Ik zag Saints Row 2 in een MM folder maar is deze inmiddels al verkrijgbaar?
Verwijderd
Top dank je wel! Vanmiddag eentje scoren danHahn schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:23:
Volgens game-releases.net is ie inderdaad gisteren uitgekomen.
Officieel zou die pas 17oktober uitkomen, maar het zou goed kunnen dat de MM deze al verkoopt (zoals ze wel vaker doen met releases)
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Even een algemene reactie op (de meeste) bovenstaande posts (vooral voor aspirant Xbox kopers)
- Wachten op "Jasper" kan duur worden, de cash back actie loopt tot Januari 2009, en wellicht zijn de jaspers dan pas vollop verkrijgbaar
- RROD komt sporadisch voor op de nu verkrijgbare (met HDMI) modellen
- De update van het dashboard (NXE) komt op 19 November
- Elke versie die je nu koopt heeft voldoende opslagruimte op deze update te kunnen gebruikern (256Memcard / 60 GB HD/ 120 GB HD)
IMHO:
Ik zie geen reden om te wachten met de aankoop van een Xbox, behalve budgetaire en / of persoonlijke redenen. Wie nu koopt profiteerd van de cashback actie, mooie releases die snel komen, en voordelige oudere toppers !!
- Wachten op "Jasper" kan duur worden, de cash back actie loopt tot Januari 2009, en wellicht zijn de jaspers dan pas vollop verkrijgbaar
- Elke versie die je nu koopt heeft voldoende opslagruimte op deze update te kunnen gebruikern (256Memcard / 60 GB HD/ 120 GB HD)
IMHO:
Ik zie geen reden om te wachten met de aankoop van een Xbox, behalve budgetaire en / of persoonlijke redenen. Wie nu koopt profiteerd van de cashback actie, mooie releases die snel komen, en voordelige oudere toppers !!
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Is het niet zo dat alleen de oude arcade versies gebruik kunnen maken van de actie? daar ik de arcade volgens mij met een 256mb geheugenkaart ofzo heb gekregen.
Ik heb in ieder geval de eerste arcade versie waar je de 5 arcade games bij kreeg.
Zijn er mensen met dezelfde versie die wel de hd upgrade hebben gekregen?
Ik heb in ieder geval de eerste arcade versie waar je de 5 arcade games bij kreeg.
Inderdaad, RROD op de nieuwe modellen is al ver onder de 10% en zelfs al gaat hij kapot dan ben je hem max een week kwijt. De service van MS is tegenwoordig best goed.
er is toch een site waar je het kan checken met je serialnummer. Mij lijkt het sterk dat je niet in aanmerking komt voor de hd actie, ze maken echt geen onderscheid op arcade versies.GranCanaria schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:24:
Is het niet zo dat alleen de oude arcade versies gebruik kunnen maken van de actie? daar ik de arcade volgens mij met een 256mb geheugenkaart ofzo heb gekregen.
In de VS ligt al het nieuwe eerder in de winkels, dat was ook zo met Falcons en nieuwe drives.yzf1kr schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 05:53:
[...]
Het bewijs is er, en ze zijn in de VS ook al in winkels gesignaleerd.
Maar in Europa zijn ze nog niet gezien.
Zijn er mensen die de update al binnen hebben? dat las ik een pagina terug.
Zit er een internet browser in?
Zit er een internet browser in?
Welke update? De NXE komt pas 19 november
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb.ijskonijn schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:40:
Welke update? De NXE komt pas 19 november
Dit is alleen te regelen als je belt (net gedaan).MAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:41:
Via je profile of via https://billing.microsoft.com/ of bellen met Microsoft 0800 023 3894 / 0202036606 als je mobiel belt.
Dat had je gewoon op kunnen zoeken op de home-page van xbox.nl
Yo.
Er stond een quote op Xbox.nl waardoor je zou denken dat hij inderdaad al online stond.GranCanaria schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:21:
[...]
ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb.
Overigens komt er geen webbrowser in de nieuwe update. Geen idee of er plannen zijn voor de voorjaarsupdate, maar die najaar gaat het niet gebeuren.
Volgens mij krijg je de memory module alleen maar als je de oude SKU 'Core' hebt gekocht. Dit is de Xbox 360 versie met bedraade controller en zonder enige vorm van opslag bijgeleverd. Ik kan me niet herinneren dat er SKU 'Arcade' zijn uitgekomen met de 64MB module. Zo ja, dan komen deze ook in aanmerking.
RROD minder dan 10% = waar, RROD minder dan 1% is ook waar !!!
RROD minder dan 10% = waar, RROD minder dan 1% is ook waar !!!
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Verwijderd
Okee Thnkx ! Nog een vraagje ik heb geen breedband verbinding thuis dus kan ik volgens mij net zo goed de versie zonder harde schijf kopen, deze wordt alleen gebruikt voor het opslaan van gedownloade media?Roely schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:08:
Even een algemene reactie op (de meeste) bovenstaande posts (vooral voor aspirant Xbox kopers)
IMHO:
Of wordt er spel content naar de schijf gekopieerd etc? Ik heb namelijk geen idee
Lol, lezen kan geen kwaad he (met name de TS)Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:49:
[...]
Okee Thnkx ! Nog een vraagje ik heb geen breedband verbinding thuis dus kan ik volgens mij net zo goed de versie zonder harde schijf kopen, deze wordt alleen gebruikt voor het opslaan van gedownloade media?
Of wordt er spel content naar de schijf gekopieerd etc? Ik heb namelijk geen idee
-De hdd word gebruikt voor game caching. AKA laden gaat wat sneller enz
-Met de nieuwe update wordt het mogelijk om games op je HDD op te slaan. Op die manier verkort je de laadtijden nog meer en heb je minder last van geluidsoverlast die de DVD drive produceerd.
Maargoed, voortaan zelf even zoeken he
Overigens, je redenering van ik heb geen breedbandverbinding dus een HDD is niet nodig slaat nergens op natuurlijk. Mede ook door bovenstaande factoren.
[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 15-10-2008 11:55 ]
Hehe, het stond er opzich wel.GranCanaria schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 11:21:
[...]
ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb.
De website waar je die extra opslag kunt 'bestellen' geeft een beetje foute melding aan, die suggereert dat de update al beschikbaar is. Deze komt echt gewoon pas op 19 november
[Edit]
Zie nu pas dat ik hopeloos laat ben met reageren, sorry
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 15-10-2008 12:00 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Thnkx maar ik kwam er niet helemaal uit..
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 12:09 ]
Als je een breedband verbinding hebt, is een HD JUIST aan te raden :
- meer dan 150 gamedemos te downloaden voor weken game plezier
- trailers en guides voor games te downloaden
- Arcade games downloaden
- Video clips downloaden .....
