DC-Vault Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:02
Noordvogel schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:42:
Heeft iemand een idee hoe ik op mijn werk-PC met DigiK-oz' programma mijn Eon-pakketjes kan flushen a.s. zaterdag? Ik ben nl. niet op kantoor zaterdag om het aantal reporters van 0 naar veel te zetten :/
Zou dat kunnen met een batchfile die ik schedule voor een bepaalde tijd?
Lastig. Je kan misschien beter de hele directory (inclusief de RESULTS subdirectory) op een USB-stick zetten en mee naar huis nemen, om daar te flushen.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:22

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Is eOn eigenlijk wel geschikt om te bufferen? Is het niet zo dat men met het resultaat nieuwe berekeningen uitvoerd en daarmee nieuwe WU's genereerd? Of praat ik nu poep... :?

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-06 14:20
waarom kan ik eulernet niet bij de stats van Free-DC vinden?? zal wel blind zijn.

ps. we gaan lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 20:59
Volgens mij ligt dat aan hoe Eulernet de stats aanbied. Je kan er niet zelf stats van bakken. Maar als je op zoek bent naar inhaal stats van eulernet dan kan ik je wel uit de droom helpen. 1 test bij eulernet kan nog geen uur duren of weken. En dat op dezelfde pc. Dus je kunt niet echt een lineaire lijn trekken en zeggen wanneer de volgende ingehaald wordt.

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Xaverius schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:48:
Is eOn eigenlijk wel geschikt om te bufferen? Is het niet zo dat men met het resultaat nieuwe berekeningen uitvoerd en daarmee nieuwe WU's genereerd? Of praat ik nu poep... :?
Volgens mij hadden we geconstateerd dat de Eon resultaten i.i.g. een paar dagen houdbaar zijn. Ik zal zaterdag eens kijken of een week ook lukt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Wou me net registreren op mersenneforum om ook een PRP te gaan testen. Moet je tijdens registratie de 6 karakters invullen die in het plaatje ernaast staan. Ik heb dus op 3 pc's hier een geheel zwart plaatje. En wil je een berichtje sturen naar een admin, dat kan, als je de 6 karakters invult die in het geheel zwarte plaatje staan grrr. Hebben anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Jups, mooi zwart. :)
Ik zag 1-2-3 geen draadje op het forum erover dus heb ik even een otopic aangemaakt:http://www.mersenneforum.org/showthread.php?p=144948

[ Voor 77% gewijzigd door Xaverius op 09-10-2008 18:26 ]

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Lekker is dat :P

Maar mocht je willen kan ik wel vragen of ze je aan het team willen toevoegen :)

________________-=Team ColdFusion=-______________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Dat zou mooi zijn maar als ik het goed begrijp heb je echt een account nodig om aan de slag te gaan, zie hier de regel: For PSP you just need to change your and username to your_username_on_mersenneforum. Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

zou me verbazen, maar zal erbij zetten dat je je nog geen account hebt omdat je niet kan registreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Ben benieuwd of we morgen nog op veel projecten stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Bij dimes gaat het nu lekker, 3 koeien bij de daily top5. Oké vertekend beeld door stats die er even uit hebben gelegen maar toch mooi om te zien!

Nog iets meer dan een uur en dan uiers uitknijpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
De flush van Emphasis op het "duurste" project in de vault zet de inhaalstats op zijn kop! _/-\o_ We komen nu lekker dicht bij een plek winst a 400 punten *O* Nog maar 30 WU's achter, dus laten we hier de komende dagen een passend vervolg aan geven en die plek winnen!

Benieuwd wat er nog meer komt. Ik weet van een flush @ eOn, benieuwd of de server die oude WU's accepteert en zo ja, of de server het uberhaupt aankan * DigiK-oz duimt...

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik wilde eigenlijk Majestic morgen pas flushen, maar ik zag dat er vandaag al expired buckets tussen zaten die ik op 4 oktober had gedaan. Dus de uiterste houdbaarheid van Majestic-12 sparen is dus slechts 7 dagen.
Ik zal dus vandaag een clientje of 10 met 200 buckets voor majestic gaan flushen.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

DigiK-oz schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:54:
De flush van Emphasis op het "duurste" project in de vault zet de inhaalstats op zijn kop! _/-\o_ We komen nu lekker dicht bij een plek winst a 400 punten *O* Nog maar 30 WU's achter, dus laten we hier de komende dagen een passend vervolg aan geven en die plek winnen!

Benieuwd wat er nog meer komt. Ik weet van een flush @ eOn, benieuwd of de server die oude WU's accepteert en zo ja, of de server het uberhaupt aankan * DigiK-oz duimt...
Tot nu toe werkt de server niet echt mee... Pas 70 WU's in kunnen leveren in 30 min. Weet jij wat Eonstart met results doet die niet meer geaccepteerd worden? Of worden ze server side weggegooid als ze te oud zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Noordvogel schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:32:
[...]

