DC-Vault Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.387 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 19:00

Balachmar

The truth is out there

@Xaverius
Ik vind persoonlijk ubuntu wel erg prettig. Bij Kunbuntu kun je toch ook gewoon apt-get gebruiken?
Dan moet je eens het volgende proberen:
sudo apt-get clean --> verwijder de lokale cache
sudo apt-get update --> kijk of er updates zijn
sudo apt-get upgrade --> voer alle updates uit.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 18:22

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Well, als het update-programma het andere proces probeerd te killen dan crashed hij maar ik zal eens de CLI induiken met die commando's.

Overigens, is deze quote van Ars al een keer hier gepost?
And has anyone else noticed that the Cows are signing up for PSP on a regular basis??? Since OGR has started to slowdown we have had 2 or 3 Cows join. I agree that Norwary and Sloth are both ones to look out for but the real problem is DPC.
:D

Wat ze dan niet zien is dat het eigenlijk alleen maar DC-vault-gangers zijn die zich aanmelden, wordt leuk als er echt wat mensen van OGR komen. :P In ieder geval zijn er weer 400 puntjes in de pocket bij PRP. *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Xaverius op 17-10-2008 13:39 ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

We kunnen nog maximaal 5.000 punten voor de vault halen met psp-prp.
Waarom zou iemand daar bezorgd van worden? Zeker Ars zou dit niet veel kunnen schelen aangezien zij 39.000 punten voor staan.

edit:
rare quote link Xav

[ Voor 8% gewijzigd door Cow_tipping op 17-10-2008 13:28 ]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:46

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Da's maar 1 project he C_t. We lopen op meerdere projecten aardig hard in, en hoewel we voorlopig nog uit de buurt zijn, schijnen we toch een bedreiging te vormen :+ Ik zie het als een compliment.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-06 14:20
Cow_tipping schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:27:
We kunnen nog maximaal 5.000 punten voor de vault halen met psp-prp.
Waarom zou iemand daar bezorgd van worden? Zeker Ars zou dit niet veel kunnen schelen aangezien zij 39.000 punten voor staan.

edit:
rare quote link Xav
Ars wil de overall #1 behouden in de sub-groep. Tevens kunnen we bij Eon ook zeker nog 4 punten halen.

al met al kunnen we zonder al te veel moeite de 400.000 induiken en dan eens gaan rellen in de stand van de top 3 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Het is pas kort geleden dat we AnandTech inhaalden in de Vault en we staan alweer bijna 4k voor. Daarom zijn ze bang van ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:41

Pyrus

Hardknock life

Strikvraag: welk van de projecten heeft de lichtste workunits? Ik zit hier met een al iets ouder computer welke ik graag nog mee wil laten rekenen nu die klaar is met OGR. Ter illustratie: het beestje wist een goede 14MN/s weg te werken (gemiddeld over de laatste 23 dagen).
Van die units die op moderne pc's dus een paar weken nodig hebben zie ik dus eigenlijk niet echt zitten (moderne pc is dus drie keer zo snel ofzo).

Majestic-12 doe ik overigens liever niet, want dan kan ik eens in de week mn router resetten en blijft weinig meer over van mn verbinding.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Pyrus: Eulernet geeft punten per seconde gerekend werk, onafhankelijk hoe snel je computer is. Ideaal voor wat oudere PC's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Sweet, ga ik eens kijken of ik kan uitvogelen hoe dat op een linux bak aan de gang te krijgen is :)
Oh en grafisch is geen optie. Terminal all te way :P

Uitkomst: op geen enkele praktische manier.

Andere suggesties voor minder heavy projecten?

[ Voor 46% gewijzigd door Pyrus op 18-10-2008 00:03 ]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
KWSN is voorbijgegaan aan XtremeSystems :+ Didn't see that coming :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

@Pyrus: Je kan er zowiezo Dimes op installeren, die vreet geen CPU (de roadmap van internet vastleggen en je hoeft je router niet te resetten en kan met VM's gedraaid worden). Verder, volgens mij heeft een sieve-project vrijwel geen bandbreedte nodig. Je reserveert een (kleine )range en vult deze in de ini in en de client kan werken, maar geen garantie dat je er punten voor krijgt...

Iemand anders nog opties?

Verder...

Humor dat we 60,060 punten bij SoB-sieve erbij krijgen omdat er een nieuw team begonnen is. :D

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Zal Dimes er in ieder geval eens op knallen. VM's zijn echter niet echt een optie met 512MB ram. Zal ook eens een sieve project installeren. Kijken wat er gebeurt :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:03

Bio1ogics

Logisch toch?

