En dat is mijn punt ook. De producent kan heel gemakkelijk zeggen dat de gebruiker dit zelf veroorzaakt heeft vanwege het type schade, en zal je dus geen garantie verlenen. Zo gaat het doorgaans tenminste. Op defecte schermen is het heel lastig garantie claimen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:05:
Echter, dit neemt niet weg dat leveranciers de reparatie toch niet onder garantie uitvoeren onder het mom, SEW us...
Verwijderd
de enige garantie die je op schermen hebt is eventueel een dode pixel (maar een dode pixel zou meteen al zichtbaar moeten zijn) dat je touchscreen niet meer juist reageertRoD schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:08:
[...]
En dat is mijn punt ook. De producent kan heel gemakkelijk zeggen dat de gebruiker dit zelf veroorzaakt heeft vanwege het type schade, en zal je dus geen garantie verlenen. Zo gaat het doorgaans tenminste. Op defecte schermen is het heel lastig garantie claimen.
of dat je beeld wit uitvalt vaak vallen dit soort dingen onder software fouten en daar zit dan wel garantie op
Verwijderd
Probleem is natuurlijk dat ik het toestel al drie weken heb, die vlek zit er pas drie dagen. Denk dat RoD hier gelijk heeft, wordt een heel getouwtrek en ben het ding misschien weer 4 weken kwijt. Moet ik uiteindelijk zelf misschien voor de kosten op draaien waar ik geen zin in heb voor iets waarvan ik vrijwel zeker weet dat ik er niets verkeerd mee heb gedaan. 4 weken toestel kwijt en de kosten eventueel zijn het me niet waard, dan maar een vlek. Ik ga denk ik wel even langs een service center, misschien zeggen ze wel gelijk dat het garantie is, anders laten ze het maar zitten en heb ik pech.
Inmiddels het skinpack er weer op gezet en dan valt het wel mee
Inmiddels het skinpack er weer op gezet en dan valt het wel mee
Ik wilde net een aantal foto's versturen via bluetooth en tot mijn verbazing lijkt dat niet in 1 keer te gaan: je moet ze stuk voor stuk aanklikken en dan verzenden->bluetooth0>wachten tot apparaat in de lijst staat->verzenden->wachten tot helemaal klaar is,
en dan pas de volgende foto..
Weet iemand hoe je een aantal geselecteerde foto's in een keer kan verzenden?
Verwijderd
dat is niet mogelijk op een normale manier dan zou je een inpak progje nodig hebben a la winzip/rar en dan de foto's die je wilt verzenden inpakken en dat .zip/rar filetje verzendensuperduper schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:56:
Ik wilde net een aantal foto's versturen via bluetooth en tot mijn verbazing lijkt dat niet in 1 keer te gaan: je moet ze stuk voor stuk aanklikken en dan verzenden->bluetooth0>wachten tot apparaat in de lijst staat->verzenden->wachten tot helemaal klaar is,
alleen er is voor zo ver ik weet geen winzip/rar voor windows mobile
dus per stuk is de enige manier
Edit: blijkt wel te kunnen zie bericht van mucuracat
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 16:27 . Reden: blijkt wel te kunnen ]
Hmm, dat is vreemd. Op mijn PDA met WM5 kan dat gewoon wel... erg irritant.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:09:
[...]
dat is niet mogelijk op een normale manier dan zou je een inpak progje nodig hebben a la winzip/rar en dan de foto's die je wilt verzenden inpakken en dat .zip/rar filetje verzenden
alleen er is voor zo ver ik weet geen winzip/rar voor windows mobile
dus per stuk is de enige manier
kan wel, met resco explorer (geen freeware)superduper schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:16:
[...]
Hmm, dat is vreemd. Op mijn PDA met WM5 kan dat gewoon wel... erg irritant.
en er bestaat wel rar prog. Pocket rar 3.08 beta 4. zat bij de programma waar je de spb shell skins kunt installeren met script.
even googlen naar pocket rar en zie dat het freeware is.
http://www.winrar.nl/
[ Voor 10% gewijzigd door mucuracat op 17-10-2008 16:28 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Verwijderd
okeeej wist ik nietmucuracat schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:24:
[...]
kan wel, met resco explorer (geen freeware)
en er bestaat wel rar prog. Pocket rar 3.08 beta 4. zat bij de programma waar je de spb shell skins kunt installeren met script.
even googlen naar pocket rar en zie dat het freeware is.

rar ook met bluetooth mee sturen misschien?Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:28:
[...]
okeeej wist ik nietmaarja als je dan zo'n rar file verstuurd naar een andere "normale"mobiel heb je er nog geen kont aan

met normale telefoon bedoel je telefoons zonder rar of zonder windows mobile?
resco explorer kun je meerdere fotos kiezen en verzenden via bluetooth kiezen. of het ook werkelijk naar alle telefoons (ook normale) verzend, heb ik niet geprobeert.
[ Voor 28% gewijzigd door mucuracat op 17-10-2008 16:32 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Verwijderd
hahaha jij wil van een normale telefoon een smartphone makenmucuracat schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:30:
[...]
rar ook met bluetooth mee sturen misschien?

Verwijderd
weet iemand of je bij IGO8 de thuislocatie kan ingeven,hele programma doorgespit,maar kan nergens net als bij tomtom en mcguider vinden om dit te wijzigen.
deze in gebruik genomen naast mcguider,2 compleet werkende navigatie systemen op mijn omnia nu,het enige wat IGO8 doet is alle gegevens telkens opnieuw instaleren,is dit normaal bij IGO tijdens opstarten,duurt ongeveer 20 seconden?
verder snelle fix na invoeren gegevens,heb alleen als thuisadres frankrijk wat ik graag wil wijzigen.
ik ben nog niet echt bekend met dit navigatie programma.
deze in gebruik genomen naast mcguider,2 compleet werkende navigatie systemen op mijn omnia nu,het enige wat IGO8 doet is alle gegevens telkens opnieuw instaleren,is dit normaal bij IGO tijdens opstarten,duurt ongeveer 20 seconden?
verder snelle fix na invoeren gegevens,heb alleen als thuisadres frankrijk wat ik graag wil wijzigen.
gewoon in je favorieten zetten en thuis noemen.. thuislokatie is niet beschikbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:36:
weet iemand of je bij IGO8 de thuislocatie kan ingeven,hele programma doorgespit,maar kan nergens net als bij tomtom en mcguider vinden om dit te wijzigen.
Alle gegevens opnieuw installeren? heb ik geen last van. benoem anders de map 2257 naar 2257igo. (in geheugenkaart)
[ Voor 7% gewijzigd door mucuracat op 17-10-2008 16:42 ]
Misschien dat het antwoord in Nav N Go iGO 8 te vinden is.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:36:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
wat wordt bedoelt met de landscape mode?als hij daar niet in staat zou de IGO8 niet werken wordt in dit topic over gepraat,na instal niets veranderd kwa landscape of iets dergelijks,maar werkt gewoon.
