Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 23 Laatste
Acties:
  • 229.272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrienden van GoT,

Ik ben sinds twee weken de trotse bezitter van de Omnia, en tot dusver bevalt hij niet onaardig (even wennen ten opzichte van mijn voorgaande telefoon - Nokia N73).

Nu bemerk ik echter dat ik constant het "G" logo in beeld heb, hetgeen betekent dat ik niet de snelste verbinding heb. Internet, Google Maps en dergelijke gaat dan ook tergend langzaam, ondanks dat ik een Onbeperkt Online abbonnement van Hi heb afgesloten.

Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk kunnen internetten, en nu heb ik ergens begrepen dat dit mogelijk te wijten is aan een oude SIM-kaart, die simpelweg geen 3G ondersteunt. Mijn SIM-kaart is ondertussen vier jaar oud, dus dat zou een mogelijkheid zijn.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Omnia nu een maand en bevalt goed. Jammer dat de batterij zo snel leeg is...ongeveer na twee dagen. Nu hang ik hem maar gewoon elke nacht in de oplader. Foto's zijn mooi zolang je het toestel stil houdt en het buiten is.

Twee vragen heb ik nog, misschien dat iemand raad weet:
1. Hoe kan ik de volumeknopjes aan de zijkant uitschakelen? Als ik nu het geluid uit wil tijdens een vergadering, maar in mijn tas of broekzak worden die knopjes per ongeluk aangeraakt, dan kan het geluid van de telefoon weer aan gaan. Weet iemand waar je dit kan instellen?
2. Als ik de wekker instel gaat het geluid alleen heel hard. Weet iemand waar ik het geluid voor de wekker kan instellen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:36:
Ik heb de Omnia nu een maand en bevalt goed. Jammer dat de batterij zo snel leeg is...ongeveer na twee dagen. Nu hang ik hem maar gewoon elke nacht in de oplader. Foto's zijn mooi zolang je het toestel stil houdt en het buiten is.

Twee vragen heb ik nog, misschien dat iemand raad weet:
1. Hoe kan ik de volumeknopjes aan de zijkant uitschakelen? Als ik nu het geluid uit wil tijdens een vergadering, maar in mijn tas of broekzak worden die knopjes per ongeluk aangeraakt, dan kan het geluid van de telefoon weer aan gaan. Weet iemand waar je dit kan instellen?
2. Als ik de wekker instel gaat het geluid alleen heel hard. Weet iemand waar ik het geluid voor de wekker kan instellen?

Alvast bedankt!
1)Je kunt instellen dat als je je telefoon omdraait hij geen geluid maakt. Andere mogelijkheden ken ik nog niet w.b die volumeknopjes.
2) Kun je volgens mij net als je beltoon alleen zachter zetten met je algemene volume, dus weer met die volumeknopjes.

Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
Awsom schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 11:24:
Hoe locken jullie je telefoon allemaal? Ik heb het zo ingesteld dat het beeldscherm uitgaat als ik de aan/uit knop indruk. En ook alleen met die knop weer aan. Dat toetsenblokkering met ophangtoets doet het niet ?Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Bij instellingen, persoonlijk, knoppen, toets end en daar het bovenste rondje kiezen.

Mainboard :Asus A8N5X Chipset :nVidia nForce4 Processor :AMD Athlon 64 3200+ @ 2000 MHz Physical Memory :1536 MB (3 x 512 DDR-SDRAM ) Video Card :ASUS EN 8600GTS Hard Disk :WDC (160+80 GB) Windows XP Pro 5.01.2600 SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
Nowhereman schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:24:
[...]

Check de PowerOn.wav en de PowerOff.wav in je /Windows/ map?
Zelf een ff zoeken voordat je hier wat vraagt mag natuurlijk ook he ;-)
Kan ik alleen niet verwijderen omdat het zegt dat het in gebruik is. Ook via ActiveSync, verkenner lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
[b]Groentenman schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:14:
Even een vraagje. Mijn oom heeft een Omnia en heeft daarop tomtom geïnstalleerd. dit werkt ivm gpsgate alleen nu komt het vervelende voor dat wanneer hij gaat navigeren de tijd verspringt. Zo is het 13:19 en het volgende moment is het 15:12, zeer irritant. Zowel gpsgate 1.0 als de laatste versie 2.6 is gebruikt met verschillende baud-rates maar dit mocht allemaal niet helpen. Ook een ander programma als port-splitter mocht niet helpen.

Iemand suggesties?
GPSProxy werkt bij mij het beste samen met TomTom7. Heb IGO 8 ook al geprobeerd maar vind ik te friemelig en te traag tov TomTom.
Hierbij een link met de instellingen voor GPSProxy;
http://sourceforge.net/pr...=139292&package_id=152765

Hoe stel je GPSProxy in?
Zet in Windows Mobile (Start - Instellingen - Systeem - Externe GPS) de programmapoort op COM3, de hardwarepoort op COM9 en de baudrate op 4800. ‘GPS automatisch beheren’ moet aangevinkt zijn.

In GPSProxy volg je de volgende stappen:
Klik op Stop, ‘Menu’ en daarna op ’Extensions’. Selecteer en verwijder in de Extensions de ’Garmin Protocol Output’ als die daar tussen staat.
Klik dan op ‘NMEA Input’ en ‘Configure’.
Zet de GPS Com Port op COM3 en selecteer ‘Mirror GPS to output port’ in het laatste tabblad.
Zet de output port op COM1.
Bevestig met ‘OK’.
In het menu kies je nu voor ‘Virtual COM Ports’, waar je de zojuist aangemaakte ouput port ‘COM1′ in de lijst kunt toevoegen.

Hoe werkt GPSProxy samen met TomTom?
GPSProxy is nu ingesteld en moet nu in de achtergrond blijven draaien. Door op het kruisje rechtsboven in GPSProxy te drukken zal het programma naar de achtergrond worden gestuurd - en niet worden afgesloten.

Start TomTom en blader in het TomTom instellingenmenu naar ‘Toon GPS-status’. Druk in dat scherm op ‘Stel in’ en kies vervolgens voor ‘Andere NMEA GPS-ontvanger’. In het lijstje met COM-poorten kies je voor ‘GPSProxy Virtual COM port’ en als baudrate pak je 4800.

