Heb je je 360 via VGA aangesloten? Dan even uitzeten, componentkabel eraan hangen en alles aansluiten, opstarten en dán kun je die instelling wijzigen. Daarna weer terug wisselen.
Mijn lijstje:
Fallout 3
Dead Space (where is the love, people!!)
Far Cry 2
Deze 3 komen allemaal in europa op dezelfde dag uit, 31-10
Guitar Hero 4 (met alleen gitaar)
Mirror's Edge
Gears of War 2
En verder moet ik maar zien. Bijvoorbeeld Fable 2, lijkt me wel lachen maar geen full price, na Fable 1. Molyneux kan wel meer zeggen, ik wacht lekker ff af. Bovendien zou 'ie anders precies weer op 31-10 uitkomen en dan heb ik al meer dan genoeg te doen.
Fallout 3
Far Cry 2
Mirror's Edge
Gears of War 2
En verder moet ik maar zien. Bijvoorbeeld Fable 2, lijkt me wel lachen maar geen full price, na Fable 1. Molyneux kan wel meer zeggen, ik wacht lekker ff af. Bovendien zou 'ie anders precies weer op 31-10 uitkomen en dan heb ik al meer dan genoeg te doen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Fable2 komt op 24-10 uit. Verder lijkt Deadspace me heel erg tof, maar tijdens de comics moet ik zeggen datWillybubba schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:28:
Mijn lijstje:
Fallout 3
Far Cry 2
Mirror's Edge
Gears of War 2
spoiler:
Het lijkt me nog steeds wel tof, maar ik vind het ook een potentiele tegenvaller...
toen ik erachter kwam dat er weer monsters aan te pas kwamen, mijn drijfveer om het te gaan spelen toch iets minder groot werd.
&
Play.com zit op de kanaal eilanden. Dit valt niet in het BTW/Accijnsgebied van Europa, dus in theorie zou je daar ook gewoon invoerrechten etc moeten betalen.Weltschmerz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:27:
[...]
En als play.com niet eens importkosten heeft omdat het binnen Europa valt, is het natuurlijk helemaal ideaal!
Maar zolang je de zendingen klein houd, heb je daar net zo min last van als bij Gamehubs en anderen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Bedankt voor de tip!yzf1kr schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:35:
[...]
Play.com zit op de kanaal eilanden. Dit valt niet in het BTW/Accijnsgebied van Europa, dus in theorie zou je daar ook gewoon invoerrechten etc moeten betalen.
Maar zolang je de zendingen klein houd, heb je daar net zo min last van als bij Gamehubs en anderen.
&
Wellicht een tip voor mensen die het genre leuk vinden..
Prey is bij Bol.com €9,99
Hou er niet van, maar heb m wel besteld..voor dat geld
Aaaargh die heb ik een keer voor mijn verjaardag gekregen. Verschrikkelijk... de enige reden dat ik hem nog heb is zodat ik met een maat van me, wanneer we ons vervelen, de grap kunnen maken:Exorcist schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:01:
Wellicht een tip voor mensen die het genre leuk vinden..
1: Wat gaan we doen?
2: We kunnen prey gaan doen...?
-stilte-
1+2: HAAHAHAHAHA...
Het zorgt voor een paar minuten lol...
&
Dan staat het leuk in de kastWeltschmerz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:08:
[...]
Aaaargh die heb ik een keer voor mijn verjaardag gekregen. Verschrikkelijk... de enige reden dat ik hem nog heb is zodat ik met een maat van me, wanneer we ons vervelen, de grap kunnen maken:
1: Wat gaan we doen?
2: We kunnen prey gaan doen...?
-stilte-
1+2: HAAHAHAHAHA...
Het zorgt voor een paar minuten lol...
Prey is gedateerd wat betreft graphics en het speelt als een traditionele PC shooter. Het is echter ZEKER geen slechte game. Er zitten zelfs bijhoorlijk originele spelconcepten in voor een shooter, zeker in die tijd.
Het spel scoort ook een keurige 8, wat betekent dat het spel echt niet zo slecht is als hier wordt beweerd.
Het spel scoort ook een keurige 8, wat betekent dat het spel echt niet zo slecht is als hier wordt beweerd.
Verwijderd
En hoe lossen we dit op???Halfkakkende schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:13:
Ik heb hetzelfde probleem met astropop, maar dan weer niet met feeding frenzy. Vreemd.
Ja, hallo, het is toch ook een mening ; )SeamusXanthus schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:23:
Prey is gedateerd wat betreft graphics en het speelt als een traditionele PC shooter. Het is echter ZEKER geen slechte game. Er zitten zelfs bijhoorlijk originele spelconcepten in voor een shooter, zeker in die tijd.
Ik weet dat het toen best mooi was, en dat het toen best originele spelconcepten had, maar toen ik het kreeg (en nu nog) vond ik het gewoon behoorlijk saai. Sterker nog, ik wil me er niet meer aan wagen. Voor mij heeft het gewoon niets, ik zou het daarom ook nooit een 8 geven.
&
Ik heb hem ook zien staan voor €10 bij de E-plaza.
Ik zal mijn vrienden eens tippen. Heb een hoop lol mee gehad met de demo op systemlink parties.
Niets leukers als tegen he plafond staan en niets vermoedende tegenstanders om de oren schieten omdat ze het concept nog niets snappen.
En als ze het door hebben ze achter je aan laten komen en ze door een aantal gangen leiden todat ze totaal gedesorienteerd en bijna kotsend achter hun scherm zitten (met een beetje hulp van 3 zakken M&M's 4 zakken ships en een grote shoarma schotel).
Pray op zichzelf is inderdaad geen topper, maar voor €10 is het een leuke syslinkparty game.
Ik zal mijn vrienden eens tippen. Heb een hoop lol mee gehad met de demo op systemlink parties.
Niets leukers als tegen he plafond staan en niets vermoedende tegenstanders om de oren schieten omdat ze het concept nog niets snappen.
En als ze het door hebben ze achter je aan laten komen en ze door een aantal gangen leiden todat ze totaal gedesorienteerd en bijna kotsend achter hun scherm zitten (met een beetje hulp van 3 zakken M&M's 4 zakken ships en een grote shoarma schotel).
Pray op zichzelf is inderdaad geen topper, maar voor €10 is het een leuke syslinkparty game.
Hmmm, ik vond prey toch best origineel eigenlijk. Alleen jammer dat de aliens in prey dezelfde binnenhuis architect hadden als de monsters uit doom 3 
Vooral het spelen met zwaartekracht was erg leuk gedaan.
Maar het belangrijkste is misschien wel dat je in het begin een jukebox had waar je Judas Priest in aan kon zetten
Vooral het spelen met zwaartekracht was erg leuk gedaan.
Maar het belangrijkste is misschien wel dat je in het begin een jukebox had waar je Judas Priest in aan kon zetten
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Ik heb m'n 360 via een HDMI-kabel aangesloten. Moet ik dan ook gewoon even de componentkabel eraan hangen, instelling wijzigen, en HDMI-kabel er weer aan hangen???johnnyv.nl schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:17:
Heb je je 360 via VGA aangesloten? Dan even uitzeten, componentkabel eraan hangen en alles aansluiten, opstarten en dán kun je die instelling wijzigen. Daarna weer terug wisselen.
...en welke kabel is de componentkabel eigenlijk???
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 16:11 ]
Verwijderd
eternal sonata voor minder dan 15euro
http://www.budgetgaming.n...ernal+sonata_Xbox360.html
Ik had de demo gespeeld. Het speelde iig een stuk fijner als infinite undiscovery. Het is iig gedeeltelijk turnbased
Ik had de demo gespeeld. Het speelde iig een stuk fijner als infinite undiscovery. Het is iig gedeeltelijk turnbased
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 16:25 ]
Nogmaals, maar bijna niemand weet dat:yzf1kr schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:35:
[...]
