Het Xbox 360 ervaringen Topic #52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.868 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:51:
[...]

Mooi Mooi, maar dit is nog mooier(prijzen door de cashback actie):

17/10/2008

-X360 VALUE PACK ELITE 120 GB ( Lego Indiana Jones/KungFu Panda) - 249 Euro
-X360 VALUE PACK PRO 60 GB (Lego Indiana Jones/KungFu Panda) - 199 Euro
-X360 VALUE PACK ARCADE (Sega Superstar Tennis + XBLA games) - 149 Euro

07/11/2008

-PACK X360 60 GB + Gears of War 2 - 229 Euro
-PACK X360 60 GB + Quantom of Solace - 229 Euro

21/11/2008

-PACK X360 60 GB + Tomb Raider + 1200 MS Points - 229 Euro

12/12/2008

-PACK X360 60 GB + Prince of Persia - 229 Euro
vraag me af waar je deze prijzen vandaan haalt? , is dat na de cashback actie of voor de 40 euro terug?
ik wacht in iedergeval tot er een gears 2 pakket is voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:44
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:16:
[...]

vraag me af waar je deze prijzen vandaan haalt? , is dat na de cashback actie of voor de 40 euro terug?
ik wacht in iedergeval tot er een gears 2 pakket is voor dat geld.
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:51:
[...]Mooi Mooi, maar dit is nog mooier(prijzen door de cashback actie):
Do I need to say more ?
offtopic:
na dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:36

Sagat

Is pappa x2!

Electra schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:01:
[...]

Hahahahahahahahaha nou verwacht van mij ook niet al te veel hoor.
Ik heb anders ook nog wel een code voor je. ;)
Mijn code werkt niet :'(
Even het kaartje doorlezen geeft ook aan dat alleen geld voor de pacific zeg maar, dus mochter er nog aussie tweakers zijn met een 48hour code wish, lemme know.

Elec mocht je idd dit weekend tijd hebben dan hou ik me aanbevolen voor je code(ik kan je echter niet dm-en geloof ik, maar het kan zijn dat ik daarbij iets fout doe, ben niet zo'n dm-er :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MochiGohan schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:22:
[...]

[...]

Do I need to say more ?
offtopic:
na dus
ok , na de cashback.
Maar waar is je bron van die prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Bol.com doet niet mee aan de actie van Microsoft zelf, de gratis spellen bij de consoles zeg maar. Zou dit via Microsoft geregeld kunnen worden misschien?

@hieronder: Heb je nog argumentatie?? :P

[ Voor 12% gewijzigd door orange.x op 17-10-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus wat een vette console is dit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:51:
jezus wat een vette console is dit zeg!
...en de prijzen zijn zo gunstig dat ik er gewoon over denk om er nog een (Elite) te kopen:

http://www.xboxhome.nl/pr...rdware/xbox-360-consoles/

Ik zou alleen niet weten welk voordeel dat met zich meebrengt om twee Xbox 360's te hebben. :+ Kan iemand mij overtuigen??? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:10:
Ik zou alleen niet weten welk voordeel dat met zich meebrengt om twee Xbox 360's te hebben. :+ Kan iemand mij overtuigen??? :9
- als je af en toe moet switchen tussen tv en computer monitor hoef je geen console heen en weer te zeulen
- gemakkelijk voor 2 player games waarbij ieder een eigen console kan/moet gebruiken (pure?)
- vrouw/vriendin/partner kan lekker carcasonnen terwijl jij locusts in 2en zaagt
- *beste x to the z voice* it's big pimpin style homie!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:18:
[...]

- als je af en toe moet switchen tussen tv en computer monitor hoef je geen console heen en weer te zeulen
- gemakkelijk voor 2 player games waarbij ieder een eigen console kan/moet gebruiken (pure?)
- vrouw/vriendin/partner kan lekker carcasonnen terwijl jij locusts in 2en zaagt
- *beste x to the z voice* it's big pimpin style homie!
Kan ik dan eigenlijk met één account op twee consoles? Met dezelfde Gamertag zeg maar? Of moet ik dan een nieuw account aanmaken, nieuwe Live abbootje etc???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:25:
[...]

Kan ik dan eigenlijk met één account op twee consoles? Met dezelfde Gamertag zeg maar? Of moet ik dan een nieuw account aanmaken, nieuwe Live abbootje etc???
dan moet je de hele tijd je gamertag recoveren. dat is iedere keer volgens mij wel een minuutje werk.

Ik zit trouwens met mijn xbox de hele tijd met een moderate N.A.T. te spelen. Niet zo heel erg, maar is dat ook misschien de reden dat ik iedere keer mijn verbinding moet testen als ik mijn xbox aanzet,wil ik in kunnen loggen op live.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:28:
[...]

dan moet je de hele tijd je gamertag recoveren. dat is iedere keer volgens mij wel een minuutje werk.

Ik zit trouwens met mijn xbox de hele tijd met een moderate N.A.T. te spelen. Niet zo heel erg, maar is dat ook misschien de reden dat ik iedere keer mijn verbinding moet testen als ik mijn xbox aanzet,wil ik in kunnen loggen op live.
Als je het op een memory unit zet is het niet veel werk. Maar downloaden kost mij altijd wel iets meer dan een minuutje hoor...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:28:
[...]

Hmzz, dat dacht ik al... en daar voel ik niet zo veel voor eigenlijk. Dan toch maar bij één Xbox 360 houden denk ik... ;)

Of een Elite ernaast die ik helemaal volprop met muziek en foto's... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 12:29

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat word volgende maand voor mij dus een Gears 2 pack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Las net een review van Bioshock op de PS3. Die hebben wel wat leuke toevoegingen gekregen, survivor mode en wat extra content. Wel verbaasde het me dat het grafisch gewoon wat minder is dan de 360, in ieder geval volgens de review die ik had gelezen. Binnenkort komt er een patch om wat textures op te krikken, maar vind het toch wel raar dat dit zo gebeurd.

