Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Overigens, is deze quote van Ars al een keer hier gepost?
And has anyone else noticed that the Cows are signing up for PSP on a regular basis??? Since OGR has started to slowdown we have had 2 or 3 Cows join. I agree that Norwary and Sloth are both ones to look out for but the real problem is DPC.
Wat ze dan niet zien is dat het eigenlijk alleen maar DC-vault-gangers zijn die zich aanmelden, wordt leuk als er echt wat mensen van OGR komen.

[ Voor 7% gewijzigd door Xaverius op 17-10-2008 13:39 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Waarom zou iemand daar bezorgd van worden? Zeker Ars zou dit niet veel kunnen schelen aangezien zij 39.000 punten voor staan.
rare quote link Xav
[ Voor 8% gewijzigd door Cow_tipping op 17-10-2008 13:28 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Ars wil de overall #1 behouden in de sub-groep. Tevens kunnen we bij Eon ook zeker nog 4 punten halen.Cow_tipping schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:27:
We kunnen nog maximaal 5.000 punten voor de vault halen met psp-prp.
Waarom zou iemand daar bezorgd van worden? Zeker Ars zou dit niet veel kunnen schelen aangezien zij 39.000 punten voor staan.
edit:
rare quote link Xav
al met al kunnen we zonder al te veel moeite de 400.000 induiken en dan eens gaan rellen in de stand van de top 3 !!!
Van die units die op moderne pc's dus een paar weken nodig hebben zie ik dus eigenlijk niet echt zitten (moderne pc is dus drie keer zo snel ofzo).
Majestic-12 doe ik overigens liever niet, want dan kan ik eens in de week mn router resetten en blijft weinig meer over van mn verbinding.
Oh en grafisch is geen optie. Terminal all te way
Uitkomst: op geen enkele praktische manier.
Andere suggesties voor minder heavy projecten?
[ Voor 46% gewijzigd door Pyrus op 18-10-2008 00:03 ]
Iemand anders nog opties?
Verder...
Humor dat we 60,060 punten bij SoB-sieve erbij krijgen omdat er een nieuw team begonnen is.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Ik ben niet zo'n type, maar ik ben vast niet de enige die snapt hoe je met een paar PC's de stats behoorlijk kan manipuleren.
He, wat een cynisch begin van het weekend. Koppige bokbiertjes van gister denk ik.
*gaat opvrolijken
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Stel een project X met 100 teams, waarin 10 spookteams worden bijgezet. Afhankelijk of je op 10 stond of op positie 40, is het verschil aan punten wat je erbij krijgt, afhankelijk van je positie.
pos | teams | punten | delta |
10 | 100 | 9100 | |
10 | 110 | 9181.818 | 81.818 |
40 | 100 | 6100 | |
40 | 110 | 6454.545 | 354.545 |
Dus als alle andere project-scores onverandert blijven, haal je toch wat extra punten in tov van de teams die boven je stonden in project X.
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Weet iemand nog wat de achterstand op #7 was?a. remove predictor@home - DONE REMOVED
b. remove riesel sieve (all three) - DONE REMOVED
c. add nqueens@home - THREAD POSTED ---> http://nqueens.ing.udec.cl/forum_thread.php?id=73 <--- Some comments for you guys might speed up a response
d. add docking@home - THREAD POSTED ---> http://docking.cis.udel.edu/forum_thread.php?id=354 <--- Some comments for you guys might speed up a response
e. add superlink - THREAD BUMPED
f. add sha-1 - THREAD BUMPED
Edit: En nu ineens +57 punten.
[ Voor 10% gewijzigd door Xaverius op 18-10-2008 11:54 ]
Stop de verwelking!
Als ook Superlink en SHA-1
hmm, helaas niet alle sieves verwijderd.
[ Voor 83% gewijzigd door Cow_tipping op 18-10-2008 12:22 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
[ Voor 3% gewijzigd door Megaflix op 18-10-2008 12:35 ]
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Achterstand was ongeveer 16K dacht ik. Nu nog "maar" 12Xaverius schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:51:
[afbeelding]30.987,455
Weet iemand nog wat de achterstand op #7 was?
Edit: En nu ineens +57 punten.De enige die boven ons er meer profijt van had dan wij was team norway die er 398 puntjes op vooruit is gegaan.