Play.com zit op de kanaal eilanden. Dit valt niet in het BTW/Accijnsgebied van Europa, dus in theorie zou je daar ook gewoon invoerrechten etc moeten betalen.
t/m 31-december-2008 mag je 150 Euro belastingvrij aan goederen invoeren, met uitzondering van zaken als alcohol, sigaretten etc.
Na 31-december-2008 wordt dit bedrag waarschijnlijk zelfs verhoogd naar 450 Euro.
Ik heb recentelijk voor ettelijke honderden Euro's aan DVD's en BD-films uit Amerika laten komen; geen centje controle, ook niet bij zendingen van 5 tot 10 films in 1 pakket.
Zie ook: http://www.telegraaf.nl/o..._stukken_goedkoper__.html
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 10-10-2008 17:10 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
crikey.. hij was gisteren bij bol.com nog 89... met 2 euri verzendkosten ofzo... nu 99
//edit: gaat dus om de goedkoopste sturen-boer voor een Wireless Racing Wheel v2 Xbox 360
[ Voor 11% gewijzigd door scorelord op 10-10-2008 17:47 ]
Prachtige game! Hij was de 60 euro meer dan waard, dus voor 15 kun je hem helemaal niet laten liggenVerwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:24:
eternal sonata voor minder dan 15euro
[ Voor 9% gewijzigd door pjvandesande op 10-10-2008 17:57 ]
In het artikel staat dat de nieuwe grens (150 euro) ingaat vanaf 1 december 2008. Jij hebt het over dat het t/m 31 december al belastingvrij is tot 150 euro en na 31 december het bedraagt stijgt naar 450 euro..MAX3400 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:06:
[...]
Nogmaals, maar bijna niemand weet dat:
t/m 31-december-2008 mag je 150 Euro belastingvrij aan goederen invoeren, met uitzondering van zaken als alcohol, sigaretten etc.
Na 31-december-2008 wordt dit bedrag waarschijnlijk zelfs verhoogd naar 450 Euro.
Ik heb recentelijk voor ettelijke honderden Euro's aan DVD's en BD-films uit Amerika laten komen; geen centje controle, ook niet bij zendingen van 5 tot 10 films in 1 pakket.
Zie ook: http://www.telegraaf.nl/o..._stukken_goedkoper__.html
Artikel meer dan 2 zinnen van gelezen of wil je gewoon reageren? Europa heeft de wijzigingen al tijd doorgevoerd alleen "officieel" gaan we het pas 1 december melden op de sites van de douane enzo.barzi schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:03:
[...]
In het artikel staat dat de nieuwe grens (150 euro) ingaat vanaf 1 december 2008. Jij hebt het over dat het t/m 31 december al belastingvrij is tot 150 euro en na 31 december het bedraagt stijgt naar 450 euro..
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
heb vandaag Lost Odyssey voor 39.99 bij de mediamarkt gehaald. Kan vast goedkoper, maar heb geen creditcard.
Ja, maar wat heeft dat met mijn antwoord te maken?
Hij zegt dat Play.com onder de EU valt, en ik zeg dat dat niet helemaal waar is. En dat je het risico loopt invoerrechten te moeten betalen.
Dat jij tot nu toe altijd geluk hebt gehad wil niet zeggen dat niemand ooit hoeft te betalen.
PS: En die €450 is een klok-klepel verhaal.
[ Voor 4% gewijzigd door yzf1kr op 10-10-2008 18:42 ]
Paypal account aanmaken en koppelen aan je bank-/girorekeningVerwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:37:
heb vandaag Lost Odyssey voor 39.99 bij de mediamarkt gehaald. Kan vast goedkoper, maar heb geen creditcard.
Zo vandaag een 8 meter lange CAT5 ethernet kabel gekocht dus mijn xbox hangt nu netjes aan mijn 12 mbit internet en aan mijn desktop PC om media te streamen. Het was even wat gepuzzel om alles op te zetten maar alles werkt nu perfect.
Wat geweldig dat je gewoon alle muziek, films en afbeeldingen van je PC kan streamen, werkt echt super. Heerlijk, even een mp3'tje uit je muziekverzameling uitzoeken voor onder het spelen
Ga ik er trouwens nog wat van merken dat ik CAT5 heb en geen CAT6, momenteel merk ik er niks van. Heb gewoon net wat online gegames (GoW, super spel) en mp3'tjes geluisterd en een video gestreamed om te testen. Oja, en ook nog een demo gedownload (kunnen jullie mij overigens nog leuke demo's aanraden??), dus nergens problemen mee qua snelheid.
Kan niet wachten tot mijn GTA komt (Gamehubs), dat track & trace werkt niet toch of weet iemand hoe dit wel werkt, ik kan het niet vinden.
Wat geweldig dat je gewoon alle muziek, films en afbeeldingen van je PC kan streamen, werkt echt super. Heerlijk, even een mp3'tje uit je muziekverzameling uitzoeken voor onder het spelen
Ga ik er trouwens nog wat van merken dat ik CAT5 heb en geen CAT6, momenteel merk ik er niks van. Heb gewoon net wat online gegames (GoW, super spel) en mp3'tjes geluisterd en een video gestreamed om te testen. Oja, en ook nog een demo gedownload (kunnen jullie mij overigens nog leuke demo's aanraden??), dus nergens problemen mee qua snelheid.
Kan niet wachten tot mijn GTA komt (Gamehubs), dat track & trace werkt niet toch of weet iemand hoe dit wel werkt, ik kan het niet vinden.
Slecht nieuws voor "Core" (= voorganger van "Arcade") bezitters?
http://www.xbox360fanboy....lutions-to-those-in-need/
Nu maar hopen dat Core bezitters een goede deal krijgen om geheugen bij te krijgen."The new Xbox experience will require 128MB of free space. A hard drive is recommended for the optimal experience, to take advantage of some new features, and to be able to enjoy the great movies, TV shows and games available on Xbox LIVE. While we expect the majority of consumers to download the New Xbox Experience without a problem, a small percentage of Xbox 360 owners do not have enough memory to accommodate the update. To help ensure all Xbox LIVE members are able to download the New Xbox Experience and enjoy its new features, Microsoft will be offering storage solutions to the Xbox LIVE community. We are not sharing details of this offering yet. Be sure to check xbox.com for more details in the coming weeks."
Jammer dat de 360 niet met Windows Server 2003 kan werken, dat is mn fileserver en daar staan alle MP3's
Volgens wikipedia heeft de Xbox 360 een 100 Mbit verbinding dus CAT5 voldoet prima. Als de console wel een hogere snelheid zou ondersteunen moet uiteraard naast de bekabeling ook de rest van je netwerkapparatuur die snelheid ondersteunen.monnick schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:13:
Ga ik er trouwens nog wat van merken dat ik CAT5 heb en geen CAT6, momenteel merk ik er niks van. Heb gewoon net wat online gegames (GoW, super spel) en mp3'tjes geluisterd en een video gestreamed om te testen.
And I'm the only one and I walk alone.
Het is nogal krom, maar je moet je xbox dus via de standaard kabel aansluiten. Daarbij zet je de schakelaar op "TV", en kun je bij de opties instellen of je PAL-50 of PAL-60 wil gebruiken. Hier stel je hem in op PAL-60, en daarna sluit je hem weer aan zoals je wil. Dan zet je de resolutie weer terug en gaat alles weer goed.Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:08:
[...]