Tot nu toe werkt de server niet echt mee... Pas 70 WU's in kunnen leveren in 30 min. Weet jij wat Eonstart met results doet die niet meer geaccepteerd worden? Of worden ze server side weggegooid als ze te oud zijn?
Ik had zelf ook een heel klein buffertje (150 WU's), en dat gaat ook maar langzaam omlaag. De WU's worden voor zover ik heb kunnen zien altijd geaccepteerd door de server. En je krijgt zo te zien ook de punten ervoor, want EONstart flushed altijd eerst de oudste WU's, en je punten lopen in ieder geval wel op. Hopen dat de server een beetje wakkerder wordt in de loop van de dag....

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik snap er geen hout van: die Laurenu2 flusht ongeveer 1 WU per 10 sec. Dat wil ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Noordvogel schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 11:01:
Ik snap er geen hout van: die Laurenu2 flusht ongeveer 1 WU per 10 sec. Dat wil ik ook!
Tja, die draait 300+ systemen achter een belachelijke internetverbinding. Misschien je aantal reporters nog wat opschroeven? Of, als je niet zo'n dikke internetverbinding hebt, juist iets omlaag? Een beetje mee spelen dus?

8 reporters is ongeveer 1 Mbit upload vol.

Mijn buffertje is leeg, scheelt weer 1 request a 80K per seconde naar de server. Misschien helpt het jou wat...

[ Voor 10% gewijzigd door DigiK-oz op 11-10-2008 11:18 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

als bandbreedte het probleem is wil ik het wel proberen op te sturen. Maar ik weet niet of dat zin heeft. (wel 100mbit hier)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Heb effectief ongveer 25 mbit internet, dus 25 reporters, max en waar ik 'm op gezet heb, zijn bezig en m'n verbinding is lang niet vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Hmm, ik heb niet helemaal op het goede moment geflushed zie ik nu (staat bij de stats van gister) :X

Maar het is wel een 12K meer dan verwacht, dat is dan wel weer goud :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

ik zag hem ook al bij de stats van gisteren staan ja.
Wel jammer want het is een mooie flush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Mooie score emphasis. :*)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 19:00

Balachmar

The truth is out there

En wie zei er nu laatst dat het nog veel te lang duurde voordat we bij PSP-PRP een plekkie omhoog gingen?
:+ Zeer mooie score emphasis! _/-\o_

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

en nu door knallen met een paar man zou ik zeggen :D

[ Voor 19% gewijzigd door emphasis op 11-10-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:42

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Whooptidoo! Zo te zien had ik een windowed factor erbij zitten in SoB-Sieve... Da's opeens heel wat plaatsjes stijgen :) Wie hangt de vlag buiten?

Zeg maar 5 plaatsen omhoog a 181 puntjes /plaats *O*

[ Voor 20% gewijzigd door FreezeXJ op 11-10-2008 19:24 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Balachmar schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:56:
En wie zei er nu laatst dat het nog veel te lang duurde voordat we bij PSP-PRP een plekkie omhoog gingen?
:+ Zeer mooie score emphasis! _/-\o_
Welke stats horen nu bij PSP-PRP??? Ik was in de veronderstelling deze maar daar zie ik geen emphasis in de lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Ietsje verder naar onderen scrollen, jij kijkt bij PSP-Sieve... verderop staat PSP-PRP

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Je kan ook bij Free-DC kijken voor de stats:
PSP-PRP: http://stats.free-dc.org/...p_p&team=Dutch+Power+Cows
PSP-sieve: http://stats.free-dc.org/...p_s&team=Dutch+Power+Cows
SOB-sieve: http://stats.free-dc.org/...sbs&team=Dutch_Power_Cows

[ Voor 16% gewijzigd door Xaverius op 11-10-2008 20:26 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

Lekker bezig FreezeXJ (zijn er zelfs 6 hoor) :)

Maar heb je toevallig wat uitleg hoe je sob-sieve lekker kan draaien, want heb 1 keer wat lopen klooien, maar dat werkte toen voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

SOB-sieve staat redelijk goed uitgelegd in het Sieve-draadje dat door Balachmar gestart is. :)
Sieving

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Mooie score, leuk dat het nu uitkomt met de verjaardag!
Voor mij komen er als het goed is over een maand of 3-4 weer een hele hoop punten bij. En dan 3-4 maanden daarna ook weer. Maar ja, wie weet wat ik in de tussentijd vind.
Eerst nog eens mijn sieve script afmaken. Na de laatste veranderingen die ik er enkele weken geleden aan maakte, slaat ie dingen niet meer goed op... En dan was er nog iets wat onder windows niet helemaal lekker ging. (Waar is mijn vrije tijd eigenlijk naar toe?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