@ Xaverius. Da's het zwakke punt bij het huidige systeem. Strategisch spookteams aanmaken is volgens mij nog meer van invloed op het puntenaantal dan gewoon crunchen voor je positie. 8)7

Ik ben niet zo'n type, maar ik ben vast niet de enige die snapt hoe je met een paar PC's de stats behoorlijk kan manipuleren.

He, wat een cynisch begin van het weekend. Koppige bokbiertjes van gister denk ik.

*gaat opvrolijken

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Bio : die spookteams helpen ook niet gek veel, aan het begin is het leuk, maar uiteindelijk moet je toch echt plaatsen omhoog, omdat je er weinig mensen mee inhaalt. Directe concurrenten inhalen is een effectievere manier van punten snaaien, omdat zij erop achteruit gaan ;)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Klopt grotendeels natuurlijk wel, maar toch; Het geeft wel een leuke boost als je eigen team laag staat.
Stel een project X met 100 teams, waarin 10 spookteams worden bijgezet. Afhankelijk of je op 10 stond of op positie 40, is het verschil aan punten wat je erbij krijgt, afhankelijk van je positie.

posteamspuntendelta
101009100
101109181.81881.818
401006100
401106454.545354.545

Dus als alle andere project-scores onverandert blijven, haal je toch wat extra punten in tov van de teams die boven je stonden in project X.

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/dpc/down.gif30.987,455

:o
a. remove predictor@home - DONE REMOVED
b. remove riesel sieve (all three) - DONE REMOVED
c. add nqueens@home - THREAD POSTED ---> http://nqueens.ing.udec.cl/forum_thread.php?id=73 <--- Some comments for you guys might speed up a response
d. add docking@home - THREAD POSTED ---> http://docking.cis.udel.edu/forum_thread.php?id=354 <--- Some comments for you guys might speed up a response
e. add superlink - THREAD BUMPED
f. add sha-1 - THREAD BUMPED
Weet iemand nog wat de achterstand op #7 was?

Edit: En nu ineens +57 punten. :) De enige die boven ons er meer profijt van had dan wij was team norway die er 398 puntjes op vooruit is gegaan. :9

[ Voor 10% gewijzigd door Xaverius op 18-10-2008 11:54 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

We zullen maar eens snel wat machientjes op Nqueens en docking zetten dan.
Als ook Superlink en SHA-1

hmm, helaas niet alle sieves verwijderd.

[ Voor 83% gewijzigd door Cow_tipping op 18-10-2008 12:22 ]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik zou nog even wachten tot ze toegevoegd zijn aan de Vault, misschien komen ze er niet eens in als de projectleiding niet reageert op die threads.

[ Voor 3% gewijzigd door Megaflix op 18-10-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 20:59
we staan nu wel mooi 8ste in Mathematical :D

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:37
Xaverius schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:51:
[afbeelding]30.987,455

Weet iemand nog wat de achterstand op #7 was?

Edit: En nu ineens +57 punten. :) De enige die boven ons er meer profijt van had dan wij was team norway die er 398 puntjes op vooruit is gegaan. :9
Achterstand was ongeveer 16K dacht ik. Nu nog "maar" 12

Aantal teams in de nieuwe projecten :

NQueens :234
Superlink : 483
Docking : 210
SHA-1 : 631

Plaats van DPC op de mogelijk nieuwe projecten (er is dus al een DPC account op allemaal)

NQueens : 143 (1.314 punten, met 100K punten staan we 22)
Docking : 78 (12.495 punten, met 100K staan we 34e)
SHA-1 : 27 (1.051.940 punten)
Superlink : 17 (453.058 punten)

Als het een nieuw project wordt, verdient met name NQueens dus wel wat aandacht >:)

[ Voor 49% gewijzigd door DigiK-oz op 18-10-2008 14:05 . Reden: DPC standen toegevoegd ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik zal vast even uitzoeken wat die projecten doen, zodat we de startpost daarmee kunnen updaten. We staan dan wel 8e bij Mathmetical, maar bij OGR-25 raken we 10k kwijt binnenkort!

[ Voor 30% gewijzigd door Megaflix op 18-10-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Heb alvast een core te grazen gezet op NQueens. Weet nog niet of die 24/7 aan gaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Megaflix schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:46:
Ik zal vast even uitzoeken wat die projecten doen, zodat we de startpost daarmee kunnen updaten. We staan dan wel 8e bij Mathmetical, maar bij OGR-25 raken we 10k kwijt binnenkort!
Maakt opzicht niet veel uit, alle andere teams verliezen die punten die ze hebben ook. Ok, we vallen misschien wat harder, maar goed.

Eon ziet uit als een project waar nog veel 'gehaald' kan worden...