Ik heb m'n 360 via een HDMI-kabel aangesloten. Moet ik dan ook gewoon even de componentkabel eraan hangen, instelling wijzigen, en HDMI-kabel er weer aan hangen???
...en welke kabel is de componentkabel eigenlijk???
Verwijderd
Mja, dat kan, maar goed.Ken. schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:21:
[...]
Paypal account aanmaken en koppelen aan je bank-/girorekening
Heb hem net ff gespeeld. maar damn, allereerst de oorlog's cutscene met Kaim. erg mooi gemaakt, en zo enorm mooie overgang naar de echte spelwereld, dat ik niet doorhad dat ik al kon spelen. Vervolgens de 2e cutscene van de stad, en heb met open ogen (en oren!) zitten kijken (en luisteren). artwork is echt goed gelukt met deze game. En toen het beste gedeelte: de eerste droom. Wow. Kippevel. Hoe kan simpel tekst met muziek en een ietwat veranderend achtergrond zoveel emotie opwekken. Heerlijk
En hoe zit het dan met de Arcade mensen? en hun 256MB stick?yzf1kr schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:20:
Slecht nieuws voor "Core" (= voorganger van "Arcade") bezitters?
[...]
Nu maar hopen dat Core bezitters een goede deal krijgen om geheugen bij te krijgen.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Die hebben toch al voldoende ruimte?
Maar laten we de komende weken maar afwachten en zien waar MS mee komt.
Maar laten we de komende weken maar afwachten en zien waar MS mee komt.
Ik snap ook niet dat er nu nog Xboxen worden verkocht zonder HDD. Als ze slim waren, zouden ze er uberhaupt nooit aan zijn begonnen. Maar zeker nu er een update is die alleen al meer dan 128M is zou je wel gek zijn om nog een Arcade te kopen.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Wat is eigenlijk het verschil tussen het wireless racing wheel v1 en v2? Ik heb de eerste, maar als die tweede nou zoveel beter is...
@ Monnick: speel Mass Effect. Ik heb je gevolgd in het Wii topic en volgens mij ligt dit wel in jouw straatje. Het is de game waarvoor ik uiteindelijk een 360 heb gehaald afgelopen januari.
En als je toch vanaf marketplace gaat downloaden: Braid en Castle Crashers. Qua demo's zou ik het niet weten, die downloadt ik ongeveer nooit.
En als je toch vanaf marketplace gaat downloaden: Braid en Castle Crashers. Qua demo's zou ik het niet weten, die downloadt ik ongeveer nooit.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
hehe, braid en castle crashers zijn idd prachtige games, naast kolonisten van catan de enige games die ik echt heel veel via arcade speel. Castle Crashers is vooral leuk met een aantal vrienden erbij. Er zit nog zoveel in arcade, ze zouden eigenlijk best complete coop rpgs kunnen maken. Graphics boeien verder toch niet zo.Willybubba schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:21:
@ Monnick: speel Mass Effect. Ik heb je gevolgd in het Wii topic en volgens mij ligt dit wel in jouw straatje. Het is de game waarvoor ik uiteindelijk een 360 heb gehaald afgelopen januari.
En dan nog zijn de arcade games die ik heb gedownload zeker niet lelijk!DarkShadow schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:26:
Graphics boeien verder toch niet zo.
had nog 1 v1 liggen die ik bij de playseat toen had gekocht en die ging ook kapot...en heb via een tutorial toen een 2tal draadjes gesoldeerd en die doet het ook weer, en ik heb er nog 1 die ook kapot ging, en die heb ik toen naar microsoft opgestuurd en die heb ik nu thuis in een doos zitten.TranceSetter schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:11:
Wat is eigenlijk het verschil tussen het wireless racing wheel v1 en v2? Ik heb de eerste, maar als die tweede nou zoveel beter is...
dus misschien dat ze met de v2 de kleine foutjes eruit hebben gehaald en dat ie niet meer doorbrand
[ Voor 40% gewijzigd door nnndoh op 11-10-2008 09:02 ]
En waarom zou dat niet kunnen ? , ik denk dat jij maar beter even wat moet googlenExorcist schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:21:
Jammer dat de 360 niet met Windows Server 2003 kan werken, dat is mn fileserver en daar staan alle MP3's
Hint
Denk dat die installer voor XP vast wel onder WindowsServer 2003 te installeren is op een of andere manier
[ Voor 12% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-10-2008 09:36 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Voor mensen die willen upgraden van een oud naar nieuw model kan ik het wel begrijpen, je hebt dan immers geen HD nodig als je de 20GB variant houdt. Onderschat ook het aantal mensen in die gewoon GEEN interesse hebben om online te gaan niet. Die spelen gewoon het liefst single-player games.LB06 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:05:
Ik snap ook niet dat er nu nog Xboxen worden verkocht zonder HDD. Als ze slim waren, zouden ze er uberhaupt nooit aan zijn begonnen. Maar zeker nu er een update is die alleen al meer dan 128M is zou je wel gek zijn om nog een Arcade te kopen.
Ze hebben er nu misschien last van maar vergeet niet dat ze in de eerste (pak em beet) anderhalf jaar na release ze enorm momentum hebben kunnen creeeren met een goedkopere arcade. Die extra verkopen hebben mede voor gezorgd dat ze in die periode een groot genoeg aantal consoles hebben verkocht waardoor de 360 dusdanig interessant was voor thrid party ontwikkelaars dat ze massaal over gegaan zijn naar 360 development, zelfs in Japan.
Wat is mega man 9 weer eens lekker ouderwets moeilijk
. Moeilijker dan CoD4 op veteran
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
CoD4 op veteran viel best mee hooruchiha tijntje schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:34:
Wat is mega man 9 weer eens lekker ouderwets moeilijk. Moeilijker dan CoD4 op veteran
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Oh oh oh oh oh.. en wat is dat spel ook lekker ouderwets irritant.uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:34:
Wat is mega man 9 weer eens lekker ouderwets moeilijk. Moeilijker dan CoD4 op veteran
Ben je een level eindelijk zonder al teveel kleerscheuren doorgekomen, van je op diezelfde spikes waar je al die andere keren gewoon moeiteloos overheen was gesprongen. Of spring je net naast een platformpje of blokje terwijl je wéét dat je even moet wachten tot 'ie weer verschijnt.
Pfff.. en tóch blijft het leuk
Mega man is ook lastiger dan Mile High ClubThrace Grumble schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:14:
[...]
CoD4 op veteran viel best mee hoorHeb alleen een scheithekel aan de Mile High Club achievement, is me nog nooit gelukt en ik wil nu toch echt een keer die laatste 20 GP!
Ook irritant inderdaad, timing is vaak alles, en laat ik nu net niet altijd even veel geduld hebbenKen. schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:11:
[...]
Oh oh oh oh oh.. en wat is dat spel ook lekker ouderwets irritant.
Ben je een level eindelijk zonder al teveel kleerscheuren doorgekomen, van je op diezelfde spikes waar je al die andere keren gewoon moeiteloos overheen was gesprongen. Of spring je net naast een platformpje of blokje terwijl je wéét dat je even moet wachten tot 'ie weer verschijnt.
Pfff.. en tóch blijft het leuk
[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-10-2008 16:28 ]
Heb hem net gehaaldThrace Grumble schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:14:
[...]
CoD4 op veteran viel best mee hoorHeb alleen een scheithekel aan de Mile High Club achievement, is me nog nooit gelukt en ik wil nu toch echt een keer die laatste 20 GP!