Aantal teams in de nieuwe projecten :
NQueens :234
Superlink : 483
Docking : 210
SHA-1 : 631
Plaats van DPC op de mogelijk nieuwe projecten (er is dus al een DPC account op allemaal)
NQueens : 143 (1.314 punten, met 100K punten staan we 22)
Docking : 78 (12.495 punten, met 100K staan we 34e)
SHA-1 : 27 (1.051.940 punten)
Superlink : 17 (453.058 punten)
Als het een nieuw project wordt, verdient met name NQueens dus wel wat aandacht
[ Voor 49% gewijzigd door DigiK-oz op 18-10-2008 14:05 . Reden: DPC standen toegevoegd ]
Whatever
[ Voor 30% gewijzigd door Megaflix op 18-10-2008 14:47 ]
Maakt opzicht niet veel uit, alle andere teams verliezen die punten die ze hebben ook. Ok, we vallen misschien wat harder, maar goed.Megaflix schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:46:
Ik zal vast even uitzoeken wat die projecten doen, zodat we de startpost daarmee kunnen updaten. We staan dan wel 8e bij Mathmetical, maar bij OGR-25 raken we 10k kwijt binnenkort!
Eon ziet uit als een project waar nog veel 'gehaald' kan worden...
Ik denk dat dit voor ons alleen maar gunstig is!
[ Voor 20% gewijzigd door Cow_tipping op 18-10-2008 22:33 ]
Anoniem: 47852
Bold_Seeker doet bij voorkeur BOINC projectenCow_tipping schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:33:
Of we sturen onze Bold Seeker er op af als er weer werk is
Laten die 2 nieuwkomers nu net in die categorie vallen
Moet ik wat power erop zetten?
Ik heb 6 cores overgezet op Docking@Home, eens kijken wat dat doet
Maakt niet uit, ik ga nu eerst maar stug door op M@H en P@H.

Vooral dankzij Bold_Seeker
StugIII, gefeliciteerd met je 1e plek binnen DPC @ eOn!
[ Voor 15% gewijzigd door DigiK-oz op 19-10-2008 12:51 ]
Whatever
Gaat best lekker op die ouwe bak van me. Heb gelijk maar een andere ouwe bak ook er op gezet. Doet 3 tot 4 uur over een unit en gebruikt nauwelijks geheugen. Prima projectje voor de wat tragere bakken
Bedankt en nu op naar de top 10 met de DPC.DigiK-oz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 11:54:
Ik mag hopen dat Nqueens een nieuw project wordt. Er zijn 3 DPC-koeien naar die wei verdwaald en dat resulteert met nauwelijks power in 11 plaatsen stijging daar
StugIII, gefeliciteerd met je 1e plek binnen DPC @ eOn!
Of bevriezen ze de scores voor de vault?
Wordt eruit geknikkerd. Helaas, maar zo werkt de Vault.Bio1ogics schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:38:
Hoe gaat het trouwens straks met OGR-25? Wordt die uit de vault geknikkerd omdat die afgerond is?
Of bevriezen ze de scores voor de vault?
Klote trouwens, want nu zien heel mijn grafieken er niet meer uit. En inhaal stats zijn nu ook een beetje vreemd... (Aangezien niemand meer een positieve output heeft over de laatste maand...)
[ Voor 23% gewijzigd door Balachmar op 19-10-2008 16:55 ]
Kun je de grafiek misschien 'resetten' op de dag van de daling? Dan is in ieder geval vanaf die dag weer een beetje goed zichtbaar hoe we staan ten opzichte van de rest.Balachmar schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:54:
[...]
Wordt eruit geknikkerd. Helaas, maar zo werkt de Vault.
Klote trouwens, want nu zien heel mijn grafieken er niet meer uit. En inhaal stats zijn nu ook een beetje vreemd... (Aangezien niemand meer een positieve output heeft over de laatste maand...)
Nu lijkt het wat chaotisch, maar over een paar dagen herstelt dat wel denk ik? Kunnen we ook zien dat het verwijderen van een aantal projecten ons alleen maar heeft geholpen?Megaflix schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 18:07:
[...]
Kun je de grafiek misschien 'resetten' op de dag van de daling? Dan is in ieder geval vanaf die dag weer een beetje goed zichtbaar hoe we staan ten opzichte van de rest.
Ik zou even een paar dagen wachten. Vrij vertaald : Je hebt leugens, grove leugens en statistieken
Whatever
Is het nu allemaal gelukt met een algemene VM voor Dimes? Want als er een kant en klare is die geen tot vrijwel geen CPU pakt dan heb ik interesse.
