP4/M2TS/AVCHD converter (deel 2)

Heel simpel eigenlijk :P

Voor de Media Extender heb je volgens mij echt Media Center spul nodig, of anders moet je andere oplossingen gaan zoeken als TVersity en dat soort dingen.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
tdw schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:39:
[...]

\[PS3/360] GOTSent, MKV to MP4/M2TS/AVCHD converter (deel 2)

Heel simpel eigenlijk :P

Voor de Media Extender heb je volgens mij echt Media Center spul nodig, of anders moet je andere oplossingen gaan zoeken als TVersity en dat soort dingen.
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn MKV file omgezet naar MP4 (type op xbox gezet). Maar hoe speel ik die nu op mn xbox af want ik kan hem niet in mijn Windows Media Player library krijgen omdat die geen .mp4 ondersteund? :P

Heb al een mp4 decoder gedownload en geinstalleerd maar dat lijkt niks uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Op http://sentry23.googlepages.com/ifthingsdon%27twork staat het volgende:
MP4 File not visible on the PS3/Xbox360 when sharing from Windows Media Player 11.

If you use windows media player as your streaming server, you need to know that you will have to rename your mp4 file to avi or mpg to be shared by WMP11. The system will show the file, and your PS3/360 will figure out that it is MPEG4 content. Hopefully this will be fixed by Microsoft.
Heb je dat al geprobeerd?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:25:
ja is ook zo, ik ga vanavond gewoon naar de saturn in tilburg, ik moet dan voor 10 euro benzine gaan verrijden richting eindhoven voor 1 euro korting, beetje overdreven offcourse.

maarja, we zien het allemaal wel , en als ze geen lot nr 0831 of hoger hebben laat ik hem zoiezo staan, wil wel een jasper chipset offourse en aangezien gears 2 pas over 2 weken komt kan ik echt nog wel 2 weken wachten :)
ooh dat moet ik natuurlijk ook even gaan bekijken. hopelijk heb ik er een met de nieuwe chipset. heeft iemand anders die hier al of staan die nog niet in de winkels??? waar zie je trouwens het lotnummer staan?
danielkraak schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:27:
[...]

Ik heb zelf ook een Falcon en ik vind hem absoluut niet warm worden. Je moet hem gewoon niet in een gesloten kastje zetten en voldoende ruimte aan de achterkant van de Xbox laten. Dan gaat alles wel goed.
heb zelf ook inderdaad in een kastje staan die ik wel open laat. maar vind hem dus ook totaal niet warm worden. wel erg lawaaierig moet ik zeggen
kan je de MP4/divx bestand ook gewoon op een externe zetten en die aansluiten op je x360 en dan afspelen? waarom zou ik mn pc aan laten staan als gewoon de xboxb alleen het ook kan. dus zeg maar is dat mogelijk zonder het streamen vanaf je pc maar gewoon via je externe HD afspelen die aan de x360 hangt.

[ Voor 5% gewijzigd door dangerpaki op 21-10-2008 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MochiGohan schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:06:
[...]

Koop ze op gamehubs.com heb je ze beide voor de prijs van 1 :+
Ik heb inmiddels een bestelgeschiedenis van een euro'tje of €700,- daar... Bestel dan ook van al mn games bijna 3 exemplaren voor vrienden en mezelf.

Far Cry 2 zou ik persoonlijk even afwachten. Vond de eerste Far Cry ook een afknapper dat je ineens vreemde wezentjes moest afschieten in plaats van mensen, terwijl dat toch niet echt bekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Sagat schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:28:
[...]

Mijn code werkt niet :'(
Even het kaartje doorlezen geeft ook aan dat alleen geld voor de pacific zeg maar, dus mochter er nog aussie tweakers zijn met een 48hour code wish, lemme know.

Elec mocht je idd dit weekend tijd hebben dan hou ik me aanbevolen voor je code(ik kan je echter niet dm-en geloof ik, maar het kan zijn dat ik daarbij iets fout doe, ben niet zo'n dm-er :P )
Hey Sagat, ik zal je de code die ik heb nog wel even doorsturen.
Misschien dat we dan binnenkort een keer kunnen gaan jammen ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

dangerpaki schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:21:
[...]

kan je de MP4/divx bestand ook gewoon op een externe zetten en die aansluiten op je x360 en dan afspelen? waarom zou ik mn pc aan laten staan als gewoon de xboxb alleen het ook kan. dus zeg maar is dat mogelijk zonder het streamen vanaf je pc maar gewoon via je externe HD afspelen die aan de x360 hangt.
Dat weet ik niet. Ik druk altijd dvdtjes in mijn xbox (legaal gehuurde), en die spelen altijd af. Dus ik heb zoiets niet nodig :)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze onzin heb ik nog niet meegemaakt. Zit ik op een een review site. Zie ik een interessante kop: "saints row 2 ps3 of x360" klik ik er op, Moet ik premium lid zijn om de content te kunnen lezen.
http://xbox360.ign.com/teasers/921/921775.html

Iemand anders die me kan vertellen welke versie er beter speelt? (hoopt de x360:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

danielkraak schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:02:
[...]

Maken nog steeds zoveel herrie, maar dat doet ongeveer elke dvd speler tegenwoordig wel. De Wii maakt ook veel herrie, het hoort er gewoon bij zou ik zeggen.
Dit is wel erg bagateliseren. De 360 maakt duidelijk meer geluid dan een Wii of een PS3. Die zijn absoluut niet met elkaar vergelijkbaar. Ik heb gisteren wat XBLA spellen gespeeld en wat demo's en het valt me ook op dat zelfs met alleen een draaiende HDD het geluidsniveau boven een PS3 uitkomt. Ik denk dat dat van de fans aan de achterkant komt. Als je een full action game ana het spelen bent hindert het overigens niet hoor, maar het zou fijn zijn als MS toch over een redesign van de cooling nadacht, dus niet alleen een schaalverkleining van de chips, maar meer in de trant van de grote fan onderin de PS3.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:11

je hebt schijnbaar nog nooit een dvd game(zoals gta san andreas) op de pc gespeelt die maken meer herrie (de dvd drives dan)dan alle 360's bij elkaar(bewijzevan) licht aan het type drive wat word gebruikt, tip: maar ga niet zaniken en zet het geluid van de tv wat harder let op de game en ga niet met je oor bij de 360 zo van wat maakt hij geluid hoor jij het ook?.... voor de jasper fanaten hij is al op de markt hier een lijstje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Armada schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:34:
[...]
Dit is wel erg bagateliseren. De 360 maakt duidelijk meer geluid dan een Wii of een PS3. Die zijn absoluut niet met elkaar vergelijkbaar.
Ik merk dat er tegenwoordig veel verschil zit in de 360's onderling. Er is dus niet meer te spreken over het geluidsnivo van dé 360, er zijn er die gewoon net zo still zijn als de gemiddelde PS3.
Maar ik heb ook al PS3's gehoord die klonken als een straaljager.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amoi schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:46:
[...]