Wees slim, ga voor een 'Premium' of 'Elite', niet voor de Arcade, zeker nu je na 15 November je games op de HD kan zetten !
- meer dan 150 gamedemos te downloaden voor weken game plezier
- trailers en guides voor games te downloaden
- Arcade games downloaden
- Video clips downloaden .....
Wees slim, ga voor een 'Premium' of 'Elite', niet voor de Arcade, zeker nu je na 15 November je games op de HD kan zetten !
Waar is die 60 gig schijf te koop? Kan het niet vinden
Yo.
zondag besteld, vandaag binnen. Netjes voor ongeveer €72,80 (7,50 verzendkosten)scorelord schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:03:
[...]
Omdat ik het durf: http://www.twenga.be/prix...olant-jeux-video-114507-0
http://pc-store.ppixel.be/ http://pc-store.ppixel.be...ireless_racing_wheel.html
doen ze niet. is gewoon een plaatje en ergens bij de voorwaarden staat ook de afbeelding kan afwijken van het orginele productPWM schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:08:
Uit de MM folder:
[afbeelding]
Die verkopen blijkbaar nog controllers met draad
Amen.seninha schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:06:
[...]
Even een laatste opmerking wat Jasper betreft. Er is nog GEEN CONCREET BEWIJS dat Jasper moederborden al in omloop zijn.
Er is wel een site (die kun je makkelijk via Google vinden) waar je je Xbox kan aanmelden.Dara staan ook mensen die zogenaamd een Jasper hebben,jammer genoeg kan niemand enig bewijs geven.
Men heeft zijn Box nooit opengemaakt en gaat er maar van uit dat het een Jasper is omdat hun BOX ZO stil is
Er zijn een aantal sites geweest die iets te hard van stapel zijn gelopen maar die hebben hun berichtgeving later aangepast zoals bijv Engadget. Het wachten is op HARD bewijs, nl een foto van het moederbord. Ik zit erover te denken om mijn huidige lawaaibak te vervangen door een stiller exemplaar met een Jasper-moederbord maar voorlopig hoef ik nog niet naar de winkel.
Verwijderd
Zijn er geen hardware sites die xbox'en kopen en openmaken? Lijkt me nogal een primeur om op je site te hebben. Dus als ze al in omloop zijn dan zou er wel berichtgeving over zijn. Inclusief decibel en stroomverbruik metingenymmv schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:48:
[...]
Amen.
Er zijn een aantal sites geweest die iets te hard van stapel zijn gelopen maar die hebben hun berichtgeving later aangepast zoals bijv Engadget. Het wachten is op HARD bewijs, nl een foto van het moederbord. Ik zit erover te denken om mijn huidige lawaaibak te vervangen door een stiller exemplaar met een Jasper-moederbord maar voorlopig hoef ik nog niet naar de winkel.
Verwijderd
Ik heb net even gezocht maar kon geen topic vinden van Civilization Revolution voor de xbox 360? Zijn er wel mensen die dit spelen? Ik heb het spel goedkoop gekocht voor 20 euro (Kan geen miskoop zijn toch?) En zelf vind ik het echt leuk alleen multiplayer word ik elke keer zwaar geowned
Volgens mij is hij nog niet los te koop, de 60GB wordt geleverd bij de Xbox 360 Pro SKU.VonFoX schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:31:
Waar is die 60 gig schijf te koop? Kan het niet vinden
Bij veel winkels zie je alleen nog de 120GB harde schijf hangen / liggen
Ja precies, het aantal watt gaat omlaag, het lijkt me logisch als er bijvoorbeeld een 150 watt Xboxen komen.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:13:
[...]
Zijn er geen hardware sites die xbox'en kopen en openmaken? Lijkt me nogal een primeur om op je site te hebben. Dus als ze al in omloop zijn dan zou er wel berichtgeving over zijn. Inclusief decibel en stroomverbruik metingen
Nee ik heb het gewoon via de memory unit gedaan. Op zich kost het wat tijd, maar het werkt gewoon wel. Alleen met de saves van Fable2 dus niet... : /MAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:35:
[...]
Neem aan dat je de HDD transferkit gebruikt? Als die namelijk niet goed werkt, zou je even je system cache kunnen clearen van de oude HDD zonder de nieuwe aangesloten te hebben middels
[...]
Mocht dat geen oplossing brengen, bel Microsoft!
&
Heeft iemand de multiplayer beta van COD 5 al geprobeerd? Ik heb 'm even snel geprobeerd en het lijkt er op dat de hele multiplayer opzet van COD 4 is overgenomen (wederom classes, chalenges, killstreaks, airstrikes, ranks en prestige)! Ik ga hem dus zeker halen, zeker nu weer de war mode weer terug is! Die miste ik echt in COD 4. En wat betreft het feit dat het weer WW2 is moet je maar zo zien dat je nu geen duitsertjes mag af knallen maar jappen, is toch weer een verschil met de andere delen
.
Mmm... Tja, ik weet niet precies hoe een memory-unit omgaat met bepaalde settings of DRM-locks maar ik zou je adviseren om toch op korte termijn gewoon die HDD-kit te gebruiken en daarmee in 1x de hele oude schijf naar de nieuwe te kopieren. Daarna kan je alsnog eens selectief oude meuk gaan opruimen.Weltschmerz schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:36:
[...]
Nee ik heb het gewoon via de memory unit gedaan. Op zich kost het wat tijd, maar het werkt gewoon wel. Alleen met de saves van Fable2 dus niet... : /
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik snap niet helemaal waarom men nou zo graag een Jasper wil hebben. Het is vooral de DVD drive die zo ontzettend veel lawaai maakt. Een Jasper doet daar natuurlijk niks aan.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
Nieuws: Praatje slaan met EndWar demo
Ben nieuwsgierig hoe goed de voice commando's werken
offtopic:
te laat, PWM was me voor
te laat, PWM was me voor
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 16:38 ]
De installatiemogelijkheid gelukkig wel, en dan gaan je fans het meeste lawaai maken.LB06 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:22:
Ik snap niet helemaal waarom men nou zo graag een Jasper wil hebben. Het is vooral de DVD drive die zo ontzettend veel lawaai maakt. Een Jasper doet daar natuurlijk niks aan.
Even uit nieuwsgierigheid hoor ,maar heb je hem nieuw voor die prijs gescoord ? In dat geval hoor ik graag waar want dat spel wil ik graag spelen.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 14:31:
Ik heb net even gezocht maar kon geen topic vinden van Civilization Revolution voor de xbox 360? Zijn er wel mensen die dit spelen? Ik heb het spel goedkoop gekocht voor 20 euro (Kan geen miskoop zijn toch?) En zelf vind ik het echt leuk alleen multiplayer word ik elke keer zwaar geowned
Nog iemadn een key voor COD 5?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Wow, ik las net hier: http://news.vgchartz.com/news.php?id=2309
de stats van xbla, maar er is aan games gewoon voor 180 miljoen dollar verkocht. Zelfs een vrij simpele game als Carcasonne brengt al 5 miljoen op.