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Netjes
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-10-2008 17:22 ]
Iemand enig idee of ik nog ergens de NIET clasic versie van Gears of War kan scoren voor 3 tientjes? Of moet ik echt Marktplaats op
.
Voor 1,5 tientjes ook goed? http://cgi.benl.ebay.be/0...7QQtcZphotoQQcmdZViewItemronwiel schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:56:
Iemand enig idee of ik nog ergens de NIET clasic versie van Gears of War kan scoren voor 3 tientjes? Of moet ik echt Marktplaats op.
Vandaag een Xbox 360 Pro aangeschaft! Tot nu toe erg tevreden, alleen heb ik een probleempje met het configureren van m'n Xbox als Media Center Extender. Heb de instructies van de Xbox site opgevolgd: code laten genereren door Xbox, extender toevoegen in Windows Media Center en dan die code gebruiken. Na even wachten krijg ik dan de melding dat de extender niet kan worden gevonden.
Krijg een aantal tips: code correct invoeren (3x geprobeerd, moet gelukt zijn), extender aanzetten en op netwerk aansluiten (Xbox 360 is op mijn laptop zichtbaar als multimedia-apparaat) en firewall UPnP detectie toe laten staan (vinkje "Netwerk detecteren" staat aan op het "Uitzonderingen" tabblad van de Windows Firewall configuratie). Alles lijkt me dus correct ingesteld, toch werkt het niet. Heeft iemand tips?
Krijg een aantal tips: code correct invoeren (3x geprobeerd, moet gelukt zijn), extender aanzetten en op netwerk aansluiten (Xbox 360 is op mijn laptop zichtbaar als multimedia-apparaat) en firewall UPnP detectie toe laten staan (vinkje "Netwerk detecteren" staat aan op het "Uitzonderingen" tabblad van de Windows Firewall configuratie). Alles lijkt me dus correct ingesteld, toch werkt het niet. Heeft iemand tips?
Voor de liefhebber: Ik zag bij de FRS de Call of Duty 3: Gold Edition liggen voor 9,99.
CoD3 is niet de allerbeste CoD, maar kreeg gemiddeld toch een dikke 8. Prima spel, zeker voor die prijs
CoD3 is niet de allerbeste CoD, maar kreeg gemiddeld toch een dikke 8. Prima spel, zeker voor die prijs
Deze prijzen zijn al standaard bij de meeste winkels sinds 19 septemberkami124 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:21:
Hey, ik breng folders rond en nu heb ik nieuwe folders gekregen van de intertoys en bartsmit met daarin een prijsverlaging voor de xbox 360.
[afbeelding][afbeelding]
Arcade voor: 149,99
Pro voor: 199,99
Elite voor: 249,99
De verwachte folder zal maandag of dinsdag bij jullie in de bus komen als het goed is.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Tijdelijke prijsverlaging dus...kami124 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:21:
Hey, ik breng folders rond en nu heb ik nieuwe folders gekregen van de intertoys en bartsmit met daarin een prijsverlaging voor de xbox 360.
[afbeelding][afbeelding]
Arcade voor: 149,99
Pro voor: 199,99
Elite voor: 249,99
De verwachte folder zal maandag of dinsdag bij jullie in de bus komen als het goed is.
&
Thanks, dit heeft goed geholpen, en is 2 minuten werksonicx schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:20:
[...]
Check onderstaande post, dit was voor mij de oplossing.Ik had hetzelfde probleem maar dan met de trailers van de nieuwe Prince of Persia game.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/30647478
Met wat voor drive komt een supersize pack gewoonlijk? Heb namelijk geen zin in die ouwe meuk.
Ik heb een Xbox360 elite en wil graag de IPOD als harddisk gebruiken om de WMV HD films af te spelen.
Ik zie mijn IPOD 30GB in MEDIA, music en pictures, maar niet als ik videos aan klik. Wie kan mij helpen? De Ipod heeft de laatste firmware.
Ik zie mijn IPOD 30GB in MEDIA, music en pictures, maar niet als ik videos aan klik. Wie kan mij helpen? De Ipod heeft de laatste firmware.
Jamesbond007uk
Ben toch weer erg tevreden hoe de XBOX staat in de gamewereld, tekken 6 nu ook naar xbox, FFXIII ook, en zelfs 2 (exclusieve?) JRPG"s voor de xbox;
The Last Remnant en Star Ocean: The Last Hope
The Last Remnant en Star Ocean: The Last Hope
LiteOn neem ik aan. Ik heb een supersize pack gekocht en dat is echt geweldig voor wat je betaald! 230 euro voor xbox pro + 2 controllers + afstandsbediening + headset + 2 spellen (waarvan ik PGR4 morgen voor 25 eu verkoopdanielkraak schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 01:48:
Met wat voor drive komt een supersize pack gewoonlijk? Heb namelijk geen zin in die ouwe meuk.
Vanaf 19 november (het nieuwe dashboard), is het ook mogelijk om Marketplace te gebruiken vanaf je PC
Je kan alles zien en bekijken, en als het je leuk lijkt, zet je hem in de wachtrij, en word hij gedownload zodra je de 360 aanzet 
http://gamerscoreblog.com/team/default.aspx
Het ziet er ook nog eens vet uit
Dit is trouwens eindelijk een goede Video preview van het dashboard (wel Japanse tekst):
http://xboxlive.ign.com/d...iveexperience_100908.html
En de Avatars:
http://xboxlive.ign.com/d.../xbox_avatars_100908.html
Dit is trouwens eindelijk een goede Video preview van het dashboard (wel Japanse tekst):
En de Avatars:
[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 12-10-2008 12:10 ]
Ik heb m'n Xbox nog maar (Super Pack) maar ik heb hier echt al zin inPWM schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 11:55:
Vanaf 19 november (het nieuwe dashboard), is het ook mogelijk om Marketplace te gebruiken vanaf je PCJe kan alles zien en bekijken, en als het je leuk lijkt, zet je hem in de wachtrij, en word hij gedownload zodra je de 360 aanzet
En de Avatars:
Mijn eerste ervaringen met Xbox Live Gold zijn ook geweldig alleen dacht ik wel dat meer mensen hun microfoon zouden gebruiken.
Omdat ik het durf: http://www.twenga.be/prix...olant-jeux-video-114507-0scorelord schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:31:
[...]
crikey.. hij was gisteren bij bol.com nog 89... met 2 euri verzendkosten ofzo... nu 99
//edit: gaat dus om de goedkoopste sturen-boer voor een Wireless Racing Wheel v2 Xbox 360
Aha, ik was bang dat ze in die supersize pack alle overblijfselen gooiden van de vorige generatie. Waar heb je hem gekocht?monnick schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 11:46:
[...]
LiteOn neem ik aan. Ik heb een supersize pack gekocht en dat is echt geweldig voor wat je betaald! 230 euro voor xbox pro + 2 controllers + afstandsbediening + headset + 2 spellen (waarvan ik PGR4 morgen voor 25 eu verkoop)
@gertitombo: Voor een iPod heb je op een pc normaal gesproken al drivers nodig en kun je hem niet zomaar als opslagmedia gebruiken. Gaat dus niet echt werken in de 360.
Dat is een veel gehoord broodje aap. Het SuperSize pack bestaat een 360 met 60GB HD met acc. Die zijn pas ergens in Juni in productie gegaan, ze kunnen dus niet oud zijndanielkraak schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:04:
[...]
Aha, ik was bang dat ze in die supersize pack alle overblijfselen gooiden van de vorige generatie. Waar heb je hem gekocht?
http://www.360drives.com/...e=2008-07-08&v_perpage=50monnick schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 11:46:
[...]
