Defect kan ik niet bevestigen, aangezien ik geen andere tv's heb om het in te testen. Omgekeerd heb ik in 53 volgordes geprobeerd, maar er was uiteindelijk maar één logische, en dat werkte niet. Ik zie dat je hem toevoegd hebt aan de TS: mooi

.
Als ik naar de lijst in de TS kijk lijkt de SCM kaart me de veiligste keuze nu. Helaas staat deze niet in de oude en vertrouwde pricewatch.
edit:
Deze toch maar besteld

.
Overigens, zojuist boeiend
gediscussieerd met geluisterd naar een verkoper (tegen sluitingstijd, en achteraf gezien stom natuurlijk om de verkoper uit te kiezen die belast was met het uitzetten van alle tv's) van de BBC Enschede:
< "Verkopen jullie CAM's voor Digitenne?"
> "Digitenne? Ik zou er niet aan beginnen, gewoon echt niet doen"
< "H.."
> "Het is echt slechter dan gewone kabel, en ze zeggen dat het digitaal is, maar dat is het helemaal niet! Wat voor tv heb je?"
< "Samsung 40 inch"
> "Dan er helemaal niet aan beginnen. Digitenne werkt maar tot 32 inch"
< "Nederland 1, 2, 3 werkt bij nu best prima via Digitenne"
> "Oh, oke, nou, ik heb wel Digitenne startersset a 90 euro"
< "Dat is me teveel geld, CAMs kosten online maar de helft. Bovendien heb ik al een passieve antenne"
> "Aha! Maar dat gaat dus mooi niet werken met de commerciele kanalen! Ze verkopen het niet voor niks met actieve antenne. Je móét per se een actieve antenne hebben als je de commerciele kanalen wilt ontvangen!"
< "Waarom? Het is toch gewoon een digitaal signaal? Dan maakt het..."
> "Dat zeggen ze je maar, het is helemaal niet digitaal!"
@hieronder: mijn ontvangstkwaliteit staat op 70-80% met een passieve antenne, en de bit errors komen pas boven de 0% als het signaal onder de 25% zakt.
[
Voor 57% gewijzigd door
Verwijderd op 27-10-2008 21:54
]