Verwijderd
UPDATE:
de endurance test is ten einde
net nog 10 minuten gebeld en 5 smsjes verzonden en nu ligt ie aan de lader
accu status na 4 dagen en 8 uur = 10%
voor een smartphone vindt ik dit zeer netjes
tips voor een lange levensduur:
energie besparings stand aan
geen wifi
geen bluetooth
geen hsdpa
zo min mogelijk internetten
bellen en smssen reduceren
email binnen halen even vergeten
toestel heeft wel in de nacht aan gestaan
black theme's hebben geen verlichting nodig dus een energie besparing zal hiermee optreden
accu status na 4 dagen en 8 uur = 10%
geen wifi
geen bluetooth
geen hsdpa
black theme's hebben geen verlichting nodig dus een energie besparing zal hiermee optreden
Maar daarvoor het je natuurlijk geen smartphone om zo weinig mogelijk te internetten...als ik zo'n toestel heb wil ik van alle functies gebruik maken en dan komt het er toch op neer dat je elke dag moet laden en soms om de dag...maakt niet uit welke smartphone je hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:23:
UPDATE:
accu status na 4 dagen en 8 uur = 10%![]()
![]()
![]()
geen wifi
geen bluetooth
geen hsdpa
Verwijderd
ben ik ook met je eens maar wilde wel weten wat je accu aankan zonder alle toeters en bellen geactiveerd te hebben ik ga nu ook weer lekker HSDPA aangooien en zal ook weer mn MSN aanlaten staan dus nu zal ik wel weer 1,5 dag met 1 accu doenMichel242186 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:40:
[...]
Maar daarvoor het je natuurlijk geen smartphone om zo weinig mogelijk te internetten...als ik zo'n toestel heb wil ik van alle functies gebruik maken en dan komt het er toch op neer dat je elke dag moet laden en soms om de dag...maakt niet uit welke smartphone je hebt.
Sinds gisteren ben ik in het bezit van de omnia.
Nu wou ik net de SPB mobile shell installeren. Na een paar keer op ok te hebben gedrukt (als ie vraagt welke klok enz. je wilt) valt de telefoon ineens uit. ik wil de telefoon weer aanzetten maar hij doet niet meer
.
Ook werd de telefoon best wel warm aan de achterkant bij het sim kaartje zeg maar.
De telefoon hing aan de USB poort dus stroom te weinig kan niet.
Heeft iemand dit ook al gehad, of kan iemand mij hier wat meer over vertellen?
De telefoon is Vodafone gebrand.
* Edit: Waarschijnlijk kreeg de telefoon niet genoeg stroom van de USB poort.
Met adapter eraan lukt het wel.
Nu wou ik net de SPB mobile shell installeren. Na een paar keer op ok te hebben gedrukt (als ie vraagt welke klok enz. je wilt) valt de telefoon ineens uit. ik wil de telefoon weer aanzetten maar hij doet niet meer
Ook werd de telefoon best wel warm aan de achterkant bij het sim kaartje zeg maar.
* Edit: Waarschijnlijk kreeg de telefoon niet genoeg stroom van de USB poort.
Met adapter eraan lukt het wel.
[ Voor 9% gewijzigd door FietsFanaat33 op 17-10-2008 17:59 ]
Verwijderd
Edit:FietsFanaat33 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:57:
Sinds gisteren ben ik in het bezit van de omnia.
Nu wou ik net de SPB mobile shell installeren. Na een paar keer op ok te hebben gedrukt (als ie vraagt welke klok enz. je wilt) valt de telefoon ineens uit. ik wil de telefoon weer aanzetten maar hij doet niet meer.
haanenmax heeft het al ontdekt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 18:01 . Reden: te laat ]
Geen idee
Wat wel schijnt te werken is onderstaand programma ... Ga ik vanavond proberen
[ Voor 7% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 17-10-2008 18:44 ]
Die rommel duikt bij ieder populair toestel op en iedere keer blijkt weer dat het niet werkt.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
nintendo emulator lolX-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:43:
[...]
Geen idee
[afbeelding] [afbeelding]
welke spellen ???
Verwijderd
Wie o wie kan mij helpen.
Ik heb mijn Omnia nu twee weken en ik ben zeer tevreden. Na wat prutsen en ontdekken is de omnia al aardig gevuld met muziek en videos. Heel graag zou ik de covers van de albums en MP3's die ik erop zet ook graag in de omnia willen hebben. Ik heb het internet afgespeurd en ook deze 4 delen over de omnia. Ik kwam ergens tegen dat je een afbeelding van het album als jpg bestand in de de map van het album moet zetten. Vervolgens de het bestand hernoemen als folder.jpg en dan zou het moeten werken. Nou bij mij dus niet.
Heeft iemand tips??????????
THNX
Ik heb mijn Omnia nu twee weken en ik ben zeer tevreden. Na wat prutsen en ontdekken is de omnia al aardig gevuld met muziek en videos. Heel graag zou ik de covers van de albums en MP3's die ik erop zet ook graag in de omnia willen hebben. Ik heb het internet afgespeurd en ook deze 4 delen over de omnia. Ik kwam ergens tegen dat je een afbeelding van het album als jpg bestand in de de map van het album moet zetten. Vervolgens de het bestand hernoemen als folder.jpg en dan zou het moeten werken. Nou bij mij dus niet.
Heeft iemand tips??????????
THNX
Met windows media player kan je eenvoudig icons koppelen aan albums door het plaatje naar het album te slepen. Vervolgens voegt windows media player autmatisch de icons aan de muziek toe. Houdt het plaatje wel klein. Vervolgens muziek opnieuw naar je omnia kopieren.
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Ik heb het geprobeerd en ik heb nog steeds geen albumcovers in de touchplayer. Ik zal wel iets verkeerd doen. Zijn er nog meer opties?
Verwijderd
Mijn automatische correctie zie ik niet meer als ik een smsje typ, waar kan ik dit aan/uit zetten? heb al gekeken bij de opties maar het staat volgens mij gewoon aan..
Verwijderd
Weet iemand ondertussen al of er enkele widgets verwijderd kunnen worden? Verder ben ik nog steeds benieuwd naar een extra wachtwoord op de mailaccount zetten en om niet alle mediabestanden af te gaan spelen in de standaard programma's.
Kunnen jullie de extra's installeren na het registreren van jullie product? Ik krijg de melding dat dit in mijn taal niet mogelijk is... verder ben ik benieuwd naar meer software voor de Omnia dan de huidige software.