Duke Nukem 3D zit na 2 weken al op 800000 dollar, nu snap ik wel waarom die compagnies staan te trappelen hun ouwe meuk uit te brengen.
Het doen me dan wel goed dat games als braid en castle crashers het erg goed doen! Meer creativiteit graag, heb heel wat plezier daardoor gekregen, en onverwacht, want ik zag arcade nooit echt als een aanvulling.
overigens heeft de xbox360 nu de xbox al outsold in Japan en Europa, Amerika volgt dit jaar nog. Ben benieuwt of de xbox360 de 50 miljoen gaat halen.
de stats van xbla, maar er is aan games gewoon voor 180 miljoen dollar verkocht. Zelfs een vrij simpele game als Carcasonne brengt al 5 miljoen op.
Duke Nukem 3D zit na 2 weken al op 800000 dollar, nu snap ik wel waarom die compagnies staan te trappelen hun ouwe meuk uit te brengen.
Het doen me dan wel goed dat games als braid en castle crashers het erg goed doen! Meer creativiteit graag, heb heel wat plezier daardoor gekregen, en onverwacht, want ik zag arcade nooit echt als een aanvulling.
overigens heeft de xbox360 nu de xbox al outsold in Japan en Europa, Amerika volgt dit jaar nog. Ben benieuwt of de xbox360 de 50 miljoen gaat halen.
[ Voor 11% gewijzigd door DarkShadow op 15-10-2008 22:37 ]
Het verbaasde meVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:38:
Nieuws: Praatje slaan met EndWar demo
offtopic:
te laat, PWM was me voor
Het is niet mijn spel, maar die commands werken behoorlijk goed.
Ze moeten alleen ff wat aan die calibration wizard doen. Was mij niet helemaal duidelijk dat ik de tekst die daarboven stond moest opzeggen. Ik riep maar wat, en zag dat menutje netjes mee uitklappen. Vond het al zo vreemd dat ie niks deed
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja dat klopt maar het geluidsniveau van de fans is met Falcon toch al niet hoog. Ik heb er geen last van en ik zit er er 40 centimeter vandaan (heb hem op m'n bureau staan naast mijn TFT). Maar goed als er mensen zijn die op de Jaspers willen zitten wachten: ga vooral je gang, maar ik heb toch liever die €40 of €50 cashback-korting.johnnyv.nl schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:49:
[...]
De installatiemogelijkheid gelukkig wel, en dan gaan je fans het meeste lawaai maken.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Ik zit echt nog steeds te wachten totdat ze "Mashed" nog een keer uitbrengen op XBL met online-en splitscreen-functionaliteit. Man, dat spel heb ik echt helemaaaaal grijs gespeeld op de oude XBOX; vooral erg gezellig met een krat bier erbij en een paar mensen (*kuch dames kuch*) die voor de eerste keer een controller vasthouden!DarkShadow schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:36:...nu snap ik wel waarom die compagnies staan te trappelen hun ouwe meuk uit te brengen.
Voice commands vond ik ook goed werken en wel grappig, ik ben alleen niet zon persoon die in me eentje op zn kamer gaat roepen dat unit 2 zich moet terugtrekken. Alleen ik heb totaal geen overzicht in het spel, en weet ook totaal niet waar ik nou eigenlijk mee bezig ben. Doe maar toch maar RA-3 op de pc oidBM schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:40:
[...]
Het verbaasde me
Het is niet mijn spel, maar die commands werken behoorlijk goed.
Ze moeten alleen ff wat aan die calibration wizard doen. Was mij niet helemaal duidelijk dat ik de tekst die daarboven stond moest opzeggen. Ik riep maar wat, en zag dat menutje netjes mee uitklappen. Vond het al zo vreemd dat ie niks deed
Is er eigenlijk al meer bekend over de Europese release date voor de ongetwijfeld geweldige game 'Tales of Vesperia'? Het enige wat ik op internet heb kunnen vinden is dit artikel waarin staat dat ToV in 2009 uitkomt. De grote vraag is dan natuurlijk: wanneer in 2009? 2009 is een lang jaar; langer heb je ze niet.
Idem voor FF XIII, Star Ocean 4 en The Last Remnant overigens. Is er al iets concreet bekend omtrent de (Europese) release dates van deze games?
Idem voor FF XIII, Star Ocean 4 en The Last Remnant overigens. Is er al iets concreet bekend omtrent de (Europese) release dates van deze games?
[ Voor 13% gewijzigd door HarmoniousVibe op 16-10-2008 01:27 ]
Verwijderd
Tales of Vesperia februari of maart denk ik, ongeveer tegelijk met Tales of Symphonia: Dawn of a New World voor de Wii. Last Remnant komt op 20 november 2008 wereldwijd tegelijk uit! Star Ocean 4 staat voor de lente van 2009 en FFXIII when it's done. Eerst maar is de exclusieve Japanse PS3 release, waarna Square de game gaat vertalen en een Amerikaanse/Europese PS3/Xbox 360 versie maakt. Ik gok dat het nog wel een jaar of 2 kan duren voor FF uit is.LB06 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 01:26:
Is er eigenlijk al meer bekend over de Europese release date voor de ongetwijfeld geweldige game 'Tales of Vesperia'? Het enige wat ik op internet heb kunnen vinden is dit artikel waarin staat dat ToV in 2009 uitkomt. De grote vraag is dan natuurlijk: wanneer in 2009? 2009 is een lang jaar; langer heb je ze niet.
Er is het spel Pinball FX op Xbox Live Arcade wat echt een super spel is, heel erg verslavend, ik speel het zelf heel erg vaak wanneer ik even wil afkoelen van een frustrerend spel. Even de agressie kwijt. Het is volgens mij niet zo heel erg duur (weet helaas niet meer de exacte prijs van het spel),ik weet wel dat er in ieder geval drie downloadbare kasten voor zijn uitgebracht.stalscu schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 04:40:
Welke pinball games zijn er momenteel?
Nou ik heb weer mazzel gehad. M'n Xbox wou geen spelletjes meer lezen. Hij was bijna een jaar oud (op 3 weken na) en viel dus nog net onder de garantie. Ik met m'n spulletjes naar de Media Markt. Ik moest alleen de Xbox kaal inleveren en alle accesoires houden en de box ging naar Microsoft.