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-05 16:55
inmiddels een poging gedaan om hulp troepen te krijgen op DIMES, ik ga nu gezamelijk met een aantal vrienden (als ze mee willen doen) onder 1 account mee doen ^^ mijn oude account op dimes (NiCkYsTyLe) zal niet meer gebruikt worden, vanaf nu doe ik mee onder LYDIC.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik ben in ieder geval blij dat de Riessels weg zijn, daar kon je immers niet meer aan mee doen. Die andere sieve projecten (PSP en SoB), die lopen nog en daar lopen we ook aardig in.
Ik denk dat dit voor ons alleen maar gunstig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Er zitten nog 2 boinc-projecten in de Vault die al een tijdje stilliggen. Misschien dat we die later er ook nog uit kunnen wippen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Of we sturen onze Bold Seeker er op af als er weer werk is :P

[ Voor 20% gewijzigd door Cow_tipping op 18-10-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

Cow_tipping schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:33:
Of we sturen onze Bold Seeker er op af als er weer werk is :P
Bold_Seeker doet bij voorkeur BOINC projecten
Laten die 2 nieuwkomers nu net in die categorie vallen :P
Moet ik wat power erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Nah, het zijn nog geen projecten en je gaat net zo lekker op milkyway en poem. Dat kan al bijna niet beter met de punten die je daarmee binnenhaalt per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwah, op M@H doe ik wel erg veel.
Ik heb 6 cores overgezet op Docking@Home, eens kijken wat dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik zou nog een maand Milkyway draaien Bold_Seeker :) Dan zitten we daar in de regionen dat we echt hard moeten crunchen om nog verder omhoog te gaan. Misschien kun je ipv Docking eens ABC@home proberen? We hebben daar een 5k daily, maar we kunnen daar nog aardig omhoog. Onze positie en aantal Vault-punten is vergelijkbaar met Milkyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:? Ik dacht dat Docking@Home al een officieel vault project geworden was.
Maakt niet uit, ik ga nu eerst maar stug door op M@H en P@H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Nog niet, ze hebben alleen een topicje geopend op het message board van docking@home, gericht aan de projectleiding, of ze het project mogen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Hopsa. 3 plekken winst bij POEM *O*

Vooral dankzij Bold_Seeker _/-\o_ en sinds heel kort een klein beetje moi (*kijkt bescheiden). En met dit tempo in 2 weken nog eens 5 plekken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Ik mag hopen dat Nqueens een nieuw project wordt. Er zijn 3 DPC-koeien naar die wei verdwaald en dat resulteert met nauwelijks power in 11 plaatsen stijging daar >:)

StugIII, gefeliciteerd met je 1e plek binnen DPC @ eOn!

[ Voor 15% gewijzigd door DigiK-oz op 19-10-2008 12:51 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Hell yeah @ NQueens.
Gaat best lekker op die ouwe bak van me. Heb gelijk maar een andere ouwe bak ook er op gezet. Doet 3 tot 4 uur over een unit en gebruikt nauwelijks geheugen. Prima projectje voor de wat tragere bakken :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Vraagje, kan een boinc test ook "vastlopen"? Mijn lattice project staat namelijk al meer dan een week op 70% maar de teller loopt wel door. Ik heb nog een week om hem in te leveren dus ik kan nog even wachten maar heeft dat nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:42
DigiK-oz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 11:54:
Ik mag hopen dat Nqueens een nieuw project wordt. Er zijn 3 DPC-koeien naar die wei verdwaald en dat resulteert met nauwelijks power in 11 plaatsen stijging daar >:)

StugIII, gefeliciteerd met je 1e plek binnen DPC @ eOn!
Bedankt en nu op naar de top 10 met de DPC. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Hoe gaat het trouwens straks met OGR-25? Wordt die uit de vault geknikkerd omdat die afgerond is?
Of bevriezen ze de scores voor de vault?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Bio1ogics schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:38:
Hoe gaat het trouwens straks met OGR-25? Wordt die uit de vault geknikkerd omdat die afgerond is?
Of bevriezen ze de scores voor de vault?
Wordt eruit geknikkerd. Helaas, maar zo werkt de Vault.
Klote trouwens, want nu zien heel mijn grafieken er niet meer uit. En inhaal stats zijn nu ook een beetje vreemd... (Aangezien niemand meer een positieve output heeft over de laatste maand...)

[ Voor 23% gewijzigd door Balachmar op 19-10-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

{eNeRGy] gefeliciteerd met je 1 miljard urls bij Majestic. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Balachmar schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:54:
[...]

