Het Xbox 360 ervaringen Topic #52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.872 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig zelf Gears of War vandaag uitgespeeld, had hem al een aardige tijd liggen maar nogsteeds niet echt tijd/zin in gehad. Wat ik wel jammer vind is dat je voor singleplayer zo weinig achievements krijgt. Heb voor heel singleplayer op Casual slechts 70 punten gekregen. Heel Hardcore en Insane zijn samen ongeveer 300 punten en op nog een enkele losse achievement zijn bijna alle punten voor multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:59

Sagat

Is pappa x2!

heb zelf ook gears, maar vind het erg lastig om te wennen aan fps (of tps) met controller. Misschien zou ik (of anderen met dit probleem) juist op live moeten omdat je dan weet dat iedereen dezelfde handicap heeft :)

Verder ben ik het enorm eens met de stelling dat een 360 kopen voor alleen gears een beetje zonde is. Deel 1 is al uit voor de pc. En hoe gaaf 2 ook is, het gaat volgens mij echt meer van hetzelfde zijn (dat is immers wat iedereen van een sequel wil).

En wat betreft de hd, geebus ppl, en 360 zonder hd is als uhm......een ferrari met houten stoelen, je gaat nog steeds hard, maar het comfort is weg :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:02:
heb zelf ook gears, maar vind het erg lastig om te wennen aan fps (of tps) met controller. Misschien zou ik (of anderen met dit probleem) juist op live moeten omdat je dan weet dat iedereen dezelfde handicap heeft :)

Verder ben ik het enorm eens met de stelling dat een 360 kopen voor alleen gears een beetje zonde is. Deel 1 is al uit voor de pc. En hoe gaaf 2 ook is, het gaat volgens mij echt meer van hetzelfde zijn (dat is immers wat iedereen van een sequel wil).

En wat betreft de hd, geebus ppl, en 360 zonder hd is als uhm......een ferrari met houten stoelen, je gaat nog steeds hard, maar het comfort is weg :P
Ben het gedeeltelijk met je eens, de meeste shooters (fps) zijn inderdaad met de controller gewoon niet zo goed als met de PC. Echter bij Gears vind ik het veel beter dan op de pc het rennen, sprinten, duiken en schuilen achter objecten gaat in combinatie met het schieten super op de Xbox360. De besturing op de PC was mede door de slechte poort gewoon belabberd. Verder heb ik het gevoel dat GOW1 nog niet helemaal af is qua verhaal etc daarom verheug ik me ook op het vervolg.

Verder zou ik zoizo ook geen console kopen voor alleen Gears, of welk enkel anders spel dan ook. Ik heb een console gekocht zodat ik lekker relaxt achterover zittend kan gamen en ook lekker met vrienden gemakkelijk samen kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:40:
Toevallig zelf Gears of War vandaag uitgespeeld, had hem al een aardige tijd liggen maar nogsteeds niet echt tijd/zin in gehad. Wat ik wel jammer vind is dat je voor singleplayer zo weinig achievements krijgt. Heb voor heel singleplayer op Casual slechts 70 punten gekregen. Heel Hardcore en Insane zijn samen ongeveer 300 punten en op nog een enkele losse achievement zijn bijna alle punten voor multiplayer.
Volgens mij kun je 625 630 punten halen in SP en Coop.

De rest is inderdaad multiplayer. :)

In GoW 2 zal het MP gedeelte wat minder zijn qua achievements.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-10-2008 18:58 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:54:
[...]

Volgens mij kun je 625 630 punten halen in SP en Coop.

De rest is inderdaad multiplayer. :)

In GoW 2 zal het MP gedeelte wat minder zijn qua achievements.
vind het jammer dat je geen achievements krijgt voor unranked games aangezien ik die meestal speel met GoW. Maar goed dan maar geen achievements en meer spel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:01:
[...]

vind het jammer dat je geen achievements krijgt voor unranked games aangezien ik die meestal speel met GoW. Maar goed dan maar geen achievements en meer spel plezier
Weet niet of dat me GoW2 ook zo is, zie in de achievement lijst niets over ranked staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
In Gears 2 ga je als het goed is je achievements ook in player matches kunnen halen. Ik kan me ook een interview met Cliffy B. herinneren waarin hij aangaf spijt te hebben dat de achievements allemaal ranked zijn.

Ik heb overigens Gears 1 ook solo en co-op uitgespeeld op alle niveaus en ben er daarna meteen mee opgehouden. Zal met Gears 2 waarschijnlijk hetzelfde gaan. Multiplayer is zo onvolwassen dat er voor mij geen lol te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
jeuj net mijn xbox pro superpack (met Gears 2 en PGR4) uitgepakt en geinstalleerd. Nog nooit eerder Gears gespeeld maar mn eerste indruk is goed, ook de xbox zelf bevalt erg goed! (hij maakt wel redelijk wat herrie maar so what)

Ik heb echter een best oude TV, gewoon een CRT (heet dat ook zo bij TV's) dus geen HD / plasma / LCD TV, maar ik vind het erg niet heel mooi uitzien. Gears ziet er wel redelijk uit maar voor een race spel vind ik PGR4 er slecht uit zien. Kan ik nog ergens instellingen / kabels veranderen.
Nu heb ik de kabels goed aangesloten volgens mij (niet de HD kabels want ik heb geen HD TV), verder staat het schakelaartje op de stekker op TV, niet HDTV, dat is toch ook de bedoeling?

Verder heb ik hier in huis een draadloos netwerk en staat de xbox ver verwijderd van mijn modem/router, wel is een desktop PC binnen 6 meter bereik. Nu zou ik de xbox wel via een 10 meter ethernet (?) kabel aan mijn desktop PC (waar Linux) op draait willen verbinden maar is dit goed mogelijk? Ik zou dan dus een 10 meter ethernet (heet dat zo) kabel moeten aanschaffen en dan de verbinding moeten delen op Ubuntu (hopelijk gaat dat makkelijk....).
Wat lijkt jullie de beste optie? 75 euro betalen voor een wireless ontvanger weiger ik..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Ik heb een redelijk "domme" vraag.. Heb vorige week de 360 gekocht bij bol.com, waar natuurlijk ook die actie stikker bij zit. Ik vraag me nou alleen af wat daarmee bedoelt word. Bedoelen ze daarmee gewoon die grote rode stikker met "NU TIJDELIJK op een xbox 360 pro: €40 geld terug via xbox nederland". Deze kan ik er niet echt goed afkrijgen. Of bedoelen ze een andere stikker die los in de doos zou moeten zitten (niet gevonden..)

Ik kon helaas niks op google vinden wat ze daarmee bedoelde :(

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lees een stukje terug in dit topic...