Gisteren een brief van de MM gekregen dat mijn Xbox onherstelbaar beschadigd was en of ik even langs het servicecenter wou gaan. Daar werd mij verteld dat ik het aankoopbedrag terug kreeg, wat toen der tijd 270 Euro was (Arcade) en dat ik maar een nieuwe moest halen. Dus nu heb ik voor 150 Euro een nieuwe Arcade gehaald, krijg nogmaals 30 Euro terug van de actie en omdat ik dus alle assecoires gehouden heb, heb ik nu een extra controller, een extra geheugenkaart en een extra voeding (die dan wel weer overbodig is). En van het overige bedrag nog even wat spelletjes gehaald
Goed geregeld dacht ik zo.
Gisteren een brief van de MM gekregen dat mijn Xbox onherstelbaar beschadigd was en of ik even langs het servicecenter wou gaan. Daar werd mij verteld dat ik het aankoopbedrag terug kreeg, wat toen der tijd 270 Euro was (Arcade) en dat ik maar een nieuwe moest halen. Dus nu heb ik voor 150 Euro een nieuwe Arcade gehaald, krijg nogmaals 30 Euro terug van de actie en omdat ik dus alle assecoires gehouden heb, heb ik nu een extra controller, een extra geheugenkaart en een extra voeding (die dan wel weer overbodig is). En van het overige bedrag nog even wat spelletjes gehaald
Mensen beseffen ook langzaam maar zeker dat 10 euro voor een spelletje van 5 uur of zo gewoon mooie bedragen zijn. Verder is er voor ieder wat wils, het is onmogelijk om geen juweeltjes in XBLA te vinden, tenzij je graphics het enige belangrijke vindt in het leven. Het is een 'unique selling point' van de 360 wat mij betreft aangezien de concurrentie mijlen ver achter staat wat dit betreft. Mensen klagen vaak dat games vroeger beter waren en het gebrek aan indy games, maar die zijn gewoon allemaal op XBLA te vinden.DarkShadow schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:36:
Ik heb nog een webwinkel gevonden die een aantal games best goedkoop verkoopt!
http://www.12game.com/
Ik heb er zelf MX vs ATV untamed gekocht voor 27,-. Veel andere games zijn ook heel goedkoop zoals assasins creed voor 25,- ofzo! WEl oppassen sommige games zijn juist weer te duur
.
http://www.12game.com/
Ik heb er zelf MX vs ATV untamed gekocht voor 27,-. Veel andere games zijn ook heel goedkoop zoals assasins creed voor 25,- ofzo! WEl oppassen sommige games zijn juist weer te duur
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Mooi geregeld, maar wel appart. Normaal verwijst de winkel je naar de support van Microsoft. De procedure is op dit forum 1000x aan bod geweest.Erazzzer schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 02:26:
Nou ik heb weer mazzel gehad. M'n Xbox wou geen spelletjes meer lezen. Hij was bijna een jaar oud (op 3 weken na) en viel dus nog net onder de garantie. Ik met m'n spulletjes naar de Media Markt. Ik moest alleen de Xbox kaal inleveren en alle accesoires houden en de box ging naar Microsoft.
Ik neem aan dat de MM de console naar MS heeft opgestuurd, maar dan zal er in ieder geval eentje terug moeten komen. Je hebt overigens twee jaar volledige garantie, dus je was ruim binnen de tijd ... ;-)
Maar goed, leuk dat je een 'mazzeltje' heb gehad !!
ik heb mijn vp2 trouble in paradise binnengekregen van gamenhubs, tot zo ver niks spannends. Maar er zat ook een 48 uur live trial bij. Het spel komt natuurlijk uit hong kong (of euh de envellop zegt zelfs maleisie) dus mijn vraag is, gaat dit nu werken op mijn europese live accountje?
Ik weet dat je ook vanaf ebay etc live kan kopen wat hier werkt, maar is dat dan een aparte uitgave of niet?
Oh wel vrijdagavond probeer ik het dan weet ik het sowieso
(als ik het nu probeer dan en het werkt ben ik 48 uur op live maar zijn de meeste anderen aan het werken, schiet ook niet op)
Mocht het werken, dan kan ik wellicht Electra nog laten zien hoe je river of blood speelt.
(vertaling, kijken of ik niet al te hard af ga
)
Ik weet dat je ook vanaf ebay etc live kan kopen wat hier werkt, maar is dat dan een aparte uitgave of niet?
(als ik het nu probeer dan en het werkt ben ik 48 uur op live maar zijn de meeste anderen aan het werken, schiet ook niet op)
Mocht het werken, dan kan ik wellicht Electra nog laten zien hoe je river of blood speelt.
(vertaling, kijken of ik niet al te hard af ga

10 second ninja DONE
denk dat het wel werkt, heb onlangs een 12+1 live abbo besteld bij gamehubs. Kreeg ik netjes in de mail (zoals hier al eerder vermeld btw, dat ik niet iemands thunder probeer te stelen)Sagat schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:56:
ik heb mijn vp2 trouble in paradise binnengekregen van gamenhubs, tot zo ver niks spannends. Maar er zat ook een 48 uur live trial bij. Het spel komt natuurlijk uit hong kong (of euh de envellop zegt zelfs maleisie) dus mijn vraag is, gaat dit nu werken op mijn europese live accountje?
(vertaling, kijken of ik niet al te hard af ga)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja, XBLA is een goede melkkoe van MS.DarkShadow schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:36:
Geen wonder dat de concurrentie het zelfde is gaan doen, want het is gewoon heel lucratief.
En als je dan bekijkt met wat voor aantallen op dit moment de spellen op XBLA komen, MS heeft zijn belofte van vorig jaar wel gehouden met "gemiddeld 2 er week".
Wat me wel opvalt in het lijstje is dat ze de gratis spellen meetellen, en dan heb je meteen de topgames.
Uno
Untertow (Gratis ivm met Live! problemen vorig jaar)
Carcassone
Texas Hold'em
en over Bankshot staat me ook nog iets bij.
Het enige spel dat op eigen kracht zo hoog is gekomen is Worms HD.
Je ziet ook dat MS met de nieuwe dash nog meer richting online-content zal gaan om nog meer winst te genereren.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Hoezo een Arcade kost toch 179 en dan 30 korting?Erazzzer schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 02:26:
Lijkt me stug dat je dus voor 150 een arcade hebt en nog eens extra 30 terug gaat krijgen.
Ik had mooi gelijk een Elite of Pro gehaald als ik jou was, die HDD ga je echt wel missen denk ik
Bij onze MM hadden ze de Arcade voor 150 liggen. En ik heb nooit een HDD gehad voor de Xbox, dus missen zal ik hem zeker niet. De Xbox wordt bijna alleen maar gebruikt om een beetje ijshockey tegen mekaar te doen of een potje Scene It?wimpie007 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:04:
[...]
Hoezo een Arcade kost toch 179 en dan 30 korting?