Verder zit ik in dubio over de aankomende reeks games... Blijf het verbazingwekkend vinden hoeveel goede games er nu en binnen een maand of 2 uitkomen. Jammer dat het niet wat meer verspreidt is, want na battlefield tot nu heb ik weinig echt nieuwe spellen meer aangeraakt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik heb toen mijn louch box kapot ging twee geleden een elite gekocht. Minder geluid, meer opslag met het oog op de NXE..

De oude is inmiddels terug van Microsoft en gaat naar de kinderkamer.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
SeamusXanthus schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:15:
8,3 miljoen voor Halo3? Jezus wat een aantallen. Wat ik dan alleen niet snap is het volgende: Als ik op mygamercard.net kijk zie ik 'maar' 1,5 miljoen staan bij Gears en Halo users. Deze site trackt hoe goed je het doet in verhouding met de rest van de wereld wat betreft achievements. Dus ik zie bijvoorbeeld staan bij gears: worldrank 134.677/1.512.034. Dit suggereert dus veel minder users. Dit kan betekenen dat
- een heleboel mensen nooit online gaat met zijn xbox?
- mygamercard.net alleen maar stats heeft van users die signed-up zijn?

Weet iemand hoe dit zit?
In het forum van die site heeft eens gestaan hoe het hele verhaal werkte.

Men heeft toegang tot de database van MS, en mag zoeken op gamertag.
Maar men krijgt geen lijst van gamertags van MS.

Dit houd dus in dat alleen de gegevens van mensen die aangemeld, of mensen die een keer gezocht zijn meetellen. Dus als jij een vriend hebt die zichzelf niet heeft aangemeld, maar jij hebt hem via die site gezocht telt hij vanaf dat moment altijd mee, want dan hebben ze zijn tag.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:25:
[...]

Gewoon een memmory unit er bij aanschaffen.

Vooral de 64MB versies van de core zullen 2e hands wel goed te krijgen zijn nu.
Meer heb je niet nodig voor je gamertag.

Gamertag reoveren moet je niet aan gebinnen, grote kans dat hij ooit eens corrupt raakt. En daarbij zijn er bepaalde games waarbij de saves niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Hmm ik snap nog steeds niet hoe ik mijn huidige offline account kan migreren naar een live-account. Ik heb er namelijk aardig wat achievements enzo op staan. Ik heb al geprobeerd om mn profielnaam te wijzigen in mijn gamertag en mijn gamertag dan te recoveren, maar dat mocht ook al niet baten. Iemand een idee?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Volgens mij is dat niet mogelijk, offline blijft offline, je zult een nieuw account moeten maken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik lees toch allemaal berichten over de jasper chipset.
Is deze er nou of niet? overal lees ik halve berichten zo ook hier op tweakers geen bevestiging kunnen vinden.
Ik wil een xbox voor gears 2, maar ook meteen een goede met jasper chipset.

Dus, wie weet er meer van ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:31:
Iedereen met een 60gb hd heeft het helemaal makkelijk. Je installeert de 2-4 DVD's even, en je hoeft alleen DVD 1 in het systeem te hebben om op te starten.
Nee, je moet de DVD in de lade hebben liggen waar normaal vanaf geladen zou worden. Dus speel je vanaf DVD 2, dan moet je die er ook in hebben liggen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:55:
[...]

Nee, je moet de DVD in de lade hebben liggen waar normaal vanaf geladen zou worden. Dus speel je vanaf DVD 2, dan moet je die er ook in hebben liggen.
Hoe weet je dat ze het zo gaan implementeren? Heb je dat gelezen of lijkt het je het meest logisch?
Ik kan me zo voorstellen dat ze het overwegen om het toch makkelijker te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:01:
[...]

Hoe weet je dat ze het zo gaan implementeren? Heb je dat gelezen of lijkt het je het meest logisch?
Ik kan me zo voorstellen dat ze het overwegen om het toch makkelijker te houden.
Wanneer dat spel al komt, en wanneer dat spel in meedere discs komt, lijkt het me logisch dat dat spel er in zijn totaliteit op de schijf gezet kan worden.

Dan, als je dat doet, zal je hoe dan ook 1 DVD erin moeten hebben om het te spelen, zo wordt dat in ieder geval vanuit MS en ook in dit topic verteld. En of dat dan disc 1 of 2 is of misschien 3, maakt niet uit. Hoe dan ook zal hij maar met 1 van de discs het doen, want anders zou het betekenen dat persoon A met disc 1 kan spelen en persoon B met disc 2. Zo heeft et, voor bijvoorbeeld de PC, nog nooit gewerkt.

Behalve bij RA 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

off topic:

Ik kan gamehubs niet op mijn scherm krijgen???? meer mensen hier last van ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen woensdag toch maar de knoop doorgehakt, en ook een 360 in huis gehaald. Ik had al een tijdje het pack van Dynabyte op het oog, maar toen ik maandag zag dat deze van de site was gehaald, ben ik zo snel mogelijk naar de winkel gegaan om alsnog die aanbieding te scoren :P Bij de plaatselijke vestiging (Den Haag) hadden ze hem niet meer, maar in Leidschendam was gelukkig nog alles op voorraad :*)

In totaal heb ik voor 279

- Xbox 360 Pro Console 60gb (+ giga voeding :P )
- Wireless entertainment pack (remote, controller, GoW, PGR4)
- Hdmi kabel
- GTA IV

En vooral die laatste game is echt om te :9~ Verder werkt Media Centre Extender hier prima met Vista, en ook Xbox Live draait lekker soepel. Weet niet of het een Jasper is (productiedatum is Augustus 2008) maar het enige hoorbare geluid komt tot nu toe van de DVD-speler.

Ben al met al zeer tevreden tot nu toe :)

Offtopic: Gamehubs werkt hier ook niet, site zal wel plat liggen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
-SaveMe- schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:16:
off topic:

Ik kan gamehubs niet op mijn scherm krijgen???? meer mensen hier last van ?
Gamehubs is eventjes down. De hosting serviceprovider is al gebeld :P

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Net Saints Row 2 gekocht en een uurtje gespeeld. Tot nu toe lijkt het me leuker dan GTA4, maar wel minder mooi qua graphics ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
[...]