@ Emphasis : losse vragen mag je ook per pm schoppen hoor ;) Voor als je meerdere computers / cores aan het werk wilt houden : lekker groot brok (10T ofzo) reserveren, en een paar losse textfiles aanmaken, en de getallen gewoon opsplitsen ;) (ja, copy-pasten van de dir werkt, en dan je sr2work.txt aanpassen.. )

[ Voor 34% gewijzigd door een moderator op 11-10-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Afbeeldingslocatie: http://dc-vault.com/images/up.gif1,118.841687 *O*

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
FreezeXJ schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:10:
@ Emphasis : losse vragen mag je ook per pm schoppen hoor ;) Voor als je meerdere computers / cores aan het werk wilt houden : lekker groot brok (10T ofzo) reserveren, en een paar losse textfiles aanmaken, en de getallen gewoon opsplitsen ;) (ja, copy-pasten van de dir werkt, en dan je sr2work.txt aanpassen.. )
Je kan er ook een apart topic voor openen. Dan kunnen ook anderen die er problemen mee hebben het voor een volgende keer vinden.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Of gewoon het sieving-topic aanvullen. ;)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

en de wiki :)
mooie resultaten vandaag, ook voor de vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Wiki maar eens aangepast, misschien kan Balachmar zijn OP uit het zeefdraadje ook wat aanpassen met een linkje? Zijn we weer helemaal bij de tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

En nog eens 196 punten voor ons en -179 voor AT wegens het plekje wisselen bij DPAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

FreezeXJ schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 11:01:
Wiki maar eens aangepast, misschien kan Balachmar zijn OP uit het zeefdraadje ook wat aanpassen met een linkje? Zijn we weer helemaal bij de tijd :)
Tuurlijk doe ik dat als mij dat zo vriendelijk gevraagd wordt! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Noordvogel schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:00:
Heb effectief ongveer 25 mbit internet, dus 25 reporters, max en waar ik 'm op gezet heb, zijn bezig en m'n verbinding is lang niet vol.
Ik heb het maximum requesters/reporters verhoogd naar 100. Ik hoop wel dat je geen datalimiet hebt ;)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

DigiK-oz schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:35:
[...]

Ik heb het maximum requesters/reporters verhoogd naar 100. Ik hoop wel dat je geen datalimiet hebt ;)
Nee, uni-internet :*)
Ben nu pas weer thuis sinds gisteravond, en heb nog 7900 WU's in de queue...

DigiK-oz: Ik zal ff de nieuwste Eonstart installeren. Ik krijg trouwens weer van die decimal value errors met 0.4.7... Ik stuur je een DM als ik weer een foutmelding krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Gaarne wil ik even uw aandacht vestigen op PSP-Sieve.
Daar is gaan we namelijk binnenkort (20 factors) maar liefst 4 plekken stijgen! Dit a 384.62 punten per plek = 1538.48 punten!
Enige nadeel is dat je niet altijd factors hebt in je range, maar om FreezeXJ en ik samen zou dat binnen 1 maand moeten lukken. (No offence voor mensen die ik niet noem, maar het gaat er hier alleen maar even om, dat we hier heel makkelijk snel punten kunnen halen!) :+
Dus mocht je het niet erg vinden om handmatig wat te doen? Kijk dan even op de wiki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
ik zou zeggen op naar de 400.000 punten !!! totaal op de DC-Vault... we staan nu op 384,866

@Noordvogel... ik zie dat je alles geflushed heb ... NICE _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Cpt00kirk op 14-10-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Feel free om puntjes toe te voegen, maar ik zie nog maar een paar 'gratis' K, en daarna wordt het lastig om met zo'n 40 projecten te jongleren om punten te houden. Eigenlijk hebben we dan een paar grote teams nodig, maar omdat het geen officiele projecten zijn, gaat dat ook weer lastig worden. Voorlopig mik ik nog even op PSP, daar is op zeker veel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Het zou op zich wel leuk zijn om een stampede te houden op PSP-PRP.
Is een makkelijker automatische client. Dus voor veel mensen geschikt. En daar zouden we best veel kunnen behalen met een goede groep mensen!
Ik droom nog wel even verder... :z :z

[ Voor 8% gewijzigd door Balachmar op 14-10-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Bij Ars zijn het voornamelijk de big hitters die de vault helpen.
Daar doen ze het niet onverdienstelijk als je het grafiekje van Ars bekijkt. Ze staan ruim bovenaan en stijgen nog steeds.
Gelukkig zijn wij in dat grafiekje nog steeds de grootste stijgers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Bij mij staan 2 nodes nu ook op PSP-PRP, 3 nodes op Eulernet, 1 node op TSC, 1 node op Boinc en nog ergens een op rc5. En overal draait dimes ernaast.