@hierboven dus

[ Voor 19% gewijzigd door Exorcist op 07-10-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:01:
Ik heb echter een best oude TV, gewoon een CRT (heet dat ook zo bij TV's) dus geen HD / plasma / LCD TV, maar ik vind het erg niet heel mooi uitzien. Gears ziet er wel redelijk uit maar voor een race spel vind ik PGR4 er slecht uit zien. Kan ik nog ergens instellingen / kabels veranderen.
Nu heb ik de kabels goed aangesloten volgens mij (niet de HD kabels want ik heb geen HD TV), verder staat het schakelaartje op de stekker op TV, niet HDTV, dat is toch ook de bedoeling?
Toen ik mijn xbox360 nog op mijn oude tv had aangesloten was het beeld ook niet geweldig. Niet slecht maar gewoon minder dan ik had verwacht. Miste wat scherpte etc en de kleuren waren niet heel mooi. Heb daarna een andere kabel voor de xbox360 aangeschaft de zogehete "Microsoft Xbox360 Advance Scartkabel" Deze is duidelijk een stuk beter dan de standaard geleverde kabel. Scherpte gelijk wat beter ook zagen de kleuren er wat mooier en echter uit.

Geloof dat er meerdere mensen zijn die deze ervaring deelde wat ik zo hier en daar las. Overigens mocht je TV toevallig wel een Component aansluiting hebben, kun je ook een component kabel kopen. Echter is dit meestal alleen de wat duurdere nieuwere CRT tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Gorion3 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:19:
Ik heb een redelijk "domme" vraag.. Heb vorige week de 360 gekocht bij bol.com, waar natuurlijk ook die actie stikker bij zit. Ik vraag me nou alleen af wat daarmee bedoelt word. Bedoelen ze daarmee gewoon die grote rode stikker met "NU TIJDELIJK op een xbox 360 pro: €40 geld terug via xbox nederland". Deze kan ik er niet echt goed afkrijgen. Of bedoelen ze een andere stikker die los in de doos zou moeten zitten (niet gevonden..)

Ik kon helaas niks op google vinden wat ze daarmee bedoelde :(
Die sticker moet je inderdaad van je doos af trekken maar als je er even de tijd voor neemt krijg je hem er vrij makkelijk af. Eerst met de nagels een stukje opliften en dan kun je dat vastpakken en dan haal je het er zo af. Het is ook meer een soort plastic en er blijven ook geen lijmresten oid achter op de doos. De sticker moet je vervolgens op en formulier plakken dat op de xbox website staat. Je moet een hele zooi bankgegevens en plaats van aankoop erbij doen, kopietje maken van de originele bon/factuur en vervolgens moet het in een envelop naar duitsland waarvoor je dus minimaal 70 cent nodig hebt :P. En als het allemaal goed is gegaan krijg je dan binnen een termijn van 4 maand die paar tientjes terug. :D

Ik heb zelf begin dit jaar een 2e hands xbox360 premium gehaald speciaal voor GTA4. Uiteindelijk heb ik ook een aantal demo's van xbox live gehaald en op de HD gezet en daar kun je ook een hoop lol mee hebben. De demo van fifa 09 is bijvoorbeeld al genoeg om je een paar avonden met vrienden mee te vermaken en ook guitar hero 3 is wel leuk. Uiteindelijk kreeg die xbox rrod problemen en heb ik afgelopen weekend en nieuwe xdoos gehaald van de nieuwste revisie. Gelijk een stuk stiller en zuiniger en na het overplaatsen van de hdd kan ik er weer alles mee als met de oude xbox. Ben er dus erg blij mee en uiteindelijk heb ik dus bijna 400 euro uitgegeven aan iets wat met gta4 begonnen is. :P

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar nog veel beter is een hdtv kopen 8)
Je moet het natuurlijk kunnen betalen en het ervoor over hebben, maar dan is alles echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:43:
Ja maar nog veel beter is een hdtv kopen 8)
Je moet het natuurlijk kunnen betalen en het ervoor over hebben, maar dan is alles echt mooi.
Een Xbox via VGA kabel op een computermonitor ziet er ook heel erg strak uit. Dit is zeker een alternatief voor HD televisie als je toch in je eentje xbox gaat spelen. Voor meerdere mensen is een groot scherm wel relax, zeker bij voetbalgames en racegames :P

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit de op "Wel kun je een (goedkopere) externe HD via USB aansluiten waar je vervolgens muziek en foto's van kunt gebruiken"

als ik een externe hd zou kopen en ik gooi er mp4's op of avi's (mkv's zal wel helemaal niet lukken) en ik sluit em aan op de xbox speelt hij ze dan af en tot welke resolutie?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 01:50:
uit de op "Wel kun je een (goedkopere) externe HD via USB aansluiten waar je vervolgens muziek en foto's van kunt gebruiken"

als ik een externe hd zou kopen en ik gooi er mp4's op of avi's (mkv's zal wel helemaal niet lukken) en ik sluit em aan op de xbox speelt hij ze dan af en tot welke resolutie?
Tot 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:20
Ik weet niet of dit al eerder voorbij gekomen is maar in de ondertsaande link het verschil in GTA4 tussen loaden van de HDD en DVD

http://www.n4g.com/xbox360/News-211448.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
De linker ziet er veel beter uit.

Of is dat het niet. :+

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43
Greekmaster schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:03:
Ik weet niet of dit al eerder voorbij gekomen is maar in de ondertsaande link het verschil in GTA4 tussen loaden van de HDD en DVD

http://www.n4g.com/xbox360/News-211448.aspx
Wist niet dat Gta laden zolang kon duren als je er naar zit te kijken. Heb het gevoel dat ik er veel sneller inzit :P

Maar het gaat dus iets van 15 seconden sneller en daar moet je dus 8 gig voor inleveren.
Ben wel benieuwd of je het ook goed merkt tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
In de comments hebben ze het over 7 seconde sneller. En eigenlijk bij het eerste scherm heb je die voorsprong al, dus echt veel invloed heeft installeren niet, zo op het eerste oog gezien tenminste.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het gaat (vooral bij GTA) niet om de laadtijden, maar om het voorkomen van pop-in tijdens hoge snelheidsritten. En natuurlijk het gebrek aan lawaai van de drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:57:
[...]

Wist niet dat Gta laden zolang kon duren als je er naar zit te kijken. Heb het gevoel dat ik er veel sneller inzit :P

Maar het gaat dus iets van 15 seconden sneller en daar moet je dus 8 gig voor inleveren.
Ben wel benieuwd of je het ook goed merkt tijdens het spelen.
Dan wacht ik liever die 10a 15seconden langer dan dat ik nog eens 8GB op mijn harddisk aan ruimte moet inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
johnnyv.nl schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:01:
Het gaat (vooral bij GTA) niet om de laadtijden, maar om het voorkomen van pop-in tijdens hoge snelheidsritten. En natuurlijk het gebrek aan lawaai van de drive.
Het schijnt dus dat die pop-in er nog steeds is als ie geïnstalleerd is, dus het gaat wel om het sneller laden (dat de drive niet constant hoeft te draaien is natuurlijk wel een mooie bijkomstigheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:15
Hahn schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:02:
[...]