je hebt schijnbaar nog nooit een dvd game(zoals gta san andreas) op de pc gespeelt die maken meer herrie (de dvd drives dan)dan alle 360's bij elkaar(bewijzevan) licht aan het type drive wat word gebruikt, tip: maar ga niet zaniken en zet het geluid van de tv wat harder let op de game en ga niet met je oor bij de 360 zo van wat maakt hij geluid hoor jij het ook?.... voor de jasper fanaten hij is al op de markt hier een lijstje:
Sorry hoor, maar dat is echt onzin. Mijn xbox maakt VEEEEEL meer herrie dan m'n pc DVD-drive die vol spint.
Je zult best xboxen hebben tegenwoordig met een drive die minder herrie maakt, maar het is eigenlijk gewoon onacceptabel wat voor takkeherrie een oudere 360 maakt. Ik vind het echt ongelofelijk dat dat OK is bevonden door MS, want ik schrok echt de eerste keer dat hij opspinde.
Ik snap ook echt niet wat jij schrijft (komt niet alleen door de spelfouten :p ) want je hoeft er echt niet met je oor bij te zitten. Dus doe niet alsof het mierenneuken is. Ben zelf erg blij met het apparaat hoor, maar die herrie is gewoon ongelofelijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel FarCry 2 als Fable II zijn regiovrij :)

Zo, nu eerst maar beginnen met FarCry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
tdw schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:23:
[...]

Dat weet ik niet. Ik druk altijd dvdtjes in mijn xbox (legaal gehuurde), en die spelen altijd af. Dus ik heb zoiets niet nodig :)
thnx, weet iemand anders wel of je bv divx/h264 bestanden gewoon op een externe HD/usb stick kan zetten en dan via de usb van de xbox360 kan aansluiten en gewoon afspelen?
heb geen zin om alles via de pc te streamen als het ook gewoon via de xbox zelf afgespeeld kan worden. kan hier niets van terugvinden behalve dat de xbox nu wel native h264 en divx afspeelt.

heb al gevonden wat de xbox360 allemaal kan afspelen aan bitrates etc. maar ik zie altijd websites die spreken van streamen via de pc naar de xbox360. ik wil hem meer als een mediacenter gaan gebruiken en dus dingen gewoon via een externe (misschien wel NAS) hardeschijf laten afspelen

[ Voor 19% gewijzigd door dangerpaki op 21-10-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
dangerpaki schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:01:
[...]

thnx, weet iemand anders wel of je bv divx/h264 bestanden gewoon op een externe HD/usb stick kan zetten en dan via de usb van de xbox360 kan aansluiten en gewoon afspelen?
heb geen zin om alles via de pc te streamen als het ook gewoon via de xbox zelf afgespeeld kan worden. kan hier niets van terugvinden behalve dat de xbox nu wel native h264 en divx afspeelt.

heb al gevonden wat de xbox360 allemaal kan afspelen aan bitrates etc. maar ik zie altijd websites die spreken van streamen via de pc naar de xbox360. ik wil hem meer als een mediacenter gaan gebruiken en dus dingen gewoon via een externe (misschien wel NAS) hardeschijf laten afspelen
Heeft me 0,35 seconden gekost om NIET lui te zijn:

http://www.boards.ie/vbul...54937882&referrerid=59211
http://www.driverheaven.n...-hard-drive-question.html
http://www.google.nl/sear...box+360&btnG=Zoeken&meta=

In short: Formatteren naar FAT32 en gaan met die banaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 21-10-2008 11:07 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
thnx, heb wel gezocht zoals ik hierboven aangaf. waarschijnlijk verkeerd. dank voor je hulp. overigens de laatste search die je geeft via google, ik wou juist niet streamen maar gewoon via de xbox afspelen.

[ Voor 8% gewijzigd door dangerpaki op 21-10-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:44:
[...]

klopt mooie aanbieding, het scheelt maar 11 euro met normaal ( lijkt dus heel mooi maar is het eigenlijk niet)
Verder is het krantje van de MM hetzelfde voor breda ; laat ik daar nou zaterdag geweest zijn en er geen xbox console te bekennen zijn.
Navraag bij een medewerker leert "deze krijgen we over 2 weken weer meneer" ging over leveringsproblemen, productie tekorten en dus geen consoles bij de MM.

Valt me dan weer tegen, zeker nu ze hem in het krantje zetten 8)7 :?
Ik was zaterdag ook in MM Breda ..... En heb jouw de vraag horen stellen !!! Je voreg het aan een studentikoos blond type ....
Ik denk overigens, dat ze er vandaag voldoende zullen hebben

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
dangerpaki schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:09:
[...]

thnx, heb wel gezocht zoals ik hierboven aangaf. waarschijnlijk verkeerd. dank voor je hulp. overigens de laatste search die je geeft via google, ik wou juist niet streamen maar gewoon via de xbox afspelen.
Je bent nog steeds aan het streamen dan ;) Vandaar de zoekterm. Wat ik al zeg: creatief met zoektermen omgaan en er gaat een wereld voor je open (nu werk ik ook voor klantvraag analyse bij Q-Go, dus het zit meer in mijn systeem ;) maar toch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Notna schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:22:
[...]

Je bent nog steeds aan het streamen dan ;) Vandaar de zoekterm. Wat ik al zeg: creatief met zoektermen omgaan en er gaat een wereld voor je open (nu werk ik ook voor klantvraag analyse bij Q-Go, dus het zit meer in mijn systeem ;) maar toch....)
:) thanx. ik liet streamen er juist uit omdat ik anders alle topics over tversity kreeg :) maar het is dus inderdaad te doen.

ik ben dus van plan om een externe hd 2.5" in een kleine case te stoppen te formatteren en dan naast mn xbox te leggen. ik zat te denken aan een samsung 200gb sata 2.5" schijfje die op 7200rpm draait. probleem is echter dat er achterop de xbox maar een usb poort is. weet iemand of die ene poort genoeg stroom kan leveren om de HDD te laten draaien. want heb liever niet dat ik ook een van de voorste poorten moet gebruiken om extra stroom naar de HDD te krijgen. en ik wil het liefst geen externe stroom adapter erbij. ligt daar al genoeg aan adapters. heeft iemand ervaring met een dergelijke setup??

heb al creatief proberen te zoeken maar niets over kunnen vinden

[ Voor 5% gewijzigd door dangerpaki op 21-10-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

Sagat

Is pappa x2!