Volgens mij zijn er gewoon teveel projecten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Er zijn te veel projecten voor een paar crunchers, met meer crunchers is het wel te bekokstoven. ;)
En je hebt me ook over met Dimes Tielemans, die heb ik er gisteren even naast gezet.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
FreezeXJ schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:08:
Feel free om puntjes toe te voegen, maar ik zie nog maar een paar 'gratis' K, en daarna wordt het lastig om met zo'n 40 projecten te jongleren om punten te houden. Eigenlijk hebben we dan een paar grote teams nodig, maar omdat het geen officiele projecten zijn, gaat dat ook weer lastig worden. Voorlopig mik ik nog even op PSP, daar is op zeker veel te halen.
True, maar ALS er grote jongens meedoen gaat het ook erg hard. Zie de switchers @ Wieferich en Bold_seeker @ Milkyway en POEM.

Ik draai van alles wat. Te weinig systemen en teveel projecten. Maar PSP zit er ook bij

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

* emphasis houdt het even bij psp-prp, psp-sieve (elk 1 quad) en op beide systemen 20 dimes VM's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Xaverius schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:32:
Er zijn te veel projecten voor een paar crunchers, met meer crunchers is het wel te bekokstoven. ;)
En je hebt me ook over met Dimes Tielemans, die heb ik er gisteren even naast gezet.
Welkom bij dimes *O*
Ook zonder VM omgevingen is het goed te doen en voor de vault is het alleen maar meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277024

ok heb me vandaag beetje verdiept hierin, en ben nu bezig met rosetta@home en met Dimes.
Het is me nog niet allemaal duidelijk, maar als ik er niet uitkom kom ik wel even op irc voor advies/oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Tielemans schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:26:
Bij mij staan 2 nodes nu ook op PSP-PRP, 3 nodes op Eulernet, 1 node op TSC, 1 node op Boinc en nog ergens een op rc5. En overal draait dimes ernaast.

Volgens mij zijn er gewoon teveel projecten :p
rc5? Ik denk dat we het beste NC ons de eerste plek bij rc5 kunnen laten bezorgen.
Dan kunnen er 73 anderen aan onze positie in de vault werken. ;)

[off-topic]iedereen moet natuurlijk zelf weten waar ze het liefst aan werken. ik ben geen evangelist[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

We kunnen gaan voor een "Vault-Challenge" 8)
Die rakkers die boven ons staan in de Vault zijn altijd een leuke opponent om tegen te strijden.
De vraag is of dit makkelijk te doen valt.
We zullen dan in meerdere projecten boven de ridders uit moeten stijgen.
Iemand zin/tijd om eens een analyse te doen? Dan weten we of het een realistisch scenario is
om in 1 maand een plek te stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Eeeh het kan niet... Zijn meestal geen officiele DPC-projecten, dus kan er per definitie geen stampede plaatsvinden ;) (en om nou van alles een officieel project te maken wordt ook te bezopen). Ergo : zelf knutselen is prima, maar het gaat niet veel groter worden denk ik.
(daarnaast hebben we al behoorlijk wat officiele projecten die graag wat extra hulp krijgen, dus ik denk dat het niet echt haalbare kaart is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-06 12:59

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Allemaal officiële projecten hoeft niet: alleen VAULT officieel maken is voldoende. :)

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Cow_tipping schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:31:
[...]

rc5? Ik denk dat we het beste NC ons de eerste plek bij rc5 kunnen laten bezorgen.
Dan kunnen er 73 anderen aan onze positie in de vault werken. ;)

[off-topic]iedereen moet natuurlijk zelf weten waar ze het liefst aan werken. ik ben geen evangelist[/off-topic]
Snap ik, maar die rc5 koe staat bij een familielid op de pc waar ik liever niet langsga, aan de andere kant van het land en waar ik heb er geen remote admin software op heb gezet. Rc5 staat mij daar op het moment best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Aan de hand van de statistieken van de Vault, kan ik meedelen dat als we op dit tempo blijven stijgen (zoals we de afgelopen 40 dagen hebben gedaan) dan halen we de knights in over ongeveer 90 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-06 07:20

Bio1ogics

Logisch toch?

