Het Xbox 360 ervaringen Topic #52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.871 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:06:
Zelf vindt ik de kwaliteit van de dvd-speler voor films prima op mijn 10 jaar oude philips tv. Maar ik las dit artikel van een jaar geleden (http://www.extremetech.com/article2/0,2845,2088533,00.asp) waarin duidelijk wordt gemaakt dat de dvd-speler juist erg slecht presteert.

Nu wil ik over een tijdje een hdtv kopen en ik vroeg me af of ik daar dan meer van ga merken? Of heeft Microsoft de kwalliteit al verbeterd met een system update ofzo?
Misschien dat het wat uitmaakt, maar ik heb zelf een 42 inch HD tv en het beeld is hier prima hoor. Heb zelf een standalone HD-DVD speler die ik ook als DVD-speler gebruik, dus zelf gebruik ik m'n xbox er niet meer voor. Maar het zal ongetwijfeld iets uitmaken, maar ik denk niet dat het zichtbaar verschil oplevert.
De DVD techniek is nu al redelijk oud en uitontwikkeld, dus het verschil zou door de upscaler gemaakt moeten worden. Heb je geen HDMI uitgang op je xbox, dan scaled hij maar tot 520p ofzo, dus dan doet de upscaler van je tv de rest. Dan maakt de speler ook al amper verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:39:
[...]

Misschien dat het wat uitmaakt, maar ik heb zelf een 42 inch HD tv en het beeld is hier prima hoor. Heb zelf een standalone HD-DVD speler die ik ook als DVD-speler gebruik, dus zelf gebruik ik m'n xbox er niet meer voor. Maar het zal ongetwijfeld iets uitmaken, maar ik denk niet dat het zichtbaar verschil oplevert.
De DVD techniek is nu al redelijk oud en uitontwikkeld, dus het verschil zou door de upscaler gemaakt moeten worden. Heb je geen HDMI uitgang op je xbox, dan scaled hij maar tot 520p ofzo, dus dan doet de upscaler van je tv de rest. Dan maakt de speler ook al amper verschil.
Naja in die test staan ook wat foto's van dichtbij en dan zie je bij bepaalde stukke wat karteltjes. Maarja, als je op 2 meter afstand zit en je kijkt naar bewegend beeld zal je er idd niet veen van merken.

EDIT: Wat zijn op dit moment de arcade toppers? Ik wil namelijk catan kopen maar heb eigenlijk niet echt een doel voor de overige punten ;). En Braid vindt ik geen hol aan :).

[ Voor 8% gewijzigd door Ronwiel op 13-10-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43
EDIT: Wat zijn op dit moment de arcade toppers? Ik wil namelijk catan kopen maar heb eigenlijk niet echt een doel voor de overige punten ;). En Braid vindt ik geen hol aan :).
Castlle Crashers is echt fun maar niet goedkoop en verder vind ik worms nog steeds top om met wat vrienden te spelen. Assault Heroes is maar 400 puntjes en speelt heel leuk co-op en verder kan je de echte toppers op de welbekende sites vinden, maar de echte toppers zijn dan weer verder niet mijn ding :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rockband 2 en guitar hero world tour komen binnenkort uit. Iemand van plan om een van deze twee te gaan halen?
Volgens mij had guitar hero een beter drumstel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worms is inderdaad een aanrader! Heb 'm pas geleden uitgespeeld. Verder is Feeding Frenzy wel grappig, zou je de demo van Duke Nukem even kunnen proberen (zelf nog niet gedaan) en is Rez HD ook wel grappig.
Catan heb ik zelf ook, die is ook wel zijn geld waard (als je van Catan houdt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:15
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:05:
Worms is inderdaad een aanrader! Heb 'm pas geleden uitgespeeld. Verder is Feeding Frenzy wel grappig, zou je de demo van Duke Nukem even kunnen proberen (zelf nog niet gedaan) en is Rez HD ook wel grappig.
Catan heb ik zelf ook, die is ook wel zijn geld waard (als je van Catan houdt natuurlijk)
Ik zat van het weekend de demo van Catan te spelen, maar er zit geen steden&ridders bij en dat is toch wel een must...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:02:
rockband 2 en guitar hero world tour komen binnenkort uit. Iemand van plan om een van deze twee te gaan halen?
yeah, drumstel is drukgevoelig (c.q. aanslaggevoelig). daarnaast "hangen" de bekkens op (gevoelsmatig) de goede plak.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:13:
[...]

Ik zat van het weekend de demo van Catan te spelen, maar er zit geen steden&ridders bij en dat is toch wel een must...
Het is inderdaad heel jammer dat er geen uitbreiding voor is. Ook zeevaarders mist bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik GH:WT ga bestellen. :/
Aan de ene kant lijkt het me echt ontzettend leuk, maar aan de andere kant is het ook best wel veel geld weer (ja, je krijgt er een hoop voor, maar toch).
Komt bij dat ik met een drumstel helemaal voor gek verklaard word door m'n familie. Die hebben net zo'n beetje geaccepteerd dat ik soms met zo'n plastic gitaartje in m'n handen zit te gamen. :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Iemand die al een Jasper Xbox 360 heeft weten te bemachtigen? Ik ben vandaag naar de stad geweest, maar niks. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij gaat naar Amerika, En aangezien ik al een tijdje zit te denken om een xbox 360 te kopen dacht ik er aan om er eentje uit Amerika te halen.

Maar ik vraag me een paar dingen af:

- Stel dat je xbox kapot gaat ( gebeurd behoorlijk veel volgens mij) heb je dan nog garantie in Nederland?
- is het echt veel goedkoper?
- Zijn er nog andere nadelen/ voordelen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Dat gaat misschien een paar tientjes schelen, want zo duur is de Xbox 360 niet meer in Nederland... Ik zou zeggen, bespaar je de moeite en haal 'm bij de winkel op de hoek, heb je 'm ook gelijk in huis en hoef je je nergens zorgen om te maken ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Xbox 360 is niet regiovrij en volgens mij moet je hem naar Microsoft Amerika sturen voor garantie. En zoals hierboven wordt gezegd: de Xbox 360 is niet zo duur meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

BM schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 16:55:
[...]

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik GH:WT ga bestellen. :/
Aan de ene kant lijkt het me echt ontzettend leuk, maar aan de andere kant is het ook best wel veel geld weer (ja, je krijgt er een hoop voor, maar toch).
Komt bij dat ik met een drumstel helemaal voor gek verklaard word door m'n familie. Die hebben net zo'n beetje geaccepteerd dat ik soms met zo'n plastic gitaartje in m'n handen zit te gamen. :p
Koop je 'm toch met alleen een gitaar? Doe ik ook.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb GTA 4 besteld bij Gamehubs maar nu las ik toevallig ergens dat GTA 4 region locked is. Ik hoop niet dat dit het geval is. :( Iemand die mij hierover opheldering kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RatedR
  • Laatst online: 13-09 12:50
Heb 'm daar een hele tijd geleden ook besteld, werkt prima op mijn NL xbox. Boekje en doosje zijn in het Engels.