Ik kan me zo voorstellen ze het piraten niet in hun schoot gaan werpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
LB06 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:22:
Hmm ik snap nog steeds niet hoe ik mijn huidige offline account kan migreren naar een live-account. Ik heb er namelijk aardig wat achievements enzo op staan. Ik heb al geprobeerd om mn profielnaam te wijzigen in mijn gamertag en mijn gamertag dan te recoveren, maar dat mocht ook al niet baten. Iemand een idee?
Wat bedoel je met migreren?

Je kan je achievements niet overzetten, maar je kan van je off-line account wel een online account maken.

Dat gaat vrij makkelijk:

1. Sign in met je off-line account
2. Selecteer je tag (dat veld met het plaatje, je spellen en je GS), en druk op A
3. Je krijgt nu een blade met 5 opties:
  • View Games
  • Edit Profile
  • Game defaults
  • Auto Sign-n
  • Join Xbox Live
4. Slecteer de onderste optie

En de rest wijst zich uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:36:
Net Saints Row 2 gekocht en een uurtje gespeeld. Tot nu toe lijkt het me leuker dan GTA4, maar wel minder mooi qua graphics ...
Het lijkt gewoon op SR1 uit 2005 :9 . Maar mij boeit het niet zo, het is super veel fun gewoon. Ook de soundtrack vindt ik lekkerder als die van GTA4, maar das persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Heb deze week een Elite aangeschaft bij MM Groningen inclusief gratis Halo 3.

Werkt verder perfect, het enige probleem is dat ik Media Extender niet aan de praat krijg met WMP 11. WMP ziet Xbox wel alleen de Xbox ziet de PC niet. Poorten zijn allemaal open gezet (op het ip adres van de pc), heb dingen in het register veranderd zoals ik al ergens op inet gezien heb.

Heb een andere PC in het netwerk getest die wel bij mijn bestanden kan zien, echter daar moest ik inloggen al Gast zonder ww. Vermoed dat daar het probleem ligt. Iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, heeft microsoft nieuwe kleuren voor de controllers bedacht? Kwam ik hier tegen...

Afbeeldingslocatie: http://media.dimensionplus.nl/autogen/780220-185.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.dimensionplus.nl/autogen/780209-185.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
yzf1kr schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:46:
[...]

Wat bedoel je met migreren?

Je kan je achievements niet overzetten, maar je kan van je off-line account wel een online account maken.

Dat gaat vrij makkelijk:

1. Sign in met je off-line account
2. Selecteer je tag (dat veld met het plaatje, je spellen en je GS), en druk op A
3. Je krijgt nu een blade met 5 opties:
  • View Games
  • Edit Profile
  • Game defaults
  • Auto Sign-n
  • Join Xbox Live
4. Slecteer de onderste optie

En de rest wijst zich uit.
Been there, done that. Dan heb ik alsnog 2 accounts: een offline account en een gamertag/online account, eventueel met dezelfde username.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:41:
[...]

Ik kan me zo voorstellen ze het piraten niet in hun schoot gaan werpen....
Hoezo, je kan toch altijd disc 1 verplichten er in te laten zitten? :? De rest staat toch op je HD dan. En die kan je dus niet uitlenen. Nou ja, die ander heeft er niks aan in ieder geval.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:16:
Hey, heeft microsoft nieuwe kleuren voor de controllers bedacht? Kwam ik hier tegen...

[afbeelding] [afbeelding]
Die blauwe komt uit Amerika volgens mij en die groene is nieuw, die is speciaal voor Pro Evolution Soccer, omdat de D-Pad beter is. Die groene schijnt een tijdelijke actie te zijn, maar ik denk dat elke controller vanzelf een betere D-Pad krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Het grappige is dat toen games 3d werden de dpads aangepast werden. De n64 had nog een redelijke d-pad. Alleen stierven je handen spontaan af als je er daadwerkelijk bij porbeerde te komen
Die van sony (4 losse stukjes) is er een van intrepetatie, ikzelf vind het niks, maar er zijn mensen die er zeer goed mee overweg konden,
De saturn was eigenlijk gemaakt om voornamelijk 2d spellen te spellen, imho de meest fijne joypad voor 2d games. (edit: ok wel even erbij zetten dat er 2 smaakjes zijn, degene met een kuiltje in de dpad is ook direct afkomsting van een rood gekleurde man uit een zeer warme omgeving)

Daarna ging het gruwelijk mis,dreamcast kan je niet mee spelen (en dan heb je een arcade perfect versie van MvsC2 8)7 ) org x-box vreselijke d-pad, cube, ditto. 360 tjsa hij zit erop en voor functies als wapens willen is het goed genoeg, maar verder is het een onding.
Hee maar toen begonnen mensen opeens massaal weer een goede d-pad te eisen. Het eerder genoemde pes, binnenkort sf4.En natuurlijk heel veel xbla titels.

MS heeft nu dus alleen voor pes een tijdelijke joypad gemaakt met een betere d-pad......err ok. Ik kan me zo voorstellen dat deze uiteindelijk de 'gewone' joypad toch echt gaat vervangen, daar hij volgens mij echt een identieke controller is buiten de betere d pad en het andere kleurtje.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 18-10-2008 09:54 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Weet iemand toevallig waar ik de originele face plate kan halen/bestellen voor de xbox360??

Ik kom overal alleen de gekleurde of thema face plate's tegen...

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Omdat dit al in de podcasts van Major Nelson verteld is.