Het schijnt dus dat die pop-in er nog steeds is als ie geïnstalleerd is, dus het gaat wel om het sneller laden (dat de drive niet constant hoeft te draaien is natuurlijk wel een mooie bijkomstigheid).
Kortom, vooral intressant voor de mensen met een oude elite die last hebben van een lawaaierige drive (eindelijk het geluid niet hoog te hoeven zetten om boven het gezoem uit te komen _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb mijn ochtend gespendeerd aan het installeren van een Talismoon fan... En nu ligt ie in de prullenbak :(

Dan ding maakt gewoon nog meer herrie dan de standaard fan, terwijl de standaard bij mij een irritante brom heeft... Bovendien past ie ook niet helemaal lekker.

Na goed, ik heb het geprobeerd. Ik heb in ieder geval geen garantie meer :*)
Ow, wacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Is de HDD niet gewoon ontzettend traag?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat zal nog goed meevallen. Het blijft uiteindelijk een gewone sata interface.

Nieuwe woensdag, nieuwe Live Arcadegames. Een titel die voor mij meteen opviel was Beat'n Groovy: Een ritmegame van Konami. Dit spel is eigenlijk de "verwesterde" versie van Pop'n Music en als grote Pop'n Music fan zijnde trok dit toch wel men aandacht.
Mijn conclusie: Konami heeft nog nooit grotere rommel op de markt gebracht. De "westerse" art lijkt wel uit "Bratz" te komen, de moeilijkheidsgraad is ridicuul gemakkelijk, de muziekkeuze is ronduit droevig en het hele gameplay mechanisme rommelt aan alle kanten (moeilijk uit te leggen, maar je krijgt bijvoorbeeld geen feedback van de noten die je raakt).
Nog geen youtube filmpjes van te vinden ook, dus toch maar even men camera bovenhalen.
Gameplay filmpje

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 08-10-2008 18:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:55:
Nou, ik heb mijn ochtend gespendeerd aan het installeren van een Talismoon fan... En nu ligt ie in de prullenbak :(

Dan ding maakt gewoon nog meer herrie dan de standaard fan, terwijl de standaard bij mij een irritante brom heeft... Bovendien past ie ook niet helemaal lekker.

Na goed, ik heb het geprobeerd. Ik heb in ieder geval geen garantie meer :*)
Ow, wacht...
Hoezo geen garantie meer.
Heb je de sticker niet met een fohne losgehaald voor je de kast uit elkaar trok??

Verder moet je even op letten dat je de metale beugel die de fan vasthoud even naar boven buigt.
Als je dat niet doet heb je kans dat de fanbehuizign vervormt waardoor de fan weer aanloopt.

Dat had ik dus.
De linker fan liep aan en de rechter werd gewoon helemaal vast geklemd.
Omdat de airflow dan erg laag was, ging die ene fan die alleen draaide nog harder werken.
Met als resultaat een takke herrie.
Na dit ogelost te hebben viel het weer mee.

Let daar even goed op.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

jeuj net mijn xbox pro superpack (met Gears 2 en PGR4) uitgepakt en geinstalleerd. Nog nooit eerder Gears gespeeld maar mn eerste indruk is goed, ook de xbox zelf bevalt erg goed! (hij maakt wel redelijk wat herrie maar so what)

Verder heb ik hier in huis een draadloos netwerk en staat de xbox ver verwijderd van mijn modem/router, wel is een desktop PC binnen 6 meter bereik. Nu zou ik de xbox wel via een 10 meter ethernet (?) kabel aan mijn desktop PC (waar Linux) op draait willen verbinden maar is dit goed mogelijk? Ik zou dan dus een 10 meter ethernet (heet dat zo) kabel moeten aanschaffen en dan de verbinding moeten delen op Ubuntu (hopelijk gaat dat makkelijk....).
Wat lijkt jullie de beste optie? 75 euro betalen voor een wireless ontvanger weiger ik..... :(
gratz met je aankoop, qua geluidproductie doet de wii het toch wel ff iets beter idd ;)

wat betreft je beeldkwaliteit, heb je een beetje relaxt tft scherm voor je pc? Anders zou ik em daar op aansluiten. Ik heb ook (nog) geen lcd/plasma tv en op m'n oude philips crt ziet er op zich aardig uit met zo'n speciale scart kabel. Toch kan het bij lange na niet tippen aan de kwaliteit op een tft/lcd-scherm. Dus ik raad je aan om zo'n vga kabel te kopen voor het beste kwaliteit (bij gebrek aan lcd/plasma tv)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:02
Access point kopen. Vervolgens een wireless bridge maken tussen je router en het access point. Je xbox met ethernet kabel verbinden aan het access point en voilá!

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Dat heb ik ook geweigerd, en ik heb hem 2e hands van marktplaats.nl gehaald voor €35.
Is wel al een jaartje geleden, en ik denk dat ik wel geluk gehad heb met de prijs.

Maar via gamehubs, of andere site kan je hem ook wel goedkoper vinden als €75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Een vriend van me heeft het hele wireless connectie probleem opgelost met een netwerk over het lichtnet. Werkt feilloos, plus je hebt een 200mbit verbinding ipv 54mbit, dus werkt ook nog eens beter voor het streamen van media :) Ik geloof dat het ook nog eens een stuk goedkoper is dan 75,-

tutorial: http://www.metacafe.com/w...work_adapter_alternative/

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
amahusu schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:39:
Een vriend van me heeft het hele wireless connectie probleem opgelost met een netwerk over het lichtnet. Werkt feilloos, plus je hebt een 200mbit verbinding ipv 54mbit, dus werkt ook nog eens beter voor het streamen van media :) Ik geloof dat het ook nog eens een stuk goedkoper is dan 75,-

tutorial: http://www.metacafe.com/w...work_adapter_alternative/
hmm, ik begreep altijd dat die kwaliteit daarvan nogal tegenviel...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Dacht ik eerst ook, maar bij hem werkt het probleemloos en installatie is poepsimpel. Je hebt natuurlijk verschillen in snelheid en kwaliteit van je adapter zal ongetwijfeld een rol spelen, maar voor rond de 40/50 euro heb je toch een mooi alternatief. En je kan het ook voor andere apparaten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

frankknopers schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:35:
[...]

Die sticker moet je inderdaad van je doos af trekken maar als je er even de tijd voor neemt krijg je hem er vrij makkelijk af. Eerst met de nagels een stukje opliften en dan kun je dat vastpakken en dan haal je het er zo af. Het is ook meer een soort plastic en er blijven ook geen lijmresten oid achter op de doos. De sticker moet je vervolgens op en formulier plakken dat op de xbox website staat. Je moet een hele zooi bankgegevens en plaats van aankoop erbij doen, kopietje maken van de originele bon/factuur en vervolgens moet het in een envelop naar duitsland waarvoor je dus minimaal 70 cent nodig hebt :P. En als het allemaal goed is gegaan krijg je dan binnen een termijn van 4 maand die paar tientjes terug. :D

...
Oke thanks, zo maar ff proberen dan! :) En tja, maakt mij het nou uit dat ik die 40 euro op een gegeven moment terug krijg, als ik het maar terug krijg :D

Op dit moment ben ik GTA4 aan het spelen, echt een top spel! Op een console speelt die zoveel beter dan op een computer..