Bio1ogics doet liefst medisch spul. Heb net even een lijstje gemaakt waar we het meest aan hebben qua Vault-gedachte. POEM en TSC levert meeste op qua plaatswinst.
Alleen bij TSC kunnen we maar 1 plekkie pakken, en bij POEM nog 43 :9

Nu nog even kijken hoe het zit met non-profit e.d. en hoe sterk de concurrentie daar is.

projkect pos scoreNr Of Teamspunten per plaats
POEM@Home448943.48894340724.57002457
Community TSC29975.49019640824.50980392
The Lattice Project459211.46953455817.92114695
Proteins@Home809066.19385384611.82033097
D2OL - Sengent11000093210.72961373
TANPAKU719311.7010821,0179.832841691
Malariacontrol.net829391.8918921,3327.507507508
SIMAP639624.0145541,6496.064281383
Predictor@Home949722.9669353,3572.978850164
Rosetta@Home29998.6425957,3671.357404642
World Community Grid159993.20619220,6070.485271995
Folding@Home239996.2632758,8750.16985138

[ Voor 10% gewijzigd door Bio1ogics op 15-10-2008 09:22 . Reden: Huu perd! eerst even verhaaltje bij kloppen voor versturen! ]

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Voor wie post jij dat Biologics?
Hier staat namelijk de volledige lijst --> http://www.pubquizcentre.nl/DigiK-oz/dcVaultStats.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

zie edit :$

komtie nu mee ;) Helegaar excel voor niks opgestart!

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Als 2e project zijn Lattice dus handig, maar zonder werk en voor mij onduidelijk wat ze nu precies doen, en bij proteins@home krijg ik een 403'tje op de site. En zo te zien aan de post van Megaflix van 6okt, is dat al even.

Malariacontrol.net dus waarschijnlijk..

edit: this project currently does not accept new accounts... :?

voorlopig alleen POEM dus.

[ Voor 15% gewijzigd door Bio1ogics op 15-10-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Ik ben momenteel een lattice project task aan het herkauwen. Gaat iets van 400uur duren voordat ie klaar is en op de website van lattice kijk bij deze task hebben 3 hem al geannuleerd en 3 zijn er nog mee bezig. Misschien dus werk voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Tielemans, enig idee hoeveel tasks Lattice uitzet per dag of per week?
Ik heb nog niets binnen gekregen, maar wellicht komt dat omdat mijn resource share te laag staat.

[ Voor 41% gewijzigd door Noordvogel op 15-10-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielemans
Kreeg na 3 weken 1 task en daarna ook geen eentje meer gekregen. Lattice project en szitaki beide nog even overslaan, beiden geven ze weinig uit en die ze uitgeven duren knetter lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
@PSP-PRP Net weer eentje ingeleverd, nog maar een WU of 7 nodig

@ Wieferich hebben de Knights hun output ongeveer gelijk getrokken aan die van ons, kennelijk willen ze niet ingehaald worden :?

@ Milkyway en POEM blijven we steady plaatsen pakken (Bold_Seeker _/-\o_ )

Inhaalstats zijn weer een beetje realistisch na de verjaardagsflushes op een aantal projecten. De projecten van Rieselsieve staan nu wel heel erg op de nominatie om uit de vault gegooid te worden zie ik op het forum. Wij als DPC zullen ze niet missen vermoed ik :)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Kloppen die stats bij eon eigenlijk wel nu? Dat we 22ste staan?
Ik dacht dat we daar wel hoger stonden...
Maar ja, weet je dat we ondertussen ook gewoon serieus aan yoyo mee zullen moeten gaan doen...
We hebben daar nog vrij veel punten liggen, veel andere projecten waar we niet zoveel hebben liggen stil. (Behalve wieferich, PSP-PRP, PSP-sieve, SoB-sieve en eon dan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Yep, 22e klopt @ EON. Nummer 21 hengelen we daar langzaam binnen. 20 staat duidelijk verder weg, maar van 20 t/m 16 zijn het dan weer relatief kleine verschillen.

Wat betreft yoyo, heb je gelijk in. Maar omdat yoyo "onder water" projecten draait waar DPC ook aan meedoet willen veel mensen hier niet aan geloof ik.

* DigiK-oz draait al een heel klein beetje yoyo, maar heeft OGR en MUON (DPAD) daar uitgezet en draait alleen evolution om DPC geen oor aan te naaien

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

Ik stamp voorlopig nog wel effe door op M@H en P@H.
Laat me maar weten als er behoefte is om een ander project te steunen, maar hou er dan wel
rekening mee dat dit ten koste gaat van de bovenstaande 2 projecten want ik sta er nu met m'n hele stal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Voor Yoyo : bij OGR mag ie nog eens proberen die lawaaikoeien bij te houden :P Heck, volgens mij gaan we zo langzamerhand richting 50% van al het werk ^^
DPAD maak ik me ook niet echt zorgen over Yoyo, het is meer dat we daar Anandtech nogal hard zien gaan.
@ Bold_Seeker Lekker blijven crunchen op je projecten, we moeten gewoon meer cores hebben ;) 2 nieuwe incoming hoop ik, misschien nog 1.
/me levert nog eens wat factoren in... Jammer dat 2/3 even voor SoB is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