Verder kan je dit natuurlijk ook wel zelf bedenken. Ik zal het nog een keer uitleggen.
De drives zijn in de nieuwste firmware gevirtualiseerd. De spellen starten op zoals ze dit zouden doen vanaf de drive, want dit garandeert dat het ook met oude spellen werkt. Indien een DVD naar de HDD gekopieerd is, dan vervangt het besturingssysteem de drive-designation van de DVD door die van de HDD en laad daar verder van.
Alleen content wordt gekopieerd, niet het deel dat de autorisatie informatie heeft (de grootte daarvan kan tot wel 1 GB groot zijn), zodat je dus toch de DVD er in moet hebben). Je zal begrijpen dat de autorisatieinformatie van de verschillende discs niet hetzelfde is (duh) en dat bij elke swap van discs vastgesteld moet worden dat jij die betreffende disc wel bezit. Dit voorkomt ilegale praktijken waarin ik disc 1 origineel heb en disc 2 back-up heb en jij het omgekeerde en wij op die manier met 1 spel kopen in de winkel toch allebei het volledig kunnen spelen.

Dus stel dat jij voor BD van disc 1 naar disc 2 moet switchen. In het spel zit al ingebakken dat het de autorisatiedata moet lezen van disc 2 om vast te stellen dat jij disc 2 bezit. Dit wordt niet meegekopieerd de HDD om piracy te voorkomen. Ergo, je zal toch op moeten staan om de volgende disc er in te stoppen. Spel constateert juiste data, besturingssoftware constateert dat disc 2 content geinstalleerd staat en 'hotswapt' de drives en vervolgens mag jij weer verder met spelen van de HDD met de content van disc 2.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb net even Duke Nukem 3D gedownload. Ik ben niet zo van de oude arcade games, geef mij maar nieuwe XBLA dingen.

Duke Nukem toch even bekeken, en... damn, dat speelt lekker :P

Ik heb het spel 12 jaar geleden voor het laatst gespeeld, en toch herken ik de levels. Even in de settings het beeld groter gezet, en toch maar eens kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

According to our records you own a console which has enough memory to connect to Xbox LIVE and live the new Xbox Experience. Have fun!
If you feel you are receiving this message in error and own an Xbox 360 or Xbox 360 Arcade console please validate your serial number and reenter it here. Xbox 360 Pro and Elite consoles come with enough memory and are not eligible for this upgrade. :')

wat een bedrijf, het is gewoon een core xbox360 maar heb geen recht op een vergoeding omdat IK weer een memory card moet gaan aanschaffen voor de lullige update :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:10

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:19:
According to our records you own a console which has enough memory to connect to Xbox LIVE and live the new Xbox Experience. Have fun!
If you feel you are receiving this message in error and own an Xbox 360 or Xbox 360 Arcade console please validate your serial number and reenter it here. Xbox 360 Pro and Elite consoles come with enough memory and are not eligible for this upgrade. :')

wat een bedrijf, het is gewoon een core xbox360 maar heb geen recht op een vergoeding omdat IK weer een memory card moet gaan aanschaffen voor de lullige update :O
Ik zie het probleem niet? Volgens microsoft heb je genoeg geheugen voor de nieuwe update. Is dat niet zo dan moet je contact opnemen met MS. En anders heb je dus geen memory card nodig want je hebt al opslagruimte.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja volgens microsoft ja , maar met 128 mb ga ik het niet redden

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 21:36
Dan bel je toch gewoon even en leg je het uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:31

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:16:

[afbeelding] [afbeelding]
Ik heb vandaag de Limited Green Joypad gekocht (39 euro), Deze heeft een verbeterde d-pad en dat merk je direct (heb ik hm eigenlijk ook voor gekocht)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels zelf de groene ook samen met groene play & charge, samen voor €48,- of zo, echt relaxed dat korting-systeem daar :)
Moet alleen de D-pad nog proberen...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Het zal wel niet, maar toch nog maar even vragen: komt er in november Matroska support voor de Xbox 360? Zo nee, is er een makkelijke manier om Matroska te remuxen naar MP4? Zonder verlies van audio en substreams uiteraard. En hoe zit het met iso's en .img's e.d.?

Want 70% van mijn collectie is MKV of DVD-dump (iso) meestal met Nederlandse en Engelse subtitle streams en soms ook nog een Nederlandse audiostream (Timon en Pumba zijn veel leuker in het Nederlands Belgisch :)).

Nu open ik alles nog handmatig met VLC, maar het liefst wil ik dat liggend vanuit mijn bed kunnen doen natuurlijk :).

[ Voor 11% gewijzigd door HarmoniousVibe op 18-10-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb dinsdag dan ook maar mijn xbox360 20GB veruild voor een xbox360 elite met 7 games voor 200,- euro. Echt stiller dan mijn 1st generaton xbox360 is die niet. Maar de extra games en de grotere hardeschijf maken het wel goed. Ben helemaal weg van Saints Row 2. Ik vindt hem een stuk leuker dan GTA4, door de andere insteek. Het spel draait om plezier niet om het verhaal. Al vindt ik het verhaal tot nog toe ook super.

Zijn er hier nog mensen die Saints Row 2 spelen. Vindt het wel leuk om coop te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Seth_Chaos op 18-10-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Weet iemand of die actie die een tijdje geleden op de tweakers frontpage stond van een 60gig schijf plus 3 maanden gratis live al ergens te koop is dan wel de 60 gig schijf alleen? Met de aankomende update waarmee je de spellen kan installeren lijkt me dat wel prettig want dan is 20 gig niet zo veel meer zeker niet omdat er standaard maar 13 gig overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:38:
Het zal wel niet, maar toch nog maar even vragen: komt er in november Matroska support voor de Xbox 360? Zo nee, is er een makkelijke manier om Matroska te remuxen naar MP4? Zonder verlies van audio en substreams uiteraard. En hoe zit het met iso's en .img's e.d.?

Want 70% van mijn collectie is MKV of DVD-dump (iso) meestal met Nederlandse en Engelse subtitle streams en soms ook nog een Nederlandse audiostream (Timon en Pumba zijn veel leuker in het Nederlands Belgisch :)).