Wordt eruit geknikkerd. Helaas, maar zo werkt de Vault.
Klote trouwens, want nu zien heel mijn grafieken er niet meer uit. En inhaal stats zijn nu ook een beetje vreemd... (Aangezien niemand meer een positieve output heeft over de laatste maand...)
Kun je de grafiek misschien 'resetten' op de dag van de daling? Dan is in ieder geval vanaf die dag weer een beetje goed zichtbaar hoe we staan ten opzichte van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Megaflix schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 18:07:
[...]

Kun je de grafiek misschien 'resetten' op de dag van de daling? Dan is in ieder geval vanaf die dag weer een beetje goed zichtbaar hoe we staan ten opzichte van de rest.
Nu lijkt het wat chaotisch, maar over een paar dagen herstelt dat wel denk ik? Kunnen we ook zien dat het verwijderen van een aantal projecten ons alleen maar heeft geholpen?

Ik zou even een paar dagen wachten. Vrij vertaald : Je hebt leugens, grove leugens en statistieken :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik bedoelde meer dat er dan op de horizontale as minder dagen staan, zodat je dat beter kan zien dan nu bij een scherpe lijn naar beneden bij alle teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

OKé, ik ben even bezig geweest met DSL in een VM maar kwam er niet helemaal uit. Omdat ik weet dat er tijdens mijn huwelijksreis hier het één en ander er over gesproken is heb ik maar even teruggekeken.

Is het nu allemaal gelukt met een algemene VM voor Dimes? Want als er een kant en klare is die geen tot vrijwel geen CPU pakt dan heb ik interesse. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Megaflix schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:16:
Ik bedoelde meer dat er dan op de horizontale as minder dagen staan, zodat je dat beter kan zien dan nu bij een scherpe lijn naar beneden bij alle teams.
Als je de data ruw hebt wil ik er wel een duidelijk grafiekje van maken wat ingezoomd is op de afgelopen paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Xaverius schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:42:
OKé, ik ben even bezig geweest met DSL in een VM maar kwam er niet helemaal uit. Omdat ik weet dat er tijdens mijn huwelijksreis hier het één en ander er over gesproken is heb ik maar even teruggekeken.

Is het nu allemaal gelukt met een algemene VM voor Dimes? Want als er een kant en klare is die geen tot vrijwel geen CPU pakt dan heb ik interesse. :)
Dan moet je een win2000 VM nemen evt van m'n ftp te halen(je hebt misschien iets geduld nodig, maar dan heb je ook wat :P).

host: emphy.dyndns.org
login: dpc/dpc

[ Voor 5% gewijzigd door emphasis op 19-10-2008 23:32 ]

________________-=Team ColdFusion=-______________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
Xaverius schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:42:

op diezelfde ftp staat als het goed is een Dimes in DSL waarbij je alleen nog Dimes moet installeren, voor de rest heb ik alles al gedaan, Dimes word automatisch opgestart, java staat erop, het enige probleem is dat de poorten nog geblokt worden.. ;) dus erg snel gaat hetniet ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Thanx guys, ik zal vanavond eens kijken. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik laat de grafiek nu tekenen vanaf 2008-10-19, dat is bij mij de dag geweest dat er de punten af waren. Dat zijn dus helaas nog maar 2 dagen daan data. Maar de grafiek zal vanzelf wel weer groeien.
Alleen de inhaalstats (op vault niveau) die ik uit kon rekenen slaan nu dus ook ff nergens op. Want dan heb ik ook nog maar 2 dagen aan data.
Ach, alles komt wel weer goed.

En de nieuwe top 10 van projecten waar we nog de meeste punten kunnen halen!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Prime Sierpinski Problem - Sieve: 5000.0
Prime Sierpinski Problem - PRP: 5200.0
Eon: 5882.352941
Seventeen Or Bust - Sieve: 6727.272727
Wieferich@Home: 7804.878049
yoyo@home: 8035.190616
Sudoku: 8210.116732
EulerNet: 8339.350181
Proteins@Home: 9066.193853
POEM@Home: 9068.627451

[ Voor 34% gewijzigd door Balachmar op 20-10-2008 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik probeer hier net de eOnstart-proxymogelijkheid uit. Hoef je alleen maar in het programma van DigiK-oz in te stellen dat je de proxy aan doet? Ik zie nl. 5 requests queued staan maar er draait geen client. Of begrijp ik de termen nu verkeerd.

Het is ook handig als je eerst instelt dat ze clients de local proxy moeten gebruiken voordat je ze start want dan kan dat niet meer. 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Xaverius op 20-10-2008 09:47 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Heb nu weer een dual core dedicated staan op SoB en PSP sieve dus nu hopen dat er wat gevonden wordt.

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Balachmar schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 08:23:
Ik laat de grafiek nu tekenen vanaf 2008-10-19, dat is bij mij de dag geweest dat er de punten af waren. Dat zijn dus helaas nog maar 2 dagen daan data. Maar de grafiek zal vanzelf wel weer groeien.
Alleen de inhaalstats (op vault niveau) die ik uit kon rekenen slaan nu dus ook ff nergens op. Want dan heb ik ook nog maar 2 dagen aan data.
Ach, alles komt wel weer goed.

En de nieuwe top 10 van projecten waar we nog de meeste punten kunnen halen!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Prime Sierpinski Problem - Sieve: 5000.0
Prime Sierpinski Problem - PRP: 5200.0
Eon: 5882.352941
Seventeen Or Bust - Sieve: 6727.272727
Wieferich@Home: 7804.878049
yoyo@home: 8035.190616
Sudoku: 8210.116732
EulerNet: 8339.350181
Proteins@Home: 9066.193853
POEM@Home: 9068.627451
Ah nee, nu zijn we weer alle info kwijt van het goede werk van de afgelopen maanden.
Die info zou ik toch graag bewaard zien in dit grafiekje, met de herindeling erbij. Dan kunnen we ook zien hoeveel deze herindeling ons heeft opgeleverd in verhouding tot de andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Cow_tipping schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:32:
[...]

Ah nee, nu zijn we weer alle info kwijt van het goede werk van de afgelopen maanden.
Die info zou ik toch graag bewaard zien in dit grafiekje, met de herindeling erbij. Dan kunnen we ook zien hoeveel deze herindeling ons heeft opgeleverd in verhouding tot de andere teams.
Heb je eigenlijk wel gelijk in, ik zal het wel af kappen, zodra we weer meer dan een maand ofzo data hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
Kan iemand mij helpen. Doe sinds gisteren NQueens voor dpc maar wil slechts met 1 core werken. Dit in mijn account bij NQ ingesteld en project bijgewerkt. Werkt niet. Bij Boinc - lokale voorkeuren kon je een paar versies terug dacht ik dit ook instellen maar zie die optie nergens meer. Ik gebruik de laatste Boinc WIN.versie Kijk ik ergens overheen?

Ik heb geen zin steeds handmatig een wu te moeten opstarten en de 24/7 optie is hiermee al helemaal niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Wil je heel boinc op 1 core draaien, dan zou je dat in kunnen stellen onder advanced -> preferences. Anders wordt het lastig, en moet je met resource share werken zodat BOINC zelf switcht tussen je projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
FreezeXJ schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:40:
Wil je heel boinc op 1 core draaien, dan zou je dat in kunnen stellen onder advanced -> preferences. Anders wordt het lastig, en moet je met resource share werken zodat BOINC zelf switcht tussen je projecten.
Ik heb daar gekeken maar zie geen optie om van 2 naar 1 core terug te gaan. Zoals ik eerder opmerkte was dit een aantal versies geleden wel mogelijk. Ik draai alleen NQ

Mijn instellingen op de site, waarbij ik de core-instelling ook op 1 heb gezet werkt ook niet. Een programma reset met daarna een benchmark blijft aangeven dat er twee cores in gebruik blijven. Op hun forum kan ik ook niets vinden wat mij verder kan helpen. Ik werk de wachtrij af en stop er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Vreemd, ik zie hier onderin bij other options staan:
On multiprocessor systems, use at most ... % of the processors
Dat is dan Boinc-manager 6.2.18

[ Voor 11% gewijzigd door Xaverius op 20-10-2008 15:11 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

nickb90 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 07:49:
[...]

op diezelfde ftp staat als het goed is een Dimes in DSL waarbij je alleen nog Dimes moet installeren, voor de rest heb ik alles al gedaan, Dimes word automatisch opgestart, java staat erop, het enige probleem is dat de poorten nog geblokt worden.. ;) dus erg snel gaat hetniet ;) :P
Maar die DSL gebruikt dan weer wel redelijk wat cpu, wat bij windows2000 dan weer niet het geval is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

emphasis schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:34:
[...]

Maar die DSL gebruikt dan weer wel redelijk wat cpu, wat bij windows2000 dan weer niet het geval is :D
Ik denk dat dat misschien wel op te lossen is met een goede kernel in DSL die beter geschikt is voor virtualisatie. Tenminste ik heb zo ergens ooit iets begrepen dat soms virtualiseren veel beter gaat als het gast systeem daar ook voor aangepast is. (In ieder geval voor bepaalde soorten virtualisatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

behalve dan dat de windows 2000 VM wat meer hardeschijf ruimte nodig heeft vraagt ie verder bijna net zoveel ram en een stuk minder processor. Tenminste, dat is wat ik hier zie, geen idee hoe dat bij de rest is, maar neem aan hetzelfde. En aangezien de hoeveel ram bij beide bijna hetzelfde is, valt er met dsl (op wat HD ruimte na) niet veel winst te behalen volgens mij.

Edit:
Dat lage processor verbruik met de windows VM werkt alleen als de client als service of in je system tray draait. Als het venster geopend is of geminimaliseerd naar je gewone programma balk, dan gebruikt ie wel behoorlijk wat processor

[ Voor 24% gewijzigd door emphasis op 20-10-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Loose Ends schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:37:
[...]
Ik heb daar gekeken maar zie geen optie om van 2 naar 1 core terug te gaan. Zoals ik eerder opmerkte was dit een aantal versies geleden wel mogelijk. Ik draai alleen NQ

Mijn instellingen op de site, waarbij ik de core-instelling ook op 1 heb gezet werkt ook niet. Een programma reset met daarna een benchmark blijft aangeven dat er twee cores in gebruik blijven. Op hun forum kan ik ook niets vinden wat mij verder kan helpen. Ik werk de wachtrij af en stop er mee.
Die instellingen op de site zouden moeten werken, tenzij je ook lokaal iets hebt ingesteld, want dat overruled de instellingen op de site. In de BOINC manager kun je onder advanced->preferences de CLEAR knop klikken en dan ok. Als die optie niet aanwezig is in jouw versie van BOINC (?) zou je de file global_prefs_override.xml kunnen weggooien (terwijl BOINC gestopt is). Daarna project updaten en hij zou de web-settings moeten overnemen.

Niet zo snel opgeven, we kunnen alle hulp veel te goed gebruiken!

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
Xaverius schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:10:
Vreemd, ik zie hier onderin bij other options staan:

[...]

Dat is dan Boinc-manager 6.2.18
Bedankt, totaal overheen gekeken. Of ik sowieso doorga hangt af van hoelang een wu bij NQ in de pending staat. Heb het prog gisteren geïnstalleerd en er pas vanmiddag beter naar gekeken. Projecten als Einstein en WCG, waarbij je aan iemand gekoppeld [wingman] bent heb ik slechte ervaringen mee. Vooral Einstein was een ramp. Als hobby kauwer [1 pc] wil je nu eenmaal snel punten achter jouw naam zien en niet zoals bij laatstgenoemde, soms 10+ weken moeten wachten. Ik geef NQ 48 uur het voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
emphasis schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:43:
behalve dan dat de windows 2000 VM wat meer hardeschijf ruimte nodig heeft vraagt ie verder bijna net zoveel ram en een stuk minder processor. Tenminste, dat is wat ik hier zie, geen idee hoe dat bij de rest is, maar neem aan hetzelfde. En aangezien de hoeveel ram bij beide bijna hetzelfde is, valt er met dsl (op wat HD ruimte na) niet veel winst te behalen volgens mij.

Edit:
Dat lage processor verbruik met de windows VM werkt alleen als de client als service of in je system tray draait. Als het venster geopend is of geminimaliseerd naar je gewone programma balk, dan gebruikt ie wel behoorlijk wat processor
20vm's (win2000) pakken hier afwisselend van 10% tot 16% processorkracht. Ik wou dat het hoger was want dan had ik meer output :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

per VM zie ik meestal 0-1 % m'n taskmanager, waar ik bij dsl altijd zo'n 8% zag.

[ Voor 12% gewijzigd door emphasis op 20-10-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Loose Ends schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:54:
[...]
Bedankt, totaal overheen gekeken. Of ik sowieso doorga hangt af van hoelang een wu bij NQ in de pending staat. Heb het prog gisteren geïnstalleerd en er pas vanmiddag beter naar gekeken. Projecten als Einstein en WCG, waarbij je aan iemand gekoppeld [wingman] bent heb ik slechte ervaringen mee. Vooral Einstein was een ramp. Als hobby kauwer \[1 pc] wil je nu eenmaal snel punten achter jouw naam zien en niet zoals bij laatstgenoemde, soms 10+ weken moeten wachten. Ik geef NQ 48 uur het voordeel van de twijfel.
Draai ook sinds een paar dagen Nqueens. Je hebt 1 "wingman", so far is validatie bij mij ongeveer 40% binnen een dag, 40% de 2e dag en 20% "later". Weet niet hoeveel later want ik draai het ook pas 2 dagen :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

't gaat lekker bij milkyway :)
Nog even en we tikken de 40K daily aan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277024

ben ook maar een amateur met 1 comp en heb ook sinds twee dagen nqueens aanstaan 357 zijn er toegewezen en nog een 600 staan er open. Moet gewoon een beetje geduld hebben vrees ik.

En nu maar hopen dat het ook echt toegevoegd word aan de vault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Ik heb het probleem dat in in de virtual machine na installatie me niet kan registreren, hij blijft maar contact zoeken. Gewoon internetverkeer is geen probleem in de virtual machine, iemand een idee???

Ik heb hem als gewoon opstarten en in een andere als service geïnstalleerd en bij beide lukt het niet. :(

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
momenteel kan ik om 1 of andere reden ook geen clients registreren ;) met dimes, en hierbij gaat het om normale pc's, misschien problemen bij DIMES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

denk het ja, want ook de stats staan sinds gister avond stil :/

edit:
We hebben op PSP-sieve trouwens weer een plek te pakken :D

[ Voor 129% gewijzigd door emphasis op 21-10-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Da's mooi *O*
Heb net een uurtje of 30 aan seconden in Eulernet gedonderd. Hopelijk is er binnenkort weer een statsupdate van euler, dan kijken of Tielemans ondertussen ook voldoende heeft gerund om plaats 45 te pakken.
Daarna staat er weer een jump van 674 uur crunchtijd in de weide om weer een plaats te stijgen.
Dat ga ik alleen doen als ik nog wat ouwe bakken kan ronselen, tot die tijd gaan de Euler cores (2 stuks) over naar EON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Bio1ogics schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:10:
Da's mooi *O*
Heb net een uurtje of 30 aan seconden in Eulernet gedonderd. Hopelijk is er binnenkort weer een statsupdate van euler, dan kijken of Tielemans ondertussen ook voldoende heeft gerund om plaats 45 te pakken.
Daarna staat er weer een jump van 674 uur crunchtijd in de weide om weer een plaats te stijgen.
Dat ga ik alleen doen als ik nog wat ouwe bakken kan ronselen, tot die tijd gaan de Euler cores (2 stuks) over naar EON.
Vergeet Noordvogel niet, die doet ook eulernet! Heb nu 4x eulernet lopen en die zijn samen nu al goed voor 800uur, die plek stijgen komt wel goed hehe ;) Alleen wanneer, dat is de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Is lastig te achterhalen wie nog acitef is voor DPC bij Euler, sorry Noordvogel!.
Ennuh, misschien dat ik euler weer even terugzet, ik krijg geen task bij eOn:

[FIDA] Requesting assignment
[FIDA] Connecting to Server
[FIDA] ZZZZ- Sleep for 60 seconds

etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Je kan ook beter het programma van DigiK-oz gebruiken. Dan draai je een lokale proxy en heb je altijd werk. :)

Werkt perfect!

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik heb Euler op mijn werk-PC draaien, misschien dat ik het ook op m'n server zet. Het enige nadeel is dat je niet weet hoe lang zo'n unit erover doet, het is i.i.g lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
Xaverius schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:47:
Je kan ook beter het programma van DigiK-oz gebruiken. Dan draai je een lokale proxy en heb je altijd werk. :)

Werkt perfect!
Helaas zit ik met progje nu ook zonder werk. Er staan nu 8000 wu's te wachten om verzonden te worden. De server zal wel erg brak zijn op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Bedoel je niet: "De server zal nu wel brakker dan normaal zijn"?
Hoeveel reporters heb je dan draaien? Overigens kan je de hele map op ook mee naar huis nemen en daar verder gaan met uploaden.

Het is toch eigenlijk triest dat er foefjes uitgehaald moeten worden (zoals een proxy die veel werk vraagt, of tig clients starten) om de client aan het werk te zetten... Volgens mij zijn er door verschillende teams al gevraagd om een snellere server te realiseren.

Ik zag net op het "officiele forum" (gehost door Free-DC) dat ze een nieuwe server hebben aangeschaft om de problemen te verhelpen maar dat ze ook waarschijnlijk overstappen naar het BOINC-platform. LINK
Maar dat had ik begin dit jaar al gevonden door wat goochel-werk op een homepage bij een medewerker. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Xaverius op 22-10-2008 07:57 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
Ik heb 25 reporters en 50 requesters draaien, de server is inderdaad nu extra brak.
We wachten gewoon af totdat het weer beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Xaverius schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:47:

Werkt perfect!
I know, maar vlgns instructie moest ik eerst een wu'tje kauwen en terugsturen voor DigiK-oz z'n progsel te gebruiken. En zo te zien aan de andere reacties moet ik nog ff geduld hebben. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Vandaag loopt het allemaal wat traag inderdaad, maar ach. Ik probeer mijn Dimes in VM al twee dagen te registeren... :X