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gorion3 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:20:
[...]
Op dit moment ben ik GTA4 aan het spelen, echt een top spel! Op een console speelt die zoveel beter dan op een computer..
Hoe weet je dat; GTA4 is nog niet uit voor de PC... :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:21:
[...]

Hoe weet je dat; GTA4 is nog niet uit voor de PC... :+
Misschien heeft hij een copy kunnen bemachtigen :P (vraag me niet van waar/hoe)

Hoe is het gozer, wanneer kom je nou weer online ;(

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
frankknopers schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:15:
[...]

Een Xbox via VGA kabel op een computermonitor ziet er ook heel erg strak uit. Dit is zeker een alternatief voor HD televisie als je toch in je eentje xbox gaat spelen. Voor meerdere mensen is een groot scherm wel relax, zeker bij voetbalgames en racegames :P
Ik heb zelf mijn Xbox via een (onoficiele) VGA kabel op een 19" breedbeeld monitor aangesloten, werkt prima (en native 1440x900 zit er aan te komen maar 1368x... ofzo werkt ook prima en zelfs naadloos bij autosetup van mijn monitor). Ook audio kan via de tv met zo'n VGA kabel, gewoon op de line-in of mic-in van je geluidskaart (letop bij mic-in gebruiken dat micboost niet aan staat anders word je doof en is het geluid wat slechter) werkt ook prima, maar helaas geen 5.1

(Verder speel ik eigenlijk alleen maar splitscreen en zolang je niet te ver zit gaat dat prima op een 19" monitor)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik vroeg me dus vanaf hoe dat qua geluid zou gaan, als je de Xbox 360 aansluit met een VGA-kabel op je monitor, maar volgens mij beantwoordt roy-t dat net :P Als ik het goed begrijp kan je het stekkertje voor het geluid op de VGA-kabel dus gewoon in je mic-in steken van je computer en dan het geluid dus via je computer naar de speakers sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Hahn schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 21:58:
Ik vroeg me dus vanaf hoe dat qua geluid zou gaan, als je de Xbox 360 aansluit met een VGA-kabel op je monitor, maar volgens mij beantwoordt roy-t dat net :P Als ik het goed begrijp kan je het stekkertje voor het geluid op de VGA-kabel dus gewoon in je mic-in steken van je computer en dan het geluid dus via je computer naar de speakers sturen?
Ja, of je gebruikt een line-in (heeft niet elke pc). Dat doe ik in ieder geval. Weet niet of er echt verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:59

Sagat

Is pappa x2!

@Monnick

Heh alle oplossingen zijn wel genoemd.

Als je echt niet die 75 wil dokken (ik geef toe, het is prijzig) dan zijn er dus alternatieven.

Maar zowel een extra router of lichtnet ethernet is ook (redelijk) prijzig en vereist extra hardware. Denk dat ik toch zou proberen om dat 2e hands of via import goedkoop de wireless adapter te krijgen. But i'm a sucker for official hardware. Je ziet alleen maar een ini-mini antenne boven de 360 uitkomen, isn't that cute :>

Wat betreft een tv.
Indien geen alternatief, crt via rgb scartkabel. Helemaal niet verkeerd. Toen ik nog thuis woonde met zeer veel plezier op een 50cm crt gespeeld (wel op 50cm afstand ofzo). En hier in mijn appartementook nog een tijdje op een ouwe philips 80cm breedbeeld.
Maar een computer scherm heeft zeer zeker de voorkeur. Een grote lcd/plasma is natuurlijk het summum (wellicht een hd beamer nog een tikkeltje beter, maar als die 75 eur al een probleem is :P )

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 08-10-2008 23:09 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik heb een 37 cm crt tv, dus m'n 20" TFT is sowieso al een flinke vooruitgang, ook omdat ik dichter op m'n monitor zit dan dat ik bij m'n tv zit. Het ging me alleen erom dat ik dan geen geluid zou hebben, maar dat lijkt dus ook vrij makkelijk op te lossen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
Ik zat eens op Insidegamer.nl tussen de releases te kijken en bij 9 september 2009 kwam ik Halo 4 tegen, met het volgende bericht:

Note: Embargo until 12-12-08 20:00PM GMT.

Halo 4

Publishing Approval Process
Journalists should use these guidelines when providing marketing support or reviewing
specific creative executions with external partners to help ensure compliance with the restrictions of the
Microsoft Games Studios Embargo. Verification of creative compliance can be escalated to
embargo@microsoft.com on an as-needed basis.

Onzichtbaar laten, niet online!

Foutje of toch niet? :P

Edit: Nu hebben ze het snel van de site verwijderd...

[ Voor 8% gewijzigd door blu-fox op 08-10-2008 23:28 ]

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hesr schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:23:
[...]

Edit: Nu hebben ze het snel van de site verwijderd...
Maar wel te laat dus, kunnen we er weer lekker op los roddelen :9
Hoe zal het verhaal verder gaan B)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:39:
[...]

Maar wel te laat dus, kunnen we er weer lekker op los roddelen :9
Das wel een gigantische fout van insidegamer.nl dan, zal microsoft blij mij zijn. Iemand had ook een topic bij hun op het forum erover gemaakt en die topic hebben ze inmiddels ook al verwijdert. Lijkt me real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Laatst online: 16-09 20:14
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:51:
[...]

Das wel een gigantische fout van insidegamer.nl dan, zal microsoft blij mij zijn. Iemand had ook een topic bij hun op het forum erover gemaakt en die topic hebben ze inmiddels ook al verwijdert. Lijkt me real.
Dat topic op hun forum was ook van mij, maar ik heb daar een andere gebruikersnaam.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Overigens heb ik het wireless gedeelte opgelost door mijn laptop te hangen aan mijn Xbox 360 :P Werkt ook wel als je even je netwerk verbinding shared in Windows ;)

Overigens, Halo 4, w00t :D :9

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 00:21:
Overigens heb ik het wireless gedeelte opgelost door mijn laptop te hangen aan mijn Xbox 360 :P Werkt ook wel als je even je netwerk verbinding shared in Windows ;)
Nadeel is wel dat je altijd je laptop moet aanzetten wil je Online gamen op je 360.

Overigens lijkt het me wel wat al komt er een Halo 4. Ik ben zelf persoonlijk pas ingestapt bij Halo 3, deze vond ik ontzettend goed en ben daarna Halo 1 en 2 ook gaan spelen om het verhaal volledig te maken.

Hoewel ik meestal niet wakker lig van "Fantasy/Science Fiction" achtige shooters, vond ik Halo 3 echt een waardige fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hesr schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 00:15:
[...]

Dat topic op hun forum was ook van mij, maar ik heb daar een andere gebruikersnaam.
Hmm lijkt me dat dit waar is dan, iemand zou het ff op neogaf moeten posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
De "New Xbox Experience" oftewel het geredesignde dashboard komt op 19 november. Een hands-on is ook op Gizmodo te vinden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
PWM schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 22:52:
[...]
Geestig he :) Het zal waarschijnlijk deze maand weer afgelopen zijn, of wellicht de maand erna, maar ze hebben het toch heel even gered :P
De afgelopen week hebben ze het weer gedaan.
Wel nog maar ca 200 meer als de PS3, maar ze flikken het toch weer.