Nu open ik alles nog handmatig met VLC, maar het liefst wil ik dat liggend vanuit mijn bed kunnen doen natuurlijk :).
MKV support zal er niet komen, denk ik.
Maar gelukkig hebben we [PS3/360] GOTSent, MKV to MP4/M2TS/AVCHD converter (deel 2) ;)
Vind ik in ieder geval het makkelijkste progje om mkv naar MP4 om te zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:13
Sinds vandaag hangt Burnout Paradise (en daarbij de hele 360) als ie mijn savegame wil laden :S Heb zo'n vermoeden dat ik hem weg kan gooien... Zou het voor het eerst zijn dat ik door corrupt geraakt bestanden savegames kwijtraak :|

[ Voor 5% gewijzigd door TranceSetter op 18-10-2008 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 23:31:
Weet iemand of die actie die een tijdje geleden op de tweakers frontpage stond van een 60gig schijf plus 3 maanden gratis live al ergens te koop is dan wel de 60 gig schijf alleen? Met de aankomende update waarmee je de spellen kan installeren lijkt me dat wel prettig want dan is 20 gig niet zo veel meer zeker niet omdat er standaard maar 13 gig overblijft.
De 20 gig versie is al maanden lang niet meer te krijgen. Je krijgt er nu zelfs nog 2 spellen bij voor dezelfde prijs. Welke dat zijn mag je zelf uitzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Seth_Chaos schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:59:
Heb dinsdag dan ook maar mijn xbox360 20GB veruild voor een xbox360 elite met 7 games voor 200,- euro.
E-plaza personeelsaktie?
Of zijn er nog gewone winkels waar je hem zo kan kopen?

[ Voor 10% gewijzigd door yzf1kr op 19-10-2008 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 16-09 15:34
Straks in November komt er weer een actie van Bart Smit met 15 % korting op alles.

Krijg je dan ook die cash back terug op een Xbox360?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb vandaag een nieuwe TV gekocht, voorheen speelde ik op een CRT maar nu heb ik een Samsung LE32A436 in de woonkamer staan. Het is een HD ready TV met een resolutie van 1366 x 768.

Nu heb ik de xbox met de meegeleverde component kabel en rode/witte audio kabel op de nieuwe TV aangesloten. Het schakelaartje heb ik omgezet naar HD TV. In het basisscherm van de xbox heb ik bij video instellingen voor 720p gekozen (is dat goed, of moet ik 1080i / 1080p kiezen??).

Nu heb ik bij GTA IV het idee dat het beeld een beetje overscherp ofzo is. Ik kan niet echt goed uitleggen wat ik bedoel maar het ziet er gewoon niet uit zoals ik verwacht had. Ver weg met een soort van blur erover heen is het prachtig maar dichtbij is het een beetje zoals ik zeg "overscherp". Nu heb ik bij de instellingen van de TV de scherpte al naar beneden geschroefd maar ik blijf het vinden. :p

Verder vraag ik me ook af hoeveel het uitmaakt als ik een HDMI kabel koop, wordt het beeld dan nog een stuk mooier of maakt dat met mijn huidige kabel / TV niet veel uit?

Alvast bedankt voor reacties!

Schaamteloze copy-paste uit het GTA topic waar ik geen reacties kreeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
yzf1kr schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 07:27:
[...]

E-plaza personeelsaktie?
Of zijn er nog gewone winkels waar je hem zo kan kopen?
Bartsmit personeels actie via mijn zusje ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

monnick schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 10:01:
Ik heb vandaag een nieuwe TV gekocht, voorheen speelde ik op een CRT maar nu heb ik een Samsung LE32A436 in de woonkamer staan. Het is een HD ready TV met een resolutie van 1366 x 768.

Nu heb ik de xbox met de meegeleverde component kabel en rode/witte audio kabel op de nieuwe TV aangesloten. Het schakelaartje heb ik omgezet naar HD TV. In het basisscherm van de xbox heb ik bij video instellingen voor 720p gekozen (is dat goed, of moet ik 1080i / 1080p kiezen??).

Nu heb ik bij GTA IV het idee dat het beeld een beetje overscherp ofzo is. Ik kan niet echt goed uitleggen wat ik bedoel maar het ziet er gewoon niet uit zoals ik verwacht had. Ver weg met een soort van blur erover heen is het prachtig maar dichtbij is het een beetje zoals ik zeg "overscherp". Nu heb ik bij de instellingen van de TV de scherpte al naar beneden geschroefd maar ik blijf het vinden. :p

Verder vraag ik me ook af hoeveel het uitmaakt als ik een HDMI kabel koop, wordt het beeld dan nog een stuk mooier of maakt dat met mijn huidige kabel / TV niet veel uit?

Heb je GTA IV misschien ooit op een andere HDTV gezien? Was dat toen anders? Want van een gewone crt naar een HDTV met de daarbij horende kabels is een wereld van verschil :). Heb je andere spellen die ook een soort van 'overscherpte' hebben? Of heb je alleen GTA IV, anders misschien een paar demo's downloaden ofzo, en dat vergelijken. En misschien is die overscherpte gewoon de scherpte die standaard is bij een 360 in combinatie met een HDTV :P Had toen ik een andere tv kocht namelijk de demo van Bioshock gedownload. Ik zat ongeveer te wachten tot de cutscene af gelopen was toen ik in het water lag met het vuur rond om me heen, maar dat was dus gewoon in game :+

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-10-2008 10:23 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nee, op 720p maakt het niets tot amper uit of je component of HDMI gebruikt. Op hogere resoluties (dus 1920x1080) is een digitale verbinding aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 16:10

Had ik ook met mijn HD TV, een VGA kabel geeft ook vaak mooier beeld, maar met HDMI ga je er denk ik nog meer op vooruit.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 10:20:
[...]