LiteOn neem ik aan. Ik heb een supersize pack gekocht en dat is echt geweldig voor wat je betaald! 230 euro voor xbox pro + 2 controllers + afstandsbediening + headset + 2 spellen (waarvan ik PGR4 morgen voor 25 eu verkoop)
Ik heb een Supersize Pack gekocht bij de Saturn (van de MM) en volgens bovenstaande DB heb ik een BenQ. Het zal er wel eentje zijn uit dezelfde serie als die van de entry uit de DB. Dus gewoon een Falcon + BenQ = het beste wat er te krijgen is. Niet dat hij nu geen lawaai maakt, overigens. Ik vind het nog steeds niet helemaal acceptabel moet ik zeggen. Ik heb nog nooit een eerdere Xbox-360 horen draaien, maar ik kan me indenken dat die mensen een gehoorbeschadiging hebben opgelopen omdat ze het geluid zo hard moeten zetten
Overigens zijn de games bij de Saturn ook een euro of €5 tot €10 goedkoper dan bij de meeste Nederlandse winkels en zelfs webwinkels: GTA4 voor €49, Perfect Dark Zero voor €19 en Assassin's Creed en Burnout Paradise voor €25.
[ Voor 10% gewijzigd door HarmoniousVibe op 12-10-2008 13:19 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Ze kunnen toch ook alleen de 60GB HDD erbij doen? Dan kan de Xbox 360 oud zijn, maar dan is de HDD nieuw.PWM schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:10:
[...]
Dat is een veel gehoord broodje aap. Het SuperSize pack bestaat een 360 met 60GB HD met acc. Die zijn pas ergens in Juni in productie gegaan, ze kunnen dus niet oud zijn
Wees blij, op kinderachtig gebral zit je echt niet te wachten. Niets is irritanter dan pubertjes die van alles door de mic roepenLegoblokje schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 12:56:
[...]
Ik heb m'n Xbox nog maar (Super Pack) maar ik heb hier echt al zin in![]()
Mijn eerste ervaringen met Xbox Live Gold zijn ook geweldig alleen dacht ik wel dat meer mensen hun microfoon zouden gebruiken.
Helemaal mee eens, bij gta4 was dat echt vervelend. Met worms daarintegen heb ik alleen maar leuke gesprekken gehad tijdens het gamen 
Weet iemand eigenlijk of de divx ondersteuning in een vorige update van te voren was aangekondigd? Ik was toen namelijk nog geen xbox eigenaar en kan het ook niet duidelijk vinden. Ik probeer namelijk in te schatten of er een (heel erg kleine) kans is dat MS mkv ondersteuning toe gaat voegen in de komende update. Het lijkt me eigenlijk van niet maar alle argumenten die aangeven dat MS het niet gaat doen zouden toen ook gelden voor divx ondersteuning en dat is ook toegevoegd dus wie weet
Weet iemand eigenlijk of de divx ondersteuning in een vorige update van te voren was aangekondigd? Ik was toen namelijk nog geen xbox eigenaar en kan het ook niet duidelijk vinden. Ik probeer namelijk in te schatten of er een (heel erg kleine) kans is dat MS mkv ondersteuning toe gaat voegen in de komende update. Het lijkt me eigenlijk van niet maar alle argumenten die aangeven dat MS het niet gaat doen zouden toen ook gelden voor divx ondersteuning en dat is ook toegevoegd dus wie weet
[ Voor 12% gewijzigd door rajackar op 12-10-2008 17:34 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hier is een plaatje van alle xbox drives:danielkraak schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:04:
[...]
Aha, ik was bang dat ze in die supersize pack alle overblijfselen gooiden van de vorige generatie. Waar heb je hem gekocht?
@gertitombo: Voor een iPod heb je op een pc normaal gesproken al drivers nodig en kun je hem niet zomaar als opslagmedia gebruiken. Gaat dus niet echt werken in de 360.

Ik heb even mijn xbox gecheckt en ik heb de 3de drive, dus de LiteOn. Heb de xbox (Pro Superpack) vorige week bij www.xboxhome.nl gekocht. Een dag later was hij in huis, goede winkel volgens mij
Ja, maar je kunt schijnbaar moeilijk onderscheid maken tussen BenQ en LiteOn, omdat de tray hetzelfde eruit ziet. Ik weet niet of er qua geluidsproductie veel verschil bestaat tussen BenQ en LiteOn. Zoals ik hierboven al zei weet ik wel dat mijn BenQ nog vrij lawaaierig is.monnick schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:24:
[...]
Hier is een plaatje van alle xbox drives:
[afbeelding]
Ik heb even mijn xbox gecheckt en ik heb de 3de drive, dus de LiteOn. Heb de xbox (Pro Superpack) vorige week bij www.xboxhome.nl gekocht. Een dag later was hij in huis, goede winkel volgens mij
Je kunt het zien door de faceplate eraf te halen en dan te kijken door volgens mij het gaatje voor de eject-button. Als je daar een geel draadje ziet is het een LiteOn, bij een witte een BenQ.LB06 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:38:
[...]
Ja, maar je kunt schijnbaar moeilijk onderscheid maken tussen BenQ en LiteOn, omdat de tray hetzelfde eruit ziet. Ik weet niet of er qua geluidsproductie veel verschil bestaat tussen BenQ en LiteOn. Zoals ik hierboven al zei weet ik wel dat mijn BenQ nog vrij lawaaierig is.
ik vroeg me af of ik dit wel of niet zou posten, maar vooruit dan.
ik heb op heel veel fora de term gezien " de ps3 heeft betere graphics "
toch klopt dit niet ( op een paar games na), want de Xbox 360 heeft gewoon een betere GPU.
maar dit is ook uit te lezen uit de specs van de console.
zou het niet handig zijn als een kleine notitie voor de mensen die een nieuwe console gaan aanschaffen die dan aan komen met het agrument "de ps3 heeft betere graphics!!!!!!111" (in startpost ofzo?)
Alleen games die zo ontworpen zijn dat de Cell processors zo geprogrammeerd zijn dat ze alles uit de processors , zouden een kans hebben betere graphics krijgen dan de 360..
toch klopt dit niet ( op een paar games na), want de Xbox 360 heeft gewoon een betere GPU.
ik heb het hier maar even snel van een review van een game ontwerper ( carl Nelson ),Graphics
This is a sticky subject for a lot of fanboys. A very common argument in most flame wars is that the Playstation 3 simply “has better graphics”. I’m not sure where that argument came from; Sony obviously did a good job of marketing the system. However, the argument is entirely false. The Xenos GPU on the XBOX 360 is superior the RSX on the PS3. This is one thing that didn’t change in the past year.
Xenos simply has more power - higher fillrate, higher pixel processing power, higher vertex processing power, and better memory architecture. If you look at multiplatform games and contrast the graphics on the two consoles, XBOX 360 almost always leads. Whether they use a higher resolution or higher quality antialiasing, games often look better and/or play smoother on the 360. We looked at a handful of multiplatform games a while back, and this was always the case.
Again, we have to consider that Cell has the potential to help with graphics on the Playstation 3. As developers become more familiar with the platform, they are going to come up with new tricks to help games run smoother, and allow them to look better. However, one year after its introduction we aren’t seeing huge leaps (or even baby steps) towards this, except on a couple exclusive titles.
zou het niet handig zijn als een kleine notitie voor de mensen die een nieuwe console gaan aanschaffen die dan aan komen met het agrument "de ps3 heeft betere graphics!!!!!!111" (in startpost ofzo?)
Alleen games die zo ontworpen zijn dat de Cell processors zo geprogrammeerd zijn dat ze alles uit de processors , zouden een kans hebben betere graphics krijgen dan de 360..