[ Voor 56% gewijzigd door RatedR op 13-10-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
monnick schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:17:
Ik heb GTA 4 besteld bij Gamehubs maar nu las ik toevallig ergens dat GTA 4 region locked is. Ik hoop niet dat dit het geval is. :( Iemand die mij hierover opheldering kan geven?
Op Gamehubs staat onder de game precies aangegeven voor welke regio's de game werkt. En bij pal staat een vinkje, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamehubs levert alleen maar regio vrije versies voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
heb voor dat al de ion drum rocker besteld :D hoop hem toch deze week te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin in de Call of Duty 5 beta??

H3D7Q-47T33-WG6VV-D8DFR-P2WF8

(laat het even weten als je hem hebt gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:59:
Iemand zin in de Call of Duty 5 beta??

H3D7Q-47T33-WG6VV-D8DFR-P2WF8

(laat het even weten als je hem hebt gebruikt)
hey Thanks ik ben hem nu aan het downloaden ben wel benieuwd of ie net zo goed wordt als 4 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Als er nog iemand een key kwijt wil mag hij me een PM sturen :) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Crackh34d schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:09:
als ik er 1 win bij insidegamer.nl mag jij hem hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Cod 4 Beta heb ik ook helemaal grijs gespeeld, maar zal voor cod 5 geen key kunnen krijgen gok ik. Cod 4 was namelijk ook geluk :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, hoe stuur ik een pm, kan nergens iets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08

PromoX

Flying solo

Vraagje, hoe stuur ik een pm, kan nergens iets vinden...
DM (direct messages) aanzetten in je Voorkeuren. Vervolgens kun je via Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif iemand een bericht sturen.

Melden waar keys te vinden is prima, maar vragen om keys en/of melden dat je er één hebt is niet de bedoeling.

[ Voor 60% gewijzigd door PromoX op 13-10-2008 20:38 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:32:
Cod 4 Beta heb ik ook helemaal grijs gespeeld, maar zal voor cod 5 geen key kunnen krijgen gok ik. Cod 4 was namelijk ook geluk :P
Je hebt mail.
Crackh34d schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:09:
Je hebt mail.

Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag het nog maar een keertje van welke productiedatum is jouw xbox, ws heb je over mijn post heen gelezen?? Staat op de achterkant je xbox. Het lot nummer op je xbox, staat voor productie week en jaar.

Wil namelijk een jasper model gaan halen en als die in het supersize pakket een nieuwe productie datum hebben wil i kdie overwegen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:44:
[...]
Je hebt mail.
[...]
Je hebt mail.

Veel plezier ermee.
Dankje wel. Zal vrijdag wel bericht posten hoe het is.. kan tot en met donderdag niet echt spelen, behalve nu een half uurtje! tnx (en dus wederom geluk ;))

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-10-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 21:23:
[...]

ik vraag het nog maar een keertje van welke productiedatum is jouw xbox, ws heb je over mijn post heen gelezen?? Staat op de achterkant je xbox. Het lot nummer op je xbox, staat voor productie week en jaar.

Wil namelijk een jasper model gaan halen en als die in het supersize pakket een nieuwe productie datum hebben wil i kdie overwegen
Dus? Dat iemand zometeen een supersize heeft van datum x wil toch niet zeggen dat alles supersize-pakketten minstens die datum zijn?

Anyhow, was het vroeger niet mogelijk om aan de zijkant van de verpakking een klein lipje te openen in de winkel (zonder beschadiging) en daardoor te kunnen zien wat het serienummer is en de manufacturing date?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
uchiha tijntje schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 21:28:
[...]

Dankje wel. Zal vrijdag wel bericht posten hoe het is.. kan tot en met donderdag niet echt spelen, behalve nu een half uurtje! tnx (en dus wederom geluk ;))
lucky bastard :+ , post je hier wel je ervaringen, ik ben wel benieuwd. CoD3 veel erg tegen, en dit is van dezelfde studio, dus weer een tegenvaller, of hebben ze er dit keer wat leuks van gemaakt?
MAX3400 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 21:31:
[...]Anyhow, was het vroeger niet mogelijk om aan de zijkant van de verpakking een klein lipje te openen in de winkel (zonder beschadiging) en daardoor te kunnen zien wat het serienummer is en de manufacturing date?
Dat was (en is volgens mij) inderdaad mogelijk :)

[ Voor 28% gewijzigd door MochiGohan op 13-10-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

mazzelaar ;)
kom binnenkort wel ff kijken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Zie PromoX in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #52".

[ Voor 104% gewijzigd door PromoX op 13-10-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

[...]
Mijn eerste reactie? Zit ik een mod van Call of Duty 4 te spelen? Jeetje, ze hebben bijna echt alles letterlijk overgenomen van CoD4. Als Infinity Ward het had gemaakt zou er zelfs nog meer veranderd zijn... En aangezien ik het WWII thema wat minder vind geworden in de loop der jaren, word ik niet warm van dit spel.

Deel 4 was echt een unieke ervaring, zowel MP als SP. Het was snel en explosief wat [positief versterkt werd doordat het in het heden speelde, met de daarbij horende wapens, perks en omgevingen.
De gamemechanics van deel 4 passen mijns inziens echter niet 1 op 1 in een WWII game zoals deel 5. Vraag me niet waarom, maar mijn gevoel zegt dat dit een stap teruguit is. Ben wel benieuwd naar de Single player, aangezien dat misschien wel een andere en betere ervaring op kan leveren.

Wat vinden anderen ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft is aardig tegen core/arcade bezitters
http://www.xboxstorageupg...cation.jsp?ssLocale=nl_NL

Gratis 512 MB memory card of tegen kleine bijbetaling refurbished 20GB HDD.

Echt weer +100 respect voor MS, met dit soort acties blijven ze me verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:20:

8)7 Ok... Of je draait het even om ;)

Ze hadden in de eerste plaats natuurlijk de ballen moeten hebben om hun systeem stevig in de toekomst te verankeren door ELK model genoeg geheugen mee te geven voor een firmware update 8)7 Maar nee, ze moesten per se een jaartje eerder en 'goedkoper' zijn.

512 MB ingebouwd flashgeheugen was al genoeg geweest. Of gewoon afstappen van de hebberige accessoire cultus (toch op z'n minst voor de hd), zodat elke core de ruimte had gehad voor wat dan ook er later nog zou verschijnen.