Heb je GTA IV misschien ooit op een andere HDTV gezien? Was dat toen anders? Want van een gewone crt naar een HDTV met de daarbij horende kabels is een wereld van verschil :). Heb je andere spellen die ook een soort van 'overscherpte' hebben? Of heb je alleen GTA IV, anders misschien een paar demo's downloaden ofzo, en dat vergelijken. En misschien is die overscherpte gewoon de scherpte die standaard is bij een 360 in combinatie met een HDTV :P Had toen ik een andere tv kocht namelijk de demo van Bioshock gedownload. Ik zat ongeveer te wachten tot de cutscene af gelopen was toen ik in het water lag met het vuur rond om me heen, maar dat was dus gewoon in game :+
Heb gisteren een avondje GTA bij een vriend gespeeld (vanaf mijn xbox met zelfde kabels), daar was het iets minder. Maar ik denk dat het gewoon zo hoort, nog steeds een prachtig spel trouwens! :)

Dan blijven er nog twee vragen staan:

1. Hoeveel P / I moet kiezen bij de instellingen van de xbox, hij staat nu op 720p. (Sorry ben nogaal leek op dit gebied)

2. Maakt het veel verschil in beeldkwaliteit als ik een HDMI kabel aanschaf? Klik hier voor alle specs van mijn TV op een rijtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:19:

waar heb je dit precies ingevoerd en uitgeprobeerd. kan zo niet de pagina vinden, heb gisteren ook een arcade gekocht en een hardeschijf voor een kleine prijs is gewoon lekker natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:44
dangerpaki schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 11:09:
[...]

waar heb je dit precies ingevoerd en uitgeprobeerd. kan zo niet de pagina vinden, heb gisteren ook een arcade gekocht en een hardeschijf voor een kleine prijs is gewoon lekker natuurlijk
Dat kan via de Xbox support-site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

monnick schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 10:28:
[...]

Heb gisteren een avondje GTA bij een vriend gespeeld (vanaf mijn xbox met zelfde kabels), daar was het iets minder. Maar ik denk dat het gewoon zo hoort, nog steeds een prachtig spel trouwens! :)

Dan blijven er nog twee vragen staan:

1. Hoeveel P / I moet kiezen bij de instellingen van de xbox, hij staat nu op 720p. (Sorry ben nogaal leek op dit gebied)

2. Maakt het veel verschil in beeldkwaliteit als ik een HDMI kabel aanschaf? Klik hier voor alle specs van mijn TV op een rijtje :)
1. Je kan geen 1080p/1080i kiezen, omdat je TV die resolutie niet aankan dus kies 720p, je maximale resolutie op de tv :)

2. Zoals hierboven ook al is gezegd maakt het voor 720p niet heel veel uit of je component of een HDMI kabel aanschaft. Gewoon lekker die component laten zitten dus :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

DeluxZ schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 11:47:
[...]

1. Je kan geen 1080p/1080i kiezen, omdat je TV die resolutie niet aankan dus kies 720p, je maximale resolutie op de tv :)

2. Zoals hierboven ook al is gezegd maakt het voor 720p niet heel veel uit of je component of een HDMI kabel aanschaft. Gewoon lekker die component laten zitten dus :)
HD-Ready TV's kunnen ook 1080p/i aan, alleen downscalen ze dit weer naar 720p (wat ze wel kunnen weergeven). De Xbox die upscaled echter ook weer naar 1080p/i, dus het is nogal zinloos om dat te kiezen als het later toch weer teniet wordt gedaan door je tv. 720p is dus gewoon goed :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 04:49:
[...]

De 20 gig versie is al maanden lang niet meer te krijgen. Je krijgt er nu zelfs nog 2 spellen bij voor dezelfde prijs. Welke dat zijn mag je zelf uitzoeken ;)
Ik bedoel als losse harddisk niet met xbox360 samen want ik heb dus al een 20gig xbox360 maar ik wil een grotere hardeschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:25:
[...]

Ik bedoel als losse harddisk niet met xbox360 samen want ik heb dus al een 20gig xbox360 maar ik wil een grotere hardeschijf.
oh op die manier. Voor zover ik weet is alleen nog de 120 gig versie los te krijgen, maar die is 125 euro. In dat geval kan je beter je 360 doorverkopen en een nieuwe pro met 60 gig terug kopen ben je nog goedkoper uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mensen...

Een vraagje,

Is het mogelijk dat een savegame "kapot" gaat? Mijn xbox liep gister vast bij een spel (misschien op een moment dat hij opsloeg, weet het niet zeker) en nu kan ik niet meer bij mijn savegame. Nieuw spel starten etc doet het perfect, hij hangt alleen bij mijn recentste spel.

Greets

Sj44k13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Als ik een Xbox 360 core launchconsole, waarvan het moederbord kapot is, nu ter reparatie stuur, wordt er dan zo'n 175 Watt moederbord ingedaan? Lijkt me namelijk niet dat ze nog die 203 Watt dingen produceren. Kortom wat kan ik verwachten als ik hem laat repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
danielkraak schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:15:
Als ik een Xbox 360 core launchconsole, waarvan het moederbord kapot is, nu ter reparatie stuur, wordt er dan zo'n 175 Watt moederbord ingedaan? Lijkt me namelijk niet dat ze nog die 203 Watt dingen produceren. Kortom wat kan ik verwachten als ik hem laat repareren?
Het zou natuurlijk kunnen dat ze jouw console nog gewoon kunnen repareren en dat je dus dezelfde terug krijgt. Misschien is er gewoon een onboard chipje doorgebrand welke zo uit de socket kan worden gelicht en kan worden vervangen. It happens.

Maar het meest waarschijnlijk scenario is inderdaad dat je gewoon een vervangend mobo dan wel console krijgt. Maar je zult het toch op moeten sturen en het loopt zoals het loopt; daar heb je geen invloed op, dus deze vraag hier stellen heeft in mijn ogen ook niet zo heel veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Achievements van Portal staan online:

http://gamerscoreblog.com...ve/2008/10/15/561880.aspx

Woensdag komt hij op XBLA, ben erg benieuwd. Heb Portal nog nooit gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Nou ik ben er uit :) Het gaat de versie van bol.com worden. Blijkt dat daar ook een HDMI kabel inzit, dat is dus ook mooi meegenomen. Moet ik alleen voor nu even een extra kabel bestellen zodat ik hem op mijn monitor kan aansluiten. Kost 18 euro dus valt ook wel mee!

Volgend jaar komt er waarschijnlijk nieuwe TV :) Dan kunnen we helemaal gaan genieten :D

[ Voor 14% gewijzigd door orange.x op 19-10-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:42:
[...]

oh op die manier. Voor zover ik weet is alleen nog de 120 gig versie los te krijgen, maar die is 125 euro. In dat geval kan je beter je 360 doorverkopen en een nieuwe pro met 60 gig terug kopen ben je nog goedkoper uit ook.
I tried, maar niemand wil hem hebben. Ze denken allemaal van jaja zeker zo'n versie die gauw stuk gaat (terwijl de mijne gewoon een falcon is) of ze denken van ja ik koop lekker zelf een nieuwe uit de winkel. En een nieuwe kopen lijkt mij een hoop gedoe. Met name de licenties van je arcade games die je gekocht hebt om te zetten naar je nieuwe xbox. Bah ik wil gewoon een losse 60 gig schijf kopen en dan kan dan weer niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Kaasje123 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:28:
[...]
I tried, maar niemand wil hem hebben. Ze denken allemaal van jaja zeker zo'n versie die gauw stuk gaat (terwijl de mijne gewoon een falcon is) of ze denken van ja ik koop lekker zelf een nieuwe uit de winkel. En een nieuwe kopen lijkt mij een hoop gedoe. Met name de licenties van je arcade games die je gekocht hebt om te zetten naar je nieuwe xbox. Bah ik wil gewoon een losse 60 gig schijf kopen en dan kan dan weer niet. :'(
Wat zou je voor een 60GB over hebben dan. Wat je kan proberen is iemand vinden die een 60GB schijf erbij heeft ( bij een nieuwe bijvoorbeeld ). Die koop jij dan van hem, en dan kan hij met beetje bijbetaling een 120GB kopen als hij dat in eerste instantie al zou willen.

Toch? Dan moet je alleen nog iemand vinden die dat wil :*) Denken in oplossingen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ik zag in het MediaMarkt krantje dan de Xbox360 bundel met Kung Fu Panda en Lego Indiana Jones spel voor 228 euro en na cashback van 40 euro zou die maar 188 euro kosten :) Mooie aanbieding. Van de week maar is kijken in Eindhoven of ze ook een actie hebben met de Elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:46:
De Achievements van Portal staan online:

http://gamerscoreblog.com...ve/2008/10/15/561880.aspx

Woensdag komt hij op XBLA, ben erg benieuwd. Heb Portal nog nooit gespeeld
Foei! Zondaar, ga je schamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 18:47:
[...]

Foei! Zondaar, ga je schamen :P
Ik weet het :$

Halo heeft dit weekend Grifball in de Matchmaking lijst staan d:)b *O* _/-\o_

Het is een soort American Football. Het is in een grote hal, helemaal leeg. Bom ligt in het midden. Team A moet hem bij Team B achter leggen, en vice versa. Iedereen heeft een Zwaard en een Hamer, verder niets. Erg leuk spelen.

Derde potje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Htlrt2Cnk5Uel2aNj40Vuevk/full.jpg

Dit is het veld:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Xv2mju8e1iwZReOprIzPXl6f/full.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 19-10-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Iemand soms zin in fifa09 of halo3 :p voeg me toe kunnen we potje spelen

Gamertag BJK1989

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

PWM schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 19:47:
[...]

Ik weet het :$

Halo heeft dit weekend Grifball in de Matchmaking lijst staan d:)b *O* _/-\o_

Het is een soort American Football. Het is in een grote hal, helemaal leeg. Bom ligt in het midden. Team A moet hem bij Team B achter leggen, en vice versa. Iedereen heeft een Zwaard en een Hamer, verder niets. Erg leuk spelen.

Derde potje:

[afbeelding]

Dit is het veld:

[afbeelding]
Griffball. *o* Elkaar helemaal lens slaan met een hamer, zwaard en een bal.

Ze moeten griffball inbouwen in social matchmaking.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 16-09 19:39
danielkraak schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:15:
Ik heb dit scenario een maand terug mogen uitproberen en ik heb mijn eigen console met een vervangen 203 watt mobo teruggekregen. Wel met de extra heatsink oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 08:07:
[...]

Ik heb dit scenario een maand terug mogen uitproberen en ik heb mijn eigen console met een vervangen 203 watt mobo teruggekregen. Wel met de extra heatsink oplossing.
jah maar jij had ws al een 203 watt console.

@danielkraak. Als jij al een 175 watt voeding hebt is het onmogelijk voor hun om er een 203 watt mobo in te stoppen. Als het goed is is de lay out van een 175 watt mobo ook anders, dus het zal niet eens gaan passen. Dat is ook de reden dat ze nu met het opus moederbord zijn gekomen voor de 203 watt versies, deze bied net als de 175 watt versie een 90nm gpu en een 75nm cpu. Wordt echter alleen geplaatst wanneer een oude 203 watt ter reparatie wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 16-09 19:39
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:04:
[...]
jah maar jij had ws al een 203 watt console.
Net als degene die de vraag stelde ("Als ik een Xbox 360 core launchconsole, waarvan het moederbord kapot is, nu ter reparatie stuur, wordt er dan zo'n 175 Watt moederbord ingedaan?") ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 18:07:
Ik zag in het MediaMarkt krantje dan de Xbox360 bundel met Kung Fu Panda en Lego Indiana Jones spel voor 228 euro en na cashback van 40 euro zou die maar 188 euro kosten :) Mooie aanbieding. Van de week maar is kijken in Eindhoven of ze ook een actie hebben met de Elite
klopt mooie aanbieding, het scheelt maar 11 euro met normaal ( lijkt dus heel mooi maar is het eigenlijk niet)
Verder is het krantje van de MM hetzelfde voor breda ; laat ik daar nou zaterdag geweest zijn en er geen xbox console te bekennen zijn.
Navraag bij een medewerker leert "deze krijgen we over 2 weken weer meneer" ging over leveringsproblemen, productie tekorten en dus geen consoles bij de MM.