Stop de verwelking!
Als je de data ruw hebt wil ik er wel een duidelijk grafiekje van maken wat ingezoomd is op de afgelopen paar dagen.Megaflix schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:16:
Ik bedoelde meer dat er dan op de horizontale as minder dagen staan, zodat je dat beter kan zien dan nu bij een scherpe lijn naar beneden bij alle teams.
Dan moet je een win2000 VM nemen evt van m'n ftp te halen(je hebt misschien iets geduld nodig, maar dan heb je ook watXaverius schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:42:
OKé, ik ben even bezig geweest met DSL in een VM maar kwam er niet helemaal uit. Omdat ik weet dat er tijdens mijn huwelijksreis hier het één en ander er over gesproken is heb ik maar even teruggekeken.
Is het nu allemaal gelukt met een algemene VM voor Dimes? Want als er een kant en klare is die geen tot vrijwel geen CPU pakt dan heb ik interesse.
host: emphy.dyndns.org
login: dpc/dpc
[ Voor 5% gewijzigd door emphasis op 19-10-2008 23:32 ]
op diezelfde ftp staat als het goed is een Dimes in DSL waarbij je alleen nog Dimes moet installeren, voor de rest heb ik alles al gedaan, Dimes word automatisch opgestart, java staat erop, het enige probleem is dat de poorten nog geblokt worden..Xaverius schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:42:
OKé, ik ben even bezig geweest met DSL in een VM maar kwam er niet helemaal uit. Omdat ik weet dat er tijdens mijn huwelijksreis hier het één en ander er over gesproken is heb ik maar even teruggekeken.
Stop de verwelking!
Alleen de inhaalstats (op vault niveau) die ik uit kon rekenen slaan nu dus ook ff nergens op. Want dan heb ik ook nog maar 2 dagen aan data.
Ach, alles komt wel weer goed.
En de nieuwe top 10 van projecten waar we nog de meeste punten kunnen halen!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Prime Sierpinski Problem - Sieve: 5000.0 Prime Sierpinski Problem - PRP: 5200.0 Eon: 5882.352941 Seventeen Or Bust - Sieve: 6727.272727 Wieferich@Home: 7804.878049 yoyo@home: 8035.190616 Sudoku: 8210.116732 EulerNet: 8339.350181 Proteins@Home: 9066.193853 POEM@Home: 9068.627451 |
[ Voor 34% gewijzigd door Balachmar op 20-10-2008 08:25 ]
Het is ook handig als je eerst instelt dat ze clients de local proxy moeten gebruiken voordat je ze start want dan kan dat niet meer.
[ Voor 23% gewijzigd door Xaverius op 20-10-2008 09:47 ]
Stop de verwelking!
"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::
Ah nee, nu zijn we weer alle info kwijt van het goede werk van de afgelopen maanden.Balachmar schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 08:23:
Ik laat de grafiek nu tekenen vanaf 2008-10-19, dat is bij mij de dag geweest dat er de punten af waren. Dat zijn dus helaas nog maar 2 dagen daan data. Maar de grafiek zal vanzelf wel weer groeien.
Alleen de inhaalstats (op vault niveau) die ik uit kon rekenen slaan nu dus ook ff nergens op. Want dan heb ik ook nog maar 2 dagen aan data.
Ach, alles komt wel weer goed.
En de nieuwe top 10 van projecten waar we nog de meeste punten kunnen halen!
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Prime Sierpinski Problem - Sieve: 5000.0 Prime Sierpinski Problem - PRP: 5200.0 Eon: 5882.352941 Seventeen Or Bust - Sieve: 6727.272727 Wieferich@Home: 7804.878049 yoyo@home: 8035.190616 Sudoku: 8210.116732 EulerNet: 8339.350181 Proteins@Home: 9066.193853 POEM@Home: 9068.627451
Die info zou ik toch graag bewaard zien in dit grafiekje, met de herindeling erbij. Dan kunnen we ook zien hoeveel deze herindeling ons heeft opgeleverd in verhouding tot de andere teams.
Heb je eigenlijk wel gelijk in, ik zal het wel af kappen, zodra we weer meer dan een maand ofzo data hebben.Cow_tipping schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:32:
[...]
Ah nee, nu zijn we weer alle info kwijt van het goede werk van de afgelopen maanden.
Die info zou ik toch graag bewaard zien in dit grafiekje, met de herindeling erbij. Dan kunnen we ook zien hoeveel deze herindeling ons heeft opgeleverd in verhouding tot de andere teams.
Ik heb geen zin steeds handmatig een wu te moeten opstarten en de 24/7 optie is hiermee al helemaal niet mogelijk.
Ik heb daar gekeken maar zie geen optie om van 2 naar 1 core terug te gaan. Zoals ik eerder opmerkte was dit een aantal versies geleden wel mogelijk. Ik draai alleen NQFreezeXJ schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:40:
Wil je heel boinc op 1 core draaien, dan zou je dat in kunnen stellen onder advanced -> preferences. Anders wordt het lastig, en moet je met resource share werken zodat BOINC zelf switcht tussen je projecten.
Mijn instellingen op de site, waarbij ik de core-instelling ook op 1 heb gezet werkt ook niet. Een programma reset met daarna een benchmark blijft aangeven dat er twee cores in gebruik blijven. Op hun forum kan ik ook niets vinden wat mij verder kan helpen. Ik werk de wachtrij af en stop er mee.
Dat is dan Boinc-manager 6.2.18On multiprocessor systems, use at most ... % of the processors
[ Voor 11% gewijzigd door Xaverius op 20-10-2008 15:11 ]
Stop de verwelking!
Maar die DSL gebruikt dan weer wel redelijk wat cpu, wat bij windows2000 dan weer niet het geval isnickb90 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 07:49:
[...]
op diezelfde ftp staat als het goed is een Dimes in DSL waarbij je alleen nog Dimes moet installeren, voor de rest heb ik alles al gedaan, Dimes word automatisch opgestart, java staat erop, het enige probleem is dat de poorten nog geblokt worden..dus erg snel gaat hetniet
![]()
Ik denk dat dat misschien wel op te lossen is met een goede kernel in DSL die beter geschikt is voor virtualisatie. Tenminste ik heb zo ergens ooit iets begrepen dat soms virtualiseren veel beter gaat als het gast systeem daar ook voor aangepast is. (In ieder geval voor bepaalde soorten virtualisatie)emphasis schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:34:
[...]
Maar die DSL gebruikt dan weer wel redelijk wat cpu, wat bij windows2000 dan weer niet het geval is
Edit:
Dat lage processor verbruik met de windows VM werkt alleen als de client als service of in je system tray draait. Als het venster geopend is of geminimaliseerd naar je gewone programma balk, dan gebruikt ie wel behoorlijk wat processor
[ Voor 24% gewijzigd door emphasis op 20-10-2008 16:46 ]
Die instellingen op de site zouden moeten werken, tenzij je ook lokaal iets hebt ingesteld, want dat overruled de instellingen op de site. In de BOINC manager kun je onder advanced->preferences de CLEAR knop klikken en dan ok. Als die optie niet aanwezig is in jouw versie van BOINC (?) zou je de file global_prefs_override.xml kunnen weggooien (terwijl BOINC gestopt is). Daarna project updaten en hij zou de web-settings moeten overnemen.Loose Ends schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:37:
[...]
Ik heb daar gekeken maar zie geen optie om van 2 naar 1 core terug te gaan. Zoals ik eerder opmerkte was dit een aantal versies geleden wel mogelijk. Ik draai alleen NQ
Mijn instellingen op de site, waarbij ik de core-instelling ook op 1 heb gezet werkt ook niet. Een programma reset met daarna een benchmark blijft aangeven dat er twee cores in gebruik blijven. Op hun forum kan ik ook niets vinden wat mij verder kan helpen. Ik werk de wachtrij af en stop er mee.
Niet zo snel opgeven, we kunnen alle hulp veel te goed gebruiken!
Whatever
Bedankt, totaal overheen gekeken. Of ik sowieso doorga hangt af van hoelang een wu bij NQ in de pending staat. Heb het prog gisteren geïnstalleerd en er pas vanmiddag beter naar gekeken. Projecten als Einstein en WCG, waarbij je aan iemand gekoppeld [wingman] bent heb ik slechte ervaringen mee. Vooral Einstein was een ramp. Als hobby kauwer [1 pc] wil je nu eenmaal snel punten achter jouw naam zien en niet zoals bij laatstgenoemde, soms 10+ weken moeten wachten. Ik geef NQ 48 uur het voordeel van de twijfel.Xaverius schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:10:
Vreemd, ik zie hier onderin bij other options staan:
[...]