Kunnen jullie de extra's installeren na het registreren van jullie product? Ik krijg de melding dat dit in mijn taal niet mogelijk is... verder ben ik benieuwd naar meer software voor de Omnia dan de huidige software.
Dude....NICE:) dit werkt!X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:02:
Met windows media player kan je eenvoudig icons koppelen aan albums door het plaatje naar het album te slepen. Vervolgens voegt windows media player autmatisch de icons aan de muziek toe. Houdt het plaatje wel klein. Vervolgens muziek opnieuw naar je omnia kopieren.
Nu zit ik alleen nog met het probleem dat Touchplayer de volgorde van mijn nummer door elkaar gooit. Enig idee hoe ik dat kan veranderen/omzeilen?
Thanks mate!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
ik vind het soms wel erg lang duren voordat ik een GPS fix heb (gpsgate of IGO)
Laatst kreeg ik pas na een half uur rijden signaal in IGO. En GPSgate deed er ook 20 mins over om een signaal te krijgen toen ik m'n telefoon buiten had liggen. (XTRA ingeschakeld etc). Een enkele keer heb ik binnen 5 mins signaal.. waar ligt dit aan? Of gebruik ik het op de verkeerde manier ?
Laatst kreeg ik pas na een half uur rijden signaal in IGO. En GPSgate deed er ook 20 mins over om een signaal te krijgen toen ik m'n telefoon buiten had liggen. (XTRA ingeschakeld etc). Een enkele keer heb ik binnen 5 mins signaal.. waar ligt dit aan? Of gebruik ik het op de verkeerde manier ?
instellingen -> persoonlijk->invoer->tabblad woordaanvulling->onderste vinkjeVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:15:
Mijn automatische correctie zie ik niet meer als ik een smsje typ, waar kan ik dit aan/uit zetten? heb al gekeken bij de opties maar het staat volgens mij gewoon aan..
[ Voor 32% gewijzigd door Tusk op 18-10-2008 11:47 ]
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
Kan ik de tekst die ik bij het sturen van een bericht kan invoegen menu>invoegen>tekst>mijn tekst. veranderen en ook opslaan want bij mij blijf dat niet bewaard.
Verwijderd
Ja dat doet hij dus helaas nietTusk schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:44:
[...]
instellingen -> persoonlijk->invoer->tabblad woordaanvulling->onderste vinkje
nog een probleempje waar ik mee zit:
de gevoeligheid van de microfoon tijdens het maken van filmpjes.
mijn oude telefoon paste zichzelf aan als er veel geluid was (concert bv) maar bij de omnia wordt dat 1 kraak en ruis bedoeling.
nu hoopte ik dat te kunnen veranderen in het *#0002*28346# menu maar ik kan de betekenis van de andere afkortingen nergens vinden. (naast DAC EN SPK).
Wanneer ik in de audiocontrol naar camcoder ga dan krijg ik instellingen voor de volgende afkortingen:
DAC, SPK, MPBST, RBST, RVOL
Zou 1 van deze staan voor het volume van de mic tijdens het maken van filmpjes?
mijn oude telefoon paste zichzelf aan als er veel geluid was (concert bv) maar bij de omnia wordt dat 1 kraak en ruis bedoeling.
nu hoopte ik dat te kunnen veranderen in het *#0002*28346# menu maar ik kan de betekenis van de andere afkortingen nergens vinden. (naast DAC EN SPK).
Wanneer ik in de audiocontrol naar camcoder ga dan krijg ik instellingen voor de volgende afkortingen:
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
Hier ben ik ook benieuwd naarTusk schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:18:
nog een probleempje waar ik mee zit:
Had trouwens ergens wel gelezen dat dit verbeterd was? in een beta-firmware geloof ik, hoop dat het zo is
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 19:18 ]
Verwijderd
hallo ik heb een vraagje
ik heb net vandaag mijn omnia in mun bezit gekregen en vind hem super:D
Alleen 1 probleem alles staat in het duits....
heb gekeken op samsungmobile.com en daar de benodigde toestanden voor gedownload om de mobiel in het nederlands te krijgen.
heb microsoft activesync 4.5 er op gezet op de pc en i900XKHH1 Windows XP Update (Win 98/2K/XP) gedownload.
handleiding ook mee gepakt en de stappen gevolgd...
uiteindelijk stond er dus in dat ik met de update van xkhh1 het apparaat moest gaan controleren en hier kwam ik mee vast te zitten want kreeg de melding: onjuiste softwareversie. Controleer het apparaat.
Hij zou nu dus eigenlijk moeten gaan downloaden maar ik kan verder niks doen wat moet ik nu met mijn samsung om er alsnog gewoon nl erop te krijgen??? waar moet ik ergens naar toe gaan of iemand suggesties?
vriendelijk groet sjoess
heb gekeken op samsungmobile.com en daar de benodigde toestanden voor gedownload om de mobiel in het nederlands te krijgen.
heb microsoft activesync 4.5 er op gezet op de pc en i900XKHH1 Windows XP Update (Win 98/2K/XP) gedownload.
uiteindelijk stond er dus in dat ik met de update van xkhh1 het apparaat moest gaan controleren en hier kwam ik mee vast te zitten want kreeg de melding: onjuiste softwareversie. Controleer het apparaat.
Hij zou nu dus eigenlijk moeten gaan downloaden maar ik kan verder niks doen wat moet ik nu met mijn samsung om er alsnog gewoon nl erop te krijgen??? waar moet ik ergens naar toe gaan of iemand suggesties?
vriendelijk groet sjoess
hierin staat deze code:Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:18:
Voor de liefhebber
<zooi codes eruit geknipt>
*#7465625# - (Executes \Windows\Personalize.exe %LOCK_STATUS_INFO) Shows the status of the Network, Service Provider, SIM or Corporation lock.
Na invoeren zie ik dat er alleen een network-lock op zit. Sim;/USIM lock staat blijkbaar op Disabled.
het is een Vodafone-toestel, en als ik er een Mobistar sim in doe dan krijg ik de melding dat ik een netwerk-pincode moet invoeren.
Wat houdt die network-lock nou precies in? En kan het kwaad om dat te disablen?
Ik denk dat je dit even moet doen:Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:03:
hallo ik heb een vraagje
vriendelijk groet sjoess
* Press the 'dial' key to the left of the optical pad to bring up the dialer
* With the onscreen keypad input *#1546792*#
* Select 'Preconfiguration'
* Enter code *#81230*# and select OK
* Select 'Singapore', with the default Operator
* Accept this, DEVICE WILL HARD RESET
* Run update, and all should be well.
Verwijderd
Ik heb al mensen horen vertellen over die blauwe vlek op het scherm.
En wat raadt je.. Vandaag heb ik er ook eentje op men scherm:(
Weet iemand hoe je deze kwijt kan raken?