Als je een high tech multimedia systeem maakt, waarvan je weet dat je gaandeweg features zal willen toevoegen en uitbreiden, dan had je dit moeten zien aankomen. Nintendo heeft dit bvb niet nodig. De Wii blijft zoals hij uit de doos komt en zal verder nooit aangepast worden met gigantische software-upgrades.

Ik ben het met je eens dat het, naar de consumers, toe netjes is, maar een elegante oplossing is het allerminst. Moet je ook nog met een flash cardje prutsen waar de systeemsoftware opkomt, no less... En ze doen het ook alleen maar omdat ze anders een gigantische storm van protest over zich heenkrijgen (niet uit goede wil volgens mij)
En wat zal ze dit weer gaan kosten, alleen in al shipping costs... Ik hoop dat ze met hun volgende console toch iets meer op lange termijn denken.

De beperkte test cyclus van de console heeft ze handenvol geld gekost, nu dit weer.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:06:
[...]

8)7 Ok... Of je draait het even om ;)

Ze hadden in de eerste plaats natuurlijk de ballen moeten hebben om hun systeem stevig in de toekomst te verankeren door ELK model genoeg geheugen mee te geven voor een firmware update 8)7 Maar nee, ze moesten per se een jaartje eerder en 'goedkoper' zijn.

512 MB ingebouwd flashgeheugen was al genoeg geweest. Of gewoon afstappen van hebberige accessoire cultus en niet dubbel hard willen cashen op hun harddisks, zodat elke core de ruimte had gehad voor wat dan ook er later nog zou verschijnen.
Rare opmerking vooral als je weet dat van een 20GB HDD effectief maar 13GB te gebruiken is voor je eigen opslag en 7GB "weg" is voor system-components en dergelijke. Heb geen zin om me op dit tijdstip verdiepen in het feit waar die 7GB precies voor gebruikt wordt...

Het is ook nooit goed he; Microsoft komt tegemoet aan de mensen die ze "over het hoofd" hebben gezien met het maken van de nieuwe system-update maar aan de andere kant vergeet je wel even dat bergen met mensen bewust een Core hebben gekocht (en dus afhankelijk zijn van memory-stickjes of los aangeschafte schijven) terwijl ze wisten dat je met een Core erg beperkt zou gaan zijn met de features die XboxLive zou gaan bieden. Wat mij betreft slaan ze lekker alle Core gebruikers over met die nieuwe dashboard-update; scheelt een hoop geld voor Microsoft.

Besides; liever Microsoft dan Sony want laatstgenoemde krijgt het voor elkaar om halfgare system updates het net op te trappen die direct zorgen voor raar gedrag van je PS3. Ongeacht het bedrijf; er hoeft maar 1 iemand een fout te maken in de TCP-stack en geen enkele console komt meer online dus wees blij dat er intensief is getest door Microsoft en dat ze nu ongeveer een maand hebben om de Core-bezitters tegemoet te komen dan achteraf nog meer kritiek te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:18:

Het is ook nooit goed he; Microsoft komt tegemoet aan de mensen die ze "over het hoofd" hebben gezien met het maken van de nieuwe system-update
Quote mij dan vooral ook maar selectief waar ik aangeef dat ik het naar de consument toe absoluut netjes vindt. ;) Maar Nintex laat het uitschijnen alsof ms even over z'n gulle hart gestreken heeft en dit als een vriendendienstje presenteert. They just fucked up, en nu lijmen ze de brokken. Het is gewoon harde noodzaak, precies om harde kritiek te vermijden. Dit is op geen enkele manier anders dan een recall van een wagen. Netjes van het betreffende bedrijf, maar uit eigenbelang. Desalnietemin idd NETJES opgelost!! :)
maar aan de andere kant vergeet je wel even dat bergen met mensen bewust een Core hebben gekocht (en dus afhankelijk zijn van memory-stickjes of los aangeschafte schijven) terwijl ze wisten dat je met een Core erg beperkt zou gaan zijn met de features die XboxLive zou gaan bieden. Wat mij betreft slaan ze lekker alle Core gebruikers over met die nieuwe dashboard-update; scheelt een hoop geld voor Microsoft.
Daar ga je op twee punten nogal gemakkelijk over:
1. Niet iedereen is technisch zo onderlegd als wij, kom je wel eens in de gemiddelde mediawinkel/gameshop? Ik weet niet hoe de beperkingen precies op de doos stonden aangegeven, maar iets zegt mij dat het subtiel zal geweest zijn. ;) En zelfs al stond het er in koeien van letters op, dan nog zijn er consumenten voor wie dit weinig zegt. Zeker als het een aankoop was van ouders naar kinderen toe bvb.
Goed, die klanten hebben nu waarschijnlijk allemaal wel al een hard disk gekocht, maar dan kan je nog altijd stellen dat ze op kosten zijn gejaagd door ms. Bij een xbox met alle functionaliteit hoort gewoon een HD, dat is zelfs in dit topic al vaak toegegeven.
2. Als ze gewoon geen core hadden uitgebracht, had de consument ook geen core kunnen kopen, bewust of niet ;) Het had kopzorgen bespaard, zoals deze update actie bvb. (consument/gameshop informeren, geheugen distribueren, verzenden... Extra gedoe, moet je nu al eens naast de xbox stand gaan staan: "jamaar, heb ik die wifi adapter dan nodig?...")

Hoe je het ook voorstelt, dit is gewoon een conceptuele fout, ingegeven door kortzichtigheid op het hoofdkwartier van de gamedivisie van ms. De miljoenen refurbs zijn ook een voorbeeld van kortzichtigheid. Zelfs de xbox 1 had toch gewoon in elke versie een HD? Hoe duur zou het geweest zijn om dat ook voor hun opvolger te regelen?

Wat betreft die 7 GB, waar is dan naar toe op de core? Die werkt toch ook gewoon? Of heeft de core 7 GB intern geheugen dan? Doet verder weinig ter zake denk ik.
Besides; liever Microsoft dan Sony want laatstgenoemde krijgt het voor elkaar om halfgare system updates het net op te trappen die direct zorgen voor raar gedrag van je PS3. Ongeacht het bedrijf; er hoeft maar 1 iemand een fout te maken in de TCP-stack en geen enkele console komt meer online dus wees blij dat er intensief is getest door Microsoft en dat ze nu ongeveer een maand hebben om de Core-bezitters tegemoet te komen dan achteraf nog meer kritiek te krijgen.
Ja, elk bedrijf maakt fouten, maar bij sommige is het bij gebrek aan visie (dat is dan mijn mening) (hoewel je het bij de ps3 ook weer dramatischer voorstelt dan het is, die firmware is volgens mij gewoon terug ingetrokken en kort daarna zijn de bugs geplet, kan gebeuren. Je had tenminste wel de mogelijkheid om elke standaard playstation die firware te installeren, al dan niet buggy :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Zo, dat is mooi nieuws. Ik ga daar wel gebruik van maken.