KLAAR! TomTom Navigator zal de interne GPS nu begrijpen en binnen enkele ogenblikken heb je een stabiele fix! Het navigeren kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn schoonbroer heeft pas de i900 gekocht via internet.
maar hij had niet goed gekeken en het was de player addict(franse versie).
bij info staat
pda i900 xhhh6/xhhh9
telefoon: i900 xxhh9
heb met de updates van de samsungmobile.be site geprobeerd om een update en taalpakket ofzo er op te zetten.
maar ik krijg altijd de melding tot de versies niet overeen komen.
hij kan hem niet meer terug sturen omdat hij te lang heeft gewacht.
weet iemand wat ik kan doen voor er toch een nederlandstalige wm op te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Hoe is het browsen met deze telefoon? Wordt Flash al ondersteund en is het mogelijk om filmpje te streamen met Windows Media player, zoals uitzendinggemist etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

hubo2000 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:46:
[...]

GPSProxy werkt bij mij het beste samen met TomTom7. Heb IGO 8 ook al geprobeerd maar vind ik te friemelig en te traag tov TomTom.
Hierbij een link met de instellingen voor GPSProxy;
http://sourceforge.net/pr...=139292&package_id=152765

Hoe stel je GPSProxy in?
Zet in Windows Mobile (Start - Instellingen - Systeem - Externe GPS) de programmapoort op COM3, de hardwarepoort op COM9 en de baudrate op 4800. ‘GPS automatisch beheren’ moet aangevinkt zijn.

In GPSProxy volg je de volgende stappen:
Klik op Stop, ‘Menu’ en daarna op ’Extensions’. Selecteer en verwijder in de Extensions de ’Garmin Protocol Output’ als die daar tussen staat.
Klik dan op ‘NMEA Input’ en ‘Configure’.
Zet de GPS Com Port op COM3 en selecteer ‘Mirror GPS to output port’ in het laatste tabblad.
Zet de output port op COM1.
Bevestig met ‘OK’.
In het menu kies je nu voor ‘Virtual COM Ports’, waar je de zojuist aangemaakte ouput port ‘COM1′ in de lijst kunt toevoegen.

Hoe werkt GPSProxy samen met TomTom?
GPSProxy is nu ingesteld en moet nu in de achtergrond blijven draaien. Door op het kruisje rechtsboven in GPSProxy te drukken zal het programma naar de achtergrond worden gestuurd - en niet worden afgesloten.

Start TomTom en blader in het TomTom instellingenmenu naar ‘Toon GPS-status’. Druk in dat scherm op ‘Stel in’ en kies vervolgens voor ‘Andere NMEA GPS-ontvanger’. In het lijstje met COM-poorten kies je voor ‘GPSProxy Virtual COM port’ en als baudrate pak je 4800.

KLAAR! TomTom Navigator zal de interne GPS nu begrijpen en binnen enkele ogenblikken heb je een stabiele fix! Het navigeren kan beginnen.
Wat ik niet begrijp is dat mensen een hulp tool nodig hebben voor die GPS in TomTom. Op mijn telefoon kan ik hem gewoon met Andere NEMEA op com3 met baud 56000 selecteren en vind hij een fix. Wel is het tijdprobleem af en toe lastig.

Aan de andere kant is McGuider wel veel sneller met een fix vinden, maar ook deze verliest hem wel eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkeCoen schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:15:
Hoe is het browsen met deze telefoon? Wordt Flash al ondersteund en is het mogelijk om filmpje te streamen met Windows Media player, zoals uitzendinggemist etc?
Uitzending gemist doet het wel, alleen niet op de gangbare manier. Ik kijk via de sitescherm en zoom in op dat gedeelte. Fullscreen optie werkt bij mij niet. Iemand andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
Okay, dus Windows media player wordt gewoon in de browser weergegeven waarna je vervolgens op kan inzoomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
hubo2000 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:36:
[...]

Kan ik alleen niet verwijderen omdat het zegt dat het in gebruik is. Ook via ActiveSync, verkenner lukt het niet.
Zet een 'x' of iets dergelijks achter de naam en je probleem is verholpen. :P
Succes,
JP

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 08:26
Wat er lastig is, wanneer je fm radio oid luistert.
Je moet je geluid aan hebben staan. Juist in ruimtes waar het stil moet zijn kan het relaxed zijn om ff wat muziek te luisteren over de oordopjes.

Als je dan gebeld wordt gaat helaas de telefoon over en komt het geluid niet via de oordopjes. Ontzettend vervelend.
Zijn er al oplossingen om dat op te lossen? Dus bijv. je profiel op trillen, maar wel geluid via de oordopjes van de radio/mp3. Of desnoods dat je alle geluiden via de oordopjes gaan, zodat je telefoon zelf stil blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-08 23:20

Nowhereman

Ygenweis

hubo2000 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:36:
[...]

Klopt, WM6.1 houdt deze bestanden vast. Voor Tmobile bezitters is het simpel de aangepaste bestanden te verwijderen. Indien je de orginele wilt verwijderen kun je het beste even een kopie van de bestanden maken en deze vervolgens overschrijven met een leeg bestand met dezelfde naam en extensie. Indien explorer je dit alsnog niet toestaat probeer het dan via TotalCommander (zie link in startpost), met deze tool kun je vaak net ff wat meer.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

hubo2000 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:35:
[...]

Bij instellingen, persoonlijk, knoppen, toets end en daar het bovenste rondje kiezen.
Deze instelling heb ik ook gemaakt (Tmobile branded ROM) maar dit werkt dus niet. Als ik de 'end toets' enkele seconden ingedrukt houdt dan flitst het scherm even en hoor je een 'klik' via de speaker en verder gebeurd er niets. Heeft er iemand een idee welke executable dit zou moeten regelen?

Alternatieve software als S2U2 heb ik er wel ff op gehad maar bleek nogal stroomzuiperig dus gebruik ik liever niet.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowhereman schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:30:
[...]

Deze instelling heb ik ook gemaakt (Tmobile branded ROM) maar dit werkt dus niet. Als ik de 'end toets' enkele seconden ingedrukt houdt dan flitst het scherm even en hoor je een 'klik' via de speaker en verder gebeurd er niets. Heeft er iemand een idee welke executable dit zou moeten regelen?