Verwijderd
Help!
Ik heb sinds eergisteren de Samsung i900. Mooi ding maar het smsen vind ik een drama!
Nou zag ik in de handleiding dat je voor de "ouderwetse" manier van smsen kan kiezen door "phonepad" te kiezen. Maar deze kan ik nergens vinden...
Wie kan mij verder helpen?
Ik heb sinds eergisteren de Samsung i900. Mooi ding maar het smsen vind ik een drama!
Nou zag ik in de handleiding dat je voor de "ouderwetse" manier van smsen kan kiezen door "phonepad" te kiezen. Maar deze kan ik nergens vinden...
Verwijderd
NietVerwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:49:
Ik heb al mensen horen vertellen over die blauwe vlek op het scherm.
Ziet hij er hetzelfde uit als op de foto's hier op het forum? Lijkt op inkt?
Verwijderd
instellingen> invoerVerwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:33:
Help!
Nou zag ik in de handleiding dat je voor de "ouderwetse" manier van smsen kan kiezen door "phonepad" te kiezen. Maar deze kan ik nergens vinden...![]()
Daar kan je het phonepad als standaard zetten, verder zit er naast het icoontje van het toetsenbord (midden onderin) een pijltje als je het toetsenbord ziet, hier kan je ook van keyboard switchen
Bedoel je dat de nummers binnen een album door elkaar worden gegooid?lj_tree schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:43:
[...]
Dude....NICE:) dit werkt!
Nu zit ik alleen nog met het probleem dat Touchplayer de volgorde van mijn nummer door elkaar gooit. Enig idee hoe ik dat kan veranderen/omzeilen?
Thanks mate!
Heb nog even een paar vragen:
Wat is de laatste (beste) update voor de Omnia met Nederlandse taal?
En ik heb op internet een nieuwe batterij gevonden van 1700 mAH. Het is een Li-ion batterij van merk onbekend. Door die 1700 mAH heb je natuurlijk een veel langere levensduur, maar zou het vertrouwd zijn?
Ik heb dit onlangs ook gevraagd, maar waarmee doen jullie een goede backup? Dus alle instellingen opslaan, programmas etc. Zodat je na een hard reset alles terug kunt zetten zoals t was? Ik neem aan dat na een harde reset je namelijk ook je inbox geleegd hebt bijvoorbeeld (heb opslagkaart wel geactiveerd, maar daar komen smsjes pas op als normale geheugen vol is toch?).
En de hardreset, reset die ook de interne opslag?
Een backup programma lijkt me toch wel een must. Active sync werkt hier niet, omdat ik Vista heb en die maakt geen backup van je toestel als geheel, maar alleen van onderdelen die je moet selecteren.
Wat is de laatste (beste) update voor de Omnia met Nederlandse taal?
En ik heb op internet een nieuwe batterij gevonden van 1700 mAH. Het is een Li-ion batterij van merk onbekend. Door die 1700 mAH heb je natuurlijk een veel langere levensduur, maar zou het vertrouwd zijn?
Spezifikation |
2 Jahre Langzeit AKKU Garantie auf alle unsere Akkus |
streng kontrollierte Qualitätsware mit CE-Prüfsiegel |
stärkster erwerbbarer Akku dieser Modelle bis 15 Tage Stand By |
höhere StandBy und Aufnahmezeit als der original Akku |
Überladungsschutz |
Überhitzungsschutz |
Kurzschlussschutz |
Kein Memoryeffekt Li-Polymer Akku - neueste Technik |
kompatibel mit original Netzteil |
lange Lebensdauer |
Top-Qualität |
100% kompatibel mit Originalakku (OEM) |
Original Akkudeckel wird beibehalten |
Bitte beachten: Unsere Li/Ion/LiPolymer Akkus erhalten Ihre volle Leistung nach mindestens 3-5 Ladezyklen (über Nacht) |
Ik heb dit onlangs ook gevraagd, maar waarmee doen jullie een goede backup? Dus alle instellingen opslaan, programmas etc. Zodat je na een hard reset alles terug kunt zetten zoals t was? Ik neem aan dat na een harde reset je namelijk ook je inbox geleegd hebt bijvoorbeeld (heb opslagkaart wel geactiveerd, maar daar komen smsjes pas op als normale geheugen vol is toch?).
Een backup programma lijkt me toch wel een must. Active sync werkt hier niet, omdat ik Vista heb en die maakt geen backup van je toestel als geheel, maar alleen van onderdelen die je moet selecteren.
[ Voor 20% gewijzigd door dagizmo op 18-10-2008 21:56 ]
Verwijderd
ik heb nu een .avi bestandje op mijn telefoon gezet maar krijg er geen geluid bij? Hoe kan dat?
Verwijderd
Thanks. Ik had dat icoontje al wel gevonden, maar ik heb geen optie "phonepad".Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:41:
[...]
instellingen> invoer
Daar kan je het phonepad als standaard zetten, verder zit er naast het icoontje van het toetsenbord (midden onderin) een pijltje als je het toetsenbord ziet, hier kan je ook van keyboard switchen
Ik zie wel de opties: Samsung Keboard, Samsung Keypad, Toetsenbord en Transcriber. Maar geen Keyboard waar ik eigenlijk naar op zoek ben.
Verwijderd
Jep..Maar wel niet zo nijg als op die foto..Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:37:
[...]
Niet
Ziet hij er hetzelfde uit als op de foto's hier op het forum? Lijkt op inkt?
phonepad is de linkerknop (off screen dus, de ECHTE knop) indrukken in het today / bureaublad scherm.Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:49:
[...]
Thanks. Ik had dat icoontje al wel gevonden, maar ik heb geen optie "phonepad".
Ik zie wel de opties: Samsung Keboard, Samsung Keypad, Toetsenbord en Transcriber. Maar geen Keyboard waar ik eigenlijk naar op zoek ben.
mocht je widgets toe willen voegen kijk dan ff op gsmarena.com.
Heb je ook een directe link?mariconjo schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 09:24:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Goedemorgen!
Ik heb het volgende; wanneer ik lekker naar de Touch Player aan het luisteren ben en ik lock mijn telefoon met de S2U dan stop, nadat het scherm op zwart is gesprongen, de muziek na een paar seconden. Wanneer ik dan weer unlock heb ik weer muziek. Ik heb al het eea aan instellingen in S2U geprobeerd alsmede in de telefoon bij batterij instellingen, ik kom er alleen niet uit. Iemand een tip?
Daarnaast wil ik muziek die in in de iTunes shop gekocht is, mijn vriendin is namelijk lekker aan het shoppen geweest, op mijn Omnia afspelen. Alleen is het zo dat deze in MPEG4 formaat op je computer worden gezet. Mijn Omnia speelt alleen deze bestanden niet af en ik neem aan dan bij andere ook niet. Is er een codec die je hiervoor kunt downloaden of ben ik overgeleverd aan het converteren van de bestanden en geen muziek meer kopen via iTunes.