Ik heb trouwens vorige week bij de Dixons voor €15,- Project Sylpheed gekocht.
De reviews zijn niet al te denderend, maar je moet van het genre houden.

Al met al heb ik me zeer goed vermaakt. Het doet me weer denken aan mijn middelbare school jaren, toen ik spijbelde om Wing Commander 2 te kunnen spelen. O-)
De grapics zijn best goed, en het is totale chaos op het scherm, en in het begin is het allemaal best overweldigend en erg onoverzichtelijk. Ook wbt controls is leercurve is best stijl, je hebt echt alle knoppen op je controller nodig om een beetje lekker te kunnen scoren. Na een tijdje kwamen ook alle oude aanvalsmoves uit mijn WC tijd weer boven, en kon ik me helemaal uitleven.

Dus voor degene die het hele Wing Commander, Privateer en X-wing/ Tie-Figher genre leuk vindt, die kan ik dit spel zeker aanraden als je hem in de grabbelbak tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Oh ja, nog een nieuwtje:

Tekken 6 wordt multiplatform, en geen PS3 exclusive.

Bron: http://www.gamespot.com/a...98830&tag=latestupdates;1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead Rising alweer uitgespeeld :D blijft een lachen game :D
Level50 met een mega buster (a la megaman) wordt het pas echt leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Nu ik toch bezig ben nog even een copy-paste van GAF over de nieuwe dash (inc release date).
The New Xbox Experience is ready to go live soon as part of the Xbox fall update, and after getting some quality face time with the UI and it's new features, I'm pretty impressed. The update addresses the core Xbox software on two levels: most notable is that the design of the UI received a complete overhaul, (mostly) eschewing the blades for a more immersive, intuitive, Media Center-like experience. Secondly, it adds new functionality, allowing for Netflix streaming, group-based gaming, heavily customized avatars, ripping games straight to HDD and an all new quick menu that comes up when you hit the home button.

The first thing you notice while using the new UI is how fluid and dynamic it is. Microsoft wasn't content to just create some static screens and call it a day. Many of the menus have multiple animations and 3D elements at work, which give the software life. Your avatar sits on the menu, fully rendered, loafing around on your screen. Moving from section to section is so fluid that you stop thinking about what your doing with the controller. There's also the Spotlight menu subset, which highlights the games and features of the Xbox you use the most, so that you don't have to waste time surfing menus. And this efficient mindset extends thoughout the entire Xbox UI.

We've touched on it before, but the level of customization you can put into your avatar is nuts. Clothes, Face, Body and Hair are all heavily modifiable within the avatar creator. And they not only feature prominently in menu system and Xbox Live's social features, but they will also be integrated into more games down the road.

The ability to rip games to your HDD is a neat feature that can not only cut down on load times, but the sound that comes with using the DVD drive. It's not intended to archive your entire games library, but rather the few games you play ALOT. In this context, I see it being very handy. It still requires you insert the game disc when you start a game each time, just so it can verify it's not a pirated copy, but after that, the disc drive lies dormant.

I didn't get a look at the Netflix software in this version of the UI, but based on the performance of the Roku and the screens of the Xbox Netflix interface, you can pretty much guess what that experience will be like.

Theme junkies will be glad to know that Themes 2.0 for NXE are far more integrated into the UI than before. Instead of a background and matching color scheme, Themes 2.0 now has features like 3D renderings instead of tiles behind each menu object, that relate to the theme in some way.

Party-style gaming is another new feature Xbox put a lot of effort into and are touting as a main feature in this new UI. I didn't get to see a ton of this mode in action, but I got the sense it will be popular amongst groups of friends who don't always want to play the same game the entire time they're on Live, but want to stay in touch just in case. The menus for creating parties are pretty simple, as you only need to select create party or invite friends and add friends from a list.

Lastly, the Video and Game Marketplaces has been revamped and are pretty well thought out. There are multiple ways to search for content, whether it be XBLA games, XNA games, additional game content, or video, you can search by name, genre or category, and the list continuously repopulates itself as you refine your search string letter by letter. Featured titles appear in the front menu.

Overall, the New Xbox Experience seems to be focused around an polished and efficient experience. We'll be getting our hands on the final version soon, so keep your eyes peeled for a full review.

Microsoft also announced today the official release date is November 19, 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:15
Heb deze week ook een Xbox-360 gehaald en deze middels de officiële VGA kabel aangesloten op mijn TFT + speakers. Het VGA gedeelte ging meteen perfect; ik heb een VGA (Xbox) en een DVI-D (PC) aansluiting en met een knopje kan ik switchen.

Het geluid was wat lastiger, aangezien ik 2*RCA male (die rode en witte) niet krijg aangesloten aan mijn pc speakers (zo'n 3,5mm male ding). Heb nu een 2*RCA female -> 1*3,5mm male kabel gekocht en die in mijn line-in gestopt. Werkt perfect! Geen kabels oversteken en kraakhelder beeld! Zelfs op een non-native resolutie (ik heb 16:10 1680*1050).

Heb hem ook eens aan mijn oude CRT non-HD TV gehangen, gewoon om het verschil te zien en het viel me op dat het kwaliteitsverschil qua kleuren (echtheid, contrast, helderheid) groter was dan qua resolutie. Je ziet natuurlijk wat minder details, het is iets jaggier en de textures zijn waziger en de tekst is slechter leesbaar (vrnl. bij Assassin's Creed), maar wat meteen in het oog springt is het verschil in kleuren.

Als je geen HDTV/monitor tot je beschikking hebt, kun je dus het beste een RGB kabel kopen. Deze doet qua kleuren als het goed is niet onder voor VGA. De resolutie is wel beperkt tot 480p/576p vanwege de SCART-aansluiting. Kijk wel even na of je SCART-poort op je TV RGB ondersteunt. En anders zou ik een s-video kabel kopen (wederom, svideo ondersteuning in je TV is een must). Mocht dit allemaal niet werken ben je veroordeeld tot composite.

Beste kabel qua resolutie: HDMI/DVI/VGA/component (HD) > RGB-scart/s-video/composite
Beste kabel qua kleuren en beeldstabiliteit: HDMI/DVI (digitaal) > VGA/RGB (analoog ongecomprimeerd), component (analoog 1 kanaal gecomprimeerd) > s-video (analoog Y/C separated) -> analoog alles in één.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Gorion3 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:20:
[...]

Oke thanks, zo maar ff proberen dan! :) En tja, maakt mij het nou uit dat ik die 40 euro op een gegeven moment terug krijg, als ik het maar terug krijg :D
Ik heb gehoord dat MS het geld tijdelijk bij ICESAVE parkeerd, alvorens uit te betalen >:)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Niet grappig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 08:16

Dax

Microsoft Preps External Blu-Ray Disc Optical Drive for Xbox 360
Unlike Toshiba Corp., which is still strictly against Blu-ray disc (BD) format, Microsoft Corp. has always said that it might release an external Blu-ray optical disc drive for the Xbox 360 video game system if there is demand. According to market sources, the software giant does have plans to offer its customers a BD option.