Electra schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:33:
[...]

Hey Sagat, ik zal je de code die ik heb nog wel even doorsturen.
Misschien dat we dan binnenkort een keer kunnen gaan jammen ;)
Als jij mij een code stuurt, dan spreken we af wanneer jij tijd hebt. Das natuurlijk logies /jc off
Maarreuh dm dan? Ik zal nog is een poging wagen.

edit:
aw :'(
Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'Electra'

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 21-10-2008 11:59 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Zojuist Fable 2 en Gears 2 bij Gamehubs bestellen. Nu maar hopen dat ze een beetje snel zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:37
Houd het nuttig

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
dangerpaki schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:43:
[...]
weet iemand of die ene poort genoeg stroom kan leveren om de HDD te laten draaien. want heb liever niet dat ik ook een van de voorste poorten moet gebruiken om extra stroom naar de HDD te krijgen. en ik wil het liefst geen externe stroom adapter erbij. ligt daar al genoeg aan adapters. heeft iemand ervaring met een dergelijke setup??
Mijn ervaring is dat veel behuizingen met 2 usb connectors geleverd worden. Maar er zijn er zeker ook met 1 usb connector. Probleem wat je daarmee kan krijgen is snelheid. Normaal gesproken heeft hij namelijk 5V nodig voor de stroom, en de andere USB kabel dus voor de overdracht. Ga je alles over 1 kabeltje doen, dan kan je wel raden wat er gaat gebeuren :) Hij zal dus stuk minder snel zijn dan met 2 kabeltjes. Ik weet alleen niet hoe het zit met een USB hub. Wanneer je die er aan zou hangen, weet ik niet of hij dan wel genoeg stroom zou krijgen bijvoorbeeld..

Heb die van mij binnen mogen krijgen :) Vanavond testen. Hopen dat vriendin kabel aan heeft kunnen nemen voor mijn monitor anders is de TV vanavond van Mark :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

orange.x schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:43:
[...]

Mijn ervaring is dat veel behuizingen met 2 usb connectors geleverd worden. Maar er zijn er zeker ook met 1 usb connector. Probleem wat je daarmee kan krijgen is snelheid. Normaal gesproken heeft hij namelijk 5V nodig voor de stroom, en de andere USB kabel dus voor de overdracht. Ga je alles over 1 kabeltje doen, dan kan je wel raden wat er gaat gebeuren :) Hij zal dus stuk minder snel zijn dan met 2 kabeltjes. Ik weet alleen niet hoe het zit met een USB hub. Wanneer je die er aan zou hangen, weet ik niet of hij dan wel genoeg stroom zou krijgen bijvoorbeeld..
Snelheid is volledig onafhankelijk van voeding. De harddisk werkt wel of werkt niet met 1 kabel, hij gaat niet op halve snelheid of zo werken. Die tweede kabel die er soms bij zit, is puur om extra stroom te kunnen leveren als de harddisk dat nodig heeft, dan bedoel ik dus, als hij niet genoeg heeft aan 1.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
orange.x schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:43:
[...]

Heb die van mij binnen mogen krijgen :) Vanavond testen. Hopen dat vriendin kabel aan heeft kunnen nemen voor mijn monitor anders is de TV vanavond van Mark :D
c70070540 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:07:
[...]

Snelheid is volledig onafhankelijk van voeding. De harddisk werkt wel of werkt niet met 1 kabel, hij gaat niet op halve snelheid of zo werken. Die tweede kabel die er soms bij zit, is puur om extra stroom te kunnen leveren als de harddisk dat nodig heeft, dan bedoel ik dus, als hij niet genoeg heeft aan 1.
dit is mn eigen ervaring ook, schijven worden vaak gewoon niet herkend als ze niet genoeg stroom hebben. zag inderdaad al dat er behuizingen te krijgen zijn die met twee usb stekkers worden geleverd puur om extra stroom te leveren. en aangezien ik wil gaan voor een 7200rpm schijf weet ik niet zeker of een stekker genoeg stroom zal leveren. en ik wil niet aan de voorkant een stekker eruit hebben steken van de usb. dus twijfel of ik nu wel een behuizing plus een 2.5" 7200rpm schijf moet kopen en dit moet proberen..

niemand ervaring met een een dergelijke setup hier??? anders moet ik het maar een beetje kopen met een twijfel en hopen dat ie het doet. kan namelijk ook niets op internet vinden erover

EDIT:

even wat dingen uitgezocht.

USB 2.0 specificaties zijn als volgt: maximum van 500mA per poort. @ 5v is dat dus, 2.5W per poort.
ik zat even te kijken naar de 7200RPM schijf die ik erin wil stoppen. die gebruikt dus standaard tijdens het seeken en tijdens gebruik ongeveer 2.65W dus dat ligt boven de specificaties van USB 2.0
en bij spinup kan de schijf maximaal 1000mA gebruiken, dat komt dus over met 5W, en daar zul je dus wel echt die tweede USB poort voor nodig hebben. dus werken met een 7200rpm notebook schijf op 1 USB poort zal niet werken.

helaas wel jammer had echt gehoopd dat ik een snelle schijf op een usb poort zou kunnen zetten zonder een externe voeding. met een 5400 schijf zou het theoretisch net moeten lukken. maar ja. ik ga niet het gokje wagen om later erachter te komen dat het alsnog niet werkt ook niet met een 5400rpm schijf. denk dat ik dan maar met zon lelijke usb stekker moet zitten en deze moet accepteren

[ Voor 19% gewijzigd door dangerpaki op 21-10-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
dangerpaki schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:13:

helaas wel jammer had echt gehoopd dat ik een snelle schijf op een usb poort zou kunnen zetten zonder een externe voeding. met een 5400 schijf zou het theoretisch net moeten lukken. maar ja. ik ga niet het gokje wagen om later erachter te komen dat het alsnog niet werkt ook niet met een 5400rpm schijf. denk dat ik dan maar met zon lelijke usb stekker moet zitten en deze moet accepteren
Ik heb een aantal weken geleden bij Paradigit deze externe 2.5 inch 320 GB harddisk gekocht, er zit een kabel bij met één mini-USB aansluiting voor in de harddisk en twee maal een USB2 stekker voor in de USB-poort. Ik heb de harddisk in FAT32 geformatteerd, muziek erop gezet en toen aangesloten met één USB stekker op de achterzijde van de xbox 360 en het werkt prima :*) .

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roely schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:15:
[...]