Ik heb een core gekregen bij mobiel. En een losse harde schijf is nog steeds 100 euro.

morgen eens mijn nummers invullen op die site, en kijken wat er uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Microsoft is gewoon een verkeerde weg ingeslagen met het leveren zonder HDD, zo ook Nintendo. Nu proberen ze inderdaad de brokken te lijmen en geven ze gratis geheugen weg? Ik heb een geheugen unit zelf moeten betalen en dan de 64mb versie! Ik voel me hierdoor best genaaid door Microsoft.
Ja, het is mooi voor de core gebruikers dat Microsoft dit doet, maar mensen zoals ik die het volle pond betalen krijgen niks gratis en mensen die goedkoop wilden zijn krijgen wél wat gratis (512mb kan ik ook prima gebruiken hoor!).

Ik kan hier nog een mooie alinea plaatsen over de PlayStation3, maar daar gaat het hier niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
uchiha tijntje schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:32:
Als iemand nog over heb, hoor ik het graag! :D

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
AvanCade schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 06:51:
Microsoft is gewoon een verkeerde weg ingeslagen met het leveren zonder HDD, zo ook Nintendo. Nu proberen ze inderdaad de brokken te lijmen en geven ze gratis geheugen weg? Ik heb een geheugen unit zelf moeten betalen en dan de 64mb versie! Ik voel me hierdoor best genaaid door Microsoft.
Ja, het is mooi voor de core gebruikers dat Microsoft dit doet, maar mensen zoals ik die het volle pond betalen krijgen niks gratis en mensen die goedkoop wilden zijn krijgen wél wat gratis (512mb kan ik ook prima gebruiken hoor!).
dus jij hebt liever dat andere mensen WEL genaaid zijn? omdat ze geen dashboard update kunnen downloaden. Als je de computer hebt die in je sig staat , waarom zou je dan zoiezo moeilijk doen over 30 euro?
Ik kan hier nog een mooie alinea plaatsen over de PlayStation3, maar daar gaat het hier niet om.
meld dat dan ook niet.

Ontopic:
weet iemand of er ipv de 120 gb schijf nog een kleinere of goedkopere versie uitkomt??
ik heb dus 20gb nu, maar heb meer opslag nodig ( en heb niet echt zin 150 euro uit te geven :P )

[ Voor 23% gewijzigd door rubbieus op 14-10-2008 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Die andere mensen maakten een bewuste keuze, zoals ik bewust de keuze heb gemaakt om een met harde schijf te kiezen, juist voor deze reden.

De computer die ik in me sig heb staan zegt niet hoe lang ik ervoor heb moeten sparen. Staat hier overigens ook totaal los van. Bovendien kan ik me niet herinneren dat ik 30 euro voor 64mb heb betaald. Volgens mij was het toch wel meer hoor.

Betreft je opslagprobleem, ik weet dat er 3rd party accesoires zijn die meer opslag toestaan voor een lagere prijs. Te krijgen bij vrijwel elke MediaMarkt. Ik heb ze niet uitvoerig bestudeerd, want mijn ervaring met niet officiele accesoires is geen positieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Microsoft heeft gewoon inderdaad een strategische fout gemaakt met de versie zonder HD. Dom, en misschien wel kortzichtig.

Dat gezegd hebbende lossen ze het nu wel op, dus wat dat betreft kudos. Dit zal de laatste keer zijn dat MS een console zonder HD levert :)
AvanCade schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 06:51:

Je hebt nu toch een Core? Je kan die 512mb unit toch gewoon aanvragen?

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 14-10-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:06:
[...]

De beperkte test cyclus van de console heeft ze handenvol geld gekost, nu dit weer.
Wat mensen maar niet kunnen begrijpen is dat MS vroeg MOEST komen. Met de enorme naam die Sony had opgebouwd hadden ze nul komma nul kans gehad als ze gelijktijdig waren gekomen. Alle hardcore gamers (de groep die bij launch koopt) hadden zonder te denken de PS3 gekocht. Alle developers hadden direct hun geld op de PS3 gezet. De 360 was een snelle dood gestorven, ook al was hij muisstil en niet kapot te krijgen.

Het feit dat er (veel!) meer JRPG's op de 360 zijn dan op de PS3? Door de snelle 360 launch. Dead Rising, Lost Planet: hadden allebei het licht niet gezien op de 360 zonder de snelle launch. De developers geven dit notabene zelf aan. In het jaar dat de 360 momuntum heeft kunnen opbouwen is er oa een enorme XBLA community opgestaan.

MS heeft met de Xbox1 zelf ondervonden wat er gebeurt als je te laat bent met je release. De Xbox1 was technisch op bijna alle fronten beter dan de PS2 maar omdat de PS2 al te groot was hebben ze het gewoon niet kunnen winnen en de stekker er uit moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:21:
[...]

Wat mensen maar niet kunnen begrijpen is dat MS vroeg MOEST komen. Met de enorme naam die Sony had opgebouwd hadden ze nul komma nul kans gehad als ze gelijktijdig waren gekomen. Alle hardcore gamers (de groep die bij launch koopt) hadden zonder te denken de PS3 gekocht. Alle developers hadden direct hun geld op de PS3 gezet. De 360 was een snelle dood gestorven, ook al was hij muisstil en niet kapot te krijgen.

Het feit dat er (veel!) meer JRPG's op de 360 zijn dan op de PS3? Door de snelle 360 launch. Dead Rising, Lost Planet: hadden allebei het licht niet gezien op de 360 zonder de snelle launch. De developers geven dit notabene zelf aan. In het jaar dat de 360 momuntum heeft kunnen opbouwen is er oa een enorme XBLA community opgestaan.

MS heeft met de Xbox1 zelf ondervonden wat er gebeurt als je te laat bent met je release. De Xbox1 was technisch op bijna alle fronten beter dan de PS2 maar omdat de PS2 al te groot was hebben ze het gewoon niet kunnen winnen en de stekker er uit moeten trekken.
Helemaal mee eens. In mijn ogen heeft MS de juiste strategie gekozen voor de Xbox 360. In principe was dit ook de enige optie inderdaad. En zoals het er naar uitziet heeft dit prima uitgepakt voor MS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saints Row 2 is volgens play-asia regiovrij :)

Komen alleen weer teveel goede spellen tegelijk uit...Wil Far Cry 2, CoD:WaW, FableII en andere ook nog ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:40:
Saints Row 2 is volgens play-asia regiovrij :)

Komen alleen weer teveel goede spellen tegelijk uit...Wil Far Cry 2, CoD:WaW, FableII en andere ook nog ;(
Haha, inderdaad, te veel goede games gewoon! Ik ga denk ik voor Dead Space, Banjo & Kazooie Nuts and Bolts, Gears of War 2, en Call of Duty World at War. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 21:31:
[...]

Dus? Dat iemand zometeen een supersize heeft van datum x wil toch niet zeggen dat alles supersize-pakketten minstens die datum zijn?

Anyhow, was het vroeger niet mogelijk om aan de zijkant van de verpakking een klein lipje te openen in de winkel (zonder beschadiging) en daardoor te kunnen zien wat het serienummer is en de manufacturing date?
nee maar dan heb ik in ieder geval een indicatie. Ga maar eens naar je lokale mediamarkt je zal zien dat alle xboxen daar nu rond de 833 zitten, iig de pros

je hebt idd gelijk dat je vanaf de buitenkant het serie nummer kan bekijken. Supersize packs zijn helaas niet overal te krijgen, waardoor het moeilijk wordt. Het maakt nu overigens ook niks meer uit, want ze zijn overal uitverkocht :z
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:20:

jah maar dan moet je wel een core hebben waar geen of een memory card van onder de 256 mb werd bijgeleverd. Meen me te herinneren dat die er in het begin niet werden bijgeleverd. Oftewel je moet een core hebben van 2 jaar terug zo ongeveer.

Neemt niet weg dat het een hele strakke actie is van microsoft. Aangezien de meeste ondertussen al een hd of tweede memory card hebben hebben.
Toch zijn de mensen die vaak onbewust een core kopen, ook de mensen die juist geen gebruik gaan maken van de xbox live functionaliteiten. Zij zetten hun xbox ergens neer zonder netwerkaansluiting of wat dan ook. En gaan de games er op spelen, die ze zo af en toe uit de winkel halen. Het gemak van de opslag benutten ze niet en is dus ook niet nodig. Want een simpel spelletje opslaan neemt zo goed als geen ruimte in.

Als ze er bij de aankoop al niet bij stil staan, doen ze dat later vaak ook niet. Als het ze achteraf wel irriteert kunnen ze alsnog een HD aanschaffen. Weliswaar zijn ze dan 30 euro meer kwijt, maar toch. Ander groot voordeel stel je hebt al een 360 of verkoopt die door zonder HD, wat voor reden dan ook. Dan is een core de perfecte oplossing.

Ik kan me er niet druk om maken eerlijk gezegt, zeker niet met de optie die ze nu bieden. De service van microsoft is gewoon erg goed. 2 jaar garantie op alles en zelfs 3 jaar garantie op RROD. Kan ik van sony niet zeggen met maar 1 jaar garantie. Ook komt het nu steeds vaker voor dat BR-laser het begeeft. Meestal na een jaar, kost je gelijk al ruim 150 euro.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel (sorry beetje aan het prutsen)

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik vind het heel netjes van microsoft dat ze een geheugenkaart aanbieden voor deze mensen.
Wat ik echter niet begrijp is dat ze vandaag de dag nog steeds pakketten zonder HD uitbrengen. Ik begrijp dat ze de prijs competitief willen houden, maar zo los je de boel niet op natuurlijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:37:
Ik vind het heel netjes van microsoft dat ze een geheugenkaart aanbieden voor deze mensen.
Wat ik echter niet begrijp is dat ze vandaag de dag nog steeds pakketten zonder HD uitbrengen. Ik begrijp dat ze de prijs competitief willen houden, maar zo los je de boel niet op natuurlijk.
Het is ook nooit goed: als je verplicht was om er een HD bij te kopen zeuren mensen ook, en als je de keus wordt gegeven dit al dan niet te doen zeuren mensen ook. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:41:
[...]

Het is ook nooit goed: als je verplicht was om er een HD bij te kopen zeuren mensen ook, en als je de keus wordt gegeven dit al dan niet te doen zeuren mensen ook. :/
Het erge is, dat er nu mensen met een Elite, die ze al 2 jaar hebben, boos worden omdat iemand anders een extra'tje krijgt :+

Zoals dit:
Ik vind eigenlijk dat elke xbox360-eigenaar in aanmerking komt voor een 512mb kaartje, om het eerlijk te houden
En die gast is 32 :')

Men moet eens aan hun bloeddruk denken :)

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 14-10-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:14:
[...]

Het erge is, dat er nu mensen met een Elite, die ze al 2 jaar hebben, boos worden omdat iemand anders een extra'tje krijgt :+

Zoals dit:

[...]

Haha, inderdaad. Lekker belangrijk allemaal, mensen gunnen mekaar het licht niet in de ogen. Tja, "enough said" denk ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

AvanCade schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:12:

Betreft je opslagprobleem, ik weet dat er 3rd party accesoires zijn die meer opslag toestaan voor een lagere prijs. Te krijgen bij vrijwel elke MediaMarkt. Ik heb ze niet uitvoerig bestudeerd, want mijn ervaring met niet officiele accesoires is geen positieve.
Care to explain more.

Zo ver ik heb kunnen vinden kun je externe schijven alleen voor mp3's en films gebruiken. Maar als er ook truuks zijn om die ook te gebruiken voor safegames, DLC en binnenkort games op HD zetten hoor ik het graag

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:59

Sagat

Is pappa x2!

Beide kanten zijn belicht dus daar ga ik verder niet op in, wat ik wel even moet noemen is 'de wii heeft het beter geregeld' ehm misschien qua firmware updates wel, maar iedereen die van wiiware danwel vc titels houdt loopt vroeger of later tegen de 500mb limiet aan. Niet echt een zee van ruimte. Het is nog afwachten hoe nintendo het definitief gaat tackelen, maar de geruchten zijn dat het via een copieerslag naar extra sd kaartjes gaat. Verre van ideaal imho.

Nee wat betreft hd oplossing, dan is op paier de ps3 het mooiste (gooi er maar een schijf in, maakt niet uit hoe groot), alleen daar duurt het weer te lang om demo's te installeren e.d.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07
ronwiel schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:01:
[...]

Naja in die test staan ook wat foto's van dichtbij en dan zie je bij bepaalde stukke wat karteltjes. Maarja, als je op 2 meter afstand zit en je kijkt naar bewegend beeld zal je er idd niet veen van merken.

castle crashers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
nee hoor, alle spellen die je bij gamehubs besteld werken ook gewoon. ik heb er gta4 ook gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch een pure multiplayer game? Of zie ik dat verkeerd??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Laatst online: 09:47

Multensor

wtf

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:36:
[...]