Toshiba-Samsung Storage Technology Corp., a joint venture between Samsung Electronics and Toshiba Corp., has been contracted to manufacture external Blu-ray disc drives for Microsoft Xbox 360 game console. While the exact specifications of the product are unknown, it is rumoured that Microsoft aims at $100 - $150 price-point for the device in order to compete against Sony PlayStation 3 with Xbox 360 + external Blu-ray drive combination.

The main reason why Microsoft is unenthusiastic regarding Blu-ray is mandatory support of BD-Java interactive technology and Sony’s reluctance to adopt competing tech called HDi that was developed by Microsoft. Even though Microsoft managed to push its VC-1 codec onto both Blu-ray and HD DVD markets, the company’s negative attitude towards Java prevented it from supporting the former standard in general. As a result, the company used to sell external HD DVD drive for Xbox 360.

Nevertheless, as high-definition movies gain popularity, Microsoft has to support Blu-ray in order to leave Sony Computer Entertainment Inc. without an advantage of offering BD support exclusively with the PS3 on the market of video game consoles.

It is still unclear when exactly Microsoft plans to release its external Blu-ray solution for Xbox 360. Hypothetically, the company may launch it slightly ahead of the holiday season in an attempt to steal an advantage from the PlayStation 3. But since sales of Blu-ray are still on a low level, the software giant may decide to postpone the unveiling till Consumer Electronics Show early next year in order to get the most attention of the media with new device.

Microsoft and TSST did not comment on the news-story.
Goed nieuws lijkt me! :) (mits waar..)
Als de prijs zo rond de 100 euro komt haal ik er zeker één!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:43:
Oh ja, nog een nieuwtje:

Tekken 6 wordt multiplatform, en geen PS3 exclusive.

Bron: http://www.gamespot.com/a...98830&tag=latestupdates;1
dus het is een expansion? met 2 nieuwe characters, de bestaande chars krijgen wat extra moves, en revolutioneel je kunt door muren heen vallen van de omgevingen.

dat de director een zoutzak was hielp ook niet echt mee

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MasterJR schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:17:
Microsoft Preps External Blu-Ray Disc Optical Drive for Xbox 360

[...]

Goed nieuws lijkt me! :) (mits waar..)
Als de prijs zo rond de 100 euro komt haal ik er zeker één!
Als ze het daadwerkelijk voor elkaar krijgen, heb je dus een gameconsole + Blu-Ray speler voor 249,-. Prijspakker dus :P

Het maakt mij niet heel veel uit, het Blu-Ray stuk heeft me nog niet echt gepakt. Voor de filmliefhebber wel leuk.

Van www.gamer.nl:
Het is goed mogelijk, verklaart Schappert, dat de Xbox 360 dit jaar nog één miljard keer verkocht is in Japan.
Een Miljard verkochte 360's, en dat alleen in Japan. Pak aan

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 09-10-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha 1 miljard :X . Dat zijn waarschijnlijk 3 nullen te veel, eerder 1 miljoen.

1 miljard is 1/6 van de wereldbevolking, zou wel dope zijn als die allemaal aan de Xbox360 zitten tegelijk :9 .

Ik ga trouwens m'n PS3 weer verkopen. Speel al m'n multiplatform games op de Xbox, en alleen met die titels kom ik al tijd te kort.

En van games als LBP wordt ik simpelweg niet blij, dus adieu PS3 voor mij.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

PWM schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:25:
[...]

Als ze het daadwerkelijk voor elkaar krijgen, heb je dus een gameconsole + Blu-Ray speler voor 249,-. Prijspakker dus :P

Het maakt mij niet heel veel uit, het Blu-Ray stuk heeft me nog niet echt gepakt. Voor de filmliefhebber wel leuk.

Van www.gamer.nl:

[...]

Zoals hierboven al gezegd wordt :)

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-10-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:32:
Haha 1 miljard :X . Dat zijn waarschijnlijk 3 nullen te veel, eerder 1 miljoen.

1 miljard is 1/6 van de wereldbevolking, zou wel dope zijn als die allemaal aan de Xbox360 zitten tegelijk :9 .

Ik ga trouwens m'n PS3 weer verkopen. Speel al m'n multiplatform games op de Xbox, en alleen met die titels kom ik al tijd te kort.

En van games als LBP wordt ik simpelweg niet blij, dus adieu PS3 voor mij.
Dat zijn geen miljoen verkochten 360's helaas.... Maar ze voor 1 miljard aan Xboxen, accesoires en games uitgegeven...

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07
Overigens geloof ik wel dat de xbox360 de miljoen in japan gaat halen. Ik weet niet wanneer de volgende jrpg released op de xbox360, maar dan ontstaat er vast weer een run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 21:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

PWM schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:25:
[...]

Van www.gamer.nl:

[...]

het betreffende stuk:
http://www.gamer.nl/doc/4...rcenten-na-prijsverlaging

De tekst:
Het is goed mogelijk, verklaart Schappert, dat de Xbox 360 dit jaar nog voor één miljard euro omzet kan zorgen in Japan.
1 miljard euro omzet is nogal wat anders dan 1 miljard XBox 360's verkocht ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

1 Miljard Xboxen verkocht in Japan haha, zoveel mensen wonen daar niet eens toch...?
* ijskonijn spiekt op Wikipedia
Dan zou dus iedere inwoner van japan 8 xboxen hebben :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nog niet eens 1 Miljard Xbox360 consoles over de hele wereld verkocht, laat staan in Japan waar geloof ik maar iets van 120 miljoen mensen wonen. Overigens is er ook maar een enkel land wat een Miljard inwoners heeft en dat is China.

edit: oh en India blijkbaar dus ook ;)

Verder nog een vraagje wat ik eerder heb gesteld maar kan het niet terugvinden. Is het na de update op 19november nu mogelijk om games met 0 achievements uit je lijst te halen. Had ergens ooit wat over gelezen maar zie het nergens meer terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:45
Roely schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:01:
[...]

Ik heb gehoord dat MS het geld tijdelijk bij ICESAVE parkeerd, alvorens uit te betalen >:)
zeker niet leuk, ben me centjes kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Zit erg te wachten op de komende maandjes en wat er allemaal voor de 360 in petto staat :9 :

-GoW 2
-Fable 2
-Fallout 3
-Left 4 dead
-Banjo Kazooie

-Nieuw dashboard

Goede tijden voor gamers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 17:46:
Zit erg te wachten op de komende maandjes en wat er allemaal voor de 360 in petto staat :9 :

-GoW 2
-Fable 2
-Fallout 3
-Left 4 dead
-Banjo Kazooie

-Nieuw dashboard

idd shitman ze willen echt dat we geen leven meer hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bedankt voor alle reacties omtrend de wireless/kabel oplossing voor mijn 360. Ik heb nu mijn PC en xbox even tijdelijk verplaatst zodat ze veel dichter bij elkaar staan en zodat de ethernet kabel tussen beide apparaten kan. Nu kon ik in Vista alles heel gemakkelijk opzetten zodat ik nu gewoon internet / Live op m'n xbox heb. Wat fantastisch al die demo's e.d., daar kan de Wii nog wat van leren :p

Echter wil ik ik mijn PC en xbox weer op de originele posities zetten maar daarvoor heb ik een (veel) langere kabel tussen de twee apparaten nodig. Ongeveer 6 meter is voldoende maar ik denk dat ik dan een 10 meter kabel moet kopen.