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

emphasis schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:29:
denk het ja, want ook de stats staan sinds gister avond stil :/

edit:
We hebben op PSP-sieve trouwens weer een plek te pakken :D
Nog een paar (stuk of 10) sieve factors voor PSP en we kunnen 3 teams inhalen :D

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277024

(weet even niet waar ik het anders zou moeten vragen)
Ik krijg voor nqueens geen werk meer, er staan nog wel zo'n 30 stuks open op verificatie te wachten. iemand meer nog last van/ of verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Xaverius schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:19:
Vandaag loopt het allemaal wat traag inderdaad, maar ach. Ik probeer mijn Dimes in VM al twee dagen te registeren... :X
de stats bij dimes doen het weer, ik zou zeggen probeer weer eens te registreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Anoniem: 277024 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:52:
(weet even niet waar ik het anders zou moeten vragen)
Ik krijg voor nqueens geen werk meer, er staan nog wel zo'n 30 stuks open op verificatie te wachten. iemand meer nog last van/ of verklaring voor?
NQueens server ligt inderdaad op zijn gat. Zal vrij snel wel weer goedkomen denk ik.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

:), meer heb ik niet te zeggen.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Zo, plek 38 bij POEM, en 4 plaatsen winst binnen een week. Ook 2 mooie mijlpalen:
Los Alcoholicos~DigiK-oz passes 10,000 _/-\o_
Bold_Seeker passes 300,000 _/-\o_

eOn gister aan de praat gekregen, voorlopig 3 cores op Malarianet, nog 33 uur kauwen op 1 Sudoku en een collega overgehaald om ook te crunchen voor DPC! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Goed bezig Bio1ogics! Bij eon lijk de server vandaag redelijk vlot te zijn met het binnenhalen van de resultaten.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik heb inderdaad geen reports meer in m'n queues staan voor Eon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Xaverius schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:46:
Goed bezig Bio1ogics! Bij eon lijk de server vandaag redelijk vlot te zijn met het binnenhalen van de resultaten.
De server lijkt vrij wakker, ja. We hebben nu (stats lopen vanaf 07:00 dacht ik?) in 3,5 uur al net zoveel als gisteren de hele dag dus die inhaalstats daar gaan er binnenkort weer een stuk beter uitzien!

* DigiK-oz is eindelijk de top-200 binnengewandeld daar

[ Voor 5% gewijzigd door DigiK-oz op 23-10-2008 10:34 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Zouden ze de nieuwe server bij Eon aangeslingerd hebben (terwijl ze nog niet op Boinc over zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
DigiK-oz schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:32:
[...]

De server lijkt vrij wakker, ja. We hebben nu (stats lopen vanaf 07:00 dacht ik?) in 3,5 uur al net zoveel als gisteren de hele dag dus die inhaalstats daar gaan er binnenkort weer een stuk beter uitzien!

* DigiK-oz is eindelijk de top-200 binnengewandeld daar
Heb bijna 9000 wu's kunnen versturen vandaag, gaat dus lekker bij Eon.
We komen ook al in de buurt van het team boven ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik wil graag Cosmology@home nomineren voor een paar cores :) We staan daar qua punten en stand vergelijkbaar met Milkyway. 300k aan puntjes zou ons al een plek of 10 opleveren. Geen idee wat we daar krijgen aan vault-punten per plek, ik weet niet hoe de formule werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

10 plekken bij cosmology@home = 10 * 14.73 = 147.3 punten.

Zie hiervoor de site van DigiK-Oz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Dat zijn toch redelijk wat puntjes. Niet de 400 punten per plek zoals Sieven, maar het tikt toch wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

300K is hoeveel computers? Heb bij bijvoorbeeld LDC (BOINC-geval) nog maar net 200K bij elkaar, na een 2 jaar rekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
geen idee, beetje pc doet 1k per dag als hij met 2 cores dedicated draait op 1 project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Vandaag is Tanpaku verwijderd uit de vault.
Hmmz, het ziet er naar uit dat DPC de meeste punten heeft verloren bij de laatste startupdate, meer dan 2000.
Waarschijnlijk is er meer veranderd.

[ Voor 63% gewijzigd door Cow_tipping op 25-10-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Het is niet alleen dat Tanpaku verwijderd is, docking@home is er bij in gekomen en aangezien wij daar maar 6500 puntjes bij hebben staan en de teams boven ons in de 9000 verliezen we overall best wat punten.

Dus BOINC-gangers, de laagste BOINC-score is nu bij docking@home. ;)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

gelukkig stijgen we binnenkort een plekkie bij sieve en daarna vrij vlot weer 2!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.