Ik weet het en de 360 heeft daarnaast ook nog eens veel toptitels. Tot 2009 komen er een stuk of 10 en hoeveel voor de PS3?rubbieus schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 21:12:
[...]
ik heb het hier maar even snel van een review van een game ontwerper ( carl Nelson ),
De Xbox 360 heeft ook meer werkgeheugen. Ik had gehoord dat ports van de 360 naar de PS3 lastig zijn. Bij rainbow vegas porten waren de ontwikkelaars in ieder geval niet blij met het aantal geheugen van de PS3.
Dude!! Gefeliciteerd!
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
welke productie datum heeft je xbox? Dat is achterop de xbox af te lezen. Of via het serie nummer xxxxxxxYWWxx, waarbij de Y voor het jaar staat en WW voor de week. 2008 week 36, zou bijvoorbeeld het volgende nummer geven xxxxxxx836xx.monnick schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:24:
[...]
Hier is een plaatje van alle xbox drives:
[afbeelding]
Je zou me er echt ontzettend mee helpen. Ik heb het al aan veel winkels gevraagd, maar ze kunnen me allemaal niet helpen. Omdat ze dan apart besteld zouden moeten worden Ik wil graag een model uit september of straks oktober, schijnen jasper moederborden te bevatten. Maar als blijkt dat de modellen uit het supersize pakket gemiddeld een paar maanden ouder zijn, dan die in de winkel. Vind ik het niet zo interessant.
De toekomst zal uitwijzen welk systeem grafisch de overhand krijgt. De feiten tot nu toe zijn dat de Xbox-360 met een headstart is begonnen, maar dat dit inmiddels gelijk is getrokken. De PS3 is dus sneller gegroeid, maar moest ook van dieper komen. We zullen zien.rubbieus schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 21:12:
[...]
ik heb het hier maar even snel van een review van een game ontwerper ( carl Nelson ),
[ Voor 14% gewijzigd door HarmoniousVibe op 13-10-2008 00:40 ]
Je kan op de doos al zien van welke week de Xbox is. Ben zelf afgelopen zaterdag naar Mediamark in Alkmaar geweest en daar waren alle 60GB versies van week 34 (er staat dan LOT 834 op de doos)Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 23:34:
[...]
welke productie datum heeft je xbox? Dat is achterop de xbox af te lezen. Of via het serie nummer xxxxxxxYWWxx, waarbij de Y voor het jaar staat en WW voor de week. 2008 week 36, zou bijvoorbeeld het volgende nummer geven xxxxxxx836xx.
Je zou me er echt ontzettend mee helpen. Ik heb het al aan veel winkels gevraagd, maar ze kunnen me allemaal niet helpen. Omdat ze dan apart besteld zouden moeten worden Ik wil graag een model uit september of straks oktober, schijnen jasper moederborden te bevatten. Maar als blijkt dat de modellen uit het supersize pakket gemiddeld een paar maanden ouder zijn, dan die in de winkel. Vind ik het niet zo interessant.
Heb zelf mijn oude Xbox verkocht en wacht nu tot er eindelijk een Jasper gespot is,dan ga ik zelf ook op pad.
Rede om een Jasper te willen is dat ik de Xbox vaak gebruik om WMVHD moviesaf te kunnen spelen.
En kan je vertellen dat het niet prettig is als de fans steeds harder gaan draaien omdat de Xbox als maar heter wordt
Deze discussie is al vaker gevoerd.rubbieus schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 21:12:
De uiteindelijke conlusie is dat beide consoles hun sterke en zwakke kanten hebben. De GPU van de 360 is beter, en de 360 heeft een beter bruikbaar geheugen. De PS3 heeft daarintegen met de Cell een sterkere CPU en een sneller geheugen. Het is dus helemaal afhankelijk van hoe het programmeerwerk gedaan is, welk spel er beter uit ziet.
De toekomst zal uitwijzen welk systeem grafisch de overhand krijgt. De feiten tot nu toe zijn dat de Xbox-360 met een headstart is begonnen, maar dat dit inmiddels gelijk is getrokken. De PS3 is dus sneller gegroeid, maar moest ook van dieper komen. We zullen zien.
De kans dat ze elkaar in de toekomst wbt grafische kwaliteit veel gaan ontlopen is dan ook niet erg groot. Zowel de PS3 als ook de 360 gaan nog steeds met sprongen vooruit.
Iemand die me hier verder mee kan helpen? Hoe ging het aansluiten met Media Center bij jullie?Amras schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:29:
Vandaag een Xbox 360 Pro aangeschaft! Tot nu toe erg tevreden, alleen heb ik een probleempje met het configureren van m'n Xbox als Media Center Extender. Heb de instructies van de Xbox site opgevolgd: code laten genereren door Xbox, extender toevoegen in Windows Media Center en dan die code gebruiken. Na even wachten krijg ik dan de melding dat de extender niet kan worden gevonden.
Ik vind niet dat je alleen moet kijken naar de snelheid van de cpu enz, het gaat om de (goede) spellen die uitkomen op een console, ik vind dat deze momenteel meer op de xbox360 uitkomen, maar dat zou in de toekomst kunnen veranderen naar de ps3.yzf1kr schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 07:45:
[...]
Deze discussie is al vaker gevoerd.
De uiteindelijke conlusie is dat beide consoles hun sterke en zwakke kanten hebben. De GPU van de 360 is beter, en de 360 heeft een beter bruikbaar geheugen. De PS3 heeft daarintegen met de Cell een sterkere CPU en een sneller geheugen. Het is dus helemaal afhankelijk van hoe het programmeerwerk gedaan is, welk spel er beter uit ziet.
De toekomst zal uitwijzen welk systeem grafisch de overhand krijgt. De feiten tot nu toe zijn dat de Xbox-360 met een headstart is begonnen, maar dat dit inmiddels gelijk is getrokken. De PS3 is dus sneller gegroeid, maar moest ook van dieper komen. We zullen zien.
De kans dat ze elkaar in de toekomst wbt grafische kwaliteit veel gaan ontlopen is dan ook niet erg groot. Zowel de PS3 als ook de 360 gaan nog steeds met sprongen vooruit.
Het is overigens ook erg persoonlijk, wat ik mooi vind hoeft de ander niet mooi te vinden etc. en natuurlijk zullen spellen als uncharted enz op de ps3 er erg goed uitzien maar dat betekend niet dat de xbox360 dat niet kan.
[ Voor 8% gewijzigd door GranCanaria op 13-10-2008 08:57 ]
Precies, ik heb ondertussen beide consoles en dat ik de PS3 geweldig vind voor Ratchet & Clank, Uncharted en LBP, doet niets af aan het feit dat ik de 360 weer geweldig vind voor Ninja Gaiden 2, Gears 2 en Fable 2. Overigens heeft de stilte van de PS3 mij ondertussen wel overtuigd om multiplatformers (gegeven gelijke prestaties) voor dat systeem te halen, maar ook dat kan weer beïnvloed worden door multiplayer en het aantal personen dat iemand kent voor een bepaald netwerk.GranCanaria schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 08:53:
[...]
Ik vind niet dat je alleen moet kijken naar de snelheid van de cpu enz, het gaat om de (goede) spellen die uitkomen op een console, ik vind dat deze momenteel meer op de xbox360 uitkomen, maar dat zou in de toekomst kunnen veranderen naar de ps3.
Het is overigens ook erg persoonlijk, wat ik mooi vind hoeft de ander niet mooi te vinden etc. en natuurlijk zullen spellen als uncharted enz op de ps3 er erg goed uitzien maar dat betekend niet dat de xbox360 dat niet kan.