Kunnen jullie mij vertellen wat voor kabel ik hiervoor moet aanschaffen, heet dat een "ethernet kabel", "CAD5" of what else?? Ben benieuwd, want dan ga ik morgen even een kabeltje halen zodat ik altijd intetnet op mn xbox heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik dacht even een kleine grapje te maken, gaan mensen er allemaal de encyclopedie er bij pakken :+

Dus nee, het was een foutje van Gamer :) Ze bedoelden 1 miljard omzet.
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 16:53:
Er zijn nog niet eens 1 Miljard Xbox360 consoles over de hele wereld verkocht, laat staan in Japan waar geloof ik maar iets van 120 miljoen mensen wonen. Overigens is er ook maar een enkel land wat een Miljard inwoners heeft en dat is China.
India ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

monnick schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 18:10:

Kunnen jullie mij vertellen wat voor kabel ik hiervoor moet aanschaffen, heet dat een "ethernet kabel", "CAD5" of what else?? Ben benieuwd, want dan ga ik morgen even een kabeltje halen zodat ik altijd intetnet op mn xbox heb :D
Jah Ethernet kabel idd CAT5/6 is goed zorg dat je gewoon een straight neemt (patchkabel) dus geen cross-over.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robben360
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik ben van plan om een nieuwe 360 te kopen.
Weet iemand vanaf welke productie datum de lite-on drive erin is gezet?
Ik wil namelijk één zonder lite-drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Robben360 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:54:
Ik ben van plan om een nieuwe 360 te kopen.
Weet iemand vanaf welke productie datum de lite-on drive erin is gezet?
Ik wil namelijk één zonder lite-drive.
Als je wil weten welke 360's je kan modden/hacken, het vriendelijke verzoek om ergens anders te gaan kijken...

Trouwens, volgens mij is de info via Google zeer snel terug te vinden..

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 17:53:
[...]

idd shitman ze willen echt dat we geen leven meer hebben 8)7
En hoe kon ik het natuurlijk vergeten... Far Cry 2! Ik zal in ieder geval Gow 2 kopen en dan nog een aantal sp. Ik hou er niet van om meerdere spellen tegelijkertijd MP te spelen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-10-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Nu ik mijn xbox provisorisch aan het internet heb hangen zeg ik: wat een geweldig apparaat is dit. Je kan echt alles met de xbox, films streamen, MSNen, gamen uiteraard, demo's downloaden, muziek luisteren en nog 1000x meer. Ik heb hiervoor een Wii gehad, maar dit is (voor mij) echt 100 keer beter :)

Echt heel blij met m'n aankoop en hij kost ook niks meer! Morgen even een 10 meter CAT5 kabel kopen (bedankt CycloneX) - wat is daarvoor de normale prijs - en dan hangt mijn xbox altijd aan het net. Heb ook GTA al besteld maar die komt volgende week ergens. Xbox live werkt trouwens uitstekend, heb nu 1 maand gratis Gold en GoW1 online spelen is erg leuk en werkt perfect, ook voice communication enzo. Of ik na deze maand een Gold abbo ga kopen weet ik nog niet, lijkt me enorm vet en erg duur is het niet maar heb erg weinig tijd om te gamen. Misschien in de kerst vakantie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19
Monnick, nog een tip: bij gamehubs.com Live Gold 13 maanden voor 37 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Laudor schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:46:
Monnick, nog een tip: bij gamehubs.com Live Gold 13 maanden voor 37 euro.
Op ebay zelfs voor 30 euro. :)

@Monnick: volgens mij ben je wel blij met je Xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teleurgesteld is in het eerste uurtje infinite undiscovery. Had express geen reviews enzo gelezen om mezelf niet te spoilen. Maar als dit een rpg is... Live-action battles, jezelf verschuilen in schaduwen (gaap) en vooral dat je niet kan kiezen welke taal je wilt horen. En dat sommige stukken dus zelfs helemaal niet gedubt zijn, maar dat je wel lippen ziet bewegen :"(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Infinite Undiscovery krijgt overal vrij slechte reviews ja :p.

Momenteel kijk ik vooral uit naar Last Remnant en de nieuwe Star Ocean. Van deze twee zijn sinds vandaag(?) trouwens gratis dashboard themes te downloaden (het feit dat binnenkort de complete dashboard update eraan komt zal er wel iets mee te maken hebben). De star ocean theme stelt niet veel voor, maar de Last Remnant theme is heel leuk gedaan :).
Oh, en Tales of Vesperia natuurlijk :)

Monnick, ik had net hetzelfde gevoel als jij toen ik een 360 naast mijn Wii neerzette :). Je beseft pas hoe ongelofelijk klungelig je zit te prutsen met de virtual console van de Wii wanneer je de live arcade van de 360 voor je neus krijgt, alsook het feit dat microsoft je gewoon op een normale manier met je VRIENDEN online laat spelen is een hele verademing. Het besef dat het spelensklaar downloaden van 10 meg ook op enkele seconden kan en niet per se op 10 minuten speelt ook wel mee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:15
Even een vraagje. Kun je Xbox Live ook aan een bestaand gamerprofiel koppelen? Want nu wordt er een nieuw profiel aangemaakt met mijn gamertag als username.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Die Xbox 360 Wireless Racing Wheel v2 lijkt mij wel wat. Kan em niet vinden op pricewatch. Waar is ie nou het goedkoopst? Ik kom uit op bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
LB06 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:13:
Even een vraagje. Kun je Xbox Live ook aan een bestaand gamerprofiel koppelen? Want nu wordt er een nieuw profiel aangemaakt met mijn gamertag als username.
Ja, dat kan wel.
Je moet op je bestaande profiel ingelogd zijn en dan voor "join live!" kiezen.

Het is even wat zoekwerk, maar het kan wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
6pack15 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 17:30:
[...]

zeker niet leuk, ben me centjes kwijt :'(
Goed nieuws, Bos garandeerd je centjes.
Maar het was cynisch bedoeld, als onderstroom reactie op de huidige kredietkrisis. Natuurlijk vind ik het onjuist dat mensen die netjes sparen, en daarmee een deel van de economie op gang houden, hun centen zomaar *kwijt* kunnen raken. Gelukkig denkt 'onze' regering daar ook zo over.
Voor mensen die beleggen in aandelen ben ik een andere mening toegedaan. (btw, ik heb zelf notabene een belegginshypotheek)

Succes met de procedure, die zal wel langdurig en ingewikkeld zijn.