Ik was zaterdag ook in MM Breda ..... En heb jouw de vraag horen stellen !!! Je voreg het aan een studentikoos blond type ....
Ik denk overigens, dat ze er vandaag voldoende zullen hebben
haha grappig :) dat we elkaar hier weer zien :P.
maar ik heb gisteren gebeld en hadden niks , iets met leveringen werd weer gemeld.

Dat word dus maar wachten tot de gears 2 pack uitkomt.

ow en roely en anderen hier , voeg me maar alvast toe op live : sammar145

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
buran schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:21:
[...]

Ik heb een aantal weken geleden bij Paradigit deze externe 2.5 inch 320 GB harddisk gekocht, er zit een kabel bij met één mini-USB aansluiting voor in de harddisk en twee maal een USB2 stekker voor in de USB-poort. Ik heb de harddisk in FAT32 geformatteerd, muziek erop gezet en toen aangesloten met één USB stekker op de achterzijde van de xbox 360 en het werkt prima :*) .
dank voor je reactie. hoe is de snelheid met overdracht van bestanden als je dat ding aan je pc koppelt. het liefst wil ik namelijk een 7200rpm schijf, en hier zit een 5400rpm schijf in. en zoals ik het nu zie is er weinig kans dat ik een 7200rpm schijf ga vinden die met 1 usb stekker gaat werken. damn waarom hebben ze niet gewoon 2 usb ingangen aan de achterkant 8)7

ik denk er even over na en anders moet ik misschien gewoon ook deze overwegen, nu weet ik dat ie het in ieder geval gewoon doet op een stekker

[ Voor 7% gewijzigd door dangerpaki op 21-10-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:44:
[...]

klopt mooie aanbieding, het scheelt maar 11 euro met normaal ( lijkt dus heel mooi maar is het eigenlijk niet)
Verder is het krantje van de MM hetzelfde voor breda ; laat ik daar nou zaterdag geweest zijn en er geen xbox console te bekennen zijn.
Navraag bij een medewerker leert "deze krijgen we over 2 weken weer meneer" ging over leveringsproblemen, productie tekorten en dus geen consoles bij de MM.

Valt me dan weer tegen, zeker nu ze hem in het krantje zetten 8)7 :?
Ik weet niet of je een OV hebt maar in Eindhoven stonden er nog een stuk of 25 gisteravond. Ik ga er binnekort ook maar 1 halen :) Meteen HDMI kabel erbij om geluid via HDMI te krijgen... Als Saints Row 2 nou met de 360 samen kwam in een pack had ik die gehaald.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:52:
[...]

Ik weet niet of je een OV hebt maar in Eindhoven stonden er nog een stuk of 25 gisteravond. Ik ga er binnekort ook maar 1 halen :) Meteen HDMI kabel erbij om geluid via HDMI te krijgen... Als Saints Row 2 nou met de 360 samen kwam in een pack had ik die gehaald.
Hoi deluxz, ik heb een auto dus dat is geen probleem, ik denk dat ik nu maar eens een ritje ga maken. Als ze daar met pallets tegelijk staan.

Die 2 spellen die erbij zitten vind ik beetje kansloos, maarja, je moet iets. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:24:
[...]

haha grappig :) dat we elkaar hier weer zien :P.
maar ik heb gisteren gebeld en hadden niks , iets met leveringen werd weer gemeld.

Dat word dus maar wachten tot de gears 2 pack uitkomt.

ow en roely en anderen hier , voeg me maar alvast toe op live : sammar145
Misschien is die gamertag al bezet of heb je die naam al geregistreerd? Bij het aanmaken van een gamertag via de xbox360 krijg namelijk je 1 maand gratis xbox live gold. Anyways succes met je zoektocht!
dangerpaki schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:27:
[...]

dank voor je reactie. hoe is de snelheid met overdracht van bestanden als je dat ding aan je pc koppelt. het liefst wil ik namelijk een 7200rpm schijf, en hier zit een 5400rpm schijf in. en zoals ik het nu zie is er weinig kans dat ik een 7200rpm schijf ga vinden die met 1 usb stekker gaat werken. damn waarom hebben ze niet gewoon 2 usb ingangen aan de achterkant 8)7

ik denk er even over na en anders moet ik misschien gewoon ook deze overwegen, nu weet ik dat ie het in ieder geval gewoon doet op een stekker
Het duurde wel even (ik heb niet de tijd in de gaten gehouden) voordat ik mijn hele muziek collectie erop had gekopieerd, het was een x aantal GB maar eenmaal erop hoeft er het ook niet meer snel vanaf. Je kan de harddisk uit de starbox halen en dan misschien met een sata-kabel aansluiten op je moederbord, om zo een hogere overdrachtsnelheid te krijgen. Dat is veel werk en kost misschien net zo veel tijd als kopiëren via de USB. Je kan natuurlijk ook gaan gamen tijdens het overzetten van de bestanden >:)

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Dead Space review staat op Gametrailers. Ik ben toch blij met zo'n site, want nu zie ik tenminste wat ze bedoelen, en nu weet ik dat het mijn spel in ieder geval niet is :)

http://www.gametrailers.com/player/41717.html?type=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb sinds vorige week een full hd tv 107 cm, en wil nu graag 1080p films op de 360 gaan kijken, hoe moet ik dat doen ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Mars18 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:57:
Ik heb sinds vorige week een full hd tv 107 cm, en wil nu graag 1080p films op de 360 gaan kijken, hoe moet ik dat doen ?
Ze op een cd zetten of streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
danielkraak schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:09:
[...]

Ze op een cd zetten of streamen.
En streamen met 360 media center zeker

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Mars18 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:17:
[...]

En streamen met 360 media center zeker
sjeez, doe eens wat moeite ipv gewoon vragen neer plempen :/

TVersity is alles wat je nodig hebt. Of je gebruikt MCE idd

Overigens vind ik het wel een beetje een verkapte'kijk mij een grote TV hebben'post. Grootte van een TV doet namelijk nergens toe als het gaat om streamen van media.

Ow en trouwens:

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

[ Voor 36% gewijzigd door Notna op 21-10-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een debielen weer bij de Free Record Shop.

Vanmiddag een Pre-order kit van Gears of War 2 gehaald, het blijkt dus dat je tegenwoordig 74,99 vooruit moet betalen en dan de game kan ophalen op release. In plaats van een 10'tje aan betalen. Daarnaast kreeg ik bijna de doosje met het mutsje niet mee. Hij zei dat ik die dan kon ophalen als de game uitkwam en zette het pakketje weer vrolijk in het rek, maar de muts en doosje krijg je normaal gesproken juist voor die 10 euro. Ik en een vriend hem die hele pre-order actie uitgelegd en eindelijk begon er een lichtje te branden en kregen we toch dat doosje mee. Thuis maar even de stickers met "reserveer nu" eraf gepulkt en daar zat dus dat 9,99 aanbetaling onder. Hebben ze bij de FRS weer mooi opgelost of beter gezegd opgelicht op deze manier.