Ik heb het volgende; wanneer ik lekker naar de Touch Player aan het luisteren ben en ik lock mijn telefoon met de S2U dan stop, nadat het scherm op zwart is gesprongen, de muziek na een paar seconden. Wanneer ik dan weer unlock heb ik weer muziek. Ik heb al het eea aan instellingen in S2U geprobeerd alsmede in de telefoon bij batterij instellingen, ik kom er alleen niet uit. Iemand een tip?
Daarnaast wil ik muziek die in in de iTunes shop gekocht is, mijn vriendin is namelijk lekker aan het shoppen geweest, op mijn Omnia afspelen. Alleen is het zo dat deze in MPEG4 formaat op je computer worden gezet. Mijn Omnia speelt alleen deze bestanden niet af en ik neem aan dan bij andere ook niet. Is er een codec die je hiervoor kunt downloaden of ben ik overgeleverd aan het converteren van de bestanden en geen muziek meer kopen via iTunes.
Hoe locken jullie je telefoon allemaal? Ik heb het zo ingesteld dat het beeldscherm uitgaat als ik de aan/uit knop indruk. En ook alleen met die knop weer aan. Dat toetsenblokkering met ophangtoets doet het niet ?Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Verwijderd
Ik ben ook nieuwsgierig hoe de widgets verwijderd kunnen worden. Of misschien wel vervangen. Als iemand het weet, graag hulp . D.Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:59:
Weet iemand ondertussen al of er enkele widgets verwijderd kunnen worden? Verder ben ik nog steeds benieuwd naar een extra wachtwoord op de mailaccount zetten en om niet alle mediabestanden af te gaan spelen in de standaard programma's.
Heb hier onlangs ook op geantwoorddagizmo schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:20:
....
Ik gebruik voor het backupen van berichten, contactpersonen etc. PIM backup.
Backup van geïnstalleerde programma's gaat niet werken omdat na een harde reset alle aanverwante register sleutels etc. ook verwijderd worden.
Ik heb gewoon alle cab files etc. van de software die ik gebruik op mijn geheugenkaart bij elkaar staan zodat ik na een hard reset alles vrij vlot weer kan installeren.
Verwijderd
Het kan een domme vraag klinken, maar ik heb sinds gisteren de Omnia.
Met mijn vorige gsm zat ik via Base (Blegië) aangesloten via een een post-paid abbo zonder extra's of zo. Nu heb ik mijn Omnia ingesteld :
- verbonden met mijn router
- email ingesteld, internet werkt
- ...
Krijg ik net het duister idee : dit alles gaat toch via mijn wifi-verbinding, niet ? Ik bedoel maar, ik ben hier toch niet per abuis aan het genieten van een extra service van Base waarvoor ze me dan over een maand een vette factuur kunnen presenteren ?
Wie brengt me ff duidelijkheid ? Hoe kan ik bijvoorbeeld het verschil zien op mijn Omnia tussen
gewoon surfen via wifi én wappen via Base (want dat kon ik op mijn vorige gsm ook, maar dat koste wel iets en dus zou ik dit nu liever vermijden). Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik enkel data verstuur via mijn wifi-kanaal en waar kan ik dit controleren ?
Met mijn vorige gsm zat ik via Base (Blegië) aangesloten via een een post-paid abbo zonder extra's of zo. Nu heb ik mijn Omnia ingesteld :
- ...
Krijg ik net het duister idee : dit alles gaat toch via mijn wifi-verbinding, niet ? Ik bedoel maar, ik ben hier toch niet per abuis aan het genieten van een extra service van Base waarvoor ze me dan over een maand een vette factuur kunnen presenteren ?
Wie brengt me ff duidelijkheid ? Hoe kan ik bijvoorbeeld het verschil zien op mijn Omnia tussen
gewoon surfen via wifi én wappen via Base (want dat kon ik op mijn vorige gsm ook, maar dat koste wel iets en dus zou ik dit nu liever vermijden). Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik enkel data verstuur via mijn wifi-kanaal en waar kan ik dit controleren ?
Verwijderd
ik heb gedaan wat je had gezegt maarDrNizeGuy schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:32:
[...]
Ik denk dat je dit even moet doen:
[...]
Device heb ik een hard reset gegeven en blijft nog steeds met het zelfde probleem van onjuiste softwareversie:S:S
heb je mischien nog iets wat ik kan proberen???
sjoess
Even een kickje....
Groentenman schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:14:
Even een vraagje. Mijn oom heeft een Omnia en heeft daarop tomtom geïnstalleerd. dit werkt ivm gpsgate alleen nu komt het vervelende voor dat wanneer hij gaat navigeren de tijd verspringt. Zo is het 13:19 en het volgende moment is het 15:12, zeer irritant. Zowel gpsgate 1.0 als de laatste versie 2.6 is gebruikt met verschillende baud-rates maar dit mocht allemaal niet helpen. Ook een ander programma als port-splitter mocht niet helpen.
Iemand suggesties?
IK had ook last van verspringende tijden met TomTom. Daarom heb ik Igo geinstalleerd, geen GPSGate nodig, en werkt perfect!
Heren,
Mijn omnia weigert ineens om te syncen met mijn PC. Wanneer ik deze als opslag apparaat gebruik dat wordt de Omnia wel herkend, en via active sync niet..... What could be the problem!?
Mijn omnia weigert ineens om te syncen met mijn PC. Wanneer ik deze als opslag apparaat gebruik dat wordt de Omnia wel herkend, en via active sync niet..... What could be the problem!?
Controleer even bij de connection settings of de juiste com poort nog geselecteerd staat.Jos84 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:32:
Heren,
Waar ik op zit te wachten is eigenlijk een "super-light" rom zonder applicaties dus, zodat je zelf bepaalt wat je wel en niet installeert. Er is een thread over op modaco, maar ik geloof niet dat we daar nog naar mogen linken.
Die com poort heb ik sinds de vorige keer niet verander . Daarbij kan ik niet zo snel vinden waar je de com voor de active sync kan veranderen.
erg vreemd, want gister begon de Omnia bij aansluiting meteen te synchroniseren....
Bij verbindingen > USB aan PC, dat stond aangevinkt......Heb ik nu uitgezet....en nu doet hij het weer wel.....Erg vaag...
erg vreemd, want gister begon de Omnia bij aansluiting meteen te synchroniseren....
Bij verbindingen > USB aan PC, dat stond aangevinkt......Heb ik nu uitgezet....en nu doet hij het weer wel.....Erg vaag...