Dat is toch een pure multiplayer game? Of zie ik dat verkeerd??? :)
is idd het leukst met zn 4-en op de bank maar je kan het ook alleen doen hoor.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multensor schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:39:
[...]

is idd het leukst met zn 4-en op de bank maar je kan het ook alleen doen hoor.
En de achievements? Allemaal multiplayer-based, of ook single-player? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Is er trouwens iemand die die ene rpg van penny arcade heeft gekocht? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de game (1200 points!!) het echt waard is. De demo kan me namelijk niet echt overtuigen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
PWM schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:14:
[...]

:P

zo'n kaart is ook enorm handig als je een elite hebt, toch weer een halve gig extra :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ronwiel schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:57:
Is er trouwens iemand die die ene rpg van penny arcade heeft gekocht? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de game (1200 points!!) het echt waard is. De demo kan me namelijk niet echt overtuigen :).
ik weet het niet, ik vond castle crashers wel een leuke 'rpg' (niet echt namelijk). Ik vind sowieso dat er veels te weinig rpgs zijn in de arcade sectie. Het is toch niet zo moeilijk om een soort diablo kloon te maken voor arcade, lekker levelen en items verzamelen, niets is zo leuk als dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
DarkShadow schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:59:
[...]

:P

zo'n kaart is ook enorm handig als je een elite hebt, toch weer een halve gig extra :{
Zoals hierboven al gemeld mensen met een elite moeten niet zeuren (me included) :+ , al is zo'n kaartje wel handig als je naar vrienden gaat en je je eigen profiel wil meenemen...

Is er al bekend hoeveel een HD kost als je die kiest?

[ Voor 11% gewijzigd door MochiGohan op 14-10-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:03:
[...]

Zoals hierboven al gemeld mensen met een elite moeten niet zeuren (me included) :+ , al is zo'n kaartje wel handig als je naar vrienden gaat en je je eigen profiel wil meenemen...

Is er al bekend hoeveel een HD kost als je die kiest?
25,- voor een 20GB + 3 maanden live (volgens een paar sites)

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 14-10-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:56:
[...]

En de achievements? Allemaal multiplayer-based, of ook single-player? :)
Even gekeken, er zijn 12 achievements, waarvan er 4 Multiplayer-based zijn. Van die 4 multiplayer zijn er 2 alleen online te halen (Ranked matches winnen) en 2 ook offline met meerdere spelers. 2/3 van de Achievements is dus in je eentje te halen. Heb zelf al genoeg plezier beleefd aan het spel ook in m'n eentje, het levelen werkt verslavend en het is echt zo'n spel waar je effe snel een leveltje tussendoor kunt doen. Is wel wat prijzig (1200 pts) maar heb geen spijt dat ik dat ervoor heb betaald.
Castle Crashers heeft ook een eigen topic

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 14-10-2008 16:19 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
PWM schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:13:
[...]

29,- voor een 20GB + 3 maanden live (volgens een paar sites)
lol, dan maak je zelfs winst bij verkoop >:)

Volgens mij heeft een vriend van me een core, toch maar eens vragen of hij gebruik wil maken van deze regeling (anders wil ik het wel).

[ Voor 23% gewijzigd door MochiGohan op 14-10-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ijskonijn, moet wel bijgezegd worden dat jouw ranking in mijn friendslist op eenzame hoogte staat, wat castle crashers betreft :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:18:
[...]

Even gekeken, er zijn 12 achievements, waarvan er 4 Multiplayer-based zijn. Van die 4 multiplayer zijn er 2 alleen online te halen (Ranked matches winnen) en 2 ook offline met meerdere spelers. 2/3 van de Achievements is dus in je eentje te halen. Heb zelf al genoeg plezier beleefd aan het spel ook in m'n eentje, het levelen werkt verslavend en het is echt zo'n spel waar je effe snel een leveltje tussendoor kunt doen. Is wel wat prijzig (1200 pts) maar heb geen spijt dat ik dat ervoor heb betaald.
Castle Crashers heeft ook een eigen topic
Thanks voor alle info! ;)

Ga hem dan toch maar ff downloaden denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Boeboe schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:20:
ijskonijn, moet wel bijgezegd worden dat jouw ranking in mijn friendslist op eenzame hoogte staat, wat castle crashers betreft :p
Hehe :)
Ze pakken voor die ranking het hoogste level van je beste character. Bij mij zelf sta ik wat lager, er zijn er een paar die level 99 characters hebben bij mijn scorelijst (ook iemand van hier geloof ik, weet even niet meer wie).
Maar bij level 78 is je character al "maxed out" qua stats dus zo heel veel zin om veel verder te levelen heb ik niet, ben nu opnieuw begonnen. Heb 'm met de groene en rode knights uitgespeeld, ben nu met de blauwe knight bezig

[ Voor 19% gewijzigd door ijskonijn op 14-10-2008 16:42 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:02
DarkShadow schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:01:
[...]

ik weet het niet, ik vond castle crashers wel een leuke 'rpg' (niet echt namelijk). Ik vind sowieso dat er veels te weinig rpgs zijn in de arcade sectie. Het is toch niet zo moeilijk om een soort diablo kloon te maken voor arcade, lekker levelen en items verzamelen, niets is zo leuk als dat.
Sacred 2 komt binnenkort uit op de xbox 360

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ik had het wel over arcade games he, qua normale rpg games zit het wel goed met de xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Mijn xbox live wordt nu steeds automatisch betaald via creditcard. Maar zoveel speel ik niet online. Ik betaal liever met zo'n kraskaart als ik een keer een nieuwe game heb. Hoe zeg ik dat creditcard opwaarderen op ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Via je profile of via https://billing.microsoft.com/ of bellen met Microsoft 0800 023 3894 / 0202036606 als je mobiel belt.

Dat had je gewoon op kunnen zoeken op de home-page van xbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

MAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:41:
Via je profile of via https://billing.microsoft.com/ of bellen met Microsoft 0800 023 3894 / 0202036606 als je mobiel belt.

Dat had je gewoon op kunnen zoeken op de home-page van xbox.nl
Duh 8)7 Thanks.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:34:
welke productie datum jeeft je xbox? Dat is achterop de xbox af te lezen. Of via het serie nummer xxxxxxxYWWxx, waarbij de Y voor het jaar staat en WW voor de week. 2008 week 36, zou bijvoorbeeld het volgende nummer geven xxxxxxx836xx.

Je zou me er echt ontzettend mee helpen. Ik heb het al aan veel winkels gevraagd, maar ze kunnen me allemaal niet helpen. Omdat ze dan apart besteld zouden moeten worden Ik wil graag een model uit september of straks oktober, schijnen jasper moederborden te bevatten. Maar als blijkt dat de modellen uit het supersize pakket gemiddeld een paar maanden ouder zijn, dan die in de winkel. Vind ik het niet zo interessant.
Hey, sorry voor mijn late reactie maar de productie datum van mijn xbox 360 Pro (uit supersize pack via www.xboxhome.nl) is 04-07-08. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:13:
[...]