Het was ook wel opmerkelijk dat hij vroeg of ik de Limited Edition of gewone editie wilde pre-orderen. Ik ben bang dat ze een hoop mensen een L.E. hebben toegezegd en er uiteindelijk maar een stuk of twee, drie krijgen en tientallen boze klanten die 74,99 hebben betaald. Toen we hem uitlegden dat die doosjes een indicatie zijn van het aantal exemplaren dat hij binnenkrijgt werd hij plots bleek en kreeg hij zo'n (oh shit) uitrdukking op zich gezicht. De kans dat dit goed gaat is echt 0.0. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:07:
[...]

Hoi deluxz, ik heb een auto dus dat is geen probleem, ik denk dat ik nu maar eens een ritje ga maken. Als ze daar met pallets tegelijk staan.

Die 2 spellen die erbij zitten vind ik beetje kansloos, maarja, je moet iets. :z
Ik weet niet hoeveel er nog staan nu. Ik moet er eigenlijk ook een halen voordat ze op zijn :P Ik heb alleen vrijdag pas weer tijd :( Hopelijk staat er dan nog 1 voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:07:
[...]
Lego, hoe stom het ook klinkt, is echt geen domme casual game hoor ;) Hij is leuk om in je eentje te spelen, maar is ook helemaal Coop te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik hoop morgen Dead Space aan te treffen in de winkels... Kan echt niet meer wachten op de nieuwe lichting games. Far Cry 2 zou van de week ook op m'n deurmat moeten liggen, kan ik dat mooi overdag doen (voorzover dat naast m'n werk kan) en Dead Space in 't donker 's avonds :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead Space & Midnight Club: LA waren gister al op verschillende plekken verkrijgbaar, dus vandaag moet helemaal wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Werken alle wireless network adapters op de XBOX 360? Zo nee, hoe kan ik dan de XBOX 360 draadloos internet krijgen via de nieuwe N standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, alleen die van MS zelf werkt met de 360.
Wireless-N is dan ook nog niet mogelijk direct op de 360, misschien wel door een bridge met 2 wireless-N accespoints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:18:
Nee, alleen die van MS zelf werkt met de 360.
Wireless-N is dan ook nog niet mogelijk direct op de 360, misschien wel door een bridge met 2 wireless-N accespoints?
Oké, dus als ik het goed begrijp zit het zo goed: Ik heb een Wireless N router. Daarbij koop ik een Wireless N Access Point, die sluit ik met een ethernet kabel aan de 360 aan. Dan heb ik daar internet?

Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
buran schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:30:
Het duurde wel even (ik heb niet de tijd in de gaten gehouden) voordat ik mijn hele muziek collectie erop had gekopieerd, het was een x aantal GB maar eenmaal erop hoeft er het ook niet meer snel vanaf. Je kan de harddisk uit de starbox halen en dan misschien met een sata-kabel aansluiten op je moederbord, om zo een hogere overdrachtsnelheid te krijgen. Dat is veel werk en kost misschien net zo veel tijd als kopiëren via de USB. Je kan natuurlijk ook gaan gamen tijdens het overzetten van de bestanden >:)
volens mij is niet USB 2.0 zozeer de boosdoener maar het feit dat de schijf die er standaard in zit op 5400rpm draait, het zou al veel schelen als die op 7200 rpm zou draaien. dat is ook de reden dat ik liever de starbox los koop en zelf een hardeschijf erin stop. maar er is uitgerekend maar een winkel die dat ding verkoopt zonder hardeschijf erin :( even verder zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
Armada schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:04:
Zojuist Fable 2 en Gears 2 bij Gamehubs bestellen. Nu maar hopen dat ze een beetje snel zijn...
Hmmm, je bestelt in Azië en je hebt haast bij het ontvangen van je games? Kan je dan niet beter in Nederland je games kopen? Het is namelijk een algemene regel dat het langer duurt als je importeert. In de chatroom van gamehubs kom ik vaker klanten tegen die geen geduld hebben en dat is jammer aangezien dat de enige voorwaarde is voor de lage prijs...

[ Voor 25% gewijzigd door Lud0v1c op 22-10-2008 10:35 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Willybubba schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:17:
Ik hoop morgen Dead Space aan te treffen in de winkels... Kan echt niet meer wachten op de nieuwe lichting games. Far Cry 2 zou van de week ook op m'n deurmat moeten liggen, kan ik dat mooi overdag doen (voorzover dat naast m'n werk kan) en Dead Space in 't donker 's avonds :D
Ik zag gisteren Deadspace al bij bartsmit liggen. Ik had alleen geen geld genoeg bij me.(achteraf bleek van wel :( ) Dus ik ga vanmiddag dead space halen en vrijdag fable 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem, 360 voordeelbundel, denk wel dat als deze bundels weg zijn de jaspers komen, maar dat zal pas na 31 DEC zijn omdat dan de cashback actie ook voorbij is, slim van die gasten @ ms.

Ik ga even gears spelen in iedergeval :)

Wel balen dat ik geen nieuwe gamercard aan kan maken en nu dus 1 maand gratis gold mis loop, maarja heb al 3 maanden gekocht dus, het zij zo.

Add me : sammar145 , and frag you later :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Vandaag mn 20 Gb + 3 maanden xbox live ontvangen !
Iedereen weer happy :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lud0v1c schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:20:
[...]

Hmmm, je bestelt in Azië en je hebt haast bij het ontvangen van je games? Kan je dan niet beter in Nederland je games kopen? Het is namelijk een algemene regel dat het langer duurt als je importeert. In de chatroom van gamehubs kom ik vaker klanten tegen die geen geduld hebben en dat is jammer aangezien dat de enige voorwaarde is voor de lage prijs...
als je haast heb is er UPS

iemand die eternal sonata heeft gespeeld? Ik zit te kijken hoe ik het beste foto's kan maken (rank a) zou het te maken hebben met hoe gecentreerd je het object fotografeert of heeft dat hele dark/light gedoe er ook nog mee te maken

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Holy shit anders is dat even een vette trailer! Volgens mij wordt die game een pareltje al weet ik er nog vrij weinig van ;)

Oja, iedereen die mij wilt toevoegen op xboxlive: graag! Gamertag: monnick :*)

@ NintenX hierboven: haha je bent me net voor, maar helemaal met je eens!