Lijkt me stug dat je dus voor 150 een arcade hebt en nog eens extra 30 terug gaat krijgen.
Ik had mooi gelijk een Elite of Pro gehaald als ik jou was, die HDD ga je echt wel missen denk ik
New rumours have now come to light, however, suggesting that Konami may well have been planning the release of an Xbox 360 title all along.
Kotaku reports that Japanese website Morningstar has a report in which Konami PR representative Yoshitaka Arai tells them:
The worldwide demand for an Xbox 360 version (of MGS4) is quite high, and it is something we are currently looking in to.
Considering that the PS3 has now lost exclusivity of the Final Fantasy, Resident Evil and the Tekken franchise, the only real surprise is why Konami didn't release an Xbox 360 version in the first place.
Bron: http://gaming.hexus.net/content/item.php?item=15941, Ik zie het echt wel gebeuren hoor
Kotaku reports that Japanese website Morningstar has a report in which Konami PR representative Yoshitaka Arai tells them:
The worldwide demand for an Xbox 360 version (of MGS4) is quite high, and it is something we are currently looking in to.
Considering that the PS3 has now lost exclusivity of the Final Fantasy, Resident Evil and the Tekken franchise, the only real surprise is why Konami didn't release an Xbox 360 version in the first place.
Bron: http://gaming.hexus.net/content/item.php?item=15941, Ik zie het echt wel gebeuren hoor
Whoah! Als die kerel dat echt heeft gezegd is een announcement inderdaad op handen. Als hij er echt niet komt had hij het wel ontkend.FireBladeX schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:18:
New rumours have now come to light, however, suggesting that Konami may well have been planning the release of an Xbox 360 title all along.
Verwijderd
Van games die nog niet zijn uitgekomen kan ik me voorstellen dat er exclusives naar de xbox gaan. Maar Erna? je hebt toch ook zoiets als contractbreuk e.d lijkt meFireBladeX schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:18:
Hij is alweer debunked.LB06 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:51:
[...]
Whoah! Als die kerel dat echt heeft gezegd is een announcement inderdaad op handen. Als hij er echt niet komt had hij het wel ontkend.
Persoonlijk geef overigens helemaal niets om MGS. Nooit iets aan gevonden. Als ik mag kiezen van de PS3, zou ik LPB wel willen, dan hoef ik er geen apparaat bij te zetten
ik heb hem eergisteren besteld voor 14,99PWM schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:13:
[...]
25,- voor een 20GB + 3 maanden live (volgens een paar sites)
hier is de url: xbox storage upgrade
ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg
als dat hele hdd gebeuren goed bevalt dan bestel ik gelijk een 120gb schijf om hem te "upgraden"
ik heb helaas niet mee mogen doen met mijn arcade versie, het is waarschijnlijk alleen voor de oudere arcade versies met kleine memorycard.
De versie met de 5 arcade games en hdmi poort hebben wel gelijk een grotere memorycard gekregen en vallen erbuiten.
ik heb gelukkig destijds mijn memorycard met wat spellen geruild tegen een 20gb hd (niet dat mijn memorycard vol zat maar meer met de oog op de toekomst.)
De versie met de 5 arcade games en hdmi poort hebben wel gelijk een grotere memorycard gekregen en vallen erbuiten.
ik heb gelukkig destijds mijn memorycard met wat spellen geruild tegen een 20gb hd (niet dat mijn memorycard vol zat maar meer met de oog op de toekomst.)
Rare is bezig met een opvolger van SNES Killer Instinct 
http://www.gamer.nl/doc/4...ts-Fulgore-in-Viva-Pinata
Kan niet missen
http://www.gamer.nl/doc/4...ts-Fulgore-in-Viva-Pinata
Kan niet missen
Ben nieuw hier, heb namelijk nog geen Xbox360, maar zal niet meer zo heel lang duren. Ik ben alleen een beetje op zoek / aan het wachten op topaanbiedingen. Nu zag ik net dat er op bol.com een hele aardige aanbieding stond waarbij 4 games zaten. Pro systeem met GTA IV, Halo 3, GoW 2 en Far Cry 2 voor 369 eur. Daar gaat dan nog 40 vanaf en dan kom je dus op 329 euro uit (games en console los ~425 eur). Opzich een hele scherpe prijs. Of voor dezelfde prijs een Pro systeem met controller extra en de games Fifa 09 en Fable II.
Ik heb alleen nu zoiets van ja, ik wil eigenlijk nu niet al richting die 300 gaan voor de 1e aanschaf. Het is misschien niet de bedoeling om dit hier neer te knallen, maar waar anders
En de sinterklaas en kerst komt er natuurlijk aan. Dus het lijkt me dat er dan ook wel aardige aanbiedingen gaan komen.
De vraag was, moest ik nog ff toevoegen, of er nog bij andere shops / winkels van dit soort aanbiedingen lopen die voor minder dan 300 te koop zijn bijvoorbeeld, en dan bedoel ik niet een console + game en 5-10 eur korting maar beste kortingen zoals voorbeeld van hierboven.
Ik heb alleen nu zoiets van ja, ik wil eigenlijk nu niet al richting die 300 gaan voor de 1e aanschaf. Het is misschien niet de bedoeling om dit hier neer te knallen, maar waar anders
En de sinterklaas en kerst komt er natuurlijk aan. Dus het lijkt me dat er dan ook wel aardige aanbiedingen gaan komen.
De vraag was, moest ik nog ff toevoegen, of er nog bij andere shops / winkels van dit soort aanbiedingen lopen die voor minder dan 300 te koop zijn bijvoorbeeld, en dan bedoel ik niet een console + game en 5-10 eur korting maar beste kortingen zoals voorbeeld van hierboven.
[ Voor 21% gewijzigd door orange.x op 16-10-2008 16:12 ]
Verwijderd
Kan iemand hier misschien iets over zeggen?
Ik ben sinds vandaag overgestapt van KPN ADSL naar UPC kabel internet. Het werkt allemaal goed, alleen nu kom ik niet meer op Live. Bij het IP adress faalt de test zeg maar. De Xbox wordt rechtstreeks verbonden met het modem, dus er zit geen router tussen.
Zijn er zaken die ik moet wijzigen in het modem misschien? Porten forwarden? En zo ja, hoe doe ik dit.
Het is inmiddels gelukt, even de stroom van de modem af halen.
Ik ben sinds vandaag overgestapt van KPN ADSL naar UPC kabel internet. Het werkt allemaal goed, alleen nu kom ik niet meer op Live. Bij het IP adress faalt de test zeg maar. De Xbox wordt rechtstreeks verbonden met het modem, dus er zit geen router tussen.
Zijn er zaken die ik moet wijzigen in het modem misschien? Porten forwarden? En zo ja, hoe doe ik dit.