[ Voor 22% gewijzigd door Jos84 op 19-10-2008 17:08 ]
Verwijderd
Na gezocht en gebladert, hier en overal&nergens, heb ik het niet kunnen vinden.
Wie o wie heeft er een foto van zijn branded vodafone toestel? Want ik háát dat vodafone logootje op die telefoons. Vodafone past voor de rest wel het beste bij me, maar dát vind ik zo hatelijk. Is het erg storend?
Oww en nog iets. Over de screenprotectors. Is dat erg nodig? Ik ben nogal bang voor krassen. Meestal lees ik dat het wel vrij krasbestendig is, maar toch..
Wie o wie heeft er een foto van zijn branded vodafone toestel? Want ik háát dat vodafone logootje op die telefoons. Vodafone past voor de rest wel het beste bij me, maar dát vind ik zo hatelijk. Is het erg storend?
Oww en nog iets. Over de screenprotectors. Is dat erg nodig? Ik ben nogal bang voor krassen. Meestal lees ik dat het wel vrij krasbestendig is, maar toch..
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 17:51 ]
Het handigste is om het ]NoData tooltje te installeren.Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:32:
Het kan een domme vraag klinken, maar ik heb sinds gisteren de Omnia.
- ...
Daarmee kan je uitzetten dat hij een verbinding via je mobiele provider mag maken, en dan ben je dus zeker dat je niet per ongeluk een connectie aan het maken bent als je WiFi niet aanstaat bijvoorbeeld.
Verder zie je met het icoontje bovenaan links naast je netwerk-sterkte ook of en welke data-verbindingen er actief zijn.
Verwijderd
Die had ik al gevonden. Maar dan kan je er nog niet mee smsen.Silverline schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 02:11:
[...]
phonepad is de linkerknop (off screen dus, de ECHTE knop) indrukken in het today / bureaublad scherm.
Ik zoek de Phonepad om mee te smsen, zoals het op de "ouderwetse" manier gaat. Nu kan ik bij smsen alleen voor de verschillende toetsenborden kiezen maar niet voor de Phonepad.
Iemand een tip?
Een screenprotector is echt een aanrader. Kost maar een paar cent en is een heel behoud voor je scherm.Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:50:
Na gezocht en gebladert, hier en overal&nergens, heb ik het niet kunnen vinden.
Hallo,
ik vond nog een mooi programma om RSS feeds mee te lezen.
ik gebruikte eerst SPB Insight, wat je hand matig moet updaten, deze kan het automatisch.
hier volgt een beschrijving van het programma:
pRSSreader is een kleine applicatie van ongeveer 300KB. Met pRSSreader kan je verschillende formaten RSS feeds uitlezen met je Pocket PC: RSS 0.90, 0.91, 0.92, 2.0, RDF 1.0 en Atom 0.3. Met de ingebouwde site manager kan je al je subscriptions bijhouden. Je kan je favoriete feeds onderverdelen in folders en tevens instellen dat je je feed op het Today scherm wilt zetten. Uiteraard geeft de applicatie aan of je een item al gelezen of nog niet gelezen hebt. De applicatie cached alles dus je kan ook offline je favoriete feeds lezen.

Today Plugin

Feeds Window

Feeds

Lees venster
voor meer info:
http://code.google.com/p/prssr/
En het mooiste is dat dit programma Freeware is
ik vond nog een mooi programma om RSS feeds mee te lezen.
ik gebruikte eerst SPB Insight, wat je hand matig moet updaten, deze kan het automatisch.
hier volgt een beschrijving van het programma:
pRSSreader is een kleine applicatie van ongeveer 300KB. Met pRSSreader kan je verschillende formaten RSS feeds uitlezen met je Pocket PC: RSS 0.90, 0.91, 0.92, 2.0, RDF 1.0 en Atom 0.3. Met de ingebouwde site manager kan je al je subscriptions bijhouden. Je kan je favoriete feeds onderverdelen in folders en tevens instellen dat je je feed op het Today scherm wilt zetten. Uiteraard geeft de applicatie aan of je een item al gelezen of nog niet gelezen hebt. De applicatie cached alles dus je kan ook offline je favoriete feeds lezen.

Today Plugin

Feeds Window

Feeds

Lees venster
voor meer info:
http://code.google.com/p/prssr/
En het mooiste is dat dit programma Freeware is
Verwijderd
Beste Mensen,
Ik heb het hele topic onderhand doorgeneusd maar mijn vraag en antwoord ben ik nog niet tegengekomen
het luid als volgt:
Hoe kan ik op mijn samsung omnia mijn nummer verbergen? Moet ik dat bij instellingen instelen ergens? want ik heb geen zin om bij elk nummer wat ik wil bellen #31# ervoor te zetten.
En bij mij staat er heletijd 3G tekentje ben ik nu op internet of zijn er kosten aan verbonden?
Hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.
MVG.
Ik heb het hele topic onderhand doorgeneusd maar mijn vraag en antwoord ben ik nog niet tegengekomen
het luid als volgt:
Hoe kan ik op mijn samsung omnia mijn nummer verbergen? Moet ik dat bij instellingen instelen ergens? want ik heb geen zin om bij elk nummer wat ik wil bellen #31# ervoor te zetten.
En bij mij staat er heletijd 3G tekentje ben ik nu op internet of zijn er kosten aan verbonden?
MVG.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 20:53 ]
Zoals ook een aantal andere mensen in dit topic (en op andere fora) zat ik met het probleem dat bij het starten van de camera je soms de melding krijgt "Er is onvoldoende video geheugen beschikbaar" en vervolgensde tip om wat toepassingen te sluiten. Helaas hielp het sluiten van toepassingen niet en bleef de camera onbeschikbaar tot er een reset werd gegeven.
Niet echt een oplossing maar omdat ik met een branded Tmobile versie zit kan ik geen ROM updates doen (indien onjuist dan hoor ik het gaarne).
Ondertussen heb ik wel een andere oplossing gevonden, wellicht hebben anderen hier ook baat bij:
Download Taskmanager 2.0 voor HTC:
http://www.freewarepocket...tc-task-manager-v2-0.html
Na de installatie heb je een icoon in je Programs lijst staan dat niet bruikbaar is, tenminste in mijn geval. Als je echter de TaskmanagerLite.exe kopieert uit de /Windows/ map en daarvan een snelkoppeling plakt in /windows/menustart dan ben je klaar. Hernoem de snelkoppeling nog even om het af te maken en via de nieuwe TaskManager kun je wel de toepassingen geheel killen en is je videogeheugen weer vrij en kun je daarna de Camera toepassing weer starten.
-Hoofdmenu (of startmenu) -> Instellingen
->Telefoon
-> Services
-> Nummerweergave
-> Instellingen Ophalen (rechtsonder)
Regel daar je gewenste optie.