yoyo draaide bij mij op het werk niet lekker met OGR omdat deze de 'foute versie' gebruikt waar de McAfee virusscanner over valt.
Maarja, met dit tempo wordt yoyo inderdaad het enige project waar we slecht in staan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Anoniem: 47852 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:19:
Ik stamp voorlopig nog wel effe door op M@H en P@H.
Laat me maar weten als er behoefte is om een ander project te steunen, maar hou er dan wel
rekening mee dat dit ten koste gaat van de bovenstaande 2 projecten want ik sta er nu met m'n hele stal op.
Ik heb nu 4 cores 24/7 op POEM staan, mogelijk komen er nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Cow_tipping schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:59:
yoyo draaide bij mij op het werk niet lekker met OGR omdat deze de 'foute versie' gebruikt waar de McAfee virusscanner over valt.
Maarja, met dit tempo wordt yoyo inderdaad het enige project waar we slecht in staan. :*)
Dan kan je natuurlijk OGR gewoon uitzetten in yoyo. Of een dag of 4 wachten >:)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Tering als die 2700 members bij OGR nu eens ons komen helpen... (Bij de stats stond dat DPC daar 2700 members heeft)
Soms vergeet ik hoe groot DPC is...
@digik-oz
Zou je die tabel op je website niet anders kunnen ordenen. Eerst ordenen op hoeveel punten er nog te verdienen zijn en daarna op hoeveel punten er per plek te halen vallen?
Want we zoeken toch voornamelijk projecten waar we nog veel punten kunnen halen. Hoeft niet perse veel punten per plek.

[ Voor 50% gewijzigd door Balachmar op 15-10-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Balachmar schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:12:
Tering als die 2700 members bij OGR nu eens ons komen helpen... (Bij de stats stond dat DPC daar 2700 members heeft)
@digik-oz
Zou je die tabel op je website niet anders kunnen ordenen. Eerst ordenen op hoeveel punten er nog te verdienen zijn en daarna op hoeveel punten er per plek te halen vallen?
Want we zoeken toch voornamelijk projecten waar we nog veel punten kunnen halen. Hoeft niet perse veel punten per plek.
Wat betreft de stats, ik mis op dit moment nog informatie om de boel om te gooien. Ik ben bezig met eigen stats, waarin ik het aantal te winnen punten per dag/week/maand kan berekenen. Dan kan ik ook bepalen op welk project 1 "geniddelde" extra user het meest verschil maakt. As is, ben ik afhankelijk van de stats van Free-DC (waarvoor _/-\o_ ), maar veel meer dan de eerstvolgende inhaalaktie kan ik daar niet uithalen.

Ik hou het op een klein maandje, dan heb ik meer gedetaileerde stats (stats voor de meeste projecten worden al dagelijks opgehaald van diverse bronnen) en kan ik dus ook betere gegevens leveren. Op dit moment is het aantal punten per plaats winst volgens mij nog de duidelijkste indicatie (gecombineerd met het aantal dagen tot winst, plus het aantal DPC flushers). Als op een project al 20 DPC-ers aktief zijn, kun je je afvragen wat een eenling daaraan kan toevoegen. Oftewel, als je de vault wilt helpen kies je een project wat hoog in de lijst staat en weinig flushers heeft.

Overigens, als je OGR en de Rieselsieve projecten negeert, komt de huidige lijst redelijk in de buurt van jouw suggestie ;)

* DigiK-oz zoekt met name naar voldoende tijd om de homegrown stats te implementeren

[ Voor 3% gewijzigd door DigiK-oz op 15-10-2008 21:31 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Balachmar schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:12:
@digik-oz
2700 mensen is de loop van 3000 dagen ja.
Er zijn nog ongeveer 73 flushende teams op OGR bezig dus je mag wel spreken van een flink verloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Momenteel heb ik cores staan op Milkyway, Poem en ABC. Op ABC gaan we de komende 30 dagen 3 teams voorbij, waarvan eentje morgen al >:) 18 teams in de inhaalstats daarzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis

emphasis

Mooooohh!!!

omg, hadden we gisteren 2 teams op dimes inghaald, staan vandaag alle teams flink in de min en verliezen we die 2 plekken weer :/ Ik weet niet wat ze aan het doen zijn daar, maar blij wordt ik er niet van :(
Zeker als je verder kijkt, zijn de eerste 3 users al 11M aan punten waard en DPC staat nu maar op 9M. Beetje erg jammer dus, zoiets viel me pas ook al eens op, al ging het toen om minder punten.

positief is dan weer dat we op psp-prp bijna weer 400 punten pakken.
en ook op psp-sieve komt de volgende plek in zicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267540

Megaflix schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:33:
Op ABC gaan we de komende 30 dagen 3 teams voorbij, waarvan eentje morgen al >:) 18 teams in de inhaalstats daarzo :)
Denk dat we overmorgen What's In Your Box? met ABC inhalen. Nog dank voor een core op ABC, alle beetjes helpen.