Het is zo persoonlijk, dat generiek opmerkingen als "[insert console] ownes [insert other console]" alleen maar van blinde fanboys kunnen komen.
Het enige waar ik nog een groot onderscheidend vermogen in zie, dat zijn de first en second party ontwikkelaars. Sony heeft een (relatief) groot netwerk daarvan en daar moet de echte slagkracht vandaan komen.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Thanks voor de info! Het is gelukt, kan nu gewoon Feeding Frenzy spelen!Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:36:
[...]
Het is nogal krom, maar je moet je xbox dus via de standaard kabel aansluiten. Daarbij zet je de schakelaar op "TV", en kun je bij de opties instellen of je PAL-50 of PAL-60 wil gebruiken. Hier stel je hem in op PAL-60, en daarna sluit je hem weer aan zoals je wil. Dan zet je de resolutie weer terug en gaat alles weer goed.
En inderdaad erg krom om dat zo in te moeten stellen...

Verwijderd
Haha, inderdaad een rete-moeilijke achievement! Zijn er inmiddels geen trucs voor om dit level te halen?? Zit ook te wachten op die laatste 20 GP!!Thrace Grumble schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:14:
[...]
Ehm de truc is, trial and error :):Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:55:
[...]
Haha, inderdaad een rete-moeilijke achievement! Zijn er inmiddels geen trucs voor om dit level te halen?? Zit ook te wachten op die laatste 20 GP!!![]()
-12:00 - 12:15. het eerste kwartier kom je niet verder dan de 1e grote ruimte met vijanden,
-12:00 - 12:30. het eerste half uur heb je de 1e grote ruimte onder de knie en strand je in de 2e grote ruimte waar het vliegtuig schokt.
-12:00 - 12:45. je komt steeds vaker bij de 1e verdieping maar ga je vaak dood doordat je gaat rushen omdat je in tijdsverlies komt.
-12:00 - 12:55. je hebt uiteindelijk de laatste ruimte bereikt, maar begaat een grote fout die vele mensen met je hebben gemaakt door de hostage neer te schieten
-12:00 - 13:00. je hebt het uiteindelijk gehaald!
Gewoon doorzetten dus, uiteindelijk kom je er wel
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-10-2008 10:12 ]
Dat punt word gelukkig opgelost met de nieuwe dashboard updateArmada schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:30:
[...]Overigens heeft de stilte van de PS3 mij ondertussen wel overtuigd om multiplatformers (gegeven gelijke prestaties) voor dat systeem te halen, maar ook dat kan weer beïnvloed worden door multiplayer en het aantal personen dat iemand kent voor een bepaald netwerk.
Ik heb de code die ik kreeg ingevoerd, en ze vonden elkaar gelijk. Ik heb geen firewalls ofzo, misschien heb je daar nog niet naar gekeken?Amras schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 08:42:
[...]
Iemand die me hier verder mee kan helpen? Hoe ging het aansluiten met Media Center bij jullie?
Edit: Ja dus, probeer eens de firewall helemaal uit te schakelen?
[ Voor 8% gewijzigd door tdw op 13-10-2008 10:14 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Laatst zat ik voor de verandering op een Phillips HD-Ready LCD TV Guitar Hero 3 te spelen, maar ik had het idee dat er vertraging zat in het beeld.
Het spelen ging niet zo soepel als op een CRT TV, dit gevoel had ik ook al eens wanneer ik bij vrienden aan het spelen was.
Met het voorruit zicht om een LCD TV te gaan kopen, vraag ik mij af hoe ik probleem zoveel mogelijk kan vermijden. Naar welke specificaties moet je bijv. kijken?
Het spelen ging niet zo soepel als op een CRT TV, dit gevoel had ik ook al eens wanneer ik bij vrienden aan het spelen was.
Met het voorruit zicht om een LCD TV te gaan kopen, vraag ik mij af hoe ik probleem zoveel mogelijk kan vermijden. Naar welke specificaties moet je bijv. kijken?
Elke LCD tv heeft deze vertraging. Daarom zit er in de options van GH een calibratie programma om deze lag weg te werkenMadje schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:34:
Laatst zat ik voor de verandering op een Phillips HD-Ready LCD TV Guitar Hero 3 te spelen, maar ik had het idee dat er vertraging zat in het beeld.
erhmm.
Verwijderd
Je moet inderdaad ff de calibratie-optie in GH3 doen.Madje schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:34:
Wat kan zijn is dat er beeld verbeterings spul op het scherm zelf aan staat. Dit zorgt voor een kleine vertraging.
Bij LCD's en plasma's is het gewoon zaak om die zooi uit te schakelen.
Bij LCD's en plasma's is het gewoon zaak om die zooi uit te schakelen.
Verwijderd
...knap staaltje planning!uchiha tijntje schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:12:
[...]
Ehm de truc is, trial and error :):
-12:00 - 12:15. het eerste kwartier kom je niet verder dan de 1e grote ruimte met vijanden,
-12:00 - 12:30. het eerste half uur heb je de 1e grote ruimte onder de knie en strand je in de 2e grote ruimte waar het vliegtuig schokt.
-12:00 - 12:45. je komt steeds vaker bij de 1e verdieping maar ga je vaak dood doordat je gaat rushen omdat je in tijdsverlies komt.
-12:00 - 12:55. je hebt uiteindelijk de laatste ruimte bereikt, maar begaat een grote fout die vele mensen met je hebben gemaakt door de hostage neer te schieten![]()
-12:00 - 13:00. je hebt het uiteindelijk gehaald!
Gewoon doorzetten dus, uiteindelijk kom je er wel
Ik hoop met heel m'n hart dat ik het ooit ga halen...
Probleemloos, eigenlijk... Enige verschil is dat de 360 op Vista (draai ik) niet zichtbaar is als multimedia-apparaat maar als Xbox360.Amras schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 08:42:
[...]
Iemand die me hier verder mee kan helpen? Hoe ging het aansluiten met Media Center bij jullie?
Als ik bij het spelen van de XBLA games naar de 360 luister, dan maakt die toch nog meer geluid dan een PS3. Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met de plaatsing van de HDD en de demping die de casing geeft bij de 360. Ik vond het in ieder geval nog niet fluisterstil.PWM schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:13:
[...]
Dat punt word gelukkig opgelost met de nieuwe dashboard update
En dan komen we bij het grootste punt, ik kan maar 1 spel op mijn HDD installeren en ik roteer normaal over iets van drie spellen. Dat zou betekenen dat ik een grotere HDD moet gaan kopen en dat vertik ik toch echt tegen die prijzen.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik vind het zelf ook irritant dat je om de game naar hd oplossing echt goed te kunnen gebruiken toch echt een 60 en liever nog een 120gig schijf nodig hebt.Armada schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:13:
[...]
Als ik bij het spelen van de XBLA games naar de 360 luister, dan maakt die toch nog meer geluid dan een PS3. Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met de plaatsing van de HDD en de demping die de casing geeft bij de 360. Ik vond het in ieder geval nog niet fluisterstil.
En dan komen we bij het grootste punt, ik kan maar 1 spel op mijn HDD installeren en ik roteer normaal over iets van drie spellen. Dat zou betekenen dat ik een grotere HDD moet gaan kopen en dat vertik ik toch echt tegen die prijzen.
Ik hoop stiekum dat de oplossing voor 'het dashboard probleem' (360 core kopers kunnen deze verplichte upgrade niet uitvoeren) gaat zijn dat ms de prijzen van zijn hd's gaat verlagen.