[ Voor 8% gewijzigd door monnick op 22-10-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 10:07
Ik heb mijn Xbox360 nu 2,5 week ongeveer en hij bevalt erg goed. Had er 2 spellen bijgekocht, Burnout: Paradise en GoW. Inmiddels heb ik er ook 2 extra kabels bijgekocht (Advanced SCART en VGA), aangezien ik nog een TV heb van een jaar of 8 geleden en een Play & Charge kit.

Ik heb toch echter nog wel een paar kleine vraagjes.
  • Is het normaal gesproken mogelijk om je profiel dat je offline gebruikt te exporteren naar het nieuw aangemaakte Live profiel?
    Ik had daarop namelijk al veel gespeeld de eerste week, maar heb pas vorige week de internetverbinding aangesloten en nu kon ik dus opnieuw beginnen. (Ik heb het oude profiel overigens al verwijderd, want vond het niet erg om opnieuw te beginnen, maar wilde het eigenlijk wel nog graag weten)
  • Bij gebruik van de Advanced SCART kabel heb ik het idee dat er aan de linkerkant van het beeld een stukje 'kwijt' is. Is hier iets aan te doen?
    Het is niet zo heel erg storend, aangezien ik er in games geen last van heb, maar het valt me wel op.
  • Een paar vrienden van mij spelen altijd Halo 2 op hun vorige generatie Xboxen tegen elkaar, is deze game nog ergens te verkrijgen (liever geen marktplaats tenzij het niet anders kan) en kan ik vanuit de Xbox360 mee doen in hun games? Op de Marketplace kon ik hem in elk geval nog niet vinden, anders wil ik hem daar wel kopen.
Gewoon wat dingetjes die me zo te beginnen schieten nu. Ben verder erg tevreden over mijn aankoop. Enige wat ik erg jammer vind is dat de Quick Charge kit niet in het zwart te verkrijgen is aangezien verder wel alles zwart is. Ik weet wel dat er een zwarte variant van Nyko te krijgen is, maar ik koop liever Microsofts eigen accessoires.

Heb verder GoW 2 in pre-order en zit er ook aan te denken om GH 3 (complete set) te kopen (e.v. pre-order), maar vind hem wel prijzig. Er komen wel veel leuke spellen uit nu, dus het is af en toe behoorlijk twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Halo 2 zal wel zoeken zijn, maar ongetwijfeld in de budgetbakken te vinden zijn. En ja, je kan meespelen met de oude Xbox. En nog mooier, Halo 2 ziet er daadwerkelijk beter uit op de 360, ze hebben toen het e.e.a. aangepast zodat hij daadwerkelijk op 720P aan het renderen is, i.p.v. alleen upscaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 10:07
PWM schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:15:
[...]
Halo 2 zal wel zoeken zijn, maar ongetwijfeld in de budgetbakken te vinden zijn. En ja, je kan meespelen met de oude Xbox. En nog mooier, Halo 2 ziet er daadwerkelijk beter uit op de 360, ze hebben toen het e.e.a. aangepast zodat hij daadwerkelijk op 720P aan het renderen is, i.p.v. alleen upscaling.
Nice, dat klinkt erg goed! Nog een goed advies voor welke winkels ik in de budgetbakken moet / kan kijken? MM / FRS / Eplaza / Bart Smit / Intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje meer info over Alan Wake.
Iets meer Alan Wake info.
Alan Wake Comes Out of Hiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

zijn er toevallig mensen die de 'Limited Green Controller' gaan halen? Als overstapper van ps2 naar xbox360 en als verstokt pes-speler kan ik maar moeilijk wennen aan die lompe analoge stick in footie games. Deze groene controller is speciaal gemaakt voor pes2009 en heeft een d-pad met 16 looprichtingen ipv 4 en is bovendien een stuk soepeler te bedienen.

Ik zou hem eigenlijk deze week al kunnen ophalen bij futurezone in rotterdam, maar die hebben em nog steeds niet binnen. Andere mensen deze controller ook pre-ordered?

deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/controller-fixed-dpad/ss_preview_360controller.jpg.jpg

edit: ik lees net dat ie de 24ste officieel wordt uitgebracht, enkel in europa

[ Voor 16% gewijzigd door amahusu op 22-10-2008 12:30 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:39
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:34:
[...]
iemand die eternal sonata heeft gespeeld? Ik zit te kijken hoe ik het beste foto's kan maken (rank a) zou het te maken hebben met hoe gecentreerd je het object fotografeert of heeft dat hele dark/light gedoe er ook nog mee te maken
Het is al een tijdje terug, maar volgens mij is het inderdaad dat hij gecentreerd er op moet staan en in de camera moet kijken. Voor de eindbazen krijg je dan het meeste geld. De eerste keer heb ik een handje vol foto's gemaakt van die rattenbaas, maar daarna ben ik er mee opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Laatst online: 21:05

buggienuk

lekker buggie

(jarig!)
Ik heb hem wel gespeeld maar foto's maken vond ik nooit echt leuk. Wat ik nog wel weet is dat je moet zorgen dat zowel het monster als een character (allegretto bijvoorbeeld) volledig in beeld staan. Verder ook zorgen dat er geen vervelende schaduwen zijn, dus monster niet half in/half uit de schaduw. Je moet in feite foto's maken die er goed en compleet uitzien, dus geen halve monsters of halve characters. Verder maakt het niet zoveel uit volgens mij.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Portal: Still Alive staat online :) Hij is in ieder geval erg groot :P

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 22-10-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
PWM schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:35:
Portal staat online :) Hij is in ieder geval erg groot :P
nice, ik heb de gewone portal wel gespeeld en heb wel trek naar meer. :*)
jordz. schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:32:
Vandaag mn 20 Gb + 3 maanden xbox live ontvangen !
Iedereen weer happy :)
Ik heb van een vriend ook een 20GB HD ontvangen (via de MS actie), maar er zaten geen 3 maanden live bij ? :/

[ Voor 38% gewijzigd door MochiGohan op 22-10-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:39:
[...]

nice, ik heb de gewone portal wel gespeeld en heb wel trek naar meer. :*)
De recenties zijn in ieder geval lovend :)
IGN
Part of what makes the main Portal experience so successful is that the game draws you in quickly, subtly creates a believable world with every new room and then begins to slowly draw back the curtain. Much like a fine malt liquor, Portal sneaks up on you. 92%

Official Xbox Magazine
Clever humor that'll have you chuckling for months. 90%

X360 Magazine UK
It's easily the best puzzle game to come along in quite some time and arguably up there with some of the best we've seen within the world of videogames. 90%
Ik heb van een vriend ook een 20GB HD ontvangen (via de MS actie), maar er zaten geen 3 maanden live bij ? :/
Die kon je erbij bestellen :)

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 22-10-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Kaasje123 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:49:
[...]