Dat is dan Boinc-manager 6.2.18
20vm's (win2000) pakken hier afwisselend van 10% tot 16% processorkracht. Ik wou dat het hoger was want dan had ik meer outputemphasis schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:43:
behalve dan dat de windows 2000 VM wat meer hardeschijf ruimte nodig heeft vraagt ie verder bijna net zoveel ram en een stuk minder processor. Tenminste, dat is wat ik hier zie, geen idee hoe dat bij de rest is, maar neem aan hetzelfde. En aangezien de hoeveel ram bij beide bijna hetzelfde is, valt er met dsl (op wat HD ruimte na) niet veel winst te behalen volgens mij.
Edit:
Dat lage processor verbruik met de windows VM werkt alleen als de client als service of in je system tray draait. Als het venster geopend is of geminimaliseerd naar je gewone programma balk, dan gebruikt ie wel behoorlijk wat processor
[ Voor 12% gewijzigd door emphasis op 20-10-2008 17:25 ]
Draai ook sinds een paar dagen Nqueens. Je hebt 1 "wingman", so far is validatie bij mij ongeveer 40% binnen een dag, 40% de 2e dag en 20% "later". Weet niet hoeveel later want ik draai het ook pas 2 dagenLoose Ends schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:54:
[...]
Bedankt, totaal overheen gekeken. Of ik sowieso doorga hangt af van hoelang een wu bij NQ in de pending staat. Heb het prog gisteren geïnstalleerd en er pas vanmiddag beter naar gekeken. Projecten als Einstein en WCG, waarbij je aan iemand gekoppeld [wingman] bent heb ik slechte ervaringen mee. Vooral Einstein was een ramp. Als hobby kauwer \[1 pc] wil je nu eenmaal snel punten achter jouw naam zien en niet zoals bij laatstgenoemde, soms 10+ weken moeten wachten. Ik geef NQ 48 uur het voordeel van de twijfel.
Whatever
Anoniem: 277024
En nu maar hopen dat het ook echt toegevoegd word aan de vault
Ik heb hem als gewoon opstarten en in een andere als service geïnstalleerd en bij beide lukt het niet.
Stop de verwelking!

edit:
We hebben op PSP-sieve trouwens weer een plek te pakken
[ Voor 129% gewijzigd door emphasis op 21-10-2008 19:56 ]

Heb net een uurtje of 30 aan seconden in Eulernet gedonderd. Hopelijk is er binnenkort weer een statsupdate van euler, dan kijken of Tielemans ondertussen ook voldoende heeft gerund om plaats 45 te pakken.
Daarna staat er weer een jump van 674 uur crunchtijd in de weide om weer een plaats te stijgen.
Dat ga ik alleen doen als ik nog wat ouwe bakken kan ronselen, tot die tijd gaan de Euler cores (2 stuks) over naar EON.
Vergeet Noordvogel niet, die doet ook eulernet! Heb nu 4x eulernet lopen en die zijn samen nu al goed voor 800uur, die plek stijgen komt wel goed heheBio1ogics schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:10:
Da's mooi![]()
Heb net een uurtje of 30 aan seconden in Eulernet gedonderd. Hopelijk is er binnenkort weer een statsupdate van euler, dan kijken of Tielemans ondertussen ook voldoende heeft gerund om plaats 45 te pakken.
Daarna staat er weer een jump van 674 uur crunchtijd in de weide om weer een plaats te stijgen.
Dat ga ik alleen doen als ik nog wat ouwe bakken kan ronselen, tot die tijd gaan de Euler cores (2 stuks) over naar EON.
Ennuh, misschien dat ik euler weer even terugzet, ik krijg geen task bij eOn:
[FIDA] Requesting assignment
[FIDA] Connecting to Server
[FIDA] ZZZZ- Sleep for 60 seconds
etc.
Werkt perfect!
Stop de verwelking!
Helaas zit ik met progje nu ook zonder werk. Er staan nu 8000 wu's te wachten om verzonden te worden. De server zal wel erg brak zijn op het moment.Xaverius schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:47:
Je kan ook beter het programma van DigiK-oz gebruiken. Dan draai je een lokale proxy en heb je altijd werk.
Werkt perfect!
Hoeveel reporters heb je dan draaien? Overigens kan je de hele map op ook mee naar huis nemen en daar verder gaan met uploaden.
Het is toch eigenlijk triest dat er foefjes uitgehaald moeten worden (zoals een proxy die veel werk vraagt, of tig clients starten) om de client aan het werk te zetten... Volgens mij zijn er door verschillende teams al gevraagd om een snellere server te realiseren.
Ik zag net op het "officiele forum" (gehost door Free-DC) dat ze een nieuwe server hebben aangeschaft om de problemen te verhelpen maar dat ze ook waarschijnlijk overstappen naar het BOINC-platform. LINK
Maar dat had ik begin dit jaar al gevonden door wat goochel-werk op een homepage bij een medewerker.
[ Voor 6% gewijzigd door Xaverius op 22-10-2008 07:57 ]
Stop de verwelking!
We wachten gewoon af totdat het weer beter gaat.
I know, maar vlgns instructie moest ik eerst een wu'tje kauwen en terugsturen voor DigiK-oz z'n progsel te gebruiken. En zo te zien aan de andere reacties moet ik nog ff geduld hebben.Xaverius schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:47:
Je kan ook beter het programma van DigiK-oz gebruiken. Dan draai je een lokale proxy en heb je altijd werk.
Werkt perfect!

Stop de verwelking!
Nog een paar (stuk of 10) sieve factors voor PSP en we kunnen 3 teams inhalenemphasis schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:29:
denk het ja, want ook de stats staan sinds gister avond stil
edit:
We hebben op PSP-sieve trouwens weer een plek te pakken
"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::
Anoniem: 277024
Ik krijg voor nqueens geen werk meer, er staan nog wel zo'n 30 stuks open op verificatie te wachten. iemand meer nog last van/ of verklaring voor?
de stats bij dimes doen het weer, ik zou zeggen probeer weer eens te registrerenXaverius schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:19:
Vandaag loopt het allemaal wat traag inderdaad, maar ach. Ik probeer mijn Dimes in VM al twee dagen te registeren...
NQueens server ligt inderdaad op zijn gat. Zal vrij snel wel weer goedkomen denk ik.Anoniem: 277024 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:52:
(weet even niet waar ik het anders zou moeten vragen)
Ik krijg voor nqueens geen werk meer, er staan nog wel zo'n 30 stuks open op verificatie te wachten. iemand meer nog last van/ of verklaring voor?
Whatever
Stop de verwelking!
Los Alcoholicos~DigiK-oz passes 10,000
Bold_Seeker passes 300,000
eOn gister aan de praat gekregen, voorlopig 3 cores op Malarianet, nog 33 uur kauwen op 1 Sudoku en een collega overgehaald om ook te crunchen voor DPC!
Stop de verwelking!
De server lijkt vrij wakker, ja. We hebben nu (stats lopen vanaf 07:00 dacht ik?) in 3,5 uur al net zoveel als gisteren de hele dag dus die inhaalstats daar gaan er binnenkort weer een stuk beter uitzien!Xaverius schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:46:
Goed bezig Bio1ogics! Bij eon lijk de server vandaag redelijk vlot te zijn met het binnenhalen van de resultaten.
* DigiK-oz is eindelijk de top-200 binnengewandeld daar
[ Voor 5% gewijzigd door DigiK-oz op 23-10-2008 10:34 ]
Whatever
Heb bijna 9000 wu's kunnen versturen vandaag, gaat dus lekker bij Eon.DigiK-oz schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:32:
[...]
De server lijkt vrij wakker, ja. We hebben nu (stats lopen vanaf 07:00 dacht ik?) in 3,5 uur al net zoveel als gisteren de hele dag dus die inhaalstats daar gaan er binnenkort weer een stuk beter uitzien!
* DigiK-oz is eindelijk de top-200 binnengewandeld daar
We komen ook al in de buurt van het team boven ons.
Zie hiervoor de site van DigiK-Oz.
Hmmz, het ziet er naar uit dat DPC de meeste punten heeft verloren bij de laatste startupdate, meer dan 2000.
Waarschijnlijk is er meer veranderd.
[ Voor 63% gewijzigd door Cow_tipping op 25-10-2008 14:27 ]
Dus BOINC-gangers, de laagste BOINC-score is nu bij docking@home.
Stop de verwelking!
Dit topic is gesloten.