Het is inmiddels gelukt, even de stroom van de modem af halen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 16:25 ]
http://www.google.com/sea...d=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
EDIT: Poorten openen zou ik alsnog doen zodat je beter connectable bent.
Zou iedereen moeten doen.. Vervelende laggers

[ Voor 36% gewijzigd door Ken. op 16-10-2008 16:27 ]
Alleen krijg je die spellen dus pas later omdat ze nog niet uit zijn ;-)PWM schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:06:
329,- voor een Xbox Pro console + 4 full price gamesVeel beter ga je ze niet krijgen
Want? Microsoft heeft zelf al een paar keer in topics in hun community aangegeven dat Moderate/Strict NAT weinig invloed heeft op games zolang de betreffende spelers niet de host zijn van een game.Ken. schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:26:
Mooi tochwimpie007 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:38:
[...]
Alleen krijg je die spellen dus pas later omdat ze nog niet uit zijn ;-)
Er is ook al een boxshot gelekt:FireBladeX schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:18:

* ducks and runs for cover
even alle gekheid op een stokje: het zal niet de 1e keer zijn dat een Metal gear game naar een ander platform gaat dan dat van Sony, echter is het hier wel wat lastiger, je zit met de grote hoeveelheid data en het feit dat wellicht veel mensen de voorgaande delen niet hebben gespeeld omdat ze bv vanaf de xbox kwamen. M.a.w.: zo'n geweldige deal is het niet voor konami, ookal omdat de 'port' niet 1 2 3 gedaan is
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Is het dan zeker dat MGS 4 een hele Blu-ray vult? Dat vind ik dan een hele prestatie 
/me gaat straks op z'n werk maar eens aan de haal met Saint's Row 2
Deze game valt waarschijnlijk toch iets beter uit dan ik dacht...
/me gaat straks op z'n werk maar eens aan de haal met Saint's Row 2
Ik vind hem juist minder. Zeker als je Saint Row (1) gespeeld hebt zou ik deel twee niet halen, ongeveer 75% is hetzelfde als voorheen. Het is geen slecht spel hoor, maar voor mij persoonlijk valt hij tegenVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:09:
Is het dan zeker dat MGS 4 een hele Blu-ray vult? Dat vind ik dan een hele prestatie
* Cubic X gaat straks op z'n werk maar eens aan de haal met Saint's Row 2
Het supersize pack misschien? Xbox Pro + headset + extra wireless controller + universal remote + GoW1 + PGR4 voor €269. Dit is exclusief de €40 cashback van Microsoft zelf. Het prijsverschil met een kale Pro is dus €30. De controller alleen al is al €40 waard, dus eigenlijk krijg je de remote en de 2 games gratis en dan nog €10 toe.orange.x schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:38:
Ben nieuw hier, heb namelijk nog geen Xbox360, maar zal niet meer zo heel lang duren. Ik ben alleen een beetje op zoek / aan het wachten op topaanbiedingen. Nu zag ik net dat er op bol.com een hele aardige aanbieding stond waarbij 4 games zaten. Pro systeem met GTA IV, Halo 3, GoW 2 en Far Cry 2 voor 369 eur. Daar gaat dan nog 40 vanaf en dan kom je dus op 329 euro uit (games en console los ~425 eur). Opzich een hele scherpe prijs. Of voor dezelfde prijs een Pro systeem met controller extra en de games Fifa 09 en Fable II.
Ik heb alleen nu zoiets van ja, ik wil eigenlijk nu niet al richting die 300 gaan voor de 1e aanschaf. Het is misschien niet de bedoeling om dit hier neer te knallen, maar waar anders![]()
Ik weet alleen niet of hij nog verkrijgbaar is. Ik heb hem begin deze maand bij de Saturn/MM gekocht en daar hadden ze er nog maar twee... Ook bij xboxhome.nl staat ie niet meer op de website.
MGS4 is 25GB ongeveer. Dat zijn dus 3 DVD's, hoewel (met wat compressie, en het weglaten van uncom. audio), wellicht 2 ook haalbaar zou zijn.
Bij de PS3 moet af en toe wat geinstalleerd worden, een mooi moment voor de 360 bezitter om even een DVD te wisselen, ben je nog sneller klaar ook
Of hij komt is een tweede, technisch onmogelijk lijkt me het geenzins.
Bij de PS3 moet af en toe wat geinstalleerd worden, een mooi moment voor de 360 bezitter om even een DVD te wisselen, ben je nog sneller klaar ook
Of hij komt is een tweede, technisch onmogelijk lijkt me het geenzins.
Jammer dan. Wishful ThinkingPWM schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:53:
[...]
Hij is alweer debunked.
Persoonlijk geef overigens helemaal niets om MGS. Nooit iets aan gevonden. Als ik mag kiezen van de PS3, zou ik LPB wel willen, dan hoef ik er geen apparaat bij te zetten
EfBe schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:59:
[...]
Er is ook al een boxshot gelekt:
[afbeelding]
* ducks and runs for cover![]()
even alle gekheid op een stokje: het zal niet de 1e keer zijn dat een Metal gear game naar een ander platform gaat dan dat van Sony, echter is het hier wel wat lastiger, je zit met de grote hoeveelheid data en het feit dat wellicht veel mensen de voorgaande delen niet hebben gespeeld omdat ze bv vanaf de xbox kwamen. M.a.w.: zo'n geweldige deal is het niet voor konami, ookal omdat de 'port' niet 1 2 3 gedaan is
Als hij komt gok ik idd op 3 of 4 dvd's. Niet dat de gemiddelde xbox360 owner er mee zal zitten. Of het slim is weet ik niet, ik heb opzich wel interesse, naast littlebigplanet de enige titel die ik echt zou willen hebben op mn xbox (en dat is toch net wat te weinig om er een ps3 voor te kopen). Of het slim is weet ik idd niet, het zou me niet verbazen aangezien eerdere releases. Verder denk ik dat het qua verkopen tegenvalt, net als dat bioshock ook niet enorm veel gaat verkopen op de ps3. Op de een of andere manier loopt men minder warm voor een game als hij al een jaar uit is.
Iedereen met een 60gb hd heeft het helemaal makkelijk. Je installeert de 2-4 DVD's even, en je hoeft alleen DVD 1 in het systeem te hebben om op te starten.
Overigens zijn er volgens mij alleen nog maar Japanse RPG's op multiple DVD's uit.
Overigens zijn er volgens mij alleen nog maar Japanse RPG's op multiple DVD's uit.
Je krijgt nu bij aankoop van een 360 (Pro/Elite) bovenop de korting, 2 games gratis:

Geldt ook in Nederland.
Bij de Arcade versie, krijg je de gebruikelijke 5 arcadegames en Sega Superstar Tennis. Geldig vanaf morgen: http://www.gamer.nl/doc/4...weg-bij-aanschaf-Xbox-360

Geldt ook in Nederland.