Ik zag gisteren Deadspace al bij bartsmit liggen. Ik had alleen geen geld genoeg bij me.(achteraf bleek van wel :( ) Dus ik ga vanmiddag dead space halen en vrijdag fable 2 :)
Dead Space net gescoord :9~

Ik hoop alleen dat het kleine vakje achterop de box met daarin het feit dat schermteksten en audio nederlands zijn een foutje is... Anders wordt het snel ruilen voor de UK versie!

Iemand die 'm al heeft die duidelijkheid kan verschaffen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

hoeveel punten is Portal: Still Alive???
en de size??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

L1nt schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:44:
en de size??
1200 punten, 700mb. En voor mij belangrijk, hij is ook goed als je Portal nog niet hebt gespeeld :)
IGN
For those who are new to Portal, I've got nothing but good news for you. Portal: Still Alive is the definitive version of the game, and it's worth every penny and megabyte of storage space Valve is asking for it. At 1,200 MSP ($15) it's one of the more expensive games on XBLA, and at about 650 MB in size, it's certainly the largest. But it's also among the very best games you can download to your Xbox 360.

[ Voor 57% gewijzigd door PWM op 22-10-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 11:23
Gisteren deed ik mijn Fable(xbox) in mijn xbox360, het spel startte normaal op en de xbox gaf aan dat er een update voor het spel was. Ik heb hem toen laten updaten. Na de update vgaf hij weer de melding dat er een update voor het spel was, (zeker 15X geupdate)dit herhaalde zich eindeloos. Toen ik er zat van was heb ik op no, don't update gedrukt. Het spel startte normaal op tot je bij het hoofdmenu zou moeten komen. dan gaat hij weer naar het begin filmpje als een soort van loop. Mijn vraag is of een van jullie dit probleem ook ondervonden hebben of diegene die het spel ook bezitten het even willen proberen of ze het zelfde probleem ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34
Willybubba schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:44:
[...]

Dead Space net gescoord :9~

Ik hoop alleen dat het kleine vakje achterop de box met daarin het feit dat schermteksten en audio nederlands zijn een foutje is... Anders wordt het snel ruilen voor de UK versie!

Iemand die 'm al heeft die duidelijkheid kan verschaffen?
Hoeveel kostte hij en waar ?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
L1nt schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:44:
en de size??
1200 punten en 700mb groot :)

edit: er was nog een pagina :+
Die optie heb ik gemist (ik kon ook de memorycard niet bestellen, die wilde ik eigenlijk om mijn profiel mee te nemen (heb zelf een elite)). Maja, een HD voor 15 euro is ook een best aardige deal (snel weer met winst verkopen :+ )

[ Voor 54% gewijzigd door MochiGohan op 22-10-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als ik de reviews goed begrijp, zit de originele Portal die bij de Orange box zat bij deze versie inbegrepen. Iemand die dat kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Voor zover ik weet is het Portal plus een paar extra maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
[...]
als je haast heb is er UPS

Is al een tijd geleden dat ik het gespeeld heb.
Zo ver ik weet krijg je hogere rankings bij bijzondere foto's. Dus tijdens een aanval of speciale creatures.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...weet iemand of er ook een GoW2 forum is op GoT? Ik kan er namelijk niks over vinden! Of ligt dat aan mij? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 22:18
RiCkii1989 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:47:
Gisteren deed ik mijn Fable(xbox) in mijn xbox360, het spel startte normaal op en de xbox gaf aan dat er een update voor het spel was. Ik heb hem toen laten updaten. Na de update vgaf hij weer de melding dat er een update voor het spel was, (zeker 15X geupdate)dit herhaalde zich eindeloos. Toen ik er zat van was heb ik op no, don't update gedrukt. Het spel startte normaal op tot je bij het hoofdmenu zou moeten komen. dan gaat hij weer naar het begin filmpje als een soort van loop. Mijn vraag is of een van jullie dit probleem ook ondervonden hebben of diegene die het spel ook bezitten het even willen proberen of ze het zelfde probleem ondervinden.
Ik heb pas mijn versie van Fable : The lost chapters verkocht aan iemand die mij terug mailde met hetzelfde probleem. De oplossing weet ik niet maar hij had de xbox helplijn gebeld en daarna heb ik niks meer van hem vernomen dus ik denk dat ze daar dan toch wel de oplossing voor je hebben.
Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Laatst online: 16-09 12:16
ik ben er toevallig afgelopen maandag weer opnieuw begonnen (Het Fable virus heerst blijkbaar). Ik kreeg slechts één update en toen werkte hij prima. Alleen heel erg lange laadtijden de eerste keer.
Verder dus geen probleem. Er is een manier om update's weer te wissen, misschien dat je hem dan opnieuw kan installeren. wellicht helpt dat. maar dan moet je even ergens in deze topic kijken of ff googlen.

Radko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:07:
...weet iemand of er ook een GoW2 forum is op GoT? Ik kan er namelijk niks over vinden! Of ligt dat aan mij? :o
Een heel forum is er in ieder geval niet ;) Maar het GoW2 topic is niet al te actief: \[X360/PC] Gears of War 1 & 2 Deel 2

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:18:
[...]

Een heel forum is er in ieder geval niet ;) Maar het GoW2 topic is niet al te actief: \[X360/PC] Gears of War 1 & 2 Deel 2
Haha, ik bedoelde ook een topic. :+

Die had ik inderdaad zelf ook al gevonden, maar stelt geen ruk voor. Toch bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySee89
  • Laatst online: 16-09 11:23
Radko schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:14:
[...]

ik ben er toevallig afgelopen maandag weer opnieuw begonnen (Het Fable virus heerst blijkbaar). Ik kreeg slechts één update en toen werkte hij prima. Alleen heel erg lange laadtijden de eerste keer.
Verder dus geen probleem. Er is een manier om update's weer te wissen, misschien dat je hem dan opnieuw kan installeren. wellicht helpt dat. maar dan moet je even ergens in deze topic kijken of ff googlen.

Radko
Hmm ok,

Op welke resolutie heb jij hem gespeeld ?
Ik kan iig niet hoger dan 480p als ik hoger ga krijg ik zwarte balken naast het beeld.
Is dat omdat originele xboxgames max 480p ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Willybubba schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:59:
Voor zover ik weet is het Portal plus een paar extra maps.
Ah crap.. Is het dan nog wel nuttig als je Portal zelf al hebt uitgespeeld ?
De demo zal waarschijnlijk gewoon ook dezelfde intro hebben als het begin van Portal lijkt me.
Dacht echt dat het een heel nieuw verhaal was. Helaas.