Valt me dan weer tegen, zeker nu ze hem in het krantje zetten 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:06:
[...]

Net als degene die de vraag stelde ("Als ik een Xbox 360 core launchconsole, waarvan het moederbord kapot is, nu ter reparatie stuur, wordt er dan zo'n 175 Watt moederbord ingedaan?") ;)
overheen gelezen :)

Maar ws krijgt ie dan het opus moederbord, die net zo zuinig zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor de liefhebber: Major Nelson heeft in zijn Podcast aangekondigd, dat je deze week nieuws krijgt over een open beta van het NXE. Beetje zijn blog checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ik denk dat zo'n Open Bèta een verstandige zet is.

De vorige dash updates waren relatief simpel, maar bij deze kan een heleboel fout gaan. Je kan beter een paar consoles bricken die op eigen risico aan de bèta meedoen, dan dat je er een paar miljoen bricked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:44:
[...]

klopt mooie aanbieding, het scheelt maar 11 euro met normaal ( lijkt dus heel mooi maar is het eigenlijk niet)
Verder is het krantje van de MM hetzelfde voor breda ; laat ik daar nou zaterdag geweest zijn en er geen xbox console te bekennen zijn.
Navraag bij een medewerker leert "deze krijgen we over 2 weken weer meneer" ging over leveringsproblemen, productie tekorten en dus geen consoles bij de MM.

Ik ga waarschijnlijk vanavond even naar Eindhoven om te kijken of ze nog Elite´s hebben staan met een leuke actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:44:
[...]
Inderdaad niet netjes, maar als de aanbieding nu bij wijze van nog een week loopt en ze hebben hem over 2 weken pas weer binnen moet je even kijken of er OP=OP in de folder staat. Anders zou je hem voor die prijs moeten mogen bestellen of reserveren. Aan de andere kant, 2 weken wachten op 11 euro korting. Ik weet het dan wel :)

Hoop dat die van mij morgen binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja is ook zo, ik ga vanavond gewoon naar de saturn in tilburg, ik moet dan voor 10 euro benzine gaan verrijden richting eindhoven voor 1 euro korting, beetje overdreven offcourse.

maarja, we zien het allemaal wel , en als ze geen lot nr 0831 of hoger hebben laat ik hem zoiezo staan, wil wel een jasper chipset offourse en aangezien gears 2 pas over 2 weken komt kan ik echt nog wel 2 weken wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:25:
ja is ook zo, ik ga vanavond gewoon naar de saturn in tilburg, ik moet dan voor 10 euro benzine gaan verrijden richting eindhoven voor 1 euro korting, beetje overdreven offcourse.

maarja, we zien het allemaal wel , en als ze geen lot nr 0831 of hoger hebben laat ik hem zoiezo staan, wil wel een jasper chipset offourse en aangezien gears 2 pas over 2 weken komt kan ik echt nog wel 2 weken wachten :)
Is dan dus al bekend vanaf welk nummer de Jaspers zijn? Of is dat een gok van iemand? Kreeg net mail dat die van mij verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:25:

Geloof me lot 0831 heeft geen Jasper. Die dingen zijn nog geen eens officieel in Amerika gespot, waar de meeste vernieuwingen als eerste kwamen, dus ik denk dat het zeker nog twee maanden duurt voordat er ook echt Jaspers in Europa zijn, mits die dingen nu ook echt in productie zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door danielkraak op 20-10-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, dan maar een falcon, als het kapot gaat, opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:53:
Ik heb zelf ook een Falcon en ik vind hem absoluut niet warm worden. Je moet hem gewoon niet in een gesloten kastje zetten en voldoende ruimte aan de achterkant van de Xbox laten. Dan gaat alles wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:53:
Falcon gaan ook allang niet meer kapot. Ook de Falcon zit allang op het percentage van de Wii of PS3 (ja, ook die gaan kapot). No worries, en als er inderdaad onverhoopt wat gebeurd, heb je de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het eigenlijk met de DVD herrie van courante xbox 360 modellen? is dat nog steeds zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 08:56
Heb vanmiddag Burnout: Paradise gekocht. Was al een fan van de ouwe BO: Revenge en nu al helemaal.
Ondanks het gevoel van repetitie, lijkt het alsof er zat content in zit. Kreeg meteen een patch van 400mb voor de kiezen met motoren erin. Lang niet slecht voor een EA-game :P

Toppertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:00:
hoe zit het eigenlijk met de DVD herrie van courante xbox 360 modellen? is dat nog steeds zo erg?
Maken nog steeds zoveel herrie, maar dat doet ongeveer elke dvd speler tegenwoordig wel. De Wii maakt ook veel herrie, het hoort er gewoon bij zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, is die jasper xbox 360 nou al uit, die zou oorspronkelijk in augustus uitkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:07:
hm, is die jasper xbox 360 nou al uit, die zou oorspronkelijk in augustus uitkomen!
Zegt wie?

De DVD speler in de Jasper zal overigens exact hetzelfde geluid geven als de huidige 360's, dus je hebt er ook weinig aan.

Het is nu al zo erg, dat een search op Google op de woorden "Xbox Jasper" dit topic bovenaan staat :X

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 20-10-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was een vraag dus eigenlijk meer: hm, is die jasper xbox 360 nou al uit? die zou oorspronkelijk in augustus uitkomen!
Microsoft gaat de Xbox 360 van een ander moederbord voorzien. De printplaat met codenaam 'Jasper' moet vanaf augustus 2008 in de spelcomputer zitten en een koelere en goedkopere Xbox opleveren.
bron ons aller tweakers.net: nieuws: Nieuw 'Jasper'-moederbord maakt Xbox 360 koeler en goedkoper

de voorraden oude falcons xboxen zijn kennelijk groter dan verwacht, cq de verkoop gaat niet zo verspoedig als ms gehoopt had (wat ook de recente prijsverlagingen zou kunnen verklaren).

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 20:22 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.