Wat mij betreft einde van dit off-topic gedeelte

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

scorelord schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 04:58:
Die Xbox 360 Wireless Racing Wheel v2 lijkt mij wel wat. Kan em niet vinden op pricewatch. Waar is ie nou het goedkoopst? Ik kom uit op bol.com.
Hier misschien| ?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 14:06

-GoW 2
-Fable 2
-Fallout 3
-Left 4 dead
-Banjo Kazooie

-Nieuw dashboard

Voor mij is het nog veel erger...

-GoW 2
-Fable 2
-Fallout 3
-Left 4 dead
-Banjo Kazooie
-Saints Row 2
-Far Cry 2
-Tom Clancy's End War
-Command & Conquer Red Alert 3
-Call Of Duty - World At War
-Mirror's Edge

Dit komt allemaal binnen 2 maanden uit en wil ik nog spelen. Waar haal ik het geld vandaan 8)7

En dan zijn er ook nog titels die al uit zijn die ik nog moet spelen 8)7

Need more money and time!

[ Voor 4% gewijzigd door Thomaszki op 10-10-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maakte gisteren iets vreemds mee, en hoop dat iemand me kan helpen:

Ik wilde gisteren Feeding Frenzy gaan spelen, toen ik een melding kreeg dat deze game niet op PAL-50 kon worden gespeeld. Ik zou deze instelling moeten wijzigen in Console Settings, Display naar PAL-60. Maar tot mijn verbazing stond de optie om de PAL-instelling te wijzigen nergens in het Settings Menu; niet onder Display, nergens gewoon. Hoe kan dit in hemelsnaam? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Laatst online: 30-08 19:00
Thomaszki schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:59:
[...]

Voor mij is het nog veel erger...

-GoW 2
-Fable 2
-Fallout 3
-Left 4 dead
-Banjo Kazooie
-Saints Row 2
-Far Cry 2
-Tom Clancy's End War
-Command & Conquer Red Alert 3
-Call Of Duty - World At War
-Mirror's Edge

Dit komt allemaal binnen 2 maanden uit en wil ik nog spelen. Waar haal ik het geld vandaan 8)7

En dan zijn er ook nog titels die al uit zijn die ik nog moet spelen 8)7

Need more money and time!
Als ik het zo lees heb ik het dan gelukkig nog niet zo zwaar. Maar ik zal ook helaas wat spellen even moeten laten vallen om andere te kunnen spelen. Fable2 heb ik gelukkig al gepreordered (en betaald) waardoor ik me niet meer zorgen hoef te maken om dát geldbedrag, haha.

Mijn lijstje dus:

Fable2 (24-10)
Endwar (4-11) < nog niet zeker of ik hem wil gaan halen, maar de filmpjes die ik zag......oh mijn goden...
GoW2 (7-11) < ik kijk hier steeds minder naar uit, waarschijnlijk door al die ontzettend nutteloze filmpjes (ook over GoW1, what's the deal with that?!!)
BK, N&B (11-11)
Mirror's Edge (11-11)

Daarbij is mijn broer ook nog jarig in November en heb ik vier of vijf concerten op de agenda staan. Ach, al zal ik die games dan rustig aan moeten verspreiden tot over januari, het houdt me dan in ieder geval wel zoet haha.

Overigens dacht ik dat Halo Wars ook ergens rond deze dagen uit zou komen, maar dat blijkt niet het geval las ik net. Ik kan er nu even niet wakker van liggen ; )

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

-GoW 2
-Fable 2
-Fallout 3
-Left 4 dead
-Banjo Kazooie

-Nieuw dashboard

far cry 2, cod 5, prince of persia :'(

teveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
DarkShadow schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:00:
[...]

far cry 2, cod 5, prince of persia :'(

teveel
Oeeh Prince of Persia... helemaal vergeten...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Importeren is de boodschap. Dan heb je 2 games voor de prijs van 1... ben nu nog bezig met Ninja Gaiden II en wil daarna GTAIV weer oppakken. Dan Saints Row 2, Fable2, PoP... misschien nog DBZ.. FFS. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kun je trouwens op die mem card opslaan die je bij de arcade versie krijgt?
Alleen save games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Dennahz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:26:
Importeren is de boodschap. Dan heb je 2 games voor de prijs van 1... ben nu nog bezig met Ninja Gaiden II en wil daarna GTAIV weer oppakken. Dan Saints Row 2, Fable2, PoP... misschien nog DBZ.. FFS. :)
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik was al een beetje bij play.com aan het rondneuzen. Moet alleen nog even goed onderzoek doen naar dingen zoals importkosten (en hoe je die omzeilt) en dat soort ongein...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 14:06
Weltschmerz schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:07:
[...]

Ik heb het nog nooit gedaan maar ik was al een beetje bij play.com aan het rondneuzen. Moet alleen nog even goed onderzoek doen naar dingen zoals importkosten (en hoe je die omzeilt) en dat soort ongein...
Play.com is vanuit de UK, dus geen importkosten. Ik heb daar denk ik al 10 games besteld, en alles kwam netjes binnen 1 á 2 weken binnen.

Op dit moment hebben ze ook goede aanbiedingen, games voor 10 - 20 euro. Doen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Thomaszki schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:14:
[...]

Play.com is vanuit de UK, dus geen importkosten. Ik heb daar denk ik al 10 games besteld, en alles kwam netjes binnen 1 á 2 weken binnen.

Op dit moment hebben ze ook goede aanbiedingen, games voor 10 - 20 euro. Doen dus!
Maar zijn er dan ook niet zo'n kosten dat je bij de douane opeens meer moet betalen? (of zijn dat importkosten, ja ik ben een leek hierin ; )

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Niet moeilijk doen en gewoon bestellen.
Kans dat je extra kosten moet betalen is minimaal.
Heb al twee keer games vanuit HongKong laten oversturen en geen een keer iets extra moeten betalen.

Beiden keren werden ze als GIFT verstuurt ;)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
seninha schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:16:
Niet moeilijk doen en gewoon bestellen.
Kans dat je extra kosten moet betalen is minimaal.
Heb al twee keer games vanuit HongKong laten oversturen en geen een keer iets extra moeten betalen.

Beiden keren werden ze als GIFT verstuurt ;)
Haha : ) Ja ik had een keer hier ergens gelezen (vele topics gelezen volgens mij) dat het er ook een beetje aan lag hoeveel je per keer liet versturen.

En als play.com niet eens importkosten heeft omdat het binnen Europa valt, is het natuurlijk helemaal ideaal!

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maakte gisteren iets vreemds mee, en hoop dat iemand me kan helpen:

Ik wilde gisteren Feeding Frenzy gaan spelen, toen ik een melding kreeg dat deze game niet op PAL-50 kon worden gespeeld. Ik zou deze instelling moeten wijzigen in Console Settings, Display naar PAL-60. Maar tot mijn verbazing stond de optie om de PAL-instelling te wijzigen nergens in het Settings Menu; niet onder Display, nergens gewoon. Hoe kan dit in hemelsnaam?

Edit: kan dit misschien te maken hebben met het feit dat ik mijn Locale op Engels heb staan??? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:38

Halfkakkende

Vandring

Ik heb hetzelfde probleem met astropop, maar dan weer niet met feeding frenzy. Vreemd.

MUZIEK!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.