Mijn eerste reactie? Zit ik een mod van Call of Duty 4 te spelen? Jeetje, ze hebben bijna echt alles letterlijk overgenomen van CoD4. Als Infinity Ward het had gemaakt zou er zelfs nog meer veranderd zijn... En aangezien ik het WWII thema wat minder vind geworden in de loop der jaren, word ik niet warm van dit spel.

Deel 4 was echt een unieke ervaring, zowel MP als SP. Het was snel en explosief wat [positief versterkt werd doordat het in het heden speelde, met de daarbij horende wapens, perks en omgevingen.
De gamemechanics van deel 4 passen mijns inziens echter niet 1 op 1 in een WWII game zoals deel 5. Vraag me niet waarom, maar mijn gevoel zegt dat dit een stap teruguit is. Ben wel benieuwd naar de Single player, aangezien dat misschien wel een andere en betere ervaring op kan leveren.

Wat vinden anderen ervan?
Mijn 1e reactie is grotendeels hetzelfde.
Tis net COD4 wat ik aan het spelen ben, maar dan 50 jaar eerder.

Hoeft niet voor iedereen negatief te zijn, COD4 was erg goed, en zover ik nu kan beoordelen (paar potjes), is de gameplay niet echt veel veranderd, dus slecht is het niet. Maar voor mijn persoonlijk werkt het niet. Ik ben geen WW2 fan, dus dat werkt niet in mijn voordeel :p
En ik had niet gedacht het ooit te zeggen, maar er bestaat iets irritanters dan de heli uit COD4, de honden uit COD5. Toen ik van die 'feature' hoorde vond ik het erg cool, maar so far vind ik ze maar rete irritant.
Wel positief dat je punten krijgt als je ze afmaakt. d:)b Dat hadden ze met die heli in deel 4 ook moeten doen.

En verder natuurlijk Kiefer Sutherland *O*

Zal deze week nog wel wat potjes meepakken, maar de kans dat ik deze ga kopen is niet heel groot :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Uit de MM folder:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YPwn5yzMj0BwG26DUoLCTqdx/full.jpg

Die verkopen blijkbaar nog controllers met draad 8)7
Tsja, CoD5. De reden dat ik die laat liggen is simpel: Martyrdome. Wat mij betreft de domste toevoeging ooit aan een FPS. Mensen belonen voor doodgaan.

Ruim 80% gaf op het IW forum aan dat ze dat het ergste vonden van CoD4, en wat doen ze? Ze proppen het er gewoon weer in |:( (Ik weet het, IW is nu niet de dev, maar er is wel samenwerking tussen de 2, Activision had hier op moeten springen). Ik vind het allemaal prima, maar er komt bij mij geen spel meer in met die optie.

Het ergste vind ik mensen die het daadwerkelijk gebruiken. In plaats van een Perk te kiezen, waardoor je daadwerkelijk beter kan spelen, ga je er 1 kiezen waarover je geen invloed hebt, om een paar kills te kunnen halen.

[ Voor 77% gewijzigd door PWM op 14-10-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
monnick schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:14:
[...]

Hey, sorry voor mijn late reactie maar de productie datum van mijn xbox 360 Pro (uit supersize pack via www.xboxhome.nl) is 04-07-08. :)
Geen Jasper dus, maar die zul je waarschijnlijk nooit meer in een Supersize pack vinden. Maar er is volgens mij ook nog geen enkel bewijs dat de Jasper al geproduceerd wordt, of heeft iemand misschien een link naar een artikel dat iemand hem heeft erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Ik heb gisteren een nieuwe xbox (productie datum: week 35, 2008) gekocht. Ditmaal een elite. Totaal geen klachten aangezien het zwarte beestje uitstekend werkt. Hij is extreem stil in vergelijking met mijn oude, en stiller dan de PS3 van een maat van me. Persoonlijk vond ik het geluid nooit echt storen, maar nu merk ik toch wel hoe fijn het is om zo'n rustige mat zwarte doos te hebben : ) Mijn oude xbox wilde een maat van me overkopen, en dus heb ik alleen de oude harde schijf nog tijdelijk even hier om spullen over te zetten.
Nu ben ik vandaag een dik uur bezig geweest om al de gegevens over te zetten, maar ik krijg mijn savegames van de Fable2 pubgames niet mee.

Heeft iemand enig idee wat de reden hiervoor kan zijn, en hoe ik het op kan lossen?

Aan het gebruik van profielen tijdens het overzetten kan het niet liggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Weltschmerz op 14-10-2008 20:48 ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Amen to that! Ik heb volgens mij niet eens die challenge gehaald. Het is inderdaad het meest irritante element uit CoD 4. Ik snap zelf ook niet waarom mensen het gebruiken. Het is zoals je zegt, punten scoren als je gekillt wordt. Maar heb CoD5 nog niet zo lang gespeeld dat ik wist dat het erin zat :). Ik had eigenlijk ook gedacht dat ze het er inderdaad uit zouden halen, zeker omdat het irritant is en omdat het zich in WWII afspeelt, wat ze toen niet echt hadden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Weltschmerz schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:47:Nu ben ik vandaag een dik uur bezig geweest om al de gegevens over te zetten, maar ik krijg mijn savegames van de Fable2 pubgames niet mee.

Heeft iemand enig idee wat de reden hiervoor kan zijn, en hoe ik het op kan lossen?
Neem aan dat je de HDD transferkit gebruikt? Als die namelijk niet goed werkt, zou je even je system cache kunnen clearen van de oude HDD zonder de nieuwe aangesloten te hebben middels
* Go to the Xbox Dashboard, select the System Blade, and select Memory.
* Highlight the HD symbol and press Y.
* Press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X.
Mocht dat geen oplossing brengen, bel Microsoft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:15
weet iemand zo of er in de spring update een internet browser zal komen? ik heb dit eerder namelijk ergens gelezen echter is op de microsoft site hier niets over terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Hallo, Ik heb een vraagje.
Ik zit te denken om een 360 aan te schaffen, maar ik ben een beetje huiverig. Dit komt door die RoD komt dat nog veel voor bij de nieuwere Xboxen? Of is dat probleem inmiddels verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Idifix schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:15:
Hallo, Ik heb een vraagje.
Ik zit te denken om een 360 aan te schaffen, maar ik ben een beetje huiverig. Dit komt door die RoD komt dat nog veel voor bij de nieuwere Xboxen? Of is dat probleem inmiddels verholpen?
Zo goed als verholpen.