Hoe zit het nu precies met de Vault? Als een project "klaar" is dan verdwijnt deze uit de Vault?
Megaflix schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:15:
ABC@home ziet er wel "veelbelovend" uit. We worden vandaag of morgen 1 keer ingehaald, maar er zit daar een of andere Australiër in ons team die dik 5k per dag doet :+
Ben trouwens niet een of andere Australiër :) Wou Pirate Island kiezen als land, maar die stond niet in de lijst toen is het maar Pitcairn Islands geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Anoniem: 267540 schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:59:
Ben trouwens niet een of andere Australiër :) Wou Pirate Island kiezen als land, maar die stond niet in de lijst toen is het maar Pitcairn Islands geworden.
Lol, mijn fout :+ Je hebt best wel wat power op ABC staan of niet? We gaan hard vooruit zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267540

Staan 2 onovergeklokte Q6600's 24/7 te draaien op ABC, wat zo'n 600 credits per core / per dag opleverd.

http://boincstats.com/sta...bc_main&st=0&userid=14028

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 267540 op 16-10-2008 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

@DigiK-oz
Maar veel van die gegevens zitten al in die FreeDC stats.
Je hebt namelijk de output van de laatste 7 dagen
De totale score van ons op dit moment, en de totale score van het volgende team
Ook het aantal flushende mebers is al gegeven.
Ook onze positie is bekend evenals het totaal aantal teams, dus ook het aantal punten te verdienen met een stijging.
En als je de output van de afgelopen week deelt door het aantal members ?(dat zijn flushende mensen die week) dan heb je je gemiddelde flusher.
En kun je die het verschil tussen ons en het volgende team delen door de gemiddelde flushers output. En dan weet je hoeveel effect 1 extra flusher heeft.
Ik denk dat je zelf geen stats hoeft te verzamelen, want er staat al veel in de freedc stats.

Top 10 van projecten waar de meeste punten te behalen zijn:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Prime Sierpinski Problem - PRP: 4800.0
Prime Sierpinski Problem - Sieve: 5000.0
Eon: 5800.0
Riesel Sieve Project - LLR: 6097.560976 --> down
Riesel Sieve Project - Sieve: 6486.486486 --> down
Seventeen Or Bust - Sieve: 6666.666667
Wieferich@Home: 7804.878049
yoyo@home: 8029.411765
Sudoku: 8210.116732
EulerNet: 8267.148014

[ Voor 21% gewijzigd door Balachmar op 16-10-2008 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Nou Balachmar, ik zou het persoonlijk wel lekker vinden als alle DC-vault gegevens op één pagina te vinden zijn. Nu moet je op de free-dc statspagina blijven klikken en eerlijk gezegd, hij laad niet zo snel in. Een "statische pagina" is net zo goed aangezien de Vault maar twee keer per dag wordt ge-update.

Dus dan zal het meer gegevens van de free-dc pagina's verzamelen zijn en op één pagina plaatsen. ;)

EDIT: GOED NIEUWS VOOR MULTI-CORE BEZITTERS ! ! ! ! ! ! ! ! ! (en windowsgebruikers ;) )! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Zo, dat valt wel op hè. ;)

Om het één en ander te vermakkelijken is er bij rieselsieve een mutlicore-installatie bestand gemaakt voor 2 en 4 cores. Deze is in de ini makkelijk aan te passen voor PSP-PRP en PSP-PRP double check.
Zie dit draadje voor de download: http://www.mersenneforum.org/showthread.php?t=10786

Misschien dat iemand dit ook op DPC-space kan hosten? Ik kom er vanavond pas aan toe.

[ Voor 39% gewijzigd door Xaverius op 17-10-2008 08:26 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

@Xaverius
De opmerkingen over de freedc stats, zijn voor digik-oz wat beter te begrijpen denk ik, omdat hij al gebruik maakt van stats die speciaal voor ons zijn ontworpen. En daarin worden voor elk project een aantal dingen gegeven. Deze stats gebruikt hij nu ook al voor zijn stats pagina. Welke inderdaad handiger is dan de gewone freedc pagina's.
Mijn opmerking was dus meer bedoeld om meer van die gegevens te gebruiken bij het weergeven van die data.

En ik zal vanavond ook eens kijken naar die multicore client!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Balachmar schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:12:
@DigiK-oz
Maar veel van die gegevens zitten al in die FreeDC stats.
Je hebt namelijk de output van de laatste 7 dagen
De totale score van ons op dit moment, en de totale score van het volgende team
Ook het aantal flushende mebers is al gegeven.
Ook onze positie is bekend evenals het totaal aantal teams, dus ook het aantal punten te verdienen met een stijging.
En als je de output van de afgelopen week deelt door het aantal members ?(dat zijn flushende mensen die week) dan heb je je gemiddelde flusher.
En kun je die het verschil tussen ons en het volgende team delen door de gemiddelde flushers output. En dan weet je hoeveel effect 1 extra flusher heeft.
Ik denk dat je zelf geen stats hoeft te verzamelen, want er staat al veel in de freedc stats.
True, maar ik vind het nou eenmaal leuk om eigen stats te bouwen. Bovendien kan ik dan domweg wat meer data (gemiddelde per maand, trends etc) bij elkaar harken. En alle stats klikbaar maken. en....