Toch eens checken zo nog ;)

EDIT: Nog een positieve Dead Space review: http://www.ctrlaltdel-online.com/#1764
Was even aan het twijfelen door die gametrailers review, maar ik ga 'm toch wel halen denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Ken. op 22-10-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:24:
[...]

Haha, ik bedoelde ook een topic. :+

Die had ik inderdaad zelf ook al gevonden, maar stelt geen ruk voor. Toch bedankt! ;)
GOW2 speelt lekker weg moet ik zeggen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Voor de koopjesjagers in Zwolle die nog geen GoW hebben.
Deze is nu 15 euro bij de MM in Zwolle, DMC4 is 25 euro.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:15:
[...]

Ah crap.. Is het dan nog wel nuttig als je Portal zelf al hebt uitgespeeld ?
De demo zal waarschijnlijk gewoon ook dezelfde intro hebben als het begin van Portal lijkt me.
Dacht echt dat het een heel nieuw verhaal was. Helaas.

Toch eens checken zo nog ;)

EDIT: Nog een positieve Dead Space review: http://www.ctrlaltdel-online.com/#1764
Was even aan het twijfelen door die gametrailers review, maar ik ga 'm toch wel halen denk ik.
Heb hem zojuist besteld bij Xboxhome.nl, morgen binnen denk ik. Zeer vette game verwacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:52:
Nou ik heb hem, 360 voordeelbundel, denk wel dat als deze bundels weg zijn de jaspers komen, maar dat zal pas na 31 DEC zijn omdat dan de cashback actie ook voorbij is, slim van die gasten @ ms.

Ik ga even gears spelen in iedergeval :)

Wel balen dat ik geen nieuwe gamercard aan kan maken en nu dus 1 maand gratis gold mis loop, maarja heb al 3 maanden gekocht dus, het zij zo.

Add me : sammar145 , and frag you later :D
In Eindhoven gehaald ? Stonden er nog veel ? Ik heb vrijdag pas weer tijd helaas. Vanavond werken tot 8 uur :( En om dan nog met de trein naar Eindhoven te gaan is iets te...

Ik zit net te kijkenop xboxhome en daar is de supersize pack weer op voorraad.

[ Voor 5% gewijzigd door DeluxZ op 22-10-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
heeft er hier iemand ervaring met hoe MS omgaat met klanten als je bv 2 dagen nadat je een pack hebt gekocht erachter komt dat dezelfde pack met een extra spel wordt geleverd?
heb een arcade pack gekocht en daar zit nu een vage sonic game bij (totaal niet boeiend gaat om het idee) dus ik naar MM terug en daar zat een student die parttime werkt en die had zoiets geen probleem krijg je de game erbij. mocht het alleen niet autoriseren en zn baas was er niet, vroeg mij vriendelijk een andere keer langs te komen.

dus ik belde vandaag naar de afdeling daar, omdat ik niet voor 18:00 kon dus dacht ik laten we ervoor zorgen dat het dit keer al wel bekend is bij de parttimers als ik aankom en dat het wel geautoriseerd is. krijg ik een totaal ander verhaal dat ik bij MS moet zijn.

heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Laatst online: 16-09 12:16
RiCkii1989 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:04:
[...]

Hmm ok,

Op welke resolutie heb jij hem gespeeld ?
Ik kan iig niet hoger dan 480p als ik hoger ga krijg ik zwarte balken naast het beeld.
Is dat omdat originele xboxgames max 480p ondersteunen?
Ehm, kan je de resolutie instellen dan? Oh je bedoeld van de xbox? Die staat bij mij op 720p
Ik heb ook zwarte balken langs het beeld maar ik dacht dat het kwam omdat het misschien geen breedbeeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
sekeroglan schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:36:
Weet iemand toevallig waar ik de originele face plate kan halen/bestellen voor de xbox360??

Ik kom overal alleen de gekleurde of thema face plate's tegen...

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:48:
heeft er hier iemand ervaring met hoe MS omgaat met klanten als je bv 2 dagen nadat je een pack hebt gekocht erachter komt dat dezelfde pack met een extra spel wordt geleverd?
heb een arcade pack gekocht en daar zit nu een vage sonic game bij (totaal niet boeiend gaat om het idee) dus ik naar MM terug en daar zat een student die parttime werkt en die had zoiets geen probleem krijg je de game erbij. mocht het alleen niet autoriseren en zn baas was er niet, vroeg mij vriendelijk een andere keer langs te komen.

dus ik belde vandaag naar de afdeling daar, omdat ik niet voor 18:00 kon dus dacht ik laten we ervoor zorgen dat het dit keer al wel bekend is bij de parttimers als ik aankom en dat het wel geautoriseerd is. krijg ik een totaal ander verhaal dat ik bij MS moet zijn.

heeft iemand hier ervaring mee?
Bij MM mag je alles volgens mij binnen een week ofzo terug brengen. Dan lever je hem in en koop je zo'n nieuw pack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:51
probeer alles eens te deleten van je hdd van fable (er zal inmiddels wel wat staan). Probeer daarna je cache te legen. Als dat niet werkt, bel MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Lud0v1c schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:20:
[...]

Nee, ik zeg niet dat ik haast heb. Dan had ik inderdaad wel de premiumprijs betaald. Nee, ik zeg een _beetje_ snel. Zo niet, dan niet, ik weet dat ik 70 EUR minder betaal voor die twee bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Tja, krijgt iemand anders ook zo'n Alone in the Dark gevoel?

De cafe-scene ziet er goed uit, maar al het andere hebben we volgens mij al in een eerdere trailer gezien, dat dorpje, het meer en de omgeving met de brug. Veel herhaling nog, dus weinig om opgewonden van te raken. Wellicht is dit het begin van een campagne en gaan we snel meer zien.
PWM schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:15:
[...]

Verwacht hier alsjeblieft niet al te veel van, want de models van de figuren zien er nog steeds erg lelijk uit.
PWM schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:44:
[...]

1200 punten, 700mb. En voor mij belangrijk, hij is ook goed als je Portal nog niet hebt gespeeld :)

[...]
Jammer genoeg voegt het heel weinig toe op het origineel. 14 extra puzzels, maar geen storyline uitbreiding.
We hebben het hier over Fable 1, he? Die geeft bij mij geen errors, originele Xbox 1 disc.

[ Voor 69% gewijzigd door Armada op 22-10-2008 16:35 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.