Doen ze dat niet dan moet ik erg hard gaan nadenken of ik bij de prijs van een 120gig had, niet iets extra's wil bijleggen zodat ik een elite kan kopen. Andere 360 kan dan naar mijn ouders of in de verkoop ofzo.
10 second ninja DONE
Belangrijkste is dat je achter elkaar door blijft proberen, gewoon een avondje voor uit trekken. Ik heb het na zo'n 2 uur achter elkaar spelen gehaald. Je raakt wel zwaar gefrustreerd kan ik je zeggenVerwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:56:
[...]
...knap staaltje planning!![]()
Ik hoop met heel m'n hart dat ik het ooit ga halen...
Probeer je nu bewust weer een 360 vs PS3 discussie op te starten?
Ik dacht dat ik een simpel en duidelijk antwoord gaf, en dat er geen verschil was wbt grafics, einde discussie.
Dan hoef jij toch niet weer de discussie te starten dat er wel een hoop andere verschillen zijn? En zo dit 360 tipc te vervuilen met de zelfde kinderachtige discussies die ook steeds weer in het PS3 topic opduiken.
Het wordt weer wat frisser, blaadjes storten ter aarde, het is weer tijd voor *drumroll* fifa vs pes!
Was wel grappig gister, ik zat net te denken dat ik hier op de fora er nog weinig over gezien had, en ook nog geen directe verlijkingen op gamesites (zal niet helpen dat pes nog niet uit is natuurlijk
) maar ook nog weinig previews enzo.
Ben ik wat aan het zappen, kom ik zowaar gamekings tegen met een fifa review. En voor de verandering zeiden ze maar weer is dat dit jaar echt fifa beter is dan pes. (hmmz volgens mij zeiden ze dat vorig jaar eerst ook, en toen werd pes gereviewed en was die toch beter, ondanks dat achteraf bleek dat pes online apenbalen zoog).
Anyways onzer glazen ballen zijn natuurlijk nog mistig wat betreft de fulls. Maar op basis van de demo (of in geval fifa wel de full maar bij pes dus de demo) welke vinden jullie beter?
Heb zelf een shitload aan pes games en vond fifa altijd irritant om te spelen. Maar moet eerlijk toegeven het ook nooit een goede kans gegeven te hebben. Pes09 was weer het warme bad, alles voelt heerlijk vertrouwd. Maar er dreef ook weer wat rond in het water, gfx zijn matigjes (zoals altijd wint fifa dit hands down) en ook het player roster bevatte weer de traditionele foutjes (oleguer bij Barca ew ew ew
).
Fifa speelde zelfs met de pes controls niet lekker, en die automatishe bal inhoud sliding was een mix van cool maar irritant.
Gaan de gamekings gelijk hebben en ga ook ik dit jaar fifa spelen
Was wel grappig gister, ik zat net te denken dat ik hier op de fora er nog weinig over gezien had, en ook nog geen directe verlijkingen op gamesites (zal niet helpen dat pes nog niet uit is natuurlijk

Ben ik wat aan het zappen, kom ik zowaar gamekings tegen met een fifa review. En voor de verandering zeiden ze maar weer is dat dit jaar echt fifa beter is dan pes. (hmmz volgens mij zeiden ze dat vorig jaar eerst ook, en toen werd pes gereviewed en was die toch beter, ondanks dat achteraf bleek dat pes online apenbalen zoog).
Anyways onzer glazen ballen zijn natuurlijk nog mistig wat betreft de fulls. Maar op basis van de demo (of in geval fifa wel de full maar bij pes dus de demo) welke vinden jullie beter?
Heb zelf een shitload aan pes games en vond fifa altijd irritant om te spelen. Maar moet eerlijk toegeven het ook nooit een goede kans gegeven te hebben. Pes09 was weer het warme bad, alles voelt heerlijk vertrouwd. Maar er dreef ook weer wat rond in het water, gfx zijn matigjes (zoals altijd wint fifa dit hands down) en ook het player roster bevatte weer de traditionele foutjes (oleguer bij Barca ew ew ew
Fifa speelde zelfs met de pes controls niet lekker, en die automatishe bal inhoud sliding was een mix van cool maar irritant.
10 second ninja DONE
Ik heb dit ook gehad.Amras schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:29:
Bij mij was het probleem dat mijn PC draadloos op het netwerk zat en mijn 360 met kabel.
Toen de 360 draarloos ging werkte het opeens wel.
Naderhand nog eens geprobeerd met beide aan een kabel en toen werkte het ook.
Verwijderd
Ik heb ook jaren PES gespeeld fifa 05 was mijn laatste fifa wat ik speelde. Ben toch overgestapt naar FIFA dit jaar demo van FIFA vond ik stukken beter als die van PES, PES miste gewoon wat voelde niet goed aan en FIFA juist wel, maar smaken verschillen natuurlijk.Sagat schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:41:
Het wordt weer wat frisser, blaadjes storten ter aarde, het is weer tijd voor *drumroll* fifa vs pes!
Was wel grappig gister, ik zat net te denken dat ik hier op de fora er nog weinig over gezien had, en ook nog geen directe verlijkingen op gamesites (zal niet helpen dat pes nog niet uit is natuurlijk) maar ook nog weinig previews enzo.
Heb zelf een shitload aan pes games en vond fifa altijd irritant om te spelen. Maar moet eerlijk toegeven het ook nooit een goede kans gegeven te hebben. Pes09 was weer het warme bad, alles voelt heerlijk vertrouwd. Maar er dreef ook weer wat rond in het water, gfx zijn matigjes (zoals altijd wint fifa dit hands down) en ook het player roster bevatte weer de traditionele foutjes (oleguer bij Barca ew ew ew).
Ga ik vanavond eens proberen.tdw schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:14:
[...]
Ik heb de code die ik kreeg ingevoerd, en ze vonden elkaar gelijk. Ik heb geen firewalls ofzo, misschien heb je daar nog niet naar gekeken?
Edit: Ja dus, probeer eens de firewall helemaal uit te schakelen?
Ok, volgens mij was de naam wel Xbox360 en het type multimedia-apparaat of iets dergelijks. Denk dat dit wel klopt dan.Willybubba schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:01:
[...]
Probleemloos, eigenlijk... Enige verschil is dat de 360 op Vista (draai ik) niet zichtbaar is als multimedia-apparaat maar als Xbox360.
Die configuratie heb ik thuis ook, daar zou dus wel eens het probleem kunnen liggen. Vanavond ook even proberen of het wel lukt als de 360 draadloos is aangesloten op het netwerk.yzf1kr schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:45:
[...]
Ik heb dit ook gehad.
Bij mij was het probleem dat mijn PC draadloos op het netwerk zat en mijn 360 met kabel.
Toen de 360 draarloos ging werkte het opeens wel.
Naderhand nog eens geprobeerd met beide aan een kabel en toen werkte het ook.
Bedankt voor de tips allen!
Zelf vindt ik de kwaliteit van de dvd-speler voor films prima op mijn 10 jaar oude philips tv. Maar ik las dit artikel van een jaar geleden (http://www.extremetech.com/article2/0,2845,2088533,00.asp) waarin duidelijk wordt gemaakt dat de dvd-speler juist erg slecht presteert.
Nu wil ik over een tijdje een hdtv kopen en ik vroeg me af of ik daar dan meer van ga merken? Of heeft Microsoft de kwalliteit al verbeterd met een system update ofzo?
Nu wil ik over een tijdje een hdtv kopen en ik vroeg me af of ik daar dan meer van ga merken? Of heeft Microsoft de kwalliteit al verbeterd met een system update ofzo?
Dit topic is gesloten.