In dit topic (en ook elders op internet) moet je even zoeken op "Jasper"; dat is het nieuwste model met zuiniger chips en dus minder hitte en dus mogelijk minder problemen. Daarnaast heeft Microsoft de garantie-procedure over het algemeen goed in de vingers en heb je meestal binnen 7 werkdagen een console terug in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik heb nog wel een core staan waar ik dus nog een Memory kaart voor kan krijgen volgens de actie of een HDD met korting wat me wel aanstaat want heb nog een xbox zonder HDD maar hoe kom ik aan de console id? Heeft RROD en geen warranty meer dus hij gaat niet aan en kom dus niet in systeem info. Op behuizing staat alleen de serial

Nog een vraag, hoe krijg ik savegames/profiel van een mem unit naar de HDD?

[ Voor 18% gewijzigd door wimpie007 op 15-10-2008 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

According to our records you own a console which has enough memory to connect to Xbox LIVE and live the new Xbox Experience. The next time you turn on your Xbox 360 console and connect to Xbox LIVE you will receive the update. Have fun!

Shitzooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 15-09 18:26
MAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:18:
[...]

Zo goed als verholpen.

In dit topic (en ook elders op internet) moet je even zoeken op "Jasper"; dat is het nieuwste model met zuiniger chips en dus minder hitte en dus mogelijk minder problemen. Daarnaast heeft Microsoft de garantie-procedure over het algemeen goed in de vingers en heb je meestal binnen 7 werkdagen een console terug in huis.
Er is nog geen enkel hard bewijs geleverd dat MS al 360's met een Jasper-moederbord heeft gefabriceerd, dus is het daarop nog steeds wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Welke pinball games zijn er momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
ymmv schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 02:02:
[...]

Er is nog geen enkel hard bewijs geleverd dat MS al 360's met een Jasper-moederbord heeft gefabriceerd, dus is het daarop nog steeds wachten.
Het bewijs is er, en ze zijn in de VS ook al in winkels gesignaleerd.

Maar in Europa zijn ze nog niet gezien.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

yzf1kr schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 05:53:
[...]

Het bewijs is er, en ze zijn in de VS ook al in winkels gesignaleerd.

Maar in Europa zijn ze nog niet gezien.
Zou je een link willen posten, ben wel benieuwd naar de details van Jasper.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 00:43:
According to our records you own a console which has enough memory to connect to Xbox LIVE and live the new Xbox Experience. The next time you turn on your Xbox 360 console and connect to Xbox LIVE you will receive the update. Have fun!

Shitzooi :P
Update al uit begrijp ik? :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
S2S schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:06:
[...]
Zou je een link willen posten, ben wel benieuwd naar de details van Jasper.
Sorry, dat ik zo onbeschoft ben, maar dat doe ik niet.

Ik heb een tijd geleden al een link gepost, met daarbij ook de mededeling dat ik hoopte dat dit forum vrij zou blijven dan de onnozele, "Wie heeft er al een Jasper"/ "Hoe herken ik een Jasper" / "Ik heb een Jasper" / "Wie verkoopt er Jaspers" posts die we hier ook al de Falcon gezien hebben.

Gewoon even googelen en je vind zelf genoeg informatie.

[ Voor 6% gewijzigd door yzf1kr op 15-10-2008 07:52 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
ronwiel schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:57:
Die is toch 1600 zelfs, of is hij inmiddels in de aanbieding nu deel 2 is aangekondigd? Ik heb er tenminste wel eens naar gekeken, maar het thema spreekt me niet echt aan. Aan de ene kant vind ik het wel een leuk idee dat je je karakter mee kunt nemen naar alle episodes (er komen er minimaal 4 heb ik begrepen) aan de andere kant lijkt 4x 1600 punten me niet echt wat, zeker gezien de speelduur die er in zit.
DarkShadow schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:01:
[...]
Arkadian Warriors komt wel in de buurt. Quest based, monsters hakken om te levellen en simpel gold en items verzamelen. En het hele spel is in co-op te spelen.

Ik ben overigens zelf nu met Mass Effect bezig. Eerste keer uitgespeeld waarbij het verhaal wel erg goed over kwam maar de uitwerking nogal te kort schoot. Nu voor de achievements aan het spelen waarbij ik nu tijdens de tweede playthrough op hardcore al begin te merken dat het allemaal redelijk bekend begint te worden. Na 14 uurtjes sta ik op het punt naar Ilos te gaan. Ik ga er vanuit dat Insanity niet zo'n walk through the park wordt want qua moeilijkheid zit er nog niet zoveel in tot nu toe.. Op hardcore had ik wel wat moeite met die Krogan nadat ik Liara gered had; dat heb ik een keer of 30 moeten doen :) Daarna kreeg ik betere equipment en viel het wel weer mee..

[ Voor 19% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 15-10-2008 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een xbox gaan kopen.. maar nu las ik dat er binnen kort nieuwe software opkomt? En dat je daarvoor een usb stick kunt aanvragen?

Kan ik daarom niet even wachten met de aanschaf totdat de nieuwste in de winkel liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

yzf1kr schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:50:
[...]

Sorry, dat ik zo onbeschoft ben, maar dat doe ik niet.

Ik heb een tijd geleden al een link gepost, met daarbij ook de mededeling dat ik hoopte dat dit forum vrij zou blijven dan de onnozele, "Wie heeft er al een Jasper"/ "Hoe herken ik een Jasper" / "Ik heb een Jasper" / "Wie verkoopt er Jaspers" posts die we hier ook al de Falcon gezien hebben.

Gewoon even googelen en je vind zelf genoeg informatie.
Even een laatste opmerking wat Jasper betreft. Er is nog GEEN CONCREET BEWIJS dat Jasper moederborden al in omloop zijn.
Er is wel een site (die kun je makkelijk via Google vinden) waar je je Xbox kan aanmelden.Dara staan ook mensen die zogenaamd een Jasper hebben,jammer genoeg kan niemand enig bewijs geven.
Men heeft zijn Box nooit opengemaakt en gaat er maar van uit dat het een Jasper is omdat hun BOX ZO stil is :|

Zoals het er nu naar uit ziet zal pas eind van het jaar meer en meer Xbox'en te vinden zijn waar waarschijnlijk een JAsper in zal zitten.
Probleem is dat Microsoft nooit doorgeeft wanneer een upgraded box de markt in gaat.,dus tot nu toe zijn het alleen maar speculaties.

Dus,als je geen haast heb wacht tot december/januari. Ander gewoon eentje halen met een zo hoog mogelijk LOT nr, die zijn als stiller en koeler dan de oude types.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:23

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

BM schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 07:41:
[...]

Update al uit begrijp ik? :P
idd is die update nu al uit of niet ? ik dacht dat die pas in november kwam