Bij de Arcade versie, krijg je de gebruikelijke 5 arcadegames en Sega Superstar Tennis. Geldig vanaf morgen: http://www.gamer.nl/doc/4...weg-bij-aanschaf-Xbox-360
[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 16-10-2008 17:50 ]
Verwijderd
Ook bij de Arcade? Dus een arcade met twee 'games' en een 20gb hd kost 170,-?PWM schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:49:
Je krijgt nu bij aankoop van een 360 (Pro/Elite) bovenop de korting, 2 games gratis:
[plaatje]
Geldt ook in Nederland.
Hij zegt vrij duidelijk dat je die spellen alleen bij de Pro en Elite krijgt en bij de Arcade 5 arcadegames en Sega Superstar Tennis...
The devil is in the details.
Ik heb de Arcade inderdaad later toegevoegdVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:07:
Eerst stond er nog wat anders, het bericht is dan ook niet voor niets geedit..
Dat supersize pack is inderdaad een mooie aanbieding. De shops die hem verkochten zijn zover ik gezien heb allemaal uitverkocht.LB06 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:19:
[...]
Het supersize pack misschien? Xbox Pro + headset + extra wireless controller + universal remote + GoW1 + PGR4 voor €269. Dit is exclusief de €40 cashback van Microsoft zelf. Het prijsverschil met een kale Pro is dus €30. De controller alleen al is al €40 waard, dus eigenlijk krijg je de remote en de 2 games gratis en dan nog €10 toe.
Ik weet alleen niet of hij nog verkrijgbaar is. Ik heb hem begin deze maand bij de Saturn/MM gekocht en daar hadden ze er nog maar twee... Ook bij xboxhome.nl staat ie niet meer op de website.
De bol.com actie heeft ook die family editie, met 2 controllers, maar dan heb je met de game editie veel meer bang for bucks. En als we daar dan straks ook nog 2 extra games bij krijgen, is het helemaal mooi. Zou dat dan ook bij bol.com zijn? Lijkt me wel, even informeren dan maar. Maar denk wel dat ik voor de bol.com versie ga dan, want ik heb over een week denk ik ook de beschikking over 30 euro aan bol.com waardebonnen
Nu even informeren of mijn beeldscherm voldoet
[ Voor 6% gewijzigd door orange.x op 16-10-2008 22:30 ]
Ik heb mijn Xbox 360 gewoon op een "oude" 17 inch lcd monitor aangesloten gehad en dat werkte goed. Gewoon die vga kabel gebruiken, daarvoor bestaat niet eens HDCP volgens mij. En die resolutie moet ook wel werken.orange.x schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:36:
[...]
Nu even informeren of mijn beeldscherm voldoetDaar zal hij voorlopig denk ik op aangesloten worden. ( Dell 2007FP @ 1600x1200 ) Lijkt niet echt te gaan lukken volgens mij. Scherm moet HDCP ondersteunen en dat doet hij volgens veel sites niet. Sommige zeggen ook weer van wel. Naja, anders maar op de TV alsnog
Ook vanaf de HDMI poort? We zullen ziendanielkraak schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:09:
[...]
Ik heb mijn Xbox 360 gewoon op een "oude" 17 inch lcd monitor aangesloten gehad en dat werkte goed. Gewoon die vga kabel gebruiken, daarvoor bestaat niet eens HDCP volgens mij. En die resolutie moet ook wel werken.
Verwijderd
Mooi Mooi, maar dit is nog mooier(prijzen door de cashback actie):PWM schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:49:
17/10/2008
-X360 VALUE PACK ELITE 120 GB ( Lego Indiana Jones/KungFu Panda) - 249 Euro
-X360 VALUE PACK PRO 60 GB (Lego Indiana Jones/KungFu Panda) - 199 Euro
-X360 VALUE PACK ARCADE (Sega Superstar Tennis + XBLA games) - 149 Euro
07/11/2008
-PACK X360 60 GB + Gears of War 2 - 229 Euro
-PACK X360 60 GB + Quantom of Solace - 229 Euro
21/11/2008
-PACK X360 60 GB + Tomb Raider + 1200 MS Points - 229 Euro
12/12/2008
-PACK X360 60 GB + Prince of Persia - 229 Euro
HDCP is voor de 360 niet belangrijk volgens mij, aangezien deze geen Blu-Ray heeft. Voor DVD's heb je geen HDCP nodig. Ook is HDCP alleen beschikbaar via een digitale uitgangen zoals hdmi/dvi. Kortom, het zal gewoon op HD resolutie draaien. En aangezien je een 4:3 monitor hebt hoef je niet eens te wachten op de fall update voor unscaled high-definition beeld.orange.x schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:36:
[...]
Dat supersize pack is inderdaad een mooie aanbieding. De shops die hem verkochten zijn zover ik gezien heb allemaal uitverkocht.
De bol.com actie heeft ook die family editie, met 2 controllers, maar dan heb je met de game editie veel meer bang for bucks. En als we daar dan straks ook nog 2 extra games bij krijgen, is het helemaal mooi. Zou dat dan ook bij bol.com zijn? Lijkt me wel, even informeren dan maar. Maar denk wel dat ik voor de bol.com versie ga dan, want ik heb over een week denk ik ook de beschikking over 30 euro aan bol.com waardebonnenWaar moet je die anders aan uitgeven
Nu even informeren of mijn beeldscherm voldoetDaar zal hij voorlopig denk ik op aangesloten worden. ( Dell 2007FP @ 1600x1200 ) Lijkt niet echt te gaan lukken volgens mij. Scherm moet HDCP ondersteunen en dat doet hij volgens veel sites niet. Sommige zeggen ook weer van wel. Naja, anders maar op de TV alsnog
Verwijderd
HDCP zal op de xbox zitten omwille van marketplace content protection.LB06 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 03:31:
[...]
HDCP is voor de 360 niet belangrijk volgens mij, aangezien deze geen Blu-Ray heeft. Voor DVD's heb je geen HDCP nodig. Ook is HDCP alleen beschikbaar via een digitale uitgangen zoals hdmi/dvi. Kortom, het zal gewoon op HD resolutie draaien. En aangezien je een 4:3 monitor hebt hoef je niet eens te wachten op de fall update voor unscaled high-definition beeld.
Maar de video marketplace is blijkbaar in Europa niet erg uitgebreid (en sowieso zal niemand er hier gebruik van maken) dus HDCP is voor de xbox idd onbelangrijk.
Klopt, en daarbij is MGS ook een beetje een "niche product".EfBe schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:59:
[...]
Er is ook al een boxshot gelekt:
[afbeelding]
* ducks and runs for cover![]()
Het is kwalitatief een topgame, maar de markt is niet zo heel groot.