Maar ik kan wel vrij simpel inderdaad de lijst zoals die nu is op andere criteria sorteren. Danwel de user zelf laten sorteren op alle beschikbare kolommen. Een kolom met de "waarde van 1 flusher" zal ik er zeker bij maken. Maar ja, tijd....Ik hoop komend weekend een paar uur vrij te kunnen maken, dan ga ik ermee aan de slag.

We hebben nog maar 1 WU nodig @PSP-PRP voor 400 punten!

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Heeft iemand ervaring met het installeren van Dimes onder linux? Ik krijg bij het installeren een foutmelding (.colors.sh:not found) en kom er 1-2-3 niet uit...

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Als die stats dan ook in RML zijn, dan kun je ze nog posten in dit topic ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-05 16:55
@xaverius
nickb90 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 22:01:
[...]

het installeren van DIMES gaat als volgt:
code:
1
2
3
4
tar -xzvf DIMES-0-4-2.tar.gz 
cd DIMES
chmod +x Makefile
sudo ./Makefile

en dan is DIMES geinstalleerd ;) je start dan dimes zelf door Sudo ./agent.sh ;)

Dimes automatisch laten opstarten gaat als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
nano startdimes
cd /home/dsl/DIMES
sudo ./agent.sh &>/dev/null
ctrl+X
y
[enter]

chmod +x startdimes

nano .xinitrc

replace dillo /usr/share/doc/dsl/getting_started.html &>/dev/null &

with /home/dsl/startdimes &>/dev/null &

ctrl+X
y
[enter]

Bron

^^
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
moet echt zeggen! : heerlijk hoe iedereen elkaar helpt en samen tot een doel probeert te komen!!!

HULDE aan ALLE DC-Vault leden!! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Thanx! Ik ben er ook achter wat er nog meer mis ging, blijkbaar zat Java niet helemaal lekker. Eens zien of ik dat nog even kan oplossen. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Cpt00kirk schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:13:
moet echt zeggen! : heerlijk hoe iedereen elkaar helpt en samen tot een doel probeert te komen!!!

HULDE aan ALLE DC-Vault leden!! Bedankt
Ja, dat valt mij toch ook wel op! Hoe goed mensen elkaar hier helpen. Zodat we zelf met een kleine groep (wel vrij actieve) mensen best veel doen! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Nu we in deze goeie mood zijn; heeft iemand toevallig nog een account bij malariacontrol.net? Lijkt me een leuke maar daar willen ze nu geen nieuwe accounts.
Ik wil best even crunchen onder andermans naam, als 't maar voor DPC is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Heb wel een account waarop je mag crunchen.. ja voor DPC ;-)

woolysheep_at_gmail.com en dan mail ik je wel de gegevens

[ Voor 33% gewijzigd door woolysheep op 16-10-2008 21:04 ]

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Xaverius schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:30:
EDIT: GOED NIEUWS VOOR MULTI-CORE BEZITTERS ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Toevoeging:
goed nieuws voor multi-core bezitters EN WINDOWS GEBRUIKERS!
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Of ik doe iets fout of m'n Wieferich client lijpt em, halverwege met een WU, begint ie opnieuw :S
Voor mijn desktop
quote: SIW
PropertyValue
Boot Time10/14/2008   01:04:32.359
Running Time2 Days 21 Hours 23 Minutes 48 seconds
Miss toch even een reboot overwegen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

woolysheep schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:02:
Heb wel een account waarop je mag crunchen.. ja voor DPC ;-)

woolysheep_at_gmail.com en dan mail ik je wel de gegevens
*Wolligschaap wakker schudt en richting gmail stuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Welkom Tielemans bij PSP-PRP! Je komt mooi op tijd voor de volgende 400 punten-uitdaging want juist nu kunnen we bij PSP-PRP hulp gebruiken omdat we onze punten moeten verdubbelen om een plekje te stijgen.
We zullen als het goed is tussen 11.00 en 12.00 uur weer 400 puntjes stijgen in de vault bij PSP-PRP. :)

Verder is het gisteren niet helemaal goed gegaan met mijn Kubuntu-probleempje. Ik had Java geïnstalleerd en nu zit mijn update-programma vast. :( Misschien binnenkort maar eens een verse installatie doen maar dan eerst kijken of er een betere distributie is.

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics

Bio1ogics

Logisch toch?

Als het zo doorgaat, kunnen we na het weekend 3 plaatsten hebben gepakt bij POEM! Da's weer 24.51 per plek binnen.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.