...en wat denk je van Racedriver GRID??? Ook errug vet hoor!monnick schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:37:
Dirt is een vet racespel. Probeer ook even de demo. Man wat is die game prachtig, misschien wel de beste graphics die ik ooit gezien heb.
Anoniem: 169877 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:34:
[...]
...en wat denk je van Racedriver GRID??? Ook errug vet hoor!

Elect a clown, expect a circus.
Ik ben misschien ook van plan om wat games voor mijn 360 vanaf het buitenland te laten komen.
Maar welke winkels zijn nou goedkoop, en hebben goeie verzending.
Ik ken alleen Play-Asia en Gamehubs tot nu toe.
En is het zo, dat het spel gewoon PAL moet zijn om het te kunnen spelen? Of zit er nog daadwerkelijk een regio aan vast??!!
Want bijvoorbeeld bij Gamehubs staat er onder FABLE2: NTSC-J, NTSC-U/C en PAL.
Maar bedoelen ze dan dat ze 3 versies hebben, of dat er 1 versie is, die op al die platformen draait
Hopelijk kan iemand mij dit even uitleggen.
Maar welke winkels zijn nou goedkoop, en hebben goeie verzending.
Ik ken alleen Play-Asia en Gamehubs tot nu toe.
En is het zo, dat het spel gewoon PAL moet zijn om het te kunnen spelen? Of zit er nog daadwerkelijk een regio aan vast??!!
Want bijvoorbeeld bij Gamehubs staat er onder FABLE2: NTSC-J, NTSC-U/C en PAL.
Maar bedoelen ze dan dat ze 3 versies hebben, of dat er 1 versie is, die op al die platformen draait
Hopelijk kan iemand mij dit even uitleggen.
betekent dat hij regiovrij is, dus overal te spelen. Ze geven aan in welke regio's dat spel kan worden gespeeld. Als er een kruisje bij PAL zou staan is hij niet te spelen (of je moet een japanse xdoos hebbe oid)
Dat zijn geen 3 verschillende versies, dat wil zeggen dat het spel op al die systemen gewoon werkt.
The devil is in the details.
6pack15 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:42:
betekent dat hij regiovrij is, dus overal te spelen. Ze geven aan in welke regio's dat spel kan worden gespeeld. Als er een kruisje bij PAL zou staan is hij niet te spelen (of je moet een japanse xdoos hebbe oid)
Ooh oke op die manier..Hahn schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:42:
Dat zijn geen 3 verschillende versies, dat wil zeggen dat het spel op al die systemen gewoon werkt.
Dan snap ik het wel.
Dus als er een vinkje bij PAL staat, betekent dat: Gewoon kopen, want het werkt perfect op een Nederlandse Xbox360
Nou binnen.
Snel aangesloten, aangezet, deed de draadloze controller het niet, dacht ik. Bleek dat ik de XboX moest aanzetten via de controller. Oke, dat werkt dus. Daarna instellen, gaat niet hoger dan 640x480 op een HDMI kabel, moet ik dus nog uitzoeken. Demo binnengehaald (Blue Dragon) en ev n gespeeld. Daarna even Gears of War gedaan. Zag er erg vet uit. Maar ja, etenstijd, dus gelijk stoppen. Tot nu toe geen spijt.
Eerste game die ik aanschaf voor het eggie wordt Fallout 3.
Snel aangesloten, aangezet, deed de draadloze controller het niet, dacht ik. Bleek dat ik de XboX moest aanzetten via de controller. Oke, dat werkt dus. Daarna instellen, gaat niet hoger dan 640x480 op een HDMI kabel, moet ik dus nog uitzoeken. Demo binnengehaald (Blue Dragon) en ev n gespeeld. Daarna even Gears of War gedaan. Zag er erg vet uit. Maar ja, etenstijd, dus gelijk stoppen. Tot nu toe geen spijt.
Eerste game die ik aanschaf voor het eggie wordt Fallout 3.
Ikzelf vind DiRT de beste racer op de 360, beter dan GRID imho. Het spreekt me ook meer aan
Vergeten we Project Gotham Racing 3 en 4 niet
Koop je nu voor 20,- tot 30,- en daar heb ik mij heeeel goed mee vermaakt. Vooral PGR3 heeft mij tientallen uren vermaakt. Heerlijk.
Dan heb je ook nog een Forza 2 als je serieus aan de slag wilt
EDIT:
Tadaa: De Xbox 360 Race game top-10, naar gemiddelde reviewscore:

Ergens dit jaar komt er exclusief voor de 360 ook nog een echte Race Simulator uit. Die is veelbelovend, maar ik ben even de naam kwijt.
EDIT2:
Dat is dus Race Pro: http://games.teamxbox.com/xbox-360/2061/Race-Pro/
Demo komt volgende maand
Dan heb je ook nog een Forza 2 als je serieus aan de slag wilt
EDIT:
Tadaa: De Xbox 360 Race game top-10, naar gemiddelde reviewscore:

Ergens dit jaar komt er exclusief voor de 360 ook nog een echte Race Simulator uit. Die is veelbelovend, maar ik ben even de naam kwijt.
EDIT2:
Dat is dus Race Pro: http://games.teamxbox.com/xbox-360/2061/Race-Pro/
Demo komt volgende maand
[ Voor 66% gewijzigd door PWM op 24-10-2008 19:22 ]
Ligt het nou aan mij of wordt Gamer.nl steeds sneuer
Heb zelf zin in dead space en dit ergert (groot woord maargoed) me dan
Met andere woorden, de besturing is goed dus is enkele minpunt de zwaartekracht waar andere reviews lof over spreken qua sfeer.
Ik had een jaar terug weinig op te merken aan ze maar tegenwoord is die site voor mij redelijk waardeloos
Maar damn deze game lijkt voor mij gemaakt, uberscience fiction, mijnen door hele planeten te kraken, muren vol dataweergaves, enorm creepy sfeertje (doet me ergens aan Event Horizon denken)
Heb zelf zin in dead space en dit ergert (groot woord maargoed) me dan
Hmm ik dacht dat herladen in echt evenveel akties betrof als simpel de trekker over te halen en dat rennen even makkelijk als lopen was.Ook het schieten en herladen van je geweren werkt omslachtig. Eerst moet je de knop indrukken om het geweer te richten, dan pas kun je schieten, of indien nodig herladen. Ook Isaac laten rennen vergt het indrukken van een knop naast het bewegen van de analoge stick.

De moeite die je tegenwoordig moet doen om een +/- 20 knoppige controller soepel onder de knie te krijgen in een game van 12 uur langHet vergt een gewenning van een half uur voordat je de besturing de meester bent en soepel je wapen trekt.
hmm....Minpunten
Besturing is onnodig omslachtig
Ruimtes zonder zwaartekracht vallen tegen
Met andere woorden, de besturing is goed dus is enkele minpunt de zwaartekracht waar andere reviews lof over spreken qua sfeer.
Ik had een jaar terug weinig op te merken aan ze maar tegenwoord is die site voor mij redelijk waardeloos

Maar damn deze game lijkt voor mij gemaakt, uberscience fiction, mijnen door hele planeten te kraken, muren vol dataweergaves, enorm creepy sfeertje (doet me ergens aan Event Horizon denken)
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verder in Het Xbox 360 ervaringen Topic #53 dus
.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.