Alternatieve software als S2U2 heb ik er wel ff op gehad maar bleek nogal stroomzuiperig dus gebruik ik liever niet.
Heb je een vergrendelcode ingesteld? Ik kon eerst gewoon mijn i900 vergrendelen met de end toets, maar nu nadat ik er een code op heb gezet doet ie dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm gewoon na 1 minuut op automatisch vergrendelen staan. Na het installeren van spb-shell deed ie het inderdaad niet meer door de rechterbenedenknop ingedrukt te houden. Nu soit ...

Vraagje : heb hier een netwerk met centraal een draadloze router verbonden met WAN. Aan die router hangt een desktop (bekabeld), laptop (draadloos), ps3 (draadloos) en een netwerk-hd (bekabeld). Via wifi op mijn Omnia geraak ik vlekkenloos op het internet. Maar hoe kan ik die netwerk-hd benaderen (en eventuele andere pc's in het netwerk) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manfredi
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 08:53
Hoi,

Ik heb een vraag over de T-mobile branded versie.

Ik heb er een aantal problemen mee:
1. Wanneer ik de camera activeer en hem op de sport setting zet. Wordt alles heel donker en kan ik niet meer binnen een fotonemen. Ook niet met veel licht. Hebben anderen met de t-mobile branded versie dat ook?
2. Bij hoofdmenu mis ik een aantal programma's zoals: Digitalframe, Smartreader, alle office icoontjes, internetexplorer. Sommige programma's zijn wel te berieken via een ander menu (programma's geloof ik) Maar Shozu, smartreader en digitalframe zijn helemaal niet aanwezig.

Hebben alle T-mobile branded Omnia's hier last van?

Mijn firmware:
XKHH4/ATHH5
BOHH2

ps: Hier is trouwens een toffe website met veel accessiores voor de Omnia (helaas in Engeland, maar ze leveren wel tegen lage kosten in Nderland): http://www.mobilefun.co.uk/cat/Samsung-i900-Omnia.htm

[ Voor 13% gewijzigd door Manfredi op 21-10-2008 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ligt dit aan mijn provider (vodafone) of aan de G5 rom van vodafone..
mijn vriend zit te klagen dat hij smsjes dubbel krijgt van me, echter, in verzonden items staat alles maar 1x..
moet ik nu bij vodafone gaan klagen of zou ik de grote stap van het flashen moeten gaan wagen om hier vanaf te komen? Want het is voor een ander zwaar irritant uiteraard...
zolang ik maar niet 2x voor 1 sms moet betalen.. dat zie ik namelijk ook niet zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:31:
Vrienden van GoT,

Ik ben sinds twee weken de trotse bezitter van de Omnia, en tot dusver bevalt hij niet onaardig (even wennen ten opzichte van mijn voorgaande telefoon - Nokia N73).

Nu bemerk ik echter dat ik constant het "G" logo in beeld heb, hetgeen betekent dat ik niet de snelste verbinding heb. Internet, Google Maps en dergelijke gaat dan ook tergend langzaam, ondanks dat ik een Onbeperkt Online abbonnement van Hi heb afgesloten.

Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk kunnen internetten, en nu heb ik ergens begrepen dat dit mogelijk te wijten is aan een oude SIM-kaart, die simpelweg geen 3G ondersteunt. Mijn SIM-kaart is ondertussen vier jaar oud, dus dat zou een mogelijkheid zijn.

Iemand een tip?
Gewoon even contact opzoeken met je provider en een nieuwe UMTS Simkaart aanvragen.
Dan kun je gebruik maken van je 3G verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:55:
Ik weet niet of het er altijd al was en dat het me nu pas opvalt of dat het iets van de laatste dagen is, maar als ik in het midden van mn scherm druk voel ik duidelijk ik iets indruk, het buitenste schermpje tikt heel iets tegen het daadwerkelijke touchscreen ofzo. Is dat erg?
Is dit niet de feedback optie van het scherm? Iets van een trilfunctie elke keer dat je een touchscreen knop indrukt.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
We stellen het hier erg op prijs als je eigen initiatief toont. Zo kan je je eigen vraag makkelijk beantwoorden. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er mini usb op? Ik heb een mda compact iii en het opladen en synchroniseren gaat via een kabel. Als ik nu een Omnia wil aanschaffen heb ik dan twee kabels nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:42:
Zit er mini usb op? Ik heb een mda compact iii en het opladen en synchroniseren gaat via een kabel. Als ik nu een Omnia wil aanschaffen heb ik dan twee kabels nodig?
De enige in/uit gang op de Omnia is de Samsung port.
Deze kun je gewoon via USB aan de pc hangen d.m.v. ActivSync en Massaopslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog leuke werkende games:

http://www.astraware.com/

heb insaniquarium geïnstalleerd :D Werkt perfect... alleen moet je wel iedere keer na een bonus level ff exit doen en dan resume bij het level, anders slaat hij niet op waar hij is gebleven.. maar erg leuk om via je stylo de visjes te voeren :p
ik ga beetje kijken welke games nog meer werken!
demo's zijn gratis.
Insaniquarium heb ik na veel plezier aangeschaft, jeugdsentiment ;)
edit:
er staan ook 5 gratis games tussen, moet je wel even lid worden
na nog een keer goed lezen: de gratis games zijn alleen voor palm os...
er is maar 1 gratis game voor wm...

Edit2: Broken sword werkt helaas niet, iets met de resolutie.. helaas.. ff verder testen dus

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je spelletjes gewoon in een mapje zetten waar bijvoorbeeld Patience ook in staat en werkt het dan? Verder wil ik graag weten of de camera-instellingen bewaard kunnen blijven, elke keer als ik afsluit gaan de standaard instellingen terug... erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:54:
Moet je spelletjes gewoon in een mapje zetten waar bijvoorbeeld Patience ook in staat en werkt het dan? Verder wil ik graag weten of de camera-instellingen bewaard kunnen blijven, elke keer als ik afsluit gaan de standaard instellingen terug... erg vervelend.
nee dit hoeft niet gewoon installen en ze komen gelijk bij games te staan
instellingen zijn niet te pre-setten helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:06:
[...]

nee dit hoeft niet gewoon installen en ze komen gelijk bij games te staan
instellingen zijn niet te pre-setten helaas
vind ik ook erg jammer, draai met succes de spbshell, en heb daarin een extra mapje met games en met navigation... deze blijven helaas leeg:( Had graag in games mijn leukste spellen gezet en in navigation 24mobile ofzo... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:10:
[...]

vind ik ook erg jammer, draai met succes de spbshell, en heb daarin een extra mapje met games en met navigation... deze blijven helaas leeg:( Had graag in games mijn leukste spellen gezet en in navigation 24mobile ofzo... :(
Dat kan je wel aanpassen.
Ga naar instellingen -> menu aanpassen. Daar zie je een lijst met menu gegevens.
Klik op spelletjes en dan op menu rechtsonder, dan toevoegen en dan koppeling selecteren.
Je krijgt dan een hele lijst te zien van waaruit je een koppeling kunt uit kiezen.
Op dezelfde manier doe je het ook met die ster die je ziet op je today scherm. Je moet dan onder mijn menu koppelingen plaatsen. Kun je ze starten vanaf je today scherm door op de ster te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oo dan ga ik daar eens mee spelen!
Kreeg btw net ook een mailtje dat nav4all nu speciaal uit is voor omnia..
"For the correct working of the Samsung Omnia i900 we advice you to install the newest version."
dan gaan we dat maar eens doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/8846/screen06jx3.png Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/8428/screen01yg3.png

Dit zie ik als ik mijn today scherm heb en het tweede plaatje als ik op het sterretje klik.
Is allemaal aan te passen via mijn menu onder instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is allemaal netjes gelukt nu, heb alles staan waar ik het wil hebben..
alleen.. nou heb ik die nav4all geïnstalleerd, krijg ik met geen mogelijkheid me e-mailadres ingevuld:S
kan alleen cijfers en tekens invullen, letters pikt hij niet... ik ga eens even kijken wat nav4all hierop te zeggen heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vraag binnen 24 uur omhoog schoppen is niet echt de bedoeling ;)

[ Voor 78% gewijzigd door DaannO op 21-10-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Lucky1965 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:42:
[afbeelding] [afbeelding]

Dit zie ik als ik mijn today scherm heb en het tweede plaatje als ik op het sterretje klik.
Is allemaal aan te passen via mijn menu onder instellingen.
Cool; heb je er bezwaar tegen om deze te delen als complete download ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:07
Aangezien ik niet echt tevreden ben met de ingebouwde GPS en ik toch nog een Adapt GPS 750 module had liggen, wilde ik deze pairen met mijn Omnia....Mooi niet dus....de Omnia ziet de GPS wel, maar wanneer ik dan de securitycode ( standaard 0000) invoer geeft ie aan dat ie geen verbinding kan maken met de GPS module. Ik heb van alles al geprobeerd, zelf bij de instellingen van de ingebouwde GPS alles op "none" gezet, maar geen resultaat. Iemand toevallig een idee? Zou het kunnen zijn dat de Omnia bepaalde bluetooth profielen niet ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer! Vandaag mijn eerste kras gekregen op de achterkant, wel erg snel.. Heb anders nooit krassen op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vraag binnen 24 uur omhoog schoppen is niet echt de bedoeling ;)

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 21-10-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
Hoe zit het nu met die Widgetz, zijn er al andere toe te voegen? Zoals bijvoorbeeld aandeel koersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: Tijdens het bellen verdwijnt het toetsenbord uit beeld.... maar als je met de i900 bij een bedrijf een selectie moet maken tussen verschillende afdelingen met bijvoorbeeld :informatie kies een 1 ,hoe krijg je dan je toetsenbord weer terug om die selectie te kunnen maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:19

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:44:
Vraag: Tijdens het bellen verdwijnt het toetsenbord uit beeld.... maar als je met de i900 bij een bedrijf een selectie moet maken tussen verschillende afdelingen met bijvoorbeeld :informatie kies een 1 ,hoe krijg je dan je toetsenbord weer terug om die selectie te kunnen maken??
vraag is eerder gesteld en er is antwoord op gegeven. :X Eerst topic lezen....

http://gathering.tweakers...message/30894383#30894383

[ Voor 10% gewijzigd door mucuracat op 21-10-2008 18:57 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mucuracat schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:53:
[...]

vraag is eerder gesteld en er is antwoord op gegeven. :X Eerst topic lezen....

http://gathering.tweakers...message/30894383#30894383
Ik heb het inmiddels gevonden :z , maar bedankt voor je reactie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:04:
[...]

Is dit niet de feedback optie van het scherm? Iets van een trilfunctie elke keer dat je een touchscreen knop indrukt.
Nope het is niet die trilling, die heb ik uitstaan..het buitenste schermpje raakt duidelijk een schermpje daaronder aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 04:01:
Om je MSN email-adressen uit je contacten te krigen doe het volgende

in Windows Live - Menu - accountinstellingen - 2 andere windows live ID

Nu wist hij alle emailcontacten

daarna opnieuw inloggegevens e.d. invullen en bij stap 5 'MSN contacten toevoegen' uitvinken!!!

Ik had mij gisteren aangemeld bij msn en per ongeluk het vinkje aan gelaten dat de telefoon de e-mailcontacten moest synchroniseren. Daarna alle contacten uit mijn telefoon weggegooit en opnieuw gesync met outlook (waar al mijn telefooncontacten in staan).

Nadat ik vandaag mij weer op msn had aangemeld met de telefoon was ik al mijn contacten kwijt. Zoals hierboven dus beschreven staat. Kan ik ze nog op de een of andere manier terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Een paar dagen geleden heb ik de vraag gepost hoe ik mijn nummers op volgorde kon krijgen. Ik ben erachter.

Op je computer open je windows mediaplayer. Ga naar de bibliotheek en zoek hier het album dat je toe wil voegen op je omnia. Vervolgs ga je alle nummer af, klik er met rechtermuisknop op, Klik op Geavanceerde editor voor labels, en zet "01 - " voor de titel (volgende nummer wordt dan natuurlijk 02 - etc.). Kopieer het album naar je omnia, kijk in touchplayer en sta versteld:)

Als iemand een betere, snellere oplossing heeft...ik hoor t GRAAG!

Ik heb het trouwens ook geprobeerd door gewoon in windows verkenner de naam van het nummer aan te passen en er 01 - voor te zetten maar dit werkt dus NIET.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog ff in te haken op de widgets van GSM Arena,
heb wat kunnen vinden, check :
http://www.access.co.jp/nfbwc/en/top.php

Heb 't nog niet geprobeerd, maar als je je aanmeldt kan je ze volgens
mij zo downloaden en op je omnia installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Ik blijf niet zeggen dat we kicken binnen 24 uur niet waarderen.

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 21-10-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 19:29

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:12:
[...]

niemand die kan antwoorden??
Lees het topic door, dan vind je alle info die je nodig hebt. Kijk eens op een bepaald forum waar we niet naartoe mogen linken....

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:12

Zillion01

Obey your screen!

Was vandaag aan het autorijden met Tomtom aan en auto-oplader, springt ie opeens op zwart scherm en toestel hardstikke dood. Heb al geprobeerd reset, hard reset, batterij eruit etc. Toestel blijft uit. Iemand nog een suggestie? Ik heb hem pas 3 weken, online via T-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Zillion01 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:25:
Was vandaag aan het autorijden met Tomtom aan en auto-oplader, springt ie opeens op zwart scherm en toestel hardstikke dood. Heb al geprobeerd reset, hard reset, batterij eruit etc. Toestel blijft uit. Iemand nog een suggestie? Ik heb hem pas 3 weken, online via T-mobile...
Ik zou zelf niet gaan rommelen en gewoon garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:12:
*weg*

Ik blijf niet zeggen dat we kicken binnen 24 uur niet waarderen.
uh de 24uur waren al voorbij!gisteren om 20:00 gepost en vandaag om 20:12.is mischien niet veel later maar toch

21:00 uur is pas over 21 minuten: Verwijderd in "Samsung SGH-i900 Omnia Deel 4" ;)

Normaal kijken we niet op een minuutje, maar omdat we net hadden gewaarschuwd viel het op.

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 21-10-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoihoi,
Ik heb net IGO8 op mn telefoon gezet, maar als ik hem opstart, krijg ik hem niet fullscreen. Als ik op Zoeken wil klikken moet ik er 2 cm naast drukken om hem aan te kunnen raken. Weet iemand hoe dit kan en vooral hoe ik dit oplos?

Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:41:
Hoihoi,
Ik heb net IGO8 op mn telefoon gezet, maar als ik hem opstart, krijg ik hem niet fullscreen. Als ik op Zoeken wil klikken moet ik er 2 cm naast drukken om hem aan te kunnen raken. Weet iemand hoe dit kan en vooral hoe ik dit oplos?

Dank je!
is hem goed uitgelijnd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:41:
Hoihoi,

Dank je!
Dit kan komen omdat je bij het uitlijnen van je kaders te ver geklikt heb.
Ik stel voor om die setup opnieuw te draaien. Echter kan dit volgens mij bij een herinstallatie van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij instellingen,scherm kunt ge hem opnieuw uitlijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubo2000
Vaak wordt er gewaarschuwd dat je de autolader pas in mag steken als de auto al gestart is. Hoop dat je geen electrische schok hebt veroorzaakt. Zorg dat je niet de goedkoopste autolader hebt van een euro of 5 maar die van een euro of 20. Die zien er heel wat degelijker uit. Of dat alles kan voorkomen is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand msn live al gebruikt met voiceclip?

werkt echt top,zeer duidelijk en snel.aanrader voor degene die veel van mobiel msn gebruiken,werkt zowel mobiel naar mobiel als mobiel naar pc.
geen gekloot meer met berichten intypen op je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met het internet..

Deze morgen werkte het nog.. En ik wou het deze middag terug opstarten en wou niet meer werken.

Er komt telkens op dat die geen verbinding kan maken:s
heb men instellingen allemaal al nagekeken en toch wil het niet lukken:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
superduper schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:20:
[...]

Cool; heb je er bezwaar tegen om deze te delen als complete download ?
Dit kun je downloaden op deze site: http://www.imarche.net/omnia/index.php
Je moet wel over Spb Mobile Shell beschikken, versie 2.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batterij leeg ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18
Customize je splash screen!

Vervang welcomehead.96.png in de windows directory door je eigen image of door 1 van de onderstaande. Dit kun je het makkelijkste doen door het bestand even een andere naam te geven (bijvoorbeeld welcomehead_96.png), dan te kopieren naar de windows directory en dan te renamen naar welcomehead.96.png. Hierna een soft-reset en voila.

Gebruik degene hieronder. Doordat deze veel kleiner is dan het origineel, start het toestel ook sneller op (iid geval het laatste stuk ;)).

Afbeeldingslocatie: http://www.saadrabia.com/images/welcomehead.964.png

Hier zijn nog wat andere plaatjes te vinden.

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:56:

Eerder gepost Voice dialing geïnstalleerd en werkt perfect. Je kunt zelfs programma's laten opstarten door het simpelweg in te spreken :D
Echter vanaf het moment dat ik voice dialing heb geïnstalleerd (reg file werd niet geaccepteerd) werkt het camera knopje aan de buitenkant van het toestel (lang indrukken voor opstarten camera) niet meer helaas.
Geeft een foutmelding:

"Fout bij het openen van de snelkoppeling of het zoeken van de bestandsnaam."

1 - Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

Via programma's kan ik de camera wel gewoon opstarten en via voice dialing ook, maar het is wel zo prettig dat het knopje ook gewoon werkt natuurlijk.
Beetje late reactie, maar misschien heb je er nog wat aan.

Ga naar instellingen --> knoppen. Voer stap 1 uit om de camera weer op te kunnen starten en 2+3 om met lang indrukken van de "hoofdmenu knop" voice dial te activeren. Je kunt bij stap 3 natuurlijk ook een willekeurige andere knop kiezen. Zelf roep ik de taakmanager altijd op door over het scherm te bewegen van onder naar boven, vandaar dat mijn keuze hierop is gevallen.

1. Klik op "Button 4 press and hold" en selecteer "camera". Het lijkt alsof hier al camera in staat, maar als
je er op klikt zie je dat deze leeg is. Dit veroorzaakt ook de foutmelding.
2. Klik op "Button 4" en selecteer iets anders dan "Voice speed dial"
3. Klik op "Hoofdmenu lang indrukken" en selecteer "Voice speed dial"

[ Voor 52% gewijzigd door DeOS op 22-10-2008 08:54 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem:
Telefoon dood, gaat niet meer aan, hardreset werkt niet (zie alleen het rode aan/uit lampje branden), is alleen niet gekomen door in de auto te gebruiken.
Heb hem op laten sturen naar Dynafix en het is even afwachten.
Als er kosten aan verbonden zijn om dit op te lossen kan ik het je laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Nou, ik ben ook aan het spelen met de Omnia.

Gisteravond heb ik er een engelse ROM (HH1 momenteel) opgezet maar ik wil weer terug naar een Nederlandse. Wie kan me daarbij helpen? Veel roms en MLI-bestanden bekeken maar het lukt me maar niet op terug te gaan naar NL...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb geprobeerd door de 4 delen te zoeken naar " het verwijderen van email account op de Omnia" maar kan het niet vinden.
Ik heb namelijk een Omnia van T-Mobile en daar staan een stuk of wat al voor geprogrameerde account op die ik niet gebruik.
Ik wil Gmail erop zetten maar dit lukt mij niet, wie weet hoe ik die dingen kan verwijderen?

Groetjes Kirsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 09:38:
Hallo allemaal, ik heb geprobeerd door de 4 delen te zoeken naar " het verwijderen van email account op de Omnia" maar kan het niet vinden.
Ik heb namelijk een Omnia van T-Mobile en daar staan een stuk of wat al voor geprogrameerde account op die ik niet gebruik.
Ik wil Gmail erop zetten maar dit lukt mij niet, wie weet hoe ik die dingen kan verwijderen?

Groetjes Kirsten
Je weet dat er ook nog een wereld buiten GoT is die je kan doorzoeken met google?

delete account outlook windows mobile

Binnen outlook -->menu --> opties. tab-and-hold op de account die je wil verwijderen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn T-Mobile branded (unlocked) Omnia i900 heeft de volgende ROM versies:

PDA: i900XKHH4/ATHH5
Telefoon: i900 BOHH2

Omdat ik door het ROM-bos de bomen niet meer zie en wil upgraden naar een T-Mobile-loze versie, zou ik graag willen weten wie vanaf voornoemde versie succesvol heeft kunnen upgraden en zoja, naar welke versie.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:54:
[...]

Heb hetzelfde probleem:
Telefoon dood, gaat niet meer aan, hardreset werkt niet (zie alleen het rode aan/uit lampje branden), is alleen niet gekomen door in de auto te gebruiken.
Heb hem op laten sturen naar Dynafix en het is even afwachten.
Als er kosten aan verbonden zijn om dit op te lossen kan ik het je laten weten.
Beter later dan nooit... Ik heb hetzelfde probleem gehad met de unbranded phone (de branded doet het gewoon goed). Achteraf bleek dat het toestel het gewoon lijkt te doen, maar dat het scherm niet aanspringt. De vierkante knop tussen opnemen en ophangen ingedrukt houden (tussen 10-30 seconden) zorgde er bij mij voor dat het scherm weer aansprong :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manfredi
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 08:53
Hoi,

1. Wanneer ik de camera activeer en hem op de sport setting zet. Wordt alles heel donker en kan ik niet meer binnen een fotonemen. Ook niet met veel licht. Hebben anderen met de t-mobile branded versie dat ook?
2. Bij hoofdmenu mis ik een aantal programma's zoals: Digitalframe, Smartreader, alle office icoontjes, internetexplorer. Sommige programma's zijn wel te berieken via een ander menu (programma's geloof ik) Maar Shozu, smartreader en digitalframe zijn helemaal niet aanwezig.

Mijn firmware:
XKHH4/ATHH5
BOHH2

ps: Hier is trouwens een toffe website met veel accessiores voor de Omnia (helaas in Engeland, maar ze leveren wel tegen lage kosten in Nderland): http://www.mobilefun.co.uk/cat/Samsung-i900-Omnia.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou dit in de toekomst ook in de i900 of zijn opvolger passen:
http://www.deccanherald.c...business2008040360879.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Als het in dit tempo door gaat zou de telefoon de laptop wel eens kunnen gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:19:
[...]

Beter later dan nooit... Ik heb hetzelfde probleem gehad met de unbranded phone (de branded doet het gewoon goed). Achteraf bleek dat het toestel het gewoon lijkt te doen, maar dat het scherm niet aanspringt. De vierkante knop tussen opnemen en ophangen ingedrukt houden (tussen 10-30 seconden) zorgde er bij mij voor dat het scherm weer aansprong :)
Ahhh, dat heb ik helaas niet geprobeerd.
Nu is het te laat want hij ligt al bij Dynafix.
Als dit probleem zo opgelost kan worden verwacht ik hem wel snel terug :)

Status: Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling! (Nou snel aan de slag met die telefoon dan heb ik hem vrijdag terug)
Zou de Omnia deze goed ondersteunen denk je?
Of wordt hij dan retetraag?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:26:
[...]

Ahhh, dat heb ik helaas niet geprobeerd.
Nu is het te laat want hij ligt al bij Dynafix.
Als dit probleem zo opgelost kan worden verwacht ik hem wel snel terug :)

Status: Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling! (Nou snel aan de slag met die telefoon dan heb ik hem vrijdag terug)

[...]

Zou de Omnia deze goed ondersteunen denk je?
Of wordt hij dan retetraag?
ik denk dattie wel heeeeeeeeel traag gaat worden
ik denk dan sandisk dan eerst aan de slag mag met de lees / schrijf snelheden want die zijn in mijn ogen ook wat aan de trage kant
dan kunnen ze beter SSD schijven gaan verkleinen en deze in een mobiel proppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:36:
[...]

ik denk dattie wel heeeeeeeeel traag gaat worden
ik denk dan sandisk dan eerst aan de slag mag met de lees / schrijf snelheden want die zijn in mijn ogen ook wat aan de trage kant
dan kunnen ze beter SSD schijven gaan verkleinen en deze in een mobiel proppen
Voordat mijn tel kapot was had ik de Sandisk SDHC Ultra 8GB erin zitten en werkte alles prima en snel.
Ik vraag me af waarom ze nog geen 16GB of 32GB beschikbaar hebben (in NL). Als het overzetten van bestanden wat langer duurt vindt ik niet erg, als de media op de kaart maar goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wut the hell :s

Sinds vandaag heb ik een klote probleem zeg.

Als ik een contact open, en druk op "menu" krijg is zo een foutmelding van microsoft dat opencontact.exe een fout geeft ofzo. pff.. softreset geprobeerd, maar het blijft.

iemand anders met zo een probleem? :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:03:
wut the hell :s

Sinds vandaag heb ik een klote probleem zeg.

Als ik een contact open, en druk op "menu" krijg is zo een foutmelding van microsoft dat opencontact.exe een fout geeft ofzo. pff.. softreset geprobeerd, maar het blijft.

iemand anders met zo een probleem? :\
hard reset geprobeerd ?
fouten rapportage verzonden naar microsoft ?

[ Voor 1% gewijzigd door pven op 22-10-2008 15:26 . Reden: trollen is nergens voor nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:06:
[...]

hard reset geprobeerd ?
Ik heb met mijn T-Mobile branded (unlocked) Omnia hetzelfde probleem. WM 6.1 NL is op mijn Omnia geïnstalleerd en fout rapportage ook al naar MS verzonden. Misschien dat er binnenkort een update of sp komt voor WM 6.1? Nog meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEADkIRK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:35
Heeft iemand al een mogelijkheid gevonden om gelijk de headphones te gebruiken en de phone op te laden? Voor de HTC schijnt er een soort splitter te zijn, ik ben benieuwd als dit ook voor de Omnia beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:15:
[...]

Ik heb met mijn T-Mobile branded (unlocked) Omnia hetzelfde probleem. WM 6.1 NL is op mijn Omnia geïnstalleerd en fout rapportage ook al naar MS verzonden. Misschien dat er binnenkort een update of sp komt voor WM 6.1? Nog meer mensen last van dit probleem?
ik zou eens gaan kijken naar welke ROM je hebt en deze evt updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dEADkIRK schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:34:
Heeft iemand al een mogelijkheid gevonden om gelijk de headphones te gebruiken en de phone op te laden? Voor de HTC schijnt er een soort splitter te zijn, ik ben benieuwd als dit ook voor de Omnia beschikbaar is
waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan ?
oplader er in en een stereo BT headset kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:35:
[...]

ik zou eens gaan kijken naar welke ROM je hebt en deze evt updaten
Een aantal posts terug (vandaag) heb ik hier al een vraag over gesteld. Wat is momenteel de laatste nieuwe en veilige versie-update en wie heeft dit zonder verdere problemen voor elkaar gekregen op een T-Mobile branded (unlocked) Omnia?

Huidige versie:
XKHH4 / ATHH5
BOHH2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:46:
[...]

Doe ik ook, maar dan kun je helaas niet naar de radio luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mariconjo schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:05:
[...]

Doe ik ook, maar dan kun je helaas niet naar de radio luisteren.
podcasts downloaden en die aanzetten de mogelijkheden zijn eindeloos 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit ik net ff met mn i900 op uitzendinggemist.nl wil ik een filmpje kijken van de lama's zegt de windows media player:

onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze bewerking te voltooien

hoe kan dit en hoe is dit op te lossen ?

Edit: door m'n i900 ff uit en aan te zetten :+ }:O

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 13:52 . Reden: verder gekeken dan mn neus lang is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:44:
zit ik net ff met mn i900 op uitzendinggemist.nl wil ik een filmpje kijken van de lama's zegt de windows media player:

onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze bewerking te voltooien

hoe kan dit en hoe is dit op te lossen ?
Valt uitzending gemist onder streaming video en komen er dus extra kosten bij?
Ik heb binnenkort HI Eindeloos Online en is wel makkelijk om te weten dat je hier niet of wel extra voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Manfredi schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:47:
Hoi,

Mijn firmware:
XKHH4/ATHH5
BOHH2

1.
Heb ook een branded Tmobile maar heb geen problemen met de sportstand. Het scherm wordt wel donkerder, wat logisch is maar is binnen bij TL light nog prima bruikbaar.

2.
DigitalFrame en SmartReader heb ik volgens mij ook niet, Office e.d. wel.
Shozu is wel aanwezig maar zit 'verstopt' in de windows map en gewoon bruikbaar als je zelf ff een snelkoppeling maakt.

Bij mij ontbraken op deze manier trouwens ook GoogleMaps en Google executables. Na een beetje zoeken door de windows map en de program files en programmabestanden mappen had ik al heel wat bij elkaar gesprokkelt, het blijft ERG raar dat Tmobile dit doet, het is niet dat je de programma's niet zou mogen gebruiken, je hoeft ook geen licentie oid op te geven of ergens mee akkoord te gaan.

Als iemand hier opheldering over kan geven, graag, ben erg benieuwd waarom dit is.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Bas1985 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:55:
Ik weet niet of het er altijd al was en dat het me nu pas opvalt of dat het iets van de laatste dagen is, maar als ik in het midden van mn scherm druk voel ik duidelijk ik iets indruk, het buitenste schermpje tikt heel iets tegen het daadwerkelijke touchscreen ofzo. Is dat erg?
Ik heb hetzelfde 'probleem' , het ligt bij mij gewoon aan het feit van te hard drukken. Opzich hoef je het scherm maar heel lichtjes aan te raken om iets te activeren en hoef je dus niet echt te 'douwen' zoals je dat op een gewone knop doet/zou doen.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:52:
[...]

Valt uitzending gemist onder streaming video en komen er dus extra kosten bij?
Ik heb binnenkort HI Eindeloos Online en is wel makkelijk om te weten dat je hier niet of wel extra voor betaald.
net klantenservice van Hi gebeld:
alles wat video en of audio heeft is streaming en daar zou je als je het wilt afspelen € 0,25 euro per MB voor betalen.

dus tip als je al iets wilt bekijken / luisteren op je i900 doe het met WiFi en niet via je eindeloos online bundel
scheelt heeeeeeeel veel knaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEADkIRK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:46:
[...]

Omdat ik de Omnia in de auto wil gebruiken als mediaplayer via de line-in en als navi. Zoals je weet is de batterij van de omnia niet heel goed bestand tegen lange tijd navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:06:
[...]

hard reset geprobeerd ?
lol.. ik heb gedrukt op Sturen naar microsoft. en hij deed het direct :p .. als ik drukte op niet verzenden dan sloot hij de contacten af, maar als je drukt op wel verzenden sluit hij het niet af.

vage shit:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:11:
[...]

Dit kan komen omdat je bij het uitlijnen van je kaders te ver geklikt heb.
Ik stel voor om die setup opnieuw te draaien. Echter kan dit volgens mij bij een herinstallatie van de telefoon.
Nee want bij al het andere kan ik wel precies op het kruisje klikken e.d. Alleen bij IGO geeft hij problemen. Kan dit komen omdat ik een verkeerde versie heb? En zo ja, welke versie heb ik dan nodig?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:26:
[...]

Nee want bij al het andere kan ik wel precies op het kruisje klikken e.d. Alleen bij IGO geeft hij problemen. Kan dit komen omdat ik een verkeerde versie heb? En zo ja, welke versie heb ik dan nodig?
vertel dan ff welke versie je zelf hebt kunnen wij kijken of het de goede is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:31:
[...]

vertel dan ff welke versie je zelf hebt kunnen wij kijken of het de goede is
Goed idee! Maar waar kan ik zien welke versie ik heb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:41:
[...]

Goed idee! Maar waar kan ik zien welke versie ik heb? :)
op de Doos / CD / Boekje of info scherm van IGO8 zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Volgens mij wordt het tijd voor een nieuw deel??
Worden nu wel heel veel pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:50:
Volgens mij wordt het tijd voor een nieuw deel??
Worden nu wel heel veel pagina's.
prima maar doe dan wel ff een nieuwe TS want er zijn ondertussen een hoop extra (gratis) tooltjes te vinden en diverse ROM updates te vinden legaal en illegaal 8)
enig uitleg over hoe je diverse nav software moet instellen en werkend krijgen is ook wel een welkome toevoeging scheelt ons weer een hoop vragen beantwoorden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:07
Verrek ik dacht dat je met Hi Eindeloos online ook zonder extra kosten filmpjes kon afspelen. Ben benieuwd hoeveel MB aan youtube ik heb verspeeld dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:04:
Verrek ik dacht dat je met Hi Eindeloos online ook zonder extra kosten filmpjes kon afspelen. Ben benieuwd hoeveel MB aan youtube ik heb verspeeld dan.
kleine lettertjes lezen he :Y) (kun je vinden op www.hi.nl ) en is hier ook al tig keer voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsFanaat33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 21:42
technoaddict schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:04:
Weet je het zeker? ik heb zelf vodafone internet blox en kijk ook op youtube.
weet iemand of dit ook voor vodafone geld?

Ook zag ik een keer in een filmpje iemand een foto maken van een tekst en vervolgens kon je die tekst dan bewerken (alles werdt omgezet in letters).
Met welk programma kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FietsFanaat33 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:08:
[...]

Weet je het zeker? ik heb zelf vodafone internet blox en kijk ook op youtube.

Ook zag ik een keer in een filmpje iemand een foto maken van een tekst en vervolgens kon je die tekst dan bewerken (alles werdt omgezet in letters).
Met welk programma kan dit?
ja dat is zeker lees puntje 4 maar eens goed
hier de algemene voorwaarden van Hi:

1. Normaal gebruik; Met Eindeloos online kun je binnen Nederland feitelijk onbeperkt surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon of PDA. Surf Mobiel is niet bedoeld voor het gebruik van je mobiele telefoon of PDA in combinatie met je laptop – al dan niet via bluetooth.
Dit houdt in dat je op jouw mobiele telefoon of PDA:

kan surfen op het Internet via een browser op je telefoon of PDA
e-mail kan ophalen en verzenden op basis van het POP3 en SMTP protocol
kan chatten via Hi Messenger, msn messenger, Hyves messenger en alle overige chat toepassingen die in de mobiel portals van Hi te benaderen zijn
foto’s kan ophalen en versturen per e-mail
de weg kan vinden met behulp van een navigatie applicatie
kan e-mailen via webmail diensten, zoals Hotmail en GMail

Voor jouw data verbruik geldt geen vaste data limiet. De enige beperking die Hi stelt is dat je niet regelmatig tien keer zo veel (of meer) data verkeer verbruikt dan het gemiddelde van alle overige gebruikers van Eindeloos online. Hierdoor ben je in staat om zonder zorgen te surfen en te e-mailen vanaf je mobiele telefoon.

2. Met Eindeloos online is het je helaas niet toegestaan om gebruik te maken van:

Voice-over-IP en aanverwante toepassingen
Applicaties die e-mail automatisch afleveren op je mobiele telefoon en die gebruikelijk in de markt worden aangeboden aan zakelijke gebruikers
een bedrijfsnetwerk via een Virtual Private Network verbinding

3. De simkaart behorende bij de aansluiting waarop je Eindeloos online hebt afgesloten, mag alleen worden gebruikt in een mobiele telefoon.

4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.

5. Eindeloos online kan alleen afgesloten worden in combinatie met de volgende spraak abonnementen:

Alle KPN Mobiel en Flexibel spraak abonnementen
Alle Hi spraak abonnementen
6. Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.

7. Indien je geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online (zie 1) zal Hi je hierover informeren en verzoeken het gebruik aan te passen. Hierbij geven wij tevens aan wat het gemiddelde dataverbruik van alle overige abonnees van Eindeloos online is. Je krijgt minimaal 2 keer de kans om jouw gebruik aan te passen. Indien je ondanks onze verzoeken blijvend geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online, heeft Hi het recht het abonnement te beëindigen en jou een aanbod te doen voor een opvolgend abonnement.

vodafone heeft dit niet :

Zorgeloos Internet
- Met “Zorgeloos Internet” kun je binnen Nederland op het internet vrijwel onbeperkt
surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon, dat wil zeggen dat het
datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het
gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
- Indien Contractant een datagebruik heeft dat tien keer zoveel (of meer) per maand is
dan het gemiddelde van alle gebruikers, zal Vodafone contact opnemen met
Contractant om het gebruik te matigen. Duurt dit datagebruik echter drie maanden
binnen een periode van 12 maanden, dan behoudt Vodafone zich het recht voor om
Zorgeloos Internet te beëindigen en Contractant een passend aanbod te doen.
- Bij Zorgeloos Internet is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon
te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP.
- Vodafone behoudt zich het recht voor om ingeval van misbruik Zorgeloos
Internet per direct te beëindigen.
- Bij Zorgeloos Internet is datagebruik in het buitenland uitgesloten. Datagebruik in
het buitenland wordt apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende
tarieven.

mocht het niet de bedoeling zijn dat dit hier geplaatst wordt: excuses

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

FietsFanaat33 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:08:
[...]

[...]
Dit is niet het topic om abonnementen te bespreken én dit is hier al meerder malen voorbij gekomen, maar goed, vodafone heeft een fair use policy en staat hierbinnen streaming gewoon toe!
Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
Details van deze fair use policy staan in de voorwaarden van vodafone blox.

zie onderaan de post van Splendes

[ Voor 30% gewijzigd door floriske.nl op 22-10-2008 16:26 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!

Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.