Als je ziet dat hij als exclusive op de PS3 minder heeft verkocht dan de multiplatformers GTA4 en COD4.
Niet te vergelijken met 5.2 Miljoen voor Gears en 8.3 Miljoen voor Halo3.
Van de andere kant, Bioshock heeft stukken minder gedaan op de 360, en die brengen ze ook naar de PS3.
Persoonlijk denk ik niet dat het veel toe zal voegen aan de catalogus van de 360, zeker met het oog op de komst van Halo3:Recon. En ik denk dat Konami ook een beetje van een koude kermis thuis zal komen als ze denken dat het een topgame op de 360 gaat worden.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
8,3 miljoen voor Halo3? Jezus wat een aantallen. Wat ik dan alleen niet snap is het volgende: Als ik op mygamercard.net kijk zie ik 'maar' 1,5 miljoen staan bij Gears en Halo users. Deze site trackt hoe goed je het doet in verhouding met de rest van de wereld wat betreft achievements. Dus ik zie bijvoorbeeld staan bij gears: worldrank 134.677/1.512.034. Dit suggereert dus veel minder users. Dit kan betekenen dat
- een heleboel mensen nooit online gaat met zijn xbox?
- mygamercard.net alleen maar stats heeft van users die signed-up zijn?
Weet iemand hoe dit zit?
Weet iemand hoe dit zit?
HD in de vorm van 720p dan. Maar hoe dan ook gaat het lukken, weer een zorg minder!LB06 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 03:31:
HDCP is voor de 360 niet belangrijk volgens mij, aangezien deze geen Blu-Ray heeft. Voor DVD's heb je geen HDCP nodig. Ook is HDCP alleen beschikbaar via een digitale uitgangen zoals hdmi/dvi. Kortom, het zal gewoon op HD resolutie draaien. En aangezien je een 4:3 monitor hebt hoef je niet eens te wachten op de fall update voor unscaled high-definition beeld.
Verwijderd
Een klein beetje van je eerste punt, en het meeste van je tweede punt. Denk ik.SeamusXanthus schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:15:
8,3 miljoen voor Halo3? Jezus wat een aantallen. Wat ik dan alleen niet snap is het volgende: Als ik op mygamercard.net kijk zie ik 'maar' 1,5 miljoen staan bij Gears en Halo users. Deze site trackt hoe goed je het doet in verhouding met de rest van de wereld wat betreft achievements. Dus ik zie bijvoorbeeld staan bij gears: worldrank 134.677/1.512.034. Dit suggereert dus veel minder users. Dit kan betekenen dat
Weet iemand hoe dit zit?
Hahahahahahahahaha nou verwacht van mij ook niet al te veel hoor.Sagat schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:56:
(vertaling, kijken of ik niet al te hard af ga)
Ik heb anders ook nog wel een code voor je.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Je moet inderdaad aangemeld zijn, voordat je stats te zien zijn. Wat mij dan meer opvalt: Blijkbaar hebben meer dan 1.5 miljoen Xbox 360 bezitters, een site gevonden waar ze wat meer over hun achievements kunnen vinden. Dat lijkt is echt een geweldig resultaat voor die website.SeamusXanthus schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:15:
Weet iemand hoe dit zit?
Verwijderd
Nou ik zie hem gewoon op voorraad staan!orange.x schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:36:
[...]
Dat supersize pack is inderdaad een mooie aanbieding. De shops die hem verkochten zijn zover ik gezien heb allemaal uitverkocht.
http://www.xboxhome.nl/pr...-console-60-gb-versie.htm
Uhu, dat is een erg goede prestatie inderdaad. Zegt toch wel iets over het succes van een achievementsysteem. Zelf vind ik de leukste achievements eigenlijk degene die niet zozeer iets met het verhaal van doen hebben, maar gewoon of zeer moeilijk en/of erg leuk zijn om te halen. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:PWM schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:14:
[...]
Je moet inderdaad aangemeld zijn, voordat je stats te zien zijn. Wat mij dan meer opvalt: Blijkbaar hebben meer dan 1.5 miljoen Xbox 360 bezitters, een site gevonden waar ze wat meer over hun achievements kunnen vinden. Dat lijkt is echt een geweldig resultaat voor die website.
The Orange Box:
-Little Rocket Man
Send the garden gnome into space.
-The One Free Bullet
Beat Episode One firing exactly one bullet. Grenade, crowbar, rocket, and Gravgun kills are okay!
Call of Duty 4:
-Mile High Club
Crackdown:
-High Flyer
Make your way to the top of the Agency Tower
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit is gewoon de standaard versie hoor. Zoals hij nu overal te koop is. Bij dat superpakket zat een extra controller, 2 classics games, afstandsbediening en dat soort dingen. Maar die kan je bijna niet meer vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:26:
[...]
Nou ik zie hem gewoon op voorraad staan!
http://www.xboxhome.nl/pr...-console-60-gb-versie.htm
Op bol.com hebben ze bij de gewone consoles nog niet vermeld dat er 2 games bij zitten. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg op mijn mail die ik gisteren verstuurd heb.
[ Voor 15% gewijzigd door orange.x op 17-10-2008 10:57 ]
Verwijderd
Hmm ja een iets fijner pakketorange.x schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:55:
[...]
Dit is gewoon de standaard versie hoor. Zoals hij nu overal te koop is. Bij dat superpakket zat een extra controller, 2 classics games, afstandsbediening en dat soort dingen. Maar die kan je bijna niet meer vinden.
Op bol.com hebben ze bij de gewone consoles nog niet vermeld dat er 2 games bij zitten. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg op mijn mail die ik gisteren verstuurd heb.
Verwijderd
Achievements zijn gewoon supercool, en geven (voor mij persoonlijk in ieder geval) wel een extra dimensie aan het gamen. Je gaat toch dingen doen in een game die je normaal misschien niet zo snel of helemaal niet zou doen. Je zit meer gedreven met je controller in je handen zeg maar.uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:46:
[...]
Uhu, dat is een erg goede prestatie inderdaad. Zegt toch wel iets over het succes van een achievementsysteem. Zelf vind ik de leukste achievements eigenlijk degene die niet zozeer iets met het verhaal van doen hebben, maar gewoon of zeer moeilijk en/of erg leuk zijn om te halen. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:
The Orange Box:
-Little Rocket Man
Send the garden gnome into space.
-The One Free Bullet
Beat Episode One firing exactly one bullet. Grenade, crowbar, rocket, and Gravgun kills are okay!
Call of Duty 4:
-Mile High Club
Crackdown:
-High Flyer
Make your way to the top of the Agency Tower
...en niet te vergeten het dissen van je maten als je een hogere gamerscore hebt dan hun!
Dit topic is gesloten.