Niet echt een oplossing maar omdat ik met een branded Tmobile versie zit kan ik geen ROM updates doen (indien onjuist dan hoor ik het gaarne).
Ondertussen heb ik wel een andere oplossing gevonden, wellicht hebben anderen hier ook baat bij:
Na de installatie heb je een icoon in je Programs lijst staan dat niet bruikbaar is, tenminste in mijn geval. Als je echter de TaskmanagerLite.exe kopieert uit de /Windows/ map en daarvan een snelkoppeling plakt in /windows/menustart dan ben je klaar. Hernoem de snelkoppeling nog even om het af te maken en via de nieuwe TaskManager kun je wel de toepassingen geheel killen en is je videogeheugen weer vrij en kun je daarna de Camera toepassing weer starten.
Zoals hierboven ook al verklapt heb ik een Tmobile branded ROM dus wellicht dat het wat verschil maar probeer de volgende stappen een volgens mij moet dit werken voor je:Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:49:
Beste Mensen,
het luid als volgt:
MVG.
->Telefoon
-> Services
-> Nummerweergave
[ Voor 27% gewijzigd door Nowhereman op 19-10-2008 20:57 ]
-Pwn the day-
Verwijderd
Opstartgeluid:
Weet iemand hoe ik het opstartgeluid kan wijzigen? Hiermee bedoel ik dus het geluid bij aanzetten v/d Omnia.
Trouwens ook graag info over het "uitzetgelui"d".
Dank alvast.
Weet iemand hoe ik het opstartgeluid kan wijzigen? Hiermee bedoel ik dus het geluid bij aanzetten v/d Omnia.
Dank alvast.
Verwijderd
Dankjewel zeg !Adion schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:56:
[...]
Het handigste is om het ]NoData tooltje te installeren.
Daarmee kan je uitzetten dat hij een verbinding via je mobiele provider mag maken, en dan ben je dus zeker dat je niet per ongeluk een connectie aan het maken bent als je WiFi niet aanstaat bijvoorbeeld.
Verder zie je met het icoontje bovenaan links naast je netwerk-sterkte ook of en welke data-verbindingen er actief zijn.
Hij gaf er twee aan :
- Base MMS
- Mobile Internet
Heb beide uitgeschakeld en ja, ik kan nog steeds surfen via mijn wi-fi ! Kan ik nu op beide oren slapen ?
Verder viel het me ook op dat ik geen wifi verbinding kan maken als de usb-kabel is aangesloten, is dit normaal ?
Verwijderd
Wat is nou de beste manier om je eigen sms toon te kiezen? Er zijn meerdere mogelijkheden heb ik gelezen, wat is het makkelijkste?
Check de PowerOn.wav en de PowerOff.wav in je /Windows/ map?Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:10:
Opstartgeluid:
Dank alvast.
Zelf een ff zoeken voordat je hier wat vraagt mag natuurlijk ook he ;-)
-Pwn the day-
Het Minsk probleem is een Igo 8 bug.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:02:
Behalve het probleem dat mn scherm enkele keren per dag op zwart gaat en ik moet resetten (iemand die weet hoe dat op te lossen), heb ik nog een ander zeer irritant probleem. De tijdszone wordt vaak automatisch op Minsk gezet, waardoor de tijd ook een uur vooruit wordt gezet. Ik heb de tijdszone nu maar op Minsk gezet en de tijd handmatig een uur achteruitgezet (en ook de instelling op handmatig gezet), maar toch zet hij de tijd zomaar weer af en toe een uur vooruit. Dit is echt waardeloos!!! Heeft iemand dit probleem ook gehad en opgelost??
Verwijderd
Bedankt ga zo even kijkenNowhereman schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:51:
Zoals ook een aantal andere mensen in dit topic (en op andere fora) zat ik met het probleem dat bij het starten van de camera je soms de melding krijgt "Er is onvoldoende video geheugen beschikbaar" en vervolgensde tip om wat toepassingen te sluiten. Helaas hielp het sluiten van toepassingen niet en bleef de camera onbeschikbaar tot er een reset werd gegeven.
[...]
Zoals hierboven ook al verklapt heb ik een Tmobile branded ROM dus wellicht dat het wat verschil maar probeer de volgende stappen een volgens mij moet dit werken voor je:
->Telefoon
-> Services
-> Nummerweergave
Verwijderd
is er soms geen programmatje waarmee ik makkelijker sms'jes kan sturen?
Vind de toetsenborden die er standaard opzitten niet echt handig met de vingers ?
Vind de toetsenborden die er standaard opzitten niet echt handig met de vingers ?
Via active sync, Tools> options en daar ergens een vinkje aanzetten.Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:16:
[...]
Verder viel het me ook op dat ik geen wifi verbinding kan maken als de usb-kabel is aangesloten, is dit normaal ?
[ Voor 35% gewijzigd door mucuracat op 19-10-2008 22:47 ]
Een manier is om bijvoorbeeld in verkenner het geselecteerde ringtoontje/MP3 aan te klikkenen ingedrukt te houden, dan krijg je een keuze menu waaronder de optie "als ringtone instellen".Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:21:
Wat is nou de beste manier om je eigen sms toon te kiezen? Er zijn meerdere mogelijkheden heb ik gelezen, wat is het makkelijkste?
Het bestand wordt dan automatisch naar de map ringtones op het kleine interne geheugen gekopieerd. Je kan ook zelf de geluidsbestanden opslaan in de map, maar het gaat ten koste van je kleine interne geheugen.
Verwijderd
Ik heb al twee verschillende versies van die 'threaded sms tool' geïnstalleerd maar geeneen die het lijkt te doen. Wie gooit me een linkje naar een werkende versie ? (tooltje om sms-berichten onder elkaar weer te geven)
Dank alvast !
Btw : Bestaat er een soort freeware versie van outlook mobile ? Ik mis toch wel een stevige agenda-organiser tool, of kijk ik er bal naast ?
Dank alvast !
Btw : Bestaat er een soort freeware versie van outlook mobile ? Ik mis toch wel een stevige agenda-organiser tool, of kijk ik er bal naast ?
Heb deze bestanden gewist (tmobile geluidjes) en nu geen Kl$^@$ plingetjes meer bij t uit en aanzetten. Thanks mate!Nowhereman schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:24:
[...]
Check de PowerOn.wav en de PowerOff.wav in je /Windows/ map?
Zelf een ff zoeken voordat je hier wat vraagt mag natuurlijk ook he ;-)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Verwijderd
Nieuwste/beste en waarschijnlijk allerlaatste ROM:
PDA i900DTHJ5/i900DTHJ5
Phone: i900XXHJ1
(engels)
Ben benieuwd!
PDA i900DTHJ5/i900DTHJ5
(engels)
Ben benieuwd!
Verwijderd
Nu al de allerlaatste?Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:35:
Nieuwste/beste en waarschijnlijk allerlaatste ROM:
PDA i900DTHJ5/i900DTHJ5
(engels)
Ben benieuwd!
Natuurlijk is dat niet de allerlaatste. Het is op dit moment gewoon de laatste/nieuwste ROM.
@chielomnia:
Misschien kun je de veranderingen t.o.v. de voorgaande ROM posten? Aleen een nummertje hebben we zo weinig aan.
@chielomnia:
Misschien kun je de veranderingen t.o.v. de voorgaande ROM posten? Aleen een nummertje hebben we zo weinig aan.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
Komende tijd iig geen betere roms beschikbaar en de bron die de roms uitgeeft zegt dat het de laatste kan zijn tenzij er echt een duidelijk betere komt. Denk zelf dat het dan nog lang wachten is voordat er betere op de samsung sites te vinden zijn. Jammer!
Wel kunnen er nu custom roms gemaakt worden, hiermee kan je dus alle overbodige programma's verwijderen. Hierover later meer..
Geen duidelijke veranderingen gemerkt tot nu toe..
Wel kunnen er nu custom roms gemaakt worden, hiermee kan je dus alle overbodige programma's verwijderen. Hierover later meer..
Geen duidelijke veranderingen gemerkt tot nu toe..
Verwijderd
Waarschijnlijk gaat dit programma niet werken.X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:43:
[afbeelding] [afbeelding]
Hiervoor moet je meerdere knoppen tegelijk in kunnen drukken, maar de Omnia is geen Multitouch heb ik begrepen. De iPhone kan dit wel.
3G houdt gewoon in dat je bent verbonden via UMTS i.p.v. GSM (2G). Over UMTS kan je ook bellen, dus dat houdt niet per definitie in dat je dan gelijk aan het internetten bent.Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:40:
[...]
Bedankt ga zo even kijken
3G geeft aan dat je gebruik kan maken van UMTS (dekking). Dit betekend niet persé dat je verbinding hebt. Als je verbinding hebt staan er pijltjes onder. Tab even op het icoontje en je kan zien of je verbinding hebt of niet.
[ Voor 12% gewijzigd door DeOS op 20-10-2008 12:59 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
andere optie is je telefoon aan je pc te koppelen met mymobile (freeware)Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:40:
is er soms geen programmatje waarmee ik makkelijker sms'jes kan sturen?
dan kan je je sms intikken op je pc en versturen met je telefoon maar voor onderweg is dit niet echt praktisch
maar een sms verzenden bij elk toetsenbord onhandig ???
ik vond het ook ff wennen maar ben er nu nog sneller mee dan op mn oude K800i
Verwijderd
Zou je ons kunnen vertellen waar je dit precies gevonden hebt op GSMArena?mariconjo schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 09:24:
Ik ben al het forum aan het doorlezen, maar kan niks vinden over widgets toevoegen.
Heb ook al voor mijn gevoel die hele website afgestruind, maar ook niets gevonden.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:24:
[...]
Zou je ons kunnen vertellen waar je dit precies gevonden hebt op GSMArena?
Ik ben al het forum aan het doorlezen, maar kan niks vinden over widgets toevoegen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Ik denk dat je hiervoor toch de helpdesk van TomTom moet gebruiken.. Wat wellicht nog een kleine kans heeft is het uitzetten van tijdssynchonisatie met GPS... Ik weet echter niet of je dit kan in of uitschakelen met TomTom.Groentenman schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:07:
Even een vraagje. Mijn oom heeft een Omnia en heeft daarop tomtom geïnstalleerd. dit werkt ivm gpsgate alleen nu komt het vervelende voor dat wanneer hij gaat navigeren de tijd verspringt. Zo is het 13:19 en het volgende moment is het 15:12, zeer irritant. Zowel gpsgate 1.0 als de laatste versie 2.6 is gebruikt met verschillende baud-rates maar dit mocht allemaal niet helpen. Ook een ander programma als port-splitter mocht niet helpen.
Iemand suggesties?
[...]
Gaat om Bling Software. Die noemt het Widgets, maar tis niet zoals de Samsung Widgets.m0nk schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:48:
[...]
Heb ook al voor mijn gevoel die hele website afgestruind, maar ook niets gevonden.
Tevens kun je nergens de software downloaden. Enkel een demo bekijken.
ZAl wel beta zijn
Ik zit nog steeds met een vraag, die ik een aantal pagina's terug ook gesteld heb. Wanneer ik mijn telefoon blokkeer en ik wordt gebeld dan komt er onder in het lcdscherm te staan beantwoorden en negeren. Dus wanneer de telefoon in mijn zak zit worden deze knoppen ingedrukt.
Heb S2U2 geinstalleerd en dat doet het goed, behalve bij smsjes, want dan krijg ik ook weer die balk te zien met opties. Hoe zit dat bij jullie? Is het een bug? of is eht ergens een instelling?
Heb S2U2 geinstalleerd en dat doet het goed, behalve bij smsjes, want dan krijg ik ook weer die balk te zien met opties. Hoe zit dat bij jullie? Is het een bug? of is eht ergens een instelling?
Ik snap er geen bal van!! Ik weet zeker dat ik zondagmorgen een link op gsmarena gezien heb om widgets toe te voegen maar nu zie ik hem zelf ook niet meer!! Ik blijf zoeken....m0nk schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:48:
[...]
Heb ook al voor mijn gevoel die hele website afgestruind, maar ook niets gevonden.
Verwijderd
Ik weet niet of het er altijd al was en dat het me nu pas opvalt of dat het iets van de laatste dagen is, maar als ik in het midden van mn scherm druk voel ik duidelijk ik iets indruk, het buitenste schermpje tikt heel iets tegen het daadwerkelijke touchscreen ofzo. Is dat erg?
http://www.opera.com/down...t%20updated:%2020.10.2008
opera browser 9.5 beta 2.. zou nieuwer moeten zijn dan wat op omnia staat. met widgets!!
opera browser 9.5 beta 2.. zou nieuwer moeten zijn dan wat op omnia staat. met widgets!!
Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem, na 2 dagen al. Vermoedelijk omdat ie zonder hoesje in mn broek zak tijdens het fietsen ofzo, misschien dat er iets teveel druk op zat? Anyway, ik heb gewoon gebluft, naar de winkel gegaan en gezegd dat het er al direct op zat. Kreeg een nieuwe mee. Probleem opgelostVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:52:
Ik heb even hetzelfde scherm in beeld gezet voor een goede vergelijking:
[afbeelding]
Frappant?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!
Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.
Het is NIET toegestaan om hier abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan dit topic. Het is ook niet de bedoeling dat we naar roms gaan linken!
Discussie over abonnementen kan in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic.